Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı kim olsun?

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı kim olsun?

04 Kasım 2013 Pazartesi 23:44
Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?
2014 Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı kim olmalı?

Aşağıda isimleri yazılı aday adaylarından hangisinin aday gösterilmesini istiyorsanız ismini ve neden aday gösterilmesi gerektiğini yazınız, yayınlayalım.

Aşağıda aday adaylığını açıklayan Ak Parti İl Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Milletvekili Nevzat Pakdil, Mevcut Başkan Mustafa Poyraz ile aday adaylığı başvurusunda bulunan isimler yer almaktadır. Listeye Ankara'dan aday adaylığı başvurusunda bulunan isimler daha sonra eklenecektir.

Mevcut Başkan Mustafa Poyraz
Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil
Ak Parti İl Başkanı Fatih Mehmet Erkoç

Hanefi Mahçiçek
Mehmet Fatih Uğurlu
İrfan Karatutlu
Cafer Tatlıbal
Özlem Sarıfakıoğlu
Bahtiyar Murat Aras
Serdar Erdoğan Yılmaz
Muzaffer Taşcı
Muhtemit Dağlı

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BAYRAM ÖZUBERK 2013-11-25 09:29:47

DR. İRFAN KARATUTLU OLSUN

Avatar
onur gemci 2013-11-25 09:29:05

İRFAN KARATUTLU OLSUN

Avatar
emrullah göksu 2013-11-22 19:17:03

nevzat pakdil olsun

Avatar
huzeyfe ekici 2013-11-21 09:28:14

kadeşim doru söylemiş

Avatar
huzeyfe ekici 2013-11-21 09:27:24

k.maraşlı k.maraşa yakışacak isimde nevzat pakdil dir

Avatar
Mehmet 2013-11-19 17:31:07

Mehmet Fatih Uğurlu Olsun geçmişe dönük çalışmaları dikkate alınınca en uygun aday...

Avatar
MEHMET 2013-11-17 11:10:32

K.MARAŞ BÜYÜKŞEHİRE M. POYRAZ

Avatar
Abdullah Aydin 2013-11-16 14:16:24

Kahramamaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığına M. Fatih UĞURLU aday gösterilecek deniyor.

Avatar
huzeyfe ekici 2013-11-14 20:15:15

kadeşim doru yazmış

Avatar
Şahin ekici 2013-11-14 20:11:27

en iyi aday tabiki nevzat pakdil

Avatar
Hacı 2013-11-14 14:16:09

Bence isminizi "Maraşlı" değil de "Antepli" olarak değiştirin. Nevzat Pakdilin belediye başkanı olmasını istediğinize göre maraşlı değilsiniz.

Avatar
ELOĞLU 2013-11-14 12:49:47

Sayın Hamit kardeş asıl sana gülesim geldi...Arkadaşın söylediği gayet doğru,aksini ispatlar mısın lütfen...

Avatar
Maraşlı 2013-11-14 12:47:21

En uygun isim Sayın Nevzat PAKDİL...

Avatar
ahmet 2013-11-14 12:25:55

FATİH ERKOÇ OLMALI...

Avatar
SÜLEYMAN 2013-11-14 09:41:57

BENCE EN İYİ HİZMETİ GETİRECEK OLAN KİŞİ OLMALI

Avatar
serkan 2013-11-13 14:52:47

Fatih mehmet erkoc olsun

Avatar
AHMET LAÇİNER 2013-11-13 14:37:37

BENCE DE MAHÇİÇEK OLMALI

Avatar
lacin 2013-11-13 14:31:01

bencede Hanefi MAHÇİÇEK..

Avatar
nur 2013-11-12 14:47:37

mehmet fatih erkoç olmalı

Avatar
saltuk46 2013-11-12 12:06:46

HANEFİ MAHÇİÇEK

Avatar
saltuk46 2013-11-12 12:06:16

Hanefi mahçiçek

Avatar
Mehmet Ali Ekeler 2013-11-12 11:59:51

Mehmet Fatih UĞURLU,
devlet bürokrasisinden gelme bir aday. TBMM'de daire başkanı olarak görev yapmakta ve neredeyse tüm bakanlarla gençlik yıllarına dayanan arkadaşlığı vardır. Bu sebeple MAraşımıza faydalı olacağı kanaatindeyim.

Avatar
fatih güngör 2013-11-12 11:02:55

Tamamen objektif söylüyorum belediye başkanı dediğin adam mühendis olacak. mühendis vizyonuna sahip olacak. benim adaylar arasında ışık gördüğüm tek isim Serdar Erdoğanyılmaz. Ak parti kendisini aday gösterirse Maraş kazanır

Avatar
ismet okutucu 2013-11-12 10:55:10

hocam yıpranmış yüzlerden bu milllet daha ne çekecek yazmışın ama burda bir çok aday ilk defa aday nasıl yıpranmış yüz oluyor. sırf yorum yapmak için ezberden konuşmayın Allah aşkına. Konu hakkında bilginiz yoksa, diğer insanları da şaşırtmayın ayıptır

Avatar
Alperen 2013-11-11 23:21:41

Bu adayların hiç biri bu memlekete faydalı bir iş yapmazlar vede yapamazlar. Ancak ceblerini doldururlar. Yıpranmış yüzlerden bu milllet daha ne çekecek.

Avatar
tellizade 2013-11-11 18:20:45

şimdiki başkandan ALLAHrazıolsun biz kendisinden memnunuz şehrimizi ğüzelleştirdi.tekrar secilmesini isteriz

Avatar
rıza 2013-11-10 22:31:34

bize tanınmış çalışmış insanlar lazım bu şimdiki adaylarla aday açıklarsa akp çok büyük bir darbe alacak k.maraş halkı artık koyun deyil biz artık parti gözetmicez belediyede partiye deyil çalışana vericez ama şimiki adaylar la maraş aynı maraş olarak kalacak özellikle burdan millet vekili adaylarına sesleniyorum siz milletvekiliykene ne yapınız ki şimdi gelmişiniz belediye başkanlıgı adaylıgızı koyoyorsunuz

Avatar
ZEHRA 2013-11-09 22:43:29

AKP MEMLEKETİMİZDE ADAY OLACAK YOK İNŞ DIŞARDAN BİR ADAY GELİR

Avatar
HAKAN 2013-11-09 22:42:07

MAHMUT ARKADAŞIMIN SÖZLERİNE KATILIYORUM AYNI DÜŞÜNCEDEYİM ÇALIŞAN GELSİN AMA YOK???

Avatar
Halil 2013-11-09 21:12:44

Dostum herkes bakar ama göremez... Sorunu kendinde aramanı tavsiye ederim.

Avatar
MAHMUT 2013-11-09 16:19:56

ARKADAŞLAR BUNLARIN İÇİNDE BELEDİYE BAŞKANLIGI YAPACAK BEN KİMSEYİ GÖREMİYORUM BEN KOYU AKP LİYİM ÖLENE KADAR AKP OY VERİCEM AMA BU BELEDİYE SEÇİMİNDE BU BELEDİYE BAŞKANLARIYLA GELİRSE BEN OY YOK ÇOK ÖZÜLEREK SÖYLÜYORUM BİZ DIŞARDAN BİR BELEDİYE BAŞKANI İSTİYORUZ NAMI OLAN ÇALIŞAN BİR BELEDİYE BAŞKANI İSTİYORUZ ÖRNEK:G.ANTEP DENİZLİ KAYSERİ Ş.URFA AZDA OLSA ÖRNEK VERMEK İSTEDİM BİLMEM ANLATABİLDİMMİ

Avatar
Erdogan HABALI 2013-11-08 21:16:22

Belediye baskan aday adaylarinda sayin M.Fatih ugurlu aday olup,buyuk sehir belediye basakani oldugundA Kahramanmaras'in cehresinin degisecegi,engin tecrubeleriyle halkina buyuk hizmetler vereceginin Inancini yurekten tasiyor,hayirli ve ugurlu olmasini diliyoruz. Insallah soy ismi gibi Kahramanmaras'imiza ilcelerine ve koylerine hayirli ve ugurlu hizmet goturecegine inananiyoruz. Erdogan HABALI

Avatar
Hamit Topçu 2013-11-08 14:44:45

Bu yoruma nasıl güleceğimi şaşırdım... Şaka yaptınız herhalde...

Avatar
Maraşlı 2013-11-08 10:43:42

En mantıklı isim Sn.Nevzat PAKDİL...Dürüst,yemeyen ve güvenilir...Verdiği sözü tutan bir insan...

Avatar
yalnız kurt 2013-11-07 17:35:01

şehrin nasıl yaşanmaz hale getileceği konusunda çalışın dense anca bu kadar yaşanmaz hale getirilirdi bravo sayın poyraz.şehrin trafiği yogulaşşın diye elinden geleni yapıyor tarihi dokuyu restore edip ortaya çıkartıyor.Tarihi dokuyu ortaya çıkarmak isteyen samimiyse(şimdiki başkan)önce tarihi çarşının görünüşü ve girişini kapatan kendi dükkanlarını yıkarak samimiyetini gösterir. hiç luzumsuz ken vakıf bankasını ve belediye çarşı sını yıkarak tekkenin çarpık yapılaşmasını ve şehrin göbeğindeki tarla tapulu imarsız köyümüzü ortaya çıkartarak muhteşem bir görsellik ortaya çıkardı.Trafik sorununumu çözdünüz o park dükkanlarınızın değerini arttımaktan başka ne işe yaradı acaba bilen varsa bana anlatsın lütfen.illede HANEFİ MAHÇİÇEK............

Avatar
HAYRI 2013-11-07 15:12:50

İŞ ADAMI MUZAFFER TAŞCI OLMALI

Avatar
mustafa arslan 2013-11-07 13:27:58

ben m.fatih erkoçun olmasını istiyorum.yıllarca bu partiye hizmet etti,of bile demedi,ilimizede aynı şekilde hizmet edeceğine inanıyorum.nevzat pakdil,hanifi mahçiçek,cafer tatlıbal ve ali doğanı görmekten usandık,zaten bir işede yaramıyorlar.

Avatar
ÖKKEŞ 2013-11-07 12:42:12

ARDAŞLAR; LÜTFEN ÖNCELİKLE ÖN YARGILI OLMAYALIM TABİKİ ELEŞTİRİLERİMİZİ YAPACAĞIZ AMA HAKKANİYET DOĞRULTUSUNDA YAPMAMIZ LAZIM! NE HİKMETSE FATİH ERKOÇUN ADAY OLMASI BELLİ KİŞİLERE PANİK YARATMIŞ.AYNI CAMİA İÇERİSİNDE GÖREV YAPMIŞ BAŞARILARINDAN DOLAYI GENEL MERKEZ TARAFINDAN HEP TAKDİR EDİLMİŞ YÖRE HALKININ HEP YANINDA OLMUŞ FAKİR GURABANIN HİZMETKARI OLMUŞ BİRİNE YAPILAN ELEŞTİRİLERİ DOĞRUSU HAKLI BULMUYORUM.BÖLGENİN BİR BİREYİ OLARAK SN.ERKOÇUN BELEDİYE BŞK'LIĞI ADAYLIĞINI TAKDİRE LAYİK OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR.BÜTÜN ADAYLARIN HAKKINDA NE HAYIRLIYSA ONUN OLASMINI TEMENNİ EDİYORUM.

Avatar
akif 2013-11-07 12:03:30

Tabikide Hanefi Mahçiçek.

Avatar
Öğretmen 2013-11-07 11:55:47

Nevzat Pakdil diyoruz...Bizim okulun ek bina işini bakanlıktan çok kısa sürede çözdü,diğer bürokratlara söyledik hep salladılar ama Nevzat Bey en kısa sürede çözdü ve yapılıyor şuan teşekkürler çabaları için...Yapılacak işleri yapıyor memleketimiz için...

Avatar
SAĞLIK 2013-11-07 04:31:38

SONUNA KADAR NEVZAT PAKDİL İ DESTEKLİYORUM YOLU HER ZAMAN AÇIK OLSUN...

Avatar
Kendi basit Sözü önemli adam 2013-11-07 01:33:23

Yaa yıllarca görev almış bence şu olsun mantığını bırakın artık. Belediye başkanlığı ödül olarak verilmemeli. Milletvekilliğini verelim ödül olarak Sevde Beyazıt kadar kimse kötü yapamaz merak etmeyin. Ayrıca erkoçun belediye başkanı olması demek maraş için bir facia. O zaman mustafa poyrazı mumla ararsınızda bulamazsınız. Bence iyisiyle kötüsüyle Mustafa Poyraz devam etmeli. Yeterli değil ama adam işi öğrendi bunlardan çok daha iyi yapar. Hiç birinin belediye tecrübesi yok arkadaşlar yanlı davranmayın

Avatar
eren 2013-11-06 22:48:21

akp den başka siyasi pati yokmu bu memlekette sürekli akp nin reklamını yapıp insanları yönlendiriyorsun sn editör başlıgı şöyle atabilirdin habere bu memleket siyaset gözetmeksizin memleketi ayaga kaldıracak bir pehlivan aranıyor olabilir..

Avatar
Sami 2013-11-06 22:25:13

Fatih Erkoç, mevcut siyasiler başarısız görünsün, meydan kendisine kalsın derdinde oldu bugüne kadar. Böyle etkisiz bir il başkanı olamazdı çünkü..

Avatar
Kemal 2013-11-06 22:23:56

Ya bırakın arkadaşlar Fatih Erkoç'u... Kaç senedir il başkanı, ne hizmet getirilmesine vesile oldu, hangi taşın altına elini koydu? Mahir Ünal olmasaydı eğer Türkiye'nin en bahtsız, en az hizmet alan ili olmuştuk. Fatih Erkoç'un bunda çok büyük emeği var.

Avatar
cemal 2013-11-06 21:19:12

Ak parti kurulduğundan beri her kademesinde görev alan ve şehrin merkez,ilçe,kasaba ve köylerindeki sorunları yakinen bilen mühendis,genç,çalışkan,güler yüzlü,kimseyi kırmamak için elinden geleni yapan Fatih Mehmet Erkoç olmalı

Avatar
Hüseyin Kesici 2013-11-06 21:09:44

Hala milletin sırtından servet edinenleri gördükçe siyasetten iğrenç ve nefret ediyorum.

Avatar
mehmet 2013-11-06 20:55:05

fatih Mehmet Erkoç olsun

Avatar
T.C Vatandaşı 2013-11-06 20:11:33

Bence H.Ali Özal dışında diğer tüm başkanlar ,Maraş ta yeterli çalışma yapamadı.K.Maraşta kaç tane alt geçit,kaç tane üst geçit,kaç tane kapalı spor salonu var.İnsana verdiği değeri öğrenmek istiyorsanız çarşıdaki kaldırımların genişliğini ölçmeniz yeterli.

Avatar
maraşlı 2013-11-06 20:10:44

evet fetih erkoç

Avatar
akparti 2013-11-06 18:20:16

poyraz devam

Avatar
Salih Gezgin 2013-11-06 17:32:38

Hekim gitsin hekimliğini yapsın, eczacı gitsin eczacılığını yapsın. Bırakın da devletin her kademesinde çalışmış, devleti bilen, yatırımı bilen, proje yürütmeyi bilen bir başkan olsun. Hanefi Mahçiçek olsun.

Avatar
lütfi karacalı 2013-11-06 17:23:52

tabiki Mehmet fatih Erkoç olursa sevinirim dürüst çalışkan, ve genç dinamik

Avatar
vatandaş 2013-11-06 16:32:59

Sayın M.Fatih ERKOÇ olsun.

Avatar
46 2013-11-06 16:31:15

NEVZAT PAKDİL OLSUN...

Avatar
BizGençler 2013-11-06 16:26:36

Bahtiyar Murat ARAS'ı istiyoruz.

Avatar
Kahramanmaraş Sevdalısı 2013-11-06 16:24:56

Gördüğüm listede tarafımca en uygun ismin Bahtiyar Murat ARAS olduğu düşüncesindeyim. Çevrede ki herkeste açık ara onu istiyor. Sayın ARAS'ın bu işi layığı ile yapacağı kanaatindeyim.

Avatar
tugrul 2013-11-06 15:00:19

Varsin iktidar partisi olmadigi icin bize hizmet gelmesin.ne degisir ki? zaten gelmiyor.bu sefer kaderimizi degistirelim.bu sefer farkli olsun.hadi arkadaslar! yeni baslangiclara1

Avatar
memo 2013-11-06 14:56:57

Tayyip'in dedigi olur.onumuze pilavi koyar sizde bir guzel afiyetle yersiniz.akillanmazsiniz. k.maras'in kaderi icin onumuzde buyuk bir sans var.bunu degerlendirmek siz k.maras'lilarin elinde.tabi elinizin tersiyle itmekte.cocuklarinizi dusunun,geleceginizi dusunun.eger bu sehirliyim diyorsaniz ve bu sehrin yillardir gelemedigi hak ettigi yerlerde gormek istiyorsaniz.hemen simdi.bir 5 yil daha kaybetmeye gucu yok artik. bu sehrin sokaklarinda gecti cocuklugumuz,burada dogduk,burada doyduk,emek verdik,ayni havayi soluduk.bu sehri seviyoruz.seviyorsaniz lutfen akilli olun! yalvariyorum size!

Avatar
ömer çanlı 2013-11-06 14:56:02

Ak Parti İl Başkanı Fatih Mehmet Erkoç olsun

Avatar
durdu kayabaşı 2013-11-06 14:53:41

fatih erkoç olsun

Avatar
kadir 2013-11-06 14:14:43

şu anki başkan başarılı değişmesine gerek yok

Avatar
ALI KARAYER 2013-11-06 14:00:15

BUYUK SEHRE YAKISAN ISIM TABIKI BAHTIYAR MURAT ARAS

Avatar
Ömer Ak 2013-11-06 13:40:05

Siyaset Akademisi Türkiye birincisi olmuş,Baş hekimlik,Tabip Odası Başkanlığı yapmış ve liyakat sahibi genç dinamik biri olsun. Aday adayları arasında böyle biri varsa?

Avatar
Ömer Ak 2013-11-06 13:36:40

Büyüme rakamları hiç de öyle demiyor

Avatar
Ömer Kara 2013-11-06 13:36:02

Çevre illerin büyüme rakamları K.Maraşın büyüme rakamlarından kaç kat fazla ...Bu mu büyüme???

Avatar
Aykut 2013-11-06 13:31:37

Hanefi Mahçiçek'in muhalefet belediyesiyken 3 senede yaptıklarını, 12 senede iktidarken ancak yapabilmiştir Mustafa Poyraz. O yüzden Hanefi Mahçiçek olsun.

Avatar
mehmet 2013-11-06 12:48:37

mustafa poyraz dışında kim olursa olur

Avatar
cantekin 2013-11-06 12:42:23

eğer bu güzelim şehrimize belediye çalışkan iyi bir belediye başkanı aranıyorsa ya şimdiki Elbistan belediye başkanını yada Beyoğlu belediye başkanını getirip aday etmek gerek ikisi de Allah esirgesin çok iyi çalışıyor o makamın tam layıkını veriyorlar Allah razı olsun ikisinden de eğer bunlardan birisi büyük şehir belediye başkanı olursa eminim bu güzel kahramanmaraşımız dünya şehirleri arasında yerini alır Allahın izniyle ikisinide çalışmalarından dolayı takdir ediyorum

Avatar
Mustafa Avuntu 2013-11-06 12:18:37

Geçen AKSU TV'de izledim. Mustafa Poyraz ile röportaj yapılmış. Adam diyorki eskiden 3 farklı müdürlük kaldırım yapardı, şimdi onu 1'e düşürdük, birlik bütünlük oldu diyor. Helal olsun başkan, sana Kaldırım diyenler çok haklıymış. Övündüğün konuya bak...

Avatar
adem 2013-11-06 11:56:38

mustafa poyraz ne hakla gelsinki gitsin sokak aralarına bir baksın çukurdan delikten geçilmiyor seçim anketi yapacağımıza bu suyu anteple aynı fiyata içiyoruz onu tartışak

Avatar
ali 2013-11-06 11:16:06

mustafa boyraz

Avatar
ERHAN 2013-11-06 11:03:51

Bence listede eksik var başkan POYRAZ ın adı eksik adamın daha. yapacağı (bozup yeniden yapacağı) çok kaldırım var bence poyraz olmalı hem büyükşehirde olduk sloganımızda hazır ...(KALDIRIMI OLMAYAN KÖY KALMAYACAK... ) haa buarada başkan bir konuşmasında kaldırımlarımızın dünya standartlarında olduğunu söylemişti onuda ekleyelim

Avatar
mücahit 2013-11-06 11:02:14

Tabii ki MUSTAFA POYRAZ....

Avatar
izleyici 2013-11-06 10:53:46

KIMSE BOŞA ŞU OLSUN BU OLSUN LAF KALABALIGI YAPMASIN TAYYİP KİMİ GÖSTERİRSE O OLACAK MARAŞLIDA SEVE SEVE VERECEK VERME ME GİBİ LÜKSÜ YOK SECIM ZAMANI HALKI YALANDAN GEZEN ADAY ADAYLARI HIZMET SÖZÜ VERENLER HAYDİ GÜZEL ÜLKEM YİYİCİLER İŞ BAŞINA

Avatar
fakir sevene cevap 2013-11-06 09:53:10

mesele zengin fakir meselesi değil çevre toplum insan sağlığıdır.artı maraşın zenginini hiç sevmem kibirli gururlu kültürsüzler.

Avatar
osman keçeci 2013-11-06 09:42:14

hanifi mahçiçek

Avatar
bülent 2013-11-06 09:29:52

bence yol yapacak biri olsun alt üst geçitli tünelli yollar yapacak biri olsun yeter park bahçe yeter artık

Avatar
bülent 2013-11-06 09:29:16

yanınızda antep var gidip bi bakın 10 yıllık deneyim koca bir hiç 10 yılda yapılan kaldırım park bahçe yollar ne oldu yerinde sayan bir şehir sosyal hayat sıfır trafik sorunu hiç bitmeyen çile 10 metreye bir trafik lambası alt ve üst geçitler yapınki 10 metreye bir lamba koymayın bu sayede belki trafik akışı normale döner marifet her kavşağa trafik ışığı koymak değil trafik akışını sağlamak

Avatar
murat 2013-11-06 09:24:52

hiçbiri

Avatar
bülent 2013-11-06 09:24:49

tabii tabii gördük zamanında bu şehre park bahçe kaldırım ve ne olduğu belirsiz bir stad yapmaktan fazlasını yapacak insanlar gerek bırakın artık takım tutar gibi adam tutmayı benim tanıdığım olsun beni işe alsın safsatalarından bıktık anladıkki sensiz olmuyormuş tabii şehre metro lar alt üst geçitler yaptı trafik problemlerini çözdü teleferik yaptılar ne yaptılar ki bunlarsız olmuyor anlamadım. icraatlarını anlatında dinleyelim

Avatar
bülent 2013-11-06 09:21:44

bırak allahını seversen belediye başkanlığı yaptığı zamanı gördük

Avatar
Hakan 2013-11-06 08:44:35

Hanifi Mahçiçek, kısa süre içinde çok işler yaptı belediyedeyken. Proje adamı, devlet tecrübeside var. Bence o olmalı.

Avatar
TEKCİ 2013-11-06 08:30:59

BU İŞİ TEK YAPACAK İNSAN SERDAR ERDOĞAN YILMAZ ÇOK TECRÜBELİ BİRİ.

Avatar
sinan 2013-11-06 07:38:30

Hanefi Mahçiçek veya Serdar Erdoğanyılmaz olmalı bence

Avatar
NEVZAT BÜLBÜL 2013-11-06 05:49:54

İstemiyerekte olsa yine şu anki başkanımız Mustafa Poyrazı tercih ediyorum .Hiç değilse 10 yıllık tecrübesi var.Diğer adaylarımızdan hiç birini tercih etmiyorum.Bize ufku geniş, cesur yatırımlar, hamleler yapacak şehrimizi adına yakışır büyükşehir statüsüne kavuşturacak bir başkan lazım.Önüne gelen laf olsun ,torba dolsun,reklamım olsun diye herkes aday oluyor.Berberliği bizim başımızada öğrenecek aday istemiyoruz.Şehrimizin boşa kaybedecek hiç zamanı yok lütfen işi bilmeyenler aday olmasın.Saygılarımla.

Avatar
yunus emre 2013-11-06 00:07:29

yeter artık birazda fatih erkoç yapsın.12 yıllık emeği var.yakışır başkanıma

Avatar
hakan 2013-11-05 23:43:33

bu memlekete hizmet edicek tek kişi var oda SN HANEFİ MAHÇİÇEKTİR memleketimizi hakettigi yere getirecek tek care hanefi mahçiçektir.büyükşehir baskanlıgına yakısacak tek kişi bence hanefi beydir.ANLADIKKI SENSİZ OLMUYORR

Avatar
Öğretmen Bey 2013-11-05 21:36:25

Kemirgenler ve sömürenler olmasın lütfen.

Avatar
Mahmut Aydereli 2013-11-05 21:28:14

Bana kalırsa Fatih Erkoç olmamalı, herhalde AK Parti'nin 81 il içinde en silik il başkanıdır. Ne insiyatif alır, ne hizmet gelmesi için çaba sarfeder. Herhalde istiyor ki mevcut seçilmişler başarısız görünsün, meydan kendisine kalsın.

Avatar
MARAŞLI 2013-11-05 21:05:28

BÜYÜKŞEHİR ADAYIMIZ SAYIN FATİH ERKOÇ OLMALI ÇÜNKÜ BU PARTİYE YETERİNCE HİZMETİ OLMUŞTUR

Avatar
Mustafa46 2013-11-05 20:59:26

Hanifi Mahçiçek mevcut adayların içinden en iyisidir. Devletin çok değişik yerlerinde çalışmış, tecrübesi ile maraşımızın sorunlarını çözecektir.

Avatar
sırlı ali 2013-11-05 20:32:37

sadullah kavak olsun genç ve dinamik.ileri görüşlü

Avatar
gonca 2013-11-05 19:58:22

ismini saydığınız adaylardan hanefi mahçiçekten başkasının bu memlekete ne yaptı

Avatar
fakir seven 2013-11-05 19:14:11

belli ki zenginsin düşük modelli araclara takılmışsın , nerde merceddes audi görsem ceza yazmazsam Türk evladı degilim . denk gelme vural yuksek modelli aracın varsa yarabandın yok diye ceza yazacam sana

Avatar
Recep Hakcı 2013-11-05 18:46:41

Liyakat mı dedin? Mustafa Poyraz'da ne liyakat gördün??? Dürüstlük konusu da çok su götürür ama bildiklerim bende kalsın.

Avatar
tarık arslan 2013-11-05 18:22:58

mustafa poyraz adam gibi adam bu işinde piri oldu deneyimiyle donanımıyla durmak yok yola devam diyorum 10 yıl oldu ve en ufak şaibesi bile yok allah yar ve yardımcısı olsun
her şey sayın poyrazın gönlüne göre olur inşaallah

Avatar
Halit Biçer 2013-11-05 18:22:35

Nevzat Pakdil, hangi yaptığı iş ile yakışır? Kendisi güya Göksun'lu, yıllardır Göksun-Maraş yolu yapılamadı. Hadi onu yapamadı, Maraş için ne yaptı Nevzat Pakdil?

Avatar
İsmail Alparslan 2013-11-05 18:12:14

Kesinlikle Hanefi MAHÇİÇEK... Çoluk çocukla, eczzcısıyla 5 sene daha kaybedersek G.Antep ile Kayseri ile değil, Adıyaman'la, Kilis'le yarışmak zorunda kalacağız.

Avatar
EDE46 2013-11-05 18:11:28

Neme lazım,bende ilçeliyim türkoğlundan Nevzat PAKDİL bütün ili seven bütün ile aynı hassasiyeti gösteren bir kişidir,takip edersen memleketimizin her yerini karış karış dolaşmıştır.Anlaşılan sen maraşın zadelerindensin:-)

Avatar
Sami Gökşen 2013-11-05 18:06:17

Mustafa Poyraz olursa Afşin, Elbistan, Göksun yani diğer ilçelerimiz de kaldırım sanatıyla tanışır? Ne dersiniz iyi olmaz mı?

Avatar
vural 2013-11-05 17:39:04

1-kentsel dönüşüm.
2-fabrika servisleri dahil toplu taşıma araçlarının yenilenip birleştirilmesi.(eski araçlar yıpranmış modeli düşük olduğu için değil egzozuyla çevreyi kirlettiği için yenilenmelidir)
3-Metro.
Bu üç temel sorunu ben çözerim diyecek bir isim olsun yeter çöp toplayıp makarna dağıtmakla büyükşehir olunmaz.

Avatar
error 2013-11-05 17:30:40

senin vizyonun ancak bu kadar işte. sadece 1 metre önüne bakan bir tip

Avatar
error 2013-11-05 17:29:27

nevzat pakdilin bu şehre ne katkısı oldu acaba bir anlatsanda bilsek. adam 3 dönemdir maraş milletvekili ne yaptı bu şehre anlatsana birader. maraş senin gibilerin yüzünden çook çekti

Avatar
Gökhan 2013-11-05 17:18:57

Mustafa Poyraz olmasında kim olursa olsun. Yeter artık bu memlekete verdiği zarar ziyan.!!!!!!!

Avatar
Birbilen 2013-11-05 17:05:56

Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ne diyor öncelikle Liyakat ve Dürüstlük.
O halde başka başkan aramaya ne gerek var. Sayın Mustafa Poyraz da bunlara ilave olarak tecrübe varken.

Avatar
Bertizli 2013-11-05 16:53:31

Bu kaldırımlar neden eleştiriyorsunuz. Şehrimize yakışan işler bunlar. Siz gidin antakyayı görün bir defa. Kaldırımmı yürüyecek yol yok. Celal doğan antebe ne yaptı kardeşim. Ne yapıldıysa bu dönem yapılmıştır.

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 16:42:34

Biz bu güzelliği siyasetin altında ezilmiş olan şehrin vatandaşları olarak ne istersek isteyelim, Ankara'da anketlere bakıp "yav he he" deyip kim daha fazla rant sağlayacaksa onu aday göstereceklerdir.

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 16:34:06

Katılıyorum sonuna kadar doğru istiyorsun

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 16:33:08

Sn. Ahmet BAKDUR; soyadın gibi bak dur. Bakmakla görmek arasında fark var derler bilirmisin?

Avatar
ARSLAN 2013-11-05 16:21:14

Tecrübesiyle birikimiyle bence hanefi mahçiçek.

Avatar
ibrahim ağabeyli 2013-11-05 16:19:57

bence mustafa poyraz sakın olmamalı neden mı heryere kaldırım yapmaktan başka bişi bilmedi maraşa hiç bir faydası olmayan bi başkan mahalle aralarına hiç bi işlem yaptığı yok nerde buyuk bi godoman var onun çevresini yapıyor asla mustafa poyraz olmamalı maraşa faydası yok zararı olan bı başkan başkan deyince akla g.antep eskı başkanı celal doğan adam hem yemiş hem antebi antep yapmış iyisi gibi sen başkanlığı bıra eczecılığına devam et poyraz

Avatar
ibrahim ağabeyli 2013-11-05 16:19:22

bence mustafa poyraz sakın olmamalı neden mı heryere kaldırım yapmaktan başka bişi bilmedi maraşa hiç bir faydası olmayan bi başkan mahalle aralarına hiç bi işlem yaptığı yok nerde buyuk bi godoman var onun çevresini yapıyor asla mustafa poyraz olmamalı maraşa faydası yok zararı olan bı başkan başkan deyince akla g.antep eskı başkanı celal doğan adam hem yemiş hem antebi antep yapmış iyisi gibi sen başkanlığı bıra eczecılığına devam et poyraz

Avatar
ahmet bakdur 2013-11-05 15:34:17

benim gördüğüm kadarıyla büyük şehir başkanlığına sayın nevzat pakdil yakışır hanefi mahçiçeğin hiç şansı yok ben şahsen mahçiçek aday olusa oy vermem çünkü denenmiş bir kişi

Avatar
Ali 2013-11-05 15:29:56

Şüphesiz Mustafa Poyraz.. İşini biliyor 10 yıl oldu ve Kahramanmaraş'ı inanılmaz derecede tanıttı herkese çok geliştirdi..

Avatar
durdu 2013-11-05 14:31:10

ne gibi tehlikelerden bahsediyorsunuz mesela?

Avatar
adem-i 2013-11-05 14:25:41

Bir başkan istiyorum;adil şehir planlayıcı sadece baronlara hizmet etmeyen;
bir başkan istiyorum;dört tarafı su lan şehiri deniz kenti yapacak;
bir başkan istiyorum ;hızlı trenle Adana,G.antep Kayseri ye bağlayan
bir başkan istiyorum;herkesin istediğini değil şehrin geleceğini cesurca planlayan
bir başkan istiyorum tam bağımsız çalışan

Avatar
neme lazım 2013-11-05 14:21:13

ede 46 nevzat Pakdil e uygun diyorsun ama büyükşehrin adını da kahraman Elbistan yada kahraman afşin olsun nasıl olsa Nevzat Bey onlara çalışıyor

Avatar
Artuklulu 2013-11-05 14:03:25

Burda bazı isimlerin yer almaması nedeniyle cok yorum yapamıyoruz.Nedeni ise ozellikle isimlerin yayınlanmasıyla yorum yapmak daha saglıklı olabilir....syg

Avatar
mehmet 2013-11-05 13:59:33

fatih mehmet erkoç çünkü halk adamı

Avatar
kahramanmaraş sevdalısı 2013-11-05 13:57:59

daha önceki dönemler de kahramanmaraş millet vekilliği yapmış insanların şehrimize neler kattığı görülmekte çünkü hiç bir şey katmadılar hep bana politikası güttükleri bellidir bundan dolayı asla eski dönem millet vekilleri aday olmamalı olursa bizden oy yok şu anki belediye başkanına ustalık dönemi için bir şans daha verilmeli diye düşünmekteyim ama olmazsa il başkanı fatih erkoç'un bu işi alnının akıyla yapacağı kanaatindeyim daha iyisi varsa o nada razıyız çünkü burada kazanan da kaybedende kahramanmaraş olacaktır ALLAH şehrimize kim hayırlıysa onu nasip eylesin(amin)

Avatar
özgür 2013-11-05 13:56:54

sn. mahçiçek belediye başkanı olmadan önceki ve şimdiki mal varlığını açıklayabilirmi.

Avatar
dewh46 2013-11-05 13:55:57

bence sayın nevzat pakdil olması bu memlekete artıları olacak bir isim

Avatar
Ramazan G. 2013-11-05 13:33:25

SAYIN POYRAZ İLE DEVAM EDİLMELİ NE KADAR SAĞLAM BÜROKRATIN OLURSA OLSUN DEĞİŞEN HİÇ BİRŞEY YOK SAYIN POYRAZ İŞENE SİYASETİ KARIŞTIRMIYOR EN AVANTAJIDA BU İŞTE TÜM ZAMANINI MEMLEKTİMİZİ DAHA GÜZEL YAŞANABİLİR BİR ŞEHİR OLMASI İÇİN HARCIYOR USTALIK DÖNEMİ İÇİN Kİ 10 YILDIR YAPTIKLARI ORTADA MUSTAFA POYRAZ YENİDEN BAŞKAN OLUP MEMLEKETİMİZİN HİZMETİNE DEVAM ETMESİ GEREKİR EN BÜYÜK BAŞKAN BÜYÜK BAŞKAN SAYIN MUSTAFA POYRAZ BAŞARILAR

Avatar
GENÇ 2013-11-05 13:15:44

Nevzat Bey en doğru isim en azından adı yolsuzluk hak yeme vb. gibi iddialarla anılmaz...

Avatar
EDE46 2013-11-05 13:13:37

Sayın Nevzat PAKDİL en uygun isim bence.Çünkü bu hareketin tabanından gelen güvenilir,dürüst bir insan ve belediyecilik tecrübeside var inşallah memleketimiz için en uygun insandır...

Avatar
Şakir 2013-11-05 13:12:53

Büyükşehir adayı ve sonrAsında başkanı hanefi mahşiçek olmalı çünkü geçmişte yaptığı yapacağının teminatı diye düşünüyorum. Bu şehrin yüzyıllık su sorununu çözmüş bir başkan sonuçta

Avatar
Alperen 2013-11-05 12:56:18

Kim devleti az soyup soğana çevirecekse ,hırsızlık,yolsuzluk,rüşveti az alacaksa Belediye Başkanı o olsun derim.

Avatar
EMRE ŞENSOY 2013-11-05 12:47:11

MUSTAFA BULUNTU VE FİKRET MAZI OLMASINDA KİM OLURSA OLSUN. İKİSİDE ÇOK TEHLİKELİ İSİMLER...

Avatar
AHMET ERDEM 2013-11-05 12:42:36

SAYIN POYRAZ İLE DEVAM EDİLMELİ NEVZAT PAKDİLİN VE DİĞER SİYASETÇİLERİN ŞU GÜNE KADAR KMARAŞ ADINA KAYDA DEĞER BİR YATIRIMLARI GÖZÜKMEDİ ALA YILAN HİKAYESINE DÖEN GÖKSUN YOLU YAPILAMAYAN HATTA PROJESİ BİLE OLMAYAN AVALİMANI PTT LİGİNDE OYNAAN TAKIMIMIZ VE ŞEHİR İÇİN STADUMMMMM NE KADAR SAĞLAM BÜROKRATIN OLURSA OLSUN DEĞİŞEN HİÇ BİRŞEY YOK SAIN POYRAZ İŞE SİYASETİ KARIŞTRYMOR EN AVANTAJIDA BU İŞTE USTALIK DÖNEMİ İÇİNNNN Kİ ZATEN OYRAZ YENİDEN BAŞKAN

Avatar
adem 2013-11-05 12:33:56

nevzat pakdil olacağına mustafa poyraz devam etsin yeter artık pakdilin yaptığı ankarada çok işer yaptı ya burda ne iş yapacak 6 millet vekili bir fatma şahin olamayanlar ne işi var burda

Avatar
hasan 2013-11-05 12:27:52

kesinlikle nevzat pakdil olmasın ama Fatih bey ve Mustafa başkan yakışır hakkımızda hayırlısı nevzat pakdil neyapmış sıtkı bey kadar bile gezmedi milletin derdini dinlemedi millet le bütünleşecek nerden geldiğini unutmayacak adam gibi adam olacak halkın sesi milletin derdi olacak.Amma bencede yabancı birisini seçer gibime geliyor sayın Başbakanımız.

Avatar
YUNUS GÜLMEK 2013-11-05 12:26:05

NEVZAT PAKDİL OLMALI.NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZAT PAKDİL NEVZA

Avatar
memo 2013-11-05 12:20:02

Ya vallahi hiçbiri! Hakikaten bir bakın gerçekten hiçbiri...Gözlerime inanamiyorum adam yok!.. Allahım nedir bu şehrin kaderi böyle bitmedi mi cezamiz?

Avatar
AHMET 2013-11-05 12:18:22

ALİ DOĞAN DİYORUM

Avatar
erkan 2013-11-05 12:16:53

TABİKİ SN ALİ DOĞAN

Avatar
hacı hasan 2013-11-05 12:12:12

hadi ordan hadi ordan,hala mi akıllanmadın?

Avatar
ahmet 2013-11-05 12:04:01

Muzaffer tasci olsun hic degilse halktan biri eski yuzlerden usandik yeni yuzler gormek istiyoruz

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 11:48:50

Ben katılmıyorum; çünkü milletin vekilliği yerine yıllardır TBMM başkan vekilliğini seçti

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 11:47:27

Gençliğini AKPye vermesi memlekete faydası olacağı manasını çıkartmak çok şaşırtıcı, burada memlekete faydası dokunacak İNSANları tartışmamız gerekirken yine yeni yeniden takım taraftarı gibi renklerin(partilerin) peşinden gidiyoruz.

Avatar
kadir demirel 2013-11-05 11:46:25

ben nevzat beyin olmasını isterim.neden çünkü sayın başbakanla istanbul büyük şehir belediyesinde deneyimli

Avatar
okuyucu 2013-11-05 11:46:03

MUSTAFA POYRAZ diyorum

Avatar
EmrE 2013-11-05 11:45:40

Maraş'ın kodamanı olmayan, bürokrat olmayan, işinde ehil olan veya yıllarca partide hizmette bulunup işi bilen biri gelsin.
Kodaman ancak kendi çevresine bakar. Bürokrat hizmet etmeyei sevmez, hizmet görmeyi sever zira.

Avatar
mehmet 2013-11-05 11:44:03

Mustafa poyraz olmasında kim olursa olsun yeter artık kaldırım taşlarına verilen değer yollara verilseydi Maraş bir Maraş daha olurdu büyükşehir diyorsunuz koca memlekette 1 tane alt geçit var utanç verici bir durum size bir soru?
soru: Antep ten neyimiz eksik
cevap: elini cebine sokacak iş adamları ve yetkili kişiler

Avatar
çağlayan çakar 2013-11-05 11:36:40

BEN HAYRETTİN GÜNGÖR DİYORUM VE K.MARAŞIN YENİ BELEDİYE BAŞKANI OLACAK İNŞALLAH.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 11:36:11

Biz bizi yönetecekleri seçmiyoruz ki!!
Yöneticiler vaatleriyle ve yalanlarıyla bizi seçiyor.
Demokrasi tersine işliyor.

Avatar
Maraşlı Ökkeş 2013-11-05 11:32:39

Hanefi MAHÇİÇEK!!
1. Hala onun yaptığı yolları kaldırımları kullanıyoruz.
2. Kendi çabalarıyla getirdiği su'dan içiyoruz yetmiyor israf bile ediyoruz.
3. Doğal gazı devlet planlama teşkilatında iken bölgede ilk memleketimize gelmesini sağladı.
4. Devlet planlama teşkilatında hemşehrisi olarak gurur duyduğumuz bir geçmişi var.
5. Zamanının en büyük asfalt üretim otomasyonunu kurdu.

Dedikodulara rağmen dimdik ayakta, o kadar söylenti var ama kime sorsak içeriği bilmiyor.
Adam gibi adam Hanefi MAHÇİÇEK.

Avatar
halk 2013-11-05 11:25:07

f.mehmet erkoç veya cemal tanrıverdi olsun

Avatar
Sinan 2013-11-05 11:23:00

Serdar Erdoğanyılmaz tutarlı bir aday keşke olsa o zaman maraş kazanırdı işte

Avatar
mbb 2013-11-05 11:14:20

Yılların tecrübe ve birikimi Nevzat Bey yakışır diyorum.Saygılarımla

Avatar
aydın zıba 2013-11-05 11:11:59

Cenabı hak hayırlısı kim ise onu bu görevi nasip etsin

Avatar
YAŞAR OKUR 2013-11-05 10:53:49

K.MARAŞ BELEDİYESİNE NEDEN ADAY ARIYORSUNUZ.ADAY PROFİLİ KARŞINIZDA DURUYOR İŞTE.GENÇLİĞİNİ TEŞKİLATA VE AK PARTİYE VERMİŞ;KENDİSİNİN VE AİLESİNİN HERHANGİ BİR ŞAİBESİ BULUNMAYAN TEKNİK İNSAN YÜKSEK MAKİNE MÜHENDİSİ FATİH MEMMET ERKOÇ EN İDEAL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYI BENCE.TÜM ŞARTLARI TAŞIYOR KANAATİMCE...

Avatar
özgür 2013-11-05 10:53:18

neden herkes akape'den aday olmak istiyor. diğer partilerde bilgili dürüst adaylar yokmu. belki diğer partilerdeki adayların bilgi ve birikimleri akapeli adaylardan daha fazladır ancak bu seçimler hizmet seçimi değildir rant seçimidir rant. onun için isimlerin önemi yoktur. rahmetli Menderes'in "ben odunu aday göstersem milletvekili seçtiririm" mantığının devam ettiği bir ülkede vatandaşın tercih ettiği hiç bir aday seçilemez. onun için Kahramanmaraş için sizin kimi istediğiniz önemli değildir önemli olan başbakanın kimi istediğidir. siz gidin tıpış tıpış oyunuzu akape'ye atın sonrada dövünün.

Avatar
muharrem 2013-11-05 10:47:31

cafer tatlıbal olsun

Avatar
Mehmet 2013-11-05 10:40:16

ben Hanefi Mahçiçek'ten yanayım, şehrimiz için en faydalı olacak olan kişidir. geçmişe gittiğiniz zaman çalışmalarını göreceksiniz.

Avatar
Öz Maraşlı 2013-11-05 10:33:32

Dürüst bir insan Nevzat PAKDİL.Maraşımıza onca yatırımı geitirdi.Başkanda o olsun.

Avatar
inci 2013-11-05 00:27:56