Ak Parti Temayül Yoklaması Sona Erdi

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili aday adayları temayül yoklaması sona erdi. Alınan sonuçlara göre Sıtkı Güvenç açık ara birinci oldu.

Ak Parti Temayül Yoklaması Sona Erdi

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili aday adayları temayül yoklaması sona erdi. Alınan sonuçlara göre Sıtkı Güvenç açık ara birinci oldu.

20 Mart 2011 Pazar 23:22
Ak Parti Temayül Yoklaması Sona Erdi
20 Mart Pazar günü yapılan temayül yoklaması sona erdi. Saat 22.00 den itibaren alınan sonuçlara göre Ağız ve Diş Sağlığı Başhekimliğinden istifa ederek milletvekili aday adayı olan Sıtkı Güvenç 1094 oy alarak birinci oldu. Sıtkı Güvenç'i 765 oyla Mahmut Arıkan takip etti. [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=1049#]AK PARTİ TEŞKİLATI SITKI GÜVENÇ DEDİ. FOTOGALERİ[/URL] [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=1049#]AK PARTİ KAHRAMANMARAŞ TEMAYÜL YOKLAMASINDAN GENİŞ FOTOĞRAF ARŞİVİ İÇİN TIKLAYIN[/URL] İlk 20'ye giren adaylar ve aldıkları oylar şu şekilde sıralandı. 1. Sıtkı Güvenç / 1094 2. Mahmut Arıkan / 765 3. İdris Tezcan / 663 4. Koray Kıraç / 636 5. Mustafa Aydoğar / 602 6. Yıldırım Ramazanoğlu / 502 7. Hamza Akbaş / 486 8. Mahmut Nedim Şerefoğlu / 481 9. Mevlüt Kurt / 471 10. Hamit Bülent Eken / 464 Sonuçların ardından tebrikleri kabul eden Dt. Sıtkı Güvenç, verilen destek karşısında büyük mutluluk duyduğunu belirterek, "Öncelikle hayırlı olsun. Ben tepeden tırnağa tüm teşkilatımıza teşekkür ediyorum. Benim için çok büyük bir onur ve şeref. İnşallah bunun katkısı milletvekilliği için büyük olur. Ama şunu söyleyeyim bu şeref bize yeter. Milletin gönlüne taht kurmak bizim için çok önemliydi ve çok güzel oldu. Tüm il ve ilçe başkanlarımıza, belediye başkanlarımıza, belde başkanlarımıza, meclis üyelerimize ve buna emeği geçen tüm AK Parti'nin ak kadrolarına teşekkür ediyorum, şükranlarımı sunuyorum. Onlara layık olacağım. Bu bizim yükümüzü artırmıştır ama biz bu teveccühe layık olmak için her türlü gayreti göstereceğiz ve asla onların hizmetinden, yanlarından ayrılmayacağız" diye konuştu. En çok oy alan ikinci isim Mahmut Arıkan ise demokratik bir ortamda seçimlerin tamamlandığını belirterek, "Memleketimize ve ülkemize hayırlı olsun. Tüm teşkilatımız açısından güzel bir seçim oldu. Ben tüm bölgelerden oy aldım. Allah hayırlı etsin, tüm adaylara başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali karapınar 2011-03-27 23:29:28

Kahramanmaraşımızdan AKP aday adayı olarak şehrimizin bütün eksiklerini gidermek ,sorunlarını çözmek ve şehrimize daha saglıklı bir gelecek için dünyadaki tek altın madalyalı kahraman şehrimize ve bizlere hizmetkar olarak adaylıgını koymuştr tüm hemşerilerim için hayırlı gurlu olsun.bence her hemşerimin mutlaka araştırması gerektigini düşünüyorum kahramanmaraşımız için bulunmaz kumaştır YOLUN VE BAHTIN AÇIK OLSUN FARUK HOCAM ..

Avatar
FATİH 2011-03-27 13:25:47

KAHRAMANMARAŞIMIZIN ADAY ADAYLARI ARASINDA BULUNAN SN.PROF DR.FARUK ERZENGİN HOCAMIZA BU YOLDA MEMLEKETİNE HİZMET ETMEK AMACIYLA ADYLIĞINI KOYMASINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDER BAŞARILARINI DİLERİM AYRICA TÜM HEMŞERİLERİMİZİN HOCAMIZ HAKKINDA BİLGİ EDİNMESİNİ VE ÜLKESİNDE GETİRDİĞİ HİZMETLERİ ARAŞTIRARAK BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE BU DEHA BİLİM ADAMIMIZA DESTEK OLMALARINI RİCA EDERİM.

Avatar
davut fırış 2011-03-26 11:48:46

aday adayımız mustafa ağabeyimizi mv adayı olarak görmek istiyorum siyesetin tüm eziyetlerini çekmiş bedel ödemiş çalışkan tertemiz kahramanmaraşı engüzel şekilde temsil edecene inanıyorum

Avatar
kadir46 2011-03-26 00:02:08

LÜTFEN: kmaraş için hizmet isteyin
22 yıldan beri kmaraşımızın du
rumu ortada
ÇANTADA keklik olmayalım
bu şehir her yönden en geride
ilimizin girişleri köy girişi
ilimizin merkezi gecekondu
ilimizin futbol takımı köy takımlarıyla oynuyor amatörde
....bir zamanlar GURUR duyulacak il iken şimdi utanılacak il. kmaraşımız her yönde geriye gidiyor

Avatar
hale 2011-03-25 21:54:25

umarım herşey dürüstlükten yana olur...kariyer sahibi,karakterli,dürüst,çalışkan,azimli biri var ise o da İSMAİL KAHVECİ dir...

Avatar
Samed Öztürk 2011-03-25 15:27:07

K.Maraş'a hem İstanbul hem de Ankara hem de yurtdışında uzun yıllar deneyim edinmiş, vizyoner, lider özelliklerine sahip bir aday olduğuna inandığım Dr. Yıldırım Ramazanoğlu Bey'in çok ideal bir vekil olacağına inanıyorum. Unutmayalım ki Sn. Başbakan her tanıdığını yanına almıyor. Sn. Başbakan'ın MÜŞAVİR olarak tercih ettiği birine K.Maraş'lının da sahip çıkacağına inanıyorum.

Avatar
kemal g... 2011-03-25 13:03:54

temayül de ilk ona girenler boşuna sevinmesin gerçeği biz maraş halkı olarak biliyoruz...parti ile işi olmayan teşkilatta olmayan hemen bir iki ay içinde partili gibi davranıyor parasını kullanıyor temayül de üst sırada oluyor...umarım İRFAN KARATUTLU,İSMAİL KAHVECİ,NEVZAT PAKDİL,AVNİ DOĞAN olur...mecliste bu kişileri görmek istiyoruz...

Avatar
muhtarlar... 2011-03-24 20:16:31

bu temayülde çıkan sonuçların hiçbiri doğru değil...para ile üst sıralarda oluyorlar bu bir gerçek...bizler dürüst milletvekiller istiyoruz.İSMAİL KAHVECİ Yİ,AVNİ DOĞAN I,CENGİZ ATALAR I istiyoruz...İNŞALLAH GÖRECEĞİZ LİSTEDE İLK 5 TE...

Avatar
46 2011-03-24 19:56:10

arkadaşlar ben afşinliyim kime sıra verilirse verilsin maraştan andırından göksundan elbistandan millet vekili cıkmaz bu ülkede 550 millet vekili cıkar hepsi ankaradan şimdi oldugu gibi

Avatar
demirökkeş 2011-03-23 17:14:07

Gurbette yaşayan bir edeyim samimi olarak söylüyorum kmaraşta yaşayan körü körüne bağlı ak partili sevdalı edelere AK PARTİ TÜRKİYEDE KAZANMALI KMARAŞTA KESİNLİKLE KAYBETMELİ.
bu kahraman ilimiz diyarbakır şırnak gdoğuya yapılan yatırımın binde birini almadı.
gördüğüm takip ettiğim kadarıyla kmaraş için çalışan kmaraşı hak ettiği yere getirmeye çalışan KMS yaptığı yardımla adını duyuran adam gibi adam MEHMET BALDUK bey var. malasef aday olmadı oyüzden kmaraşta DERS verilmeli GÖZLÜKLERİ ÇIKARALIM

Avatar
46ökkeş 2011-03-23 14:49:16

bu şehir URFA olabilirmi

Avatar
ömer 2011-03-23 14:28:30

mustafa aydogarı kutluyorum 9yılaradansonra 2günde 5şincisıraya oturmak kolaydegil 2002 den kalanhakkını sayın başbakanımızın teslimedecegine hiç şüpemyok hayırlıolsun diyor başarılar diliyorum yolunaçıkolsun

Avatar
fatih7310 2011-03-22 21:49:23

VAAT YERİNE İCRAAT İSTİYORUZ..7 UYURLAR NE VERDİ K.MARAŞ'A..? RAYLI SİSTEM,G.ANTEP-K.MARAŞ HIZLI TREN,TEKKE-NAMIK KEMAL ŞEHİRLEŞME PLANI...??? HANGİSİ BAHSEDİYOR...;?

Avatar
maraşşş 2011-03-22 17:47:20

ben eski miletvekkillerinden nevzat pakdil hariç diğerlerini istemiyom saglam insanlara selam bile vermiyo allahın selamını vermeyen vekil olmasın

Avatar
müslüm kocaoğlu 2011-03-22 17:18:49

ak partinin kurucularından ve kahraanmaraşta partimizi ilk sıraya taşıyan siyasi isimlerden çoğunu göremiyoruz,ak parti merkez ilçe başkanlığı yapmış il başkan yardımcılığında bulunmuş bir isim olan MAHİR TUFAN'ı ilk onda göremiyoruz,yine partinin kuruluşundan bu yana parti içi hizmetlerde bulunmuş AV. İSMAİL KAHVECİYİ göremiyoruz. artık zenginlerin fabrikatörlerin değil halkın içinden,partisini iyi tanıyan insanları görmek istiyoruz!! umarım merkez bu listeyi ciddiye almaz.

Avatar
HÜSEYİN ADNAN ALTIPARMAK 2011-03-22 17:13:22

SITKI BEY HAYIRLI OLSUN DEMEKKİ BÜROKRAT İKEN İYİ HİZMET VERMİŞSİNİZ SİZİ TEBRİK EDERİM

Avatar
ibrahim 2011-03-22 14:04:06

inşallah sıralamayı dikkate alırlar.ANDIRIN aday adayı idris TEZCAN'a verilen destekden dolayı il ve ilçe gençlik kol.bşk.larıma ve yönetimine teşekkür eder saygılar sunarım.

Avatar
Yemliha Afşin 2011-03-22 12:20:01

Biz akp li değilim ama Afşinden KORAY KIRAÇ ön sıralarda aday olursa mhp nin kalesi Afşin den54 bin seçmen oyunun %85 kesin götürür ama yukarısını bilemem...

Avatar
Yemliha Afşin 2011-03-22 12:19:56

Biz akp li değilim ama Afşinden KORAY KIRAÇ ön sıralarda aday olursa mhp nin kalesi Afşin den54 bin seçmen oyunun %85 kesin götürür ama yukarısını bilemem...

Avatar
hakan 2011-03-22 08:54:31

1-Sıtkı GÜVENÇ 2-Faruk ERZENGİN 3-Yıldırım RAMAZANOĞLU 4-Ayşe OKUMUŞ 5-Mahmut ARIKAN 6-Orhan DOĞAN 7-Hacı Duran GÖKKAYA 8-Mustafa AYDOĞAR

Avatar
gökhan 2011-03-21 23:37:59

arkadaşlar k.maraşın yeni yüzlere ihtiyacı var
ilk ondaki kişilerin hiç birinden fayda gelmez bence hepside maraşta isim yapmış kişiler tek dertleri kariyer yapmak icrahat degil inşAllah bayan adaylarından biri çıkarda bunlardan daha faydelı olur diyorum bence

Avatar
asım çelik 2011-03-21 21:07:57

Ülkemize çağ atlatan AK PARTİ NİN K.MARAŞ TEŞKİLATINA,
Buna layık temayül yoklaması organize ettikleri için,
İnsanların oy kuyruğunda beklemekten usanıp geri gönderttikleri için,
Gelen partilileri yağmurda ıslatmadıkları için,
Dünyanın en geri milletlerinin pazar yerinden daha kalitesiz bir görüntü sundukları için,
AK PARTİYE layık olmayan organizasyon için,
...
...
AK PARTİ il teşkilatına teşekkür ederim.

Avatar
S.COŞKUN 2011-03-21 20:48:12

SAYIN SITKI BEY, SAĞLIK İL MÜDÜRLÜĞÜNDEKİ BAŞARILI ÇALIŞMALARI İLE K.MARAŞ'A KAZANDIRDIĞI MODERN DİŞ HASTANESİ İLE VİZYONU İLE VEKİLLİĞİ FAZLASIYLA HAKEDİYOR. BİR EĞİTİMCİ OLARAK TEBRİK EDERİM. ALAHIM MUVAFFAK ETSİN.

Avatar
MARAŞLI 2011-03-21 20:11:52

ARKADAŞLAR BUNLAR KENDİLERİ ÇALIYOR KENDİLERİ OYNUYORLAR,BİZLERİN OYLARIYLA MİLLET VEKİLİ OLUP SONRA BİZLERLE DALGA GEÇİYORLAR.K.MARAŞLI OLARAK HERZAMAN ÇEVRE İLLERE GIPTAYLA BAKTIK YETER ARTIK..MİLLETİN İÇİNDEN GELEN VEKİL İSTİYORUZ.

Avatar
YAYLA BEYİ 2011-03-21 19:48:56

kmaraşı bu güne kadar kmaraş ve diğer ilçelerden vekiller temsil ettiler ne yaptılar hiç boşşş
*bakan olamadılar
*kms amatörde
*egitimde sonlarda
*spor tesislerinde sonlarda
*şehir merkezi gecekondu
*festivali olmayan il
*il ilçeye ilçesi ile sahiplenmeyen il
*Türkiyede kmaraşı nerede olduğunu ünv mezunları ve Türkiyenin yüzde 90 nı bilmez
DERS VERİLMELİ
kesinlikle ANDIRINDAN 3-4 vekil çıkarılmalı

Avatar
sıtkı kara 2011-03-21 18:47:23

neyi merak ediyorum sadece sayın başbakanımız listeyi incelediğinde yakın dostu akif ercanın aldığı oyu görürse yakın dostluğunu askıya alırmı acaba?

Avatar
hanifi dağgeçen 2011-03-21 18:31:02

mustafa poyrazı ben belediye başkanı ettim diyen akif ercan temayülü boşver çok bile oy çıkmış herhalde sayın poyraz sana borcunu ödemiş herhalde kendide aday olsa alacağı oy o olurdu.hadi seni ankaranın listesinde görelimde şu başbakanla dostluğunu tescille !

Avatar
İLHAN 2011-03-21 17:13:25

SITKI GÜVENÇ ABİMİZE ALLAHIM HAYIRLISI İLE KAHRAMANMARAŞ VEKİLLİĞİNİ NASİP ETSİN

Avatar
gönüllü tayyib.ci.k.maraş.merkez 2011-03-21 16:55:44

meclise gidipte k.maraşı unutan vekilleri listede görmek istemiyoruz.adam gibi adam koltuk sevdalısı olmayan hizmet sevdalısı olan her adayı destekleriz.meclise gidipte vekillerin kapısını çalan k.maraş.halkını geri çeviripte yalakaların işini gören vekil istemiyoruz.tüm vekillerin liderlik yarışında değil hizmet yarışında olan vekil istiyoruz.başbakan gibi delikanlı olsunlar yeter.

Avatar
kahraman 2011-03-21 16:24:03

Bürokrat, Siyaset ve İstemesini bilen vekiller göndermek istiyorum.

Avatar
mustafa 2011-03-21 14:08:55

eğer şimdiki vekillerde adaysa ben oy falan atmam akp ye hepsi cebini doldurma telaşında memleketime hiç bir hizmetleri yok hangi birgün çıkıp maraş hakkında bir tv kanalında konuşması geçti.elinizi vicdanınıza koyun vekillik oraya gidip koltukta oturup herşeye el kaldırmak değil.bakın bizden küçük şehirlerin bile bakanı var bizden niye olmadı bunu şimdiki vekillere sormak istiyorum.maraşa ne yaptınız sayın vekil adı üstünde sen beni temsil ediyorsun orda güya ama nerde sen kendini bile temsil edemiyorsun beni nasıl temsil edeceksin.oy zamananı gelirsiniz anca maraşa yok şöyle yatırım yapacağız yok böyle yapacağız hepsi laf

Avatar
Ede 2011-03-21 13:26:20

Andırın dan milletvekili çıksın, Afşin den çıksın, Göksun dan, Kavlaklı dan Bertiz den.... her köyden çıksın. 550 milletvekili Maraş tan çıksın. Sonra bunlardan bakanlar başbakanlar çıksın. Maraş a otobanlar yapılsın deniz gelsin boğaz köprüsü yapılsın, liman yapılsın nasıl olur edeler ha!!!

Avatar
ORHAN POLAT 2011-03-21 13:11:54

BİLMEMKİ ACABA BU SEÇİMDEDE AK PARTİ AFŞİNE 1 VEKİL VERMEZSE HANGİ YÜZLE AFŞİNDEN OY İSTEYECEK BİR AFŞİNLİ OLARAK SANDIK BAŞINA GİTTİĞİMDE LİSTESİNDE AFŞİNLİ OLMAYAN BİR AKP'YE OY VERECEGİME LİSTESİNDE BİR AFŞİNLİ OLAN CHP'YE OY VERİRİM GALİBA GERİSİNİ AK PARTİ YÖNETİMİ MÜTALA ETSİN

Avatar
murat kervancı oglu 2011-03-21 12:47:04

ben bir k maraşlı olarak mevcut millet vekillerinin bu secime gir memesi gerekiyor maraşa verdiklerihiç bir şey yok üretken degiller yaptıkları hiç bir şey yok rica ediyorum lütfen bırakın iş yapan insanlar gelsin projesi olan şehri için üretken insanlar gelsin riça ediyorum lütfen bırakın

Avatar
ismail dalkıran 2011-03-21 11:44:10

Uzun yıllardır Andırın dan milletvekili çıkmadı.Bu dönem inşallah Andırından Milletvekili çıkar. İdris Tezcan ı destekliyoruz.

Avatar
aaare 2011-03-21 10:59:41

afşin liler olarak biz artık mehmet saglam ve nevzat paktli vede avni doganı asla ve asla görmek istemiyoruz çünkü bunlar afşine ve maraşa çivi dahi çakmadılar özellikle son 5 yılda biz yeni heycanlar yeni yüzler görmek istiyoruz bıraksınlar artı yakamızı yoksa biz akp yi bırakırız

Avatar
hüseyin 2011-03-21 10:57:21

memleketimin insanına ve topluma faydaları olacagı inancından hayırlı olsun diyorum 106 tane aday adayı memleketlerine hizmet etmek söz vererek yola çıktılar ama kaç tanesi gerçek hizmet aşkı ile yandıgını bilemeyiz ak parti iktitar oldugu için bir çogu siyasetin içinde olmadıgı halde makam ve mertebe davasındalar buna çok üzülüyorum millet vekilligi zor ve veballi bir iş bu taşın altına el koymak her babayigidin harcı degil bu kadar insanın vekili olmak onların hakkını gözetmek manasıda inşa allah görevlerini gercekligi ile yerine getirler hayırlı olsun memleketime ve halkımıza

Avatar
aare 2011-03-21 10:56:55

yoklama hariç herşeye benzedi .sayın afşinli hemşerilerim inşallah ankaradad da başarılı olur ve il 6 ya ady olursunuz listede de birde bayan aday görmek isterdik ve istiyoruz da

Avatar
MUSTAFA 2011-03-21 10:39:42

DEĞERLİ ARKADAŞLARIM BEN BİR KAHRAMANMARAŞLI OLARAK AKP Lİ YÖNETİCİLERE SESLENMEK İSTİYORUM.EĞER K.MARAŞTAN OY ALMAK İSTİYORSANIZ ŞİMDİKİ KAHRAMANMARAŞ MİLLET VEKİLLERİNDEN NEVZAT PAKDİL VE MEHMET SAĞLAM HARİCİ DİĞERLERİNİN ADAY GÖSTERİLMEMESİ GEREK ÇÜNKÜ BUNLARIN HARİCİNDEKİLERİN KAHRAMANMARAŞA DİKİLİ BİR AĞACI YOK BİRGÜN ÇIKIP MEMLEKETİME NE YAPMIŞLAR SÖYLESİNLER BİR BAKAN BİLE ÇIKARMALIDAR BU NASIL BİRLİKTELİK EĞER ŞİMDİKİ VEKİLLER OLURSA BEN AKP YE OY FALAN VERMEM VE İNANIN BENİM GİBİ DÜŞÜNEN ÇOK İNSAN VAR.

Avatar
basri güvenç 2011-03-21 10:29:02

tüm il ve ilçe başkanlarımıza ve belediye başkanlarımıza belde başkanlarımıza meclis üyelerine ve buna emegi geçen ak partinin ak kadırolarına teşekür ediyorum sıtkı güvence vermiş oldukları destekten ötürü inşallah milet vekiliğinin tamamın ermesi dileği ile saygılarımı sunuyorum

Avatar
erkan güvenç 2011-03-21 10:20:09

sıtkı güvenci tebrik ediyor çalışmalarından dolayı teşekürlerimizi iletmek ve milletvekili adaylığının tamamın ermasini cenabı allahtan diliyoruz

Avatar
Şaban 2011-03-21 09:56:08

Güzel olmuş özellikle ilk 3'e dokunulmadan öylece sıralamaya konulmalı.

Avatar
MUSTAFA DEMİR 2011-03-21 09:22:24

BU AK PARTİ HALA AFŞİNDEN BİR TANE ADAY GÖSTERMEZ AFŞİNDE AK PARTİYE OY VERİRSE YAZIKLAR LSUN BEN AK PARTİLİ FALAN DEĞİLİM KORAY KIRAÇ TA HERHANGİ BİR YAKINIM DEĞİL OY DA VERMEM ZATEN AMA KORAY KIRAÇ VE AİLESİ BU GÖREVİ HAKETTİĞİNE İNANYORUM EĞER KENDİSİ BU GÖREVİ ALISA LAYIKIYLA YERİNE GETİRECEĞİNE İNANIYORUM ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN EN AZINDAN VEKİL OLURSA AFŞİNLİ ÜÇ BEŞ FUKARANN ELİNDEN DAHA TUTAR

Avatar
Ayhan ASLAN 2011-03-21 09:15:15

Maraş ve Kuzey ilçeleri artık yeni bir yüz görmek istiyor Koray KIRAÇ isminin ön plana çıkması Bu farkı ortaya koyuyor.Umarım genel merkez eski 6 vekili getirip yine aday göstermez...

Avatar
yaşar 2011-03-21 09:11:33

çok şükür yoklama sonuçları çok güzel olmuş mevcutların hiç birini görmek istemiyoruz inşallah mevcutlar olmaz 1 veya 2 bayan arkadaş eklenir listeye

Avatar
Ahmet Sandal 2011-03-21 05:32:35

Sıtkı Ağabeyimizi tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini Cenab-ı Hakk'tan niyaz ediyorum. İnşaallah Sıtkı Bey'i TBMM'nde temsilcimiz olarak hayırlısıyla göreceğiz. Selamlar ve sevgiler. Ahmet Sandal

Avatar
Kamil Bulan 2011-03-21 00:05:58

E tabi kaç yıldır oradalar zaten birinci olmasalar umudu kesmeleri lazımdı.Bu işin ucunda uzun bir çalışma bide herkesin kazanmak istediği bir şey var.E onuda siz düşünün artık.Herkes kimin ne kadar hizmet edeceğini biliyor ve görüyor.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126