Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayları

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adaylığı başvuruları sona erdi.

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayları

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adaylığı başvuruları sona erdi.

15 Mart 2011 Salı 19:40
Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayları
Ak Parti'den Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayı olmak için 98 kişi başvurdu. İŞTE TAM LİSTE A.KADİR KAHVECİ AHMET TAPHASANOĞLU AKİF ERCAN ALİ ÇINAR AYŞE KAZLI AYŞE OKUMUŞ BENİAN ERKAPLAN BİLAL HURMANLI BÜNYAMİN GÜNAL BÜNYAMİN KILIÇ CAFER TATLIBAL CEVDET ALPEREN ELİFE AYNUR SOYDAN EMİNE YENER EYYUP CERAN FARUK AKSU FARUK ERZENGİN GÖKHAN GÖKŞEN H.DURAN GÖKKAYA HAMİT BÜLENT EKEN HAMZA AKBAŞ HARUN AKINCI HASAN ERDOĞAN HATİCE KOÇ HÜSEYİN AYTEMİZ İDRİS TEZCAN İRFAN KARATUTLU İSMAİL AKDERE İSMAİL GÜZEL İSMAİL KAHVECİ KADİR ŞAHİN KORAY KILIÇ M.NEDİM ŞEREFOĞLU MAHİR TUFAN MAHMUT ARIKAN MAHMUT FİDAN MEHMET AKİF BOLAT MEHMET ÇİÇEK MEHMET YALÇIN MEVLÜT KURT MİNE KILIÇ MURAT MERCAN MUSTAFA AYDOĞAR MUSTAFA KEMAL GÜVEN MUZAFFER ÇAYLI MÜKREMİN KILIÇ NADİR ADBAY NİHAN BÜYÜKDERELİ NURAN ERAYMAN ORHAN DOĞAN SALİM ARSLAN SEMA KALENDER SERAP BATTAL SEVDA BAYAZIT KAÇAR SITKI GÜVENÇ SÜLEYMAN KÜRTÜL ŞABAN KURT ŞEREF KAZANCI ŞERMİN DİLBER ŞEKKELİ ŞULE SU ŞULE ÜLGER UĞUR TOKA ÜMİT GÜL VAHİP ÇETİN VEYSAL ÇİFLİKÇİ YAHYA YALÇINTÜRK YELİZ TAPAN YUNUS HOPUR AKİF ALAGÖZ ALİ ÇEVİK AVNİ DOĞAN CENGİZ ATALAR CÜNEYT KÜPELİ EJDER KAYKUSUZ EROL KARA FATİH ARIKAN FATMA MERİH KARAKAYA HASAN DİKİCİ İKRAM BAĞCI KERİM ÜNAL MEHMET ALİ BULUT MEHMET FATİH UĞURLU MEHMET İLGİN MEHMET MEŞE MEHMET SAĞLAM MEHMET YILMAZCAN MESUT KURT MUSTAFA ERBİLEN MÜCELLA TEMEL NEVZAT PAKDİL OĞUZKAN GÜZEL ORHAN TUTLU POYRAZ POYRAZOĞLU SALİH POLAT ŞEREF EROĞLU VEYSİ KAYNAK YUSUF GÖKDOĞAN
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adem 2011-04-09 23:13:37

ümit gülü millet vekili adayı görmek istiyoruz

Avatar
adem 2011-04-08 14:49:36

benim mecliste görmek istediğim aday gökhan gökşen

Avatar
bilal eyi 2011-04-05 13:50:04

emekli yarbay yunus hopur kesinlikle olmalıdır.. zaten askeriyede yaptıkları ordada. insanların kişileri tanıyp makam mevki sahibi iken nasıldı şimdi nasıl iyi değerlendirmek gerekirr.Bu yuzden kesinlikle YUNUS HOPUR

Avatar
Eyüp ERGÜDER 2011-04-04 19:20:37

GEÇEN SENEDE TEMEYÜLDE İLK ÜÇTE OLAN SITKI BEYİN HAKKI YENMEZ.BEKLENTİMİZ ODUR Kİ BU KİŞİLER HEM MARAŞA HEM DE ÜLKEYE FAYDALI OLURLAR 1-SITKI GÜVENÇ2-MUSTAFA AYDOĞAR3-MEHMET SAĞLAM4-MEHMET YILMAZCAN5-ALİ DOĞAN6-NEDİM ŞEREFOĞLU7-MAHMUT ARIKAN ÇÜNKÜ HEDEF EN AZ 7(ESKİLER DİNLENSİN ÇOK ÇALIŞTILAR.İNŞAALLAH MEHMET SAĞLAM BU SEFER BAKANIMIZ OLUR.)HAYIRLI OLUR İNŞAALLAH

Avatar
osman 2011-04-03 14:29:30

esnaf bakanımız şeref kazancı isallah

Avatar
firuze 2011-04-02 22:22:56

Ejder abi çok sevindim.İnşallah gönlündeki olur.Bu arada aksu tv konuşman bizi çok etkiledi. EJDER KAYGUSUZ FAVORİMİZ.

Avatar
ibrahim gök 2011-03-31 15:11:09

opr.dr.mahmut nedim şerefoğlunu ak partiden millet vekili olmasını en içten görmek istiyorum..çok başarılı olacagına inancım tamdır ve güveniyoruz....

Avatar
ak partim 2011-03-31 00:31:31

ben kahramanmaraşlı değilim fakat orada çok sevdiğim ve gerçekten sadece halkını düşünen onlara gerçekten iş imkanı sağlayacak bir kişiyi tanıyorum çıkar ilişkisini bilmeyen sadece işini seven ve milletine bağlı tek aday EJDER KAYGUSUZ şimdiden tüm aydınlıklar senın olsun

Avatar
ömer çolak 2011-03-30 19:34:07

kahraman maraşta en az 2kadın millet vekili görmek istiyoruz özellikle akp den hepsine başarılar

Avatar
mehmet metin 2011-03-24 12:42:33

1. önce vatan
2.sonra cebim
3.sonra işim
4.sonra akrabalarım
5.sonra sevdiklerim
6.fırsat olup ankaradan gelirsem sizlere bakarım
zaten akp 6 tane çıkarır buda yeter
5.

Avatar
mehmet_46 2011-03-20 11:32:52

SADECE EFSANE BAŞKAN MUSTAFA AYDOĞAR...
BEN AZ VE ÖZ YAZIYORUM SİZ ÇOK ANLAYIN...

Avatar
Kaplan 2011-03-20 10:24:55

gerçekten imdiye kadar halkımızın tertemiz umuduyla bir yerlere gelipte maraşımız için bir şey yapmayan vekillerimiz var.Meclise girdikten sonra bu adamlar adeta orada oturmaya gidiyor. Yeni adaylardan tanıdığım yok gibi ama inşallah bunlarda maraşı unutmazlar.

Avatar
BERK 2011-03-20 00:16:37

MİLLET VEKİLİ ADAY ADAYIMIZ KORAY KIRAÇ IN SOYADI NİÇİN [KILIÇ] YAZILMIŞ BİLEMİYORUM AMA AFŞİN`İMİZİN ADAYI KORAY BEY`İ LİSTENİN ÜS TARAFLARINDA GÖRMEK İSTİYORUZ.KORAY KILIÇ DİYE BİR ADAY VARSA O ADAY ADAYINDAN ÖZÜR DİLİYORUM.

Avatar
Muhterem 2011-03-19 18:26:12

Kahramanmaraşa yakışan bir aday adayi göremiyorum hepsi kendini düşünen insanlar bir ak partili olarak kahramanmaraşta ak parti milletvekili adaylarına oy vermemek için başka şehirde akpartiye oy vereceğim bunların hepsi menfaatci çıkarcı.

Avatar
hasan kenger 2011-03-18 16:24:00

1-Ali Doğan
2-Nedim Şerefoğlu
3-Bünyamin Kılıç
4-M.Coşkun Kale
5-Veysi Kaynak
6-Hamza Akbaş
7-Hamit Bülent Eken
8-ÜmitGül

Avatar
M.AYDIN 2011-03-18 15:38:56

1.MEHMET YILMAZCAN
2.MEHMET SAĞLAM
3.MEHMET FATİH UĞURLU
4.NEVZAT PAKDİL
5.SEMA KALENDER
6.CEVDET ALPEREN
7.HÜSEYİN AYTEMİZ
8.FATİH ARIKAN

Avatar
ahmet 2011-03-18 13:31:03

HÜSEYİN AYTEMİZ ŞEHRİMİZE YAKIŞAN İSİM

Avatar
hüseyin tezcan 2011-03-18 13:10:11

özürlü adayımız süleyman kürtül başarıların devamı için durmak yok yola süleyman bey ile devam

Avatar
gizem nur çelebi 2011-03-18 10:37:38

sonuna kadar arkanızdayız sanmayın ki laftayız herzaman destekçiyiz oylarıızı belirlemişiz kazanmanız için hazırdayız elerimizi açmış duamızı okumaktatyız yolunuz açık olsun oylarını bizden olsun KOLTUĞNUZ MİLLETVEKİLLİĞİ OLSUNNNNN...

Avatar
Yaşar Bozoğlu 2011-03-18 10:24:37

Syn Dr Abdulkadir KAHVECİ 'nin milletvekili olmasını can ı gönülden desteliyorum.
Yolun açık olsun sayın vekilim.

Avatar
irem çelebi 2011-03-17 18:52:44

SN.DR.A.Kadir Kahveci yolunuz açık osun . Mekanınız meclis olsun oylarınız bizden olsun kazancınız İKTİDAR olsun rotanız SAĞLIK BAKANLIĞI olsun çünkü siz ona değersiniz.

Avatar
Beyza 2011-03-17 18:32:06

Layık olan, elinde projeleriyle birlikte gelen, yapmanın yollarını arayacağım diyen değil elimdeki projelerimi faaliyete geçireceğim diyen milletvekillerine ihtiyacımız var. Mehmet MEŞE'nin hazırladığı ve hazırlayacağı projeleri faaliyete geçirerek sadece Maraş halkına değil tüm Türkiye'ye faydalı olacağına inanıyoruz ve yürekten destekliyoruz.

Avatar
mevlüt 2011-03-16 17:38:32

1.Gökhan GÖKŞEN
2.Mahmut ARIKAN
3.M.Nedim ŞEREFOĞLU
4.Sıtkı GÜVENÇ
5.Yunus HOPUR
6.Nihan Büyükdereli
7.Mehmet SAĞLAM
8.Nevzat PAKDİL
7 ve 8 'ci aday eski yüzlerden değilde Gökhan GÖKŞEN gibi vizyon ve proje sahibi yeni adaylardan olması bence daha isabetli olur . Belki böylece AK Parti K.Maraştan 7 milletvekili çıkarabilir. Ama benim favori adayım GÖKHAN GÖKŞEN

Avatar
ERTUĞRUL AÇIKGÖZ 2011-03-16 16:25:26

ÖZÜRLÜ ARKADAŞLARIMIZIZ GÖZÜ KULAĞİ VE MECL,SDE MEVCUT MİLLİT VEKİLLERİNDEN DAHA VERİMLİ ÇALIŞKAN ARKADAŞIMIZ MAHMUT FİDANI SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ.

Avatar
maraşlı 2011-03-16 13:12:19

Maraş ı seven ne çok insanımız varmışş...

Avatar
Huzur-î Mâhşer 2011-03-16 12:27:06

Önüne gelen Aday olmaya basvurmus. Ee, AKP de önüne geleni aday olarak gösterirse bu Memlekette ne hayr bekliyecen? Siyasetten bi haberler Milletvekli yapildigi bir Zamandayiz..

Avatar
ejderökkeş 2011-03-16 11:58:32

kmaraş halkı adaylar kravatını koysa kazanacağını biliyor URFA OLUP bi ders verilmeli.
Türkiyede kazanmalı KMARAŞTA kesinlikle kaybetmeli

Avatar
SABİH ERCAN 2011-03-16 11:30:37

EVET LİYAKATLI İNSANLARIN İŞ BAŞINA GELMELERİ ÇOK ÖNEMLİ. ESKİ VEKİLLERİ LİSTEDE GÖRMEK İSTEMİYORUZ. YENİ İSİMLER VE ÇALIŞACAK İSİMLER OLMALI... MUSTAFA AYDOĞAR DEMİŞ BİR ARKADAŞ. BİZDE AYDOĞARA EVET DİYORUZ.

Avatar
murat kesen 2011-03-16 11:28:22

syn:A.KADİR KAHVECİ ŞEHRİMİZE BÜYÜK HİZMETLER VERECEĞİNE CANI GÖNÜLDEN İNANIYORUZ..VE MECLİSTE GÖRMEK İSTİYORUZ...DOĞRU KARAR DOĞRU TERCİHİN OLMASI DİLEĞİYLE....

Avatar
mehmet 2011-03-16 08:16:38

proje yok aday çok..

Avatar
DOÇ.DR.ERYUKSEL 2011-03-16 01:59:19

"İÇİMİZDEN BİRİ" olan Makine Yüksek Mühendisi Sayın Kerim ÜNAL'ın, "ENERJİ" "EKONOMİ" ve "ÇEVRE" konularındaki danışmanları olarak ELBİSTAN ve KAHRAMANMARAŞ İl Merkezinde karargah kurmuş durumdayız. Biz ona kefiliz ve güveniyoruz. Tüm AK PARTİLİ Delegelerimizin de güvendiğini biliyoruz.
BİZ HİZMET TAKIMI olarak sizlere hizmet için seçim sonuçlanıncaya kadar aranızdayız.
Haydi Kahramanmaraş! sıra bizde.
Danışmanlar gurubu adına,
Doç.Dr.EROĞLU

Avatar
cryzrt 2011-03-16 00:01:26

hepside olsun aday degişen bişey olacakmı k. maraş yine aynı maraş ve dahada geri kalmış bir il olarak devam edecek öncekiler ne yaptıki geleceklerde bişey yapsın hepsi bürokrasiden bir ihale kapma bir rant peşinde memleketim yine aynı yine.........

Avatar