Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Anketi

Kahramanmaraş'ın yeni ilçelerinden Dulkadiroğlu İlçesi Belediye Başkanı kim olsun?

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Anketi

Kahramanmaraş'ın yeni ilçelerinden Dulkadiroğlu İlçesi Belediye Başkanı kim olsun?

23 Ekim 2013 Çarşamba 00:08
Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Anketi
Kahramanmaraş'ın yeni merkez ilçelerinden Dulkadiroğlu İlçesi Belediye Başkanı sizce kim olmalı? 

Seçimlere kısa bir süre kala aday adayları ortaya çıktı ve seçim çalışmalarına başladı. Kahramanmaraş'ın en büyük haber sitesi olarak okuyucularımızın görüşlerini duyurmak istiyoruz.

Sizce kim Dulkadiroğlu İlçesi Belediye Başkanı olmalı?

Yazın, yorumlayın, yayınlayalım...
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
birbilen 2013-11-05 17:12:31

AHMET ARIKAN Başka söze gerek yok.

Avatar
ömer 2013-11-02 21:32:24

dülkadiroğlu ilçesi için ideal aday mustafa özsoy dur. il genel meçlis başkanlığında yaptığı hizmetlerle bunu kanıtladı bir de halkın içinden birisi gittiği her yerde büyük bir ilgi görmesi bunun kanıtıdır

Avatar
nuri aytemiz. 2013-11-01 21:17:45

ahmet arıkan bu iş için tam isabet...Aytemizler olarak tam destek.

Avatar
İbay 2013-10-31 23:23:03

Ahmet Arıkan bu işi layıkı veçhile yapar

Avatar
selami uzun bertiz 2013-10-31 21:53:46

helel olsun sana ahmet arıkan abim.sen bu memlekete çağ atlatacaksın.bilbörtlerin,raketlerin reklamların ayrı ayrı titizlikle yapılmış.kahramanmaraşımızı da aynı titizlikle santim santim işleyeceksin işallah ahmet arıkan abim allah yolunu açık eylesin

Avatar
Hizmete evet 2013-10-31 15:29:26

akp nin göstermediği bütün adaylara oyumu verebilirim.Çünkü ne kadar seçilmeme korkusu varsa sırf iktidar tarafından aday gösterileyimde nasıl olsa her şekilde seçilirim mantığı var bu yüzden bu memleket yıllardır beceriksiz kişiler tarafından yönetildi ve sonuçta adanaya,g.antepe, kayseriye hem imrenerek bakar hale geldi.Ayrıca bizim vatandaşımız bilinçli bir seçmen değildir.Çünkü vatandaş hala genel seçimle yerel seçimin ayrımını yapamamaktadır.Hizmete değil partiye oy veriliyor.Eğer bu aday adayı arkadaşlar medeni cesaretlerine güveniyorlarsa bireysel olarak seçimlere girsinler. ama Nerdee.

Avatar
musa güngör 2013-10-31 12:21:33

Ahmet arıkan olmalı halk ne isteyecegini biliyor artik

Avatar
ismigül Bakırcı 2013-10-31 09:30:50

Ahmet Arıkan varsa bu partiye oy atılır, doğru düzgün insanların yönetici koltuğuna talip olmaları çok iyi

Avatar
vatandaş 2013-10-30 19:26:21

ben yahya dertli diyorum dahada başkasını demiyorum

Avatar
murat 2013-10-30 18:08:08

Ahmet Arıkan diyorum hayırlı uğurlu ola biz hizmet bekliyoruz.

Avatar
sevgi 2013-10-30 18:00:25

Ahmet ARIKAN diyorum fazla söze gerek yok insanlarımız artık bilinçli doğru kararı vericeklerdir.

Avatar
KAYABAŞI 2013-10-30 15:34:04

BEN MUSTAFA GÜRDAL DİYORUM BAŞKA BİR ŞEY DEMEYE GEREK DUYMUYORUM....

Avatar
ahmet paksoy 2013-10-30 15:04:57

Ahmet arıkan beyin böyle bir karar almasi cok guzel hayırlı olsun

Avatar
ahmet çalı 2013-10-30 14:37:39

ahmet arıkan beye hayırlı olsun en güzeli bu

Avatar
mehmet toplu 2013-10-30 14:27:09

Ahmet arikan diyorum

Avatar
cengiz terlikli 2013-10-30 14:23:51

Kahraman maraşa yıllarca siyasette hizmet vermiş ve halk tarafindan sevilen sayılan bir kişi diyorumbence ahmet arikan olmalı

Avatar
ilhami us 2013-10-30 14:18:30

Ahmet arikannin olması bence iyi olur işi bilen ve dürüt

Avatar
cennet kelebek 2013-10-30 11:44:24

En uygun kişi kısacası ahmet arıkan

Avatar
ayşe zincirkıran 2013-10-30 11:41:12

Siyasete yıllarca hizmet etmis halk tarafındanda kabül edilmiş kişi bencede ahmet arıksn olmalı

Avatar
kübra terlikli 2013-10-30 11:36:10

Ahmet arıkan olmalı siyasetin içinde olmasıda bir avantaj ayrıca beyefendiligi kişiliyide önemli diyorum

Avatar
Uzman İ.Atıcı 2013-10-30 08:51:33

Tabiki Ahmet Arıkan olsun isterim, inşallah temayul yoklamasında, haksızlık ve adaletsizlik yapılmassa olur zaten, çünki halkın çoğunlukla isteği, Ahmet Arıkan ismi üzerinde yoğunlaşıyor

Avatar
İzzet Bekereci 2013-10-29 18:51:53

Ahmet Arıkan seçilirse çok iyi olur , yıllardır bu iş için yetiştirilmiş bir yönetici, belediyecilik konusunda daha yetkin birini tanımıyorum doğrusu

Avatar
CEZMİ TUNA 2013-10-29 18:49:43

AHMET ARIKAN olsun istiyorum çünkü yıllardır siyasetin içinde belediye encümeninde yillarca görev yapmış belediyeciligi iyi bilen maraşlının sevdigi saygın bir insan Dulkadirogluna iyi hizmet yapacagına inanıyorum hayırlı ugurlu olsun

Avatar
emin 2013-10-29 15:23:06

Ahmet ARIKAN diyorum bilgi,birikim ve tecrübesiyle bu işin altından çıkacaktır.Bir tane olsun kamuoyunda olumsuz bir eleştirisini duymadım hayırlı uğurlu olsun biz dulkadiroğlu olarak hizmet bekliyoruz.Saygılar...

Avatar
zabun 2013-10-29 15:16:27

Fazla söze gerek yok Ahmet ARIKAN halkdan biri tecrübeli bu işi layıkıyla yapacağına şüphem yok hayırlı uğurlu olsun

Avatar
İrem Buzlu 2013-10-29 14:34:09

Ahmet Arıkan bey dün adaylığını açıkladı, kendinden gayet emin ve kararlıydı, bu kadar kararlı ve kendini yetiştirmiş bir insanın yaşadığım bölgeye başkanlık yapması beni son derece mutlu edecek, Allah yolunuzu açık etsin Ahmet Arıkan bey

Avatar
Kenan Ay 2013-10-28 22:13:21

Ben tecrübe ve birikimi ile Mustafa Özsoy derim

Avatar
hatice kuru 2013-10-28 21:35:18

ahmet arıkan bu gün adaylığını açıkladı.kısa ve öz.şov yapmadan ben bu işi biliyorum.30 seneden beri kendimi yetiştirdim göreve talibim diyor işallah ahmet arıkan dulkadiroğluna belediye başkanı olursa bölgenin çehresini değiştirecektir.

Avatar
Fazıl Kısa 2013-10-28 20:12:49

Bu göreve Mustafa Özsoy layık. Halkın içinden biri.

Avatar
Muhammet Çobanoğlu 2013-10-28 20:07:48

Mustafa Özsoy halkın hizmetkâr ı olabilecek isim. Benim tanıdığım en kaliteli isim.

Avatar
haci murat kilinc 2013-10-28 18:34:09

Mustafa ozsoy diyen gitsinde karacasuyu gorsun.yollar delik desik..ahmet arikan halktan biri ve bu isi fazlasiyla iyi yapar bence.

Avatar
haci murat alic 2013-10-28 18:31:40

Burada hizmet yapabikecek.gercek aday ahmet arikandir.bu yuzden destegimiz ahmet arikanadir

Avatar
İ.Baydemir 2013-10-28 15:02:10

Bence Ahmet Arıkan olmalı, Maraşlının yakından tanıyıp sevdiği bir isim,

Avatar
Ökkeş Erdoğdu 2013-10-28 13:05:14

Selin Önünde Durulmaz. Başkan Mustafa Özsoy.

Avatar
Erkan Dağ 2013-10-28 12:28:59

Mustafa Özsoy haricinde oy kullanmam kardeşim. Hizmet istiyorum.

Avatar
İrfan Baltacı 2013-10-28 07:45:41

Ahmet Arıkan olursa Dulkadiroğlu bölgesi yaşadı, Ahmet bey gerçekten her işini mükemmel yapan bir insan, şimdiden hayırlı olsun

Avatar
gökhan 2013-10-28 07:17:48

Ahmet Arıkan diyorum başkada birşey demiyorum hayırlı uğurlu olsun

Avatar
maraşlı 2013-10-27 21:42:09

arkadaşlar ben kendi şahsıma necati okay harici olursa oy dahi kullanmam

Avatar
Mehmet Emin Öksüz 2013-10-27 20:01:01

Ahmet ARIKAN beyin aday olucağını sitesinizden okudum çok sevindik yıllarca belediye encümeninde şuanda ilgenel meclisinde hizmet vermekte bildiğim kadarıyla bilgi ve tecrübesi dulkadiroğluna yeni bir çehre açıcaktır yolu açık olsun.

Avatar
sedat 2013-10-27 19:51:55

Ahmet ARIKAN varsa ak partiy oy var hayırlı olsun

Avatar
İsmail Alıcı 2013-10-27 19:43:22

Eğer Dulkadiroğlu nun yaşanabilir bir yer olması istiyorsak Mustafa Özsoy.

Avatar
M.Fatih 2013-10-27 19:38:50

Arkadaşa katılıyorum Ahmet Arıkan varsa sülale olarak oyumuz Ahmet beye

Avatar
İdil Burcu 2013-10-27 18:45:52

Ahmet Arıkan o koltuğa yakışır, hakkını verir

Avatar
İNBA 2013-10-27 12:16:53

Ahmet Arıkanın aday olmasına çok sevindim, diğer aday arkadaşlarda sevilen isimler ama Ahmet Bey dik duruşu ve karizması ile dört dörtlük bir başkan olacaktır.

Avatar
Ali V eda 2013-10-27 07:56:08

Mustafa Özsoy başkan lık için en doğru isim. Birikim, tecrübe ve Dürüst lük özsoy da.

Avatar
ayşe sarı 2013-10-26 23:48:33

ahmet arıkan aday olacaksa diğerlerine geçmiş olsun.

Avatar
İ.Baha Atarcı 2013-10-26 23:13:34

Ahmet Arıkan aday olursa ailecek Akp ye oy vereceğiz

Avatar
sultan 2013-10-26 21:41:24

Ahmet ARIKAN geçmiş birikimi ve tecrübesi kanımca dulkadiroğlu mıntıkasına çok fazla katkı sağlar hayırlı uğurlu olur inşallah memleketimize

Avatar
Kadir uzman 2013-10-26 21:30:37

Ahmet ARIKAN kesinlikle değerlendirilmeli Ak parti bu defa değerlendirmeli diyorum.

Avatar
ÖMER 2013-10-26 21:08:47

DULKADİROĞLU İLÇESİNE MUSTAFA ÖZSOY OLMALI ÇÜNKÜ TECRÜBESİ VE DÜRÜSTLÜĞÜYLE BUNU YAPACAKTIR.KAPISI HERKESE AÇIKTIR HERKESİN DERDİYLE İLGİLENİYOR BİRDE İL GENEL MEÇLİS BAŞKANLIĞINDA DA YAPTIĞI HİZMETLERDE UNUTULLMAMALIDIR.ONUN İÇİN DİYORUM Kİ MUSTAFA ÖZSOY DULKADİROĞLU İLÇESİNE BAŞKAN OLMALIDIR.

Avatar
İsmet Babaoğlu 2013-10-26 20:00:25

Ahmet Arıkan mutlaka değerlendirilmesi gereken bir isim

Avatar
idil Beyazay 2013-10-26 18:51:11

Ahmet Arıkan bey bence de doğru karar olur, İnşallah Allahım nasip etsin

Avatar
Metin Açık 2013-10-26 10:40:48

Ben kişiliği ne ve dürüstlüğüne güvendiğim. Ayrıca hayal satmayan Mustafa Özsoy beye tam destek olacağım.

Avatar
İsa Akdemir 2013-10-26 10:30:24

Ben Dulkadiroğlu nun çehresinin değişmesini istiyorum. Bu sebeple tecrübesi ve çalışkan kimliği ile tanınan Mustafa Özsoy a destek olacağım.

Avatar
Bekir 2013-10-26 09:30:26

Şehrin kalbi olan Dulkadiroğlu ilçesine şehrin eski ailesine mensup hizmet geçmişi güçlü bir isim olarak Ahmet Arıkan yakışır. İnşallah bir hata yapılmaz ve bu ilçe için bir fırsat olan Ahmet Arıkan'a bu görev verilir. Hayırlı olsun şimdiden.

Avatar
Hakan C 2013-10-26 01:06:18

ben 12 şubat belediye başkanlığına oy kullanacağım ama keşke 12 şubata mustafa Özsoy aday olsaydı.laf olsun diye yazmıyorum gerçekten adam gibi adam.büyük başkan seni çok seviyoruz.

Avatar
İsmet Baha Atıcı 2013-10-25 23:29:49

Eğer ele geçen fırsatı kaçırmak istemiyorsanız Ahmet Arıkan başa geçmeli, arkadaşlar bu iş ciddi, dulkadiroğlu gibi yeniden şekillendiilmesi gereken bir bölgenin üstesinden ancak Ahmet bey gelir, lütfen maraş için düşünelim

Avatar
hatice sarı 2013-10-25 23:01:17

Ahmet ARIKAN büyük şehir adayı olmalıydı.dulkadir oğlu belediyesinde geçmiş tecrübelerine tecrübe katarak inşallah bundan sonraki dönemde gümbür gümbür büyükşehir belediyesine başkan olarak gelecekdir.Yanındayız Ahmet abicim

Avatar
gözlemci i 2013-10-25 20:26:15

yorumlara dikkat ettimde mustafa özsoya yazılan yorumlar aynı kişi tarafından yazılıyor sanırım, kaç defadır olmuş aynı şey arka arkaya 4-5 yorum 1 dk içinde yazılmış,

Avatar
Ankara Kulisi 2013-10-25 19:22:42

Mustafa Özsoy'un durumu kesinleşmiş. Hayırlı olsun.

Avatar
Burçe Erol 2013-10-25 18:36:36

Mustafa Özsoy

Avatar
Mevlevihanesi 2013-10-25 18:35:49

Mustafa Özsoy bey benim Dulkadiroğlu için tercihim.

Avatar
Selami AK 2013-10-25 18:34:47

İnşallah Mustafa Özsoy Dulkadiroğlu na başkan.

Avatar
EMRULLAH BALBABA 2013-10-25 15:57:20

Ebul Heysem isimli sahabe, ihtiyacı olan iki hizmetçiden birini seçme hususunda Peygamberimize danışmış ve O'nun seçmesini istemiştir. Peygamberimiz (s.a.v.); “İstişare edilen kişi güvenilendir.” Buyurarak namaz kılarken gördüğü hizmetçiyi seçmesini ona tavsiye etmiştir.

Avatar
hayrettin 2013-10-25 12:55:45

ahmet arıkan hem kişilik hem de hizmet kalitesiyle belediye başkanlığına yakışacak bir isim

Avatar
Vakfı Muteber 2013-10-25 12:36:34

Tek kelime Özsoy

Avatar
Alıcılar Galerisi 2013-10-25 12:33:07

Mustafa Özsoy bu işe yakışır. Tecrübeli olgun ve Dürüst

Avatar
Emine Kır 2013-10-25 12:31:59

Başkan Mustafa Özsoy olmalıdır

Avatar
Mehmet Gül 2013-10-25 12:31:22

Ben Dulkadiroğlu na Dulkadiroğlu lu olan Mustafa Özsoy u yakistırıyoum.

Avatar
Hakan Alp 2013-10-25 12:30:11

Mustafa Özsoy. Çok kaliteli bir adam.

Avatar
Abdulbaki 2013-10-25 12:27:59

Biz Mustafa Özsoy beyefendiye destek olcağız.

Avatar
Şeref şeker 2013-10-25 12:27:12

Ben tanıştım proje adamı Mustafa Özsoy.

Avatar
AK Gençlik 2013-10-25 12:25:28

Benim tarafım Mustafa Özsoy. Tecrübeli ve İlkeli.

Avatar
M.Fatih 2013-10-25 12:25:04

Ahmet ARIKAN hayırlı uğurlu olsun

Avatar
yabancı 2013-10-25 12:24:34

Ben marasta yaşayan bir yabancı olarak Özsoy derim

Avatar
ibrahim b. 2013-10-25 12:21:50

inşallah ahmet arıkan olur, dualarım onunla

Avatar
Hadi Tunç 2013-10-25 12:15:11

Mustafa Özsoy başkan.

Avatar
Hasan Purtaş 2013-10-25 12:14:38

Biz maraşlıyık ve adam gibi adam Mustafa Özsoy u destekliyoruz.

Avatar
Nagehan Erdoğan 2013-10-25 12:13:12

Bakın kapısından içeri giremeyeceğimiz hizmetle alakasi olmayan adamlar yazmayın. Bu işi erbabına bırakalım Mustafa Özsoy.

Avatar
Mine Eryiğit 2013-10-25 12:11:26

Bence en önemlisi dürüst olması ve halka tepeden bakmaması bu sebeple mustafa özsoy. ..

Avatar
Naciye Alıcı 2013-10-25 12:09:52

Buraya Dulkadiroğlu nda oturanlar yorum yapsın. Biz hizmet istiyoruz ve Mustafa Özsoy diyoruz.

Avatar
İ.Avcıoğlu 2013-10-25 10:27:26

Ben tüm kalbimle Ahmet beyi destekliyorum, adayım Ahmet Arıkan

Avatar
İnci Başaran 2013-10-25 08:54:08

Ahmet arıkan çok iyi olur, kararlı ve dürüs insanlara bugünlerde daha çok ihtiyacımız var

Avatar
Bilge Kağıt 2013-10-25 08:36:39

Özsoy'u destekliyorum

Avatar
Ahmet Koca 2013-10-25 08:33:53

Mustafa Özsoy bey Dulkadiroğlu için en iyi tercih.

Avatar
Ismail Döndü 2013-10-25 08:32:53

Ben şeyh adil Mahallesi nde kendisine gösterilen sevgiyi gördüm. Mustafa Özsoy başkan.

Avatar
Hasan Vanlı 2013-10-25 08:31:11

Benim duyunlarına göre mustafa özsoy bu işi hakkı ile yerine getirir.

Avatar
tellizadep 2013-10-24 22:58:34

tabıkı ahmet arıkan dulkadıroglu beledıyesine başkan olabılecek kapasitede bögeyı ve bölge halkı ıle içiçe olan birisi olarak dolkadıroglu nu imar edebılecek ufku acık bır başkan olacagına inandıgım bırısı dır başkanımız ahmet arıkan olarak görmek isteriz

Avatar
selami 2013-10-24 22:47:12

Ahmet arıkan dulkadiroğlunu imar edebilecek tek aday.şimdiden hayırlı olsun.

Avatar
serkan doğru 2013-10-24 22:43:57

Ben bir gurbette Kahramanmaraşlı olarak Ahmet Arıkan beyin aday olduğunu sitenizden okudum ve canı gönülden destekliyorum memleketimiz için çok doğru bir karar olduğunu düşünüyorum ALLAH yar ve yardımcısı olsun.

Avatar
mehmet mazı 2013-10-24 22:40:07

Dürüst ilkeli tecrübeli bilgili Kahramanmaraş sevdalısı Ahmet ARIKAN'ın bu görevi en layıkı ile yapacağına inanıyorum.

Avatar
Abdurrahman Erol 2013-10-24 21:34:57

Siyasetin sağlam ismi, Belediyeciliğin dürüst kimliği, Gönüllülerin Başkanı Mustafa ÖZSOY

Avatar
Berre Özcan 2013-10-24 21:27:30

Mustafa Özsoy bey haklının yanında. Dulkadiroğlu na o diyorum

Avatar
Göktuğ Erol 2013-10-24 21:19:42

Halkın bağrına bastığı isim Mustafa Özsoy bey bu işi helali ile yapar.

Avatar
Şahin Bey 2013-10-24 20:56:31

Kendisi il genel meclisi baskanlığı görevinde iken çok faydalı oldu. Mustafa ÖZSOY

Avatar
Arzu Bozkır 2013-10-24 20:55:13

En büyük başkan Özsoy!

Avatar
Orhun Yapıcı 2013-10-24 20:54:21

Herkes kendisinden olumlu bahsediyor. Mustafa Özsoy olmalı

Avatar
Hakan Altun 2013-10-24 20:52:58

Mustafa Özsoy abi çok kaliteli bence faydalı olur.

Avatar
Ali Aktürk 2013-10-24 20:52:07

Bizim temelli miz Mustafa Özsoy başkan.

Avatar
Necip Vardar 2013-10-24 20:51:21

Ben dulkadiroglunda yaşıyorum hizmet istiyorum ve Mustafa Özsoy diyorum..

Avatar
Hasan Sağlam 2013-10-24 20:49:11

Benim dualarımda Mustafa Özsoy var inşaallah.

Avatar
Alperen 2013-10-24 20:48:16

Mustafa Özsoy başkan dimdik arkandayız...

Avatar
Dulkadiroglu Sakini 2013-10-24 20:47:30

Mustafa Özsoy bu işe talip ise arkasında yız sonuna kadar

Avatar
Karacasu 2013-10-24 20:46:22

Karacasuyu şekillendiren insan MUSTAFA ÖZSOY olmalı bence

Avatar
Alkım Burçe 2013-10-24 20:22:55

Karizmatik ve tecrübesi ile Mustafa Özsoy yakisir.

Avatar
Sertaç Kağan 2013-10-24 20:21:32

Ben yakından tanıyorum Mustafa Özsoy uygundur.

Avatar
Ali Tuğcu 2013-10-24 20:20:25

Mustafa Özsoy karakterli ve Sağlam Adam..

Avatar
Betül Erol 2013-10-24 20:19:10

Tecrübeli ve Dürüst Mustafa Özsoy beyefendi.

Avatar
Neslihan Yüksek 2013-10-24 20:16:33

Adam gibi adam Mustafa Özsoy. ..

Avatar
Nazlı Sürsal 2013-10-24 20:15:27

Halka yakın duruşu ve ulaşılabililiği ile Mustafa Özsoy.

Avatar
Tuğra Vural 2013-10-24 20:13:54

Mustafa Özsoy bey tüm görevleri hakkı ile yerine getirmiştir. Ona yakışır.

Avatar
Erol 2013-10-24 20:11:36

Ahlaklı duruşu ve tecrübesi ile Mustafa Özsoy.

Avatar
süleyman kelebek 2013-10-24 19:59:33

Dulkadirogluna ahmet arıkan yakışır kisiliyi ve siyasetin içinden gelmeside çok güzel

Avatar
gülümser terlik 2013-10-24 19:53:09

Ahmet arikan beyi büyüksehir bld baskanliginda gormek isterdik

Avatar
ibrahimbozdağ 2013-10-24 19:21:03

dulkadiroğlu için aday olanlar, hep büyük başlar olmuş, az ama öz isimler, değerli isimler, benim gönlümden Ahmet Arıkan geçiyor, hayırlara vesile ola

Avatar
İsmet Baydemir 2013-10-24 14:10:51

Helal olsun Ahmet Arıkan'a bu adamı cesaret ve esas duruşundan dolayı çok sevmeye başladım, aday olduğunu buradaki yorumlardan öğrendim, bu başkanlık işini ondan iyi yapan bulamaz maraşlı,

Avatar
ihsan baltacı 2013-10-24 14:04:41

Tek kelimeyle AHMET ARIKAN

Avatar
Hüseyin 2013-10-24 14:04:33

Ahmet Arıkan olsun.

Avatar
M.Akif 2013-10-24 14:04:13

Yapılan yorumları okuyorum saygıyla karşılıyorum banim görüşüm ise bence Ahmet ARIKAN neden yıllarca belediye encümen üyeliği yapmış şu an il genel meclis üyesi ve birçok sivil toplum kuruluşunda görevler almış deneyimli bir kişi bence memleketimize dulkadiroğluna fazlasıyla katkı sağlıyacak bir insan hayırlı uğurlu olsun diyorum.

Avatar
isa 2013-10-24 13:27:10

mustafa özsoy olmalı deneyimli oldugu için

Avatar
türkiye 2013-10-24 13:22:36

bence dulkadiroğlu ilçe belediye başkanı mustafa özsoy olmalı niye derseniz belediyecilikten deneyimli garibanın derdini anlayan birde bu bölge mağdur edilmiştir.4 ve 5 seneden berli çocuklar barakada eğitim görüyorlar

Avatar
hasan arslan 2013-10-24 11:20:12

Ahmet ARIKAN dan büyükşehir adaylığı bekliyorduk.bomba gibi DULKADİROĞLU belediyesine adı geçmeye başladı.teşkilatın adayıyım diye çıkan birtakım ınsanların oyununu bozdu.HELAL OLSUN SANA AHMET ARIKAN.yine adalet adına,demokrasi adına yolda olduğunu gösterdin.hesabı olanların,ahbap çavuş ilişkilerini tezgahını bozdun her zaman yanındayız.

Avatar
Yaşar Bozağa 2013-10-24 09:21:35

Ben yorum yazanları dikkatle izliyorum. Hepsine saygım var. Ben de uzun sözün kısası Ahmet Sandal diyorum. Pazarcıklı Yaşar Bozağa

Avatar
Fatih 2013-10-24 09:17:06

Benim görüşüm Ahmet ARIKAN diyorum milletimize hayırlı olsun inşallah.

Avatar
ugur kılıç 2013-10-24 09:08:28

ben olayım

Avatar
İrfan Can Bakan 2013-10-24 09:00:16

Ahmet Arıkan'ın adaylığını açıkladığını duydum, bence çok iyi yapmış, halk tarafındanda sevilen birisi, kaliteli bir isim, başkan olmasını canı gönülden isterim

Avatar
MEHMET ÇİÇEK 2013-10-24 08:52:43

TABİKİİ MUSTAFA ÖZSOY...

Avatar
SONERRR 2013-10-24 08:25:01

SADECE GÜLERİM SİZE :):):

Avatar
hayaldi 2013-10-24 00:33:28

mustafa özsoy

Avatar
qoqo 2013-10-23 22:04:45

cumhuriyet halk partisinden büyük bir bomba bekliyorum

Avatar
Dulkadiroğlu Sakini 2013-10-23 19:15:10

Mustafa ÖZSOY olmalı, zaten yapılan Kamu Oyu yoklamasında p çıktı.

Avatar
mkkay 2013-10-23 18:35:52

dulkadiroğlu nun gerçek anlamda belediye başkanına ihtiyacı var.viraneye el atacak yani.tanımıyourz daha kimseyi benim bir suçum yok.onlar tanıtsın

Avatar
nadir ç 2013-10-23 18:21:51

belediyeciliği belediyeden anlayanlar yapmalı bu işi geri dönüşüm uzmanı AHMET SANDAL yapmalı diyorum....

Avatar
F.avcı 2013-10-23 18:20:42

Ahmet Arıkan kesinlikle değerlendirilmeli duruşuyla, vizyonuyla halden anlayan bir insan umarım Ak parti bu defa bu kişiyi değerlendirir.

Avatar
HANİFİ 2013-10-23 16:42:47

Mustafa ÖZSOY olmasında kim olursa olsun,memlekette adammı kalmadı

Avatar
ERCAN 2013-10-23 16:28:34

Ahmet ARIKAN BELEDİYE BAŞKANI OLMALI

Avatar
SAVAŞ 2013-10-23 15:44:08


DOĞRU,DÜRÜST,BİLGİLİ,MÜTEVAZİ ve İLKELİ TERTEMİZ MEMLEKET SEVDALISI HİZMET İÇİN YÜREĞİNİ KOYMUŞ VE 1 SENE ÖNCE BÜYÜK BİR CESARET GÖSTEREREK BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR BİRŞEKİLDE AKPARTİ İL BAŞKANLIĞI İÇİN ADAYLIĞINI KOYMUŞ VE SİYASETTE MEMLEKET İÇİN DİRSEK ÇÜRÜTMÜŞTÜR, YÖNETİCİ SIFATI TAŞIYAN HİZMET ADAMI AHMET ARIKAN DİYORUM.

Avatar
SAVAŞ 2013-10-23 15:43:08


DOĞRU,DÜRÜST,BİLGİLİ,MÜTEVAZİ ve İLKELİ TERTEMİZ MEMLEKET SEVDALISI HİZMET İÇİN YÜREĞİNİ KOYMUŞ VE 1 SENE ÖNCE BÜYÜK BİR CESARET GÖSTEREREK BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR BİRŞEKİLDE AKPARTİ İL BAŞKANLIĞI İÇİN ADAYLIĞINI KOYMUŞ VE SİYASETTE MEMLEKET İÇİN DİRSEK ÇÜRÜTMÜŞTÜR, YÖNETİCİ SIFATI TAŞIYAN HİZMET ADAMI AHMET ARIKAN DİYORUM.

Avatar
YUNUS 2013-10-23 15:35:42

genç dinamik durust ve tercubeli necati bey olmalı

Avatar
cCc 2013-10-23 15:11:47

Benim bildiğim MHP, BBP şimdide AKPKK da acaba bundan sonraki durak neresi davayı değilde siyaseti iyi öğrenmiş yağmuru sevenler üyesi olmuş. Bana göre hiç bir yere yakışmıyor.Desini almış ediyor ezber Mustafa ÖZSOY a neyler.

Avatar
FIRAT 2013-10-23 14:50:48

HANİFİ ÜNSAL BEYİ BAŞKAN OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ.

Avatar
MUSTAFA 2013-10-23 14:30:13

DULKAİROĞLU İLÇE BELEDİYESİ BANA GÖRE NECATİ OKAY BEY

Avatar
EDEM 2013-10-23 14:15:30

katılıyorum.

Avatar
EDEM 2013-10-23 14:15:04

katılıyorum.

Avatar
Şehmus Ersoy 2013-10-23 14:12:01

Mustafa Özsoy u Başkan görmek isterim.Bir yabancı olarak(ikametim burda) takip ettiğim kadar ve işi icabı olsada halka birşeyler verecegine eminim.İnşallah teşkilat dogru karar verir.

Avatar
ali veli 2013-10-23 14:05:13

mustafa özsoy en iyi o olur

Avatar
maraşlı 2013-10-23 13:54:35

Tabiki Mustafa ÖZSOY

Avatar
MİLLİ GÖRÜŞ 2013-10-23 13:53:11

saadet partisinde kalmış sadakatli inancı kuvvetli kardeşlerimizden biri olsun.

Avatar
Ali AYDIN 2013-10-23 13:48:24

Bencede Mustafa ÖZSOY

Avatar
Abdullah ALICI 2013-10-23 12:31:16

30 YILLIK TECRÜBE VE BİRİKİMİYLE KESİNLİKLE İL GENEL MEÇLİS BAŞKANI SAYIN MUSTAFA ÖZSOY OLMALIDIR...

Avatar
Aykut Kaan 2013-10-23 12:03:41

Gardaş mümkünse bütün bölgeleri mustafa poyraza verin :)

Avatar
edem 2013-10-23 11:47:26

necati okay .ak parti adına düzgün bir isim

Avatar
burak 2013-10-23 11:12:56

şakamı?? misyon vizyon sıfır necati okay kim ya??türkçeyi konuşmayı bilmeyen adam belediye başkanımı olucak.allah aşkına açın şı gözlerinizi artık.

Avatar
ALI 2013-10-23 11:05:46

NECATİ OKAY

Avatar
YAKUP GÖKÇE 2013-10-23 10:36:04

BENCE HALKIN İÇİNDEN BİRİ OLSUN O DA MUSTAFA ÖZSOY BU ÖZELLİK VAR ONUN SİYASET ANLAYIŞI TEMİZ BİR DÜZEN HEP TAKTİR ETMİŞİMDİR O YÜZDEN ARKANIZDAYIZ SAYIN ÖZSOY

Avatar
Süleyman ALKAN 2013-10-23 10:05:48

Necati OKAY olmalı

Avatar
İrfan Bayram Avcı 2013-10-23 10:05:30

Bence Ahmet Arıkan olmalı, kalite karizma dürüstlük, ne ararsan var sayın Arıkanda

Avatar
Süleyman ALKAN 2013-10-23 10:05:05

Necati OKAY

Avatar
okkes yasar 2013-10-23 09:57:56

Bu ise tecrubesiyle yeni kurulacak olan belediyeye Mustafa özsoy ..dur.Halka ispatlamis bir isimdir

Avatar
Ahmet 2013-10-23 09:56:54

akp den olmasında kim olursa olsun

Avatar
Hasan 2013-10-23 08:46:21

Dulkadiroğlu için en uygun isim Mustafa Özsoy'dur.Deneyimli daha önce bu işi yapmış ve başarılı olmuştur.

Avatar
canpolat 2013-10-23 08:41:10

güzel insan görev aşıgı haklak hizmet etmekten kacınmayan 24 saat vatandaşın hizmetine koşan dulkadir oğlu belediye başkanlıgına yakışır isim mustafa gürdal kardeşime şimdiden başarılar dilerim

Avatar
Kerim KÖSE 2013-10-23 08:17:54

İşte Dulkadiroğluna yakışan belediyeciliği bilen bir kardeşimiz var halktan biri keşke 12 şubat içinde böyle bir aday olsa tabiki bu aday Mustafa ÖZSOY halk gibi konuşan halkla konuşan kendini haklın üstünde görmeyen herkesi kucaklayacak bir aday Mustafa ÖZSOY tabi bu benim kanaatim.

Avatar
MEHMET 2013-10-23 08:17:33

KESİNLİKLE NECATİ OKAY GİBİ BİR İSAN TALİPSE BU İŞE O OLMALIDIR NECATİ OKAYA SONUNA KADAR GÜVENİYOR VE DESDEKLİYORUZ

Avatar
HAKAR 2013-10-23 08:09:06

NEYE GÖRE YORUM YAPCAĞIMIIBİLMEDİĞİM İİN BAŞKAN ADAY ADAYLARININ İSİMLERİNİ VE VİZYONLARINI GÖRMEK İSTİYORUM.

Avatar
osman keçecioğlu 2013-10-23 07:51:06

hasan kara

Avatar