Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi

Seçime 5 aydan kısa bir süre kala okuyucularımıza yeniden soruyoruz. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun?

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi

Seçime 5 aydan kısa bir süre kala okuyucularımıza yeniden soruyoruz. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun?

22 Ekim 2013 Salı 23:59
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi
2014 Mart ayında yapılacak yerel seçimler öncesi aday adayları ortaya çıkmaya başladı. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi için de çok sayıda aday adayı seçim çalışmalarına başladı.

Haber46 olarak her seçim öncesi olduğu gibi yine isim vermeden soruyoruz. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun? Kahramanmaraş'a en iyi hizmeti yapacağına inandığınız adayın ismini ve neden başkan olması gerektiğini yazın, yayınlayalım.

Haber46'nın Türkiye'nin en büyük yerel haber sitelerinden biri olduğunu ve burada yazılan yorumların siyasi partilerin genel merkezleri tarafından yakından takip edildiğini unutmayın.


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
miran 2014-02-03 00:30:28

kardeşim açın bakın belediyenin sitesine, atıp tutmaktan başka ne hizmetler yapıldı bu şehre 46 proje diye bir deklarasyon yayınladılar, kaç tanesi yapıldı bu projelerden, belediye binasını getirdiler şehrin göbeğine yaptılar doğru mu, suyu andırından getiriyorsun ayvalı barajını neden yaptın o zaman, kendinizi kandırmayı bırakın lütfen

Avatar
miran alp 2014-02-03 00:27:23

ben gençten ziyade tecrübelinin yanındayım bu zamana kadar aksatmadan akpye oy vermeme rağmen bu sefer mhp adayı tahir beyi destekliyorum, onikişubatta hanifi mahçiçeki koyuyor, belediye döneminde ne hizmeti vardı, seçim sonunda göreceksiniz tepki oylarını

Avatar
miran alp 2014-02-03 00:25:08

Arkadaşlar lütfen çevre illeri bir gezelim, antep, kayseri, malatya, maraşın çok çok ilerisinde, bu sefer görüyorum ki hemşerilerim doğru yolu görüyor. Bir dönem mhp adayını desteklememiz ve belediye başkanı seçmemiz şart ki Akp maraş'ın kolay lokma olmadığını görsün. Lütfen elimizi vicdanımıza koyup oy verelim şehrimizin geleceği için...

Avatar
Maraş Sevdalisi 2013-12-01 01:47:04

Bu sefer Prof. Dr. Tahir Akgemci. Gerçekten beyefendi ve Maraş sevdalısı bir insan.

Avatar
turanfurkan 2013-11-27 22:51:05

Bu sefer MHP...

Avatar
Gazi 2013-11-01 19:33:46

Allah yazdıysa bozar inşallah. AKP ye oy artık vermekmi asla tövbeler olsun.

Avatar
vatandaş 2013-11-01 19:28:14

Fatih Erkoç, il başkanlığında ne yaptı ki, Belediye başkanlığında yapsın, Türkiye de İktidar partinin en çok oy aldığı ilinin başkanı olacaksın, sonrada bu kadar boş olacaksın, bu konum maraş için milletvekilliğinden de belediye başkanlığından da yaptırım gücü yüksek bir konum ama, Fatih Erkoç bu işi beceremedi, belediye başkanlığından da bir şey çıkmaz

Avatar
ibay 2013-10-31 23:21:49

takım tutar gibi adam tutanlarla tartışacak değilim, bu konularlada ilgili oldukça bilgiliyim, kim ne biliyorum, Allah başımızdan Mustafa Poyraz gibi DÜRÜST (özellikle) ve çalışkan bir yöneticiyi almasın

Avatar
Mustafa Avuntu 2013-10-31 21:05:42

Fatih Erkoç ile K.Maraş en az 5 sene daha kaybeder. Fatih Erkoç Ankara'da hangi bakanlığın kapısından içeri girmiştir, hangi genel müdürü tanır, bu şehre nasıl yatırım çeker, kaynak bulur? Tüm bu sorulara cevabınız nedir ki Fatih Erkoç'u başkanlığa yakıştırıyorsunuz.

Avatar
Yıldız 2013-10-31 20:07:26

K.Maraş'a genç, dinamik, yenilikçi, ufku açık bir başkan yakışır. K.Maraş için yeni bir başkan, yeni bir sima gerekir. K.Maraş'ın dışardan gönderilecek başkana ihtiyacı yok. K.Maraş'a B.Belediye Başkanı olarak gönlünü vermiş, dinamik insan Fatik Erkoç yakışır.

Avatar
Hamit Sayın 2013-10-31 16:43:28

Tek değil üç kelimeyle: Güle Güle Poyraz

Avatar
Osman Karaküçük 2013-10-31 16:42:00

Mustafa Poyraz'ın tüm iktidar olanaklarını kullanarak ortaya koyduğu en büyük proje nedir? Ya da bu çapta bir projesi var mıdır?
Mustafa Poyraz Karasu projesini iptal ettirmeye çalışmıştır, hatta Mahçiçek'in kredisini bulduğu atık su arıtma projesini iptal ettitmiştir. Elinden gelse Karasuyu da iptal ederdi. O yüzden bilmeden konuşmamak lazım.

Avatar
ahmet 2013-10-31 15:02:27

beceremezde.... helal vatandaş sana

Avatar
ahmet 2013-10-31 15:01:51

önce sözünde durmayı öğrensin kardeş...verdiği sözleri unutmasın...ha ben iş istemedim kim ki o iş isteyeceğim. hakkım olan siyaset akademisi sertifikamı kaybettiler ve 4yıl oldu hala alamadım. bizzat kendi söz verdi. ne başkanlığı eğer o adaysa çeyrek oyum yok akp ye...

Avatar
ahmet 2013-10-31 14:57:51

memleketi 2ye hata 3e 4 e böldü. binevlerden çıkında şehrin doğusuna bakın biraz da geniş düşünün. Umarım Akpartiden oyumu esirgemek durumunda kalmam....Bu sefer adama oyum çünkü....

Avatar
vatandaş 2013-10-31 10:34:03

Fatih Erkoç, il başkanlığında ne yaptıki, Belediye başkanlığında yapsın, Türkiyede İktidar partinin en çok oy aldığı ilinin başkanı olacaksın, sonrada bu kadar boş olacaksın, bu konum maraş için milletvekilliğindende belediye başkanlığındanda yaptırım gücü yüksek bir konum ama, Fatih Erkoç bu işi beceremedi

Avatar
İbay 2013-10-31 09:45:37

Helal be hüseyin

Avatar
İbay 2013-10-31 09:45:12

kusura bakmayın ama o dediklerinizin hepsini Mustafa Poyraz yaptı, haticeye değil neticeye bakın, ayrıcada, geçen seçimlerde aday gösterilmediği için başka partiye transfer olan Hanifi beye niye güvenelimki, hiç yerinde durmuyorki, bugün burda yarın orda, hatırlarsanız daha öncede başkanlığı bırakıp vekillik peşine koşmuştu, bırakında koltuk meraklıları değilde, sayın poyraz gibi milletine hizmet edenler görev başında kalsın

Avatar
İbay 2013-10-31 09:40:37

Tek kelimeyle Mustafa Poyraz

Avatar
hacı hasan 2013-10-30 09:36:21

yuuuuh bee hüseyiin

Avatar
Osman Karaküçük 2013-10-30 00:10:24

3- Asfalt Plantı : Eskinde şehir içinde bile ekseriyetle mıcır asfalt dökülürdü, asfalt yapılabiliyorsa bugün o zaman kurulan alt yapı sayesindedir.

4- Stad : Sadece stad değil, orada en küçügünde en büyügüne onlarca sporcunun eğitilmesini sağlayan bir spor kompleksi yapıldı. Belediyespor kuruldu.

Saymakla bitmez... Üstelik hepsi 3bucuk senefe, muhalefet belediyesiyken, türkiyenin gördüğü en büyük ekonomik krizlerinde bir tanesi yaşanırken yaptı..

Avatar
hüseyin dökme 2013-10-30 00:09:54

Büyükşehir Belediye başkanlığı için şu ana kadar aday adaylarının efendiside beyefendiside sayın POYRAZ olarak görüyorum....

Avatar
Osman Karaküçük 2013-10-30 00:07:25

Sayın Hanefi Mahçiçek, belediye başkanıyken neler mi yaptı:

1- K.Maraş'ta mı yaşıyorsunuz bilmiyorum ama çok aferdersiniz yıllarca b.klu sular aktı musluklarımızdan. 2 saat aktıysa 22 saat kesikti üstelik. Çok şükür Karasu geldi, banyomuzu bile kaynak suyuyla yapıyoruz. Karasu'nun projesini, ihalesini yaptı, inşaatına başlandı.

2- Üngüt bulvarı... bugün şehir içindeki daracık yollardan şikayet ediyoruz, zamanındaki yöneticilerin ileriyi görememelerinden bahsediyoruz. Üngüt bulvarını 10 sene önce açtı, bugün şehrin en kıymetli caddesi oldu.

Avatar
creazy 2013-10-29 21:02:13

daha önce belediye başkanlığı ve milletvekilliği yapan sayın H. Mahçiçek şu ana kadar maraş adına stadtan başka ne yaptı acaba :)

Avatar
AKP 2013-10-29 21:02:02

DURMAK YOK YOLA DEVAMA

Avatar
Osman Karakucuk 2013-10-29 19:05:43

Bu isi sirtlanabilecek tek isim Hanefi Mahcicektir. Artik çaylaklarla vakit kaybetmek istemiyoruz.

Avatar
esnaf 2013-10-29 08:06:58

bu koltuğun gerçek sahibi F.MEHMET ERKOÇ

Avatar
Cemil Öztürk 2013-10-28 19:50:57

M. Fatih UĞURLU şehrimize değer katar...

Avatar
kms li 2013-10-28 11:40:06

KMS ile bütünleşen yardım eden yardım ettiren bir belediye başkanı olmalı

Avatar
ergün 2013-10-27 22:11:20

Tahir Akgemci abimiz geliyor.(MHP) kaldırım taşlarıyla gömeceğiz Mustafa Poyraz ı

Avatar
Ahmet Bahadır 2013-10-27 21:36:50

Görünen o ki bu işi taşıyabilecek tecrübeye ve temsil kabliyetine sahip tek aday Hanifi Mahçiçek.
Fatih Erkoç'un konuşmalarını dinliyorum, sanki eline kağıt tutuşturulmuş ilkokul çocukları gibi ezbere konuşuyor. Koskoca büyükşehir belediye başkanlığı harcı degil gibi görünüyor.

Nevzat Pakdil ise siyaseten sıfır olmuş, seçim bölgesinde bile sevilmiyor.

Cafer Tatlıbal, hastane açılışında kalabalık bulmuşken adaylığını açıklıyor.Arkasında bir insan evladı yok.

Mustafa Poyraz ise evlere şenlik, garip davranışlaş ve korku içinde.

Avatar
Mustafa Çalıntı 2013-10-27 18:00:20

Mustafa Poyraz olmasın, yeter artık. Hergün televizyonlarda Antep ile ilgili programlar seyretmekten bıktık. Biberimize, tatlımıza, salçamıza, fıstığımıza, şıramıza, sucuğumuza, içli köftemize, herşeyimize sahip çıktılar. Bizimki televizyona çıkıp nasıl kaldırım yaptığını anlatıyor. Belediyenin 3 farklı müdürlüğü kaldırım yapıyormuş, onu tek elde toplamış. Bravo sana.

Avatar
ABDURRAHMAN 2013-10-26 20:39:25

KALDIRIM MUSTAFA OLMASINDA KIM OLURSA OLSUN

Avatar
İBİŞ 2013-10-25 16:27:58

ÖNCE FOTOĞRAFI YENİLEYİN. BELEDİYE BAŞKANI SAĞLAM MI OLUR, GENÇ Mİ OLUR, ÇALIŞKAN MI OLUR KİM OLURSA OLSUN. BEN OLMADIKTAN SONRA

Avatar
Halis KULYU 2013-10-25 14:02:36

Mustafa Poyraz olmasın da kim olursa olsun.

Avatar
Mehmet Gençtürk 2013-10-24 21:41:56

Bence başkan olması gereken isim Hanefi Mahçiçek... bazıları gibi çıraklık, ustalık bahaneleri göstermeden 3 buçuk senede neler yaptı: karasu, yeni stat, üngüt bulvarı, yürüyüş yolları... üstelik muhalefet belediyesiylen yaptı bunları.

Avatar
Ökkeş MARAŞLI 2013-10-24 17:44:59

Sağlam biri olsun diyorsanız, Mehmet SAĞLAM olsun.

Avatar
burak 2013-10-24 11:12:11

lütfen misyonu ve vizyonu eczacılık doktor amele insanlar olmasın..ufku geniş görüşleri çağımıza uygun şehirciliği iyi bilen çalışkan genç dinamik bir kişi olsun..yeter artık bagnaz yapıdan kurtulup bir antep bir adana bir kayseri olmamız gerekiyor.

Avatar
hasan oglu hasan 2013-10-24 11:04:02

kazanan maraş tabiki akp 2023 paşarılar dileriz mustafa bey

Avatar
HASAN HASAN 2013-10-24 10:58:42

EN GÜZEL BELEDİYE BAŞKANI MARAŞ İÇİN HANGİSİ HAYIRLIISA O OLSUN TABİKİ MESUT TOPAL AKP BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI

Avatar
EDE46 2013-10-24 10:41:43

Sayın Nevzat PAKDİL bence bu işi en iyi şekilde yürütecek dik duracak bir insandır.Bu hareketin içerisinden gelen güvenilir bir insan kendisi.Başbakan akıllı davranıp büyük şehirleri başından beri yanında olan yol arkadaşlarına vermelidir. K.maraş da onun kadar siyaset tecrübesi ve belediyecilik tecrübesi(İETT Müdürlüğü vb.) olan çok ender kişilerdendir.İnşallah bu görevide hakkıyla yapacaktır Allah yolunu açık etsin...

Avatar
seval46 2013-10-24 10:37:00

BU ŞEHRE FAYDASI OLAN SINIF ATLATACAK ŞEHRİN ÇEHRESİNİ DEĞİŞTİRECEK BİRİ OLSUN.
ALLAH KORKUSUNU VİCDANINDA YAŞATIP HİZMET VERECEK BİRİ OLSUN DA KİM OLDUĞU HANGİ PARTİDEN OLDUĞU ÖNEMLİ DEĞİL YETER Kİ K.MARAŞIMI BİR ADIM DAHA İLERİ GÖTÜRSÜN YETER...

Avatar
celal oglu mehmet 2013-10-24 10:22:22

Urfalıların yaptıgını yapmak lazım bence. Akp den ceketi aday yapsak kazanır diyorlardı ya, bence K.Maraş daki anlayışta bu. önce bunun degişmesi lazım. Adaylar tefarruat Tabuları bir yıkalım, K.Maraş hak ettigi degiri o zaman görecek inşaallah.

Avatar
ömer46 2013-10-24 10:03:36

bu memlekete hizmet istiyorsanız akp ye 1 defa da olsa oy vermeyeceksiniz. bakın o zaman şehir nasıl hizmet ve yatırım alıyor. deneyin ve görün. bir şey kaybetmezsiniz. sonuçta zaten hizmet almıyoruz...

Avatar
hacı hasan 2013-10-24 09:56:38

latif yıldız büyükşehir belediye başkanı adayı olması Kahramanmaraş için daha hayırlı olur

Avatar
Misafir 2013-10-24 09:06:54

bu arkadaşların şaka anlayışıda pek garipmiş, benim bu yaşa çok belediye gördüm beyler, başkanın hakkını yemeyelim, kul hakkıdır çünki, sadece tanıtım günlerindeki çabaları yeter adamın, maraş sevdalısı biri, kim cesaret etti bugüne kadar, onun bu şehir için yaptıklarına, şehrin çehresini değiştirdi, inkar eden vicdanı ile hesaplaşsın, aday olmassa oy bile vermem akp ye

Avatar
ÖMER ŞAHAN 2013-10-24 08:42:25

EFRAHİM AKBAŞAK OLSUN KENDİSİ TAM BİR MARAŞ SEVDALISIDIR.

Avatar
Mustafa B 2013-10-24 08:31:49

Bence Mustafa Bey devam etsin. sehrin cehresini degistirdi. Sehir sınıf atladı. halktan bir insan, kibirli değil. Daha iyisi kim bilmiyorum. Birileri bir laf atmıs "kaldırım Mustafa" diye, adamı haksız yere elestiriyor. Kul hakkı diye birsey var. İnsanlara niye sevmiyorsunuz adamı diyorum "kaldırımdan baska birşey yaptığı yok" diyorlar fakat inanın ben ta istanbul'dan görüyorum yapılanları. Adil olmak gerekiyor. İnsanlar genelde bencilce"bana kisisel faydası ne oldu ki, bize is mi verdi" minvalinde dusunuyor. Sehrimiz her gecen gün daha güzel hale geldi. daha iysi varsa da ben sahsn bilmiyorm.

Avatar
kahramankentli 2013-10-23 23:47:03

gri olsun.
metal düğmeli olsun.
tek yırtmaçlı olsun...

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-10-23 21:17:45

Aldatma ve kandırmacı olmasında ...

Avatar
Hakkı Bağcı 2013-10-23 21:01:34

Ben Fatih Erkoç'un değil aday, aday adayı olmasına bile karşıyım. Kendisinin basın açıklamalarını dinliyorum, okuyorum, Aksu TV'de konuşmalarına denk geliyorum, ne bir hitabet yeteneği, ne kendine güven, ne bilgi/birikim hiçbir şey göremiyorum. K.Maraşımızı bu adam mı temsil edecek diye üzülüyorum açıkcası. Bunca yıldır il başkanı, ne kadar insiyatif aldı, şehrimize ne hizmet getirilmesine sebep oldu bilemiyorum.

Avatar
RAMAZAN DALKIRAN 2013-10-23 20:06:05

BU ARADA BUNLARI YAZDIM AMA AKLIMDA KİMSE YOK BELEDİYE BAŞKANI ŞU İSİM OLSUN DİYEMİYORUM ÖLÇÜCEM BİÇİCEM KİM FAYDALI MEMLEKETİME TOPRAĞIMA ONA OY VERİCEM HERKES BÖYLE YAPMALI ARTIK YETER ŞAHSA VERİN OYLARINIZI

Avatar
RAMAZAN DALKIRAN 2013-10-23 20:03:41

ABİLER KARDEŞLER LÜTFEN DİYORUM ALLAH RIZASI İÇİN OY VERİRKEN ARTIK YETER ONUN BUNUN ETKİSİ ALTINDA KALIP YOK PARTİYE TAKILIP SÜREKLİ PARK KALDIRIM YAPIP DURAN KİŞİLERE VERMEYİN ARTIK BİLİNÇLENELİM TAMAM PARKTA LAZIM KALDIRIMDA LAZIM SAĞOLSUNLAR AMA BAŞKA ŞEYLER DAHA ÇOK LAZIM ULAŞIM YOL ALT GEÇİT ÜST GEÇİT AKAN Bİ TRAFİK TRANVAY METRO ULAŞIM BUNLARDA LAZIM ŞEHİRİN GİRİŞLERİ ÇIKIŞLARI BERBAT VİZYON LAZIM LÜTFEN ANLATALIM BİRBİRİMİZE ÇALIŞALIM ARTIK YETER EEEEEE BEN KARAYOLLARINDAN TALEP ETTİM OLMADI EEEE BEN ŞURDAN BURDAN İSTEDİM OLMADI NE OTURUYON O KOLTUKTA KALK SÖKE SÖKE ALACAK BİRİ OTURSUN

Avatar
ali 2013-10-23 19:20:10

bence k.maraş ı k.maraşlı yönetse daha iyi olur bence karstan veya başka yerden gelen değil

Avatar
gerçek madur maraşlı 2013-10-23 18:32:52

kahramanmaraş büyük şehir belediyesi başkanını mado yaşar pastanesi ve kipaş belirleyecek boşa çenemizi yormayalım başbakan maraşı dinlemiyor ikisini dinliyor işlerine yarayanı yapıyolar

Avatar
Mehmet Kahraman 2013-10-23 18:15:58

Tahir Akgemci hocamız olur İnşallah.

Avatar
servisci 46 2013-10-23 18:07:46

şu anki iktadarın türkiyeye kattığı değerlerin binde birini kahramanmaraşa verebilecek biri olsun.isterse chpli mhpli olsun.şunuda unutmayalım asfalt yol su park işlerini belediye başkanı takip etmez encümen takip eder.başkan kadarda encümende kimlerin olacağı önemli

Avatar
ah maraş ah 2013-10-23 18:00:07

mustafa poyraz, fatih erkoç, nevzat pakdil, hanifi mahçiçek olmasın da kim olursa olsun...

Avatar
46 sevdalısı 2013-10-23 16:13:37

Ne olursa olsun öncelikle milletini kucaklayabilecek her kese eşit mesafede yaklaşabilecek biri olsun. ne den mi? Sayılı ailelerin dediklerini yapmayan, hatırı sayılır kişileri işe almayan, yardımları eşit dağıtan, hizmeti kodamanlara değilde halka götüren bir bağımsız biri olsun bizim olsun.

Avatar
YILMAZ 2013-10-23 15:45:52

BENCE K.MARAŞ HALKI PARTİDEN ÇOK KİŞİNİN VİZYONUNA BAKMALI.BASİTT VAATLER GERİDE KALDI ARTIK.ANKARA İLE BAGLANTISI GÜÇLÜ OLAN VE SİYASET TECRÜBESİ İYİ BİRİ GELMELİ K.MARAŞIMIZA

Avatar
misafir 2013-10-23 15:44:18

DOGRU DÜRÜST BİR ADAY YOK Kİ HAP MENFAATCI HANGİSİ MEMLEKETE NE YAPMIŞ Kİ. OY PARTİYE DEYİL ŞAHSİYETE VERİLİR ONUDA BU MEMLEKETİN İNSANI ÖĞRENMEDİ GİTTİ

Avatar
ARSLAN TÜRKMENOĞLU 2013-10-23 15:41:06

kAHRAMANMARAŞI ÇOK İYİ TANIYAN VE TÜRKİYEDE İLK SARALARA GETİRECEK OLAN İLKELİ DÜRUST ALANINDA UZMAN OLAN VE KAHRAMANMARAŞ SEVDALISI HANİFİ YIRTICI' NIN KAHRAMANMARAŞ BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIINA ADAY OLMASI KAHRAMANMARAŞ İÇİN FAYDALI OLACAKTIR.

Avatar
cengiz 2013-10-23 15:30:59

mustafa poyraz olmasında

Avatar
cengiz 2013-10-23 15:30:35

mustafa poyraz olmasında

Avatar
ali osman 2013-10-23 14:57:06

vizyonu geniş bilgi birikimi yüksek iş yapmaya meyilli birileri lazım büyükşehire vaat veripte icraat yapamayaan adamları gördük memleketi kalkındırabılecek modern sehir haline getirebilecek birileri lazım bunuda partıler araştırıp başkanı bulmalı onuda halkına tanıtmalı anket yaparak bu iş yörümez halka tanıtacak a dan z ye baskan olacak sahsı ıyı şeçmeli iyi tanıtmalı bu saydıklarımın arasına yüksek bilgiye sahip olacak kişilerde şehir plancısı gibi yüksek mimari gibi kişilerden olmalı bence bunuda dediğim gibi parti araştırıp bulmalı.....

Avatar
vural. 2013-10-23 14:39:58

hep öyle inançlı Müslüman dedik verdik. ama memleketi sattılar haram yemekten geri durmadılar.haram yemenin bunlarla alakası yok arkadaşım.onurlu, şahsiyetli, ahlaklı, şerefli birde işi bilsin yeter.

Avatar
MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER. 2013-10-23 13:57:01

SAADET PARTİSİNİN GÜZİDE MENSUBU OLAN SADAKATLİ İNANÇLI KARDEŞLERİMİZDEN BİRİ OLSUN. HARAM YEMEYEN YEDİRMEYEN.

Avatar
MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER. 2013-10-23 13:55:48

SAADET PARTİSİNİN GÜZİDE MENSUBU SADAKATLİ İNANÇLI KARDEŞLERİMİZDEN BİRİ OLSUN

Avatar
osman 2013-10-23 13:10:16

k.maraşı aşmış türkiyede iş yapma kabiliyeti olan tecrübeli adaylara bakalım

Avatar
Mehmet Akgemci 2013-10-23 12:59:32

İnşAllah PROF.DR.TAHİR AKGEMCİ olur...

Avatar
serhat akyol 2013-10-23 12:40:07

poyraz gitsin eczanesine devam etsin bu sefer yok yok bunlara

Avatar
enes taşçı 2013-10-23 12:35:53

HALİL SAYIN ..Bence : Tecrübe ... Deneyim..Genç ..Dinamik tek aday

Avatar
selçuk 2013-10-23 12:09:28

marasta hıc bır zaman sahıslar kazanamaz akp kazanır.. bu zıhnıyet akp den vasıflı vasıfsız kım olursa olsun sececektır... ısımlerın ustunde durmanın bır anlamı yok

Avatar
nuri 2013-10-23 12:06:51

geçmiş tecrübeleri, devlet kademelerindeki çalışma hayatı ve memeleketimize yapmış olduğu hizmetlerden ( karacasu projesi-stat-vs.) tekrardan hanefi mahçiçek'in olmasını isterim

Avatar
Khramn 2013-10-23 11:54:59

Burda şimdi bunu tartışmanın ne gereği var ? Adayların kim olacağına AKP kara vermeyecek mi ? Onlar ayakkabılarını bile aday gösterse bizim halkımız AKP ni aday gmsterdiğine oy vermeyecek mi? Boşuna dememişler " Demokrasi kültürlü halkın yönetim biçimidir " diye. Bizimkilere iktidardan kalası aday göstersen oy verirler.

Avatar
edem 2013-10-23 11:44:50

mustafa poyraz olmasında kim olursa olsun.poyraz aday olursa oy yok bu sefer

Avatar
ters düz 2013-10-23 11:39:40

nevzat paktil erkoç poyraz olmasında kim olursa olsun zaaten biz maraşlı olarak çok saf insanız gariban insanlarız yıllardır sönürdüler asla ses çıkarmadık birkerede tam tersini yapalım bakalım ne olacak

Avatar
ÇAĞRI 2013-10-23 11:11:13

sayın tahir akgemci olsun tanıyanlar bilir tanımayanlarda bilsinki gerçekten adam gibi adam

Avatar
kadir gümüş 2013-10-23 11:08:09

çok şakacısınız :)

Avatar
ömer46 2013-10-23 11:07:55

benim için şu olsun bu olsun önemi yok. sonuçta akp odunuda koysa olacagı için. bu memleket sonuçta 25 seneden beri aynı zihniyetle yönetiliyor. bu zihnşyet degişmedigi sürece kimin olmasının önemi yok. zenginlere peşkeş çekilen belediye arazileri. zenginlerin arazileri için açılan imar planları. garibana 2-3 torba erzak vermekle kömür vermekle ilerliyor bizim memlket. ne bir alt yapı var ne bir köprülü kavşaklar. nede iyi bir yolumuz. şehrin göbeginde araçlardan geçilmiyor. belediye başkanı olupta bunları görmemek bence çok büyük bir sorun. ne bir tramvay hattı. nede bir şehirleşme var.

Avatar
Harun 2013-10-23 11:07:09

Mustafa poyraz olmasın artık yeter yani Maraş Köy olmaktan kurtulsun partiye değil adama adaya oy verelim hemşerilerim uyanın artık ....

Avatar
ALI 2013-10-23 11:04:32

CELALEDDİN GÜVENÇ OLSUN

Avatar
ökkeş 2013-10-23 11:03:07

ciddi olamazsınız heralde şaka bu...

Avatar
asım 2013-10-23 10:50:10

poyraz haricinde,erkoç haricinde herkes olabilir.

Avatar
İrfan 2013-10-23 10:08:04

Mevcut başkandan Allah razı olsun, İnşallahta devam eder, Mustafa Poyrazla beraber şehir gayet modernleşti

Avatar
doğrusöyler 2013-10-23 10:05:06

kahramanmaraşlı olmasında isterse uzaydan gelsin anlayana..............

Avatar
A.TOZKOPARAN 2013-10-23 10:00:10

MEHMET FATİH UĞURLU OLMALI,ANKARADA BÜROKRASİNİN İÇİNDE YETİŞMİŞ BİR KİŞİ,HANGİ PROJEYE NERDEN ÖDENEK ALINIR,ÇOK İYİ BİLİR,BÜROKRATİK ÇEVRESİ OLDUĞU İÇİN,PROJELERİN GERÇEKLEŞMESİ ÇOK HIZLI OLUR.

Avatar
okkes yıldız 2013-10-23 09:35:31

FAtih ERKOÇ olmalı.

Avatar
DUMAN46 2013-10-23 09:28:40

FATİH ERKOÇ NEVZAT PAKDİL OLMASIN KİM OLUR OLURSA OLSUN

Avatar
halkın sesi 2013-10-23 09:25:55

ya f.mehmet erkoç ya cemal tanrıverdi eğer hizmet dürüstlük istiyorsanız bunlar olsun

Avatar
vatandaş 2013-10-23 09:23:25

poyrazdan ne buldun 10 yıldan fazla oldu ne yaptı elin adamı antep urfa diyarbakırı pari etti poyraz ne yaptı bütçe açını kapatmak için ancak kaldırım yaptı kaldırım niye yapılır yediklerini acıkları kapatmak için bunu bilin yeter

Avatar
Markasi4669 2013-10-23 09:14:39

Bana göre en iyi Belediye Başkanlığı yapacak insan, daha öncede şehrimize büyük hizmetler yapmış, şehrimizin geleceğini düşünen, tecrübe ve deneyimlerinden dolayı çıraklık ve kalfalık dönemine gerek kalmadan direk usta olarak görevine Bismillah diyerek başlayacak olan Sayın Hanefi Mahçiçek olmalıdır. Allah yolunu açık etsin yar ve yardımcısı olsun.

Avatar
AHMET 2013-10-23 09:06:27

MEHMET FATİH ERKOÇ OLMALI AK PARTİNİN OY ORANI KESİNLİKLE ARTAR VE ÇOK İYİ ÇALIŞACAĞINA İNANIYORUM

Avatar
mehmet_46 2013-10-23 08:57:53

Mustafa poyraz aday olsn oy verirsem namerd,m.Yeşil dalga hızını bile ayarlayamayan bir başkandan ne hayır gelir allah aşkına

Avatar
misafir 2013-10-23 08:50:33

adayları görmem lazım.

Avatar
hakan 2013-10-23 08:40:54

partiye değil adaya oy verme bilinci olmadığı sürece maraş köy kalmaya devam edecektir ne yazıkki...mustafa poyraz olmasın artık bir zahmet...

Avatar
yasin 2013-10-23 08:37:52

MUSTAFA POYRAZ OLMASINDA TEK İSTEĞİMİZ BU...BENCE ŞEHİR DIŞINDAN İŞİ BİLEN BİR BÜROKRAT ADAY OLMADI DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

Avatar
songül 2013-10-23 08:15:33

AKP artık MUSTAFA POYRAZ ı değil de farklı bir adaaay çıkarsın karşımıza AKP den başkasını oy vermek istemiyorum.

Avatar
mehmet 2013-10-23 08:15:15

MEHMET FATİH ERKOÇ OLMALI FAZLASIYLA HAK ETTİĞİNE İNANIYORUM

Avatar
HAKAR 2013-10-23 08:03:33

KAHMANMARAŞ BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI KİM OLSUN ? SORUSUNA KARŞILIK ACABA BENDE SORUYORUM KİM OLSUN . KİM BİLİYORKİ KİMİN BAŞKAN OLACAĞINI
KAÇ MARAŞ LI DUYMUŞ BAŞKAN OLACAK İSİMLERİ . İSİMLER KİM ?BUNLARI BİLMEDEN ACABA KAÇ MARAŞLI YORUM YAPABİLİR AŞAĞIDA YORUM YAPANLARIN İSE İNANDIRICI OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM . AMA YİNEDE SAYGI DUYUYORUM.
ÖNCE İSİMLER. SONRA YORUMLAR KANDIRMACA YOKKKKKKK

Avatar
hasan güler 2013-10-23 08:03:18

mustafa poyraz olsun

Avatar
hacı bayram külekci 2013-10-23 03:48:35

büyük başkan seni çok özledik

Avatar
hacı bayram külekci 2013-10-23 03:46:33

haklısınız k.maraşa hanefi mahçiçek yakışır

Avatar
üdürgücü 2013-10-23 02:47:24

Bence Fatih Ciğeroğlu olsun. Bir dönem kmtso genel sekreter yardımcılığı da yaptı, amerikeda da çalıştı, genç ve dinamik.

Avatar
OKTAY GÜNEŞ 2013-10-23 01:36:12

Bence kariyer ve vizyonu olan Konya Selçuk Üniversitesi Rektör.yrd.
Prof.Dr.Tahir AKGEMCİ olmalı; değişmesi ve gelişmesi gerekli Kahramanmaraş'ımız için, ben değil, biz anlayışına sahip, dürüst, çalışkan, becerikli ve birlikte yönetim anlayışını benimseyen K.MARAŞ yönetimi için; insan odaklı, adil, şeffaf, hesap verebilir ve etkili belediye hizmetleri için, GELECEĞİMİZİ PLANLADIĞIMIZ K.MARAŞ için... vs...

Avatar
yaşar şekkeli / HATAY 2013-10-23 00:55:39

evetkahramanmaraşın güzel insanları sevgiler gönderiyorum yakında büyükşehir belediye başkanlığı için oyumuzu atacaz ama bu memlkete kim layıksa kim bir çivi çakıyorsa kim çalışıyorsa o kazansın iisterim tabi mustafa poyraz , k.maraşımza buyuk emekleri olan bir kardeşimzdir ,güzel hizmetleri olmuştur kendisini tebrik ediyorum allah razı olsun, amma k.maraşımıza daha iyi hizmetleri olan arkadaşlarda vardır tabiki, kan değişiminde de olması lazım bence hayırlıs olsun güzel memlektimizin güzel insanlarına hatay dan sevgiler selamlar

Avatar
xx 2013-10-23 00:51:48

MUSTAFA YUNUS DAL kahramanmaraş adına bugüne kadar gerçekleşmemiş her şeyi yapacak tek kişi; vatandaş nasıl yaşamak istiyor, memlekette ne eksik ne yapılmalı hepsinin farkında ve birçok çözüm yolu üretiyor

Avatar
Alperen 2013-10-23 00:34:20

K.Maraşa Belediye Başkanı şehir plancısı,mimar-yük mimar ,inş.yük müh.gibi şehrin büyümesine ve gelişmesine yardımcı olacak teknik elamanların aday olması gerekir. Yandaşlardan,eski yıpranmış işe yaramaz yüzlerden,yalancı bürokratlardan artık bıktık. Köşe dönmek için bu göbeklilerde aday ouyor. Vatandaş gözünü,kulağını artık açsın. Partiye değil adama oy versin.

Avatar
EREN ÖZDEMİR 2013-10-23 00:16:31

HANEFİ MAHÇİÇEK, 3 sene belediye başkanlığında yaptıklaı, karasuyu getirdi, stad yaptı, doğukent boğaiçi esentepe konutlarını, türkiyeninnin en büyük asfalt pilentisini kurdu,bağ yolları ilk onun zamanında asfalt yapıldı,üngüt yolu açıldı, muhsin yazıcıoğlu parkı onun zamanında istimlak yapıldı,MARAŞI bunadn 13 yıl önce büyükşehir yapmak için çeşitli çalışmalar yaptı, botaşta genel müdürken şuan kullanılan doğalgaz onun eseri, Devlaet planlama teşkilatındayken Maraşa yapılan özel sektör yatırımlarına yön verdi, YAPTIKLARI YAPACAKLARININ TEMİNATİ diye düşünüyorum TAM BİR PROJE ADAMI.......

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126