Sakarya Üniversitesi Kariyer ve Yetenek Yönetimi Koordinatörlüğü’nün, farklı fakülte ve birimlerdeki öğrencilere yönelik düzenlediği “Kişisel Gelişim Eğitimleri” tamamlandı.
2015 yılından bu yana faaliyet gösteren Kariyer ve Yetenek Yönetimi Koordinatörlüğü’nce, 2015-2016 öğretim yılı güz dönemi kapsamında “İletişim ve Beden Dili” konusunda Uzman Psikolog Neşe Canavar Ünal, “Stres Yönetimi” konusunda Uzman Psikolog Murat Erdem, “Zaman ve Kriz Yönetimi” konularında koordinatörlük çalışanları olan Psikolojik Danışman ve Rehberleri İbrahim Özger ve Tuğba Demir, “Özgüven” konusunda ise Psikolog Ahu Alıcıoğlu, bilgi ve deneyimlerini öğrencilerle paylaştılar. Son olarak da Öğretim Görevlisi Zuhal Erol’un katıldığı “Etkili ve Güzel Konuşma” başlıklı seminerle, Türkçe’nin etkin ve doğru kullanımı konusunda öğrenciler bilgilendirildi. Ücretsiz olan eğitimler sonunda katılımcılara sertifikaları verildi.
Koordinatörlük tarafından düzenlenen ve öğrencilerden gelen talepler, öğretim üyelerinin ve SAÜ Mediko Sosyal Merkezi’nde yer alan psikologların tespitleri dikkate alınarak yapılandırılan eğitimler, 5 hafta boyunca devam etti. SAÜ Kariyer ve Yetenek Yönetimi Koordinatörü Doç. Dr. Yasemin Özdemir, eğitimlere birçok farklı fakülte ve bölümden yoğun katılım gösteren tüm öğrenciler ile bilgi ve deneyimlerini paylaşan konuşmacılara teşekkür etti. Sakarya Üniversitesi öğrencilerinin bilgi, beceri ve ilgilerinin, küreselleşen çalışma yaşamının ve genel anlamda hayatın değişen koşulları ile uyumlaşmasına katkı sağlamak üzere eğitim ve etkinliklerinin devam edeceğini kaydeden Doç. Dr. Özdemir, “Etkinliklerimizin, öğrencilerimiz kadar mezunlarımızın da kariyer gelişimlerine katkı sağlaması amacıyla çeşitlendirilmesi ve yaygınlaştırılması planlanmaktadır. Sakarya Üniversitesi öğrencileri ve mezunları, Kariyer ve Yetenek Yönetimi Koordinatörlüğü’nün etkinliklerini sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir, kariyer danışmanlığı ve psikolojik danışmanlık desteği almak üzere İşletme Fakültesi’ndeki birimi ziyaret edebilirler” diye konuştu.