Kahramanmaraş Milletvekili Seçim Sonuçları

Kahramanmaraş milletvekili seçim sonuçları yasaklar kalkar kalkmaz Haber46 sayfalarında olacak.

Kahramanmaraş Milletvekili Seçim Sonuçları

Kahramanmaraş milletvekili seçim sonuçları yasaklar kalkar kalkmaz Haber46 sayfalarında olacak.

12 Haziran 2011 Pazar 16:44
Kahramanmaraş Milletvekili Seçim Sonuçları
Türkiye bu gün milletvekilliği seçimi için sandık başına gitti. 81 ilde 50 milyondan fazla seçmen oy kullandı. Kahramanmaraş'ta seçimler sükunet içinde geçti. Kahramanmaraşlı seçmen 8 milletvekilliği için oy kullandı. Daha önce Ak Parti'nin 6, MHP ve CHP'nin 1'er milletvekili vardı. Bu seçimlerde nasıl bir değişiklik olacağı merak konusu. Seçim sonuçları yayınlanmaya başlandı. Gelen bilgilere göre Kahramanmaraş'ta değişen bir şey olmadı. Gelen bilgiler Ak Parti'nin 6, MHP ve CHP'nin 1'er milletvekili çıkaracağı yönünde. [IMG]http://www.haber46.com/tekresim/secim2011-sonuc.jpg[/IMG]
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
samed 2011-06-13 21:56:06

Oy verdik her türlü hizmet gelsin devri bitti. Gelişen iller kendi iç dinamiklerine siyasi iktidarın desteğini de pekiştirerek bunu sağlıyorlar. Artık ülkemizde iktidardan beklentilerimizi de gözden geçirmeliyiz. Her şeyi devletten beklemek yerine temel destekleri almayı beklemekteyiz. Bu da zaten kredi, sübvansiyon, hibe vb şekillerde sunuluyor. K.Maraş'ta AB fonlarından kaç proje yararlandı buna bakmak bile somut bir ölçüdür.

Avatar
DOĞRUSÖYLER 2011-06-13 15:39:19

K.MARAŞ DIŞINDA BÜTÜN İLLER İLERİYE BİZ GERİYE BU KAFAYLA DÜŞÜNCEYLE BİZ BİR YOL ALAMAYIZ SAHA ÇOK HİZMET BEKLERİZ.............ÇOK

Avatar
berksan 2011-06-13 15:04:35

bu kömür ve makarnadan bahseden arakdaşlar kömürleri ve makarnaları sizalıyorusunuz galiba hiç dilinizden düşüremiyorsunuz.

Avatar
DAHA ÇOK BEKLERSİNİZ. 2011-06-13 15:01:26

BEKLEYİN BEKLEYİN BAKALIM DAHA NEREYE KADAR BEKLEYECEKSENİZ NASIL OLSA OYLARINI AKP İÇİN GARANTİDE YÜDE 70 İ ALMAYA ALIŞTI BAKALIM BU SEFER NE OLACAK GERÇİ BUNDAN ÖNCE KAHRAMANMARAŞ İÇİN HİÇ BİRŞEY OLMADI AMA ŞİMDİ OLSUN AMA OLSUN SİZ YİNEDE AKP LİLER OLARAK UMUDUNUZU TÜKETMEYİN BENCEEEEEEEEEEEEEEE.

Avatar
k 2011-06-13 09:32:33

ya adam zaten k.maraşa sağlam diyor buraya birşey yapmaya gerek duymuyor neden yapsın ki ama bunu insanlarmız anlamıyor

Avatar
TOLGA 2011-06-13 08:31:37

Doğalgaz gelecek bedava hemde makarna yerine Huzur gelecek bu kafayla iktidar değil teneke çalarsınız sözylenecek sözmü bu kömüre makarnaya devam her iki oydan birini akparti almıştır ne konuluyoruz daha

Avatar
AKP li 2011-06-13 00:27:22

Durmak yok kömür ve makarna dagıtmaya devam.

Avatar
SONER 2011-06-12 23:09:40

KAHRAMANMAARAŞ OY YÜZDELİĞİ OLARAK TÜRKİYE 1.SİOLDU SSAYIN BAŞBAKANIMIZ BUNU GÖZ ARDI ETMEYEREK BUNUN MÜKAFATINI VERMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM.

Avatar
Adem 2011-06-12 22:45:56

Kahramanmaraş millet vekili adaylarımızın birçok vaatleri vardı eski dönemlerdeki gibi olmayacak deniliyordu bakalım bu dönem nasıl olacak zihniyet değişecek mi.??? hizmet mi olacak ye iç yat mı olacak ... Ve şuna da değinmek istiyorum Ak parti Türkiye de il bazında yine her zaman ki gibi en yüksek Kahramanmaraş tan aldı tabi eski dönemlerde ki gibi acaba bu kez Ankara bunu görecek mi? veya seçilen vekiller bunu Ankara ya duyuracak mı? bakalım göreceğiz...!!! ben bunları bi Ak partili olarak vede ak partiye oy veren kişi olarak yazıyorum yorumlar sizlerin

Avatar