Erkoç Partide tebrikleri kabul ediyor

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir adayı Fatih Mehmet Erkoç partide tebrikleri kabul ediyor.

Erkoç Partide tebrikleri kabul ediyor

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir adayı Fatih Mehmet Erkoç partide tebrikleri kabul ediyor.

01 Aralık 2013 Pazar 17:11
Erkoç Partide tebrikleri kabul ediyor
Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Fatih Mehmet Erkoç  tebrikleri partide kabul etmeye devam ediyor.
     
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak açıklanan Fatih Mehmet Erkoç , seçim çalışmalarına başladı. 
     
Bir açıklama yapan Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç, “ Bir yandan seçim bürosu oluşturma, bir yandan Kahramanmaraş merkez ve ilçelerimizden gelen hayırlı olsun ziyaretlerini ve tebriklerini kabul ederek ekip arkadaşlarımla çalışmaya başladık. 
    
Hep beraber 30 Mart'a kadar durmak yok, yola devam , yorulmak yasak , durmak yok gece gündüz çalışarak, Kahramanmaraş'ta her zaman olduğu gibi halkımızla beraber kaleye bayrağı dikeceğiz,” dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BİLİNÇLİ TÜKETİCİ 2013-12-13 14:57:55

KOYU BİR AK PARTİLİ OLARAK OYUMU MHP'YE DAHA DOĞRUSU TAHİR AKGEMCİYE VERECEĞİM.

Avatar
yorumcu 2013-12-02 22:14:37

Bu adam 25 ”“ 26 yaşında merkez ilçe başkanı olmuş. Sanırım sonrada il başkanı olmuş. Sanırım genç yaşta il başkanı olmuş. Görev yaptığı dönemde ak parti oyları ayağı iyiydi sanırım. Arkadaşlar 26 yaşında bir adam ilçe başkanı olması ve bunu başarılı şekilde devam ettirmesi bence başarı. Demek ki bu adam siyaseti biliyor. Mühendis herhalde yüksek mühendis buda belediye için iyi bir özellik. Genç dinamik siyaseti iyi bilen bir başkan Maraş için iyi olacaktır. Sadece iyi bir ekip ve işi iyi bilen kişiyle iştişare etmek lazım. Ben fatih erkoç diyorum arkadaş

Avatar
Mustafa K. 2013-12-02 19:44:36

Şehrin her tarafı Suriyeli dilencilerle dolu. Yakında dilenme aşamasından bir üst aşamaya geçerler, AK parti seçmeni olan ben, sırf bu sebepten Tahir Akgemciye oy vermeyi düşünüyorum. Belki MHP gelirse Suriyelilerin önüne bir set çeker.

Avatar
mehmet hakan 2013-12-02 18:36:21

Mhp yi sevmem ama adayı dört dörtlük bir insanmış syn tahir akgemci gerçekten mükemmel o koltuğu erkoçtan çok hakediyo oylar akgemciye.

Avatar
ibrahim sevim 2013-12-02 17:25:35

ha mustafa poyraz ha fatih erkoç bunların hepsi aynı zihniyet.ben artık akp ye oy vermeyeceğim

Avatar
Cemile 2013-12-02 16:44:38

Görüyorsunuz Biz Kahramanmaraşlılar yüzde 95 i Türk olan bir memlekette Kürt asıllı bir belediye başkanı seçerek barışa çok büyük katkı sağlayacağız. Çok şükür 30 yıllık sorunlar son buluyor, normalleşiyoruz artık. Irka göre değil liyakata göre atanıyor artık yöneticilerimiz. Yüzde 70 olan AK oylar atık Kürt kardeşlerimizinde desteğiyle 90 olacak inşallah.

Avatar
turgut 2013-12-02 15:47:29

simdiden havalara girmis goruluyor.durusu,bakisi,yuruyusu ve tavirlari degismis.ama bu sehir icin aleyhine calismaya Allah'ima soz verdim.

Avatar
atmaca 2013-12-02 13:13:05

akp oy veren bir kişi olarak bu aday işinde çok moralim bozuldu bu kafasına göre ithal aday göstermesi çok zoruma gitti.ben halkın içinde biri olarak halkın buna çok büyük tepkisi var.yerli halkı destekliyelim.

Avatar
ali rıza 2013-12-02 10:16:29

antep kaçmasın diye antep e bakan aday gösteriyorlar maraş nasıl olsa çantada keklik hiçbir tecrübesi olmayan insanı göstererek cekete oy verme zihniyetinin devam ettiğini düşünüyorlar çünkü biliyorlar antep hizmet gelmediği an başka partiye oy verir maraş h.ali özal zamınından beri hep iktidar partisinin elinde maraşa gelen hizmete bak antep e giden hizmete bak çünkü adamlar partiye değil çalışana oy veriyor bizim gibi şakşakcı ve yalaka değilller

Avatar
ökkeş 2013-12-02 10:11:50

38. ve 40. saniye arası :D :D

Avatar
kenan 2013-12-02 09:37:45

fatih beye hayırlı olsun

Avatar
özgür 2013-12-02 09:21:22

bu arkadaş kendini şimdiden başkan görme cesaretini kimden alıyor acaba. biat kültürü ile yetişen toplumlardan adam çıkmaz. bizler aptalmıyızki; bizleri yönetecek insanları başkaları seçiyor. elim kırılsaydı demeyi çok sevdiğimiz için yine öyle deriz ve bu memleket bir beşyıl daha geri kalır. iy düşünün

Avatar
mustafa 2013-12-02 09:06:08

https://www.youtube.com/watch?v=goFIQGlX7q8

haber46 sitesi tarafsız ol bu video yu yayınla iki kelimeyi bir araya getirip konuşamayan bir insanı k.maraş halkı tanımalı kime oy vereceğini bilsin 38.saniyeye dikkat edin arkadaşlar ben demiyorum adamın kendisi diyor problemin en büğünüde k.maraş a açtı sayın başbakan ve bizim uzaktan bakanımız sayın recep tayyip erdoğan

Avatar
k maraş lı 2013-12-02 08:52:11

k maraş ın il ilçe ve vekillerimiz bizleri sadece avutuyorlar.bizim hakkımızı koruyamıyorlar fatih erkoç ismi bende şok etkisi yaptı. daha otoriter birilerini bekliyordum .

Avatar
tekceoglu 2013-12-02 01:16:20

tebrik edenler kmlermi ilçe aday adayları çakallı köyü ve civarı sakinleri veee ihaleci taklacılar

Avatar
error 2013-12-02 00:02:05

arkadaş bu adammı belediye başkanı olacak. gülermiisin ağlarmısın

Avatar
Harun 2013-12-01 22:53:49

icraat yapacak bir kişi olduğunu düşünmüyorum şahsen.CHP nin adayıda belli malum...MHP yi desteklemek lazım,en sağlam adayı o çıkarttı bence.millet yine akp ye atacam oyumu diye oy kullanırsa yine bir 10 senemiz gitti demektir.

Avatar
Harun 2013-12-01 22:53:49

icraat yapacak bir kişi olduğunu düşünmüyorum şahsen.CHP nin adayıda belli malum...MHP yi desteklemek lazım,en sağlam adayı o çıkarttı bence.millet yine akp ye atacam oyumu diye oy kullanırsa yine bir 10 senemiz gitti demektir.

Avatar
Halis KULYU 2013-12-01 22:44:37

Memleketimin 5 yılı daha heba olacak.Uyanın ey Maraşlılar uyanın.5 Yılı daha kaybetmeyelim.

Avatar
isa 2013-12-01 22:14:31

lafa bakın 30 marta kadar durmak yokmuş.. 31 mart itibari ile yatışa mı geçecek maraş?

Avatar
Ramazan 2013-12-01 20:06:16

Hayırdır İnşallah, şehri Fransızlar işgal etti de haberimiz mi yok?... Kaleye bayrak dikmek falan... Gerçi Kahramanmaraşlılara SÜTÇÜ NİNE'nin torunları olmak da reva görüldü ya, ne yaparsın

Avatar
mehmet 2013-12-01 19:02:01

yani sonuçta adam 2 seneye kalmaz zengin olacak yanında olmak lazım

Avatar
blind surgeon 2013-12-01 18:52:52

Sen ve şakşakçılarınla beraber kaleye gidersiniz ne dikerseniz artık.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126