Andırın'da Baki Tezcan devam edecek mi?

Andırın'da iki dönem belediye başkanlığı yapan Baki Tezcan'ın, Ak Parti Andırın Belediye Başkan Adaylığının neredeyse kesinleştiği iddia edildi.

Andırın'da Baki Tezcan devam edecek mi?

Andırın'da iki dönem belediye başkanlığı yapan Baki Tezcan'ın, Ak Parti Andırın Belediye Başkan Adaylığının neredeyse kesinleştiği iddia edildi.

02 Aralık 2013 Pazartesi 23:47
Andırın'da Baki Tezcan devam edecek mi?
Manşet Gazetesinin haberine göre merkezde 9 ilçeden Ak Partili olan 6 ilçe belediye başkanı arasında Tezcan'ın görevine devam etmesinin kararlaştırıldığı öğrenildi. 

Gazetenin iddiasına göre Baki Tezcan Ak Parti tarafından tekrar Andırın Belediye Başkanı olarak gösterilecek.

(Cebrail Sarı)
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Andırın sesi 2013-12-28 00:10:53

eğer devam ederse, işçiler çavuşsuz kalmaz
işçi kardeşlerim sevinsin,sevinirlerse tabi

Avatar
hacı ali 2013-12-06 14:57:43

Haydi Baki Başkan Durmak Yola Devam

Avatar
Andırınlı Osman 2013-12-06 11:28:54

Baki Başkan yolun açık olsun aldırma dedikodulara fitnelere. Particiliği geç şahsın için oy verecem.

Avatar
Andırınlı Osman 2013-12-06 11:27:34

10 yıl önce bu başkanının seçilmemesi için elimden geleni yaptım. Ama bugün Andırına yaptığı dürüst tarafsız hizmetleri gördükten sonra bende oyumu vereceğim. araç konusundan bahsetmişsiniz. bunu daha önce bende duydum gittim sordum belgelerini gösterip konuyu anlattı. Kardeşim adam ilçeye birşeyler kazandıyor hala bunun eleştirisini yapıyorsunuz el insaf. aracı hibe eden Kale inşaat firmasınada teşekkür ediyorum.

Avatar
kul ahmet 2013-12-05 11:55:46

syn andırınlı o belgeleri bende gördüm.değişim antepten yapılmış paylaşında görelim ...

Avatar
Andırınlı 2013-12-05 08:34:54

Alper Bey :Bahsettiğiniz konuyu bende duydum gittim araştırdım bütün belgelerini inceletti. Belediye Başkanı Baki Tezcan hatta aracın hibe edildiğine dahil belge fotokopilerini verdi bana. Sizdem ricam atılan iftiraya alet olmayın günaha girmeyin. Belediye başkanına gidip konuyu sorduğunuzda herşeyi belgeleriyle önünüze seriyor. Hibe aldığı araçtan adama iftira atıyorlar takdir etmek gerekirken iftiraya maruz kalıyor. Allah görüyor herşeyi.

Avatar
KUL AHMET 2013-12-04 16:41:38

BAKİ BEY ADAY OLURSA OY YOK

Avatar
alper cenğiz 46 2013-12-03 16:18:21

güzelde arkadaş baki bey kendine ait beyaz kamyonları kırmızıya boyatmış belediye satmış dediler doğru da imiş nasıl olacak şimdi.

Avatar
nusret 2013-12-03 13:08:38

büyük bir hata olur.bu seçimde köyler oy kullanacak köylerde oyu yok baki beyin:..

Avatar