Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Erkoç: Kahramanmaraş Hizmette Patlama Yapacak

AK Parti İl Başkanı Mehmet Fatih Erkoç, 2023 yılında Kahramanmaraş'ın çok farklı bir şehir olacağını belirterek, ''Hizmette patlama olacak'' dedi.

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Erkoç: Kahramanmaraş Hizmette Patlama Yapacak

AK Parti İl Başkanı Mehmet Fatih Erkoç, 2023 yılında Kahramanmaraş'ın çok farklı bir şehir olacağını belirterek, ''Hizmette patlama olacak'' dedi.

17 Nisan 2011 Pazar 19:46
Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Erkoç: Kahramanmaraş Hizmette Patlama Yapacak
Erkoç, yaptığı açıklamada, AK Parti'yi yıpratmak için muhalefetin farklı yöntemlere başvurduğunu savunarak, yollarına devam etmeye kararlı olduklarını bildirdi. Kahramanmaraş'ı marka şehir yapmaya, yılmadan yorulmadan mücadeleye devam edeceklerini vurgulayan Erkoç, ''İlk defa Kahramanmaraş siyasetinde bir bayan milletvekili adayımız olacak. Kahramanmaraşlı bayanlarımızı her alanda en iyi şekilde temsil edecek'' dedi. Muhalefet yaparken vicdanlı olunmasını isteyen Erkoç, adayların Kahramanmaraş'a önemli hizmetler yapacağını söyledi. Kahramanmaraş'ı TBMM'de en iyi şekilde temsil edecek adaylara sahip olduklarını ifade eden Erkoç, sözlerini şöyle sürdürdü: ''Yeni dönemde Kahramanmaraş hizmette patlama yapacak. Türkiye bu kadroyla ülkemizin en önemli illerinden biri haline gelecek. En fazla yatırım alan illerinden biri haline gelecek. Yeni dönemde Kahramanmaraş çok güçlü temsil edilecek.''
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PAZARCIKLI 2011-04-26 16:20:17

Sn.İl Baskanı,
Ben İl dısında yasayan memleket sevdalısı pazarcıklı bir hemsehrinizim.İlcemiz adayı Sn.Sıtkı Guvenc'in secilebilmesi icin DP kokenli Pazarcık eski Belediye Baskanı ve Atmalı Aşireti Reisi Sn.Ali Bozdag,tum sevenleri ve Atmalı Aşireti ile birlikte destek vermeye sıcak bakmakta oldugunu,fakat ne İl teskilatından ne de ilce teşkilatından katılım daveti gitmediği,hatta böyle bir katılıma secilmesi garanti olan milletvekilleri tarafından muhalefet edildiği yonunde duyumlar almaktayız.Ben bir Sıtkı Guvenc destekcisi olarak boyle bir zihniyeti kınıyorum ve sizleri bu katılıma oncülük etmeniz konusunda sagduyulu davranmaya parti cıkarlarını koltuk sevdalılarının şahsi cıkarlarının onunde tutmaya davet ediyorum.Unutmayınki boyle bir katılım aynı zamnda AK Partinin bugune kadar Pazarcık'ta alamadıgı belediye secimlerini de kazanmayı garantilemesi demektir.

Avatar
ayşe fatma hayriye 2011-04-25 08:09:27

üç beş tane yorum harici çoğunluğuna katılmamak elde değil şunu yaptık bunu yaptık diyorlar bari onlarıda yapmasaydınız boş boş otursaydınız çok bir fark ta yok aslında boş oturmayla yapılan işler arasında maraşı çantada keklik görme zihniyetinin getirisi bunlar her ne kadar gönlüm ak partiden yana olsada kahramanmaraşta ak parti inanılmaz bir düşüş yaşamalı ki yetkililer uyansın hoş başbakan milletvekili adaylarını değiştirmekle bir nebzede olsa olayın farkına varabildi diye düşünüyorum ama yeterli olur mu bilmem kahramanmaraş halkının hakettiği değeri görmesi için, maraşa bakanlık verilcekken toplu istifa ederiz diyen teşkilat ve vekiller yoktur inş bu kadroda uyan ey maraş halkı çantada keklikmisin göster en azından ben kendim ve çevrem açısından diyorum ki çantada keklik değiliz ve tabiri caizse maymun gözünü açtı artık ...

Avatar
demirci 2011-04-23 20:45:54

madde bağımlısı gibi parti bağımlılığı yapmayalım. bu şehir batmandan bile geriye gitti
ak parrti Türkiyede kazansın kmaraşta kaybetmeli kesin

Avatar
DAŞCI 2011-04-23 08:46:24

KENDİ GÜVENİMİZİ KENDİ DEVLETİMİZİ BİZE TANITAN BAŞKA LİDER VARMI KİMİN NE KONUŞTUĞU NE YORUM YAPTIĞI DEĞİL İŞİNE BAKARIM K.MARAŞTA İNŞALLAH %75 ALIRIZ

Avatar
mehmet 2011-04-22 20:29:46

tayyip erdoğan başkanlık sistemine doğru mu krallık sistemine doğru mu gidio...çünkü yapılan milletvekili adayı listesinde özellikle k.maraşta keyfi olarak doktorunu,mikrofon ses ayarlayıcısını,aile dostlarını hatta bazı yerlerde şoförünü bile aday yaptı.bu da bize gösteriyor ki tayyip seçmenlerini yani k.maraş halkını hiçe saymıştır,kral benim demiştir...ders vermeenin zamanı gelmiştir...

Avatar
ökkeş46 2011-04-21 20:02:31

kmaraşın 10 yıl öncesi ve şimdikini karşılaştır diyor
antep urfa adana mersin diyarbakır batman ilinin 10 yıl öncesi ve şimdikini karşılaştır.
kafanızı kumdan çıkarın

Avatar
mert 2011-04-19 14:03:49

eleştirimiz ak partiye değil seçip gönderdiğimiz vekillere sonuçta hükümetimizin ülkemize yaptıkları ortada ülkemiz çok şükür gelişiyo ama gelişen ülke içerisinde gelişime ayak uyduramayan bi şehir olmak üzüyo bizleri...

Avatar
ak partili 2011-04-19 10:28:06

diğer partilerden ne gördünüzde ak partiyi eleştiriyorsunuz.
dünyada lider bir başbakan var. mmemleketi iflas ettiren ve
clinton un karşısında esas duruşta bekleyen başbakanlarıda gördü bu memleket.

Avatar
Kahramanmaraş 2011-04-19 10:25:36

bu listede 4 tane banan olabilecek aday var. hatta 5. 5. de sıtkı güvenç.
sıtkı bey in mutlaka gitmesi lazım Maraş a çok faydası olacaktır.

Avatar
mustafa 2011-04-19 10:13:17

yorumları yazan kişilere şu andaki Maraş ı ve 10 yıl önceki Maraş ı karşılaştırsınlar.
şehir çok büyüdü yatılı bölgeden üngüt e kadar bir şehir daha yapıldı. bunlar neyle oluyor.

Avatar
mert 2011-04-19 09:56:46

arkadaşlar iki gündür burda bu yazı ve yorumlar yapılıyo ama ben sanmıyorum bu yazıları ilgililerin okuduğuna...

Avatar
kahramanmaraş 2011-04-19 09:34:09

Hizmet hizmet diyorlar ama kime nasıl hizmet yapacaklar belli değil. Adaylıklarını hayal etmiyorlardı şimdi hizmeti nasıl hayal etsinler.

Avatar
ADAY ADAYI 2011-04-19 04:14:52

Bir AKPARTİ day adayı olarak utanç duydum. Ne demek sen Kahraman bir Şehire 3 tane tepeden inme 3 tane PARAŞÜT, 2 tane de sallabaş DEMİRBAŞ, ettimi 5, gerisi zaten boş. Hanım adayımız maşallah Maraşın yolunu bilmez, hatırına aday yapıldığı rahmetli babasından özgeçmişinde bile tek kelime etmez, açık öğretimi dışarıdan bitirmiş! birisi, 3.sıra adayımız evlere şenlik Maraş için adaylık düşüncesi bile yok adamcazın. O da hem de alanında dünyaca ünlü bir uzman yakınının üstüne hoop paraşütle indi. ELBİSTAN için için kaynıyor.adam ortada yok, kimse tanımii.ağam. Bizim MARAŞ Merkezde Başbakanın doktoru olmaktan başka bir şeyi olmayan 4.sıra adayımız. Ede bahale, bu Başbahan biziynen dalgamı geçiyor hele. Maraşlıynan Fransız bile dalga geçemedi, edem.Valla Osmanlı tohadını yeyince herada Fatih ERKOÇ ta cümle diğer KOÇLAR! da hanyayı Konyayı ve MARAŞ'I anlarlar. AHA BAHIN GÖRÜRÜK.ölmez sağ galırsak, sevgili EDELERİM.ANADOLUDA Hangi bir şehir 5 tane tepeden inme paraşüt adayı galdırır?Dalga geçmen bu necip milletinen, heri.
GERÇEKÇİ ADAY ADAYI

Avatar
kahraman 2011-04-18 23:11:21

Cik! cik! cik!

YEDİK SAY

Avatar
maraşhan46 2011-04-18 20:45:22

Gurbette yaşayan kmaraşlı birisiyim.Kendime göre başka illerden arkadaş çevrem tanıdıklarımız da bayağı fazla.
Sporda adımızyok şehirimizin tek profesyoneltakımı amatörde sadece hava durumu dagece 24,00 dan sonra ancak adaı geçiyor.
kendimce bizde kmaraşın reklamını yapıyoruz bir yaz kmaraşa geldim kmaraşın KALESİNE çıktım her taraftan her yönden kmaraşın resimlerini çektim faceye koydum bu kadar rezil bu kadar utanç duymadım herkes dalga geçti ya burası köymü nasılbir şehir lütfen aklı selim olalım
Ak parti TÜRKİYEDE kazansın KMARAŞTA kesinlikle kaybetmeli.
DERS verilmeli.

Avatar
gahramanmaraş 2011-04-18 20:21:18

benim anladığıma göre ne kadar az oy verilirse iktidar partisine daha da fazla hizmet alırsın...hadi maraşlı oylarını düşürelim maraş ta...ama yazık olacak SITKI Beye...yine kalacak...

Avatar
büyük maraş 2011-04-18 18:47:56

ne yaptınız 9 yılda maraşa karamanlı kavşağina alt geçitmi havaalanı köy garajı gibi şehir merkezinde yolların hali ortada ne yaptınız yaptığınız bir eser gösterin maraş için yeniden oy verelim

Avatar
hacı 2011-04-18 17:47:57

ak parti Türkiye ve Maraş a tarihi hizmetler yaptı ve yapacaktır.
bu dönemde hizmet patlaması yapacaktır.
bir şöyle geçmişe bakın türkiyeye hangi parti ne yaptı.

Avatar
başkan 2011-04-18 16:44:43

fatih beye tamamen katılıyorun erkoç bey hangi projenle bunları söylüyorsun şimdi deyinki şu şu projelerimiz var deyin açıklayın ben ak partili olarak bekliyorum uyutmayın artık

Avatar
GARİP 2011-04-18 16:39:07

Sayın başkan 8 yıldan beri yapılanlar ortada K.Maraşta büyük bir köye çevirdiniz şehri Başbakanımızda sizin bakanınız benim diyor eksik kalsın millet aldattığınız yeter artık... Hizmet patlaması olacakmış sekiz yılda harabeye çevirdiniz şehrimizi bu defa zor kandırırsınız milleti....

Avatar
hasan 2011-04-18 16:28:19

sn fatih erkoç sizinde yakinen tanıdıgınız sarayaltı yolu tam bir çile yolu günlük bir trafik kazası oluyor allah esirgesin aslında bu yolun yaklaşık 25 30senedir projede oldunu duyuyoruz ama hiç bir faaliyet yok bu cadde ciddi yogunluga sahip bir cadde ve o kadarda dar cadde hatırlatayım bahsettigim yer k.maraşın merkezi madem maraşta hizmet patlaması olacak patlamanın merkez üssü sarayaltı olmalı en azında trabzon caddesinin yükü hafiflemiş olur işte o zaman millet bir hizmet görür.

Avatar
yuhh 2011-04-18 16:17:41

ömründe maraşı görmemiş adamları getirin listeye koyun. Mağralı nerde, Tekke nerde desen bulamazlar.. Sonrada maraşımızın derdine derman mı olacaklar. Bu sefer çantada keklik değiliz.. Sorgusuz sualsiz oy verdik diye bunlar geldi başımıza . Bu seçim avucunuzu yalarsınız..

Avatar
hacı 2011-04-18 15:59:34

KAHRAMANMARAŞ TARİHİNE BİR BAKIN ARKADAŞLAR. MARAŞ A HANGİ HUKUMET HANGİ HİZMETİ YAPMIŞTIR. KAÇ TANE OKUL HASTANE SAĞLIK OCAĞI YATIRIM YAPILMIŞ. BUNLARA SAYILARLA BAKIN. AK PARTİ TUM CUMHURİYET TARİHİNDE YAPILAN HİZMETLER KADAR MARAS A HIZMET YAPMISTIR.

Avatar
kentli 2011-04-18 15:47:03

bizde böyle milletvekilleri olduğu sürece marka şehir mi yoksa arkada kalmış şehirmi olacağımız açık değilmi ileriyi görmeyen yenilikten ve gelişimden habersiz olanlarla olmaz bu iş daha doğru düzgün ulaşım ağı olmayan şehirden marka olmasını bekleyemeyiz demi...

Avatar
REMZİ 2011-04-18 14:47:04

SAYIN FATİH BEY O MAKAMDA OTURUP BOLL KESEDEN ATMAK KOLAY OLUR EĞER GÜCÜN VARSA YETKİN VARSA SÖZÜN GECERSE G.ANTEP YOLU,KAYSERİ YOLU TEK ŞERİT'E DÜŞMÜŞ 2 GÜN E 1 CENAZE GELİYOR O YOLLARDAN. GÖRÜLİM SENİN HİZMETİNİ YETKİNİ YOLLARDA IŞIKLANDIRMA YOK TRAFİK LEVHALARI YOK NEDEN BUNUN ÖNÜNE GECMİYORSUNUZ NEDEN YETKİNİ KULLANMIYOSUN NEDEN KARAYOLLARINI GÖREVE CAGIRMIYORSUN GÖRELİM SİZİN YETKİNİZİ O MAKAMDA OTURUPTA BOLL KESEDEN ATMA (YOKSA O MAKAMDA OTURMA)

Avatar
mehmet 2011-04-18 14:37:07

hep böyle cek cak mı konuşacak maraşlı,yapacağım edeceğim felan.şöyle bir oh dedirtecek ne yaptınız ki bu memlekete.belediyesi de evlere şenlik.
hem elinizden alan mı vardı geçen dönem neden yapmadınız.
bence Erkoç siyaseti bilmiyor.Rüzgara kapılıp gidenlerden sanırım.

Avatar
CUMA YETER 2011-04-18 14:00:43

Fatih bey bu zamana kadar 7 uyurları 6 uyurları gördü kahramanmaraşlı.Hani Bakanlık veriecekti.Bizi uyutamazsınız.Bu iktidar kaç yıllık.Şimdi mi patlama yapacak?

Avatar
ede mağralılar... 2011-04-18 13:37:38

"YA ALLAH AŞKINA FATİH BEY YAPMAYIN ARTIK YA, YETER ARTIK. AKP MARAŞI SEVMİYOR BUNU CÜMLE ALAM GÖRDÜ ARTIK SİZDE GÖRÜN VATANDAŞ BU SEFER AKP'NİN İNADINA MHP DİYOR. NEDEN Mİ? ADAYLARI ÇOK KALİTELİ İNSANLAR, HELE MHP'NİN BİR ADAYI VAR EJDER ORUÇ YA GECESİNİ GÜNDÜZÜNÜ KATMIŞ MARAŞ MARAŞ DİYOR İNANIN. BEN VE AİLEM EJDER ORUÇ'A VERECEĞİZ OYLARI BU SEFER.

Avatar
MUSTAFA 2011-04-18 13:19:18

SABAH YORUM YAPTIM DAHA YAYINLANMADI TARAFSIZ OLMANIZI VE YAPILAN YORUMLARI YAYINLAMANIZI BEKLİYORUZ

EDİTÖR: Yorumunuz yayınlandı. Sanırım dikkat etmediniz...

Avatar
islam yiğit gürocak 2011-04-18 13:15:33

İl Başkanımız Fatih ERKOÇ'un K.Maraş sevdalısı olduğunu biliyor ve yapacağı tüm projelerinde desteklerimizin sınırsız olduğunu belirtiyoruz...Sen yürümene bak başkanım arkanda biz varız....

Avatar
hakan 2011-04-18 12:00:39

ne yaptınızki bu güne kadar bundan sonra yapacaksınız

Avatar
HASAN 2011-04-18 11:41:27

yorumcu arkadaşlar ne güzel yazmışlar. daha fazla yazmaya gerek yok ama lütfen bu yorumları bu il başkanı arkadaşa iletin ki halkın gerçek düşüncesini bilsin. her seçimde tüm aile olarak ak partiye oy veren ailelerin ak parti ye bu seçimde oy vermeyeceğini bilsin. maraş halkı göznü açtı.
selamlar vesselam

Avatar
Kaanbey konuralp 2011-04-18 11:38:13

Yıllardır Kahramanmaraş dışında yaşayan birisi olarak her memlekete gelişimde Kayseriden,Konya'dan vb,şehirlerleri görüyorum ve geldikleri durumu kıskanarak izliyorum.Kahramanmaraşsporu yazmaya üzülüyorum,dahada kalkmış 8-0 dan bahsediyorsunuz bizlerde safısız ya!!!

Avatar
metin maraşlı 2011-04-18 11:33:32

maraş bu bölgenin osmaniyeden sonra en geri kalmış şehri. Eğitimde ise türkiyenin en geri kalmış şehirlerinden. hatay, adana, antep, kayseri. yakında osmaniye de geçerse hiç şaşırmayın. hatta sivasa gidin bakın. belediyecilikte maraşa on çeker.

Avatar
Faruk 2011-04-18 10:40:10

Sayın Erkoç, sizi daha önce yerel televizyon programında izledim. Memlekete şu uzunlukta yol yapıldı, şu kadar elektrik üretildi falan falan, bunlar zaten kurumların yapması gereken hizmetler orada rakam vererek çok iş yapmış gibi kalabalık sözlerle vatandaşı yanıltmaya çalışıyorsunuz. siyasi olarak siz ne yaptınız memlekete 2. bir üniversite mi? ne bileyim vatandaş bir hastaneye gitmek için neredeyse antep'e varacak, bir hastane yapılmış memleketin bir tarafında, bir adliye yapılmış memleketin bir tarafında,her gün konyadan telefon geliyor karatay belediyesi şu toplu konuta başladı, selçuk belediyesi şu toplu konuta başladı, meram belediyesi şu toplu konuta başladı, daha önce belediye başkanı tv programında yeni toplu konuta başlayıp 2 senede teslim edeceğim dedi, belediyeye mail atıyoruz bundan bir sene evvel bu konuda çalışmalar devam ediyor deniliyordu, şimdi belediyenin böyle bir çalışması yok deniliyor. yolların hali meydanda zaten memleket içler açısı durumda bu zamana kadar her seçim ve referandumda destekledim ama bu sefer üzülerek oy vermeyeceğim. aslında kime vereceğimizi de bilmiyorum..

Avatar
mustafa 2011-04-18 09:53:50

sayın erkoç bu söylediklerine sen inanıyormusun ak parti il başkanısın 6 tane millet vekili gönderdin önceki dönem onlar ankaraya gitti uyudu.onuda geçelim sende ekibinde uyudu ikdidardan hiç birşey istemiyorsunuz.hizmet hizmet diyorsun sen k.maraşı uzun zamandır gezmiyorsun sanırım hiçbir şeyi görmüyorsun yada görmek istemiyorsun bak en basit örnek vereyim yollar berbat durumda heryer çukur bunu belediye başkanıda sende görmüyorsan k.maraş halkı olarak bunlarda art niyet ararız.şimdi sen elini vicdanına koy üstüne düşeni yap istifa et bizi burdaki açıklamaların değil istifan memnun eder

Avatar
esnaf 2011-04-18 09:48:00

artık yetr ltfen maraşta tepki zamanı geldi fatih erkoç bey biraz fazla atmış inşallah temennimiz olması yönünde ama hiç zannetmiyorum yine parmak kaldırır parmak indiriler giden vekillerimiz kendi aralarında çekişmekten memlekete hizmete zamn kalmaz bir bakmışsın seçim zamnı gelmiş yinee boş vaatler boş umutlar yeter artık yapmayın bunu bize biz bunları haketmiyoruz....ARTIK YETR LÜTFEN ...DÜŞSÜN OYLAR MARAŞTA ARTIK İZMET ALMAK İÇİN BU ŞART BAŞKA YOLU YOK SAYGILARLA...

Avatar
isa 2011-04-18 09:35:01

tabi ya K.maraşın halkı saftır temizdir size inanır, nede olsa yaptıklarınız varya yapacaklarınızın teminatıdır. görünen köy uzakta değildir. Biraz inandırıcı olun...

Avatar
5334 2011-04-18 09:28:03

DOĞRU SÖYLÜYOR İL BAŞKANI BU DEFA MİLLET PATLAYACAK CANINA TAK ETTİ HERKESİN. BENDE İYİBİR AKP LİYDİM AMA YETER ARTIK BU KADAR DA PALAVRA OLMAZ MİLLETİ ENAYİMİ SANIYORSUNUZ BİZ NE DERSEK O GİBİ. TEK SORUN RECEP BEYİN KARŞINDA ADAM YOK. ADAM 50 MİLYARLIK ARABA ALMIŞ ONA BENZİN ALACAK CEBİNDE PARASI YOK İNANMAZSINIZ PETROLDE KAÇ DEFA ŞAHİT OLDUM SON MODEL ARABA BENZİNSİZ KALMIŞ .BUMU 2023 EKONOMİ PROGRAMINIZ.

Avatar
semih ak 2011-04-18 09:27:48

size oy yok bu seçim akp. gördük ne yaptıklarınızı dağdan inen pkk lıları salan kimdi. apoyu ev hapsinede çevireceksiniz. kürtlere yapın siz jesti türk ölsün umrunuzda değil. bu seçim inadınıza MHP.

Avatar
Sebahattin Şahin 2011-04-18 09:25:02

lafla peynir gemisi yürümez erkoc efendi sectiqiniz millet vekili adaylarınıda gördük siz ancak K.Maraş ı 2023 te qeriye doğru patlatırsınız boş lafa karnımız tok bizim çıkıp bide utanmadan konusma.

Avatar
hamza 2011-04-18 09:13:31

sayın erkoc k.maraş hizmette patlama yapacak diyor peki soruyorum neden secimden önce diger yıllarda hizmet yapmadınız secimden sonra bu hizmet sonamı erecek bizleri yinemi kendi halimize bırakacak unutulan şehir olacak ben inanmıyorum

Avatar
mehmet 2011-04-18 09:08:23

maraş46 ve cey/cey rumuzlu arkadaşım,hissiyatımıza tercuman olmuş fazla söze gerek yok.

teşekkürler.

Avatar
cey/cey 2011-04-18 08:58:59

*diyarbakırda her dönem dtp alıyor
her dönem 2 bakan
*4-5 tane futbol takımı 1 ve 2 ligde
*şehir girişleri 4 şeritli
*caddeler cetvelle çizilmiş
imar kmaraşa 100 çeker
batman hava limanı kmaraşa helikopter pisti
demiryolu bağlantılı
yollar 4 şeritli
BİR ZAMANLAR GURUR DUYULACAK İL İKEN ŞU AN UTANILACAK İL OLDU
ANTEP URFA DİYARBAKIR MALATYA BATMAN İLLERİNİ GÖRÜN farkı GÖRÜN artı fazla uzaga gerek yok gaziantep'i görsünler yeter adamlarda yol çalışması yapıyor bizim gibi 5km kapalı yol tek şerit değil yolu trafiğe kapatmışlar ama ayrı yerlerden geliş gidiş yapmışlar ve herşeye uygun bizdeki gibi sallama toprakla kapatarak değil kanuna uygun levhalarla ve daha nicesi birşey soruyosun eglence merkezi yada alışveriş merkezi vs. bir gaziantepde var birde bilmem ortadoğuda e bizde nerde adamlar ortadoğuyla yarışıyor biz ilçelerle laf yarışındayız hala siz karşılaştırn onlar doğuanadoluda biz akdeniz bölgesinde güya ama kafamız nerde

Avatar
MURAT YURURDURMAZ 2011-04-18 08:52:44

Sayın erkoç..;
bu söylediklerinize...
allah aşkına..
SİZ İNANIYORMUSUNUZ..;
MİLLETİN İNANAMADIĞI KESİNDE..
....
HA EĞER SİZ İNANAMIYORSANIZ...
NEDEN ORTAYA ÇIKIP'TA...
BİR ŞEYLER SÖYLEME İHTİYACI HİSSEDİYORSUNUZ..!!!
MİLLET ANLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKMEKTE..!!!!!

Avatar
DOĞRUSÖYLER 2011-04-18 08:20:57

siz kahramanmaraş halkıyla dalgamı geçiyorsunuz.bugün gösterilen hiçbir aday k.maraş merkezdan değil.elbistan adayı elbistan il olsun diye çalışıyorbu insanmı k.maraşa hizmet edecek....söylenecek çok şey var...boş vaatlerle milleti kandırmayın bozuk plak gibi hep aynı şeyler.....

Avatar