Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Açıklandı

Başbakan Erdoğan bu gün yaptığı grup toplantısında Ak Parti'nin Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanını açıkladı.

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Açıklandı

Başbakan Erdoğan bu gün yaptığı grup toplantısında Ak Parti'nin Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanını açıkladı.

26 Kasım 2013 Salı 12:13
Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Açıklandı
Ak Parti Genel Merkezi ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bu gün yaptığı grup toplantısında bazı büyükşehir ve illerin Belediye Başkan adaylarını açıkladı.

Başbakan Erdoğan açıklamasında Mustafa Poyraz'a teşekkür etti. Poyraz'ın "ben sizin her türlü kararınıza uymaya hazırım" dediğini söyledi ve tebrik etti.

2014 Yerel seçimlerinde Ak Parti'nin Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç...

Halen Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığı görevini yürüten Fatih Mehmet Erkoç, Büyükşehir Belediye Başkanlığı için yarışacak.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğretim Görevlisi 2013-12-09 16:16:53

BU NE REZALET BE!!! YETER ARTIK OYUM PROF.DR.TAHİR AKGEMCİYE. AK PARTİ ANTEBE BAKANINI FEDA EDİYO.BİZE GELİNCE YÖNETİCİLİKTE DOĞRU DÜZGÜN TECRÜBESİ OLMAYAN BİRİSİ. MARAŞTA PARTİ TEŞKİLATI İDARE ETMEK NE ALLAH AŞKINA.

Avatar
Kamu Personeli 2013-12-05 18:25:25

Sevgili Kardeşlerim,

Ne olur bu seçimde biraz tepkisel davranalım. Oyumuzu ona göre kullanalım. Ankara'da yaşayan ve K.Maraş milletvekilleri ile birçok kez konuşma fırsatı bulmuş bir hemşehriniz olarak, memleketime yapılan bu muameleyi bu zülmü gördükçe gerçekten içim parçalanıyor, çok üzülüyorum zavallı Maraşımın bu haline. Yazık bu memlekete. Bu memleket bu kadar mı çaresiz mi bu kadar mı acziyet içinde? Yok mu bir babayiğit, bir delikanlı bu gidişe dur diyebilecek?

Otoban Kahramanmaraş aksından geçmiyor, teğet geçip doğruca Antep'e gidiyor. Havaalanı şuursuz Antepliler yüzünden Suriye tarafına yapıldı biz faydalanamadık. Bize yıllar sonra sunuldu bu hizmet hem de en iptidai şekliyle. Stadyum yapılmadı. Spor Bakanı utanmadan yalan söyledi bize. Ne demişti? "Sizin zaten stadyumunuz var yenisine gerek yok." Peki neden hali hazırda bir stadyumu olan Samsun'a yeni stadyum yapılıyor diye sorarlar adama. Peki ya hızlı tren mevzuu? Hızlı Tren Türkoğlu'ndan yani Maraş'ın 60 km uzağından geçiyor ve bizim vekillerimiz utanmadan "Hızlı Tren Maraş'tan geçiyor ya daha ne istiyorsunuz?" diyorlar. Kardeşlerim dünyanın bütün şehirlerinde tren şehir merkezinden geçer. Aksi halde bir anlamı olmaz. Proje ve ihale sürecini yakından takip etmiş birisi olarak sizi temin ederim ki ne milletvekillerimiz ne de Maraşlı AKP kadroları (buna Belediye Başkanı da dahil) bu hususta hiçbir şey yapmadılar gayret bile sarf etmediler. 10 yıllık AKP iktidarı döneminde bütün yatırımlar çevre illere aktı, sizin siyasetçileriniz mal gibi seyretti. Bu seçimi de çok büyük ihtimalle AKP alır buna şüphem yok. Ama bu memlekete gerçekten çok yazık oluyor. Hiç değilse oylarını düşürün biraz, % 65 değil de % 40'la bile alsa bu onlara bir ders alır belki biraz gayrete gelirler. Yoksa biz daha çok bekleriz yatırım ve hizmet için.

Not: Antepli vekiller Kızılcahamam kampında şehirleri için yırtınırken bir Maraşlı vekil Ankara'ya meclis bahçesine saat kulesi istedi. İnanabiliyor musunuz ya? Adam kendi memleketine bir şey isteyemiyor? Neden? Çünkü aklında bir fikir yok vizyonu yok adamın. En önemlisi de çapı yok. Bunu birinci el tanıklardan dinledim. Danışmanlardan. Siz böyle adamlara paye verip buralara yolladınız ya. Helal olsun size. Maraş'tan bir cacık olmaz bunu böyle bilin ve not edin!!

Avatar
vatandaş 2013-12-05 15:06:48

yakışır fatih beye

Avatar
zerrin 2013-12-05 13:44:49

maraş için çıkabilecek en kötü aday. yazık maraşıma

Avatar
genç 2013-12-05 12:46:03

gençlere sonunda yol açıldı maraş yönetiminde. birazda geçleri görelim

Avatar
ali ersoy 2013-12-04 22:24:50

fatih erkoç şehri tanıyor sorunları biliyor. teknik bir eleman yüksek makina mühendisi. maraşa çok şey katacaktır.

Avatar
erdal 2013-12-04 11:26:06

Vasfı ne bu adayın?

Avatar
HACI ÖKKEŞ 2013-12-04 10:10:11

MARAŞ SENİNLE ŞAHA KALKACAKTIR. YOLUN AÇIK OLSUN BAŞKAN. EKİBİNİ İYİ KUR.

Avatar
mustafa 2013-12-04 09:58:24

fatih erkoç un senden daha çok türk olduğuna eminim.

Avatar
metin 2013-12-04 08:40:17

halkın içinden başkan. hayırlı olsun

Avatar
Kürt ali 2013-12-04 07:36:03

işte bu yüzden kaybedeceksiniz

Avatar
FURKAN EREN 2013-12-03 16:17:18

ŞAHSIM ADINA DEĞİŞEN VE GELİŞEN BİR TÜRKİYE OLUŞUMUNDAN SONRA,YEREL SEÇİMLERDE REFAH VE FERAH SEVİYESİNİ DEĞİŞTİRECEK BİR BAŞKAN DIR...HALKIMIZIN VE HÜKÜMET DESTEĞİ BELLİ EDİYOR HERŞEYİ.

Avatar
osman aksoy 2013-12-03 16:07:01

sayın erkoç bu işi dört dörtlük yapacaktır Allahın izniyle

Avatar
TÜRK 2013-12-03 15:38:59

kürt başkana oy yok oylar tahir akgemci hocama !

Avatar
mustafa 2013-12-03 12:14:13

Fatih erkoç makine mühendisi . mühendis bir başkanın başarılı olacaktır.

Avatar
aylin 2013-12-02 22:15:37

Ben 25 yaşındayım genç başkan istiyorum

Avatar
MARAŞ LI 2013-12-02 12:39:26

İL İLÇE BAŞKANLARIMIZA VE VEKİLLERİMİZE YAZIKLAR OLSUN MARAŞLILARI UYUTMAYA DEVAM EDİYORLAR. FATİH ERKOÇ BENİM OYU SEN Mİ KULLANACAKSIN Kİ POYRAZDAN DAHA FAZLA OY ALACAĞINI SÖYLÜYORSUN YAZIKLAR OLSUN..

Avatar
HATAY URFA ANTEP 2013-12-02 12:33:54

MARAŞIMIZIN HAKKINI SAVUNAMAYAN VEKİLLERİMİZE YAZIKLAR OLSUN.HATAYIN ANTEPİN URFANIN VEKİLLERİNEDE SELAM OLSUN ASLANLAR GİBİ ŞEHİRLERİNİN HAKKINI SAVUNUYORLAR.

Avatar
arıkan 2013-12-02 08:59:41

poyrazla çok şeyler kaybetti bu şehir erkoçla daha fazlasını kaybederiz bu şehire yazık ediliyor.başbakanımız yanlış bilgilendiriliyor bence

Avatar
rıza 2013-12-01 12:48:41

Kıymetli hemşerilerim, lütfen yorum yaparken örnek vererek yapalım. Kahramanmaraşımıza yapılmayıp diğer şehirlerde yapılanları yazalım. Bizim bu şehirde çok güzel hizmetlere ihtiyacımız var. Adaylara şehrimiz için, mahallemiz için, sokağımız için ne yaptığını, ne planladığını soralım. Projen nedir diyelim. Ne zaman nasıl yapacaksın diye soralım. Kuru kuru siyaset yapmayalım. SÜTÇÜ İMAM gibi bizimde hedefimiz olsun. Mahallemlze, sokağımıza neler yapıldı, neler yapılmadı onu görelim. Hizmete yoğunlaşalım. Hizmete ve icraata prim verelim. Uzak değil Antebe bakalım, Kayseriye bakalım, orada ne var bizde niye yok diye soralım. Ben soruyorum şimdi neden bizde kentsel dönüşüm yok. Anakara Balgat'ın on sene önceki fotoğrafına bakın birde şimdiki haline bakın. Dumlupınar mahallesinin on sene önceki haline bakın birde şuanki haline bakın. Ben baktım. Ankara Balgat yüzde yüz değişim, gelişim. Dumlupınar mahallesi yüzde bir değişim. Soruyorum neden. Bilen lütfen cevaplasın.

Avatar
REZALET 2013-12-01 09:34:55

BENCE BAŞTA MEHMET SAĞLAM OLMAK ÜZERE VEKİLLERİMİZ BU MEMLEKETE YAZIK EDİYOR HAKKIMIZI SAVUNAMIYORLAR.BAŞBAKANIMIZI DA YANLIŞ BİLGİLENDİRİYORLAR OLAN MEMLEKETİMİZE OLYOR. NE KADARDA ŞUNA YAPTIK BUNU YAPTIK DESELER ONLAR SADECE DEVEDE Bİ KULAK. MECLİSTEKİ MARAŞ TANITIM FİLMİ TAM BİR REZALET BAŞKA İLLERİN TANITIM FİLMİNE GÖREBİLİYORMUSUNUZ TAŞ KÖPRÜYÜ ESABİL KEFİ GÖSTERİYORLAR REZALETTTT....

Avatar
TAYYİP AMCA 2013-12-01 09:24:57

TAYYİP AMCA K MARAŞ I ANTEP E BAĞLARSANIZ DAHA İYİ HİZMET ALIRIZ BENCE.BU KADRINA DA PES DOĞRUSU 5 YIL DEĞİL 15 YIL GERİYE GİDECEĞİZ GÖRECEKSİNİZ...???

Avatar
hayri 2013-11-30 23:09:06

demek ki maraşta adam kalmamış, bu arkadaşı gösterdiklerine göre

Avatar
Bende saklı 2013-11-30 19:22:27

Arkadaşlar herkesin bir düşüncesi vardır. Lütfen saygı duyalım. Ancak Ben olsam aday olmazdım.Çünkü Yıllarca bu memlekette odunu koysak kazanır diyen bir zihneyet hakim ve her zamanda haklı çıkıyor.İsimler üzerinden tartışmaya gerek yok:)))

Avatar
Öz de Maras li 2013-11-30 17:52:52

Simdi önümüz de bir firsat var. Partiye degil adaya oy verelim. AKP maras ta iyi bir dersi hak ediyor. Odunu koysam secilir mantigini hep birlikte kiralim. Oylarimizi Tahir Akgemci ye verelim. Kariyeri ve yaptiklari ortada sehrimize yazik etmeyelim isi ehline verelim.

Avatar
Öz de Maras li 2013-11-30 17:48:39

senin gibi düsünenler oldukca güzel Maras im ilerleyemez. Futbol takimi tutar gibi parti tutarsaniz biz yaptik oldu derseniz sizden hic bir sey olmaz. Partiye degil adaya oy verin. Yerel secim ile milletvekili secimini ayri olarak düsünün.

Avatar
elbistanlı gençler 2013-11-30 17:40:03

öncelikle hayırlı ve ugurlu olsun insallah iyi olur maraşta kesin kazanır ama elbistanda akparti kesinlikle durmüş küçükle kazanır elbistanda biraz partilaer üstü isimler ön plandadır çünku 20 yıllık mhp yi durmuş kucuk yıktı ve tekrar o yıkar aday adaylarının hepsine saygımız var ama durmuş beyden baskası sandıklara bile sahip çıkamaz elbistanın seçimi sandıkta biter hemde elbistanı gerçekten şehire benzetti digerleride ilçe ak partiden ama elbistan türkıyenın 30 ilinden hem büyük hemde güzel oldu durmuş küçükle 1 donem daha gitmesi gerekiyor kesinlikle baska çaresi yok

Avatar
ajdar 2013-11-30 15:30:52

ajdar da makine muhendısı:D

Avatar
ali arıkan 2013-11-30 11:17:42

yüz senede geçse bu şehirde biz ne dersek o olur,akparti kimi gösterirse biz kimi istersek o seçilir,hadi buyrun hepiniz bir araya gelin çıkın karşımıza bizim yarımız kadar oy alabilirseniz o zaman konuşun,durmak yok yola devam,seni seviyoruz akparti.

Avatar
marasli 2013-11-30 11:06:54

Etrafimizdaki iller tam gaz ilerleyip gelisirken biz geriye dogru gitnek icin cabaliyoruz yakinda antepin ilcesi olursak hic sasmam

Avatar
yıldırım 2013-11-29 23:59:33

hayırlı olsun fatih başkaaaaaaaaannn

Avatar
oğuz 2013-11-29 23:28:58

alanı ne kardeş kaldırım mı asfalt mı ona göre yani

Avatar
MAHMUT 2013-11-29 22:27:30

BİR AKP Kİ OLARAK SESLENİYORUM HÜSEYİN BEY FATİH ERKOÇUN NESİ VAR DİYORSUN
FATİH ERKOÇ AKP KURULDUGUNDAN BERİ AKP NİN BİR NUMARALI ADAMI BUDA BELLİ OLUYOR ZATEN ADAYLIGINDAN YAPTIKLARINI BİR ANLATIRMMISIN HERHALDE YAPTIKLARI KENDİ MENFATİ İÇİN DOGALGAZ DÖŞEMEKTİ KENDİ TELAŞINDA BAŞKA BİR İŞE BAKAMADI ÇÜNKÜ
NEYSE BEN SİZLERİ ALLAHA HAVALE EDİYORUM BUNU SİZDE BİLİYORSUNUZDA NE DİYİM DÜNYA MENFAAT DÜNYASI OLMUŞ

Avatar
AKP 2013-11-29 22:01:56

UYAN MARAŞLIM UYAN ARTIK BUNLARA DUR DİYİN SANDIKTA GÖSTERİN GÜCÜNÜZÜ BİZLER AKP Lİ OLARAK BURDA TEPKİMİZİ GÖSTERMEMİZ GEREK PARTİYE DEYİL ÇALIŞANA VERELİM BU SEFER TAHİR AKGEMCİ DİYELİM İNŞ

Avatar
YAZIKLAR OLSUN 2013-11-29 21:52:53

ARKADAŞLAR HERKESİN HABER VARDIR HERHALDE G.ANTEP YİNE TURNAYI GÖZÜNDEN VURDU FATMA ŞAHİNLE G.ANTEP BU GİDİŞLE BİZİ İÇİNE KATAR.
EYYY SN.BAŞBAKANIM BİZİM NE EKSİGİMİZİ GÖRDÜNÜZ BİZE NEDEN BÖYLE İŞİ BİLEN İNSANLARI KOYMADINIZ BİZ NE YAPTIKKİ SİZLERE TABİ YAPTIGIMIZ YANLIŞ TÜRKİYEDE AKP 2 SIRADA OLMASIMIYDI AMA BEN MHP YE DEYİL ŞAHSA TAHİR AKGEMCİ HOCAYA VERİCEM OYUMU YETER ARTIK AGLA MARAŞLIM AGLA AGLAMAYANA MEMEK YOK MARAŞLIM

Avatar
ALİ 2013-11-29 21:44:20

YOK KARDEŞ YOK BEN KOYU AKP LİYİM GENEL SEÇİMDE OYLARIMI AKP YE AMA BELEDİYEDE YEMİN EDERİMKİ TAHİR AKGEMCİ HOCAYA BAŞKASINA OY YOK YOLUN AÇIK OLSUN HOCAM

Avatar
AKP Lİ 2013-11-29 21:36:09

HÜSEYİN BEY BİZLER MHP Lİ FALAN DEYİLİZ KOYU AKP LİYİZ SORUYORUM SİZLER BU ADAYLA NE YAPABİLİRİZ BİZLER G.ANTEBİN BELEDİYE BŞKANI GİBİ FATMA ŞAHİNLER İSTİYORDUK BU İŞİ BİLEN KİŞİLER İSTİYORDUK AMA AKP DUR DEME ZAMANI GELDİ AKP TÜRKİYEDE 2 SIRADA OLMASINA RAGMEN BİZE BÖYLE İNSANLARI ADAY GÖSTEDİLER BİR AKP Lİ OLARAK KENDİMDEN UTANIYORUM NEYSE SÖZÜN BİTTİGİ YERDEYİZ HAKKIMIZDA HAYIRLI OLSUN DİYECEM AMA HİÇTE HAYIRLI OLACAK GİBİ DURMUYOR NE SÖYLESEM BOŞ BENİM BAHSIZ MARAŞIM

Avatar
marasli 2013-11-29 19:21:43

Marastaki sorunlari gormek icin illa marasta yasamak gerekmiyor gercekten sorunu duzeltmek istenirse duzeltilir zaten bunun en guzel ornegide mustafa poyrazin kendisi de marasli, marasta heryeri biliyor ama marasin halide ortada marasta yasamak yetmiyor demekki bu haldeyiz yerimizde sayiyoruz

Avatar
MARAŞLİ 2013-11-29 17:29:59

vah sana kardeşim sizin gibiler oldugu sürece maraş geri kalmaya devam edecek malesef

Avatar
hüseyin 2013-11-29 10:53:25

FATİH ERKOÇ UN NESİ VAR . BENCE DÖRT DÖRTLÜK ADAY. TEKNİK BİR ELEMAN, MAKİNA YÜKSEK MÜHENDİSİ. MARAŞI BİLEN TANIYAN BİRİ . MARAŞIN NE SORUNU VAR . MARAŞTA NEREDE NE VAR BİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. 12 YILDIR PARTİDE YÖNETİCİ. SANIRIM TÜM AK PARTİ VE HÜKÜMETTEKİ BAKANLARI BÜROKRATLARI BİRE BİR TANIYORDUR. SONUÇTA AK PARTİNİN İKTİDAR PARTİNİN ADAYI . BUNLAR FATİH ERKOÇ İÇİN BÜYÜK AVANTAJLAR. ŞİMDİ FATİH BEYİN YAPMASI GEREKEN İKİ ŞEY VAR. BÜYÜKŞEHİR E İYİ BİR EKİP KURMAK VE MARAŞTAKİ UFKU AÇIK VİZYON SAHİBİ KİŞİLER VE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARIYLA YANİ MARAŞTA HERKESLE İŞTİŞARE YAPMASI LAZIMDIR.

Avatar
hüseyin 2013-11-29 10:43:33

sevgili mhp li arkadaşlar bakın görün fatih erkoç bu işi çok iyi yapacak inşallah.

Avatar
Narin gemici 2013-11-29 01:53:58

Ak parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi adayı malesef kamuoyunun beklentilerine göre bir aday gösterilmemiştir. Maraş merkez yok sayılmıştır. seçimler Tahir Akgemci Hocaya hayırlı olsun.

Avatar
abdullah 2013-11-28 22:41:14

fatih başkana hayırlı olsun

Avatar
ali kalın 2013-11-28 22:39:11

hayırlı olsun memleketimize. mühendis bir başkan iyi olur inşallah

Avatar
MARASLİ 2013-11-28 21:38:16

ede kardeşim lütfen profesörün anlamını bir oku sonra buraya gelip yorum yap her profesör okul mu açıyor mehmet saglam okul mu açtı o da profesör ama mv. işte sizin gibileri gördükçe vay efendim sonra maraş neden egitimde geri .

Avatar
has elbistanlı 2013-11-28 21:33:16

kim aday olursa olsun paksoy siler süpürür bu sefer paksoydan gerisi hikaye elbistanda bu dönem görmüş olduk

Avatar
onur 2013-11-28 21:17:46

gerçekten sayın başbakanımız yazık etti fatih mehmet erkoca vermekle başka kimsemi kalmamış

Avatar
ELBİSTANLI 2013-11-28 18:50:59

YINEDE HAYIRLI OLSUN İNSALLAH ELBİSTAN DURMUŞ BEYLE DEVEM EDER ZATEN ELBİSTANDA DURMUŞ KÜÇÜGE VERİLMESSE MARAŞ GİBİ DEGİL MHP KESİN KAZANIR İNSALLAH BASBAKAN MAHİR BEY HATA YAPMAZ

Avatar
hakan ersoy 2013-11-28 18:01:21

fatih erkoç maraşımıza büyük hizmetler yapacaktır inşallah. her şey ekip işi. bir ak partiye oy veren maraşlı olarak fatih beyden isteğimiz iyi bir ekip kurmasıdır.

Avatar
mesut 2013-11-28 14:39:35

Başka kimse kalmamışmı

Avatar
koyun avcısı 2013-11-28 13:35:23

12 yıldır ne yaptı peki...

Avatar
kahraman 2013-11-28 12:07:47

kendisini geliştiremeyen bir kişinin yaşadığı şehri de geliştirip kalkındırabileceğine inanmıyorum

Avatar
akpartili ali 2013-11-28 12:03:47

yazık ettin sayın başbakanım fatih erkoç u aday etmekle o adam ihale kovalamaktan başka bir iş yapmaz bu memlekete

Avatar
maras 2013-11-28 11:44:32

fatih Erkoç zaten belli bir konumda görev almış bu süre zarfında k.maraş a hiçbir katkısı olmamış bundan sonra da bişey değişeceğini zannetmiyorum ama buna rağmende kazanırsa k.maraş yerinde saymaya devam edecek gibi görünüyor

Avatar
maraşlı 2013-11-28 11:36:45

yönetim ve organizasyon konusunda deneyimli ve kabiliyetli olan Tahir AKGEMCİ üniversitesine bulunduğu birçok katkı gibi k.maraş a da büyük katkıları olacağına eminim

Avatar
Serdar 2013-11-28 09:57:11

Memlekette başka adam mı kalmadı da bunu aday gösterdiler. Anlamadım.Nasılsa Kahramanmaraş'ta kimi aday gösterseler kesin Seçilir gözüyle bakıyorlar. İnşallah bu seçimlerde tahmin ettiğiniz gibi olmaz.

Avatar
akpartili 2013-11-28 07:58:09

yenimi makina mühendisi oldu, 5 yıldır il başkanı, 12 yıldır üst düzey yönetici, bugüne kadar niye kullanmadı mühendisliğini, bir tek çivi çaktımı, 5 yıldır oy oranı en yüksek olan ilin başkanı, vekildende güçlüydü, belediye başkanındanda, ne hizmet getirdi devletten, yazıklar olsun yaaa

Avatar
akpartili 2013-11-28 07:55:11

mustafa poyraza kurban olsunlar, bu adam la hiç bir yere gidemez maraş

Avatar
Fatih Unal 2013-11-28 05:07:51

Maras liyi zaten cantada keklik goren bir basbakan var uyanma zamani bence fatih erkoc zaten bitmis biriydi benim icin basbakan da bitmistir

Avatar
ede 2013-11-28 00:33:29

okul açmayacagız . belediye yöneteceğiz. prof olmak iyi bir yönetici olmak değildir.

Avatar
Ak partili 2013-11-28 00:31:50

Fatih erkoç bu partide 12 yıldır üst düzey görev yapıyor. şehrin sorunlarına hakim. şehri tanıyor. makina yüksek mühendisi teknik bir eleman. genç dinamik . Maraşımıza faydalı olacaktır inşallah.

Avatar
mustafa demir 2013-11-28 00:28:56

fatih erkoç bu işi hakkıyla yapacaktır. hayırlı olsun

Avatar
kadir babacan 2013-11-27 22:30:37

tayyip erdoğan seçecek başka birini bulamadı galiba bu adamın mustafa poyraz'dan hiç bir farkı yok

Avatar
DEGİSİM ZAMANI 2013-11-27 17:45:34

MHP nin adayı Tahir Akgemci bey gayet birikimli ve başarılı zaten konya selcuk üniversitesi rektör yardımcısı fatih erkocla kıyaslanamaz bile .........................

Avatar
has maraşlı 2013-11-27 17:41:55

mhp nin adayı gayet bilgili ve birikimli özgeçmişini okursanız hak verirsiniz

Avatar
elbistanlı 2013-11-27 17:19:46

mhp nin prof adayı var bilginize...

Avatar
4646 2013-11-27 17:02:13

destekliyorum kardeşim

Avatar
hasan 2013-11-27 17:02:03

Bari bir kere onurlu olalım.

Avatar
maraslı 2013-11-27 16:52:24

bir akp li olarak Mustafa poyraz olmasında kim olursa olsun diyordum ama bu kadarına pes doğrusu hiç beklenmedik bir aday oldu ben fatih Erkoç un Kahramanmaraş a bir katkısı olacağını düşünmüyorum maalesef

Avatar
akpli 2013-11-27 16:45:16

sözüm meclisten dışarı Maraşta koyun çook yine gider verir akpye

Avatar
tekinalp 2013-11-27 16:16:22

artık yatırımların karadeniz bölgesi-ve doğu illere aktıgını herkes biliyor artık k.maraşlı hemşerilerim tepki vermesi lazım

Avatar
kaan4679 2013-11-27 16:02:50

arkadaşlar net bilmiyorum ama bu konuyu araştırın lütfen akp belediye başkanı olan sayın erkoç un askerliğini bile yapmadığını söylüyorlar... eğer bu dğoruysa ya arkadaş nasıl bir zihniyet ya askerlipini yapmamış insana al sana belediye başkan adaylığı.....burda anlaşılan o ki eyy maraş halkı ben oraya kimi dikersem diyeyim sizde oy vereçeksiniz deniyor umarım mesaj alınmıştır.......

Avatar
gerçek 2013-11-27 15:52:58

korkarım akp nin sonu da anavatan partisi gibi olacak.vatandaşını dinlemeyip ben yaptım oldu ,buna oy vereceksin derse, artık yemezler der vatandaşta.

Avatar
feriha 2013-11-27 15:48:39

Bu zamana kadar akp den başka partiye oy vermedim artık parti işi bitti şahsa verecem akp beni ve yakınımda 20 30 kişiyi kaybetti bunu böle yaparak mhp nin oyunu çogalttılar sn.Başbakan çok yanlış yaptın çokk bu maraşlılara biz bu kadar ucuzmuyuz biz k.maraştan hiç bir aday istemedik bu işin bilen birini getirmeliydin....

Avatar
Ramazan G. 2013-11-27 15:46:15

Mustafa POYRAZ bey kalsa daha iyiydi 10 yıl hizmet etmiş varını yoğunu memleketine adamış halktan birisiydi başkan Poyraz her nekadar hemşerilerimiz beğenmesede yiğidi öldür ama hakkını inkar etme demiş atalarımız.Ne yapsanda bu millete yaranamazsın zaten bunu herkesim bilir ileride memleketimize yapacağı projeleri vardı hepsi şimdi sil baştan şimdi bu aday olan kişi iyi bir insan olabilir onada millet vekilliği adaylığı verilebilirdi İnşallah Memleketimiz için en iyisi olsun dileklerimle Mustafa POYRAZ' kıymetini bilemeyenler utansın...

Avatar
GÖRECEĞİZ. 2013-11-27 15:46:08

FATİH ERKOÇ TÜRKİYEDE EN ÇOK OYU K MARAŞ TAN ALACAĞIZ DEMİŞ BEN BİR TAYYİPCİYİM GELSİN DE BENİM EVDEN BİR OY ALSIN ALABİLİRSE.K MARAŞ TA AK PARTİ HÜSRANA UĞRAYACAK GÖRECEĞİZ.

Avatar
alkan dinler 2013-11-27 15:29:44

Kahramanmaraş köklü zengin aileleri tarlalarına at zibili çekerek servetlerini kazanmışlardır.Tarlaya turp çalgam prasa ekip satarak ticareti öğrendiler.bezirganlıktan tekstile yöneldiler.Ey kahramanmaraş büyükşehir belediye başkan adayı sen neyaptın da bu devlet kuşu başına kondu .Sayın Başbakanım Nasıl bir gaf a düştü .Başbakanımızı gaf a düşürenler Sayın çilleri de düşürdüler

Avatar
mustafa 2013-11-27 15:16:08

mhp nin adayının kazanma ihtimali bu sayede iyice arttı akp maraşa hizmet edecekse hiç kimseyi aday göstermesin akp den bu şehre 10 yılda bir civi bile çakılmadı bizim geri kafalı insanımız bunu göremedi yazıklar olsun daha da oy verecek olanlara...

Avatar
Yeter Artık 2013-11-27 14:32:35

Tayyip bunu daha önce de yaptı. Diğer şehirlere acayip projeler filan dağıtırken, sıra edeler diyarına gelince zaten sizi büyükşehir yapıyoruz deyip kesip attı, bununla yetinin, bu size yeter dedi. Unuttuk mu? Hayır! Şimdi kazığın en büyüğünü atıyor! Allah rızası için edelerim ya, bu adamlara oy vermezseniz günaha girmezsiniz. Bu ısrar niye? Bu adamlar peygamber değil! Adamlar açık açık umrumuzda değilsiniz diyorlar, bizi hakir görüyorlar, hiç mi gururumuz yok ya! Dik duralım bir kere de, atalarımız gibi - Sütçü İmamımız, Abdal Halil Ağamız gibi. Biz ne zaman bu kadar korkak olduk.

Avatar
adını sen koy 2013-11-27 14:22:44

Bende Gaziantep Adana halen de Kayseride yaşayan bir K Maraş lı olarak memleketimizin içinde bulunduğu bu geri kalmışlığı kabul edemiyorum. iktidarı her dönem destekleyip ödüllendirmelerimize rağmen mevcut iktidar şehrimizi bölge hastahanesi otoban gibi hizmetleri g.antep e kaydırarak ilimizi cezalandırmış bulunmaktadır diye düşünüyorum yazakcak çok şey vaaar amma velakın şimdilik bu kaadr yeter ayrıca millet vekillerirnin Mustafa başkan ı yalnız bıraktığınıda ekleyebilirim,

Avatar
Gezen Adam 2013-11-27 13:19:39

Kayseri de yaşadım şehirciliği gördüm. Mersinde yaşadım orayı da gördüm. Tarsus bile neler yapmış ufak ufak. Eskişehir'i gördüm görmez olayım o şehir süper olmuş. Antep belli yerlerde ciddi güzel bir kentleşme yaşadı. Yani saymakla bitmez aslında adamlar almış gitmiş. Maraşa bakıyorsun bildiğin gecekondu ve iğrenç akbabaların üstünde uçtuğu bir köy. Kayserinin düzeni, şehirciliği, gelişimi. Eskişehirin sanayisiz başardığı kent çizgisi. Suyunu Maraştan alan Antepin bile geldiği nokta ortadayken bize reva görülen bu ise bizden de oy yok bu seçimde.

Avatar
Buruk Bir Seçim 2013-11-27 13:10:25

Merhaba arkadaşlar Ak parti kurulduğundan bu güne her seçimde oylarımı Ak partiye güven duyarak verdim. Bu secimde hayal kırıklığına uğradım desem yeridir.Fatih ERKOÇ denen şahsın kendine faydası yok ki millete faydası olsun. Evliliğini bile siyasi baskı sonucu yapan bir adam nasıl doğru kararlar verip te Şehir yönetecek. İşim icabı doğu illerinde gezmediğim il ve ilçe kalmadı en vasat ve en düzensiz il K.Maraş ilimiz olarak gördüm her seyahatimde üzüldüm. Bu gün bir araştırma yaptım kendimce MHP Adayı Tahir Akgemciyi inceledim gerçekten vizyonu geniş bir insan sanırım bu seçim oyum MHP' nin

Avatar
maraşlı gençler 2013-11-27 13:10:21

mustafa poyraz bey kalsa daha iyiydi şimdi bu aday olan kişi başkanlığı mhp ye kaptırır bunu başbakanada yazacağım çünkü bu adayın bir faliyeti yoktur maraşta

Avatar
İsmet Tanrıverdi 2013-11-27 13:07:09

Şakamı bu, daha yeni büyükşehir olmuş bir ilde bu kadar tecrübesiz ve vasıfsız birinin belediye başkanı adayı olması hangi insafa sığar, başbakan bunu maraşımıza niye reva gördü, eğer erkoç kardeşimde biraz maraş sevgisi varsa bu işten vazgeçip tecrübeli bir aday seçilmesi için çalışır, ağaç yaşken eğilir, büyükşehir bu yeni dönemde doğru yapılandırılamassa, bundan sonraki dönemler bu hatayı düzeltmekle uğraşır, hadi erkoç kardeşim biraz insaf et ve vazgeç bu sevdadan, ALAH RIZASI için

Avatar
AKP li 2013-11-27 13:06:24

Sanırım AKP ye yeter demenin ve iyi bir ders vermenin zamanı geldi. EY CHP ve MHP, adam gibi bir aday çıkarın da oyumuzu ona verelim AKP ye de iyi bir ders !!!

Avatar
ararızzz 2013-11-27 13:02:42

erkoç beklemediğim aday. erkoç kazanabilir ama kaybeden maraş olur bence poyrazı bile mumla ararız göreceğizzz.

Avatar
ararızzz 2013-11-27 13:00:57

bence kaybeden maraş oldu. beklemediğim bir aday erkoç.erkoç kazanabilir ama kaybeden maraş olur yazıklar olsunnn.. poyrazı bile mumla ararız göreceğizzz.

Avatar
arif 2013-11-27 12:51:27

eyyy kadersiz maraşım

Avatar
k.maraş sevdalısı 2013-11-27 12:49:51

10 yıldır tüm seçimlerde ak partiye oy veren olarak şunu söylemem lazım artık yeter k.maraş komşu illerinin arkasında nal toplamakta şu cümleyi kurarsam herşey daha iyi anlaşılır mustafa poyraz kalsaydı bari.....

Avatar
K.MARAŞ 2013-11-27 12:45:40

ak parti yine yaptı yapacağını ceketi koysam seçilir zihniyeti oldukça başbakanda maraş halkına böylesüprüzü gösterir.

gelin bu zihniyete dur diyelim akpartinin bu seçine hayır diyerek şanlı urfanın yaptığını yapalımve oylarınızı ak partiye değil en iyisine verelim.

EY MARAŞ HALKI ARTIKAKILLANIN

Avatar
İBA 2013-11-27 12:35:17

CHP si MHP si el ele versin, ortak aday çıkarsın, ben bir AK Partili olarak büyük şehirde bu adama oy vermeyeceğim, MHP nin adayı fena değil gibi, en azından Fatih Erkoçdan daha vizyon sahibi birisi, zaman el ele verme zamanı, Allah yar ve yardımcımız olsun

Avatar
çetin 2013-11-27 12:23:52

ak parti adına çok ama çok üzüldüm kahramanmaraşta allah için hiçmi bu görevi yapacak bir insan evladı yoktu ki bu görev erkoç a verildi.burdan şunu anlıyoruz başbakan büyükşehir belediye müdürü ataması yapmış halka hayırlı olsun

Avatar
46 2013-11-27 12:10:52

yazıklar olsun başbakana maraşa kin kusmak niye maraştan nefret niye neden bu sebepsiz nefret neden neden başka aday adayı mı yoktu da erkoç aday gösterildi maraş için ne yapmış maraşı nerede savunmuş ne hizmet etmişki erkoç belediye başkanı adayı yapoldı yahu adam yanına gidenin yüzüne bile bakmayan iş yapamayacağını söyleyen biri gerçekten yazıklar olsun başbakana erkoça......

Avatar
Kahraman 2013-11-27 11:54:23

insanlara birşeyler yaptırmak için oyum şuna veya buna demeyin bu şehire gerçekten hizmet verecek insanlara oyunuzu verin.

Avatar
murat 2013-11-27 11:50:58

hayırlı olsun

Avatar
bir kahramanmaraşlı 2013-11-27 11:40:30

yazıklar olsun .....yazıklar olsun.....başka bir kelime bulamıyorum......k.maraşımız kaybetti bizim kaderimizmi bu....başbakan yanlış yaptı...k.maraş büyük şehir belediye başkanlığı yapacak adammı yoktu ki.......................................

Avatar
hasan 2013-11-27 11:37:45

p akp oy atıgına göre burda akp savunanın daha fazla cıkması gerek bu işte terslik avr demekkı herkez akp li

Avatar
akpoyyok 2013-11-27 11:33:07

Kürde Fırsat da vermem oyda vermem göksun afşin elbistan andırından kürde oy çıkmaz ..kimse atmaz

Avatar
ANTİAKP 2013-11-27 11:27:44

SÜTÇÜ NİNE diyenlere oy verecek kadar şerefsz değildir heralde maraş halkı..

Avatar
tepkiii 2013-11-27 11:10:37

uyumaya devam K.Maraş halkı

Avatar
eshabil 2013-11-27 11:08:35

yanlış yaptın be başbakanım bizim sana olan sevgimiz hiç bir zaman sönmeyecek ama başbakanım bu sefer affına sığınıyoruz. ŞEHRİM İÇİN Kahramanmaraşım için farklı bir adaya oy verecem saygılar....

Avatar
murat 2013-11-27 11:06:02

yazıklar olsun ak parti kahramanmaraş yönecilerine sadece bu söylem yeter anlayana

Avatar
qoqo46 2013-11-27 11:03:25

kandırıldınız ak partililer...

Avatar
esnaf 2013-11-27 10:55:41

bu defa farklı kardeşim mesele memleket meselesi bizde istiyoruz hizmet artık bi antalyaya diyarbakıra akpnin olmadığı yerlere ne hizmetler gidiyor bi araştır maraşımıza ne geldi bide onu söle lütfen bunca yıllık iktidarlarında bir yolumuzu bile bitirmediler şehre girerken köye geliyormuşuz gibi sadece yollada bitmiyor tabiki zaman tepki zamanı tepkiyi verelim ozaman bak neler değişiyor bu memlekette urfayı gözönünde bulundurun lütfen..

Avatar
ökkeş 2013-11-27 10:51:34

maraş beddua almış şehirdir zenginin istemediği başa gelmez artık deynek koysam devri bitti adam arıyorum adam on sene boşa gitti yokmu bir babayigit şu adaylara bakın aman allahım bunların hepsi kıyamet alameti

Avatar
esnaf 2013-11-27 10:51:18

hayır kardeşim mhp li değilim hepte oyumu akp den yana kullandım ama bu kadarda olmaz vizyonu olmayan normal sıradan birini aday gösterdi nasılsa halkımız veriyor oyu ama bu defa değişsin bu mantık kafanızı kaldırıp bakın bir iki lafı bir araya getiremeyen bi aday nereye gider bu memleket soruyorum size ???

Avatar
oksyt 2013-11-27 10:10:32

Bu kadar oy veripte bu kadar hizmet alamayan başka bir il yoktur. Yine yazık oldu. Bir daha akp ye oy vermeyeceğim. Uyan Maraşlım Seni çantada keklik görenlere bir cevap ver.

Avatar
ahmet 2013-11-27 10:09:17

Kessin anketlere ve temayüle göre hareket edilmiştir.. kessin.. :)))))))))))))))

Avatar
FATİH MENTEŞE TOKİ SAÇAKLIZADE 2013-11-27 10:07:15

İNŞALLAH ŞU TOKİNİN SORUNLARINI FATİH DİNLER. POYRAZA BİR TÜRLÜ ANLATAMAMIŞTIK DERDİMİZİ. SANIRIM FATİH BEY ANLAR VE ÇÖZÜM BULMAYA ÇALIŞIR. AMA BU SEÇİM ÖNCESİNDE OLMALI. OLMAZ İSE SAÇAKLIZADE TOKİDEN 1 TANE BİLE OY ÇIKMAYACAK AK PARTİYE BUNU BİLSİNLER LÜTFEN. GELEN GİDENİ ARATIR DERLER YA İNŞAALLAH ÖYLE OLMAZ TEMENNİMİZ BU.

Avatar
kenan kaba 2013-11-27 10:02:32

memleketimize hayırlı olsun mustafa boyrazdan kurtulduk
valla darısı akp ye

Avatar
bir vatandaşşş 2013-11-27 09:52:42

yine hizmette yatrımda gerilerde kalcaz aslında bizi antep'e bağlasalar bundan daha çok hizmet,yatırım alırız...bizide antepin ilçesi yapsınlar bundan daha iyi olur...artık uyansan diyorum KAHRAMAN ŞEHRİM...

Avatar
Abdullah 2013-11-27 09:52:41

Partiye değil artık adaya göre oylar verilsin artıkkk...

Avatar
Üniversiteli 2013-11-27 09:42:36

BAŞBAKANIMIZDAN ALLAH RAZI OLSUN ÇOK İSBETLİ BİR KARAR VERDİ FATİH BEY MEMLEKET SEVDALISI ÇALIŞKAN DÜRÜST VE AZİMLİ BİR İNSAN KAHRAMANMARAŞ A ÇOK FAYDALI İŞLER YAPACAĞINA İNANIYORUM ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN

Avatar
metin46 2013-11-27 09:40:00

tayyip beyin önünü nereye kadar gördüğünü bir kez daha gördük.şehrime yazık oldu.antep e gene imrenerek bakacağız.nasılsa maraşlım kim olursa olsun akp oyunu veriyor.şimdi dişimizi gösterme zamanı.

Avatar
maraşlı 2013-11-27 09:38:49

fatih erkoç a başarılar dilerim

Avatar
mustafa kalın 2013-11-27 09:35:53

fatih erkoç beyi tebrik ediyorum. maraş a hayırlı olsun

Avatar
misafir. 2013-11-27 09:26:43

bu arada diğer internet sitelerinde akp adayına tepki yokmuş gibi gösterilip gönderilen yorumlanmıyor. dikkatinize.

Avatar
köylü1234 2013-11-27 09:26:39

O kadar oy potansiyelimize rağmen KAHRAMANMARAŞIMIZA bir bakanlık uygun görmeyen ; yıllarca belediyelerde desteğimize rağmen yeterli takdiri ve yatırımı görmediğimiz siyasilerden ben uygun gördüm sizde SEÇECEKSİNİZ tarzı bir başkan adayı

Avatar
ş fedakar 2013-11-27 09:25:46

evel allah sayın başbakanın kararına saygımız var hayırlı olsun k maraşımıza hayırlı olsun fatih başkanıma yolun açık olsun inşallah.

Avatar
FIRAT 2013-11-27 09:24:04

BEN AK PARİTLİYİM O KADAR PROFESÖR O KADAR BÜROKRAT VARKEN YÖNETİCİLİK KARİYERİ OLMAYAN BİR İNSAN SEÇİLDİ BEN TEŞKİLATTAN OLMAMA RAĞMEN OY VERMEYECEĞİM VERENLER OLURSA BİR SONRAKİ MİLLETVEKİLİ SEÇİMİNDEKİ ADAYLARIN KALİTESİ DAHADA DÜŞECEK..

Avatar
aaa 2013-11-27 09:22:37

sütçü nine hikayesini iyi oku k.maraşlım.............

Avatar
ökkeş 2013-11-27 09:18:55

tayyip maraş gelir bi konuşur oylar  bulur merak etmeyin arkadaşlar syn erdoğan bizim bakanımız ya uzaktan bakan :D iki duygu sömürüzü biraz gaz maraştan oy almaya yeter nasıl olsa koyun gibi sürülen yere gidiyoruz durmak yok maraşım cekete oy vermeye devam hizmet senin neyine gerek makarna kömür yetmiyormu sana

Avatar
mustafa 2013-11-27 09:14:32

ya arkadaş fatih mehmet erkoç kendi ilçesine ne yapmış ne hizmet getirmişki şimdi büyük şehir adayı türkoğluna 6 ay önce asvalt döktüler vallahi sökülüyor geri ya türkoğlu sene kaçların ilçesi Allah aşkına biraz mantıklı olalım şu cekette oy vermeyi bıraksakta biraz bu şehre daha iyi hizmet verecek insanları seçmeyi denesek nasıl olur acaba burda herkes üzüm yemek istiyor ozaman daha iyi bir k.maraş için partiye değil çalışacak insanlara oy vermek gerek akp 10 yıldır iktidarda maraşa ne yaptı p oy alıyor ama hizmet 0 oy sandığına şakşakcılık içöin değil hizmet için gittiğimizi unutmayalım

Avatar
hizmet 2013-11-27 09:10:41

Bence Mhp'nin adayı Tahir Akgemci yöneticilik ve başarıları ortada...deneyimi yerinde bir insan...Mehmet Fatih Erkoç bu partinin il başkanı Mustafa Poyraz'a gidip şu eksiklikler var demiş midir?Dediğinde düzelme olmuş mudur?al birini vur ötekini yapma Maraşım uyan hizmet nerdeyse orda ol...

Avatar
K. MARAŞ sevdalısı 2013-11-27 09:08:11

SAYIN . K. MARAŞ uyumaaa artıkk uyannn yeter

Avatar
kör değilim 2013-11-27 09:07:57

ben akp liyim, ve akp diyorum, vatandaşa değilde milletvekillerine hizmet edecek bir belediye reiside istemiyorum, Mahir Ünalın aracının kapısını şöförü gibi hazırolda açan bir kişiden büyükşehir belediye başkanı olmaz,

Avatar
hizmet 2013-11-27 09:07:13

Maraş deneyimli,projeleri olan bir kişinin belediye başkanı adayı olmasını isterdim.Bu yapılan Kahramanmaraş'a hakarettir.Ben bu adamı aday gösterdim seçeceksiniz.Allahını seven Maraşlı şu yapılanın cezasını kes artık...Kahramanmaraş uyanacaktır ve ben inanıyorum ki bu belediye seçiminde hizmet yapabilecek adama oyunu atacaktır..

Avatar
cok komiksin... 2013-11-27 09:06:10

çok komiksin ben hergun göruyorum allahın selamını vermez hem basbakan vefa borcunu ödüyor bu şekilde 3 dönem akp dedik ne gördük bu sefer mhp dicez....

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2013-11-27 09:05:08

ben şahsen karamanmaraşa zaman zaman seyhat ederim çokta gezerim poyraz başkan nın çalışmalarını çok begenen bir kişiyim özelikle şehrin kayseri yönüne kaydırılmasının ve şehircilik için hayati önem taşıyan bulvar yolları çok şahane olmuş yürüyüş yolları ve parklar dahada önemlisi imar uygulamalarında tavisiz olması acaba(imar uygulamalarımı başkanı aday etmedi)binanlar arası boşluk ve sitelerde araçpark sorunlarını ve yeşil alana uygulamaları hemen hemen hiş bir şehirde görmedim. Birdönem daha başkanlık yapsaydı bu benim kanatim iyi olacaktı. sonuç itibariyle lokomotif arzıza yaptı ve rotar o

Avatar
tepki 2013-11-27 09:04:40

hayatımda akp den başkasına oy atmadım, fakat bu saatten sonra bu adaya oy atarsam elim kırılsın, il başkanı olarak ne yaptıki belediye başkanlığı yapsın, anlamıyormusunuz, bu adamı vekiller getirdi, artık belediye milletvekillerinin yönetimine geçti, vatandaşa hizmet dönemi bitmiştir, yandaşlara hizmet dönemi başlamıştır

Avatar
maraşlı 2013-11-27 09:01:40

kahramanmaraşta aday gösterilecek adam kalmadıda mı pazarcıktan aday gösteriliyor? yine hüsrana uğradık.yoldan geçen herhangi bir maraşlıyı tut aday yap kazanır nasıl olsa adayın onlar için ne önemi var.

Avatar
248 2013-11-27 08:57:34

Koyu bir Akparti taraftarı olarak Başbakan"ın aday seçiimini begenmedim.Oy kullanmak istemiyorum.Yeter demenin zamanı gelmiştir.[Odun dik oduna oy verelim işi bitmiştir.]Diyarbakır,Gaziantep,Kayseri,Antalya,İzmir"e verdiği değerin % 5"ini Kahraman Şehrimize vermemiştir,Üstelik Koskoca SÜTÇÜ İMAM"ı SÜTÇÜ NİNE diye tekrarlaması onurumuzu incitmiştir...

Avatar
Öğretmen Bey 2013-11-27 08:49:22

"Siz nasılsanız, öyle yönetilirsiniz". Hak etmediği halde sadece duygusal yaklaşıp bir partinin oy oranını şişirirseniz, biri kalkar "Sütçü Nine" der ve başınıza böyle bir adamı getirmeye çalışır. Halkımız adına üzülmeye başladım. Oyunu kullanırken, aklını kullan Maraşlım. Yoksa birileri seni kullanır.

Avatar
hasan göçer 2013-11-27 08:48:56

Uyan benim güzel halkım uyannn aç gözlerini artık bizi yok sayan bir akp ye ders verme vaktidir vakit.sütçü imamımıza sütçü nine diyen birine oy veremem vermemde...Prof dr Tahir Akgemciye atalım oylarımızı inşallah...

Avatar
yuh sana bee 2013-11-27 08:43:28

kardeşim bu ne mantıksız bir seçmen yaklaşımı.Adam başkan adayım bu değil ama oyum yine akp ye diyor.Bu söze ancak yuh denir.Madem adayın bu vatandaş değil neden oyunu bu kişinin aday olduğu partiden verip bu adamın seçilmesine vesile olacaksın.Madem adaylığına karşısın tepki olarak verme oyunu , ver me ki akp kendisine bir tepki bir karşı duruş olduğunu anlasın.Yoksa senin gibiler yüzünden bu memleket bir adım öteye gidemez.Mantığa bak ya tamamen partiye odaklı......YUHHHHHH

Avatar
misafir. 2013-11-27 08:41:12

fatih erkoç'u tanımaya gerek yok. 10-11 yıldır ak parti içinde. mustafa poyraz ile bu memlketi yönetiyor. Başbakan'a mustafa poyrazın yanlışlarını eksikliğini 10 yıldır rapor etmemişte ne tesadüf şimdi mi ediyor. Mustafa Poyraz başarısız ise 10 yıldır onun seçilmesine vesile olan il başkanıda başarısızdır. Yani üstad maraşta ki siyasi yapı maalesef bu. fatih erkoç'u tanımaya gerek yok. bilen biliyor zaten. bir adam duruşuyla bakışıyla bile güven verir. Gerçekçi olmak gerekirse mustafa poyraz daha güven veriyordu.

Avatar
akpli.... 2013-11-27 08:40:49

aynen kardeşşşşşşşşş.........

Avatar
akp.li........ 2013-11-27 08:39:09

güven seni teprik ediyorum fatih bey insanları azarlasın dursun...........

Avatar
mustafa b 2013-11-27 08:38:07

akpli olmayanları şıp diye anlıyorsun demek, zeka fışkırıyor sanırsam senden...

Avatar
ali46 2013-11-27 08:34:40

Kahramanmaraş halkı yine kaybetmiştir. memleketimize hizmet yine yok bu adamlar bu memlekete hizmet edemezler AKP den ------------------kişiyi koysan kazanır.bu adam şehir planlamasından ne anlar mustafa poyrazdan ne farkı var

Avatar
Komedi 2013-11-27 08:32:17

Aksu Tv de izleyin ezbere konuşuyor.bence yanlış seçim yaptı ak parti.oyum ak partiye fakat belediye başkanı adayım bu kesinlikle değil.

Avatar
akpli 2013-11-27 08:28:32

maraşta akpnin çok oranı düşecek syn başbakan hatasını anlayacak

Avatar
hakan 2013-11-27 08:20:39

akp ye oy vermeyecez dersiniz oylar mhp ye dersiniz yine gider akpye verirsiniz çok tuhafsınız valla

Avatar
okuyucu 2013-11-27 08:19:54

uyuyun SÜTÇÜ NİNE nin torunları akpye oy vermeye devam.

Avatar
basbakanın kafası nerede acaba kimler kandırıyor. 2013-11-27 08:07:11

bu belediyecilik işinde acaba kimler araya giriyor teyamul yoklamsı yaptırılmıyormu?yada yalaka insanlara mı kanılıyor gercek maraşlının neden fikri sorulmuyor,artık maraş ın kaderi ile oynadılar maras gayrı zor kendine gelir.acıkcası ben bu adama GÜVENMİYORUM!!

Avatar
gda 2013-11-27 08:04:13

Belediyecilik işi mühendislik işi değildir akıl işidir.Kayseri B.Belediye Başkanının mesleğini görürsen anlarsın.

Avatar
partili 2013-11-27 07:53:30

Bu adam belediyeyi, milletvekillerinin ve iş adamlarının arka bahçesi haline getirecek, Mahir beyin arabasının kapısını hazır olda açışını gördük, öyle itaatkar olursan başkan yaparlar tabii

Avatar
Osman 2013-11-27 04:05:25

Bakıyorumda yorum yapanlar içinde hiç AKP li yok hep muhalif partilerden.
Yıpratma politikası uygulamaya çalışıyorlar.

Avatar
erten şengül 2013-11-27 02:01:43

YAZIKKİ HİÇ BİR MARAŞ HABER SİTESİ SÜTÇÜ NİNE GAFINI YAZMAMIŞ YAZAMAMIŞ..... YAZIKLAR OLSUN!

Avatar
Ziganalı 2013-11-27 01:59:52

FANATİK FUTBOL TAKIMI TARAFTARI GİBİ PARTİCİLİK YAPANLARA SELAM OLSUN, BU SİZE ÇOK BİLE... YETMEZ AMA EVET, AYNI KAFAYLA DEVAM....

Avatar
mustafa 2013-11-27 01:46:12

bu defa da mhp de kahramanmaraş sandıkta bak bu yerel seçim akp den maraşa hizmet yok bunu anlamış olduk...

Avatar
mustafa 2013-11-27 01:45:24

mhp nin adayı daha mantıklı geliyor bana

Avatar
MUST 2013-11-27 01:35:25

buraya yorum yazanların hepsi mhplimi.

Avatar
Julio 2013-11-27 01:21:46

Ak partiden başkasına oy verecegim aklımın ucundan geçmezdi ama artık tepki vakti, bu memlekette başka hiç mi kimse yoktu bu görevi üstlenecek. Tahir Akgemci akpden girmeliydi oylar tavan olurdu.

Avatar
FEDAKAR 2013-11-27 01:12:16

MEMLEKETİMİZ ADINA HAYIRLI OLSUN...BASKANIMIZADA ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN.....

Avatar
CAHİT 2013-11-27 01:02:19

İNANAMIYORUM SİZLERE YORUM YAPINDA BİLİNÇLİ YAPIN.FATİH ERKOÇ'U HAYATINIZDA HİÇ GÖRDÜNÜZMÜ VEYA KONUŞTUNUZMU BİLGİ BİRİKİMİ VARMI BİLEN VARMI YOK.SADECE İSTEMİYORUZ.SÖZE AKP YE OY VERDİM.BİRDAHA VERMEM DİYENLER.ZATEN HİÇ AK PARTİLİ AKP DEMEZ.MHP ADAYI REKTÖR YARDIMCISI DEMİŞSİNİZ.MEMLEKETE BUGÜNE KADAR NE FAYDASI OLMUŞ.BİLEN YAZSIN.HER SEÇİMDE BURDA YAZARIZ.YÜZDE DOKSANI AKPARTİ HAKKINDA OLUMSUZ YAZAR.AMA SEÇİMİ ÇOK BÜYÜK FARKLA AKPARTİ ALIR.KENDİNİZİ BOŞUNA YORMAYIN.DURMAK YOK YOLA DEVAM.BÜYÜK HARFLE YAZDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.AMA OKUNMASI İÇİN YAZDIM.

Avatar
hasan 2013-11-27 00:41:56

Bunlar yuzunden gelisemiyoruz

Avatar
veli duman 2013-11-27 00:32:30

AK parties Ceketini koysa kazanir diyolardi bends saka yapiyolar saniyodum...

Avatar
Ahmet 2013-11-27 00:12:51

Mustafa poyrazı özleyeceğiz maraşlılar bunu bir yere yazın

Avatar
kör cerrah 2013-11-26 23:57:51

Makus tarihi değiştirme zamanı geldi artık sanırım eğer halkımızda birazcık akıl varsa bu şahısa oy vermez. Gerçi halkımız şahsa bakmıyorda neyse. Ama artık uyanalım Ak parti k.maraşa bu adamı aday göstererek çok büyük yanlış yapmıştır.Ben Akparti düşmanı değilim hatta bizzat parti üyesiyim ama memlekete iş yapacak adam lazım.Partimiz bu hareketiyle K.Maraşa verdiği Önemi açık ve net şekilde ifade etmiştir. Hani Ali Sezalın Bi Sözü varya ''ulu caminin önüne çeketimi koysam herkes ona oy verir'' diye ak partide K.maraş için aynı şeyi düşünüyor.Unutma Verdiğin her oy için öbür tarafta hesap var!

Avatar
misafir 2013-11-26 23:40:57

sayın site yönetici kardeşim, lütfen Maraşlı Fatih Ertaşı Büyük şehir belediye başkanı olarak görmek istiyormu gibi bir anket açınız, sizin anketleriniz genelde çok takip ediliyor,

Avatar
ahmet 2013-11-26 23:34:09

tayyip bey hic beklemedigi marasta bile buyuk bir husran yasayacak bu kez.

Avatar
hak 2013-11-26 23:33:50

ben akp den başka bir yere oy atmadım, ama bu sefer yemin olsunki oyum mhp nin

Avatar
üzücü 2013-11-26 23:31:06

ya bu fatih ertaşdan başka adam yokmuydu, il başkanlığında kalaydı, ordada bir işe yaramıyordu ama, hiç değilse zararı dokunmuyordu, valla bu belediye işinde yandaşlarına parel parsel böler bu maraşı

Avatar
msk 2013-11-26 23:24:20

geçen seçimde gördük herkes yeter dedi akp p le geldi demekki mhpliler akpye oy verdi belediye seçimlerinde şahsa iş yapacak adam oy verilir ama biz maraş toplumu olarak bu mantığı bi türlü kavrayamadık.

Avatar
ak partili 2013-11-26 23:18:03

bu adam 12 yıldır bu partinin sıkıntısını çeken, partisi için koşturan biri. 12 yıldır partinin çeşitli kademelinde görev almış biri. bence fatih erkoç a çok daha önce bir görev verilmeliydi. inşallah maraşımıza faydalı olur. Allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
A.Maraşlı 2013-11-26 23:15:04

hani demiş ya ben hırsızı bıraktım da hırsız beni bırakmıyor diye, başbakan bizi bırakmak istiyor da biz bırakmıyoruz adam kuru odun yeşertir maraş ta, kendini de evliya zanneder

Avatar
ş fedakar 2013-11-26 23:12:59

allah hayırlı eylesin k maraşımıza inşallah 7 den 70 e herkes menmun kalaçak lütfen bekleyin görün

Avatar
ahmet demir 2013-11-26 23:08:14

makina yüksek mühendisi fatih bey e yakışır. hayırlı olsun

Avatar
şehmuzpolat 2013-11-26 23:07:05

KAHRAMANMARAŞ BU ŞEHRE ONYILDIR KUZEY İLÇELERİ VE KAYSERİ İLE BAĞLANTILI YAPILAN YOLU GÖRÜN KAYSERİ TARAFI TMM PEKİ MARAŞ IN SUÇU NE TAHİR BEYE BAŞARILAR DİLİYORUM

Avatar
TURAN 2013-11-26 22:57:07

TEK ÇARE TAHİR AKGEMCİ. Bırakın arkadaşlar partiyi. Parti size birşey yapmaz aday'a bakın. Tahir Hocam Gayet kültürlü başarılı azimli ve kararlı Akademisyen. Artık bizi koyun gibi gütmelerine izin vermeyelim. Başbakan bizimle böyle dalga geçtiyse biz de ona akılsız olmadığımızı koyun olmadıgımızı gösterelim.Gaziantep'in bizden nesi fazla. Celal Doğan CHP'den belediye başkanı oldu. Halk bakmadı partiye verdi Celal Doğan'a. Adam Gaziantep'i Türkiye'nin göz bebeği yaptı. Bizim neyimiz eksik. Yaylalarımız turistik yerlerimiz antep'i sollar fark atar. HAYDİ KAHRAMANMARAŞIM HAYDİ EDELERİM . SÜTÇÜ İMAM DEDEMİZİN ARSLAN BEY'İN MILLIŞ NURİ'NİN EŞBAH OSMAN'IN BU MEMLEKET İÇİN MÜCADELE ETMİŞ TÜM ECDADIMIZIN KEMİKLERİNİ SIZLATMAMAK İÇİN HAYDİ KAHRAMANMARAŞ'IM TAHİR AKGEMCİ DİYELİM.

Avatar
Maras46 2013-11-26 22:55:02

daha doğru düzgün konuşmasını bile beceremeyen birisini aday etmeleri çok yanlış bu yüzden yerel seçimlerde oyum AKP'ye DEĞİLLLL ....

Avatar
rıza 2013-11-26 22:51:51

Kim belediye başkanı olursa koltuğa oturmadan önce Eskişehire, Ankaraya, Konyaya, Kayseriye gitsin. Yapılanları görsün. Ondan sonra koltuğa otursun. Bir Maraşlı olarak utanıyorum, şehrin ilkelliğine. Yorum yapanların diğer illerdeki güzel örnekleri vererek yorum yapmalarının faydalı olacağını değerlendiriyorum.

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2013-11-26 22:46:44

Maraş siyasetinde Sağlam ve Pakdil dönemi resmen sona ermiştir. Hayırlı olsun...

Avatar
ali lütfi 2013-11-26 22:22:15

sadece diğer adamın erkoçtan iyi olduğu kısmına katılıyorum

Avatar
ali lütfi 2013-11-26 22:21:16

MHP fark atacak

Avatar
hilal özsoy 2013-11-26 22:18:28

tek iş yapacak bey tahir akgemci

Avatar
YALNIZ EFE 2013-11-26 22:16:06

YAZIK K.MARAŞ'IMA: KİMLERİN ELİNE BIRAKILIYORUZ. ARTIK MARAŞLI YETER DEMELİDİR. MESELE AKP DEĞİL İŞ YAPMA ZAMANI.

Avatar
asrın hatası 2013-11-26 22:01:58

Basbakan bu hatayi nasil yapti hala hayret ediyorum bu kadar olmaz il baskani diye adami buyuk sehire aday yap ilce baskani diye necati okayi goster hic mi dolu adam yok o partide o parti gonul vermis insanlar arasinda ne ala memleket il baskanini buyuk sehire ilce baskanini dulkadirogluna olmadi bu orasi saltanat makami deyil vatandasi koylu kentli diye ayiran il baskani nasil belediye baskani olabilir

Avatar
MUSTAFA 2013-11-26 21:56:06

VAYYYYYY ANAM VAYYYY. DAHA HALA ŞOKTAYIM, İNANAMIYORUM YETER ARTIK BUNLARIN. MARAŞA YAPTIGI ARTIK BUNLARA DUR DEME ZAMANI GELDİ, YEMİN EDERİMKİ AKP DEN BAŞKASINA OY VERMEDİM AMA BU SEFER VERİRSEM ELİM KIRILSIN. BİZİ BUNLARAMI LAYİK GÖRDÜNÜZ BAŞBAKANIM HİÇ DENİLECEK LAF KALMADI MEMLEKETİMİZ BİR 10 YIL DAHA BU ŞEKİL YERİNDE SAYAR ÇOK ÜZÜLECEK BİR SAHNEDİYİZ YÜRÜ MHP SENİ KİM TUTAR ARTIK SENİN YOLUN AÇILDI ARTIK

Avatar
ali 2013-11-26 21:55:13

yazık abi ya yazık maalesef mütavazilik hizmet getirmiyor

Avatar
asrın hatası 2013-11-26 21:54:09

Bu gun gorduk ki k.marasta hizmet edecek kisi icin ak partinin adayın doluluguna bakmadiğına sahid olduk

Avatar
ali eskalen 2013-11-26 21:53:30

kardeş , görünen köy kılavuz istemez bir tarafta rektör yardımcısı bir tarafta neyse.bu arada MHP li değilim

Avatar
HAKAN HAKAN 2013-11-26 21:44:38

BAŞBAKAN ASRIN HATASINI YAPTI KAHRAMANMARAŞ HALKI MUSTAFA POYRAZI MUMLA ARAR ARTIK. NEDE OLSA ODUN KOYSALAR KAZANIR YA?

Avatar
büyük şehir küçük zihniyet 2013-11-26 21:40:43

mustafa poyrazı beğenmez idük mumla aratacaklar maraşlıya
hadi hayırlı olsun maraşım! bir 5-10 sene daha kaldırımlarla parklarla mücadeleye devam..

Avatar
hasan ince 2013-11-26 21:33:00

allah vatanımıza ve memleketimize hayırlara vesile kılsın. yolun açık olsun fatih abiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Avatar
ALİ 2013-11-26 21:30:54

BAŞBKANIM SİZE SESLENİYORUM LÜTFEN BU ADAYI ÇEKİN YOKSA BU GİDİŞLE BİZ KAYIP EDERİZ MHP GÜN DOGUYOR BİZE İSE KARANLIK

Avatar
ahmet güven 2013-11-26 21:30:50

artık partinin değil adayın araştırılması gerektiğini düşünüyorum

Avatar
melek 2013-11-26 21:19:03

dünyada verilecek tek oyum olsa yine de vermem erkoça hem de ak partiye rağmen.........................

Avatar
goncagül 2013-11-26 21:16:43

yazıklar olsun başkanın böylesine oy vereceklerin cümlesine yazıklar olsun.....k.maraş sana da bu kapak olsun....az bile daha beter olun....

Avatar
TAHSİN 2013-11-26 21:15:33

ARKADAŞLAR HAYIRLI OLSUN MHP YE ŞİMDİDEN ÇOK KİŞİYLE KONUŞTUM ÇOK BÜYÜK TEPKİ VAR HEMDE AKP LİLERDEN MHP ADAYIDA SÜPER İNSAN.

Avatar
ahmet taş 2013-11-26 21:14:29

makina yüksek mühendisi başkan adayımızı tebrik edrim

Avatar
OY MOY YOK 2013-11-26 21:06:00

SN.BAŞBAKANIM ÖLENE KADAR OYUM SANA AMA BU SEFER BELEDİYEDE BENDEN OY YOK AKP YE. BUNU ÇOK ÜZÜLEREK YAZIYORUM ADAM GİBİ BİR ADAM BEKLİYORDUK SİZDEN BİZİ HAYAL KIRIKLIGINA UGRATTINIZ İÇİN SİZE TŞKR EDERİM AMA YETER ARTIK BİZ K.MARAŞTA PARTİYE DEYİL KİŞİYE OY VERİCEZ RABBİM HERŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN.

Avatar
akın 2013-11-26 20:54:49

Vay anam vay kimlerin eline kaldik adam kendi ilçesi olan türkoğlunu bile köy olmaktan kurtaramadi büyük şehiri yönetecek...başbakan akıllı maraş zaten cepte...hizmete ne gerek var...

Avatar
Sıradan Vatandaş 2013-11-26 20:54:05

Tebrikler,başarılar.En isabetli karar olduğunu düşünüyorum.Başarılar.

Avatar
tekceoglu 2013-11-26 20:48:10

bağ evlerinde zenginlerin seçtiği olmadııı maraş çarşıbaşı hocalarının dediği olmadııı hadi fatih ders ver onlara ama mhp yi hafife alma adam senden iyi

Avatar
Mustafa Kartal 2013-11-26 20:38:09

Tepkimizi dile getiriyoruz. Bu bizim demokratik hakkımız. Sana ne oluyor .............!

Avatar
maraşlı 2013-11-26 20:34:27

ilk günden buyana AKP haricinde kimseye oy vermedim. Çok güzel bir seçim olmuş. Bu defa vermeyi düşünmüyorum. Nedenmi? nedeni çok basit, Poyrazdan daha iyi bir seçim değil nihayetinde...

Avatar
Sinan 2013-11-26 20:33:26

Nedir Bu Şaka mı ?
Bence Gelen Gideni Aratır Gibi Olacak

Avatar
mehmet 2013-11-26 20:32:37

Mehmet yav arkadas size bulent aricimi getitseydi olmuyor biz kendimizi ifade edemiyoruz elin adami denizin dibinde trene biniyor ya artik gercekten halk da yoruldu ne diyelim hak edip alana hayirli olsun k

Avatar
1071 2013-11-26 20:28:47

yalancının mumu yatsıya kadar.bakanı başbakan olan yere böyle belediye başkan adayı olur ama başkan olamaz.maraşlı seni salak zannedene dersini ver.akp ye oy verme

Avatar
yalnızkurt 2013-11-26 20:26:28

kürt katliamcısı diyorlar k.maraş için diyenler görsünde utansın ilk büyük şehir belediye başkanımız inşallah kürt kökenli olacak acılıma devam.
hayırlı olsun sayın başkanım.

Avatar
1071 2013-11-26 20:24:56

böyle adaya ve partisi akp ye oy yok.maraşlı yumuşak başlı ise koyun değildir.

Avatar
1071 2013-11-26 20:23:14

ne kadar doğru söylemişsiniz ...tebrikler.büyüyen burunları,yükselen gurur ve kibirleri haddine davet etmek lazım.bu adaya ve akp ye oy vermemeliyiz

Avatar
Mahmut 2013-11-26 20:17:43

Biz maraş halkı olarak artık koyun deyiliz bizi nere sürerlerse biz ora gidiyorduk bu zamana kadar vallahi billahide AKP den başkasına oy vermedim ama şuanki bu adayla maraş aynı maraş olarak kalacak benden AKP ye bu sefer oy yok bu satırlarım üzülerek yazıyorum sn başbakanımız çok yanlış bir aday sergileyerek bizi hayal kırıklığına ugratmıştır oyumuz bu sefer MHP en iyi aday yine MHP de sonuçta bir kariyeri var en azından rektör yardımcısı

Avatar
ergün 2013-11-26 20:12:31

akp öyle bir yağcı iş bilmez aday açıkladıki şaşırırsa insan böylemi şaşırırmış ya edeler bunlardan kurtuluşumuzu şimdiden kutlayalım

Avatar
numan 2013-11-26 20:06:18

biz sütcü imamın torunuyuz akp nin koyunu değiliz adaya bak ya akp ninde adayınında yağcılarınında bu memlekette pili bitecek merak etmeyin

Avatar
mehmet esintokan 2013-11-26 20:05:09

sayın başbakan bu gösterdiğin adayımı layık gördün bize al birini vur ötekine olmuş çok yazık ettin hayal kırıklığına uğracak bu sefer memlekette başka adam kalmadı mı

Avatar
yasin 2013-11-26 19:53:56

ak partiye oy moy yoooooooooooooooooookkkkk yok

Avatar
nuri 2013-11-26 19:51:13

ya bu maraş halkını bukadar koyun yerine koymak nasıl oluyor çeketini ilikleyemeyen memlekete ne yapa bilir akp liyim fakat bundan sonra kesinlikle koyun değilim

Avatar
Ben demistim 2013-11-26 19:47:30

Hep söyledim yazdığım yorumlarda sayın Poyraz çok iyi bir başkandı. Adamı ucuz ve dayanaksız eleştirilerle harcadınız. Maraş onun gibi mütevazı, çalışkan, görünür ve yaklaşılabilir başkan görmedi. Onun yerine sayın Mehmet Sağlam aday olsaydı olurdu fakat benim için Akp bu seçimiyle bitmiştir. Poyraz bağımsız aday olursa çok sevinirim ve basarım oyu. Milyonluk bir şehirle dalga geçenler, seçim sonunda dalgayı göreceksiniz! Not: bu adayı beğenenlerin çoğu adını soyadını belirtmiş, iste biz sizin gibi yalakalardan dolayı bu haldeyiz. eleştiren herkesi mhpli olmakla suclamaya devam edin siz...

Avatar
ÖKKEŞ 2013-11-26 19:47:29

Sevgili hemşehrilerim ben sizlere Diyarbakırdan yazıyorum. Malum buranın belediyesi BDP li ancak size samimiyetle söylüyorum. 1984 yılından beridir K.Maraş belediyesini yönetenleri cebinden tek tek çıkarır burası. Yolunuz düşmez belki buraya ama internetten inceleyebilirsiniz. Herkes akılına başına lasın takım tutar gibi parti tutmayalım kimseye kızmadan aklı selim içinde düşünüp şehrimiz için an hayırlı olacak adaya verelim. Ben şu parti bu parti demiyorum diyemem de zaten ama Sütçü nine diye birini de tanımıyorum. Bilmem anlatabildim mi.

Avatar
hüseyin 2013-11-26 19:41:58

şaka gibi :)

Avatar
ÖKKEŞ 2013-11-26 19:36:48

Sütçü nine kim ya ?

Avatar
muammer1 2013-11-26 19:33:51

artık oylar akp ye değil anlayın k.maraşlılar sizi yönetmenizi istediğiniz kişiye. hadi yine gösterin kahramanlığınızı sarsılıp kendinize gelin

Avatar
mustafa 2013-11-26 19:32:02

ben daha önce akp'ye verdim. ama bu kez vermeyeceğim. Ben sayın Poyraz'ı beğeniyordum. Tayyip cok yanlıs yaptı.

Avatar
gızlııı 2013-11-26 19:30:01

gönlümüz de halen mustafa poyraz war ....

Avatar
hakan maraşlıoglu 2013-11-26 19:28:10

ben recep tayyip erdoganın (başbakan demiyorum)bu aday kahramanmaraş a bir hakaret olarak algıladım.bence bu aday açıklanması bir felaket içimdeki bu kahramanmaraş a yapılan bir hakaret olarak tarif edilmez bir öfke içindeyim.kardeşim memur atamıyorsun bir büyük şehir e belediye başkanı seçiyorsun kahramanmaraş a bu kadar mı nefret duyuyorsun çok ama çok üzüldüm kendi kendime düşünüyorum vede hazmedemiyorum hazmeden oy versin artık

Avatar
ÖKKEŞ 2013-11-26 19:16:58

AYNEN KATILIYORUM

Avatar
halk 2013-11-26 19:16:46

çok iyi bir tesbit, azınıza sağlık

Avatar
Seydihan 2013-11-26 19:14:30

Hayırlı Ugurlu Olsun ....
coban lafını kullanan arkadaş senin gibi düşünen zihniyetler yüzüne biz geride kalıyoruz.

Avatar
553 2013-11-26 19:11:52

çok harika bir seçim tebrik ederim oylar MHP'ye

Avatar
adil 2013-11-26 19:07:23

ben çok ileri düzeyde akp yanlısıyım, poyraz için arıkan için canla başla çalışırım, ama fatih erkoç gibi, iki kelimeyi bir araya getiremiyen bir sahsiyet için kesinlikle kılımı kıpırdatmam, çok şükür çevremde sevilen birisiyim, tüm gücümle de karşısındayım, il başkanlığı seçimlerinde kendi yandaşlarını delege yapıp seçim kazandığını ne çabuk unuttunuz, millet vekillerinin goygoycusu bu arkadaş

Avatar
tarafsız 2013-11-26 19:02:28

buraya 150-200 yorum yazılmış, 3-5 tanesi dışında hepsi yerden yere vuruyor bu adamı, ben tanımam etmem ama çokta doğru bir seçim değil galiba

Avatar
arda1920 2013-11-26 19:02:15

bu büyükşehire hakerettir sen güzel şehrimize adam gibi aday koymuyorsun köy sandın bu adamı gönder de çakallıda muhtarlık yapsın GÜN SENİN MHP'em






Avatar
mustafa 2013-11-26 18:54:54

dört dörtlük adam . hayırlı olsun

Avatar
hamza sancar 2013-11-26 18:54:46

Yok abı bu kadarda olmaz yaa k.marasımız memleketımız yıne kaybettı ama ben buyuk sehır baskanına oy vermem akp de olsa vermem ılce secımınıde bılmıyorum ama daha ıyı bırı olabılırdı umudumuz cok farklıydı ama yıne kaybettı memleketım bakın sıze burdan su kadarını soyleyeyım gordugunuz neyse 10 yıl sonrada aynı olacak memleketım kaybetmeye mahkum burakıyorlar allah razı olsun herkesten

Avatar
hamdi ak 2013-11-26 18:52:45

Bu yorum yapan arkadaşların kaçı fatih erkoç u tanıyor. bu adam il başkanlığında partiyi halka açtı. her vatandaş önceleri ulaşamadığı il başkanına çok kolay ulaşıp derdini anlatabiliyordu. vatandaşla arasında duvar olan bir insan değil bence vatandaşın tam içinde ortasından çıkan halkın adamıdır. genç bir mühendis arkadaş. belediyecilik işi mühendislik işidir.

Avatar
osman uzun 2013-11-26 18:36:07

erkoç genç dinamik teknik bir aday. hayırlı olsun

Avatar
error 2013-11-26 18:26:28

şak şak şak

Avatar
Menderes Kara 2013-11-26 18:11:59

Çok şükür Rabbime Nevzat pakdil olmadı.budabir gelişme maraş için.Yürü MHP gün senin günün azbi gayret büyükşehir senin.Adayınız öz maraşlı verin oyları gariiii.

Avatar
akp ye oy yok adama oy var 2013-11-26 18:09:47

çobanı koysam ceketimi assam maraşın oyları benim diyen zihniyete ne oy vereceğim. bana saygı gösteren değer veren halkına hizmet eden yatırım yapan g.antep ş.urfa kayseri ve adana ortasında köy gibi kalan bu şehre gösterdiği aday ise tam bir facia sayın başbakanımız k.maraş halkını bu kadar hakir görüp hor görme lutfen.özgeçmişini tek kelime ile özetliyorum ''serbest mühendislik, müşavirlik bürosu açarak iş hayatına atılan'' kişiden halkına memleketine ne fayda olur yalnız sayın erkocun kişiliğine sözüm yok.biz daha ileriye götürecek sadece tabelada buyukşehir yazsın istemiyoruz.

Avatar
khramn 2013-11-26 18:07:12

Beğenmediğimiz poyraz en azından kaldırım yapıyordu. Maraşım yine makus kaderine mahkum oldu.AKP Ömründe maraşa zerre hizmeti geçmemiş birisini aday gösterildi. Halk bilinçli oy kullanırsa mhp nin adayı karşısında hiç şansı yok.

Avatar
ali 2013-11-26 18:04:11

Kahramanmaraş büyük şehir belediyesi ucuza gitti uyuz pınarı neresi desen bilmez matematik sorusu sorsan bilmez siyaset başına düştü. bu şehrin kaderi bu arkadaşlar. kazancı az gelen bu şehri hiçe sayan insanlardan uzak kalmak istiyorsanız göç edin arkadaşlar bu şehir 10 yıl daha yerinde sayar

Avatar
sazan 2013-11-26 17:56:27

Mhp degil o akp li oldugun nasilda belli dogrusu milliyetci hareket partisi

Avatar
hakan 2013-11-26 17:51:05

Erkoc bildigim kadariyla askerlik yapmadi yanlisim varsa duzeltin lutfen

Avatar
HASMARAŞLI 2013-11-26 17:50:49

mhp nin adayı koskoca rektör yardımcısı kıyaslamaya bile gerek duymuyorum maraşlılar hizmet ettirmek istiyorlarsa bu sefer iyi düşünmelidir ...

Avatar
realist 2013-11-26 17:40:38

2 kişinin aday olmasından korkuyordum nevzat pakdil ve bu şahıs yazık çok yazık bu adam 10 kez de aday olsa yine oy vermem şimdiden şehrimize geçmiş olsun..

Avatar
ersoy 2013-11-26 17:39:37

çok acı maraşa layık görülen kişiyi ben köye muhtar yapmam

Avatar
error 2013-11-26 17:38:34

maraşa yazık oldu.

Avatar
11111 2013-11-26 17:34:34

KESİNLİKLE OLSUNNNNN

Avatar
kartal 2013-11-26 17:30:55

Allah Fatih Ertaş gibi yöneticileri baımızdan eksik etmesin.ASIL OLAN MARAŞA OLDU:(((((

Avatar
kartal 2013-11-26 17:28:46

güldürmeyin bizi ya... ne hizmetinden bahsediyorsunuz siz.

Avatar
misafir. 2013-11-26 17:27:14

burada yorum yazan arkadaşlar. AKİM'e yazsanıza. Ya da yazmamak en iyisi. bulandırma denizi uyandırma kerizi. bu defa at şamarı gönder bu zihniyeti. kimsede başbakanın hatır falan için verdim demesin. senin hatırın var mı ki başbakan nazarında.

Avatar
1111 2013-11-26 17:26:00

sizin o diye hitapta bulunduğunuz insan adam gibi adamdı.

Avatar
*** 2013-11-26 17:23:04

haklı olabilirsiniz ama Mustafa Poyrazı değiştirmeyebilirdi..

Avatar
hüseyin 2013-11-26 17:21:39

sütçü imam torunu sen nerden biliyon da muhtar olamayacak kaç kere konuşmuşluğun var adam mühendis vede adam gibi adamdır şimdi mhp liler sevinmeye çalışıyor herzamanki gibi ama kimse kusura bakmasın akp siler süpürür hemde poyraz dan daha fazla yüzdeyle alacak İNŞALLAH

Avatar
hüseyin 2013-11-26 17:19:08

adayımız sn m.fatih erkoç a sonsuz başarılar diliyoruz eczacı dan belediye başkanı olmaz ama mühendis adam teknik adamdır soy adındanda belli KOÇ gibi adamdır

Avatar
adsız46 2013-11-26 17:16:46

hem akp ye hem de maraşa yazık oldu

Avatar
mehmet 2013-11-26 17:16:36

Yemin ederim oy vermeyecegim ve lehine çalışacağım size soz size yemin.yeter ya.dalga mı geçiyor sunuz?

Avatar
adsız46 2013-11-26 17:14:22

içtenlikle katılıyorum

Avatar
yönetici 2013-11-26 17:14:12

Haber46 yayınlanan tüm yorumları kimin lehinde ya da aleyhinde olduğuna bakmaksızın yayınlamaktadır. Siz cesur olsanız ve fikirlerinizi yazsanız daha iyi olur. Haber46 ya saldırmak yerine adayınızın lehine yorum yaparsanız daha iyi iş yapmış olursunuz... Zaten yazdığınız yorumların yayınlanacağını görürsünüz....

Avatar
adsız46 2013-11-26 17:12:10

Sayın Başbakanım Kahramanmaraşı seçtiğiniz bu insana mı emanet edeceksiniz:( maraş adına hiç olmayacak belkş de en son düşünülecek bir aday fatih erkoç. biz mustafa poyraz başkanımızı tekrar istiyoruz.. yazık ettiniz başbakanım mustafa poyraz başkana:(

Avatar
sütçü imamın torunu 2013-11-26 17:07:44

muhtar bile olamayacak bir adamı koca büyükşehire belediye başkan adayı yaptınız.bu ne acizlik yazıklar olsun...

Avatar
recep tayyip 2013-11-26 17:02:36

haber46 nın ne kadar çok ak parti düşmanı var imiş hayret ettim. ama şunu bilinki ak parti sevmeyen yorumcular, ki mhp li olduğunuz akepe - akp yazdığınızdan belli millet size pabuç bırakmaz. heee haber46 sizede söylüyorum mümkünse pozitif yorumlarıda yayınlayın. korkmayın cesaretli olun.

Avatar
SÜTÇÜ İMAM 2013-11-26 17:01:53

BELEDİYECİLİKTEN ANLAYAN MERKEZ DEN BİRİ OLSAYDI NE VAR NE YOK İLÇELERDEN OLUYOR

Avatar
muharrem 2013-11-26 16:57:07

kesinlikle akp ye oy yok bu adam poyrazı aratır recep tatip erdogan kahramanmaraşla dalga geçiyor lütfen kanmayın yazık şehrimize uyumayalım

Avatar
blind surgeon 2013-11-26 16:55:24

Makus tarihi değiştirme zamanı geldi artık sanırım eğer halkımızda birazcık akıl varsa bu şahısa oy vermez. Gerçi halkımız şahsa bakmıyorda neyse. Ama artık uyanalım Ak parti k.maraşa bu adamı aday göstererek çok büyük yanlış yapmıştır.Ben Akparti düşmanı değilim hatta bizzat parti üyesiyim ama memlekete iş yapacak adam lazım.Partimiz bu hareketiyle K.Maraşa verdiği Önemi açık ve net şekilde ifade etmiştir. Hani Ali Sezalın Bi Sözü varya ''ulu caminin önüne çeketimi koysam herkes ona oy verir'' diye ak partide K.maraş için aynı şeyi düşünüyor.Unutma Verdiğin her oy için öbür tarafta hesap var!

Avatar
ÖKKEŞ 2013-11-26 16:54:53

uyan ey maraşlım uyann artık maraşlının uyanma vakti bende akp liyim ama belediye seçimlerinde prof. dr. Tahir Akgemci diyelim hep birlikte inşallah ve iyi bir ders verelim maraşı yok sayanlara güzel hemşerilerim açın gözlerinizi artık.

Avatar
SELÇUK 2013-11-26 16:54:47

BAŞKA NE DENİR Kİ ;
ELİNE SAĞLIK SAYIN BAŞBAKANIMIZ...

Avatar
MARAŞLI 2013-11-26 16:48:27

FATİH ERKOÇ MUSTAFA POYRAZ BELEDİYE BAŞKANIYKEN AKP İL BAŞKANIYDI..İKİSİ BERABER NE YAPMIŞLAR MARAŞ İÇİN PARK DAN BAŞKA..FATİH ERKOÇ YALNIZ BAŞINA NE YAPAR ARTIK SİZ DÜŞÜNÜN..BU YEREL SECİMDE MARAŞDA AKP NİN KAYBETMESİ LAZIM Kİ DİGER SECİM İÇİN YATIRIM YAPARLAR BELKİ..AMA BELKİSİ VAR DİKKAT EDİN HAYDİ MARAŞLI HEMSERİLERİM BU AKP KAYBETSİB BU DÖNEM..TAYYIP KÖTÜ DEGİL AMA VEKİL SECİMİNDE TAYYIBE VERELİM..BELEDİYE İÇİN BAŞKA KAZANSIN DİYORUM..

Avatar
oy moy yok 2013-11-26 16:39:53

bunun halkla ne ilişkisi var. bu adama oy vermem ben

Avatar
eskiakpli 2013-11-26 16:36:16

MHP ADAYI BUNU ONA KATLAR 61 ÇARPAR ARTIk

Avatar
ahmet 2013-11-26 16:35:35

aslı var aday ve yeni büyük şehir belediye başkanı....

Avatar
ahmet 2013-11-26 16:34:41

aslı var canlı yayında gurup toplantısında açıkladı. ve gövde gösterisi yapıldı. memleketimize umarım hayırlı uğurlu olur.

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-11-26 16:34:32

Uyuma Kahramanmaraşlı Sütçü İmamın cinsiyetini bile bilemeyen bir siyaset nasıl Kahramanmaraşı yönetecek. Bu gidişle daha çok ninni dinlersiniz

Avatar
vatan sever 2013-11-26 16:33:25

sen önce imla kurallarına dikkat et, mhp li ayaklarına yatıp, fatih erkoç propagandası yapma, herkes kimin ne olduğunu çok iyi biliyor

Avatar
misafir 2013-11-26 16:28:05

genel seçimlerde vekil listesini görünce akp P ni silmiştim şimdide kalan P ni sildim.

Avatar
isim yok 2013-11-26 16:27:49

salla gitsin nasılsa adayın yeterliliği değil keyfiyet önemli. birde temayül yoklaması yapmazlar mı dalga geçmenin daniskası oldu yazık yazık.... bu şehir bir ders vermezse bu şehre de yazık ne diyeyim ki başka...

Avatar
mehmet akgemci 2013-11-26 16:21:10

K.Maraşta akepe adayı ''ODUN'' olsun kazanır malasef, söz Yüce Türk MiLLetinin, en güzel cevab sandıkta gelecek ey akepeliler...

Avatar
GÜLCAN 2013-11-26 16:20:29

ŞAKA GİBİ

Avatar
hayaldi 2013-11-26 16:19:20

kadersiz maraş

Avatar
Halkın Sesi 2013-11-26 16:16:59

Şakşakçı YAŞAR OKUR

Avatar
semih 2013-11-26 16:13:02

yazık gerçekten başka aday mı yoktu memlekette umarım kimse ak partiye oy vermez

Avatar
semih 2013-11-26 16:12:23

yazık yazık umarım oy vermez başka kimse mi yoktu aday ya

Avatar
çanak anten takıcı 2013-11-26 16:11:33

bu yalakalıkla kesin başkan yardımcısı olursun, en kötü ihtimal ihale alırsın v.s.v.s.

Avatar
. 2013-11-26 16:08:17

poyraz bağımsız aday olsunmu diyorsun

Avatar
yaşa erkoç 2013-11-26 16:04:06

maraşlıya az bile oldu büyük başkan bizim başkan derler herhalde

Avatar
eserce 2013-11-26 16:02:47

şehir de adam varda başbakan yapmadımı? mevcut malzeme bu kadar, allah vermediyse ne yapsın balık.....!

Avatar
MARAŞLI 2013-11-26 16:00:25

YOIK BÖYLE BİR ŞEY YAZIKLAR OLSUN BİZLERE EĞER BUNADA OY VERİRSEK BU KADAR DA BİR MEMLEKETİN ONURUYLA OYNANMAZ BENİM BİR OYUM VAR VEBALİNİ ALAMAM YAZIKLAR OLSUN GERÇEKTEN ÇOK YAZIK BİZE ADAM KALMADI GALİBA MEMLEKETTE BAŞBAKAN NASIL Bİ TEMAYÜL YAPTIRDIYSA

Avatar
ali 46 2013-11-26 16:00:21

halkın içinden derken ihaleci başkan oğlum ihaleci

Avatar
kkk 2013-11-26 15:56:12

yazık oldu fatih erkoç nevzat pakdil kriterlerime uymuyordu

Avatar
ali 46 2013-11-26 15:55:50

KAHRAMANMARAŞ YİNE KAYBETTİ FATİH ERKOÇ TAN BELEDİYE BAŞKANI OLMAZ

Avatar
kutluhan 2013-11-26 15:53:06

akp hayatının yanlışını yaptı mehmet fatif erkoçu aday etmekle haydi mhp gün sana doğdu iyi değerlendir bu fırsatı

Avatar
mehmet 2013-11-26 15:52:30

sayın başbakanım neden yaptın bizi mahvettin inan içim kan ağlıyor siyasetle hiçmi hiç ilgim yok ama bu damı yapılacaktı bize istan bul daki adayı beklerken bu çıktı bize bıktık valla hep aynı pilavı yemekten etrafımızdaki iller kalkınıp ilelerken biz yerimizde sayıyoruz her halde büyük bir zaattan beddua aldık inan oyumu busefer kesinlikle bu adaya vemicem bana bağlı 35 oy var ve verdirmiyeceğim boş oy attıracağm ve sana teessüf esdiyorum hani bizi seviuordun inabn sen k.maraşı iyi tanımıyorsun bizi kandırıyorsun

Avatar
maraşlıyız 2013-11-26 15:47:22

yine ak parti klasiği

Avatar
maraşlı 2013-11-26 15:46:10

bu aday çok arandımı acaba

Avatar
sadebiri.... 2013-11-26 15:43:05

fatih bey önce azarlı konuşmayı biraksın .???.

Avatar
ÖZ MARAŞLI 2013-11-26 15:41:57

halk bu kadar da dışlanamaz ki. kahramanmaraş'a bak adayına bak, kafayı duvara vurmamak mümkün değil. ne liyakat, ne tecrübe ne başarı var aday dımdızlak.....

Avatar
Teyfik KARADAŞ 2013-11-26 15:40:10

AK parti il başkanı sayın M.Fatih ERKOÇ bey on yıldan beri partisine ilçe ve il başkanı olarak canla başla hizmet etti. Ak parti genel merkezide bu hizmetlerine karşılık kendisini büyükşehir belediye başkanı adayı olarak gösterdi.Memleketimize ülkemize hayırlı olsun.İnşallah başarılı olur.

Avatar
mehmet taşdemir 2013-11-26 15:36:32

sayın başbakan, bugünkü oturumda sütçü imam yerine, sütçü nine demiştir..

Avatar
gökhan 2013-11-26 15:34:21

nasıl olsa alacak maraş adayın ne önemi varki edelerim sütçü ninenin torunları olduk bide unutmayalım.... !

Avatar
harun kahveci 2013-11-26 15:28:47

Sayin baskan sizde poyra gibi kaldirim yapmayin sakin ilimize en buyuk atilimlarin yapilmasini isteriz

Avatar
Arif Altıncı 2013-11-26 15:26:28

Yine merkezden aday çıkmadı. Adam biliyor bizim memleketin adamını. Nasıl olsa maraş cepte.

Avatar
NEVZAT 2013-11-26 15:22:27

GÜÇLÜ BİR BAĞIMSIZ ADAY ÇIKARSA AKP K. MARAŞ TA BİTER F.MEHMET ERKOÇ HANGİ DONANIMI İLE HİZMET EDECEK KENTE ONUN İŞİ DEĞİL BAŞKANLIK

Avatar
abdullah 2013-11-26 15:21:04

eyyyyyyyyvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Avatar
Biri 2013-11-26 15:18:52

Kimi aday göstersek kazanırız zihniyetinin sonucu bir aday...

Avatar
cenk tosun 2013-11-26 15:16:18

mhp nin adayını seçimleri kazanmasından dolayı kutluyorum

Avatar
FATİH MEHMET SOĞANCIOĞLU 2013-11-26 15:15:43

eğer bu haberin aslı doğru çıkarsa;akp k.maraş'ta, 2.urfa hadisesini yaşar.

Avatar
ali arslan 2013-11-26 15:15:18

gerçekten de yazıklar olsun bi MHP nin adayına bakın adam profösör bide bizimkine bakın.erkoçun şahsına bir şey söylemiyorum ama büyükşehirimize layık görülen aday bumu

Avatar
ali arslan 2013-11-26 15:13:04

bende genel seçimlerde ak partiye veren biri olarak belediye seçimlerimde oyum tahir akgemciye

Avatar
ahmet güven 2013-11-26 15:11:51

tarih karıştırıldı heralde bugün 1 nisan değil

Avatar
Maraşlı 2013-11-26 15:09:19

Ha ha ha hahahahahaha bazılarıda 10 yıl gezmedeği yerleri gezdi adaylık için.:))))))))))))

Avatar
hakan 2013-11-26 15:08:55

halkın içinden bir başkan.

Avatar
sefa 2013-11-26 15:08:24

Poyrazi erkoc icinmi harcadinn kadersiz MARASIMMM

Avatar
objektif 2013-11-26 15:06:55

diğer illerin belediye başkan adaylarının kariyerlerine bir göz atın daha net anlarsınız.

Avatar
k. maraş sevdalısı 2013-11-26 15:06:42

yazıklar olsun hiç bir söz kalmadı söylenecek lütfen yerel seçimler le genel seçimleri karıştırmayalım yeter artık uyuma k. maraşlııı uyumaaaa .....

Avatar
aynı tas aynı hamam 2013-11-26 15:05:23

düne kadar poyraz gitsin de kim gelirse gelsin diyen halk bugün beterin beteri varmış,gelen gideni aratırmış vs. diyor :D ben ise sadece Malik Ejder'in maraş 2 yakan bi araya gelmesin demesini düşünüyorum...

Avatar
mehmet46 2013-11-26 15:02:40

k.maraşı doğru düzgün tanımayan bunca yıllık sütcü imama sütcü nine diyen başbakandan nasıl iyi bı aday beklenirki

Avatar
Cengaver 2013-11-26 15:01:25

Resmen dalga geçmek. Bu memlekete yıldız bir aday lazımdı akp den o da gittiii. Madem bu kadar benim gibi herkes şikayetçi Kahramanmaraş'ta AKP yerine Başka bir partiyi iktidar etmek gerek görüldü . Gözler Sayın Tahir AKGEMCİ' yi gösteriyor

Avatar
Mustafa KARTAL 2013-11-26 15:01:15

Başbakanımız şimdi de "Sütçü Nine'nin" şehri dedi, öyle bir şahsiyet Kahramanmaraş'ta bugüne kadar hiç olmadı. Fatih Mehmet Erkoç'un çocuğunun olmadığını da kürsüden öğreniyorsun. Pes vallahi!

Avatar
kale kasb.adına 2013-11-26 14:59:29

gelen gideni aratır derler ya sayın başbakanım başka adam yokmuydu...

Avatar
pazarcık46 2013-11-26 14:58:44

bize müstehak kardeşim. sütçü nine torunlarına güzel bir başkan. hayırlı olsun.

Avatar
ahmet 2013-11-26 14:54:47

Bir mütevazi başkan gidiyor, başka bir mütevazi başkan geliyor. Hayırlı uğurlu olsun

Avatar
MİSAFİR. 2013-11-26 14:54:46

HAYDİ MHP BASTIR. HAYDİ TAHİR AKGEMCİ. AKP YAPILMAZ DENİLENİ YAPTI KENDİ TOPUĞUNA SIKTI. :)))))))))) AKP'NİN KALESİ DÜŞÜYOR......

Avatar
görkem 2013-11-26 14:53:06

Aksak Timur'un Anadolu'yu işgalinde, ordusunda filler de varmış. Bunlardan birini, tarlada hizmet amacıyla köylülere armağan etmiş.

Fil, tüm ekinleri talan etmeye başlayınca, köylüler soluğu, Timur ile arası iyi olan Nasrettin Hoca'nın yanında almışlar.

-Bu fil bizi mahvedecek. Timur'a gidip, fili geri almasını bizim adımıza rica edebilir misin, ya Hoca?

Nasrettin Hoca düşünmüş, taşınmış. Bu adamlara da bir türlü güvenmezmiş...

-Tek bir şartla! demiş. Benimle birlikte Timur'un otağına varacaksınız; ben de sizin adınıza konuşacağım.

Köylüler kabul etmişler. Birlikte Timur'un otağına varmış, huzura kabul edilmişler... Daha doğrusu Nasrettin Hoca öyle sanmış. Astığı astık, kestiği kestik Aksak Timur seslenmiş:

-Söyle Hoca, dileğin nedir?

-Ben köylünün adına geldim, efendimiz! demiş Nasrettin Hoca. Onların derdine tercüman olmaktır dileğim. Diyorlar ki...

Nasrettin Hoca, kolunun çemberi ile köylüleri işaret etmek üzere şöyle bir yarım dönmüş ki; o da nesi? Ardında hiç kimse yok!

Yarı bele kadar eğilmiş ve:

-Diyorlar ki, diye devam etmiş... armağan ettiğiniz fil, öyle hayırlı, uğurlu ve yararlı bir hayvanmış ki... Ondan bir tane daha köye armağan etmenizi talepten utanç duyuyorlar. Kerem edin, köyümüze bir tane daha gönderin!

Avatar
mustafa 2013-11-26 14:52:55

fatih erkoç a başarıaalr dilerim.

Avatar
harun 2013-11-26 14:51:13

herşey müstehak bize bu kadar oy verirsen olacağı yazık bize halimize acıyorum...

Avatar
Mert 2013-11-26 14:50:58

yazıklar olsun bu adam 3 koyun güdemez

Avatar
Sütçü nine 2013-11-26 14:49:32

Kahraman diyarıma hoş geldiniz.

Avatar
mustafa 2013-11-26 14:49:09

ben bir numaralı akp liyim fakat fatih erkoc ismini duyunca beynimden vurulmuşa döndüm tayip bey hiçmi sormadı soruşturmadı bu adamdan coban bile olmaz oyumu kesinlikle vermeyecegim verdirmeyecegim icim kan alayarak ya mhp ya chp ye vereceyim ama genel seçimde oyum akp nin MARAŞIN 5 YILI HEBA OLDU

Avatar
ahmet 2013-11-26 14:46:39

ateşten bir gömlek. hayırlı olsun. Allah hayırlıysa kemaline erdirsin

Avatar
yunus şan 2013-11-26 14:42:42

10 numara aday millitimiz tanımadan bilmedin yorum yazı yorlar
ben mhp liyim ama bu adam için akp olacam yolunda başarılar dilerim 
sayın başkanın çekemiyenler çanak taksınlar

Avatar
vatandaş 2013-11-26 14:42:33

sanırım başbakan maraş ile dalga geçiyor, 1 nisanda değilki, 1 nisan şakası yaptım size desin, artık chp veya mhp ye bakacağız, bu adayla akp dibe girer

Avatar
mehmet 2013-11-26 14:42:21

fatih erkoca maraştan oy cıkmaz bu adam nasıl aday olur eger maraş erkoca emanet edilirse bu memleket dahada geri gider maraşta ak partinin oyları düşecek hiçmi halkın görüşü alınmadı gercekten yazık

Avatar
nfrt 2013-11-26 14:40:46

müstehak...

Avatar
ÖMER 2013-11-26 14:39:59

BEN 3 DÖNEMDİR AKP VERİYORUM VE O KİMSENİN BEĞENMEDİĞİ MUSTAFA POYRAZ BİLE ADAY OLSA OYUM YİNE AKP YE OLACAKTI. AMA ŞİMDİ OLMAYACAK. SEN BU İNSANI LAYIK GÖRÜYORSAN MARAŞA BUYRUN BERABER YÖNETİN

Avatar
objektif 2013-11-26 14:38:40

Elinizde avucunuzda mevcut aday neyse önünüze koymuş başbakan.iyi bir talip çıkmaz ise ne yapsın başbakan. ilçelerden istemiyorsunuz dışarıdanmı getirsin.Maraşın entelektüel kaliteli insan yetiştirmesi lazım.

Avatar
esnaf 2013-11-26 14:32:01

yine makus kaderimizle başbaşa bırakıldık poyrazı aday göstermiceksen ondan daha vizyonu olan ileriyi daha iyi gören birisini göster ama yok naslılsa memlektimizi kafeste keklik sölüyorum mustafa poyrazı mumla değil çırayla arıcaz....

Avatar
hayal 2013-11-26 14:29:14

sen çok büyüksün tayyyyiiiiiiip başkan bir de kahramanmaraşlıya ve kahramanmaraşa değer vermiş olsaydın keşke.....

Avatar
ÖKKEŞ YILDIZ 2013-11-26 14:27:49

K.MARAŞ İÇİN EN DOĞRU SEÇİM.BÜYÜK HİZMET VE SAMİMİ HİZMET BİZİ BEKLİYOR.

Avatar
hayal 2013-11-26 14:27:47

Fatih Bey bir centilmenlikte bulunup bu işin ehli olacağına inandığın Prof. Dr. Tahir Akgemci lehine çekilmen Kahramanmaraşın makus talihin yenmek adına yeterli. Sen de tarihin altın sayfalarında centilmenliğin ve bir Kahramanmaraş sevdalısı olarak yer alabilirsin....

Avatar
erdal46 2013-11-26 14:26:45

k.maraşın kaderi gülmeyecek anlaşılan.belliki başbakan santraç oynamamış.

Avatar
ak partili 2013-11-26 14:26:03

bir ak partili olarak fatih erkoça oy yok.bu isim beni hüsrana uğrattı.k maraş ı ileriye götüremez bence.

Avatar
ahmet kılınç 2013-11-26 14:24:06

Kahramanmaraş a hayırlı olsun. fatih beyi tebrik ederim.

Avatar
VATANDAŞ 2013-11-26 14:21:58

YALAKA,vatandaşla ne zaman kucaklaş tıki şimdi hizmet edecek,Yine zenginlerin dediği oldu halk zaten k.... sürüsü

Avatar
aday 2013-11-26 14:20:59

selim bey hepsini de çok iyi biliyoruz senden mi öğreneceğiz kaybeden maraş oldu ben senden de fazla ak partiliydim ama şu an oy yok kardeşim iyiyi kötüyü senden mi öğreneceğiz. yazıklar olsun.fatih erkoç u aday dednlere.

Avatar
Sütçü Nine 2013-11-26 14:20:58

Basbakan Sütçü Nine sehri belediye baskan adayı dedi ve ben merak ediyorum Sütçü Nine kimdir???

Avatar
ede 46. 2013-11-26 14:19:20

benim merak ettigim sütçü nine kim.. 40 yıllık sütçü imam sehrini sütçü nine sehri diye sundu basbakan.. sütçü imam ne zaman sütçü nine oldu bunu da mı kanun teklifiyle degiştirdiler ben çok merak ettm... duydugumda şok yasadm

Avatar
durdu 2013-11-26 14:18:41

Yazıklar olsun.Oy moy vermeyecem size

Avatar
Maraşlı 2013-11-26 14:18:39

Tek kelime yazıklar olsuun maraş bu adamı belediye başkanı yaparsa maraşada yazıklar olsun

Avatar
bi şey olmaz 2013-11-26 14:14:45

yazıklar olsun tayyipe bari antep in bel. sinden bir şef aday göster ya bu kadar da olmazki kardeşim..erkoç tan hiç bi şey olmaz. olmaz..

Avatar
haktan 2013-11-26 14:14:22

yazık oldu

Avatar
barak 2013-11-26 14:13:43

yalaka

Avatar
YAŞAR OKUR 2013-11-26 14:05:27

büyükşehir belediye başkan adaylığı açıklanan makine yük. mühendisi fatih erkoç beyefendiyi tebrik eder başarılar dilerim

Avatar
ali46 2013-11-26 14:04:41

konuşması doğru düzgün bile olmayan bı aday çok oy kaydaeder yazık

Avatar
şaşırmış durumdayımmm 2013-11-26 14:03:13

şaşırmış durumdayım, genel seçimlerde oyum akp ye ama yerelde kesinlikle vermeyeceğğmmm haa pouraz ha erkoç aynııı ne değişti

Avatar
maraş sever 2013-11-26 14:02:18

bu güzel şehir ankaraya bakarak oy vermeye devam ederse daha çok çeker!!!!!!!

Avatar
maraş sever 2013-11-26 14:02:04

bu şehir ankaraya bakarak oy vermeye devam ederse daha çok çeker!!!!!!!

Avatar
bir vatandaşşş 2013-11-26 14:00:23

geçmiş olsun....... KAHRAMAN ŞEHRİM.... geçmiş olsun... senin kaderin bu ama bu defa güzel şehrimin insanları uyanacak inşallah...bu zihniyetlere dur deme vakti geldi geçiyor bile artık uyan artık MARAŞIM uyan...güzel şehrim titrede kendine gel bu defalık olsun bi ders ver bak bakalım ondan sonra yatımlar nasıl geliyor.Titre ve kendine gel KAHRAMAN ŞEHRİM...

Avatar
HULUSİ 2013-11-26 13:59:11

BU MARAŞIN KADERİİ BÖYLE KÖRLER SAGIRLAR BIRBİRİNİ AGIRLARR.

Avatar
hakan 2013-11-26 13:58:51

maraş en sonunda bu belediye başkanından kurtuldu hayırlı olur inşallah

Avatar
OY MARAŞ 2013-11-26 13:58:48

MARAŞ ARTIK BİR ŞEYLERE DUR DEME ZAMANI GELDİ BU KADAR HASSAS BELEDİYE BAŞKAN ADAYI SEÇİYORSANIZ BİRDE SEÇİMDE SONRA HASSAS DÜŞÜNÜN.

Avatar
ÖNDER 2013-11-26 13:57:58

vay maraşımın haline

Avatar
istanbuldan 2013-11-26 13:57:15

"vur dedik de öldür demedik sayın başbakan",
"poyraz gitti, yel geldi mi dersiniz" yoksa
"poyrazın yerinde yeller esecek" mi? bilmem ama bence
poyrazı daha çok ararsınız siz maraşlılar

Avatar
ÖMER 2013-11-26 13:56:05

MARAŞA BUNU LAYIK GÖRENLER UTANSIN. ANTEBE FATMA ŞAHİN, MARAŞA FATİH ERKOÇ. SONRADA ÇIKAR BİZ NİYE ANTEBİN GERİSİNDEYİZ DİYE BAĞIRIRIZ.

Avatar
turabi 2013-11-26 13:55:29

bende sizi akıllı sanırdım size oy falan yokkkkkkkkk

Avatar
ahmet 2013-11-26 13:54:23

yine güzel maraşımıza yazık ettiler. Doğru düzgün bir aday bulamadılar

Avatar
mustafa 2013-11-26 13:54:10

biz geri kafalıyız gider yine iktidara oy veririz maraşa hizmet yolu iktidardan geçmiyor bunu hiç bir zaman anlamayacağız... akp oraya kimi koyarsa koysun bizim memleket gider ona oy verir... bilmiyorlar ki kahramanmaraş'a hizmeti akp değil belediye başkanı olacak olan şahıs yapacak...

Avatar
YAZIK 2013-11-26 13:53:57

memleketimize yazık oldu.Allahın yardımıyla oy vermeyelim bunlara.VERMEYELİMM

Avatar
yazık oldu 2013-11-26 13:52:37

çok yazık oldu bir akp li olarak oy vermeyeceğim

Avatar
K.Maraş 2013-11-26 13:52:36

Ak Parti tam adamını bulmuş, K.Maraş'ım yine 10 yıl geriye gitti. Vatandaşta aslında biraz particilik değil de sosyal sorumluluk olsaydı iyi bir ders verebilir. Ama havasından mıdır suyundan mıdır, yıllardır insanlar birbirinin arkasına takılıp gidiyor. Bu iş Fatih Beye yaradı servetine servet katacak koltuğu buldun sonunda...

Avatar
selim doğan 2013-11-26 13:52:05

bilip bilmeden insanları tanımadan yorum yapmayın,siz zaten AKP ye oy vermiyodunuz. kendi adınıza konuşun,millet takır takır oy veriyo, verecekte. geçen seçimde öyle diyorlardı. ne oldu. hikaye yapmayın . Fatih Mehmet Erkoç'a adaylığı ve Büyükşehir Belediye Başkanlığı hayırlı uğurlu olsun.

Avatar
ŞAŞKIN 2013-11-26 13:51:43

beraber yürüdük biz bu yollarda beraber ıslandık yağan yağmurda diye başladık yola ama artık yokuz yazık oldu kahraman şehire,yazık oldu bu şehrin evladına..

Avatar
fırat 2013-11-26 13:51:38

yazık şu memlekete yine geride kaldık diğer adayların hepsi bakanda niye bizimki sıradan??
ben akpliyin fakat bu adama oy vermem çevremede verdirmem!!

Avatar
metehan kalaycı 2013-11-26 13:48:22

Keşke Mustafa Poyraz devam etseydi yerine daha iyi biri gelmeyecekti neden değiştirildi acaba ?
bu oy vermeyeceğim diyenler inşallah sözlerinin eri olup vermezlerde halkın isteğinin olduğu günler gelir memleketimize
il başkanlığının maraşa ne faydası oldu ki belediye başkanı olunca faydası olsun yazık çok yazık gitti memleketin en az bir 10 yılı

Avatar
maraşlı 2013-11-26 13:48:13

poyraz ı mumla arayacağız.

Avatar
ede 2013-11-26 13:44:43

kaldıramaz bu yükü. yazık oldu memlekete... oy vermem !

Avatar
HANİFİ 2013-11-26 13:44:42

BİR AKPLİ OLARAK KESİNLİKLE OY VERMEYECEĞİM HATTA VERDİRMEYCEĞİM.

Avatar
ali haydar 2013-11-26 13:44:09

yazık..

Avatar
sinan 2013-11-26 13:42:55

İnşallah beklentilerimizi karşılar

Avatar
Kahraman 2013-11-26 13:41:06

merak etmeyin kaharamanmaraşa odunda koysanız yine akp ye gider bu söze ragmen gidilmedimi, gidildi, ama bu memleket nasıl yönetilmek isterseniz öyle yönetilirsinize alışmış, benden oy yok bu sene bu partiye, şehirimizi köhneleştirenlere zengini zengin yapanlara yazıklar olsun...

Avatar
kaan46 2013-11-26 13:39:15

yazık ki ne yazık hemde maraş bu kadar basit bir şehir mi sayın başbakan sesin gözünde.. bir memleketin kaderiyle böyle oynayamazsın bu milletin suvalini yarın mahşerde veremezsin sayın başbakan bu güne kadar oy verdim ama bu sefer kusura bakma..... hak etmiyorlar....

Avatar
anıl 2013-11-26 13:39:04

Yazık çok yazık.

Avatar
hakan maraşlı 2013-11-26 13:38:41

Malesef alamayacaklar bu defa halk koyun değil artık.

Avatar
net 2013-11-26 13:35:58

yazıklar olsun, yazıklar olsun, yerelde oy yok kardeşim size. Ne haliniz varsa görün.K.Maraş Halkı hala tüm bu olup bitenleri seyredip duruyor.

Avatar
ahmet 2013-11-26 13:33:58

vatana millete memleketimize hayırlı uğurlu olsun. yeni büyük şehir belediye başkanımız....
memleketimize de il teşkilatına yaptığı hizmetler gibi kalkınma kazandırır umarım....

Avatar
Mehmet NACAR 2013-11-26 13:33:51

Allahüteala (cc): '' Bir millet kendini bozmadıkça, Allah onların durumunu değiştirmez.'' Ra'd suresi.11

Resulullah (sav): '' Neye layıksanız öyle yönetilirsiniz. ''

Bu ayet-i Kerime' yi ve Hadis- i Şerif' i şunun için yazdım;

- Biz niye böyleyiz, niye şöyleyiz, niye kötü yönetiliyoruz, İşte Gaziantep'in, Kayserini' nın gerisindeyiz. Toplumun yaşantısı şöyle bozuk böyle bozuk v.b. serzenişlerde (şikayetlerde) bulunan Ümmet-i Muhammed' in, bu Ayet-i Kerime ve Hadis-i Şerif' e kulak vermesinde fayla olur mu ?????? acaba, diyerek içimden yazmak geldi.

Sizce doğru bir orantı mı ??????????????

Avatar
maraşlı 2013-11-26 13:33:47

Recep tayyip erdoğan, fatih ertaşla beraber kendinide yedi maraşta, yazıklar olsun

Avatar
maraşlı 2013-11-26 13:32:40

yazık hemde çok yazık.....seçimlerde aldık boyumuzun ölçüsünü....

Avatar
memo 2013-11-26 13:31:09

Yaktın bizi Başbakan

Avatar
maraş 2013-11-26 13:28:43

maraşa yazık oldu

Avatar
hakan 2013-11-26 13:24:25

çok oy kaybedeceksiniz çooooook bende akpliyim (VERMEYECEĞİM)

Avatar
ahmet 2013-11-26 13:19:03

ak parti k.maraşta bu adayla oy kaybedecek....

Avatar