Göksun Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Göksun Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

Göksun Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Göksun Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

17 Mart 2013 Pazar 01:04
Göksun Belediye Başkanı Kim Olsun?
Göksun Belediye Başkanı Kim Olsun?

Kahramanmaraş'ta merkez, ilçe, belde belediyeleri olmak üzere çok sayıda belediyelik olması nedeniyle anket sistemi değiştirilmiştir. Her belediyelik için ayrı başlıklar halinde anket yapılacaktır.

Bu haberin altına sadece Göksun Belediye Başkanı olmasını istediğiniz kişilerin isimlerini yazabilirsiniz. Diğer belediyeler için ayrıca anket yapılmaktadır.

Anket Nasıl İşleyecek?

Sizler Göksun Belediye Başkanı olmasını istediğiniz adayın ismini ve isterseniz neden başkan olmasını istediğinizi yorum olarak yazacaksınız.

Haber46 ekibi, yazılan tüm isimleri IP'lerle birlikte excel veritabanına kaydedecek. Daha sonra en çok yazılan isimleri, kamuoyunda dolaşan diğer isimlerle birlikte belirleyecek ve seçmeli anket düzenlenecektir.

Başkan olmasını istediğiniz kişilerin isimlerinin yanında isterseniz parti ismi de yazabilirsiniz.

Yorumlar özenle incelenecek ve hakaret, küfür, iftira içermeyen düzeyli eleştirilerin olduğu yorumlar yayınlanacaktır.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fon güzeldir 2014-03-21 15:03:14

Çoşkun aydın beye ikinciliği hayırlı olsun. fon dağıtmaya alışsın tekrar

Avatar
mehmet 2014-03-21 11:22:02

zannımca ak parti alır....

Avatar
metehan 2014-03-21 11:21:21

çoşkun aydın beye hayırlı olsun...

Avatar
birlikten kuvvet doğacak 2014-03-21 00:59:05

Sadece aşiretler değil tüm göksun kale'de birleşiyor :)

Avatar
aşiret 2014-03-20 09:05:40

mhp ile chp birleştikl oyumuz mhpye diğer yerlerde chp ye vereceğiz

Avatar
Özer M. 2014-03-20 03:12:58

Coşkun Aydın'dan bi yol olmayacağını anladım. Yazık..

Avatar
... 2014-03-17 18:24:16

Coşkun kale olmali bu memleketin bir an once kalkinmasi icin

Avatar
Arslan 2014-03-17 04:31:08

Coşkun Aydın projelerini seçime 10 gün kala yayınlıyor :D adaylık peşinde koştuğu 1 yılda neden yoktu bunlar.. iktidar partisi olduğu için hizmet edecekmiş, 10 yıldır ne verdi o iktidar ki şimdi verecek. bu millet bu zokayı yutmaz

Avatar
kkavak 2014-03-16 16:57:59

Makarna ve kömür vaad etse daha inandırıcı olurdu. İşi kim naapsın

Avatar
gişi 2014-03-16 13:40:37

Coşkun aydın olmasın da kim olursa olsun.

Avatar
bohüyük541 2014-03-16 01:13:00

coşkun kaleyle görüşmemiz oldu ben lise mezunuym iş vaat etti inandırıcı glmedi açıkçası kararsızım

Avatar
Çok fark var 2014-03-13 00:05:14

İki adayda evime geldi oy istemeye. kararsızdım ama çoşkun kale daha çok güven verdi bana. allah hayırlısını nasip etsin.

Avatar
Kıraç 2014-03-11 15:59:43

Genelde ak parti ama yerelde adaya bakılırrr. Çoşkun Kale hizmet edebilcek birisi ve eğitimi yüksek. Bence ona oy vermeli.

Avatar
yaşam sevinci 2014-03-10 21:26:18

İki adayla da konuşma şansı buldum ayaküstü. İkisi de samimi insanlar. Sayın aydın biraz daha enerjik ancak Sayın kale bu iş için biçilmiş kaftan. Eğitimi ve vizyonu ilgimi çekti. Kim hayırlıysa o olsun.

Avatar
Sade Vatandaş 2014-03-10 19:34:17

Yav hakikaten şaşıyorum bu coşkun aydın ve taifesinin kendileriyle ilgili söyleyecek sözü yok mu? Anca başbakanı anlatıyolar, acziyete bak. Başbakan da patlayınca ne yapacak bu adamlar..

Avatar
Çiftlik 2014-03-09 15:30:01

Göksun bunların babasının çiftliği heralde. Pakdil akrrabasını aday etmiş. Kendinin ne hizmeti var ki bu adamın olsun.

Avatar
MHP 2014-03-09 13:19:16

Kardeşim sayın kaleyle tanışmak ve konuşmak istersen face sayfasına mesaj atarak irtibat kurabilirsin. Ayrıca özgeçmiş ve projelerini incelersen aradaki farkı da görürsün ;)

Avatar
memur 2014-03-09 00:46:00

3 yıldır göksunda görev yapıyorum kaleyi şahsen tanımam ekibi tam bi handikap seçimi kazanırlarsa aralarında çok sıkntı çıkacağına inanıyorum .aydın ı şahsen tanıyorum maraş büyükşehir oldu göksuna fayda getireceğine inanıyorum hayırlısı diyeyim (bu arada kararsızım )

Avatar
Kengeroğlu 2014-03-08 18:50:24

akp göksuna ne kattı 1o yılda elinizi vicdanınıza koyun. coşkun kale iyi bir insan ve okumuş, yöneticilik yapmış. bir şans verilmeyi hak ediyor. Coşkun aydın diyen adamlar bu adamın hangi özelliğini ortaya koyabilir..adam düpedüz VASIFSIZ

Avatar
trabzonsporlu 2014-03-08 13:31:28

AK Diyorum altenatifsiz ben lafa değil icraata bakrım

Avatar
öz göksunluyum 2014-03-08 13:30:21

arkadaşlar 11 yıl öncesini hatırlayın o zaman bu mhp nin belediyesiydi yollarımız bile kürünmedi işçinin maaaşları yatmadı borç gırtlaydaydı daha neyin davasını yapıyonuz ha kazayla mhp kazanırsa göksunda vay halimize hep etrafı adamın haramilerle dolu vallaha biter memleket ona göre düşünün

Avatar
şeffaf düzen 2014-03-08 13:27:37

kardeşim bilip bilip bulmadan yorum yapıyosunuz Tabiki AK PARTİ ve coşkun aydın

Avatar
Ahmet 2014-03-08 13:19:26

Coşkun Kale 58 yaşında yani Hurç ile yaşıt. 76 yaşındaki mehmet sağlama oy veren adamlar mı onun yaşına takılıyor :D ayrıca yıllardır Göksuna sıkça gelip gider, bilen de bilir. Adam Göksunun tüm sorunlarını çözecek DONANIMda. peki lise mezunu arkadaş ne donanımda. ortaya bir tane proje koyamamış, başbakanın eteğine sığınmış siyaset yapıyor. Etrafındaki adamlara gelince maalesef ilçemizin beşeri sermayesi bu! akpdeki adamlar ordinaryus prof sanki ne özellikleri varsa :D

Avatar
tarık 2014-03-07 23:38:38

coşkun kalenin şahsına sözümüzyok adam yıllardır dışarda ama etrafına bir bakın göksunum bunlara kalmamalı adama yazık olur kazansa bile

Avatar
boşver adımızı 2014-03-07 23:34:44

coşkun kale 20 yıldır nerdeydi neyin hizmetini verecek yaş 70 olmuş abi yahu

Avatar
göksunun geleceği iin 2014-03-07 23:33:27

kardeşler bundan öncki yanlışlar tabikide olmuştur ama böle olmuş diye göksunun geleceğiyle oynamayın aday iyi veya kötüdür herkesin bir fikri vardır ama ak partinin türkiyede neler değiştirdiği malum kimse inkar etmesin ama GÖKSUN için illaki ak parti diyorum kavgasız kalp kırmadan güzel bir şçim olması temennisiyle

Avatar
berna 2014-02-23 21:32:21

Kesinlikle Coşkun Kale diyorum. Eğitimiyle, üretkenliğiyle, çalışkanlığıyla, kişiliğiyle, güler yüzüyle bir başkanda olması gereken her özellik fazlasıyla var. COŞKUN KALE'yi can-ı gönülden destekliyorum.

Avatar
Ahmet Bolat 2014-02-14 11:57:37

Değişim iyidir bence de Coşkun Kale

Avatar
Engizek 2014-02-12 14:37:38

Coşkun Kaleyi destekliyoruz. Allah yardımcısı olsun

Avatar
Ahmet Aydın 2014-02-10 22:42:36

Coşkun Kale rüzgarı önüne geleni savuruyor. Allah yolunu açık etsin

Avatar
enver bostan 2014-02-10 18:01:01

ak partinin göksunda ders alması lazım insaallah coşkun kale kazanır

Avatar
Bozhüyük 2014-02-06 14:52:01

Sayın Kale al şu seçimi, meydanlar adam görsün! Fon dağıtmak kolaydır, kalkındırmak asıl olay.

Avatar
Göksun Sevdalıları 2014-02-05 18:44:03

Coşkun Kale diyoruz, onunla yürüyoruz! MHP iktidara yürüyecek, Göksun çığ gibi büyüyecek

Avatar
özüne dön 2014-02-03 16:41:59

Coşkun Aydın'a hayır! tüyü bitmemiş yetimin hakkını düşünen kararını verir zaten

Avatar
Hüseyin Arslan 2014-02-02 12:36:58

Kırsal kalkınma uzmanı Dr çoşkun kale ile Göksun kalkınır. Köyler kasabalar zenginleşirse hepimiz zenginleşiriz. aklımızı kullanalım

Avatar
Göksunlu 2014-01-30 17:46:15

Coşkun Kale kazanır.

Avatar
Ahmet Aslan 2014-01-28 14:00:40

AK Partinin aday seçimi çok yanlış oldu bence. MHP inşallah kazanır.

Avatar
sen dur paşam 2014-01-27 22:57:04

Adam ödüllere layık, kimsenin yapamayacağı kitaplar bastırıyor, asfaltsız sokak bırakmadı, yayla turizmi için evler yaptı, mal pazarını harabeden kurtardı, kimse beyefendiliğine laf atmadı, yedirmediği için iftiralara maruz kaldı.. nevzat pakdil de bu adamın üstünü çizdi demek erkekse bu memlekette at koştursun onun dönemi kapandı artık 1 yıl sonra göksun dışında istirahat eder bol bol vesselam

Avatar
göksunlu 2014-01-25 23:03:56

Coşkun Kale bitirdi işi, bazılarından ne hayır gördük ki köylülerinden görelim!

Avatar
AYDINLIK GELECEK İÇİN 2014-01-12 12:25:14

DURMAK YOK YOLA DEVAM HÜSEYİN COŞKUN AYDIN

Avatar
adayız diye geçinenlere 2014-01-06 01:09:33

İnadına ramazan hurç

Avatar
göksun sevdalısı 2013-12-27 21:05:23

yav seni bilen bilir git çayhanende konuş bunları

Avatar
fikret eren 2013-12-26 01:42:35

satlık insandıR

Avatar
durdu nacar 2013-12-25 19:19:22


akp lilere oy verneyin beni onlar ise aldı ama bile bende vermem çünkü burda bile çok haksaızlık ve çok seyin üstünü örtüyorlar halkın açık gözlü olmasını uyarıyorum

Avatar
göksunluyuz 2013-12-08 18:51:19

2009 yerel seçimlerinde aday olamayınca partiye uğramayan adam mı hakediyor bunu ?

Avatar
Selim Kapusuz 2013-12-08 18:50:39

yaz tatilinde göksunda bulundum o dönemde ki siyasi ortam karışık ve mevcut belediye başkanının aday olmayacağı konusunda söylentiler vardı kurban bayramında tekrar geldiğimde dengelerin oluştuğunu her adayın şansının bulunduğunu söyleyebilirdim ancak bugün hem ankara bağlantıları hemde siyasi büyüklerimin ön gördüğü adayın ramazan hurç olduğu açık bir şekilde söyleyebilirim. Başkanımın dediği gibi kitlelerin mevcut başkana doğru yönelmesi bir işarettir. Kimse darılmasın gücenmesin ama görünen köy kılavuz istemez diğer aday adaylarımızın da adaylıkları hayırlara vesile olur inş.

Avatar
goksunlu 2013-12-07 23:01:32

Kadesim birde çaglayan köyunden belediye başkani çiksin yeter emullah eren olsun

Avatar
kop kop coş coş 2013-12-06 01:03:02

Önce hesabını veremediğin işlerin hesabını veri aday olacaksın coşkun aydın beyy?

Avatar
doğru söyleyen 2013-12-04 09:09:30

Kardeşim bu göksuna kim bi taş fazla koyup şehri adama bnzetecekse o gelsın.ortalğı çöp göturuo adam akıllı iki bank falan yapsınlar kavşağa bu şehri simgeleyen bir anıt diksinler gereklı yerlere imar versinler ve en önemlisi hep kendi çevresini şuraya buraya işçi koymaasınlar ıkı garıban da faydalansın..herkesin gönlünde bır aday var ıllakı bnmde adyım syn çoşkun aydın bey...kıme hayırlıysa o gelsın

Avatar
Kale 2013-12-03 11:10:59

Hizmet sevdalısı Coşkun Kale abimizin yanındayız

Avatar
HARUN KOCA KAYA 2013-12-03 00:42:00

TABİKİ BAYRAM İNCEDEN YANA GÖNLÜMÜZ AMA AK PARTİ BAYRAM İNCEYİ ADAY GÖSTERMESE BÜYÜK KIZILCIK OLARAK OYLARIMIZ MHP HAYIRLISI OLSUN

Avatar
Bilgekaganhan 2013-12-01 20:21:33

Mevlam neyler ne'ylerse güzel eyler Yolun açık ,başın dik olsun. Rabbim Göksun'a hizmet etmeyi nasip etsin TALHAT BEY.

Avatar
A. ......... 2013-11-25 18:58:01

dışardan biri aday gösterile bilir yalnız göksunu bilen ve yaşamış olan kişi.......

Avatar
MEHMET E....İ 2013-11-21 15:29:59

YEMSANAYİSİNDEN GOKSUNA KADAR ANAYOLUN 200M SAG VE SOL TARAFI KIM İMARAACARSA 50 OY ONA VERECEGİM

Avatar
MUSTAFA 2013-11-21 09:36:18

HİÇBİRİNİ ADAY YAPMAYACAKLAR AKP DEN HICKIMSEYI KUSTURMEYECEKLER DISARDAN ADAY GETİRECEKLER YENİ BİLGİ YADA NURİ GİŞİ VERECEKLER KESİNDİR...

Avatar
göksunlu mehmet 2013-11-20 01:11:14

Talhat Koska aday olması halinde bayram ince ve ramazan hurç ittifak yapmalılar talhat paşaya emanet edilmemeli bu memleket

Avatar
dogru söze ne hacet 2013-11-19 23:51:53

aydın fonda muhtar cepde ..ye baba.ankarada dayısı var
ince anket manyagı kızılcık hepsı gelıyor zannedıyor
talat işe aldı genclerı korkularından geziyorlar..
hurc usta ancak insaatta amale
eren olmazsa bişey olmaz
gişi yemez yedirmez yol derdı adamı bitirdi
adaylar ii secın,,
aynı yorumları aynı kişiler cekıyor cekmeyın bunaltmayın ark..herkes bılıyor...

Avatar
Donanım 2013-11-11 23:28:06

En donanımlı aday sayın kale. Destekliyorum.

Avatar
furkan 2013-11-09 09:58:01

coşkun aydın abim alır inşallah

Avatar
Rafet Gözüaçık 2013-10-31 01:00:16

Göksun'un hakkettiği yerlere gelebilmesi için belli bir birimi olan vizyon ve misyon sahibi aday adaylarına ihtiyaç vardır. Her önüne gelen şansını denemek için siyaset yarışına girebiliyorsa memleketimin çöpçüsü neden geri kalsın? Benim şahsi düşüncem AKP'nin 2014 seçim yarışına 1-0 yenik başladığıdır. Böyle bir durum karşısında Ankara'nın ve milletvekillerinin aday belirleme hususunda hata oranını minimize ederek ortalıkta dolaşan aday adaylarını daha fazla beklenti içerisine girmeden yol göstermelidir. bkz: Bayram İnce, Coşkun Aydın, Nuri Kişi.

Avatar
mert yılmaz 2013-10-30 21:29:41

yemedi çeviriyorsun koçum naaaaaabeeerrrrrr :)

Avatar
zuhhaha 2013-10-30 15:22:41

özel üniversite değil hukuk üniversitesi yanlış olmasın :)

Avatar
mustafa gümüş 2013-10-30 09:21:46

hüseyin coşkun aydın alır bu seçimi

Avatar
mert yılmaz 2013-10-30 08:58:41

yok ramazan hurç'un oğlunun okuduğu özel üniversiteye gönderdi ramazan baban :)

Avatar
zuhhaha 2013-10-30 01:11:12

''da'' ayrı ''ilkokul'' bitişik yazılır seni üniversiteye Coşkun abin mi aldırdı ? :(

Avatar
MERT YILMAZ 2013-10-29 21:22:04

FAKULTE ASLANIM O KADARINIDA ANLA İLK OKUL MEZUNUSUN GALİBA

Avatar
zuhhaha 2013-10-29 18:02:42

mühendislik üniversitesi ne kardeş? hangi şehirde bu :)

Avatar
mert yılmaz 2013-10-29 09:48:36

kardeşim beni kimse yollamadı ben toy olabilirim ama sonuçta bir mühendislik üniversitesi okuyan insanım ve göksunluyum başkanım coşkun aydın abim beni tanımaz ama babamı tanır ben açık açık ismimi yazıyorum erkek gibi siz neden başka isimler arkasına sığınıyorsunuz acaba yarın senin tuttugun adam kazanamazda diğerlerinin yanına gecemem diye mikorkuyorsun kardeşim

Avatar
Coşkun Abisi Yollamış 2013-10-29 00:00:54

Mert Yılmaz adında ki bu küçük delikanlı coşkun aydın yanlısı mesajların tamamını kendisi atmıştır. Lütfen itibar etmeyelim gerçekleri göremeyecek kadar toy ve cahildir.

Avatar
ali yılmaz 2013-10-28 11:36:43

sadece merkez oy kullanmıyor arkadaşlar köylerde kullanıyor coşkun aydın alır bunu biz zamanlar kalıbını buraya basanlar vardı coşkun aydın istifa edemez diye şimdi nerde kalıpçılar sabunmu oldular coşkun aydın merkezden işareti aldı ki istifa etti akıllı olun arkadaşlar. küçümse kardeşim sen küçümse ama başkanlıgı alırsa seninle yine burada karşılaşalım olur mu

Avatar
Göksun Merkez Nerede? 2013-10-27 21:58:52

Coşkun Aydının aday adaylığı açıklaması küçümsemek olmasın ama kuru boş diyebiliriz gösterişle bi yere varılamıyor bunun varlığını daha önceki seçimlerde gördük arkadaşlar bu yüzdeeen forza Ramazan Hurç :)

Avatar
bu çok iyi oldu 2013-10-27 12:33:51

Vasıflı insanlar olsaymış içlerinde iyi olurmuş. Mehmet Elbistan herkes bilir terbiyeli adamlarla yola cıkmak lazım sadece muhtar deyip geçmeyin

Avatar
ali furtana 2013-10-27 09:45:52

açılsın yollar büyük başkan HÜSEYİN COŞKUN AYDIN GELİYORRRRRRRRRR...
abi görmediniz mi adam nasıl bir topluluk karşısında aday adaylıgını açıkladı maşallah allahım esirgesin abi adam almış bu işi kim ne derse desin

Avatar
Bu kez MHP 2013-10-25 18:07:08

Coşkun Kale Adına hazırlanmış olan websiteyi inceleyip planlarını okudum. Bu kadar hazırlıklı olduğu için teşekkür etmek lazım, inşallah belediyeyi kazanır ve projelerini hayata geçirme şansı bulur. Bu defa MHP diyoruz.

Avatar
ramazan ergün 2013-10-25 11:55:45

MEYDANLAR DOLUP TAŞACAK YÜREKLER HEYECANLA DOLUP TAŞACAK ALLAHIM O GÜZEL GÜNÜ GÖSTERECEK ,TARİH VE GAZETELER HÜSEYİN COŞKUN AYDIN DİYE YAZACAK gök yüzünden tek bir ses yankılanacak hüseyin coşkun aydın diye geliyor başkan geliyor göksuna hizmet için geliyor halkın sesi olmaya geliyor gümbür gümbür geliyorrrr ... her zaman yanındayız başkanım

Avatar
açılsın tüm yollar 2013-10-24 15:14:08

Son hazırlıklar tamam söz şimdi Ankara'da gümbür gümbür geliyor Usta Ramazan!

Avatar
doğruya doğru 2013-10-22 00:56:03

Akpliyim ama çok doğru söz Talhat efendiyle olmaz bu iş

Avatar
musa can 2013-10-21 22:20:50

coşkun aydın 7 den 7o e herkesin takdırını kazanmış bırı başarılar dılıyorum

Avatar
Coşkun Kale 2013-10-21 18:45:43

MHP Coşkun Kale ile bu seçimi alacak inşallah, tüm gücümüzle yanındayız!

Avatar
MHP 2013-10-21 05:46:25

İnanç ve gücümüzle bu seçimi alacağız inşallah! Adayımız coşkun kale adına hazırlanan internet sitesini takip edip, projelere göz atmak gereklidir, Allah'ın izniyle hepsi hayata geçirilecek, ilçemiz şahlanacak!

Avatar
CcC 2013-10-19 22:20:58

Bizim hazırlıklar tamam şimdi talhat efendi gelirse karşımıza kendi meskeninden oy almazsak neyim :)

Avatar
göksunluyuz 2013-10-19 22:18:31

Evet kardeş yakındığınız bu memlekete ne hizmet yaptı dediğiniz vekiller yaptırdı yolu sen böyle bil. İnternete gelince senin okuduğun eski belediye meclis üyesi sağır soy isimli arkadaşın yapmış olduğu iftiradır boşa çıktığını 2009 seçimlerinde yıkmak için elinden gelen her şeyi yaptığı bilinir. Sen verme oyunu kardeşim ama yedi diyemezsin benim gibi biri çıkar hop ? der.

Avatar
mahmut 2013-10-19 12:53:17

Ramazan Hurç un adaylığı kesinleşecek inş ustalık döneminde başarılar dileriz

Avatar
adsiz 2013-10-18 23:30:07

Acik ogretimden okumamismiydi...

Avatar
bizde göksunluyuz... 2013-10-18 23:01:27

kardeş ben oy verecem adamı eleştiririm günahına girmiyorum yaptıda biz mi görmedik yol yol diyorsun sağolsun onu millet vekilleri yaptırdı başka bir şey yok mu sadece yol mu millete hizmet haa yedirme konusuna gelincede internete yazarsan göksun belediyesinin ihaleye hile karıştırması diye çıkar karşına okursun tmm kardeş

Avatar
göksunluyuz 2013-10-18 20:53:03

ona buna yedirmek lafı boyu aşar kardeş 10 yıldır göksun görmediği hizmeti gördü çamurdan tozdan kurtuldunuz yapılanları değilde bir adama iftira atmak büyük günahtır ramazan hurç u sizin gibi adamlar cennete sokacak yedi ne demek ya edep yahu

Avatar
biz de göksunluyuz... 2013-10-18 18:37:39

demi kardeşim çok haklısın peki insana biri çıkıp on yıldı ona buna yedireceğine bunları yapsaydın demez mi beyler bizde göksunluyuz ama üzülüyoruz hiç bir şey yapılmadı hastane yapılacak dediler parti başkanım beyefendi takip ediyorum dedi sağolsun iş birligi ile oraları kabanladılar o işte sona erdi nerde hastane sen çıkmış onu bunu diyon büyükşehir olunca diyorsun kardeşim olmaz yapmaz bunlar bunu ama yapacak adam bulacak ak parti hatta buldu sayılır gibi görüyorum zamanı gelincede herkes görecek göksun nasıl degişecek doğru aday ile

Avatar
göksunluyuz 2013-10-17 15:06:43

Ramazan Hurç bir dönem daha yapıp noktayı koymalı diye düşünüyorum. Yapmak istediği çok güzel projeler var maraş ın büyükşehir olması ile yatırım daha da çoğalacak ve hayal olan birçok şey gerçekleşecek. Semt pazarları Belediye binası Kültür merkezi .. bunlar hayal değil hepsi olabilcek şeyler.. Diğer aday adayları gibi uçmuyor en azından.

Avatar
Değişim iyidir 2013-10-16 22:38:19

Ak parti ve ramazan hurç 10 yıldır iyi kötü hizmet yaptılar, artık onlara teşekkür etmek ve bayrağı coşkun kale beye teslim etmek gerekiyor. Bu değişim hem taze kan demek olur hem de ilçemizi ilgisiz koyan malum mebuslara güzel bir ders olur. Ben sözüm geçen eşimi dostumu sayın kaleye yöneltiyorum, herkes bu açıdan bir düşünmeli bence. Göksunumuza hayırlısı olsun

Avatar
sağıroğlu 2013-10-11 14:08:41

Göksun halkına hakkıyla hizmet edecek kişinin " Hak için halka hizmet etmenin ibadet" olduğunu bilen bir kişi olmasını isterim. Koltuk sevdasında olmayıp, hizmet sevdasında olan şahsiyetli bir başkanın gelmesini isterim. Bunuda ancak değerli Göksun halkının belirleyeceğine inanıyorum. Dini bütün gibi görünüpte halka tepeden bakan biri olmasın asla.Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah!

Avatar
ramazan hurç 2013-10-07 20:03:15

Akp nin aday belirlemesinde 8 şart sunarken mevcut belediye başkanlarından öncelikli olarak bunların ne kadarını gerçekleştirebildiği.. Seçim kampanyası dahilinde dağıtılmış olan broşürlerin ne kadarını tamamladığı da ayrı bir değerlendirme.. Göksun için mevcut belediye başkanının 2009 seçim broşürüne bakıldığında hayal meyal olmayıp realist bir biçimde hazırlandığı gerçeğiyle karşılaşıyoruz. Benim gözlemlemelerim mevcut bld başkanımızın adaylıkta en şanslı isim oldğudur. Halkla sıkıntısı olmayan akp lı mhp lı ayrıt etmeksizin yapmış olduğu hizmetleri hepimiz görüyoruz. O zaman hayrlı olsn

Avatar
göksunlu 2013-10-05 22:25:54

göksunumuza coşkun kale yakışır.kaymakam vekiliykende kapısı herkese açıktı büyüklenmesi olmadı birleştirirci bir insan tam isabet olmuş

Avatar
KALE 2013-10-02 15:29:36

Ayak oyunları ile değil anketler ve parti içi oylamayla adaylığı resmiyet kazanan hizmet ehli abimiz Coşkun Kale Beye başarılar diliyorum, yanındayız.

Avatar
Taşoluklu 2013-09-30 23:22:23

Göksunlu bir memur olarak istanbulda çalışıyorum. Ankara'da görev alan göksunlu bürokratlar nedense çerkez köylerinden gelmişler. İşi olup giden Türkler yüzgeri ediliyor. Bütün çerkezler kardeşimizdir ama siyasi nedenlerden dolayı Türklere böyle bir negatif ayrımcılık var. Göksunlu bu AK partiye oy vermeye devam ederse Türk köylerinin-köylülerinin işi çok zor. Türk'ün Allahından başka kimsesi yok ama yüce yaradan bize yeter! Ben oyumu Göksunda atmayacağım ama atanlar bu soruyu sorsunlar neden Türkler dışlandı? Bakın bakalım üst düzey kaç bürokrat var bakın bakalım ne hayırları dokunmuş?

Avatar
esabil 2013-09-30 17:58:41

göksun belediye başkan aday adayı sn ali kıraç olmasını isterdim

Avatar
turgay mardin 2013-09-29 16:03:48

GÖKSUNUN GURURU.VE GÖKSUNDA SEVİLEN.SAYGI DUYDUGUM İNSAN.GÖKSUNUN GELECEGİ İÇİN

Avatar
. 2013-09-28 23:57:00

Aday adaylarına bakıyorum... Konuşmalarını dinliyorum... Hani bir ümit olur düşüncesiyle hareket ediyorlar. Kürsüye çıktığında iki kelimeyi bir araya getiremeyen adamdan hizmet bekleyemezsin önce kendini ifade edecek sonra halkı o düşünceye inandıracak. Kaymakamlıkta oturmayla devletin yardımlarını dağıtmak hizmet değil babasının hayrına yapmıyor yapması gerekeni yapıyor adam... oldu başımıza Züperman

Avatar
emre turk 2013-09-25 23:47:47

Bir dönem bedri kolukısa parladı söndü fısss gitti.. Bir dönem bayram ince parladı söndü fıss gitti.. şimdide coşkun aydın parlamaya çalısıyor ama olmaz yani kabiliyet yok düşünce yok altyapı yetersiz aşar bu işler nevzat pakdilin yakını olmasından ileri götürecek hiçbir etken yok yapmayın etmeyın bu kadar yorumu kım attı inanılır gbi degıl

Avatar
adam yapmış 2013-09-25 23:42:13

zuhahah :) bu iyiydi gerçekten

Avatar
güldürmeyin 2013-09-24 23:19:25

3 koyunu güdemeyenlerin halkı yönetmeye çalıştığı bir dönemde, bu tür anket numaralarının artık sökmeyeceğini öğrenemediyseniz söyleyecek söz yok.

Avatar
2 DÖNEM AKP ye VERDİM ŞİMDİ MHP ye 2013-09-24 15:46:45

2 dönem akp ye oy veren biri olarak söylüyorum, akp türkiye ve göksunda hayalleri boşa çıkardı,güveni kaybetti ne yaparsa yapsın göksunlu bu defa MHP ve onun adayı COŞKUN KALE beyle,benden söylemesi

Avatar
mehmet acar 2013-09-22 22:13:13

Emrullah hocam Göksun seninle.....Allah yardımcın olsun..

Avatar
digo 2013-09-21 17:04:08

ben isterse ak partiden melegi aday yapsınlar ben yokum çünkü titsindim ilk dönem güvendik çalıştık oyumuzu verdik ama inanın verdigime vercegime pişman oldum tam beş yıl vicdanım rahatsız oldu bizler oy verdik çalıştık seçim bitti alkası olmayan imsanları işe aldılar arkadaşlar göksun küçük kimin nereye gittigini herkes bilir bunlar hep böyle adeletli davranırlar sözde kendi imkanlarımla işe girdim göksunda bunların parti başkanları beni çıkarttırdı fabrikada çalısanı getirip benim yerime işe koydular yazacak çok sey varda hele birseçim gelsinde bakalın ne cevap verecekler

Avatar
akgençlik 2013-09-21 16:24:23

Emrullah EREN hocamıza gönlünü yüreğini koyduğu bu yolda başarılar diliyoruz..

Avatar
ak gençlik 2013-09-21 16:21:34

Emrullah EREN hocamızın Göksun'a Göksun halkına bir şans olduğunu düşünüyoruz...Tüm amacı hizmet olan , gönlü Göksun için yanan hocamıza başarılar diliyoruz...

Avatar
bebek mezarı 2013-09-15 15:13:42

patates tarlası dediğiniz yollarıda bilir bu halk rotunuda balansınıda al git

Avatar
Coşkun Abimiz 2013-09-15 12:13:36

Allah Coşkun abimizin yardımcısı olsun. Ona sahip çıkarsak ilçemiz kazanacak!

Avatar
göksunlu 2013-09-15 08:18:49

10 yıldır başkan olan sayın hurç kayabaşı mahallesini neden hiç görmedi.göksunun orta yerinde çürük diş gibi duruyor.hizmet yok.arslanbey yolu ve sanayinin ordaki asvalt tam 1 yıldır çukur rot balans koymadı görün artık

Avatar
ahmet caner 2013-09-14 19:13:03

Coşkun Kale'nin tek rakip olarak gördüğü Ramazan Hurç'tur. Diğerleri fasa fiso

Avatar
xxx hamster 2013-09-13 18:54:46

dedgn gbi işi zor akp nin ama coşkun aydın bunu kaldıracak kapasitede mi düşünmek gerekir

Avatar
hayati koca 2013-09-13 15:50:15

mhp nin aday coşkun kale olmuş ak parti kesinlikle coşkun aydın ile girerse kazanır yoksa mhp kazanır

Avatar
arif 2013-09-13 11:45:49

göksun belediye başkan adayı o yada şu olmuş fark etmez önemli olan göksuna bir şeyler yapabilsin. 2 tane vekilimiz var onlar gibi yatmasın yeter

Avatar
Hüseyin Dağlıca 2013-09-13 11:12:32

USTANIN OLMADIGI YERDE ÇIRAK EKMEK YİYEMEZ BİZ USTAYI SEVİYORUZ SENİNLE DEVAM ETMEK İSTİYORUZ SAYIN HURÇ SAYGILAR

Avatar
Ramazan Başkan 2013-09-12 23:44:30

devlet memurununda vasıflısı olur kardeş. kimseyi küçümsemek derdinde değiliz herkesin eşit şansı var ancak kötünün iyisi tabirini kullanacak olursak en yakın R.Hurctur

Avatar
kerim abacı 2013-09-12 18:12:35

göksun coşkun aydın ile şahlanacak yaşanılabilir bir ilçe olacak

Avatar
göllüce 2013-09-12 17:58:50

GÖKSUN HİZMET İSTİYORSA H.COŞKUN AYDIN İLE DEVAM ETMELİDİR. EN AZINDAN HALKIN İÇİNDEN BİRİSİ

Avatar
h.göllü 2013-09-12 16:08:32

Çoşkun KALE Goksunumuz için bir sanstır yüce mevlam yolunu acık eylesın

Avatar
COŞKUN KALE MHP NİN ADAYI OLDU 2013-09-12 15:10:35

MHP ADAYI SAYIN COŞKUN KALE OLDU ALLAH GÖKSUNUMUZA, ŞAHSINA VE PARTİMİZE HAYIRLI ETSİN

Avatar
COŞKUN KALE MHP ADAYI 2013-09-12 12:21:04

DUYDUK SEVİNDİK ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN İNŞAALLAH

Avatar
erkan saraç 2013-09-12 10:50:22

RAMAZAN HURÇ TA BAŞKAN OLMADAN ÖNCE DEVLET MEMURU İDİ DOĞDUGUNDA BAŞKAN DEĞİLDİ SONUÇTA HER VATANDAŞIN HAKKI VAR BELEDİYE BAŞKAN ADAYI OLMAYA. BAŞKANIN ARKASINDAKİLERİN MİSYONU NE Kİ BAŞKANIN Kİ O OLSUN

Avatar
COŞKUN KALE İLE GÖKSUN DAHADA GÜZEL 2013-09-12 09:17:59

VE NİHAYET GÖKSUN MHP ADAYINI BELİRLEDİ COŞKUN KALE BEYİMİZ ADAYIMIZ O BİZİM CANIMIZ ALLAH İŞİNİ RATS GETİRE

Avatar
Ramazan Başkan 2013-09-12 09:04:32

Ramazan Hurç başkan çalışmalarını sürdürüyor kendisi adaylık konusunda en şanslı isimlerden bence devlet memuru görevini yapmalı önüne gelen adayım diyor mevcut aday adayları arasında en vasıflı kişi yine ramazan hurçtur

Avatar
ADAYIMIZ COŞKUN KALE 2013-09-12 08:54:53

mhp adayını belirledi sayın abimiz Coşkun KALE nin adaylığı kesinleşmiş, Allah şahsına partimize ve göksunlulara hayırlı etsin, şimdi mhp zamanı Coşkun Kale ile şimdi hizmet zamanıdır

Avatar
mehmet kaya 2013-09-11 18:49:38

coşkun aydın ile sonuna kadar devam diyoruz kim ne derse desin meyveli ağacı taşlarlar en büyük başkan hüseyin coşkun aydın

Avatar
ankaradan selamlar 2013-09-11 15:15:32

Arkadaşlar ben genel merkezde hizmetliyim göksunlu olmam hasebiyle Coşkun Aydın başkanımızın durumunu öğrenmeye çalıştım olumlu konuşuyor kulisler tekrar bilginize

Avatar
Akp Genel Merkezi 2013-09-11 15:12:11

Göksun ilçemiz aday adayları içerisinde bulunan Sayın Coşkun Aydın Bey'in yapılmış olan anket çalışmalarında 10 aday adayı arasından 4. gelerek bu büyük başarısını kutlarız. Kendisine armağan edeceğimiz Sinan Akçıl'dan ''Fark Atıyor'' şarkısını seçim müziği yaparsa biz değerli destekçilerine ve tüm göksunlu hemşehrilerimize büyük bir jest yapar :D :D ****Seni Gören Seçmen Tak Tak Atıyor
Kafada Şimşek Çak Çak Çakıyor
Ha Bide Gördüm Rüyamda Çoğunu
Bizimki Herkese Fark Fark Atıyor

Avatar
göksunlululu 2013-09-11 14:59:54

Coşkun aydın %9 ile ankette bayram ince, ali kıraç ve ramazan hurçtan sonra geliyor. Yok ankara destekliyor yok mahir ünal destekliyor geç bunları klavye delikanlısı

Avatar
artık akp ye oyum yok 2013-09-11 13:29:04

2 dönemdir akp ye oy verdim bu defa oyum gönül rahatlığı ile mhp ye

Avatar
GÖKSUN MHP DE ANLAŞTI... 2013-09-11 11:28:14

AMPUL MUM İŞİĞİ GİBİ ANCAK DİBİNDE OTURANLARI AYDINLATIYOR, IŞIĞI GİTTİKÇE AZALIYOR, TÜRKİYE VE GÖKSUNLU BUNUN FARKINDA ARTIK, GÖKSUN MHP DİYOR,GÖKSUNLU MHP DE ANLAŞTI, MHP GÖKSUNLA KUCAKLAŞTI ARTIK..

Avatar
AMPUL SÖNDÜ SÖNECEK 2013-09-11 10:25:39

AKP NİN AMPULU KARARDI SÖNDÜ SÖNECEK, AZCIK IŞILTISI VAR ODA ANCAK AMPULE YAKIN OLANLARI AYDINLATIYOR, BU DUALI AZİZ MİLLETİN AMPULÜ ÜFLEYEREK SÖNDÜRMESİNE AZ KALDI, OYUN BİTTİ AMPÜL TÜKENDİ...

Avatar
göksunun yerlisi 2013-09-11 09:51:47

coşkun aydın en güçlü adayı göksunun bakın dikkat edin ak partininin demiyorum göksunun diyorum

Avatar
ankaradan selamlar 2013-09-11 09:49:29

arkadaşlar genel merkezden aldığım bilgilere göre hüseyin coşkun aydın yapılan anketlerde birinci çıkıyormuş milletvekilleri de olumlu bakıyorlar ak partinin adayı sanırım COŞKUN AYDIN olur

Avatar
GÖKSUN MHP DE BİRLEŞTİ 2013-09-11 09:42:54

GÖKSUNLU AKP NİN GÖKSUNA VE GÖKSUNLUYA VERECEK BİR ŞEYİ OLMADIĞINA YÜREKTEN İNANDI GÖKSUNLU MHP DİYOR, GÖKSUN MHP DE ANLAŞTI MHP GÖKSUNDA GÖKSUNLU MHP İLE GÜZEL

Avatar
FAZLA SÖZE NE GEREK 2013-09-11 08:52:58

GÖKSUNUMUZ ADAYINI DA BELEDİYE BAŞKANINI DA BULDU ARTIK, OLGUN, BİLGİN,GÖNÜL VE HALK ADAMI, MEMLEKET SEVDALISI, GENİŞ VİZYONLU COŞKUN KALE HAYIRLI OLSUN

Avatar
aydıncıyız 2013-09-10 19:44:24

adayımız coşkun aydın kardeşim aday adayı degil allahın izni ile coşkun abim arkandayız var gücümüzle

Avatar
ARKADAŞLAR 2013-09-10 17:37:06

sizce akp aday adaylarından hangisi daha güçlü aydınlatırsanız iyi olur

Avatar
hayatı kaya 2013-09-10 16:03:00

herşeyi ile başkanlığa hazır bir isim hüseyin coşkun aydın göksun sevdalısı 15 yıldır bifiil hizmet etmiş bir insan kesin gözü ile bakılıyor kazanmasına

Avatar
DOÇENT DOKTOR MEHMET GÜRBÜZ 2013-09-10 15:35:35

DOÇENT DOKTOR MEHMET GÜRBÜZÜN ADAYLIĞINI DESTEKLİYORUZ, ADAM HEM AKEDEMİSYEN HEMDE TAM DOÇENT YARIM FALAN DEĞİL

Avatar
abdullah çukadar 2013-09-10 12:52:18

Ramazan Hurç ile 3. döneme adım adım ilerliyoruz

Avatar
kayabaşılı 2013-09-10 11:21:05

Coşkun AYDIN KAZANIR

Avatar
KAZANAN GÖKSUN OLACAK 2013-09-10 09:52:55

MHP İLE GÖKSUN KAZANACAK, GÖKSUNDA MHP KAZANACAK

Avatar
gökhan üstün 2013-09-10 00:09:34

Tebrik ediyor başarılarının devamını diliyruz başkanımızın

Avatar
GÖKSUN KAZANACAK 2013-09-09 17:34:04

MHP İLE GÖKSUN VE GÖKSUNLULAR KAZANACAK, HAYIRLI OLSUN

Avatar
AKP GİDİYOR MHP GELİYORR 2013-09-09 10:53:01

GÖKSUN DA ARTIK MHP VAR ALLAHIN İZNİYLE MHP DEN BAŞKA PARTİ KAZANAMAZ...

Avatar
kültürel yozlaşmışlık... 2013-09-08 17:29:20

Göksun belediyesi başkanı r.hurç beyin akademisyen olarak memleket insanlarına kültürel açıdan yapmış olduğu hizmetler göz ardı edilmemeli. Herşey yol, su, iş makinası, imar vs. değil. Memlekete kazandırılabilcek en güzel en kalıcı en faydalı hizmeti R.Hurc yapmıstır! bilmeyenler ya da duymayanlar için belirtmek isterim 1.) Göksun Şairler Antolojisi 2.) Göksun Ağıtları 3.)100. Yılda Göksun Sempozyumu 4.) Göksun Tarihi 5.) Göksun Çocuk Oyunları 6.) Göksun Belediye Tarihi 7.) Göksun'un Stratejik Gelişimi 8.) Göksun Yemekler 9.)Resimlerle Göksun ... Daha neyin yarışındasınız be arkadaşlar laf değil laaaaf icraat üreteceksiniz! Gönüllerin başkanısın RAMAZAN HURÇ!

Avatar
R.Hurç ile yola devam... 2013-09-08 17:17:32

Coşkun aydını destekleyen kadeşLERim demeyecegım cunku ''ler'' bile yoksunuz. Coşkun aydın önce yıldız camisinin hesabını versin mahkeme yolu göründü :) Ramazan Hurç sessiz sedasız geliyor bilgisayar başında uyuya kalmayın dostlar :)

Avatar
gksn 2013-09-08 17:13:49

Hangi projesi varmış söylede millet bilsin kardeş

Avatar
AKP İYİCE ÇÖKÜYOR 2013-09-08 13:29:50

GÜVENİLİR KAYNAKLAR AKP NİN % 38 BANDINA GERİLEDİĞİNİ BELİRTİYOR,AKP' NİN EKONOMİNİN KÖTÜ GİDİŞATINI DURDURMAYA GÜCÜ YETMİYOR, BİR TEK ŞANSI VAR ALLAH MUHAFAZA ETSİN) SURİYE İLE SAVAŞ, SAVAŞTAN MEDET UMAN BİR İKTİDAR...AKP ERİYOR ERİDKÇE MİLLETİMİZİ GERİYOR...

Avatar
başkanımız coşkun aydın 2013-09-06 10:54:15

coşkun aydın abimizi cok seviyoruz başkan olarak bekliyoruz kendisini

Avatar
HÜSEYİN ÖZCAN EM ASTSB İŞADAMI MHP BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI 2013-09-05 18:36:11

GÖKSUN MHP SİZ MHP HÜSEYİN ÖZCANSIZ KAZANAMAZ. BİR OLALIM BİRLİK OLALIM İRİ OLALIM DİRİ OLALIM. ARTIK ORTAK AKIL PROJESİNİ HAYATA GEÇİRELİM.VATAN İÇİN BAYRAK İÇİN ONUR VE GURUR İÇİN BİRLİKTE HAREKET ETMELİYİZ. LİDER İLÇE GÖKSUNU AKP DEN KURTARALIM .

Avatar
Amaç Hizmetse 2013-09-05 17:40:10

Yerel seçimde parti unsuru önemli olmamalı. Coşkun Kalenin geçmişte yaptığı hizmetler, neler yapabileceğini gösteriyor. Kendisine şans verilmeli diye düşünüyorum. Memleket için hayırlısı olsun..

Avatar
proje istiyor göksun 2013-09-05 15:25:07

projelerle konuşabilecek tek bir aday gördüm bugüne kadar o da coşkun aydın hakikaten güzel projeleri var hayata geçirilebilecek kendisini tebrik ediyorum

Avatar
AKP İÇTE KUTUPLAŞMA DIŞTA YANLIZ.. 2013-09-05 09:10:47

AKP İÇTE İNSANLARI KUTUPLAŞTIRMADAN MEDET UMARKEN DIŞ ÜLKELERDE DE SÖZÜNE GÜVENİ OLMAYAN, İTİBAR EDİLMEYEN BİR HÜKÜMET HALİNİ ALDI...TÜRKİYE AKP İLE YANLIZ, TÜRKİYE AKP İLE GİTTİKÇE ÇÖKÜYOR...AKLI SELİM BU MİLLETİ SEVENLER AKP DEN TÜRKİYEYİ TÜRKİYEDEN DE AKP Yİ KURTARMAK İSTİYOR..NE DERSİNİZ EYYY VATAN, MİLLET, TÜRKİYE AŞIĞI MİLLİYETÇİLER,ÜLKÜCÜLER ?

Avatar
ALLAH OCAĞINA BAĞIŞLASIN 2013-09-04 18:07:20

COŞKUN KALE BEYİ ALLAH OCAĞINA VE SONRADA ŞU GARİP MEMLEKETİMİZ GÖKSUNA BAĞIŞLASIN,KİBİR YOK,BÜYÜKLE BÜYÜK KÜÇÜKLE KÜÇÜK,BİR KÖYLÜ,BİR ŞEHİRLİ,BİR EFENDİ Bİ BAKMIŞIN IRGAT CANIMIZ CİĞERİMİZSİN COŞKUN KALE

Avatar
AKP YE DİKKAT EDİN... 2013-09-04 18:04:47

AKP TÜRKİYE BAZINDA HER GÜN ÇÖKÜYOR, DİKKATLE İZLEYİN

Avatar
COŞKUN KALE VARKEN ONA VERİLİR 2013-09-04 17:59:12

COŞKUN KALE VARKEN ANCAK ONA OY VERİLİR

Avatar
YAZIK OLDU AKP YE 2013-09-04 15:51:09

TÜRKİYE İÇİN BİR UMUTTU BEN BİLİRİM BEN NE DERSEM O OLUR YÜZYILIN LİDERİ GİBİ POHPOHLAMALAR İÇTE VE DIŞDA MUHATAPSIZ BİR TÜRKİYE OLUŞTURDU AKP HER GEÇEN GÜN DAHADA KÖTÜYE GİDİYOR, AKP SENDELİYOR...

Avatar
halit saraç 2013-09-04 15:37:40

GÖKSUN COŞKUN AYDIN İLE AYDINLANACAK

Avatar
ŞİMDİ MHP ŞİMDİ COŞKUN KALE 2013-09-04 13:52:47

GERGİNLEŞEN TOPLUMU KUCAKLAYACAK GÖNÜL ADAMI COŞKUN KALE İLE MHP DE EL ELE

Avatar
coşkun aydın başkan olsun istiyorum 2013-09-04 12:00:45

milliyetçi ve muhafazakar kimliği ile tanınan hüseyin coşkun aydın göksun için hem birleştirici hem başarılı bir siyasetçi olacağını düşünüyorum şimdiye kadar görevlerinde başarılı olan göksun için hizmet eden ve hizmet etmeye gönüllü olan bu insana başarılar diliyor saygılar sunuyorum

Avatar
AKP BÜYÜKŞEHİRİDE KAYBEDER 2013-09-04 09:32:30

GÖRECEKSİNİZ AKP İÇİN BÜYÜK ŞEHİR BİR HAYAL ARTIK..

Avatar
göksunlu 2013-09-03 13:34:59

COŞKUN AYDIN hangi partiden olursa olsun kazanır fakat ak partiye gönül vermiş bir insan ak partiden aday olur eğer başka partiden aday olmak istesin havada karada aday ederler ve ak parti o zaman yandı işte

Avatar
kireç köyü sakinleri 2013-09-03 13:32:34

hizmet ehli hüseyin coşkun aydını destekliyoruz

Avatar
göksunlululu 2013-09-03 13:28:48

bölünmeseydiniz kardeşim adamlar seçimi aldı haklarıyla :)

Avatar
Göksunlu 2013-09-03 13:27:15

Ak partiden dedoşu aday göstersinler yine kazanır göksuna ne coşkun aydını birader ?

Avatar
HAYIRLI OLSUN 2013-09-03 11:37:07

SEÇİM HAYIRLARA VESİLE OLSUN İNŞ. ŞAHSINA VE GÖKSUNUMUZA HAYIRLAR GETİRECEK BİRİNE BAŞKANLIK NASİP OLSUN

Avatar
COŞKUN AYDIN GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR 2013-09-03 10:47:22

COŞKUN AYDIN bu işi kesinlikle başarır kendisi bildiğim kadarıyla diyanet asıllı iktisadi ve idari bilimler mezunu yani bir yönetici göksun içinde iyi bir gelecek olur inşallah

Avatar
AKP DENENDİ 2013-09-03 10:35:16

ŞİMDİ COŞKUN KALE BEY ABİMİZLE SIRA MHP DE

Avatar
bozhüyüklü mehmet karslı 2013-09-02 23:23:26

köylerin çoğunluğu COŞKUN AYDIN ı tanıyor ve ak partiden olursa göksun altın çağını yaşar diyor ve tanımadığım bu insanı kısa sürede tanımak ümidiyle saygılar sunarım

Avatar
ERİCEKLİ 2013-09-02 23:15:36

mustafa kale kardeşimize katılıyorum beldelerde olduğu gibi yanlış bir aday göstermek ak partiye kaybettirir H.COŞKUN AYDIN partinin tüm kriterlerine uygun ve tanınmış göksun halkının içinden olan birisi kazanmasıda % 80 ak parti rahat bir seçim alır

Avatar
haluk alıcı 2013-09-02 23:03:58

coşkun aydın başkanlığa uygun tahsilli bilgili tecrübeli maneviyatlı göksun için bulunmaz hint kumaşı

Avatar
MUSTAFA KALE 2013-09-02 18:03:55

EGER AK PARTİ İLÇE BAŞKANI BAŞARILI OLSA İDİ BU BELEDİYELERİ KAYBETMEZDİ ŞİMDİ İSE GÖKSUNA ADI GEÇİYOR SIKINTI OLURMHP KAZANIR

Avatar
MUSTAFA KALE 2013-09-02 18:01:55

Geçen dönem kızılcıkı mhp, degirmendereyi bbp, ericek i bbp , bozhüyük ü saadet aldı göksun merkezde muhalefet ikiye bölünmese idi akp yıkılacak tı DERİM Kİ YEREL SEÇİMLERDE ADAY ÖNEMLİ AK PARTİ MEVCUT İSİMLERİN İÇİNDE hüseyin coşkun aydın İLE SEÇİMİ KAZANIR AKSİ TAKDİRDE MHP KAZANIR

Avatar
hüseyin coşkun aydın olur 2013-09-02 16:02:47

ak partiden coşkun aydın alır arkadaşlar mevcut cok yıprandı aksi takdirde mhp güçlenir

Avatar
COŞKU AYDIN BOŞUNA UĞRAŞIR 2013-09-02 13:44:08

AKP BU DÖNEMDE RAMAZAN HURCU ADAY GÖSTERECEK COŞKUN AYDIN BOŞUNA ÇABALAMASIN AĞZIYLA KUŞ TUTSA ADAY RAMAZAN HURÇTUR

Avatar
BÜYÜK ÇAMURLU KÖYÜ 2013-09-02 08:53:59

COŞKUN KALE BİZİM CANIMIZ CİĞERİMİZDİR GÖKSUNDA ÇAMURLUDA ONUNLA KALKINIR DİYORUZ

Avatar
hacı mirza köyü 2013-09-01 21:48:59

HÜSEYİN COŞKUN AYDIN TECRÜBELİ VE BAŞKAN MİZACINA UYGUN KÖY OLARAK DESTEKLEYECEĞİZ İNŞALLAH

Avatar
BÜYUK ÇAMURLU KÖYU 2013-09-01 10:33:13

DÜNYAYA AT GÖZLUĞUYLE BAKAN BELEDİYE BAŞKANI İSTEMİYORUZ. UFKU AÇIK VE GENÇ OLSUN. GÖKSUNDA TÜM TARAFLARI KUCAKLASIN.

Avatar
niyazi tanılır 2013-08-31 21:06:52

göksun için en iyi isim coşkun aydın

Avatar
erkan çalık 2013-08-31 20:02:36

şu an ki adayların içinde en önde gideni hüseyin coşkun aydın kim ne derse desin ankarada biri ile görüşüyordu mecliste görünce şok oldum çok samimi idiler muhtemelen genel merkezi sıkıladı

Avatar
GÖKSUNDAN ES MEMET 2013-08-31 15:52:49

ALLAHIN İZNİYLE KISA BİR SURE SONRA HÜSEYİN ÖZCAN IN MHP DEN BELEDİYE BAŞKANLIĞI ADAYLIĞININ AÇIKLANACAĞINI TAHMİN EDİYORUM. ŞOŞKUN KALE OLMAZ. ÇUNKU ULKUCU DEĞİL ÖNCE ULKUCU OLSUN.

Avatar
GÖKSUN ONUNLA GÜZEL 2013-08-31 08:54:03

ALLAHIN İZNİYLE COŞKUN ABİMİZİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAŞKANLIĞI DEMK GELİŞEN HUZUR DOLU BİR KENT DEMEKTİR, BİLGE,OLGUN VE TECRÜBELERİYLE GÖKSUNA VERECEK ÇOK ŞEYİ VARDIR ONUN

Avatar
ES MEMET HUNU 2013-08-30 23:12:55

GÖKSU NA BİR ASKER LAZIM HÜSEYİN ÖZCAN GİBİ KİMSEYE GEBE OLMAYAN DELİKANLI YÜREĞİNİ KOYAN COŞKUN KALE KİMKİ DOĞRU YOLA GİTSİN NE KÖY OLUR NE KASABA

Avatar
halil 2013-08-30 20:08:41

abi bu işi coşkun aydın abim alır götürür

Avatar
İBRAHİM ASLAN 2013-08-30 14:47:29

COŞKUN KALE YE TÜM GÖKSUNDAN EVETTT, O VARKEN ONUN OLDUĞU PARTİDEN BAŞKASINA OY YOK, HAYIRLI OLSUN

Avatar
GENÇLER COŞKUN KALE DİYOR 2013-08-30 09:46:54

MERKEZ, KÖY VE KASABA GENÇLİĞİ DR.COŞKUN KALE'yi dört gözle bekliyor, canım abimiz halk ve hak aşığı COŞKUN KALE İLE YAŞANABİLİR BİR GÖKSUNA EVETTT DİYORLAR

Avatar
mustafa 2013-08-29 20:43:30

abi coşkun aydın seçilsin siz hizmeti görün benden söylemesi

Avatar
DR. COŞKUN KALE 2013-08-29 15:36:32

İNANIN Lâyık olan Dr.Coşkun KALE abimizdir, yoksa bunu söylemezdim.Gelin hepiniz ve hepimiz onun etrafında toparlanalım şu garip memleket bir hizmet görsün

Avatar
selim 2013-08-29 14:43:25

temiz insan coşkun aydın abim alır inşallah

Avatar
hayrettin 2013-08-29 09:39:39

arkadaşlar bence coşkun aydının yaptıgı işler yapacagı işlerin teminatıdır

Avatar
BENİM ADAYIM FARUK DEMİRCİ 2013-08-28 15:47:37

ŞÖYLE ADAYIM DİYENLERE BİR BAKIYORUM DA YİNE EN İYİSİ FARUK ABİ GİBİ GELİYOR HAYDİ FARUK ABİ HAYDİ..

Avatar
Sadullah Aslan 2013-08-28 11:49:21

Şöyle bir gerçek var ki Göksun Belediyesi altın yumurtlayan tavuk misali görünüyor halk nazarında. Seçim zamanı insanlar değişiyor menfaat kavramı gün yüzüne çıkıyor. Halka hizmet etmenin öneminden çok benim yakınım başa gelsin kavramı mevcut. Akp den 10'a yakın aday adayının olması bunun göstergesidir. Belde belediye başkanlarının bu kulvarda saf dışı olduğunu, şanslarının diğer adaylara nazaran az olduğu yadsınamaz. Vizyon ve misyon sahibi olmayan kendilerine güvenden çok şanslı hisseden isimler mevcut. Coşkun Aydın bunlardan biridir.

Avatar
dürüst ve güvenilir insan coşkun aydın 2013-08-27 17:01:09

yaptıgı ve yapacagı işlere baktıgımız zaman kimin göksunda seçim kazanacagını görürüz arkadaşlar göksunun hizmetkarı coşkun aydın geliyor inşallah

Avatar
HAYDİ DEMİRCİ HAYDİ 2013-08-27 16:24:23

AKP DEN ADAYIM DİYE ORTAYA ÇIKANLARDAN FAZLALIĞIN VAR EKSİĞİN YOK HAYDİ ABİ HAYDİ..

Avatar
KARİZMA SAHİBİ, COŞKUN KALE 2013-08-27 13:42:45

canımız,ciğerimiz medar-ı iftiharımız GÖKSUNUMUZUN YETİŞTİRDİĞİ KARİZMATİK ve BİLGE İNSAN sayın COŞKUN KALE hizmete susayan göksunumuz sizi bekliyor

Avatar
MİSYON VE VİZYON SAHİBİ HÜSEYİN COŞKUN AYDIN 2013-08-26 14:07:35

AK PARTİ İL TEŞKİLATI VE İLÇE TEŞKİLATININ % 80 I İLE GÖRÜŞTÜM KAMU OYU YOKLAMALARI,TEMAYÜL YOKLAMALARI VE ANKETLERDE HÜSEYİN COŞKUN AYDININ İLK SIRALARDA OLDUĞUNU VE NEVZAT PAKDİL VE MAHİR ÜNALINDA DESTEK VERDİĞİNİ SÖYLEDİLER . İYİ BİR KAMU YÖNETİCİSİ HÜSEYİN COŞKUN AYDIN .

Avatar
hamza teltik 2013-08-25 22:27:23

ak parti yönetimi ve milletvekilleri yillardir hüseyin coskun aydini hazirliyor ve göksunun gelecekteki siyaset kaderini belirleyecek kapasitede

Avatar
GERÇEĞİ SÖYLÜYORUM 2013-08-25 11:48:52

işin aslı göksunu değiştirecek mutlu ve aydınlık yarınlara taşıyacak vizyon ve gönül adamı her kesi kucaklayan COŞKUN KALE ABİMİZDİR, BEN İKİ SEÇİMDİR AKP YE OY VEREN BİRİYİM ARTIK PARTİLİ GİBİ DÜŞÜNMÜYORUM GENÇLERİN KANAATI HEP BÖYLE.ALLAH (CC) GÖKSUNUMUZA YARDIM ETSİN COŞKUN KALE ABİMİZE KOLAYLIKLAR İHSAN ETSİN İNŞAALLAH..

Avatar
TAŞOLUK BAKKALI 2013-08-25 11:25:11

BENCE: HÜSEYİN ÖZCAN , KİM BU COŞKUN KALE BİLDİĞİM KADARIYLA ANAPLI MHP DEN NE İŞİ VAR. ŞİMDİYE KADAR PARTİ İÇİN GÖKSUN İÇİN NE YAPMIŞ. İSTASYON İSTASYON TREN ARIYOR. YETERİNCE YAŞLANMIŞ EVİNDE DİNLENSİN YAZIK. BİZE GENÇ DİNAMİK VİZYONU VE MİSYONU AÇIK BİRİSİ LAZIM. AREFE GUNU EMEKLİ ASB İŞ ADAMI SANAYİCİ ÜLKE ÜLKE DOLAŞMIŞ HÜSEYİN ÖZCAN İŞYERİMDE BENİ ZİYARET ETTİ .ÇOK ONUR VE GURUR DUYDUM. İYİ BİR BELEDİYE BAŞKANI OLACAĞINA İNANIYORUM. KARDAŞIM ARTIK ŞU HURÇTAN VE AKP DEN KURTULALIM. BİZE TOPLUMUN HERKESİN OYUNU ALABİLECEK BELEDİYE SEÇİMİNİ KAZANACAK HÜSEYİN ÖZCAN LAZIM. BAŞARILAR DİLİYORUM

Avatar
bir dost tavsiyesi 2013-08-25 10:34:46

ister inanın ister inanmayın göksun ak parti adayı coşkun aydın nevzat pakdil yakında açıklar görürsünüz

Avatar
RESİMİZ COŞKUN KALE 2013-08-25 09:06:59

burada yazı yazanların hepsine sesleniyorum,arkadaşlar parti murtiyi bırakında göksuna gerçek anlamda hizmet edecek adamı bulun,göksun gelişssin güzelleşsin bunu yapacak adamda belli oldu allah işini kolaylaştırsın,sizler ya göksunu tanımıyorsunuz ya da kafanızı kaldırıp göksun esnafının,gençlerinin ve köylünün aradığı adamı görmüyorsunuz o adam COŞKUN KALE den başka biri değil onun ellerinden öpüyorum..

Avatar
KAMYONCU 2013-08-24 20:02:07

GÖKSUNDA MHP NİN BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMİNİ ALABİLMESİ İÇİN GUÇLU AKP KARŞISINDA MUTLAKA SOL OYLARIN TAMAMINI ALMASI GEREKİR BU ANLAMDA EM ASB HÜSEYİN ÖZCAN IN SEÇİMİ KAZANMAK ADINA ÖN PLANA ÇIKTIĞI GÖRULMEKTEDİR. MHP NİN BAŞKA ŞANSI BENCE YOKTUR.ALLAH KOLAYLIK VERSİN.

Avatar
COŞKUN AYDINA 2013-08-24 12:32:17

COŞKUN AYDIN sizi seviyoruz eğer aday olup olmayacağını merak ediyorsan kendini bir yokla, şayet milyonda birde olsa Nevzat PAKDİL le kan bağın varsa adaysın yoksa mümkün değil ramazan hurç la dıdının dıdısı, talat koska ile kan bağı var onun...emrullah ereni niye harcadı sence..

Avatar
LAFA BAK ! 2013-08-24 11:55:39

feridun değirmenci kardeşimin lafına bakın özelliklede MAHİR ÜNAL COŞKUN AYDINI destekliyormuş, çok gaflı bir söz,mahir ünal önce elbistanı kazansın ! elbistana baksın, bu mahalli seçim halkın iradesine en yakın seçimdir...siz çantada keklik bilmeye devam edin bu aziz millet Allahın izniyle kimi lâyık görürü göreceksiniz inş..

Avatar
feridun değirmenci 2013-08-23 20:48:13

herkesin gönlünde yeri olan HÜSEYİN COŞKUN AYDIN alçak gönüllü sevecen bilgili kültürlü , sempatik ve genç ,azimli ve kararlı bir insandır. ak parti yönetimi,başkanı ve milletvekilleri özellikle MAHİR ÜNAL destek veriyor . muhafazar , milliyetçi , aşiret , müzisyen her kesim destekliyor hem de açıktan .

Avatar
mehmet bağrıaçık 2013-08-23 14:56:40

kızılcık belediye başkanı bir okula müdür olmak için uğraşıyormuş diyorlar ak parti yönetimi ve milletvekilleri HÜSEYİN COŞKUN AYDIN diyormuş

Avatar
mehmet şahan 2013-08-23 09:36:42

COŞKUN AYDIN
göksun hizmetkarı doğduğu yerde doymuş halkı bilen tanıyan halk ile yıllardır iç içe olan sorunlarla bizzat karşılaşan ve çözen toplumun her kesimine hitap eden sabırlı bilgili GENÇ gelişimlere her zaman açık olan hüseyin coşkun aydın

Avatar
GEL GÜLER YÜZLÜ GEL! 2013-08-23 08:40:03

Sayın Coşkun KALE abimiz bence Göksunlunun aradığı reistir,çalışkan,bilgili,halkı iyi tanıyan,göksuna sevdalı Allah yardımcısı olsun inşallah reisimiz o

Avatar
Mehmet Ali KAYA 2013-08-22 16:05:27

göksun sevdalısı doğduğu yerde doymuş bu güne kadar hizmet etmiş ve projeleri ile göksunu bir cazibe merkezi yapacak olan HÜSEYİN COŞKUN AYDIN DİYORUM

Avatar
HAYIRLI OLACAK OLAN KAZANSIN 2013-08-22 11:26:04

Kim hayırlı ise o kazansın, millete bakarsanız söylenen tek isim güler yüzlü her kesi kucaklayacak bir isim var gibi COŞKUN KALE

Avatar
veli mehmet 2013-08-21 19:10:35

göksuna 10 yıldır bir taş üzerine taş koyulmuyor sayın arkadaş böyle yapacak insanın hiç geregi yok öyle insanlara hayır bize hizmet edecek bir insan memleketin içinden yetişen sadece merkezi değil köylerimizide karış karış bilen birisi lazım bunun için coşkun aydın diyorum

Avatar
HAYDİ FARUK ABİ.. 2013-08-21 16:20:06

12 yıldır ak partiliyim eğer faruk demirci aday edilmezse oyum ak partiden mhp ye

Avatar
misafir 2013-08-20 23:34:55

kime ne yapmış bilinen net birşey varmı ortada.

Avatar
misafir 2013-08-20 23:34:14

kime ne iyilik yapmış,

Avatar
HACI AHMET PELTEK 2013-08-20 19:21:27

HÜSEYİN COŞKUN AYDIN karakter ise karakter proje ise proje tüm köy ve kasabaları avcunun içi gibi biliyor diğer adaylara önce tanıtacaksın sonra yerlerini öğreneceklerde sorunlarını bilecekler HÜSEYİN COŞKUN AYDIN şu an bile hepsinin eksikliklerini ve yapılmasını gerekenleri biliyor saygılar yakışır DOĞMA BÜYÜME SELAMET KÖKENLİ HÜSEYİN COŞKUN AYDIN A SAYGILAR

Avatar
hasan 2013-08-20 18:42:33

göksun akp adayı HÜSEYİN COŞKUN AYDIN

Avatar
MİSAFİR 46 2013-08-20 04:16:51

KARDEŞİM GÖKSUNU GÖKSUNLUYU YUSUFKAHYALARIN HOCA KOYUNCUDAN DAHA İYİ TANIYAN BİRİ YOK BENCE.ÇEKİRDEKTEN YETİŞME HER TÜRLÜ ORTAM ADAMI BENCE OLMALI

Avatar
misafir 2013-08-19 13:12:13

Dursun BALCI hemşerimiz ya Coşkun KALE beyefendiyi tanımıyor ya da Göksunun kalkınması ve gelişmesini istemeyen ve AKP nin önünü açmak isteyen bir fitne onun adınını kullanarak yazıyor,
Coşkun Kale demek halk aşığı demektir,hizmeti ibadet bilen demektir bizim ona sevgimiz hep kaldı ve kalacaktır, o anaptan aday olduğunda anap yerlerde sürünüyordu yinede bölgenein en yüksek oyunu o aldı..Allah coşkun abimiz gibilerine sıhhat ve afiyet versin başımızdan eksiltmesin,onun göksuna ve türkiyeye verecek çok şeyi var..

Avatar
misafir 2013-08-19 11:32:48

O Coşkun KALE ki MARKA bir isimdir O canımız ciğerimiz Göksunun gururudur, o esnaf ve köylü dostudur o herkesi ve ker kesimi kucaklayacak sevgi ve bilgi dolu GÖKSUN sevdalısır...

Avatar
DURSUN BALCI 2013-08-18 22:09:38

Coşkun Kale dolaşmadığı parti kalmamış şimdi mhp istasyonunda trene binmek istiyor. anavatan par.den aday olduğunda yıllar önce 1300 oy alamamış birisi. yaşı itibariyle miadını doldurmuştur.otuz yıl önce kendisini tanıyanların çoğu öldu.belediye başkanı genç ve dinamik olmalıdır. mhp ğöksun teşkilatına kayıtlı olmayan kişiler tarafından pofpoflanmaktadır kolıkırık gibi. amaç menfeat akp adayının önünu açmaktır. teşkilatımız buna musade etmeyecektir. mhp göksunda oy potansiyelini dikkate alarak sol ve sağ oyları birleştirmeyi hedefleyen em astsubay iş adamı HÜSEYİN ÖZCAN aday gösterecektir.

Avatar
irfan paksoy 2013-08-18 13:59:58

ne yaptı bu ramazan hurç bir millet vekilleri bile yaptıgı açılışlara gelmiyor

Avatar
hüseyin 2013-08-17 11:12:34

bilen iyi bilir kardeş istersen sende bir dene yanına git bir konuş ve gör bende yakını flan degilim sadece araştırıp ögrendigim birisi sende araştır ona göre yorum yap :)

Avatar
misafir 2013-08-16 19:48:24

R.Hurc ile yola devam

Avatar
misafir 2013-08-16 19:47:07

kardes sen coskun aydının yakınısın belli ki abartma o kadar istersen bilen bilir :)

Avatar
misafir 2013-08-16 15:19:19

hizmet eden insan istiyorsak göksn için hüseyin coşkun aydın

Avatar
hüseyin 2013-08-16 10:49:53

şöyle birgeziyorum köyleri şehir merkezini göksun için kim daha iyi olur diyorum aday olarak kimi düşünüyorsunuz diyorum her kime sorduysam çogu coşkun aydın diyor ben tanımıyordum coşkun aydını dedim halk bu kadar cok sevdiğine göre iyi birisidir diye bir araştırma yaptım ve gerçekten de halkın dedigi gibi iyi birisiymiş yanına gidenle yaşlı çocuk genç demeden herkesle ilgilenen bi insanmış yanına gidenin kesinlikle sorununu ögrenip çözüm ararmış elinden geldigi kadar memleketimize böyle hizmet edecek insan lazımbu şekilde devam etmesini dileyerek kendisine başarılar dilerim

Avatar
ahmet poyraz 2013-08-13 18:41:31

arkadaşlar bence bu sene iki coşkun karşılaşacak akp coşkun aydın ve mhp coşkun kale ama coşkun aydın millete hizmet etmiş bir insandır inşallah coşkun aydın kazanır ve vatanımıza milletimize hayırlı olur brn bir kaç kahvehanede konuşulurken duydum coşkun aydının güzel projeleri varmış inşallah uygulanır vede olur başkan inşallah

Avatar
misafir 2013-08-13 18:33:25

coşkun aydın

Avatar
misafir 2013-08-13 18:13:53

H. Çoşkun Aydın Goksunumuza cok hızmet yapmıştır ve yapmaya devam edıyordur. Başkan oldugunda İnşallah Dahada guzel seyler yapacaktır. İnşallah Başkan Olursunuz Çoşkun Bey.

Avatar
sdasd asdasdas 2013-08-13 18:12:13

göksuna ve köylerine hizmet eden insan HÜSEYİN COŞKUN AYDIN bu işi en iyi yapacak insandır orojeleriyle

Avatar
ibrahim 2013-08-13 18:05:50

katılıyorummmm büyük başkan hizmetadamı coşkun aydın

Avatar
AHMET PİRİNCİ 2013-08-12 15:49:05

GÖKSUNA YAKIŞIR BAŞKAN ADAYI BENCE MHP ADAY ADAYI HÜSEYİN ÖZCANDIR.İLÇEYE EN UYGUN BAŞKAN O İLÇENİN EVLADI OLMALI,SEVİLEN SAYILAN İNSAN OLMAKLA BERABER KAMUDAKİ ÇALIŞMASI İŞ ADAMLIGI KİMLİĞİ İLE İLÇEYE YAKIŞACAGINI ÜMİT EDİYORUM...

Avatar
abdi yaman 2013-08-10 14:42:15

katılıyorum

Avatar
Akellerakiller 2013-08-10 14:41:20

Ramazan Hurç beyin 3. dönem adaylığı hususunda bir adım önde olduğunu düşünüyorum. tüm aday adayı arkadaslara basarılar

Avatar
ülkü sevdalısı 2013-08-03 06:56:11

Hoplasanızda zıplasanızda büyük BAŞKAN CENGİZ KOCA, ülkücülük ise onda bilgi birikim onda karizma onda konusma uslup onda projeleri onda sağa sola kıvırmaya gerek yok tekrar söylüyorum göksun sevdalısı CENGİZ KOCA

Avatar
aslan 2013-08-02 16:14:21

ne hizmet yaptı hazır yolu bozdu:)) göksunun yollarını da mı bozsun

Avatar
GÖKSUNLU MİSAFİR OLMAZN MİSAFİR EDER 2013-07-31 16:54:56

BEDRİ BEY KARDEŞİMİZ DİYORUM PROJE DİYORUM ÜLKÜ DİYORUM YORUM DİYORUM HİLAL DİYORUM DAHA ÇOK ŞEY DEDİĞİM GİBİ BEDRİ KOLUKISA BEDRİ KOLUKISA DİYORUM.

Avatar
ERTUĞRUL PARÇACI 2013-07-31 15:54:39

TAM BİR GÖKSUN AŞIĞI, GÖKSUN SEVDALISI KIŞ AYLARINDA DAHİ GÖKSUNA GİDEN 25 YILLIK YÖNETİCİ TERCÜBESİ OLAN, HER PLATFORMDA GÖKSUNU DİLİNDEN DÜŞÜRMEYEN, AK PARTİ İL TEŞKİLATINDA UZUN SÜRE GÖREV YAPAN TERCÜBELİ SIRADIŞI BİR KİŞİLİĞİ OLAN MURAT ALICI ABİMİZİN NEDEN İSMİ YOKKKKK. MURAT ABİMİZ OLMADIGI İÇİN OY KULLANMAK İSTEMİYORUM.

Avatar
doğan ş 2013-07-31 02:04:47

göksuna hayırlı başarılı bir adasy şart iyi seçmek lazım geleceğimiz çok önemli çok ciddi bir iş

Avatar
Bekir GÜMÜŞ 2013-07-30 15:18:10

Göksun'un sorunlarını bilen, İşletmeci ve üretken zekaya sahip Öğretim Görevlisi Emrullah EREN hocam bu makamda belediyecilikte güzel hizmetler verebilecek sahsiyettir.

Avatar
misafir 2013-07-28 15:36:32

Adam mahalleye altyapı götürmüş elektiriği yer altına almış 9 cm kalınlığında 10 m genişliğinde asfaltını atmış ''halaaa benim oğlumu işe almadı'' , '' benim ikinci çocuğumu da işe almazsa oy vermem'' diyen bir zihniyetle bir yere gelinmez. Hep destek tam destek başkan ramazan hurç.

Avatar
misafir 2013-07-28 15:30:07

farklı isimlerle aynı yorum yaptığının farkında degilsin heralde beyefendi :) faruk demircinin adaylık için çok fırın ekmek yemesi lazım

Avatar
jeunes 2013-07-26 10:52:06

Göksun dışında yaşayan tarafsız biri olarak söylüyorum adı geçen başkan adaylarından hiçbiri şu anki başkandan daha iyi değil. hele bir kaç tane aday var ki evlere şenlik. Umarım göksun için en hayırlısı olur.

Avatar
ABDURRAHMAN YILDIZ 2013-07-25 15:49:27

göksun iline bence en güzel yakışacak isim faruk demirci bey dir üniversite işletme fakultesi mezunu sporcu 2 dönem akparti il genel meclis üyeligi yapmış ilçenin bütün sorunlarına ihtiyaçlarına sahip aynı zamanda çok mütavazi bir kişilik bence en güzel hizmet yapabilecek bir isim göksun halkı inşallah bu yönde karar alır

Avatar
ÖZLEM 2013-07-15 23:15:24

MHP NİN EMEKLİ ASTSB HÜSEYİN ÖZCAN'I ADAY GÖSTERMESİ DURUMUNDA İŞADAMI VİZYONU VE MİSYONU VE ADANA SANAYİ VE TİCARET ODASI ÜYESİ OLMASI GÖKSUNA ÇOK ŞEY KAZANDIRACAKTIR. GÖKSUNDA BİRLİK VE BERABERLEĞİN KARDEŞLEĞİN SİMGESİ OLACAGINA İNANIYORUM.

Avatar
mehmet maraşlı 2013-07-15 00:23:19

Kızılcık belediye başkanı sayın Bayram İnce olsun yapmış olduğu hizmetler yapacaklarının teminatıdır.

Avatar
misafir 2013-07-13 20:34:45

hakan bey çok haklısın bencede çok dogru bir fikir aşagıda yorumlarda göksundan biri olsun diye fikirler var.düşününce neden olmasın hemde çok güzel olur size canı gönülden katılıyorum faruk demirci bey in başkanlıga da çok yakışacagını düşünüyorum gerek nezaketi gerekse samimiyeti çok dagru bir isim saygılar

Avatar
hakan maraşlıoglu 2013-07-10 14:25:45

göksun iline bence en güzel yakışacak isim faruk demirci bey dir üniversite işletme fakultesi mezunu sporcu 2 dönem akparti il genel meclis üyeligi yapmış ilçenin bütün sorunlarına ihtiyaçlarına sahip aynı zamanda çok mütavazi bir kişilik bence en güzel hizmet yapabilecek bir isim göksun halkı inşallah bu yönde karar alır

Avatar
misafir 2013-07-10 10:06:07

ramazan hurç devam etsin

Avatar
misafir 2013-06-25 17:05:21

Öncelikle Göksun İçin En Hayırlısı Kimse Ona Nasip Olsun İnşallah.Ben Göksun ve Köylerini En İyi Tanıyan Yazı İşleri Müdürümüz Coşkun AYDIN

Avatar
BÖLGENİN YILDIZI GÖKSUN İÇİN.. 2013-06-23 12:39:39

ARKADAŞLAR !!
GÖKSUNUMUZU BÖLGENİN CAZİBE MERKEZİ YAPACAK,ESNAFI,KÖYLÜSÜ ve TÜM GÖKSUNLULARA YAŞANABİLİR BİR GÖKSUN İÇİN COŞKUN KALE BEY ÜZERİNDE DURULMAYA DEĞER BİR İSİMDİR, SEÇİMLER GELİR GEÇER BİZ GÖKSUNDA YAŞAYAYACAĞIZ,KAZANAN GÖKSUN OLSUN DİYORSAK COŞKUN KALE BEY BENCE MARKA İSİMDİR...

Avatar
GÖKSUNLUNUN SESİ 2013-06-21 09:30:23

BURADA YORUM YAPAN TÜM ARKADAŞLARIN FİKİRLERİNE SAYGIMIZ VAR, YAKLAŞAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMİ İÇİN GÖRÜŞ BİLDİRMİŞLER HEPSİDE FAYDALI,ANCAK BİZ GÖKSUNUMUZA HİZMET EDECEK,ESNAFI,KÖYLÜ VE KENTLİYİ KUCAKLAYACAK,KOMPLEKSİ,AŞAĞILIK DUYGUSU OLMAYAN,HALKLA DİYALOG İÇİNDE,OY VEREN VERMEYEN HERKESİN 'BENİM BELEDİYE BAŞKANIM!' DİYECEĞİ KİŞİLİK VE KAABİLİYETTE BİRİNİNİ BULMAMIZ LAZIM,BİZ ESNAF VE KÖYLÜLER ÇOK ÇEKTİK ARKADAŞLAR,ESNAFI AYAKTA OLMAYAN BİR ŞEHİR ÖLÜ SAYILIR...GELİN EĞER ADAY OLURSA GÖKSUNUMUZ İÇİN HAYIRLI OLACAK ADAY COŞKUN KALE'DİR O HER PARTİDEN VE HER KESİMDEN OY ALIR GÖKSUN GÜÇLENİR

Avatar
BEKLENEN ADAM ! 2013-06-19 10:23:17

GÖKSUNUMUZUN MAKUS TALİHİNİ ALLAH'IN (CC) İZNİYLE DEĞİŞTİRECEK,İLÇEMİZİ BÖLGENİN YILDIZI YAPACAK,BİLGİ ve PROJE ADAMI ,GÖNÜLLERİN DOSTU,KALKINMA UZMANI SAYIN COŞKUN ABİMİZ NEREDEYSE BİZ ORADAYIZ..

Avatar
GÖKSUN 2013-06-19 09:33:00

o coşkun kale ki, halka ve hakka aşık biri
o coşkun kale ki, bu ülkenin kalkınmasına kendini adamış bilgi ve tecrübe birikimi biri
o coşkun kale ki,her kesimle ,herkesle diyalog içinde kibirsiz biri
o coşkun kale ki,esnafın,köylünün,çalışan işçi ve memurun dostu
o coşkun kale ki,memleketimizin yetiştirdiği güzide bir insan..

Avatar
misafir 2013-06-18 15:48:49

coşkun kale nin kime ne faydası olmuş, genel seçimlerde aday oldu, aldı boyunun ölçüsünü, 2002'de

Avatar
misafir 2013-06-10 11:37:23

göksunumuza yakışır,hizmet edecek,her kesi ve her kesimi kucaklayacak aşağıda başkan adaylarınında sevdiği,saydığı mümtaz bir insan var, mustafa coşkun kale

Avatar
çağlayan 2013-06-06 13:04:55

emrullah eren abimiz olusun

Avatar
misafir 2013-06-05 23:51:25

R.Hurc bu memlekette dogmus bu memleketin havasını teneffüs etmiş bu memleketin suyunu içmiş biri. Kendini geliştirmiş emek harcamış saçını beyazlatmış belirli bir konuma gelmiş ve memleketine hizmet için dönmüş biri. Sen tutup bunları yabancı olarak nitelendirirsen o adından bahsettigin v.gurbuz'un -kimse artık meçhul şahıs- yanına cay içmeye gidenlerden olursun unutma..

Avatar
misafir 2013-06-05 23:42:53

Bu dediğini 10 yıldır belediye baskanlıgı yapmıs bırının adı gecen yere yazmayacaksın. Her onune cıkan aday demıssın? 2004 de kım vardı? 2009 da kım vardı? buyuksehır olunca tek belediye göksun merkez kalınca karga gbi üşüştüler bana bunun cevabını verrsen iyi olur.

Avatar
gökhan 2013-06-04 16:22:51

arkadaşlar bu sayılan isimler birileri tarafından getirilmiş tepeden gelen insanlardır. bu yorum yapan insanlara soruyorum hiç şuan şeçimle iş başına gelen kişileri makamında ziyaret edip çaylarını içe bildiniz mi tabi sadece yanında çıkarı için bulunanlar hariç. şuan talat koska diyenler var göksuna kattığı ne var ramazan hurç kattığı ne var cevaplayacak varmı? yıllar önce göksundan ayrılan insanları getiriyorlar göksunu tanımadan bilmeden ben tek ricam var göksun lu heöşerilerimizden göksun için çalışanları getirelim. benim gönlüm göksun için çalışacaklar arasında v. gurbuz var sizlerde artık kimlere verirseniz taktir sizin oy demek insanın şerefi demek şerefini iyi yerlerde kullanmak dileğiyle

Avatar
misafir 2013-06-03 17:52:20

GÖKSUNUMUZA İLÇENİN YERLİSİ,HER KESİMDEN OY ALABİLECEK,KÖYLÜ,ESNAF,GENÇLİKLE BULUŞACAK AKLI SELİM ADAM LAZIM,,,HER ÖNÜNE ÇIKAN REİS ADAYIYIM DERSE;ADAMA ÖNCE KANTARA ÇIK DERLER

Avatar
HACI MEHMET DEĞİRMENCİ 2013-05-17 10:25:02

GÖKSUN İÇİN ADAY OLARAK EN İYİ BAŞKANLIK VE HİZMET EDECEK KİŞİ OLARAK BAYRAM İNCE 'NİN ADAYLIĞINI DESTEKLİYORUZ GÖKSUN'A YAKIŞIR BAŞKAN OLARAK GÖRÜYORUZ

Avatar
esra 2013-05-12 00:50:22

bence kesinlikle EMRULLAH EREN olmalı.. adaletli, ileriyi düşünen, sistemli ve Göksun için iyi olacağını düşündüğüm için..

Avatar
ne gerek var 2013-05-11 01:52:52

ınsallah nuri gişi gıbı bırı gelirrrr..yada kendisi allah ıcın calısan makam ıcın degil allah yolunu acık etsın karakterıli insan...

Avatar
mehmet zeki gökalp 2013-05-10 17:00:52

Emrullah eren...adeletli bir yönetici olacağına canı gönülden inanıyorum .

Avatar
misafir 2013-05-09 07:12:01

Ramazan Hurç varken bize izlemek düşer

Avatar
muhittin 2013-05-08 16:24:37

Takım tutar gibi parti tutan abilerime, kardeşlerime sesleniyorum. Şunu itiraf edeyim ki bugüne kadar akp ye hiç oy vermedim ama yerel seçimlerde akp'nin belirleyeceği adaya destek verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Hizmet yapabilmek için merkezi idarenin maddi anlamda desteklemesi şarttır. Bir mhp, chp, bbp adayları seçilse ne yapacak arkadaşlar. sonra borçlanıyor belediye işçiler memurlar maaş alamıyor. burada kişi adı önemli olsada partiside çok önemlidir. Birde buradan bir şey rica ediyorum. Siyaset gelip geçici önemli olan kalp kırmamak. Parti için birbirimizi kırıp üzmeyelim. Her seçim döneminde bir iki kişi canından oluyor. biz millet, memleket sevdalısı olalım.

Avatar
baba haydar 2013-05-08 08:10:20

bir önceki yorumun da sahibi sen olmalısın kardes senin cebin delinmiş galiba

Avatar
recep 2013-05-08 07:59:06

ah bizde bilsek

Avatar
misafir 2013-05-08 07:56:16

adamı yerler yerler düşünsün

Avatar
Jankat 2013-05-08 07:53:27

Arkadaşlar göksunda büyük aileler kabileler vardır bilirsinz ailenin en büyüğü kimi gösterirse çol çocuk torun hepsi oraya giderler. Yorumlarda desteklenen kişi - farkına varmamak elde değil bedri bey- mhp den secime girecegini biliyrsak ve mhpnin genc tabanının destegini biliyorsak yorumlarda 1 numara olması yatsınamaz. Ancak gercekler acıdır ey dostlar ramazan hurc gbi biri karsınızda! bir ali kırac bir bayram ince bir coşkun aydın değil. Yetişmiş kulturlu yemeyen yedırmeyen efendı bırı kaldı kı dıksıyonu ve konusmasyla mest eden birine karsı sızce bu adaylar mı allah askına ?

Avatar
poh poh 2013-05-08 07:45:43

ŞİMDİ YAPILAN YORUMLARA BAKTIM DA GERÇEKTEN GÜLÜYORUM KİM ARKADASIM BEDRİ KOLUKISA VS. NEREDELERDİ BU DEDİGİNİZ KISILER BU ZAMANA KADAR? HAYIR TAMAM SADECE BEN TANIMIYRUM DİYELIM BIZ 99 04 09 YEREL SEÇİMLERİNİ GÖRMÜŞ GEÇİRMİŞ ADAMLARIZ RAMAZAN HURC ICIN OLMAZ YETER SU BU DEDILER ADAM SILDI SUPURDU ACIK KONUSAYIM OY VERMIS DEGILIM KENDISINE AMA BURADAN YORUM YAPARAK YASLARI 18 DEN KUCUK KLAVYE CAMBAZI İNSANLARIN BEDRİ KOLUKISAYI DESTEKLEMESI AKIL ALIR DEGIL KALDI KI ANKETLERDE DE ` LARDA GÖRÜNÜYOR :) NE DİYELİM HADİ BASKANLIGINIZ HAYIRLI OLSUN İNŞ TAM EHLİYETLİ BİREYLERSİNZDİR.

Avatar
KADİR ÖZDEMİR 2013-05-07 14:52:02

Göksuna hayırlı olması açısında genç,dinamik,güvenilir,saygın kişiliği ile bence hiç şüphesiz talhat KOSKA olmalıdır.

Avatar
M.YAVUZ /B. AŞCI 2013-05-07 11:34:01

göksun belediye başakn adayılı ve baskanlı BEDRİ KOLUKISA yakısır

Avatar
misafir 2013-05-06 19:40:56

mehmet demirci gösunumuza yakışan adayımımız bediri kolu kısayı hizmet yapacagına inanıyoruz ve güveniyoruz allah yolunu bahtını açık etsin her zaman arkasındayız

Avatar
zabu 2013-05-05 09:57:23

coşkun aydın'la göksunu coşturun

Avatar
murat kaya 2013-05-05 09:36:33

sayın hüseyin coskun aydın umutlu güven dolu aydınlık bir gelecek icin beraber yürüyelım biz bu yollarda rabbim yar ve yardımcın hızır yoldasınız olsun hakkınızda hayırlısı olsun insallah sayın hüseyin coskun aydın

Avatar
murat kaya 2013-05-05 09:31:52

hüseyin coşkun aydın baskan olmalı saglam güven verecek huzur verecek aydın bir gelecek için beraber yürüyelim biz bu yollarda yolun aydın olsun sayın hüseyin coşkun aydın rabbim yadımcın hızır yoldasın olsun insallah hakkınızda hayırlısı olsun insallah basarılar

Avatar
huseyin coskun aydin!!! 2013-05-05 09:05:46

Adam gibi adam. Sozunun eri. Caliskan

Avatar
Duran AK 2013-05-04 02:20:41

Yaklaşık olarak 9 yıldır Göksun'un gelişimini uzaktan yakından takip ediyorum. Her yıl olmasa da 2 yılda bir gitmeyi ihmal etmem. Diyeceğim şu ki insanın elini vicdanına koyup bir bakması gerekiyor. Sizlere bir belediye başkanı nasıl olur tarif edecek değilim sadece biraz düşünüp bakıldığında mevcut belediye başkanının hep hizmet noktasında hem kişilik olarak hem de insanlarla diyaloğunu baz olacak olursak bence oyların yeri belli.

Avatar
muhittin 2013-05-03 12:11:11

şu söylenen isimlerin birçoğu aday gösterilmez diye düşünüyorum. köy idaresiyle ilçe idaresi aynı şey değil. herkes kendi köyünün adayını çıkarmış. idareci halktan gelen baskılara boyun eğmemeyecek bunuda diktatörlüğe çevirmemesi lazım tabi. kendi meclis üyemin işini yapayım, köyümü imara açayım, kendi partimdekilerin yaptıkları yasadışı işlere göz yumayım olmamalıdır. vakti zamanında belediyede yolsuzlukların altına kalın harfle imza atanların aday gösterilmeye çalışılmasını da anlamış değilim.

Avatar
Barış Sevim 2013-05-02 21:16:50

Göksunumuza Bedri Kolukısa başkan yakışır. Adam gibi adam.

Avatar
ahmet bozkurt 2013-05-02 17:06:06

göksunun daha iyi hizmet alabilmesi için en uygunu bedri kolukısa ..

Avatar
cebrail gökkaya 2013-05-02 14:56:07

göksun belediye baskanı bedri kolu kısa olmalıdır.benim görüsüm

Avatar
misafir 2013-05-02 12:04:40

emrullah eren

Avatar
ado 2013-05-02 11:33:14

Bedri KOLUKISA Beyefendi çok ama çok yakışır

Avatar
Necati s 2013-04-30 20:39:31

Değerli hemşerilerim ilçemiz çevre ilçelerin içinde çerit- ekinözü- ve nurhaktan bir adım önünde diğerleri ile mukayesemiz bile yapılamaz. engüzel yerde olmasına rağmen artık yeter köy olmaktan kurtulmak istiyorsak memleketimizde başkan Allah için Emrullah Eren olmalı hak onun

Avatar
misafir 2013-04-24 13:34:15

ben bir devlet polisiyim ak partiliyim ama her daim dürüstüm kim ne hakederse onu söyler onu konuşurum biraz sonra yazacakklarım bir ak partili için saçma olacak fakat sadece gerçeklerdir ali tatar ilkeli dürüst mücadeleci slagonu ile her zaman en iyisini yapmıştır göksunumuz için bu sebeplede ali tatarın gelmesini istiyorum.

Avatar
misafir 2013-04-24 13:20:50

bu ne ya.... birgünönce Abdullah parlak birgün sonra Emrullah eren nealaka şimdi

Avatar
Aslan KARAOĞLAN 2013-04-23 15:51:25

Ondan bundan çekinen,ona buna göre şekillenen değil bildiği doğruları Göksu'umuz için hayata geçirecek şehrimizin gerçek sevdalısı Mehmet SAĞIR, yeni başkanımız olacak inşallah

Avatar
salih gök 2013-04-23 14:30:45

emrullah eren

Avatar
süleyman göçer 2013-04-23 14:29:27

selamünaleyküm saygı değer hemşerilrim ve sevgili ülküdaşlarım eğer gösunda başkan olmak için anket yapılıyorsa bu böyle olomamalıdır biz görmüş geçirmiş insanız hekes arıyor eşini dostunu benim ismimi geçir ee nolacak yani gözünü sevdiğim eline ne geçecek sadece kendinizi kandırmaktır bu o kadar hııı anketede gelincede ALİ TATARı görmek istiyoruz.

Avatar
GÖKSUNLU 2013-04-23 12:44:56

Emrullah EREN Beyin Göksunumuz için faydalı ve hayrlı olacağı inancındayım.

Avatar
Caner 2013-04-22 23:40:41

Eksiksiz bir hizmet ve belediye için Emrullah EREN

Avatar
GÖKSUNLU 2013-04-22 22:22:45

abdullah parlak MHP

Avatar
İdris Baltacı 2013-04-22 19:10:07

Hizmet edecek adaylara fırsat verilmeli, bir 4 yıl daha kaybedilmemeli hizmet için adayımız Göksun sevdalısı Mehmet Sağır'dır.

Avatar
misafir 2013-04-22 10:52:52

Göksunda büyümemiş,Göksunda yaşamamış,halkın yaşam tarzını ve geçim sıkıntılarını,aileleri tanımayan.ileriye dönük belediye hizmetlerinden bihabersiz Belediye Başkan adayı istemiyoruzzzzzz.....Yatırımcıları destekleyen iş imkanı sunabilecek finans sahiplerinin ayaklarına giden,hatta yıllardır göksunda çok acil ihtiyaç duyulan Taziye evi gibi yenilikleri bilen,int meraklısı çocuklar için spor merkezleri(ücretsiz) tasarlayan bir aday istiyoruz.

Avatar
ahmet ulutürk 2013-04-22 10:40:14

Başkanımız Mehmet sağır

Avatar
misafir 2013-04-22 09:15:14

ali kıraç

Avatar
Ali Kocabas 2013-04-20 16:26:10

BEDRI KOLUKISA

Avatar
abdurrahman gül 2013-04-20 10:39:40

buzamana kadar goksun kızılcıktan gecındı ama artık yeter bızım kendımıze ait hıcbırseyımız yok herzaman goksun icin calısıyoruz bundan sonra goksun bızım için calısacak

Avatar
murat ince 2013-04-20 10:36:36

goksunumuz için en hayırlısı BEDRİ KOLUKISA dıye düsünüyorum kı insallah oyle olur

Avatar
Kadir 2013-04-20 01:12:28

Başkanlık için işi bilen adam Emrullah eren inşallah

Avatar
ALMANYADAN ALI KOCABAS 2013-04-20 00:59:46

bir kizilcikli olarak bu dönem belediye baskanimizin kizilciktan secilmesinin istiyor brojelerile BEDRI KOLUKISA yi belediye baskani olarak görmek istiyoruz saygilarimla

Avatar
KIRAÇ 2013-04-19 08:30:16

saygıdeger hemşerilerim göksun için en başarılı adayımız ali kıraç ALLAH hayırlıysa nasip etsin AMİM

Avatar
Serkan 2013-04-18 16:40:49

Saydığınız isimler arasında Rahmi KUNDAKÇI tek geçilecek bir isim olarak gözüme çarptı inşallah Rahmi bey aday olur ve Allah'ım onu bu yarışta muzaffer eylerde başımıza başkan yapar Göksunun Rahmi Bey'e ihtiyacı var.

Avatar
aslan 2013-04-18 13:55:16

sayın ali kıraç göksun belediye başkanı olursa daha hayırlı olur inşaallah

Avatar
mehmet demirci 2013-04-18 12:02:42

göksun emrullah eren olsun

Avatar
mehmet demirci 2013-04-18 12:01:31

göksuna sayın bedri kolukısa başkan olaak yakışıyor hizmetse hizmet

Avatar
aslanbey 2013-04-17 09:17:53

ramazan hurç

Avatar
misafir 2013-04-17 08:29:21

göksun belediye başkanı ali kıraç tüm halkımıza hayırlı olsun

Avatar
Göksun Esnafı 2013-04-16 11:37:14

Emrullah bey gelmeli yoksa esnafın durumu belli

Avatar
şahin kocakaya 2013-04-15 22:36:31

halkı hakkı bilen ve hizmet ışıgı görünen sayın bedri kolukısa ya başkan çok yakışır...

Avatar
M.ali 2013-04-14 23:18:08

göksun için Emrullah Eren bir şans

Avatar
murat 2013-04-14 10:17:34

Adam gibi Adam BEDRİ KOLUKISA Allah Yar ve Yardımcın olsun..
Sonuna kadar yanındayız Büyük Başkan cCc

Avatar
misafir 2013-04-13 22:10:21

aday olsun diye aday olmasın adam gibi başkan seçelim halen elbistanda madaen iş sendikasının saglık temsilciligini yapan idarecilike tercübeli eski siyasetci ALİ TATAR ıı göksuna başkan seçelim.

Avatar
ALİ DEMİR 2013-04-13 18:38:40

başkanımız BEDRİ KOLUKISA

Avatar
Ahmet kenger 2013-04-13 15:53:38

Göksunuma layık olan başkan Emrullah eren olmalıdır

Avatar
gızılcıklı gardaş 2013-04-13 13:24:09

gardaşım BEDRİ KOLUKISA yı destekliyom belediye başkanı BEDRİ KOLUKISA olsun heç olmassa bu memleket bir hızmat görür başkan BEDRİ KOLUKISA olsun diyom

Avatar
köskeroglu 2013-04-11 15:11:55

Abimize katiliyorum gercekten suan goksun icin hazirlamis oldugu projeler goksuna yeni bir cag getirecegini dusunuyorum insallah baskan olur da bunlari goruruz baskan BEDRi KOLUKiSA olsun

Avatar
Ömer Özdemir 2013-04-11 13:55:49

Arkadaşlar 2009 seçimlerinde onlarca kişinin adı anketlerde sokakta dolaştı ama zaman geldiğinde bildiğim kadar görevinden istifa eden tek kişi Emrullah hocaydı. diğer adaylar son gün kayboldular. Yine aynı şey olacak adamın cesareti bilgisi kültürü ve kişiliği Allah için ortada gözü ve gömleği kara başkan arıyorsanız Emrullah Eren

Avatar
Cuma p 2013-04-11 12:30:05

Başkanın tüm halkı kucaklayan biri olması gerektiği için Emrullah Eren başkan olmalıdır diyorum

Avatar
Emre 2013-04-11 11:03:38

Göksun için ideal başkan Emrullah EREN

Avatar
mehmet 2013-04-11 10:32:08

nevzat pakdili destekliyoruzzzzzzz

Avatar
Yavuz Selim Gökbayrak 2013-04-11 09:28:55

Göksunumuza Efendi olmaya değil, Hizmetkar olmaya aday olan, projeleriyle Göksunumuzu şahlandıracak, genç, dinamik, hizmet adamı Bedri KOLUKISA'yı destekliyoruz. İnşaallah fırsatınız olursa projelerini kendi ağzından dinlemenizi tavsiye ederim.

Avatar
Yavuz Selim Gökbayrak 2013-04-11 09:17:43

Değerli kardeşim Oğuz Bey;
Sizlerle aynı kanaati paylaşıyor, yorumunuzdan dolayı sizi tebrik ediyorum. Bizler de sizin gibi Sayın BEDRİ KOLUKISA'yı hem şahsen hem fikren tanıyor ve destekliyoruz. Göksunumuzun hakettiği yerlere gelebilmesi için adayımız BEDRİ KOLUKISA diyoruz.

Avatar
abdullah 2013-04-11 08:59:23

göksun belediye başkanı ali kıraç

Avatar
abdullah 2013-04-11 08:58:36

göksun belediye başkanı ali kıraç

Avatar
Çağlayan 2013-04-10 22:57:22

Başkanımız Emrullah eren

Avatar
misafir 2013-04-10 08:48:09

ALİ KIRAÇ

Avatar
F.Ekici 2013-04-10 01:13:48

seçilecek başkan benim senin değil göksunun olsun memleket hizmet görsün diyorsak başkan emrullah eren olmalıdır.

Avatar
Davut t 2013-04-09 19:42:51

başkanımız Emrullah Eren

Avatar
m.ekici 2013-04-09 17:34:47

ali kıraç

Avatar
misafir 2013-04-09 11:23:08

ramazan koca

Avatar
a.ali köse 2013-04-09 11:04:22

ilçemize yakışır hızmet etmek isteyen hizmet için can atan sayın Bedrı Kolukasa yı desteklıyor ve o guzel projelerını gerçekleştırmesı sabırsızlıkla beklıyorum.

Avatar
Oğuzhan METE 2013-04-08 23:50:09

Ziya Paşa, "Terkib-i Bend"in bir beytinde Şöyle der: "Ayinesi iştir kişinin lâfa bakılmaz / Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde." Evet, halka hizmetin önemli mevkii olan belediye başkanlığı için, şairimizin de dediği gibi şahsın yaptıklarına bakmak gerek. 1996 yılında Kahramanmaraş SSK'da memur olarak göreve başlayan, şimdiki adı SGK olan, bu kurumun değişik servislerinde çalışan Bedri KOLUKISA işe başladığı günden beri "Bugün git, yarın gel." tarzında bir memur zihniyeti ile değil de "Halka hizmet Hakk'a hizmet" anlayışıyla, hem kurumunca hem de vatandaşlarca takdir görmüştür. İnsan ayrımı yapmadan herkesin işine koşan Sayın Bedri KOLUKISA söz konusu kimseler "Göksunlu, hele de Büyükkızılcıklı" ise elinden gelenin ötesinde gayret göstermiş bir kişidir. Memuriyetinin yanı sıra küçük yaşlarından beri ülkücü camianın içerisinde faal olarak bulunmuş, siyaseti yakından takip etmiş bir kişi olarak Bedri KOLUKISA'yı inşaallah Göksun Belediye Başkanı görmek isteriz. Onun bu göreve talip olması laf olsun cinsinden bir istek değildir. O, uzun zamandır bölgeyi yakından takip eden, yapılanları, yapılması gerekenleri tespit ederek projelendiren, artık sırası geldi ben de bu işte varım diyen bir insandır. Allah yolunu açık etsin, hizmet etme aşkını gerçekleştirmesini nasip etsin.

Avatar
mehmet kuzu 2013-04-08 16:58:44

bakın arkadaşlar her ne kadarda göksunlu olmasam bile göksunu iyi tanırım bence ali tatar olmalıdır

Avatar
abdullah 2013-04-08 14:30:25

göksun belediye başkanına ali kıraç yakışır

Avatar
Mustafa P 2013-04-08 14:15:38

Göksun geride kalacak tüm olumsuzluklar Emrullah Eren başkan olarak geldiği gün
Arkadaşlar adam yönetim organizasyonda ve personel yönetiminde bir uzman ben Betaş AŞ verdiği hizmeti gördüm.

Avatar
Ali 2013-04-08 08:34:21

10 yıldır yerinde saymayı kabul ediyorsan sana söze gerek yok

Avatar
misafir 2013-04-07 16:56:07

"hersey daha mamur ve mureffeh goksun icin" ramazan hurc

Avatar
hsn 2013-04-06 20:40:15

göksun kardeş bilmeden konuşuyon son belediye secımınde göksun merkezde il encumenliğine mı fazla oy çıktı (akp) yoksa belediyeye mı sen onu bı araştır bence

Avatar
KIZILCIK 2013-04-06 17:46:26

GÖKSUN BELEDİYESI İÇİN ADAY BEDRİ KOLUKISA HİZMET YAPANA OYUNU KULLANACAKSIN HAYIRLI OLSUN

Avatar
Ertuğrul Bolat 2013-04-06 15:53:56

Göksunun Göksun olması halkın kenetlenmesi fitne ve fesadın ortadan kalkması ve tek vücut olması için makamı ve mevkiyi kafasında değil ayak altına almış çocuk çocuk büyükle büyük olan ayrım yapmayan hakkı hakka teslim edecek başkan adayım Emrullah EREN

Avatar
HAKAN ÇETİNKAYA 2013-04-06 13:59:24

öncelikle selamunaleykum benım ismim Hakan ÇETİNKAYA ben bir koylu çocuguyum aklım yettıgı kadar bişeylerde ben yazmak istiyorum burda herkes goksunun iyi bir gelecege ierlemesini istiyodur ama nedense herkes bir çıkar peşinde gelin hep birlikte olalım goksun için çalısalım bunun için iş yerleri acalım topragımızı kullanalım tesısler kuralım bu sayede onlarca yoksul karnını doyursun geçmişi bırakalım gelecege bakalım gelecekte hizmet olmasınıda istiyorsak hizmete gönul vermiş goksuna gonul vermiş olan BEDRİ KOLUKISAYI baskan olarak basa getirelim

Avatar
ahmet gül 2013-04-06 10:45:02

bazıları hurcla devam edıyoruz dıyo hurc bey ne yaptıda neyle devam edıyorsunuz buhalkın hizmete ıhtıyacı var onun icin herkes allah için konuşsun

Avatar
burhan ince 2013-04-06 10:42:13

ben Bedri kolukısayı kucuklukten berı tanırım daha yanına gelen bırkısıyı bıle işini yapmadan göndermemıstır onun ıcın dıyorumkı goksuna hızmet edecek adamın o olduguna ınanıyorum insallah olur

Avatar
göksun 2013-04-06 00:56:03

misafir vatandaş hurç kendi encümenini seçemedi 2 tane encümen bbp den oldu kendi encümeni kendine oy vermiyor iktidar belediyesini başka bir başarı böyle mi olmalıdır halk memnunsa bağımsız olsun görelim alacağı oy 250 başka yok belediye personeline seçim yapalım alacağı oy 25

Avatar
misafir 2013-04-06 00:21:11

RAMAZAN HURÇLA DEVAM DİYORUZ GÖKSUN DIŞINDA YAŞAYANLAR YAPILAN ANKETLERE BAKINIZ LÜTFEN HALK BAŞKANINDAN MEMNUN SİZ NEYİN MÜCADELESİNİ VERİYORSUNUZ....HURÇLA YOLA DEVAM DİYORUZ

Avatar
hakan BOLAT 2013-04-05 19:52:09

Yalansız ve dürst bir Siyaset istiyorsak, hizmet istiyorsak bir babayiğit var.
MHP den BEDRİ KOLUKISA.

Avatar
misafir 2013-04-05 19:12:59

bedri kolukısa göksun belediye olsun başkanı adayımız hayırlı ugurlu

Avatar
OSMAN BAYDEMİRLİ 2013-04-05 16:21:25

YİĞİTLERİN HARMAN YERİ GÖKSUNA YİĞİT ADAY MEHMET SAĞIR 3OYUM SANA FEDA OLSUN.. GÖKSUN SENİNİLE GURUR DUYACAK

Avatar
61 GÖKSUNLU 61 2013-04-05 15:27:04

SAYIN HEMSŞERİLERİM GÖKSUN İÇİN NE YAZARSANIZ YAZIN AMA MEHMET SAĞLAM OLABİLİR. HİZMET YAPMAMAK İÇİN TAM YERİDİR.

Avatar
misafir 2013-04-05 09:10:56

Bedri Kolukısa yiğit şehre yiğit başkan

Avatar
Ali ihsan 2013-04-05 00:49:40

kardeşler hizmet için Emrullah Eren gelmelidir

Avatar
Ökkeş 2013-04-05 00:37:13

Yigit şehre yiğit başkan gerek. Göksun için Adayımız Mehmet Sağır

Avatar
Taşoluklular 2013-04-05 00:35:43

Kahramanmaraş Tekstil meslek lisesi öğretmeni hemşehrimiz Mehmet Sağır'ı Göksun Belediye Başkanı olarak görmek istiyoruz.Taşoluklu biri olarak hemşehrimizin arkasındayız. kendisinin büyük bir kabilesi de mevcuttur. bu da artı bir degerdir.

Avatar
Yunus Emre 2013-04-04 20:03:52

Tecrübesi ile kişiliği ile tuttuğunu kopartmasıyla Rahmi KUNDAKÇI gibi bir başkana ihtiyacımız var. Umarım Rahmi beyi başkan olarak görürüz.

Avatar
veli 2013-04-04 11:17:45

Ali kardeş istersen kendi adını yaz buna sen karar veriyorsan

Avatar
ALİ 2013-04-04 08:37:38

göksun belediye başkanı ali KIRAÇ

Avatar
öz yeni mahalleli 2013-04-03 14:32:06

misafir kardeşim günaydın hastane yantepeye yapılıyor. adliye hastanenin yerine gidiyor. çevre yol otogardan geçiyor. yeni mahalle hala ağırların olduğu dükkanların eve dönüştürüldüğü yer oldu. köprü başına bir bak virana dönmüş. 10 yılda 8 km yol çok mu şunuda unutma sıtkı turanın kurduğu asfalt şantiyesi ve ramazan kocanın kurduğu kum ocağı ile asfaltı çocukda döker. pazar yerinin orayı eski sanayi yolun u mahallae aralarını gör bir zahmet

Avatar
misafir 2013-04-03 11:20:05

öz yeni mahallelli kardeşim millet aya çıkarken çamurun içinde yuruyorduk ya onu unuttun.ondan sonra yolu da basit göruyorsunuz.çevre yolu da o taraftan gececek sanayı yolu kötu mu oldu şimdi.artık yoğunluk o tarafa kayacak bence yanı mahalle daha hareketlı olacak bunları unutma

Avatar
öz yeni mahalle 2013-04-02 23:30:05

yeni mahalle ismiyle yazan kardeşimiz eğer yeni mahalleyi görüpte yazıyorsa bu kardeşimize cevap gerekmez çünkü yeni mahalle köy oldu köy bunu senin savunduğun vatandaş yaptı. Allah için yaz memleket geri kalmasın. kaldırım asval artık basit işler millet aya gidiyor dostum çık yeni mahalledende gör gerçeği

Avatar
yenı mahalle 2013-04-02 21:09:35

yorumları okudumda bilgisayar başlarına çocukları koymuşlar sürekli aynı isimleri yazıp gönderiyorlar.ismi geçenlerin çoğunu tanoyırum.hurç bır tarafa diğerleri bir tarafa.adam bu işi biliyor abı her yıl kaldırım değişirdi adam bı bazalt döşedi yıllardır catlak bıle yok.bölgenın en buyuk hayvan pazarlarından bırını bıtırmek uzere.daha neler neler... balık hafıza olunca hepsını unnuttuk.bu senekı güreş festıvalıne bıle maraştakınden daha fazla sporcu katıldı.aslında bir ilkokul öğretmenı bıle çocukları yönlendırse valla burdan bırıncı çıkar

Avatar
Kadir Bakış 2013-04-02 20:37:57

ALİ TATAR Milliyetçi Hareket Partisinden 1999 yılında il genel meclis üyesi olarak görev yapan ve Afşin-Elbistan(EÜAŞ) bünyesinde kamu görevlisi olarak çalışan Ali Tatar Göksun ve çevresinde yapmış olduğu hizmetlerle ve vatandaşlarla diyaloğu ve beyefendi kişiliği ile halk tarafından sevilen ALİ TATAR ın goksun beledıye baskanı olarak gormek goksunumuz ıcın cok hayırlı olur du ınsallah olur ....

Avatar
Erdem 2013-04-02 12:00:02

Tüm yorumları dikkatlice okumaya çalışıyorum. Önce ilçemiz için hayırlısı kimse o başkan olsun. Aslında bu devirde yöneticilik çok veballi bir işdir.Adaylarımızın Allah yardımcısı olsun. Arkadaşlar bu işde herşeyden önce vizyon ve misyon çok önemlidir. Tercübeli olmak yıllardır yerinde saymaksa bilemem. Fikri şahinin sayesinde devlet kadrolarına adam yerleştirenler 10 yıldır nerdeler. Makam arabaları özel servis aracı devletin malı deniz olmasımı bunu iyi düşünün bizim daha fazla kayba tahammülümüz yok o yüzden geçelim şu işleri verelik liyakat ehli olan birine diyeceğim ama Tayyip bey ne derse o oluyor memleketde bakalım hayırlıs

Avatar
misafir 2013-04-02 01:57:49

RAMAZAN HURÇ''HER ŞEY DAHA MAMUR DAHA MUREFFEH GÖKSUN İÇİN ''

Avatar
muzafferr 2013-04-02 00:38:34

Emrullah eren olmalıdır..

Avatar
Mehmet Emin 2013-04-01 22:51:49

Arkadaşlar saydığınız isimlere baktım kendi fikirimi söylemek istiyorum bedri bey kim ben tanımıyorum? göksunda da sorduklarım arasında daha tanıyan çıkmadı. Gel gelelim Emrullah beye evet haklısınız Emrullah bey gerçekten kişilikli dürüst bir insan ama arkadaşlar kusura bakmayın yöneticilik işi ders anlatmaya benzemez. Ali Kıraç bey evet gerçekten kişilikli iyi biiri yöneticiliği nasıldır bilmem iyi ya da kötü diyemem ama bu başkanlıkta krallığa dönüşmemeli Ali beyin artık başkanlıkta bir hevesi heyecanı kaldığını düşünmüyorum. Rahmi bey demişiniz Rahmi beyi göksunda tanımayan insan neredeyse yok denecek kadar azdır. Nasıl bir insan olduğunu en az Emrullah bey ve Ali bey kadar karakterli kişilikli birisi olduğunu, bir göksun aşığı olduğunu biliyorum. Maraşta ve göksundsa sağlık alanında çalışan her insanda benim gibi yöneticiliğini çok iyi bilir. Genç dinamik heyecanlı ve hevesli bir insan kaldı ki kardeşi mesut beyde Türkiyenin neresine giderseniz gidin hukuk alanında hatırı sayılır bir hukukçusu olmuş ve şuan Türkiyenin hukuk alanında en önemli yerinde görev yapan bir hukuk adamıdır. Mesut beyinde göksunlulara yaptığı yardımlar saymakla bitmez. Demem o ki Rahmi bey bu iş için biçilmiş bir kaftan...

Avatar
misafir 2013-04-01 20:06:26

bakın arkadaşlar göksuna bir başkan gelecekse kesinlikle ali tatar olmalıdır. görmüş geçirmiş bir siyaset adamı dır göksunun tüm köyleri tarafındadnda sevilir.

Avatar
Yunus Emre 2013-04-01 01:54:00

Göksun Ak parti başkan adayı Emrullah Eren olmalıdır.

Avatar
misafir 2013-04-01 01:12:35

RAMAZAN HURÇ DEVAM DİYORUZ YOL-KALDIRIM-CENAZE HİZMETLERİ TURİZM ÇALIŞMALARI TAKİP EDİLİRSE YAPILAN PROJELER GÖZ ÖNÜNDE LÜTFEN ALLAH AŞKINA ALİ KIRAÇ-MEHMET ELBİSTAN-BAYRAM İNCE HURÇLA AYNI KEFEYE KOYMAYA VİCDANINIZ NASIL EL VERİYOR..EL İNSAF

Avatar
Ömer Güzel 2013-04-01 00:51:11

Şirin ilçemizin 21. yüzyılda layık olduğu yere gelerek 4. sınıf bir ilçe olmaktan çıkması, kadirşinas halkımızın hak hukuk adalet çerçevesinde hizmet alabilmesi çok önemlidir. Bunun için liyaktlı birinin olması gereklidir. Liyakatlı başkan adayım Allah için Emrullah EREN Allah yar ve yardımcısı olsun. Rabbim hayırlısını versin

Avatar
celal doğan 2013-03-31 01:49:31

yorumlara bakıldığında gülümsememek elde değil.bedri bey e yapılan yorumlar arka arkaya aynı cümleler ve ve tekerlemeler aynıkişinin yrum yaptını gösteriyor talat koska güldürüyor kendisi yapmasa iyi olur.ilçe başkanlığı belediye başkanlığına örnek olursa vay göksunumuza.ali kıraç ve rahmi kındakçıya yapıan yrumlar içtenlik taşıyor bu anket ne kadar yerini bulur bilmiyorum.gök-sun yat dernegine gelince gülücüğüm artıyor temiz duygularla cıkılan düşünceler ve o muhteşem (dernek binasının kira ve onarımı maraşa hakm bir yerde böro acan açılışın maddi yükünü çeken ekip özellikle finansman ayagı olan rahmi kundakçı)kalabalıkla açılışı yapılan dernek bu duruma gelmemeliydi saygılarımla.önce göksunlulara börokratlara sahib cıkalım belediye başkanı bulmak kolay .saygılarımla.

Avatar
Ali Özdemir 2013-03-31 00:30:56

İlçemizin ekonomik ve sosyal alanda gelişmesi için Emrullah Eren başkan olmalıdır

Avatar
ali haydar 2013-03-30 21:06:36

Ali TATAR'ın Göksun belediye başkanı olarak başa gelmesinin hayırlı olacagını düşünüyorum

Avatar
geylani karakaş 2013-03-30 20:56:26

göksunda ali tatarı görmek istiyoruz

Avatar
eMİN 2013-03-30 11:47:07

ABDULLAH PARLAK

Avatar
mustafa demir 2013-03-30 11:37:06

göksuna göksunun sorunlarını bilen iyi bir eğitim almıs bir abimiz baskan olmalı bu kişide BEDRİ KOLUKISA dır

Avatar
emrah satıcı 2013-03-30 09:48:40

ilk önce gök-yad proğramlarını takip etmenizi tavsiye ediyorum. en basit örnek ramada otelde iftar proğramı düzenlendi göksun a yatırım yapan ve yapabilecek insanlar göksun mülki amirleri ve göksunlularla. 1,5 yılda şuana kadar 25 in üzerinde aktivite düzenlendi

Avatar
Salih 2013-03-30 00:18:16

Göksunumuzun hizmetine talip tüm adaylarımızı kutluyorum. Adayım hizmet ehli Emrullah EREN

Avatar
misafir 2013-03-30 00:14:28

GÖKSUN İÇİN İDARECİ,YÖNETİCİ,KARAKTERLİ VE DÜRÜST TÜM HALKIYLA İLGİLENEN VE SEVİLEN HİZMET ADAMI RAHMİ KUNDAKÇI

Avatar
misafir 2013-03-30 00:10:47

BEDRİ KOLUKISA GÖKSUNDA 100 KİŞİ TANIRMI NE YAPTI GÖKSUNA BUGÜNE KADAR HAK EDENLER OLMALI BENCE İYİ GÜNDE HERKES OLUR KÖTÜ GÜNDE HASTANELERDE AMELİYATLARDA GECELERİ UYKU UYUMADAN YARDIMCI OLAN SAGLIK MÜDÜRÜMÜZ RAHMİ KUNDAKÇI DİYORUM

Avatar
2013-03-30 00:08:00

GÖK-YAD BAŞKANI İLK ÖNCE GÖK-YAD ADINA PROGRAM YAPMASINI ÖGRENSE DAAH İYİ OLUR

Avatar
Göksun Sağlık 2013-03-29 23:24:14

Yönetim yönetici işidir yöneticilikk tecrübesi olmayan insanları istemiyoruz artık yöneticilik tecrübesi olan insanlar istiyoruz rahmi beyi il sağlık müdür yard.'dan yönetim anlayışını ve ne kadar iyi bir yönetici olduğunu biliyoruz arkadaşlar Rahmi bey başkanımız olmalı.

Avatar
MUHARREM 2013-03-29 23:00:33

GÖKSUNA DEV YATIRIMLARIN GİTMESİNDE ÖNCÜLÜK EDEN GÖK-YAD BAŞKANI MEHMET ELBİSTAN ARTIK SİYASETE ATILMALI

Avatar
kaddafi şahin 2013-03-29 22:07:27

göksuna emrullah eren yakışır

Avatar
hacı osman gül 2013-03-29 15:50:33

ben ericekli bir arkadaşınız olarak bedri beyi ve ailesini iyi tanıyor ve güveniyorum bu seçimde inşallah belediye başkanımız bedri kolukısa olsun

Avatar
haloooo 2013-03-29 15:15:27

MEHMET ELBİSTAN DİYOR BAŞKA BİŞİ DEMİYORUM O BİZİM MEDAİ İFTİHARİMİZ....

Avatar
Serhat 2013-03-29 14:51:39

Göksun'a başkan Emrullah EREN olmalı yönetim hocanın işi

Avatar
göksunlu 2013-03-29 14:42:11

sayın değerli hemşerilerim gerçekten ALLAH rızası için doru ve dürüst düşünelim göksunu dünyaya tanıtacak ve göksunlu heşerilerimin yarasını saracak kişi gerçekten ali KIRAÇ tır bir iddamız yoktur ama geçek memleket insanı için hayırlıysa ALLAH nasip etsin saygılarımla

Avatar
Ali Odabaş 2013-03-29 14:22:51

Memleketimin hak ettiği hizmeti alabilmesi için vizyon sahibi biri olmalıdır. o yüzden eğitimini almış işi bilen biri olarak Emrullah Eren başkan olarak gelmelidir.

Avatar
aslan 2013-03-29 13:32:15

bedri kolukısa diyor başka da bişey demiyorum

Avatar
elbistanlılar sülalesinden 2013-03-29 13:00:27

Mehmet ELBİSTAN'a hep destek tam destek

Avatar
paşa 2013-03-29 12:56:50

İyi ağaç kolay yetişmez; rüzgar ne denli güçlü eserse, ağaç da o denli sağlam olur. işte Mehmet ELBİSTAN belediye başkan adayı

Avatar
m.elbistan 2013-03-29 12:50:33

göksunun medarı iftiharı Mehmet ELBİSTAN'ı belediye başkanı olarak görmeyi canı gönülden istiyoruz maddi manevi her türlü desteği vermeye hazırız

Avatar
nihal kenger 2013-03-29 11:33:41

göksun adına birşeyler yapılmasını istiyorsak bu dönem bedri kolukısa olsun bu iş için mükemmel birisi belediye başkanı olarak görmek isterim

Avatar
göksun 2013-03-29 08:29:26

göksun belediye başkanlığı için göksuna en hayırlı kişi ali KIRAÇ tır çünkü yaptığı işler yapacağının teminatıdır kanlıkavak ta yaptılkarı iş göz önündedir şimdiden hayırlıysa ALLAH nasip eylesin

Avatar
Abdulkerim 2013-03-28 23:43:49

ilçenimizin belediye başkanı Emrullah EREN olmalıdır. Hocam Allah Hayırlısını versin. Göksun için çözüm sizsiniz.

Avatar
zeynep zuhal dal 2013-03-28 23:09:52

bedri abim bu iş için ideal birisi. görüşleri düşünceleri çok güzel göksun un eksiklikleri için plan ve projeleri harika inşallah halk da bunu görür ve göksun yararına olan olur. gönlümüz bedri kolukısa belediye başkanı olsun diyor.

Avatar
Mehmet KURT 2013-03-28 16:46:25

Bedri Kolukısa halkı tanıyan ve seven halkın içinden biri göksun halkını çok iyi tanıyan biri olarak başkanlığı tam hakkı ile yapacağına güvenimiz tamdır.hiç bir şekilde ayrım gözetmeden herkesi kucaklayayacak biri olarak başkanlığa uygun olduğunu düşünüyoruz...

Avatar
Mehmet KENGER 2013-03-28 15:01:36

Gönüllerimizin başkani gençlerin dostu Talhat KOSKA'nın bu görevi layıkı ile üstlenip basarili bir sekilde yerine getirebilicegine inaniyorum

Avatar
yusuf yuşa yaşar 2013-03-28 12:47:01

"Halka hizmeti Hakk'a hizmet olarak gören" sayın Emrullah EREN hocamızı göksun belediye başkanı olarak görmek istiyoruz. seninleyiz....


Avatar
kemal sonkar 2013-03-28 11:49:25

Goksunun sorunlarını en ıyı sekılde bılen ve cozebılecek olan Eskı ıl genel meclis uyesi Ali Tatar olmalıdır.

Avatar
Alpaslan Özdemir 2013-03-27 23:42:33

Göksun Maraşın en güzel ilçesi olmasına rağmen hak ettiği hizmeti bir türlü alamadı.ilçemizin gelişmesi için yönetimi ve ekonomiyi iyi bilen gönül adamı Emrullah EREN hoca başkanımız olması gerektiğine inanıyorum.

Avatar
ilker tatar 2013-03-27 23:02:00

ALİ TATAR Milliyetçi Hareket Partisinden 1999 yılında il genel meclis üyesi olarak görev yapan ve Afşin-Elbistan(EÜAŞ) bünyesinde kamu görevlisi olarak çalışan Ali Tatar Göksun ve çevresinde yapmış olduğu hizmetlerle ve vatandaşlarla diyaloğu ve beyefendi kişiliği ile halk tarafından sevilen ALİ TATAR ın goksun beledıye baskanı olarak gormek goksunumuz ıcın cok hayırlı olur du ınsallah olur ....

Avatar
ali çiçek 2013-03-27 17:35:12

HALKIN İÇİN BİR HALK KAHRAMANI OLAN, HALKIN ÖZELLİLE DE KÖYLERİN VE KÖYLÜLERİN SIKINTISI İYİ BİLEN BİRİ, AYRICA İL GENEL MECLİS ÜYELİĞİ TECRÜBESİYLEDE BAŞKANLI HAKKIYLA LAYIKIYLA YERENE GETİRECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. ALİ TATAR BAŞKAN OLACAK ADAM GİBİ ADAM

Avatar
cebrail vayvaylı 2013-03-27 17:16:45

DEĞERLİ HOCAM EMRULLAH EREN GÖKSUN BELEDİYE BAŞKANI OLSUN DAİMA İLERİ GÖRÜŞLÜ VE GÖKSUNU DAHA İLERİ SEVİYLERE GETİREÇEĞİNE İNANIYORUZ ....

Avatar
ercan erdoğan 2013-03-27 16:53:37

vur mührü 3 hilal e gör hizmet nasıl yapılır hizmet insanı yaradılanı yaradandan ötürü seven ülkücü milliyetci arkadaşımız bedri reis aday adayı olmuş hayırlı ugurlu olsun ol deyince olduranın izniyle inşallah belediye başkanıda olur yanındayız seninleyiz BEDRİ KOLUKISA NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

Avatar
diplomat 2013-03-27 16:27:06

arkadaşlar herkes bedri kolukısa diyor da bu bedri kolukısa kim ilk defa duyuyorum bu adamın ismini

Avatar
halil boz 2013-03-27 09:16:43

Gönül insanı betri kolukısa sen zaten kendini kanıtladın sgk da yaptıklarınla gönülleri fet ettin belediye başkanı olursan neler yaparsın bunu hesabını yapamazlar başarılar

Avatar
göksünlü bir ülkücü 2013-03-26 19:51:07

Demez taş kaya, yürürüz yaya, türk'üz gideriz kızıl elmaya...bir bozkurt ruhu taşıyan saygı değer abimiz "BEDRİ KOLUKISA" belediye başkanı olsun.sonuna kadar yanındayız reis Allah yar ve yardımcın olsun...

Avatar
göksunlu 2013-03-26 13:51:30

göksun belediye başkanlığına dürüslügüyle ve çalışkanlığıyla göksuna yakışan belediye başkanımız ali kıraç ın olmasını ALLAHTAN niyaz ederim

Avatar
HATİCE DAL 2013-03-26 13:33:11

Değerli mesai arkadaşım SGK da beraber çalıştığım çalışma azmine ve dürüslüğüne,karekterine inandığım bildiğim insalcıl milliyetçi Göksun Belediye Başkanı görevini yapacak kapasiteye sahip Bedri Kolukısa'nın göksun'a belediye başkanı olmasını arzuluyorum.Cenabı hak yardımcısı olsun.

Avatar
M.Ali ÖZKAN 2013-03-26 12:49:54

Dünya siyasetin tamamen değiştiği bu yüzyılda, yeni stratejiler ve hizmet anlayışı ile yoğrulmuş,akılcı , demokratik ve mütevazi arkadaşımız Bedri KOLUKISA'yı desteklememek elde değil..

Avatar
YAŞAR NERGİZ 2013-03-26 09:05:22

değerli kardeşim mesai arkadaşım sgk da beraber çalıştığım çalışma azmi ve dürüslüğne inandığım bildiğim bedri kolukısanın göksun'a belediye başkanı olmasını istiyorum

Avatar
Hasan 2013-03-25 23:36:26

ilçemiz için ismi geçen tüm insanlar iyi kişiler hayırlısı olsun. Başkanımız Emrullah Eren olsun

Avatar
göksunlu bozkurt 2013-03-25 22:58:35

Allah için, kur'an için, gözünü hiç bir şeyden sakınmayan vatanı,milleti,dini,bayrağı için herşeyi göze alacak bir kişi ve şahsiyetindeki doğruluk ve dürüstlükle göksunumuza en iyi hizmet verecek biri varsa o kişi BEDRİ KOLUKISA'dır cCc

Avatar
Levent 2013-03-25 20:49:15

Bedri KOLUKISA başkan adayımız, Göksuna hizmet isteyenler göksun aşığı, tuttuğunu koparan zeki çalışkan hizmet adamı Bedri bey işallah başkanımız olacaktır Allahın izniyle

Avatar
misafir 2013-03-25 18:07:57

23 ve 24 dönem milletvekil adayımız Alparslan KENGER.Hakediyor bizce ...

Avatar
Göksun Gençlik 2013-03-25 16:46:17

meslek yüksek okulu ülkücüleri asenaları vs. yazan arkadaşlar gülünç olmayın myo öğrencilerinden kaç kişi tanıyor Bedri beyi de destekliyor ya allah aşkına ben göksunun yerlisi olmama rağmen tanımıyorum kaldı ki öğrenciler nerden tanıyacak. Ya Rahmi KUNDAKÇI ya da Ali KIRAÇ olmalı...

Avatar
alaaddin terliksiz 2013-03-25 16:33:54

kişiliğiyle dürüslüğüyle ismine ve göksune yakışır bir belediye başkanı olmasında hiç bir sakınca yoktur adam gibi adamdır bedri kolukısa diye düşünüyorum

Avatar
mesl.yüks.okulu asenaları 2013-03-25 14:25:13

fikriyatta ve hayatta dik duruşu ile tanıdığımız her durumda soğuk kanlılığı ve kararlılığı ile bize örnek olan mümtaz şahsiyeti ile göksun ilçesini de en iyi şekilde temsil edeceği ve yöneteğini gördüğümüz bozkurt BEDRİ KOLUKISA göksun belediye başkanı olsun

Avatar
misafir 2013-03-25 13:37:10

Yöneticilik tecrübesi olmayan arkadaşları bir kere es geçin. Yöneticilikte acemilik dönemini göksun belediyesinde atacak insanlara değil yöneticilik becerisini tecrübesini göksuna hizmet etmek için harcayacak göksunun yetiştirdiği göksunun yerlisi göksun halkını ve sorunlarını bilen bir belediye başkanı olması için Rahmi KUNDAKÇI beyin başkanımız olması lazım. Umarım rabbim Rahmi beyi başkan olarak görmemizi nasip eder de göksun halkı nasıl hizmet alınırmış öğrenir.

Avatar
hakan Reis 2013-03-25 11:01:01

Degerli abilerim kardeslerim eger goksunumuzun iyi bir mevkiye gelmesini istiyorsak aile terbiyesiyle yetismis olan bedri kolukisayi desteklememiz lazim

Avatar
Yavuz 2013-03-24 23:27:47

Arkadaşlar siz gerçekten ilçemizi seviyorsanız işin ehli diyorsanız vesayet altında kalmayacak hak hukuk bilecek başkan Emrullah eren olmalıdır.

Avatar
üniversiteli ülkücü gençlik 2013-03-24 21:07:31

üniversiteli ülkücü geçlik olarak yakından tanıdıgımız şahsiyetini bildigimiz ülküsüne inandıgımız rahmetli başbug alparslan türkeş in edep ve hayasıyla yetişmiş kendisini türk islam ülküsü ugruna adamış bu ugur da canı pahasına mücadele eden ve bundan sonra da edecegine inandıgımız degerli reisimiz BEDRİ KOLUKISA göksun belediye başkanı olmalıdır.

Avatar
pınar şeker 2013-03-24 18:32:48

biz ünüversite gençleri olarak kişilik olarak çok begendigimiz talhat koska abimizin olmasını istiyoruz

Avatar
misafir 2013-03-24 12:37:58

Eger goksun hizmet istiyorsa Bedri kolukisa,yi desteklemesi lazim

Avatar
sali ali 2013-03-24 11:55:26

kardeşlerim herkes sağlıklı sıhhatli düşünmeli ve göksun adına kim faydalı ise o belediye başkanımız olsun. kardeşimiz BEDRİ KOLUKISA nın göksunumuz için plan ve projeleri mükemmel. memleket gelişmesini isteyen herkes mutlaka bu kardeşimizi desteklemeli. belediye başkanımız BEDRİ KOLUKISA olsun

Avatar
Halo 2013-03-23 23:19:06

Şuan saydığınız kişiler arasında gerek terübesiyle gerekse kişiliğiyle Rahmi KUNDAKÇI açık ara farkla öndedir. Başkanlığı yapabilecek en iyi isim Rahmi KUNDAKÇI'dır.

Avatar
ebru korkmaz 2013-03-23 23:18:57

semih abiye katılıyorum yanlız degilsin merak etme semih abi aynı düşüncedeyiz. kesinlikle talhat koska olmalı. iyi geceler.

Avatar
zafer 2013-03-23 22:09:32

belediye başkanlarımızın genç,vizyon sahibi, vatanını seven, devlet terbiyesi almış kişilerden olmasını istiyorum,göksun ilçemizin de bu özelliklere sahip olan çok değerli abimiz Bedir KOLUKISA olmasını canı gönülden destekliyorum....

Avatar
semih ERDEM 2013-03-23 21:22:10

ilçe başkanimiz Sayin Talat KOSKA'yi Seckin kimligi tarafsiz karakteri ve kararlarindan dolayi Göksunumuzun ilerleyen yıllarda daha güzel yerlere gelmesi açisindan gerekli bütün vasiflari ve kuvveti benliginde bulundurmasindan dolayi ben kendi payima Göksunumu gözü kapali bir sekilde emnaet edebillirim..
Eminim ki bu düsüncemde yanliz degilim...

Avatar
ünüversiteli ak gençlik 2013-03-23 21:19:47

biz ünüversite ögrencileri olarak nezaketen çok begendigimiz abimiz talhat koska başkanımızı istiyoruz.

Avatar
ramazan 2013-03-23 17:35:42

göksun beledye başkanı ali kıraç olsun yaptıkları hizmetler yapacaklarının teminatıdır tüm adaylardan daha iyyi hizmet edeceğine inanaıyoruz ve güveniyoruz

Avatar
uğur 2013-03-23 15:49:53

tabikide ak parti göksun ilçe başkanımız sayın talhat koska..

Avatar
Göksunlu 2013-03-23 15:44:35

Evet rahmi bey yetkisi doğrultusunda sağlık alanında hiç bir göksunluyu mağdur etmemiş bir insandır. Aynı şekilde kardeşi Yargıtay Üyesi Mesut KUNDAKÇI'da adalet alanında bir sürü kişiye sahip çıkmıştır bunları herkes bilir. Her yönden rahmi bey başkanımız olmalı...

Avatar
M.Karslı 2013-03-22 22:59:32

Göksuna belediye başkanı bulmak kolay.göksunda işimizi birileri yapar.Eşim doğum yaptı cocuğum için yoğun bakım gerekliymiş.adana antep kayseri de boş yer bulunamadı.taaaa diyarbakır şırnak araştırılıyordu.hastanede çalışan göksunlu güvenlikçi yanıma geldi boşuna çırpınma rahmi kundakçıyı ara al bu numarası dedi.kime aratayım deyince güldü göksunluyum de yeterli dedi.aradım ben göksunluyum dedim kimlerden torpilim kim sormadı emret hemşerim dedi olayı anlattım kapat dedi.20 dakika sonra beni aradı bak özel hastanemi yoksa devletmi dedi fark etmez deyince özel hastaneye yönlendirdi.çocuğum 25 gün yattı doktora sorduğumuzda rahmi beye gereki bilgi veriliyor yakını akrabasımısın dedi.bi daha sormadım rahmi beyi aradımda bilgi alıyordum.Bir ay önce yanına gittim üzüntülüydü görevden alınmış.vekilerimizin bir fiil rahmi kundakçıyı görevden aldırdıklarını ve görev almaması için bakan beyleri dahi radıklarını herkes biliyormuş.biz bu insanlara sahip çıkalım vekillere hesap soralım varmısınız göksuna çok başkan bulunur.ama maraşa vardığınızda caresiz olduğunuzda vekilleri arayacak kaç kişi var.kaç kişiye bakar.kaç kişi aramış soralım.kaç kişinin kimlerin işini yapar sizde biliyorsunuz.biz bu insanlara sahip cıkalım derim kamu oyu oluşturalım.türkoğlundan hastane müdürünü kim atamış soralım.saygılarımla

Avatar
ismail 2013-03-22 21:58:10

göksunun adam gibi gibi bir hizmet alabilmesi için başkan emrullah eren olmalıdır

Avatar
cebrail gökkaya 2013-03-22 19:43:42

göksun belediye başkanı BEDRİ KOLUKISA OLSUN

Avatar
misafir 2013-03-22 17:30:21

Goksun belediye baskani bedri kolukisa

Avatar
Ahmet 2013-03-22 14:50:36

Yönetimi bilen memleketi için gözü çok kara biri. Allah İnancı, Adaleti, ve liyakatli olan Emrullah EREN ilçemizin başkanı olmalıdır

Avatar
İbrahim Halil Yılmaz 2013-03-22 11:11:30

kardeşimiz Bedri Kolukısa Göksun Belediye Başkanlık adaylığının destekliyor Kahraman Maraş İli Göksuncuk ilçesine sayısız hizmetler yapacağını bundan göksuncuk ve kahraman Maraş Halkı yararlanacağını umut ediyorum saygılarla

Avatar
seçkin 46 2013-03-22 10:38:06

göksunumuza en iyi hizmeti getireceğinizden hiç şüphemiz yok şimdiden başarılar.

Avatar
Ayşegül 2013-03-22 10:25:08

Göksun'un gelişip güzelleşmesine katkı sağlayacak güzel projeleriyle, halkına çok iyi bir başkan olucağını düşündüğüm Bedri KOLUKISA olmalı kesinlikle..

Avatar
misafir 2013-03-22 09:42:43

bedri kolukısa olsun ;çünkü hizmeti bir araç olarak değil ,amaç olarak görüyor.

Avatar
Nizamettin 2013-03-22 00:37:17

güzel ilçemizin hak ettiği yer için yönetimi bilen ve adaletli bir yönetim sergileyecek olan Emrullah Eren başkan olmalı

Avatar
misafir 2013-03-21 23:12:37

bedri kolukısa

Avatar
Selami 2013-03-21 21:17:43

Rahmi beyin tecrübesi ve kişiliği bize gösteriyor ki bu iş için biçilmiş kaftan...

Avatar
misafir 2013-03-21 20:21:57

adam gibi adam, hizmet adamı göksun için tek isim ramazan koca geçmiştegi icratı geleceginein teminatıdır.

Avatar
gurbetci46 2013-03-21 14:48:36

bn bi gurbetci olaRak goksunun belediye bAŞKAN ADAYI OLARAK GORMEK İSTEDİMZ YILARCA GOKSUN HALKINA HIZMET ETMİŞ BUROKRAT COKŞUN KALEYİ BELEDİYE BŞKNI OLMASINI İSTİYORUZ

Avatar
Yıldıray KIZILTEPE 2013-03-21 14:44:36

Göksun Belediye Başkanı adayı olarak eski il meclis üyesi Ali TATAR Bey'i görmekten mutluluk duyarız.İlkeli, dürüst, çalışkan, adam gibi adam, hakla batılı ayırabilen, özü sözü bir, milli duyguları en yüksek derecede taşıyabilen, eşine ender rastlanılabilecek samimi bir insandır.
MHP'den aday olarak görmeyi temenni ediyoruz.

Avatar
Hacı 2013-03-21 12:32:32

Arkadaşlar bahsettiğini bir çok isim gerçekten dürüst şahsiyetli olabilir ama bunların yanında yöneticilik vasfı taşıyan yöneticilik alanında tecrübeli bir isim olması gerekir. Belediyeye memur almıyoruz belediye başkanı seçiyoruz. Bu sebeptendir ki bahsettiğiniz isimler arasında bence Rahmi Kundakçı ve Ali Kıraç bir hayli önde isimler ve ağır basan isimler.

Avatar
misafir 2013-03-21 11:46:25

Ramazan KOCA MHP den GÖKSUN Belediye Başkan Adayı kaldığı yerden devam etmesi gereken adayımız.

Avatar
kenan üredi 2013-03-21 11:40:55

memleket adına göreve gelecek arkadaşlarımızın ilkeli,dürüst,şahsiyetli,milletini seven ve en önemlisi inancı sağlam kişilerden olması elzemdir.bu özellikleri taşıyan bedri kolukısa kardeşimizi destekliyoruz.göksun belediye başkanlığı görevini layıkıyla yapacağına inanıyoruz.rabbim yolunu açık etsin dileğiyle.başarılar.

Avatar
misafir 2013-03-21 10:40:17

Göksun Belediye Başkanlığına Benim Adayım Şehit İdari Ateşe Meslek lisesi Edebiyat öğretmeni Mehmet Sağır'dır. Kendisi Bu işi çok iyi bir şekilde yürütecek kapasite ve donanıma sahiptir. Kendisinin belediye başkanı olması Göksun için bir şanstır. bu şansı kaçırmayalım.

Avatar
mete özmen 2013-03-21 08:51:23

değerli arkadaşlar yaşadığımız bu dönemde Bedri KOLUKISA gibi doğru dürüst özü sözü bir çalışkan ilkeli bir arkadaş bulmak çok zor halktan biri olan bedri beyi ilçemiz için çok büyük bir şans olarak düşünüyorum...

Avatar
GIDILILARIN HARUN 2013-03-21 07:59:19

değerli katılımcı arkadaşlar. yorum yapan herkesin yorumuna saygı duyuyor sizlerin bahsettiği hepsi birbirinden kıymetli göksunlu kardeşlerimize sevgilerimi iletiyorum. hepsi mümtaz şahsiyetler olmakla birlikte hepside bu işi yüklenip kaldıracak karakterdedirler. ancak benimde kasabamdan olan bir kardeşim, yeğenim bu sürece dahil olarak ismini duyurmuştur. yanlış anlaşılmamak üzere kişiyi ve ailesini önce sizlere anlatmak istiyorum Kişi BEDRİ KOLUKISA dır. Kardeşimiz kasabamızın fakılar adlı ailesinden olup, adından da anlaşılacağı üzere fakı bir ailenin çocuğu ve evladıdır. fakılar ismi bu aileye öylesine takılmış bir isim değil öteden beri ailenin eğitime, islama ve milliyetçiliğe verdiği önem tanıyan bizlerin büyükleri ve bizler tarafından çok iyi bilinmekte ve bu isimle aileyi nitelemekteyiz. Bedri kardeşimize gelince bu aileden fakı ali (Gambur ali) diye bilinen bölge halkı ve özelliklede göksun bölgesinde tanınan Ali hocanın en küçük oğludur. kardeşimiz evveliyatından beri devlet terbiyesi ile yetişmiştir. şu an SGK da kamu personeli olarak hizmet etmektedir. şahsiyetini herkesin bildiği kardeşimiz yeğenimiz bu işin üstesinden gelecek kabiliyet ve yetenekte olup memleketimize kendi deyimi ile FİKRİ ŞAHİN ler Hacı Duran GÖKKAYA lar gibi birebir hizmet etmek istemektedirler. bun inancından dolayı kutluyor ve genişçe olan ailem ve kabilem ile birlikte tam destek vereceğiz. iniallah bu dönem kardeşim,arkadaşım,yeğenim,kadim dostum(bizlere bu kadar yakın olduğundan dolayı ) BDERİ KOLUKISA Göksunumuza bu dönem Belediye başkanı olsun

Avatar
türkmen 2013-03-21 00:30:16

bedri beyi başkan olarak görmek istiyoruz. syg.

Avatar
sefer kalender 2013-03-20 23:02:43

Bedri kolukısanın aday olmasını istiyorum . Gelecek vadeden birisi dinamik ve ufku açık birisi. kendisine başarılar diliyorum yolun açık olsun kardeşim.

Avatar
misafir 2013-03-20 22:12:27

benim bu yazdıgımdan haberide yok ama ben eski il genel meclisi üyesi ali tatarı başarılı çalışmalarından dolayı tanıyorum başkan olarak görmek istiyorum. abdullah kaya

Avatar
Yücel Gökkaya 2013-03-20 16:34:21

Göksun belediye başkanımız dürüstlüğü ve samimiyeti ile herkesin güvenini alan BEDRİ KOLULISA olsun

Avatar
Talip 2013-03-20 16:24:07

Adam gibi adam BEDRİ BAŞKAN, Bu vatan, bu millet ve bu bayrak için kendini adamış adam; sayın Bedri KOLUKISA'nın MHP adayı olarak tüm Göksun halkının tüm desteğini alacağına yürekten inanıyorum. Hayırlı olsun İnşallah..

Avatar
Eyüp kaya 2013-03-20 15:50:24

bedri KOLUKISA Arkadaşımın aday olmasını istiyorum. Başarılı bir arkadaşımızdır çalışkan dürüst oturaklı bir başkan istiyorsanız bedri arkadaşımı destekleyiniz.

Avatar
neriman başpınar aksu 2013-03-20 15:26:30

kesinlikle olsun.cok isteriz böyle calışkan arkadaşımızın belediye baskanı olmasını,

Avatar
hakan 2013-03-20 14:27:59

bedri kolukısayı başkan olarak görmek isteriz

Avatar
ABDULKADİR 2013-03-20 13:54:46

NADİDE VE CENNET GÖKSUNUMUN BELEDİYE BAŞKANI OLARAK CENGİZ KOCA YI GÇRMEK İSTERİM .MEMLEKET SELISI.

Avatar
Deniz 2013-03-20 13:29:59

Bir insanın bir kere duruşu olmalı bu zamana kadar sergilediği duruşla ille Rahmi bey ille Rahmi bey dedirtiyor bize şartlar. Rahmi beyin burada adı geçiyor ama rahmi beyin bu durumdan haberi var mı yada başkanlık gibi bir niyeti varmı yoksa şuanki bulunduğu konumuyla mı göksun halkına hizmet etmeye devam etmeyi tercih edecek bilmiyorum ama kendisine yapılanlardan sonra göksun halkının arkasında desteğini hissetmeli.

Avatar
misafir 2013-03-20 13:25:19

göksun belediye başkanlıgına ali tatar' ı çok layık görüyorum il genel meclisi üyeligi yapmış tercübeli yardım sever bir siyasetçidir.

Avatar
haymalıoğlu 2013-03-20 13:21:54

göksun belediye başkanı olarak BEDRİ KOLUKISA'YI görmek memleketimizin faydasına olaçağını düşünüyorum.

Avatar
Fatih 2013-03-20 12:06:38

Göksun için tüm adaylarımız değerlidir ama bu işi ehline verelim Başkanımız Emrullah Eren olmalıdır.

Avatar
serap 2013-03-20 11:17:27

Göksun ilçemizin belediye başkan adayımız vatansever ve halk hizmetkarı her şeyini halka adamış tek şahsiyet bedri kolukısadır.destek veren vermeyen herkesin hizmetkarı olacağından emin olabilirsiniz yaptıkları yapacaklarının teminatıdır.

Avatar
Serap 2013-03-20 11:09:41

Yaptığı işi layığıyla yerine getirebilecek bir aday Bedri KOLUKISA.

Avatar
Adnan GÜL 2013-03-20 11:05:25

Göksun ilçemize yakışan bir belediye başkanı istiyorsanız Sosyal Güvenlik Kurumu personellerinden Bedri Kolukısa da bütünleşelim. Göksun ilçemiz bugüne kadar görmediği hizmeti görmek istiyorsa işte başakan Bedri Kolukısa

Avatar
gültekin demir 2013-03-20 08:57:41

bedri kardeşimizi malatyalı biri olarak sgk'da tanıdım inanın taraflı biri olarak değil insan olarak yazıyorum adamın tarifi dürüst namuslu canı der memleketine bir laf dedirtmez haklının yanında yer alır benim böyle bir kardeşimi memleketi idaredecek yerde görmekten mutlu olurum nasip olursada memleketinize kaysımızın tadıyla ziyaret edeceğim tarafsız olan herkesin kardeşime destek olacağına inanıyorum herkese selamlar

Avatar
şeyma 2013-03-20 08:43:11

bedri kolukısa olmalı.......

Avatar
mustafa ekici 2013-03-19 23:35:18

Birgün Değil , Hergün Adalet için BEDRİ KOLUKISA olmalı...
Herşeyden önce bulunduğu coğrafyada yaşamaktan haz duyan ve ötedenberi karınca kararınca bu yörenin derdiyle her zaman dertlenmiş ve çözümler için kafa yoran bir kardeşimizdir. ve dahada önemlisi boş vaatlerle insanları kandırmaya çalışmayan Gerçekçi bir vizyona sahip, yalansız-dolansız, halka hizmetin hakka hizmet olduğunu bilen ve bunu bütün hücrelerine sindirmiş bir kardeşimiz. Yiğit Adam Muhsin Yazıcıoğlunun kendine örnek almış Milli Bir Duruşu ve kimliği olan, Dürüst siyaset yapmak isteyen Dürüst bir Vatanperdir. Siyaset Artık Gerçek Anadolu çocukalarının ve Dürüs insanların elinde olmalıdır.
Bir Değil Hergün Adalet için BEDRİ KOLUKISA olmalı...

Avatar
mustafa 2013-03-19 23:10:43

Arkadaşlar ak partinin adayı Emrullah EREN olacaktır. çünkü bunun dışındaki adaylar geçen dönemde adları ortada dolaştı. bir Emrullah hoca aday adayı oldu. Adam aday edilmediği halde tüm öğrencileri gariplerin düğün salonunda topladı tüm ak parti yönetimi ordaydı. Adam sonuna kadar çizgisinide korudu.Bunu yukarıda biliyor.Hala yukarı ile diyaloğu çok iyi hayırlısı hocam Göksun seninle layık olduğu yere gelir.

Avatar
misafir 2013-03-19 22:27:01

birader bize eli kolu uzun biri lazım ne kolu kısası yaaa...

Avatar
misafir 2013-03-19 22:22:22

Göksunun hakettiğini yerde olması için genç dinamik biri Bayram ince bu iş için ideal.

Avatar
misafir 2013-03-19 22:11:37

bu ismi gecen belkide hiç haberi olmayan kardeşlerimizden ali kıraç beyi veya rahmi kundakçı beyi tercih ederim.ama sayın başkan adayı vekilimiz bu ikisininde olmasını istermi bilmem.

Avatar
sami 2013-03-19 20:04:17

genc dinamik çalışkan hoş görülü yardım sever birisi olarak bedri kolukısa olsun..

Avatar
koray can 2013-03-19 19:19:28

ileri görüşlü lider vasıflı olan bedri kolukısadan daha iyi biri olabilirmi sizce ?

Avatar
Taha 2013-03-19 18:07:16

kardeş birileri ucurmak için diğerlerini yermek zorunda değilsin Önce dürüst ol ilkeli ol bedri beyi duymadım diyorsun sonra sgkda 2 göksunlu var diyorsun senin sgk dan da haberin yok. birde kim emrullah hocanın yerine başkanlık yapacak ayıp sen hocayı tanısan hoca makam için kula kul olmaz hocam kukla değil adam gibi adam
ayrıca desteklediğin insan bizim abimiz hayırlısı kime ise onun olsun kimseyi üzmeden kırmadan desteğini sürdür göksunlu gibi davran

Avatar
Abdullah 2013-03-19 17:37:52

kardeş güzel şeyler yazmışın ama Emrullah Hocayı tanıyamamışın galiba aldığı emanete Allahın izniyle zul getirmeyecek kadar net biri hocayı kimseyle karıştırma Allah için yaz

Avatar
Kuşkayası 2013-03-19 17:33:18

Artık alışılmışın dışına çıkılmalı ve tanınmış aday arama sevdasından vazgeçmeliyiz. Tanınmış olmak onun iyi bir belediye başkanı olacağı anlamına gelmez. Tanınmamış, meşhur olmamış, teşhir edilmemiş tertemiz nice Göksunlu memleket sevdalıları var bu ülkede ve de Göksun'da. O sevdanın mümessili herkes demokratik olarak belediye başkanı adayı olabilir ve bu onun en doğal hakkıdır. Bu bahsini ettiğim sevda sahiplerinden birisi de Bedri KOLUKISA'dır. Bu şanlı hizmete layık bir insandır. Göksun'umuza adaylığı yerindedir ve tam isabettir. Kendisine şimdiden başarılar diliyorum..

Avatar
cengizhan 2013-03-19 16:59:50

bedri kolukısa olsun.

Avatar
NUH ÜLGER 2013-03-19 16:42:54

Genç,İnançlı,Azimli, Kararlı, yadırgayanın yadırgamasına aldırmadan doğru yoldan şaşmayan birisi BEDRİ KOLUKISA

Avatar
mehmet 2013-03-19 16:34:20

Sayılan isimlerden layık olan var.25 yıldan beri Kahhramanmaraşta yaşıyorum bedri bey diye hemşerimizi ilk defa duyuyorum.SGK iki göksunlu var ne kokar ne kukuturlar.bir memlketlinin işine dahi bakmazlar.Emrullah beymi yoksa başkalarımı başkanlık yapacak bilmiyorum.ali kıraç ve rahmi kundakçı saygın insanlar.Rahmi kundakçı sağlıkta kimsesizlerin kapısıydı ama son durumuyapılanlar cok acıydı.iki millet vekilin ikiside özellikle nevzat bey rahmi kundakçının tasviye edilmesi için çok uğraştı kim kaybetti göksunlu.oğluma bakıma muhtaç raporu alacaktım vekillere ulaşmak nerde ama rahmi kundakçıya göksunluyum diye aradım işimi halletti.bide kusura bakma dedi.bu vekillerden kurtulak göksunun yolunu açar.göksunu herkes idare eder yalnız dışarı cıktığımızda bizim elimiz kolumuz olan hemşerilerimizi artık harcatmayalım.bu vekiller tüm göksunlu börokratlşarı harcadılar.kendilerimi bakıyor işlerimize.

Avatar
Bünyamin Arık 2013-03-19 16:18:35

Göksuna yakışacak belediye başkanı BEDRİ KOLUKISA ...MHP DEN .TAM BİR HİZMET ADAMI

Avatar
ramazan yasbey 2013-03-19 15:36:26

Bedri kolukisa diyorum baska dabirsey demiyirun cCc

Avatar
CHT 2013-03-19 13:52:53

işinin ehli bir işi bitirmeden bırakmayan bi kardeşimiz ve ailemiz den biri BEDRİ KOLUKISA her zaman halk,her zaman bizden biri, her kesin tanıması gerken bi kardeşimiz...
onun içinde bütün göksun aile toplumu içinde şimdiden hayırlı olsun....

Avatar
ali geniş 2013-03-19 13:05:39

göksun kendi kendini yönetecek degerli bir ilçemizdir ama bence bu seçimde açık ara emrulah eren dürüslüğüyle öne geçer ve göksunlu kardeşlerimizin gönlünü feth eder

Avatar
adil 2013-03-19 12:51:19

iyi bir göksun için emullah eren

Avatar
sıtkı 2013-03-19 12:47:41

göksunun daha iyi olabilmesi için yapılacak tek şeyin EMRULLAH EREN in olacağını kesin bir dille belirtiyorum

Avatar
ahmet 2013-03-19 12:39:03

Göksunda aklı selim hakim olsun istiyorsanız Emrullah Eren Olmalı

Avatar
Ali Uğur YILMAZ 2013-03-19 12:34:37

Kemsinlikle Bedri KOLUKISA

Avatar
Hatice GÖKSUN 2013-03-19 11:48:00

Değerli kardeşim Bedri Kolukısa öncelikle adaylığını tebrik ediyorum..Çok isabetli karar vermişsin.Çok çalışkan ,sözünün eri,tuttuğunu koparan her yönünle başarılı bir arkadaşımızsın.Kesinlikle başkanımız sensin.Göksunlular alarak her zaman arkandayız.Allaha emanet ol...

Avatar
misafir 2013-03-19 11:07:54

Ben Battalgazinin Torunu Battal EVREN Kahramanmaraşımızın nadide ilçesi Göksunlu hemşerilerime selam eder, bu güzel beldemiz yıllardır istihdam sorunları nedeniyle öncelikle Kayseri ve diğer şehirlerimize göç verip gurbet çilesi çekmektedir. Ne yazıkkı şimdiye kadar sorunları çözülebilmiş değildir. bu noktada beldemizin dertleriyle dertlenen, sorunlarını bilen, içselleştiren, yörenin kalkınması için yıllardır poroje üreten değerli kardeşim Bedri KOLUKISA'nın layıkiyle bu sorunları aşıp yöresine hizmette atamız Yavuz Sultan Selimhan gibi kolukısa ama idaelleri büyük bir başkan olcağı. Kardeşimin bu büyük davasında Resulullahın, Sultan Alparslanların, Melikşahların, Saltuk Buğra Hanların ve Battalgazinin himmetleri ile aziz vatanımızın birliğini, kardeşliğini perçinleyecek aklıselim idaelist kardeşime bu kutlu davasında başarılı olmasını Allahtan niyaz ederim.

Avatar
SGK Ali Rıza BOZKURT 2013-03-19 11:03:58

Halkatan biri halka hizmet hakka hizmettir. Başkanınız içinizden biri Bedri KOLUKISA
Allah muafak eylesin başarılar

Avatar
misafir 2013-03-19 10:56:51

Halktan biri halka hizmet hakka hizmettir halka hizmet için Bedri KOLUKISA SGK Ali Rıza BOZKURT

Avatar
Mehmet YAKAR 2013-03-19 10:09:18

Gerek aile yaşantısı gerek sosyal yaşamı açısından örnek gösterilecek bir insan olan Bedri beyin Göksun için büyük bir şans olacağını düşünüyorum. Allah Göksun için hayırılısını versin, Bedri beyi de bu yolda muvaffak eylesin inşallah.

Avatar
SGK 2013-03-19 09:24:53

Bedri bey Adaylığınızı kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim..

Avatar
HAlil ertürk 2013-03-19 09:01:59

bedri kolukısa kardeşimle mesai arkadaşıyım. mutlaka böyle görevde olması şart

Avatar
mustafa onaç 2013-03-19 09:01:54

sevgili kardeşim ve arkadaşım bedri kolukısanın göksun ilçemize yakışan bir belediye başkanı olacagına inancım tamdır kendisine başarılar dilerim.

Avatar
misafir 2013-03-19 08:25:36

destekliyoruz Bedri KOLUKISA Seninleyiz reis cCc M.H.P cCc ercan

Avatar
misafir 2013-03-19 08:19:33

GÖKSUN BELEDİYE BAŞKAN ADAYIMIZ BEDRİ KOLUKISAYA BAŞARILAR DİLER.SGK DAKİ BAŞARILARINDAN DOLAYI TEBRİK EDER. BELEDİYE BAŞK GÖREVİNDE BAŞARILAR DİRERİZ. İNŞALLAH SAYIN BEDRİ KOLUKISA BELEDİYE BAŞK. OLUR.

Avatar
Yasin ÜNAL 2013-03-19 08:16:12

Göksun gibi Milliyetçi Ve Muhafazakar bir ilçemize hayatında TÜRK iSLAM Ülküsünü gaye edinmiş TURANA inanmış bir arkadaşımız olan Bedri KOLUKISA yakışır.Genç Çalışkan ve Başarılı bir arkadaşımızdır ALLAH (cc) yolunu çık etsin.

Avatar
misafir 2013-03-19 07:51:49

göksuna hizmet ve çalışacak aday istiyorsanız selim cüce

Avatar
tekin UÇAR 2013-03-19 07:37:55

belediye başkanı genç ve dinamik olmalı kendisini bu işe adayan sayın BEDRİ KOLUKISA kardeşimin bu işin üstesinden gelecegine eminim başkan bedri klukısa

Avatar
ALİ KENGER 2013-03-19 07:33:47

abdullah PARLAK ÇÜNKÜ KENDİSİ BİR GÖKSUN SEVDALISI TÜRKİYE SEVDALISI

Avatar
mümtaz çevik 2013-03-19 01:43:07

göksun belediye başkanı bedri kolukısa olmalıdır.(mhp)kendisini yakinen iyi tanırım.göksun için çok güzel projeleri vardır.kendisi memleket sevdalısı abimizdir.göksun halkının bundan sonra göksuna iyi hizmetler sunabilecek kişiyi başkan seçmesi lazımdır.bedri kolukısa adayımızdır.hayırlısı olur inşaallah..

Avatar
mahmut mert 2013-03-19 00:11:03

Bedri Kolukısa bey in Göksun a belediye başkanı olması Göksun için bir kazanımın yanında Kahramanmaraş içinde bir fırsat olduğuna inanıyorum. Bedri beyi dürüst,idealist,çalışkan ve memleket sevdalısı olarak biliriz ve artık Göksun için dışardan deyil içerden,yapmacıklı deyil içten,fildişi kulelerinde oturan aristokratik deyil halktan biri olan ,vizyon sahibi,adam gibi adam bedri kolukısa yı Göksun belediye başkanı olarak görmek istiyoruz,bekliyoruz,destekliyoruz...

Avatar
YASİN atasoy 2013-03-18 23:15:09

değerli hemşerilerim selam ve saygılarımla hepinize hürmetlerimi sunuyorum.

göksun için hizmete talip olan belediye başkan adaylarına başarılar diliyorum.

BENİM TAVSİYE VE DÜŞÜNCEM BEDRİ KOLUKISADIR

GÜZEL VE ANLAMLI BİR SÖZ İLE BİTİRELİM

Kesin olarak îmân etmişimdir ki, Müslümân-Türk milleti ve onun devleti güçlü ise, İslâm dünyâsı da güçlüdür. Aksi bir durum varsa, bütün Türk dünyâsı ile birlikte İslâm dünyâsı da sömürülmektedir.
Gâlibâ bu durumu en iyi idrâk edenler de düşmânlarımızdır. Onun için bütün İslâm dünyâsını esîr almak isteyen şer kuvvetlerin ilk hedefi, Türk devleti ve Türk milleti olmuştur. Târihten ibret almasını bilenler, bunu ayân-beyân göreceklerdir. Durum günümüzde de aynıdır. Onun için diyorum ki; Türk devletini yıkmak ve Türk milletini parçalamak isteyen bölücüler, yalnız Türklüğe değil, İslâm'a da ihânet etmektedirler.”

Avatar
Durdu KARAKOYUN 2013-03-18 23:12:24

Şakir kardeşim Bedri KOLUKISA kim mi? Onun gibi şahsiyeti tanıyamadıysan bu senin sorunun kardeşim, Bedri Kolukısa Göksunun bagrından çıkan ve göksun için bu zamana kadar elinden geleni yapan ve yapmaya da hazır kişidir ve en kısa zamanda sen de ve senin gibi tanımayanda tanıyacak Bedri Kolukısa'yı inaşaallah. Bedri Kolukısa K.Maraş SGK Kurumu Çalşanı ve özü sözü bir Bozkurt Delikanlısıdır. Yolun Açık Olsun Bedri abi, Hakkında her ne varsa hayırlsı olsun, inşaallah Başarılarına Göksun Belediye Başkanı Olarak devam edersin. Allah Yar ve Yardımcın Olsun.

Avatar
EYLÜL 46 2013-03-18 23:05:15

Göksunun belediye başkanından ziyade aklı başında dürüst bir idare adamına ihtiyacı vardır.İleriye yönelik gelişimci ve faydalı yatırımlar yapılması şarttır.Bu girişimler gerek genç kesime gerek işsizlik problemine ve esnafın sorunlarına ışık tutacak nitelikte olmalıdır.Bunun için gerekli tek isim EMRULLAH EREN'dir.

Avatar
mehmet KOCA 2013-03-18 23:00:53

Tanımayan tanısın Bedri KOLUKISA kardeşimiz hakka, hukuka ve adalete sahip olan bir kişilik artık birilerinin bu memlekette bir şeyleri illaki görmesi gerekiyorsa işte aday yapacağı işleri planları projeleri daha iyi bir gelecek için sağlam adımlar atmaya elini taşın altına gözünü kırpmadan koyacak bir kardeşimiz.Dürüstlüğü ise tartışılmaz bazı yorumlarda kim bu arkadaş diye yazmışlar haklılar ama tanıdıklarında keşke dememeleri için Allah işini rast getirsin diyorum ve Göksun' a yakışır benim nazarımda tek aday diyorum

Avatar
kadir 2013-03-18 22:22:55

Bence başkan adayı yusuf arık olmalı. mütevazılık yapıp bedri abiyi desteklıyor ama tek başkan Yusuf başkan. ve ben yusuf yusuf yusuf diyorum

Avatar
Göksun 46 2013-03-18 22:21:45

Şakir bey biz tanıyoruz seni kaç kişi tanır sor bakalım zaten şu tepemizdeki tanıdıklar getirmedi maraşı göksunu bu hale onlar siyaset yaptı ordan tuttu burdan tuttu yurt dışına kadar yol yapıldı göksun k.maraş yolu hala gelecek secime yatırım planı ile yapılıyor yola düşen taşı bile kaldırmaktan acizleride gördük.. Biz Bedri KOLUKISAYI tanıyoruz inşallah Göksunda tanıyacak Gayemiz yeterki göksuna hizmet yarışı olsun Bedride olur Rahmi de olur yeter ki hizmet olsun Yeterki en faydalı insanı bulalım maksadımız Göksunu şahlandırmak..

Avatar
Süleyman 2013-03-18 22:14:35

Memleket sevdalısı bir isime ihtiyacımız var arkadaşlar. Göksunda doğmuş büyümüş ve göksunluyu ve sorunlarını bilen tanıyan tuttuğunu koparan bir isime ihtiyacımız var ve o isim RAHMİ KUNDAKÇI'dır.

Avatar
Süleyman 2013-03-18 22:10:05

Rahmi Kundakcı'nın olmasını İstiyoruz Dürst Sevilen Ve görevinde Başarılar Getirecegine Cani Gönülden İnanıyoruz..

Avatar
Şakir 2013-03-18 22:03:25

Bedri Kolukısa kim ya arkadaşlar önce bir şu adamın kim olduğunu söyleyin? Çıkın göksunda çarşıya çıkın sorun bakalım kaç kişi tanır? Göksunda tanınan sevilen Göksunun sorunlarına çare olabilecek birisi varsa o da arkadaşların dediği gibi Rahmi KUNDAKÇI'dır. Rahmi beyin göksun ve göksunlular için neler yaptığını herkes bilir.

Avatar
Göksunlu 46 2013-03-18 21:56:42

Dörtyol kavsagı olan Göksunumuza artık birşeyler yapma zamanı gelmedi Bunun için en uygun İsim Bedri KOLUKISA' dır. Göksunun genç beyine çalışkan beyine ihtiyacı vardır ve hak ettiği hizmetide Bedri KOLUKISA ile alacağına inanıyorum.

Avatar
PARİSLİ 2013-03-18 21:46:19

göksuna yakışacak belediye başkanı BEDRİ KOLUKISA ...MHP DEN .TAM BİR HİZMET ADAMI :)

Avatar
HASAN 2013-03-18 21:46:00

Daha iyi bir göksun için BEDRİ KOLUKISA TEK BAŞKAN

Avatar
yusuf arık 2013-03-18 21:45:17

merhabalar ben mhp den bedri kolukısa nın göksun belediye başkanı adayı olmasını istiyorum.çünkü bir sohbetinde bulundum ve fikirleri, icraatları göksunumuz için olumlu olacaktır.

Avatar
Mehmet Ali ECERKALE 2013-03-18 21:43:33

MHP Göksun Belediye Başkan Aday Adayı Sn. Bedri KOLUKISA.
Kendisini şahsende çok iyi tanıdığım Bedri KOLUKISA mümtaz şahsiyeti, dürüstlüğü, liyakatı, halkın içinden gelen kısaca ADAM GİBİ ADAMDIR.
GÖKSUN'U Avrupa kentleri seviyesine getirmek için yaptığı mükemmel projeleri gerçekten çok etkileyici...
''GÖKSUN İÇİN Sn. Bedri KOLUKISA BÜYÜK BİR ŞANSTIR''

Avatar
ali 2013-03-18 21:40:04

bilal ne zaman milli eğitim müdürlüğü yaptı.

Avatar
"BOZKURT" 2013-03-18 21:35:17

başkan BEDRİ KOLUKISA BOZKURT RUHU TAŞIYAN BEDRİ KOLUKISA BAŞKAN OLMASI LAZIM

Avatar
misafir 2013-03-18 21:16:01

Bedri KOLUKISA Göksun ilçesinin gelişip güzelleşmesi adına Kendisinin genç dinamik ve yaptığı çok güzel projeleri ile milliyetçi hareket partisine yakışan ve dürüst bir insan olarak Göksun Halkına çok iyi ve milliyrtçi bir başkan olacağını düşünüyorum.Göksuna yakışan Bedri KOLUKISA dır.

Avatar
buğra demirci 2013-03-18 21:09:52

Kesinlikle EMRULLAH EREN.

Avatar
irfan 2013-03-18 20:51:37

göksun belediye başkanı bedir kolukısa olsun çünkü çağdaş ileri görüşlü dinamik bir abimiz başkan olması dahilinde göksuna ve kahraman maraşımıza büyük hizmetleri olacağından şüphem yok inşaallah hakkıyla kazanıp bu işin altıdan Allahın izni ile kalkar

Avatar
hacı demir 2013-03-18 20:45:03

devlet kadrosunda yetişmiş hizmet adamı bedri kolukısa

Avatar
RAHİME MERT 2013-03-18 20:32:35

Bence Bedri Kolukısa olmalı Bedri beyin Göksuna yeni bir nefes getireceğine inanıyorum çıkarsızca ve inancıyla Göksunu hak ettiği seviyeye getirecek tek aday BEDRİ KOLUKISA...

Avatar
Ekrem 2013-03-18 19:38:32

Memleket sevdalısı bir isime ihtiyacımız var arkadaşlar. Göksunda doğmuş büyümüş ve göksunluyu ve sorunlarını bilen tanıyan tuttuğunu koparan bir isime ihtiyacımız var ve o isim RAHMİ KUNDAKÇI'dır.

Avatar
BURAK AKAL 2013-03-18 19:19:26

BEDİRKOLUKISA BELEDİYE BAŞKANI OLSUN GÖKSUNA

Avatar
oguz kurt 2013-03-18 19:06:16

göksunun göksun olması için olması için tek başkan BEDRİ KOLUKISA cCc

Avatar
Ahmet kurt 2013-03-18 18:59:26

BEDRİ KOLUKISA (MHP)
-BEDRİ KOLUKISA NIN BELEDİYE BAŞKANI OLMASINI İSTEMEMİZİN SEBEBİ DÜŞÜNCELERİ İLE VE YAPACAĞI HİZMETLERLE GÖKSUN HALKINA GERÇEKTEN ÇOK BÜYÜK HİZMETLER GETİRECEĞİN DEN ...

Avatar
aslan demir 2013-03-18 18:57:38

göksun belediyesi için ali kıraç olsun

Avatar
ahmet çetınkaya 2013-03-18 18:24:19

TEK BAŞKAN BEDRI KOLUKISA CcC

Avatar
afranur 2013-03-18 17:37:31

aslında adayın kıralıda başkanıda ibrahim sağlamoğlu allah yolunu açık eylesin göksunlular inşllah değerini bilir

Avatar
afranur 2013-03-18 17:36:43

aslınrda emrullah eren olur ama bizim göksun tuhaf bir yer

Avatar
misafir 2013-03-18 17:35:32

göksün belediye başkanı bedri kolukısa olmalı..artık genç belediye başkanları görmek istiyoruz..bedri kolukısa genç dinamik çağdaş projeleri olan başkanlık için yeterli potansiyele fazlasıyla sahip..

Avatar
şeyma 2013-03-18 17:22:32

göksun belediye başkanı BEDRİ KOLUKISA olmalı kesinlikle..artık genç belediye başkanları görmek istiyoruz.BEDRİ KOLUKISA genç dinamik çağdaş projeleri olan göksuna hizmet edebilecek potansiyele fazlasıyla sahip...

Avatar
sadi 2013-03-18 16:53:50

Göksun Belediye Başkanlığına Bedri Kolukısa Yakışır.

Avatar
Ayşe 2013-03-18 16:16:31

göksun belediye başkanı 'BEDİR KOLUKISA' olmalı..

Avatar
Göksunlu 2013-03-18 16:14:52

Göksun için en hayırlısı Rahmi KUNDAKÇI'dır. Genç, dinamik ve yöneticilik alanında tecrübeli bir isim istiyoruz. Yani artık Rahmi KUNDAKÇI'nın tam zamanı. İnşallah Rahmi Beyde bizim sesimizi duyarda sesimize ses verir. Parti ilçe yönetimlerinden hangisi olursa olsun Rahmi bey aday olduğu takdirde açık ara farkla alır.

Avatar
Göksun 2013-03-18 16:05:10

Göksun'a sevdalı ve Göksun'da yetişmiş biri. Göksun'da yapmış olduğu hizmetleri, Milli Eğitim Müdürlüğü döneminde yaptıkları da ortada...Bilal AKOĞLU olmalı.

Avatar
ali fuat özkan 2013-03-18 16:03:27

ramazan hurç kesinlikle olmamalı. geldiği günden beri yaptığı hiçbir şey yok.

Avatar
diplomat 2013-03-18 15:45:54

ramazan hurç kesinlikle olmamalı. adam geldiğinden beri hiçbir şey yapmadı hatta her geçen gün kötüye gitti. güreş festivallerimiz bile 3 günden 1 güne düştü. göksunu seven çalışkan adam gibi biri gelsin.

Avatar
misafir 2013-03-18 14:57:25

coşkun aydın olsa fena olmaz.ramazan hurç olmasında

Avatar
mustafa 2013-03-18 13:41:47

göksun belediye başkanı bedir kolukısa olsun..-mhp-

Avatar
Selim 2013-03-18 13:27:42

Belediye başkanlığı yöneticilik işidir yöneticilik yapmayan insanlar yerine yöneticilik deneyimi olan ve tuttuğunu koparan bir belediye başkanımız olmalı o yüzden Rahmi KUNDAKÇI belediye başkanımız olmalı.

Avatar
Serdar 2013-03-18 13:26:18

Göksun ve göksunlu için Kahramanmaraş sağlık kuruluşlarında her türlü fedakarlığı ve yardımı gösteren Sayın Rahmi KUNDAKÇI'yı göksun belediye başkanı olarak görmek bizi çok mutlu eder.

Avatar
Turan Cantürk 2013-03-18 11:12:02

Değirmendere ÇPL müdür yardımcısı Ergün Baloğlu olmalı

Avatar