Akgemci'den Karanfillerle Yeni Yıl Kutlaması

Milliyetçi Hareket Partisi Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. Tahir Akgemci, yeni yılın ilk gününde Piazza'da halkla buluştu.

Akgemci'den Karanfillerle Yeni Yıl Kutlaması

Milliyetçi Hareket Partisi Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. Tahir Akgemci, yeni yılın ilk gününde Piazza'da halkla buluştu.

02 Ocak 2014 Perşembe 19:28
Akgemci'den Karanfillerle Yeni Yıl Kutlaması
banner208
MHP Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. Tahir Akgemci'ye halkın ilgisi her geçen gün artıyor. 

Kısa sürede adaylığı kamuoyunda büyük yankı bulan ve büyük bir ilgiyle karşılanan Akgemci, yeni yılın ilk gününde Piazza'da, çalışanlara ve alışveriş yapmaya gelen vatandaşlara karanfil dağıtarak, yeni yıllarını kutladı. 

Yeni yılda vatandaşlara güzel temennilerini sunan Akgemci, aynı zamanda sorunlarını ve kendisinden beklentilerini dinledi. 

Küçük büyük her yaştan vatandaşla sohbet eden Akgemci; “Bu kenti hep birlikte yöneteceğiz. Sizlerin ihtiyaçları doğrultusunda hizmet sunulacak ve modern, yaşanabilir, örnek bir Kahramanmaraş'ı hep birlikte inşa edeceğiz. Yeni yılda her şey gönlünüzce olması dileklerimle, destekleriniz bekliyorum” dedi. 

Vatandaşlardan tam destek sözünü alan Akgemci'ye ziyaretinde, İl Başkanı Mustafa Bastırmacı ve Onikişubat Belediye Başkan Adayı Yusuf Temizkan eşlik etti. 

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayhan koska 2014-01-12 14:27:34

Kemal kardeşim körün istediği bir göz allah verdi iki göz. adam ne güzel yönetim ve organizasyon profesörü. Sen bilgili, kültürlü birinin mi bizi yönetmesini istersin yoksa mustafa poyraz gibi yolların hali nedir arabalarımız dökülüyor diyen vatandaşa o zaman sıfır araba alma diyen zihniyetin yönetmesini mi istersin? Valla 3 dönem verdim. Artık 4. Olmaz bu sefer bu tahir hocaya vereceğim.

Avatar
yildirim 2014-01-11 15:00:45

Tahir hoca hakkinda soyleyecek negatif birseyler bulamıyorlar hep ayni sozler hocadan baskan olmaz nerden biliyorsunuz kac kez bir profesör baskan oldu marasa neye dayanarak soyluyorsunuz bunu ikna edecek bisey soyleyin tamam diyeyim ama yok adamda gelecek var maras icin umut gorunuyor kendinizi kandirmayin etrafta dolasip duran ayni kelimelere kulak asmayin

Avatar
okkes 2014-01-11 14:56:08

Maras hep geride kaliyor bu da insanlarindan kaynaklaniyor dediginiz gibi ilk defa farkli bir anlayis vizyon sahibi biri geldi lakin maras bundan anlamiyor malesef at gozlugunu cikarmasi gerek artik bu firsat kacmamali

Avatar
aysima 2014-01-11 14:50:03

Siz resimlere dikkatli bakmiyorsunuz sanirim resimlerde de goruldugu gibi her zaman halkla beraber tahir hoca nezaket gosterip herkese karanfil dagitmis

Avatar
kemal 2014-01-07 16:26:36

akademisyenden belediyeci olmaz. belediye başkanı halkla iç içe olmalıdır. halktan uzak değil

Avatar
ede 2014-01-07 16:12:20

mhp ye oy yok

Avatar
mustafa kaya 2014-01-07 13:26:16

hacı ökkeşe katılıyorum. benimde oyum fatih erkoç

Avatar
hacı ökkeş 2014-01-07 11:45:45

tahir hocayla değişim olmaz. üniversite hocası ne anlar belediye başkanlığından. halktan uzak. şehirden uzak. unutmuş şehri. okulda ders anlatmakla belediye başkanlığı farklı şeyler. okulda kitaba yaz strateji, yönetim felan filan . gel bunu uygula dediğinde hiç biri uygulayamaz. uygulama yetenek işi. kaç tane zengin işadamı olan işletme profesörü var. ama ilk okul mezunu adam çok zengin olabiliyor. profesör onun yanında bile çalışamıyor.genelde güzel söylemleri olur akademisyenlerin.tahir hocanın kazanması zor ama kazanırsa tam fiyasko olur diye düşünüyorum. her şeyi eline yüzüne bulaştırır

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2014-01-05 22:55:54

Değişimden korkmamak, değişime her zaman açık olmak lazım. Maraş neredeyse 30 senedir hep aynı siyasi çizgiden gelen başkanlarca yönetildi. Bu defa başka bir anlayışa, başka bir fikre şans tanımak lazım. İlk başta değişimi göze almak zor olsa da, kazanan hep değişimi göze alanlar olmuştur.

Avatar
menmet emin46 2014-01-05 10:18:55

değerli hocama öncelikle şükranlarımı sunuyorum,k.maraş için bulunmaz bir insan akp nin 11 yıldır yapamadığnı hocamın yapacağına inancım sonssuz.k.maraş şehir gibi şehir olacak inşallah.

Avatar
ali 2014-01-04 23:40:28

bizde saadete oy verecektik. Fatih bey Kahramanmaraş için bir nimet dürüst hüsni zannı yapılıyordu benim kararımda bu sefer Fatih bey olacak

Avatar
Kahraman 2014-01-04 21:55:25

Sayın Hocamla Selçuk Üniversitesinde yüksek lisans yaparken tanıştım,gerçekten maraş sevdalısı,hemşehrilerine sahip çıkan değerlı bır ınsan.inşallah seçilir maraşa çok şey katacagını düşünuyorum.Allah yardımcısı olsun.

Avatar
ÖKKEŞ 2014-01-04 14:57:05

Kimsenin oyuna iradesine hükmetmek, karışmak haddim değil. Ancak Allah rızası için çocuklarımızın geleceği için memleketimiz için tercihimiz tekrar gözden geçirmek için yazıyorum. 1984 2014 aynı anlayış parti ismi değişmiş başka bir değişiklik yok. Sn. Hacı Ali ÖZAL ANAP, Sn. Hacı Ali SEZAL, Sn.Hanefi MAHÇİÇEK, Sn.Veysi KAYNAK, Sn.Hanefi MAHÇİÇEK, Sn. Mustafa POYRAZ REFAH, FAZİLET, ADALET VE KALKINMA PARTİSİ belediye başkanları idiler. Elimizde ne var. Park ve Bahçeden başka ne var. Tükenmişlik sendromu, rakipsizlik, K.Maraş deyimi ile ''İnek emsede bir tas süt var emmesede'' cilik. Daha nasıl örnek istiyorsunuz. Değişim zamanı geldi bence. 30 yıl bize değerlendirme yapmamız için yetmedi mi? Yine de değişime hayır diyenler için ''İnsanlar layık oldukları şekilde yönetilir.'' Hz.Peygamber a.s. daha ne diyeyim

Avatar
mustafa 2014-01-04 12:37:13

sütçü ninenin torunları ağaca da oy verir yaprağa da...

Avatar
mustafa 2014-01-04 12:33:50

tanıdım seni servisci46 sen sütçü ninenin torunusun...

Avatar
mustafa 2014-01-04 12:32:36

adam yönetip profesörü tepeden inme ülkücü...

Avatar
mustafa 2014-01-04 12:31:51

boş yere kendini tüketme ne de olsa onlar sütçü ninelerinin peşinden gidecekler yine...

Avatar
miroğlu 2014-01-04 12:25:35

Bir Ak Partili olarak MHP'nin bu yıl ki adaylarına imrendiğimi itiraf etmeliyim. Memlekete faydası dokunacak biri seçilsinde kim olursa olsun...

Avatar
Haydi arkadaşlar bu defa mhp ye 2014-01-04 11:06:08

Kardeş farkındaysan 11 yıldır bu memleketi 3 kuruşluk adamlara zaten teslim etmişiz.Sen gözü kapalaı vermeye devam et.Onlar yapacağını bilir.Artık kavak ağacımı olur, başka şeymi olur! , ...

Avatar
Haydi arkadaşlar bu defa mhp ye 2014-01-04 11:02:57

tahir hocam ben oyumu bundan önce akpye vermiş biri olarak sizleri can-ı gönülden destekliyorum.İnşallah bu seçimlerde sizin gibi değerli insanlar bu memleketin başına gelirlerde bilinçli bir idareci,iyi bir temsilci,vizyonlu bir insan bu memleketin başına gelir.Allahım yolunuzu açık etsin.Eminim ki basit bir kişilik olsanız,kendinize güveniniz olmasa akp den aday olurdunuz.Malum ne kadar seçilmeme korkusu varsa insanların hemen kendilerini iktidar partisinin şefkatli! kollarına bırakıyorlar.Dualarımız sizinle inşallah...

Avatar
ali 2014-01-03 19:46:36

hocam yolunuz açık olur inşallah kazansanda kaybetsende ...

Avatar
Mustafa 2014-01-03 19:10:50

Tahir Hocanın hangi alanda profesör olduğunu biliyor mu acaba yorum yapanlar. Hoca Yönetim profesörü. Üstelik rektör yardımcılığını bırakarak bu göreve talip oldu. Ağaca bile oy verecekler için boşuna konuşuyoruz ama bilinsin istedim

Avatar
misafir 2014-01-03 19:07:20

Hoca profesör ama tıp vs değil, yönetim profesörü. Üstelik rektör yardımcılığını bırakıp bu göreve talip oldu. Gerçi ağaca bile oy verecekler için bunun bir önemi yok ama bilinsin istedim.

Avatar
hüseyin 2014-01-03 18:28:59

seçim ertesi oyu az alırsa konyanın yolunu tutar. oyu çok alırsa milletvekili adayı olmak için ankaranın yolunu tutar bence. kazanma şansı pek yok gibi.

Avatar
ali 2014-01-03 18:26:32

belediye başkanı üniversite mezunu olmalı ama profesör olmasına gerek yok. profesörlüğün siyasette bir karşılığı yoktur. bu profesörlük neymiş . o zaman başbakanda cumhur başkanıda milletvekilleride profesör olsun. siyasette iş yaşamında kaç tane başarılı profesör var. siyasette siyaseti bilen hizmet aşkı olan kişinin işidir. tahir akgemci yanlış aday. aday fatih erkoç gibi olmalı şehri tanımalı halkın sorunlarını bilmelidir.

Avatar
ülkücü 2014-01-03 18:19:39

profesör diye aday yapılıyor. profesör olmakla siyasette belediyede ne kadar başarılı olur. bence yanlış aday. tepeden inme aday istemiyoruz.

Avatar
sammy 2014-01-03 17:48:33

sana poyraz gibi sömürgeci lazım ne geri insansınız be yazıklar olsun zihniyetinize adam gibi adamı bunyeniz kaldırmıyor değilmi??

Avatar
fatih uyanık 2014-01-03 17:32:31

Ak partili olarak bu bseçimde oyum sayın TAHİT beyin şahsından ötürü MHP ye olacaktır

Avatar
servisci46 2014-01-03 17:29:06

üç kuruşluk adamlara ülkemizi,memleketimizi teslim edeceğimize.TAYYİP BABA kahramanmaraşta kavak agacını aday gösterse gözü kapalı oy veririz.vardır bir bildiği deriz.boş laflarla boş olaylarla ülkeyi yıkmaya çalışan adı siyesetçilere bu ülkeyi teslim edemeyiz.kimse kusurabakmasın

Avatar
cengiz 2014-01-03 15:10:27

işte aday gibi aday.şehrimiz sizin gibi biri ile daha huzurlu modern olacaktır.Allah razı olsun.Oyumuz sana tüm kalbimizle.

Avatar
MEMMEDE 2014-01-03 11:47:17

Edemin ithal aday olduğunu söylemek hem siyasi konuşmak hemde haksızlıktır.Demek ki başka bahane bulamıyoruz,insanların kafasını karıştırmayalım.İthal aday Maraşlı olmayan,maraşı tanımayan aday demektir.Tahir Akgemci Ak partinin adayı kısa pantolonla gezerken,Maraşı tanıtmak için dergide yazı yazıp,şehrimizin tanıtılmasına yardımcı olduğunu hatırlıyorum.Memmede den edelere selamlar.Yorumlarıma devam edeceğim.

Avatar
Misafir 2014-01-03 11:42:32

Maraş İçin söylermisiniz hangi gelen taş üstüne taş koydu....

Avatar
NEJDET ŞAHİN 2014-01-03 11:37:45

İthal aday sadece ak partide olur.Çünkü ak parti millet nasıl olsa oy vermeye devam ediyor düşüncesiyle hareket ederek,adayın niteliği,kabiliyetini dikkate alarak aday belirlemiyor.Onlar için önemli olan kendi düşündükleri.İthal aday demek ,başka şehirde doğmuş büyümüş veya yurt dışından getirilmiş anlamındadır.Tahir Hoca Memleketimizde doğmuş büyümüş,ilk orta ve liseyi memleketimizde bitirmiş.İl dışındada maraşımızı en iyi bir şekilde temsil eden ,gençlerimize yardımcı olup yol gösteren göz bebeğimiz bizim gururumuzdur.İl dışında görev yapsada hafta sonlarını Maraşımızda geçiren memleket sevd

Avatar
gerçek misafir 2014-01-03 10:56:41

09:25 sayın MİSAFİR akp adayı erkoçmu neyse o ne vermiş kahramanmaraşımaza bu zaman kadar.sıradan bir il başkanı..adam prof.dr kalkıp tşk edeceginize sallıyorsunuz..şu at gözlüklerinden kurtulma zamanınız gelmedimi daha...MÜMİN KIBTA EDER İMRENİZ,MÜNAFIK İSE KISKANIR hadis

Avatar
MİSAFİR 2014-01-03 09:25:14

SAYIN TAHİR AKGEMCİ SEÇİMİ KAYIP ETTİKDEN SONRO GÖRECEGİM O TATLI YÜZÜNÜ BU GÜNE KADAR BU MARAŞ İÇİN BİR TAŞ ÜSTÜNE TAŞ KOYMUŞ MU SAYIN İTHAL ADAY AKGEMCİ

Avatar
mustafa 2014-01-03 09:23:47

işte büyük şehir belediyesine yakışaçak ve bu görevi taşıyacak kapasitedeki şehrimizin ilk ve tek adayı Allah razı olsun mhp den şehrimize gösterdiği aday ile görmüş olduk bize verilen değeri... akp ise kimi aday gösterirsem göstereyim maraş çantada keklik düşüncesiyle bir aday sundu bizlere seçim halkımızındır unutulmasın ki kahramanmaraş belediye ile yönetiliyor başbakanlık ile değil ve bu şehre hizmet iktidar ile olmadı bunu son 10 yıl içerisinde görmüş olduk... inşallah kahramanmaraş'a hizmet yapacak kişi seçilirde artık bu şehir köye benzemekten çıkar ve büyük şehir görünümüne kavuşur..

Avatar
Baddal46 2014-01-03 09:22:40

yolunuz açık olsun. umarım hayırlı olur

Avatar
tek çare MHP 2014-01-03 08:15:01

İŞTE KAHRAMANMARAŞA HİZMET EDECEK BAŞKAN...

Avatar
remzi46 2014-01-02 23:12:21

bir oyum var o da prof.dr.tahir akgemci hocama....

Avatar
YAKUP 2014-01-02 23:07:29

ARKADAŞLAR BEN ARTIK ŞU ŞEKİLDE YORUMLARI ÇOK YERSİZ VE ANLAMSIZ BULUYORUM. YOK MHP GELİR İSE KABADAYILARI FALAN FİLANLARIN YERİ OLURMUŞTA BELEDİYEYE GİRİLMEZMİŞ. BIRAKALIM BU YORUMLARI. AĞER ADAY KIYASLAMASI YAPILACAK OLURSA AKP 'DEMİ OLUR YOKSA BİR AKADEMİSYENDE Mİ OLUR. TAHİR BEY ÖĞRETİM ELAMANIYKEN NE YAPMIŞ. BİRİNE BİR ZORBALIK MI YAPTIRMIŞ. CENABI ALLAH GETİRİRSE İNŞALLAH O ZAMAN RAHATLIK GÖRÜLÜR.

Avatar
A. TÜRKOĞLU 2014-01-02 21:16:55

En azından adamın bir ünvanı, adam akıllı bir kariyeri var. büyükşehir Belediye başkanı adayı olan birine, dışarıdan tarafsız bir gözle bakıldığında, büyükşehir belediye başkanlığı sıfatı yakıştırılabilmelidir. Bana göre Fatih ERKOÇ daha toy duruyor, Tahir AKGEMCİ ise daha oturaklı, daha olgun, o koltuğa daha layık bir görüntü veriyor.

Avatar
edeler 2014-01-02 21:02:21

Helal sana adam gibi adamsın hocam.

Avatar
akgemciliyiz 2014-01-02 19:58:40

abi halkla çok iç içe ya

Avatar