Çağlayancerit Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Çağlayancerit Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

Çağlayancerit Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Çağlayancerit Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

17 Mart 2013 Pazar 00:50
Çağlayancerit Belediye Başkanı Kim Olsun?
Çağlayancerit Belediye Başkanı Kim Olsun?

Kahramanmaraş'ta merkez, ilçe, belde belediyeleri olmak üzere çok sayıda belediyelik olması nedeniyle anket sistemi değiştirilmiştir. Her belediyelik için ayrı başlıklar halinde anket yapılacaktır.

Bu haberin altına sadece Çağlayancerit Belediye Başkanı olmasını istediğiniz kişilerin isimlerini yazabilirsiniz. Diğer belediyeler için ayrıca anket yapılmaktadır.

Anket Nasıl İşleyecek?

Sizler Çağlayancerit Belediye Başkanı olmasını istediğiniz adayın ismini ve isterseniz neden başkan olmasını istediğinizi yorum olarak yazacaksınız.

Haber46 ekibi, yazılan tüm isimleri IP'lerle birlikte excel veritabanına kaydedecek. Daha sonra en çok yazılan isimleri, kamuoyunda dolaşan diğer isimlerle birlikte belirleyecek ve seçmeli anket düzenlenecektir.

Başkan olmasını istediğiniz kişilerin isimlerinin yanında isterseniz parti ismi de yazabilirsiniz.

Yorumlar özenle incelenecek ve hakaret, küfür, iftira içermeyen düzeyli eleştirilerin olduğu yorumlar yayınlanacaktır.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
merk boylu köyü 2014-12-06 15:52:27

çağlayan ceritten hiç kimse başkanlık yapaz hizmet herkesin işi deyil

Avatar
afatsum 2014-03-21 18:08:27

yanli degil ilceye yararli olan olsun

Avatar
cander 2014-01-19 14:55:30

Üzeyir kızılseki

Avatar
ibrahim vasi 2013-12-13 14:53:04

mehmet saygaz olsun....

Avatar
osman 2013-12-03 16:18:49

Mustafa AYDEMİR en başarılısı.saygılar

Avatar
mehmet 2013-11-28 20:29:31

şu on yılda ne hizmet yapıldı memleket hala çamur ve pislik içinde değişim şart

Avatar
ali 2013-11-27 21:09:57

Mustafa AYDEMİR olacak hayrlısıyla az kaldı

Avatar
ökkeş 2013-11-23 16:36:57

ali elagöz olsun

Avatar
mslm 2013-11-22 19:26:10

bence Mehmet kekil

Avatar
kifaye 2013-11-03 16:12:49

mevcut başkanla yola devam diyorum....

Avatar
ADSIZ 2013-10-31 15:32:11

K MEHMET YILDIZLI İLE DEVAM

Avatar
fatih 2013-10-24 09:16:36

mustafa aydemir olsun

Avatar
bayram akol 2013-10-04 16:45:13

mustafa aydemir

Avatar
ali 2013-10-04 09:42:33

hep sen yazma başkaları yzsın

Avatar
soner 2013-10-03 14:25:35

bence veteriner Üzeyir ak partiyi ve çağlayanceriti şaha kaldırır

Avatar
mehmet ali 2013-10-03 14:22:56

hizmet için tek isim Üzeyir kızılseki

Avatar
abdurrahman 2013-10-03 14:20:26

veteriner Üzeyir kızılseki akp nin adayı olursa devrim olur

Avatar
ferhat 2013-10-03 14:18:29

Çağlayancerit için Üzeyir kızılseki tek çare diyorum

Avatar
Hizmet aşkı 2013-10-02 20:56:08

Tek kurtuluş çağlayancerit ve hizmet için geleçek için HASAN KEKIL aksini idda eden varsa altarnatif sunsun buyrun ama yorum yaparken lütfen çıkar in değil hizmet için yapın saygılar

Avatar
osman 2013-09-25 08:59:57

Ç.CERİTTE YILDIZLI DEVRİ KAPANMIŞTIR SAYGIYLA HALKIMIZA DUYRULUR.

Avatar
abdi karaca 2013-09-24 22:25:02

Bu zulumden bizi ancak koca kurt kurtarır yani hasan kekil hocam ayrıca heleteli kardeşlerim siz bi rahat durun siz en iyisi adıyamana bağlanın düşün yakamızdan

Avatar
ahmet köşürge 2013-09-23 17:09:42

mustafa aydemir de kim tabiki hasan hocam kazanacak

Avatar
hamurkesen 2013-09-23 09:47:57

Mustafa AYDEMİR hocama başarılar diliyorum helete ve ç.cerit için en iyisi budur.

Avatar
osman 2013-09-18 09:06:05

46 gün sonra mustafa aydemir diyorum.bugün ayın 18 i

Avatar
mahmut alıcı 2013-09-17 20:00:36

mustafa aydemir yapamaz hasan kekilden başkası bu işi
yapamaz

Avatar
aysun bolat 2013-09-17 19:59:04

mustafa aydemir ismail celfin hocamı geçemez ismail hocam olur inşallah

Avatar
serkan doğan 2013-09-17 19:58:04

küçük mehmet epey yaptı ama ç.ceritte bir gelişme yok hasan hocamızı istiyoruz

Avatar
saim bozkurt 2013-09-17 19:56:46

mustafa aydemir yapamaz mehmet kekil olmalı

Avatar
ahmet aksoy 2013-09-17 19:56:07

ne mustafa aydemir nede küçük mehmet bu adamlar fasa fiso hasan hoca diyorum

Avatar
eymen 2013-09-13 22:47:55

çağlayancerit için büyük projeleri olan, şahsa değil halkın geneline hizmet edeceğine inandıgım kişi nüfus müdürü MEHMET KEKİL in ak partiden aday ve başkan olmasını temenni ediyom.

Avatar
raşit 2013-09-11 09:07:17

53 gün sonra MUSTAFA AYDEMİR DEDİM SAYMAYA DEVAM EDİN BUYRUN BU İŞİN EHLİ BU ADAM

Avatar
durdu 2013-09-11 08:56:26

Sen hala anlamadınmı arkadaş adamın zihniyet arklı onu hiç alırlarmı o düzenin içerisine gözünü açta birdaha bak o adama şöyle bir gelir se varya cerit bitti demektir.yaşın küçükse büyüklerine sor anlatsınlar

Avatar
rıza taşkın 2013-09-10 21:33:47

inşallah 2014 yerel seçimlerinde hasan kekil hocamı görmek istiyorum .allah yolunu açık etsin

Avatar
harbi 2013-09-10 15:11:38

bence tola yada cevdet olsun bu milleti ancak onlar idare eder.

Avatar
fatih iöo 2013-09-07 13:21:39

mhp olsun ama nazım engizek mhp adayı olmasın üzeyir kızılseki mhp den olursa ii olur

Avatar
nohelete :) 2013-09-07 13:19:35

düzbağdan aday istemiyoruz zaten üzeyir hoca hayırlısıyla alacak :)

Avatar
kraltayfa 2013-09-06 16:44:15

ÜZEYİR KIZILSEKİ abimiz olsun kesinlikle yaşlı isimler yer almamalı sayın a.nazım engizek,hasan kekil hocamızdan geçti artık ama üzeyir abimiz olmazsa k.mehmet yıldızlı ile yola devam...

Avatar
halil kekeç 2013-08-29 15:09:38

mutafa AYDEMİR in olmaını diliyorum

Avatar
İSİMSİZ 2013-08-27 15:53:59

ç cerit akp adaylarının dışında vatandaşlardan kime sorarsan A .NAZIM ENGİZEK DİYOR OZAMAN AKP ADAYI NEDEN NAZIM ENGİZEK OLMASIN

Avatar
mehmet berk 2013-08-23 19:54:56

kesinlikle hayır çünkü bu memlekete bu iktidar zamanında kayda değer bir şey yapmamışsa bundan sonra ne zaman yapar acaba........................çünkü genelde halk küsmüş

Avatar
MEHMET K. 2013-08-21 10:21:22

İyi insan olmak siyaset yapmak için yeterli mi acaba.Bu tür insanlar bulundukları yerde hizmet etmeliler bana kalırsa.Belediye Başkanlığı için hafif kalırlar.Saygılar...

Avatar
MEHMET KKKKK 2013-08-21 10:16:09

Dün Çağlayancerit insanını aşağılayan şahıslar bugün aynı insanlara hizmet etmeye talip;çok tuhaf!Bizler de çok güzel kanıyoruz bunlara.Mevcut aday adayları arasında kusura bakmasınlar ama çok HAFİF şahıslar var.Ben daha iyisi çıkana kadar K.Mehmet YILDIZLI'yla devam diyorum

Avatar
murat yalnız 2013-08-19 19:13:39

küçük mehmetin saltanatı yeter artık daha genç insanlar lazım

Avatar
Başkan 2013-08-07 13:46:12

Yunus ŞAHAN

Avatar
eshabil 2013-08-06 11:07:19

Mustafa AYDEMİR olmasını diliyorum inş.

Avatar
hüseyin çakır 2013-08-04 19:21:39

mustafa aydemir yapamaz

Avatar
murat yanan 2013-08-03 09:58:25

mustafa aydemir olamaz hasan kekil olmalı

Avatar
murat yanan 2013-08-03 09:57:06

çağlayanceritin gelişmesi için hasan kekil hocam diyorum

Avatar
Ahmet SEKİLİ 2013-08-02 01:44:41

İsmail CELFİN Hocamızı Sonuna Kadar DestekLiyoruz. ÇağlayanCerit'e Yakışacak bir Başkan Adayıdır.

Avatar
İSİMSİZ 2013-07-30 15:44:56

EN İYİSİ K MEHMET YILDIZLI İLE DEVAM

Avatar
Akdere 2013-07-27 17:52:13

Yunus Şahan Orman Mühendisi Beyefendi olmalı

Avatar
Mehmet AKILLI 2013-06-25 02:55:18

Bencede Mustafa AYDEMİR işin ehli iyi yönetici olduğuna yürekten inanıyorum.Yolun Bahtın Açık olsun Mustafa Başkan..............

Avatar
halil 2013-06-19 16:46:20

tabiki dürüst güler yüzlü hizmet aşığı olan mustafa aydemir belediye başkanı olsun.çağlayanceritin ilerlemesi gelişmesi için kesinlikle mustafa aydemir.

Avatar
bülent canlı 2013-06-16 13:05:31

kesinlikle tüm adayları gözden geçirdiğim zaman şu gerçeği gördüm. dürüst şahsiyetli hizmet yapabilecek en büyük adamın mustafa aydemir olduğunu gördüm. yolun açık olsun sayın başkan

Avatar
kubra buluntu 2013-06-15 22:03:02

hıc suphesız mustafa aydemır olsun ıstıyoruz cunku hakkı ıle yapacagından hıc suphemız yok kendısını desteklıyor ve basarılı olacagına ınanıyoruz..kubra

Avatar
ömer kane 2013-06-15 19:37:00

mustafa aydemiri aday gösterilmesini istiyoruz

Avatar
Halil Tunç 2013-06-15 15:49:00

Mustafa Aydemir in aday gösterilmesini istiyorum.

Avatar
yunus b. 2013-06-11 10:36:08

Mustafa AYDEMİR'ın olmasını tercih ediyorum.

Avatar
Misafir 2013-06-06 15:02:21

Bence en iyi başkan Mehmet KÖSEKUL olur.

Avatar
isa çağır 2013-06-06 14:44:35

ahmet nazım engizek işte gerçek milliyetçi

Avatar
YÜRÜHASANHOCA 2013-06-06 14:14:26

Hasan KEKİL : Eğitimci kökenli olup, (1986-1989 / 1994-1999) yılları arasında 2 dönem belediye başkanlığı yaptı. 1986 yılında kasaba olan Türkiye'nin en büyük köyü konumundaki Çağlayancerit, Hasan Kekil'in kişisel çabaları ve Dönemin Devlet Bakanı Mehmet Keçeciler'in okul arkadaşı olması nedeni ile kasaba olduktan sonra 9 ay gibi kısa bir süre sonra da ilçe oldu.

Belediye Başkanlığı zamanında, kendisi de eğitimci olduğu için eğitime büyük önem verdi. Özellikle 1998 yılından itibaren Çağlayanceritli birçok öğrenci çok önemli okullar kazanarak ilçenin geleceğine yön verecek pozisyona geldi. 1998 yılına kadar Çağlayancerit ilçesinin yolları stablize iken Doğru Yol iktidarının olduğu dönemde Hasan Kekil'in yapmış olduğu girişimler ve Ahmet Uncu'nun kişisel çabaları ile ilçe asfalt yola kavuştu.

Ayrıca Çağlayancerit için hayati önem taşıyan Boylu ve Zorkun göletlerinin inşaatlarını başlattı. Boylu göleti yüzde 95 oranında tamamlandı ama Zorkun göleti sadece temel atılarak öylece kaldı. Bu arada 18 Nisan 1999'da yerel seçimler oldu ve Hasan Kekil başkanlığı kaybetti.

Avatar
Salih Kalaycik 2013-06-05 13:45:37

Heletede aday olacak adam yok diyenleri kınıyorum.kendi kasabamda adayımızda vardır,adam gibi adamda İsmail hoca hizmet etmek istiyorsa heleteye,köylü onu nasıl kabüllendiyse öyle devam etsin madem memmunsunuz,o kadarda değil Tabiki o köyde doğup büyüyen adam gibi adamlar vardır.adama gülerler heleteli birini bulamadınız mı diye!!! Herkes işini yapsın.....

Avatar
SELİM 2013-06-05 10:11:12

mUSTAFA AYDEMİR HOCAM YOLUN AÇIK OLSUN SENİN ADINA SEVİNDİM BU GBİ GÖREV SORUMLULUKLAR TAM SANA GÖRE BAŞARILAR.

Avatar
Esnaf 2013-05-29 22:52:10

Bir grup esnaf olarak çok sevdiğimiz ve ahlakını beğendiğimiz Mustafa AYDEMİR in belediye başkanı olmasını canı gönülden istiyoruz. yolun açık olsun Mustafa bey.

Avatar
sağlıkçı 2013-05-29 16:26:26

en iyisi liyakatlı dürüst başkan adayımız yakışıklı mustafa aydemir inşallah

Avatar
misafir 2013-05-27 17:57:17

sn Mustafa AYDEMİR hocam olur inşallah.

Avatar
düzbağ lisesi mezunları 2013-05-27 13:13:33

Ismaıl hoca aday olsun diyenlere sesleniyorum.
Demekki Heletede Aday olabilecek adam yok.

Avatar
sait 2013-05-24 16:34:45

Mustafa AYDEMİR OLMASINI TERCİH EDİYORUM.YOLUM AÇIK OLSUN MUSTAFA HOCAM.

Avatar
erman 2013-05-22 08:14:55

Mustafa aydemir in olması nı isterim ç cerit için in geleceği için iyi değerlendirilmesi gereken bir kişi oldunu düşünüyorum.başarılara diliyorum.

Avatar
misafir 2013-05-21 09:19:12

ismail celfin hocamızı istiyoruz

Avatar
AHMET 2013-05-18 14:22:47

MUSTAFA AYDEMİR HOCAMIZIN OLMASINI İSTİYORUM

Avatar
EROL 2013-05-18 14:15:29

MUSTAFA AYDEMİR BEY İN BAŞKAN OLMASINI ARZU EDERİM ÇAĞLAYAN CERİT VE HALKI İCIN ÇOK FAYDALI OLACAGINA EMİNİM GENÇ VE DİNAMIK SOSYAL TERTİP VE DÜZENLİ İMANLI VE İHLASLI GELECEK ADINA BULUNMAZ BİR YAKIŞIKLI KARİZMA SAHİBİ BİR BELEDIYE BAŞKANI OLACAĞINA İNANIYORUM HAKKINIZDA VE HAKKINDA HAYIRLI OLUR İNSALLAH

Avatar
ali 2013-05-16 11:46:29

Aksu tv de kentin başkanları proğramını izledim adam tam bir felaket hiçmi hazırlık yapmadın proğram için kardeşim sunucu ne soruyo adam ne cevap veriyo düğünlere gitmiş çeyrek taktığını söylüyo çok ayıp valla yaptığı hizmetleri soruya tam biten yok herbiri yarım yollara taş döşüyomuş zaten il özel idaresinin verdiği taşları yanlış döşediği için problemli tam biten bir iş var oda düğün salonu.

Avatar
garibanmı kalmış 2013-05-16 11:17:25

öbürlerin sanki sütten çıkmış melek!!!!! beni güldürme!!!!!!!!!!

Avatar
garibanmı kalmış 2013-05-16 11:15:48

ufak tefek şeyler kaideyi bozmaz minareyi kılıfsız götürenler var onları niye görmüyon?!!!!!

Avatar
gariban köylü çocuğu 2013-05-15 20:23:57

biraz geçmişini araştırın . kömür stoklarını filan ondan sonra adaylığını destekleyin .. :))

Avatar
misafir 2013-05-15 08:02:57

genc yetenekli başarılı ismail celfin hocamız daha iyi yapar bu işi arkaşlar

Avatar
Heleteli 2013-05-14 16:44:35

Mehmet KÖSEKUL' un adaylığını bende destekliyorum. İlçemiz ve beldemize en iyi hizmeti getireceğine inanıyorum.

Avatar
Hasan 2013-05-14 14:06:54

Mevcut adaylardan hiç biri bu işi yapamaz nerde uyanık üçlagıtcı yalaka varsa hepsi burda yeni bi aday olması memleket için daha hayırlı

Avatar
seyfullah 2013-05-14 10:22:53

kimse 10 yıllık teşkilatından vazgeçip. taze kan diye memurluktan başka olmayan partide bir siyasi geçmişi olmayan kimseye ilçenin kaderini teslim etmez. başkan belli gelecek dönemin adayıda belli.

Avatar
süleyman 2013-05-14 10:13:14

Mustafa aydemir beye şimdiden hayırlı olsun çağlayanceriti yönetecek kişi bu isim bunun gelmesini istiyoruz

Avatar
Ali 2013-05-14 09:57:21

Mehmet KÖSEKUL iyi bir aday olur diye düşünüyorum.

Avatar
alparslan. 2013-05-14 09:31:18

ben anlıyorum nasıl bir siyasi çalışmasının olduğunu. seçim yakın ilçeye gelmeye başladı, halka akparti beni destekliyor diyor. il teşkilatında tanıdığı bir kaç kişiyede ilçede halk benim arkamda diyor. ankettede modemi açıp kapatıp gece gündüz oy kullanıyor ve zannediyor halkta partide bunu gerçek sanıyor:) siyaset böyle ise bende kazanırım:))

Avatar
seyfettin 2013-05-13 15:06:05

Mustafa AYDEMİR beye başarılar diliyorum.rabbım yolını açık etsin.

Avatar
yusuf 2013-05-08 14:47:52

En iyi aday olarak İsmail Celfin bey i düşünüyorum. Bu işi hakkıyla yapabilir.

Avatar
Süleyman 2013-05-08 12:54:42

Ahmet Nazım ENGİZEK En büyük adaydır..

Avatar
tecrübe 2013-05-07 23:31:39

mustafa aydemir in nasıl bir siyasi çalışma içerisinde olduğunu, ne tür stratejik planlar kurduğunu bazıları anlayamıyor ve görmüyor. acizane cerit siyasetini çok iyi bilirim. bunu tecrübeme dayanarak söylüyorum.bekleyin ve izlemeye devam edin. en şanslı aday aydemir dir.

Avatar
dayı 2013-05-07 23:21:48

yuttuğun için afiyet olsun yanim. işte bu ya.

Avatar
hülya 2013-05-07 21:22:51

diğer adayları tanımıyorum ancak bu işi en iyi şekilde, layıkıyla İSMAİL CELFİN beyefendinin kotarabileceğine yürekten inanıyorum. şimdiden hepinize hayırlı uğurlu olsun...

Avatar
cevdet öksüzce 2013-05-07 15:20:53

mehmet saygaz

Avatar
salim 2013-05-07 09:50:19

Sn Mustafa AYDEMİR hocama başarılar diliyorum.başarılı olacağına cana gönülden inanıyorum.yanındayız hocam.

Avatar
elmacı güzeli 2013-05-07 09:08:27

mehmet saygazdan başakası bu işi yapamaz.

Avatar
cengaver 2013-05-07 00:26:48

mehmet saygaz

Avatar
cengaver 2013-05-07 00:22:14

çağlayanceritin belerdiye başkanı zaten hazır mehmet saygaz

Avatar
hasan basri 2013-05-06 18:42:19

caglayan cerit icin , en uygun aday Mehmet saygazdir , genc yasta belediye baskanligi yapmis düzbag kasabasina cok büyük hizmetler yapmistir, o yokluk zamaninda bunca himeti yapan AKP zamaninda neler yapmazki, en dogru aday Mehmet saygazdir

Avatar
enver kapağan 2013-05-04 21:53:04

ismail celfinin en iyi aday olduğunu düşünüyorum çünkü adalet anlayışına güveniyorum

Avatar
Fatma Özcan . 2013-05-04 15:02:54

Ç.Çerit Akp Adayı İsmail Celfin'in başkan olmasını istiyorum. Çünkü bu konuda gerekli eğitim ve tecrübeye sahiptir.

Avatar
misafir 2013-05-02 11:09:05

akp ç cerit adayı ismail celfin olsun

Avatar
kıyak 2013-05-02 09:51:03

sanal alemde 1. sırada giden mustafa aydemire sanal alemde başarılar diliyorum. sonuçta sürekli modemi açıp kapatmakta bir emek ürünüdür. ama sadece sanal alemde.

Avatar
onur 2013-05-01 23:31:22

Mustafa aydemir'le çağlayancerit çok farklı olacaktır. destekliyoruz...

Avatar
misafir 2013-05-01 23:05:38

Şu anli belediye başkanımız sayın K.Mehmet Yıldızlı ilçemiz için gerçekten çok güzel çalışmalar ypmakta park spor aletleri halk kütüphanesi yol çalışmları vs başarılı buluyorum dilerim gerçek hizmet anlayyışına sahip olan başkanımız yine kazanır.

Avatar
FANATİK 2013-04-29 16:05:18

YETİM YUSUP VEYA PEDER ALİ OLSUN BAŞKASINI TERCİH EDEMEM.

Avatar
ak gençler 2013-04-28 22:00:01

çağlayancerit ak parti belediye başkanlığı için liyakatına güvendiğimiz ilahiyatçı ismail celfin hocanın olmasının uygun olduğunu düşünüyoruz.

Avatar
alperen 2013-04-24 16:50:36

aday küçük mehmet yıldızlı veya vali mehmet inşallah iki mehmet ten biri olur diye düşünüyorum. ben oyumu ikisinede veririm.

Avatar
eskilerden 2013-04-24 16:04:12

gardaşım yeter eskiye rağbet olsa bitbazarına nur yağar.ç.ceritde işi bilene ve kariyer sahibine oy vermezler.nerden biliyorsun derseniz ben ceritde 22 yıl görev yaptım.ondan .biliyorum.belediyecilik ve belediye başkanlığı yapabilecek ç.ceritde tek bir adam var, o da belediye kökenli nüfus müdürü memet kekil dir.belediyecilik veteriner ile eczacı ile imam ile diyanetçi ile orman mühendisi ile olacak işler değil.mahalli idarelerden anlamaz bunlar.

Avatar
maraşlı 2013-04-24 13:35:52

şu anki başkanlar için akp nin kriterleri belli verdiği sözler ve yaptığı içraatlara bakacaklar sayın mehmet yıldızlı verdiği sözleri yaptıysa aday olur yoksa kendinizi kandırmayın. selamlar

Avatar
kesin aday 2013-04-24 13:33:44

hadi istemekle akp hemen aday gösteriyorsa bende mehmet kekil i istiyorum..

Avatar
misafir 2013-04-24 12:42:34

Biz de bu söylediklerini yuttuk

Avatar
mahmut 2013-04-24 10:40:28

küçük mehmet yıldızlı. o kadar.

Avatar
misafir 2013-04-24 10:38:35

senin yazman yok anladık ta yaninde yazmayı bilmiyormuş yada sen yoksun yanin sen varmışsın gibi yazmak için kelimelerin şaftını kaydırmış:))

Avatar
tamam 2013-04-24 08:23:04

Yoruma gerek yok akp nin adayı mehmet kekil dir

Avatar
goca herif 2013-04-23 23:55:37

lütfen hepiciniz beni dinen bakalım. bu yorumu yanime yazdırıyom. ben bilgisayar kullanmasın bilmem. lafınan pilav bişmez. pilav bişsedi zaten şimdiye kadar yerdik. artık yalanlara doyduk. eski başkanlara bizim kabileden oy yok tamammı.isterse ak parti göstersinde görsün. aynı urfa gibi olacak. yenilerdende ilk önce aday olursa mustafa aydemir. vali memmet olursa o yoksa uzeyir. bunu nerden biliyon dersez hangi dükkana getsem hangi eve varsam aynı bu saydım gimi.bende yalanda yok hilafta. hangi yemini dersez ederim.işte bu yav.

Avatar
kasım 2013-04-23 19:02:12

hangi partiden aday olursa olsun fark etmez sonuna kadar üzeyir hoca nın arkasındayız

Avatar
duygu 2013-04-23 19:02:09

bende mustafa aydemir abiyi başkan olarak görmek istiyorum. gerçekten başkanlığa yakışır ve iyi bir lider olur diyorum slm.

Avatar
hasret 2013-04-23 18:11:23

küçük mehmet yıldızlıyı iki dönemdir bu halk başkan etti ve iki dönemdir gayet başarılı çalışmalar yaptı ve hala devam ediyor bir dönem daha küçük mehmet yıldızlı diyorum. herkesin düşüncesine saygımız var herkeste bizim düşüncemize saygı göstersin.

Avatar
misafir 2013-04-23 16:44:14

Küçük Mehmet yıldızlı diyoruz kardeşim tüm cerit olarak

Avatar
ayıptır 2013-04-23 16:42:46

Arkadasım eleştiri yaparken biraz insaflı ol yaptığın eleştirinin elle tutulur bir dayanağı olsun küçük Mehmet yıldızlı birşey yapmadı dersen sana gülerler Allah'ın gücüne gider eleştiri ama gerçekçi olsun ayiptir

Avatar
misafir 2013-04-23 16:36:03

İsminizi değiştirip değiştirip düzbag adına aksu adına Orucpinar afına yazın bakalım neler degistirebileceksiniz küçük Mehmet yıldızlı hiçbir şey yapmadı diyenlere de sesleniyorum ya gözlerinizi iyi bir kontrol ettirin ya da vicdanınızı bir şey yapmadı diyenler bir kere daha düşünsün Allah keşke eder gerçi keşken farkınız ne ki ...

Avatar
misafir 2013-04-23 14:26:31

biz de heleteliler olarak aydemiri destekleyecegiz madem öyle iste böyle yüzyilin lidei aydemir

Avatar
muhsin 2013-04-23 11:55:16

Çağlayanceritli hemşerilerime ve Ak Parti teşkilatına en faydalı ismin Mustafa AYDEMİR olacağı kanaatindeyim. yıldız gibi değil bir Ay gibi parlayacaktır. diğer aday adaylarına saygılar sunarım.

Avatar
yolcu 2013-04-23 08:02:04

çıkarınız oldğu için akp

Avatar
yolcu 2013-04-23 08:01:25

daha ak parti diyorsunuz demekki çıkarınız var

Avatar
yolcu 2013-04-23 07:56:52

ak parti ne yaptı allah aşkına söyle

Avatar
yolcu 2013-04-23 07:55:01

iki dönemdir ak partiden ilçe için hiçbir şey yapılmadı daha önce hasan kekil ve nazım engizekti bunlar muhalefet dönemlerinde belediye başkanı oldular ellerinden geleni yaptılar ama halk hep eleştirdi peki bu ne yaptı ben nazım engizek derim ve alacakta

Avatar
misafir 2013-04-22 23:44:09

Ben de aksuluyum ve küçük Mehmet yıldızı canı gönülden destekliyorum acaba sen nerelisin kendini aksuluyum diye tanıtma

Avatar
oruç pınarlı 2013-04-22 14:45:00

nufus müdürü mehmet kekili destekler ve ona bu hizmetinde başarılar dileriz oruçpınar köyü

Avatar
haydar 2013-04-22 11:34:54

boş konuşuyorsun:)

Avatar
lilili 2013-04-22 11:34:05

pardon ama ne hizmet yaptığını bir sayar mısın.

Avatar
aksulu 2013-04-22 11:33:29

e bende aksuluyum ama senin dediğinin tam tersini düşünüyorum.

Avatar
bence 2013-04-22 11:32:39

Küçük Mehmet Yıldızlı tabiki.

Avatar
aksu 2013-04-22 10:15:17

gerçekten bu dönem aksudan bişey çıkmaz k.Mehmete bir iki aile onlarda utancından verecek.

Avatar
bozkurtlar 2013-04-22 08:47:22

Adayı seçerken iyi tahlil edin sayın Nazım Engizek abimide unutmayın. Bu memlekete en çok hizmeti etmiştir.

Avatar
misafir 2013-04-22 08:46:04

Adayım Mehmet KEKİL herkes ne derse desin delikanlı dürüst kişilikli ve sevecen bir insan. Ben belediye başkanı olduğunda da dürüstlüğünü ve kişiliğini korur diye oy vereceğim.

Avatar
lcv 2013-04-22 08:44:34

Arkadaşlar çağlayanceritli olarak bizler birbirimize sahip çıkalım. aday kim olursa olsun akp den destekleriz. Bakınız çağlayancerit eski çağlayancerit değildir. Çünkü beldeler ve köylerde oy kullanacak. Bizler cerit merkez olarak bunlara örnek olmalıyız. Adayı bırakın kim olursa olsun. Parti kimi gösterirse biz seçmen olarak onu destekleyerek birlik ve beraberliğimizi göstermeliyiz.

Avatar
lcv 2013-04-22 08:38:43

Arkadaşlar sitemkar konuşup da birbirinizi yemeyiniz. Akp den aday cevdet yeşil olsun küçük mehmet yıldızlıdan iyi olur diye düşünüyorum. saygılar

Avatar
çağlayanceritli 2013-04-22 08:34:44

yunus şahanmı! oda kim.

Avatar
saffet 2013-04-22 08:31:38

Ç.Cerit aday adayı olarak Mustafa AYDEMİR beyfendiye başarılar diliyorum.

Avatar
Öz çağlayanceritli 2013-04-22 00:51:42

Yunus şahan

Avatar
hakan 2013-04-22 00:29:09

arkadaşlar ak partinin yeni üç isim üzerinde yoğunlaştığını çok yakından biliyorum. unutmayın yazın bir kenara. bunların aleyhine ne yazılırsa yazılsın yönetim herşeyi öğrenmiş. kekilide,aydemiride, kızısekiyide biliyorlar. hakaret vari yorumlara hiç gerek yok. parti bunlardan hangisiyle daha çok oy alırım hesabını yapacaktır. hoşça kalın

Avatar
seçmen 2013-04-22 00:13:20

mustafa aydemir kamu görevlisi ve naklen gittiği belli. ya yıldızlının nasıl gideceğini hiç düşündünmü allah aşkına. onun gidişi çok kötü olacak.

Avatar
vekil 2013-04-22 00:03:55

mustafa aydemir şanlı rumuzun seviyesine düşmez. onu cerit ve maraş çok iyi tanır. hatta ceritte ve maraştaki arkadaşlarına mümkün mertebe yorum yazdırmaz. çünkü o yorumların inandırıcı olmayıp, bazılarının kendisini teselli etmesidir düşüncesinde. hep büyük düşünmüş ve hep itibar kazanmıştır. çok yakında şanlı kardeşimiz esas şanlıyı duyacaktır. gelemez diyenler çok korkuyor demektir. aydemirle gurur duyuyoruz.

Avatar
aksu 2013-04-21 23:41:56

ey engizek kardeş. bu sefer yıldızlıyı hap gibi yutacak aksu. çevreye bir kulak verse. vallaha başını alır gider emleketten. çok kalmadı.

Avatar
misafir 2013-04-21 23:32:12

zaten sonu gelmiş nereye kadar destekleyecen.

Avatar
kervan 2013-04-21 23:30:22

bu yolcu küçük mehmet olsa gerek. çünkü hep yola devam diyor ya. elveda ....

Avatar
kamberağa 2013-04-21 23:27:52

yola yalnız gidilmez. sonra kurtlar yer ha. haberin olsun. herşey senin içinse sen devam et. cerit içinse zaten biz varız.

Avatar
misafir 2013-04-21 23:04:08

Baskan yıldızlı ile yola devam

Avatar
misafir 2013-04-21 22:12:38

:)) allah bilir ya hangi adayadayının hangi sempatizanı kafa karıştırmak için yazıyor:) sülalesiyle oy vermişte mahvetmişmiş:) geç bunları arkadaşım yemezler be:)

Avatar
şanlı 2013-04-21 20:05:19

şanlı kardşinde sana cevap yazıyor. seninden yorumundan şu belli ki insanın bir iki kelime yazısından karakter arıyorsun. yazık sana canımın içi ailen zaten ilçede değil gelemez buralarada mustafa eydemir destekli yazıların yarısı maraş müftülüğünden çıkıyor onlarda allah bilir bu adam ilçeye gitsinde kurtulalım diya diğer yarısı da kendi evinden ve marşataki bir iki ahbabından:)))

Avatar
aras 2013-04-21 18:31:09

kişiliği karakteri ve duruşuyla üzeyir kızılseki diyorum yolunuz açık olsun saygılarım la

Avatar
istiklaaaalll 2013-04-21 18:28:13

dostum edebib le otur pıdışah hocanı destekle öyle avucunu yalasın gibi laf la etme doğru aslın da pıdışahın yandalarına da böyle laf lar yakışır

Avatar
kadir 2013-04-21 18:24:45

kardeşiiiimmm hikaye anlatma millete noldu padişah hocay la mehmet kekil in anlaşması güya bu dönem padeişah hoca mehmet kekilin arkasın da duracaktı adama bak yaa padişahın yanın da duracaklarmış yürü git işine

Avatar
levi 2013-04-21 17:15:10

arkadaş ana cadde parke ara sokakların bir kısmıda parke ve hala yol yapımları devam ediyor. kimin zamanında oldu bu inkarcı olmayın lütfen gücü yettiğince yapıyor adam.

Avatar
misafir 2013-04-21 12:24:33

Göz var izan var be kardeşim eleştiriyorsun hakkın var ama böyle insafsızca eleştirmek yakışmaz buna nankörlük denir ama kime konuşuyorum ki siz ve türevleriniz isinize gelmediği takdirde her yer altından döşense bile yine beğenmezsiniz Allah'tan nesliniz tükeniyor

Avatar
misafir 2013-04-21 12:21:10

Sana katılıyorum arkadasım daha önce trenden inenler tekrar trene binmeye çalışıyorlar ama bosuna uğraşıyorlar ak partinin adayı kim olursa olsun sonuna kadar destekcisiyiz

Avatar
misafir 2013-04-21 12:19:29

Hersey Çağlayancerit için durmak yok küçük Mehmet yıldızlı ile yola devam

Avatar
yolcu 2013-04-21 11:50:54

değerli çağlayancertililer on yıldır çağlayancerite ne yapılmış ortada. onun için lütfen ilçemizin bir on yıl daha geriye gitmseini istemiyorsanız işi bilen işten anlayan tecrübeli birini seçin. ben söyleyim ne mehmet kekil ne üzeyir ne mustafa aydemir gelirse yine bir şey olmaz.şuan ki belediye başkanını seçersenizde zaten yine bittiniz demektir. Onun için ilçemizi tecrübesiyle kalkındıracak vizyonu olan bir belediye başkanını seçmeliyiz.

Avatar
tonyukuk 2013-04-21 00:20:01

ceritliler cabuk karar verin adayiniz kimyoksa biz aday bulacagiz haberiniz olsun fazla zamaniniz da kalmadi cok heleteliler geliyor saflarinizi siklastirin cerite bir girdik mi cikmayiz

Avatar
misafir 2013-04-20 22:54:12

Ak parti bu donem de baskan yıldızlı ile devam edecektir. Biz de cerit olarak yıldızlı nin tekrar ak partiden aday olmasını istiyor ve sonuna kadar destekliyoruz

Avatar
ibo 2013-04-20 22:47:10

Merak ediyorum burada aday ismi yazanlar diğer adayları yerden yere vuranlar yarın ak parti adayını açıkladığında ve bu aday eğer sizin adayınız değilse ne yapacaksınız. daha önce bazılarının yaptığı gibi başka partiye mi gideceksiniz . yapmayın Allah aşkına ya. Gerçek ak partili saygılı ve seviyeli olur . gerçek bir ak partiliye yakışan ak parti kimi uygun görürse bizim adayımız odur Demeli . . .

Avatar
misafir 2013-04-20 15:43:08

Başkanımızdan son derece memnunuz yeniden ak parti belediye baskan adayı olarak görmek istiyoruz

Avatar
misafir 2013-04-20 14:30:57

Ak partiye küçük Mehmet yıldızlı yakışır durmak yok yıldızlı ile devam

Avatar
misafir 2013-04-20 14:29:27

Çok komiksin:-)

Avatar
abuzer 2013-04-20 12:54:51

mustafa aydemir diyoruz. o kadar

Avatar
karaziyarat 2013-04-20 12:34:06

bizleri mahvettin k.mehmet . bizleride bırak ak partiyi öldürdün. türkiyenin sanmıyom hiç bir yerinde böyle bir kötü yönetim olmamıştır. bizler tüm akrabalar olarak ak partiye oy verdik. başkan yaptık. ama baştan almakta bize nasip olacak inşallah. yeni isimdeki adaylara evet. sana koskoca HAYIR.

Avatar
kişi 2013-04-20 12:20:47

şanlı kardeşime ben cevap vereyim. kişilikli insanlar bir yerden bir yerlere çıkar. kişilik bir yerde saplanıp kalmaksa olduğun yere çakıl kal. senden bırak devlete ve millete faydalı olmayı kendine bile faydan olmaz. zaten olmadığı da yorumundan belli. musyafa beyi kişiliğinden dolayı şahsım değil ailece destekliyoruz. sen hala kişilik kazanmaya çalış.ama gördümki ömrün bitmiş canım

Avatar
bekir 2013-04-20 11:45:21

onunla yolların ne kadar çamurlu olduğunu elalem bliliyor da sadece yıldızlı görmüyor. tabiki yıldızlar kayınca her taraf karanlıkta ondan.

Avatar
selçuk 2013-04-20 11:42:35

ne hayrisi ya. biz burada ilçeyi konuşuyoruz. k.mehmet yiıldızlı tabaka. artık millet yalanından bıktı kardeşim

Avatar
maglup 2013-04-20 02:51:34

maalesef hayri uyan

Avatar
maraşlı 2013-04-20 00:38:11

Üzüldüm. Sen yolun başında bir kişinin eleştirisini kaldıramıyorsan bu işe hiç girişme.Bu işi kaldıramaz diyenleri haklı çıkarma şimdiden.

Avatar
misafir 2013-04-19 23:44:48

Baskan adayı olarak küçük Mehmet yildizliyi görmek istiyorum

Avatar
Galip 2013-04-19 23:03:39

Bunu hangi baskanı baz alarak yazdiniz ben cikarimda bulunamadimda

Avatar
Agah 2013-04-19 23:01:10

Baska adam gibi adam yokmu diyorsun yani

Avatar
AK IN 2013-04-19 22:20:46

CAGLAYANCERİT TE AK PARTİNİN AKLANMASI İÇİN-ÇAGLAYANCERİTİN AKLANMASI İÇİN DÜRÜST ÇALIŞKAN HEPSİNDEN ÖNEMLİSİ ADAM GİBİ ADAM MUSTAFA AYDEMİR YAKIŞIR

Avatar
ak gençlik 2013-04-19 20:45:21

Biz ben şu anda Ankara da bakanlıktayım deyip de maraşta dolaşan bir başkan istemiyoruz. Biz kış geldiği zaman maraşa gidipte kış bitene kadar belediyeye uğramayan bir başkan istemiyoruz. Biz söz veripte hiçbir sözünü yerine getirmeyen başkan istemiyoruz(işçi alımı vs.).biz belediyenin parasını çar çur eden bir belediye başkanı istemiyoruz . biz kısacası hizmet aşkı olan , vizyonu olan , belediyenin gelirlerini en güzel şekilde değerlendiren , görevinin şuuru ve bilinci içinde olan bir belediye başkanı istiyoruz .

Avatar
ille akparti 2013-04-19 19:33:35

kim ne ders desin hikaye ille akparti ille küçük mehmet yıldızlı. bizim acemilere siyasette yol yordam öğretecek zamanımız da yok niyetimizde. küçük mehmet yıldızlıyı beğenmeyip aleyhinde konuşanlara da diyorum ki. yıllardır konuşuyorsunuz yıllardır kuyusunu kazmaya çalışıyorsunuz ama bir adım yol alamadınız daha alamayacaksınızda. boşuna çaba harcayacağınıza gelin biriniz şu adamın yanında aslan gibi durunda gelecek döneme bizi adaysız bırakmayın bari. illa siyaset nasihatı mı verelim bu yol burdan geçiyor işte.

Avatar
hakim 2013-04-19 19:26:41

saim senin millet dediğin kırhacılarsa doğru en iyi aday mehmet kekil olur oda yarısı destekler. millet diye ilçeden bahsediyorsan orda dur ve kusura bakma küçük mehmet yıldızlıya konuşmaya çapınız yetmez bayım.

Avatar
SAİM 2013-04-19 14:53:26

SEN KAFANA TAKMA MEHMET ABİ 0NLAR SON ÇIRPINIŞLARINI YAŞIYOLAR.BİTECEKLER BU DÖNEM ORTALIKTAN HABERİ YOK BUNLARIN.MİLLETİN SÖYLEDİKLERİNİ DUYMAYA CESARETLERİ KALMAMIŞ KULAKLARINA PAMUK TIKAMIŞLAR.

Avatar
tufan. 2013-04-19 10:54:38

sizi halkın ne denli kucaklayacağı bu yorumunuzla anlaşılmış oldu. halkın adına halkın haberi olmadan teveccüh kazanan sayın adayadayı:)))

Avatar
m.ali 2013-04-19 09:04:54

anlaşıldı geçmiş olsun k mehmet başkana bu dönem elveda dedirteceksiniz.ne kadar aday adayı var.

Avatar
mk 2013-04-19 09:03:37

Kırhacı rumuzu ile hakkımda yorum yapan babayiğit. Ben senin gibi ismimi gizleyerek yorum yapmıyorum. Ben her konuda şeffaf ve açık sözlü olmayı severim. Bakınız bu sitede de ismimi açıklıyorum. Ben Mehmet KEKİL'im ve inşallah Allah nasip ederse bu milletin teveccühü ile belediye başkanı olacağım. Şu an bende diğer aday adayı arkadaşlarım gibi aday adayıyım. Benim bu ikinci yorumum. Ben ismimi niye gizleyeyim ki. Allah'a şükür İsmimi gizleyecek ve utanacak hiç bir durumum yoktur. İnşallah bu toplum ismini gizleyerek siyaset yapanları silerek tarihe yazacaktır. Tüm yorum yazanlara Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Avatar
Engizek 2013-04-19 08:39:33

Başkanımız küçük Mehmet yıldızli'dan ve hizmetlerinden son derece memnunuz ve tekrar ak parti adayı olarak görmek istiyoruz

Avatar
misafir 2013-04-19 08:35:52

Aday olarak küçük Mehmet yildizliyi görmek istiyoruz

Avatar
Bilge kağan 2013-04-19 08:34:03

Bazı arkadaslar yorumlardan rahatsız olmuş anlaşılan arkadaslar ben ve diger arkadaslar desteklediğimiz kişinin ismini yazıp yorum atıyoruz bundan neden rahatsız oluyorsun ki sanki burada yazılan yorumları parti okuyup adayı ona göre belirleyecek biraz akıllı olun sizin siyaset anlayışınız bu yorumla sınırlıysa kusura bakmayın hiçbir yere varamazsınız Allah'ın izniyle gününüzü göreceksiniz sadece biraz sabır ayrıca ben senin ve türevlerinin yorumlarına birşey demiyorum anlayışla karşılıyorum senin anlayışla karşılayacağını düşünmüyorum çünkü o kültürü icine sindirememissin ne diyeyim senin desteklediğin aday da en fazla senin gibi birisidir siz bekleyin zaman gelsin apışıp kalacaksınız son söylediğimi unutmayın Allah izin verirse o gün geldiginde bugünü size ve türevlerinize hatırlatacağım nokta

Avatar
yusuf yusufa 2013-04-19 08:27:29

MÜBAREK ADAM DİKKAT ET YORUM BİR KİŞİYE YAZILAN YORUMLARIN HEPSİ ÖYLE. TÜM ADAY ADAYLARINDA VAR BU. KİMSENİN YUSUF YUSUF OLDUĞU YOK. VE KİMSENİN BURDA YAZILANLARI DA TAKTIĞI YOK. BENDE UĞRAŞ OLSUN DİYE YAZADIM BAK ŞİMDİ:)

Avatar
misafir 2013-04-19 08:25:41

ya konuşturmayın beni. o adam nereye batırdı seni cebinden paramı aldı. ineğini aldın desteklemeni aldın beceremedin battın. oda beceremedi o ayrı konu ama belediyeden karşıladı diye iftira etme adamın evi bile yok maaşı tüm ona gitti herkes cezasını kendi çekti. sanki ineğine el koydu yaa.

Avatar
kırhacı 2013-04-18 23:30:40

vay arkadaş burda kendi fikrini face yorumlarına yazacak nüfus müdüründen başka yiğit çıkmadı mı hala. o da halkın teveccühünün kendisi üzerinde olduğunu söylemiş. daha doğrusu ismim görünmez zannedip siyasette ilk acemiliğini yapmış:))

Avatar
dosta dost tavsiyesi 2013-04-18 23:27:37

duyduğun herşeyi gerçek sanma kardeş. çekemeyen yıldızlı olsaydı aydemir başkanken adayadayı olurdu. kimin kimi çekemediği gayet açık. şu çağlayanceritte herkes senin gibi düşünse iki dönemdir tüm adayadaylarının tüm olumsuz çabalarına rağmen yıldızlıyı başkan seçmezlerdi. bu yol hizmet yoluysa millet elbet bir karara varır. ben şu kazanır bu kazanır demiyorum. sen yıldızlı kaybeder diyorsun. ben senin gibi tek başına milleti çok gördüm ve hep gülümsedim. rabbim bana bir kere daha gülümsemeyi nasip eder inşallah.

Avatar
yusuf yusuf 2013-04-18 23:20:30

ilk defa bu sitede bir yorum okudum. çok dikkatimi çekti. ey yavuz- ey bilge kağan ve ey nergis kardeşim. 10 dakikada 3 yorum yazarak kendini böyle kandırıyorsan bu egoya kimse kavuşamaz. allah böyle korkak siyasetçilerden eylemesin. çok üzüldüm.

Avatar
şanlı 2013-04-18 23:20:23

üstün kişiliği bir zahmet maraşta kalabilir mi acaba. çünkü burdayken öyle üstün kişiliği falan yoktu. nerde kazandıysa orda korumaya çalışsın bence. burdaki kurtlara yavru kedi olur bak benden söylemesi.

Avatar
inekçiler 2013-04-18 23:11:51

allah bize yıldızlı gibi bir daha başkan nasip etmesin. öyle olacaksa köy halinde kalalım. başımıza bir kooperatif belası getirdi. kendi battı bizide batırdı. hadi kendi belediyeden kurtardı ya bizim halimiz. hala banka faizleri ödüyoruz. ne ticaretten anlıyo ne belediyecilikten. bizi nazıma mum etti.

Avatar
misafir 2013-04-18 21:19:22

Sekiz kriterin sekizi de şimdiki baskan K. Mehmet yıldızlı da mevcut kimse bosuna sıkıntıya girmesin aday yine küçük Mehmet yıldızlı dır digerleri de avuçlarını acsın adaylık aciklanincaya kadar oyle beklesin o zaman onlara ne yapacaklarını söylerim

Avatar
misafir 2013-04-18 19:01:48

kimsenin kimseyi sindiremediği yok arkadaşım. bak yazılanlar öncesinde başkanın yandaşları karalamaya başlamışsa amenna. biz sadece yazılanlara cevap yazıyoruz. asıl sindiremeyip iftira atanlara cevap yazmak ne zaman sindirememk oldu.

Avatar
dost 2013-04-18 19:00:51

güçlüler bellidir dostum. ondan o insanları çekemezler. her ikisininde gönlü padişahtan geniştir. ikisinde çok iyi tanırım. hele hele. yıldızlıya bacanağı yüz çeker. bende bu sefer aydemir diyacam. uzeyir olursa,kekil olursada aynı. ama yıldızlı bizi ve ceriti mahvetti. gidişini merak ederim

Avatar
asıl heleteli 2013-04-18 18:58:37

:))) kim bu heleteden selam diyen ceritli yaa:))

Avatar
misafir 2013-04-18 18:57:25

kardeşim benim, senin en büyük hatan buradaki yazılanlarla değerlendirme yapman. gerçek hayatta konuştuklarını kimseye dinletemeyenler burada kim olduklarını kimse bilmediği için aslan kesiliyorlar. ben bir sürü aday adayı duyuyorum ilçede hergün ama sadece aday adayı deyip geçiyorlar. bir ara bende kaptırdım kendimi acaba burda söylenenler doğru mu diyede milletin burdan haberi dahi yok.

Avatar
misafir 2013-04-18 18:53:39

tanımak mesele değil nasıl tanıdığı önemli.

Avatar
oğuz 2013-04-18 18:51:35

kim ne derse desin. ben mustafa aydemir diyeceğim. sadece cerit değil onun üstün bir kişiliğe sahip olduğunu kahramanmaraşta biliyor. hemde adamın orada olması zaten bazı aday adaylarını sıkıntıya sokuyor.ceritle içli dışlı olması sıkıntıya sokuyor. geçen 8 kriter diye bir yazı okudum. eski başkanların işi zor.hele bizimki bitirim. göz var izan var. yeni isimleri bende şanslı görüyorum.

Avatar
yavuz 2013-04-18 15:52:12

çağlayancerit te belediye başkan adayı olarak küçük mehmet yıldızlıyı tekrar aday olarak görmek istiyoruz ve kazanacagına da can ı gönülden inanıyoruz saygılar

Avatar
Bilge kağan 2013-04-18 15:45:06

Ak partinin üçüncü donem Çağlayancerit belediye baskan adayının küçük Mehmet yıldızlı olacağını düşünüyoruz inşallah yanılmayacağız ve inşallah burada yorum yazan herkes buna şahit olacak

Avatar
Nergis 2013-04-18 15:43:03

Su an ki belediye başkanımızdan memnunuz ve tekrar belediye baskanı adayı olacağına kanaatimiz kesindir Allah yar ve yardımcısı olsun insallah

Avatar
Mmy 2013-04-18 14:45:44

Sen kafanı takma teşkilat kimi değerlendireceğini iyi bilir

Avatar
lcy 2013-04-18 14:26:42

Akp nin adayı bence kesin gibi ya Üzeyir yada mehmet kekil dir. Bu benim fikrim. eger halka sorarlarsa aday mehmet kekil dir. çünkü mehmet kekil i herkes tanıyor köylüsü kentlisi beldelisi ben kötü diyeni duymadım.

Avatar
turgay 2013-04-18 13:11:22

14 sayfa okuduğum yorumda 3 tane net aday adayı var.hepsinin farkılı özllikleri yer almış ç ceritin ve ak parti teşkilatının çok iyi değerlendirmesi gerekir.mevcut başkanınızada allah yardım etsin pek iç açıcı gözükmüyor.belediyeye kurum olarak ve başkanın şahsı adına çok iyi söylemler yok kritik bir durumda.2.dönemi olmuş ama net bir memnuniyet yok.iyi günler herkese

Avatar
tonyukuk 2013-04-18 12:11:13

sizin sadece ilce fazlaliginiz var baska neyiniz var kücük ceritliler neden sizi sevmez bozlar neden sizisevmez kendinize hic sordunuz mu iste bir yere hak etmedigi degeri verirseniz böyle kibirle etrafina bakmaya baslar bir anda kücük daglari biz yarattik havasina girdiniz halbuki yeriniz orasi degildi bu ilcelik isini kaldiramadiniz sindiremiyorsunuz

Avatar
misafir 2013-04-18 11:46:25

ben oyumu sandığa atacağım başka bir yere oy atmayacağım. ağam da sandık paşamda. ne varsa sandıkta var.

Avatar
hacı sakallı 2013-04-18 11:40:13

herkesin gönlünde bi aslan yatar bizim gönlümüz de de üzeyir kızılseki yatıyo adamın dik duruşu yeter

Avatar
istiklal 2013-04-18 11:36:44

kekil ler bitti dostum geçen dönem bir birlerine kazık attılar

Avatar
dodak 2013-04-18 11:34:49

helete den selam lar veteriner hekim üzeyir kızılseki ye başarılar diliyoruz maddi manevi her türlü yanındayız allah memleketimiz için hayırlıysa nasip etsin

Avatar
istiklal 2013-04-18 11:33:18

ya bu pıdışah hoca yandaşları niye üzeyir kızılseki ile mustafa ydemir i sindiremiyolar onu anlamadım

Avatar
akif 2013-04-18 10:01:22

ben yıllardır çağlayanceritte oturuyorum mustafa aydemir ile ilgili de milletten birçok haber alıyorum. buradan giderkende nasıl gittiğini iyi biliyorum anlatmaya çalışma boşuna. belediyeye başkan çoban olsun ama ilçeyi dara geldiği an bırakmayan birisi olsun. onun burdan ne sebeble gittiğini tüm ceritliler biliyor.

Avatar
aydede 2013-04-18 09:57:50

başkan akpartinin kuruluşundan beri var birkere öyle diğerleri gibi aday adayı olup seçilmeyince yamuk yapacak karakterde değil. o emeklerinin karşılığında başkan oldu aday gösterilmezsede duracağı yeri gayet iyi bilir. herşey başkan olmak değil onun için. akpartiyi başkanlığa araç olarak görseydi ilçe teşkilatını kurarken kimse başkanlık vadetmedi kendine o zaman yan çizerdi. işte parti kimin gönülden bağlı olup kimin menfaat için akpartili olduğunu bildiği için iki dönemdir başkanı sürekli aday gösteriyor. mustafa aydmir ne kadar akpartili ne yapmış parti için bugüne kadar ki onun ismiyle başkanı karalamaya çalışıyorsunuz. geçin bu ayakları beyler herkes kimin ne olduğunu biliyor.

Avatar
misafir 2013-04-18 09:52:18

kültür devlet memurluğu yapmaksa buyrun beyler ilçenin hertarafı memur kaynıyor. kültürlü olmak herşeyde bir gösteriş aramaksa ilçede de var öyle kültürlü insanlar. ama kültürlü olmak bunlardan birisi değil kültürlü olmak alçak gönüllü olmaktır bu bizim başkanımızda ziyadesiyle var. mustafa aydemir illaki siyasete soyunabilir en doğal hakkı. ama benim akrabam siyaseti bizzat yaparken ben ona saygı gösterir ve haddimi bilirim. mustafa aydemir bunun farkında değil ama onada başkaları haddini bildirecek.

Avatar
misafir 2013-04-18 09:46:14

bence de Üzeyir kızılseki. Mehmet kekile on basar.

Avatar
ak gelecek 2013-04-18 07:58:35

değerli arkadaşlar burda herkes kendi adayını ön plana çıkarmaya çalışıyor gelin aday adayları arasında bir değerlendirme yapın bizim ilçe merkezim neyse bölük damlar oruçpınar zeynep uşağı emiruşağı boylu kale soğukpınar küçük üngüt bozlar helete küçük cerit odur dolayısıyla da ak partinin adayıda mehmet kekil nedenmi çünkü aklı salim saygılı dürüst belediyeci buna çok dikkat edin sakın ha eleştirmeyin denemediniz ki eleştiresiniz önce başkan olsun allahın izniyle ondan sonra eleştirilecek bişey bulamassınız nedenmi haram yiyemeyecek tek zaat herkesin bilgisine

Avatar
göktürk 2013-04-18 07:55:01

birader sen neden bahsediyorsun kibir deyince dünya alemin aklına helete gelir. cerit garibandır öyle herhangi birşeyleriyle övünmeyecek kadarda alçakgönüllü. ama bir araya gelip helete ye ders vermeyi de çok iyi bilirler haa..

Avatar
misafir 2013-04-18 07:52:09

nerden biliyorsunuz hep aynı kişi olduğunuda böyle konuşuyorsunuz. adamın biri belediyenin aleyhine konuşulanları düzeltmek için bir mesaj göndermiş siz hepisini o gönderdi diyorsunuz ne malum Pazarcıklı ile akifin talhanın aynı isim olmadığı. siz çok mu dürüst iş yapıyorsunuz. ben bilmem yiğit olan özelliklede başkanın aleyhine yazan yiğitler aşağıya faceden yazsında kaç numara yiğit olduğunu görelim bizde cevabını ordan yazarız elbet.

Avatar
misafir 2013-04-18 07:48:08

eğer adayolmasın akp den 2 gün sonra muhalefetlilk yapar çünkü kendisi ak partiliyken başkasının ak pertili olmasını kabul edemiyordu ki örneğin bacanağı mustafa aydemire öcüymüş gibi bakıyor saygı duysun kendinden kültürlü biri daha aday adayı olmuş.

Avatar
tonyukuk 2013-04-18 02:44:06

simdi cok konusan aday olan olur da is ciddi olmaya baslayinca bazilari kacar bazilari risk almazlar dogal olarak su bir gercek ceritte ve heletede aday adaylari hep AKP den aday olmak istiyorlar neden orada yag var bal var seker var un var pasta var kisaca as var yemek icin neden diger partilerden aday adayligi konusulmaz akp nin millete alistirdigi sadaka kültürnden faydalanip kisa yoldan secim kazanmak icin degil mi peki vicdanlariniz rahat olur mu o da size kalmis sunu unutmamak lazim cerit ve digerleri haline getirirseniz ceritliler bu sizin hayriniza olmaz kendinizi ilce merkeziyiz diye ulasilmaz kaf daginda görmeyin diger insanlarin da oy haklarinin oldugunu iyi bilin digerleri c,cerite siyaset dersi verme ihtimali cok da uzak degil cünkü siyaset hafife alinmayi kaldirmaz ne bozlar ne de heleteliler bu kibirliliginizi asla affetmez size bilegini öptürür

Avatar
pazarcıklı 2013-04-18 00:00:15

bütün yorumculara cevap vermeye çalışan kardeşimin didinmesine şaşıyorum. bırak kardeşim ak parti aklını peynir ekmeklemi yedi. yıldızlı çalıştıysa zaten gösterirler. oy vrecek olan halktır. niye aydemirden,kekilden ve kızısekiden bu kadar korkuyorsun ya. hemde hakaret etmeden millet yorumunu yazsın. ben bu üç kişiyi de tanımam. ama kaç gündür takip ettim. hep aynı kişisin. işin gücündemi yok. bilgisayarın başından kalk halkın içine gir.

Avatar
cengiz 2013-04-17 23:40:17

mustafa aydemiri tanımıyorsan o zaman kesin yumaklı ceritlisin.

Avatar
ceritli 2013-04-17 23:26:26

peki beyefendi sen akpartiden heleteli aday çıkartıyorsun chp heleteden selim sümeni çıkartıyor toru topu 4000 oyu hangisine vereceksiniz merak ettim bir sorayım dedim:))

Avatar
keskin 2013-04-17 23:24:38

ciğerini biliyorlarsa problem yok o zaman. desteğide paşalar gibi verirler.

Avatar
akif 2013-04-17 23:23:36

siyasetvari bir iştah. kendini kurtarıcı görüyor iş olsun diye işte.

Avatar
tonyukuk 2013-04-17 18:54:23

ceritliler hakli gardas daha siyaseti yeni ögrendikleri icin normal zannediyorlar ki siyaset te oylar babasinin cebinde heletenin siyaseti daha tanismadilar hele o gün bir gelsin de e c.ceritli kardeslerimiz secimden sonra iki yil kendierine gelemezler ne oldu bize derler konusup durular o nedenle heleteli sakin olmali bakalim ne yapabilecekler

Avatar
can 2013-04-17 18:44:27

Helete olarak biz babalarımızın düştüğü hataya düşmeyeceğiz. Biz heletenin de ç.ceritinde ak partinin de he diyeceği adayı çıkaracaz. Herkes memnun kalacak . herkes hizmet görecek .

Avatar
MARAŞTA İKAMET EDEN Ç.CERİTLİ 2013-04-17 16:19:08

YA ARDAKAŞLARI ŞU MİSAFİR ADI ALTINDA YORUM YAZAN HERKİMSE MAAAŞALLAH ADAMDA HER ŞEY VAR HER ŞEYİ BİLİYOR KİM YORUM YAPSA ONA CEVAP YAZIYOR.BİLGİSAYARIN BAŞINDAN HİÇ KALKMIYOR SANIRIM.KİMLİĞİNİ AÇIKLASIN DA BİR GÖRELİM ONA GÖRE BENDE AÇIKLAYACAM.

Avatar
avrupalı 2013-04-17 14:05:23

adayımız sayın mehmet kekili tebrik ederim yeni öğrendim aday olduğunu avrupalı çağlayanceritli olarak sonuna kadar arkasındayız

Avatar
kadir 2013-04-17 14:03:05

:) adama bak yaaa

Avatar
kadir 2013-04-17 13:51:28

mustafa aydemir i tanımıyo ki millet mehmemt kekil desen tamam adam yılladır memlekette nufus müdürlüğü yapıyo pıdışah hoca desen tamam adam iki dönemdir beledşye başkanı üzeyir kızılseki desen adam yıllardan beri ceritte veteriner hekim bu aydemir kim yaa

Avatar
kadir 2013-04-17 13:49:48

ya akil kardeşim senin allahına kurban yaa helal olsun sana işte bu yaaa

Avatar
kadir 2013-04-17 13:48:07

dostum bu millet padişah hocanın ciğerini biliyo pıdışah hocayı anlatma sen

Avatar
celal g. 2013-04-17 13:05:29

SN Mustafa AYDEMİR hocama başarılar dilerim.rabbım yolunu açık etsin.

Avatar
nemelazım 2013-04-17 10:47:50

yetim yusubu yayınlamıyonuz daha yazmam sitenize ayrımcılık yapıyonuz adamın parası yok diye itibarı da mı yok ayıp ediyonuz. bizim adayımız da yetim yusup yayınlamazsanın daha siteye girmem.

Avatar
Bilge Kağan 2013-04-17 00:50:50

Kardeş sunu hiçbir zaman unutma bu is sadece helete ile bitmiyor Çağlayanceritin heleteden hariç dokuz köyü bir de kasabası var bunların oyunu helete mı alır zannediyorsun ceritten isterse uc aday çıksın başkanlık yine ceritindir bunu sen de çok iyi biliyorsun ama maksat altta kalmamak olsun sen secime kadr böyle yazmaya devam et en azından yüreğini ferahlatirsin ancak yine değişen birşey olmayacak nokta

Avatar
gerçek 2013-04-16 23:24:29

ey heleteliler ey düzbağlılar uyanın kalkın silkinin size neoldu böyle yav . burada yazılan yazılara bir bakın yav . Allah allah sanırsın ki ç.ceritte sadece merkez var . sanki helete , bozlar , k.cerit ”¦ bunları adamlar yok sayıyor . allah Allah . . . o gün geldiğinde nelerin olacağını çok merak ediyorum .

Avatar
dalıp gidenler 2013-04-16 20:33:55

uyan hayrı uyan uyan uyanda şöyle bir bak sagına soluna 10 yıldır heledede ne yapdın allah aşkına adalet geldi derken hidayet geldi heleteye 100yıllı degerlerimizi gitdi once adımız degişdi olsun dedik sonra belediyemiz gitdi ya allah aşkına saygı duyor diyorsun neresine saygı duyacaksın eyer sen aslangibi belediyenin gitmemesine calış sagdın seni başımızın üsdünde yerin vardı ama allah razı olsun elinden geleni yapdın belediye gitsin deye olsun bu bilet seni 7 den 70 hiç unutmaz kayıtsız ol allah emanet olun sevgili uyuan başkanım ve onun ru ya ekimi

Avatar
yiğit 2013-04-16 17:43:28

yiğit olan aşağıda ki facebook sayfasından yazar yorumunu. o zaman kaç farklı kişinin yorum yaptığı belli olur.

Avatar
misafir 2013-04-16 17:40:24

yaa arkadaş isim değiştirip değiştirip başka birileriymiş gibi yazmayın. yoruldum karşı cevap yazmaya.:))))

Avatar
misafir 2013-04-16 17:37:32

birşey olduğu yok kardeş. sadece belediye battı personelin maaşını bile karşılamıyor diyenlere cevap yazdım o kadar. tüm belediyelerin dönemlik kurumlara olan borçlarından kesinti olur ve kış ayına denk getirilir. bunun üzerine büyük şehir yasasından gelen kesintide eklenince haliyle aylık geliri ortalama 350 bin olan bir belediye sarsılır ama geçici bir durum bu. haziranda eski haline dönecek inşallah.

Avatar
AYTAÇ 2013-04-16 17:33:29

seni seviyorum şakir kardeş:) yazdıklarımı düzgün oku da benim kimseyi tarihe karıştırmadığımı gör:)

Avatar
göktürk 2013-04-16 17:30:24

bu ben aday adayıyım diye bağrışanlar akparti aday etmezse hayatta cesaret edip başka partiden aday olamazlar ki. çünkü bunlara sensin diyen on onbeş kişi var onlarında gazı yetmez bu cesareti göstermeye. anlayacağın iki aday var ceritten heleteden bir tane çıkarsa yine ceritten olur başkan bu seferde helete söz hakkını tamamen kaybeder. bakma senin heletede helete dediğine. heleteden aklı başında birsürü insan tanıyorum ben. :)) onlar biraraya gelip başkan yardımcısı heleteden olsun diye girişimlerini yapacaklardır:)

Avatar
yavru ceylanım terzi 2013-04-16 17:25:45

bu kriterler başkana varda aday adaylarına yokmu zannediyorsun. başkanı değerlendirecekler eksikleri varsa aday adaylarına bakacaklar. baktılar ki adayadaylarının ele alınacak bir tarafı yok gel başkan elin aslanından bizim kurtumuz daha ehval deyip yine bunu aday edecekler:))

Avatar
tonyukuk 2013-04-16 17:22:31

c,ceritli kardeslerim heleteden baskanligi birakmayiz diyorlar bakiyorum da aranizdaki cekismeler sizin yan yana gelmenizin pek mümkün kilmiyor siz birbirinizi yersiniz gibime geliyor heleteli tek aday cikarir sizde üc adayla yarisa baslarsiniz cok iyi olur

Avatar
çare 2013-04-16 17:21:19

Değerli arkadaşlar, ben size hak veriyorum herkesin gönlünde bir aslan yatıyor. ama siz kendi aday adayınızı ön plana çıkarmaya çalışırken halihazırda bu partinin belediye başkanı olan kişi hakkında ipe sapa gelmez yorumlar yapmayın lütfen. sanki o adam aday olarak seçilmese partiyi terk mi edecek. partici zihniyetle düşünen arkadaşlar lütfen dikkat etsin buna. eleştiri illa yapılır ama bu başkanında ilçeye bir takım hizmetleri var bunları inkar ederek adamı asimile etmeye çalışmayın. edemezsiniz çünki. aday olmasada akpartilidir sonuçta bu adam. aday adayı olmak isteyen herkeste akpartilidir. yoksa ne işi var burda. bunlardan birisi seçilecek diğerleride aslan gibi destekleyecek inşallah. sakin olalım hepimiz ceritli hepimiz akpartiliyiz.

Avatar
misafir 2013-04-16 17:16:08

hah işte bu ya. siyaset dediğin bu işte. adamlar yeni aday adaylarını destekleyeyim derken aynı partinin başkanına bir küfür etmiyorlar o da yasak olduğu için. arkadaşlar aday adayınızı illki destekleyin ama aynı partiden bir kişiye iftira atarak değil.

Avatar
misafir 2013-04-16 17:14:03

başkan ilçeye helallik dileyecek bir kötülük yapmadı. insanların yorumuda akpartide yine adayadayı mantar gibi çoğaldı ama padişah yine alır çünkü geçen dönem ismini zikretmeyip hep küçük görüyorlardı aday adayları ama aldı diyorlar. burda siyaset yapmakla başkanın prestijini söndüremezsin birader.

Avatar
... 2013-04-16 17:11:27

burda isim değiştirip sürekli ben oy verdim daha vermem diyenleri kasdediyorsanız. bu konuda hiç telaşım yok. çünkü buraya yazanlar hiç birzaman başkana oy vermemiştir. şimdi çıkıp ben şu aday adayını destekliyorum diyenlerin hepsi iki dönemdir bunu yapıyorlar zaten ama bir türlü anlayamadılar bu kervanın böyle yürümediğini maalesef. arkadaşlar dikkat edin seçmen buraya iki cümle yazan değil. sanal alemden kafanızı kaldırın çevreye bakın biraz.

Avatar
çakmam korkma. 2013-04-16 17:07:11

çakma ceritli dediğin kişiler bu partinin kurulumunda kapı kapı üye toplamaya çalışıp çoğu kişininde bu partiyi hükümet mi yaparlar diye yüzlerine kapı kapattıkları insanlar. belki bu kapıyı kapatanlardan biriside sensindir. doğumdan beri olan mı çakmadır yoksa sonradan yer edinmeye çalışanlar mı sayın çakma akpartili kardeşim.

Avatar
misafir 2013-04-16 17:04:32

müneccim misin % 95 i hayır diyecek diyorsun. uyan birader ilçe senin çevrendeki üç beş kişiden oluşmuyor.

Avatar
yoldaş 2013-04-16 16:09:19

sevgili heleteliler sizkendinizi iyi kapdırdınız ya akıllı olun ismahil celfin kim hayri uyan kim mehmet saygaz kim bunları sadece bir toplum desdekliyo acaba kemal küpelikılıçın tarafı ceritden aday olsa onlara oy verirmi bence vermez cunkü 9 yıl yav adamları köyden admadıgınız kaldı yazık onlara ha ben bilmem heleteyi

Avatar
karagün 2013-04-16 15:08:06

bakıyorumda bu gençliği bile karagençlik yapmışlar. yazk ceritlilere uyanın artık gafletten

Avatar
sabit 2013-04-16 15:05:44

sadece gülerim . insanlar kendisini çok basit avutuyor. hahhhhaaaa

Avatar
misafir 2013-04-16 15:02:46

yani şimdi sadece büyükşehir için kesilen 135. 00 tl. ile noldu ki

Avatar
şakir 2013-04-16 14:58:27

bu aytaç kim ya. ne kadar saçmalıyor.10 kişide 9 kişi tarihe karışacak diyor. kendisi hala başkanın adaylığı garanti diyor. garantiyse niye çabalaıyorsun.neden çok korkuyorsunn bazı yorumcular kesin aday benim diyene yalancı diyor. ya kulak duymaz olmuş,yada göz görmez olmuş. allah yardım etsin. ne diyelim.

Avatar
akil 2013-04-16 13:14:20

Ak gençlik yönetimde olen gerek gençilk kollarıda gerek kadın kollarında gerek yönetimde olan bazı şahsiyetlerin kendilerine ve eşlerine iş mi söz verdi allahınızı seven doğru söyleyin gerçi şimdilik sizleri idare edecek bir işiniz var tabiki 3 dönemde makama getirmek için mi uğraşıyorsunuz bu memleketin sahibsizliği iktidarsızlı sizlersiniz acaba vidanınız rahatmı yazıklar olsun sizin gibi ak gençliğe kadın kollarına yönetime ak part yeni bir aday çıkarsında ak gençlik kadın kolları yönetim görün çağlayanceritte çakma ceritliler bu zamana kadar ne yaptınız bundan sonraki teminatınız o olsun bırakın bu memleketi daha iyi kim yönetecekse memleket sevdalısı gerek mehme kekil gerek üzeyir kızılseki gerek mustafa aydemir gereksede yunus şahan gelsin iyi dünün hangisinin kişiliği ağır basıyor hangisi himet yepar diyorsanız o gelsin yoksa nazım engizek gelecek herkese saygılar.

Avatar
misafir 2013-04-16 13:04:15

iş mi söz verdi allahınızı seven doğru söyleyin gerçi şimdilik sizleri idare edecek bir işiniz var tabiki 3 dönemde makamamı getirecek bu memleketin sahibsizliği iktidarsızlı yazıklar olsun sizin gibi ak gençliğe ak part yeni bir aday çıkarsında ak gençlik görün çağlayanceritte çakma ceritliler

Avatar
AYTAÇ 2013-04-16 12:22:38

iki dönemlik mağlubiyeti senin baban mı yaptı kardeş. ben küçük Mehmet yıldızlı halkın desteğini almazsa kim isterse istesin yine de aday olmaz derken aday falan olmayacak demedim lafı lütfen kulağınızdan anlayın. başkanın adaylığı saydığınız üç isimden çok çok garanti.

Avatar
misafir 2013-04-16 11:28:06

o 1.5 milyon kredi nakit para değil kardeşim. ihale usülü alınacak parke taşı ve kumu çimentosu. sizde haberiniz varmış gibi konuşuyorsunuz ama neyin nasıl olduğunu bilmeden kulaktan duymaları gerçekmiş gibi buraya yazıyorsunuz. insanın zoruna giden bu durum zaten. nakit olarak iki kere kredi çekildi birincisi 750 bin lira ve belediyenin eline verilmedi boğaz kesende evleri istimlak edilen vatandaşların hesabına iller bankası tarafından direk aktarıldı. ikincisi 500 bin tl. o ise belediyenin büyük şehir yasasından dolayı ortalama 135 bin lira parası kesintiye uğradığı için ( ki bu büyük şehir olan tüm illerin ilçelerinde aynı öyle para kesintisi borç batağından falan değil) giderlerin karşılığını verebilmek amacıyla çeçekildi. ve bu paranın teker teker nereye gittiği belli. anlayacağınız belediyenin kesintisi borçlu olmasından ziyade büyük şehir yasasından dolayı devletin vermiş olduğu desteklemenin kesilmiş olmasıdır ve belediyenin veremeyeceği hiç bir hesap yoktur. saygılarla.

Avatar
seçmen 2013-04-16 11:20:58

arkadaşlar. ben mustafa aydemir in adaylık konusunda gittikçe şanslı olduğunu görüyorum. bana sıkma be diyeceksiniz. bu üç ismi zikrettiğinizde vatandaş aydemir daha uygun diyor. onun için böyle diyorum. sasygılar.......

Avatar
misafir 2013-04-16 11:15:32

MEHMET KEKİL YAKIŞIR.

Avatar
misafir. 2013-04-16 11:13:47

işkurdan alınan işçilerin yarıdan çoğunun kendi seçmeni olmadığını ifade ettiniz. o seçmeni ikiye katlayınız. işte bu seçimde kendi tarafı olmadığını çok iyi anlayacaksınız. neden. geçen dönem oy verenler bu sefer kesin oy vermeyeceğini bas bas bağırıyor. her halde anlaşıldı. öte tarafın kaygısıda beni almadı. ancak müslüman müslümanın kardeşidir. yıldızlı hocadır bunu bilir. sadece hatırlatma olsun.

Avatar
ismail 2013-04-16 11:05:14

farzedelim başbakanda hata yaptı. olurya oda insandır. hadi yıldızlı devam dedi. yıkılırsan bu yorumu beklerim senden. halkın % 95 i bu isme hayır diyecek. hükümet seçiminde ise tam bunun tersi olacak. işte kriterlerden biride bu. başkanın oyumu çok partinin oyumu.

Avatar
enterasan 2013-04-16 10:55:12

hani bu zamana kadar kesin aday yıldızlı diyordunuz. bugün aday adayı dahi olmayacak demeye başladınız. belediyenin hesap müdürlüğünü yapan arkadaşta çok sıkmasın işiniz zor. vatandaş belediyeye ne kadar para geldi.nereye gitti. birbir takip ediyor. gün geçtikçe foyalar belli oluyor. kendine güvenemeyen aday adayı değilim der çıkar kenara.bu arada nazım beyde tarihe karıştı bilmenizi isterim. çünkü o hep yıldızlı aday olsunda iki dönemlik mağlubiyeti galibiyete çevireyim düşüncesindeydi. slm.

Avatar
AYTAÇ 2013-04-16 09:21:57

Sayın Küçük Mehmet Yıldızlı eğer halka yapılan anketlerde olumsuz bir sonuç alırsa kendi rızasıyla aday adayı dahi olmaz. Kimileri gibi kendi ismiyle kendine kamunun teveccühünün üzerinde olduğu gibi haberler yazmaz:) anlayacağınız buraya yazan aday adaylarının geneli kendi çevresinden bir kaç kişinin olurunu almış halk arkamda diye siyaset yapıyor. geçin bunları arkadaşlar. halk kimi isterse aday da odur başkanda. haa halk buraya yazan bir iki kişiden ibarette değil ha.

Avatar
misafir 2013-04-16 09:12:48

Çağlayan rumuzlu arkadaşım herhalde sen belediyenin hesap işleri müdürüsün senin yazdıklarını ben yemin ederim belediye başkanı bile bilemez. kafadan sallama erkekseniz belediye hesabının yıllık mizanını çıkartın kamu oyu ile paylaşın. Herkes peh peh desin. beledi bu gün borç batağında yeni gelen belediye başkanına allah yardım etsin. şu an personel maaşlarını zor veriyorsunuz. 1,5 tirilyon kredi çekmek için meclis kararı aldınız onu niye dile getirmiyorsunuz. Lütfen gerçekleri konuşalım ve yazalım. İftiradan sakınınız. sayğılar

Avatar
terzi 2013-04-16 08:41:27

başbakanın kritellerine gerçekten bakarlarsa k mehmet bu dönem yok kurtuluyoruz allaha şükür.salam birileri gelir

Avatar
talat 2013-04-16 08:05:41

bu başkan tekrar aday olursa aynı yorumu beklerim senden. o zaman küfür etme bu başbakan hiçbirşey bilmiyor diyede:))

Avatar
misafir 2013-04-16 07:57:44

öte tarafın kaygısı seni sarmasın misafir. olacaksa bize olacak sana ne. iş kurdan alınan kişileri dile getiren dahi yok o işçiler tamamen kura ile geldi isim listesine bakarsan yarısının başkanın kendi seçmeni dahi olmadığını görürüsün. saçma saçma konuşup köşe yazarı havası vermeyin kendinize allaha çok şükür bizim veremeyeceğimiz hesap yoktur kimseye. bir milletvekili demişsin. geçen dönem 7 millet vekilinin 6 sı yıldızlı deyince istemeyen bir vekilde eyvallah dedi. şimdi ise 6 millet vekilinden 5 i yıldızlı diyecek aynı istemeyen kişi yine eyvallah diyecek avunun siz bir millet vekili diye kimse bir millet vekilinin sözüne kimse tamam DEMEZ Kİ BU ADAMI geçen dönem aday edelerdi. sizin aday adaylarınız selam verdiği milletvekiline bu benim adamım deyince gerçek sanıyorsunuz işte zavallılar:)

Avatar
tonyukuk 2013-04-16 02:34:14

kim ne yaparsa yapsin ama basbakana ilahi bir sifat kazandirmaya calisak onu övmek degil yaptigi isleri begeniriz yapmadigini veya yanlis yaptigini elestiririz ama ona bir kutsiyet kazandirmak sirke girer o da sizi dinden eder dikkatlinolmak lazim öveyim derken canini cikariyorsunuz belki bilmeyerek c,ceritliler sizi bu hale getiren ilce olmanizi saglayan hasan kekile bir tesekkür dahi etmiyorsunuz o olmasaydi sizi kimtanirdi cerit simdi nasil olurdu tahmin dahi etmek istemiyorum borc konusunda yanlis yaziyorsunuz bir defa 6 trilyondan asagi degil heletenin de vardir 4,5 bu da c,cerit in önümüzdeki yillar elini kolunu baglayacak en önemli insurdur simdi bunlar konusulmaz ama is basina gecince sallamalar baslar ama baskanheleteden olacak ceritliler bunu da bir köseye yazin

Avatar
berkman 2013-04-16 00:28:46

başbakanın kriterinde gerçekten yıldızlının yıldızı kadı. kesin aday adayı sayısı helete hariç üçe düştü. bu sevindirici durum bence. ilçe ve il teşkilatı bu isimler üzerinde yani uzeyir kızıseki - m.aydemir -m.kekil, bunlarda kriter aramak lazım yanlışmı söylüyorum. üçüde değerli arakadaşlar. hem birbirlerini çok iyi tanıyorlar. biraraya geleceklermi bakalım. dua edelim güzel şeyler cerit için olsun hoşça kalın.

Avatar
birikim 2013-04-16 00:11:30

ben bu başkanın yerinde olsam şimdiden helallik dilemeye başlarım. çünkü şimdi dilerse belki bir kısım insan helal eder. ama sonra iş zor. yine başkan işallah demekle bu olmauyor. kuru siyaset. yeniler yıldız oldu.

Avatar
MİSAFİR 2013-04-16 00:02:23

ALLAH Başbakandan razı olsun. işkur olmasaydı k.mehmetin kardeşleri va yeğenleri nolurdu. hele birde işçi aldık diye övünmezmi. kardeşim hangi kuruma kaç kişi yerleştirdin. millet vekilleri arkandaysa niye birşey yapmadın. demekki onlar önünde. sen de arkalarında. geçen dönem bir millet vekili vardı yanında bu dönem oda gitti. gerçi başkanda gitti. çok bilmiş birisi belediye ile ilgili borç ve hizmetleri anlatıyor. açıklmaya çalıştıkça batağ gidersin. hesap vermek çok zor arkadaşlar hadi buradan ellem gallem ettin yırttın. ya öte taraf.

Avatar
misafir 2013-04-15 23:46:48

Bu sekiz kritere bakar isek küçük Mehmet yıldızlı nin adaylığı kesinlesmistir şimdiden hayırlı olsun

Avatar
sence 2013-04-15 23:40:31

gerçekten başbakan dünya lideri. sadece siyaset değil kardeşim. dolumu dolu. böyle bir başbakanın eli ayağı öpülür. ama bazı dünya hırsıyla dolu insanlar başbakanın partisine gerçekten çok hemde çok fazla zarar veriyor. başbakan memlekete ve partiye kimin zararı dokunduğunu bilmez sanıyorsan hala gerilerdesin kardeş. o memleketi kimin terketmesi gerektiğini ve bu memlekete kimin faydalı olacağını da çoktan öğrenmiştir. bu kriterleri boşa koymamıştır. hala kesin aday benim diyen dost efendiye katılıyorum. ha bu başbakan kimin çok iyi yalan söylediğini de biliyor. haberiniz olsun.yalan makinası bozuldumu tamiri yoktur. iyi geceler herkese

Avatar
çağlayan 2013-04-15 23:09:25

çağlayancerit belediyesinin 9 trilyon borcu var diyen arkadaşlara sesleniyorum. ispatınız varsa konuşun. belediyenin taş çatlasın 1,5 trilyon borcu var bunun içindede iki su ihalesinin % 50 lik kısmı ve alınan araçların yıllara yayılmış taksitleri var. öyle kafanızdan sallayıpta borçlu çıkartmayın boşuna. başbakanın kriterlerine kahramanmaraş ve çevre ilçelerinden en fazla uyan başkanlardan birisi başkan. bu onun için olumsuzluk değil aksine daha sağlam bir zemin oluşmuştur. seçimde vaat ettiği 7 tane projesinden 5 tanesini gerçekleştirdi. anlayacağınız seçim vaadi olsun diye kafadan sallamayarak doğru bir adım attı. kalan ikiden birisi boğaz kesene cadde açmaktı şu an işin önemli kısmını bitirdi dsi nin zorkun deresi ıslahı ve düzenleme çalışmasının ihalesi yapıldı ve 1 ay içinde başlanıyor. ardından yolun iki yakasının taş döşenmesi için 100 bin metre karelik parke taşı ihaleside yapıldı yani sonbahara kadar o da tamam. kaldı pazarcık kahramanmaraş yolu. bugün aksu tv de il başkanı yolun ihaleye çıktığı müjdesini de verdi. yani başkanın çalışmalarının sonucunu açıklamış oldu. no problem no panik çok şükür:) ayrıca yılllık festival gideri 45 bin lira yani tıllık bütçenin % 7 si olması gerekirken sadece % 2 si. hadi misafir ağırlaması şusu busu diyelim % 5 i olsun yine standartın altında bir rakam. diğer kriterlerden birisi taziye ve düğün ziyaretleri ki başkan herzaman ön saflarda bulundu. millet vekili görüşlerinde 6 millet vekilin 5 i müsbet. bölge kordinasyon vekillerinin görüşleri de iyi ki bunu sizin bilmeniz imkansız isimlerini dahi bilmiyorsunuz. kaldı gelecek projeler ve anket. projeleri şu an tasarlıyor başkan. anketede gelince ilçe halkının hepsi buraya yazmıyor hatta farklı isimlerle en fazla on kişi yazıyor. bizim sıkıntımız yok çok şükür. sizlerede geçen dönemlerde ki olduğu gibi iyi sıkıntılar dileriz.:)

Avatar
kutatkubilig 2013-04-15 18:16:31

bu ceritin borcuna artik heletenin borcunu da ekleyin en az 4,5 trilyon borcu oldugu söyleniyor

Avatar
bencede 2013-04-15 17:33:27

Kardaş yazdıkların genel anlamda doğru ama aday yüzde doksan dokuz ç.cerit merdez deyince bütün yazıyı mahfetmişin . senin de dediğin gibi birisi eğer benim adaylığım şimdiden garanti diyorsa hayırlı olsun diyelim ne diyelim başka . . .

Avatar
BENCE 2013-04-15 14:19:18

Bu dönem eğer aday adaylarından hangisi size yüzde yüz aday benim diyorsa yalan söylüyor demektir. Daha işin başında yalan söyleyen adamdan da hayır gelmez. Bu dönem gerçekten hiç bir parti yetkilisi benim adamım gözüyle hareket etmemektedir.HALK BU DÖNEM KİMİ ADAY GÖRMEK İSTERSE O ADAY OLACAK. ŞANSI YAKIN OLANLAR ARASINDAN TABİKİ PARTİYE YAKIN OLAN ADAY OLACAK.Kanaatimce başbakanın Ş.Urfa dan aldığı bir ders olmalı. Yenilerdende aday adayı 5 i geçmez.Bazıları istifa etmeye bile cesaret edemez.Kesin ben olursam istifa ederim düşüncesi hakim. Ama ne olur emekliliği gelmiş olmaz inşallah.Genç , dinamik adaylar bu işi daha iyi götürür diye düşünüyorum.AK PARTİ NİN ADAYI YÜZDE 99 CERİT MERKEZDEN.Bu memleketi beğenmeyip terkedenlerde adaylık düşünmesin. Parti bu kritere dahi bakıyor.

Avatar
tufan 2013-04-15 13:11:28

Sn başkabakının kriterlerine göre k mehmet in işi zor vatandaşdan önce ak parti eleyecek.geçmiş olsun.

Avatar
RTE 2013-04-15 12:14:46

Ben her zaman demişimdir. Sayın başbakanımız dünya lideri diye . kardeşim adam siyaseti biliyor . bu işi profesyonelce yapıyor . bakın ne oldu şimdi . 8 tane kıriter koymuş . mevcut başkanları buna göre değerlendirecek . öyle yok yan gelip yat . yada belediyenin bütün imkanlarını eşe dosta veya bir sonraki seçim için peşkeş çekmek . her şey ortaya çıkacak . siyaset budur işte . HELAL SANA BÜYÜK USTA . ALLAHIM SENİ HER TÜRLÜ KÖTÜLÜKTEN KORUSUN .

Avatar
Akgençlik 2013-04-15 11:40:31

Teşkilat olarak bize her konuda yardımlarını esirgemeyen belediye başkanımız Sayın Küçük Mehmet Yıldızlı'yı destekliyor, başarılarının devamını diliyoruz. Sayın Başbakanımızın dediği gibi başkanımız 3. dönem görevini devam ettirip sıra geldiğinde biz gençlere görevi layıkıyla teslim edecektir.

Avatar
EKİP 2013-04-15 09:10:03

KARDEŞ BELLİ Kİ BAŞKAN SENİ BİRYERLERE GETİRMEMİŞ İTİRAZIN ONA AMA ŞU AN BAŞKAN SAYESİNDE EN AZ 50 KİŞİ EKMEK YİYOR. SENDE EKMEĞİNİ BAŞKA YERDE ARA NE VAR YANİ.

Avatar
misafir 2013-04-15 09:06:30

ŞOK ŞOK ŞOK HABER.
Allaha şükürler olsun küçük mehmet yıldızlı büyümeden gidecek iki dönem oldu büyümedi zaten. Sayın Başbakan Recep Tayyip Erndoğan nın kriterlerini gördünüz. 8 kriterden hangisini yerine getirdi belediye borç batağında 9 trilyon bor var yıllık bütçenin yüzde 80 ini festival çöp mazot ve ağırlama giderine harcadı bunların brav sana başbakanım bunların hesebını soracak kmy sınıfta kaldı ular olsun kmy sana.

Avatar
KERİM 2013-04-15 09:05:00

Küçük Mehmet Yıldızlı Nazım beyin iki dönem sırtını yere getirdi bu dönemde getirecek yenilen güreşçiler güreşe doymuyor ama onları yenmekten de bıkmıyor başkanım.

Avatar
salat 2013-04-15 09:02:27

Belli belli, geçtiğimiz dönemlerde de böyle denildi ama parti kalitenin eğitim durumunda olmadığını bildiği için, hak edenlerin hakkını verdi.

Avatar
SALTUK 2013-04-15 08:31:45

BENCE SAYIN BAŞKAN O KRİTERLERİN EN AZ 5 TANESİNİ RAHATLIKLA GEÇECEK BİRİKİM YAPMIŞTIR. GÖNLÜNÜZÜ FERAH TUTUN.

Avatar
misafir 2013-04-15 08:30:12

işiniz gücünüz birilerinin haketmediği yerlere torpille gelmesi be. sizin hizmet dediğiniz ya evinizin yapılması ya iş verilmesi yada cebinize para koyulması. yazık sizin anlayışınıza.

Avatar
ahmet 2013-04-15 08:26:41

aday etselerde kaybedecek ona değil ç cerite acırım inşallah demekle kurtulmaz.

Avatar
AHMET 2013-04-15 08:24:38

İSMİ GEÇEN BÜTÜN ADAYLARIN MEVCUTTAN KALİTELİ VE YETENEKLİ OLDUĞU ÇOK İYİ VE NET GÖRÜNÜYO ARKADAŞIM ESKİLER HARİÇ.

Avatar
ton ton 2013-04-15 07:06:21

Tonyukuk bir buraya yazdığına bak bir de hemen bir aşağıya yazdığına bak . . . yorum yok .

Avatar
tonyukuk 2013-04-15 02:29:58

simdi tutturmusunuz ismail celfin sanki o aday olmassa ülkemiz ve c,cerit batacak yönetilemez bir duruma gelecek insanlar toplu intaarlara sebep olacak diyorlar ki ismail hoca okumus belediyecilik okumus ilahiyet okumus imamlik yapmis eger sizin mantiginizla aday yapilacaksa bütün belediyecilik okuyanlari ,imamlik yapanlari , gezi düzenleyenleri belediye baskani yapalim ülkede sehirlerimizde ilcelerimizde güzelce yönetilsin adama sorarlar hic aday olup secim yasadin mi hic siyasi sorumluluk alip insanlarin dertlerini cözdün mü hic vatandasin hastasina maddi yardimda bulunup onu rahatlattin mi insanlar yillarca siyasi kavga verecek bu isin cefasini cekecek andirinli biri gelecek ben adayim ve sizden de iyi yaparim diyecek olacak is degil benim acizane tavsiyem ismail beye heletenin siyasi tarihini cok iyi ögren

Avatar
MİKSA 2013-04-15 01:33:51

ÇAGLAYAN CERİTLİ OLARAK KENDİNDEN BAŞKASINA FAYDASI OLMAYAN K.MEHMETİN BÜYÜMESİNE MÜSADE EDİLMEDEN TEKRAR KÜÇÜLTÜMESİ LAZIMDIR .AK PARTİDEN BEN BİLE BAŞKAN OLSAM HİÇ KİMSEYİ BİRYERE YERLEŞTİREMESEMDE ÜÇ BEŞ ÜNÜV TELİ YEGEN LERİMİ BİR YERLERDE GÖRMEK İSTERDİM AMA NEDENLİ BİR İŞTİRKİ BİR ALLAH KULUNU BİR YERE GETİREMEMİŞ BİR BEYEFENDİYE SIRF AK PARTİNİN ÇATISINI KULLANARAK 2 DÖNEMDİR OY VERİLİYOR.EY Ç.CERİTLİ HEM ŞERİM UYAN İRKİL KENDİNE GEL VE OY VERİRKEN TEKRAR TEKRAR DÜŞÜN SAYGLARIMLA

Avatar
halit 2013-04-15 00:22:59

başkan yine aday inşallah. siz avutun kendinizi.

Avatar
salat 2013-04-14 23:23:26

çağlayancerit belediye başkanı olarak yine çağlayancerit belediye başkanı Küçük Mehmet Yıldızlıyı görmek istiyoruz. Malesef ki söylenen isimlerin bir yönde artısı varsa bir yönde eksisi var. keşke bu başkandan üst düzey bir insan talip olsada bizde eyvallah desek ama sayılan isimler içinde yok maalesef.

Avatar
misafir 2013-04-14 23:20:10

davut bey sende görmeyen göz var belli. senin gibi insanlara diyecek hiç bir sözüm yok kardeşim canın sağolsun. görmeyen gözleri kimseler görmez zaten. aday belli. siz nekadar çabalarsanız çabalayın aday yine şimdiki başkan. bunu siz görmezsiniz ama sessiz çoğunluk yani asıl oy potansiyeli bunun gayette farkında.:)

Avatar
göktürk 2013-04-14 23:15:59

sen farkında değilsin ama bu yazdıklarını okuyanlar ne kadar saçma konuştuğunun farkında emin ol.

Avatar
lider 2013-04-14 23:11:09

gördünüzmü bilmiyorum Başbakanımızın mevcut çalışmakta olan belediye başkanları için 8 maddelik bir kriter koyduğu haber 46 da belirtilmiştir. yılbaşına kadar bu konuda dosya hazırlanacak. sonuçta adayı direk başbakan belirtecek. bu duruma göre maraşı ve diğer ilçeleri bilemem. ama cerit için k.mehmet yıldızlı ya elveda deme zamanı geldiğini düşünüyorum. zaten zor günler yaşadığı belli idi. şimdi halk güle güle başkanım demeden. kendisi allahısmarladık halkım demek zorunda kalacak. izlemeye devam edelim. ama yeni aday adaylarından aydemirin,kekilin ve kızısekinin yola devamı çok açık görünüyor.

Avatar
tonyukuk 2013-04-14 22:33:55

arkadaslar su gercegi cok iyi bilmeliyiz herkes akp den aday olak istiyor ama herkes akp li mi yok simdi bir de hep birlik beraberlik den bahsediliyor yo gerek de yok secim de bir oy fazla alirsan is tamam bu nedir biliyormusunuzkarsi görüse taamülsüzlük birakin baska görüsler de hizmet etmek icin yarissin bütün ilce keske hic baski altina kalmadan siyasi anlayisina göre karar verip adaylarini öyle secse ne var yani bütün partiler aday cikarsa serbestce karar verse ve tam bir demokrasi uygulansa ne var cok mu zor aday dayatmalri zorla aday yapmalar helete cerit kamplasmasi ne yani bir heleteli ceritliye bir ceritli heleteli adaya gönül rahatligi ile oy verebilmeli ama kistas hizmet olmali sanki akp li olmassa hizmet gelmez aday olunmaz yok öyle böyle bir secim de olmaz hizmette olmaz tabi ben olmasi gerekenleri yaziyorum ama pratik te maalesefböyle olmasi imkansiz

Avatar
gençlik 2013-04-14 21:17:56

Eğer İsmail hoca ak partiden adaylığı alabilirse neden olmasın heletede yaptıklarını gördük çok gayretli çok çalışkan aktif biri insanlarla diyoloğuda iyi bu herkesten de iyi yapar ama ak partiden adaylığı alması lazım. Ak partiden adaylığı alırsa yüzde yüz amma ak partiden adaylığı alamazsa aklından bile geçirmesin bu çok halishane bir dost tavsiyesi.

Avatar
ak ak ak 2013-04-14 17:47:00

Çağlayancerit belediye başkanlığı için ak partiden eğitimine , kişiliğine , geçmişine , her şeyine güvendiğimiz , inandığımız din kültürü öğretmeni İsmail celfin beyin uygun bir tercih olacağını düşünüyoruz.

Avatar
tonyukuk 2013-04-14 11:47:56

siyasi konularla toplumsal olaylari birbirinden ayirt edemeyecek kadar maalesef siyasi bilgi eksikligi mevcut sizde zamani gelince size nasil birlesildigini görürsünüz size siyasi ders verecegiz daha öncede dedigim gibi artik c,ceritliler siyasi yönden heleteye bagimli yasamak zorundalar akp mhp chp fark etmez

Avatar
tarafsız 2013-04-14 09:22:40

Tonyukuk ve Göktürk adlı hemşerilerimiz . aslında aranızdaki atışma güzel aynı aşıkların atışması gibi . arkadaşlar unutmayalım birlikten güç doğar biz hepimiz ç.ceritiyle , heletesiyle , bozlarıyla , k.ceritiyle ve diğer köyleriyle bir bütünüz . ben sizin aranızdaki bu atışmanın tatlı ve iyi niyetli bir atışma olduğunu düşünüyorum . adaylık meselesine de gelince biz herkesi kucaklayabilecek , herkese eşit hizmet sunabilecek , yapacağı hizmetlerle takdir toplayacak birinin olmasını istiyoruz. Bu olur mu ? inanın olacak . şimdiden isim vermek doğru olmaz . ama o gün geldiğin de en uygun adayın seçilmiş olduğunu göreceksiniz. Yeter ki insanlarımız iyi niyetli olsunlar .

Avatar
selahattin 2013-04-14 00:20:35

bu kez mustafa aydemir. adam köy-kasaba ve kent yaşantısını öğrenmiş, topluma girerek birçok şeyi aşmış, ak partinin vizyon ve misyonuna göre kendisini hazırlamış son derece modern, ufkunun geniş olduğunu gördüğüm için tercihimdir. sadece köycülük kafasını benimseyip dar düşünceli olanları tasvip etmiyorum.

Avatar
davut 2013-04-14 00:01:00

misafir yorumcu telaşlı bir şekilde dedenmi yaptı diye bazı hizmetler yapıldığını anlatmış. ben ceritin tam merkezinde yaşıyorum. bu sayılanlar Gazinteptemi yoksa kayseridemi. tamamlanmış bir iş söyleseydin daha iyi olurdu. koskoca 10 yıl. heder oldu gitti. makam arabası bile arızalı oda yarım. tamirinden baş edemiyorlar. tabi makam şöförünün kim olduğu belli olmazsa olacağı bu. gerçi misafirsin ama.yapılan iş yok belediyenin borcu çok. anlaşılır gibi değil. borç yoksa hizmet niye yok. valla kusura bakmayın bu milletin bu başkana tahammülü hiç yok.

Avatar
göktürk 2013-04-13 23:27:23

hem siz nasıl birleşiyorrsunuz onu anlamadım. sizin orada tarla sınırı yüzünden birbirine salah çekmiyormu. bir avuç toprakta hemfikir olamıyorsunuz kaldı ki seçimde:) bence bay bay deyin o hayallere şimdiden:)

Avatar
göktürk 2013-04-13 22:54:45

avucunu yalarsın:)) o saydıkların aday adayı bir iki aya taşlar yerine oturur heğiniz tıpış tıpış dökülürsünüz:) bozlar dediğin helete olacağına cerite kurban olam der küçük ceritte sizin olsun:)) çabanızı takdir ediyorum ama geçti bolu pazarı gülo:)

Avatar
gercekbudur 2013-04-13 22:02:02

heletede birlik bereaberlikden bahsediliyor ya kardeşim ben helete de birlik baraberlik yapmadımki ceritdemi yapacaksın 10 sene oldu ne birlik gördük nede beraberlik hep aynısı oy verene hörmet oy vermeyene sögmek oldu neden heleteli bu üç isim heledenin onayını almadan neden akp aday oluyor sizi oraya salanlar size oy versinler bizler 100yılda akp birleşemek

Avatar
tonyukuk 2013-04-13 17:58:57

bak sana hesabi bile sasirtirdim bozlar kücük cerit sizi mi destekleyecek hele kücük cerit sizin en cok caninizi yakacak yer bence adamlari bu zamana kadar horlamisiniz tepeden bakmisiniz begenmemeissiniz o köylerin hepsi size mi oy verecek bozlar size günahini vermez bunlar herkesin bildigi gercekler bir de siz kimin baskanliginda birleseceksiiz baskanin mi mehmet kekil in mi nazim beyin mi üzeyir in mi aydemir in mi kimin sen önce onun cevabini bir ver size acik konusuyorum her sandikta 200 fark atariz isiniz bitti cerit artik heletelilerin dir isgal edilmistir sadece zamanini bekliyoruz

Avatar
göktürk 2013-04-13 17:40:08

4000 oyla mı yapacaksın onu hadi 500 diğer yerlerden al 4500.. karşında köylerle 12000 lik bir oy kitlesi var. havada hoplatırlar adamı. :)

Avatar
salim 2013-04-13 14:06:30

her şeyde hayırlısını dilemek lazım. Mustafa AYDEMİR gerçekten olgun bir insan. hayırlı olacaksa olsun. yoksa mevla kimi hayırlı görürse o olacaktır. varmı bunda kocunma arkadaşlar.

Avatar
tonyukuk 2013-04-13 13:16:32

peki güzel kardesim heleteli bir aay olursa siz ne alacaksiniz yine yarisini alacaksiniz sizin haliniz kötü tez zaman da birlesin yoksa sizi heleteliler siyaset desrsi verecek dedigim gibi yirmi yil yirmi yil dile kolay yanyana getirmeyiz sizi siz daha heletelileri taniyamamissiniz

Avatar
ilyas 2013-04-13 11:44:36

Hangi başarı ?

Avatar
misafir 2013-04-13 11:42:44

ahada yazıyorum o zaman bunları dednmi yaptı. ilçe merkezinin hiç alt yapısı yokken büyük bölümünün alt yapısının tamamlanması. merkezin ana caddesinin parkesi.pınarbaşının parkesi engizek yolundan düğün salonuna kadar olan yerin parkesi. boğaz kesen caddesinin o kadar ev istimlak ederek açılıp dere ıslahının dsi tarafından yapılmasını bekleyerek parkesinin hazır edilmesi. yusuf ela girişinde tek araba gidemezken tepelerin yıkılması ve çift şerit sıcak asfaltlı yolunun yapılması. hayvan barınağı görünümünde olan mezarlığın ilçeye yakışır aydınlatmalı bir düzen getirilmesi. maraşın hiç bir ilçesinde olmayan güzellikte belediye sosyal tesisinin yapılması. yıllardır suya hasret engizek mahallesisini engizek dağı 13 km den 750 bin tllira bedelli suyunun getirilmesi. 1.250 bin tl bedelinde aksu gözünden ilçeye saniyede 100 litre akışa sahip şebeke suyunun getirilmesi. aksu mahallesine sıfırdan servis yolu yapımı. akdere mahallesi ilçe merkezi tarafı yolunun genişletme ve asfalt çalışmasının yapılması. başkan seçimi kazandığın da araç parkında 2 traktör, iki kamyon, bir otomobil, bir küçük itfaiye bir çöp arabası ve bir döküntü kepçe ile ayağa kalkamayan bir traktör varken şimdi araç parkında sıfır alınmış loder, krayder, belden kırma kepçe, normal kepçe, sıfır çöp arabası, ikinci itfaiye, cenaze yıkama ve nakil aracı, vidanjör, silindir, yol süpürme makinası var. sıfır olmayan bir tek makam aracı onuda başka biri olsa gözünün yaşına bakmadan alır başkan öncelik ilçeye hizmet dediği için ya kiraladı yada ikinci el araçlara devam etti. daha aklıma gelmeyen bir çoğu var. bunları ismini zikrettiğiniz açkurtlar yapmadı ya. ve hala mahalle aralarının parke döşeme çalışmaları devam etmekte. projesi geçen sene biten maraş yolu şu anda ihale sürecinde bir kaç haftaya onu da duyacaksın. hastane binasının yapımınıda senin adamın mı sağladı başkan mı. bundan sonrada konuşursan daha sana cevap vermem. eleştiri yaparken yiğidin hakkınıda yeme. dedei kılıklı.

Avatar
göktürk 2013-04-13 11:22:19

tonyukuk elinden geleni arkana koyma. bu ismi söylenenler öyle arkasında kitle sürükleyenler değil. bu kişiler burda kendini yüceltip akpartinin prestijinden nemalanmaya çalışan insanlar. yarın birgün akparti adayını açıklayınca bunların hiçbirinin allahın kuluna sözü geçmez. ki akparti adayını ilçe merkezinden seçecek sizin heletenin yarısından fazlasıda oy verecek.

Avatar
tonyukuk 2013-04-13 02:42:21

anlasilan cerit secmeni bölünecek en iyisi heleten aday bulmak güle güle ceritliler sizede huzur refat ve mutluluk getirecegiz heleteliler bu isi bilir size öyle siyasi oyunlar oynariz ki yirmiyil ikinizi bir araya getirtmeyiz göreceksiniz

Avatar
cuma 2013-04-13 00:21:43

nerde ne konuşacağına, nasıl oturup nasıl kalkacağına, yaşlı,genç, çocuk herkesin gönlünü alabileceğine, iyi bir idare ve yönetime hakim oacağına, hizmette taraf tutmayacağına canı gönülden inandığım için bu kez isterse chp den olsun mustafa aydemir diyeceğim. istanbul şişlidede mustafa sarıgül var adam gibi hizmet ediyor. bizdede mustafa aydemir olsun. bu bir görüştür. katılırsınız. katılmazsınız. sayılar

Avatar
selim 2013-04-12 23:57:30

ey misafir. çırak efendi adayı deden belirleyecek dememişki zaten. elbette parti belirleyecek. hep aynı kişilerin yorum yazdığını vatandaş panik yapanlardan bilir. kim hangi çok şey yapmış onu belirtseydin. ceritli öğrenmiş olurdu. mustafa aydemir de büyük adamdır. lütfen ona laf yok. bende oyumu ona verecem. hangi parti olursa olsun. bu bir yerel seçimdir. adama oy kullanırım. uyanalım arkadaşlar.

Avatar
ak partili 2013-04-12 23:23:30

Bazı yazılar gördüm maalesef ak parti seçmenine yakışmayan üzücü yazılar . neymiş falanca kişi aday olmazsa ak partiye oy vermezmiş . demek ki bunu yazan arkadaşlar öz de değil sözde ak partili yazık . ak parti kimi koyarsa bizim adayımız odur . sonuna kadar da destekliyoruz . kendine güvenen işini bilen gitsin ak partiden adaylığı alsın gelsin . gerisi fasa fiso . . .

Avatar
misafir 2013-04-12 22:06:31

peder ali yi tekrar gündeme gelmistir mhp peder ali solak in üzein de durmaya baslamistr

Avatar
hüseyin 2013-04-12 18:56:45

hakan kardeş sana yemin mi edelim bazlarlıyız diye ister inan ister inanma tercih senin.... sonuçta biz mehmet kekil i destekleyeceğiz.

Avatar
hakan 2013-04-12 18:35:38

dostum sen bozlar lı falan değilsin bozlarlı olsan bi kere mehmet kekil demezsin sen valilerdensin belli

Avatar
hakan 2013-04-12 18:33:58

o zaman sen oyunu nazım engizek e ver dostum bu parti öyle her önüne geleni aday ederse bende aday olurum

Avatar
mmk 2013-04-12 17:54:46

Şimdiki başkanımızı bir dönem daha başkan olarak görmek istiyorum. başarılarının devamını diliyorum.

Avatar
aytekin 2013-04-12 17:49:46

herşey iyi güzel aday adayları kendi face adreslerinden kamuoyunun teveccühünün kendinin üzerinde olduğunu söylemese. kendini gündemin içine atma çabası hoş olmaz:))

Avatar
genç heleteli 2013-04-12 17:18:27

Arkadaşlar Çağlayancerit belediye başkanlığı için ismi geçen tüm adaylara hayırlı çalışmalar diyorum . iyi olan hak eden seçilir inşallah . biz ismi geçen bütün adaylara saygılız. Biz değişimi ve gelişimi savunan halkımızın ve Allahın da razı olacağına inandığımız eğitimci ilahiyatçı İsmail celfin beyi destekliyoruz . Eğer partimiz bu görevi İsmail hocaya verirse çok güzel hizmetler yapacağına da inanıyoruz. Bütün arkadaşlara saygılar .

Avatar
küçükceritli 2013-04-12 15:21:25

bence en iyi aday bizim elbistanlı ali milletin parasını çar çur etmez onu gösterelim millet hizmet görsün

Avatar
Boylu köylüleri 2013-04-12 13:37:37

Çok doğru söylüyorsun misafir olarak yorum yazan arkadaşım. Eger akp mehmet kekil i aday göstermez ise nazım engizek için belediye başkanlığı banko kesin kazanır. bende senin gibi düşünüyorum. Bende mehmet kekil i çok severim kişilikli bir insan belediye başkanlığıda yapar hiç olmaz ise bu memleketin parasını çar çor etmez yerine harcar diye düşünüyorum.

Avatar
misafir 2013-04-12 13:34:22

Akp den adayım Mehmet KEKİL başkasına oy vermem Eğer akp den bundan başkasını aday gösterirlerse açık söylüyorum ben oyumu Nazım Engize ke veririm ve kazanır da. Akp yi sevdiğim için değil mehmet kekili sevdiğim için oy vereceğim.

Avatar
helete gençlik 2013-04-12 12:25:07

çeritliler kendinizi bu kadar yüksekten uçurmayın hep diyoruz artık tek cerit değilsiniz işin içinde helete var bozlar var oruçpınarı var aksu, küçük cerit adere,engirzek var çok kendinizi yormayın hele buralarıda düşünün heletenin adaylarını hiç yabana atmayın ak parti bir heleteliyi aday seçerse o zaman düşünün seçmezsede heleteliler olarak biz düşünürüz tamammı,kekilciler yıldızcılar kekiliniz düşer yıldızınız söner o zaman ceritli hemşrilerim vesselam

Avatar
mehmet 2013-04-12 11:01:38

bence üzeyir kızılseki aday olmalı

Avatar
Hüseyin 2013-04-12 10:14:15

sevgili ç.ceritliler ben bozlar kasabasındanım biz bel. başkan adayı olarak ak partiden sade mehmet kekil olurasa oy veririz zaten gözlemlediğimiz kadarıyla ceritlilerde mehmet kekili aday olarak görmek istiyorlar.

Avatar
misafir 2013-04-12 09:26:54

yapılan gayet çok bayım. bunu cerit dışında yaşayarak görmenizi beklemiyorum zaten. seçenek bir kişi değil seçenek gayet çok. bunun içinde adayı burda farklı isimlerle hep aynı kişiye yorum yazanlar değil parti ve halk belirleyecek. bence sayın aydemir okumuş gülmüş ve çırak ismiyle yorumu yapmış. yada bir iki sempatizanı.

Avatar
heybeli 2013-04-12 09:19:46

Arkadaşlar. Öncelikle tüm adaylara başarılar dileyerek sözlerime başlıyorum. Belli ki herkesin gönlünde farklı bir aday var. Benim gönlümdede şimdiki belediye başkanımız var. İsteyeni ne kadar varsa istemeyeni de o kadar vardır illa. Ama kişiler hakkında eleştiri yaparken lütfen yıkıcı değil yapıcı eleştirilerde bulunalım. herkesin bir artısı olduğu gibi illa eksiside vardır. Bu tüm adaylar için böyledir.

Avatar
asıl gerçek 2013-04-12 09:15:33

buraya herkes yorum yapıyor. ne biliyorsunuz her aday adayının aynı kişiye yorum yaptığını. bende şuna dikkat ediyorum ki kim hangi aday adayının hakkında olumlu yorum yapsa. aynı kişi diğer aday adayına haklı haksız birsürü eleştiride bulunuyor. şunu kabul edelim ki bir adayadayını destekleyen kişinin diğer adayadaylarına hiç tahammülü yok.

Avatar
misafir 2013-04-12 08:47:27

burdan mehmet kekili tebrik eder başarılarının devamını dilerim

Avatar
mısto 2013-04-12 08:40:54

arkadaşlar adayımız mehmet kekil olup artı bir alternatif düşünmemekteyiz. mehmet kekilin çağlayanceriti ak partinin köşe taşı yapacağı her kesime hitap edeceği tek adaydır sayın mehmet kekili burdan canı yürekten selamlar başarılarının devamını dilerim.

Avatar
misafir 2013-04-12 08:24:51

Hayırlısı olsun diyorum inşallah belediye başkanı mehmet kekil olsun diyorum. Parti bu ismi iyi değerlendirecek.

Avatar
cuma 2013-04-11 22:32:28

tomakali rumuzlu kardeş aşk olsun . şu sıkıntı aldığın şeye bak . sen rahat ol . eğer bir sıkıntı varsa onu aday olacak olan kişiler ve yandaşları düşünsün . sen rahatına baaaaaaak. her şey olacağına varır.

Avatar
misafir 2013-04-11 22:29:40

çok oy verdiniz şimdi versenizde olur.. hasan amcanız alenen aleyhe çalıştı da kaybettiremedi be. oy vermiş gibi ne tafra yapıyorsun ordan.

Avatar
gerçek 2013-04-11 21:37:09

tüm yorumculara cevap vermede zorlanan bir misafir görüyorum. vatandaş mustafa aydemir dese maraşta diyor.şaban dese pazarcıkta diyor. m.kekil dese devlet memuru diyor. uzeyir kızıseki dese mhp'li diyor. h.kekil dese yaşlı diyor. ali dese ceritte çok oturdu diyor.veli dese karşı mahallede oturuyor diyor.heletelilere kaç oyunuz varki diyor. bozları ve köyleri es geçiyor. arkadaşlar şunu samimi söylüyorum. bu arkadaş gerçekten çok yalnız kalmış. yanına destekçi bulamıyor. derdini sölede derman bulalım gardaş. yoksa yığılır kalrsın. vallaha fatiha okuyanında olmaz.

Avatar
cenk 2013-04-11 21:01:18

demekki adayı daha yenice öğrenmiş. yırtınan arkadaşa teşekkür etmek lazım

Avatar
çırak 2013-04-11 20:57:48

keşke birşeyler yapılsaydıda 10 tane aday adayı buraya talip olamasaydı. sanırım mustafa bey misafirin yazdığı yorumu okumuş ve gülmüştür. bence üzülecek zaman çok yakın. aydemir sakın durma ha durma. gözüün gaymanı yiyem. seçenek sensin.

Avatar
Semih 2013-04-11 18:47:46

Bu güne kadar AK parti çatısı altında fiilen çalışmamış olanların adaylığı suçmu. Örneğin Mustafa AYDEMİR hoca, Kamu görevlisi olduğu için siyaset yapamıyor. Onun partiye oy vermek haricinde çalışmamış olması engelse, o zaman AK PARTİ de kimse siyaset yapamaz. Parti de hiç bir zaman yeni yüzler göremeyiz. Ben memleketime hizmet için adayım diyen herkese partisi ne olursa olsun, lütfen saygılı olalım. Onlar bizim insanlarımız ve de çok değerli kişiliklerdir. Parti aday gösterirse Mustafa Hocayı, yok başkasını tercih ederse o adayı destekleriz.

Avatar
misafir 2013-04-11 18:19:01

adaylık kesin Küçük Mehmet yıldızlının.:) benim buraya yazmam size benim tedirgin olduğum izlenimini göstermesin. ben sadece zaman geçiriyorum. bu arada ismail celfin hocamın aday adaylığı hayırlı uğurlu olsun:))

Avatar
tomakali 2013-04-11 17:43:53

ismail hoca efendi bence kendini fazla önemsiyor eger siyasete girecekse simdiden istifa etmesi gerek bu sekil de ögretmenlik yapiyorsa siyaset te yapiyordur dogru olmaz ben de heleteliyim helete siyasetinin cigerlerine kadar bilirim ismail hocanin hic sansi yok bosuna kendini yormasin saygazla ayni grubun adami bir de aile etrafi kendisinin heleteden tam destek almasinin en büyük engel dir burada yine de en cok destegi hayri uyan saglar ben de hayrici de degilim bu arada

Avatar
misafir 2013-04-11 16:44:05

Adayım Mehmet KEKİL dir.

Avatar
KIRHACILAR 2013-04-11 16:25:36

SİZİ GÖSTERİRLERSE GELİP KIRHACILARDAN OY İSTERSİN DEĞİLMİ.ALIRSIN BEKLE BİTTİNİZ BU DÖNE BOŞUNA ÇIRPINIYOSUNUZ

Avatar
helete 2013-04-11 12:36:18

Bazı arkadaşlar hep şunu yazıyor . kendi adaylarının dışında bir isim yazıldığında. O DA KİMYA . ONU TAKAN KİM. AK PARTİNİN ADAYI BELLİ. ONLARI KİMSE KAALE ALMAZ. Böyle yazıları burada çok görürsünüz. Bende böyle yazanlara diyorum ki . MADEM ADAYINIZ GARENTİ DE NİYE BURADA İSMİ GEÇEN ADAYLARA TAHAMMÜL EDEMİYORSUNUZ . demek ki adayınızda sıkıntı var . Bize gelince de biz bu işin eğitimini almış belediyecilik okumuş , kamu yönetimi okumuş , ilahiyat okumuş , 12 yıl diyanette imamlık yapmış şimdi de din kültürü öğretmenliği yapan İSMAİL CELFİN HOCAYI destekliyoruz. Herkes şunu bilsin ki İsmail hocanın adaylık durumu şimdiden kesin değil. ama AK Partiden aday olması için uğraşıyoruz . Biz İsmail beyin AK Partiye en uygun kişi olduğunu düşünüyoruz. HAA ADAYLIĞI ŞİMDİDEN KESİN OLANLARADA HAYIRLI OLSUN DİYORUZ. Bizde durmak yok adaylık için sonuna kadar mücadeleye devam.

Avatar
misafir 2013-04-11 10:38:23

umduğun dağlara kar yağmayacak. ve bunun için senin adına üzgünüm.

Avatar
misafir 2013-04-11 09:12:12

Mustafa Aydemir dursun durduğu yerde. o olmadanda birşeyler yapılabilir. seçenek çok:)

Avatar
parti 2013-04-11 09:07:18

arkadaşlar boşuna telaş ediyorsunuz. şu an parti nazarında 4 kişinin ismi geçiyor Küçük Mehmet Yıldızlı, Mehmet Kekil, Üzeyir Kızılseki ve Hayri Uyan. ama böyle ayrıntılı geçmiyor tabi. Küçük Mehmet yıldızlı ve diğerleri diye geçiyor. Saydığınız diğer isimleri gündeme alan dahi yok. Hayri uyan helete belediye başkanı olduğu için mehmet kekili kazım demiröz bahsettiği için üzeyir kızılseki ise iki dönemdir aday olamayınca kaçtığı için ismi zikrediliyor. eee anlayın artık adayın kim olacağını.

Avatar
misafir 2013-04-11 09:00:05

bu halk dediğin kim kardeş eğer bu halk mustafa aydemir diyorsa ben neden duymuyorum. yoksa benim yaşadığım ilçe çağlayancerit değil mi.

Avatar
misafir 2013-04-11 08:56:24

akpartili olmak için mustafa aydemiri tanımak mı gerekiyor semih. benim akparti deyince mustafa aydemir aklıma gelmiyorsa o benim suçum değil. o bugüne kadar akpartiye uzaktan yada yakından fayda sağlamamış ve şimdi ben hizmet sevdalısıyım diyerek akpartinin görkeminden nemalanmak isteyen mustafa aydemirin suçudur.

Avatar
misafir 2013-04-11 07:52:12

hadi be. köyler böyle böyle diyormuşta mustafa aydemir diyanetteymişte. yeme bizi. aday belli kazanacak belli yırtınmayın.

Avatar
fırat 2013-04-11 00:11:45

gaye çağlayancerit için bir şeyler yapmaksa mustafa aydemir diyorum. partinin bu ismi çok iyi değerlendirecegini de umuyorum.

Avatar
usta 2013-04-10 23:36:34

geçen dönem akpartiye oy verdim. bu sefer eski başkanın hiç şansı yok. çünkü bu iki dönemi değerlendiremedi. zaten köyler bile cerite bakamadı ki bize baksın diyorlar. cuma günleri cerite gelenler bunu söylüyor. başkanmıki aynı bir yalan makinası diyorlar. ama aydemir aday seçilirse benim gibi düşünen çok sayıda insan aydemiri destekleyecek. çünkü adam hem diyanette hem siyasette hemde şehirde kendini yetiştirmiş. arkadaşlar. ben hiçbir başkandan kötülük görmedim. hiçbir aday adayından da fayda görmedim.bunları afaki söylemiyorum . ustadan selamlar

Avatar
mümtaz 2013-04-10 23:27:47

ben size c,cerit icin olacaklari söylüyeyim bir akp adayini heleteden göstermez bu kesin bu nedenle akp adayi ceritten olur mhp de adayini c,ceritten yapar irili ufakli dört bes aday olur helete ve bozlar mhp adayini destekler kücükceritte ve akp adayi havasini alir bence de mhp adayi nazim engizek veya onun destek verecegi aday olur bu sekil de bir yaris olur heleteden aday cikmaz tek baslarina bu isi götüremezler mevcut isimlerden bence sadece ismail celfin beyfendi tarafsiz gibi gözüksede aile cevresi onun tarafsiz olmasini engeller bunu cok iyi bildigim icin yaziyorum ama saygaz ve uyan heleteden tam destek almalari mümkün degil birde hayri uyan aday dahi olacagini zannetmiyorum cünkü hic bir zaman riske girmeyen birisi zaten 70 yasinda saygaz ise heletede bir tarafin oyunu kesinlikle alamaz

Avatar
misafir 2013-04-10 23:21:43

gönderir gönderir. en iyi bildiğin bu kadar işte. iki dönem başımızın çaresine baktık biz. siyaset elini cebine atmaktır. o da sizde yok galiba ki babalara güveniyorsunuz.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:19:02

yaa yürüyün gidin allah aşkına. zannedersin sizden başka aklı selim kimse yok. tipik kırhacılar siyaseti.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:17:33

memlekete nüfus müdürlüğü haricin de birde kendi evi haricinde yaptığı birşey gösterebilir misin acaba.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:16:15

heletenin yüzde yüzünün desteğide olsa akparti aday göstermez ordan kimseyi. 17000 oyun 4000 i için 12000 den vazgeçer mi hiç. ancak diğer partiler eyvallah der. onlar içinde kazanmak değil oyu bölmektir amaç.

Avatar
dayısı olmayan yeğen. 2013-04-10 23:14:05

yüzsüzlüğü ben yapmış olsam yüzüm yok derim. aday ederlerse şimdiden hayılı olsun. gerekirse yanınada giderim. ama başkası aday olursa o gelir mi ki. her yönüyle layık insan.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:12:07

senin görmene gerek yok halk bunu gayet iyi görüyor misafir.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:10:09

inşallah yölendirir 657. hiç umudum yok.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:09:19

dediğine göre yıldızlı bu memlekete birşeyler katmış adamım kardeş. nazım geldiğinde gerileyecekse yıldızlı ilerletmiş. eee halkta bunu gördüğüne göre nazıma nasıl şans veriyorsunuz anlamadım ki.

Avatar
misafir 2013-04-10 23:07:09

ben akpartiliyim ve şahsen hiç ihtimal vermiyorum aydemirin aday olabileceğine

Avatar
misafir 2013-04-10 23:05:31

partide para gönderirse zaten başkan bu dönem çook rahat bir seçim geçirir. allah dediğini etsin kardeş.

Avatar
enes 2013-04-10 21:58:41

eğer bir kişi burda birinin sevildiğini yorumluyorsa vardır bir sebebi. sen ileriyi görmeyip hep arkaya bakıyorsan bildiğin bir şey yok demektir. zaten ona da çok şükür elhamdülillah demişsin. çok yaşa emi.

Avatar
adam 2013-04-10 21:47:19

zorluk yaşama . hesabı herkes zaten anlamaz. bazıları anlar. iyi akşamlar

Avatar
seçmen 2013-04-10 21:43:22

yavaş yavaş öğrenmeye başlıyorsun. ama biraz zaman alacak. adaylık belirlendikten sonra gerçek ak partilililer belli olacak. takma kafaya birader.

Avatar
talha 2013-04-10 21:38:06

hayir olmaz bu saydiginiz isimler bu sevdadan vazgecmez ortak aday da olmaz hem neden akp den olacak diyde sart mi var adamlar bizim belediyeligimizi aldi birde onlara tebrik eder gbi oy mu verecegiz ey heleteli uyan da bu hesabi onlara ödet asla akp ve adaylarina destek yok heleteden olsa bile heleteden ortak aday düsüncesi hic bir zaman olmaz unutun onu

Avatar
??? 2013-04-10 21:37:40

bilemeiğiniz bir durum var. eskileri komple silin. kim hizmet ettiyse allah razı olsun. cerit ak partili yeni bir başkana kavuşacak.

Avatar
öğüt 2013-04-10 21:26:52

oturduğun yerden kalkmazsan siyasette. karabulutlar döner daim ceritte. ne tapuda yazar nede senette. büyük söz söyleme hiçbir surette.

Avatar
bilgiç 2013-04-10 21:16:46

yorum yazan arkadaşların ufkunu çok iyi görüyorum. ceritin dışına çıkmamış. henüz kabuk içindeler. normal görmek lazım. maraşa değil pazarcığa gittikleri zaman caddde de karşıdan karşıya geçerken dahi belli ediyorlar. ondan sonrada güzelim cerite hakaret ediyorlar. yarın ak parti adayı açıkladığında ufkunuz değil gözleriniz fal taşı gibi açılacak.demekki gündemin nabzı mustafa aydemir le atıyor. çok sevindirici bir durum

Avatar
ibrahim 2013-04-10 21:06:13

evet Helete bir olmalı, Heleteli birlik olmalı ve bir aday çıkarmalı, ama lütfen düşünün, gayesi sadece hizmet olan, devletin malını en iyi koruyacak biri... dendiği zaman kim akla gelir, bir bakın geriye akla MEHMET SAYGAZ dan başkası gelirmi... o yüzden MEHMET SAYGAZ Helete nin adayı olmalı... saygılar..... bir insan akrabaları için aday olmaz tüm halkı için olur.. zaten genelde halktan destek alamayanda seçilemez...zaten

Avatar
ev sahibi 2013-04-10 21:05:14

o zaman benim adayım. ya tola olacak ya cevdet tamammı . yıldızlı da kekilde hava civa. elin adamı andırından getiriyor. koltuğa göz dikenleri bu halk görüyor.

Avatar
fakir 2013-04-10 20:55:11

hesap günü var ede gafanı yorma.

Avatar
timicin saygaz 2013-04-10 19:55:46

heleteye gidin muhasebecinin mal varligini arastirin bakalim neler cikacak suan heletede milyarlik villada yaptirdi oturuyor o maasla villa yaptiran memur varsa söyleyin ama konu o degil adaylik konusu baskan lar iyi olsunlar yedirtmesinler adayimiz syin saygaz olsun bakalim ne yapacak akrabalari bile destek vermiyor bu adama nasil aday adayi oluyor anlamis degilim yazik ya siyaset ne hallere düste be

Avatar
Semih 2013-04-10 19:05:26

Yoruma yorum yapan arkadaşlar Mustafa AYDEMİR isminden rahatsız olduğuna göre, AK Partili değiller galiba. Ya da tarafı oldukları aday adayının Mustafa Hoca karşısında pek şansının olmadığının çok net farkındalar. Arkadaşlar bir şeyden emin olun. AK Partinin adayını bizler değil parti kendi belirliyor. Kimi aday gösterirlerse saygı duyup destekleceğiz. A veya B şahsı önemli değil. Bir insanın Çağlayancerit de yaşamaması onun seçilme hakkını kısıtlamaz. Çağlayancerit dışında ne kadar çalışan Kamu görevlisi varsa onlar bizim değerlerimizdir. Keşke sayıları artsa. Tüm memurlarımızın Çağlayancerit de çalışma gibi bir şansları yok.Unutmayın ki Çağlayanceriti ilçe yapan Hasan KEKİL de, bir çok hizmetde bulunan Nazım ENGİZEK te Cerit de yaşamıyordu. Önemli olan nerede yaşadığı değil, Cerit e ne yapacaklarıdır.

Avatar
can heleteli 2013-04-10 18:36:42

Sayın HELETELİ dostlar bakın şu halimize de ne olur vicdanınız sızlasın da insafa gelin . Neydik ne olduk . Bu durumdan hiç mi rahatsız değilsiniz? Hiç mi yüreğiniz sızlamıyor? Hiç mi kahrolmuyorsunuz? Yalvarıyorum ne olur. Gelin eski hataya bir daha düşmeyelim . Nasıl ki Sayın Başbakanımız terör gibi Türkiyenin en sıkıntılı konusunu çözebilmek için bir irade koydu ve akil adamlar adı altında bir komisyon kurup süreci işletiyorsa gelin bizlerde HELETELİLER olarak herkesi kucaklayacak on - onbeş kişilik bir akil AKİL ADAMLAR heyeti kuralım ve bu heyet HELETENİN üzerinde yüzde seksen filan anlaşabileceği bir adayı tesbit etsinler(keşke yüzde yüz olsa ”¦) ve o adayı HELETE olarak destekleyelim. Bu aday şu anda ismi geçen Hayri uyan , İsmail celfin veya Mehmet saygazdan biride olabilir. bunların dışında biri de olabilir. Eğer HELETE bunu yaparsa AK Partiden adaylığı alma olasılığı çok yüksektir . Eğer HELETELİLER bunu yapmaz ve her biri bir yerden çekiştirirse HELETE ÖMRÜ BİLLAH başkanlık yüzü göremez. Çünkü her şey orta da. BİR MÜSLÜMAN İKİ DEFA AYNI HATAYA DÜŞMEZ.

Avatar
misafir 2013-04-10 18:19:30

kese bey senin bu yorumuna ben gülmek istemiyorum. nasıl bir psikolojidesin kim bilir. yazık valla allah yardımcın olsun. hele 10000 ile 12000 duyunca rahatsızlığının boyutunu anlamak için hiç zorluk yaşamadım.

Avatar
misafir 2013-04-10 17:56:57

yetim yusup adayliktan mehmet saygaz lehine cekildigini deklera etti üzgünüz taraftari olarak heletede herkes bu konuyu konusuyor cok erken oldu diye kimileri de siyasi baskilarin oldugunu söylpyor halbuki c,cerit cok kiymetli bir siyasetciyi kaybedecek

Avatar
akli salim düşünenler 2013-04-10 16:45:39

Tüm aday adayları merhaba diyerek sözüme başlamış oluyorum. Gün birlik beraberlik günü ey çağlayanceritliler ilçe köy ve kasaba demeden birleşelim ve şu memleketimize aklı başında bir belediye başkanı seçelim. Ben bu başkanın da sayın mehmet kekilin olduğunu düşünüyorum

Avatar
misafir 2013-04-10 16:29:08

güzel ilçemin güzel adayı hizmetin adresi sayın mehmet kekil

Avatar
misafir 2013-04-10 16:19:40

çağlayanceritimi seven şahsiyetler önce nufus müdürünün yanına gitsinler oturumu nerde hangi mahallede onu kontrol edip daha sonrada aday adaylıklarını açıklasınlar. bulundukları ikametten aday adaylıklarını açıklasınlar hepinize teşekkürler

Avatar
HISIM 2013-04-10 15:55:55

ADAY GÖSTERİLENE PARA GÖNDERİR BABALAR KAFANA TAKMA EKMANİ YE SEN HISIM

Avatar
siyaset. 2013-04-10 15:18:36

adayadayları paranıza yazık bakın. iki dönemdir sizden para alıyor bu parti Küçük Mehmet Yıldızlı'ya maddi imkan sunuyor. hele bu dönem 13 kişi deniliyor ki 3500 den olsa 45,500 tl para. vay dadından yenmez valla:)

Avatar
misafir 2013-04-10 15:14:45

çağlayanceritte oturmayıp koltuğa göz dikenlere bende karşıyım. öyle bir aday gelsin oy bile vermem. bence büyük ihtimal yıldızlı o olmassa mehmet kekildir. bunun haricindekiler fasa fiso.

Avatar
xx 2013-04-10 15:10:53

adamım sen haklısın buraya yazılanların gerçeklik ihtimallerini kimse değerlendirip yayınlamıyor ya salla sallaya bildiğin kadar. yıldızlı tekrar aday olsun karşısında da tek nazım olsun ezer geçer be. zannetme geçen seçimki gibi 2300 oy alır. geçen seçim 4 aday vardı ve iki adayın götürdüklerinin çoğu akpartinindi. ispat istersen ikiside akpartiden kaçan adamlar. nazım alacağı oyu geçen dönem aldı. 1800 oy. hadi o iki adamda 500 ünü götürmüş olsun eder 2300. merkezden 1 oy fazlasını alamaz nazım. köyler de bu adayadaylarının içinde yine en fazla yıldızlıyı tutar geçmiş muhabbeti var çünkü.

Avatar
misafir 2013-04-10 15:03:46

aslansın sen. eyvallah kardeşim. mert bir şekilde ispatlı ne var ne yok yazılsın. ben yazayım başta. çağlayancerit belediye başkanı 9 yıldır belediye başkanıdır, ortalama 4000 lira maaş almıştır. başkanlıktan önce iki katlı bir inşaatı vardı şimdi o inşaat 4 katlı ama hala inşaat. her katın inşaatına ortalama 20,000 lira gittiyse 4000 lira maaşla bunun 10 katını yine yapardı. onun haricinde kendi üzerinde ya da başkasının üzerinde bir mal varlığı tespit edebilecek bir yiğit varsa çıksın. ama iftira değil ispat ile.

Avatar
misafir 2013-04-10 12:19:21

Arkadaşlar ALLAH aşkına bırakın şu basit siyasi sürtüşmeleri ya. Gerçekten siyaset mi yapmak istiyorsunuz ? Aha size ip ucu . ç.cerit ve helete belediyelerini , başkanlarını ,muhasebecilerini ve belediye başkanlarının yandaşlarını bütün bu saydıklarımın son on yıllık durumlarını inceleyin ve buraya yazın. Hangi belediye başkanı 10 yıl önce nasıldı . şimdi nasıl . hangi belediye muhasebecisi 10 yıl önce nasıldı . şimdi nasıl . hangi belediyeye kaç lira geliyor ve ne kadarı cep ellezi yapılmış. Yani hortumlanmış. Kim nereye ne yaptırmış . kim nereden hangi daireyi almış . kim neye biniyor . kim nerede ne yapıyor vs. vs. daha yazım mi? Eeeee benden bu kadar gerisini de siz araştırıp siz yazın . ama sakın öyle dedi kodu olsun diye de aslı astarı olmayan şeyler yazmayın . Ak partinin kendi belediye başkanı bile olsa hiç taviz vermediği şey yetimin , garip gurabanın hakkını sövüçlemektir. Siz gerçekçi şeyler yazın bunu ortaya koyun. o zaman olacakları seyredin . siyaset böyle yapılır . muhalefet böyle yapılır. Denemesi bedava .

Avatar
dayı 2013-04-10 11:32:31

aday ederlerse gelip hayırlı olsun demeye yüzünde varmı acaba misafir.ufkun açık olsun yeğenim geniş düşün

Avatar
657 2013-04-10 11:28:53

657 yi oku tabiki el sallamayacak doğrusu o arka planda tanıdıklarını yönlendirir.

Avatar
adamım 2013-04-10 11:23:57

k.mehmeti koysunlar nazım beyin başkanlık kapıda memleket yine geriler hiçde iyi olmaz

Avatar
misafir 2013-04-10 09:15:15

seçmen birader cahil cahil konuşma. biz ikamet süresinden bahsetmiyoruz. biz adaylık verilse ceritli olur verilmezse ceriti unutur diyoruz. her okuduğunu okunduğu gibi anlarsan işimiz var valla.

Avatar
misafir 2013-04-10 09:08:14

iki dönem izledik çabanızı nafile çıktı. biz izlemeye devam edebiliriz ama siz küçük Mehmet yıldızlı aday gösterilmeyecek sözünden bıkar mısınız bilmem. biz rahatız iki dönem çabalarınız boşa çıktığı gibi şimdide boşa çıkacak iyi biliyoruz. ne bu arkadaş sayısal loto oynar gibi tutmadı ama bunda tutacak deyip duruyorsunuz:))

Avatar
misafir 2013-04-10 09:04:00

görelim burnundan getirebilecek misin

Avatar
misafir 2013-04-10 09:02:04

böyle bir tespitle ancak kendi çapınızda siyasetçi olarak kalabilirsiniz :)

Avatar
Nasihat 2013-04-10 08:42:10

Uzman kardeş al sana bir dörtlük..

Her güleni dost zannedersen siyasette,
O an gelir yokmuş dersin kısmette.
Herkes seni sever ortada bir şey yokken,
İstediğin imkansız, konuşma erken erken.

Avatar
Halk 2013-04-10 08:38:20

Ne uzmanmışsın be.Esamesi bile okunmayan adamı satmayın bize. Biz halkız ama kimse adını bile bahsetmiyor.Ya Allah aşkına 15 senedir memleketi terk eden adamı başımıza memleket sevdalısı yaptınız iki günde.

Avatar
MEHMET AKİF 2013-04-10 08:30:29

Arkadşlar Akpartinin adayı belli. kimse kendine pay çıkarmasın. hizmet sevdalısı olan varsa destekler diğer seçim için alternatif olur. koltuk sevdalısı olan varsa diğer partilerden aday olur boyunun ölçüsünü alır. olay budur. Küçük Mehmet Yıldızlı bizim adayımız.

Avatar
abdi 2013-04-10 08:27:17

% 1 ihtimal var yada yok. boşa çabadan öte geçmez.

Avatar
misafir 2013-04-10 08:18:26

akp nin çağlayanceritte geleceği başkanı nabzı başbakan bile tanısa sayın nufus müdürü mehmet kekili eminim hepsini siler akp ye tek yakışan adayını belirler.diğer adayları bu halka sordularmı soracaklarmı bu memlekette yaşamayanın aday adayı olmasına karşıyım arkadaşlar öncelikle çağlayncerit sevdalısı bir aday önce ilçesinde ikamet eder bu adayların seçilmesi değil aday adayı bile olmaları tüğler ürpertici umarım çağlayancerit bunları dikkati nazara alıyordur

Avatar
misafir 2013-04-10 08:08:19


mehmet kekil gibi başkan adayı otoriter hizmet adamı kişilikli halkla barışık şahısın iyi şeyler yapacağına inanıyorum burdanda akp li yetkililere sesleniyorum mevcut başkanın değişmesi gerçekten şart şeçerkende 10yıl önceki hataya düşülmesin illaki mehmet kekil olmasıda şart değil kimin hizmet yapacağına kimin halkın sesine cevap vereceğine inanıyorsanız onu seçin yıllardır burda yaşayanlar ortamın farkında değil çok kötü durumda belediyelikmi burası köymü canlı bir hizmet yok ilçe havasına hala bürünememiş ama en iyi kararı siz vermelisiniz.yoksa gelecek nesillere birşey çıkmaz mevcudunuzla yorumlarda şimdi başkandan çok memnun olduğunu söyleyenler var ama hiçi iç açıcı bir durum yok herkese selamlar

Avatar
timur 2013-04-10 03:17:08

iyi güzel de canim kardesim heletede sevilmiyor sorun orada ille de yetim yusup

Avatar
uzman 2013-04-10 00:25:06

kendi çapımda bir siyasetçi olarak söylüyorum. yıllardır ceritte seçim atmosferi yaşadım. insanlar yönlerini çok belli etmezdi. ancak şimdiki aday adayı sürecinde halkın net tavrının mustafa aydemir den yana olduğunu çabuk gördüm. buradaki gidişatın il merkezine yansıdığınında şimdiden bilinmesini isterim. ben uzmanım diyordum ama adam benden de uzmanmış. sadece helal olsun demek düşer.diğer adaylara da başarılar dilerim.

Avatar
kese 2013-04-10 00:11:25

ak parti eski başkan devam derse nazım 10 bin fark atar. ak parti yeni aday gösterirse nazım 12 bin fark yer. hesap ortada muhasebeci tutmaya gerek yok. bir sürü para tutar. belediyede zaten para kalmamış. yılbaşından önce personele maaş bile verememiş. esnaflar kan ağlıyor. kesinlikle yeni aday çare yok.

Avatar
seçmen 2013-04-10 00:02:01

bu misafirde çok cahil. 657 ye tabi bir kişi sıkımı miting alanına girsin. hemde adaylarda 5 sene ikamet şartı yok daha onuda bilmiyorsun. bencede zaten yıldızlı aday olamayacak çok yakında millet görecek. gösterilmediği takdirde ya mhp ye yada chp ye gidecek. ama sonra nere gidecek bilemem. oturacak koltuk değil belki bir iskembede bulamayacak. izlemeye devam edin.

Avatar
haykırış 2013-04-09 23:56:09

sen geldiğin dönemde ilçenin haline bakarak başkan çalışmıyor diyemezsin. istersen başkandan önceki ilçenin haline bir araştır ondan sonra yorumunu yap. sanki başkana paris gibi bir şehir bıraktılar da başkan bu duruma soktu. başkan makama geçene kadar ilçe köy olduğu haldeydi be. adam hiç birşey yapmadıysa ilçe merkezinin yollarını genişletti. yollardan önce alt yapısını büyük oranda tamamladı. düğün salonunu yaptı, mezarlığına sahip çıktı, mahallelerin su problemlerini halletti, boğaz kesen caddesini açtı, büyük oranda parke döşetti, mahallelere ekstra yollar açtı, iki büyük mahallenin meydanlarını genişletti. ilçenin cevizini tanıtmak için elinden gelen çabayı gösterdi. hastane yapımında çok büyük emek sarfetti. adam akıllı aracı olmayan belediyeye bir sürü iş makinası kazandırdı. tamam ilçenin acil ihtiyaçları olabilir ama başkan onlar içinde inkar edilemez emekler sarfediyor ve inşallah bu dönemi bitirmeden, bitmese bile başlatacağı bir takım projeler hayata geçmek üzere.

Avatar
misafir 2013-04-09 23:52:32

nazım beyi büyüten k.mehmet tir. bizi nazıma mum etti. verdiğimiz oylar burnundan gelecek.

Avatar
misafir 2013-04-09 23:44:11

siz öyle birşey deneyin bakın bakalım cerit birleşiyor mu birleşmiyor mu. cerit kendi içinde kavgasını eder ama dışarıdan gelen darbe girişiminde birlikte omuz omuza durmasını gayet iyi bilir:)

Avatar
mehmet 2013-04-09 22:46:40

Çağlayanceritli arkadaşlar, bundan 11 sene öncesinde çağlayanceritte yaklaşık 6 sene görevde bulundum. Görev yaptığım ilk üç senede belediye başkanı Hasan KEKİL'di. seçimden sonrada bulunduğum 3 senede Nazım ENGİZEK başkan idi. Şimdiki belediye başkanını pek tanımam sadece isim aşinalığı ama 11 sene aradan sonra ilçeye tekrar yolum düştüğünde gördüm ki ilçede güzel değişiklikler meydana gelmiş. benim orda bulunduğum zaman düzbağ kasabası ilçe merkezine göre çok iyiydi ilçeye ilçe demek insanın içinden gelmiyordu ama şimdi tam bir ilçe denemeyecekse dahi ilçeliğin hakkını verebilecek çok güzel adımlar atılmış, eminim düzbağı sollamıştır. Bence başkanınız iyi çalışmış ilçede. Eksikler her zaman olur ama buna rağmen beklemediğim güzellikte bir Çağlayancerit ile karşılaştım.bence başkanın kıymetini bilin.

Avatar
hasan 2013-04-09 21:34:12

sayın arkadaşlarımi küçükceritten yazıyorum, evet heleteli aday bizim içinde önemli kesinlikle, ve küçükceritliler, heletenin eski genç başkanını ayrı severler sayarlar, kim olduğu belli ?.... ve tam destek vereceklerini düşünüyorum saygılarımla

Avatar
ejder 2013-04-09 20:19:53

cok dogru tespit tez zaman da elealinmasi gereken konu ama gardasim herkes ortak adayin kendisi olmasi gerektigini söylerse ne olacak bence en iyi ortak adan yetim yusuf dur toparlayici engin siyasi vizyonu egitimi üzerinde durulmasi gereken konu saygaz la celfin le uyan la bu isler olacak is degil azizim yol yakinken yetim yusufu bu ise ikna etmek gerek yoksa inatlasir kabul etmez ona göre

Avatar
gençler 2013-04-09 19:12:52

gençlere kulak vermeyenlere yazıklar olsun . kaleyi bekleyenlerin yanındayız. kaleyi yıkanların değil. gençlik mustafa aydemirle şahlanacak göreceksiniz.

Avatar
seçmen 2013-04-09 19:07:16

işte sen kimseyi tanımazsan kimsede seni tanımaz. evet dr.

Avatar
almancı 2013-04-09 19:04:04

seçimde görürsün. oy farkını.

Avatar
misafir 2013-04-09 18:59:45

o zaman bir şey yapılmadığı kabul edilmelidir. bundan sonra sarfedilecek emek nafile

Avatar
istiklal 2013-04-09 17:34:50

ya yeme bizi dostum ya mehmet kekil önce hasan kekil e attığı kazıgı düzeltsin kır hacılar bile oy vermz mehmet kekil e

Avatar
mülayim 2013-04-09 17:27:50

yetim yusup tek gecerim yüzyilin adayi olur ve heryerden yüzde 80 oy alir bence yipranmamais bir aday dir

Avatar
k.ceritli 2013-04-09 17:03:29

Arkadaşlar k.ceritle ç.ceritin yıldızları biliyorsunuz eskiden beri bir türlü barışmaz. Ç.ceritin k.cerite bakışı belli. Ben buradan özellikle heletelilere seslenmek istiyorum. Bakın belediyeliğiniz kalktı ve bu seçim sizin için bir fırsat. gelin bir olun birlik olun ortak bir aday çıkarın . heleteden çıkacak ortak bir adaya bozlarda destek verir. Zaten ç.cerit kendi arasında üçe dörde bölünmüş durum da. Birleşemezlerde . gelin bu fırsatı kaçırmayın . heleteden çıkacak ortak bir aday ak partinin de yüzde doksan adayıdır. Hem siz kazanın hem de biz. Tavşan yamacı aştıktan sonra ah vah demenin bir faydası yoktur.

Avatar
tahsin 2013-04-09 16:52:12

slm arkadaşlar 4 yıl önce ç ceritte görev yaptım mevcut başkanın değişmesi gerçekten şart yıllardır orda yaşayanlar ortamın farkında değil çok kötü durumda ailem ilk geldiğinde belediyelikmi burası demişti canlı bir hizmet yok ilçe havasına hala bürünememiş adayların birkaçını tanıyorum ama en iyi kararı siz vermelisiniz.yoksa gelecek nesillere birşey çekmaz mevcudunuzla yorumlarda şimdi başkandan çok memnun olduğunu söyleyenler var ama hiçi iç açıcı bir durum yok herkese selamlar.

Avatar
Bekir 2013-04-09 14:49:38

Şu yada bu partiden olsuna bakmadan, çağlayancerit ilçemize sayın MEHMET SAYGAZ ın başkan adayı olmasının ve seçilmesinin en doğru tercih olacağını düşünüyorum..

Avatar
heleteli gençlik 2013-04-09 12:13:14

Arkadaşlar bizim gönlümüzden geçen aday eğitimci ilahiyatçı İsmail celfin hocadır. Ak parti profiline de en uygun aday İsmail hocadır. Aday olması için de saygı ve sevgi çerçevesi için de sonuna kadar mücadelemizi yaparız .kısmette varsa olur. kısmette yoksa da yapacak bir şey yok . Biz ak partiden çıkacak karara sonuna kadar saygılıyız. Ak partinin adayı bizim adayımızdır.

Avatar
Vatandaş 2013-04-09 10:47:49

Bence asıl siyasetçi siyasetten çok anlamayan ve siyasi yönlendirmede halkın bilmediği siyasetten anlayan arka planda kurmaylarını iyi seçen kişidir. Yani oyu halkın tepkisini çekmemiş kutuplaşmaya girmemiş bir aday olursa o alır diye düşünüyorum. o adayda bence Yetim yusup' tur.

Avatar
misafir 2013-04-09 09:37:12

akp parti ismail celfin adaylığı uygun olacaktır

Avatar
kırsal 2013-04-09 08:54:43

geçmişe mazi derler mübarek. aday Çağlayancerit merkezden çıkacak o isimde bütün boş çabalara rağmen belli zaten.

Avatar
misafir 2013-04-09 08:53:21

akparti çağlayanceritten aday gösterir birader. heletenin 4000 oyu ilçe merkezinin 8500 oyu varken avutmayın kendinizi. hele köyleride sayarsan hiç bir parti heleteden aday çıkarmaz.

Avatar
misafir 2013-04-09 08:51:54

büyütmeyin şu nazım engizeği gözünüzde ya. her dönem içi boş bir korku salar iki dönemdirde ağzının payını alır. akpartide heleteden aday göstermez bu böyle biline.

Avatar
zade 2013-04-09 08:43:26

Biz Çağlayancerit Belediye başkanımız Sayın Küçük Mehmet Yıldızlı'nın çalışmalarından memnunuz. Şahsım adına başarılarının devamını diliyorum.

Avatar
misafir 2013-04-09 08:35:17

Çağlayanceritin tek adayı Mehmet kekildir. kimse heveslenmesi sözü alınmıştır. Tüm köy kasaba ve ilçe merkezinin tümünün en az yüzde 80 ninin oyunu alır. Bunu ben iddia ediyorum. Sayın Mehmet kekil büyükle büyük küçükle küçük ben bir yabancı olarak yedi yıldır buradayım hiç bir Allah kulundan bu adam hakkında bir olumsuz laf duymadım. Sayğılarımla yorum size ait.

Avatar
duyumcu 2013-04-09 02:02:48

sayin saygaza soruyorum aday adayim diye ciktin ortaya sayin ismail celfin le ayni grubun bir ferdisin sen cekil de sayin celfin aday olsun onun icin mesai harca da senin helete icin ugrastigini anlayalim birader hep bana hep bana sayin saygaz etrafini degistirmidigin muddetce sana heletenin yarisi oy vermez etrafinda dolasan adamlarla maalesef aday olsan bile sadece onlarin adayi olursun ama hayri uyan bu is icin istekli olsa en sansli aday adayi olur heleteden ve sizden de daha fazla destek bulur siz sansinizi kaybettiniz ya sizi helete baskanliga ikinci defa secmedi bile siz neden bahsediyorsunuz caglayancerit icin bence iki ciddi aday olur bunlardan biri nazim engizek olur ve secilme sansi bence de en yüksek aday olur bir heleteli olaerak saygaza oy vercegime nezim engize ge oy veririm daha iyi en azin dan secilme sansi cok yüksek ve nazim cok yerden destek bulacaktir zaten kendisini destekleyen büyük bir kitle var ama daha erken suan icin konusuyoruz dengeler adaylar belli olduktan sonra netlesir

Avatar
Veysel 2013-04-08 23:49:45

Mehmet saygaz 20 yıl önce çok genç yaşta Helete başkanı oldu. 20 yıl önce o kadar zor ekonomik ve çok daha zor siyasi şartlarda önemli hizmetler yaptı. Heletede yaşayan ve yaşları 30 un üzerineki har vatandaşımız sayın Mehmet Saygaz ın hizmetlerini unutmazlar.. çok kötü şartlarda o hizmetler olursa, bugün çok daha iyisini yapar.. YİĞİT DÜŞTÜĞÜ YERDEN KALKAR... Çağlayancerit ilçemiz için Mehmet saygaz ın iyi bir seçim olacağını düşünüyorum... kulağa çok hoş geliyor dimi....

Avatar
can kurtaran 2013-04-08 22:45:37

bu adam burda iki dönem ardarda kaybetti üçüncüyede hazır olsun. ama adam haklı son kozları oynuyor. haydan gelen huya gitti tabi şimdi değirmenin taşı tık demez olunca son bir şans diyor. ama allah büyük kulun hakkını yedirmedi iki dönem bu dönemde yiyemez inşallah. gönlüm şimdi ki başkandan yana ama söz konusu nazım olunca karşısına kim çıkarsa oyu ona veririm.

Avatar
talha 2013-04-08 21:19:11

senin emrin olur heletede bile aday yaplmayan adami ceritte desteklemek bir aday olsun da bakariz ne olacagini o zaman görürüz

Avatar
talha 2013-04-08 21:18:11

cok dogru bir yorum kesinlikle katiliyorum

Avatar
heleteli 2013-04-08 21:17:46

Ak parti helete den kimi aday koyarsa heletenin adayı odur. Hayri uyan, ismail celfin , Mehmet saygaz bizim için fark etmez . isim o kadar da önemli değil . Amma ak parti adayını heleteden koymazsa o zaman işler çok değişir. Ak parti teşkilatının bunu görmesi ve bilmesi lazım .

Avatar
seçmen 2013-04-08 20:23:52

arkadaşlar korku ve paniğin gerçekten k.mehmet yıldızlı tarafında olduğunu görüyoruz. kendine güveniyorsa niçin rakip görüyor ki. aydemirin ne aleyhte konuştuğunu nede bir kötü davranışta bulunduğunu allah şahit duymadık ve görmedik zaten beklenmezde adam duruşunu bozmadan emin adımlarla yürüyor. bir kere maraşta olması onun için büyük bir avantaj. herkese saygılar sunarım.

Avatar
zemberek 2013-04-08 20:15:32

yahu kadere iman deyip dini siyasete alet etmeyin arkadaşlar celfin takdir görülürse seçilir. yada seçilmez ama bu memlekette iman eden tek kişi değil ya.

Avatar
abdullah 2013-04-08 20:13:33

geç kalınmadı birader. yapılan yapıldı bunu halk görüyor çok şükür sen görmesende olur. bir kaç yapılmayan varsada bunlar için emek sarfediliyor ve olduğunda da cakılarsın böyle. gönlün istemezse sana kim ne yapsa fayda etmez. gönlünün istemediğide açık. o zaman seni kayilede almıyorum ne yazarsan yaz zerbez sana:)

Avatar
kelam 2013-04-08 20:10:17

sayın remzi kardeş öyle hayalin sevilmeyi herkes gerçekleştirir. sen burda söyleyince zannediyorsun mustafa aydemir en sevilen kişi. arka tarafta işler böyle yürümüyor. biz bilmemiz gerekeni biliyoruz elhamdülillah.

Avatar
kumbara 2013-04-08 20:07:46

geçen dönemde böyle yalancı kulisle partinin seçmeninin bir birine olan samimiyetini körleştirdiniz arkadaşlar ama sonuç fıs. gerçek akpartili bir insan böyle mi yapar. iki dönemdeir aynı duyumlarla üzeyir kesin aday deyip çevrenizdeki birkaç yüz kişinin akpartiye bakışını değiştirdiniz. her dönem aynı hikaye senaryolarını milletin önüne sunmayın yeter yemiyor millet artık.

Avatar
kumbara 2013-04-08 20:04:48

heryerden en fazla yarısını alır nazım bey bence. çünkü bozlar dahil heryerde birinin desteklediğini ikincisi desteklemiyor. nazıma karşı akparti avantajını ve kendi seçmeninin avantajını kullanacak bir iki isim var bu durumda. onlarda belli zaten.

Avatar
misafir 2013-04-08 20:01:33

arkadaş bir dönem helete başkanlığı yapmış ikinciye helete bile seçmemiş bir ceritli olarak ben neden oy vereyim.

Avatar
sevgili 2013-04-08 20:00:15

arkadaşlar akparti adına yazdığınız isimler boşa çaba kabul edin artık. buraya yazmakla olmayacağını sizde biliyorsunuz. yazdığınız hiçbir yeni isim halkın tamamını kucaklayacak potansiyele sahip değil. hepsi son dakika aday adayı. partide öncesinde hiç ismi geçmemiş partiye bir oy vermekten başka emek etmemiş insanlar. şöyle partinin siyasi çalışmalarında rol almış bir inşaat mühendisi bir mimar bir siyaset bilimci bulun o zaman tam adamı diyelim. kiminin partiye oy verip vermediği bile belli değil kimi emekliliği gelince başkanlık aklına düşmüş. ne parti yer bunu ne halk yer. benim aklımdanda eski başkan dahil kimse geçmiyor ama bu aday adaylarıyla bir sonuç olmayacağınıda biliyorum.

Avatar
ökkaşe 2013-04-08 19:52:24

üzeyir bey akpartinin yeliyle kazanırsa bir ihtimal yoksa kendide biliyor başka partiden 500 oy alamaz. bu durumda neden gelsin ki.

Avatar
ibret 2013-04-08 19:51:09

seçmen senden ibaretse eyvallah. ama bu memleketin 17000 seçmeni var:)

Avatar
misafir 2013-04-08 19:50:23

millete aday lazım olsa ilçede yaşayan bir sürü eleman var. öyle dışarıya gidip aklına başkanlık düşünce ilçeye kurban olurum diyen kimseye bu millet bu makamı layık görmez. gel ilçede beş sene otur çalışmanı yap gelecek dönem oy senin hangi partiden olursan ol. ama gelemez ki. aday seçilmediği gün yine unutacak ilçeyi. ahanda az kaldı herkes görecek seçilmediği takdirde partinin seçtiği adayın yanında miting meydanında bir kereye mahsus halka el bile sallamaz. amaç sadece koltuk çünkü.

Avatar
misafir 2013-04-08 19:45:07

şahıs bazlı hizmet elbette yapılmıştır ama genel hizmet ilçe bazlı yapıldı bu biiir. heletede ceritli olarak en fazla sevilen kişilerden birisi şimdiki başkandır bu ikiii. aralarında olan küçük problemleri iki taraflı tatlıya bağladılar bu üüüç. fakülte mezunu şartını milletvekilliğinde aramayan parti belediye başkanlığındada aramayacak bizzat parti görevlisi olarak söylüyorum bu dööörrt. böyle yorumlarla milletin kafasını karıştırma ihtimaliniz çoook düşük, bulanık suda balık avlatmaz size kimse bu beeeeş.

Avatar
misafir 2013-04-08 18:58:00

yapılan her şeyi herkes görür dostum bunu kör görmez ama bilir. fakat aklı olan geç kalındığını bilir. aklı yoksa bilmez. ceritin insanı akıllıdır. yorum yazarken insanları duvana yerine koyma. ihale yapılmak üzereymiş, geç kalınmamış,ilçenin yolu varmış cak cak cak lütfen.........

Avatar
ak gönüllü 2013-04-08 18:45:45

Çağlayancerit de mevcut belediye başkanlarının ben hiç şansının olduğunu düşünmüyorum. Yeni dönemde kesinlikle ne ceritin belediye başkanı sayın yıldızlı kazanabilir ne helete belediye başkanı Hayri bey kazanabilir ne de bozlar belediye başkanı ali bey kazanabilir. Sebebine gelince Çağlayancerit belediye başkanı büyükşehiri hesap edemedi ceritin belli yerlerine şahıs bazlı hizmet yaptı bu biiir . heleteyle hep sürtüşme halinde oldu bu ikiii . yeni dönemde fakülte mezunu şartı var buda üççç. Bu kadar yeteeer . helete belediye başkanı Hayri beye gelince helete de kırmızı bir çizgi vardır. Aşağı ve yukarı aşağıdan kastımız küpelikılıçlar. Hayri bey dedi ki aşağıdan küpelikılıçların dışında kesinlikle aday çıkmaz ve milletinde bunlara bakışı belli ben hiçbir şey yapmasam da kazanırım diye düşündü Büyükşehiri hesap edemedi bu biiiir. İki dönemdir ak partiden belediye başkanı seçildiği halde hâlâ ak partili olamadı bu ikiii. Yaş 70 olmuş buda üççç. Bozlar belediye başkanı ali beye gelince de zaten onun yeni yasayla birlikte şansının olmadığını kendi de biliyor ve aday değilmiş ve çok doğru bir karar. ali beyi kutlamak lazım. Ben normal bir vatandaş olarak bunları görüyorum da ak parti teşkilatı bunları bilmiyor mu ? bizim derdimiz nasıl olur da ç.ceritte ak parti olarak nasıl seçimi kazanırız ve oyumuzu nasıl olur da genel seçimlerde ki seviye ye yükseltebiliriz. Yoksa hiçbir adayla şahsi bir davamız yoktur. Olaylara menfeatperest değil , hizmet ve sorumluluk odaklı yaklaşmak lazım. Aksi takdir de bunun vebalinden kurtulamayız.

Avatar
remzi 2013-04-08 18:44:56

bence kelamı bilmeyen arkadaş, devlet memurluğu ile siyaseti de anlamıyor. ilçede yaşayıpta bazıları gibi insanlarla bağsız olmaktansa, dışarda olup bağlantılı yaşamak daha iyidir diyorum. bu konuda mustafa aydemiri tebrik ediyorum. zaten sevilmesinin ve aday adayları içerisinde en şanslı olmasının sebeblerinden sadece biride bu olsa gerek. hoşça kalın.

Avatar
The İmam 2013-04-08 18:06:38

bence bmc diye bir reklam vardı bir zamanlar. Şimdi de bence MUSTAFA MYDEMİR diyor herkes. Şeker gibi adamdır bence Ceritliler kıymetini bilmeli ve hizmet ehline destek vermelidir. Herkesin siyasi bir geçmişinin olması gerekmiyor artık hurdalardan bıktık yeni kan yeni enerji dinamik bir aday lazım işte CERİT size Mustafa MYDEMİR (Aydemir) Hayırlı olsun

Avatar
yusuf şahin 2013-04-08 17:07:28

çağalayncerit ilçesi, adaylığı için MEHMET SAYGAZ uygun olacaktır. bu yüzden helete kasabasının tek yürek tek kalble sayın Saygazı desteklemesi gerekir. bence helete de başka hiç bir aday üzerinde "birlik sağlanamaz" o yzden Helete " MEHMET SAYGAZ " demelidir.

Avatar
lcv 2013-04-08 17:07:26

Kardeşim akp den kimin aday olacağını parti yetkikileri tespit ediyorsa ve bunuda seçmene soruyorsa ceritin adayı mehmet kekil dir. Hiç kuşkum ve şüpem yoktur

Avatar
mulayim 2013-04-08 17:06:01

Arkadaşlar kim aday kim olursa olsun hayırlısı olsun. Ancak bazı insanlara şaşıyorum. Herkes kendi layıkı partide aday olmalı. Sevgili kardeşim Üzeyir kızıllı seki sen geçmişini inkar etme gel aslına dön mhp den aday oy senin yeri burası sonuna kadar çalışalım. sevğiler

Avatar
hasan yüksel 2013-04-08 16:59:21

çağlayncerit başkanı, en zor zamanda kalıcı işler yapan SAYIN MEHMET SAYGAZ olmalı.

Avatar
susturucu 2013-04-08 16:54:42

sanirim c,cerit icin akp aday adaylari netlesti su bir gercek bu aday adaylari arasinda mevcut baskanlar avantajli m.yildizli ve heleteden hayri uyan bunun yanin da cok büyük ihtimalle aday ceritten olur göreceksiniz sizde digerleri olamaz arkada destek yok en güclü aday da bence kizilseki olabilir mhp ye gelince cok degisik hesaplar yapiliyordur kesin nazim engizek olursa bozlar helete k.cerit ten cok iyi destek alabilir zaten kendisinin c.ceritte iyi bir potansiyeli var heleteli bir aday cikmassa nazim engizek heleteden cok büyük destek alacaktir bozlarda zaten destekler chp ise aday cikaracagini düsünmüyorum tabani yok destek yok aday da yok hayirlisi bakalim

Avatar
saricerci 2013-04-08 14:39:06

mehmet saygaz bosuna heveslenmesin aday oldugu taktirde heleteden kendisine oylarin yarisi bile gitmeyecektir cünkü siyasi gecmisi pek ic acici degil ben sahsen kesinlikle oy vermem heletenin tek adayi saygaz olamaz bu net

Avatar
talha 2013-04-08 14:37:07

göreceksiniz akp nin adayi üzeyir kizilseki olacak cok önemli bir yerden duyum aldik cok gizli calismalar var hatta mahir ünal ile görüsme bile saglanmis yüksek ihtimal kizilseki aday olacak

Avatar
istiklal 2013-04-08 10:25:38

bu adam yine belediye başkanı olursa manyak paralar vurur

Avatar
istiklal 2013-04-08 10:24:04

helal sana dostum bu millet genc dinamik tuttuğunu koparan birini istiyo artık o da üzeyir kızılseki dir üzeyir kızılseki ye mhp li diyenler babasının ve kendisinin geçmişini araştırsın beyinsizlik yapmasınlar

Avatar
ismail 2013-04-08 10:19:35

vefa borcunu mustafa çolak istifa ederek ödedi ya sıra cerit halkında

Avatar
ismail 2013-04-08 10:17:27

ya adamım mustafa aydemir kim ben tanımıyorum o adamı doktor falan mı maraşta

Avatar
adil 2013-04-08 10:16:06

almanları getirip oy mu kullandıracan almancıııı :) :) :)

Avatar
misafir 2013-04-08 09:51:15

yaa bırakın bu ayakları birader. sizde biliyorsunuz mustafa beyin akpartiden aday olamayacağını zorlamayın kendinizi boş yere. her şeyine bahse girerim aday etmezler bu arkadaşı.

Avatar
misafir 2013-04-08 09:42:00

görmeyen göz olduktan sonra sende yapılanlar görünmez yapılmayanlar görünür. ilçe merkezinin yolu var. şehre giden yolun ihalesi de yapılmak üzere. geç mi kalındı olabilir ama yapılacak mı evet.

Avatar
ISLAH 2013-04-08 08:26:05

Küçük Mehmet Yıldızlı BAŞKANLA YOLA DEVAM İNŞALLAH. ÖYLE KİMSE HA DİYE ADAY OLAMAZ.

Avatar
misafir 2013-04-08 00:15:25

yolmu varki devam edicin

Avatar
kelam 2013-04-08 00:15:18

Benim kanaatimce mustafa aydemirin aday gösterilmesi çok düşük bir ihtimal. siyasi bir geçmişini olmadığını ve ilçe ile pek bağlantısının olmadığını düşünüyorum. yinede takdir allahın karar ise parti yetkililerinindir. başarılar.

Avatar
seçmen 2013-04-08 00:11:53

taaamda birader. ne yapacağını bilemiyorsan oturup kendi haline ağlayacaksın. başkası için oy telaşına düşme. onu oy kaygısı olanlar düşünsün. bende emrah kardeş gibi düşünüyorum. mustafa aydemiri sonuna kadar destekleyeceğiz.

Avatar
muhammed 2013-04-07 23:51:33

anlaşıldı. kısaca söylemek gerekirse başkan adayımız mustafa aydemir tebrik ediyoruz.hayırlı olsun inşaallah

Avatar
kadere iman 2013-04-07 23:16:56

ismail hoca bizim babamızın oğlu değildir. olur veya olamaz .ama ben şahsen allah için olmasını isterim. ha sana da gelince bir kaç defa daha buna benzer şeyler yazdın . senin gerçekten ismail hocayla ilgili çooooooooook ciddi bir sıkıntın var anlaşılan . olabilir insanlık hali . ak parti ismail hocayı aday koyarsa başımızın tacıdır. eğer konamazsa da gönlümüzün padişahıdır. dotum biz gayet rahatız . bence sende rahat olur . her şey olacağına varır.

Avatar
misafir 2013-04-07 23:07:57

mustafa aydemir olsun

Avatar
misafir 2013-04-07 22:45:23

oyuncu olarak mı kaleci olarak mı. hayır yani bir spor tutkunu olmakla memleket yönetilmezde.

Avatar
misafir 2013-04-07 22:43:57

diploma bendede yığınla ama siyaset bu her diplomalı siyasetçi olmaz bakarsın bir çobanıda diplomalılara kök söktürür. halkın tercihi öyle diplomayla olmaz beyim.

Avatar
tayyar 2013-04-07 22:41:44

doğrusunu söyleyeyim hulusi kardeşim. yıldızlı kesin aday ve allahın izniyle 3. dönem belediye başkanı olacak ve siyaseti gerçek akpartili kardeşlerine layıkıyla teslim edecek. başbakanımızın dediği gibi 3. dönemden sonra gençler iş başına inşallah.

Avatar
misafir 2013-04-07 22:37:46

t nedir anlamadım da

Avatar
misafir 2013-04-07 22:36:38

kısaca yazayım o zaman... cık...

Avatar
misafir 2013-04-07 22:36:03

başkanımızla yola devam.

Avatar
misafir 2013-04-07 22:33:00

taaam da mustafa aydemir on küsür yıldır maraşta e sende maraştaysan ikinizinde burda oyu yok ne yapacağız şimdi:))

Avatar
misafir 2013-04-07 22:29:34

güle güle canım kardeşim.

Avatar
misafir 2013-04-07 21:03:07

ismail celfin in olmayacagini kendisi de biliyorda bu kadar zorlama ile aday olunmaz yani heletede kimse kalmadi eniste aday olacak yapmayin

Avatar
hulusi 2013-04-07 16:22:51

nazım beyin atın alnına gün doğdu. nedeni . pasif bir yönetim vo boşa geçen 10 yıl. nazım bey kimin kolay lokma olduğunu çok iyi bilir. çünkü lokmayı çıkaran tatlıcı başkandır.yıldızlının tekrar aday olmasını isteyen ceritte sadece nazım bey kaldı. ama diğer adaylardan biri seçilirse eskiler tarih olacak. yalanmı arkadaşlar. dininize imanınıza doğru söylayin.

Avatar
yıldızlı 2013-04-07 13:57:42

yıldızları kayacak bu dönem 12 ay kaldı:)

Avatar
durdu aytekin 2013-04-07 11:54:01

ak partinin bu dönemdeki oyu mevcut başkanınızla 2 dir.farklı bir aday olursa t dür.yapılan anket bu arkadaşlar duymayanlar duysun.

Avatar
yusuf 2013-04-07 11:25:37

ben 2009 da ak partiye oy verdim. mustafa aydemir in ceritte çok insanlarla bacanağıda dahil istişare yaptığunı şahsen biliyorum. aydemirin kendisini bu işe yıllardan beri hazırladığını düşünüyorum. siyaseti çamur atarak yapanlar boşa kürek sallar. bunun için vatandaş adayları çok iyi biliyor ve yazıyor. bırakın yazsınlar. fakat kırıp dökmeden tabiki. ama ben açık söyleyim. bu kez mevcut başkan aday olursa istemeyerek te olsa mhp ye oy vereceğim.lütfen kimse alınmasın ve kıskanmasın.

Avatar
fakülteli 2013-04-07 10:24:55

Heleteli arkadaşlar bizim ismimiz önemli değil. Ama lütfen şu yazdığımı çok dikkatli okuyun. Şu heletenin siyasi geçmişine bir bakın. helete belde oldu olalı helete siyasetinde yer alan isimlere bir bakın . helete siyasetinden nemalanan insanlara bir bakın. Ben bildim bileli hep aynı insanlar . niye çünkü bura da hala ağa zihniyetinin uzantısı devam etmektedir. Allah aşkına şu heletemizin yetiştirdiği okumuş insanlara ağabeylere bakın birde şu helete siyasetinin zihniyete bakın sakın bu yazıyı okurken benim birilerinin propagandasını filan yaptığımı da düşünmeyin. Bence bu helete zihniyetinin değişmesi ve helete de okumuş ama ağa kökenli olmayan arkadaşlarımızın siyasette önünün açılması için bu seçimde İsmail celfin hocanın aday konması lazımdır. Bu kesinlikle helete zihniyetinin değişmesi için bir fırsattır. Bu elbette çok sıkıntılı bir süreçtir . ama ben okuyan biri ve ağa kökenli olmayan kendi halinde mütevazi bir ailenin çoçuğu olarak yüze çıkamasam da kesinlikle İsmail hocanın adaylığının biz gençler için önünün açılması için bir fırsattır.şunu söylim ağa kökenli insanlar ve helete siyasetin de ön planda olan insanlar bu duruma kesinlikle karşı çıkacaklar ama unutmayalım her doğum sancılı olur. gördüğüm kadarıyla da İsmail hoca bu süreci çok iyi götürüyor. Bizlerinde bu sürece destek olması lazım .

Avatar
misafir 2013-04-06 20:18:03

yahşi cazibe mi

Avatar
misafir 2013-04-06 17:40:58

küçük mehmet yıldızlı gerçek akpartili birkere adı geçenler gibi ben yoksam akparti ne işe yarar diye düşünmeyecek bir isim. ne mhpsi aday olursa akpartiden olur olmazsada akpartiyi yine destekler dönek değildir o.

Avatar
misafir 2013-04-06 17:36:15

nazım engizek allaha yalvarıyor küçük mehmet yıldızlıyı akparti aday göstermesin diye. onun haricindeki adayların kolay lokma olacağını o da biliyor onun seçmenide.

Avatar
misafir 2013-04-06 17:32:36

aklını sevem ben senin:) akparti en doğru seçimi yaptığını seçimden sonra anladı:) başkanı istemeyenlerin onu kaybettirebilmek için ellerinden geleni yaptıklarını ama halkın gözünde bu adamların ne kadar az kıymetleri olduğunu anladı:)

Avatar
muhammed 2013-04-06 10:43:56

mustafa aydemir in olmasını temenni ediyorum. çünkü her yönüyle layık bir insan. uzun söze gerek yok

Avatar
akil adam 2013-04-06 02:48:11

sunu da unutmamak lazim neden yeni isimler arama konusun da eskiler bir arayis icin de bulunmazlar helete secmenine soruyorum neden hayri uyan yeni bir isim telaffuz etmez saygaz neden hic kimseyi ileri sürmez bunu da cok iyi düsünmek gerek yanliz biz bunlari akp olarak yaziyoruz daha mhp ve chp olasi adaylari olup olmama durumlarini yazacagiz

Avatar
akil adam 2013-04-06 02:45:35

mehmet saygazin niyetini pek bilmiyorum ama hayri uyanin siyasette pek risk almayan birisi oldugunu kendisin secilme oraninin yüksek olmadigini hissederse aday adayi dahi olmaz yani garantici o nedenle aday olaagini pek zannetmiyorum zaten pek hevesi de kalmadi digerlerine gelince saygaz in baskanlik hevesi kursaginda kaldi bes yil yapti ama ne oldugunu anlayamadan kaybetti gitti sonrada kendi grubu tarafindan aday gösterilmedi sayin uyan aday yapildi sonuc ta saygaz heleteden aday olabilir ama ilce olarak adayliginin pek karsiliginin oldugunu sanmiyorum ismail celfin hoca ise bence farkli bir aday profili ile cikaya calisiyor ama helete siyasetini tam olarak kavrayamadigini anliyorum ama aday adayligina saygi duyuyorumprensib olarak cok dogru yaklasimlarla ilerliyor ama siyasette maalesef yöresel özellik siyaset prensiblerinden farklidir o nedenle sayin celfin in halk da karsiligi yoktur sonuc da heletedn aday cikma ihtimali ve secilme sansi gözüken gercekler isigi altin da cok zor dur cünkü 40 yillik siyasi bir kutuplasma bir secim de bitmeyecek kadar derin dir

Avatar
almancı 2013-04-06 01:26:00

bu kez mustafa aydemiri başkan olarak görmek isterim. yurtdışından tam destek

Avatar
emrah 2013-04-06 00:38:39

mustafa aydemir nerde biz ordayız. o kadar..............taaammmı

Avatar
başkan 2013-04-06 00:29:21

yönetmeyi ve idare etmeyi bilmeyenlerin belediyeyi ve ceriti ne hale getirdiğini artık dünya alem duydu ama nedense bazıları duymuyor ve görmüyor. acı bir durum. gerçi biraz vasıtaya binmiş oluyor.

Avatar
misafir 2013-04-06 00:22:04

başkan olarak tekrar küçük mehmet yıldızlıyı görmek istiyorum.

Avatar
zeynep 2013-04-06 00:20:01

semih kardeş bacanağı yanında yer almadıysa aydemir neden aday oldu bu nasıl bir ileri görüşlülüktür.akraba şimdiden bölündü k.mehmet yıldızlı nın bir seçmen kitlesi var o neyine güvendi acaba.aydemir sağlam bir akp li olsaydı önceki dönemlerde de ilçesinde akp için çalışırdı.üstelik aday olan şahıs bacanağıydı.

Avatar
misafir 2013-04-06 00:07:34

yaa bu aydemir ne kadar tanıdığı varsa hepsini tembihlemiş galiba buraya yorum yazmaları için.ya da daha çok aynı kişiler yazıyor.

Avatar
misafir 2013-04-06 00:04:59

iş görmüyor kardeş yaa daha önceki dönemlerde gördük çünkü.

Avatar
mercen 2013-04-06 00:02:26

oy kullanmanın gizli ve sessiz verildiğini daha bilmeyen de varmış. esas böylesine gülünür:-)))

Avatar
mesafeli 2013-04-05 23:56:55

senin istediğin sahıs aday olsaydı doğru seçim yapmış olacaktı değil mi akp?

Avatar
misafir 2013-04-05 23:52:09

arkadaşa canı gönülden katılıyoruz.ama o küçük değil büyük yıldızlı bizim için.:)

Avatar
cerit fanatik 2013-04-05 22:43:24

çağlayancerite enyakışır aday ŞABAN DİLİK hocamızdır canı gönülden destekliyorum artık ceritin değişmesini istiyoruz hocam bizi sahipsiz bırakmayın....

Avatar
mehmet akpinar 2013-04-05 21:44:20

ey sayin caglayanceritliler sizin bir mefa borcunuz var bunu unutmayin bu sefer bbp destekleyin ve vefa borcunuzu odeyin bbp partinin icinde baskan adayiniz gecen donem belediye baskani adayinizi yeniden aday secin ve deslekleyin hizmet o zaman gorun ben geldim sizin ilceye ne bir yol nede bir dogru durust calisma gormedim bunun icin akp mhp chp demeyin vefa borcunuzu odeme zamani geldi bence tesekur ederim

Avatar
mehmet akpinar 2013-04-05 21:37:49

caglayancert belediye baskani mustafa colak olsun

Avatar
akil adam 2013-04-05 21:35:00

gelelim helete nin aday cikarma meselesine c, ceritte akp adayi heleteli olursa heleteliler icin sorun yok adaylik acisindan ama destek acisindan sorun mutlaka olacaktir hic süphesis cünkü helete de konusulan adaylar heleteden tek aday ciksin diyorlar ama o adayin da kendilerinin olmasi gerektigine inaniyorlar yani ben aday olursam olur fikrindeler böyle bir düsünceyle nasil herkesi memnun edeceksiniz simdi hayri uyan mehmet saygaz ikiside tek aday olsun ben aday olmaliyim diyenlerden o zaman tek aday olur ama tek destek olmaz bu da bilinen bir gercek sonucda aday olmak herseyi bitirmiyor bir baslangic oluyor heletenin siyasi nabzini cok iyi bilen birisi olarak kemiklesmis iki taraf vardir gecmis belediye baskanlari aday oldugu müddetce heletenin secmeni mutlaka ikiye bölünür hic süphem yok o nedenle siyaste hic bulasmamis bir aday olmadigi taktirde birlik heletede saglanmaz mutlaka yeni bir isim in olmasi gerekir benim fikrim aday olarak doc dr ibrahim solak olmasi kendisi selcuk üni tarihci dir daha ayrintiyi baska zaman yazariz

Avatar
kadir 2013-04-05 21:14:16

güzel insanlar. ne yazarsanız yazın. bu dönem belediye başkanı mustafa aydemir dir. mustafa abi arkandayız. yolun açık olsun

Avatar
gerçek 2013-04-05 20:28:43

helete ne hayri uyana ne ismail çelfine nede mehmet saygaza oy verir herkes verecek yeri biliyor zamanı gelirse

Avatar
Semih 2013-04-05 18:41:07

Misafir adlı arkadaşım, sormadan etmeden bacanağının karşısına aday çıktı diyorsun. Pekala, sen Mustafa Hocaya sordun mu neden bacanağının karşısına aday çıktın diye? Sormadıysan ezbere yorum yapma. Aslında 2 dönemdir başkanlık yapıpta, iktidar partisinin nimetlerinden faydalanamayan nadir başkanlardan birisidir bizim başkan. Eğer ortada bir çarpık düzen varsa, karşısında kim olursa olsun aday olmak sormayı gerektirmez. Ama ben sordum Mustafa Hoca' ya senin benim haberim olmadan ilk adaylık düşüncesini erkekçe gidip bacanağına söylemiş. Haberin olsun...

Avatar
cafer kozlu 2013-04-05 18:20:37

helete belediye baskani sn/ hayri uyan a basarilar diliyorum eger helete asagi yukari kalkar sa 2014 seciminden iktidar olarak cikar ve ilceligi heleteye tasir heleteli buyuklerim bu isi cozer bence bir araya gelmeleri lazim heleteden ceritli adaya oy cikmaz bence kasabada bazi cikarcilar olmassa tabi benim adayim hayri uyan saygilarimla

Avatar
erdal 2013-04-05 16:00:09

Mustafa AYDEMİR kardeşime başarılar diliyorum.sağlam bir kişilik bu sorumlulu layıkıyla götürür.

Avatar
akil adam 2013-04-05 14:46:28

neden hep ayni aday adaylari etrafinda dönülüyor anlamak güc baska insan kalmadi herhalde mevcut baskani kimse istemiyor herhalde öyle gözüküyor ama sunu unutmamak gerek partide de en güclü aday sayin baskan dir
mhp den nazim engizek aday olabilir eger aday olmaz ise üzeyir kizilseki olacak gibi duruyor yanliz sunu unutmamak gerek heleteden aday cikmasi durumun da dengeler öyle karisirki neyin ne olacagini kestirmek zor olur yanliz heleteden dogru aday olursa yoksa birsey degistirmez
chp den aday olacagini düsünmüyorum oliursada bozlarin destegi ile olur o da yine dengeleri bozucu bir durum olusturur ama bence chp aday göstermeyebilir
birde hasan kekil grubu var ki mutlaka aday gösterirler kendileri akp den aday olmazlar ise mesela m. kekil aday olmaz ise saadet partisinden aday olabilirler
santranc oyunu gibi bir secim olacak c,ceritte ama bence anahtar helete ve bozlar olacak iki belde beraber hareket ederlerse secimin bas aktörü olabliler ama su da bir gercek akp iktidar gücünü mutlaka kullanacaktir

sonuc olarak sunu söyleyebiliriz iki üc adayli bir yarisda akp adayi sansli olur daha fazla adayli bir yarismada ise mhp adayi cok sansli olur daha cok bilgi var ama simdilik bu kadar somuta yakin gelismeler mhp kanadin da olabilir

Avatar
münir 2013-04-05 14:36:14

aslinda her partiden aday olacak en az 10 aday olacak bakin ondan sonra yarisa cok güzel olur

Avatar
LCV 2013-04-05 14:22:20

Sevgili kardeşleri lütfen yorumlarınızda şahısların dedikodusunu yapmayalım. Bu site dul karıların dedi kodu yapacağı site değildir. Bence adayların hep biri birbirinden değerlidir. Kendi düşüncenizi yazabilirsiniz işi sulandırmadan eleştirebilirsin ama filan şunu dedi filan oyu şura verdi herkes oy verirken sandığın başındamıydın. misafir arkadaş sen münetçimmisin. Tüm aday arkadaşlara saygılar sunuyorum. Ben hala oy vereceğim adayı bulamadım. İnşallah aday istiklal mahallesinden çıkar. Sayğılar.

Avatar
misafir 2013-04-05 13:57:30

Sana ve senin gibilere sadece gülüyorum Allah'tan akp gönüllüsünün madem oy vereceksin o zaman adaylar hakkında yorum yapma oyunu ver gerisine karışma o zaman ben senin AKP gönüllüsü oldugunu anlarim

Avatar
akif 2013-04-05 10:56:46

ak parti gelip doğru araştırp aday gösterse geçen dönem mehmet yıldızlı aday olamazdı onlar iyi araştırmadığı için aday o oldu zaten ben bu dönemde araştıracağını hiç zannetmiyorum ve güvenmiyorum

Avatar
ceritoğulları 2013-04-05 10:09:22

ben mehmet kekilin çağlayanceriti cazibe haline getirecek ilk ve tek aday olduğundan şüphem yok ak partide bunun farkındadır gerisi yalan tek gerçek hizmet adamı olduğu en önemlisi hırsız olmadığı arsız olmadığı namussuz olmadığı ırs haini olmadığı arkadaşlar bu şahsiyet bu dönem herkesin lideri tüm çağlayancerite hitap edecek tüm dualarımız onunla allah yar ile yardımcısı olsun

Avatar
padişahçı 2013-04-05 10:01:28

k mehmet yıldızlı mhp nin adayı akp etmeyecek oda mhp den olacak kendisininde niyeti o dur

Avatar
akp gönüllüleri 2013-04-05 09:39:54

Arkadaşlar hayırlısı olur inşallah. Akp nin adayı kim ise biz ona oy vereceğiz ama cerit helete ve bozlar da seçmenin büyük çoğunluğu K.Mehmet Yıldızlı nın akp den aday olmasına karşı bu gerçeği bilelim. Eğer akp kmy yı aday ederse seçimi Nazım hoca alır. Bu gerçeği gizlemeyelim. Akp li seçmenler olarak bunu iyi tahlil edelim. Bunun haricinde cerit te akp zorlanmadan seçimi alır. Lütfen görüşlerimizi yazarken karşıdaki kişinin görüşüne de saygılı olalım. Sevğiyle kalın.

Avatar
taraf 2013-04-05 09:36:55

arkadaşlar neden her zaman akp adaylar konuşuluyor heralda akp çeridi aldı cok eminler ya helet bozlar onayını oyunu almadan hiç kimse gelin güvey olmasın helete heletenin

Avatar
misafir 2013-04-05 09:08:08

ben bir hasan kekil seçmeni ve o sülaleye mensup biri olarak kesinlikle Mehmet kekil'e oy vermem çünkü o bir önceki seçimde kardeşleriyle birlikte bizi sırtımızdan vurdu.şimdi sıra bizde.

Avatar
misafir 2013-04-05 00:42:02

eski toprak ezer geçer yenileri hiç kuşkunuz olmasın:)

Avatar
misafir 2013-04-05 00:39:28

birader mevzu okumak değildir kusura bakma ama. memleketin yarısı en az ön lisans mezunu ama iş kafada bitiyor. keşke yıldızlı kadar tecrübe ve bilgi sahibi olsam. iddaa ediyorum diğer aday adayları bir tarafta yıldızlı bir tarafta münazara yapsalar memleket hakkında ezer geçer yıldızlı onları. isterseniz hepsini bir araya davet edip deneyelim. memleketin diplomayla yönetilmez olduğunu tüm cerit halkı görür o zaman.

Avatar
zara 2013-04-05 00:34:45

neyini söyleyeyim kardeş. maddelere bakıp ona göre mi çalıştı bu arkadaş yani. madem akpartili akpartinin düşncesine yatkın bir insan olmalı öyle işine gelmeyen bir iki madde için hayıra çalıştı ise bu adam demekki akpartili olmak ta işine gelmiyordur. o zaman başka partiden baksın işine vesselam. haa diyorsan ki senin referandumdaki maddelerden haberin yoktur diye hiç merak etme senin aday adayından daha çok ilgiliyim ben:)

Avatar
misafir 2013-04-05 00:14:34

nasıl özelliklermiş bu kimsede olmayıpta mustafa aydemirde olan özellikler acaba.

Avatar
levi 2013-04-05 00:13:23

üzeyir kızılsekinin mhp den aday olmasını istiyoruz. bırakın akp yi.mhp den götürür bu seçimi.

Avatar
gerçek ak partili 2013-04-04 23:08:07

Arkadaşlar burada yazılan yazıları iyice tetkik edin . inanın buraya yazı yazanların bazıları kasıtlı yazı yazıyor. Arkadaşlar bizler ak parti seçmeniyiz. Merak etmeyin ak parti merkez teşkilatı ilçemize gelir gerekli araştırmayı yapar, ki yapıyor da ve bundan kimsenin ruhu bile duymaz. Ve zamanı geldiğinde de ak parti adayını açıklar. İsmi ne olursa olsun ak partinin koyduğu aday bizim adayımızdır. Ha eğer bir kimse böyle düşünmüyorsa demek ki o kimsenin niyeti farklıdır. Lütfen oyuna gelip de bir birimizi rencide etmeyelim . Neymiş efendim Üzeyir bey mhp liymiş veya şu adayın arkasında kimse yokmuş falan filan. ya bırak bunu onlar düşünsün . burada yazı yazan arkadaşlar rahat olsun. partimiz kim ne düşünüyor. Kimin ne çevresi var. Kimin kazanma şansı daha fazla . kim aday olamazsa nasıl hareket edecek hepsini hepimizden daha iyi biliyor. Yok ben ille de burada yorum yazacam diyorsan o zaman kendi gönlünden geçen adayı yazarsın onunla ilgili duygu ve düşüncelerini yazarsın . Ak parti seçmenine de bu yakışır. Lütfen kendimize yakışanı yapalım. Bunun dışındakiler kasıtlı ve art niyetlidir.

Avatar
CERİT FANATİĞİ 2013-04-04 21:35:01

ŞABAN DİLİK HOCAMIZI DESTEKLİYORUZ ÇAĞLAYAN CERİTE HİZMET YAPA BİLECEK TEK KİŞİ ARKANDAYIZ HOCAM

Avatar
talha 2013-04-04 21:22:18

bnecede mhp den aday olur ve kazanma sansi co yüksek olur göreceksiniz

Avatar
serkan 2013-04-04 20:29:06

saymış olduğunuz uzuvlar allahın kullarına verdiği emsalsiz bir nimettir. keşke bu nimetler iyiye kullanılsa. kişide özellik demek kendi yeteneklerini, becerilerini, hünerlerini özel kabiliyetlerini icraa edebilmesidir. bunun için bende mustafa aydemir diyorum.

Avatar
misafir 2013-04-04 18:29:49

karar verin ama yaa. yorumlarda kimi mhp diyor kimi akparti.

Avatar
misafir 2013-04-04 18:18:42

doğru söylüyorsun arkadaşım; kaşı var, gözü var, saçı var, burnu var, iki kolu iki bacağı var.
memlekette kimde var bu özellikler:)

Avatar
misafir 2013-04-04 18:17:02

arkadaş ceritli yada heleteli değil birkere yaa. boşa kürek sallıyor denizinde küreğe değecek suyu yok onun.

Avatar
misafir 2013-04-04 18:14:23

birlik beraberlik dediğin bacanağını karşısına sormadan etmeden rakip olarak çıkmak mı. vay dadını yiyeyim bu birlik beraberliğin:))

Avatar
talha 2013-04-04 18:06:19

aday adayi cok da gercek aday olma niyeti olanlar az dir mesela celfin aday adayi ama aday olmaz cünkü arkasinda destek yok m,kekil aday olabilir belli bir destegi vardir

Avatar
ak parti sevdalısı 2013-04-04 17:56:51

bu partinin adayı üzeyir kızılseki olmalı

Avatar
ismet 2013-04-04 17:51:40

zara kardeşim sen şu refarandum da olyladığın maddelerden iki tanesini söyle sene bana

Avatar
avlanlı 2013-04-04 16:17:58

gülerim senin memleket sevdalına. andırın dururken heleteye sevdalı olurmu adam. bir kere halkın içinden değil. halkın dışından. yorum yazarken düşünüp yazmanı tavsiye ederim.

Avatar
lcv 2013-04-04 13:40:40

oyum nüfus müdürü mehmet kekil indir. diploma iş görüyorsa 3 tane diploması var

Avatar
remzi 2013-04-04 12:36:23

arkadaşım sen boşa okumuşsun ozaman belliki seninde yıldızlıdan farkın yok kusura bakma kabalık ediyorsam özür diliyorum ama doğru değilmi

Avatar
memleket sevdalısı 2013-04-04 10:44:11

ismail celfin başkan olmalı niye derseniz hakın içinden biri görevini laikiyla yapacagına sonuna kadar inanıyorum

Avatar
serkan 2013-04-04 09:47:37

mustafa aydemir diyorum. özellik çok. yoruma gerek yok.

Avatar
misafir 2013-04-04 07:54:37

Ben bir çağlayanceritli olarak çağlayanceritte ak pertinin geleceği olarak adam gibi aday yalansız dolansız sayın nufus müdürü mehmet kekili sonuna kadar çağlayanceritin geniş bir ailesi olarak sonuna kadar arkasındayız biz mehmet kekili istiyoruz nedenmi tarafsız etrafsız kişiliğiyle çalışkanlı ile memleket sevdalısı olarak tek aday tek çözüm başarılarının devamını diliyoruz.

Avatar
misafir 2013-04-04 01:01:18

Adı üstünde sadece bir duyum çok yakında oyle birşey duyacaksın ki duyum de