Gökhan Gökşen tüm görevlerinden istifa etti

Kamuoyunda Ak Partiden Milletvekili aday adayları içerisinde adı geçen Dr. Gökhan Gökşen 8 Mart tarihinde Milletvekilliği aday adaylığı için bütün görevlerinden istifa etti.

Gökhan Gökşen tüm görevlerinden istifa etti

Kamuoyunda Ak Partiden Milletvekili aday adayları içerisinde adı geçen Dr. Gökhan Gökşen 8 Mart tarihinde Milletvekilliği aday adaylığı için bütün görevlerinden istifa etti.

10 Mart 2011 Perşembe 01:29
Gökhan Gökşen tüm görevlerinden istifa etti

Daha önce Kahramanmaraş Hak Sen İl Başkanlığından istifa ettiği kamuoyuna duyurulan Dr. Gökşen bu kez de Hak Sen Konfederasyonu Kahramanmaraş İl Temsilciliğinden, Sağlık Hak Sen Elbistan Şube Yönetiminden, Kahramanmaraş Tabip Odası Genel Sekreterliğinden ve Yenişehir Devlet Hastanesindeki görevinden istifa etti. Dr. Gökşen'in bir basın açıklaması ile Ak Parti Milletvekilliği aday adayı olduğunu duyurması beklenirken basın açıklaması yaptığı sırada Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin eski oyuncularından ”˜Ştandart Kazım' olarak bilinen Kahramanmaraşlı hemşehrimiz Kazım Çarman'ın da Gökhan Gökşen'e destek vermek amacı ile şehrimize geleceği bildirildi.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Görevlerinden
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adem 2011-04-05 14:42:43

yolun açık olsun gökhan hoca yakışır sana millet vekilliği

Avatar
sıradan bir vatandaş 2011-04-05 13:20:08

Memleket sevdalısı Dr. Gökhan GÖKŞEN'in seçim çalışmaları devam etmekte. Bugünün aday adayı ama yarının inşallah TBMM çatısı altında Kahraman şehrin insanlarının temsilcisi. Acaba hangi aday adayı garibanlara kucak açmakta, hangisi bu memleketin gerçek sahipleri abdalların dertlerini biliyor, hangisi bir fukaranın bir kaç ekmek diliminden ibaret halil ibrahim sofrasına ortak oldu, hangisi alevi'si, sünnü'si, çerkezi, kürtüyle bütünleşti, hangisi engenlli vatandaşlarımızın derdini biliyor..! İşte böyle bir adayımız var..! Gökhan GÖKŞEN'e hep destek ve tam destek.. Kendisine çok güveniyorum ve memleketim adına hizmet edeceğinden hiç süphem yok. Bu kutlu mücadelesinde kendisine başarılar dilerim



Avatar
MİSAFİR 2011-04-04 10:36:20

BU KADAR EMİN OLMAYIN DERİMM!!!!

Avatar
abdulmuktalip sezer 2011-04-01 23:48:14

eğer TBMM sine biri gidecekse o da gökhan gökşen olmalı

Avatar
abdulmuktalip sezer 2011-03-31 13:43:31

sayın gökhan hocama bu seçimde çok ama çok güveniyorum kendileri için çalışmalara devam ediyoruz ailece tam destek tek yürek olarak durmak yok yola devam pınarbaşılı abdulmuktalip

Avatar
mevlüt 2011-03-26 16:36:11

Bu memleketin gökhan gökşen gibi hizmet sevdalılarına ihtiyaçı var. Bakıyorsunuz o kadar aday adayları içerisinde vizyon, proje sahibi birkaç adaydan biri. Bence Gökhan Bey ilk içerisinde mutlaka olmalı. Memlekete hizmet üretmede sınıfta kalan vekillerin TBMM'de işi yok. Hizmet aşkı yürek ister. Bu yürekte Gökhan Bey'de var. Yolu açık olsun. Ak Partili değilim daha doğrusu hiçbir partiyi tutmuyorum ve benimsemiyorum. Ama Gökhan Bey'in adaylığı kesinleşirse memleketimin geleceği için Ak Partiye oy vereceğim. Allah yar ve yardımcısı olsun.

Avatar
derya 2011-03-21 12:03:35

maraşın en başarılı insanın milletvekili adayı olması memlekete ve bizlere gurur verir yolun acık olsun ..

Avatar
HARUN 2011-03-16 11:43:31

OLARAK TANIDIĞIMIM SYN..DR.GÖKHAN GÖKŞEN İ GERÇEKTEN MECLİSTE GÖRMEK İSTERİM..NEDENİ İSE 90 YILLIK K.MARAŞ KURTULUŞ... TARİHİNİ BUNCA SENE KİMSE ARAŞTIRIP İSİMSİZ KAHRAMANLAR ADI ALTINDA HARİKA BİR PROĞRAM YAPIPTA YAYINLAMADI..KENDİSİ K.MARAŞ İÇİN ÇALIŞACAĞINA İNANIYORUM..ZATEN IŞIK VERMİŞTİ ŞEHRİMİZİ TANITIRKEN....MİLLET VEKİLLERİMİZ PARMAK KALDIRMAKLA MECLİSTE UYUMAKLA BU DEVLET DAHA GÜZEL GÜNLERE GİTMEZ....SİZDE BİRAZ ÇABA SARFEDİNDE .SYN:DR.GÖKHAN GÖKŞENİN YAPTIĞI GİBİ GAYRET SARF EDİN..BIRAKINDA BU DÜŞÜNCEYE SAHİP AYDIN İNSANLARIN YOLUNU AÇIN ARTIK..YETER......SAYGILARIMLA...

Avatar
vatandaşın sesi 2011-03-15 16:55:08

K.maraşta birini çevirin ve şu andaki k.maraş milletvekillerinin adını söyleyin deseniz kimse çıkmaz.Biz böyle halktan kopuk milletvekilleri istemiyoruz.Ancak seçim zamanında görüyoruz kendilerini onun haricinde hep ankaradalar..Parmak kaldır parmak indir işleri bu, bazende hiç yoklar mecliste milletvekilliği bu değil....Dr gökhan gökşen aday adayı olduğu zaman çok sevindim dört dörtlük bir insan.K.maraşlılar bu güzel insanın yaptıklarını ve seçilirse yapacaklarını görecektir.K.maraşın sorunları daha çok gündeme gelecek K.maraş Niye bir g.antep gibi olmasın....Gelişmişlik ve ekonomik olarak.Ben bu zmana kadar akp oy vermedim bu güzel insan seçilirse aday olursa görecekseniz türkiye genelinde akp k.maraşta oy patlaması yapacak bunun garantisini veririm saygılarımla doktor bey tam destek hep destek gönlümüz sizlerle

Avatar
nurdan 2011-03-14 10:46:07

Gökhan beyi tanımıyorum ama doktor olmasına rağmen memleketimizi dış dünyaya tanıtmasını iyi biliyor maraşın sesi diyebilirim.hayırlı olsun

Avatar
2023 türkiye 2011-03-14 10:22:21

liyakatli,bilgili.2023 türkiyesine kahramanmaraşa yakışacak, kahramanmaraşta her kesimiyle en az 10.000 oy potansiyeline sahip bir insan.Allah yolunu açık etsin.

Avatar
kimliksiz 2011-03-14 09:20:24

bre kardeşim ii tamam hoş adamdırda ben sanmıyorum ki bu kardeşimizi ilk sıralardan aday yapacaklarını, bu kadar güçlü simalar var iken ( ) parantez içinde adamlar var iken bu kardeşimizi ne kadar dürüst olursa olsun bence çoook zor görünüyor adaylığı ne diyelim yinede Allah yolunu açık etsin.

Avatar
yilmaz 2011-03-13 22:04:41

memleketimize ve ülkemize hayırlı olacağına inandığım, kahramanmaraş'ımızı en iyi temsil edeceğine güvendiğim Gökhan Beyi yüce meclisimizde görmek temennisiyle başarılar dilerim.

Avatar
DURAN 2011-03-13 18:39:39

GOKHAN GÖKŞEN HOCAMISIZLA DURMAK YOK YOLA DEVAM.

Avatar
DEDE 2011-03-11 10:06:51

Kahramanmaraşın Gururu olacağına inanıyor ve çıktığı yolda allah yardımcısı olsun. Ak partiye oy vermedik amma sayın gökşen adaylığı keşinleşirse enaz 5000 oy sadece bizden ona oy gider

Avatar