Kimlerin Kahramanmaraş Milletvekili Olmasını İstiyorsunuz?

Haber46 her seçim öncesi olduğu gibi 2011 seçimleri öncesi yine Kahramanmaraş halkının nabzını tutuyor. Kim Kahramanmaraş milletvekili olsun?

Kimlerin Kahramanmaraş Milletvekili Olmasını İstiyorsunuz?

Haber46 her seçim öncesi olduğu gibi 2011 seçimleri öncesi yine Kahramanmaraş halkının nabzını tutuyor. Kim Kahramanmaraş milletvekili olsun?

24 Kasım 2010 Çarşamba 21:58
Kimlerin Kahramanmaraş Milletvekili Olmasını İstiyorsunuz?

Haber46, 2011 seçimleri öncesi Kahramanmaraş halkına soruyor. Kimin ya da kimlerin Kahramanmaraş milletvekili olmasını istiyorsunuz? Şehrimize milletvekili olarak en büyük katkıyı kimlerin yapacağını düşünüyorsunuz? Mevcut milletvekillerimizden memnun musunuz? Kimin hangi partiden aday gösterilmesini istiyorsunuz? Anketimizin ilk aşamasında Haber46 isim vermeyecektir. Sizler yorum kısmına kimlerin milletvekili olmasını istediğinizi ve nedenlerini yazabilirsiniz. Dikkat edilecek hususlar; 1. Kimin milletvekili olmasını istediğinizi yazabilirsiniz. Ancak, kimlerin aday gösterilmemesi gerektiğiyle ilgili yorumlara mümkün olduğu kadar yer verilmeyecektir. 2. İsmi geçen kişilerle ilgili ağır eleştirilere izin verilmeyecektir. Çünkü burada ismi geçen kişiler kendi iradesiyle değil, sevenlerinin iradesiyle yer alacaktır. 3. Gelen yorumlarda yazılan isimler veritabanımızda listelenecek ve en çok kimlerin adının yazıldığı tespit edilmeye çalışılacaktır. İleride gerekirse en çok yazılan isimler üzerinden anket yapılacaktır. Bu nedenler aynı IP üzerinden seri yorumlara müsade edilmeyecektir. 4. Kahramanmaraş siyasetine yön verecek bu çalışmada halkımızın sesini duyurmaya çalışacağız. Yorumlarda belli bir seviyenin korunması için gayret göstermeliyiz. 5. Yorumlarda, sitemizin daha önce belirlediğimiz yorum kurallarına dikkat edilmesi gerekmektedir. Yorum kurallarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Anketimizin ülkemiz ve Kahramanmaraş için hayırlara vesile olmasını diliyoruz. Buyrun. Söz sizde...

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
KimlerinIstiyorsunuz
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
FUAT SAVRAN-GÖKSUN 2011-02-16 22:15:51

HEM AFŞINLI HEM DE ELBİSTANLI...bUNDAN DA ÖTE TAM BİR MARAŞ VE TÜRKİYE SEVDALISI...MİLLİYETÇİ VATANSEVER...İSTER AKPARTİ, İSTERSE MHP ADAY GÖSTERSİN...BENİM GÖNLÜM VE OYUM KERİM ÜNAL'A....
HERKESE HAYIRLAR GETİRSİN İNŞALLAH...
FUAT SAVRAN -GÖKSUN

Avatar
ELBİSTAN 2011-02-16 18:10:59

AVNİ DOĞAN BU MEMLEKETE EN BÜYÜK EMEĞİ GEÇEN EMEĞİNİN KARŞILIĞI VEFASIZLIK GÖREN VEKİL.
BUDEFA VEFA GÖSTERİP AVNİ DOĞAN DİYELİM

Avatar
MUSTAFA KÜCÜK 2011-02-16 17:43:49

TOYOTA GİBİ SAĞLAM BİR ARKADAŞ DERSENİZ BEN SİZLERE MİLLETVEKİLİ ADAY ADAY ŞEREF KAZANCI DERİM BAŞARILAR

Avatar
hb 2011-02-16 17:10:35

1. mehmet baldul
2. ahmet kuybu
3. sıtkı güvenç

Avatar
Cebrail 2011-02-16 14:58:43

Adayımız Musteşarımız,hocamız Sefer Aycan dır.Hocam Kahramanmaraşta AKP nın yanlışlarını en iyi anlatacak kişidir.MHP den birinci sıradan gösterilmesini bekliyoruz.

Avatar
MUSTAFA 2011-02-16 14:32:07

K.Maraşa benim fikrimce sanayici ce hayırsever insan;hayrını sadece ahiret için yapan ve memleketimiz K.Maraşa faydası olabilecek Kişi;
Fahrettin ÇİÇEKCİ.

Avatar
hakan demir 2011-02-16 14:27:31

ben tüm k.maraşın kabul ettigi bir abi alsun istiyorum yani ALİ DOĞAN DİYORUM

Avatar
mustafa boz 2011-02-16 13:59:33

mhpiçin en güzel ve en faydalı aday prof.dr.sefer aycan inşallah hayırlı olur

Avatar
Andırın 2011-02-16 13:47:29

Kahramanmaraşa Sağlık alanında Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesini,Eğitim Sağlık Ocağı Yatırımlarını kısa süreli Sağlık Bakanlığı Müsteşarlığı döneminde Kahramanmaraşa kazandıran Sağlık Bakanlığı Müsteşarlığı Yapmış olan Prof.Dr.Sefer Aycanın Milletvekili olması halinde Sağlık alanında Kahramanmaraşa gerekli olan yatırımları sunacağı kanatimle Milletvekili olarak görmek istiyoruz

Avatar
Ömer Faruk 2011-02-16 12:15:02

Sağlık Bakanlığı Eski Müsteşarı Prof.Dr.Sefer AYCAN Beyi Kahramanmaraş Milletvekili olarak görmek istiyoruz

Avatar
betül ünye 2011-02-16 12:11:04

Prof.Dr.Sefer AYCAN (Eski Sağlık Bakanlığı Müsteşarı) Kaharamanmaraş Milletvekili olarak görmek istiyoruz.

Avatar
edeler 2011-02-16 12:00:31

milletvekili adayımız K.Maraş'ın tüm köylerini, yollarını, sorunlarını tek tek bilen ve bunları çözmek için yıllardır çalışan il genel meclisi başkanı Ramazan Okmuş'tur.

Avatar
Kamil 2011-02-16 11:23:47

Bu zamana kadar seçilenlerden şikayet edip aynı veya benzer kişileri öneriyorsunuz.Artık dünya değişti.Şehrimizi her ortamda temsil edecek kişilere ihtiyaç vardır.Bu nedenle Prof.Dr.Sefer Aycan MHP den adayımız olmalıdır.

Avatar
Emin Palabıçak 2011-02-16 10:56:11

Prof.Dr.Sefer AYCAN'ın aday gösterilmesinin uygun olacağı

Avatar
AYŞENUR AYTEMİZ 2011-02-16 10:46:50

Biz bayanlar olarak bakıyoruz partiler bayanlara öncelik vereceklerini söylüyorlar ama biz halk olrak yorumlara bayan hiç yazmıyoruz.o zaman bizde mısır gibi devrim yapalım dedik.oysa maraşımızda yetişmiş biçok kadımız ve erkeğimiz var.Örneğin;
1-Sevilay tüfekçi
2-Ceylan Balduk Kurtul
3-Zeynep Arıkan
4-Kibar Özdemir
5-Fatoş Esertaş
***************
6-Mehmet Balduk
7-İrfan Karatutlu
8-sıtkı Güvenç
9-İsmail Alkış
10-Nedim Şerefoğlu

Avatar
hakan tiryaki 2011-02-16 09:51:24

KERİM ÜNAL DERİZ.

Avatar
keriman 2011-02-16 09:41:25

İÇİMİZDEN BİRİ OLARAK DÜRÜSTLÜĞÜ VE ÇALIŞKANLIĞI İLE GÖZ DOLDURAN AVUKAT SEVİLAY TÜFEKÇİ ADAYIMIZDIR.

Avatar
AHMET 2011-02-16 09:17:28

K MARAŞ A ALİ DOĞAN LAZIM HER GEÇEN GÜN K MARAŞ KAN KAYBEDİYOR. BÜTÜN MİLLETVEKİLERİ DEĞİŞMESİ LAZIM. K MARAŞ A YAZIK OLUYOR ZATEN İSİM ÇOKDA ÖNEMLİ DEĞİL OYLAR K MARAŞ TA YAYYİBE VERİLİYOR. O HALDE DEĞİŞİM ZAMANI BUNDAN SONRA K MARAŞ KAZANSIN. K MARAŞ SON YILLARDA ÇOK ŞEYLER KAYBETTİ BENCE.BİZE MASAYA YUMRUK VURACAK ADAM LAZIM.. ODA SAYIN ALİ DOĞAN BEYDİR..

Avatar
Göksunlu 2011-02-16 09:07:16

Dr. Hacı Duran GÖKKAYA'yı, AKP den ilk sıradan aday olarak görmek istiyoruz.

Avatar
Durdu ÇOLAKOĞLU 2011-02-16 08:18:43

Hakkımızda kim hayırlı is o olsun benim gönlümden geçen adaylar Mahir TUFAN (eskiİlçe Başkanı) ve Faruk ERZENGİN (İst.Ünv.Profösür)

Avatar
CVZ046 2011-02-16 00:45:21

acın halinden tok anlamaz derler bulunduğu yerleri hazır bulan lar kendilerinin altındakilerin ne yaşadığını bilemezler. kendileri dişiyle tırnağıyla biryerlere gelenler ve toplumun her kesimiy le oturup kalkan lar ancak vatan daşın derdine ihtiyacına çözüm olabilirler. benim adaylarım İRFAN 1KARATUTLU 2 SITKI GÜVENÇ 3 ZEYNEP ARIKAN Dır başarılar diliyorum

Avatar
mRşLı 2011-02-15 22:23:23

K.MARAŞ^'TA AK PARTİ MİLLETVELİMİZDEN BİR TANESİ MUHTEMELEN K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ İSMİDİR.

Avatar
afşin 2011-02-15 21:54:54

bu sefer afşinden biri olmalıııııııııııı

Avatar
SİBEL DEMİR 2011-02-15 20:46:56

Şehrimizin gelecek dönemlerde daha iyi hizmet alabilmesi ve yatırımların artması için;
1-Hayvancılığın besicilik başta olmak üzere süt ve süt ürünleri yönünden gelişmesini sağlayacak olan tek kişi sayın vekilimiz değerli insan MEHMET AKİF PAKSOY'dur.Özellikle son 10 yılda bu şehrin ilçe ,belde ve köylerni tek tek gezen ender şahıslardan biridir.Elbistan iLÇESİNİN Akbayır Beldesinden Andırın İlçesinin Gökahmetli Köyüne , Türkoğlu İlçesnin Şekeroba Beldesinden Pazarcığın Yumaklıcerit Köyüne kadar herkes değerli büyüğümüzün bir şekilde desteğini görmüş ve devletin hizmetlerinden faydalanmıştır.Yine MHP içerisinde herkesin bir şekilde kendine yakın gördüğü , samimi bulduğu fedakar insan Sayın MEHMET AKİF PAKSOY'DUR.Sadece şehrimizde değil Ülkemizdeki Tarım ve Hayvancılık politikalarını en iyi bilen insanlardan biridir.Bu sebeple TARIM BAKANIMIZ OLMASI DİLEĞİYLE sonuna kadar destekçisi olacağız.

Avatar
hatice 2011-02-15 17:28:38

Evet bir bayan aday olacaksa kimliği, kişiliği,kariyeri ve seceresi ile Av.Sevilay TÜFEKÇİ diyor kendisine başarılar dilerim.

Avatar
AFGAN DERELİLİOĞLU 2011-02-15 16:19:26

K.MARAŞ 1.LİG TAKIMI
1-ALİ DOĞAN(TEKNİK DİREKTÖR)
2-MEHMET BALDUK(ORTA SAHA)
3-NEVZAT PAKDİL(DEFANS)
4-İRFAN KARATUTLU(KALECİ)
5-ZEYNEP ARIKAN(SAĞ AÇIK)
6-İSMAİL ALKIŞ ( DEFANS )
7-DURDU ÖZPOLAT(DEFANS)
8-NİDA GÖNEN(DEFANS)

Avatar
Ahmet 2011-02-15 14:45:01

Fahrettin ÇİÇEKÇİ

Avatar
İSLAM YİĞİT GÜROCAK 2011-02-15 14:23:40

1-Fatih Mehmet ERKOÇ
2-Prof.Dr.Abdussamet ARSLAN
3-Prof.Dr.Mehmet SAĞLAM
4-Ali DOĞAN
5-Mehmet BALDUK
6-İsmail KAHVECİ
7-Sıtkı GÜVENÇ

Avatar
telı 2011-02-15 14:16:35

zeynep arıkan
sıtkı guvenc
mustafa poyraz
ramazan okumus
ve dıgerlerı fark etmez bunlar vekıl favorı adaylarım olursa iyi olur maraş icin

Avatar
AFŞİN 2011-02-15 13:47:06

AFŞİNLİ OLACAK

Avatar
kapukaya 2011-02-15 12:45:39

FATİH ARIKAN hariç hepsinin değişmesi lazım

Avatar
kürsad 2011-02-15 12:42:41

EJDER ORUÇ MUSTAFA AYDOGAR gibi yeni yüzler hizmet adamları olsun

Avatar
ersoy 2011-02-15 12:41:14

hepsi aynı hepsi ceplerini doldurmanın peşinde.benim adayım MURAT ACİNİK

Avatar
Gökçe 2011-02-15 11:33:15

Bencede en uygun isim Sefer Aycan.Milliyetçi dürüst,ilkeli,çalışkan ve devlet adamı Sefer Aycan MHP den birinci sıra olur ise tüm Kahramanmaraşın destekleyeceğini umuyurum.

Avatar
ALİ 2011-02-15 10:44:12

AFŞİNLİ BİRİ OLSUNNNNNNNNNNNNNN

Avatar
TURGAY AVCU 2011-02-15 09:48:45

arkadaşlar k.maraşımız içın vizyonu geniş söz sahibi tuttugunu kopartan heryerde sözü geçen vekiller görmek istiyoruz yazılan isimlere baktıgımız zaman hep aynı isimler biz seçtigimiz isimlerin bakanlık kapasitesi ve bu işi yapabilecek insanlar olmasını istiyoruz onun içi...
1.AKİF PAKSOY.TARIM BAKANI
2.MEHMET BALDUK.T.SANAYI BAKANI
3.FİKRİ ŞAHİN.ÇALİŞMA BAKANI
4.SEFER AYCAN
5.KERİM YILMAZ
6.FARUK ATLI

Avatar
Zehra 2011-02-15 09:19:44

Bizim adayımız MHP den Prof.Dr.Srfer Aycan.Hocamız sadece ilmize değil Türkiye ye hizmet edecek kapasitede bir kişi.Alanında bir numara olan hocamız AKP tarafından bozulan sağlık politikalarını düzeltebilecek bilgi ve deneyime sahiptir.Bu nedenle mutlaka Mecliste olması gerken bir kişidir.

Avatar
akın tiryaki 2011-02-15 08:59:15

sayın kerim ünal kalbimiz seninle hayırlı olsun

Avatar
ŞAHİN KURT 2011-02-14 22:37:28

Birlik ve beraberliğimizi sağlayacak, şehrimizin sahibi olacak,konuştuğunda ülkemizde gündem oluşturacak adam gibi adamları vekil görmek istiyoruz.Kesinlikle bakanlık yapabilecek donanımlı adaylar vekil olmalı.Gerisi her zaman ki gibi zaman kaybı olur.
MHP;
1-MEHMET AKİF PAKSOY(TARIM BAKANI)
2-KERİM YILMAZ
AKP;
1-MEHMET BALDUK(SANAYİ VE TİCARET BAKANI)
2-ABDÜLSAMET ARSLAN
3-NEDİM ŞEREFOĞLU

Avatar
veli 2011-02-14 19:25:21

DR.GÖKHAN GÖKŞEN

Avatar
papatya 2011-02-14 17:56:37

aklımdan sadece bir tek isim geçiyor oda Kahramanmaraşımızın değerli baro başkanı av.İsmail KAHVECİ dördüncü döneminde halen başkanlıgına devam ediyor. iyi bir yönetici tam bir halk adamı sonuna kadar destekliyorum.

Avatar
Derya Engin 2011-02-14 16:58:35

adalarımız
1-Ali Doğan
2-Mehmet Balduk
3-Nedim Şerefoğlu
4-irfan karatutlu
5-İsmail Ş.Alkış
6-ismail Kahveci
7-Nida Gönen
8-Zeynep arıkan

Avatar
kemal 2011-02-14 15:10:28

kim olsa fark etmez en iyisi bir yeşilkartlı olsun da en azından yazık bir dört yıl evi ekmek görsün.

Avatar
AŞKI KIYMET46 2011-02-14 12:54:21

BENCE K.MARASA MİLLLET VEKİLİ İLK ADAY OLACAK VE ADAY OLMAYI HAK EDEN HİZMET YAPACAK TEK KİŞİ VE HALENDE YAPMAKDA OLAN K.MARAS İL GENEL MECLİS BASKANIMIZ SN. RAMAZAN OKUMUŞ DUR

Avatar
kaya 2011-02-14 12:44:22

Kim bizi en iyi temsil edcekse kim K.Maraş için çalışacaksa onlar olsun.

Avatar
emrulah Pakdil 2011-02-14 12:18:19

Kahramanmaraş ve ilçelerini Ankara'da layıkiyle temsil edebilecek bir isim Kerim ÜNAL. Makine Yüksek Mühendisi olan genç hemşerimiz uzun yıllar Elbistan'da ve Ankara'da Enerji sektörünün kalbinde çalıştı. 15 yıl süreyle BOTAŞ'ın PETROL ve DOĞALGAZ Dairelerinin başkanlıklarını yaptı. Halende ENERJİ ve Çevre konularının ağırlıklı olduğu TÜRKİYE VERİMLİLİK MERKEZİ(Milli Prodüktivite Merkezi)'nin Genel Sekreteri ve Yönetim Kurulu Üyesi. Aynı zamanda yanlış hatırlamıyorsam bu kuruluşların AVRUPA Başkan Yardımcısı...Temsil kabiliyeti yüksek. Bürokratik hayatında bir nokta şaibe yok. Milyonlarca dolarlık ihaleleri yönetti.Hakkında tek kuruşluk iddia ve soruşturma açılmadı. Bunlar oldukça önemli hususlar...Bence AKPARTİ için isabetli bir aday olur diye düşünüyorum. Takdir ve karar sevgili hemşerilerimizindir. Umarım bu bilgilendirme için Kerim Bey bana gönül koymamıştır...Hepinizin Mevlid Kandili Mübarek Olsun...Emrullah PAKDİL, Kahramanmaraş

Avatar
Z O R K U N 2011-02-14 11:26:31

1-Sevilay Tüfekçi
2-Ejder Oruç
3-Faruk Atlı
4-Halil İbrahim Gök
5-Durdu Özbolat
6-Ali Dogan
7-Mehmet Balduk
8-Mustafa Müezzinoğlu

Avatar
akın 2011-02-14 10:41:38

adayım kerim ünal hayırlı olsun siyasete iyi yetişmiş insanları göndermemiz lazım herşeyiyle dolu bir insan kerim ünal maraşıda,ankarayıda iyi temsil eder.

Avatar
Cuma 2011-02-14 09:24:41

Bu seçimde MHP aday sıralaması çok önemli.Birinci sırada tüm şehrin minnet duyduğu efsane sağlık bakanlığı eski müsteşarı Prof.Dr.Sefer Aycan olmalı.

Avatar
mehmet 2011-02-13 23:45:10

Neyi sorguluyorsunuzki.Kim olursa olsun aynı.Başbakan aday gösterecek biz oy vereceğiz.O da gününü görecek.Aday olmanın temel şartı zenginlik ve şakşakçılık olduktan sonra ne farkeder.Gariban alim olsa evliya olsa ne yazar...

Avatar
hasan 2011-02-13 20:57:19

BENCE BU SEFER AFŞİNİ DİKKATE ALIN.MUTLKA AFŞİNDEN DİR ADAY ÇIKMALI(AKPİÇİN)YADA MHP CHPDEN VAR İKDİDARA AKP GELECEK HEP GÖKSUN OLMASIN YETER.

Avatar
HALDUN YAVUZHAN 2011-02-13 16:06:41

M.H.P NİN ADAYLARI İÇİNDE MEMLEKETİNE EN İYİ HİZMET EDECEK İSİMLER.KERİM YILMAZ VE OĞUZ TOR DUR.M.H.P YE GÖNÜL VEREN İNSANLAR BU İKİ İSMİ HER YERDE GÜNDEME GETİRMELİ VE DESTEKLEMELİDİR. BU KİŞİLER MEMLEKET SEVDALILARIDIR.BU İKİ İSMİN SIRALAMA DA 1. VE 2. SIRADA YER ALMASINI DİLİYORUM.

Avatar
FAZLI ATEŞ 2011-02-13 09:29:51

Değerli Hemşerilerim buraya birilerini tanıtmak ve rekleamını yapmak için yazmayın.Gerçekten iş yapabilecek donanımlı , vizyon sahibi ve samimi insanların adını yazın.İnşaallah yakında büyükşehir olacağız.Bizi hakettimiz yere taşıyacak iki değerli insanı kesinlikle seri başı olarak vekil ve bakan görmek istiyoruz.
AKP;
1- MEHMET BALDUK (SANAYİ VE TİCARET BAKANI)
MHP;
1-MEHMET AKİF PAKSOY (TARIM BAKANI)

Avatar
OSMAN 2011-02-13 02:52:12

YAZIK MARAŞA...BAKIYORUMDA ÇOGUNUZ AKP YE ADAY YETİŞTİRİYORSUNUZ..100 VERSENİZDE BU ZİHNİYETTEN HİÇ BİR HALT OLMAZ..ŞİMDİYE VERDİNİZDE NE OLDU..YÜZDE YETMİŞ VERDİNİZ NE OLDU...EEEE SİZİN BAŞBAKNINIZ VAR :)

Avatar
maraş llllıı 2011-02-13 00:44:03

ARKADAŞLAR BU SİYASETİN İÇİ DIŞI MENFAAT O YÜZDEN ŞEHRİMİZİN MENFAATİNİ DÜŞÜNENE VEKİLLİK VERİLSİN. VEKİL OLACAK İNSAN ARKADAŞ MARAŞ ÇANTADA KEKLİK DEĞİL. BİZEDE BAKANLIK VERECEKSİN DİYEN YÜREKLİ BİRİSİ OLMALI. ŞAKŞAKCI DEĞİL...

Avatar
CVZ046 2011-02-12 23:55:05

kendi yaşamını evini işini işcisini yönetemeyen beni temsil edebilirmi adaylarımızın önce kendi yaşamlarına bakmak lazım benim adaylarım 1 İRFAN KARATUTLU 2 SITKI GÜVENÇ 3 SEYNEP ARIKAN başarılar

Avatar
yanlız çete 2011-02-12 22:57:32

köy olarak akp hiç hizmet alamadık. milletvekilerinde gram iş yok. sadece zenginlere uşaklık yapğıyorlar. k.maraş a gelen bir hizmet var mı bunlar sayesinde göremedim!

Avatar
HUKUKÇU 2011-02-12 22:23:50

K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ AK PARTİ MİLLETVEKİLİ ADAY LİSTESİNDE İLK 5 TE OLACAKTIR.

Avatar
k.maraş halkından biri 2011-02-12 19:12:53

1.Sevilay TÜFEKÇİ
2.Sıtkı GÜVENÇ
3.Nevzat PAKDİL
4.Mehmet SAĞLAM
5.Fatih ARIKAN
6.Avni DOĞAN

Avatar
ökkeş 2011-02-12 18:57:35

Milletvekili adayımız :

Yunus HOPUR. Bizim için iyi olacağını düşünüyorum

Avatar
samet 2011-02-12 17:39:26

Maraşı değiştirecek olan,güzelleştirebilecek olan kişi Enver YANIK senin arkandayız sevenlerin çok. Arakadaşlar Enverhoca saçlarını halka hizmet ederek ağartmış kaliteli bir insandır.Hiç şüphem yok ki milletvekili olduğu zaman da aynı sadakatle çalışmaya devam eder. Seni bekliyoruz hocam

Avatar
bacı 2011-02-12 17:07:43

haydi bayanlar bu seçim sizin çünkü
AKPARTİ DEN:
SEVİLAY TÜFEKÇİ, ZEYNEP ARIKAN
NİHAN DERELİ
MHP DEN:
SULE ARIKAN, GÜNAY KODAZ
NESLİHAN KOCANERGİZ
CHP DEN:
KİBAR ÖZDEMİR
hadi hayırlısı

Avatar
akbaşı sakinleri 2011-02-12 17:06:58

Mahallelimiz olan Nida GÖNEN Beyi milletvekili adayı olması durumunda desdekliyoruz

Avatar
ç.cerit 2011-02-12 16:33:09

bizim çağlayancerit ilçesine ne hizmet getirdinizde eskilerini görmek istemiyoruz.adayımız doktor mustafa ÇOLAK ı istiyoruz pazarcıklı çağlayanceritli olarak

Avatar
MEHMET KAZANCI 2011-02-12 16:00:44

Seçilecek adaylarımızın çoğunun neler yapacağını maalesef bilmiyoruz.Bakın adayların donanımını yazalım.
1.Mehmet Balduk(Temsili iyi-çözüm yeteneği var-ekip çalışır-defosuz)
2.Ali Doğan(Devlet tecrübesi var-iş çözücü-ekip çalışır-defosuz)
3.İrfan Karatutlu(dr.defosuz-temsili iyi-ekip çalışır-genç)
4.iİsmail Ş.Alkış(mühends-Donannmlı,iş bitrici-yabancı dil var-ekip ruhlu-genç defosuz-temsili iyi)
5.Nedim Şerefoğlu(dr.-yönetici-temsil iyi-defosuz-ekip çalışır)
6.Zeynep Arıkan(Genç-temsili iyi-defosuz-ekip çalışır)
7.ismail Kahveci(temsili iyi-defosuz-ekip çalışır)
8.Gökhan Gökçe(dr.temsili iyi-defosuz-ekip çalışır-genç

Avatar
ALİ KARAGÖZ 2011-02-12 15:44:17

BEN DE DÜKKANIMI KURARKEN ŞEREF ABİNİN BAŞKANLIĞINI YAPTIĞI YERDEN KREDİ ALDIM ŞİMDİ EV İŞ SAHİBİ OLDUM MİLLET VEKİLİ ADAY ADAY I OLACAKMIS BAŞARILAR DİLERİM BU GÜNDE YARINDA ANCA BERABER KANCA BERABER ESNAFIN ESNAFDAN BASKA DOSTU YOK

Avatar
SENEM 2011-02-12 15:32:55

İnsanlar hep aynı adayları seçtikten sonra hiç bir şey olmaz. Yazılan bir çok isim hep adını kullanıyor.bizim halkımızda bunun farkında değil bence. Enver Hocam sen bu şehri güzelleştirecek tek insansın. Ailecek seni destekliyoruz. ben dokuz kardeşim, Bütün ailemin oyu sana herkese de söylüyorum, Enver Yanık ı seçin diye. Hey!particiler size sesleniyorum, Enver Hocayı kendi elinizle bulun, bulamazsanız son pişmanlık fayda etmez...

Avatar
maraşlı 2011-02-12 14:08:17

bu memleketin işini iyi yapan memleketine sahip çıkan insanlara ihtiyacı var. Şehrimizin hali ortada adayımız YUNUS HOPURdur.

Avatar
ILICA HALKI 2011-02-12 12:18:35

BİZE HİZMET ETMESİNİ İSTEDİĞİMİZ MİLLET VEKİLİMİZ

Avatar
ALİ 2011-02-12 11:47:57

BENCE
AKP
DT.SITKI GÜVENÇ
DR. NEDİM ŞEREFOĞLU
ECZ. BÜLENT HAMİT EKEN
NEVZAT PAKDİL
MEHMET BALDUK
ABDULSAMET ARSLAN
ZEYNEP ARIKAN
AV. İSMAİL KAHVECİ

Avatar
Halis 2011-02-12 10:17:01

Benim adaylarım:1-Ökkeş ŞENDİLLER 2-Mehmet SAĞLAM 3-Ali DOĞAN 4-Osman NALBANT

Avatar
GÖKHAN TEMEL 2011-02-12 09:37:24

BEN VE TANIDIGIM BUTUN BERBER ARKADASLARIM ARAMIZDA KARAR ALDIK HER GORDUGUM BERBEREDE SOYLUYORUM DUKKANLARIMIZDA SECIM KONUSULSUN BU SEHIREDE ŞEREF USTA VEKİL OLSUN

Avatar
Hüseyin TARAKCI 2011-02-12 08:59:35

Bu yazdığınız tüm adaylar bağımsız aday olsun da görelim hangileri girebiliyor....

Avatar
KUDRET BOZKURT 2011-02-12 08:38:02

"KAHRAMANMARAŞTA GERÇEKTEN VEKİLLİĞİ YAPACAK BİR ŞAHIS TANIYORUM "EJDER ORUÇ"...

Avatar
mechul adres 2011-02-12 06:22:39

bakiyorum yorumlara her gun heP ayni teranne hep ayni nakarat!bi tane goreve layik yok hala eskilere ragbet var belliki bizim BIT PAZARINA YINE NUR YGAIYOR.hala denenmisler listede bari yorum yazmayin madem eskileri diceksiniz iyi okuyun HABER46 soruyor kim olsun milletvekili diye.demiyorki eskilerden memnunmusunuz diye hala ayniyiz hic degismeyiz biz cunku biz MARASLIYIZ,herkes tutmus kenardan koseden ayni kenar ayni kose.ben demiyorum su parti bu parti diye,ama vekillerimiz yeni genc dinamik olsun eskileri bir kalemde silelimki gelen anlasin gorevini bilsin,.bak yapamazsam beni alasagi ederler bilsin.hala zengilerin kayigina binmis gidiyoruz.unlu olmak onemli diil adam olmak memleketi sevmek onemli eger biz marasa bir havaalani bir ottoban yaptiramiyorsak yuh olsun bize daha neyi tartisiyoz bu vekillerle.o kadar iktidar vekilin olsun ama burnun >>>>> cikmasin yuh bize kisaca kim gelirse gelsin belliki ayniyiz .hep yazilan vekiller zengin ve marasla alakasi olmayanlar.demekki biz hizmete layik degiliz helal sana malatya.helal sana adiyaman.helal sana elazig vekilleri sizleri candan tebrik edip bileginizi mecburen maras vekilleri opsun .hizmet nasilmis gorsunler.6 NOKTA KORLER DERNEGI!!!!!!

Avatar
mehmet erşan 2011-02-12 04:17:48

bir arkadaşımız cok degerli abimiz sıtkı beye yanlış hetapda bulunuyor k.maraşa büyük hizmetleri olan ve daha hizmet verecegine inanıyorum bana göre hakkında kötü yazanlar kıskandıklarından olacak

Avatar
CVZ046 2011-02-12 01:20:40

k maraşa hizmeti şiar edinen engin bilgilerini k maraş için sarfedecek kişiler olmalı benim adaylarım 1 İRFAN KARATUTLU 2 ZEYNEP ARIKAN 3 SITKI GÜVENÇ bu arkadaşlar k maraşın ihtiyacı olan eksiklikleri bilen kişilerdir

Avatar
kahramanmaraş 2011-02-12 01:13:14

YUNUS HOPUR ismine dikkat. Aday olmasını istiyoruz aday olduğu zaman bütün dengelerin değişiceğine ve büyük bir kitlenin peşinden gideceğine inanıyoruz. Milletvekili olduğu zaman tecrübesi birikimi ve insan sevgisi ile şehrimize çok büyük hizmetleri olacağını biliyoruz.

Avatar
kamil 2011-02-11 23:23:05

Bence herşeyden önce makam sevdalısı olmaması lazım elini taşın altına koyması lazım bu zamana kadar K.Maraşın ilerleyememesinin tek sebebi bence vekillerimizin basiretsizliğidir. Benim bu listede gördüğüm güvenilir aday GÖKHAN GÖKŞEN

Avatar
hilal 2011-02-11 23:15:06

ŞEHRİMİZ BİR ÇOK SORUNLARLA MÜCADELE EDERKEN AKP MİLLETVEKİLLERİ NE YAPTILAR HİÇ BİRŞEY AMA BU SORUNLARIN ÜSTESİNDEN GELECEK GENÇ ADAYLAR VARKEN ŞU BU İSİMLERİ GÜNDEME TAŞIMAYALIM LÜTFEN ŞİMDİ KİM BU İSİMLER DİYECEKSİNİZ ALIN SİZE ÜNİVERSİTEDEN NİDA GÖNEN HOCAM TEK BAŞINA SEKİZ MİLLETVEKİLİNE BEDEL

Avatar
emre 2011-02-11 21:07:56

su ana kadar k.marasa hıcbır katkısı olmayan cesıtlı ınsanları vekıl adayı olarak yazıyorsunuz allah vicdan versin benim adayım mehmet balduk hiçmı muhakeme etmiyorsunuz hiçmi vefa duygunuz yok

Avatar
Metin Şen 2011-02-11 19:40:07

Bakın bizler istanbulda okuyan maraşlı geleceğiniz.lütfen parti gözetmeksizin ekiple çalışmayı seven başarılı olmayı ilke edinmiş donanımlı abilerimizi ankaraya gönderin,bizlerin takip ettiği bazı isimleri sizlerle paylaşalım.
irfan karatutlu
zeynep abla
ismail alkış abi

Avatar
melih kandemir 2011-02-11 19:28:30

BİZLER BU SENE OY KULLACAK OLAN BİR GURUBUZ.GENÇLİĞİN SORUNLARNI ANCAK GENÇ VE DİNAMİK VEKİLLER ÇÖZER,MARAŞTA DA BUNA YAPABİLECEK EKİP ŞÖYLE OLMALI.
1-İRFAN KARATUTLU
2-İSMAİL ALKIŞ
3-GÖKHAN GÖKŞEN
4-ZEYNEP ARIKAN
5-ATIF ŞİRİKÇİ
6-CEYLAN N.BALDUK KURTUL

Avatar
MARAŞ SEVDALISI 2011-02-11 19:10:40

BENCE BU MEMLEKETE VEKİL OLARAK EN İYİ HİZMET EDECEK KİŞİ ABDULKADİR KURTUL DUR. ŞEHRİMİZİN VE YÖREMİZİN BÜTÜN SORUNLARINA HAKİM OLDUĞUNA VE ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEK VİZYON VE BİRİKİME SAHİP ENDER ŞAHSİYETLERDEN BİRİDİR.

Avatar
mithat koyluoglu 2011-02-11 17:06:16

agzi olan konusuyor konusmasida lazim cunku demokrasi var ama bilincli konusan yok herkes egoistce birseyler yaziyor fakat hickimse turk toplumun gelecegini hic dusunmuyor bu memleket bu ulke ve bu millet icin calisanin bu yolda keleyi koltuk altina almis degerli sahislari hemen unutuyoruz onun icin diyorumki ey k.marasli herkesi denedin birde bbp yi dene cok degerli insanlar orada memleket sevdalilari var orada mesela degerli hemseriniz remzi cayir bey takdir sizin saygilarimizla

Avatar
DESTEK ESNAFTAN 2011-02-11 14:43:36

ŞEREF KAZANCIYI VEKİL OLARAK GÖNDERMESI GEREK KAHRAMANMARAŞ İNSANININ

Avatar
yusuf gül 2011-02-11 14:12:59

Öncelikle K.maraşın ve türkiyenin gerçeklerine ışık tuttuğunuz için teşekkürler.
Ama konuşmaya gelince herkes konuşuyor kimsede icraat yok.
Artık koltuk sevdasımı başka bişeymi bilmiyorum.
7 tane milletvekilimiz var. ama sadece var.
İsimlerinden başka bişeylerini duymadık görmedik.
Millet meclisinde o 7 milletvekilini 7 kere göremedik.
DTP nin milletvekilleri bile çıkıp masaya yumruğunu vuruyor. ama bizim milletvekillerinde iş yok.
Haberlerde izliyoruz DTP li filan milletvekili bugün diyarbakırda halkın içindeydi şu gün şurdaydı falan filan..
Ama biz o milletvekillerini bırakın haklın içinde görmeyi televizyonda bile göremiyoruz.
Bu çok acı bi durum.
Üstelik AKP türkiye genelinde alabileceği en fazla oyu rekor sayıyla K.Maraştan aldı.
Ama dediğim gibi icraat yok.
Herşey köprüyü geçene kadar.
Sonra kimsede ses yok.
Bide işin en garip tarafı K.maraşın gerek coğrafi gerek kültürel yönü kayseri, adana, antepten daha iyi olmasına karşın k.maraş hâlâ BÜYÜKŞEHİR statüsünde değil.
Buda bizim suçumuz değil.
7 tane beyefendinin bunun bilincinde olması gerekir.. !!!

Avatar
şsban 2011-02-11 14:10:43

1-Gökhan gökşen
2-Fatih erkoç
3-Ahmet arıkan
gerisini siz doldurun benim adaylarım bunlar

Avatar
elbistanlı 2011-02-11 13:59:13

1-Prof.Dr. Abdussamet ARSLAN
2-Sıtkı GÜVENÇ
3-Nevzat PAKDİL
4-Zeynep ARIKAN

Avatar
B oyacı Mustafa Zencir 2011-02-11 13:42:44

Burası Maraşın en seyrangah yeridir.Biz Tekke mahallesi sakinleri bakanlık ve büyük şehir istiyoruz.
BUNLAR BAKAN ADAYI OLSUN
ALİ DOĞAN ABİ
MEHMET SAĞLAM
MEHMET BALDUK
BUNLARDA VEKİLİMİZ OLSUN
NEVZAT PAKDİL
NEDİM ŞEREFOĞLU
İRFAN KARATUTLU
İSMAİL ALKIŞ
DURDU ÖZPOLAT
NİDA GÖNEN
İSMAİL KAHVECİ


Avatar
mekmet 2011-02-11 13:42:25

bir pazarcıklı olarak hep akp ye oy verdim.sıtkı güvenç aday olursa akp ye oy vermeyeceğim.bir kardeşi vali,bir kardeşi rektör,hani tayyip aile partisi olmayacağız demişti.

Avatar
ramazan bora 2011-02-11 11:32:32

sadece şukadar söyleyim haksızlıgın karşısında susan dilsiz şeytandır ata sözünü benimsemiş ve hasızlıklarla mücale edecek tek insan sayın yunus hopur yolunda başarılar dilerim allah hakkında hayırlısını versin YOLUN ACIK OLSUN SAYIN MİLLETVEKİLİM

Avatar
akın 2011-02-11 11:16:45

adayım kerim ünal hayırlı olsun

Avatar
Kerim Ocak 2011-02-11 11:08:49

Kim olacak sorusuna dürüsce cevap verilmesi gerekir. Mevcut millet vekillerimiz Kahramanmaraş'a ne yaptılar, Kahramanmaraşlı mevcut vekillere mi oy verdi, yoksa tayip beye mi oy verdiler. Tayyip beye oy verdiklerini söyleyen kahramanmaraş halkı aslında mevcut vekilleri seçmemiş lerdir. Bütün işlerini Tayip beyle yürütmeleri gerekmezmi, temeniyim, bu düşüncenin değişmesidir.Bundan sonra kimler üzerinde düçünçe yoğunlaşacaksa onu desteklemelerini isterim. Şu ana kadar öyle bir fikirde yok. Benim Kahramanmaraş halkına söyleyecegi husus şudur.
Ferruh BOZBEYLİ, Prof.Dr.Mustafa KAMALAK, Kamu yöneticisi Hanifi YIRTICI, Belediye Başkanı Ahmet UNCU, Tahsin TÜRKÇAPAR, İş adamı Galip ÇALIK, Belediye Yöneticisi Asabil TANRIVERDİ. Selamlar

Avatar
A. ZEYNEL 2011-02-11 10:36:19

Bu meclisin Bir ÖKKEŞ e ihtiyacı var. İlk tercihim ÖKKEŞ KENGER(ŞENDİLLER)

Avatar
HABİP YOLCU 2011-02-11 10:34:06

Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Bölge Hastanesi şehrimize yapıldığı halde inşaatı bile bittiği halde neden bölge hastanesi antep'e kaydırıldı. Daha öncede Antep'e yapılan hava alanı neden g.antep'e yapıldı. demir yolu ulaşımının merkezinde olduğumuz halde neden yararlanamıyoruz bu imkanlardan? Bi bakın yakın komşularımıza adana,antep,mersin hepsi almış başını gidiyor. Bizde kös kös bakıyoruz atı alan üsküdarı çoktan geçmiş. Sadece seçim döneminde ve 12 Şubatta Maraşa gelerek vekillik yapılmaz. Lütfen aday gösterirken buna dıkkat edelim...

Avatar
MUSTAFA 2011-02-11 09:24:56

BENCE K MARAŞ A HİZMET EDECEKLERİN BAŞINDA SN ALİ DOĞAN BEY GELİR. ALİ DOĞAN OLSUNDA BAŞKALARI KİM OLURSA OLSUN. KİŞİLİKLİ YÜREKLİ BASİRETLİ ADAM GİBİ ADAM. K MARAŞ IN HAKKINI SADECE ALİ DOĞAN SAVUNABİLİR. ŞU HER GEÇEN GÜNLERİ K MARAŞ İÇİN ÇOK BÜYÜK KAYIP OLARAK GÖRÜYORUM.YAZIK YAZIK.KISIR ÇEKİŞME İLE YILLARDIR K MARAŞ İSDEDİĞİNİ HAKKINI ALAMIYOR.ANKARADA MASAYA VURACAK BİR KİŞİ VAR ODA ALİ DOĞANDIR FIRSAT KAÇARSA KAYBEDEN K MARAŞ OLUR.

Avatar
HALDUN 2011-02-11 08:15:23

M.H.P NİN ADAYLARI İÇİNDE MEMLEKETİNE EN İYİ HİZMET EDECEK İSİMLER.KERİM YILMAZ VE OĞUZ TOR DUR.M.H.P YE GÖNÜL VEREN İNSANLAR BU İKİ İSMİ HER YERDE GÜNDEME GETİRMELİ VE DESTEKLEMELİDİR. BU KİŞİLER MEMLEKET SEVDALILARIDIR.BU İKİ İSMİN SIRALAMA DA 1. VE 2. SIRADA YER ALMASINI DİLİYORUM.

Avatar
maraşlı 2011-02-10 23:33:01

Hüsnü Mübarek te Mısırdan gitmem diyor cancağızım...

Avatar
elbistanlı 2011-02-10 23:22:06

Dünle beraber
Gitti cancağızım ,
Ne kadar söz varsa
Düne ait ...
Şimdi yeni şeyler
Söylemek lazım...

Mevlana Celaleddin- i Rumi

Avatar
Daima mağralılıyız... 2011-02-10 22:55:24

İşte Beklenen Aday EJDER ORUÇ, saygılarla Ejder Bey...

Avatar
ahmet 2011-02-10 20:59:21

mehmet balduk
nevzat pakdil
zeynep arıkan
deniz okay
mehmet sağlam
avni doğan

Avatar
A:E 2011-02-10 20:49:44

Bu işi başarılı bir şekilde yapabilecek hocamız..Sayın EVER YANIK.

Avatar
mert 2011-02-10 20:48:20

tek aday ENVER YANIK...Sayın ENVER YANIK'ın bu işi hakkıyla yapacağına inanıyorum.

Avatar
muhamed osmanlioglu 2011-02-10 19:22:45

hemserilerim akilli olun birtanede fakir ve hakiki milletsever bir vatandasi meclise gonderelim mesela remzi cayir ismi ve calismalari avrupa tv lerinde gozunuzu acin arkadaslar bravoooo remzi cayir bey takdir ediyoruz geliyor avrupa filosu pesinizdeyiz devam

Avatar
Mhpye Davet 2011-02-10 17:00:44

DUYDUNKI SEREF KAZANCI AK PARTI ADAY ADAYI GELSIN MHP DEN 2 SIRA ONA YAKISIR EN AZINDAN 1 Cİ SIRADAKINIDE SURUKLER

Avatar
Mustafa (BYM) 2011-02-10 16:57:38

1-Zeynep Arıkan
2-Mehmet Sağlam
3-Nezat Pakdil
4-Mehmet Balduk

Avatar
ısmaıl 2011-02-10 15:50:25

mehmet balduk olur ise yeter gerisi hallolur

Avatar
asi adam 2011-02-10 15:21:15

KAHRAMANMARAŞIMIZ İÇİN ÜZERİNDE YOĞUNLAŞIP SONUNA KADAR DESTEK VERMEMİZ GEREKENLER PARTİ GÖZETMEDEN İSİMLERE DİKKAT ETMELİYİZ.
1. DURDU ÖZBOLAT
2. MEHMET BALDUK
3. EROL KARA
4. ALİ DOĞAN
5. HACI DURAN GÖKKAYA
6. MEHMET SAĞLAM

Avatar
abdal halil 2011-02-10 15:15:04

maraşımızda adaylara halk karar vermez . angaranın büyükbaşları nerede tuzu kuru adam varsa onu liste edip gönderirler . bir Allah kulu fukara varmı vekil adayı gösterilen ? bu particilik bizi bitirdi. daha da akmış saadetmiş kurtmuş keçiymiş... vatandaşla dalga geçiyorlar.

Avatar
samsunlu 2011-02-10 14:46:34

Birçok başarılara imza atmış her işte kendini sonuna kadar kanıtlamış milletvekiliğine yakışan tek isim Ejder ORUÇ.

Avatar
kamuran 2011-02-10 14:40:21

andırından murtaza sarıbıyık birinci aday

Avatar
ŞABAN 2011-02-10 13:58:35

1-mehmet saglam
2-mehmet balduk
3-zeynep arıkan
4-sıtkı guvenc
5-nedim şerefoglu
6-bekır kılıc
7-nevzat pakdıl

Avatar
NEVİN ÇAKMAK 2011-02-10 12:07:21

Nden bayan aday enfilasyonu olmalı bizce olmamalı.Şehrimizin ve kendi içimizden birilerini muhakkak çıkartma zamanı gelmiştir.
1-Gülay Kodaz
2-Zeynep Arıkan
3-Kibar Özdemir
4-Fatoş Esertaş
5-Mehmet Balduk
6-Ali doğan
7-Nevzat Pakdil
8-İsmail Alkış

Avatar
SEVİLAY GÖNEN 2011-02-10 11:58:22

***GENEL ADAY LİSTEMİZ****
SEVLEY TÜFEKÇİ
ZEYNEP ARIKAN
GÜLAY KODAZ
KİBAR ÖZDEMİR
FATOŞ ESERTAŞ
ALİ DOĞAN
NEVZAT PAKDİL
MEHMET BALDUK
İRFAN KARATUTLU
İSMAİL ŞEREF ALKIŞ
SITKI GÜVENÇ
İSMAİL KAHVECİ
GÖKHAN GÖKŞEN
NEDİM ŞEREFOĞLU
DURDU ÖZPOLAT

Avatar
Kazancıyı Tek Geçerim 2011-02-10 11:03:36

Atımız yiğit vekilimizde yiğit Esnaflardan başkan şeref kazancıya sonsuz destek durmak yok yola devam baskanım

Avatar
MUHSİN DUMAN 2011-02-10 10:32:33

SAYĞI DEĞER KAHRAMANMARAŞLI KARDEŞLERİM, ARTIK YENİ İSİMLER, YENİSİMALAR VE YENİ YÜZLER KAHRAMANMARAŞIMIZA LAZIMDIR.BUNLAR HEM ÇALIŞKAN HEM DÜRÜST HEMDE KAHRAMANMARAŞ İÇİN HER ŞEYİ YAPMAYI İNANAN DOSLARDAN OLMASI GEREKİR. ONUN İÇİN ŞU İSİMLERİ TAKDİRİNİZE SUNUYORUM.
MEHMET BALDUK
HANİFİ YIRTICI
YUNUS NACAR
AHMET ŞİRİN
HACI DURAN GÖKKAYA
ASABİL TANRIVERDİ
AHMET UNCU'DUR.
BU ARKADAŞLAR KAHRAMANMARAŞIMIZI HAK ETTİGİ YERE TAŞIYACAKLARDIR.

Avatar
k.maraş baro 2011-02-10 09:54:46

k.maraş ak parti milletvekili adaylarından bir tanesi k.maraş baro başkanı av.ismail kahveci'dir

Avatar
KAHRAMAN 2011-02-10 09:30:32

KAHRAMANMARAŞ MİLLETVEKİLLERİ
A TAKIMI
1. SEVİLAY TÜFEKCİ
2. ALİ DOĞAN
3. NEVZAT PAKDİL
4. MEHMET BALDUK
5. İSMAİL KAHVECİ
6. ABDULSAMET ASLAN

Avatar
gül 2011-02-09 23:31:46

BENCE KAHRAMANMARAŞ MHP LİSTESİ ŞU ŞEKİLDE OLUŞURSA EN AZ ÜÇ ÇIKARIR.
1-NİDA GÖNEN
2-HALUK TOKUÇOĞLU
3-MESUT TOSUN
4-AKİF PAKSOY
5-NESLİHAN KOCA NERGİZ

Avatar
Nedim KAHYA 2011-02-09 23:28:37

1.MEHMET SAĞLAM
2.NEVZAT PAKDİL
3.DAVUT YALÇIN
4.VEYSİ KAYNAK
5.ZEYNEP ARIKAN

Avatar
hakan 2011-02-09 21:17:06

Arkadaşlar Bitlis İl Müftüsü İMRAN KILIÇ ı listenin bi tarafına ilk 5 e yazın .Bu isim çok önemli.Bu sitenin kurucuları da bu ismi unutmasın. Ak Partide bu dönem vekillerden biri bu isimdir. Partimizin bu dönem hem iktidar hem de muktedir olduğunu biliyoruz.

Avatar
genç 2011-02-09 21:00:51

1-ABDUSSAMET ARSLAN
2-Dr.SITKI GÜVENÇ
3-NEVZAT PAKTİL
4-Veysi KAYNAK

Avatar
www.mağralılar.org.tr 2011-02-09 19:51:11

"Hala ihtiyarlardan yorulmadınız mı sayın yorumcular, dikkat ediyorum da hep aynı isimler...lütfen artık genç adaylar üzerinde duralım, herkes aynı şahısları konuşuyor, neymiş efendim, Nedim ŞEREFOĞLUYMUŞ, Ramazan OKUMUŞMUŞ, Avni DOĞANMIŞ ve KAHRAMANMARAŞ'ın zengin, hatırı sayılır birkaç isimleriymiş...yok artık, bizler genç, dinamik, yokluğu bilen, kadir kıymet bilen vefakar insanları istiyoruz, yukarıda saydığım insanlar iyi insanlar olabilir, lakin yaşları 65'e geldi, bu isimler maraşımıza uzun süre hizmet edemezler...Gençlerin önünü açsın şu maraş'ın zengin sülaleleri artık, bizler EJDER ORUÇ, MEHMET FATİH ERKOÇ, ENVER ÇOKYİĞİT gibi genç isimleri mecliste görmek istiyoruz artık...Lütfen yani maraşın zenginleri..."

Avatar
hakan karadeniz 2011-02-09 18:55:15

avrupadan gordugumuz kadariyla turkiye icin calisan birkac isimden biri remzi cayir beyefendi.insallah allah yollunu acik eder.saygilar remzi bey

Avatar
Bekir DURMUŞ 2011-02-09 17:01:52

Hakan KOÇ

Avatar
AKİF 2011-02-09 16:07:16

arkadaşlar yorumlarda hala ikdıdarda olupda vekillik yapan isimler yazılıyor o isimler K.MARAŞımıza ne faydası olmuş televizyon ekranlarına çıkıp bizde onları fişleyecegiz diye beyanat veriyorlar maraşımıza yakışacak dürüst nitelikli ANKARA iş bitirici olan isimler lazım 1M.AKİF PAKSOY2FARUK ATLI3KERİM YILMAZ4SEFER AYCAN 5MEHMET BALDUK6FİKRİ ŞAHİN bunları görmek istiyoruz

Avatar
yörük 2011-02-09 15:27:24

bayan vekil olsun diye tutturmuşunuz bayan ne yapacak ankarada kurtların içinde...

Avatar
k.maraş 2011-02-09 15:18:29

bu memelekete faydası dokunacak insanların gıtmesı gerekıo bence sesı cıkacak marasta burda dıyebılecek kapasıtedekı ınsanlar susmaya gıdılmmelı ankaraya faydası dokunmayacak ınsanın gıdıp ordakı koltuga oturmasına gerek yok memlekete faydası olmus ınsanlar olmalı okudugum yazılardan bı ısım dıkkatımı cektı emeklı yarbay yunus hopuru gordum bencede oyle akademık karıyerı var sonucta ınsanları ıdare etmıs bı ısım

Avatar
ökkeş yılmaz 2011-02-09 14:42:49

NİDA BEY SEVDİĞİMİZ SAYDIĞIMIZ BİRİSİ MİLLETVEKİLİ ADAYI OLUSA DESDEKLERİZ ÜNİVERSİTEDE SAYILAN SEVİLEN BİR ARKADAŞIMIZ

Avatar
mustafa 2011-02-09 13:30:12

şunu söyleyelim şu anki millet vekillerinin hiçbiri iş yapmıyorlar millet kendi şehrini yüceltirken bizim millet vekilleri hiç birşey yapmıyor büyük şehir bile olamıyoruz millet vekillerinden olmasını isteyen yok bunun için şimdikiler olmasın da kim olursa olsun

Avatar
maraşlı 2011-02-09 13:23:41

1 Nevzat PAKDİL (kuzey)
2 Veysi KAYHAK (merkez)
3 Sevilay TÜFEKÇİ(bayan)
4 Sıtkı GÜVENÇ (doğu)
5 Mehmet SAĞLAM (kuzey)
6 Nedim ŞEREFOĞLU(merkez)
7 Avni DOĞAN (kuzey)
8 Mahmut ARIKAN (merkez)

Avatar
Hasan ÖZDEMİR 2011-02-09 10:14:36

Şu isimlere dikkat çekmek istiyorum.
Hacı Duran Gökkaya
Hanifi Yırtıcı
Ahmet Şirin
Vahrettin Kazancı
Mustafa Poyraz
Avni Doğan
Mehmet Balduk
Nedim Şerefoğlu
Bu isimlerin kahramanmara'a hizmet noktasında faydalı olacağına inanıyorum.

Avatar
Z O R K U N 2011-02-09 09:26:15

Kahramanmaraşlılar olarak hep yakınmayı severiz.ilimize hizmet gelmiyor bakan çıkmıyor,Ankaraya giden Memlekete sahip çıkmıyor diye.
Şayet Memleketi temsil noktasında kariyer sahibi dürüst ve bir ilk olarak bayan milletvekili çıkaracaksak Ak parti İl Genel Meclis Üyesi Av.Sevilay Tüfekçi Hanımın aday olması gerekir.

Avatar
burcu 2011-02-09 08:55:54

isim vermek istemiyorum fakat, gelmiş geçmiş bütün vekillerimize bakılırsa şehrimiz için pekte bişiy yapmış olduklarını düşünmüyorum koltuk peşinde adamın zaten tuzu kuru milletin derdine tecrüman olmak yerine kendi ekseninde kendi özel işlerini yaparlar bence bu sefer halktan gelmiş biri olmalı esnafın işçinin halinden anlayan biri olmalı belki o zaman şehrimize halkımıza milletimize faydalı olabilirler..

Avatar
fatih 2011-02-09 08:44:35

bu güne kadar akpartiye oy vermedim ama Av SEVİLAY TÜFEKÇİ aday olduğunda söz oylar akpartiye

Avatar
kardeşlik 2011-02-09 08:20:35

bizim adayımız.
1.yunus hopur
2.enver yanık
bu işler ekip işidir

Avatar
BOZKURT 2011-02-08 23:18:41

M.H.P NİN ADAYLARI İÇİNDE MEMLEKETİNE EN İYİ HİZMET EDECEK İSİMLER.PROF.DR. SEFER AYCAN VE OĞUZ TOR DUR.M.H.P YE GÖNÜL VEREN İNSANLAR BU İKİ İSMİ HER YERDE GÜNDEME GETİRMELİ VE DESTEKLEMELİDİR. BU KİŞİLER MEMLEKET SEVDALILARIDIR.BU İKİ İSMİN SIRALAMA DA 1. VE 2. SIRADA YER ALMASINI DİLİYORUM.

Avatar
oguz46 2011-02-08 22:04:48

tek kelime NEDİM ŞEREFOĞLU

Avatar
pekeren 2011-02-08 20:10:28

kişilikli mütevazi kibirsiz alçak gönüllü olmalı yani MUSTAFA AYDOĞAR aklımıza geliyor

Avatar
mertmete 2011-02-08 17:30:16

Bence şehrimize hizmet eden ve şehrimizin içinden gelip yetişen başta beldeiye başkanımız Mustafa Poyraz Beyefendi olmalıdır. Ardından Mehmet Sağlam, Mehmet Balduk, Ali Doğan, benim tercihlerim arasında... Maraşa hizmet istiyorsak maraşın sorunlarını bilen kişiler seçilmeli vekilliğe ... teşekkürler

Avatar
ökkeş 2011-02-08 17:15:03

halkın içinden biri olsun altı elbet doldurulur MUSTAFA AYDOĞAR

Avatar
ömer üzüm 2011-02-08 17:07:31

siyasette ahde vefa varsa k maraşlı MUSTAFA AYDOĞARI milletvekili yapar

Avatar
ali 2011-02-08 14:50:14

adayımız yunus hopur dur.değerli bir insadır.hizmet adamıdır

Avatar
OYLAR AK PARTİYE 2011-02-08 13:45:37

ŞİMDİ ONUN ZAMANI DURMAK YOK YOLA DEVAM

Avatar
fatih 2011-02-08 10:55:31

1- Ali Doğan(Eski Bakan)
2- Mehmet Balduk
3- Nevzat Pakdil
4- Şeref Kazancı
5- Mehmet Sağlam
6- Ökkeş Şendiller
7- Ahmet Kuybu
8- Murat Arifoğlu

Avatar
Musa ÖZKAN 2011-02-08 10:01:10

Kişilerin yorumları ile duygularını dile getiriyorlar olmalı bence, fakat yorumları okuyunca ısmarlama oldudaları anlaşılıyor. Değerli hemşerilerim, sizlerin birinci önceliği ilimize hizmet edecek düzgün insanlar olmalıydı. Fakat tercihler konusunda samimi olunmadığı bir gerçektir.İnsanları kendinize yakın bulabilirsiniz, tercih sebebiniz önemlidir. Sıraladğınız insanları inceleyince emin olun ki, Maraşımıza hizmet edecet insanları degil de, yakınlarına hizmet edecek, kişileri öne çıkardığınız görülmektedir. İlimizde o kadar güzel insanlar var ki onları hiç görmüyorsunuz, bu gibi düşünceler hiç kimseye bir faydası olmuyor, onun için kişilikli insanlar üzerinde düşünülmek gerekir bence.

Avatar
neslihan 2011-02-08 04:17:24

Eğer ilimizden akparti bir bayan aday çıkarmayı düşünüyorsa ve taşıyabileceği bir isim isyiyorsa ilimizdeki ilk ve tek bayan il genel meclis üyesi olan şaibesiz ve karıye sahibi av. SEVİLAY TÜFEKÇİ adından başka isim gelmiyor

Avatar
senem 2011-02-07 23:36:23

ELBETTEKİ ZEYNEP ARIKAN.MELEKET SEVDALISI TEK BAYAN ADAY ZEYNEP ARIKAN. YILLARDIR İLİMİZDE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINA HİZMET EDEN VE BUDA HERKES TARAFINDAN BİLİNEN MİLLETVEKİLLİĞİNİ HAK EDEN TEK BAYAN ADAY ZEYNEP ARIKAN.

Avatar
ÜLKE SEVDALSI 2011-02-07 23:27:47

Av.GÜnay KODAZ ve MHP diğer 7 ye karışmam arkadaş, Dürüst , çalışkan, zeki, vefakar, Hırslı, azimli, Karşısına kim gelirse gelsin haksızsa kulağını çekebilecek birisi,

Avatar
berk yeşil 2011-02-07 19:59:48

Sevgili Mehmet Balduk'un siyaset arenasına girmesini iple çekiyorum.. Kendisini çok beğenerek takip ediyorum

Avatar
ZORKUN 2011-02-07 15:29:53

1-ejder oruç
2-kerim yılmaz
çıksa çıksa 2 çıkar
hadi 3 olsun
3-faruk atlı

Avatar
Zorkun 2011-02-07 15:19:27

Kahramanmaraştan bir bayan vekil çıkacaksa daha önce yazdım gene yazıyorum AKP İl Genel meclis üyesi Avukat Sevilay Tüfekçi olmalıdır.

Avatar
mustafa 2011-02-07 13:11:09

BENİM ADAYIM NİDA GÖNEN GENÇ ÇALIŞKAN DÜRÜST.

Avatar
SERKAN 2011-02-07 11:12:13

1-MEHMET BALDUK
2-ALİ DOĞAN
3-NEVZAT PAKDİL
4-SITKI GÜVENÇ



ZEYNEP ARIKAN VE NEDİM ŞEREFOĞLUNDAN VEKİL OLMAZ ARKADAŞLAR

Avatar
akın 2011-02-07 10:55:01

ak parti adayım kerim ünal

Avatar
TURGAY 2011-02-07 10:32:19

mehmet beyın listesi çok güzel olmuş tesekkürler tam K.MARAŞımza yakışacak isimler 1M.AKİF PAKSOY 2FARUK ATLI 3KERİM YILMAZ 4FİKRİ ŞAHİN 5SEFER AYCAN 6ŞULE ARIKAN işte liste size vekilse vekil bakansa bakan bundan güzel ne olabilir

Avatar
ahmet tekiş 2011-02-07 10:30:38

1-PROF DR.MEHMET SAĞLAM
2-Av.İSMAİL KAHVECİ
3-NEVZAT PAKDİL
4-MAHMUT ARIKAN
5-?
6-?
7-?
8-?
NOT:ANKARA VE İSTANBULDA İŞ TAKİBİ YAPMAYAN VEKİLLER İSTİYORUZ

Avatar
HAYRULLAH BOYALİ 2011-02-07 08:15:46

1-F.MEHMET ERKOÇ 2-SITKI GÜVENÇ 3-BÜNYAMİN KILIÇ 4-MUSTAFA AYDOĞAR 5-ATIF ŞİRİKCİ 6-MEHMET BALDUK 7-NEDİM ŞERFOĞLU

Avatar
sefa 2011-02-07 06:47:15

1 prof dr abdussamet arslan 2mehmet balduk ismail kahveci

Avatar
dilek 2011-02-07 03:57:40

mehmet balduk

Avatar
CVZ 046 2011-02-06 23:50:26

YENİdönem k maraşın ufkunu açacak bilgi ve birikimi çok kişiler olmalıdır.benim adaylarım 1 UZ DR İRFAN KARATUTLU 2 AHMET ARIKAN 3 SITKI GÜVENÇ

Avatar
ANDIRINLILARDAN SEVGILER 2011-02-06 22:40:30

OYUMUZ AZ DIYE KIMSE BAKMIYOR BIZE BU HAFTA ŞEREF KAZANCI ILE TANISTIK ADAM TAM BU SEHIRE YAKISACAK BI VEKIL TANIMAYANLAR VARSA TANISIN COK IYI BI ARKADAS

Avatar
kapukaya 2011-02-06 21:39:46

MUSTAFA AYDOĞAR olması lazım yıllarca hakkı yenmiştir adam gibi adam

Avatar
Ahmet Saglam 2011-02-06 20:46:16

Artık maraş ileri geri konusup, lafının nereye gittigini bilmeyen, ana haber bültenlerine flash haberlere konu olan ya da istanbulda, ankarada, maraşta iş takibi yapan milletvekillerinden kurtulmalı.
benim ideal listem söyle:
1. Mehmet Balduk
2. Mahmut Arıkan
3. Ejder Oruç
4. Atıf Şirikçi
5. Sıtkı Güvenç
6. İsmail Kahveci

Bir de öyle 60 yasını gelmiş, kendini bulunmaz hint kuması zanneden doktor arkadaslar aday adayı bile olmasın lütfen.

Avatar
kahraman--maraşlı 2011-02-06 18:30:53

SITKI GÜVENÇ İN KESİNLİKLE SEÇİLMESİNİ İSTİYORUZ KENDİSİ ŞEHRİMİZE YAPMIŞ OLDUĞU HİZMETLERLE BUNU CANIGÖNÜLDEN HAKEDİYOR AMA GELİN GÖRÜN Kİ KENDİSİNİN HAKKETTİĞİ BU YERE GELMESİNDE ÇOOOOKKKK GEÇ KALINDI UMARIZ BU DEFA OLUR VE ONA YAPILAN BU HAKSIZLIĞA BİR SON VERİLİR..KESİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNLİKLE KENDİSİNİN MİLLETVEKİLİ OLMASINI İSTİYORUZ ..............

Avatar
Kuzeyli Mehmet 2011-02-06 18:11:52

1-SITKI GÜVENÇ
2-ABDULSAMET ARSALAN
3-ZEYNEP ARIKAN
4-İSMAİL KAHVECİ
5-ALİ DOĞAN
6-NEDİM ŞEREFOĞLU

Avatar
yunus emre 2011-02-06 16:55:43

mehmet balduk türkiyede marka keske siyasete girse marasa tekbasına hizmet eder

Avatar
semih 2011-02-06 15:29:41

Kahramanmaraşımızda MHP saflarında yıllardır duruşu ve mücadelesi ile 1. sıra adaylığı hakeden tek kişi 2002 ve 2007 seçimlerde de listede olan ama seçilememesine rağmen bir adım bile geri atmayan ŞULE ARIKAN Hanımefendidir.

Avatar
Mustafa Tanrıverdi 2011-02-06 15:21:21

MHP
1.Ejder Oruç
2.Oğuz Tor
3.Faruk Atlı
4.Kerim Yılmaz
5.Mustafa Bastırmacı
6.Sefer Aycan



Avatar
CANAN YILMAZ 2011-02-06 12:54:52

maraş için kim hayılıysa o olsun tabi bu defa başbakan bize bir bakan versin ALİ DOĞAN

Avatar
ALİ 2011-02-06 12:31:50

Yorumlara bakıyorum maşallah K.MARAŞLILAR 8 M.VEKİLİNİDE MARAŞLI Sıralaması yapıyorlar afşin.elbistan göksun ve diyerleri ortada yok Ben ELBİSTANLIYIM adayımda F.MERİH KARAKAYA ilçeme en yakışan aday enerji sektörün den ve onun olmasıyla organize sanayinin ve daha bir çok şeyin değişeceğine inanıyorum.Biz artık laf istemiyoruz icraat istiyoruz.Biz Sayın KARAKAYA İle tökezlemeden yola devam etmek isteriz.

Avatar
Mehmet GÜNEŞ 2011-02-06 09:11:50

Buraya yazılan isimler gerçekten bizleri en iyi şekilde temsil edebilecek değerli hemşerilerimiz olsun.Bakanlık yapabilecek , şehrimize hizmet getirebilecek adaylar olsun.
Saadet DEMİR Hanımefendi çok güzel liste yapmış.Ama kuzey ilçelerden Elbistan dan isim eklemeyi unutmuş.Onun için bu listeye birer tane Elbistan da eklersek liste çok daha güzel olur.
MHP
1-MEHMET AKİF PAKSOY
2-KERİM YILMAZ
3-EJDER ORUÇ
4-ŞULE ARIKAN
5-SEFER AYCAN
6-FARUK ATLI
BU LİSTE KAHRAMANMARAŞ TA EN AZ 3 VEKİL GÖTÜRÜR.
AKP
1-MEHMET BALDUK
2-ABDULSAMET ARSALAN
3-ZEYNEP ARIKAN
4-NEVZAT PAKDİL
5-ALİ DOĞAN
6-NEDİM ŞEREFOĞLU
MEHMET BALDUK AKP LİSTESİNDE OLMAZSA AK PARTİNİN İŞİ GERÇEKTEN ÇOK ZOR.ARTIK HALKIMIZ UYANDI.APIR ZOPUR KONUŞAN BİLİNÇLİ OLMAYAN VEKİL İSTEMİYORUZ.AKP BU LİSTE OLURSA SAYIN BALDUK SAYESİNDE 5 İ GÖTÜRÜR.ALLAH TAN HAYIRLISI OLSUN.

Avatar
devlet 2011-02-06 00:15:14

1-hanifi öksüz
2-mustafa kıraç
3-mehmet sağlam
4-nevzat pakdil
5-mehmet balduk

Avatar
fatih 2011-02-05 23:00:23

fransadaki alperen ocaklari olarak adayimiz remzi cayir gerisi hikaye

Avatar
Saadet DEMİR 2011-02-05 22:57:32

Değerli Hemşerimiz Sedat KAZANCI Bey Çok güzel liste yapmış.Ama Listeye en az birer tane bayan eklemek lazım
MHP
1-MEHMET AKİF PAKSOY
2-EJDER ORUÇ
3-ŞULE ARIKAN
4-SEFER AYCAN
5-FARUK ATLI
AKP
1-MEHMET BALDUK
2-ALİ DOĞAN
3-ZEYNEP ARIKAN
4-NİHAL BÜYÜKDERELİ
5-NEVZAT PAKDİL
6-NEDİM ŞEREFOĞLU
HADİ HAYIRLI OLSUN.GELECEK KAHRAMAN ŞEHRİMİZİN OLSUN.

Avatar
Marangoz Mustafa 2011-02-05 22:34:58

Ben Oturduğum Dükkanı alırken Şeref abinin Kolperatifinden kredi aldım sımdı dukkanım oldu sukur Allaha Şeref KAZANCI ya Sonuna Kadar desteğiz

Avatar
durdu 2011-02-05 17:04:24

Ben bir sosyolog olarak teadüfen tanıştığım Enver YANIK hakkında bilgi vermek istiyorum. Mahalleler ile ilgili yapacağım çalışmada Enver bey bana oldukça yardımcı olmuştu. ÇÜnkü Enver Bey mahalleler üzerindeki faaliyetlerinden dolayı birçok insan üzerinde etkiye sahiptir. Ben de bu özelliğinden yararlanarak çalışmalarımı gerçekleştirmiştim. Sonuç olarak belirli halk toplukları üzerinde güzel etkiler bırakan insanların (Enver YANIK gibi) milletvekili adayı olması gerektiğini düşünüyorum. Buradaki anketi görünce de yazamadan edemedim.

Avatar
hatice 2011-02-05 15:57:45

ilimizde bir ilk olacak bir bayan aday için düzğün duruşu tertemiz bir seceresi garib gurada dostu olan av.Sevilay TÜFEKÇİ hanımı aday görmek istiyoruz.

Avatar
kader 2011-02-05 15:14:36

adayımız enver hoca

Avatar
Zeynel 2011-02-05 15:10:31

Bizi en iyi temsiledecek kişi MHP den Sefer Aycan dır.Oymuz MHP ye.

Avatar
Canan akan 2011-02-05 14:21:10

Milletvekilliği vasfına sadece ismen değil çalışan , kararlı kişilerin olması geretiğini düşünüyorum Adaylarım 1 Mehmet Sağlam 2 Nevzat Pakdil 3 Nedim Şerefoğlu 4 İsmail Şeref Alkış 5 Nida Gönen

Avatar
ferit 2011-02-05 13:20:18

kahramanmaraş'ın yetiştirdiği Dr. Gökhan GÖKŞEN, Ahmet Arıkan, Ender Hoca, aday olsun. Yeter.

Avatar
Sedat KAZANCI 2011-02-05 12:29:26

Değerli Hemşerilerim saklı değerlerin saklı kenti kahramanmaraş Milletvekili olarak görmek istediğimiz insanlar kesinlikle bakanlık yapacak düzeyde olmalı, Ankara'da bürokrasiyi çok iyi bilen insanlar olmalı ve en önemlisi partide ağırlığı olmalı şehrimize yatırımların gelmesini sağlamalı.
MHP DEN
1-MEHMET AKİF PAKSOY
2-EJDER ORUÇ
3-SEFER AYCAN
4-FARUK ATLI KESİNLİKLE OLMALI
AK PARTİDEN
1-MEHMET BALDUK
2-ALİ DOĞAN
3-NEVZAT PAKDİL
4-NEDİM ŞEREFOĞLU

Avatar
mehmet akif 2011-02-05 12:27:17

dr.gökhan gökşen memleket için cok faydalı bi aday olur.tabiii fayda nedir bilen insanlar için koltuk sevdası için deill.

Avatar
demet 2011-02-05 12:22:40

milletvekili olarak görmek istedim kişi kahramanmaraşın mücadelesine ve memleket geçmişine baş koyup gerek yazarlıgı gerek yaptıgı gösterilerle DR.GÖKHAN GÖKŞENdir tek başına bukadar güzel memleket işleriyle ugrasıp basarılı olduysa milletvekili olursa neler yapar tahmin edemiyorum.. memleketimize hayırlı olucak kişiler umarım aday olur..

Avatar
murat sayar 2011-02-05 11:51:25

8 de 7 milletvekili veren k.maraş a bakanlık bile vermeyen hükümet,havalimanı bile olmayan memleket,esnaf ı,çiftçisi,fabrikacısı kredilerle perişan..daha neler neler..gelirler ağzınıza bir parmak bal çalar giderler.4 yıl sonra yine burdan aynı tartışmalar..ahmet mehmet olsa neye yarar.uyuyup geliyolar..uyku arası alkış çalıyolar o kadar..

Avatar
KAHRAMAN BAŞKAN 2011-02-05 10:43:42

K.MARAŞ AVUKATLARI TARAFINDAN 4 DÖNEMDİR BARO BAŞKANI SEÇİLEN K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ BU DÖNEM DE AK PARTİ K.MARAŞ MİLLETVEKİLİ OLACAKTIR HEP BERABER GÖRECEĞİZ:-))))))

Avatar
zeynep 2011-02-05 10:34:44

Kürsüde konuşurken görmediğimiz vekil Akif Paksoy'un eline tutuşturulmuş soru önergelerini okuması nasıl oluyorda burada başarı olarak gösterikliyor. Bizim konu mankeni vekile değil Kahramanmaraş2ın sorunlarını kürsüde konuşan yiğit vekile ihtiyacımız var.

Avatar
kasım 2011-02-05 10:26:04

yetmedi mi artık? bu güne kadar yolladıklarımızın Kahramanmaraş'a sırt dönüşleri. gün hizmet günüdür. bilgi çağı ile kocaman bir köy olan dünyamız çağa uyum sağlayan seçilmişler eli ile yönetilmeli. vizyonuna ve misyonuna Kahramanmaraş'ı ve Kahramanmaraşlıyı oturtmayan kimseye Ankara'ya gitme fırsatı vermeyelim. seçici olup ucuz tarafgirlikten ziyade kaliteye önem verelim. her aday adayı google dan inceleyelim ve kimin nesi kayda geçmiş ile onunla yola devam edelim. benim adayım Ejder Oruç

Avatar
cvz046 2011-02-05 01:00:06

kendini sorumluluk sahibi hissedenler k maraşa hizmet için yola çıksınlar benim adaylarım 1 İRFAN KARATUTLU 2 SITKI GÜVENÇ 3 AHMET ARIKAN başarılar diliyorum

Avatar
mustafa 2011-02-04 23:55:09

aynı başbakanımız gibi yolsuzlukla mücadele eden,bir an bile boş durmayan il sağlık müdürümüz d.r Reha HÜDAYİOĞLU nun aday olmasını çok isterim şahsen.

Avatar
Cafer Aslan 2011-02-04 21:27:52

2011 genel seçimlerinde K.Maraş'tan bayan milletvekili görmek istiyoruz.Enerji bakanlığında dış ticaret müdürlüğü ve daire başkanlığı yapan,devlet tecrübesi olan Fatma Merih Karakaya'yı milletvekili olarak görmek istiyoruz.

Avatar
martı 2011-02-04 20:26:55

yazdıklarım şuana kadar hiç eklenmedi.Bu yazımın eklenmesini istiyorum. Enver Hocamı uygun buluyorum.hangi parti olursa olsun Enver Yanık'ı kazanan parti çok fayda görür ve pişman olmaz.Onun çalışkanlığını ve güzel yüreğini keşfedin.Onu kazanmak için particiler size sesleniyorum gidin onu kendiniz bulun!peşini bırakmayın,asla pişman olmazsınız aksine kazancınız olur çünkü onun arkasında sayamayacağım kadar mahalle var.

Avatar
sami 2011-02-04 19:09:27

Herkes bir isim vermiş bende bir isim vereyim adalet yerini bulsun...

Daha öncede söyledim bu memlekette aday çok olur ama Milletvekili çıkmaz. bu memleketten şak şak çı vekil çıkar demedi demeyin.

Avatar
yörük 2011-02-04 15:46:08

bence AKİF PAKSOY olsun çünkü mecliste 550 milletvekilinden en çok soru önergesi veren beş vekilden biridir muhalefet olmasına rağmen iyi çalışan birisi diye düşünüyorum...

Avatar
Mehmet KARDEŞ 2011-02-04 13:42:55

Esnaf Bakanlığı Kurulacakmış İşte Maraşımızın Esnaf Bakan Adayı
Ş E R E F K A Z A N C I

Avatar
Esnaf Kefalet Başkanı Şeref Kazancıya Destek 2011-02-04 12:35:26

▓▓▓ Bir Pehlivan Çıkıyor Sonunda Ermeydanına ▓▓▓

Avatar
SAVAŞ 2011-02-04 11:57:03

KAHRAMANMARAŞTA 3 YIL UYUYUM SON 1 YIL SEÇİMLERE AZ KALA HORTLAYAN MİLLETVEKİLİ İSTEMİYORUZ. AVNİ DOĞAN BU SEÇİMLERDE SİYASETİ BIRAKMALI YADA BIRAKTIRILMALIDIR. ÇÜNKÜ HEP VAAT VERİYOR HEP AKP DAVRANIŞLARINA TERS SİYASET YAPIYOR AÇIKÇASI NEREDE NE YAPACAĞINI BİLMİYOR.

Avatar
Mustafa Kum 2011-02-04 11:50:42

Çok Şükür Başkanım Farklılık Olusturuyorsunuz ...

Ben Ve Dükkan Komşularım Hazırız Secimlere

Avatar
EYUP 2011-02-04 11:46:22

sevgılı maraşlı hemserılerım bizler bu işin üstesınden gelırız
el ele verırsek yeterkı seçmesını bilelim işte
size aday listem
1-zeynep arıkan
2-sıtkı güvenc
3-mustafa poyraz
4-nedım şerefoglu
ve digerleri yeterkı secmesını bılelım

Avatar
Zorkun 2011-02-04 09:38:57

bir bayan milletvekili çıkacaksa bu Av.Sevilay Tüfekçi Hanım olmalı

Avatar
Hanifi 2011-02-04 09:27:35

Çok isim ortada dolaşıyor.Herkes kendini akrabasını aday olarak öneriyor.Tek amaç bu.Böyle sağlıklı seçim olmaz doğru isimde belirlenmez.Uzlaşmamaız ve en uygunu bulmamaız gerekir.Bizim adayımız MHP den Prof.Dr.Sefer Aycan.

Avatar
Nuri KURT 2011-02-03 20:11:58

Artık maraşlılar uyanacak ve yeni listeye Prof.dr.Abdussamed ASLAN da girecek Akıllı adam halk adamı insan evladı bizden biri

Avatar
TURGAY 2011-02-03 16:24:28

yorumlarda yine aynı isimler vatanını milletini ve K.MARAŞ ı seven ve çalışkan isimler istiyoruz 1.M.AKİF PAKSOY.ALİ DOGAN.FİKRİ ŞAHİN .MEHMET BALDUK SEFER AYCAN saygılar

Avatar
ERKAN KORKMAZ 2011-02-03 16:18:36

ADAY OLARAK İSMİ GEÇMESİ GEREKENLER EJDER ORUÇ BEY İLE AV.FATOŞ ESERTAŞ HANIMEFENDİDİR.İSMİ LAZIM DEĞİL MHPDEN AKPYE HAMLEYLE GEÇTİKTEN SONRA BAŞINI KAPATAN BİR KISIM İHALECİ ZİHNİYET İSE ISRARLA BAŞÖRTÜLÜ BAYAN İSTEMEKTE HAKLI SANIRIM:)

Avatar
millet 2011-02-03 16:15:07

23.dönem milletvekili performans raporunda Mehmet Akif Paksoy en çalışkan vekil ise vay bu milletin haline.Millet için çalışıp ta ne yapmış?Bizim millet olarak niye haberimiz yok?Seçim yaklaştı ya daha çok rapor çıkar ortaya.

Avatar
serdar sezal beya 2011-02-03 13:28:58

Değerli hemşehrilerim,bakın hep yorumlarda falanca isme vekillik yakışır şeklinde ki yorumlar çoğunlukta.ARKADAŞLAR biz şahsa yakışanımı arıyoruz yoksa ilimize yakışanı mı, ilimizi alıp sürükleyecek donanımlı temsili iyilerimi arıyoruz.Bakın İlimiz için bu sefer bunu neolur yapalım.Bir işadamlarından bir siyasilerden bir halkın içinden birde bürokratlardan ve birde sivil toplum önderlerinden takım oluşturalım yani şu şekilde
1-mehmet sağlam
2-mehmet balduk
3-zeynep arıkan
4-irfan karatutlu
5-nedim şerefoğlu
6-ismail alkış
7-mehmet parlakyiğit
8-nida gönen inşallah ilimize bu seçimler hayırlı olur.

Avatar
tahsin 2011-02-03 10:39:06

Güzel ilimize artık vizyonu olan,kişileri önersek.Örneğin Merih Karakaya gibi enerji sektöründe yıllardır çalışmış ve memleketimizinde en büyük enerji kaynağı olduğunu da düşünürsek.

Avatar
Hatice 2011-02-03 10:15:50

Ejder beyi derneğimizi ziyaretinde tanıdım.Bilgisi,kültürü,ileri görüşlülüğü ve kişiliği ile dört dörtlük bir insan.Kahramanmaraşımıza yakışır, memleketimiz için çalışan, çalışacak olan bir insan.İnşallah fırsat verilir de memleketimize bir faydası olur.

Avatar
Mehmet Ali 2011-02-03 09:56:37

Hemşerilerim ülkemizin 36 etnik yapıdan oluştuğunu söyleyip bunun üzerinden sisaset yapanların gerçek yüzünü artık görün.Ülkemizin bölünmesine seyirci kalmayın.Milletvekili olmak önemli değil esas önemli olan Ülkemiz.Bu nedenle bizim adayımız Prof.Dr.Sefer Aycan desteğinizi bekleriz.

Avatar
Mağralılıyız.net 2011-02-02 23:58:46

"DEĞERLİ KAHRAMANMARAŞLILAR EJDER BEY GERÇEKTEN VEKİLLİĞİ HAK EDEN BİR KİŞİLİĞE SAHİPTİR, BİZE DURUŞU OLAN İNSAN LAZIM. EJDER ORUÇ İSMİ ÜZERİNDE MEMLEKETİMİN GÜZEL İNSANLARINI DÜŞÜNMEYE DAVET EDİYORUM..SAYGILARLA EFENDİM!

Avatar
Mehmet Deniz 2011-02-02 20:45:07

Kahramanmaraşlıyım.memleketimize hizmet eden milletvekilleri arasında bayan milletvekili görmek istiyorum.diğer illerden meclise giren milletvekillerinden bayanlar daha ilgili,daha düzenli, memleketiyle daha iyi ilgileniyor.Maraşımıza da Merih Karakaya'nın daha iyi hizmet edeceğini ve ilimizi daha iyi temsil edeceğine inanıyorum.benim görmek istediğim milletvekili Merih Karakaya. . .

Avatar
murat gölpınar 2011-02-02 19:48:23

geçen yazdğım gibi değerli hemşerilerim niçin hem zenginleri öne çıkarıyoruz bakın milet vekili demek sadece parası ve fabrikası olacak diye bir şey yok milletin vekili yani seni benim vekilim olacak şuna canı yüreketen inanıyorum bakıyorum millet hala menfaat peşinde siz değerli hemşerilerim rica ediyorum beni seçin bakın vekil nasıl olur ve buradan tekrar sayın başbakanımı sesleniyorum rabbim dilerse siz büyüklerim vesile olur ve beni seçer seniz inşllah memleketime vemilletime hayırlı olcağıma inanıyorum bırakın burda şunu iyi ayırt etmek lazım ben ne insan gördüm üstünde elbise yok ben ne insan gördüm üstünde altınyıldız elbise var düşmez kalkmaz bir yaradan dır hepinize en derin sevgi ve sayğılarımı sunar burdan tekrar sayın tayyib babaya ulaşır dileğimle rabbim yar ve yardımcımız olsun

Avatar
tolga 2011-02-02 17:49:47

bekledigimiz aday belli oldu sonunda chp den yusuf kiraz adayligini acikladi hayirli olsun
parlakyigit in karsi ciktigi söylenuiyor

Avatar
ŞEYMA 2011-02-02 17:28:07

ben, aday olarak enver yanıktan başkasını yakıştıramıyorum. enver Hocam benim manevi babamdır.babam eve sıcak ekmek getiriyorsa onun sayesindedir. onun seveni çoktur.sevmiyorum diyen varsa kıskançlığından diyorlardır.enver hocayı seçerlerse bütün halk kazanır.enver yanık çok değerli bir insandır onu anlatmakla bitiremem.

Avatar
TUNCAY 2011-02-02 16:40:38

Ne tuhaftır bakıyorum yorumlara hep aynı isimler arkadaşlar mehet saglam bey e bakanlık için söz verildi niye yerine getirilmedi başbakan K.MARAŞA geldiginde bakanıgızda başbakanınızda benim diyor niye verilen sözler yerine getirilmiyor KONYA ilinden sonra enfazla vekil veren k.maraş niye bir bakanımız yok vekilimizin bir tanesi rüsvet yiyen memurun cezası hafifletilsn diye önerge veriyor böyle olurmu arakadaşlar benim gönlumdeki ve K.MARAŞIMIZA yakışacak isimler 1.m.akif paksoy.2kerim yılmaz 3.faruk atlı 4sefer aycan 5nida gönen 6.mehmet balduk. not.23.dönem milletvekilleri performans raporunda encalışkan isim AKİF PAKSOY bunları göz ardı yapmayalım

Avatar
vatandaş 2011-02-02 15:34:33

AKP ülkeyi böler,hem de 36 parçaya.Mehmet Akif Paksoy memleketi böler,bir de kanun teklifi verdim diye övünür.Bizi geçtik te acaba çocuklarımıza bırakacak bir avuç toprağımız kalacak mı? Lütfen oy vereceğiniz partinizi ve seçeceğiniz vekilinizi iyi seçin.

Avatar
S.AVNI KORKUT 2011-02-02 15:21:12

GÜL GİBİ K.MARAS'A YAZIK EDIYORSUNUZ EFENDILER, BAZI ISIMLERI DUYUNCA EYVAAHH DIYORUM GALIBA MARASIM AYNI GUNLERI TEKRAR YASAYACAK,KIM MI BU ISIMLER MESELA MUSTAFA POYRAZ, MESELA SIMDIKILER GIBI.. YENI KAN, TAZE KAN DIYORUM. HADI HAYIRLISI BAKALIM,HERKESE KOLAY GELSIN....

Avatar
neslihan 2011-02-02 14:10:38

sayın ayşe hanım biz sütcü imamın torunuyuz ne yapacağımızıda iyi biliriz.sizden öğrecek değiliz ama peki siz kimin torunusunuz?

Avatar
Neziha 2011-02-02 14:06:32

Kafalarımızı daha fazla karıştırmaya hiç gerek yok.Kahramanmaraş halkıda gönülden istiyor.Kendilerinden biri olan Ejder Oruc'u vekalet makamında görmek istiyor.İnşallah genel Merkezde bunu bilir.

Avatar
Rüstem AKILLI 2011-02-02 13:49:03

Kendi memleketime, 80 yıl ne yapıldı ki, şu zamanlarda ne yapılıyor onu analiz etmemiz gerekmez mi,kahramanmara'a yapılan hizmetler sadece erbakan döneminde yapıldı. Diğer dönemlerde çivi bile çakılmadı, özellikle son 10 yılda maraşa çivi çakıldı mı, bunları konuşmak lazım. millet vekilleri maraşın çıkarlarını korudumu, yoksa korumadımı, iştenlikle söylemek istiyorum, hiç biri maraşımızın çıkarlarını korumadı.Kendilerine çalıştılar, biraz bir şeyler yapılıyorsa bunlar kamuda çalışan bazı maraşlılar tarafından yapılıyor.Örnek Fikri şahin beyin yönetici olarak çalıştığı dönemlerde olduğu gibi,onun için gerçek kahramanmaraşlılar bir araya gelip partisi partısını bir yana bırakıp bakan olacak insanlar üzerinde çalışmaları gerekmez mi.yoksa eski tas eski hamam mı, arkadaşlar doğru ve dürüst davranma gerekir, mesela kendisi maraşlı olan hanifi yırtıcı gerçekten devleti bilen donatımlı bir insan onun gibileri düşünülmelidir.kendisinden korkanlar değil.

Avatar
mete 2011-02-02 11:26:20

ben Nida Gönen Hocama sonuna kadar kefilim bir insan dün ne ise bugünde o kişidir sizler ankarada yaşayan maraşımızın hiç bir sorununu bilmeyen insanlara kefil olursanız biz dünden hocama kefil oluruz.

Avatar
BARO BAŞKANI 2011-02-02 11:23:46

AK PARTİ K.MARAŞ MİLLETVEKİLİ ADAYI OLARAK GÖRMEK İSTEDİĞİMİZ İSİM K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ İSMİDİR.

Avatar
AHMET HİLMİ 2011-02-02 11:23:38

AHMET KUYBU ÇOK İYİ VE MEMLEKETİNE HİZMET EDEN, ADAM GİBİ ADAM MİLLETVEKİLİ OLSUN YEDİ UYURLAR GİBİ OLMAZ

Avatar
ömer 2011-02-02 10:43:19

Sevgili Sütcü İmam Torunu sevgili kardesım Sen Kabul Etsende Etmesende Tesettür Konusunun Anayasamızdaki Yeri Belli o Yüzden Farklılık Yapacagına Inandıgımız Bır Basbakana Oy verıyoruz Burada Kısılerı Tartısalım Bence Sızden Önce Yazan Arkadasımız Bazı Isımler Soyledı Esnaf Temsılcısı var seref kazancı sonra nedim serefoglu zeynep arıkan vb.. bu arkadaslarımızın anayasamızı nasıl hazırlayabılecegını bızım anayasamızı kurmamızı saglayabılecekmı bence bunları tartısalım 21. yy. tavukmu cıvcıvden cıkmıs cıvcıvmı tavuktan derken bız sutcu ımam torunları hansın torunları uzaya ust dosuyor

Avatar
Ahmet 2011-02-02 09:33:10

Bizim adayımız MHP den Prof.Dr.Sefer Aycan.

Avatar
AYŞE 2011-02-02 00:28:47

ilimizde baş örtülü olup millet vekili adaylığına soyunan hanımlara önemle duyurulur.başınızın örtüsüne sonsuz saygımız var.hatta her zaman yanınızdayız.ama milletvekili adayı olupta milletvekili olursam başımı açacağım düşüncesi iğrenç bir durum.sütçü imamın torunlarına böyle bir anlayıŞ YAKIŞMAAAAZZZ.

Avatar
ALİ BIYIK 2011-02-01 22:25:24

nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı ... Canım Memleketlim Usanmadınızmı Aynı Isımler Konusmaktan yenı Isımlerı konusun bak Şeref KAZANCI taze Kan Zeynep Hanım Taze Kan Ecz. Bulent Bey Yanı Bunlar Olsun demıyorum ama bence ısımlerını tartısalım bu ınsanlar kımdır ne yaparlar ?

Avatar
Mağralı Gençlik 2011-02-01 21:59:22

GENÇ VE DİNAMİK İNSAN EJDER BEY ADAY OLMALIDIR. BU ANKETTE HERKES BİRÇOK KİŞİYİ SÖYLÜYOR FAKAT TANITMIYORLAR. EJDER BEY TÜRK TELEKOMDA ÇALIŞAN ÜST DÜZEY BÜROKRATTIR.KENDİSİ GERÇEKTEN BİR KAHRAMANMARAŞ AŞIĞIDIR. ADAY OLUR VE SEÇİLİRSE BU MEMLEKET ÇOK ŞEYLER KAZANIR. BİRDE ARKADAŞLAR YAŞLARI ÇOK İLERLEMİŞ İNSANLARI BU ANKETTE ADAY GÖSTERMEYELİM. GENÇ İNSANLAR OLSUN Kİ YENİ TECRÜBELER GELSİN. BİZ ZATEN BU İHTİYARLARDAN USANDIK BİRDE YENİLERİ GELMESİN...

Avatar
zokun 2011-02-01 18:32:40

akp nin en çok oy aldığı ilimize başörtülü bir milletvekili yakışır

Avatar
ayşe göl 2011-02-01 18:26:32

AKPARTİ ye bir bayan aday gerekli ve zamanı en uygun isim Avukat Sevilay TÜFEKÇİ olduğunu samimiyetimle düşünüyorum

Avatar
obalı 2011-02-01 18:19:15

1-PORF.DR. ABDUSSAMET ARSLAN
2-SITKI GÜVENÇ
3-İSMAİL KAHVECİ
4-NİDA GÖNEN

Avatar
mustafa 2011-02-01 17:44:30

Arkadaşlar,vekil olacak kişiye vekaletimizi vereceğiz.Bizim adımıza devleti yönetme yetkisi vereceğiz.Vekalet verdiğiniz kişi için kefil misiniz? Ben Ejder Oruç ve MHP için kanımın son damlasına kadar kefilim.''SES VER TÜRKİYE''

Avatar
Mustafa 2011-02-01 17:27:24

Bizim adayımız MHP den Prof.Dr.Sefer Aycan,adı geçen diğer tüm isimler onun kariyerine, deneyimine, kişiliğine rakip olamaz.Gerçeği inkar etmeyin.kimse

Avatar
oğuz yıldırım 2011-02-01 16:02:51

merih karakaya elbistanda ençok oy alacak kişidir anketlerde bunu doğrulayacaktır aday olduğu takdirde elbistanda oy patlaması olacaktır

Avatar
MAHMUT KÜÇÜKÖNDER 2011-02-01 15:49:08

MİLİ TAKIM KAPTANI
1.NEVZAT PAKDİL
2.MEHMET SAĞLAM
3.DR İRFAN KATATUTLU
4.NEDİM ŞEREFOĞLU
5.İSMAİL KAHVECİ
*********
6.EMRE KAZANCI
7.NİDA GÖNEN
8.İSMAİL ALKIŞ
TAM OLİMPİYAT TAKIMI ALIR VE İLİMİZİ TAKIM OLARAK İYİ TEMSİL EDERLER

Avatar
HATİCEE 2011-02-01 15:39:14

bizim adayımız değerli hocamız ENVER YANIK

Avatar
ali bilgiç 2011-02-01 15:19:51

kahraman maraşımıza birazda köylü çocukları aday olsun.mesala 1 mahir tufan 2 mehmet balduk 3 ahmet kuybu 4 atıf şirikci 5 nevzat pakdil 6 mehmet saglam ancak altı alır ak parti

Avatar
TUGÇE 2011-02-01 14:46:25

1.M.akif paksoy2.fikri şahin3.mehmet balduk4.nida gönen.5sefer aycan6.mustafa bastırmacı digerlerne ne gerek var

Avatar
vatandaş 2011-02-01 14:07:42

kahramanmaraştan bakan olması garanti birinin vekil olması lazım aksi taktirde Kahramanmaraş bir beş yıl daha kaybeder. Yazık oluyor canım memleketime

Avatar
liste 2011-02-01 10:08:57

mekez kuzey
veysi kaynak nevzat pakdil
nedim şerefoğlu mehmet sağlam
sevilay tüfekçi a.samet aslan
ali doğan anvi doğan
fatih&mahmut arıkan

doğudan
sıtkı güvenç
mehmet yılmazcan

Avatar
Zorkun 2011-02-01 09:34:08

Kahramanmaraştan bir ilk olarak baş örtülü bir milletvekili çıkarma zamanı geldi

Avatar
ejder 2011-02-01 01:43:12

artik eskilerin pili bitti akp den en fazla ikisi kalir chp ve mhp degisir öyle giderler secime bence akp de
1-nevzat pakdil
2-mehmet saglam geriye kalanlari secmenin bilmesine gerek yok sanki bir is mi yaoacaklar chp den ise
1-osman solak
2-selim sümen
3-mehmet engizek eger bunlar olursa parti dördü zorlar yada evdeki bulgur dan da olurlar denemeye deger
mhp den ise
1-il baskani ben ce en iyisi olur en azindan yakisikli gercekten de oylari artirirbaskasina gerek yok zaten

Avatar
handan 2011-01-31 23:09:25

kahramanmaraş için bayan milletvekili adayımız avukat sevilay tüfekçi hanım olmalıdır.çünkü işine gösterdiği ehimniyeti vekilliktede göstereceğine inanıyorum

Avatar
kadir 2011-01-31 22:16:07

eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı derler.eskileri lütfen ağzımıza bile almayalım ki gideceği yere mesaj gitsin.sonra hepimizin ortak kanaati eski vekillerin ilimize birşey yapmadıkları değilmidir?? 1-RAMAZAN OKUMUŞ(İL GENEL MECLİS BAŞKANI) 2-PRF.DR.ABDUSSAMET ARSLAN 3-DR.GÖKHAN GÖKŞEN 4-MUSTAFA KEMAL GÜVEN(BOTAŞ- KAMU VE HALKLA İLİŞKİLER UZMANI)5-ZEYNEP ARIKAN (KENT KONSEYİ BAŞKANI-BELEDİYE BAŞKAN DANIŞMANI VE BİR ÇOK STK. ÜYESİ)6-FATİH ERKOÇ (AK PARTİ İL BAŞKANI-TEŞKİLAT ADAYI)7-MEHMET BALDUK (7. SIRAYI GÖTÜRMESİ İÇİN SIRALAMASI 7-TİCARET ODASI BAŞKANI) 8-SITKI GÜVENÇ

Avatar
Ramazan ARIK 2011-01-31 20:08:07

Abdussamed ASLAN Milli Eğitimde Müşteşar Yardımcısı Başbakanın değer verdiği bir isimdir.

Avatar
maraşlı ayse 2011-01-31 19:35:08

ilimize faydalı olacak bir isim AV. Sevilay TÜFEKÇİ

Avatar
Fuat 2011-01-31 18:20:44

MHP den birinci sıraya FARUK ATLI yı ikinci sıraya MEHMET BALDUK u koyarlarsa en az üç millet vekili çıkar

Avatar
Fuat 2011-01-31 18:02:55

Artık yedi uyurlardan bıktık şimdi MHP zamanı adayımız Faruk Atlı

Avatar
GÖNÜLLÜ MARAŞLI 2011-01-31 17:16:44

Eleştiri hakkımız olması için taşın altına elimizi koymalıyız.ya çıkıp aday olmalıyız yada olan değerlerimizi desteklemeliyiz. yüzlerce yorumlardan görülüyorki artık maraşlı davasına sahip çıkacak.yeni donanımlı yüzler çıkmaya başladı.bunlardan,ahmet kuybu-irfan karatutlu-nedim şerefo- ismail alkış- atıf şirikçi-gökhan gökşen-mehmet balduk-nida gönen-zeynep arıkan-fatoş esertaş

Avatar
KAHRAMAN MARAŞ 2011-01-31 16:55:50

K.MARAŞ AK PARTİ MİLLETVEKİLİ OLARAK İLK 5 TE OLACAK İSİM K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ İSMİDİR...

Avatar
ŞEREF KAZANCI YA DESTEK 2011-01-31 14:35:10

ŞEREF KAZANCI ADAY OLMALI BASBAKANDA BIR BAKANLIK VERMELI ZEYNEP HANIMDA SAYIN PAKDIL DE ADAY OLMALI ALI DOGANDA ONDAN SONRA TADINDAN YENMEZ MEMLEKET

Avatar
Tuba 2011-01-31 13:26:53

Bizim oyumuz Türk İslam Ülküsünü savunanlara Türküm diyemeyenlere sahte müslumanlara oy yok.Oyumuz MHP ye ve onu ilimizde en iyi temsil edecek Prof.Dr.Sefer Aycan a dır.

Avatar
AJAN 2011-01-31 12:42:17

K.MARAŞ AK PARTİ MİLLETVEKİLİ ADAY LİSTESİNDE İLK 5 TE OLACAK İSİMLERDEN BİRİ K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ İSMİDİR.BAKIP GÖRECEĞİZ HEP BERABER DEMEDİ DEMEYİN.....

Avatar
neslihan 2011-01-31 11:42:35

Halkın içinden gelen,halkın sorunlarını bilen,biri olarak Sevilay Tüfekçi ditorum

Avatar
Halit Yıldız 2011-01-31 11:14:11

Saygı değer kahramnmaraşlılar, size parti değil, millet vekili değil, hizmet edecek, adam gibi adam olacak bakan adaları lazım. Vahit doğan beyin yorumlarına katılıyorum, doğrusunu yazmış.Kahramanmaraş türkiyenin geri kalmış illerinden biri. Bu geri kalmışlığı yıkmak için, sürekli aynı partilere oy vermek, yani kendilerini ipotek altına alınması demek değilmi, biraz farklı düşünmek lazım.Eğer mevcut vekillere oy verirseniz, kendinize değil, ilinize kötülük yapmış olursunuz.Sizlerle paşlaşmak istediğim konu şu Kahramanmaraş ilinde yıllar önce görev yaptım, gerçekten sahip çıkılmayan bir il, O ilin Türkiyede hak ettiği yere gelmesi için, çok kaliteli insanları Ankaraya taşımanız gerekir, benim önerim, Kahramanmaraşlı olan Hanifi YIRTICI'ya milletvekili olması için ben öneri götüreceğim.

Avatar
ahmet 2011-01-31 10:46:36

Bütün partilerin adaylarını merkez yoklamasıyla belirlediği bir sistemde,hak edenin aday olmadığı bir sistemde, AKP nin 6 milletvekilliğinin garanti olduğu bir sistemde,halkın iradesinin önemli olmadığı bir sistemde, MUHTARLIK seçiminin bile en adil bir seçim olduğu bir sistemde... hiç kimse şu olsun bu olsun diye çenesini yormasın.. çünkü KİM OLURSA OLSUN FARKETMEZ... AYNI TAS AYNI HAMAM.. HALK KİMSENİN UMRUNDA DEĞİL.. ANKARA'YA GİDENLERİN HİÇ DEĞİL...

Avatar
GÖKAY 2011-01-31 10:44:12

arkadaşlar yorumlara bakıyorum insanlar hiç ders çıkarmamış biryandan k.maraş büyüksehir olacakmış diyorlar otaya atılıyor il başkanı başbakanımiz daha karar vermedi diyor içişleri bakanı büyük şehir olacak illerin listesini açıklıyor ilimizde görmek istedigimiz vekiller .m.akif paksoy 2fikri şahin.3 alidogan 4.mehmet balduk.5taner kale

Avatar
emine 2011-01-31 10:31:02

merkez ilçe: veysi kaynak,nedim şerefoğlu, sevilay tüfekçi, ali doğan,fatih veya mahmut arıkan, atıf şirikci
kuzey ilçeler: mehmetsağlam, nevzat pakdil,avni doğan,abdulsamet aslan
doğu ilçeler: sıtkı güvenç,mehmet yılmazcan

Avatar
işçi 2011-01-31 10:30:10

ZEYNEP ARIKAN ABLA BENİ İŞE ALMASANDA CANIN SAĞOLSUN MİLLET VEKİLLİĞİ EN ÇOK SANA YAKIŞIR

Avatar
Gökalp 2011-01-31 09:03:58

Değerli hemşerilerim bir gün bile ben MHP liyim demeyen MHP nin kapısından içeri girmemiş hatta MHP ye zarar vermiş kişileri MHP adayı diye yazıyorsunuz.Bu kişiler önce tövbe etsin ve MHP li olsun.MHP nin kendi kadrosu var.Bunlardan Prof.Dr.Sefer Aycan hoca söylediğiniz tüm isimlerden daha çok bu görevi uygun kişidir.

Avatar
mehmet erşan 2011-01-31 01:21:23

k.maraşımıza olması gereken millet vekilimiz sayın Doktorumuz saygıdeger Dr.Sıtkı Güvenc olmasını isterim cok degerli abimiz

Avatar
neyzen 2011-01-30 23:45:15

Hala neden papagan gibi eski isimler teleffuz ediliyor anlamıyorum.Bizim vekiller de adam gibi bi kenara çekilmesini bilmeli artık . Çekilirken de kendi yerlerine kendilieri gibi birilerini getirme telaşına da kapılmamalılar bence. Neden delege tercihine kulak vermiyorlar.seçim sistemi zaten sakat. SORUYORUM NEDEN TERCİHLİ OY PUSULASI ÖNÜMÜZE GELMİYOR.30. sıradan da eger aday adayı en çok oyu almışsa o vekil olmalı. bence MİLLET KENDİ VEKİLİNİ SEÇMİYOR. kim ne derse desin .yanlışım varsa uyarın ve yorum ekleyin .

Avatar
erkan korkmaz 2011-01-30 22:45:25

saygı değer maraşlılar neden din işlerini devlet işlerine karıştırmada bir kısım insanlar bu kadar ısrarlıki...baş örtüsünün sahip çıkılmaya ihtiyacı mı var ki...başörtülü sevilay hanımı gönderecekmişiz.hem kendisi mhp iktidarında ülkücü,laik ve başı açık değil miydir?ee şimdi ne olduda baş örtülü oluverdi birden.bu akp değişimi neymiş böyle arkadaşlar ya...uyanık olmalı ki memleketimin insanları bu memleket hakettiği yere gelebilsin.yeni dönem vekillerimiz vizyon ve misyon sahibi olmalı ve birde rüzgara göre yön değiştirmemeli doğrudan şaşmamalı.bu özellikler ejder oruç beyefendi ile AV.FATOŞ ESERTAŞ hanımefendide mevcut olduğunu inanıyor ve biliyorum.umarım hak eden insanlar bu mevkiye gelirler;ihaleciler değil...

Avatar
MEHMET ANLI 2011-01-30 22:07:27

TÜM PARTİLER KARMA ADAY LİSTESİ SIRALAMASI
1.NEVZAT PAKDİL
2.DR İRFAN KARATUTLU
3.ATIF ŞİRİKÇİ
4.ZEYNEP ARIKAN
5.İSMAİL KAHVECİ
******
6.DURDU ÖZPOLAT
7.NİDA GÖNEN
8.İSMAİL ALKIŞ

Avatar
Niyazi TAMER 2011-01-30 22:02:52

MARAŞIMIZIN 8 VEKİL KONTENJANI VAR.BUNUN İLK BEŞİ AKP 'NİN
1.NEVZAT PAKDİL 2.DR CAFER TATLIBAL 3.DR NEDİM ŞEREFOĞ. 4.SITKI GÜVENÇ 5.SÜPRİZ İSİMLER-DR İRFAN KARTUTLU-ZEYNEP ARIKAN-İSMAİL KAHVECİ
C H P 'NİN BİR ADAYI 6.DURDU ÖZPOLAT(MHMET BALDUK)
M H P BARAJI KESİNLİKLE AŞAR 7.AKİF PAKSU-SÜPRİZ NİDA GÖNEN MEHMET BALDUK
TÜRKİYE PARTİSİ-SAADET PARTİSİ-DEMOKRAT PARTİ BBP'NİN YARISI 'NIN ADAYI 8.İSMAİL Ş.ALKIŞ

Avatar
Mert ŞENOL 2011-01-30 20:29:19

Güvenilir, dürüst,çalışkan,vizyon sahibi olarak tanıdığımız Enver YANIK hocamızı insanlık ihtiyacını karşılayan kalite ve hizmet kavramlarını bize sağlayacağına inandığımızdan dolayı milletvekili olarak görmek istiyoruz.

Saygılarımla,

Avatar
HACIÖKKEŞ 2011-01-30 19:17:29

MUSTAFA POYRAZ..MİLLET VEKİLİ OLMASI LAZIM..MEMLEKETTE KALDIRIM SORUNUNU ÇÖZECEĞİNE İNANIYORUM

Avatar
murat 2011-01-30 17:57:16

bakıyorum hep milletin yazdığına hepsi zengin ama bir yere kadar zenginlik niye ben olmuyorum meclise varınca özüm de sözümde bir sayın başbakanıma sesleniyorum benim maddi olarak hiç bir şeyim yok ama aslan gibi yüreğim var ben bu memleketin çocuğum bir değişiklik yap sayın tayyip baba gel beni 1 sıra akp aday seç bak parti çalışması ve grup dayanışma nasıl iyi olur allah yar ve yardımcımız olsun dualarımın kabul olması dileğiyle hepinize sayğı ve sevgilerimi sunuyorum olaki bir mucize olur ben yani murat gölpınarı sayın başbakanım seçer inşallah

Avatar
salih sadıkoğlu 2011-01-30 17:07:49

Milletin vekili aslını bilip idrak edenlerden olmalı, saını bilmeyen ne anlar vekillikten hizmetten. Veili seçerken şu an hizmetin içinde olan bürokratlardan seçmelşdşr.1. sıtkı güvenç 2. nevzat pakdil 3.ramazan okumuş 4. adil çalışır 5.veysi kaynak 6.ali doğan 7.irfan karadutlu

Avatar
Ercan DOKUMACI 2011-01-30 15:42:29

Bizler çeşitli vesilelerle il dışında Ankara-İstanbul-Bursa ve denzili gibi illerdeyiz,vekil deyince aklımıza İlimiz ve ülkemiz açısından temsil kabiyeti,gelecekle yada herhangi bir ünvana ihtiyacı olmayan ama sadece millete vekillik edip bizlere hizmet etmesi düşündüğüne inandığım Milli eğitim Bakanlığında Üst düzey görev yapan Elbistan lıların guru kaynağı Prof.Dr.Abdusamed ASLAN ın hepimiz tarafından desteklenmesi gereken aday olmalıdır.

Avatar
memleket sevdalısı 2011-01-30 14:39:15

kahramanmaraşımız malesef layık olan hizmeti bir türlü alamıyor.yorumlara baktım yine aynı isimler aday gösterilmeye çalışılıyor.Allah aşkına mevcut vekillerden ne gördünüzde bir daha aday olmasını istiyorsunuz.memleket sevdalısı,yardımsever,beyfendi insan enver yanık hocam sizin milletvekili olmanız hemşehrilerimiz için büyük bir şanstır.

Avatar
VAHİT DOĞAN 2011-01-30 11:54:07

HABERLER****KAYSERİ-55 HÜKÜMET BAKANI ABULLAH GÜL KAYSERİYİ HİZMETE BOĞDU-SİVAS-55.HÜKÜMET BAKANI SİVASIN EĞİTİM SORUNU ÇÖZDÜ ALINMAYAN TÜM YATIRIMLAR TAMLANDI,DİYARBAKIR-DEVLET BAKINI SN MEHDİ EKER DİYARBAKIRA TEŞVİKLER ÜNİVERSİTENİN YAPILANDIRILMASI DOĞUNU BAŞKENTİ YAPDI.56.HÜKÜMET KAHRAMANMARAŞ BAKANI SNBAŞBAKAN R.TAYYİP ERDOĞAN İLİMİZE OTOBAN İNŞAATI TAMAMLANDI,12 ŞUBAT VE AKSU ÜNİVERSİTELERİNE YENİ KADROLAR VERDİ VE 4.NECİP FAZIL KISAKÜREK ÜNİVERSİTESİNİN TEMELİ ATILDI,KAHRAMNMARAŞ 100 BİN KİŞİLİK STAD YAPTIRARAK MARAŞ SPORU BİRİNCİ LİGE ÇIKMASINDA ETKİLİ OLDU.BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE SÖZÜNÜ TUTAN BAKANIMIZ BÜYÜK ALTYAPI SORUNLARINI ÇÖZDÜ.***NEGÜZEL DEĞİLMİ KIYMETLİ MARAŞLILAR.ASLINDA TÜM YAPILAN YORUMLAR HAPSİ BUNUN ÇİN AMMMAAAA HEPİMİZ BARDAKTAKİ SULARIMIZI ORTADAKİ TESTİYE KOYMA ZAMANIVE FIRSARTI GELMİŞTİR.ADAY LİSTELERİNİ İKTİDARA GELECEK LİDERE TAŞIYIP O İSİMLERDEN BAKAN İSTEDİĞİMİZİ EMRİ VAKİ YAPALIM.****1.BAKAN ADAYAI ALİ DOĞAN2.BAKAN MEHMET SAĞLAM3.BAKAN NEVZT PAKDİL4.BAKAN DIŞARDAKİ BÜROKRATLARIMIZDAN5.BAKAN TABİ ADAY MEHMET BALDUK6.NEDİM ŞRFOĞL 7.İSMAİL ŞEREF ALKIŞ 8.GÖKHAN GÖKŞEN9.İRFAN KARATUTLU 10.EMRE KAZANCI 11.ATIF ŞİRİKÇİ12.İSMAİL KAHVECİ 13.SITKI GÜVENÇ14.NİDA GÖNEN

Avatar
Maraş Platformu 2011-01-30 02:41:44

Hizmet yarışında çoook geri kaldık.Özellikle adaylarda madem bizi temsil edecek,Temsil kabiliyeti olan,hitabeti iyi olan,mümkünse donanımlı olan yabncı dili üniversitesi mesleğinde başarılı olan,dürüstlük demiyoruz zaten her insanda olması gereken bir düstur.Ekibe ayak uyduracak istişareyi uggulayabile- cek,geçmişi temiz aday sıralaması yapıp destekleyelim.1-Atıf Şirikçi 2-Nedim Şerefoğlu3-İsmail Alkış 4-Gökhan Gökşen5-Zeynep Arıkan5-İrfan Karatutlu6-Mehmet Balduk 7-Kadir tanış8-Mehmet Parlakyiğit9-Kibar Özdemir10-Nida Gönen

Avatar
METİN YANAR 2011-01-30 02:29:39

M h p -Akif Paksu-mehmet balduk-Kadir Taniş-Şeref Kazancı-ilçe başkanı Ömer-Dışardaki bürokratları
C h p-Mehmet Parlakyiiğit-durdu Özpolat-kibar Özdemir-Emre Kazancı
Tür ki ye par tisi-İsmail Ş.Alkış-İlçelerden iki aday
Ak parti-Mehmet sağlam-Nevzat Pakdil Pakdil-Atıf şirikçi-İsmail kahveci-Fatoş esertaş-gökhan gökşen-İrfan karatutlu-ahmet kuybu-
Sıtkı Güvenç-Zeynep arıkan-
Tüm bunlar bizim değerlerimiz daha eklenebilecek bir dizi bürokrat ve çekinen insanlar var lütfen birz görünür olursak halk olarak en iyi ekibi gönderebiliriz.

Avatar
ejder 2011-01-30 02:15:09

simdiki milletvekillerimiz ne yapti ki genelde onlarin ismi ön planda oluyor yeter artik bunlar olmasin da kim olursa olsun fark etmez ne yani bu adamlarin vazgecilemeyecek neleri var hic söyleyin bakalim su an en ünlü milletvekilimiz sayin mehmet saglam akp iktidarinda neyini gördünüzhic ama dyp de iken her türlü hizmetini gördünüz demem o dirki artik biz bu adamlardan biktik yeni yüzler yeni heyecanlar lazim yoksa yok haberiniz olsun fatih arikan bey olsa ne olur olmasa ne olur ne olur marasa bu adam olmassa hic yeni adalar olmassa oy da yok

Avatar
k.maraş 2011-01-29 12:00:53

Bu zamana kadar kendi çabalarıyla memleketimizin ismini duyurmaya çalışan Dr.Gökhan Gökşen milletvekili olmasıyla daha büyük işler yapacagına inanıyorum.

Avatar
Ali Özgür 2011-01-29 10:15:30

ZAMAN GEÇEN SEÇİMDİ,YER BAŞBAKANIN MARAŞ MİTİNGİ,BAŞBAKANIMIZ VAADLERİNE DEVAM EDİYOR.ANONSCU SAYIN ESKİ BAKANIMIZ SN MEHMET SAĞLAM DİYE ANONSU YAPTI TABİ KAÇIRIRMI BAŞBAKAN HAYIIIIIIIIIIR ECER MEB BAKANIMIZ SAYIN MEHMET SAĞLAM DİYE MÜDAHİL OLDU.ALIN SİZE BAKANLIĞIMIZI ASLINDA KAZANDIĞIMIZ GÜNDÜ.ANKARAYA DÖNÜLÜR MALUM BAŞBAKAN VERDİĞİ SÖZÜ UNUTUR.oYSA BİZİM HEMDE KENDİ İÇİMİZDEN GÖNDERDİĞİMİZ TERTEMİZ VKİLLERİN EKİP RUHU İLE BERABER HAREKET ETME ÇOK OLSUN BİZİM OLSUN DEYİŞİ İLE BAŞBAKANA ÇIKARLAR HAYIR DERLER VE İSTİFA ETMEK İSTERLER BAŞABAKANDA BAKAR DİMDİK ORTAK HAREKET EDEN BİR MARAŞ GÜRUHU VAR VERDİĞİSÖZÜ YERİNE GETİREREK SN SAĞLAMI BAKAN YAPAR.TABİ KEŞKE BÖYLE OLSA İDİ.
1.BAKAN OLABİLECEK MARAŞLI BİR BÜROKRAT
2.MAEHMET SAĞLAM
3.A.DOĞAN
4.DURDU ÖZPOLAT
5.NİDA GÖNEN
6.MEHMET BALDUK
7.İSMAİL ALKIŞ
8.İSMAİL KAHVECİ
9.ATIF SİRİKÇİ BU GÜRUHA ADAY OLACAKTIR

Avatar
fırsat 2011-01-29 09:56:39

28.01.2011 ğünü konferans için ilimize gelen PROF.DR.ABDUSSAMET ARSLAN beyi dinledim.harika bir zekası var.kahramanmaraşımıza bulunmaz bir milletvekili ve bakan adayımızdır.

Avatar
ADEM ÇETİNKAYA 2011-01-29 09:47:03

MEMLEKET İÇİN
1-MEHMET BALDUK
2-İSMAİL ŞEREF ALKIŞ
3-SITKI GÜVENÇ GÖRÜŞÜMÜZ FARKLI AMA CAHP DEN 1.SIRADA
-KİBAR ÖZDEMİRİN HAKKI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM
YENİ İSİMLER

Avatar
CVZ046 2011-01-29 00:28:23

K MARAŞ İNSANINA YAKIŞIR ŞEKİLDE ÇALIŞMA BEKLEMEK İÇİN KİŞİLERİN GEÇMİŞİNE BAKMAK LAZIM, KENDİ SÖZÜNDE DURMAYAN BAŞKASININ HAKKINI NASIL ARAYA BİLİR. BAŞKASINA SUÇ KENDİNE ÖZÜR OLABİLİRMİ, KİŞİ KENDİN DEN BAŞLAYARAK DÜRÜST OLMALI. AYNASIDIR İŞİ KİŞİNİN. ADAM SÖZÜN NE OLDUĞUNU BİLMELİ Kİ SÖZ VERİRKEN DİKKAT ETMELİ, KOLAY VEKİL OLUNMAZ.ŞEREF SATIN ALINMAZ HAK EDİLİR.VEKİLLİK TE ÖYLE OLMALI.BENİM ADAYLARIM 1 İRFAN KARATUTLU 2SITKI GÜVENÇ 3 AHMET ARIKAN ...

Avatar
SUSKUN HALKIN OZANI 2011-01-28 23:44:36

Kahramanmaraşlı kahramanlara selam olsun.Yazılanları okudukça içim yanıyor,yüreğim kanıyor.E-MAİL ile adreslerinde ki dostlarına rica ederek listede adını gösterme telaşına düşen zavallıların bu memlekete ne gibi faydası olur.Mevcutlar gerçekten Kahramanmaraşı hizmet bombardımına tuttu.Rabbim onlardan razı mı bilmem ama,ben vatandaş olarak razı değilim.Her türlü siyasi partiden arınıp,Kahramanmaraşlı tarihteki kahramanlığını göstererek şehrine hizmet edecek kişileri tespit edip bağımsız aday gösterip bağımsız adayların kazandığı bir şehir olarak tarihe adına yazdırması en güzeli olacağı kanaatindeyim.Önce gönlünüze sonra vicdanınıza danışın.Verdiğiniz oyla seçilen zevatların yaptığından dinen mesülsunuz.Hesabını veremeyeceğiniz iş yapmayınız.İnşaallah hayırlısı olur.Yine susmaya karar verdim.Ama haykırmama az kaldı.

Avatar
Mustafa Utku Seyithanoğlu 2011-01-28 22:04:26

Bence 7 milletvekilimizden bir tanesi MHP'den Arif Hikmet NALBANTOĞLU olmalı. Gerek dürüst kişiliği, gerek sert mizacının yanı sıra Kentine sahip çıkmasından da ötürü Arif Bey olmalı. Kentimize ihanet etmiyeceğine inanıyorum. Bu ve daha birçok sebepten ötürü Arif Hikmet NALBANTOĞLU diyorum.

Avatar
metehanata 2011-01-28 17:13:46

bence arkadaşlar tek vefalı millet vekili m.akif paksoy 1 tane ama 7 akp millet vekiline bedel en azında k.maraş için teklif teklif üzerine veriyor yani elinden geleni yapıyor

Avatar
haldun 2011-01-28 14:22:34

MHP nin Adayları:
Kerim YILMAZ
Oğuz Tor
Ejder Oruç
Mehmet Balduk
Tekin ÇOLAKOĞLU

Avatar
seher 2011-01-28 13:59:29

MARAŞ`ta bir tek millet vekilligini adam gibi yapacak aday olarak yeri geldiginde babamız, yeri geldiginde abimiz degerli insan Enver YANIK hocamızdan başkasını tanımıyoruz. Yeterki adaylıgını koysun parti fark etmez arkasındayız, sonuna kadar destekliyoruz.

Avatar
Selattin 2011-01-28 13:51:50

Biz aday olarak,YUNUS HOPUR U Aday olarak destekliyoru.Bu kardeşimizin arkasında çoooook seçmen var dır.İllede Yunus Hopur dur.

Avatar
Hande Zabun 2011-01-28 10:30:40

Bu seçim yine biz maraşlılar için fırsata çevirme imkanı doğmuştur.Bu sefer hangi parti olursa olsun karşılğına garanti almadan oy vermeyeceğiz .Önce bakan arkasından geri dönmeyen hizmetler hepsi birer birer gelecektir.Dostlar hapimiz ak parti,mhp,tp,chp.bbp hepimiz kazanaıırız.çok olsun maraşın olsun
nidası ile
mehmet sağlam-nedim şerfoğlu-ismail alkış-ismail kahveci-mehmet parlakyiğit-atıf şirikçi-nida hanım-ali doğan

Avatar
MEHMET AK 2011-01-28 10:24:05

Şehrin yetişmiş yeni donanımlı insanlar kesinlikle var ama ortak akıl kültürü ile çalışabilecek adaylar olsun futbol gibi tek başınıza oynanmıyor.siyaset tam bir ekip işi.Seçimden sonra pasif olan il başkanlaıda bu ekipe aak uyduacak insanlarımızı çıkartalım.Şimdikiler elbette kötü değil biz iyide aramıyıruz mükemmeli ekiple yapacakları arıyoruz.bu minvalde
1.M.sağlam
2.Ali Doğan
3.Süpriz bakan adayı Joker bir yabancı veya maraşlı Bürokrat
4.Mehmet Parlakyiğit
5.İsmail Ş.Alkış
6.Nedim Şerefoğlu
7.Nida Hanım
8.İsmail kahveci

Avatar
TOROS-ZORKUN 2011-01-28 10:20:37

Yeni yüzler,gençler istiyoruz
başörtülü vekil neden olmasın

Avatar
Barış Denge 2011-01-28 10:16:28

Ağabey vekil Adayları(Bakan)
1.Ali Doğan
2.Mehmet Balduk
3.Mehmet Sağlam
Vekil Adayları
4.Kibar Özdemir
5.İsmail Alkış
6.Atıf Şirikçi
7.Nedim Şerefoğlu
8.İsmail Kahveci

Avatar
elbistanlı 2011-01-28 09:15:36

eskilerden usandık yeni yüzler kültürlü insanlar olsun secimler bittigi zaman bizde heyecan duyalım K MARAŞTAN bakan cıkacakmı diye bunun icin tek aday var MÜSTEŞAR PROF DR ABDUSSAMET ARSLAN K MARAŞ ımıza hayırlı olsun

Avatar
memurbeg 2011-01-28 08:28:37

BU SEFER DE BEN ADAY OLACAĞIM

Avatar
semra 2011-01-27 23:43:43

BAYAN ADY OLARAK İLİMİZİN VEDARI İFTİHARI MUSTAFA POYRAZ BELEDİYESİNE YÖN VEREN KENT KONSEYİ BAŞKANIİLİMİZDEKİ HER TÜRLÜ ETKİNLİKTE ÖN PLANDA OLAN'' Z E Y N E P A R I K A N'' VE HİZMET YARIŞINDA KENDİNİ GÖSTEREN''DR.G Ö K H A N G Ö K Ş E N'' KAHRAMANMARAŞA MİLLET VEKİLİ OLSA YATER GERİSİNİ SİZ DOLDURUN .SAYGILARIMLA.

Avatar
erkut 2011-01-27 20:38:52

1 prof dr abdussamet arslan 2 mehmet balduk
başka yok


Avatar
edem46_ 2011-01-27 19:13:41

1-Prof.Dr Abdussamet ARSLAN
2-Sıtkı güvenç
3-Zeynep Arıkan

Avatar
TURAN 2011-01-27 17:42:57

arkadaslar 6 tanevekilimiz var k.maraşımiza nefaydası var diger vekilerimize bakalım açın bakın TRT 3 KANALINI enfazla önerge hangi vekilimiz vermiş ben birtek M.akif paksoyla durdu özpalatı görüyorum akif beyin k.maraşın faydasına vermedigi önerge kalmadı araştırıyor çalisıyor durdu bey k.maraşspora 70bin lira yardım yaptı daha ne yapsın

Avatar
salih tepebaşılı 2011-01-27 17:35:32

1.şeref kazancı
2.sıtkı güvenç
3.ismail kahveci
4.ömer ardıç
5.nedim şerefoğlu
6.selahattin sandaloğlu
7.çetin kurt
8.murat ildeniz

Avatar
Bu İsimlerin Üzerine Tanımam 2011-01-27 17:06:49

AKP Zeynep Arıkan
AKP Şeref Kazancı
AKP Nevzat Pakdil
CHP Emre Kazancı
MHP Ahmet Kuybu
MHP Mehmet Balduk

Tabi Bu İnsanları Sectirmekte Önemli


Gerisi Hikayee...

Avatar
alkan 2011-01-27 16:55:58

bizler ankaradaki maraşlılar olarak ve akrabalar olarak ak partinin maraştan kerim ünal'ı aday göstermesini istiyoruz artık zamanın geldiğini düşünüyoruz.yeterli bilgi birikim ve donanım fazlası ile vardır.

Avatar
MUSTAFA BİLGİN 2011-01-27 15:54:17

BAKANLAR
1.MEHMET SAĞLAM
2.KÜRŞAT TÜZMEN
3.ALİ DOĞAN
4.MEHMET BALDUK
VEKİLLER
5.STKI GÜVENÇ
6.İSMAİL ALKIŞ
7.NEDİM ŞEREFOĞLU
8.İSMAİL KAHVECİ
9.ATIF ŞİRİKÇİ
10.KİBAR ÖZDEMİR
11.FATOŞ ESERTAŞ

Avatar
ŞAKİR KOCABAŞ 2011-01-27 15:49:28

bakan adayları
1.KÜRŞAT TÜZMEN
2.MEHMET SAĞLAM
3.ALİ DOĞAN
vekil adayları
4.İSMAİL Ş.ALKIŞ
5.NEDİM ŞEREFOĞLU
6.SITKI GÜVENÇ
7.ATIF ŞİRİKÇİ
8.KİBAR ÖZDEMİR
9.İSMAİL KAHVECİ

Avatar
m.burak 2011-01-27 14:43:33

ya arkadaşlar yapılan yorumlara bakıyorum hayretler içerisinde kalıyorum.şu andaki milletvekillerinden iş yapmıyorlar diye şikayet ediliyor.bakanımız yok diyoruz ama nedense yazılan isimler içerisinde yine şuanda vekil olanların isimlerini görüyorum.hayretler içerisinde kalıyorum.eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı.........selamlar.

Avatar
metehan kalaycı 2011-01-27 13:39:10

hükümet nasılsa maraş benim dedikçe
bu halk % 90 akp ye oy verdikçe başka adam mı var dedikçe bu memlekete zerre kadar hizmet gelmez
kolay lokma olmayalım urfanın yaptığını birde biz yapalım oy oranı düşsün bakın o zaman yatırımlara hizmete ama nerde bu bilinçte olan maraşlı yıllardır hizmet görmesede koştu bu tip parti peşlerinden bırakın vermeyin kömür yine dağıtılır yardımlar yine yapılır gidin diyarbakıra bakın allah aşkına onlar akp yemi oy veriyorlar bizden fazla hizmet alıyor gönderdiğimiz vekiller bir sonraki seçime kadar sessizliğini koruyor uyanalım eyy ahali uyanalım benim oyumla ne olur demeyin vermeyin başbakan iyi olabilir saygıdeğer olabilir siz memleketinize bakın ne değişti 8 yılda allah için diğer şehirlerle kıyaslayın bakalım

Avatar
Şevket 2011-01-27 12:56:44

ENVERCİM SENİN SEVENLERİN ŞU MARAŞI AYAĞA KALDIRIR.SEN YETER Kİ ADAY OL.SEN ADAY OLDUĞUN SÜRECE DİĞERLERİN HİÇ ŞANSI YOK.SENİ YÜREKTEN DESTEKLİYORUM VE DESTEKLİYORUZ...

Avatar
SELMA TİYEKLİ 2011-01-27 12:51:43

ORTAK MENFAATİMİZ İCABI İŞADAMLARI İYİ BİR EKİP OLUŞTURSUN STK LARLA BERABER KÜRŞAT TÜZMEN-ALİ DOĞAN-MEHMET SAĞLAM-MEDİNE TANIŞ-İSMAİL ALKIŞ-GÖKHAN GÖKŞEN-ATIF ŞİRİKÇİ

Avatar
turgut 2011-01-27 12:25:52

1.M.akif paksoy.fikri şahin ali dogan eski bakan not.mhp ikdidarında PAKSOY tarım bakanı olacak hadi hayrlısı

Avatar
Vatandaş 2011-01-27 12:00:47

Turgay Terzibaş'ın ''Kimlerin milletvekili olmasını istersiniz''konulu muhtarlarla yaptığı programı izledim.Bütün muhtarlar şu anki vekillerden (8'indende)şikayetçi.Şehrimizle,halkımızla ilgilenmediklerinden dertli.Haklılarda.Bugüne kadar ne yaptılar,vekilim diye zengin sofralarında gezmekten başka?Programda telefona bağlanan vekiller belliki programı izliyorlardı.İstenmadiklerini bile bile hala nasıl oluyorda aday olacağım diyorlar pes doğrusu.Halk uyandı artık ama vekiller tekrar uyutmanın yollarını arıyorlar.İnşallah teşkilatlar her zaman uyanık olurlar da şimdiki vekilleri tekrar ankara2ya göndermezler.

Avatar
ali arslan 2011-01-27 11:44:11

Ejder Oruç, bürokrasiyi bilen,kahramanmaraş'ı ve Kahramanmaraşlıları seven, mütevazi kişiliği ile herkese değer veren bir insandır.İnşalllah vekil olur.

Avatar
ormancı 2011-01-27 11:34:44

Bence AKP den Orman Mühendisi KAHRAMAN İSMAİL KILIÇ olmalı. dürüst insan, kaliteli şahsiyet...

Avatar
Tülay 2011-01-27 11:32:02

Etrafınıza bakın farklı lık üretebilen ve gerçekten çalışan kimvar. Dr. Gökhan Gökşen ilk aklıma gelen isim. Allah yetiştirenden sayın hocamdan razı olsun.

Avatar
TBB 2011-01-27 11:26:33

K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ KUVVETLE MUHTEMEL İLK 5 TE ADAY GÖSTERİLECEKTİR.....

Avatar
TURGAY 2011-01-27 11:00:21

1.M.Akif paksoy-fikri şahin ali dogan.not mhp ikdidar gelirse PAKSOY tarım bakanı olacak

Avatar
osman 2011-01-27 10:01:53

MHP 1.NİDA GÖNEN
AKP 1.NEVZAT PAKDİL
CHP 1.DURDU ÖZPOLAT
sıralama bu şekilde olur.

Avatar
Ramazan 2011-01-27 09:27:05

Bu seçimler çok önemli.Ülkenin dönüm noktasıdır.Bu gidişat çok tehlikei yarın çok geç olabilir. Bu nedenle oyumuz MHP ye ve Prof.Dr.Sefer Aycan a

Avatar
TURGAY 2011-01-27 09:13:49

1.m.akif paksoy 2mustafa bastırmacı 3.fikri şahin 4.ali dogan eski bakan yeter zaten

Avatar
CVZ046 2011-01-27 00:33:58

1 İRFAN KARATUTLU 2 SITKI GÜVENÇ 3 AHMET ARIKAN bu arkadaşlar hizmet erleridir yaşamlarıda halk tan farksız

Avatar
MAHMUT 2011-01-26 23:24:00

1-gökhan gökşen
2-sıtkı güvenç
3-ahmet arıkan
4-mehmet sağlam
5-afşın adayı
6-andırın adayı
7-türkoğlu adayı
8-elbistan adayı

Avatar
yahya 2011-01-26 18:33:36

benım için k.maraş için iki önemli aday prof.dr.sefer aycan ve eski ssk teftiş kurulu bşk.oğuz tor dur.emın olun sekız değil 18 milletvekiline bedel vekillik yaparlar.

Avatar
MUSTAFA SAKA 2011-01-26 18:10:10

ŞEHRİMİZİN GÜZEL İNSANLARI İÇİN ADAYIMIZ ENVER HOCAM FAKİRLERİN BABASI DÜŞKÜNLERİN DOSTUDUR.EĞER MİLLİYETÇİ,HUKUKÇU,BİR İNSAN İSTİYORSANIZ ENVER YANIK HOCAMIZI SEÇİN.ENVER HOCOM SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN.ADAYIMIZ ENVER YANIK. HERKESE SELAMLAR...

Avatar
hakan 2011-01-26 17:13:16

Güzel memleketimin güzel insanları değerli arkadaşlar ne kadar kodaman var hepsini yazmışsınız çoğuda işdünyasından bizler oda başkanı felan secmiyoruz.Bence secilecek kişi biraz toplum mühendisi olması gerek parasının olup olmaması sorun değil önemli olan memlekete güzel projeler üretip devletten ödenek alabilecek liderlere ihtiyac var;oysa çokda önemli değil biz şahsa değil partiye oy verecek k.maraşlı bırak kardeşim maraş ilerlemesin kendi kendine büyüdü şehir kendi potansiyeliyle büyüdü utanmıyorlarda maraşın komşu illere bak milletvekillerini vicdanlarıyla başbaşa bırakıyorum.

Avatar
TUGA 2011-01-26 17:12:38

1.M.AKİF PAKSOY.M.BALDUK.SEFER AYCAN.NİDA GÖNEN.NOT.PAKSOY MHP İKDİDARINDA TARIM BAKANI OLACAK

Avatar
ali ekrem 2011-01-26 16:58:35

yazılan listelerde iki isim diğerlerinden farklı Ali Doğan ve Dr. Gökhan Gökşen.

Avatar
Cevat 2011-01-26 15:32:56

Arıkan'ların hepsini milletvekili yapalım olsun bitsin

Avatar
sultan 2011-01-26 14:59:15

adayımız sevilay hanım

Avatar
Görkem ALAGÖZ 2011-01-26 14:33:30

Prof.Dr.Abdussamed ASLAN Bey K.Maraşa ve ülkemize değer katacaktır kendisine verilecek her türlü görevleri K.Maraş için kullanacaktır.

Avatar
mustafa gönen 2011-01-26 14:24:25

arkadaşlar maşallah millet vekillerini bölüşmüsünüz müsaade edinde sayın başbakan afşine bir milet vekli versin hep başkalarınamı oy verlim içinde vesıralasında afşinli aday olmayan partiye oy vermeyi istemiyorum

Avatar
şule koca 2011-01-26 14:16:43

TP.İSMAİL Ş. ALKIŞ

Avatar
BATU DEMİR 2011-01-26 13:25:29

TP İSMAİL ŞEREF ALKIŞ
MHP NİDA GÖNEN
CHP M.PARLAKYİĞİT
AKP CAFER TATLIBAL
MİLLETVEKİLLİĞİNİN VAZGEÇİLMEZLERİ DAHADA ARAMA.

Avatar
selahattin karademir 2011-01-26 13:03:45

Mehmet Balduk
İsmail Ş.Alkış
Nedim Şerefoğlu
Ali Doğan
Atıf Şirikçi
Mehmet Parlakyiğit
tam ekip olur

Avatar
ADEM ÇETİNKAYA 2011-01-26 12:14:55

BU SENE MEHMET BALDUK İSMAİL ŞEREF ALKIŞ SITKI GÜVENÇ YAKIŞAN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI OLUR.MEMLEKETE FAYDALI İNSANLARI SEÇMEK BİZİM İŞİMİZ

Avatar
gönüllü maraslı 2011-01-26 11:59:30

EKİP RUHUYLA HİZMET VEREBİLECK VEKİLLER
1.MEHMET SAĞLAM
2.MEHMET BALDUK
3.İSMAİL ŞEREF ALKIŞ
4.ATIF ŞİRİKÇİ
5.ALİDOĞAN
6.MEHMET PARLAKYİĞİT
7.NEDİM ŞERFOĞLU

Avatar
Muzaffer 2011-01-26 08:59:11

Biz gerçek milliyetci insanlarız.Aslada bu cizgiden vazgeçmeyiz.Çıkarlarımız için ihanet etmeyiz.Bu nedenle ne olursa olsun MHP den vazgeçmeyiz.İlimizde MHP yi en iyi temsil edecek kişi Prof.Dr.Sefer Aycan dır.

Avatar
HÜSEYİN C. 2011-01-26 00:12:43

Erdal DENGE'nin milletvekili olması Maraşa ve gurbetteki Maraşlılara çok büyük faydası olacağına inanıyorum.

Avatar
k.maras 2011-01-25 23:34:59

kahraman maraşın millet veklil adayı gökhan gökşen olması gerekmemktedir neden diye sorar sanız bu zamana kadar kim kahraman maras için bir sey yaptı ki ama bu guzide insan kahraman maras halkı ila iç içe ve k.marasa katkıda bulunmak için daima bir failliyetler içerisin de gökhan gökşen millet vekilimiz olması maraşımız için ikin çi bir kurtulus tur

Avatar
RAMAZAN 2011-01-25 22:29:26

bu sene kahramanmaraş milletvekilliğine en yakışan adam MAHMUT ARIKAN dır. O başarıya adanmış hayat portresidir. Ve ben gönülden inanıyorum ki Maraşımızı yüce mecliste en iyi şekilde temsil edecektir. Nesli tükenmiş insanlardandır.Mahmut arıkanın milletvekili olması demek,bakanlığada emin adımlarla yürümesi demektir.
Sevgilerimle...
Ramazan

Avatar
zehra 2011-01-25 19:03:49

benim ve ailemle NİDA gÖNENİN ADAY olması halinde oyumuz MHP ye

Avatar
NAMIK KEMALLİ CAN 2011-01-25 17:53:54

HER ŞEY ŞEHRİM İÇİN DİYORSAN BU GENEL SEÇİMLERDE AKILLI OLMALI VE MANTIKLI BİR ADAYI MANTIKLI BİR ŞEKİLDE MECLİSE YOLLAMALIYIZ. BU KONUDA ÖNEREBİLECEĞİM 3 KİŞİ VAR GERİSİNİ SİZ BELİRLEYİN VE İLK 3 :
-ZEYNEP ARIKAN
-AHMET ARIKAN
-SITKI GÜVENÇ...

Avatar
hatice 2011-01-25 17:49:21

İLİMİZDE HERTÜRLÜ ETKİNLİKLERE EV SAHİPLİĞİ YAPAN,İLİMİZ İÇİN CANLA BAŞLA ÇALIŞACAĞINA İNANCIMIZ TAM OLAN,DENEYİMLİ,BİRİKİMLİ,HER TÜRLÜ GÖREVİN ÜSTESİNDEN GELEBİLECEK.KAHRAMANMARAŞ İÇİN ÇALIŞACAĞINA İNANDIĞIMIZ BİR AİLE AHMET ARIKAN VEYA ZEYNEP ARIKANDAN BİRİ MUTLAKA İLİMİZİ TEMSİLEN MİLLETVEKİLİ OLMALI. İLK BEŞTE GÖRMEK İSTİYORUZ.

Avatar
hasan 2011-01-25 17:25:44

Sıtkı Güvenç ve Ali Doğan

Avatar
Betül 2011-01-25 17:23:06

Biz sağlıkcıların adayı MHP den hocamız,müsteşarımız Prof.Dr.Sefer Aycan

Avatar
zorkun 2011-01-25 16:10:48

baş örtüsüne sahip çıkan Ak Partiden meclise baş örtülü bir bayan gönderelim

Avatar
Alper 2011-01-25 15:16:57

Bence Milletin VEKİLİ olabilecek tek isim var. Dr. GÖKHAN GÖKŞEN. Maraşın yetiştirdiği bu isim bence herşeye layık.

Avatar
Ali Topak 2011-01-25 14:09:43

TBMM'de K.maraşımızı başarılı, insanları ve memleketini seven, çalışkan hocamız H.yüksel Horasan temsil etmelidir.

Avatar
hceren 2011-01-25 14:04:19

Bir eğitimci var tanıdığım memleket sevdalısı,gittiği memleketlerde bile kendi memleketini düşünen K.Maraş için çalışan bir eğitimci.Proje üreten enerji dolu,Geleceğin Milli Eğitim Bakanı neden bizim memleketden olmasın.Erdal DENGE'ye yakışmazmı Vekillik vede bakanlık.

Avatar
MİLLETİN VEKİLi CVZ046 2011-01-25 10:23:32

artık halktan biri olmalı dişi tırnağıyla gelmeli birilerine bedel ödememeli alnı ak olmalı iş te bunlar olmalı İRFAN KARATUT LU SITKI GÜVENÇ gibi halktan olmalı

Avatar
İbrahim 2011-01-25 08:52:12

Bizim adayımız MHP den Prof.Dr.Sefer Aycan,Oğuz Tor.

Avatar
VATANDAŞ GÖZÜYLE 2011-01-25 00:57:07

HALKIN İÇİNDEN HALKLA İÇİÇE ÇALIŞKAN KÜLTÜRLÜ YAZAR K.MARAŞLILAR YAPTIKLARINI UNUTMAYACAK KADAR VEFALI K.MARAŞIN SESİNİ DUYURAN BEYEFENDİ ÖRF,ADET,GELENEKLERİNE BAĞLI DİĞER MİLLETVEKİLLERİNDEN DAHA ÇOK İŞ YAPACAĞINA EMİNİM K.MARAŞ İÇİN MİLLETVEKİLİ ADI ÜSTÜNDE MİLLETİ TEMSİL EDECEK TEK ADAY MİLLETİN DERDİNİ DİNLEYECEK MİLLETVEKİLLİĞİ SADECE ANKARADA PARMAK KALDIRIP İNDİRMEK DEĞİL,K.MARAŞI DAHA İLERİ DÜZEYE GÖTÜREBİLECEK ADAY DR GÖKHAN GÖKŞENDİR

Avatar
................hacı........................ 2011-01-24 23:26:16

Bu meclise ilimizden bir bayan vekil göndersek nasıl olur

Avatar
HİKMET 2011-01-24 21:54:41

ERDAL DENGESİZ MARAŞ DENGEDE DURAMAZ. MİLLETVEKİLİ ADAYIMIZ SARIÇAM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ERDAL DENGE

Avatar
burak 2011-01-24 21:53:44

türkiyenin kendi dalında en genc proflarndan prof dr müsteşar abdussamet arslan ak partiden bakan olarak görmek istiyoruz

Avatar
bld bşk 2011-01-24 19:36:25

tabiki bu gune kadar erkeklere oy verdik olmadı bu sefer bayannara verilecek

Avatar
Ejder 2011-01-24 17:30:58

Bizim adayımız Prof.Dr.Sefer Aycan.Arkadaşlar aday belirler iken kişinin kariyerini dikkate almak gerekir.Sefer Aycan hoca akademisyen olarak,bürokrat olarak en üst noktalara gelmiş, iline ve ülkesine hizmet eden dürüst kişilik sahibi bir milliyetci şahsiyettir.Miiletvekili olması ilimiz için bir şanstır.

Avatar
AJAN 2011-01-24 17:27:03

AK PARTİ MİLLETVEKİLİ LİSTESİNDE İLK 5 TE OLACAK İSİMLERDEN BİRİSİ K.MARAŞ BARO BAŞKANI AV.İSMAİL KAHVECİ İSMİDİR DEMEDİ DEMEYİN İZLEYİP GÖRELİM HEP BERABER...

Avatar
hasan 2011-01-24 16:30:45

ZEYNEP ARIKAN tek millet vekili

Avatar
hakan 2011-01-24 16:09:20

arakadaşlar çoğunuz mehmet sağlam demişsiniz ama mehmet sağlam AKP den aday olamıyor tüzük gereği 70 yaşını aştığı için ne yapalım...

Avatar
bertizlioğlu 2011-01-24 15:49:19

kurtuluş savaşında bsertizin katkısı büyük sütçü imam bile bir süre bertiz ağabeyli köyünde kalmış, bertiz devamlı KAHRAMANMARAŞ'ın kuzey bölgesinde siğortası herkes bir milletvekili ismi yazmış ,bizim bertizdende BERTİZ EĞİTİM KÜLTÜR VAKFI BAŞKANI Ökkeş özdemir aday gösterilse iyi olur

Avatar
46h46n 2011-01-24 15:36:47

ALİ DOĞAN desem yeterli herhalde herkes ister

Avatar
Tayfur 2011-01-24 15:29:08

Site çok güzel bir şeye parmak başmış oma biz onu kullanmasını bile bilmiyoruz. Lütfen zamanınızı boş işler ile uğraşarak yitirmeyin eğer bu memleket için hahikaten bir şey yapmak istiyorsanız adam gibi çıkın elinizi vicdanınıza koyun ve 8 tane isim yazın.

Avatar
veli u. 2011-01-24 14:49:45

Güleryüzlü beyefendi kişiliğiyle tanıdığım Gökhan Gökşen'e milletvekilliği yakışır.

Avatar
Dr. Faruk 2011-01-24 13:55:41

Cumartesi Günü Aracımla Kücük Bir kaza yaptım sanayiye gittim. kaportacıyla anlastım aracımı yaptıracak oldum. bır cay soyledı vakıtte vardı sohbet ettık. o kadar dertlı kı arkadas herseyden asagıdan yukarıya sonra secım surecınde oldugumuzdan mv. adaylarımız vbb... konular acıldı mv.lerinden rahatsızlıgını dıle getırdı bu sene bızde dedı kendı vekılımızı cıkaracagız dedı Şeref KAZANCI sanayide döşeme işi yapıyormus sanayinin eski ustalarındanmış adını bende duydum bır ıkı yerde sloganı hosuma gıttı Farklılık Gerek ! Bence Farklılık yaratmıs esnafı etrafına toplamıs :) basarılar

Avatar
VATANDAŞ 2011-01-24 12:58:57

Bu memleketin milletvekiline ihtiyacı yok. Milletvekili adaylarını G.Antep'ten transfer ederseniz olur. O zaman K.Maraş nasıl dünya kenti olur görürsünüz. Seçimler de kimseye oy yok O KADAR ...

Avatar
MELİH MERTOGLU 2011-01-24 12:45:44

SELAM ARKADAŞLAR..NE GÜZEL YORUMLAR HERKES GÖNLÜNDEKİ İNSANI YAZIYOR ELBETTE YAZACAKLAR HAKLISINIZ..AMA BU SİSTEMDEN MERKEZ YOKLAMASI SİSTEMİYLE NE OLACAK Kİ.MERKEZ BELİRLEYECEK..GENEL MERKEZLERDE KAPALI ODALARDA GENEL BAŞKANI KİM YÖNLENDİRİRSE O VE ONUN EKİBİ LİSTELEREDE YER ALACAK..BU MU?DEMOKRASİ BU MU?HALKIN ADAYI OLACAK..PARTİLERİN KURULUŞ TÜZÜKLERİNDE VAR VEYA KURULURKEN BAGIRA BAGIRA SÖYLERLER ÖN SEÇİM OLACAK SANDIK KURULACK SANDIK SANDIK..HANİ NEREDE...BU NEDENLE YORUMLAR NAFİLE BENCE..HAYIRLISI...MEVLAM MEMLEKETİMİZE HİZMET AŞKIYLA YANIP TUTUŞAN VEKİLLER NASİP ETSİN İNŞAALLAH...SAYGILARIM

Avatar
ZÜBEYDE 2011-01-24 12:24:00

AV SEVİLAY TÜFEKÇİ hanımın aday almasını canıyürekten istiyoruz

Avatar
AHMET ARIKCAN 2011-01-24 11:23:56

K MARAŞ A ADAM GİBİ ADAM LAZIM ODA ALİ DOĞAN DIR. GERİSİ BOŞ. HER GEÇEN GÜNLER K MARAŞ İÇİN. ÇOK BÜYÜK KAYIP OLARAK GÖRÜYORUM YAZIK YAZIK BAŞKA ŞEHİRLER KOŞARAK GİDERKEN K MARAŞ SANTİM SANTİM GİDİYOR...

Avatar
erkan korkmaz 2011-01-24 10:47:02

yazılanlardan bir sonuç çıkarmak gerekirse sanırım eski listeden farklı olarak zeynep arıkan ve imran kılıç adaylığı hakediyor umarım kendileri memleketimize faydalı işlere imza atarlar.ejder oruç beyle AV.FATOŞ ESERTAŞ hanımda mutlak suretle dikkate alınmalı bence

Avatar
bozkurtyusuf46 2011-01-24 09:40:14

Hamit Bülent EKEN

Avatar
İbrahim 2011-01-24 09:13:14

Bence bu kuzey güney ayırımı yanlış önemli olan kişiler ve düşünceleri.Bu nedenle oyumuz MHP ye ve Sefer Aycana.

Avatar
maraşlı 2011-01-24 08:15:10

hala çözemediğseniz ve barğrtülü aday gösteremediğseniz.
bu milletten oy istemeye bile gelmeyin

Avatar
halil 2011-01-23 23:35:42

BENCE H.YÜKSEL HORASAN OLMALI ÇÜNKÜ MEMLEKET SEVDALISI BİR İNSAN

Avatar
abdullah 2011-01-23 23:26:18

Dr. Gökhan Gökşen mutlaka milletvekili olmalıdır. Son yıllarda yaptığı çalışmalarla adından söz ettiren gökhan gökşen maraşın umududur.

Avatar
maraşlı 2011-01-23 23:15:31

ilimize huzur getirecek, çalışkan eğitimli. samimi,kendinden emin,hakka inanan başörtülü bayanların oyuna talip olabilecek bir bayan AV.SEVİLAY TÜFEKÇİ

Avatar
((((:...::::*Mehmet_Saka*::::...:)))) 2011-01-23 21:27:53

en büyük enver hoca bence enver hoca olmalı.İtirazı olan beni bulsun.Şu anda enver hoca olmasaydı ben okuyamayabilirdim şu anda her zaman dediğim gibi enver hoca olmalı.

Avatar
Kerem 2011-01-23 21:19:14

tırnaklarıyla çalışarak maraşa hizmet etmeye çalışan Dr. Gökhan Gökşen mutlaka aday olmalı.

Avatar
kahraman kentli 2011-01-23 20:56:14

ali doğan

Avatar
mehmet togay 2011-01-23 20:11:01

benim dusuncem faruk atlı beydir.tartısmaya gerek yok

Avatar
neyzen 2011-01-23 17:39:34

Maraşta her dönem millet vekillerinden bir kaçı degişiyor fakat aslın da degiş miyor.Hemen açıklayayım ; Ali sezal birkaç dönem vekil oldu .yeniden aday oldu. millet artık yeter dedi. o ben adaylık tan çekiliyorum ama yerime Veysi kaynak dedi Aslın da Ali sezal vekil oldu. veysi boş.Maraşta her dönem vekiller bu şekilde degişiyor. aslında degişmiyor. Sanırım anlatabildim.Önemli olan isimlerin degişmesi degil.

Avatar
analizci 2011-01-23 15:50:37

1-Zeynep Arıkan
2-Mehmet Sağlam
3-Nezat Pakdil
4-Mehmet Balduk
5-Ali Doğan
6-Nedim ŞEREFOĞLU
7-çevre ilçelerden aday

Avatar
ahmet arınç 2011-01-23 15:44:09

inşallah allahın izniyle millet vekilimiz ZEYNEP ARIKAN hanımefendi olacağına inanıyorum kendisi kent konsey görevindede üstün hizmet ve başarılarıyla ilgi odagı halinde.

Avatar
Sempatik 2011-01-23 11:34:38

2007 delege yoklamasında ilk sıralarda cıktıgı bilinen ve istediği sonucu alamadığından dolayı hakkı yenen İMRAN KILIÇ BU DÖNEM BİZİM VE MARAŞ HALKININ ADAYIDIR. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ŞİMDİ BİTLİS MÜFTÜSÜ AMA DÖNÜŞÜ MUHTEŞEM OLACAK...

Avatar
yavuz bogacaer 2011-01-23 02:31:57

biktik artik eski yüzlerden maras icin yeni yüzler görmek istiyoruz her partiden kendini yetistirmis dil bilen dünya ya acilmis halkin icinden isimler istiyoruz kmaras icin yeni yüzler MUSTAFA YENITAS yabanci dil bilen tarihci yazar en iyi yeni vekil adayimiz olabilir

Avatar
Ramazan IŞIK 2011-01-22 18:32:39

yenileşme adına eskilerin hepsini dağatmayın yeter.Prof.Dr.Addussamed ASLAN Dr.Sıtkı GÜVENÇ
Dr.İrfan KARATUTLU ve İbrahim ÖZDEMİR AK Partiye değer katacaklardır.

Avatar
osman kalaycı 2011-01-22 17:01:27

ALİ DOĞAN ömer faruk kalaycı gökhan karcı ejder narlıoğlu

Avatar
Ayşe Hoca 2011-01-22 16:58:33

Kahramanmaraş ta Millet vekili adayım Bİtlis İl Müftüsü SAyın İmran Kılıç tır. Eskiler den usandık arkadaşlar. Maraş a hizmet edecek Birileri gelsin artık. Ak Partide herşeye ramen kendisine gösterilen bu teveccühü Millete hizmet edecek birilerini aday olarak açıklayarak kendisini göstermeli.Milletin kendisine verdigi kıymetin farkına varmalı ve menfaat çetelerini artık bertaraf etmeli.

Avatar
mahmut kaya 2011-01-22 16:32:52

Enver Hocam seni Tayyip ERDOĞAN'a çok benzetiyorum.Sen onun gibi halk adamısın,halkın içindesin. Herkes seni çok seviyor. Sen nereye biz oraya.

Avatar
ali46 2011-01-22 14:48:36

tek adayımız kibar özdemir

Avatar
Metin Kapıkale 2011-01-22 14:40:29

Enver hoca sen bizim arkamızda olduğun gibi çamlıca,sakarya,kurtuluş,kuycak,kümbet, namık kemal mahalleleri de arkanda sen yeterki adaylığını koy..Hangi parti olursa olsun oyumuz sana..

Avatar
cvz046 2011-01-22 14:15:51

benim favori adayım UZ DR İRFAN KARATUTLU memleketimiz için hayırlı ve faydalı işler yapacağını düşünüyorum kendisine başarılar diliyorum

Avatar
deniz 2011-01-22 12:02:55

elbistan ve bölgesi için çalışacak gerçek aday mustafa erbilen olmalıdır çünkü daha önce belediye başkanlığı adaylığında temayül yoklaması yapıldığında birinci olmasına rağmen aday göstermeyen akp bu sefer bu hatasını düzeltmelidir

Avatar
neyzen 2011-01-22 11:55:51

Arkadaşlar cafer tatlıbal diye bi vekilimiz var 5 yılda onu hiç gören,ismini duyan,tanıyan ve herhangi bir icraatını duyan varmı.Nasıl olsa iskelet diksek gidiyor. Dikmeye devam..........

Avatar
ÇAGLAYANCERİT İN GURURU 2011-01-22 11:03:37

kahraman maraşta milletvekili olmasını istediğim tek arkadaş olarak HALİL İBRAHİM MENEKŞE NİN olmasını isterim çünkü bu arakadaşa inanıyorum ki KAHRAMAN MARAŞ a yenilikler kazandıractır çünkü gariban babası

Avatar
ömer 2011-01-22 10:42:04

MERKEZ :ali doğan,mahmut arıkan,veysi kaynak,cafer tatlıbal sevilay tüfekçi
KUZEY :abdulsamet aslan halil ibrahim gök,nevzat pakdil mehmet sağlam, hacı duran gökkaya, abdullah dede
DOĞU : sıtlı güvenç
BATI : .....

Avatar
Gökhan 2011-01-22 09:37:39

Bizim oyumuz MHP ye ve MHP nin,Kahramanmaraşın en uygun adayı Prof.Dr.Sefer Aycan'a.Oyunuzu adam gibi adama verin.

Avatar
Ahmet 2011-01-22 00:39:57

Bazı vekillerin mezara kadar milletvekili kalmak istediğini biliyoruz.
Siz değerli dostlarımdan ricam.Şuan Ak Parti'de milletvekilliği yapmakta olan kişiler hakkında, tercihi Başbakanımıza bırakalım.Çalışmalarına göre en doğru kararı vereceğine inanmaktayız.Ak Parti 15 Milyon oy almış bir milli partidir.Bu dava kutsaldır.
Vekil olanlar hakkında; İnternet ortamında türlü türlü anketlerin düzenlenmesini
doğru bulmuyorum.3-5 dönemdir vekillik yapan vekillerin fedakarlık yapmalarını bekliyorum.Yazılı olarak; sayın Başbakanım vekil olsak ta, olmazsak ta, hep Ak partili kalacağız.Hep hizmet için hazır olacağız.Millet, mecliste Kamer Genç'leri görmek istemiyor.
YENİ SUAT KILIÇLAR,YENİ ALİ BABACANLAR,YENİ AHMET DAVUTOĞLU İSTİYOR.ZAMAN YENİLEME VE GELİŞME ZAMANIDIR.KANUNLAR DEĞİŞİYOR,TÜRKİYE DEĞİŞİP GELİŞİYOR.BU YENİLEŞİM VE GELİŞİM İÇİNDE
BULUNANLAR YORULUR, YIPRANIRLAR.
FEDAKARLIĞIDA BAŞTA AK PARTİ'DE MİLLETVEKİLİK YAPANLARDAN BEKLENİLİR.FEDAKARLIKTA BULUNACAKLARINA DA İNANIYORUZ.

Avatar
burak 2011-01-22 00:07:58

bence kimin milletvekili olarak aday gösterildiği isim olarak pek önemli değil umarım k.maraşımız için çalışacak, ilimize faydalı olacak isimler bizi temsil eden vekllerimiz olurlar...hayırlısı olsun

Avatar
küçük ahmet 2011-01-21 23:21:35

artık en iyiler gerekli
1-Prof.Dr.Abdussamed ASLAN

Avatar
ADL 2011-01-21 16:49:08

k.MARAŞA SARIÇİZMELİ MEMET AĞA MİLLET VEKİLİ OLAMALIDIR. ÇÜNKÜ EN İYİ O SORUNLARI BİLİR.

Avatar
KUZEYLİ 2011-01-21 16:07:00

1.Dr.Sıtkı GÜVENÇ 2.Prof.Dr.Abdussamed ASLAN 3.Dr.Hacı Duran GÖKKAYA
4.Osman OKUMUŞ
5.Ali ÇINAR
6.Fatih ERKOÇ

Avatar
Zehra 2011-01-21 13:54:40

Kadın aday olması elbette iyi olur.Fakat sırf kadın olduğu için seçim yapmanın yararı yoktur.Bu göstermelik,kandırmacı bir yaklaşım olur.Bizim adayımız hocamız Sefer Aycan dır.Yapacakları yaklaşımı ile en uygun isimdir.

Avatar
toros 2011-01-21 13:49:56

açılımı halil ibrahim gök elbistan dan

Avatar
zorkun 2011-01-21 13:37:04

genel seçimler başlıklı yazan arkadaşım neden rahatsız olsun hemen karalama yapmaya başladın balonvekil falan bir sıkıntınmı yoksa bir beklentinmi var da arayada ejder beyi sıkıştırdın.tanısan böyle karalama yapmazdın demekki tanımıyorsun veya beklentin var çekemiyorsun

Avatar
tahsin kurtar 2011-01-21 12:59:51

AKP milletvekili aday adayımız sayın ŞEREF KAZANCIDIR..
Esnafımızın hissiyatını en iyi şekilde anlayacak kişidir.Millet vekili oldugu takdirde TÜm K.MARAŞ halikına hizmet vereceğine eminiz.kendinisine BAŞARILar dileriz..

Avatar
öz k.maraşlı 2011-01-21 12:51:21

1.ali doğan 2.ali doğan 3.ali doğan 4.ali dağan 5.ali doğan 6.ali doğa 7.ali doğan 8.ali doğan.BİRTEK ALİ DOĞAN GİTSE YETER ÇÜNKİ HEPSİNE BEDEL VEKİL OLUR

Avatar
mehmet 2011-01-21 12:28:28

kerim ünal ve nevzat pakdil benim favorim ak parti bunların peşini bırakmasın

Avatar
Murat İpek 2011-01-21 11:29:02

1980 sonrası bildiğim siyasetçiler içinde bir numara olan ALİ DOĞAN'ın ne yapıp edip ikna edilerek aday gösterilmesi, yanına da MEHMET BALDUK gibi bir sivil toplum liderinin monte edilmesi K.Maraş siyaseti için çok büyük bir başarıdır. Şeref Kazancı, Mahmut Arıkan, Ahmet Kuybu,Ökkeş Şendiller gibi şimdikilere göre kat kat fazla hizmet edeceğine inandığımız kişiler aday olursa belki şu şehir makus talihini yenecektir.

Avatar
CENGİZ AĞCAN 2011-01-21 11:00:46

benim adaylarım MUSTAFA POYRAZ NEDİM ŞEREFOĞLU SITKI GÜVENÇ CAFER TATLI BAL MAHMUT ARIKAN AHMET KUYBU FATİH ERKOÇ NEVZAT PAKDİL olmalıdır.bu gurup k.maraş ımıza iyi hizmetler getireceğine inanıyorum.

Avatar
ERKAN KORKMAZ(MARAŞ DAN) 2011-01-21 10:56:57

BU SEVİLAY HN.NEYMİŞ Kİ Bİ ANDA AKILLI DÜRÜST KARİYER SAHİBİ OLDU HANİ TANIMASAK İNANICAZ....BALON VEKİL İSTEMİYORUZ MARAŞA SAHİP ÇIKACAK VEKİL İSTİYORUZ EJDER ORUÇ BEY GİBİ FATOŞ ESERTAŞ HANIM GİBİ...BİR O PARTİ BİR BU PARTİ DOLAŞAN TAYFAYI İSTEMİYORUZ

Avatar
zorkun 2011-01-21 09:54:05

şu anda mecliste bayan millet vekili sayısı 48 toplam millet vekili sayısı 541 oran %8,887,ak partide bayan vekil sayısı 30,oran %8,95.memlekettende bir bayan vekil neden olmasın.olsun ama temsil kabiliyeti memleketin sorunlarını bilen ve çözüm üretebilen birisi olsun diyorsak akla ilk gelen isim akp il genel meclis üyesi sayın avukat sevilay tüketçi den başkası olamaz diye düşünüyorum

Avatar
togo 2011-01-21 09:51:36

partililerden başörtülü aday bekliyoruz

Avatar
Servet 2011-01-21 08:45:05

Bizim çizgimiz,Türk İslam ülküsüdür.Kendini Türk ve Müslüman kabul eden kişiler bu idali savunan MHP ye gelmelidir.MHP nin ilimizdeki en idal ismide Prof.Dr.Sefer Aycan dır.Adyımız Prof.Dr.Sefer Aycandır.

Avatar
zorkun 2011-01-20 22:49:49

akıllı dürüst kariyer sahibi il genel meclis üyesi avukat bir hanımefendiden bahsediyorum kim olacak tabiki Sevilay tüfekçi.birdefikri şahin onu da anlatmaya gerek yok herkes yaptıklarını biliyor yolları açık, memleketede hayırlı olsun

Avatar
UĞUR GÜL 2011-01-20 21:54:31

AK PARTİ KAHRAMANMARAŞ MİLLETVEKİLİ OLARAK DOKTOR SITKI GÜVENÇ GELMELİDİR. HİZMET ADAMI DEVLET ADAMI DÜRÜST SİYASETÇİ.

Avatar
kemal 2011-01-20 18:33:50

ali doğan, nevzat pakdil, veysi kaynak, dr. gökhan gökşen, zeynep arıkan

Avatar
Yılmaz 2011-01-20 12:44:36

ENVER KARDEŞİMDEN BAŞKASI BU İŞİ LAYIKI İLE KİMSE YAPAMAZ.CANLA BAŞLA ÇALIŞIR.ENVER SENİ GÖRMEK İSTİYORUZ, DUYUN SESİMİZİ

Avatar
hakan 2011-01-20 12:14:50

yaşım 35 kendimi bildim bileli k.maraş ta milletvekilliği yapanlardan eski bakanımız ALİ DOĞAN' dan başka memleket sevdalısı, hizmet adamı görmedim. Ak Partiden ALİ DOĞAN milletvekili olmalıdır diğer milletvekili adaylarınıda kendisi belirlemelidir.

Avatar
Murat Toprak 2011-01-20 09:04:01

1- Ali Doğan (Eski Bakan)
2- Mehmet Balduk
3- Nevzat Pakdil
4- Mehmet Sağlam
5- Şeref Kazancı
6- Ahmet Kuybu
7- Ökkeş Şendiller
8- A.Kadir Arifoğlu
Ak Parti Adayları, A.Kadir Güzeldemirci MHP adayı olarak görmek istiyoruz.

Avatar
hakan 2011-01-19 22:36:58

maraşın aktif ve başarılı bi milletvekiline ihtiyacı varsa EMRAH SATICI r.tayyip erdogan izmire vermeyi düşünyor ama o kahramnamaraş göksunlu..tek çare emrah satıcı

Avatar
cvz 046 2011-01-19 21:15:18

öncelik le bu yükü taşıyacak genç dinamik sorumluluğunu bilen fedakarlar olmalıdır k maraşlı artık yenileri istiyor adaylarım UZ DR İRFAN KARATUTLU SITKI GÜVENÇ ZEYNEP ARIKAN NEVZAT PAKDİL gibi yeni yüzler ve azimli insanlar istiyoruz

Avatar
sefa 2011-01-19 20:52:55

oecd nin tek türkiye delegesi meb müsteşar yardımcısı gazi üniversitesi bölüm başkanı prof dr abdussamet arslan mebakanlıgında k maraşa yaptıgı hizmetler unutulamaz ak partiden aday olursa tercihimizdir

Avatar
esra 2011-01-19 19:49:34

benim desteklediğim aday zeynep arıkan

Avatar
EDE... 2011-01-19 18:57:30

"ADAM GİBİ EDE İSTİYORSANIZ İŞTE SİZE ADAY 'EJDER ORUÇ'..." SEVGİLERLE...

Avatar
gurbetten sılaya 2011-01-19 18:06:53

2011seçimlerinin ülkemiz ve şehrimize hayırlı olmasını temenni ederken potansiyel vekillerimizi partilerin dikkatlerine sunmak istiyorum
AK PARTİ
Cafer tatlıbal
sıtkı güvenç
irfan karadutlu
sadi yenitürk
mustafa poyraz
selahattin sandaloğlu
veysi kaynak nevzat pakdil
MHP
k.maraş imamhatip lisesi tarih öğretmeni sayın HAKAN HİÇYILMAZ hocama kesinlikle 1.sıradan yer verilmelidir

Avatar
byn dgn 2011-01-19 17:04:28

herkes gibi bende aday olmak isterim fakat aşağıda aday gösterilenler gibi ne makamım var ne de mevkiim ekonomik durumda önemli bunların hiç birisi olmadığı için ben millet vekili olamam sadece sıradan bir üniversite öğrencisiyim nasip olurda devlet atarsa işimi yaparım...

Avatar
Yaşar 2011-01-19 15:21:42

Bizim adayımız MHP den Prof.Dr.Sefer Aycan dır.Müsteşarlığı döneminde ilimize yaptıklarını saymakla bitmez.Tek başına Kadın ve Doğum Hastanesi yeter.Hiç gündemde yok iken altı ayda hastane yaptırdı.Başka söze ne gerek var.Hizmet ise hizmet bürkrası tercubesi onda,akademisyenlik onda,insanlık onda en uygun aday Prof.Dr.Sefer Aycan.

Avatar
ADI YOK 2011-01-19 14:45:19

ARKADAŞLAR K.MARAŞIMIZA KİM DAHA İYİ HİZMET EDECEKSE O OLSUN.YOK ŞU OLSUN YOK BU OLSUN ŞU BU OLSUN DİYENLERİN SANKİ BİR ÇIKARLARI VAR GİBİ.KİM OLURSA OLSUN EN İYİSİ EN DÜRÜSTÜ EN HAYIRLISI OLSUN...

Avatar
Mahmut 2011-01-19 11:11:12

Enver beyi görmek istiyoruz...

Avatar
MUSTAFA 2011-01-19 09:57:07

evet üniversite ve mhp tabanının desdeğini arkasına alan Nida Gönen hocam benim ve gençliğin tek adayı

Avatar
ÖKKEŞ 2011-01-19 09:03:53

YORUM..TERCİH..SEÇİM.. BOŞ.. ANGARA NE DERSE O OLUR...MEMLEKET HİZMETE AÇ... HİZMET EDECEK KİŞİLER OLSUN DA KİM OLURSA OLSUN...HAYIRLISI

Avatar
DERYA 2011-01-18 23:33:03

BIR BAYAN OLARAK VE MARAŞLI BAYAN LARI TEMSİLEN BİZİ TEMSİL EDECEK KİŞİNİN
DENEYIMLI SİYASETCİ YÖNETİCİ ZEYNEP ARIKAN hanımı millet vekili olarak görmek istiyorum

Avatar
mustaf argu 2011-01-18 23:23:08

1-ali doğan (hartlaplı)
2-nevzat pakdil
3-erdal denge
4-h.duran gökkaya
5-h.ibrahim gök
6-sıtkı güvenç
7faruk bilgil

Avatar
hacı 2011-01-18 22:58:20

botaş daire başkanı göksunlu ankaranın bürakrasisini çok iyi bilen işyapacak kişi aranıyorsa ali dağan niçin aday olmasın mhp nin şahlanması için hep çalışan ali doğanı isteriz

Avatar
Alanur 2011-01-18 22:20:03

Görünür gelecekte ,tek derdi MİLLET olan MİLLET için ,kendini verilen görevlerde ispatlamış Heybesine koyduklarıyla,hitabeti ve duruşuyla KahramanMaraşı en iyi temsil edecek tek aday tek isim tek yürek ERDAL DENGE...

Avatar
neyzen 2011-01-18 22:02:03

Biz Ak parti ve Başbakanımız R.Tayyip Erdogandan şikayetçi degiliz.Cumhuriyet tarihinde üstüne lider tanımaam.Fakat maraş vekillerimiz görevlerini yapmıyorlar. Belkide başbakanımız diger kurumdaki ergenekon ve uzantılarını tasfiye ettigi gibi kendi partisi içindeki ergenekon ve menfaat çetesinide tasfiye etmeli .Ben bunu başbakanımızın sırası geldiginde yapacagına da inanıyorum.Bu vakitten sonrada sırasının geldigini düşünüyorum.Bu dönem seçimlerinde bunu yapacagına inancım tam.Çünkü artık hem ikkkkkktidar. hemde mukkkkkktedir.Yapmadıgı taktir de zarar görecegine inanıyorum.Bunu yapıp yapmadıgını maraş adaylarından görecez...

Avatar
sevengül 2011-01-18 19:17:26

Maraşı ve Milleti en iyi temsil edecek tek yürek ERDAL DENGE

Avatar
Fahrettin 2011-01-18 15:36:14

Benim oyum MHP ye ve MHP den aday olacak Sefer Aycan'a dır.Sefer Aycan'ın MHP yi ve ilimizi en iyi temsil edeceğini düşünüyorum.

Avatar
MEMİŞ 2011-01-18 15:29:56

YEDİ UYURLARI AFŞİN DE ARAMAYIN. HEPSİ MECLİŞSTE UYUYOR. ONLAR UYUDKÇA BİZ BEKLE OLURUZ BÜYÜK ŞEHİR. BİZ BU KAFAYLA AKP'NİN ÇANTADA KEKLİK OYU OLARAK GÖRÜLDÜKÇE BEKLE....... OLURUZ.

Avatar
MEHMET 2011-01-18 11:55:09

ENVER HOCADAN BAŞKA ADAYIMIZ OLMAYACAK

Avatar
KAHRAMANMARAŞLI 2011-01-18 11:12:57

SEVİLAY HANIMI VEKİL GÖRMEK İSTİYORUZ

Avatar
Mehmet Alaaddin 2011-01-18 10:55:08

Arkadaşlar Milletvekili olacak kişi çalışkan,dürüst,herkes tarafından sevilen ve iş yapabilen biri olamalıdır. Ben de Enver Hocadan başkasının bunu yapabileceğini düşünmüyorum.Yeterki enver Bey olsun.Canla başla çalışır,gecesini gündüzüne katar.Enver,Enver,Enver...

Avatar
A 46 2011-01-18 07:22:23

AKPARTİDEN VE MHP DEN BAŞĞRTÜLÜ ADAY İSTİYORUZ....

Avatar
neyzen 2011-01-17 22:51:30

Arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla 8 yıllık kesintisiz eğitimi milli egitim bakanıyken bastıran ve direten ,İMAM HATİP LİSELERİNİN kapanmasına neden olan Mehmet sağlam degilmiydi. Nekadar da çabuk unuttuk. Yanılıyorsam düzeltin beni

Avatar
yavşan 2011-01-17 16:38:03

arkadaşlar hizmet istiyorsak maraşa ali dogandır bakanlık yapmiştır vizyon ileri düşünceli dünya ufku geniş bir akp den millet vekili yapalım da nasıl olurmuş milletvekli bir tanıyın maraşta hizmetler gesindiyorsanız havalanı ünüversite antep yolu tıp fakültesi adana yolu kayseri yolu amig ovasınagidecek su kanalı hep buporejeleri zamanında ali dogan pororama aldırmiştır ali dogan milet vekili olursa akp den maraş nasıl hizmet görecektir göreceksiniz tanımadanönyargılı olmmayalım bir olsun farkı göreceksiniz seçmen nekadar degerliymiş göreceksiniz her bayramda seçmeniniş ziyaret etmiştirköy belde ilçe merkez hep gezmiştir maraşata önemli birdurmda hep ziyaret etmiştir 8 yıldan buyana bizim köyü bunlardan hiç ziyaret eden olmadı hemde akp ye 100 /90 san oyçıkmiştır ilginçtir oy istemeyede gelen olmadı ama ali dogan hen öncesi hem sonrası gelmiştir ben ali doganı 92 yılından bu yana tanıyan biriolarak söylüyorum saygılkar

Avatar
Levent ERGEN 2011-01-17 16:03:09

Maraşı ve Milleti en iyi temsil edecek tek yürek ERDAL DENGE

Avatar
Levent ERGEN 2011-01-17 15:55:52

1.Dr.Sıtkı GÜVENÇ 2.Prof.Dr.Abdussamed ASLAN 3.Dr.Hacı Duran GÖKKAYA 4.Osman OKUMUŞ 5.Dr.İrfan KARATUTLU 6.Mustafa POYRAZ 7.Ali ÇINAR 8.Fatih ERKOÇ

Avatar
doktor 2011-01-17 15:53:50

Almış olduğum yeni istihbaratıma göre oluşan yeni ilk sekiz;
1-Veysi KAYNAK
2-Mustafa POYRAZ (istifa ederse)
3-Sıtkı GÜVENÇ
4-Atıf ŞİRİKÇİ
5-Mahmut ARIKAN
6-Nedim ŞEREFOĞLU (veya bir bayan)
7-Elbistan-Afşın ilçelerinden bir aday
8-liste dolsun diye yazılacak bir isim

Avatar
MURAT 2011-01-17 15:18:51

ARKADAŞLAR BUNCA SENEDİR GÖNDERDİĞİMİZ VEKİLLERDEN HANGİSİ MARAŞA FAYDALI OLDU (MEHMET SAĞLAM İSTİSNADIR)HALK DİLİNDEKİ TABİRLERİYLE 7 UYURLARDA OLARAK ANILAN VKİLLERİMİZE SESLENİYORUM BİRAZ ÇALIŞINDA BİZLERİNDE YÜZÜ GÜLSÜN. (ÇALIŞACAKLARINIDA HİÇ İNANMIYORUM AMA HADİ NEYSE)

Avatar
Mehmet Yücel 2011-01-17 15:01:37

1- Mehmet Sağlam
2- Ramazan Okumuş
3- Mehmet Balduk

Avatar
Ceyhun 2011-01-17 14:38:18

Benim vekilim Prof.Dr.Sefer Aycan hocam olmalı.Kahramanmaraşımızın çalışkan,milliyetci Türkiyeyi ve Dünyayı bilen takip eden yeni neslin temsilcisi olarak en uygun kişi olarak görüyorum.

Avatar
Akif 2011-01-17 12:53:21

Merhaba arkadaşlar, ben aday olarak Enver Bey'in en uygun kişi olduğunu düşünüyorum. Küçüğünden büyüğüne kadar çok ilgili ve halkla içiçedir. Enver YANIK en güzel şekilde bu işi yapar. Enver Bey'i sevenleri davet ediyorum. herkes yazsın...

Avatar
mustafa 2011-01-17 11:31:09

Yeter artık! HALK TARAFINDAN SEVİLEN BÜROKRASİYİ VE ANKARAYI BİLEN RİSK ALMASINI BİLEN ÇALIŞKAN VE DÜRÜST BİRİNİ İSTİYORSA KAHRAMANMARAŞ SARIÇAM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN ERDAL DENGE SEÇİLMELİDİR

Avatar
akkurt 2011-01-17 11:17:15

1.Dr.Sıtkı GÜVENÇ 2.Prof.Dr.Abdussamed ASLAN 3.Dr.Hacı Duran GÖKKAYA
4.Osman OKUMUŞ
5.Ali ÇINAR
6.Fatih ERKOÇ

Avatar
maraşlı 2011-01-17 11:10:21

Akparti merkez ilçe
Nedim ŞEREFOĞLU
Veysi KAYNAK
Fatih ARIKAN veya mahmut ARIKAN
Atıf ŞİRİKÇİ
Sevilay TÜFEKÇİ
Ali DOĞAN

kuzey ilçeleri
Mehmet SAĞLAM
Nevzat PAKDİL
Avni DOĞAN
H.Doğan GÖKKAYA
Abdullah DEDE

Avatar
delioglan 2011-01-17 08:45:06

ben olacam kardesım mıletveklı banane ondan bundan sundan ben yemesını bılmıyormusyun parmak kaldırmasını bılmıyormusyum fosrlu arabayla gezmesını bılmıyormuyum ala ala verın bana oyunuzu bakın nasıl satacam memleketı

Avatar
EDE... 2011-01-17 08:02:46

"Allah aşkına hala yaşları bir hayli ilerlemiş insanları aday gösteriyorsunuz, bu şehri ve bu şehrin insanlarını düşünün biraz ya...lütfen ya artık. O ne öyle ya Nedim Şerefoğlu, Ramazan Okumuş gibi şahıslar zaten yaşları 65'e gelmiş, bırakın bunları artık ya. Genç adaylar olsun genç..."

Avatar
SABAN 2011-01-17 00:37:09

MUSTAFA POYRAZ
SITKI GÜVENC
FATİH ERKOC
ZEYNEP ARIKAN
RAMAZAN OKUMUŞ

Avatar
maraş dan 2011-01-16 21:52:36

İHH derneğinde gösterdiği performans, kapı kapı gezib yetim ve öksüzlere verdiği şevkat ve destekle garibanların sözcüsü ve temsilcisi olan sevilay TÜFEKÇİ Yİ desdekliyoruz

Avatar
ede 2011-01-16 21:36:58

ilimizden enaz bir başörtülü aday istiyoruz çünkü bu samimiyetinizi ortaya koyacak vada korkup kaçacaksınız


Avatar
HAYATİ SEÇKİN 2011-01-16 20:51:37

YOĞUN SİYASİ YAŞANTIMIZ İÇERİSİNDE KAHRAMAN ADAYLAR ARASINDA ERDAL DENGEYİ DE GÖRMEK İSTİYOR VE DESTEKLİYORUZ. KAHRAMAN MARAŞA KAHRAMAN VEKİL ADAYI

Avatar
nusret 2011-01-16 20:19:56

tüm kahramanmaraş ve mhp li arkadaşlar şunu çok iyi bilsinlerki Nida GÖNEN HOCAM aday olursa mutlaka 1.sırada yer alır arkasında bir spor camiası gençlik ve kendi oyları var

Avatar
Osman TOZKOPARAN 2011-01-16 18:30:49

1)Prof.dr.Mehmet SAĞLAM
2)Nevzat PAKDİL
3)Prof. Dr. faruk ERZENGİN (İstanbul Üni. Rektör Adayı)
4)Fatih UĞURLU (TBMM Personel Dairesi Başkanı)
5)Halil İbrahim Akpınar (Bilecik Valisi)
6)Fatih Arıkan
7)Zeynep Arıkan
8)Nedim ŞEREFOĞLU

Avatar
HAMZA 2011-01-16 17:48:21

2007 yılı genel seçimlerinde pınarbaşı dinlenme tesislerinde delege bazında milletvekili adayları seçimi yapıldı. yapılan delege seçimlerinde kimlerin ne kadar oy aldığı o anda söylenmesi gerekirken oy sandıkları neden gidip ankara da açıldı. şunu hepimiz biliyoruz ki 2007 delege seçimlerinde Müftü İmran KILIÇ ilk sıralarda yer alıyordu. Ama bazı şehrin yerlisi olan zengin kesim, bu ismi ön plana çıkarmak istemedi. Şu bi gerçek, İmran KILIÇ Kahramanmaraş topraklarında il ve ilçelerinde köy kasaba kent oba mezra larda tanıyıp bilmediği insan olmamamsına rağmen neden ismi açıklanmadı. ve hakkı yendi soruyorum Kim İmran KILIÇ Hocamız kadar bu kenti ve problemlerini iyi bilir. 2011 yılı Milletvekili Adayımız Bitlis İl Müftüsü İmran KILIÇ tır

Avatar
Murat KAMAN 2011-01-16 17:42:17

Aktif vatandaşla iyi diyalok kurabilen bunu Adana'nın yeni merkez ilçesinde ispatlamış.Sarıçam İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdal DENGE, milletvekili olmayı hak ediyor. Milletvekili olması halinde halkın içinden ayrılmayacağına eminim.Saygılar

Avatar
almanya 2011-01-16 17:14:04

yurt dışında yaşıyorum ama memleketimi uzaktanda ola takip ediyorum, mllet vekili seçimlerinde birinci sıraya ZEYNEP ARIKAN hanımı koymaları gerektiğini düşünüyorum yada eşi AHMET ARIKAN beyefendiyi koysunlar neden diye sorarsanız bu ülkenin bu topragın sevdalısı siyasi mücadele ve ha arayabilicek kişilerdir.

Avatar
Şahin 2011-01-16 16:34:37

Kahramanmaraşlılar bizi,ilimizi temsil edecek kişi bir birikimi olan temiz milliyetci kişiler olmalı.Ben şahsen bakacağım.Bu kiriterleri taşımayan adaya ve partiye oy vermem.Sıradan kişileri vekil yapmaya mecburmuyuz.Seçtiğimiz kişilerin kalitesi kendi kalitemizi de gösterir.Benim kriterlerime uygun kişi SEFER AYCAN'dır.Öneriyorum ve mutlaka vekil olmalı.

Avatar
Ali BOZDOĞAN 2011-01-16 16:31:20

Milletin vekili olacak isimler, elini taşın altına koymada usta olacak oraya gidince milletinden sıtkını sıyırmışçasına bugün git yarın gel mentalitesi ile halkı oyalamayacak insanlar olmalıdır.
Bu bağlamda yakışan isimler
1- Kerim YILMAZ
2- Fikret SOYER
3- Sıtkı GÜVENÇ
4- Ejder ORUÇ
5- Prof. Dr. Mehmet SAĞLAM
6- Oğuz TOR
7- Faruk ATLI
8- Ali DOĞAN

Avatar
kemel çetinkaya 2011-01-16 16:00:59

Milletvekili adından da anlaşılacağı üzere miiletin temsilcisi olmalıdır. Milletine hizmet edebilmesi için; yöneticilik tecrübesi, tahsili, bilgi birikimi olmalıdır. Ailenin ismiyle, kocasının, babasının onun bunun hatırıyla milletvekili olursa ancak bunlara hizmet eder. Kısacası bulunduğu konuma dişiyle tırnağıyla gelmelidir. Bunun da en güzel örneği Merih Karakaya hanımdır.

Avatar
Ede46 2011-01-16 13:33:06

K.Maraş'a Hizmet edecek vekiler:
1.Mehmet Sağlam
2.Mehmet yılmazcan
3.Ökkeş şendilliler
4.Sevilay Tüfekçi
5.Sıtkı Güvenç
Ak parti bunlar olabilir
Mhp den de
1.Mustafa Daşcı
2.Faruk Atlı
3.M.Akif Paksoy
4.Sefer Aycan
5.Yakup Bozdağ
6.Mehmet Balduk
Sıralama rasgeledir

Avatar
mustafa eray 2011-01-16 02:07:30

Kahramanmaraş milletvekilleri artık belli isimler değil biraz hizmet edecek isimlerden olmalı adaylarım 1-İSMET DEDE/Sağlık Bakanlığı Kanser Araştırma Daire Başkanlığı Uzman 2-Nuri Faruk Aykan -İst.Ünv.Prof.3

Avatar
maviş 2011-01-16 01:29:32

marasa hizmet edecek birileri varsa faruk erzengin ve faruk atlıdır.

Avatar
ede 2011-01-16 00:34:03

herkes brilerini yazmış ama genelde yazılan kişilerin niteliği belirtilmemiş
anlaşılan belediye başkanı sayın mustafa poyrazdanda herkes dertli
Yazılanlar da bişey ifade etmeyecek zaten isimler merkezden belirleniyor.o kadar

Avatar
SAPMAZOĞLU 2011-01-15 23:17:07

TÜM YORUMLARA BAKTIMDA AFŞİNİ MARAŞIN ADAMI YİNE KUL YERİNE KOYMAMIŞ.YAZIK 55 BİN SEÇMENİ OLAN BİR İLÇE YİNE BOYNU BÜKÜK MÜ KALACAK.AMA NE PAHASINA OLURSA OLSUN MUTLAKA BU DÖNEM VEKİLİMİZ OLACAK .ECZ.HAMİT BÜLENT EKEN ADAM MARAŞTA İLK MİLLETVEKİLLİĞİNİ AÇIKLAYAN İSİM.40 GÜNDÜR İLÇE İLÇE,BELDE BELDE DOLAŞIYOR.BU BİR EMEK TİR ARKADAŞLAR BİRAZ İNSAFLI VE ARAŞTIRMACI OLALIM.SAYGILAR

Avatar
kadir yıldız 2011-01-15 23:06:24

Elbistanda neler oluyor.Vekil partinin ilçe yönetimini atasın. Halkın Merih Karakaya hanımı istemesine rağmen milletvekilliğini kaybedeceği endişesiyle Durmuş Küçüğü belediye başkanını adayı yapsın.Onlarda diyet borcu olarak vekili tekrar 5. dönem (25 yıl milletvekilliği yapması için) seçsinler. sonuç işte demokrasi işte memlekete hizmet.

Avatar
kani 2011-01-15 23:06:08

HAMİT BÜLENT EKEN ADAY OLSUN

Avatar
maraşlı 2011-01-15 22:30:36

hepiniz bol keseden atıyorsunuz seçimden sonra başörtüsünü sahiblenip seçim öncesi kimse ağzına almıyor varsanız başörtüsüne gösterin bir başörtülü bir aday

Avatar
Av.snr 2011-01-15 22:13:56

Mhp seni aday yapmaz çünkü sen o mevkiye sıfırdan geldin.dürüstsün,yemezzin yedirmezsin,herkese yardımcı olursun,doğru söylersin,yalan söylemeyi beceremezsin,adam gibi adamsın,sektörde en üst konumdasın,kimseye eyvallahın yok,çünkü açık kapın yok,birilerine el ayak pençe durmazsın,çalışkansın,tahmin ediyorum mesai mefhumu gütmediğin için ailene bile vakit az ayırıyorsun,tek düşüncen hizmet ONUN İÇİN SENİ ADAY YAPMAZLAR. ONUN İÇİN KENDİNİ ZORLAMA.sen bu ülkeye sektöründe devam et inşallah Tayfun Acarerin yerine geçersin.sana vekillik vermezler.sadece dost söylemi.sakın alınma MHP SANA 2 NUMARA KÜÇÜK GELİR.lütfen kendini maddi ve manevi olarak yıpratma çünkü MHP vekilliğine değmez.

Avatar
maraşlı 2011-01-15 21:02:41

akparti başötüsü konusunda samimi ise bu dönem başörtülü bir aday gösterebilmeli bu bir samimiyet sınavı olacak

Avatar
mustafa 2011-01-15 19:22:06

Evet neyzen bende katılıyorum sana Kahramanmaraşın bütün ilçelerinde ,Gaziantep müftülüğünde ve şimdi Bitlis il müftüsü olan İmran Kılıç bence tercih edilecek listenin başında gelmesi gereken birisi.

Avatar
Av snr 2011-01-15 15:58:12

Almış olduğum son bilgiye göre ak partiden veysi kaynak.fatih arıkan,cafer tatlıbal,avni doğan,bunlar aday yapılmayacak.Chp 2.sıra adayı av.ali ünlü.mhp de ejder oruç 3.sıra olacak ama ejder bey kabul etmeyip telekominikasyondaki görevine devam edecek.

Avatar
veysel mert 2011-01-15 12:59:50

artık bu memleketi düşünen ben değil biz diyebilen birileri olsun.Şahın Balcı olabilir;Mehmet Bladuk;ve anakarada bulunan bir dünya k.maraşlı değerli akedemisyenlerden bürokratlardan seçelim artık

Avatar
CAVİT 2011-01-15 11:26:40

1.M.NEDİM ŞEREFOĞLU
2.AHMET KUYBU
3.ÖZLEM SARIFAKIOĞLU
4.AHMET ÇAM
5.SITKI GÜVENÇ
6.NİDA GÖNEN

Avatar
Öğretmen Bey 2011-01-15 11:11:06

Kahramanmaraş milletvekili ben olmak isterdim ama bu aralar hayli yoğunum. Malumnunuz milletvekili olunca (hel Maraş milletvekil iseniz) insanın üzerine bir rahvet çöküyor. Bu yüzden kim olursa olsun derim. Saygılar

Avatar
Ceyhan 2011-01-15 09:37:27

Adayımız Prof.Dr.Sefer Aycan'dır.MHP nin Kahramanmaraştaki vitrin ismidir.Dürüst, çalışkan ve samimi kişiliği ile herkesin gönlünü kazanmış bir kişidir.Partili partisiz herkesin gönlünü kazanmış bir kişilik mutlaka milletvekili olmalıdır.

Avatar
turgay esen 2011-01-15 08:47:33

bende nida gönenin aday olmasına katılıyorum ama iyi insanların çalışkan dürüs kişilerin aday olabileceğine inanmıyorum

Avatar
neyzen 2011-01-15 00:02:16

İmran Kılıç Diyanetten sorumlu Bakan tam bu isme göre .OOOOOO şimdi Bitlis İl Müftüsü

Avatar
hilmi kahveci 2011-01-14 21:11:23

vahdet sayını destekleyen arkadaşlara bende katılıyorum. vahdet bey inşallah bu seçimde millet vekili olursunuz.
gerçek ülkücü vahdet sayın!

Avatar
KAHRAMANMARAŞLI 2011-01-14 20:32:50

HEM KARİYERLİ HEM MÜTEVAZİ HEMDE ÇOK MERHAMETLİ HEM BU TOPRAĞIN İNSANI ALTIN KALPLİ KENDİSİ BANA SORARSANIZ KİM DİYE ZEYNEP ARIKAN DIR KENDİSİ MİLLET VEKİLLİĞİ STATÜSÜNÜ TAŞIYACAK EN İYİ İSİMLERDEN BİR TANESİ ZEYNEP ARIKAN HANIMEFENDİDİR

Avatar
ali bilgiç 2011-01-14 20:19:28

ali dogan mehmet saglam mehmet balduk cafer tatlıbal ahmet kuybu atıf şirikcibunlar yeter

Avatar
u-01 2011-01-14 20:05:21

Eğitim alanında önemli hizmetleri bulunan ve şuan Adana'nın Sarıçam ilçesinde Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapan sayın Erdal DENGE'nin Kahraman Maraş iline yakışır bir millet vekili olacağını düşünmekteyim.

Avatar
kubilay çevik 2011-01-14 19:52:37

bıktık artık aynı kişilerden. yokmu maraşta başka bir insan. alın size erdal denge. sığdırmadı siyasetçiler maraşa... sürdüler karamana... gençlere ne zaman sıra gelecek....

Avatar
F.B. 2011-01-14 19:40:53

ALİ DOGAN.(HARTLAP),NEVZAT PAKDİL,HACI DURAN GÖKKAYA,HALİ İBRAHİM GÖK , BAHATTİN KAPLAN,SITK GÜVENÇ,BÜNYAMİN GÜNAL

Avatar
furkan 2011-01-14 15:00:33

MHP milletvekili çıkarmak istiyorsa Vahdet Sayını aday göstermeldir. Yılların ülkücüsü maraşımıza, köylerine , ilçelere yaptığı hizmeti kimse yapmadı il meclis üyesiyken. Eğer ankaraya giderse Maraşımız kazanır. Mhp kazanır. Herkesin sevdiği kapısı herkese açık bir insandır. İnşallah Vahdet Sayın bu seçimde milletvekili olur ve maraş kazanır.

Avatar
çimenler 2011-01-14 11:33:11

memleketimizin ve halkımızın geleceği için çalışma gayretinde bulunanlara başarılar dilerken hayırlı olsun

Avatar
Uğur 2011-01-14 09:05:50

Prof.Dr.Sefer Aycan MHP den birinci sıradan adayımız olmalı.Mutlaka MHP ,mutlaka Sefer Aycan.Ülkemiz çok önemli bir süreçte,yarın çok geç olabilir.OLanlara ve olacaklara dur diyelim.

Avatar
Kahramanmaraşlı 2011-01-14 01:20:23

1)Prof.dr.Mehmet SAĞLAM
2)Nevzat PAKDİL
3)Ali DOĞAN
4)Osman GEMCİ
5)Atıf ŞİRİKÇİ
6)Dt.Sıtkı GÜVENÇ
7)Halil İbrahim AKPINAR (Bilecik valisi hemşehrimiz.)
8)Nedim ŞEREFOĞLU

Avatar
haldun yavuzhan 2011-01-13 18:27:28

aday olması gerekenler
1:KERİM YILMAZ
2:MEHMET BALDUK
3:OĞUZ TOR
4:FARUK TATLI
6:EJDER ORUÇ
7:FİKRET SOYER
8:ALİ DOĞAN

Avatar
serdar 2011-01-13 16:52:55

şu an kii mevcut olan millet vekillerinden hiçbirşey memlekete kazandırmamışlar eğer yine aday olurlarsa akp hükümeti düşünsün oy oranı kahraman maraşta cok düşer şahsi fikrimce

Avatar
Adem ÇOLAK 2011-01-13 11:11:54

milletvekilliği adaylığında belediye başkanlarının aday olması şartmı arkadaş her başkanlık yapan milletvekili oluyor.Öyle bir kanunmu var? Nevzat pakdil ve Mehmet sağlam yine aday olsun diğerleri yeni aday olsun ama Mustafa poyraz ve Sıtkı güvenç olmasın

Avatar
hüseyin 2011-01-13 10:44:55

1. NİDA GÖNEN
diğerleri fark etmez kim olursa olsun

Avatar
maraşlı 2011-01-13 10:16:08

ZEYNEP ARIKAN
RAMAZAN OKUMUŞ
FATIH ERKOC
SITKI GUVENC
NEDİM ŞEREFOGLU
NEVZAT PAKDIL

Avatar
doğan gündüz 2011-01-13 08:44:49

Gösterdiğiniz adayların şimdikilerden ve dünkülerden hiç farkı yok. Adayları bir kere parti liderleri seçmesin maraşa hizmet edecekleri sandıkta 8 adayıda bizler belirleyelim. seçim yaklaştığında kimler parti liderilerine şirin göründüyse bizi o temsil etmesin. Hizmet edecek olanları halk iyi biliyor. Gösterdiğiniz adayların hepsi kodaman zengin tayfasından. Heyy yavrum heyyyy.

Avatar
hamit leblebici 2011-01-13 01:40:25

1- ali doğan
2- ejder oruç
3- mehmet balduk
birkac tane de cerez koyarsınız surdan burdan yeter...

Avatar
sebahattin 2011-01-12 22:34:55

ak parti seçimde ülke genelinde olduğu gibi kahramanmaraş tada revizyona gidiyor.ak parti kahramanmaraş milletvekillerinden cafer tatlıbal avni doğan mehmet sağlam veysi kaynak (bu dördü kesin) diskalifiye ediliyor. yerlerine fikri şahin ali doğan ve de ilk altıya girecek bir afşinli(32 yaşında eczacı bir arkadaş) ,birde elbistanlı bayan (soyadı soydan) bir hemşehrimiz aday oluyor.nevzat pakdilfatih arıkan ise aynen aday.7 nci sıra adayı k.maraş merkezden (muhtemelen il başkanı ) 8 nçi sıra adayı ise pazarcıktan . zamanı gelince bana hak vereceksiniz .nasıl ve nereden haberin oldu diyeceksiniz.

Avatar
TELLİ 2011-01-12 22:22:50

1-ZEYNEP ARIKAN
2-MUSTAFA POYRAZ
3-FATİH ERKOÇ
4-SITKI GÜVENÇ
5-RAMAZAN OKUMUŞ
VE DİGERLERİ FAK ETMEZ BAŞARILAR AK PARTİYE

Avatar
alı balkız 2011-01-12 22:14:21

benim adayım,dürüst,temiz,kişilikli arif nalbantoğlu beydir

Avatar
eren 2011-01-12 16:52:40

hem kent konseyi başkanı, hem evde cumhurbaşkanı millett vekilliğini fazlasıyla hakeden zeynep arıkan ablamı destekliyoruz

Avatar
İSLAM YİĞİT GÜROCAK 2011-01-12 16:40:54

Prof.Dr.Abdussamet ARSLAN
M.Fatih ERKOÇ
Ali DOGAN
Prof.Dr.Mehmet Sağlam
Sıtkı GÜVENÇ
ERDAL DENGE

Avatar
Furkan 2011-01-12 14:55:10

Vefa borcumuzuzu ödemek için adayımız Prof.Dr.Sefer Aycan.Bu zamana kadar şehrimize hiç hizmet etmemiş kişileri hatta zarar vermiş kişileri seçtik,başımıza taç ettik ve bunlarda şımardı.Şimdi borcumuzu ödeyelim.Hizmet etmiş ve edebilecek Prof.Dr.Sefer Aycanı seçelim.

Avatar
MİLLET 2011-01-12 13:55:04

Parti içi demokrasi olmayan ve Karizmatik liderlerin ön planda olduğu bir demokrasi yapısında milletvekili kriterleri tam olarak nedir bilmiyorum, ama üstün zekalı olmaya gerek yok diye düşünüyorum.Adamın adını ilk defa duyuyorum, beni temsil etmeye geliyor.neymiş maraşa hizmet edecekmiş. maraşta oturacak, halkın içinden olacak,maraşta yatırımı olacak, millete tepeden bakmayacak.Sadece yandaşlarınıa hizmet etmeyecek; derdi olan herkese eşit mesafede durabilecek biri milletvekili olmalı.Benim Adayım: şahsiyeti ve hanımefendiliği ile tanıdığım hizmet için evini barkını unutan gece gündüz işe odaklanan Zeynep ARIKAN.Pakdil,Doğan ve Sağlamın emekli olması gerektiğini düşünüyorum.

Avatar
abdullah 2011-01-12 09:43:09

ZEYNEP ARIKAN
FATIH ERKOC
SITKI GUVENC
NEDİM ŞEREFOGLU
NEVZAT PAKDIL
RAMAZAN OKUMUŞ

Avatar
vatandaş 2011-01-12 09:25:29

KAHRAMANMARAŞIMIZINDA BİR TANEDE OLSA BAYAN MİLLETVEKİLİNE İHTİYACI VAR, AİLE İÇİ SORUNLARI, EĞİTİM VE SAĞLIK KONUSUNDA MİLLETİN PROBLEMLERİNİ DINLEYIP YARDIMCI OLABİLECEK MÜTEVAZİ VE ANLAYIŞLI YAKLAŞIMLARIYLA MİLLET VEKİLİ OLABİLECEK ÖZELLİKLERİ TAŞIYAN ZEYNEP ARIKAN HANIMEFENDİDİR.

Avatar
muhammet 2011-01-11 23:03:17

neden hep zenginler aday olarak telaffuz ediliyor anlamıyorum .Peki Maraşımızı İmran Kılıçtan daha iyi tanıyan ve bilen birini tanımuyorum ve bu ismi vekilimiz olarak görmek istemiyoruz. bildigim kadarıyla geçen sene delege seçiminde en önde yer almıştı

Avatar
savaş 2011-01-11 21:49:54

şehrimizi daha iyi noktalara getireceğine inandığım bu toprağın insanı şuandaki işlerinde üstün hizmeti ve çözüm odaklı yaklaşımlarıyla halkın sesini dinleyebilecek kişi Zeynep ARIKAN dır

Avatar
eyüp 2011-01-11 21:03:34

Ak parti çok iyi bir iş yaptı Sevilay hanımı İGM.ye getirdi dolayısıyla getiriside iyi oldu ve güzel çalışmalarada katkı sağladı
Şimdi sıra TBMM ye diyorum çok ğüzel olacak diyorum sğlıcakla

Avatar
yalçın kaya 2011-01-11 20:43:00

selam arkadaşlar bakıyorum bazı arkadaşlar beni aday göstermişler kendilerine teşekkür ederim tabi neden olmasın zamanı gelince ben de aday olurum ama şuanda gerçekten destek olaçaksak genc adaylar olmasını çok isterim artık hantal siyasetçilerin bittigini sanıyorum bazı şeyler degişmeli hep aynı isimlerin yerine iş yapaçak adayların olmasına dikkat edelim diye düşünüyorum saygılarımla.

Avatar
Ahmet Kapyapar 2011-01-11 18:16:33

Prof.Dr.Sefer Aycan milletveklimiz olmalı.İçimizden biri ve bizden kopmadı Ankarada ve tüm Türkiye'de bizi en iyi temsil etmekte.Bence çok uygun.

Avatar
Mahmut 2011-01-11 15:32:27

MHP'den vekil adayı olarak davasına karşılık beklemeden sahip çıkacak ülkücülüğün gerektirdiği şekilde yaşayan biri düşünülmelidir.Bu vasıflara sahip vekil olabilecek isim Arif Hikmet NALBANTOĞLU'dur...Kısmetse vekil olarak görmek isteriz.

Avatar
kb 2011-01-11 14:34:01

1 sıra mehmet saglam 2 sıra nevzat pakdıl 3 sıra avnı dogan 4 sıtkı guvencc bu yeterlıdırrr

Avatar
ömer 2011-01-11 13:03:38

Karizmatik kişiliği, dürüstlüğü ve diş tabipleri odasındaki başarılı çalışmaları nedeni ile tabiki Mahir ŞİŞMAN

Avatar
mehmet 2011-01-11 12:21:06

herkes enver hocayı bulsun arkadaş ondan başka kimse milletvekilliğini samimi bir şekilde yapamaz...

Avatar
KÜRŞAT46 2011-01-11 08:53:09

Yanlış haritaya bakarak alkış tutmayan, eğriyi, doğruyu ayıran vekil istiyorum

Avatar
46PAZARCIK 2011-01-11 01:35:20

ESKİDEN TANIDIĞIM VE ESKİ BAKAN İŞ BİTİRİCİ HİZMET ADAMI ALİ DOĞAN VE GEÇMİŞİ TEMİZ,ALNI PAK,DÜRÜST,HİZMET ADAMI VE GEÇMİŞTE HAKSIZLIK YAPILARAK SON SIRAYA ATILAN SITKI GÜVENÇ.

Avatar
murat hurç 2011-01-10 22:25:05

bu dönem de milletvekillerimizden birisi zeynep arıkan olmalıdır

Avatar
GAMZE TEL 2011-01-10 17:50:53

BAYAN ADAY VE BAYAN BAKAN VEKIL OLSUN MARAŞTAN ZEYNEP ARIKAN BENCE VEKILLIGI HAK EDIYOR
AYRICA SITKI BEYDE VEKILLIGI HAK EDIYOR RABBIM NASIP ETSIN ONLARA VEILLIGI

Avatar
Kahramanmaraşlı 2011-01-10 13:41:31

Mustafa Poyraz yazan arkadaşlar şaka yapıyosunuz deil mi? Allah için Belediye başkanı olarak ne yapmış da milletvekilliğine yazıyosunuz. Bunu yazanlar herşeyi geçtik bence arabaya dolmuşa otobüse hi binmeyen arkadaşlar. Çukurlardan geçerken insan kendini Afrikada safaride zannediyor. Bırakın adamı işyerinde asprin satsın...

Avatar
ALİ 2011-01-10 08:14:19

bu sefer genç dinamik milletvekili adayı istiyor kahramanmaraşlı yeter mecliste uyuyan vekillerden çektiğimiz.

Avatar
bu diyar 2011-01-09 18:51:47

Adayımız EJDER ORUÇ'tur. Bilgisi, görgüsü ve tecrübesiyle bu isim bir otoritedir. Saygılarla Değerli Kahramanmaraşlılar...

Avatar
tufan şahan 2011-01-09 18:02:02

olanlardan ne hayır gördük ki mehmet sağlam hariç olacaklardan ne görelim memleketin hali ortada ayrıca inşallah belediye başkanı sonraki seçimde hiç bir şekilde adaylığını koymaz koyduğu takdirde kaybedeb kendileri olur. bir ak partili olarak bunları söylüyorum

Avatar
ökkeş 2011-01-09 17:47:50

sayın m poyraz olsun nasıl olsa tayyip sayesinde götürüyor adam oyları belediyecilikte maraşı ihya etti birazda vekillik yapsın maraş dünya kenti olur o zaman...

Avatar
Kadir Büyükşahin 2011-01-09 17:19:14

Ben adayım Prof.Dr.Sefer Aycandır.Hocamız Gazi Ü.Tıp Fakültesinde her kahramanmaraştan gidene yardım ediyor,diğer taraftan sağlıkla ilgili ve kamu yönetimi ile ilgili olarak politika oluşturuyor ve eğitim veriyor.Alanında bir numara olan hocamızı umarım MHP ilk sıradan aday yapacaktır.Ona Ülkemizin çok ihtiyacı var.

Avatar
EMBİYE 2011-01-09 15:55:41

KAHRMAMANMARAŞ IN KADERİNİ DEGİŞTİRECEK İSİM
MUHARREM ÇEVİK
AVNİ DOGAN
ALİ DOGAN
MEHMET GEDEMENLİ
GİBİ YENİ İSİMLER OLMALI ARTIK ESKİ KLASİK İSİMLERİ GÖRMEK İSTEMİYORUZ

Avatar
dündar kundakçı 2011-01-09 15:20:12

tek aday genç dinamik akılcı pozitif bir isim; ZİRAAT MÜH. EMRAH SATICI

Avatar
arif yarım 2011-01-09 14:36:57

gönlümüzdeki millet velili ALİ DOGAN dır. ben 34 yaşındayım bizim millet vekilleri kendilerinin vekilleri maraşa hizmet yok kaldır ellerini gelsin maaşlar memleti cıkarı bir iş yapan yok mehmet saglam hariç ben olmak isterim halkın içinden millet vekili asgari üçreti bile düşünürüm ..........

Avatar
ahmet durmuş 2011-01-09 14:31:10

ARİF HİKMET NALBANTOĞLUNU MİLLET VEKİLİ OLARAK GÖRMEK İSTİYORUM

Avatar
PAZARCIKLI 2011-01-09 14:03:24

1.ALİ DOĞAN
2.SITKI GÜVENÇ
3.M.ALİ YILMAZCAN
4.FARUK KAZLI
5.YAKUP BOZDAĞ
6.MEHMET BALDUK
BUGÜNE KADAR PAZARCIK OLARAK K.MARAŞIN MİLLETVEKİLLERİNDEN BİR ŞEY GÖRMEDİK.

Avatar
fatih 2011-01-09 13:24:25

nevzat pakdil-mehmet saglam olsun ilk ikide gerisi önemli degil

Avatar
PAZARCIKLI TELLI 2011-01-09 11:23:43

OLAZSA OLMAZIM VE ADAYLARIM
AHMET ARIKAN
MUSTAFA POYRAZ
FATIH ERKOC
SITKI GUVENC

Avatar
Mehmet Şişman 2011-01-09 11:18:20

Adayımız Prof.Dr.Sefer Aycan MHPden birinci sıra olmalı.Eğer bu şekilde olursa eminim ki MHP üç milletvekili çıkarır.MHP yi sürükleyecek herkesin takdir ettiği,saygı duyduğu Prof.Dr.Sefer Aycan partimizi ve şehrimizi çok iyi temsil edecektir.

Avatar
k.maraşdan mehmet erşan 2011-01-09 04:24:03

yakışacak iki kişi görüyorum sayın dr sıtkı güvenc fatih erkoc hem yaklşırlar hemde adayların icinde en dürüst olduklarına güvenjyorum

Avatar
BEHCET Ç 2011-01-09 01:34:00

KAHRAMANAMRASTA MILLETVEKLI OLARAK GORMEK ISTEDGIMIZ EN COK ISIMLERIN ARASINDA MHP YONETIMINDEN ISADAMI DEGERLI ABIMIZI BUYUGUMUZ SAYIN ARIF NALBANTOGLU VAR KENDILEREI BU MAKAMA YERLKESECEK NADIDE INSALRDAN BIRISI KENDINI BU VATANA HIZMETE ADAYAN ABIMIZI INSALAHH ORALARDA GORURRUUSZ..

Avatar
maraşlı 2011-01-08 19:55:42

kerim ünal ve nevzat pakdil bakan görmek isteriz maraşlı ve ailem adına akp den isteğimiz budur.

Avatar
selçuk 2011-01-08 17:09:05

ben şahsen ankaraya iş için gittim ve ejder oruç beyi buldum bir maraşlı olarak benimle ilğilendi ve işimi yaptı onun sayesinde bir işim oldu benim gibi bir çok arkadaşında işini yaptığını öğrendim yolu açık olsun böylesil adamlara ihdiyacımız var ejder bey için herkesi göreve çağırıyorum

Avatar
üniversiteli 2011-01-08 17:02:49

K.Maraşta Av. Sevilay TÜFEKÇİ hanımı aday görmek istiyuruz.
selamlar...

Avatar
çağrı 2011-01-08 13:59:20

milliyetçi hareket partisinden adayımız Nida GÖNEN dir çalışkan dürüs başarılı bir insan başarılar

Avatar
kahraman 2011-01-08 13:00:04

1-PROF DR.SEFER AYCAN
2-KERİM YILMAZ
3-MEHMET BALDUK
4-FİKRİ ŞAHİN
5-EJDER ORUÇ
6-OĞUZ TOR
7-FARUK ATLI
8-NİDA GÖNEN
ARKADAŞLAR BU İNSANLAR GEÇEKTEN MARAŞIN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLECEK KALİTEDE İNSANLARDIR.K.MARAŞ BU İNSANLARLA HAKETTİĞİ HİZMETİ VE DEVLET OLANAKLRINI EN İYİ DERECEDE KULLANABİLECEK SEVİYEYE GELİR.PARTİLİ PARTİSİZ HERKES BU İSİMLERE LÜTFEN BAKSIN.

Avatar
KAYA 2011-01-08 12:06:58

1-Mehmet SAĞLAM
2 Mehmet BALDUK
3-Veysi KAYNAK
4-Ejder ORUÇ
5-M.Akif PAKSOY
6-Mustafa BASTIRMACI

Avatar
FURKAN 2011-01-08 08:37:39

HALKIN AK PARTİDEN İSTEĞİ ESKİ MİLLETVEKİLLERİNİN TAMAMININ DEĞİŞEREK,YENİ YÜZLER İSTEMEKTEDİR.YENİ YÜZLER BİLGİLİ,DÜRÜST,HALKI KUCAKLAYACAK KAHRAMANMARAŞ İÇİN ÖZVERİDE BULUNACAK KISACASI BAKAN OLABİLECEK DÜZEYLİ BİR KAÇ KİŞİNİN SEÇİLMESİ GEREKİYOR.BAKAN OLABİLECEK MESLEK DÜZEYİNDE;MESELA SAĞLIK BAKANI DOKTOR ,TARIM BAKANI VETERİNER HEKİM-ZİRAAT MÜHENDİSİ GİBİ.MEMLEKETİMİZ İÇİN HERŞEYİN HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH.

Avatar
MEVLÜT TAŞ 2011-01-08 02:27:21

Bir isim belli oda Av.Günay KODAZ zaten diğerleri olsada olur olmasada olur. AKP işte bu kez, bu isim karşısında çok ama çok zorlanacak, hadi hayırlısı bakalım

Avatar