Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayları Listesi

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayları Açıklandı. İşte tam liste.

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayları Listesi

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayları Açıklandı. İşte tam liste.

11 Nisan 2011 Pazartesi 15:23
Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayları Listesi

KAHRAMANMARAŞ 1 MEHMET SAĞLAM 15.03.1938 ÖĞRETİM ÜYESİ, PROFESÖR 2 NEVZAT PAKDİL 12.01.1950 KAMU YÖNETİCİSİ 3 MAHİR ÜNAL 01.07.1966 AKADEMİSYEN 4 YILDIRIM MEHMET RAMAZANOĞLU 15.01.1956 İKİ BRANŞTA UZMAN TIP DOKTORU 5 SEVDE BAYAZIT KAÇAR 02.03.1974 YAPIMCI 6 SITKI GÜVENÇ 01.11.1961 DİŞ HEKİMİ 7 HAMİT BÜLENT EKEN 23.05.1977 ECZACI 8 İDRİS TEZCAN 22.01.1962 İNŞAAT YÜKSEK MÜHENDİSİ

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Gvenç
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
karanliktaki gölge 2015-09-13 18:34:09

Yukarıdan aşağı yorumlara baktım herkes bir şeylerden şikayetçi evet bende hep diyorum K maraş tan niye bakan yok diye ama bu iş o seçilen yada aday olan vekilin maddi yatıyla yada referansıyla olmuyo önce bir vizyon olacak varmı öyle bir vizyon sahibi ama yok ülke menfaati için sivrilen bir vekil yok sadece ak parti değil diğer partilerde de yok..

Avatar
MİLLET SEVDALISI 2011-06-02 19:59:12

SEVGİLİ MARAŞLI KARDEŞLERİM ÇOĞUNLUĞUMUZ RAHATSIZ OLDUĞUNA GÖRE BİR ŞEYLER YANLIŞ YAPILIYOR MARAŞTA.SEDECE İYİMSER YORUM YAZANLARA SESLENİYORUM. SİZ İYİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ DİYE BU YAPILANIN İYİ OLDUĞU ANLAMINA GELMEZ.BİRAZ GERÇEKÇİ OLUN YAHU ÖMRÜNDE MARAŞA OY ALMAK İÇİN İLK DEFA GELEN ADAMIN, SEÇİLDİKTEN SONRA MARAŞA GELEREK HİZMET EDECEĞİNİMİ ZANNEDİYORSUNUZ? ERZİNCANLININ ELBİSTANLININ NEREDE İKAMET ETTİĞİNE BAKIN ÖMRÜNÜ NERDE HARCADIĞINA BAKIN ADAMIN İSTANBULDAN ÇIKTIĞI YOK KENDİNİZİ KANDIRMAYIN ?BUNUDA İNSANLARLA BU ŞEKİLDE PAYLAŞIN HER GELENİ MELEK GÖRMEYİN.

Avatar
yusuf arslantürk 2011-05-14 10:34:53

ak partiye oy veren biri olarak ya bu memlette il başkamı yokmu bunların hiç görüşü alınmazmı bu nasıl iştirki milletvekilliği sıralaması şöyle 1 sağlam 2 pakdil diğerlerini hiç tanımıyorum bence başbakan k maraş milletvekillerini kura ile çekse bundan daha iyi bir sıralama olurdu diye düşünüyorum ya bu k maraşa yazık beyler tam bir belğesellil durum

Avatar
ayşe fatma hayriye 2011-04-29 09:33:36

aday listesi hakkında diyebilceğim tek şey yeni isimler tanımadığımız ancak sorun bu değil önceki dönem milletvekillerinden çok çok fazla iş yapacaklarına eminim ancak maraşımızın hakettiği değeri yatırımı görmediği kanaatindeyim bu da maraşı çantada keklik görme zihniyetinin getirisi her ne kadar gönlüm ak partiden yana olsada kahramanmaraşta ak parti inanılmaz bir düşüş yaşamalı ki yetkililer uyansın hoş başbakan milletvekili adaylarını değiştirmekle bir nebzede olsa olayın farkına varabildi diye düşünüyorum ama yeterli olur mu bilmem kahramanmaraş halkının hakettiği değeri görmesi için, maraşa bakanlık verilcekken toplu istifa ederiz diyen teşkilat ve vekillerin kafa yapısında değillerdir umarım ve sallabaş vekiller olmazlar...... uyan ey maraş halkı çantada keklikmisin göster en azından ben kendim ve çevrem açısından diyorum ki çantada keklik değiliz ve tabiri caizse maymun gözünü açtı artık ...

Avatar
ahmet ünlü 2011-04-21 16:03:33

Nevzat pakdil ne zaman maraştan birini işe sokmuş onun derdi kardeşini bu sefer müsteşar yapmak oğlunu daha iyi makama getirmek o durmaz dururmu yola devam eder

Avatar
mustafa 2011-04-18 13:34:57

kahramanmaraş millet vekilleri ve ak parti diyoruz buyrun bakın nevzat pakdil diyoruz yanında calışan lar yozgatlı e sayın vekilim maraşta makamınıza kimseyi bulamadınızmı madem kahramanmaraş millet vekiliyiz maraştan almak lazım yanımıza personeli yanlışmıyım arkadaşlar ama nevzat bey yozgattan alıyor o zaman yazgattan vekil olmak lazım yanlışım varmı kendi memlektin insanına sahib cıkmak lazım degilmi haddimaz degil ama dogrusu bu.

Avatar
realistgörüş46 2011-04-17 14:35:36

Bir zamanlar GURUR duyulacak il iken şu anda UTANILACAK il olduk.Güneydoğu illerine yapılan yatırımın milyonda biri ilimize yapılmadı haydi o zaman şunu yapınız.
Takım tutar gibi kalpten bağlı olduğunuz patiye oy vermeyin il dışındaki arkadaş akrabalarınıza oy verdiriniz
AK PARTİ TÜRKİYEDE KAZANSIN KMARAŞTA KESİNLİKLE KAYBETMELİ

Avatar
afşinbey 2011-04-17 13:16:55

ya akp 1 ci cıkacak cıkacakta şu bizim hamit bülent eken yokmu ya şimdiden plakasını kırmızı yapmış ya gariban afşinlim unuttunmu ya sen 7 ci sırasın ya olacak işmi kendin inanıyormusun secileçecine 7 sırayı begenmesende istifa etseydin bagımsız olsaydın keşke aman aman ne dimmm ya

Avatar
serdar topaloğlu 2011-04-17 12:38:05

HADEP yani Pkk nın siyasallaşmasını savundugu için kapatılan bir partiydi...HADEP Genel başkan yardımcılıgı yapmış olan Mehmet Metiner Ak Parti Adıyaman 1.sıra adayı yapıldı...EE şimdi Ak partiye oy vermek şimdi ne mümkün...

Avatar
Eski AKP Lİ 2011-04-17 09:36:44

Son iki seçimde hep AKP ye oy verdim ama artık bu sefer MHP ye oy vereceğiz.Yeter bu kadar kanma derler ya eski ülkücü diye bende eski AKP li oldum yeni ülkücü

Avatar
AFŞİNLİ 2011-04-16 15:03:25

Diyelimki AKP maraşta ve hatta Türkiyede kaybetti acaba kim kazanacak ülkemin insanımı kazanacak yoksa GÜLEN HOCA EFENDİYE faliyetleri durdur diyen zihniyetmi kazanacak AKP kaybetsinde kimin kazanacağını ve sonrasınıda düşünelim BU SEÇİMDE AKP KAZANSIN İNŞALLAH OYLAR YİNE AKP'YE

Avatar
Selim 2011-04-16 01:55:26

İl Başkanı sayın çok genç FATİH MEHMET ERKOÇ beyefendi hemen her toplantıda başbakan için ADRİYATİKTEN ÇİN SEDDİNE diye methiyeler yapıyordu. peki bu liste böyle oluşurken FATİH MEHMET SULTAN pardon ERKOÇ nerelereydi. bir il başkanı direyetli otoriter ve adil bir yönetim sergilese ve bunu da ankaraya yansıtsa idi bu liste maraş halkının isteğine göre olurdu. Beyler ankara herşeyi biliyor. Kasım ayında il başkanına erken emeklilik gözüküyor. İyisimi başka bir il başkanı bulalımda Maraşımıza hizmet gelsin.

Avatar
canlı 2011-04-15 22:12:38

bence burda yorum yapanlar akp karşıtı oldukları için bu yorumları yapıyorlar kıçınızıda yırtsanız akp yine tek başına iktidar siz anca rüyanızda darı görürsünüz sizi dikkate alan mı var zannediyorsunuz şebelekler .......

Avatar
SEÇMEN 2011-04-15 15:42:44

AK Parti turbanı kullanarak bir çok kez müthiş oy aldı.Tek başına iki defa iktidara geldi.Peki türban konusunda ne değişti.Türbanlı bacılarımızın oyunu aldı TÜRBANI siyasi olarak güzelce kullandı ama bir çok türbanlı aday aday vardı hangisi listeye girdi veya seçilebilecek sıraya kondu.
BU GÖSTERİYORKİ AK PARTİ SAMİMİ DEYİL. O ZAMAN MİLLETTE AKP'YE SAMİMİ OLMAYACAK.
"AK PARTİ K.MARAŞ'DA KAYBEDECEK"

Misafir Avatar
s kınal 2015-03-10 06:45:37

sayın ve degerli kahraman maraşlılar k mraşa hiç bir vekilin faydası yok şu olsaydı bu olsaydı geçelim halkın senin benim bizlerin istedigi aday olamaz boşa yorulmayın k maraşta adayları maraşın 6 zengini belirdiyor akp adaylarının hepsi rant peşinde mütayitle zenginlr oynuyor toplantı veriliyor yemekler veriliyor haklla iç içeyiz vatandaşınla her zaman beraberiz deniyor haberler yayınlıyorlar ama bakıyorum kaynaşma toplantılarında verilen yemeklerde bir tane halk gariban orta dereceli göremiyor hep sosyetikler hep zenginler iç içe bizde bunların kavgasını yapıyoruz onlar cepleri dolduruyor biz gariban kesimde bunlar için düşman oluyoruz benden bu kadar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sevda 2011-04-15 15:28:44

Hesap ortada :Zaten eski vekillerden 2.si kesindi. Gedikli Nevzat Pakdil ve M.Sağlam. Sonraki 3 kişide zaten genel merkezde-başbakanın kafasında belliymiş. Bir tanınmayan teamüle-mülakata gelmeyen elbistanlı diye yutturulan Mahir ünal, diger bşbknın saygı duygudu zatın kızı sevde beyazıt ötekide yine dr.olan ve eski bakan selma aliye kavaf.ın eniştesi yıldırım ramazanoğlu. zaten ak parti 6 vekil ancak çıkarıyordu geriye ne kaldı 6. vekil o da halkın içinden çıktı kendi emeği ile sıtkı guvenç.. tiyatronun 4. sahnesi. nasılsa odun koysak bunlar oy verir :) traji komik bır durum. lütfen gidin has parti-bbp-mhp yada kime verirsenız verin ama bu laubaliliğe dur deyin. adam yerine konmuyorsunuz farkettiysenız.

Avatar
polat afşın 2011-04-15 14:29:19

ŞİMDİ AKP İÇİN YAZILAN YORUMLARI OKUDUM
1- BU SEÇİM AKP VE MARAŞ SECİMİ DEĞİL TABİRİ CAİZSE ÜLKEYİ GERÇEK SAHİPLERİNE VERMEK İSTEMEYENLERE İNDİRİLECEK BİR TOKATTIR
2- BÜYÜK İNSANLAR BÜYÜK DÜŞÜNÜR DEMİŞLER DÜNYA SADECE MARAŞTAN İBARET DEĞİLKİ AKP MARAŞTA YAPMAMIŞTIR AMA TÜRKİYEDE VE DÜNYADA BÜYÜK İŞLER BAŞARDIĞINI DÜŞÜNÜYORUM
3 HİZMET LAFLA DEĞİL GERÇEKTEN İSTEYENE YAPILIR BİZ MARAŞLILAR OLARAK ACABA ŞAHSİ ÇIKARLARIMIZ DIŞINDA BELEDİYEYE VEYA VEKİLLERE NE ZAMAN MÜRACATTA BULUNDUK BİR DÜŞÜNELİM
4- MARAŞIN YOLLARI BERBAT ACABA KAÇ DEFA BUNUN İÇİN YETKİLİMAKAMLARA MÜRACATTA BULUNDUK KENDİ SAHŞİ İŞİMİZ GİBİ MAHALLAMİZDEKİ BİR EKSİK İÇİN UĞRAŞTIK
6 - AKP'YE OY VERMEYELİMDE MUHTEREM FETTULLAH GÜLEN HOCAEFENDİYE FALİYETLERİ DURDUR DİYEN BİR ZİHNİYETEMİ VERELİM
UNUTMAYALIM HAYAT SADECE MARAŞTAN İBARET DEĞİL PEYGAMBERİMİZ BİR HADİSİ ŞERİFLERİNDE NE DEMİŞ BENİM NAM-I CELİLİM GÜNEŞİN DOĞUP BATTIĞI HERYERE ULAŞACAKTIR DEMİŞ
ÜLKEMİZİN KAZANMASI İÇİN AKP'YE OYLARIMIZI BİRDAHA VERELİM

Avatar
helim 2011-04-15 00:43:45

Ya arkadaşlar bu listeyi begenmiyorsunuz.K.MARAŞTAN aday yok diye iki dönemdir vardıda noldu.k.maraşa ne faydaları oldu el kaldırmaktan başka birazda onlar el kaldırır.bakarsınız.daha daha faydalı olurlar.

Avatar
cahit k 2011-04-14 22:17:07

her seçimde akp ye oy verdim ama bukadar oy veripte bukadar kaale alınmayan bi halk haline geldik bi bakan bile çıkaramadık. bakan olan şehirlere bi bakın .... arkadaşlar güzel bir yorum yapmışlar çok hoşuma gitti. akp kazansın zaten kazanırda ama maraşta 1 milletvekili bile kaybetse tepkimizi anlarlar. bu sefer vermiyeceğim tayyip erdoğan seni çok sevsemde... çünkü şehrimi daha çok seviyorum

Avatar
edem 2011-04-14 18:54:55

iki defa akp ye oy vermiş biri olarak yazıyorum ben de çoğu arkadaş gibi türkiye de akp ama kahramanmaraş ta kesinlikle ders verilmesi gerekir.düşünsenize şehrimizde milletvekili dağılımı şu şekilde olsa 3 akp 3 mhp 2 chp bakın bakalım o zaman hizmete.iki oyum var ikisi de istemeye istemeye mhp ye.

Avatar
hakan 2011-04-14 17:08:01

akp bidaha başa gelirse millet açlıktan ölür eskiden askeri ücretle ev yaptırıyodu altın biriktiyodu şimdi altın ne millet unuttu ev yaptırmak ütopya bakkalın manavın yanından nasıl geçerim hesabı oldu yuh olsun aynı kemal sunalın filmindeki gibi oldu tüp 60 su elktrk en ucuz 60 70 tl kira 250 tl hala budurumu göremeyen cahiller versin vardır onların bir menfaati

Avatar
BİLİNÇLİ SEÇMEN 2011-04-14 15:42:38

Yorumları okudum AKP'ye bir tepki gördüm.Aslında olmalı.Sayın başbakan nasıl olsa maraş çantada keklik oraya kimi salsam maraş seçer gönderiri diye düşünüyor.Bu sefer öyle olmamalı ey maraşlı kardeşlerim.Bizler şerefli bir ejdadın torunlarıyız.Bizi kimse çantada keklik olarak göremez.Bu seçimde AKP Maraşta kaybetmeli TÜRKİYEDE kazanmalı ..haydi hayırlısı...

Avatar
EDE 2011-04-14 15:31:28

Uyan Kahramanmaraşlı,AKP ye çantada keklik olmadığını göster. Bugüne kadar giden vekiller ne yaptılar, Başbakan geldi sizin bakanınız benim dedi gitti. Uyan artık.

Avatar
selahattin AKARÇAY 2011-04-14 13:58:34

Bu kadro ile Akp den bir cacık olmaz. E ne yapalım bu seçim MHP Diyelimde Tayip bey görsün. K.MARAŞ ı

Avatar
YAKUP ÇAĞIL 2011-04-14 12:24:06

Liste hikaye akparti herzaman bizim için 1.numara 8-8 olacak

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2011-04-14 01:10:58

K.Maraş lı olarak hep birlikte Ak Partiye oy vermeyelim.İlimizde kaybetsin.K.Maraş şimdiye kadar Ak partiye destek verdi ama karşılığını alamadı.Hangi adayın nereli olduğu kaçıncı sıradan olduğu önemli değil.Hep birlikte oy vermeyelim.

Avatar
ŞEREF 2011-04-14 00:46:05

Daha önceki bütün seçimlerde akpye oy verdim ama bu defa kesinlikle vermeyeceğim.Kaç dönemdir nasıl olsa Maraşlı bize oy verir.Maraşa yatırım yapmayagerk yok,Maraşı büyükşehir yapmaya gerek yok dediler.En sonundada kendi yandaşlarını aday gösterdiler.Bu döşünen Maraşlılar için gerçekten çok ağır bir durum.Bizde tepkimizi hep birlikte gösterelim.Bu Maraş ın için hayrına olacaktır.

Avatar
osmancan 2011-04-13 23:54:28

Kmaraş merkezden aday yokmuş bu güne kadar merkezden adaylar hep parmak kaldırdılar
bu adaylar iki eli bütün parmakları kaldırırlar
40 YILDA BİR İŞ YAPALIM
ak parti Türkiyede kazanmalı Kmaraşta kaybetmeli.

Avatar
Eray 2011-04-13 23:48:48

Akp 2 dönemdir iktidarda Allah aşkına Kahramanmaraş'a ne hizmet verdiler yok hiç bir icraat yok Kahramanmaraş'ta.Hatay,Urfa,Elazığ,Erzincan'a havaalanları yapıldı Eskişehir,Konya,Ankara,İstanbul arasına hızlı tren yapıldı Büyükşehir Belediyesi olacak iller açıklanır Kahramanmaraş'ın adı geçmez Karadeniz-Akdeniz sahil yolu projesi ortada, Kahramanmaraş'ın adı yok bu projede kurtuluş günümüze dahi gelmeyi tenezzül etmezler bu nasıl iştir yahu oy verdik bunlar reva görüldü demekki oy vermemek gerekiyor.Akp'ye bu kadar oy çıkan bir memlekete bunlar yapılmaz ayıptır günahtır.

Avatar
emre gönen 2011-04-13 23:42:27

Ak Partiye can kurban ama Nevzat Pakdil için oy vermem öyle bedava yok

Avatar
maraşhan46 2011-04-13 23:35:12

Eleştirilere bakmayın kmaraş halkı kesin yine oyunu verir
8-0
Ak parti Türkiyede kazanmalı Kmaraşta kesinlikle kaybetmeli

Avatar
Mehmet 2011-04-13 22:22:11

Arkadaşlar bende koyu bir Akp ve R.T.E hayranıyım fakat bu seçimde kesinlikle Akp'ye vermeyeceğim.İnşallah ve inşallah Türkiye'de 1.Parti olacak Akp fakat K.Maraş'ta olmasın.Hep beraber kamuoyu oluşturalım K.Maraş için. Gerçekten bu partinin K.Maraş'ta oy kaybetmesi lazım.Yoksa gelişmeyi 10 yıl daha unutun.Ahhh keşke Mehmet Balduk bağımsız girseydide oylarımızı ona atsaydık...

Avatar
maraş 2011-04-13 20:35:43

nevzat pakdil hakkındaki yorumları görünce gerçekten çıldırıyorum ne yapmış maraş için kendi ilçesi göksun için ne yapmış yaptığı işleri yazında bizde öğrenelim meclisi yönetmesi iyi bir reklam kendisi için maraşa fayda sıfır BU ADAM MARAŞ DÜŞMANIDIR 9 yıldır yatıyo

Avatar
SİNAN 2011-04-13 19:39:44

MARAŞTA ODUNDA KOYSALAR SEÇİLİR DEMİŞLERDİ DİMİ, DESİNLER BAKALIM BU LİSTEYLE AKP MARAŞ OYU EKSİ SİNAN OYU EŞİTTİR MHP OYU YANİ AKP-SİNAN:MHP BUNU HERKES BİLE. GÖRÜR BAŞBAKAN ODUNU BAKALIM. MARAŞ MERKEZDEN BİR ADAM BİLE YOK BE...

Avatar
realist_46 2011-04-13 19:15:14

bazı arkadaşlarımın tespiti çok doğru ak parti türkiyede kazansın ama şehrimizde kaybetsin erdoğanın 12 haziranda yine galip geleceği çok açık yalnız burada bizler şehrimizi düşünüp ona göre oy vermeliyiz şehrimiz yıllardır erdoğan sevgisi ile akp'ye bi dolu oy vermiş ama karşılığını alamamıştır bugün hizmet alan iller bellidir(akp ye oy vermeyenler:izmir diyarbakır mersin vb.)insanlar bize koyun sürüsü der oldu akp için çantada kekliğiz k.maraşımızın kahramanlığına bu yakışmaz şahsi görüşüm akp şehrimizde ne kadar oy kaybederse o kadar iyi diyorum(buna bir sürü sebep söylenebilir ama aklıma gelen birkaçı:kayseri yolumuz ortada,havaalanı ortada,şehrimizde demiryolu dahi yok...)bu liste uzatılır işte ben de bu yüzden şehrimizin 2. güçlü partisi mhp'ye oy vermeyi düşünüyorum mhp'nin ilk 2 adayının çok kaliteli olduğunu biliyorum ve 12 haziranda halkımızın uyanmasını ve şehrimizi düşünerek oy vermesini istiyorum

Avatar
kemal 2011-04-13 17:03:58

maraşın yollarını ne zaman adam gıbı yapacaklar ne zaman maraşa ilçelerıne iş olnagı saglıyacaklar hıc bırıne oy yok haketmıyolar

Avatar
LEEDER__46 2011-04-13 16:36:24

Sayın bahçeli bu milleten yüzde 18 oyu ecevitin karşısında ceket düğmeleyip karşısında sigara içmeyecek kadar tuhaf bir saygı göstermişti!Üstelikte sevgili anneniz rahşan hanımın sizlere eli kanlı katil demesini ülkücülüğün hangi tarafına sığdırdığınızı anlayamayan bu millet,sizlere bir daha asla iktidarı vermeyecektir!Ak patinin aldığı oyları makarna ve kömür gibi saçma bir nedene bağlayan mhp,kendisi aynı oranda oy alırsa bunu hangi yiyeceğe ve içeceğe bağlayacaktır merak ediyorum?Bu milletin hissiyatını anlayamayan siyasi partiler,kendi polit bürolarını kurarak sırça köşklerde siyaset yapmaya devam ederler!Ama asla iktidara gelemezler!Her seçimde milleten tokat yiyen bu muhalefet,bu seçimde de aynı sonucu görecektir!Şimdiden ağıtlar yakmaya başlayın...Acı ama gerçekler 12 haziran akşamı belli olacak....!

Avatar
gerçekhan46 2011-04-13 16:22:06

SAĞ görüşlü biri olarak kmaraşımızı gurbetten takip ediyorum chp li vekilimiz sayın Durdu Özpolat a helal olsun
KMS her dönem maddi yardım manen yardım yaptı.
mecliste bulunan chp li vekil eşlerini yakınlarını kmaraşımıza getirerek TURİZM elçiliği yaptı gelenler kmaraşta alış veriş yaparak esnafımız kazandı.Dondurmacı lokantacı esnaf kazandı
helal olsun Durdu ÖZBOLAT beye
akp li vekillerimizde KMS sadaka bile vermedi ahır dağında mangal keyfi yaptılar
AKP Türkiyede kazanmalı Kmaraşta kesin kaybetmeli

Avatar
dertlihan46 2011-04-13 15:27:37

Kmaraş merkez elbistan dan aday yokmuş bu güne olduda ne oldu sadece parmak kaldırdılar şimdiki adaylar elimi yok onlar elini kaldıramazmı.
8-0 olsun bizim olsun
AK PARTİ TÜRKİYEDE KAZANMALI KMARAŞTA KAYBETMELİ
not:kmaraşta akplilerin vermediğiher oy için gurbette akp ye oy için çalışmaya razıyım.

Avatar
Metehan Kalaycı 2011-04-13 15:19:42

Bakıyorumda AKP sevdalılarına yorumların genel anlamlarını ne denmek istendiğini anlamak istemiyorlar milletin AKP yada RTE ye birşey dediği yok K.maraşa varmı çaktığı çivi onu soruyorlar oyların karşılığını soruyorlar görmüyormu gözleri buraya geldiğindeki durumları bilmiyormu neden hesabını sormuyor mvekillerine kurmaylarına buna isyan ediyor millet

Avatar
kb 2011-04-13 14:38:30

gordum kadarıyla maraslılar vekıllerı goksun afsın elbıstan olarak goruyolar ama eskı vekılerde 4 tane marasdandı ne degısdı soylermısınız beledıyeyı aynı adama verdınız koyden farkı yok en luks carsısıbıle ama suan sadece ıkı goksun bı tane stkı guvenc var dıgerlerı basbakanın adamı ama bu donem kesınlıkle mehmet saglam kesınlıkle bakandırrrrr akılıllı olum bu goksun elbıstan sorunu degıl elbıstana gıdın gorun beledıyenın nasıl ıs yaptını gozunuz gorsunnnn

Avatar
mehmet 2011-04-13 14:15:48

kardeş senin mezuniyetin neresi.

Avatar
Afşi Elbistan 2011-04-13 14:05:51

Maraşlı olarak hep takip ediyoruz.Türkiye de sadece K.Maraş iline yatırım hizmet yapılmıyor.Türkiye de sadece K.Maraş iline işçi alınmadı.Özellikle Afşin Elbistan bölgesindeki işletmelere bir tane bile işçi alınmadı.Oyalayıp kandırdılar.Şimdi kandırma sırası bizde oy vermeyelim.Şahsen ben vermeyeceğim.Fanatik bir Ak partiliydim ama vermeyeceğim.Çevremede verdirmeyeceğim.Bugün yarın diye kandırıldık.AKP ye oy yok.Butün illerin her dediği oldu K. Maraş hariç.Nasıl olsa çantada keklik görüyorlar ama yanılıyorlar.Eminim K.Maraş ilinde merkez ilçede ve ilçelerinde benim gibi düşünen binlerce insan vardır.

Avatar
istanbullu 2011-04-13 13:46:15

Mahirbey cv sine bir bakın da konuşun. adam partinin en yetkili organında görev yapıyor ve Başbakana çok yakın bir insan biz böyle bir aday istemiyormuyduk.adama destek verelim elbistanın ve maraşın sorunlarını anlatalım oda en üst mercilere ulaştırsın. bindiğimiz dali kesmeyelim. diger aday adayları millet vekili olsa ne yapacaklarki etkili olamazlar düz milletvekili olarak kalırlar.bu adam partinin beyin takımında daha ne istiyorsunuz.bir de elbistanlı elbistanlı olsunda çamurdan olsun. bakın göreceksiniz hizmete doyacak elbistan ve maraş.

Avatar
MUSTAFA 2011-04-13 13:45:09

BEN BU SAATTEN SONRA DUYMAK İSTEDİĞİM TEK BİR SÖZ VAR ANCA O SÖZ BENİ KENDİME GETİRİR ODA AKP K.MARAŞ İL YÖNETİMİNİN YADA MERKEZZ İLÇE YÖNETİMİNİN TOPLU OLARAK İSTİFASI GEÇEN DÖNEM SEÇTİĞİMİZ VEKİLLER UYUDULAR HERŞEYE TEPKİSİZ KALDILAR BARİ SİZ TEPKİSİZ KALMAYIN K.MARAŞ HALKI SİZDEN BUNU BEKLİYOR YAPAMIYORSAN BIRAKACAKSIN KOLTUK HERKESİN MALI DEĞİL.

Avatar
Ahmet 2011-04-13 12:07:49

teyamülde 35. olan bayan aday listede 5. sırada, 1. olan Sıtkı Bey ise listede 6. sırada... diğer yandan teyamüle girmeyen Mahir ünal ise 3. sırada... varsa bunları içine sindirebilen versin oyunu... tepkisiz kalmayın edeler...

Avatar
ONUR 2011-04-13 11:49:23

ARKADASLAR YA BU KADAR BASIT DUSUNMEK NEDEN YA ?? HALEN GÖKSUNLU ELBISTANLI DIYE AYRIM YAPIYOSUNUZ MARAŞTA ADAMMI KALMADI BILMEM NE EVET MARASTA ADAM YOKKI ZATEN VARDA BIZMI GOREMEDIK HERKES CEBINI DUSUNUYO CUNKI HERKES SAGLAMOGLU NA OY VERMEK ISTEMIYOMUS FARKINDAMISINIZ SIZ OY VERMEDIGINIZ ZAMANLARDA BILE DYP ZAMANINDA EN BUYUK HIZMETI K.MARAŞ GORUYODU NE CABUK UNUTTUNUZ SAYIN MARAŞLILAR MARASIN INSANI OLARAK SANIRIM NANKÖRÜZ YAPMAYIN ILCELERE YUKSEK OKUL OKULLARA BILGISAYAR LABARATUVARLARI COK PROGRAMLI LISELER BUNLAR KIMIN ESERI HEPSI SAGLAMOGLU VE DYP ZAMANINDA OY VERMEDIGINIZ DYP HABERINIZ OLA GERCI MARAŞTAN BI CACIK OLMAZ ARTIK UMUDUMUZ KALMADI

Avatar
Salman ağa 2011-04-13 11:41:43

İzmir Oy vermiyor doğu oyunu verliyor cayır cayır hizmet gidiyor bizim maraş çantada keklik misali yerimizde sayıyoruz Van Münit oya vermeye devam sınırmızdan terör örgünütü karşılamaya da daha çook gideriz

Avatar
seçim 2011-04-13 10:53:04

yorumlardanda anlaşılacağı gibi kahramanmaraşın gönlündeki 1 numara sıtkı güvenç.akpartinin bunu görmemesi yazık oldu.

Avatar
GÖKSUNLU 2011-04-13 10:27:17

Bazıları göksun afşin ayrımcılığı yapıyor AKP ye %70 oyu veren siz maraşlılarsınız göksunlular kayserinin insanımı ey maraşlı.. Diyorsunuz ki Maraşta adam yoktamı Göksundan Elbistandan aday gösteriliyor evet maraşta adam var Mustafa POYRAZ belediye başkanı toprakcılık adam kayırma yaparsanız köy gibi kalırız göksunlusu afşinlisi İl i olan maraş için çalışmakta Malesefe AKP de MHP de CHP den bu memlekette vekil olanlar mecliste uyuyor el kaldır indir suç onların değil hadi vekilleri anladım partiye gönül verenler seçiyor Ya belediye Şu şehre bakın hem adana tarafından hem antep hemde kayseri tarafından bakın sanki köy içine giresin gelmiyor heykelin yeri değişiyor kaldırım taşları yenileniyor yollardan ancak atla gezebilirisin hem dar hem çukur yağmur yağınca bakın yollar ırmağa dönüşüyor adam gibi park sosyal alan yok ahırdağındaki ormanıda göremeyeceğiz kese kese bişey koymadılar maraşın zenginleri yaylıyor orda tektilde 4 sırada olduğumuz halde fabrikalarda fazla çalışan yok asgari üçretinde altında fiyatla çalıştırılıyor Bakıyorum aday adayı olupta seçilemeyenlerin bir çoğu iş adamı listeye girenlerdede var iş adamı gördünüzmü maraşta bir yatırımını nerde istanbulda Maraş spor bir şehrin dışa açılan kapısı durumu içler acısı şimdi basit olanları yazdım hepsini yazmaya kalksak sayfa yetmez Parti değil iş yapacak adam seçelim adam gibi aam yatacak uyuyacak adam seçmeyelim ak pak ne fark eder biz şehrimiz için hayırlısını secelim

Avatar
MERT 2011-04-13 10:16:17

AKP 8-0 olmazsa büyükşehir ve bakan yokmuş.vaybe yedekte istiyormu acaba.Akıllı ol MARAŞlım verene bakmıyorlar bak İzmire Mersine Diyarbakıra adamlar oy vermedikçe yatırım gidiyor.ya bize nasıl olsa siz bizdensiniz sizin bakanınızda başbakanızda RTE ya vay halinize
Hiç değilse bu seçimde hem tüm Türkiyeye hemde TRE aptal bir şehir olmadığımızı gösterelim eğer bu şehirden 4 den fazla vekil çıkarsa AKP yazıklar olsun.hayatınızda bir defa olsun doğru karar verin.KORKMAYIN AKP oyvermezseniz CEHENNEME gitmezsiniz.

Avatar
MEHMET ALPER 2011-04-13 09:48:22

AKP'YE OY VERECEK KAHRAMANMARAŞIN YİĞİT İNSANLARI İYİ DÜŞÜNÜN;KANDİLDEN GELEN ERMENİ ARTIKLARINI ÇİÇEKLERLE KARŞILAYANLARI NE ÇABUK UNUTTUK "BİZ TESLİM OLMAYA GELMEDİK LİDER APONUN TALİMATI İLE GELDİK" DİYE BAS BAS BAGIRIRKEN AYAKLARINA CUMHURİYETİN SAVCILARINI GÖNDERENLERİ,KISA BİR SÜRE ÖNCE BÖLÜCÜLERE DESTEĞİNİ ESİRGEMEYEN ÇAPULCU BARZANİYİ KARDEŞİM DİYE DÜRDİSTAN PACAVRASI ALTINDA KUCAKLAYAN TÜRK BAŞBAKANINI NE ÇABUK UNUTTUK.KARDEŞLERİM TİTREYELİM VE KENDİMİZE GELELİM KANDIRILIYORUZ VE ÜLKEMİZ ULUSLAR ARASI BİR PLAN ÇERÇEVESİNDE HIZLA BÖLÜNMEYE GÖTÜRÜLÜYOR.ORTADOĞU PLANININ EŞ BAŞKANI KİM UNUTMAYALIM.AKP'NİN ADAYI KİM OLURSA OLSUN BU PARTİYE OY VERMEYELİM.YENİDEN BİR KURTULUŞ SAVAŞI YAŞAMAK İSTEMİYORSAK OYLAR MHP'YE SELAM VE DUALARIMLA

Avatar
tkbyk 2011-04-13 09:46:01

arkadaşlar yorumlara bakıyorum da kimse akp ye oy vermeyecekmiş. bizim memleketimizde böyle cahil adam böyle kavalın sesine düşünmeden giden koyun olduktan sonra akp yine alır. çünkü bizim halkımız adaylara değil başbakana oy veriyor. allah aşkına yeter artık çevrenizdekileri uyarın bu adaylar memleketimize hiçbişey getiremez.zamanında milli eğitim komisyon başkanlığı yapmış bir kişi memlekete bişey yapmadıktan sonra kahramanmaraş ı tanımayan adaylar ne yapabilir ki.sayın başbakan memleketimizi çok güzel çözmüş buraya sobada yanan odunuda aday olarak göstersem zaten seçilecek demiş. bir şehir ancak bu kadar dışlanır bu kadar hor görülür. sen burdan %70 oy alıyorsun diye bize bunu yapmaya hakkın yok sayın başbakan.ben üniversite mezunuyum ve işsizim madem ülkenin ve kahramanmaraş ın durumu iyi neden bu kadar işsiz insan var memleketimizde. adamlar 8 yılda bir yolu yapamadı bu gelenler ne yapacak. belediye desen kaldırımdan başka aklının çalıştığı bişey yok. birazcık düşünün hemşehrilerim sen hem buradan %70 oy alacaksın herkes seni ailesi gibi görecek sende bu memlekete kaldırımdan başka bi yatırımın olmayacak sayın başbakan. yeter artık koyun yerine konduğumuz kavalın sesine aldanıp etrafına bakmadan gitmeyi bırakın artık.12 haziran günü kahramanmaraşlıların ne kadar gururlu ne kadar vatansever ve ne kadar akıllı olduğunu gösterelim sayın başbakana ve anlasın artık kahranammaraşlılarla aley edilemeyeceğini. lütfen son 8 yılda bu memlekete yapılanları düşünün ve sandığa öyle gidin.saygılarımı sunuyorum!!

Avatar
tlaps 2011-04-13 09:41:03

Burada yorum yazanların çoğunun ak partili olduğuna, ak partiye oy verdiklerine inanmıyorum. Yıllarca şehirde tanınmış şehirde milletvekilliğe ipotek koymuş insanları millet vekili olarak gönderdiniz. Elde ne var. Koskocaman bir hiç. Şimdi istedikleri adaylar gösterilmedi diye ak partili olmayanlar patırdıyor. Mahçiçek belediye başkanlığına aday gösterilmeyince diğer bir partiden aday olmasına benziyor sizlerin ak partililiği.

Avatar
MERT 2011-04-13 09:06:06

arkadaşlar bu güne kadar ilçeler maraşa merkezdeki adaylara oy verdi ve vekil yaptı ama ne yaptılar bir söyleyin bakalım bilen varsa bizde öğrenelim ancak allah başımızdan eksik etmesin sayın başbakanımızı bu maraş merkezdeki vekillerden hizmet yapacak bir insan olmadığını ta ankaradan gördü ve kadroyu tasfiye etti sizde maraşlılar bir aynaya bakın ve sorun kim maraş için ne yaptı adam ankaradan görüyordu siz siz maraştan göremiyorsuzunuz

Avatar
ADIMIZ ADEM 2011-04-13 08:43:41

BU MİLLET KİMSENİN GALAYANINA GELMEZ ARTIK ÇÜNKÜ HERKES HER ŞEYİ GÖRÜYOR VE DE BİLİYOR. AKP YE VERMESİN DE DEVLETİ YIKMAYA ÇALIŞAN SANIKLARI ADAY GÖSTERNLERE Mİ VERSİN. SAYIN DOSTLAR LİSTE DE ÇOK ADAM OLMASI ÖNEMLİ DEĞİL. TEK ADAM DA YETER. ONUN İÇİN BASKI KURACAKSAK PROFOSÖRÜMÜZÜN BAKAN OLMASI İÇİN BASKI KURALIM. O TEK BAŞINA YETER MARAŞA. HİZMET ADAMI DİYORUZ İŞTE. DAHA ÖTESİ YOK. MARAŞA YAKIŞAN DA BUDUR.

Avatar
zavallı maraşlı 2011-04-13 02:13:04

maraşlı nasıl olsa kimi koyarsak ona oy verir diyerek gale alınmayacak kadar gereksiz insanlar olarak görülüyor temayül yoklamasının birincisi bile lütfeten 6. sıraya konulmuş burada kahramanmaraşlıya olan saygı nerede? demokratikleşme nerede? Maraşlı sen de uyan artık! sana gösterilen saygı kadar saygı göster.dedelerimiz uyuyarak kahraman olmadı.

Avatar
ERDEM 2011-04-13 01:31:38

MARAŞLI KENDİNİ BOŞUNA KANDIRMA.ADAYLARDAN MEDET UMARAK MARAŞI KALKINDIRAMAZSIN.HER ALANDA ÇALIŞIP BAŞARILI OLACAKSIN.EĞİTİMDE, SPORDA ,ŞEHİRCİLİKTE,KÜLTÜRDE,SANATTA,BÜROKRASİDE VE SAİR ALANLARDA İNSANA YATIRIM YAPACAKSIN.KÖYLÜ ŞEHİRLİ AYRIMINI KALDIRIP TAŞRADAN GELENE YOLUNACAK KAZ GÖZÜYLE BAKMAYACAKSIN.BÜYÜKLENMEYECEKSİN İNSANA DEĞER VERECEKSİN.BİRLİK İÇİNDE OLACAKSIN.İSTERSENİZ HALİMİZE BİR GÖZ ATALIM.ELBİSTAN MARAŞLA HER ALANDA REKABET EDİP BİR ŞEKİLDE İL OLMANIN ÇARESİNİ ARAMAKTADIR.AFŞİN VE EKİNÖZÜ ELBİSTANA KENDİNİ DAHA YAKIN GÖRMEKTE VE İL OLUNCA İLK BAĞLANACAK YERLER OLACAKTIR.GÖKSUNDA BÜYÜK İHTİMAL ORAYA DAHİL OLACAKTIR.ANDIRIN OSMANİYE'YE ŞİMDİDEN DAHİL OLMAK İSTEMEKTEDİR.PAZARCIK KOZMOPOLİT YAPISINDAN DOLAYI MARAŞ HARİTASINDA YER ALIPTA DIŞINDA GİBİ DURMAKTADIR.TÜM TİCARETİ ANTEPLEDİR.NURHAK,ÇAĞLAYANCERİT MARAŞTA UNUTULAN YERLERDİR.MARAŞLI MUHTEMELEN BU İKİ İLÇEYİ KENDİNDEN BİLE SAYMAMAKTADIR.Kİ BUNLARDA GENE ANTEPLE İŞ YAPMAKTADIRLAR.GERİYE BİR TÜRKOĞLU KALDI.O DA ARTIK BİR İLÇE DEĞİLDE MARAŞIN BİR MAHALLESİ GİBİ OLMUŞTUR.AYRI DEĞERLENDİRMEK YANLIŞ OLUR.SİZCE TÜRKİYEDE BAŞKA BÖYLE BİR İL VAR MI.PEK SANMIYORUM.BENDE BİR MARAŞLI OLARAK MEMLEKETİN SELAMETİ İÇİN OYUMU YİNE AK PARTİYE VERECEĞİM.MARAŞA GELİNCE KİM ADAY OLURSA OLSUN DEĞİŞEN BİR ŞEY OLMAZ.ÖNCE ZİHNİYETİMİZ DEĞİŞMELİ.UNUTMAYIN NASILSAK ÖYLE İDARE EDİLİRİZ.BİZİM SEÇTİKLERİZ DE BİZDEN FARKLI OLMAZ.8 YILDIR ÜLKEYE BÜYÜK HİZMETLER ETMİŞ OLAN ERDOĞANLA YOLA DEVAM.

Avatar
ksü 2011-04-13 01:31:31

şu listeye bakın ya ayıptır günahtır maraştn bı adam bıle yok dha bıde bakan ıstıyodunz tayyp efndıde ben bakarım sıze dıe dalga gecnce alkıslıodunz alın şmdi bakn lısteye awl awl koyunluk diz boyu

Avatar
Volkan 2011-04-13 01:26:47

Yeter kardeşim bu nedir hep ithal vekil.sağlam pakdil nereye kadar bari mhp nin adayı dedeoğlu k.maraşın tanıtımında hizmeti çok olan bi adam onu destekleyelim.

Avatar
Adam yok 2011-04-13 00:39:28

merkezde bakan yapacak adam yoktu şimdi vekil yapacak adamda yok kısaca merkezde adan yok

Avatar
Emre Maraşlı 2011-04-12 23:28:06

Umarım iyi bir neticeyle (%70) alırız...

Avatar
ökkeşler 2011-04-12 23:26:06

ak partiye bay bay k.maraştan zor bulur 3 veya 4 inşallah bunuda götüremez hakkımız haram olsun

Avatar
Ekinözülü 2011-04-12 22:23:32

Ya bu Ekinözü,Nurhak ve Çağlayancerit'in adını bile anan yok yazık valla.Maraşta adam yerine bile koyan yok bari Elbistanı il yapsalar belki bir söz sahibi oluruz.

Avatar
bağlarbaşı mahallesi 2011-04-12 22:15:27

arkadaşlar kimse boşuna kendini yormasın KAHRAMAN MARAŞta ak parti yine yüzde 75 oyla 7 millet vekili gönderecegiz. 1 de chp alır vekil başka yok.

Avatar
Elbistanlı 2011-04-12 22:12:24

İlin %85'ini Maraş ve Elbistan oluşturuyor ama hiç bir partiden gerçek bir tek adayı yok.
Şimdi biz kime oy vereceğiz ya hu

Avatar
Ahmet Hüdai Ulutürk 2011-04-12 22:09:59

Nevzat Pakdil ve M.Sağlama oy vermek istemiyorum.
Kendime 3 büyükler dışında Anadoludan yeni bir parti arıyorum.Bilen varsa haber versin.

Avatar
hakan 2011-04-12 21:23:54

ARKADAŞLAR HEMŞERİLERİM BEN SİYASETEN ANLAMAM HİÇ BİR PARTİ YANDAŞIDA DEGİLİM NE OLUR ALAH AŞKINA ARTIK UYANIN EGİTİMDE 69 SIRADAYIZ SPORDA SONLARDAYIZ İL YAPILANMISINDA SONLARDAYIZ ŞU ANA KADAR HANGİ MİLLET VEKİL İŞ YAPTI Kİ BUNLAR YAPSIN VE HELEDE BUNLAR MARAŞI TANIMYO YILARDAN BU YANA ŞEHİR DIŞINDALAR BAŞBAKAN MARAŞI CEBİNDE GÖRÜYO UYAN ARTIK MARAŞ

Avatar
nafizz 2011-04-12 21:11:25

MEHMET SAĞLAM VE NEVZAT PAKDİL'İ BU ŞEHİR YILLARCA SIRTINDA TAŞIDI. HA MEHMET SAĞLAM DYP İKTİDARINDA ŞEHRE HİZMET ETTİ, KARŞILIĞINIDA OY OLARAK ALDI.NEVZAT PAKDİL'İN GÖRÜNTÜDEN BAŞKA HİÇ BİR FAYDASI YOK. LİSTEDE BİR TEK SITKI GÜVENÇ BEY HİZMET İÇİN KENDİNİ YIRTAR, AMA ODA TEK BAŞINA BİRŞEY YAPAMAZ. ŞEHRİN İNSANIYLA YAŞAMADAN, İŞÇİNİN, KÖYLÜNÜN, ESNAFIN PROBLEMLERİYLE HEMHAL OLMADAN, BU ŞEHRE NASIL HİZMET EDECEKLER YUKARIDAN İNMELER. YÜZKÜSÜR KİŞİNİN İÇİNDEN BULA BULA BUNLARI LAYIK GÖRDÜLER ŞEHRİMİZE. ADALET BUNUN NERESİNDE, KALKINMA BUNUN NERESİNDE.. DEMOKRASİDEN HİÇ BAHSETMEYE GEREK YOK. YAZIKLAR OLSUN.. GELECEĞİMİZİ YİNE ÇALDILAR..HAKKIMIZ HELAL OLMASIN.
tbriklerrr

Avatar
MEHMET 2011-04-12 21:02:24

USTALIK BIR ZANAATI IYI YAPMAKTIR KI BASBAKAN USTA EVET ANCAK SECIM KURMAYLARI ONU YANILGIYA DUSURDU MARAŞ 1 DE OLSA HAKEDİYORDU ONCA ISIM VARKEN SIMDI NASIL OLACAK NOHUDA GIDERKEN ELDEKI PIRINCDEN OLMAYAYDI HAYIR OLA ISALLAH

Avatar
MEHMET 2011-04-12 20:58:50

KAHRAMANMARAŞ MERKEZDE BİR ÇOK İSİM VARKEN EN AZINDAN BİRİNİ ALMASI GEREKİRDİ ?

Avatar
ökkeş 2011-04-12 20:12:32

şunu belirtmek isterim öncelikle..bu adaylardan hiç birşey olmaz.acaba bu arkadaşlar kahraman şehrimizi ne kadar tanıyorlar.seçilene kadar herşey mübah!!artık bu tepeden atamalara tepki gösterelim yaa.nereye kadar hep böyle yönetileceğiz.merak ediyorum parti örgütlrimiz bu adayları ne kadar destekliyor..yazık ki yazık gerçekten anlamıyorum.bu milletin sesine kulak verecek lider aranıyor.hep bana hep bana..milletvekilliği bile dost ahbab ilşkisine dayalı.çalışan değil

Avatar
cengiz nar 2011-04-12 20:04:29

bakanlık yoksa oy da yok bizim şehrimiz kasaba gibi hiç mi örnek almıyorlar yanıbaşımızda antep adana malatya yukarıdaki arkadaşlar bu şehirlerden hiç geçmiyormu acaba örnek alırlar diye düşünüyorum

Avatar
ahmet b. 2011-04-12 19:31:53

yok kardaş bu ne ya ben artık bu partilere oy moy atmıyacam bir şehir bukadar horlanmaz bu kadar cepte görünmez bukadar koyun muamelesi yapılmaz. Ya neolur biri bana anlatsın milletvekili ne iş yapar. Tayyip bey kendi doktoruna kıyak geçiyo güçlü bir torpille bayan aday koyuyo burdaki gariban aday adaylarıda çırpınsın. sanmayınki ben birinin tanıdığıyım ama çok çabaladılar... ben akp nin Türkiye'de başarılı maraşta başarısız olmasını istiyorum ki SAYIN BAŞBAKAN BİZİ CİDDİYE ALSIN ARTIK...

Avatar
andırın 2011-04-12 18:58:05

nevzat pakdil arkadaşlar maraş için ne yaptı 9 yılda kendi ilçesinin yolunu yaptıramadı bir şey yaptıda maraş için bizmi görmedik yatırım açısandan sıfır şahıs açısındanda iş fazla yapmadı makam olarak güçü yetsede yapmadı adam maraş düşmanı ama nedense 3 dönem yeniden maraş adayı diğer adayları zaten tanımam ramazanoğlunu beyazıtı mahir ünalı tanıyan varsa beri gelsin ben kendimle alay ettirmem içim kan ağlasada reyim bahçeliye

Avatar
ÖMER 2011-04-12 18:45:10

burada mhp ye oy verecem diyenlerin. hepsi zaten oyunu mhp ye verecek kişiler. akp ile alakaları bile yok. efendim merkezden neden aday yok. yok efendim maraşın yolunu bilmeyenler neden aday. veysi, cafer, f.arıkan, avni son iki 2 dönemden beri milletvekili aha sizin merkezden. ne yaptılar söyleyin bana. bir çivi çaktılarmı şu memlekete. bırakın ya birde başbakanın gönderdiklerini deneyelim. bunlarda bu memleketin insanları uzaydanmı geldi kardeşim. sonun kadar AKP AKP AKP AKP AKP

Avatar
Mehmet Ali 2011-04-12 18:37:46

Arhadaşlar, yav bilen biri bana açıklasın bir zahmet. bu partilerin MKYK sımı neyse ne kadar önemli ki? ben AKPARTİNİN sitesine baktım, 100'den fazla üye var. çoğu da zaten bakan-makan..Yani nasıl oluyor da" mkyk üyesinin dediğini" hep yapıcılarmış ki? bu mahir ünal 2 senedir bu mkykamı neyse işte madem onun içindemiş de albıstana ve avşuna ne memfati dokunmuş.Haa bu mkyk heralde paraşüt dağıtılan nbir yer. okadar emek veren burdakilerin üstüne iniş yapmak için. cahilliğimi bağışlayın.
LEFLEF MAMET

Avatar
BU ŞEHRİ SEVENLER GRUBU 2011-04-12 18:23:23

AKP HİÇ KUSURA BAKMASIN BU LİSTEYE VERİLECEK ZERRE OYUMUZ YOK BİZİM ARTIK. OYLARIMIZ EJDER ORUÇ GİBİ MHP NİN DİK DURUŞLU ADAYLARINA...BYE BYE AKP!

Avatar
muratk 2011-04-12 18:07:15

başbakan diğer seçime güçlü adaylar sakladığını ve halkın kimi istediğini çok iyi bildiğini söyledi.ben buna inanıyorum.fakat elbistan seçmenleri gözardı edilmemeliydi.elbistan birbirini tutar.ihaneti kaldırmaz.hata yapıldı.çok oy kaybı olur.iyi bir siyasetle 2 yi alır

Avatar
k.poyraz 2011-04-12 18:04:25

ey k.maraşlı senelerden berli köylü şehirli ayrımı yapıyorsunuz.nereye vardınız?ağaların zenginlerin çocuklarını meçlise gönderdiniz kaç metre yol aldınız.başbakanımız akıllı adamdır birbildiği vardır elbet durmak yo yola devam. onun bunun dolduruşuna sakın gelmeyin. saygılar.

Avatar
veraset 2011-04-12 18:01:31

liste güzel fakat temayül ile zıt.kendi halkının sevmedikleri sıralamaya girmiş.3 merkez 3 temayül adayı seçilebilecek yerde olabilirdi.adayın bir tanesi çok iyi tanıdığım .fakat kimse sevmez onu.seçilemyecek yerde olması iyi

Avatar
muratk 2011-04-12 17:57:32

her partide aynı tartışmalar var.başbakan konuşmasında.diğer döneme vekilliği düşecek olanların yerine güçlü aday adayları bıraktıklarını söyledi.7.ve 8. adaylar şaşırttı.8. daha üst sıralarda olmalıydı.sıtkı bey de seçilememe sınırında.fakat bakan olacak 3.aday var.gerisi boşluk doldurma

Avatar
ökkeş küçük 2011-04-12 17:50:56

açıklanan listeye bakarsak yapılan yoklama hiçe sayılarak, istanbul da yaşayan ve k.maraş hakkında hiç bilgi sahibi olmayan kişilerin bile rahatlıkla meclise girebileceği kanıtlanmış oldu..

Avatar
metehan kalaycı 2011-04-12 17:48:54

seni buralara milli görüş getirdi o nur yüzlü insanların sayesinde çıktın oralara yoksa işin yoktu senin oralarda

Avatar
K.MARAŞLI 2011-04-12 17:26:26

SAYIN ERCAN KENDİNİ VEKİLLİĞE KAPTIRMIŞ AMA SIRALAMAYA GİREMEDİ DİYE HEMEN DOSTLARINI BIRAKIYOR LİSTE ÇOK GÜZEL AMA SITKI BEY EN AZ 3.SIRADA OLSA DAHA İYİYDİ

Avatar
AHMET 2011-04-12 17:19:20

MEHMET SAĞLAM VE NEVZAT PAKDİL'İ BU ŞEHİR YILLARCA SIRTINDA TAŞIDI. HA MEHMET SAĞLAM DYP İKTİDARINDA ŞEHRE HİZMET ETTİ, KARŞILIĞINIDA OY OLARAK ALDI.NEVZAT PAKDİL'İN GÖRÜNTÜDEN BAŞKA HİÇ BİR FAYDASI YOK. LİSTEDE BİR TEK SITKI GÜVENÇ BEY HİZMET İÇİN KENDİNİ YIRTAR, AMA ODA TEK BAŞINA BİRŞEY YAPAMAZ. ŞEHRİN İNSANIYLA YAŞAMADAN, İŞÇİNİN, KÖYLÜNÜN, ESNAFIN PROBLEMLERİYLE HEMHAL OLMADAN, BU ŞEHRE NASIL HİZMET EDECEKLER YUKARIDAN İNMELER. YÜZKÜSÜR KİŞİNİN İÇİNDEN BULA BULA BUNLARI LAYIK GÖRDÜLER ŞEHRİMİZE. ADALET BUNUN NERESİNDE, KALKINMA BUNUN NERESİNDE.. DEMOKRASİDEN HİÇ BAHSETMEYE GEREK YOK. YAZIKLAR OLSUN.. GELECEĞİMİZİ YİNE ÇALDILAR..HAKKIMIZ HELAL OLMASIN...

Avatar
hakan bilir 2011-04-12 17:13:46

sizi numaracılar sizi yüzde 70 oy cıkacak maraşta akp ye her zaman oldugu gibi bende dahil hepimiz akp liyiz .)) bu arada afşin kıdemli 7 oldu eskinden 8 dik kıdem aldık ya )))

Avatar
Metehan Kalaycı 2011-04-12 17:13:11

Nasreddin Hoca seneler öncesinden dememişmi bana damdan düşeni getirin diye adam bizi hiçe sayarak bizi bilmez etmezlerin iradesine bıraktı verin RTE ye müstehak bizlere

Avatar
deniz 2011-04-12 17:10:11

eskilere son yenilere merhaba...

Avatar
hacı 2011-04-12 17:07:28

günlerce götür altıyı götür sekizi diyenler bakın başbakan sözünüzü tuttu.eski milletvekillerini sıraya koymadı.hakeetiklerini verdi.yani siz sandıga gömmden kendisi gömdü.şimdi söz sizde öenermenizi tamalayın.8 i gönderin.

Avatar
Metehan Kalaycı 2011-04-12 16:56:25

Eyy maraşlı RTE ne dediyse he dedin çakılmış bir çivi göster olması gerekenin dışında birşey göster.
zenginler gelmedide iyimi oldu onlar gelsede gelmesede dedikleri oluyor zaten ayrıca geçen dönemki mvekillerinin hangisi zengindi soyadlarına göre diyorsunuz aile içinde zengin vardiye soydaşları hepmi zengin.
adam ayakkabısının tekini gönderse mvekilim der saygı duyar bu memleket öyle oldukca hiçbir cacık olmaz verin oyları allaha şükür allah başımızdan eksik etmesin deyin devam edin amaan çıplak gözle bakmayın olaylara etrafınızda akp li olmayan belediyelere bakın uzaydalar biz daha köyden çıkamadık yazıklar olsun bu dümen elbet birgün dönecek hizmet yok hala oy veriliyor hala kaç kere dümene geldiniz gözünüze baka baka müftülük meydanında yalan söyledi adam listeye bak ithal mvekili halden anlamazlar bizi bilmezler

Avatar
seçim 2011-04-12 16:53:12

liste çok güzel olmuş bence. bu kadar vekil gönderdik tbmm ye hiç biri birşey yapmadı anca ceplerini doldurmasını bildiler.bir de ılıcaya gelip yağlanmasını bildiler. şimdi liste çok güzel oldu.sadece mehmet sağlam listede kötü duran.onun yerine sıtkı güvenç 1. sıradan gösterilse maraşlılar daha çok sevinirdi sıtkı güvençi tüm maraş sever.akp de k.maraş için oy oranı azalırsa sebep çok fazla olan aday adaylarının partiye küsmeleri. böyle bişeye kalkışmazlar umarım.

Avatar
alican46 2011-04-12 16:50:05

*BAKAN verilir
*KMS süper liğe yükselir
*il merkezi GECEKONDUDAN kurtulur
*EĞİTİME yatırım olur barakalardan kurtulunur
*Şehir girişleri diğer iller gibi olur
*Yollar yapılır
*Hızlı tren yolu yapılır
8-0 olmazsa vay halimize

Avatar
gurbet ede46 2011-04-12 16:43:12

Ak parti TÜRKİYEDE kazanmalı KMARAŞTA kesinlikle kaybetmeli.
Bu şehir bir zamanlar gurur duyulacak il iken şimdi utanılacak il oldu.
BİR ZAMANLAR
KMS SÜPER LİGDEYDİ
İLİMİZDEN BAKAN ÇIKARDI
ANTEP ADANA İLE YARIŞ HALİNDEYDİ
EGİTİMDE DERECE ÇIKARIRDI
şimdi ise her şey yalan oldu diyarbakıra batmana yapılan yatırımdan binde biri alınmıyor

Avatar
Oğuzhan Alkış 2011-04-12 16:42:42

Arkadaşlar Kızmanıza gerek yok bence Ankaranın Yolu GÖKSUN OVASINDAN Geçer Siz Kımetli hemserilerim Rahat Olun. SAKIN bölge Ayrımı Yapmayın.Seçilecek olan tüm vekillerimize Başarılar Dilerim.Saygılarımla

Avatar
ökkeşhan 2011-04-12 16:32:41

22 yıl böyle gelmiş böyle gider 8-0 alınır

Avatar
mehmet 2011-04-12 16:23:32

bence bu adaylarla hiçbir yol alamaz maraş kimse sevinmesin yukardan inme insanların memleketimize hiçbir faydası olmayacak oy kaybedecek ak partiii.

Avatar
hüseyin 2011-04-12 16:21:51

BUNLAR HİÇ PARA HARCAMASIN ZATEN MARAŞ OY VERİR..PARA HARCAMAN HA YAZIK PARANIZA

Avatar
ellino 2011-04-12 16:16:05

Yıllardır Maraş merkezden ilk sıra vekil oldular bir bakan çıksın diye bekledik ama merkezden gidenler maraş ve ilçelerini unuttu. şimdi elbistandan bakan olacak biri var.başbakana çok yakın bir insan mahir ünal.bakan olursa elbistan il olacak maraşta hizmete doyacak.

Avatar
murat 2011-04-12 16:09:59

ithal inek , ithal hoca derken şimdide ithal vekil geldi. Bukadar da olmaz ya ben milletvekiline oy vermek istiyorum ama sayın başbakan zorla bana oy verin vekiller parmak kaldırır nasılsa diyo ...

Avatar
seyyit atakan 2011-04-12 16:02:45

delı kanlı bertizlı uyan sen bir bagimsiz aday cikar da yerimiz bellı olsun maraşta dam yokmuş merem hahdi bertiz kendini bellı etme zamani.

Avatar
metin 2011-04-12 15:54:26

akpnin bu yamuğuna karşı milli görüşünpartisi saadeti desteklemekten başka çare kalmadı.erdoğan bu manevra ile a.gül ve erbakan hoca yanlılarını tasfiye etti.dolayısıyla bizi de tasfiye etmiş oldu.artık yeniden milli görüş vakti geldi.sistem iyice kokuşmaya başlamıştı zaten.

Avatar
maykkk 2011-04-12 15:49:57

verir bizm maraş oy yarın bigün hiçbizaman hizmet olmaz4 yıl snra gelrler kapya oy istmeye alışkın maraşne olsaa

Avatar
çetin özberk 2011-04-12 15:39:28

Bence harika bir sıralama olmuş.Sayın Sağlam a güveniyoruz.Bir bakarsın tulum oluverir.

Avatar
Enver GEMCİ 2011-04-12 15:39:26

Tayyip Bey dedi Ki: 2 dönemdir kendinize ve şehrinize hizmet edecek adam gönderemediniz. Şimdi ben dışarıdan Maraş'ı bile bilmeyen kişileri göndereyimde bakın hizmet nedir görün ve öğrenim. Bunun Türkçesi budur. Sıra Belediyede. Belediyeyede dışarıdan bir başkan atanırsa hiç şaşırmayalım.......

Avatar
ali can 2011-04-12 15:25:16

k.maraş ta zenginlerin saltanıta son verildi.şirikçiler,sezallar,arıkanlar,kanburlar vb..helal olsun tayyip babaya

Avatar
SİTEM 2011-04-12 15:22:39

ARTIK OYLARIN MERKEZİ DEGİŞTİ BU LİSTEDEN SONRA.....

Avatar
deniz 2011-04-12 15:21:55

şimdi artık K.Maraş ta değişim zamanı başlamıştır.alışagelmiş milletvelilerine son.zengin kesimin adaylarına son .kimse kızmasın.sıra belediyede.bir antep olmak istiyorsak bu şart

Avatar
Hakan 2011-04-12 15:13:43

2 dönemde 13 tane AKP den milletvekili çıktı ama hiç hizmet alamadık.. 2 dönemdir belediye başkanı hiç hizmet yapmadı... şimdi yine berbat bir liste ile karşı karşıyayız... ve yine hiç hizmet alamayacağız...
özellikle 5. sıradaki bayan adayı görünce resmen çıldırdım...bu kadar da olmazki...
hala AKP ye oy verecek varsa diyecek birşey bulamıyorum..

Avatar
GÖNÜLLÜ 2011-04-12 15:05:54

BIRAKIN KARDEŞİM YAW.. YOK MARAŞLI YOKMUŞ,ELBİSTANIL BİLMEM KAÇINCI SIRADAYMIŞ BUNCA YILLAR MARAŞ MERKEZİN ADAYINA OY VERDİK NE GÖRDÜK KARDEŞİM.UNUTTUNUZMU MEHMET SAĞLAMIN BAKANLIĞI DÖNEMİNİ CUMHURUYET TARİHİNDE MARAŞA GELEN TOPLAM ÖDENEK ONUN DÖNEMİNDE BİR KAT DAHA FAZLASI GELMİŞTİR NAMKÖRLÜK YAPMAYALIM.

Avatar
Hüseyin ÇELEGEN 2011-04-12 15:03:43

Sanal olarak kışkırıcılık yapılıyor insanlar etkilemeye çalışılıyor,Afşin bizim,Elbistan bizim,Göksun bizim Andırın bizim Pazarcık bizim aramıza nifak ikilik sokamazsınız depreşmeniz nafile muhalefet size inat Durmak yok Yola Devam

Avatar
kürşat 2011-04-12 14:58:24

mehmet sağlam'a sözümüz yok belki birazda pakdile ama diğerleri resmen hayal kırıklığına uğrattı

Avatar
A.ŞEREFOĞLU 2011-04-12 14:49:14

6. sıra Sıtkı beye yapılmış bir hakarettir. Temayülün bir anlamı yokmuş demekki. böyle olursa Sıtkı bey bu seçimdede gidemeyecek

Avatar
A.ŞEREFOĞLU 2011-04-12 14:47:10

M.Nedim ŞEREFOĞLU yoksa bizde yokuz arkadaşlar. Dalga geçer gibi bu ne arkadaş.. Bu seçimdede biz dalgamızı geçeceğiz. Yeter Artık!....

Avatar
esra 2011-04-12 14:35:27

şunu en baştan belirteyim ki ben maraşlı değilim ne adayları ne de aday adaylarını hiç tanımam.maraş merkezde oturuyorum ve hiç bir ilçesini de görmüşlüğüm yoktur.yalnız yapılan yorumlar gerçekten çok üzücü.maraş sadece il merkezinden ibaret bir yer mi,ilçeler neden hor görülüyor.ilçeden çıkan adaylar adam yerine konulmuyor beğenilmiyor anlayamadım bu düşmanlık ve kin neden?hangi partiye oy verirseniz verin ama ben maraşlı olmadığım halde aranızdaki bu husumeti maraşa ve maraşlılara hiç yakıştıramadım

Avatar
ALP 2011-04-12 14:35:11

SEN TEK BAŞINA İKTİDAR OLAN,BAŞÖRTÜSÜ BİZİM NAMUSUMUZDUR DİYEN VE HİÇBİR ŞEY YAPMAYANLARI GÖRME.DAVUL ZURNA İLE TERÖRİSTLERİN KARŞILANMASINI GÖRME,POLİSE ATILAN TOKADI GÖRME,TERÖRİSTLE YAPILAN PAZARLIĞI GÖRME,ASKERİN BAŞINA GEÇİRİLEN ÇUVALI GÖRME,İDAM OYLAMASINDA İDAMA HAYIR DİYEN KAHRAMANMARAŞ MV.GÖRME ONDAN SONRA MHP Yİ GÖRDÜK DE.ŞİMDİ SENİN SÖZÜNE NASIL İTİBAR EDECEĞİZ.BENCE SEN BİRŞEY GÖRMEDEN SENİ BİR GÖZ DOKTORU GÖRSÜN.

Avatar
gürbüz 2011-04-12 14:33:52

bu insanları anlamak çok zor dün değişsn diyenler bu gün itirazlar almış başını gidiyor adayların bir civileriniinceleyin ondan sonra kararverin benim buzamana kadar gördüğüğm en iyi adaylar birde bazı gazetecileri anlamıyorum vekil adayları şu ilçeden bu ilçeden ya kurtulun artık bu boş laflaradan kapasitenizi geliştirim biraz

Avatar
Sıddık Özen 2011-04-12 14:32:16

FAZLA LAFA SÖZE GEREK YOK.BİR DEFA DAHA KANDIRILMAK İSTEMİYORUZ.ARTIK AKP YE OY YOK. BUGÜNE KADAR HİÇ DÜŞÜNMEDİĞİM MHP YE OYLARIMIZI VERELİM

Avatar
SİNAN 2011-04-12 14:22:17

Zadelerden kimseyi listeye almamış bu zamana kadar çalışmış bileğinin gücüyle bir yerlere gelmiş insanlar aday olmuşlar. ben bu listeyi beğendim gerçekten çalışır bunlar. MHP barajı geçemeyecek zaten chp zorlarsa belki, varmısınız Hep beraber 8/8 çıkarmaya Allah'ın izniyle

Avatar
AKP Lİ 2011-04-12 14:05:06

BUNDAN SONRA BENDEN DE OY YOK AKP YE BEN OYUMU BBP YE VERECEGİM ANLAŞILDIMI BUGÜNE KADAR AKP YE OYUMUZU VERDİKDE BİZİM AKP Lİ MİLLET VEKİLLERİ NE İŞ YAPTI YA. YOK OK YOK AKP YE OY YOKK.

Avatar
Kıl Mahmut 2011-04-12 14:01:01

Maraş merkezden listede kimse yok; Çünkü merkezde yetişmiş, milletvekili kapasitede adam yok. Andırının Elbistanın eğitime verdiği önemi vermiyorsunuz. Erkek çocukları şımartıp tepenize çıkartıyor, kız çocukların eğitimine önem vermiyorsunuz. 200-300 metrelik evlerde oturuyor, eşya ve gösteriş yarışına giriyor, çocuklarınızın 50-60 kişilik sınıflarda okumasına göz yumuyorsunuz. Hangi patiye oy verirseniz verin listelerinde Maraş tan bakan yapılacak kapasitede birisi yoktur, varsa yazın da bilelim lütfen.

Avatar
hakan can 2011-04-12 14:00:25

ARKADAŞLAR BEN MARAŞIN MERKEZİ DOĞUMLUYUM EĞER NEVZAT PAKDİL VE MEHMET SAĞLAM ADAY OLUYORLARSA TEKRAR BAKANLIK VERECEKLER DEMEKTİRR

Avatar
mert 2011-04-12 13:46:10

siz k.maraşı merkezden ibaretmi sanıyorsunuz elbistan 120 bin afşin 65 bin nüfuslu ilçeler tabi yoğurdun kaymağı gitti korkusu var sizde yaşasın tünelin öbür yakası durmak yok yola devam

Avatar
cantekin 2011-04-12 13:40:00

AK PARTİ: 5
MHP :2
CHP :1

Avatar
Mehmet EKİZ 2011-04-12 13:39:30

Koyun gibi adamız genede oy veririz

Avatar
ahmet ali 2011-04-12 13:28:05

liste süper olmuş bi kişililerini daha önce yaptıkları göervleri bi inceleyin.süper olmuş benım kanaatım artık 7 uyurlardan kurtulduk şimdi hizmetleri görecegiz.

Avatar
Leon46 2011-04-12 13:27:08

arkadaşlar.. biz bu memleketin insanları olarak şuanda ak partiden vazgececek bir degiliz..
Ama biz Kahramanmaraşlılar işi bilmiyoruz.. hep istiyoruzki bizi başkaları düşünsün....yorumları okuyunca bunu anladım.. yok tayyip bizi düşünmedi yok şöyle olmadı...

Şunu Neden Düşünmüyoruz..!!! Biz K.maraşlılar olarak Tayyip Beye İsteklerimizi iletmiyoruz.Bir kamuoyu oluşturmuyoruz....bunu yapabilecek kapasitede birimi yok maraşta..Bence oldukça fazla insan var..Ama Gel görkiiiii...Bu işi yapmaya kalktıgınızda önünüze taş koyanda çok olur..Kimse de cesaret edemiyor bu işe....Ee şimdi hal böyle iken Kime oy vereceksin..RTE mı? Kılıçdaroğlumu? mhp mi??? Bunların içinde en iyisi yine RTE Derim..

Avatar
Recep Tayyip Erdoğan 2011-04-12 13:17:00

Temayul yok, kamu araştırması yok,basın yok,maraş yok itiraz hakkınız zaten yok.ben kimi koyarsam ona atacaksınız...çünkü başka seçme şansınız yok.sizin bakanınız benim.memlekete hayırlı olsun..çok kendinizi yırtmayın benim dediğim olacak...

Avatar
ahmet 2011-04-12 13:16:58

Sayın kahramanmaraşlı arkadaşlar ben yorumları okudum herkes AKP"ye oy vermiyeceğiz diye yorum yapmışlar.Fakat belediye seçimlerindede mustafa poyraz"a oy vermeyeceğiz diyorlardı.sonuç noldu rekor oyla tekrar seçildi.onun için ben maraşlılara güvenmiyorum.

Avatar
SELİM 2011-04-12 13:16:48

SEÇİMLERDE OY KULLANMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANDAN BERİ VAR AK PARTİ. BU ZAMANA KADAR DA BAŞKA PARTİYE OY VERMEDİM. AMA BUNDAN SONRA BENDEN AK PARTİYE OY YOK. BİR KAÇ KİŞİNİN MEMNUNİYETİ BİR TOPLUMUN MEMNUNİYETİNDEN DAHA ÜSTÜNSE BEN BU PARTİYE OY VERMİYORUM ARTIK. HAKKIMI DA HELAL ETMİYORUM,BU LİSTEYE BİR K.MARAŞ LI OLARAK BENDEN OY LOK DİYORUM. HEŞERİLERİM UYANIN ARTIK, U-YA-NIN ADAM OLDUĞUMUZU BİLELİM

Avatar
murat 2011-04-12 13:13:29

BU YORUM ÇOK GÜZEL OLMUŞ TEBRİKLER,

bu kadıncağız k.maraş'a ne verecek k.maraş ile ilgili projeleri neler,k.maraş ve k.maraşlıyı ne kadar tanır,çarşıya bir çıksa kendisini tanıyan üç kişi çıkacakmı acaba,hiç kimsenin tanımadığı ve kendisinin de tanımadığı bir şehre tepeden inme vekil adayı olmak bana göre onur kırıcıdır,oh ne güzel yaaaa,ben senin babanı tanıyorum sende gel bizim partiden vekil adayı ol,o kadar kariyer sahibi insanı kapı dışarı edeceksin,hiç bir vasfı olmayan birini baştacı edeceksin, yok arkadaş bu hoş bir davranış değil,hiç hoş olmadı,benim bildiğim k.maraşlı bunun cevabını sandıkta verir.

Avatar
bağımsız 2011-04-12 13:09:11

olmadı başbabakan dosluğunu unuttu sen dost değiştir (akif ercan)

Avatar
EDE 2011-04-12 13:06:50

AÇIKLANAN LİSTELER İÇERİSİNDE EN İYİSİ MHP NİN LİSTESİ.

Avatar
MERT 2011-04-12 13:03:56

AKP ye oy yok ama MHP ve Diğerleri liste çıkaramıyor yinede olsun AKP bukez oy yok.Yola HAYIR diyenler buluşmaya davetlisiniz.
Hayatımızda birkerede olsa gelin bir işe yarayalım Gelecek nesil için bu koyunluğumuza YETER diyelim

Avatar
******* 2011-04-12 13:03:34

vardı bu lısteden sonra oy yok artık. bız meclıste sadece parmak kaldıran vekıller istemıyoruz.bız en cok vekıl cıkartan illerden bırıyız.turkıye genelındekı illerden akp ye en cok vekıl vermıs olan ıler ıle bızım ılımızın buyume ve gelısme egıtım spor herhangı bakımdan bakın ve ınceleyın k.maraş ımız kacıncı sırada encok vekıl verenler arasında buyume oranlarına hızmetlere bı bakın daha sonrada herzaman kı gıbı akp oy verelım uyumaya devam edelım.şehirlerını kalkındıran vekıllerıdır. bu sekılde devam edılır se ders vermez bırlık olmaz sanız cok çekerız ve sadece yazarız.

Avatar
umut 2011-04-12 13:02:02

başbakanın yakın dostunu gören varmı(akif ercan)?adam okadar yakınki başbakanımıza tv proğramında sayın kelimesi kullanmıyor,başbakanın yakın dostu olmanın ayrıcalığı tabiki,

Avatar
MERT 2011-04-12 13:01:17

Acaba diyorum SÜTÇÜ İMAM rahat yatıyormudur.Atası rahatsız olanın torunu rahat olurmu?Kendine güvenen varsa gelin birlik olalım Toplanalım ne bu şehrin çektiği ya.Belediye olur zenginlerin kuklası seçilir Vekil olur RTE parmakçıları seçilir.Ya uyanalım yada konuşmayalım.Bu Şehir BEDDUAYI nerden aldı nedir bu vekil adayları.ya bu seçimde Maraş uyumuyor denilecek yada aynı tas aynı hamam.oldu olacak Antepe kaza yapsınlar Büyük Şehir olacakmış vay beeeeeee bunlarlamı olacak
Hadi Maraşlım toplanalım buluşalım ve sesimizi duyuralım

Avatar
bulut 2011-04-12 12:56:07

hani başbakanın yakın dostu?dostlukları başlamadan bittimi yoksa?(akif ercan)poyrazı ben aday yaptırdım diyordu,poyrazında gücü yetmedi herhalde!

Avatar
MEHMET 2011-04-12 12:48:34

şikayet edeceğinize buyurun BDP çatısında buluşalım.

herkes şikayetçi

Avatar
ELBİSTAN" 2011-04-12 12:44:39

TEPEDEN İNME ADAYLARLA. CANTACI MİLLETVEKİLLERİ İLE MARAŞ TEMSİL EDİLİYOR.....BİZE KÜFÜR OLARAK GÖRÜYORUZ UYAN MARAŞLI

Avatar
TURAN46 2011-04-12 12:33:29

Yorum yazan arkadaşlar bir çok konuda haklı.Ancak televizyonda çıkıp boy boy reklam veren indiragandi kemali görünce memleketi bu şahısların eline bırakmamak için yine vereceğiz ak partiye.Sakin olun arkadaşlar yola devam...

Avatar
SANEM GÜZELYURT 2011-04-12 12:32:55

LİSTELERİN AÇIKLANDIĞINDA BUNUN ŞAKA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM VE İSİMLERİ OKUDUĞUMDA ŞOK OLDUM .....
REZALETTTTT AKP OY YOK...MHP YE OY VERECEĞİM.MARAŞ TA ANLASIN AKILLANSIN ARTIK...

Avatar
XYZ 2011-04-12 12:31:39

Arkadaşlar niçin kızıyorsunuz.Başbakanımız yetersiz gördüğü kişileri seçmedi.liste dışı kalanların hangisinin elle tutulur bir tarafı var?mehmet sağlam dan daha çok hizmet eden birini gösterin bana.İlçelerde yaşayan insanlar k.maraşın yerlisinden daha milliyetçidir.Sen ilçede köy de yaşayan insanı dışlarsan o da seni dışlar.yobazlığı bırakın artık.gün kenetlenme günüdür.

Avatar
necmettin kısa 2011-04-12 12:27:12

sizi de gördük sayın mhpliler iktidara gelipte neler yaptığınızı hiç unutmadık. Nelermi gördük? iktidar olupta muktedir olamayışınız gördük Biz milliyetçi muhafazakar kesimden başörtüsü yasağını biz kaldıracaz diyerek oy alıp meclise giren Merve Kavakçıya destek olmadığınızı, dspnin kadını ezmesine izin verip tek bir tepki veremeyişinizi gördük. Bir yılda kaç bankanın kapandığını, önceden haber verilen kaç kişinin bir develüasyonla bir gecede nasıl dolar milyoneri olduğunu gördük. Ve en önemlisi başörtülü komutan eşlerini fişleyen bir ordu komutanını İstanbul 1.Bölge 1.Sıradan aday gösteren parti liderinizin maskesinin altındaki kişiyi gördük.

Avatar
mehmet tapar 2011-04-12 12:19:11

İNŞALLAH BU YAPILANALR KARŞISINDA TÜM MARAŞLILAR % 65 LİK OYU % 90 LARA CIKARIRLAR.SİZ VERDİK CE RTE VURUYOR NE GÜZELL

Avatar
necmettin kısa 2011-04-12 12:15:29

sizi de gördük sayın mhpliler iktidar olupta muktedir olamadığınızı gördük. Ülkeyi nasıl krize sürüklediğini de gördük. bu memleketin milliyetçi muhafazakar seçmenini başörtüsü yasağını biz kaldıracaz diyerek dsp ile nasıl işbirliği yaptığınızıda gördük. Meclise giren merve kavakçıyı ezen dsplilere bir tek tepki koyamadığınızı da gördük ve bunları hiç unutmadık. devlet bahceli orda durduğu sürece unutmayacaz. Başörtülüleri fişleyen engin alanı istanbul 1. bölge 1.sıradan aday yapan genel başkanınızın maskesinin altındaki gerçek kişi gördük.

Avatar
ergin kolay 2011-04-12 12:11:47

Bu liste diyorki
1-Kahramanmaraş'ın genel siyasette zerre kadar değeri yoktur.Eskiden orduya asker ve buğday üretmekten başka kıymeti olmayan gariban köylüler gibi K.Maraş'ta ülke siyasetinin gariban köylüsüdür.
2-K.Maraş'tan milletvekili olmak için kendi memleketinde yaşayıp, birşeyler başarıp, toplumla partiyle bütünleşmenin zerre kadar önemi yoktur.Kent kamuoyunu hiçe sayıp, Türkiye'nin değişmez gerçeği olan torpili koyup, kente de bir elmelı şeker verip kandırmak yeter.Bu adaylara, tanımadığı ve tepeden baktığı insanlardan oy isterken allah yardım etsin diyorum

Avatar
halk 2011-04-12 12:11:35

arkadaşlar yorumlara bakıyorumda kimsenin bu dönem kahramanmaraş ta akp ye oy verme gibi bir niyeti yok... geçen dönemde bu diyaloglar yaşandı ama akp ye en yüksek oy veren iller arasında 2. sıradaydık. seçimden önce kime sorsam ben vermicem diyor.kardeşim bu oyları kim veriyor o zaman!!! şimdi yine yorumlarda yazmışınız vermicez diye. tamam o zaman verenin babalı günahı boynuna!!!

Avatar
necmettin kısa 2011-04-12 12:10:32

Kardeşim listeyi madem beğenmiyorsun. kimi istiyorsun o zaman diye sorduğumuzda cevap yok. niye çünkü merkezde bakan yapacak adam yok. ya fabrikatör ya iş adamı yani maraşın zengini. ne geldiyse bu zenginlerden başımıza gelmedimi. soruyorum size fatih arıkan (arıkan mensucatın sahibi) ne bakanı olacaktı.

Avatar
Adım NEVZAT Soyadım SAĞLAM 2011-04-12 12:05:35

Arkadaşlar kırılmaya gücenmeye gerek yok. Bunu RTE ilk defa yapmıyoo..Geçen seçim MEB Mehmet SAĞLAM dedi, OLMADI naptık. Belediyede rekor oyla başkan seçtik. Sizin Millet vekiliniz bakanınız benim dedi unuttuk her şeyi yine aynısı olacak şimdi belki kızgınlıkla konuşuyosunuzda unutursunuz unuturuz unuturlarrrrr

Avatar
yıldırım 2011-04-12 12:04:00

k.marailı secmeni hiçe sayan akp ye bundan sınra oy yok.. bugune kadar aile olarak destekledıgımız akp yı bu donem maraşın kıymetını anlaması ıcın protesto edıyoruz oy vermıyoruz..6 mıllet vekılıne bır bakanı layık gormedıgı sehırden oy beklemesın..bız sehrımıze bır bakan beklerken merkezden bır adayımız bıle yok..k.maraşı cepte sayan akp ye bu donem ders verıyoruz..

Avatar
MARAŞLI... 2011-04-12 12:01:05


Gustave Le Bon'a ait "Kitleler Psikolojisi" adlı kitap bu günlerde iyi gider. Okunması tavsiye olunur...

Avatar
ZAMAN 2011-04-12 12:00:21

AKPYE OY YOK BENIM OYLARIM MHPYE YETER ARTIK!!

Avatar
HORSAİK 2011-04-12 11:49:52

Maraşımı hep ihmal edilmiş gördüm. Bunun nedeni de Maraşı tabiri caizse ÇANTADA KEKLİK olarak görmeleri. Yol yaptık diyorlar, ceplerinden mi yapmışlar? Andırın' daha yol yapılmadı. Memleketime hizmet gelmiyor.Andırın adayı 8. sırada yer almış 8 Milletvekili çıkaramayacağı kesin, onun için oy vermeye gerek yok. Daha iyi araştırılıp Maraş' hizmet eden ve edecek kişiler seçilebilirdi. Nevzat Bey ve Mehmet SAĞLAM Türkiye ye malolmuş şahsiyetlerdir. onlar İstanbuldan aday gösterilip kontenjan artırılabilirdi. MARAŞ'ı ihmal edenler cevabını sandıkta alacaklar

Avatar
Değişim 2011-04-12 11:41:22

Çok güzel bir liste adamcılığın değil inşallah hizmet için olanların listesi merkezin adamalrı 3 vekil ne yaptı Sıtkı bey merkezin değil mi?

Avatar
Göksünlü 2011-04-12 11:35:49

Sevgili kahramanmaraşlılar, bütün ilçelerimizle birlikte bizler bir bütünüz.Ancak AKP listesi hiç kahramanmaraşı temsil etmiyor.Çünkü 1 ve ikinci sıradaki kişiler Kahramanmaraş'a sahip cıkmadıkları gibi bir civi dahi çakmadılar. Hep tepeden baktılar. Çünkü kendileri kahramanmaraşın yerlisi değildi. Diğerlerine gelince o kadar aday arasında tayip bey seçti.her Kahramanmaraşlı tayip beyle yüz yüze görüşerek işini hallediyor.Milletvekiline gerek yok.onun için üzülmeyin, oy vermeyin ki, Kahramanmaraşlının kim olduğunu öğrensin Rizeli Başbakanımız.

Avatar
Ökkeş MARAŞLI 2011-04-12 11:25:05

Kahraman Maraş merkez doğdumlu biri olarak; Mehmet SAĞLAM ve Navzat PAKDİL'e sonuna kadar hep destek tam destek.

Adaylarımızın CV lerini bir zahmet inceleyin.

Yıllarca Maraş'ın zenginlerine peşkeş çekilen listeye kimlerin itiraz ettiği aşikar.

Allah aşkına Veysi Kaynak, Cafer Tatlıbal bu memlekete ne yaptı?

Avatar
ahmet 2011-04-12 11:12:06

Tanıyan varmı?
1.2.sıra Göksun
3.Sıra Elbistanlı
4.Sıra istanbulda yaşıyor.
5.Sıra.K.Maraşlı istanbulda yaşıyor
6.Sıra Pazrcıklı
7.Sıra Afşinli
8.Sıra Andırınlı
lan maraş merkezde yaşayan kimlik ilçesinde:Merkez yazan bi adam olmazmı mı.elbistan-göksun k.maraşda adammı kalmadı...

Avatar
serdar 2011-04-12 11:04:41

Çevremizdeki illere bir bakalım.gaziantep,adana,kayseri,mersin hepside büyükşehir belediyesi ama şehrimiz malesef aralarında bu akp zihniyeti yüzünden böle kaldı.lütfen şu iktidara bir ders verin yeter artık.

Avatar
MEHMET 2011-04-12 11:04:11

BENDEN OY FALAN YOK AKPYE BİDE DALGA GEÇMİŞSİNİZ BİZİMLE ÖYLEMİDİR???UTANIYORUM BUZAMANA HKADAR VERDİĞİM OYLARA OYUM MHP'YEDİR!

Avatar
mehmet 2011-04-12 11:02:37

avni doğan nerde acaba.

fişlemiş olmasınlar sakın..

Avatar
soner 2011-04-12 11:00:34

Artık bırakın şu AKP davulunu çalmaya ve sürü psikolojisine uymayı bakın yıllardır kaç seçimdir çıkan milletvekillerine hepsi basiretsiz.Bu dönem yine bakan olmayacak o yüzden gelin akp ye protestolarınızı oylarınızla yansıtın.

Avatar
BERTİZLİOĞLU 2011-04-12 10:59:45

Bazı arkadaşlar ders verelim filan diyorlar kkimse kendi eliyle gözünü kör etmes alacağımız 10 yıl önceki fiyatlar nerdeyse enflasyon düşük faizler düşüt, herkes istediği hastaneye gidiyor,teknolojiyi iyi kullandılar kamu kurumlarında işin çabuk bitiyor,öğrencilerin sırasına kitaplar koyuluyor daha ne olsun hafızanızı birazda 2002 öncesine çevirin ve ona göre oy verin liste çok güzel vatana millete hayırlı olsun

Avatar
alp 2011-04-12 10:57:44

hava atmayın işte mecburen oy vereceksiniz unutmayın Ankaranın yolu Göksun dan geçer

Avatar
burcu 2011-04-12 10:49:53

ben aksam konvoy olur dıye bekledım ancak uzuldumkı partı bınasında bıle kımse yokmus nerde marasın adayları

Avatar
ali 2011-04-12 10:49:10

bızde kahramanmaraşın evlatları olarak bızı tanımayan bır yonetımı bızde tanımamalıyız cevre ıllerden alsın oyunu

Avatar
osman 2011-04-12 10:46:17

ben cok uzuldum keske marasmerkezdende bır ıkı ısım koysaydı tayıp
arıkan olur şerefoğlu olur kazancı olur ne yaptılar bunlar anlamadım hıc maraslı yok tekkeye bıraksan n.kemal ı bulamazlar yazık oldu memlekete 4 yılınız daha gıttı aslında oyu buna ınat chp ve mhp ye vereceksın 4 aday cıkaracak bu da tayıbe kapak olacak

Avatar
hasan 2011-04-12 10:39:26

bu kadıncağız k.maraş'a ne verecek k.maraş ile ilgili projeleri neler,k.maraş ve k.maraşlıyı ne kadar tanır,çarşıya bir çıksa kendisini tanıyan üç kişi çıkacakmı acaba,hiç kimsenin tanımadığı ve kendisinin de tanımadığı bir şehre tepeden inme vekil adayı olmak bana göre onur kırıcıdır,oh ne güzel yaaaa,ben senin babanı tanıyorum sende gel bizim partiden vekil adayı ol,o kadar kariyer sahibi insanı kapı dışarı edeceksin,hiç bir vasfı olmayan birini baştacı edeceksin, yok arkadaş bu hoş bir davranış değil,hiç hoş olmadı,benim bildiğim k.maraşlı bunun cevabını sandıkta verir.

Avatar
Ahmet Çetinkaya 2011-04-12 10:37:05

K.Maraşın Yörükselim Mahallesindenim. 20 yıldır gurbetteyim. Hiçbir Maraşlı milletvekilinin yardımını görmedim. Ama son listede bir kişi var ki Maraşın şurasından mı burasından mı kavgasına gerek yok. Adam gibi adamdır. Seçimden sonra o insanın başarısı ve hizmetini göreceksiniz. Ben kefilim bir sıkıntınız olursa telefonum ve adresimi bulabilirsiniz.

Avatar
ÖMER GÜZEL 2011-04-12 10:36:54

başbakanım neyi layık görürse biz ona kanaat getirmek zorundayız. biz oyları tayyip başkana veriyoruz. kimse şöyle böyle demesin. mkyk üyesi birini mülletvekili adayı yapmış daha ne istiyorsunuz. adayların hepside birbirinden kaliteli. boşa oy vermeyiz demeyin %70 i aşacak yinede.

Avatar
ankaralı 2011-04-12 10:35:13

ey maraşlı uyannnnnnnnnnnn...
yetmedimi sizi sömürdükleri kardeşim ... allah rızası için elinizi vicdanınıza koyun. büyükşehir olma sırası gelen maraşa bir bakın lütfen tekbir adayı bile yok... nevzat pakdil denen adam ne verdi maraşa, kaçınızın işini halletti, kaçınızı gidince kabul etti makamına. ama siz bunu hak ediyorsunuz. sizlere az bile. ben bir ankaralı olarak maraşı ve maraşlıları çok seviyorum. ama sizleri koyun gibi görmeleri inanın çok zoruma gidiyor. çevrenizdeki komşu illere bakın bir. malatya antep adıyaman kayseri adana bunlardan belki sadece adıyamandan biraz üstünsünüz. ama gel görki o üstün olduğunuz adıyaman bile kendi insanını meclise sokabiliyor... allah yardımcınız olsun. vurun tokadı gitsin bunlara

Avatar
süleyman 2011-04-12 10:35:01

bir akp li olarak bukadarda cepte görünmek zoruma gidiyo ... merkeze siz koyunsunuz ben başbakanınız 1 mitinglik işinizi var gelir sizin gönlünüzü de oyunuzu da alırım diyo...

Avatar
Ramazan ACER 2011-04-12 10:32:22

Çok yazık oldu elbistana biz devğibi MHP yi seçimlerde yıktık ama bizi taktir edeçeklerine yok ettiniz sağ ol AKP

Avatar
hasan 2011-04-12 10:27:20

sevde bayazıt kaçar kim ya,bu kadını kılavuzlu'dan göndersen arabayla maraşı bulamaz bile,böyle emrivakimi olur,sen ankaradan işi pişir maraşa da gel sizin adayınızım de,yok öyle üç kuruşa beş köfte,maraşlı artık uyandı,yandaş,eşraf,aşiret falan filan hatrına oy vermiyor artık maraşlı,sırf bu kadın yüzüne akpartiye oy vermeyeceğim arkadaş ne bu böyle ya..

Avatar
yavuz 2011-04-12 10:26:01

canım maraşlım tayip bey maraşla dalga geçmiş haberiniz olsun

Avatar
göksunlu 2011-04-12 10:17:59

BUNCA YILDIR BİZ İLCELER MERKEZ VEKİLLERE OY VERDİK HAKLISINIZ BİZLER KAYSERİ İLCESİYİZ YA AMA BİZ SİZİNGİBİ DÜŞÜNMÜYORUZ VEKİLİ CALIŞTIRMAZ İSEN CALIŞMAZ TALEP EDECEKSİN LİSTENİN HEPSİ KALİTE VE DEGERLİ KİŞİLİKLER MERKEZ AYRIMI YAPMAYIN İLCELERR OLMAZ İSE MARAŞ İL OLMAZDI AGAC DALLARIYLA GÜCLÜDÜR YOLA DEVAM

Avatar
Fatih 2011-04-12 10:14:09

Mersin gibi İzmir gibi oy vermedikçe hizmet alan şehir olamadık. AKP için daldaki kuş, eldeki kuştan daha kıymetli. O yüzden bu dönemde bizim memleketimiz 1 gram hizmet alamayacak..

Avatar
MERT 2011-04-12 10:11:18

Karar günü geldi ya K.MARAŞ'lı olarak artık yeter diyeceğiz yada ar namus etmeden Yola devam diyeceğiz.Karar senin maraşlı
İl Yönetimide Acilen istifa etsin gururu varsa yoksa devam etsin

Avatar
:)))))))) 2011-04-12 10:10:16

benden sana oy yok kardeşim yok avucunu yala akp buzamana kadar verdim karşılığını lamadım bundan sonrada avucunu yala 2 oyum var onuda vermem artık haa.. benim oyumlamı iktidar olacaksın elbette hayır ama benim vijdanım rahat olacak.. yağcılar meydnda dikkat edin ayağınız kaymasın SAYGILAR:...

Avatar
Av. Murat ŞAHİN 2011-04-12 10:06:45

Başta sayın Mehmet SAĞLAM ve Nevzat Pakdil Olmak üzere tüm hemşerilerime başarılar dilerim

Avatar
ökkeş 2011-04-12 10:01:45

eskilerin silinmesi çok iyi olmuş, her ne kadar nevzat pakdili unutmuş olsalarda.
ayrıca bazıları milleti gaza getirip başka partilere oy vermeye yönlendirmeye çalışsa da,
nafile

Avatar
way maraşım way 2011-04-12 10:01:39

bu liste ile bu akp ye oy yok bendenkardeşim burnunu sürtsün brazda aklı başına gelsin akp nin liste güzel olsa ki ne zaten kararımı vermişim ben akp oy yok die hizmet desen sıfır birileride cıkmış diyor o bunu yaptı şu onu yaptı söyleyenlerin hepside cıkarı olanlar torpil hesaplılar 8 liste var hiç biride yaramaz adamlar yarayanlar olsaydı zaten maraşa adam gibi bakarlardı neyse uzun lafı kısası uyan maraş uyan güzel kentimin saygıdeger insanları oyunu verirken 1 kez daha düşün oyunu kime verirsen ver ama düşünerek ver akıllıca ver akp ye ders olacak şekilde ver bak bakalım başbakana noluyo maraşa nasıl hizmet yağıyor..SAYGILAR

Avatar
46. NOTER OLMAYALIM 2011-04-12 09:58:41

Millet ne isterse o olur.

Avatar
mehmet 2011-04-12 09:55:57

ilk defa süper bir liste hazırlamışlar
tebrikler.oyum ak partiye.
teşekkürler tayyip bey

Avatar
afsinlim 2011-04-12 09:52:01

Ben daha önceki seçimlerde içimde en ufak bir tereddüt olmadan verirdim oyumu bu partiye. Yine tek başına iktidar olmasını herşeyden çok istiyorum. Ama bu artık ilgisizliği saygısızlık olarak görüyorum..
Ben bugünden itibaren çalışmaya başlıyorum, karınca kararınca kendi çapımda yapabildiğimi yapacağım ve ben dahil etrafımdaki en az 100 kişinin oyunu döndereceğim. Var mı benim gibi düşünen?

Avatar
MEHMET 2011-04-12 09:48:21

Hiç biri merkezden değil. Merkezden olanları da gördük.Bu zamana kadar oyumu verdim fakat bu seçim ben yokum. Mevcut milletvekillerinden memleket bir şey görmedi. Bunlarda zaten maraşa uğramaz. İl ve İlçe teşkilatı gereğini yapıp hemen istifa etmeli.

Avatar
mustafa 2011-04-12 09:47:23

arkadaşlar tüm kahramanmaraş halkını akp yi boykot etmeye çağırıyorum.kahramanmaraş merkezden birtane bile aday yok hele bitanesi kahramanmaraşlı bile değil tepkimizi koyalım kahramanmaraş halkının koyun olmadığını görsünler tek kelimeyle hüsrana uğradım akp yide hüsrana uğratalım

Avatar
NK 2011-04-12 09:41:33

Kimse lütfen yorum yazmasın.Bu memleketten bişey olmaz kardeşim.yine buraya yazarız ders verelim falan filan bakın görün seçimde yine %80 den aşağı oy almazlar.Geçmiş olsun

Avatar
Pirate 2011-04-12 09:39:04

Hoşgeldiniz yeni yedi uyurlar...

Avatar
yavuz 2011-04-12 09:33:02

haydii maraşlım ğöster kahramanlıgını bizde tayyibi şok edelim bizi koyun yerine nasıl koyarsın sen burası senin kalendii bee
nasıl şok oldum listeyi okuyunca anlatamam ailemden yakın çevremden oy yok tayip babaya haydi maraşlım bir ders verelim şu bizi enayii yerine koyan akp yeeee?

Avatar
özgür k. 2011-04-12 09:29:17

soyluluğu kendinden menkul, kibirli, kendini beğenmiş "yerliler"in ağzıyla adayları, şuralı, buralı, köylü diye aşağılamak, dışlamak ne dinimize ne Türklüğe yakışır. adaylara başarılar diler, Maraş için hayırlı olmasını dilerim.

Avatar
UYAN MARAŞ UYAN 2011-04-12 09:26:54

A.adayı olan kişilerin çogunu tanımıyoz.kimi istanbul,kimi goksun ,afşin gibi bu insanlar once kendilerini kalkındırır ve maraşı aynı bırakır ama maraşı tanıyan maraşlı olan kişi kendını kalkındırsa bile ama maraşın içinde oldugu için hem kendini hem maraşı kalkındırır.MARAŞI KALKINDIRMAK İSTEYEN bazı a.adaylarımız vardı neden onlar degilde hiç maraşa yardımı tanımadımız kısıler oluyor NEDEN????

Avatar
prof 2011-04-12 09:21:48

1. ve 2. sıradakıler maraşa hızmet için ugraşmıs kısıler seçim dogru.diğerlerinine gecen seçimde taşın altına eline sokmayanlara ders vermek için kendı konulan adaylar adayları cv kuvvetlı bakalım hızmetleri nasıl olacak

Avatar
DEĞİŞMEZ KADERİ 2011-04-12 09:16:48

Akp kimi listeye koysa %70 oy alır siz değilmisiniz ey maraşlılar 3 dönemdir kaldırım taşları ile uğraşan belediye başkanını secen siz değilmisiniz ey maraşlılar akp ceketini koysa oyu ona veririm diyen Hani bakan sözü vermişti kıvırdı sizin bakanınız benim dedi yine &70 oy aldı Maraşlılar ver yiyeyim ört yatayım Kayseri Antep aldı başını gitti maraş köy gibi kaldı kalmayada devam edecek. Bir adam camiden içeri girdimi aboo naadar gözel adam abdesi varmı bakmazsınız Ey Maraşlılar Hak ettiğiniz gibi yönetilirsiniz AKP gelir gider yolar sizi tıpkı bir Kaz gibi çantada keklik Maraş..Doğu illeri kadar bile olamadık seçin bağımsızı verin onlar gitsin iktidar olan iş yapmıyor bari bağımsıza verinki iktidara gelenler ders alsın Bizim Sütçü imamın torunu olduğumuzu unutmasınlar.

Avatar
esnaf 2011-04-12 09:16:21

artık tepki zamnı geldi kahramanmaraşlı tepki ver artık başka bişey değil oylar düşsün bak noluyor bak kentimize neler geliyor ne hizmetler ekleniiyor şehrimiz köy olmaktan çıkar öle yaparsak ama nerde..... saygılarla

Avatar
fatih 2011-04-12 09:16:12

KAHRAMANMARAŞI ÇANTADA KEKLİK GÖRENLERE DERS VERME ZAMANI 8 YILDIR BU MEMLEKETİN ÇEVRESİNDEKİ YOL ÇALIŞMASI BİTMEDİ ÇIKP MARAŞTAN BİR ANTEBE ADIYAMANA KAYSERİYE BİR BAKIN NELER YAPILMIŞ NELER AGLAMAYAN ÇOCUGA EMZİK VERMEZLER ARKADAŞ BIRAKIN ŞU ÇEKETİMİDE ASSAM YÜZDE 70 ALIR FİKRİNİ AKP Yİ MARAŞTA NADASA ALMA ZAMANI GELDİ

Avatar
Admin 2011-04-12 09:14:48

Onca bayan aday kendini tanıtma gayretine girdi bizlere fikirlerini söyledi Bu Sevde BAYAZIT KAÇAR kim Maraş'ta yaşamayan biri Ha olabilir Babası Yazar Erdem BAYAZIT olabilir.tepeden inme bir aday olmuş zahmet edip hanfendi kendisini tanıtma gayretinde bulunmadı yazık ne yapalım Maraşımın kaderi böyle biraz daha yerimizde sayarız

Avatar
orhan aksu 2011-04-12 09:06:52

20.000 nüfuslu ilçelerden aday var da merkez adayları nerede kaçıncı sırada

Avatar
HAKAN 2011-04-12 08:52:29

BENİM SÖYLEMEK İSTEDİĞİM LİSTE GERÇEKTEN GÜZEL DENEYİMLİ İNSANLARDAN OLUŞMUŞ.aNCAK NE HİKMETSE KAHRAMANMARAŞLI YANİ MERKEZ BUNU İÇİNE SİNDİREMİYOR.YAW..KARDEŞİM GÖKSUNLUSU MARAŞLISIMI VAR BU MEMLEKET HEPİMİZİN NEDEN YOK GÖKSUN YOK AFŞİNLİ ANLAMAK MÜMKÜNMÜ SİZİ LİSTE MEMLEKETİMİZE HAYIRLI OLSUN.OLMASI GEREKENDE BÖYLE İDİ.

Avatar
afşin 2011-04-12 08:50:10

afşini zaten hiç sayıyordu zaten kimse adam yerine koymuyordu şimdi sıra maraşda uyanın maraşlılar ve afşinliler göksün kadar olamadınız

Avatar
TOLGA 2011-04-12 08:49:40

MARAŞLI OLANIDA GÖRDÜK

Avatar
aslanbey 2011-04-12 08:45:08

ilk iki sıra beni şaşırtmadı açıkçası diğer 6 kişiyi tanımıyorum

Avatar
SÜTÇÜ İMAM 2011-04-12 08:41:33

ELEŞTİRMEK EN KOLAY İŞ ONU YAPIYORUZ. DOĞRU ADANLAR KİM, YADA KİMLER OLMALIYDI.EĞER CEVABINIZ YOKSA ENDOĞRUSU BU. DAHA İYİSİ DE YOK

Avatar
el 2011-04-12 08:37:31

1.2.sıra Göksun
3.Sıra Elbistanlı
4.Sıra istanbulda yaşıyor.
5.Sıra.K.Maraşlı istanbulda yaşıyor
6.Sıra Pazrcıklı
7.Sıra Afşinli
8.Sıra Andırınlı

Avatar
ne bekliyordunuzki...... 2011-04-12 08:23:36

bu memleket ak partiye bir ders vermeli. kahramanmaraşliyı kaz gibi görenlere bunu göstermek gerekir. urfalılar gibi niye olamıyoruz biz.

Avatar
MEHMET 2011-04-12 08:22:12

ÇOK ŞÜKÜR DEĞİŞİK YÜZLER GÖRECEĞİZ ARTIK. BU LİSTEYİ BEĞENMYENLER DÜNYA DEĞİŞİYO AYNI YÜZLERİ GÖRMEKTEN BIKMADINIZMI DAHA

Avatar
kapukaya 2011-04-12 08:03:46

recep tayyib erdoğan K MARAŞ da doğdu parti nin temeli burada atıldı işte halimiz kılıgımız titre K MARAŞ lı kendine gel

Avatar
ramazan 2011-04-12 07:59:46

K.MARAŞ GÖKSUNUN neresinde
ben bu listeye oymu veririm uyandım çekete oy yok gayri

Avatar
Elbistanlıoğlu 2011-04-12 07:45:56

akp'den kahramanmaraşta 100 tane aday adayı vardı. bunların 35 tanesi de elbistan ve çevresindendi.tüm aday adayları sürecin başladığı günden itibaren gece -gündüz kahramanmaraş ve ilçelerini dolaşarak kendilerini tanıttılar.bu uğurda milyarlarca lira masraf edip temayül yoklamasına katıldılar. iyi kötü herkes kendine göre bir sonuç aldı ve ardından mülakata katıldılar.ama sonuç yine hüsran çünkü yerel teşkilatların istediği değil ankara 'daki baronların istediği oldu.bazı adaylar adeta ataması yapıldı. atama yapılacaksaydı temayüle ne gerek vardı. bazıları temayüle girmeden 1 kuruş bile harcamadan göbeğini kaşıya kaşıya milletvekili olacak .şimdi soruyorum hemşehrilerim 100 tane aday adayına yazık değil mi çolunun çocuğunun rıskını günlerce aday adaylığı için harcarken birileri genel merkezi arkasına alıp oturdukları yerden aday oluyorlar.adalet bunun neresinde elbistanlım ne zaman akıllanacağız bizimle dalga geçenlerin peşine daha ne kadar düşeceksin....ne kadar tanıyorsunuz haaaa bir ünal vardı onu tanıyorsunuz.günlerce gelip aranızda dolaştı sizlere kendini tanıttı ulusal televizyonlarda elbistan ve afşin in sorunlarını dile getirdi.bunları yapan KERİM ÜNAL idi.mahir ünal nereden çıktı?KERİM ÜNAL'A yapılan haksızlığa karşı sizde elbistanda akp ye dur deyin sizi yok sayanı siz de yok sayın.

Avatar
hamza 2011-04-12 07:12:02

recep tayip erdogan k.maraşı sevmiyor gıcık kapıyor maraşlı 8 yıldır uyumaya devam ediyor söyleyin maraşa ne verdi verdiklerini bir arakadaş yazsın ne yaptılar maraşa 2 dönemdır biz bunları silelim gösterelim gücümüzu

Avatar
Gül Gören 2011-04-12 02:37:41

AK Parti Kahramanmaraş listesi tek kelimeyle hayal kırıklığı....
1, 2. sırada Göksun,
En büyük ilçe Elbistan'a tanınmayan aday,
İkinci büyük ilçe Afşin'e 7. sıra...
İçine sindiren varsa güle güle sindirsin; benim içime hiç sinmedi...
Belki de bunu hakettik...
Var mısınız 12 Haziran'a AK Partiye ders vermeye...
Hodri meydan...

Avatar
evet gelelim kuru fasülyenin faydalarına 2011-04-12 02:27:10

Eskilerden 4 vekil elendi. çokda iyi oldu bu dünya sizemi kalacak sandınız. ne yaptınız rüşvet yiyenleri af ettiniz... ne oldu şimdi aday bile gösterilmedin çok isabetli olmuş ohhhhh en çokda buna sevindim... sayın kaynak şimdi bu milletin yüzüne nasıl bakacak... rüşvetcilerle hemşerilik yaparsın artık buda sana kapak olsun...

Avatar
yorumcu46 2011-04-12 01:57:55

ya ilk iki kişi hariç kimseyi tanımıyoruz maraşlımı bunlar onuda bilmiyorum merkezden kimse yok istanbulluyu ankaralıyı getirmiş buraya resmen maraşı kullanıyorlar ya yazık yazık doğru ceketi assa alırlar doğrudur tam gaz devam

Avatar
DOĞRUCU DAVUT 2011-04-12 01:27:10

Sayın Başbakan işi biliyor,eski kullanmadığı Ayakkabılarını koysa Maraştan aday diye % 70 oy garanti, fazlasını bilmem.O nedenle şimdi öyle gaza gelip çemkirmenin hiç bir gereği yok.Bu seçimdede Türkiye rekoru kırılıp & 70 civarı bir oy alınmaz ve en az 6 vekil kapılmazsa KIBRIS MEYDANINDA MERZİFON EŞŞEĞİ GİBİ ANIRMAZSAM NAMERDİM.Ama biliyorum bu şehirin seçmeni bana kıyamaz böyle bir duruma düşmemi istemez :) Bak İZMİR ne yaptı CİK CİK BAĞIRTTI AK Partiyi e onlara sizin bakanınız benim diyemedi ve iki Bakanı Liste başı yaptı iki bölgede.Yani Gavur İzmir yemiyor bu kokmuş ayakları.Ama biz seviyoruz kokmuş ayakları,nede olsa Başbakanımız var dealmı Ortaam :)

Avatar
reşit 2011-04-12 01:05:02

allah yardımcımız olsun yine mecliste uyuyanların başında gelmessek ne ala maraşa yarar bi şey olmadı bu zamna kadar bundan sonrada olmayacak sağlık olsun

Avatar
BORSAMAVİ 2011-04-12 01:04:25

LİSTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ EN GÜZELİDE SAYIN MEHMET SAĞLAM OLMUŞ KAHRAMANMARAŞ SANA OY VERMEYECEKTE KİME VERECEK DİĞER VEKİLERİN YANINA GİTSENİZ ANKARAYA SİZE KAPILARINI ACMAZ SAĞLAMIN YAPTIĞI HİZMETİDE UNUTMAYALIM DAĞA TAŞA OKUL YAPTI HİZMET GÖTÜRDÜ ÇOK PROGRAMLI LİSELER YAPTI ADINI BİLE DUYMADĞIMIZ KÖYLERE BİZİM MİLLET DAHA DİYORKİ HANGİ VEKİL NE İŞ YAPTI DİYOR EĞER SİZ YAPILAN OKULARI GÖLETLERİ GÖRMÜYORSANIZ VEDE YAPILAN HİZMETLERİ BİŞEY DİYEMEM OYLAR SAĞLAMA

Avatar
misafir 2011-04-12 01:03:39

Tepeden inme adaylarımızın kim olduğuna baktık google'dan, özellikle ünal ve ramazanğlu'nun cv'leri göz kamaştırıyor. belki beklediğimiz aday adaylarından daha başarılı geçmişleri var ama maraşı tanıdıklarını sanmıyorum. akp'nin anlayamadığı şey tepeden inme adayları kahramanmaraş'ın kabul etmeyeceği. ne yazık ki mhp ve chp'nin adayları o kadar kötü ki bu listeyle bile 8'i götürürse akp şaşmam. ama benim oyum bu sefer has'a, sırf muhalefet olsun...

Avatar
Afşin 2011-04-12 00:49:14

Aşağıdaki lisyteye şunuda ekleyelim:Türkiye de hiç işçi alınmayan tek il K.Maraş.AK PARTİ küstürdün bizi oy vermeyeceğiz.En fanatik Ak Partili bendim ama oy vermeyeceğim ve çevremede engel olacağım.Oy yooooooook

Avatar
MUSTAFA 2011-04-12 00:43:57

HEMEN DEHRAL K.MARAŞ BELEDİYESİ AKP AYRILMALI OSAMAN MARAŞ MUSTAFA BOYRAZIN YANINDA OLUR BİZİMDE YÜREGİMİZE SU SERPER

Avatar
AHMET 2011-04-12 00:35:39

ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIM BİZ BUNU HAKETTİK K.MARAŞ İYİ DÜŞÜNEMİYORUZ

Avatar
MÜRSEL ÖZKAN 2011-04-12 00:21:51

MARAŞ MARAŞ OLALI BÖYLE DARBE YEMEDI ELBİSTANLI ADAY YOK AMA MARAŞLIDA YOK MARAŞLI ADAY OLSAYDI OY VERMEYECEKTIM AMA GENE AK PARTİ MARAŞLININ İNADINA AK PARTİ...

Avatar
maraşlıı 2011-04-12 00:21:38

her şeyın hayırlısı dıyelım daha öncekılerden hangilerınden hayır gördükki birde bunlara bakalım nolacak gerçi bişe olacağı yokta o kadar vekilin içinde bi bakanlık alamayan bizim memleketimiz var ya adamlar dıyo zaten ceketi koysak kazanır bakacaz artık oy yok öle kolay kolay

Avatar
özkmaraşlı 2011-04-12 00:04:39

kimse alınmasın yinede halk oyunu verir

Avatar
gurbetede 2011-04-12 00:02:00

Kmaraş kimi aday koysan kazanır diyolar.bu şehir 22 yıldan beri uyuyor acaba yine uyuyacakmı DERS verme zamanı gelmedimi daha.
**BAKANI OLMAYAN İL
**İLİMİZİN TEK PROFESYONEL TAKIMI AMATÖRDE
**ŞEHİR MERKEZİ GECEKONDU OLAN İL
**EĞİTİMDE SONLARDA İL
**SPOR TESİSİ SONLARDA İL
**İLÇELERİ TARAFINDAN SAHİPLENİLMEYEN İL
**İLİMİZİ NEREDE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN İL
yazık yazık

Avatar
Harun Yılmaz 2011-04-12 00:00:05

Nerede elbistanlı aday ben göremiyorum.Mahir Ünal güya benim köylüm ama köyünün yerini değil haritada Elbistan'ın yerini bile gösteremez.
Yeter artık ben Mehmet Sağlama hele hele Nevzat Pakdil'e oy vermem,verdirmem
Mhp'ye de zırrınık yok.

Avatar
turkoglu 2011-04-11 23:54:56

cok yazık oldu bu sefer 2007 de dıodum ama bu kez kesın kes gıttı akp bunlar kım yaa odunmu lan bu maraslılar da bunu yapıonuz ozaman temahül yoklaması bosmus nıe okdar mılletı orada hıncahınc rezıl eddınız ahh marasım ahh

Avatar
hakkı 2011-04-11 23:35:45

liste çok iyi olmuş nevzat pakdil ankara istanbuldan aday olsa daha da iyi olurdu. sıtkı güvenç de ilk 4 yer almalıydı. maraş merkez den gösterilen adaylardan ne hayır görüldü ki tekrar aday olsunlar.

Avatar
akp 2011-04-11 23:19:25

ben mehmet sağlam ve nevzat pakdil dışında diğer adayları tanımıyorum ama internetten araştırdım kariyerleri bakımından çok iyi insanlar birisi başbakanın baş danışmanı zaten diğeri ab birliği komisyon üyesi bu isimler ülke üzerinde çok önemli görevlere getirilir insanların kendi adaylarını görmemesi biraz kırıcı olabilir ama bence çok iyi aday göstermiş başbabakan helal olsun

Avatar
marasli 2011-04-11 23:13:14

artık akp ye marastan oy yok

Avatar
caannpolat 2011-04-11 23:08:36

ilçeler alınmasın baş tacıdır onlar ancak kmaraş merkezli olarak kendimden utanıyorum demekki adam yokmuş merkezde çok ayıp yaa gerçekten kendimden tiksindim şu listeyi görünce..

Avatar
Eray 2011-04-11 22:42:58

Alıştılar ya ceketimi aday koysam seçilir mantığına yok kardeşim yok bu sefer oy yok size.Dilerim ki Kahramanmaraş kahramanlığını sandıkta da göstersin ve en büyük dersi versin sizlere.

Avatar
OGU46 2011-04-11 22:40:23

Oradaki isimler tanıdık veya tanıdık değil ne önemi var.Abuzittin, hamit,ramazan ne farkederki.Maraşlı zaten koyun yerine konuyor.kim gelse 6 milletvekili garanti.Ama bu seçimde vicdanım rahat olacak.Oy vermeyeceğim ...

Avatar
AFŞİN 2011-04-11 22:28:17

gecen dönem hep merkezdendi maşallah icraatlarını anlatarak biriremiyoruz demi ayıp maraş bir bütündür ben afşinliyim gurbette bana nerelisin diye sorarlarsa afşinli yim demiyorum ki ben KAHRAMANMARAŞ lıyı

Avatar
yusuf 2011-04-11 22:25:12

Başbakan'dan bakan istediğimizde "sizin bakanınız benim" demişti.Artık milletvekilimiz de, bakanımız da Ankara'dan.Merkez ilçeden bir kişi bile yok.Göksun'dan 2, Elbistan'dan, Andırın'dan,Afşin'den ve Pazarcık'tan, Ankara'dan ve İstanbul'dan birer adayımız oldu.K.Maraş'tan en çok oy alan AKP'ye öyle bir ders vermeli ki Maraş'lı bir daha hiç bir parti Maraş'lıyla böyle dalga geçememeli.AKP'ye merkezden oy yok, gitsin Göksun'dan,Andırın'dan, Pazarcık'tan, Afşin'den, Elbistan'dan,Ankara''dan, İstanbul'dan alsın oyları.

Avatar
umut 2011-04-11 22:24:48

ikameti maraşta olan geçmişteki milletvekillerinden ne hayır gördük. mahir ünal akp mkyk üyesi ve önemli bir isim. bence çok kuvvetli bir liste.

Avatar
MUSTAFA 2011-04-11 22:17:30

BAKIYORUMDA KAÇTANE MARAŞLI MİLLET VEKİLİ ADAYI VAR BİR ÇOĞUNUDA TANIMIYORUZ KEŞKE KAHRAMANMARAŞLILARIN TANIDIĞI YAKINDAN BİLDİĞİ KALBİ MARAŞ İÇİN ÇARPAN İNSANIMIZDAN OLSA DAHA İYİ OLMAZMIYDI

Avatar
ökkeş usta 2011-04-11 22:13:00

Bu liste hiç olmamış.Mehmet Akif Paksoy yok.Oysa 1.sırada mehmet akif paksoy 2.sırada veysi kaynak 3.sırda Hanifi mahçiçek 4.sırada Hacı Ali Özal olmalıydı.Hiç beğenmedim bu listeyi.

Avatar
Ede 46 2011-04-11 22:09:14

Tam Maraşa Göre adaylar(!) Siz devam edin bu insanlara oy vermeye bunlar ancak parmak kaldırır gerçi artık onuda yapmazlar herhal.Sayın başbakan akıllı adam nede olsa Maraş odun da koysam verir diyor Maraşın tercihlerini hiçe sayıyor Kendi kontenjanından mahallesine muhtar bile olamayacakları miletvekili yapıyor bunu da en iyi maraş yapar demiştir kesin...Ama ben yine iddia ediyorum akp maraşta oy patlaması yapar bu millet bunlara götürür verir... Hayırlı olsun 8 de 8 düşünenlere şimdiden.:)Sen temayulu bile dikkate alma Ayıp yahu hiç ne yediği belirsiz adamları yap Hadi hayırlısı

Avatar
seyit 2011-04-11 22:03:16

bu mahir denen adam kim yahu. temayulde bile yok. s. beyazıt kim. ama odun koysalar seçiyoruz nasılsa az bile bize.

Avatar
afsinlim 2011-04-11 21:59:54

Afşin'den iki dönemdir milletvekilimiz yoktu (AKP), üçüncü dönem yine aynı oldu. Tek adayımız var o da 7. sırada, yani formaliteden verilmiş. Merkezi bilmiyorum ama Afşin'den iyi bir tokat yiyeceği kesin. Çok severek oy verdiğim bu partiye artık ne benden ne de çevremden oy çıkar.Zannetmeyin bunları düşünen bir tek benim, Afşin'in kırk bin oyunun yarısından çoğunun düşüncesidir bu..

Avatar
erdal 2011-04-11 21:11:58

bravo akp ye 3 kşi hariç kimseyi tanımıyorum adaylar kahramanmaraşta bile oturmuyorla ya bu nasıl bi vekillik birileri kmaraşlıları koyun sanıyor sanırım benden oy filan yok artık kardeşim size

Avatar
Murat 2011-04-11 20:59:43

Göksun'dan iki degerli insanımızın yer aldıgı, merkezden herkesin bunlar gitsin diye feryat ederk gonderdigi bu liste tam bana gore olmus.Tebrikler sayın Basbakan'ım en dogru kararı vermissin...

Avatar
cenk 2011-04-11 20:42:26

k.maraşlı vekillerden ne hayır gördünüzde hiç k.maraş merkezden vekil yok diye sızlanıyorsunuz.ben listeyi çok begendım.ilk kez akpye oy verecegım.bizi arıkanlardan şirikcilerden sezallardan kurtardı teşekürler sayın erdoğan

Avatar
CABBAR 2011-04-11 20:30:20

HAHAHA EN ÇOK NEYE SEVİNDİM BİLİYOMUSUNUZZZ ARIKAN'LARI LİSTEYE KOYMAMIŞLARRR :)

Avatar
MARAŞLI 2011-04-11 20:29:09

SEÇİM YASASININ ACİL OLARAK DEĞİŞMESİ LİSTEYE BAKTIGIMIZDA GÖRÜLÜYOR. BAZI ADAYLARIN KAHRAMANMARAŞTA İKAMETGAHI DAHİ YOKTUR. KAHRAMAN ŞEHRİMİZE İSTANBUL'DAN ANKARA'DAN HİZMET EDERLER (ARTIK). HİZMET ETMEYİ HAKEDENLERİ AYRI AYRI SECİLDİĞİ TAKDİRDE DEMOKRASI O ZAMAN TECELLİ OLUCAKTIR.

Avatar
hasan taramış 2011-04-11 20:23:18

bu maraşta millet vekili olacak aday bulamamışlarmı acaba hepsini elbistan afşin andırından secmişlercok merak ediyorum pazarcık türkoğlu veya diğer ilcelerle merkezden kimse yokmuymuş.demek ki merkeze gerek görmedi başbakan.ama şunu bilmelidir ki bu secimle 6 değil 4 tane bile alamaz:

Avatar
ökkeş46 2011-04-11 20:19:34

bakan çıkmaz
sadece parmak kaldırılır

Avatar
mehmet yılmaz 2011-04-11 20:16:11

1-mehmet saglam
2-mahmut arıkan
3-sıtkı güvenç
4-mustafa aydogar
5-nedim şerefoglu
6-şeref kazancı
7-ümit gül
8-duran gökkaya
bence böyle olmalıydı

Avatar
taha 2011-04-11 18:07:19

Sabahleyin sitede yapılan ankete oyumu AK pertiye kullanacağımı yazmıştım.Ama şu açıklanan listeden sonra asla.bu nedemek oluyor!! Böyle şeymi olur bu şu demek aslında ben listeyi yaparım siz seçersiniz, mecbursunuz.Böyle bi mantıkmı olur ya kim bu adamlar nerden çıktı biz tanımıyoruz bunları yazık oldu.siz bakın oy kaybına nasıl olcak

Avatar
mehmet 2011-04-11 18:05:12

olsun başbakanımıza hepside boş allah kolaylık versin başbakana k.maraştan oy yok ak partiye ders verelim

Avatar
kahramanmarşlı 2011-04-11 18:03:47

bu listeyi hazırlayanlara yazıklar olsun 8 isme bakın hiçbiri merkezden değil yok ankaradan torpilli k.maraşı hiç tanımıyor veya da ilçelerden ya k.maraş merkezde hiçmi adam yokta oralardan adaylar çıktı nerde bu teşkilat uyuyormu yoksa

Avatar
necati kara 2011-04-11 16:48:28

Faruk Aksu 5. Sıra da olduğu bilgisini aldık.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126