Erkoç: Çılgın projeleri hayata geçireceğiz

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: “Kahramanmaraşımızı güçlü Türkiye'nin incisi yapmak için 'çılgın' projeler hayata geçireceğiz”

Erkoç: Çılgın projeleri hayata geçireceğiz

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: “Kahramanmaraşımızı güçlü Türkiye'nin incisi yapmak için 'çılgın' projeler hayata geçireceğiz”

27 Kasım 2013 Çarşamba 18:05
Erkoç: Çılgın projeleri hayata geçireceğiz

 AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç, “Kahramanmaraşımızı güçlü Türkiye'nin incisi yapmak için 'çılgın' projeler hayata geçireceğiz” dedi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak ismi açıklanan Fatih Mehmet Erkoç, Kahramanmaraş'a dönüşü sırasında Göksun ilçesinde partililer tarafından davul zurna ile karşılandı.

Erkoç, Göksun Belediyesi Düğün Salonunda yaptığı konuşmada, Kahramanmaraş'ın büyükşehir olmasının il için bir 'milat' olduğunu söyledi.

Kahramanmaraş'ta tüm ilçelerle omuz omuza vererek çok büyük yatırımlara imza atacaklarını ifade eden Erkoç, "Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın bize teveccüh göstererek verdiği bu kutlu ve şerefli görevin hakkını vermek için gecemizi gündüzümüze katarak çalışacağız. Kahramanmaraşımızı güçlü Türkiye'nin incisi yapmak için 'çılgın' projeler hayata geçireceğiz” dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2013-12-09 23:41:17

yolun açık olsun başkan

Avatar
sevilir 2013-12-05 12:05:41

binevlerin sokaklarının ve yollarının poyrazlı günlerdeki gibi yeterli genişlikte olmasını isteriz!

Avatar
erkan 2013-12-04 11:30:25

tramvay istiyoruz artık duyun sesimizi...

Avatar
erkan 2013-12-04 11:29:55

inşallah bir raylı sistem projeniz vardır. yoksa sizde mi trambus diyeceksiniz. biz bus değil tramvay istiyoruz..

Avatar
mehmet 2013-12-04 10:17:32

oylar ak partiye

Avatar
ak partili 2013-12-04 10:13:15

göksun yolundaki o tünel ve viyadüklerin fikir babası, ilk düşünen, öneren fatih erkoç tur sevgili kardeşim.

Avatar
ali 2013-12-04 08:38:47

fatih başkanımdan büyük pojeler bekliyoruz inşallah.

Avatar
maraşlııııııııııııııı 2013-12-02 01:11:07

ÇILGIN PROJELERİ GEÇTİK GÖKSUN TEKİR YOLUNU 10 YILDIR BİTİREMEDİNİZ NOLUR ONU Bİ BİTİRİN :............................................

Avatar
uyanan halk 2013-12-01 09:43:28

Bir doğalgazcının en çılgın projesi ne olabilirki?????

Avatar
goksunlu 2013-11-29 22:02:21

Bir goksunlu olarak faih erkocu destekliyorum bu güne kadar edeler ne yaptı maraşa kusura bakmayın bundan sonra sizlere belediye başkanlıgğı yok zataen olsanızda kuzey ilçeleri sizlere oyvermezler ben on yıldan beri maraşta kalıyorum çok insafsız çıkarcı ve menvaatcisiniz onum için sizler kaybettiniz

Avatar
edeler 2013-11-29 17:37:24

kemalettin benim elimi sıkmadı kardeş nolacak şimdi ???

Avatar
bunlara oy vermeyin maraşlım 2013-11-29 13:23:07

Kardeşlerim abilerim büyüklerim oy kullanacak küçük kardeşlerim, lütfen gözümüzü açalım artık bu insanlara bir tepki verelim.Tayyip kaç defa maraşı kandırdı kaç defa aldattı.Buna artık lütfen dur diyelim.Akp dışında hangi partiye oy verdiğin çok önemli değil, yeter ki akp k.maraşta oy kaybına uğrasın.....Kendisine bir tepki olduğunu anlasın.Emin olun ki böyle bir durumun olması durumunda bir çok şey k.maraş lehine değişecektir.

Avatar
kemalettin 2013-11-29 13:12:42

partinin kuruluşundan bu yana ilimizde gezmediği ilçe köy kasaba sıkılmadık el bırakmayan başkanım sen bunu hak ettin sana ve ekibine güveniyoruz Allah yolunu açık etsin AYAĞINA ÇAKIL DEĞMESİN

Avatar
kemalettin 2013-11-29 13:11:26

partinin kuruluşundan bu yana ilimizde gezmediği ilçe köy kasaba sıkılmadık el bırakmayan başkanım sen bunu hak ettin sana ve ekibine güveniyoruz Allah yolunu açık etsin AYAĞINA ÇAKIL DEĞMESİN

Avatar
blind surgeon 2013-11-29 10:23:59

edeler isminin açıklandığı ilk günden beri bakıyorumda buraya yorum yazanların tamamına yakını bu adam hakkında ii şeyler söylemiyorlar. Herkes bu adamı biliyo ama tayyip babanın hatrına bu adam başkan olur yine görün bakın. Ama Herkes elini vizdanına koysun öyle oy atsın bu adam bu memlekete çılgınlar gibi zarar verir verecekte. şakşakçı seniii.

Avatar
Vatantaş 2013-11-29 09:35:52

Bu haliyle Ak Partiye oy verenlere ben Maraşlı demem, makarnacı, kömürcü derim.

Avatar
yıldız 2013-11-29 08:40:18

gerçek maraş çoçuğu ve samimi hizmetiyle maraşı yüceltecek.

Avatar
ÜZGÜN AKP Lİ 2013-11-28 21:46:12

ARKADAŞLAR SİZE BENDEN ARMAGAN OLSUN ŞU TÜRKÜ
NE AGLARSIN BENİM ZÜLFÜ DİYARIM BU DA GELİR BUDA GEÇER AGLAMA

Avatar
ALİ CANDAN 2013-11-28 21:38:47

SN.BAŞBAKANIM BİZİ HAYAL KIRIKLIGINA UGRATTINIZ SİZE TŞKR EDİYORUZ BİZE BÖYLE ÇOK GÜZEL BİR ADAY KOYDUGUN İÇİN.....

Avatar
demirhan46 2013-11-28 19:27:24

bekliyoruz Diyarbakır urfa antep adana gibi büyük projeleri marta kadar inşallah.

Avatar
FANİ 2013-11-28 17:44:03

Kahraman Maraş'ta ihtiyaç duyulduğunda,Eskiden Rıdvan Hocalar Aslan Beye, Miralay Beye mektup yollayarak şehre gelmelerini isterdi.Onlarda hemen atlar gelir,gereğini yaparlardı.Bu memleketin Nice Aslan beyleri varken sen ne hak ve yüzle bu işe soyunuyorsun bee adam.Sayın Başbakanı Çok severim,severdim.Lakin Kahramanlara bu kadar kötülük yapacağı aklımın ucundan geçmezdi.yazıklar olsun.Ben faniyim. sizi aday gösterenlerde, Aday olmaya utanmayanlarda elbette fanisiniz.bu kötülük bize çok ar gelir.tek bir diyeceğim var.Lütfen verdiğiniz madalyayı geri alın.biz madalyasız da yaşarız.Yazıklar olsun

Avatar
FIRAT 2013-11-28 15:37:59

ne çılgın projesi yahuv sanki gökten indi il başkanı degilmiydin o projeleri niye yapmadın diye sormazlarmı adama kandırın oglum bu makarnacıları kömürcüleri bu millete çok bile bu hizmet bu K MARAŞ halkı bu kafaynan bir karo boyu adım atamaz aglanacak halinize gülüyorsunuz SAYGILAR

Avatar
cengiz agca 2013-11-28 15:34:22

sadece kendi yandaşlarınızın menfaatine iş yaparsınız siz.vatandaş için ne yapacaksınız onu anlatın

Avatar
memleket sevdalısı 2013-11-28 13:34:58

böyle başkan adayı istemiyoruz

Avatar
ökkeş 2013-11-28 13:30:50

selam
dilinize sağlık hepinizin bu adamı bir tane allahın kulu doğru düzgün tanımaz
ben şahsen bu adama oy vermem
çünkü bir donanımı yok
mimar veya bir mühendiz olmalıydı
yazık oldu memlekete

Avatar
MUSTAFA 2013-11-28 11:46:01

BEN AK PARTİLİ OLARAK K.MARAŞ' A YAPILAN EN ACI YATIRIM MERKEZ BELEDİYESİ GERÇEKTEN DONANIMLI BİRİSİ OLMALI BİZİM ŞAHSI İLE BİR İŞİMİZ YOK FAKAT BU MEMLEKETİNDE ARTIK SABRI YOK EN İYİSİ YEREL SEÇİM DE BÜYÜK ŞEHİRDE BİR DERS VERME' NİN ZAMANI GELMİŞTİR LÜTFEN YEREL SEÇİM DE OY VERMEYELİM.

Avatar
46 2013-11-28 11:40:08

Projeler: Olan yollar bozulacak Girişler engellenecek gelen turist sayısı azaltılacak olmayan otogar tamamen kaldırılacak organize sanayi kapatılacak doğal gaz iptal edilecek eğitimde 60 dan 80. sıraya gerilenecek ve maraş ilçe olacak erkoçla olacak bunlar poyraz kanımızı emdi erkoç maraşı tamamen yok etmesi için başbakan tarafından özellikle seçildi yazıklar olsun..........................

Avatar
çılgın türk 2013-11-28 11:36:00

vay vay vaaaayyyyyy halimize

Avatar
türkoğlulu 2013-11-28 11:06:56

sizin çılgın projelerinizi 90'lı yıllarda türkoğlu ilçesinde gördük iki dönem başkanlık yaptı köylün rahmetli çullu türkoğlu belediyesini yedi bitirdi şimdi sıra büyük şehirde durmak yok yatmaya devam..!

Avatar
ferhan 2013-11-28 09:18:55

sen önce konuşmayı öğren duruşunu düzeltde proje en son iş senin için

Avatar
Maraş 2013-11-28 09:18:02

Boş konuşmalar. Bu zamana kadar niye yapmadınız il başkanıyken.

Avatar
ismail 2013-11-28 09:09:20

zaten baskan oldun gıbı bos yere atıp tutma da
memleketin acil ihtiyaçlarını gıdersen o da bize yeter hiç umudum yok ama

Avatar
turabi 2013-11-28 09:08:19

sana oy vermek bu memlekete en az akp kadar eziyet etmek demek . azıcık aklı selim olan arkadaşlara sesleniyorum .. tepkimizi gözterelim . ya bu aday değişsin ( ki bu zor ) o zaman sandık bu işin hesap yeri olsun

Avatar
M.Öksüz 2013-11-28 08:23:36

kardeş senin her yerin çılgın olsa ne olacak, çılgınlığı Akpartim yaptı, bir kumar oynadı, bizi ele güne muhtaç etti, oy atacak aday aramaya başladık , yazık kardeş yazık, bir iyilik yapta, vazgeç bu sevdadan, tecrübeli, güven veren bir ile girelim seçime,

Avatar
MESUT 2013-11-28 08:16:28

SEN OLSA OLSA İHALE PROJELERİN OLUR BU MEMLEKETE HİZMET EDEMEZSİN SEN KEŞKE MUSTAFA POYRAZ ADAY GÖSTERİLSE SENDEN İYİ OLURDU SENİN HİZMETTEN ÇOK İHALE PEŞİNDE KOŞAN BİR AKP ZENGİNİ OLDUĞUNU BİLMEYEN Mİ VAR SEÇTİĞİMİZ BU MİLLET VEKİLLERİ NEREDE ADAM GİBİ BİR ADA MI ADAY GÖSTERMEDİLER YİNE HALKIMIZ KAYBETMİŞTİR ÇÜNKÜ BİZİM HESAP SORAMAYACAGIMIZI ONLARDA BİLİYOR UYAN ARTIK KAHRAMANMARAŞLI VERDİĞİN g OYUN HESABINI SOR BU SEFERDE KAZANIRLAR AMA OYUNU5 E DÜŞÜR BELKİ ANLARLAR

Avatar
deli cevat 2013-11-28 01:36:33

çılgın proje için çılgın adam olacak arkadaş herkesin yaptıkları yapacaklarının teminatıdır. geçmişine bakarsa Maraş halkı bu zatı muhteremin yapmışsa ne biçim çılgın projeler yaptığını ve yapacağını görür göremezse demekki boş konuşuyor. Benim bildiğim insan derki şuraya şunu yapacağım, şuraya bunu yapacağım tek tek açıklar. bu adam il başkanı iken buna bir iş yap dediğinde şahıslar ile ilgili bir iş istersen onunla konuşmuyorum bununla konuşmuyorum aram yok diyordu bu kadar onla bunla arası olmayan bir adam ne çılgınlıklar yapacak sevgili maraşlı insanlar görecek bakim.

Avatar
tekceoglu 2013-11-28 00:39:46

çılgın projelerini bugün seni karşılamaya gelen çakallı köyü sakinleri fatih dolmuşcuları hepsi deil akrabaların ilçe belediye adayları ve taklacılarına anlatta dinlesinler adama demezlermi il başkanıyken niye yapmadın gerçi kuklaydın ağa babalarının

Avatar
ali kara 2013-11-28 00:24:58

sayın Fatih Erkoç dan teknik büyük projeler bekliyoruz

Avatar
mustafa 2013-11-28 00:19:36

inşallah başkanım.

Avatar
ali kekil 2013-11-27 23:20:43

ak parti gösterdiği adaylarla sanırım tarihin derinliklerine doğru gidiyor yazık bu memleketin haline

Avatar
Doğrucu 2013-11-27 22:52:15

9 yılda ne yaptın ki milletvekillerinden belediye başkanından bile yetkiliydin başbakan 6 tane bakanı emrinize verdi yine bir şey yapamadınız hak oluyor bu şehrimizin halkına yine oy verecekler yazık memleketimize yazık!!!

Avatar
Saçaklızade Toki Sakini 2013-11-27 22:14:26

Vallahi sana verecek çılgın oylarımız yok. Gel bir de seni Toki evlerinde karşılasınlar. Zuranaylamı yoksa yuhayla mı karşılıyorlar gör. Sayın Erkoç sen Maraşa ilk defa mı geldin. Yoksa yeni mi uyandın. Sana ve Poyraza verilen oylarımızın inan ki boşa gittiğini düşünüyorum. on yıldır meydana çıkmayan çılgın projelerinizi seçim yaklaşınca mı çıkarasınız geldi. İnanmıyorum. Toki evlerinin derdini sıkıntısını hiç dinlediniz mi. Hayır öyleyse şimdide biz sizi dinlemeyiz. Bu kadar çelişki olmaz. Tepeden inmeleri aday etsinler millette kuzu kuzu oy versin çok beklersiniz......

Avatar
yine aynı terane 2013-11-27 21:53:10

bizim insanımız akıllanmaz !!! refah partisinden bu yana bu zihiniyete oy vermeye devam ! .
Allah rızası için, bir dönem vermeyin şunlara oylarınızı da memlekete biraz yatırım, biraz bakım yapsınlar. Ama Akparti kimi söyleseydi yine başkan olacak yine başkan olacak. onlarda suç yok ama, bunları başımıza getirenlerde. Peygamber efendimizin söylediği gibi, insanlar hakkettikleri gibi yönetilirler...

Avatar
avni 2013-11-27 21:08:19

la fontenden masallar

Avatar
K.Maraşlı Aşık 2013-11-27 19:00:16

Yaparlar arkadaş bu sütçü ninenin torunları.Korkulur bunlardan.

Avatar
şehre dair 2013-11-27 18:50:57

başkan çılgın proje seninle olacağını tahmin edemiyoruz

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126