Ekinözü Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Ekinözü Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

Ekinözü Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Ekinözü Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

17 Mart 2013 Pazar 00:54
Ekinözü Belediye Başkanı Kim Olsun?
Ekinözü Belediye Başkanı Kim Olsun?

Kahramanmaraş'ta merkez, ilçe, belde belediyeleri olmak üzere çok sayıda belediyelik olması nedeniyle anket sistemi değiştirilmiştir. Her belediyelik için ayrı başlıklar halinde anket yapılacaktır.

Bu haberin altına sadece Ekinözü Belediye Başkanı olmasını istediğiniz kişilerin isimlerini yazabilirsiniz. Diğer belediyeler için ayrıca anket yapılmaktadır.

Anket Nasıl İşleyecek?

Sizler Ekinözü Belediye Başkanı olmasını istediğiniz adayın ismini ve isterseniz neden başkan olmasını istediğinizi yorum olarak yazacaksınız.

Haber46 ekibi, yazılan tüm isimleri IP'lerle birlikte excel veritabanına kaydedecek. Daha sonra en çok yazılan isimleri, kamuoyunda dolaşan diğer isimlerle birlikte belirleyecek ve seçmeli anket düzenlenecektir.

Başkan olmasını istediğiniz kişilerin isimlerinin yanında isterseniz parti ismi de yazabilirsiniz.

Yorumlar özenle incelenecek ve hakaret, küfür, iftira içermeyen düzeyli eleştirilerin olduğu yorumlar yayınlanacaktır.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
celali 2014-02-02 13:00:24

ekinözü belediye başkanı fatih vicdan olsun hizmet istiyorsak eğer.projeleri beceri ve özgüveniyle ekinözüne yakışır bi başkan.ekinözüne hizmet edecek tek kişi olduğuna inanıyorum.

Avatar
Ahmet 2014-02-01 13:46:55

Bünyamin Kılıç olsun ekinözü kazansın

Avatar
İBRAHİM KANZA 2013-12-06 23:23:22

EKİNÖZÜ BELEDİYE BAŞKANI FATİ VİJDAN OLSUN EKİNÖZÜ BİR BAŞKAN GÖRSÜN

Avatar
talip şakalar 2013-11-10 19:30:42

bu seferde fuat yardımcıyı deneyelim ne dersiniz

Avatar
ekinözlü 2013-11-05 21:29:48

arkadaşlar kemal eker in yaptıgı himetleri hatırlayamadım hatırlayan varmı

Avatar
ismail özer gazioglu 2013-11-01 22:48:10

slm ekinözü vatandaşı ve genci olarak ekinözü beladiye başkanlıgına nursi çelegen içinher zaman varız [ak partiden nursi çelegen olursa özellikle varız] ben bunu bana bir faydası olarakta demiyorum benim işim var allaha şükür işsizde degilim halkın için faydalı olanı secmemiz hakkımız [yetkililere duyrulur gereginin yapılmasını arz ederim.

Avatar
ibrahim inan 2013-10-27 11:20:36

bağımsız belediye başkan adyımız sayın fuat yardımcıya başarılar dileriz arkasındayız

Avatar
şevket özer 2013-10-25 09:55:43

Ekinözü'nün Başkanı Osman ÖZEN olmalıdır. En az 200 kişiyi ekmek sahibi yaptı. Bu insanlar ahde vefa göstermelidir. geri boş

Avatar
halit özer 2013-09-25 18:25:45

ğönnum fatih beyden yana 18 yıldan buyana celaya gelmiyorum ama bu seçimde geleceyim insallah teprikler fatih BASKAN

Avatar
Ekinözü 2013-09-13 22:48:33

Gelin eskilere gidelim .Osman Özen Kemal Eker ..

Avatar
kemal eker başkan 2013-09-13 11:22:10

Sayın Kemal EKER gecmiste yaptiklariyla kendini kanitlamis bir adamdir. Dava adamidir, yureklidir, mazlumun yanindadir, emegin yanindadir, en onemlisi HAKKIN yanindadir .Baskan Kemal EKER olacak insallah..

Avatar
İBRAHİM 2013-09-12 20:38:17

YILLARIN DENEYİMİ USTA POLİTİKACI KEMAL EKER SİYASETE GERİ DÖNDÜ HABERİ OLMAYANLAR HABERDAR OLSUNLAR

Avatar
KADİR GÜLLÜ 2013-09-12 20:29:42

ilçemiz yıllardır bakımsız kaldı.ilçemizi kalkındıracak bir adam lazım Kemal EKER bu işin adamı abimizi destekliyorum elimizden ne gelirse tüm kalbimizle çalışmaya hazırız.

Avatar
MEHMET AKİF VİCDAN 2013-09-07 11:22:13

TABİKİ FATIH VİCDAN BASKA ADAM AKILI BIR ADAY GOREMIYORUM SANMAYIN FATIH VICDAN AKRABAM DIYE YAZIYORUM BEN ZAMANINDA EROL USTUNE OYVERMIS BIR ADAMIM EROL USTUNEOYVERDIM AMA PISMANIM HERHANGI BIR EKINOZUNE BIR FAYDASINI GORMEDIM FATIH VICDANI NEDEN SECTIGIBE BAKILIRSA BIR INSAN YEMIYE DEYIL CALISMIYA VE EKINOZUNU GELISTIRMEYE UGRASIR FATIH VICDAN YEMEK ISTESE KENDI PARALARI KEEN DINE VE YEDI CEDINEYETER ONUN ICIN UMUDUM FATIH VICDANIN EKINOZUNE VE EKINOZU ICMELERINE FAYDALI BIRSEYLER YAPACAGINI HISSEDIYORUM SIZLERIDE BEKLERIM VARSA BIR SORUNUZ BUYRUN BEKLERIM M.AKİF VİCDAN

Avatar
Ekinözü Belediye Baskanı Erol ÜSTÜ 2013-08-29 16:32:28

Nursi Çeleğen AKP den aday olursa kazanma ihtimali 0 artar.Ben de Nursi Bey'i sonuna kadar destekliyorum.Ben yapamadım bari başkanlık koltuğuna dürüst mert insan Nursi Bey otursun.

Avatar
Ekinözü merkez 2013-08-17 21:52:00

Arkadaşlar bırakın fatihi nursiyi filan bunlar belediyecilikten ne anlar . Bünyamin kılıç aday olacakmış . buyursun olsun parası varmıs seçimi alırmıs . Bizim oylarımız satılık değil kimse kusura bakmasın biz para değil hizmet bekliyoruz hizmet.

Avatar
memleketim 2013-08-09 01:31:43

Ekinözü nün eski bld. başkanı Osman Özen beyi destekliyorum . Dürüst iyi niyetli bi insan . iş aş verdiği insanlarınsa haddi hesabı yok . Gelin Osman Özen bey le işşizliğe son diyelim .

Avatar
SALAVAN DAĞLI 2013-07-31 08:46:16

ARKADAŞLAR MEMLEKETE HİZMET İÇİN HİZMETE LAYIK ADAY LAZIM BAKIYORUM ADAY LİSTELERNEDE ÇOĞU İSİMLER MEMLEKETİ SOYUP MAHKELERE İFADE VERMEKTEN HALKA HİZMETİ UNUTUP KENDİ SAFLARINA ÇIKAR SAĞLAYANLAR HALA UTANMADAN EDEPSİZCE ADAY OLMUŞLAR KENDİNİZE GELİN HEMŞERİLERİM DENENMİŞLERİ DENEMEYE KALKMAYIN ELİNİZDEKİ BULGURUDA ALIRLAR ŞİMDİ OY DİE YALVARANLAR SEÇİMDEN SONRA MİLLETE CEZA YAZARLAR BELEDIYE KAPISINDAN KOVARLAR GENÇ ADAY ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN SİYASETLE MEMLEKET YÖNETİLMEZ ÖNEMLİ OLAN İLMİ SİYASETİ İYİ BİLMENİZ VE BUNU HALKA BENİMSETMENİZ LAZIM.BOŞVERİN FATİH VİCDANI

Avatar
salavan dağlı 2013-07-24 09:58:08

12 eylülü unutmadık fatih vicdansız azıcık onurun varsa çek git o masum memleketten hala kendini baraj gölünede irsen temizleyemezsin millete dağıttığın 5 tl lik saatlerlemi oy alıcaksn yazıklar olsun sana

Avatar
öz ekinözlü 2013-07-14 18:32:50

dünkü çocuklardan eski solculardan başkanmı olur arkadaşlar

Avatar
alışar köyü 2013-06-28 17:00:48

Eski başkan Osman özen i destekliyoruz hakkında hayırlısı olsun başkanım

Avatar
ekinözü Ilçesi 2013-06-28 16:58:17

Zamanında ekinözü ilçe yapılmasaydı şimdi kimsenin sesi çıkmazdı yapalak ızgın gibi olurduk . Başkanlığı hak eden tek bir isim var oda Osman özen bey dir. Arkandayız Başkanım Allah yolunu açık etsin .

Avatar
ÖZ CELALİ 2013-06-27 14:35:47

AHMET ABİ ÇOK GÜZEL YAZMIŞSIN AĞZINA SAĞLIK EKİNÖZÜNÜN YOLUNU BİLEMEYEN ADAY OLUYOR.TİCARET YAPIP İFLAS EDENLER ADAY OLUYOR.EKİNÖZÜNÜN GENÇLERİNİN ONİKİ EYLÜLDEN ÖNCE GIRTLAĞINI KESTİRMEK İSTEYENLER ADAY OLUYOR.ÇOK YAZIK UTANIN UTANIN BEYLER EKİNÖZÜ BELEDİYESİ TİCARETTE İFLAS EDENLERİ YERİ DEĞİL AYIP.ŞU ADAYIM İÇİNDE BİR KİŞİ VAR.AKŞAM SABAH EKİNÖZÜLÜYE KÖLE GİBİ HİZMET EDİYOR.KAHRAMANMARAŞTA EVİNDE GÜNDE BEŞTANE MİSAFİR ETTİĞİNE ÇOK ŞAHİT OLDUM.BU ADAM HERŞSYİ HAK EDİYOR.

Avatar
ahmet eker 2013-06-27 01:20:57

böyle degilde adaylar ve aday adaylarının isimlerini yazarak bir anket yapılsa daha iyi olurdu. aslında hepimiz azda olsa nefsimize hoş gelen tarafta oluyoruz aday ve aday adaylarının içlerinde ekinözüne hizmet etmiş ve edecek kişiler var fakat anlmadıgım ekinözünü biilmeyen tanımayan kişiler hangi akıla hizmet adaylık düşünürler o zamn bede tekşey düşünüyorum o kişiler hizmete degil başka düşüncelerle geliyor.....

Avatar
Yasin ÖZER 2013-06-26 09:58:00

Ekinözüne İnşallah Bu dönem AK partiden Nursi ÇELEĞEN Belediye Başkanı olacak.Çünkü
Ekinözünün gencine yaşlısına Sağlık Teşkilatlarında Otuziki yıldır hizmet ediyor.İnsanımızla iç içe içimizden biri Dürüst,Yürekli,İmanlı İmam Hatip Lisesi mezunu Tutuğunu koparabileck yapıda.Ekinözü insanı kendisini seviyor.Ekinözünü Sosyal,Ekonomik,Kültürel,Sportif,İstihdam
şhirleşme aduna hizmet yapacak tek kişi Nursi ÇELEĞEN dir.

Avatar
ekinözü 2013-06-22 15:30:32

Dürüst güvenilir ve belediyeciliği bilen başkan Osman Özen

Avatar
yücel kadımehmetoğlu 2013-06-19 16:16:08

adem arıcı ekinözü için biçilmiş kaftandır .. gerek siyasi kariyeri gerekse ilçeyi iyi tanıması hatta ekinözülü olması büyük bir avantajdır .. duruşuyla söylemleriyle ekinözüne layık bir isim olduğu kanısındayım .. ilgililerin üstünde durması gerektiğini düşünüyorum .. saygılarımla ..

Avatar
Kabaktepe 2013-06-18 21:26:06

kabaktepe köyümüze bi kaç aday geldi yeni tanıştık .Bizler Osman Özen bey adayım dediğinde kararımızı vermiştik . Bilginize .

Avatar
ekinözü için 2013-06-18 21:20:11

Osman Özen varken başka adaylara şöyle bi bakmak bile çok yanlış belediyeciliği bilen Ankara ile iyi anlaşan bu isim dururken diğer adayların hiç şansı yok . Ak parti teşkilatı na bi mesajım var : eğer seçimi almak istiyorsanız adayınız Osman Özen bey olmalı aksi takdirde chp adayı Fatih Vicdan bey e hayırlı olsun .

Avatar
.. 2013-06-18 21:16:32

belediye bakanlığı diye bi makam kurulunca onlarda ankette yer alırlar .

Avatar
misafir 2013-06-17 22:30:12

bu seçimlerde ekinözü ne öyle bir başkan aday olacak ki.Bu başkan ekinözünün terk edilmiş yalnız bırakılmış kaderini değiştirecek.Tek aday ADEM ARICI bekle ekinözü geliyor sana başkan.

Avatar
Ataköylü 2013-06-07 13:56:18

hizmet eden olsun. yaptıkları yapacaklarının temeni 2 dönemdir büyük halk desteğiyle encümen olan sayın Cuma DOĞAN olsun ya da Şaban GÖZ olsun.AK Partiden olsun

Avatar
Ataköylü 2013-06-07 13:50:57

ekinözüne seçilecek insan vizyonlu misyonlu birisi olsun büyükşehir yasası ile ekinözünün belediyesi ekinözünü kapsayacak şekilde genişledi, burada ekinözünün 17 köyünü köylüsünü saymamazlık etmemeliyiz; gelecek belediye başkanı da bu özelliklere sahip olmalı sade laf değil lafla beraber içraat da yapmalı çeiştli dönemlerde encümen olmuş adayı olmuş şaban göz yada 2 dönemdir köylerin oylarıyla destekleriyle encümen olan cuma doğan olmalı ak partiden olmalı.köyler bu dönemde hizmet görmüştür. bu köylerin sesidir.saygı ve destek bekleriz.

Avatar
celalı 2013-06-07 09:41:40

yaşar şakalar 'derdi başkanlıktan ziyade encümen olmak herhalde hayırlı olsun

Avatar
MİSAFİR 2013-06-05 12:56:30

iyide sevgili hemşehrilerim bazan insanın iyi karakterli ve ahlaklı olması her şeye yetermi ya tamam NURSİ abi iyidir hoştur kendisini severimde ama belediyecilik konusunda ne tecrübesi ne bilgisi var birikimi nedir bu arkadaşımızın bence işte bunu kaçırıyorsunuz.artık büyükşehire bağlı bir alt belediye olacak ekinözü bu belediyecilik işini bilen birisi orayı mükemmel hale getireceği gibi bilmeyen birisi dahada geriye götürür bence bunada dikkat etmek lazım.şuda yanlış anlaşılmasında kim olmalı derseniz henüz benimda bi kararım yok yanlız belediyecilikte tecrübeli yada en azından büyükşehir tecrübesi olan bir ekibi kuracak olan bir aday olmalı ANLAYACAĞINIZ BÜYÜKŞEHİR OLAN Bİ İLE BAĞLI İLÇE BELEDİYESİNDE ÖNEMLİ OLAN BAŞKAN DEĞİL KURACAĞI EKİBİ öyle güzel işler varki issizlik bitirilebilir ve ekinözü gerçek bi ilçe sülietine bürünebilir aday açıklanınca bu konudaki fikirlerimi paylaşıcam teşekkürler,

Avatar
Celali 2013-05-20 20:36:19

42 yaşındayım ne başkanlar gördüm memleketimde . Osman Özen beyi destekliyorum .!0 sene süren başkanlık hayatında 300 küsür vatandaş iş aş sahibi oldu biride benim . benim evde çoluğum çocuğum ekmek yiyorsa osman başkan sayesindedir .

Avatar
mansar 2013-05-15 15:28:50

Fatih köşker bağımsız bile olsa alır bence bir çok insan da emegi var iyi bir yönetici olacağını düşünüyorum

Avatar
selim 2013-05-10 12:33:42

Hİdayet tat veya yaşar şakalar neden ankette yoklar gördüğüm adaylardan bu kişiler çok daha iyi belediye bakanlığı yapacağını sanıyorum

Avatar
tarafsız 2013-05-04 22:36:53

Her konuşmayı bilen Dürüst insan mı oluyor kardeşim ha nursi çeleğen demişken hasta ne arkadaşları gelip seçsinler ekinözünde kendisini :) Kusura bakmayın arkadaşlar ak parti nin adayı kim olursa o kazanır ama çeleğen filan bunları aday yapmazlar boş ümitler bunlar boşş

Avatar
Tarafsız 2013-05-04 22:24:57

Şöyle bir yorumlara göz attımda gerçekten bu insanları anlamıyorum . Nursi çeleğen bu yorumlara göre net belediye başkanı . öyle değil mi ? Geçtiğimiz dönem 700 küsür oy aldı güzel sayı ama kimse anlamıyor ki osman özen de kendisine destek verdi . bu dönem osman özen de aday adayı. yani yanında kimse yok şimdi tutturmuş ak parti diye . ben kendisine kötü bi insan demiyorum kesinlikle ama boş hayaller kurmanın anlamı yok arkadaşlar bırakın nursi çeleğen miş yok ömer tat mış yok ikram bağcı ymış .. Ekinözü ne ayak basmamış adamlar şimdi ilçemize aday olmak istiyorlar . Boş hayal bunlar .. Belediye başkanı olacak kişi tabi ki belediyeciliğği bilen bi insan olması lazım ankara ile güzel dostluklar kuran bi insan olmalı .. Erol üstü de ak parti yi istiyor anlamıyorum hangi yüzle Mhp den ihrac oldun Ak parti seni kabul edermi sayın başkan ? Fatih vicdan Chp adayımız 3 sene oldu adam Ekinözünden çıkmaz oldu .. Kendine gel Ekinözü Hizmet etmeyi bilen insanlar değil bu adaylar !!! Bana sorarsanız Seçimi Ak Parti nin adayı belli edecek ha parti eften püften bi aday getirirse Ekinözü karmaşada kalır ve yine geçtiğimiz dönemde olduğu gibi Erol üstü kazanır . Ama Ak Parti Ekinözü geçmişine bakarak halkın nabzını yoklayarak bi aday getirirse Siler süpürür .

Avatar
Halil KUYUCU 2013-04-27 11:10:32

Sayın Nursi ÇELEĞENİ Dürüst Ve Barışçı halkla samimi ilişkisi olduğuna inandığımız biri olarak AK Partiden Belediye Başkanı olarak görmek istiyoruz.

Avatar
DAĞ GİBİ ADAM 2013-04-24 11:52:30

EKİNÖZÜNÜN ADAYININ AK PARTİDEN NURSİ ÇELEĞENDEN BAŞKASI HAVA GAZI ALIR.ADAM HASTANEDE HARIL HARIL,EKİNÖZÜNDE HARIL HARIL ÇALIŞIYOR.HERŞEYE LAYIK ADAM GİBİ ADAM.NURSİ ÇELEĞEN EKİNÖZÜ HALKI YANINDA SENİ SEVİYORUZ.

Avatar
mehmet yılmaz 2013-04-24 09:40:12

aksam televizyonda 10yıldır ekinözü belediye baskanını izledik cenaze arabası almış içmelerdeki parlarda tadilat yapmış 10yıldır yaptıgı budur bu birköy muhtarı bile yaptı bu bir hizmet degil seiz bir kere hizmetin ne oldugunu bile anlamış degilsiniz halktan büyük talep var diyorsunuz 10 yıldır oy vermeyen kişileri belediye bile koymadınız ekinözünde 3 5 kişini başkanlıgını yaptıgınız ı unutmayın yıllardır ak partinin kapısında belkediniz ak parti sizi iştemiyorum dedi sizin gibilere ihtiyaç yok dedi simdide başlamış ben ekinözü köylülerin oyunu alı secilirmiş köylerin oylarını her eve bir inek alıp vatandasın oyunu alacakmış bunları taksi alsan bunlar sana oy vermez güzel bir işin var sana göre güzel hortumlamak bunun işpatı secimler 1 trilyon para harcayacagını söylüyon 10 yıl evvel borçlardan çarsıya cıkamıyordun oy verene vatandaş oy vermeye ne alçak serefsiz kelimeleri kullandıgını bu halk unutmadı unutmayacak sizlerde cesaret varsa aday olda boyunun ölçünü güzel bir sekilde aday olmanı sabırsızlakla bekliyoruz sende o cesaret nerde

Avatar
Duyarlı Ekinözülü 2013-04-24 08:30:50

Bugün Akşam Aksu televizyonunda on yıldır.Ekinözünde Belediye Başkanlığını yapan şahsı izledim.Memleketim adına içim sızladı.Projelerden bahsediyor.On yıldır neredeydin kardeşim.
Ekinözüne taştan başka hiçbir şey yapmadın.Zaten partinde benliğinden gurur ve kibirinden
hizmet yapamadığndan dolayı sizi M.H.P ihraç ettiler.Hiç bir tepki göstermedin.Demekki fikir bazında dolu değilsin.Yani boşsun.Memleket daha fazla yazık etme ; Ekinözü halkından talep geliyormuş bu laflara gülerler.On yıldır insanları adam yerine koymuyorsun.Memenin dükkanından başka yer bilirmusun.Şimdiye kadar neden televizyona çıkmadın kendini pazarlamaya çalışıyorsun kimse bunu yemez.Ekinözünde Ekonomik,Sosyal,Kültürel,Eğitim ve sportif anlamında bir proje gösterebilirmisin.İyikide şu türkiyede basın var.Kısacası sizin miadınız çoktan doldu sayın idareci seni allemi cihan olsan ekinözülü bir daha seçmez.

Avatar
m.k 2013-04-23 18:56:18

Sevğili Ekinözü nün değerli insanları ben ekinözün de yıllardır memurluk yaptım . Şuan için de K.maraş ta görev yapmaktayım .ekinözünün ekmeğini yedim suyunu içtim . Hayatımın bir kaç yılı geçti ben o coğrafyayı ekinözünün değerli insanlarıyla hayatı paylaştım .İstek ve dileklerine tanıklık ettim .Gezinirken internette gözüme anket ilişti bir iki kelem da ben yazayım dedim Geçmişin hatırına dedim. Sayğıdeğer Ekinözlüler orası sizin orası sizin geleceğiniz .Memleketinize sahip çıkın olaylara eskisi gibi duygusal değil mantıklı yaklaşın .Sizden temenim kati bir şekilde bir fakülte eğitimi alması şart . Hiç bilenle bilmeyen bir olurmu düşüncesi ile... Diğer bir husus seçeceğiniz kişinin sevği dolu olması insanları sevmesi sayması sizin içinizden biri toplumun eksik ve ihtiyaçlarını bilmesi yaradılanı yaradan dan dolayı sevmesi düşüncesi ile hareket edecek kişinin olması benlik duygusundan soyutlanıp biz nasıl olabiliriz düşüncesi hakim olan kişinin olması dileği ile Ben inanıyorum ki Ekinözü ilçe merkezi ile köyleri uygun bir aday üzerinde uzlaşır .ekinözünü ak partiye kazandırır sayğılar sunarım

Avatar
Ekinözülü ve celali 2013-04-22 20:16:00

Vallahi , Billahi Ekinözülü Öz celali kardaşlarım,ne güzel şeyler yazıyorsunuz.Şu nursi
çeleğeni eskiden bende sevmezdim.Ama yakından tanıdıktan sonra insandan hiçbirşey
beklemeden tek taraflı ben böyle fedakarlık yapan adam görmedim.Çok güzel şeyler yazıyorsunuz bu nursi çeleğen herşeye layık.Biz bu adamı AK partiden Belediye Başkanı
yapsak bütün hizmetler ayağımıza gelir.Gözünüzü severim celaliler bu adamı destekleyelim.

Avatar
HACI ÖZEN 2013-04-22 15:19:42

Ekinözülü Akpartili hemşerim çok doğru söylüyorsun.Ekinözü Ak parti Nursi çeleğen diyoruz.

Avatar
Ekinözünde AK partili Vatandaş 2013-04-22 13:01:21

Ben Ekinözünde yaşayan bir vatandaşım.İyide bir AK partiliyim.Ekinözünde pazar günü
hava yağmurlu olduğu için işe gitmemiştim.Bir kaç arkadaş kahvenin önünde oturuyorduk.
Günlük hayattan ekinözünün geleceği ile ilgili yerel seçimlerden konuşuyorduk.O arada Nursi çeleğen gözüme takıldı.Hava yağmurlu olduğu halde kahvelere giriyor,yaşlı genç herkesin hatırını soruyor,tokalaşıyor.Gurur kibir yapmadan caddede gördüğü hemşerisinin yanına varıp hal hatır soruyor.Allahü alem siyaset için değil bunu hep yapmıştır. Hastaları ziyaret ediyor.Arkadaşlara dedimki şu nursi beye helal olsun.Hafta içi hastanede günde on
onbeş kişinin hastanede hizmetini yapıp yardım ediyor.Hafta sonları gelip bütün insanımızın gönlünü almaya çalışıyor.Bizimlede tokalaşıp hal hatır sordu.Nursi bey gittikten sonra arkadaşlar ne diyorsunuz dedim.Vallahi işte bizim yöneticimiz bu olmalı dediler.Bende diyorumkisegili Ekinözü halkı,AK parti ilçe Başkanım,Kahramanmaraş AK parti il yöneticileri
Sayın Milletvekillerimiz.Lütfen bu yazdıklarımı dikkate alın.Bu gönül adamı hizmet için can atan içimizden biri Nursi çeleğeni AK partiden aday yapalım sizde kazanın ekinözüde kazansın.Ben akşam sabah halkın içindeyim.Ekinözü halkıda böyle istiyor.Şunu samimiyetimle söylüyorum.Ekinözünde Nursi çeleğenin dışında kaybeder.İsmimide yazacaktım ama taraf tuttuğum söylenecek.Biz Sayın Başbakanımız Recep Tayyip ERDOĞAN ın askerleriyiz.Türkiyede Başbakan gerçeği,Ekinözünde Nursi çeleğen gerçeği vardır.Lütfen.

Avatar
resul yapıcı 2013-04-20 23:27:15

bende ekinözünde belediyeyi ak partili bir başkanın kazanmasını iştemekteyim ak parti aday adayı olan kişilerin ilk önce ekinözünde ikamet etmelerini ve ithal aday iştemiyoruz ayrıca ak partide partide yönetimde idare kodrosunda bulunan kişilerin yakınları aday olursa o kişiler bulundukları yerden iştifa etmeli dogru olanıda budur bizim adayımız ekinözü merkez ve köylerini birbirine kaynastıracak aday olmalı kendi sahsını degil memleketi düsünen olsun birilerinin degil toplumun baskanı olsun ekinözünde ak parti aday adayı olan kişilere simdiden basarılar diler aday adaylarını birbirine destek olmasını işterim benimadayım ak partisinden kim olursa veririm bünyamin sakaların olmasını da temenni ederim ayrıca mhp nin ekinözü belediye baskanı erol üstünün partisininden hizmet yapamadıgından ve basarız oldugundan dolayı ihrac etmesini mhp ekinözü ve ili teskilatına tskr ederiz ak partide ekinözü belediye baskanını partisine kabul etmedigi için de ak parti ilçe teşkilatınada tskr ederiz basarısız olanlar böyle partisiz kalırlar duyumlarız saadet de kabul etmiyormus

Avatar
Kemal BOZDOĞAN 2013-04-20 12:27:36

Ekinözü AK parti Nursi bey.Destekliyoruz.

Avatar
Mesut TÜRKKAHRAMAN 2013-04-20 12:25:45

Sevgili Arkadaşım Afşinden selamlar tekrar Aday olacağını duydum.Başarılar AK partiden seni destekliyoruz.Sınıf Arkadaşın.

Avatar
MİSAFİR 2013-04-17 15:52:21

EKİNÖZÜ(CELA) İLÇEMİZİN GÜZEL İNSANLARI.NASILSINIZ İYİMİSİNİZ YAKINDA İÇMELER AÇILIR GÜZELİM TAVALARI YERSİNİZ.İNŞALLAH ARTIK GÖMLEĞİN KOLUNU
İÇMELER GELİYOR KISA KOLLU YAPALIM DİYE KESMİYORSUNUZ.ARTIK İÇMELERE GELEN YERLİ VE YABANCI TURİSTLEREDE İYİ DAVRANIN.ALLAH AŞKINA MADEM SEÇİMLER GELİYOR.MERT DELİKANLI DÜRÜST BİR BELEDİYE BAŞKANI SEÇİN.LÜTFEN BENİM ÇOK SEVDİĞİM HERŞEYİNE KEFİL OLABİLECEĞİM NURSİ BEYİ BU DÖNEM AK PARTİDEN ADAY YAPIP SEÇİN.

Avatar
Bekir Hasırcı 2013-04-16 15:10:10

Beraber çalıştığımız günlerden tanıdığım Nursi Çeleğen Ak parti Ekinözü Belediye Başkanı olarak görmek isterim.

Avatar
şÜKRÜ ÇALIŞKAN 2013-04-16 15:09:09

Birlikte uzun süre çalıştığım arkadaşımı akpartiden aday olarak görmek istiyorum.Manevi yönü oldukça zengin olan Nursi Çeleğeni akpartide başkan olarak görmek isterim.Başarı olacağına inanıyoruz.

Avatar
Ekinözülü 2013-04-16 13:01:09

Ekinözünün hem fikri şaibeli,Hem şahsiyeti şaibeli adaylara tahammülü yoktur.Ekinözünün fikri arızalı şahsiyeti arızalı Belediye Başkanı olmayacak.Ekinözünün sevdiği güvendiği bir kişi olacak.

Avatar
Murtaza AKDEMİR 2013-04-16 12:08:07

Ekinözü AK parti Nursi çeleğen Dürüst.inaçlı karizmatik aday.Ekinözünün kalbi.

Avatar
politik 2013-04-16 08:35:38

celaya adaymı arıyorsuz durmuş küçükten iedeal başkanmı bulucuz.adam öz möz celali.nasılsa durmuş küçükü elbistana bu dönem aday yapmayacak ak parti.

Avatar
misafir 2013-04-15 22:40:24

akp ekinözünde kazanmak istiyorsa kaybetmeye tahammülü yok ise. bütün aday adayları belli genel olarak. bu duruma ve adaylara bakıldığı zaman kazanmaktan başka çare yk ise başka çaresi de yok.erol üstü den başka. fatih vijdan açık ve ne t aday parti gözetmeden 3 yıl olmuş bayağı bir yol kat etmiş hafife alınacak bir aday değil. başarılı çalışmalarıda var göz önünde. akp de sadece bu çıkamadığı yolda erol üstü ile yola çıkarsa yetişir fatih vijdana. aksi halde fatih vijdana hayırlı olsun.

Avatar
Adem Kahraman 2013-04-15 15:27:33

Ekinözüne yakışacak gerçek bir başkan istiyorsak Ömer TAT yeter. Genç, Aktif Dinamik Başkan. İlçemizi kalkındıracak çehresini değiştirecek birikime sahip Başkan adayımız Adil ve akil insan Ömer TAT Beydir.

Avatar
Cuma TAŞ 2013-04-15 13:26:22

Ekinözü Gaziler Ekinözü AK parti adayım Nursi ÇELEĞEN

Avatar
ne akp si 2013-04-15 11:06:45

nursi abi akp nursi abi akp.... başka parti yokmu la. bahale celalilerde apoya özgürlük istiyor heralda.ne akpsi gardaşım başka partiden aday olsun.

Avatar
RAMAZAN YETİŞGEN 2013-04-14 21:21:44

NURSİ ABİCİĞİM YİNE YANINDAYIM İNŞALLAH BU DÖNEM SENİ AK PARTİDEN BELEDİYE BAŞKANI YAPACAĞIZ.HALKIN İÇİNDEYİM EKİNÖZÜ HALKIDA BÖYLE İSTİYOR.NURSİ ABİ EN KISA ZAMANDA GENİŞ KATILIMLI BİR TOPLANTI YAPALIM.

Avatar
mustafa aksoy 2013-04-14 18:03:42

ekinözü belediye başkanı ak partiden saygı deger abimiz nursi çelegen olsun

Avatar
mustafa aksoy 2013-04-14 18:00:43

degerli abimiz nursi çelegen ekinözüne ak partiden belediye başkanı olsun

Avatar
hakan 2013-04-13 21:08:47

bir elbistanlı olarak tüm celalı kardaslarıma baskanınızı ıyı secın temennısıyle Allaha menat olun

Avatar
AK partili Vatandaş 2013-04-13 13:22:03

sevgili hemşerilerim yerel seçimler yaklaşıyor.İlçemizi bir beş yıl daha yönetecek
belediye Başkanını seçmemiz gerekiyor.Allah aşkın a bu dönem kılı kırk yararak ilçemizi ve insanımızı seven hizmet edecek bir aday bulalım.Artık kahvelerde,iş yerlerinde evlerde
aday adayları konuşuluyor.İlçemizi ve insanımızı dahi tanımayan partilerden adayların ismi geçiyor.Elbistan Mükremin halil lisesinde üç beş celali gence tahammül edeyen zatın adı geçiyor. Telefonda muhtarlarla konuşurken bakanla konuşuyorum diye yalanın kırk türlüsünü söyleyen zatın adı geçiyor.Beş yıldır aday oldu seçmenine bile bir selam vermeyen zatın adı geçiyor.Daha başkalarıda var.Sevgili hemşehrilerim.Biraz el insaf diyorum.sevgili AK parti ilçe Başkanım Kimseden etkilenme bırak rayış içinde olmayı.
Ekinözünde sevilen insan kimse insanlara sana dahi kapris kompleks yapmayan birini bul.Yoksa sende kaybedersin Ekinözüde.

Avatar
KASAP KEMAL 2013-04-13 12:58:44

NURSİ BEY SEVGİLİ ARKADAŞIM.EKİNÖZÜNDE AK PARTİDEN ADAYLIĞINI DESTEKLİYORUM.
ÇÜNKÜ AK PARTİ ADAYLARININ İÇİNDE BU ZAMANA KADAR HERTÜRLÜ FEDAKARLIĞI YAPAN SENSİN.EKİNÖZÜ VE KÖYLERDE SENİ SEVİYOR.

Avatar
mehmet 2013-04-13 11:51:57

ekinözü belediye başakan adayı akp den türkeli mahallesi muhtarı mevlüt şakalar

Avatar
Emrah AKDEMİR 2013-04-12 15:38:50

AK PARTİ EKİNÖZÜ BELEDİYE BAŞKAN ADAYIM NURSİ ÇELEĞEN

Avatar
EMRAH AKDEMİR 2013-04-12 09:38:14

SEVGİLİ ARKADAŞIM SİTE YÖNETİCİLERİNİN,SİZİN KUTLU DOĞUM VE CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.SAĞLIK VE AFİYET DİLERİM.DOSTUM SİYASETİN ÇAKIL TAŞLARI AYAĞINA DOLAŞMASIN.NİYETİNİN İNSANIMIZA VE İLÇEMİZE HİZMET İÇİN HALİS OLDUĞUNU BİLİYORUZ.RABBİM YARDIMCIN OLSUN.EKİNÖZÜNDE İNŞALLAH AK PARTİ SENİ ADAY YAPAR.
ARKADAŞ VE BİR DOST OLARAK YANINDAYIZ.

Avatar
misafir 2013-04-11 10:57:02

Ekinöz'lü kardeşim sen işini bilirsin . Fazala söze gerek yok.Ak Parti aday belirlemede doğru bir adım atsın diyorsanız bunda bizlere düşen görev Nursi Çeleğen'i desteklemektir.Öyle ise tüm Ekinöz'lü hemşehrilerimizin desteğini kalben,fiilen ve aynı zamanda burada yazarak sürdürmelerini beklemekteyiz.

Avatar
Ömer ŞAHİN 2013-04-11 09:40:35

adem arıcı da kim ?

Avatar
AKİL İNSAN 2013-04-11 09:02:03

BEN AK PARTİ TEŞKİLATININ YERİNDE OLSAM ŞİMDİDEN EKİNÖZÜNDE ADAYIMI SEVİLEN VE TAKDİR EDİLEN İNSAN NURSİ ÇELEĞEN OLARAK BELİRLER SEÇİM ÇALIŞMALARIMA START VERİRİM.

Avatar
Celel BOZKURT 2013-04-10 15:59:29

Sevgili Mesai Arkadaşım Nursi ÇELEĞEN Ekinözülülere Hastanede hizmet etmekten çok yoruluyorsun.Seni takdir ediyorum.Seni AK partiden Ekinözü Belediye Başkanı olman için bende destekliyorum.

Avatar
Misafir 2013-04-10 11:33:55

Ekinözü Ak partiden Nursi ÇELEĞEN hemşerim güzel insan senin Ekinözünde Ak partiden belediye başkanı olarak görmek istiyoruz

Avatar
Ekinözü kazanır 2013-04-09 19:44:30

Ekinözü ilçemiz için Adem arıcı kardeşimi aday olarak görmek istiyoruz...

Avatar
ali şakalar 2013-04-09 16:46:18

ekinözün belediye başkanı adayı dinamik ileri görüşlü vizyon sahıbı en önemlisi eğitimli biri olmasını çok önemli olaylara bırey olarak değilde butun olarak bakabılecek biri olmalı. Artık seçimi günü kurtarmak için bir fırsat olarak görmemeliyiz.

Avatar
Hüseyin BOZKURT 2013-04-09 14:25:18

sevgili Dostum Nursi Bey İnşallah ALLAH izin verirse Ekinözünde seni Maddi Manevi Destekliyorum.Ekinözü AK partiden inşallah adaylık alırsın.

Avatar
Harun KARAKOÇ 2013-04-09 10:38:53

EKİNÖZÜ AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAYIM SEVİLEN İNSAN NURSİ ÇELEĞEN

Avatar
ekinözülü 2013-04-09 08:07:42

nursi beyin aday olmadıgı parti kalmadı her dönem birinden aday oldu ak partidende olsunda umudunu kessin

Avatar
Adem BALKAN 2013-04-08 18:27:28

Nursi Abi İnternetnen fazla işim olmaz.Vaktimde yok.Anketi bir arkadaş gösterdi.
Senin harika bir insan olduğunu ben çocuktum siz Ekinözünde futbol oynarken bilirdim.
Senin çok sevenin var.İnşallah bu dönem AK partiden Seni Belediye Başkanı yapacağız.
İlçe Başkanımızda seni sever.

Avatar
ömer 2013-04-08 16:56:49

geçen dönem yanında değilmiydinki kutsal bey.

Avatar
KUTSAL ÜSTÜN 2013-04-08 15:22:34

Teyzemin oğlu Nursi ÇELEĞEN beyefendi bu dönem yanınızdayız.Herşey gönlünüzce olsun.

Avatar
misafir 2013-04-08 15:09:52

bu işler hep öyle olur zaten (:

Avatar
ali 2013-04-08 14:27:35

koltuk sevdalısı olmayan,vizyon sahibi,yüksek öğrenim mezunu, genç,halka hitap edecek,kişisel menfaatlerle değilde ekinözünün menfaatleri ile ilgilenen birinin Ekinözüne Belediye Başkanı olması dileğiyle

Avatar
Nursi ÇELEĞEN 2013-04-08 13:44:09

Kamil Bey Ekinözünde AK partiye en çok hizmet eden şahıs.Şu anda AK parti İlçe Başkanımız.İlçe Başkanlığınıda her zaman takdir ettim.Sevdiğim bir arkadaş.Aday olursa başım üstüne Maddi manevi desteklerim.

Avatar
Ekinözülü bir dost 2013-04-08 13:13:55

Beyler Nursi ÇELEĞEN Gençliğinden beri liderlik vasfı taşıyor.İkibindokuzda aday oldu yediyüzelliye yakın oy aldı.Hiç bir ankete ihtiyacı yok.Ankete zorla yazdırmıyor.
Dürüstlüğü ve mertlğiyle her zaman Ekinözünün en sevilen insanı olmuştur.Şimdide öyle aday adayıyım diyenleri sevgi,saygı fedakarlıkta ikiye katlar.Hazımsızlığa gerek yok.
İnadına Nursi ÇELEĞEN AK parti Ekinözü

Avatar
orhan 2013-04-08 11:59:33

Bu yorumların çalışılmış ve uyarlanmış olduğu çok amatörce bir çalışma olmuş, ekinözünde bağımsızdan bile olsa en güçlü olan belediye başkanı ve belediye başkanı adayı erol bey hakkında bir tane yorum bile olmayışından belli oluyor.erol bey burda adı geçenleri ikiye katlar kardeşim.adam 10 yıldır seçime çalışıyor diğerleri ne yaptı yok hastane yok postane bırakın bunları,ha birde fatih vicdan var o adamda memleketinde çalışmalarına devam ediyor bayağı bir yol katedmiş durumda,ekinözünde iki başkan adayı var ya erol üstün veya fatih vicdan.

Avatar
misafir 2013-04-08 11:48:47

nursi bey kardeşim ankete iyi çalışmışsın,ama seçim sonuçları anket sonuçlarına benzemiyor,ekinözünde geçen dönemde aldığın oylara aldanarak akp nin arkasına sığınarak aday olmak istiyorsun ama vermezler,ayrıca ekinözünde akp nin adayı hazır duruyor KAMİL AYRILMIŞ BAŞKAN
bu seçimi kimseye yedirmez....

Avatar
Hasan Bağcı 2013-04-08 09:55:53

Başkan Ömer Tat olmaması halinde Ekinözü kaybeder. Sayın Ömer Tat'ı seçelim. İlçemiz bir 5 yıl daha kaybetmesin.

Avatar
Misafir 2013-04-07 15:25:37

eKİNÖZÜ ak PARTİ nURSİ çeleğen eKİNÖZÜMÜZ İÇİN,iNSANIMIZ İÇİN

Avatar
Bünyamin ÇOBAN 2013-04-07 15:24:23

Kabaktepe köyü Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN

Avatar
Ekinözü HALKI 2013-04-06 19:00:08

Ekinözünün tek başkan adayı var oda Ak partiden Nursi Çeleğen .

Avatar
ali tatar 2013-04-05 22:30:30

sevgili kardeşim nursi partilerimiz ayrı ama biz arkadaşız adaylıgınızı destekliyorum .egerki sen başkan olmazssan ekin özü kaybedecetir biz seni çalışmalarınızla tanıyoruz ve ekin özünün evladını ekin özüne emanet ediyoruz. allah yar ve yardımcın olsun.

Avatar
maksoy 2013-04-05 14:52:16

KESİNLİKLE KATILIYORUM

Avatar
mustafa aksoy 2013-04-05 13:37:38

ekinözüne ak partiden belediye başkanı olarak değerli büyüğümüz nursi çeleğenin olmasını istiyoruz...YUSUF GÖK

Avatar
MİSAFİR 64 2013-04-05 11:39:14

EY EKİNÖZÜNÜN GÜZİDE SAYGI DEĞER MÜMTAZ VE MİSAFİR PERVER İNSANLARI SİZ NASILSANIZ BAŞINIZA DA ÖYLE İDARECİLER GELİR HADİSİ ŞERİFİ İLE DÜŞÜNÜN TAM BU ŞARTLARA UYGUN BİR ADAY OLAN CESUR ADALETLİ ŞAHSİYETLİ İLÇEYİ TURİZİM MERKEZİ YAPACAK BAŞKAN ADAYINIZ SAYIN MURŞİTTİN SİZİN TABİRİNİZLE NURSİ ÇELEĞEN BENCE 2014 YILININ EKİNÖZÜ BELEDİYE BAŞKANI OLMALIDIR

Avatar
Misafir 2013-04-05 09:06:21

Sevgili Dostum Nursi Bey ,Sizin Ekinözünü ve insanımızı çok sevdiğini biliyoruz.İnsanımızada elinden geleni yapıyorsun sana çok dua ediyorum.Bir dost tavsiyesi
sevdillerini fazla ihmal etme.Rabbim yar ve yardımcın olsun.Ekinözü AK parti Nursi Bey.

Avatar
HÜSEYİN.UZUN 2013-04-05 08:31:58

İKRAM.BAGCI.OLMALI.EKİNÖZÜ.BELEDİYE.BASKANI.

Avatar
ahmet yetisgen 2013-04-05 00:06:32

İyidevkardesim sende celalisin ustelik nursiddinin amcasi oglusun. Sen ne zaman geldinde celanin eksigini biliyorsun. Simdimi aklina dustu.

Avatar
Neslihan-Muhlise 2013-04-04 19:48:34

Sevgili Babacığım seni çok seviyoruz.Ekinözünü ve siyaseti düşünmekten bize fazla
zaman ayırmıyorsun sana bazen kızıyoruz ama,sonra ALLAHa dua ediyoruz.
Mademki Babam Ekinözünü ve insanlarını bu kadar seviyor,İlçesine ve insanlarına
hizmet etmeyi nasip eyle diyoruz.

Avatar
Ali ACAR 2013-04-04 16:56:25

AK parti Nursi ÇELEĞEN Ekinözü için.Hizmet için

Avatar
HOCA 2013-04-04 16:39:12

EKİNÖZÜ BUSEÇİMDE MHP DEN KİMİADAYGÖSTERİRSE O ALIR ÇÜNKÜ GÜRSEL EKER EKİNÖZÜNÜ BOŞBIRAKMAZ BEYLER VATAN TOPRAGI SATILIYOR BİRAVUÇ ERMENİ DÖNMESİNİ YÜCE TÜRKMİLLETİNE EŞTUTUYORLAR SİZHALA AKP DİYORSUNUZ AYIPBEYLER AYIP AKP ADAYBULAMIYACAK VESSELAM.

Avatar
mustafa kandil 2013-04-04 13:06:40

ak parti den bünyamin şakalar a desteğim

Avatar
Ahmet Çankaya 2013-04-04 10:42:32

Nursi Bey sizi Cela Ekinözü başkanlığınızı Ak partiden destekliyorum ..

Avatar
Pehlivan 2013-04-04 09:50:45

Lider Adam Ekinözü AK parti Nursi Bey seni destekliyorum.

Avatar
ömer 2013-04-04 09:45:09

ikram bağcı akp başkasını tanımam

Avatar
Burhan ÖZEN 2013-04-03 21:09:43

Nursi Abi Seni Ekinözü AK partiden Adaylığını Destekliyorum.

Avatar
Elbistan Devlet Hastanesi Çalışanları 2013-04-03 13:33:16

Elbistan Devlet Hastanesi çalışanları olarak Nursi bey i canı gönülden destekliyouz ...

Avatar
Ali AKDEMİR 2013-04-03 12:41:44

Ekinözünde Hizmet için AK parti Nursi ÇELEĞEN olmalı.Çünkü güvenilir bir insan.

Avatar
KIRTO DAYI 2013-04-03 09:28:45

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR YORUMLARDA ÖMER VE NURSİ İSMİ HEP GÜNDEMDE KARDEŞİM BUNLAR BİR ŞEY YAPARKEN HEP KARŞILIK DÜŞÜNMÜŞLER BAŞKAN ADAYLIĞI İÇİN YAPMIŞLAR BUNLAR BAŞKAN OLSUN SİZLERİ ANINDA UNUTUR İÇİMİZDEN BİRİ OLMALI

Avatar
BEKİR YATKİN 2013-04-02 23:02:46

Her şey ekinözü için se ak parti BÜNYAMİN ŞAKALAR

Avatar
Öz Celaliler 2013-04-02 21:42:23

Ekinözü Belediye Başkanımız AK parti Nursi ÇELEĞEN

Avatar
KIRTO DAYI 2013-04-02 13:56:52

BEYLER AKLI SELİM DÜŞÜNELİM VE MEMLEKETİN YOLUNU BİLMEYEN ADAYLARA İNANMAYALIM KENDİ İÇİMİZDEN ADAY ÇIKARALIM KENDİ REKLAMINI YAPANLARA PRİM VERMEYELİM

Avatar
Bekir Çiçek 2013-04-02 13:54:16

Ekinözüne çalışan ismi arıyorasak bu ism kesinlikle Nursi ÇELEĞEN olmalıdır.

Avatar
akpli gençlik. 2013-04-02 11:24:42

hüseyin aslanı başkanımız olarak görmek istiyorum.

Avatar
nkl 2013-04-02 09:34:03

Ekinözü belediye başkanlığında Nursi Çeleğen'i görmek istiyoruz.

Avatar
kırto dayı 2013-04-02 08:51:47

kardeşim ekinözünde hiç başka aday olacak kimse yokmu dışarda yaşamış ekinözünü bayramda dahi hatırlamamış nursilerle ömerle bu iş gitmez halkın içinden biri aday olsun bu insanlar yatırım için bir kaç insana yardımcı olmuş olabilir ama bize her zaman hizmet verecek insanları seçelim saygılar

Avatar
Mustafa Yıldız 2013-04-02 08:48:50

Ömer tat Belediye başkan adayımızdır.

Avatar
DOKTOR SAİT ENVER 2013-04-01 18:23:40

EKİNÖZÜNÜN EKİNLERİNİ YEŞERTECEK,EKİNÖZÜNÜN GENÇLERİNİ İSTİKBAL SAHİBİ YAPACAK,EKİNÖZÜ İÇMECELERİNİ TURİZM BELDESİ YAPACAK,EKİNÖZÜNÜ ŞEHİRLEŞME ADINA ÇAĞ ATLATACAK,EKİNÖZÜNDE SEVGİ VE SAYGIYI İNSANLARIMIZ ARASINDA PERÇİNLEYEREK SOSYAL BARIŞI SAĞLAYACAK,EKONOMİK SOSYAL KÜLTÜREL VE SPORTİF ANLAMINDA ÇAĞ ATLATACAK,İNSANIMIZA İNSAN GİBİ DEĞER VERECEK,
HAK VE ADALETTEN AYRILMAYACAK KİŞİ SENSİN.EKİNÖZÜ AK PARTİ NURSİ ÇELEĞEN
YÜCE MEVLAMIN İZNİYLE BELEDİYE BAŞKANI OLACAK YÜZLER GÜLECEK.

Avatar
Ayşe POYRAZ 2013-04-01 16:27:03

Ekinözünün medari iftiharı Ak Parti Ekinözü Nursi ÇELEĞEN Belediye Başkanımız

Avatar
Hasan UZUN 2013-04-01 10:30:39

Ekinözü Belediye Başkanı AK partiden Nursi ÇELEĞEN olacak çünkü İçimizden biri İlçe halkımızın sevdiği kişi

Avatar
misafir 2013-04-01 10:04:42

ikram bağcı ak parti

Avatar
Eyüp Kaplan 2013-03-30 18:55:50

Ekinözü'nün dürüst, çalışkan, vizyon sahibi bir belediye başkanına ihtiyacı var. Ekinözü kazansın istiyorsak hep beraber Ak Partili Nursi Beyi destekleyelim. Ekinözü Ak Partili Nursi Beyle güzel günlere kavuşacak.

Avatar
Mehmet KILINÇ 2013-03-30 18:39:32

Ekinözü Orta ören Ekinözü AK parti Adayımız Nursi ÇELEĞEN Durmak yok Yola Devam

Avatar
misafir 2013-03-29 15:28:40

Ekinözü gelişmek ve kalkınmamış ise iktidar gücünden faydalanmadığından bu gücü hizmete dönüştürmeyi bilen devlet daireleri ile iyi iletişim kuran devlet tercübesi olan halktan biri cesur adaletli biri olması gerekir bence bu aday nursi ÇELEĞEN dir bu ekinözü halkı için bir fırsattır bu fırsatı iyi değerlendirilmelidir yoksa ekinözünü köy olarak görmeye devam edilir

Avatar
varol 4646 2013-03-29 15:20:43

ekinözü kalkınmak ve gelişmiş olarak göre bilmesi için iktidar gücünden faydalanması gerekir bu gücü hizmete dönüştürecek bürokrasinin içinden gelen devlet daireleri ile kolay iletişim sağlayan bilen tecrübeli deneyimli bilgi birikimi olan yenilikçi halkla bir ve bütün olmayı bilen bir başkan olması gerekir bu adayında nursi ÇELEĞEN Olacağına inancım tamdır .

Avatar
Eyüp Taşdemir 2013-03-29 15:00:34

Sayın Nursi Abiciğim Allahın İzni İle Sizi Ekinözü Akparti Belediye BAşkanı Olarak Görmek İstiyoruz Tüm Gençlik Sizi Bekliyor.
Allah Yolunuzu Açık Etsin
Sayğılarımla

Avatar
KIRTO DAYI 2013-03-29 14:53:38

YA BU ÖMER TAT KİM KARDEŞİM MEMLEKETİN YOLUNU BİLMEZ BU ADAMMI HİZMET VERECEK HİÇ BİR EKİN ÖZÜLÜ ARKADAŞIMIZIN İŞİNİDE ÇÖZMEMİŞTİR BUNDAN HİÇ BİRŞEY OLMAZ

Avatar
Mühendis 2013-03-29 14:17:01

Nursi Abiciğim Seni Destekliyoruz.Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN

Avatar
Ahmet ÇITAK 2013-03-29 14:15:42

Ekinözünü Kişiliği oturmuş kendini aşmış bir insan, gönül adamı Sayın Ömer Tat beye emanet edelim. Kendisi SGK'da Şeftir. bölgemiz insanlarına her zaman güler yüz gösterip yardımcı olmuştur.

Avatar
HANİFİ YAZICI 2013-03-29 10:45:14

ÇOK DEĞERLİ BİR ŞAHSİYET OLAN NURSİ ÇELEĞEN BU GÖREVİ HAKKIYLA YAPACAĞINI,EKİNÖZÜ İNSANINA LAYIK TÜM HEMŞERİLERİNİ KUCAKLAYACAK BİR ŞAHSİYET OLDUNU,AKP Gİ BİR PARTİDE BELEDİYE BAŞKANLIĞINI YAPACAĞINA,GENÇ DİNAMİK VE SİYASETİN İÇİNDEN GELEN BİR İNSAN OLDUĞUNU,TÜM EKİNÖZLÜ HEMŞERİLERİNİ KUÇAKLAYACAĞINI EKİNÖZÜ İLÇEMİZE HAKKIYLA HİZMETTE BULUNACAĞINA İNANIYOR BU GÖREVİN KENDİSİNE VERİLMESİNİ ARZU EDİYOR ÇALIŞMALARINDA BAŞARILAR DİLİYORUM.

Avatar
Doktor Abdullah 2013-03-29 09:23:55

Sizi Ekinözünde AK partiden Destekliyorum.Güzel İnsan Nursi ÇELEĞEN
Dürüstsün,Yüreklisin,İmanlı , Şahsiyetli ve vizyon sahibisin.Seniseviyorum

Avatar
ahmet yetişgen 2013-03-29 08:41:23

Kim olursa olsun nasıl olsa bir belediye başkanı olacak.Kim olursa yapacagı belli sanki ne olacak.Neleri alıp neleri koyacak.Yapacağı hiç bir şey yok kendi cebini doldurmaktan başka.Aday olanlarda vizyon yok kültür yok ufuk yok beceri yok.Kendini nimetten saymalarından başka bir şey yok.Daha bir tane adam gibi adamın ismi geçmedi şurada Ayıp ayıp

Avatar
Mehmet ÖZEN 2013-03-28 17:05:24

Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN Adayımız.

Avatar
ayhan görmuş 2013-03-28 15:50:14

ekinözünün her turlu kahrını cekecek.ekinözünün gelecegi için NURSİ ÇELEGENIN OLMASINI en içden dileklerimle istiyorummm....

Avatar
misafir 2013-03-28 15:12:07

Ekinözü Ak Parti Belediye Başkan Aday Adayı Nursi Çeleğen güvenimiz sonsuz. Allahın izniyle desketlerimiz de sonsuz olacak. Elif Çeleğen

Avatar
muhammet boz 2013-03-27 16:36:55

gönül insanı ekinözünün hizmetkar yüzü ömer tat bu görev seni çok farklı kılaçak daha nice gönülleri fet edeçeksin sen istemiyorsun belediye başkanlığını ama bizler ekinözü hemşehrililerin olarak dışarda çalışanlar olarak seni bu işte çok başarılı olaçagını ve yakışacagını diğer adaylara fark atarak bu misyonu üslenecegine eminim.

Avatar
ahmet bozdoğan 2013-03-27 14:53:33

kıymetli arkadaşımız nursi beyin ak partiden ekinözüne belediye başkanı olmasını istiyoruz

Avatar
ABDURRAHİM KISACA 2013-03-27 13:52:32

Ekinözü AK Partiden aday olan Nursi ÇELEGEN arkadaşımız destekliyor ve hayırlara vesile olmasını dilerim...

Avatar
Fadime İPEK 2013-03-27 13:26:38

Ekinözü AK parti Belediye Başkanı Nursi ÇELEĞEN

Avatar
mustafa 2013-03-27 12:05:56

ekinözü ilçemiz için genç ,vizyon sahibi ekinözünü ileri ye taşıyacağından emin oldugumuz tek kişi ak parti Bünyamin Şakalar

Avatar
Elbistan Devlet Hastanesi Çalışanları 2013-03-27 09:28:28

Elbistan Devlet Hastanesi Çalışanları Adına Ak Partiden Aday olan Sevgili mesai Arkadaşımız Nursi ÇELEĞEN i Destekliyoruz .

Avatar
YUSUF KÜÇÜK 2013-03-27 09:22:43

GÖNÜL İNSANI ÖMER TAT MANAVİYATINLA MÜTAVAZİ KİŞİLİĞİNLE AZİMLİ ÇALIŞKAN YAPINLA BELEDİYE BAŞKANLIĞINI HAK ETTİĞİ YERE TAŞIYACAGINA İNANIYORUZ EKİNÖZÜ SENA SEN İSE HİZMETLERE TALİPSİN ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN

Avatar
Davut Yardımcı 2013-03-27 09:01:40

Sağlam, samimi İlçemizin sorunlarını çözebilecek bilgili, tecrübeli, kararlı Başkan adayımız Sayın Ömer TAT bey İnançlı ve imanlı bir kardeşimizdir. Ekinözünü tüm ülkemize tanıtacak birikime sahiptir, Memleket aşığıdır. Ekinözüne yakışır Başkan Ömer TAT'tır.

Avatar
hoca 2013-03-26 15:28:10

fedakar gerçek kişilik sahibi bir insan akp adayı ve ekinözü belediye başkanı olarak görmek isterim

Avatar
Tuğrabi AKTAŞ 2013-03-26 15:01:44

Afşinliyim iki yıldır Ekinözü orta içmede İmam olarak görev yapıyorum.Tayinim çıktı gidiyorum.İnternette gezinirken anketi gördüm.Bir kaç kelimede ben yazayım dedim Nursi beyi orta içmeli olduğu için burada tanıdım.Elbistan Devlet Hastanesine bir kaç sefer işim düştü sağolsun gereğini yaptı.Kendiside benim gibi imam Hatip mezunu Açıköğretim imtihanlarında b eraber oluyoruz.Nursi bey daha öncede Belediye Başkanı Adayı olmuş
az bir oy farkla seçimi kaybetmiş.AK partiden adaylık verilirse tekrar aday olacakmışOrta içmeliler ve Ekinözülüler bu insanın kıymetini bilmeli. Nursi bey siz herşeye layık bir insansınız.Seni seviyoruz.Cenabı Mevlam yardımcın olsun Hoşça KAL.

Avatar
Ekinözü Gençlik 2013-03-26 14:40:44

Ekinözülü gençlik için,Eğitim ,spor ve kültürel faaliyetler için .AK parti Nursi ÇELEĞEN

Avatar
Misafir 2013-03-26 12:56:59

Ekinözü AK parti Adayım Sevgili Nursi ÇELEĞN

Avatar
adnan yücel 2013-03-26 11:22:47

Kahramanmaraş ilçemiz olan Ekinözü ilçemize gelecek belediye seçimlerin de yep yeni bir belediye başkan adayımız olan sayın ömer tat ilçesine görülmemiş hizmetlerle hizmet etmeye ilçenin çehresini değiştireceğine inandığımız başkan adayımız yapacağı il işi ilçenin güney doğusundan kahramanmaraş a kara yolu yaptırmakla ilçeyi ile yaklaştıracaktır.bundan başka daha sayısız hizmetleri gerçekleştirecektir.sürekli halkın yanında olmayı ve toplu halde kararlar alarak hizmet verme aşkı ile adaylığını açıklamıştır.

Avatar
has ekinözülü 2013-03-26 11:03:00

sgk kurumunda muhterem şef ömer tatı ekinözü belediye başkanı olarak görmek hepimizin en büyük arzusu hizmet bekleyen tüm ekinözülü hemşerilerime sesleniyorum hizmet için tek çözüm

Avatar
misafir 2013-03-26 09:35:58

bünyamin şakalar ak parti

Avatar
mehmet tat 2013-03-26 09:01:56

sevgili arkadaşımız nursi beyi ekiözü ak partiden belediye başkanı olmasını istiyor ve destekliyorum.

Avatar
misafir 2013-03-25 23:05:26

hüseyin aslan ak parti

Avatar
Latif Ekici 2013-03-25 14:02:04

Ekinözü Ak Parti aday adayı Nursi ÇELEGEN işinin ehli, verilen görevi hakkıyla yerine getirebilecek bir adayımızdır.Allah işini kolay ve başarılı kılsın.Amin

Avatar
EKREM YELKEN 2013-03-25 12:54:51

Ak Partiden NURSİ ÇELEĞEN'in başarılı olacağına inanıyorum saygılarımla..EKREM YELKEN.

Avatar
Adem ÖZER 2013-03-25 09:59:15

Ekinözünde AK parti adaylarının ve diğer parti adaylarının içinde insanımızla iyi günde kötü günde beraber olan tek kişi Nursi ÇELEĞEN dir. Bunu halkada sorabilirsiniz. Önüne gelen ilçemizi ve insanımızı bile tanımadan adaylığa niyetleniyor. Yazık el insaf. Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN belediye başkanı olacak yüzler gülecek.

Avatar
misafir 2013-03-25 09:53:46

nursi çeleğene güveniyoruz

Avatar
misafir 2013-03-25 09:04:04

Ekinözü Belediye Başkan adaylığında Ak Parti den Nursi Çeleğen'in başarılı olacağına sonuna kadar inanıyor ,güveniyor ve destekliyoruz

Avatar
özlem kaya 2013-03-24 19:31:58

ekinözü ak parti nursi çelegen

Avatar
ahmet çelegen 2013-03-23 19:28:11

ekinözü ak parti nursi çelegen

Avatar
hicabi taş 2013-03-23 02:15:07

bünyamin şakalar

Avatar
fatih ekici 2013-03-23 00:04:59

sayın HÜSEYİN ASLAN aday adaylıgını açıklamasını bekliyor ve destekliyoruz

Avatar
ŞAHİN 2013-03-22 19:59:02

Kişileri tanıyarak yorum arkadaş ne hastane personeli yorum yazanlar farklı yerlerden.Ömer kardeş yorumuna dikkat et bence.hastane personelide yazabilir yazarsa ne olur,yok hastane müdürü seçiyorsunuz yok başka bişey ekinözüne akp den MURŞİTTİN abimiz olacak DURMAK YOK YOLA DEVAM .

Avatar
hacı bayrı 2013-03-22 14:29:28

k maraş ekinözü akpınar köyü eski muhtarı yım ekinözüne ak partiden nursi çelegen nin aday gösterilmesi ekinözüne daha faydalı olacağını düşünüyorm saygılar

Avatar
Ahmet Balkan 2013-03-22 13:40:22

Sayın Nursi ÇELEĞEN seni Ak Partiden Bu dönem Belediye Başkanı olarak görmek istiyoruz.

Avatar
ali çifçi içmeler mahallesi 2013-03-22 10:22:55

sevgili veterinerimizi başkan olarak görmek istiyoruz hiç kimseyi ötekileştirmeyen halktan biri veteriner Bünyamin Şakalar ak parti

Avatar
İÇMELER MAHALLESİ MEHMET ALİ CEVİZ 2013-03-22 10:15:11

ekinözünde seçim almak istiyorsak her kesimin oy vereceği tek kişi halkın içinden biri Veteriner Hekim Bünyamin Şakalar AK PARTİ

Avatar
içmeler mahallesi mehmet ali ceviz 2013-03-22 10:06:52

ekinözünde seçim almak istiyorsak her kesimin oy vereceği tek kişi halkın içinden biri veteriner hekim Bünyamin Şakalar

Avatar
Durmuş Ali Çobanyıldız 2013-03-22 09:37:01

Sevgili köylüm seni Ekinözünde Ak Partiden Belediye başkanı olarak Destekliyorum

Avatar
Hacı Şahin 2013-03-21 20:28:48

Ekinözü Belediye Başkanlığı İçin Ak Partiden Nursi ÇELEĞEN,i Destekliyorum .
Ben Ekinözünden Lakabıma Kör Hacı derler ..

Avatar
SAHIN KUYUCU 2013-03-21 19:16:48

Ekinözünün içinden gelen,halka hizmet etmeyi kendine bir borç bilen,çocukla cocuk.gençle genç yaşlı ile yaşlı olacak halka tepeden bakmayan AKP kendini adamış,AKP teşkilatı nerde kendisi orda olan,gecesini gündüzünü bilmeyen ekinözü halkına yakışır bir başkan,MURŞİTTİN ÇELEĞEN abimmi,arkadaşımı veya kardeşimi görmek istiyorum.Ben üç dönemdir ak partili bir seçmen olarak AKP teşkilatının belediye başkan adayını belirlerken dikkatli olmalarını istiyorum,

Avatar
KEMAL GÜNDEŞLİ 2013-03-21 14:50:48

Elbistan Şeker Fabrikasında beraber çalıştığım şimdi de Elbistan Devlet Hastanesinde beraber görev yaptığım sevgili arkadaşım, dostum Nursi ÇELEĞEN'i AK Parti'den Ekinözü'ne Belediye Başkanı olarak görmek istiyorum.

Avatar
misafir 2013-03-21 11:44:29

akp bünyamin şaklaar

Avatar
İlyas Özer 2013-03-21 10:53:03

Ekinözü ilçesinde AK parti kurucu üyesiyim,Eski AK parti ilçe başkanıyım.Emekli imamım,Elbistan Devlet Hastanesinde memur olarak görev yapan,otuz yıldır sağlık teşkilatında insanlarımıza elinden gelen her türlü yardımı yapan,İmam Hatip Lisesi mezunu,Dürüst,İnançlı ,İlçemize ve İnsanımıza çok güzel hizmetler yapacağına inandığım ve güvendiğim; Nursi Çeleğen'i AK partiden Belediye Başkanı olması için, canı gönülden destekliyorum.RABBİM yar ve yardımcısı olur inşaallah.

Avatar
CEBRAİL ÖZDEMİR 2013-03-21 10:25:55

MAHALLELİM SENİ ÇOK SEVİYORUZ EKİNÖZÜ AKP NURSİ ÇELEĞEN

Avatar
misafir 2013-03-21 09:39:56

nursi çeleğeni belediye başkanı olarak görmek istiyoruz akp den

Avatar
Mehmet Yılmaz 2013-03-21 09:30:13

AKP aday adayı Nursi ÇELEĞEN beye güveniyor ve sonsuz destekliyoruz

Avatar
Turan BOZ 2013-03-21 09:26:18

Belediye başkanında ne aranır.Önce Güzel ahlak ,çalışkanlık ,toplum insanı olmak,memleketin derdi ile dertlenmiş olmak.insanlarla iletişim kurması için hitabeti güzel olacak ve onlara hizmet için yola çıkmış olmak.vs....Çoğaltmak mümkün olan bu özellikleri bünyesinde taşıyan kardeşimiz Ak parti Aday adayı Nursi Çeleğen olduğu için onu destekliyor ve Allah yardımcısı olsun diyor bütün hemşehrilerimizden de tam destek bekliyorum.

Avatar
muharrem 2013-03-21 09:24:23

Yorumunuz anlamsız yorum yapan herkez hastane personeli değil olsa bile bu çok iyi birşey ne güzel işte herkez seviyor sayıyor iş bitirir diyor daha ne olsun para verip söyletmiyordur....Nursi bey durmak yok yola devam.....

Avatar
ömer 2013-03-21 09:02:21

arkadaşlar biz hastane başkanı seçmiyoruz hep hastanede çalışanlar yorum yazmışta çok isteyen varsa hastane başkanı falan seçsinler :)

Avatar
misafir 2013-03-21 07:56:14

ak parti bünyamin şakalar

Avatar
abdullah 2013-03-20 22:51:30

yahu kardeşim nursi çelegen geçen yıl aday olmadımı neden yapmadınız.

Avatar
arzu 2013-03-20 20:36:59

çoluk çocuk dediğiniz ikram bağcı gibi adaylar içinde kim var hangisi üniversite mezunu hangisi yer yurt görmüş iki kelimeyi bi araya getiremeyenleri başımıza başkan edeceksiniz ne görmüşlerki ne hizmet yapsınlar ekinözü en fazla çıktıkları yer elbistan dahada olmadı maraş bence çıkar peşinde koşmayı bırakıp hizmet verene bakın.......

Avatar
hüseyin han 2013-03-20 15:40:55

ak parti Bünyamin Şakalar

Avatar
SAMİ KARAKOÇ 2013-03-20 14:11:28

HALAMIN OĞLU İMAM HATİP MEZUNU, DİKSİYONU İLE DİKKAT ÇEKEN GİRİŞKEN EKİNÖZÜ AK PARTİDEN NURSİ ÇELEĞEN

Avatar
hasan alaca 2013-03-20 12:49:40

Ekinözünün 7den 70etanıdıgı sayğı duyulan yaşlısını gencini gözetliyen hizmet yapacagına inandıgımız imam hatip mezunu ak partiye yakışır.nursiçelegini başkan olarak görmek istiyoruz.

Avatar
cengiz ceylan 2013-03-20 11:02:44

ak parti veteriner hekim Bünyamin şakalar

Avatar
hüseyin erkek 2013-03-20 10:03:07

Ak partiden her kesimden oy alacak bir aday veteriner Hekim Bünyamin Şakalar

Avatar
hakan 2013-03-20 09:03:32

arzu hanım siz olmazmısınız gençseniz :))

Avatar
mahmut doğan 2013-03-20 09:02:34

Başbakanımızın tabiri ile yeter artık söz milletin diyelim kısır döngüden kurtulalım bir ve beraber olalım her kesime hitap eden bir aday arzulayalım ilçemiz ve ak partiyi kazandıralım veteriner hekim Bünyamin Şakalar

Avatar
adil 2013-03-20 08:58:07

Gerçekten hastaneye gelip yardım ettikleri vatandaşlar oy verse uzak ara belediye başkanı olur.

Avatar
pehlül 2013-03-20 08:51:50

ne ikram bağcısı kardeşim.çoluk çocuk ile ilçemi yönetilir.karizmatik ve kariyerli yönetici nursi çeleğen

Avatar
Nursi ÇELEĞEN 2013-03-20 08:36:19

Kahramanmaraş Haber 46 ya bu güzel hizmetinden dolayı yönetici ve çalışanlarına ,
şahsıma Halka ve Hakka hizmeti layık görenlere teşekkür ediyor.
Saygılar ,sevgiler sunuyorum

Avatar
Remzi GİRİK 2013-03-19 20:02:31

Ekinözü Kabaktepe Köyü Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN

Avatar
Mikail ÖZER 2013-03-19 19:53:16

Sevgili Hemşehrilerim Ekinözünde insanımızın gönlünde taht kurmuş.İmam Hatip Mezunu
Otuziki yıllık Memuriyet hayatında Ekinözü Sağlık ocağında,Kahramanmaraş Devlet Hastanesinde ,Elbistan Devlet Hastanesinde Poliklinik kapılarında saatlerce bir hemşahrimi tedavi ettirememmi diye fedakarlık yapan ,Yiğit,İmanlı mert Ekinözü Sevdalısı bu gönül adamını destekliyorum ve Destekliyelim.Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN.Lafa bakarım lafmı diye,Söyleyene bakarım Adammı diye.

Avatar
ekinözü sevdalısı 2013-03-19 19:23:01

İlçemize kariyerli seviyeli aklı her şeyi kavrar mütevazi eringeç olmayan oturduğu koltuğu fors için kullanmayan makam büyüdük ce kendi küçülen 11 yıl ilçe tarım müdürlüğü yapmış köyleri adım adım gezmiş haklıya haklı haksıza haksız diyen devlet yönetimin de pişmiş 5 yıllık veteriner fakültesi mezunu abdulkadir demirci bey i kasaba belediyesi görünümün de bile olmayan ekinözü ilçemizi büyükşehir belediyesine hazırlayacak adımların temelinin sağlam atılması için belediye başkanı olarak görmek istiyoruz
hemde şunde şunu görüyorum adaylar hep beraber olsunlar halk huzurun da projelerini sunsunlar projelerinin gerçekleşmesi için ne yapılacağını an latsınlar biz rüya görmek istemiyoruz düş de yoymak istemiyoruz gerçekleri gerçek olarak algılayıpemin adımlarla gençliğimize hizmet istiyoruz ve ak parti den temiz lekesiz iradeli bir sayfa ile abdulkadir demirciden hizmet istiyoruz.

Avatar
MURAT BİLİCİ 2013-03-19 16:21:21

Değerli büyüğümüz sevgili abimiz Nursi ÇELEĞEN beyi Ekinözü AKP belediye başkanı adayı olarak görmek isteriz abimize yakışıcağına da gönülden inanıyoruz.

Avatar
arzu 2013-03-19 16:15:55

nursi mursi kim ekinözünün gelişmesi artık uyanın arkadaşlar adaylar içinde en yakışanı ikram bağcı bence genç dinamik bi beyin daha kimi arıyosunuz anlamadım yeter artık adam gibi adam istiyoruz başımıza

Avatar
emin çil 2013-03-19 11:50:14

mürşittin çeleğen ak partiden ekinözü belediye başkanlığına yakışır

Avatar
hakan 2013-03-19 09:36:55

Zaten herkez işinde gücünde necati kardaşş sen rahat ol....

Avatar
YASİN ÖZER 2013-03-19 09:23:16

Ekinözünün medarı iftarı,kalbi insan sevgisiyle dolu sevgili adayımız AK Parti Nursi ÇELEGEN

Avatar
Hacı KARA 2013-03-19 08:26:57

Ekinözü AK parti Nursi ÇELEĞEN

Avatar
Bünyamin TAT 2013-03-18 21:20:48

Ekinözü Gazeteci Yazar Bekir DOĞAN olsa ne güzel olur. Herkesin ortak adayı olurdu...

Avatar
necati 2013-03-18 19:49:03

Durun..Kardeşim akıllı ...Olun ..işinize gücünüze Bakın ...lafını bile etmek ..ayıp bişey ..Nursi Mursi işi Değil bu iş ...ya ekinözünü görmüyorsnuz yada adamı Bilmiyorsnuz ...Bu işler Allo cello işler değil Kimse kusura bakmasın ..adam akıllı işinize gücüne bakın .

Avatar
ali 2013-03-18 15:41:22

Ekinözü'n deki seçimden ELBİSTAN Devlet Hastanesi personeline ilgilendirir

Avatar
Mernuş Büyükdemir-Kahramanmaraş devlet hastanesi 2013-03-18 15:07:52

Çıkmış olduğunuz belediye başkanlığı yolunda başarılar dilerim allah yolunuzu açık etsin

Avatar
emin tekışık 2013-03-18 14:57:38

valla ben onu bunu bilmem elbistanlılar derneği yönetim kurulu üyesi sayın hüseyin aslan beyi mhp den ekinözü başkan adayı olarak bekliyoruz.abdullah paksoy da kendisini destekler kanatindeyim

Avatar
Mehmet Fatih GÖZÜBOL 2013-03-18 13:55:23

Kahramanmaraş Devlet Hastanesi mesai arkadaşı olarak sayın Nursi ÇELEĞEN beyefendiyi çalışmlarından ötürü ekinözüne yararlı olabilecek bir şahsiyet olup allah bu çalışmalarını boşa çıkarmasın.Kendini başkan olarak görmek istiyoruz.Saygılar

Avatar
ÖMER ARPACI-ELBİSTAN DEVLET HASTANESİ 2013-03-18 13:15:13

KIYMETLİ CELALİLER:BEN SİYASET OKULUNUN CELADEN GEÇTİĞİNE İNANAN BİRİYİM.SİZ İNANIYORUM Kİ DOĞRUYU SEÇERSİNİZ.HANİ BİR SÖZ VAR.''NASIL YÖNETİLMEK İSTİYORSANIZ RABBİM BAŞINIZA ONU GETİRİRMİŞ''NURSİ BEY MADDİ VE MANEVİ OLARAK YANINIZDAYIM.YOLUN AÇIK BAHTIN AÇIK MEVLAN GÖNLÜNDEKİNİ NASİP EYLESİN.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.HİZMET ADAMI NURSİ BAŞKAN DURMAK YOK YOLA DEVAM.HER ŞEY EKİNÖZÜ İÇİN.ALLAH'A EMANET OL.

Avatar
halis 2013-03-18 12:43:14

HÜSEYİN ASLAN hem ekinözü hemde köylere en iyi hizmeti sunacak bir kardeşimizdir

Avatar
RAGIP İLHAN 2013-03-18 11:37:10

Elbistan Devlet hastanesinde memur olarak görev yapan Sayın Nursi ÇELEĞEN beyi biz hastane personeli olarak dürüst ve çalışkan olarak biliyoruz ve kendisini cok seviyoruz mutlaka EKİNÖZÜ'NDEN AK Partiden belediye başkanı olarak görmeyi içtenlikle temenni ediyoruz

Avatar
ramazan 2013-03-18 11:28:47

EKİNÖZÜNDE yaşayan bir vatandaş olarak Nursi ÇELEĞEN beyi çok seviyoruz ve AK Partiden aday olarak görmek istiyoruz

Avatar
Bekir ÖZDEMİR 2013-03-18 11:28:44

Ekinözü durmadan çalışan, hakszlığa boyun eymeyen,genç dinamik bir başkan sayın Nursi ÇELEĞEN'i ekinözü halkıyla buluşması temennisiyle allah yar ve yardımcınız olsun sayın Nursi başkanım.

Avatar
Gazi ÖZER 2013-03-18 11:22:29

Ekinözü Belediye Başkanı olarak AK Partıden Nursi ÇELEĞEN i mutlaka görmek istiyoruz,
Çünkü Ekinözünün AK parti Adaylarından en sevilen insan odur.

Avatar
ender 2013-03-18 10:39:17

EKİNÖZÜNDE yaşayan biri olarak Nursi ÇELEĞENE bir oy borçluyum hiç bir işimizi yarıda bırakmadı bütün ekinözü olarak NURSİ beyi başkan olarak görmek isiyoruz

Avatar
muharrem 2013-03-18 10:30:36

Ekinözü belediye başkanı olarak Nursi ÇELEĞEN'i görmek istiyoruz çok başarılı olacağını ve çok işler yapayacağını biliyorum....

Avatar
Ömer KIZILTEPE 2013-03-18 10:08:29

Elbistan Devlet Hastanesinde memur olarak görev yapan Sayın Nursi ÇELEĞEN Bey gerek çalışmaları ile gerekse yardımsever duruşu ile gönlümüz de taht kurmuştur.Sayın Nursi ÇELEĞEN Beyi biz çok seviyoruz EkinÖzü halkınında ona sahip çıkıp arkasında durmalarını gönülden istiyoruz.Sayın Nursi ÇELEĞEN beyi Ak Parti Belediye başkanı olarak görmek en büyük arzumuzdur.

Avatar
Elbistan Devlet Hastanesi Çalışanları 2013-03-18 09:55:34

Ekinözün' e 2009 yılında aday olan akabinde seçimi kaybeden seçimden sonra Hastanemize memur olarak gelip görev yapan gördüğümüz kadarı ile Ekinözü insanın Hastane de olabilecek her türlü yardımı yapan Hastane çalışanları olarak hepimize sevgi ve saygı da kusur etmeyen bu can dostumuza Ak Parti'den aday olmasını temenni ediyoruz sevgili Ekinözlülere bu insanın kıymetini bilin diyoruz ve Nursi Beyi bizler çok seviyoruz

Avatar
Yıldıray KIZILTEPE 2013-03-18 09:20:43

Ekinözü Belediye Başkanı olarak Devlet Hastanesinde görev yapan Sayın Nursi ÇELEĞEN Bey'i görmeyi isteriz.Ekinözü sevdalısı ve Ekinözlünün hizmetkarı olarak bildik ve tanıdık Nursi Bey'i. Nursi Bey'le iki yıldır beraber çalışıyorum, tanıdığım günden bu zamana kadar her gün Ekinözlünün işiyle meşgul, koşuşturmayla, hizmetle geçiriyor günlerini. Nursi Bey'i seçmekle Ekinözlünün kazanacağını savunuyor ve değerli abimin AKP den aday gösterilmesini temenni ediyorum.

Avatar
Ali İLİK 2013-03-18 09:11:20

Ekinözü Belediye Başkanı olarak bugüne kadar ilçesi ve ilçe insanı içi yapmış olduğu özverili çalışmalardan dolayı Adalet Ve Kalkınma Partisinden değerli Hemşehrimiz Nursi ÇELEĞENİ belediye başkanı olarak görmek isteriz.

Avatar
Kamil EVYAPAR 2013-03-18 09:03:57

Ekinözü Belediye Başkanı Dostum Sevgili Arkadaşım Nursi ÇELEĞEN AK Parti.
Ekinözünde Sevilen, insanlara canı gönülden Değer Veren Tek İnsanı
Sizi sonuna kadar Destekliyoruz

Avatar
Mustafa YARDIMCI 2013-03-18 08:54:03

Ekinözü Belediye Başkanı Sevgili Arkadaşım Nursi ÇELEĞEN AK Parti

Avatar