Erdoğan: Edelerin heyecanı, heyecanım oldu

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kahramanmaraş Adalet Sarayı ve Kılavuzlu Sulama Projesi'nin de aralarında bulunduğu 40 tesisin açılışını gerçekleştirdi. Kahramanmaraş'ta gördüğü manzara karşısında büyük memnuniyet duyduğunu ifade eden Erdoğan, "Edelerin heyecanı, heyecanım oldu" dedi.

Erdoğan: Edelerin heyecanı, heyecanım oldu

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kahramanmaraş Adalet Sarayı ve Kılavuzlu Sulama Projesi'nin de aralarında bulunduğu 40 tesisin açılışını gerçekleştirdi. Kahramanmaraş'ta gördüğü manzara karşısında büyük memnuniyet duyduğunu ifade eden Erdoğan, "Edelerin heyecanı, heyecanım oldu" dedi.

08 Mayıs 2011 Pazar 22:37
Erdoğan: Edelerin heyecanı, heyecanım oldu
Erdoğan, Hafız Ali Efendi Meydanı'nda gerçekleştirilen mitingin ardından, Başbakanlık otobüsü ile Adalet Sarayı önüne geldi. Burada coşkulu vatandaşlar tarafından karşılanan Erdoğan, tesisleri Kahramanmaraş'a kazandırmaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunu dile getirdi. Açılışı gerçekleştirilen Adalet Sarayı'nın Türkiye'nin müstesna adliye binalarından biri olduğunu kaydeden Erdoğan, şöyle konuştu: "Şu anda çok heyecanlıyım, çok coşkuluyum. Gerek meydanda, gerek cadde boyu buraya gelene kadar Edelerin heyecanı heyecanım oldu. Heyecanım onların heyecanı oldu ve bugün bu eserlerin Kahramanmaraş'a kazandırılmasından dolayı da ayrıca memnunum. Şu anda önünde bulunduğumuz adalet sarayı Türkiye'nin müstesna adalet saraylarından biri oldu. Yerel mimari ile böyle bir anlamlı bir projenin hayata geçmesi beni gerçekten duygulandırdı." Açılışı gerçekleştirilen okul, sanayi tesisleri ve devlet yatırımlarını sıralayan Başbakan Erdoğan, "Tabii bugün burada üniversitemizin fen edebiyat fakültesinin açılışını yaparak çıtayı biraz daha yükseltiyoruz. Burada bu eğitim kurumlarını Kahramanmaraş'a kazandıran Milli Eğitim Bakanlığımıza, TOKİ'ye, valiliğe, il özel idaresine ve hayırseverlere teşekkür ediyorum. Özel Idaremiz tarafından 3 bin 600 dekar alan sulamaya açıldı onu da bugün hizmete alıyoruz. Tabii KÖYDES'le ilgili projeleri ayrı ayrı anlatmama gerek yok. Organize Sanayi Bölgesi'nde 10 ayrı yatırımın ayrıca açılışını yapıyoruz. Ayrıca Kahramanmaraş ekonomisine destek olacak, istihdama katkı sağlayacak bu yatırımlardan dolayı da özel sektörümüzü huzurlarınızda tebrik ediyorum" diye konuştu. Başbakan Erdoğan, AK Parti'nin ustalık dönemi eserlerinden birinin ise Kahramanmaraş'ın büyükşehir statüsüne getirilmesi olduğunu kaydetti. Erdoğan, sözlerini şöyle sürdürdü: "Büyükşehir Belediyesi olarak tüm mülki sınırları kapsayacak şekilde yani 30 kilometre çapında falan değil tüm mülki sınırları kapsayacak şekilde, İstanbul'da olduğu gibi, Kocaeli'nde olduğu gibi artık Kahramanmaraş'ın tümü büyükşehir belediyesi sınırları haline geliyor ve beldeler kalkıyor. Hepsi mahalle haline dönüşüyor ve böylece planlama yani 100 binlik, 50 binlik, 25 binlik nazım imar planları, 5 binlik nazım imar planları hepsi büyükşehir belediyeleri tarafından yapılacak. Böylece Maraş'ın genelinde bir plan bütünlüğünü göreceğiz. Yani yeni Kahramanmaraş ne kadar güzel olmuşsa bundan sonra da daha farklı olacak" ÇEVRE VE ORMAN BAKANI VEYSEL EROĞLU Törene katılan Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu ise, bakanlığın Kahramanmaraş'ta yaklaşık 400 milyon TL'lik yatırımı bulunduğunu kaydetti. Açılışı yapılan Kılavuzlu barajı ile de 942 bin dekar alanlık arazinin sulanacağını işaret eden Bakan Eroğlu, şunları söyledi: "Kahramanmaraş bir su ve orman şehri. Ayvalı Barajı hem buraya sulama suyu getirecek hem içme suyu elde edilecek. Bugün de Kılavuzlu barajı olarak bilinen 61 metre yükseklikteki bir barajın açılışını yapacağız. Bu baraj 942 bin dekarlık bir alanı sulayacak. Bu sadece Kahramanmaraş değil aynı zamanda Gaziantep'teki arazilerde buradan istifade edecek. Bu barajın maliyeti 223 milyon TL'dir. Ayrıca enerji üretimi de var ve yılda 248 milyon kw/saat elektrik üretecektir aynı zamanda. Bugün Kahramanmaraşlılara ayrıca bir müjde vermek istiyorum. Yıllardan beri beklenen Adatepe barajını da bu yıl bitireceğiz" Konuşmaların ardından Başbakan Erdoğan, Adalet Bakanı Ahmet Kahraman, Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, Kahramanmaraş milletvekilleri, Vali Şükrü Kocatepe ile Belediye Başkanı Mustafa Poyraz'la birlikte Adliye Sarayı'nın açılışını gerçekleştirerek binayı gezdi. Burada yaklaşık bir saat dinlenen Erdoğan, çıkışta kendini bekleyen vatandaşları selamladı. Halkın sevgi gösterileri arasında bazı anlarda zorluk yaşayan Erdoğan, daha sonra uçakla İstanbul'a hareket etti. [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=1131#] BAŞBAKAN ERDOĞAN KAHRAMANMARAŞ'TA - "ANNELERİN GÖZYAŞINI VARLIĞININ TEMİNATI OLARAK GÖRÜYOR. 'ANALAR AĞLASIN Kİ BİZ AYAKTA KALALIM' DERDİNDELER. KÜRT ANNELERE SESLENİYORUM; SİZİN YAVRULARINIZIN KANI ÜZERİNDEN SİYASET YAPANLARLA ARANIZA ARTIK MESAFE KOYUN" [/URL]
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eski AKPARTİLİ 2011-05-16 21:43:24

MHP bu seçimlerde hiç de haketmediği komplolara rağmen adaylarıyla ve aday adaylarıyla çok sistemli ve akıllı bir kampanya yürütüyor.Özellikle Elbistan seçim bürosunun başına getirilen Sayın Hüseyin ALBAY çok isabetli olmuş.Elbistan ve Göksundan adayımız yok demeye aldırmadan seçimlere iyi hazırlanıyorlar. Afşin'den olan 2. sıra adayı F.Oğuz TOR Bey çok ilkeli ,dürüst ve çalışkan bir arkadaştır.Ben kendisini yıllardır Ankara'da tanırım.Değerli Göksunlu kardeşlerim, Mehmet SAĞLAM ve Nevzat PAKDİL Beyler bizim baştacımız, onlar nasıl olsa çıkacaklar.Bu defa MARAŞLI VE GÖKSUNLU dostlarımıza sesleniyorum. özellikle TBMM'de PKK'nın ve onların sözde temsilcisi olanların korkulu rüyası MHP'nin de Mecliste güçlü biçimde olması gerekiyor.Haydi EDELERİM, haydi MARAŞ'lı dostlar bu seçimlerde eski günlerin ve ÜLKÜCÜ ŞEHİTLERİN anısına ve geçtiğimiz günlerde hep birlikte toprağa verdiğimiz son iki ŞEHİDLERİMİZ DURDU Kardeşlerimizin verdiği vatan mücadelesi ve şahadetlerinin hatırına MHP'yi güçlendirelim.AKPARTİ'nin ilk 2 sırasından sonra gelen adayların ne Milliyetçilik ne de Vatan mücadelesiyle uzaktan-yakından ilgileri yok.Meseleye bir de bu gözle bakın ve vijdanlarınıza danışarak "VATAN SEVDALILARINI" TBMM'ye gönderelim."TÜRK'ÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOK". Tekrar yazıyorum; Sn. Mehmet SAĞLAM ve Nevzat PAKDİL büyüklerimize bir diyeceğimiz asla olamaz. Onların çamuru da, hamuru da taş gibi. Gerisi boş verin.Haydi SES VER MARAŞ, SES VER TÜRKİYE...Size Güveniyoruz.pkk'yı ancak biz dize getirip çökerteceğiz.Kaset ahlaksızları 24 sat sürmeden Partiden ihraç edildiler.İşte teşkilat ve irade istiyorsanız, buyrun.

Avatar
edeler 2011-05-12 09:36:43

beyler herkes haklı kendine göre ama alternatifleri yok kardeşim
eksigi olmayan parti lideri yok
dünyada bir agırlıgımız oldu bence

Avatar
komik 2011-05-11 18:39:16

neredeyse kazılan mezarları bile açılış olarak sayacaklar. altüstü 2 tane açılış var adalet sarayı ve kılavuzlu barajı...kalanı hikaye....

Avatar
murat 2011-05-11 16:32:41

bu memleketi koyuna çevirdin ya hiç bir hizmet olmadan sadece hitabetinle hizaya getirdin ya o kadar merkezden aday adayın olduğu halde zadecilik bitecek diyip 1 tanesini koymayıp daha 2 kelimeyi biaraya geirip konuşamayanları başımıza vekil yapıyon ya ben sana sadece helal lsun diyor oy kullanmayada gitmiyorum...

Avatar
göşenn 2011-05-11 13:03:26

40 tesis mi ne dediniz ben boyle bıse goremedım gören var mı??? ahhh yazık size valaa kandırıyolar insanları koyun gibi utanıyorum sizden akplilerrr utanıyorum size oy verdiğim için Bittiii artıkkkkkk

Avatar
Hasan Abbas 2011-05-10 22:39:44

Habere bak yahu.. hazır olun göksün, elbistan, afşin.. kaldırım ustaları geliyor.

Avatar
Sıddık güleç 2011-05-10 18:36:38

Her seçimde yüzde 70 oy veren ey maraşlı,dininizi sömüren,bir bakanlık bile vermeyen,başörtüsü deyip 1 aday bile göstermeyen maraşlı seçimden önce iyi düşün.Bu kadar saf olup bu kadar aldanma...

Avatar
ahmet46 2011-05-10 16:00:22

maraşta zaten garanti akp oyları neden yatırım yapılsın ki bdp li belediyelere dünyanın parası aktarılıyor maraşta onun bunun cebine paralar aktarılıyor cehalet bu milletin en üyük zaafı aratırma okuma aç stvyi ver oyunu akp ye medyayı satın aldılar şimdi sıra internete geldi internette akp yandaşı olmayan tüm muhalif haber siteleri 22 haziranda kapatılıyor bunun adınada aile filitresi deniyor aile filitresini her aile kendisi kullanıyor zaten herkez gerizekalımı çocuğunun hangi sitelere gireceğine izin veremeyecek kadar aptalmı bu millet size ne oluyor çekin elinizi internetimizden önce deniz fenerinin türkiyedeki kayıp 50 milyon avronun nereye gittiğini söyleyin oğlunuza gemimi aldınız medikal parkı karınızamı aldınız bimi oğlunuzamı aldınız hangisini alırken kullandınız bu paraları

Avatar
ali 2011-05-10 15:53:32

25 çeşme 10 çocuk parkı 1 tane adliye sarayı var ne yatırım ne yatırım çok komik ya bide 40 tesis yazmış.hepsini toplasan malatya atık su arıtma tesisinin maliyeti kadar yok civar illeri bi araştırın.maatyada çöpler yerim 3000 metre altındaki kuyulara gömülüyor oluşan gazla turgut özal tıp fakültesi hastanesinin ısınması karşılanıyor proje budur yatırım budur hemde bu yatırım 2000 yılında mehmet yaşar çerçi tarafından başlatılıp 1 yılda bitiriliştir..türkiyenin en büyük belediye binası nerde malatyada kim yaptı 2001 yılında çerçi yaptı daha neleri var peki çerçi gitti akp geldi 9 yılda ne yaptı hiç ancak akrabalarının kaldırım taşı işletmesi açtırır bunlar ve o işletmeden aldığı taşları yola döşerler ya ben anlamıyorum bu maraşlılar nasıl bu kadar kör olabiliroe yaptığı hiçbirşey yok bunların maraşa........hacı özel yıl 1988 kahramanmaraş çevre yolunun %75 i tamamlandı yıl 2011 kahramanmaraş çeyre yolunun % 82 si tamamlandı bu kadar sürede bu kadar iş yapar ancak bunlar birileri at gözlüğü takmış ne tarafa çevirilse o tarafı görüyorlar....

Avatar
kara 2011-05-10 10:03:16

RABBİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN BAŞBAKANIM ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN NAMERDE MUHTAÇ ETMESİN

Avatar
mehmet 2011-05-10 09:29:20

şehir olmayı becerdikte büyükşehir olmamız kaldı..

Avatar
SEYDİN AĞA 2011-05-10 00:44:00

bıde çılgın proje cıktı başımıza neden tüm yatırımlar istanbula sen 33 milyar dolarla doguya yatırım yapsana önce millet ekmek bulamıyor yemege aç millet aç, ne törer kalır o paraya ne sefalet...açsana fabrıka calışsın milyonlar ama yoooooookkkkk olur mu oyle sey zengınler dahada zengınlessın dımı tayyyif OY FALAN YOK BİDE MARAŞI KANDIRACAK EDE DİYO UTANMADAN GÜYA GÖNLÜMÜZÜ FET EDECEK DAHA OY VERMEM SANA BİTMİŞTİR ÇÜNKÜ KURANA EL BASTIM.

Avatar
gerçekci46 2011-05-09 23:33:59

dtp li belediyeler ile kmaraş belediyesi arasındaki fark
kmaraş belediyesi helikopter hava alanı,batman belediyesi uluslar arası hava limanı.
kmaraş iline nereden girersen gir köy yolu girişi gecekondular karşılar diyarbakır iline girişler 4şeritli girişi ve 4 şeritli çıkışlı yollar var sizi villalar binalar karşılar.
kmaraş cadde sokaklar eğri büğrü yollar dapdar.diyarbakır ve batman cadde ve sokaklar cetvelle çizilmiş geniş yollar var.
kmaraş şehir merkezi her taraf gecekondu diyarbakır ve batman binalar var.
kmaraş ta halısaha spor tesisi en az olan il.diyarbakır ve batman avrupai stad.
kmaraş ilinin futbol takımı amatörde.diyarbakır ve batman ilinin en az 3-4 takımı bizim kms ten daha üst ligde.
kmaraş iline kendi ilçesinden kimse gelmez diyarbakır ve batman iline dünyadan turist gelir.
övündüğü belediye binasını 2011 de yapıldı diyarbakır belediyesi 10 yıl önce binasını yapmış.
kmaraş şehir merkezinde çaybahçesi parkı yok diyarbakır ve batman ilinde en az 2,3 tane var.
Ben utanıyorum çalışmayan proje üretemeyen başkandan.
AK PARTİ TÜRKİYEDE KAZANMALI KMARAŞTA KESİNLİKLE KAYBEtmeli

Avatar
edeökkeş46 2011-05-09 23:30:32

gelde diyarbakıra batmana yapılan yatırımı gör.bu şehirler kmaraşa bin basar.
kmaraşta kaybetmeli

Avatar
ökkeşhan46 2011-05-09 23:25:56

ak parti türkiyede kazanmalı kmaraşta kesinlikle kaybetmeli
gurbetten

Avatar
ahmet 2011-05-09 23:13:02

ben ak partiye daha önceleri oy verdim fakat k.maraş olarak karşılığını alamdık bi çevremizdeki illere bakın birde maraşa ne kadar köhne kaldı şehir içinde asfaltımız dahi doğu düzgün değil antep metro yu kurdu kayseri kurdu adana kuruyor duble yollarımız yarım bölge hastenesi yapılıyordu antepe verildi burası normal hastane oluyormuş okul eğitimi dibe vurdu okul yok maraşta benim çocoğumun okulunda bir sınıfta 55 öğrenci var oturacak yer yok tamam başbakan iyi ama bize bir faydası yok

Avatar
alperen 2011-05-09 22:25:58

tc tarihinde ilk ve tek lider R.T.E.
BİZİM DİGER SIRADAN ADAMLARLA İŞİMİZ OLAMAZ

Avatar
Serdar 2011-05-09 21:03:04

iktidara geleli nerdeyse 10 yıl olacak hala şu ülkeye bir yararın olmadı! önceki hükümetlerin meydana getirdiği Türk Telekom, Petkim, Tüpraş, Tekel gibi dev kuruluşları ucuza satıp komisyonları hesabına geçirdin. 40 tane tesis açmışmış. takım tutar gibi parti tutmayacakmışız. boşuna çenenizi yormayın beyler fen fakültesi nedir ki açılışını yapıyor. bu tür sahtekarlıklar AKP'yi kurtarmaz. bende sandım ki fabrika açmış. yok bir okulun tadilatı yapılmış, yok baraj yapımı tamamlanmış falan filan. gerçi Erzurum'da balık çiftliği açanlar herşey beklenir. bu hükümetin 57'nci hükümetten ne farkı var. birgünde şöyle üretim tesisleri fabrikalar açsanızda gözümüz şenlense. ey AKP fanatikleri oylarınız 2009 yerel seçimlerinde yüzde 38'di nasıl oluyorda yüzde 65 oluyor AKP'nin oyları.

Avatar
kısmet bey 2011-05-09 21:02:08

AKPYE OY FALAN YOK KANDIRIKCI TAYIIPPPP BIKTIK YALANLARINDAN SU SEÇİM MHP DİYORUZ SÜLALECEK...

Avatar
serdar 2011-05-09 21:01:31

üzülüyorum halinize mhp li kardeşlerim. siz kendiniz bile inanmadığınız şeylere bizi inandırmaya çalışıyorsunuz.
bu kadronuzla hayatta olmazz.

Avatar
mustafa 2011-05-09 19:38:49

ümit bey önce büyükşehir ne demek onu öğren( büyük şehir belediye başkanları bütün ilin büyükşehir belediye başkanlkarıdır.) sonra Başbakanın miting kasetini izle ne dediğini anla!

Avatar
hasparti 2011-05-09 17:51:17

Elbistan busefer HASPARTİ diyecek

Avatar
alparslan 2011-05-09 17:36:08

mhp li kardeşler kıskanmayın çalışın sizinde olur.siz ilk önce arkasından gittiğiniz o kasetteki genel başkan yardımcılarından hesap sorun sonra gelin karşımıza

Avatar
oğuz ali 2011-05-09 17:35:12

parkta salıncak tammir edilir açılış yaptı diye sayılır bu mu şimdi açılışlar.büyük şehir olacakmış e 9 yıl nerdeydin?bana kaç fabrika açıyorsun onu söyle kıbrıs meydanındaki taşları soküp kaçıncı defa aynısını yerine koyacağını değil

Avatar
mete 2011-05-09 16:22:15

k.maraş kayseri,maraş narlı duble yolu mu açıldı üniversite hastanesi mi,bölge hastanesimi,havaalanına gümrük kapısımı,dış hatlar mı yav ne açıldııı

Avatar
kahraman 2011-05-09 15:30:58

Yorum yaparken allah rızası için takım tutar gibi tuttugunuz partiyi bırakın bir kenara öyle yorum yazın. Ben istanbulda yaşıyorum ama K.Maraşta yaşadıgım gibi rahat yaşayamıyorum o kadar.

Avatar
asilkentli 2011-05-09 14:59:57

biz bu adamın ülke sevdasını seviyoruz eserleri aramayın etrafınıza bakın 5-10-15-20-25-30 sayın bakalım kaç tane çıkıcak öyle ya adam havadan kurdele kesiyo sanki .

Avatar
semih ak 2011-05-09 14:47:53

açtığı tesisler nerede. 3 tane tesis yapıldı yeni bu sene 3 de yabancıların elinde barajları bile yabancılara sattık niye demiyorsunuz. size oy oyk recep bey. Buseçim MHP diyoruz.

Avatar
MARAŞLIM 2011-05-09 13:47:28

MERTHAN BEY SÖYDE BİLELİM 40 TANE TESİS NERDE GÖSTER

Avatar
ahmet çataltaş 2011-05-09 13:24:26

"poyraz düşsün k.maraş büyüsün"
tek kelime yeter herhalde...

Avatar
Mutlu 2011-05-09 11:30:07

Ülkemde çakılı çivisi olmayan 2 partinin de tarafları olarak ne hakla yatırım soruyorsunuz anlamıyorum.Haber46 başta olmak üzere tüm haber sitelerinde yayınlanıyor yatırımlar nelerse.Kağıt kalem al eline oku oku yaz.40 olursa dur fazlasını yazma.Biri cem uzanı geçti atmakta diğeri kaset üstüne kaset yapıyor,sizde burada başbakanı eleştiriyorsunuz.% 65 oyu düşmeyecektir ak partinin oyu üstünü bilemem.Saygılarımla...

Avatar
üç nokta 2011-05-09 11:20:27

Mustafa kardeşim ne yazık ki öyle olacak.Elbistan'daki vatandaş su parası ödemek için merkeze gelmek zorunda kalacak.Belki belediye oraya tahsilat veznesi açar.Artık tüm ilçeler, köyler, beldeler mahalle olacak.Yerel yönetimler kanunu gereğince artık evlerde inek, tavuk, keçi, koyun vb. beslenemeyecek.Mustafa Poyraz artık tüm şehrin belediye başkanı olacak.Diğer belediyeler kapatılacağı için,personelleri merkez belediyeye aktarılacak merkez belediyenin çalışan sayısı 5.000'i geçecek.Aynı şekilde diğer kurumlarda (adliye, milli eğitim müdürlüğü, emniyet müdürlüğü vb.) kapatılacağı içim vatandaş hertürlü işlemi için merkeze gelmek zorunda kalacak.Ah Akparti ah.Yaktın bizi.Ben oyumu bu seçimde MHP'ye vereceğim.

Avatar
ÜMİT 2011-05-09 11:11:00

birader orda tüm il büyükşehir kapsamında derken merkez ilçe olacak manasında demiyor normalde bir ilin büyükşehir olması için merkez nüfusu 500 bin olması gerekiyordu başbakan orda tüm il nufusu 750 bin olan iller büyükşehir olacak diyor sölenenini anlamamışın sadece türkoğlu merkez ilçe olacak diğer ilçeler deil oda 30 km az diye

Avatar
MERTHAN 2011-05-09 10:45:46

Yorum yapan arkadaşlar anlaşılan MHP li galiba bakarkende görmez olmuşunuz.Bende düşünüyordum aryık AKP K.Maraşta % 50 olur diye ama yok abi bu şehir bu halk RTE çok ama çok Aşık kardeşim.adamda kendine aşık ediyor be kardeşim.ben yanlış düşünüyormuşum demekki dedim ve dün bu halkı görünce
Yorum arkadaşlar gerçekten kaçılmaz yanlı olmayalım gerçekler inkar edilmiyor.

Avatar
maraşlım 2011-05-09 10:43:55

Yapılmış olan 41 tesis nerde gören varmı söylesin

Avatar
MUSTAFA 2011-05-09 10:17:48

Tüm il sınırları Büyükşehir belediyesi kapsamında olacakmış Merkezden İlçelere nasıl hizmet götüreceksin?beldeleri kapatıp nasıl hizmet edeceksin?Nurhakta yangın çıksa itfaiyeyi burdan mı göndereceksin?Yerel seçim öncesi kapatamadığın belde belediyelerini böyle kapatacaklsın anlayış herşey benim elimde benim adamımda olsun anlayışı

Avatar
mustafa 2011-05-09 09:54:20

k.maraşa geldi k.maraş halkının ağzına bir barmak bal çaldı gitti.bizim halk ne kadar cahil ya hiç mi sormazlar bir adama k.maraşa ne yaptınız diye büyükşehirmiş önce sosyal belediye olun yolları yapın eğitime destek olun sayın poyraz sayın milli eğitim müdürü sayın akp il başkanı k.maraş eğitimde kaçıncı sırada bilmezsiniz tabi nerden bileceksiniz uyumaktan başka ne yaptınız sözde değil özde büyükşehir olun.yazık size

Avatar
SÜREYYA 2011-05-09 09:43:46

"PEH YANİ" YE SÖZÜM BİZ MHP Yİ DE GÖRDÜK GEÇİRDİK PEH DEDİTTİRCEK HİÇ BİR ŞEY YAPMADI KÜTFEN BİR TANE SÖYLE BENDE AK' TAN AYRILIP MHP YE VEREYİM.

Avatar
Alaaddin 2011-05-09 09:12:36

Sayın başbakanım 40 tane açılış aypmış ama ben birini gördüm diğerleri neydi bilen varmı yok ama ben söyleyeyim. Gülizar Şamil Aktaş lisesi boyandı,Fatih ilköğretimde tuvaletler yenilendi,Maraş ilköğretime Labaratuar açıldı,Doğukent dulkadiroğlu ilköğretime 2 tane sınıf eklendi ya bırakın Allah aşkına laf kalabalığını bu saydıklarıma İl milli eğitim müdürü bile açmıyor sayın başbakanımız 40 tane açılış yaptı bende evimi boyadım onuda açılışını yapsa iyi olur Daha hala sizin bakanınız benim diyor siz bakansanız bizim yatırımlar nerde?

Avatar
tekeli 2011-05-09 08:36:16

nerde 40 tesis varbe önceki açtıkalrını tekarar açıyorsa bilmem yani her tarafı yalan olmuş bir akp var normal karşılamak lazım

Avatar
bir genç 2011-05-09 08:29:37

allah razı olsun senin yaptıklarından başka ne denirki diğer kötü sözler ise boş beleş laflardır tembelliktir

Avatar
üç nokta 2011-05-09 08:20:51

Bu sefer oyumu MHP ye vereceğim.Devlet Bahçeli "PÜSKEVİT" sözü verdi:)

Avatar
sefa 2011-05-09 08:15:51

başbakanımız sevilmez mi ? zengini zengin yapan , fakirin burnundan getiren , doğayı düşünmeyip cebine girecek parayı düşünen bir zihniyetti olan hükümet ile içiçeyiz hayırlısı bakalım ..

Avatar