Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketine İsim Ekliyoruz

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı anketinde görmek istediğiniz isimleri yeniden alıyoruz.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketine İsim Ekliyoruz

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı anketinde görmek istediğiniz isimleri yeniden alıyoruz.

06 Haziran 2013 Perşembe 17:49
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketine İsim Ekliyoruz
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun anketimiz sitemizdeki sistem değişikliği ile birlikte yeniden yapılacaktır.
Bu anketimizde sadece üyeler oy kullanabilecek ve her üye bir ankete sadece bir defa oy verebilecektir. 
Şimdi sadece 3 gün ankete eklenmesini istediğiniz isimleri alıyoruz. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun? anketine eklenmesini istediğiniz isimleri ve haklarında kısa bir bilgi yazmanız durumunda Pazartesi sabah başlayacak olan ankete ekleme yapabiliriz.
Daha sonradan ankete isim eklenmeyecektir.
Bu haberin altına eklenmesini istediğiniz isimleri ve haklarında kısa bilgi dışında yorum eklemeyiniz. Yazılan adaylarla ilgili eleştirileri daha sonra anketin altında yapabilirsiniz. 
Evet:
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun?
Pazar günü gece 24:00 e kadar isimler alınmaya devam edilecek ve daha sonra isimlerin değerlendirilmesi aşamasına geçilecektir. 
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A.haluk Geyikli 2013-10-21 10:16:47

K.MARAŞ Büyükşehir belediye başkanlığına adayım Serdar ERDOĞANYILMAZ beydir. hem inşaat mühendisi (İTÜ Mezunu) hemde hukukcu hayırlı olsun

Avatar
sadi 2013-09-23 10:01:26

senin menfaatindir o anladık ökkeş

Avatar
merkezden olmalı 2013-08-25 13:19:43

aday merkez ilçeden olmazsa akp gider MHP büyükşehri alır benden demesi...

Avatar
memleket? 2013-06-15 19:54:40

Memleketin mi yoksa senin mi menfaatine olacak? Bu memleket hangisinden bir fayda gördü ki. Bizleri şeker, yağ, mazot vs. kuyruklarında süründürenler şimdi emekli cumhurbaşkanı.
Siyaset delisi olmamak lazım.

Avatar
mehmet tatlıgün 2013-06-15 19:31:30

BURADSA ADAY BELİRLENMEZ SADECE RANT SAĞLANIR, ADAYLAR AĞZIYLA KUŞ TUTUP AMAUDA KALKARAK ASLANIN MİĞDESİNDEN OY ÇIKARSA AKP YE YİNEDE TAYYİP BİLİR ONU...NASIL OLSA KOLTUĞA ÇORAPLARINI ASSSALAR KAZANIYORLAR ADAM HAKLI.

Avatar
MARAŞI VE MARAŞLIYI SEVİYORUM. 2013-06-15 15:22:33

HANGİSİ GELİRSE GELSİN, BU ŞEHRE HİZMET EDİYOR GİBİ GÖRÜNÜP, ZAMAN DOLDURACAKLAR. NASIL OLSA ŞEFFAF BİR BELEDİYE-YÖNETİM OLMAYACAK.
MAKAM, MEVKİ SEVDALILARINDAN BİRİ GELECEK, BİRİ GİDECEK. BİZLER DE HEP AVAM OLARAK KALACAĞIZ. KADER İŞTE NAPARSIN. SİYASETTEN NE BEKLERSİN.

Avatar
plandoğru 2013-06-14 14:32:30

Nevzat Pakdil, Sıtkı Güvenç,M.Fatih Erkoç. Bu isimler üzerinde yoğunlaşmamız memleketimizin menfaaitine olacaktır. İktidarın bireyleri hizmetinden ödün vermeyen yetkilerle doludur. Yönetim en üst seviyede güvenlik tam teşekkülü hale gelmesi gayretinde olan bu şehrimizin lider vasfını taşıyacak yetkilimiz, devletimizde bu üç isim arasında yoğunlaşması halkın ve şehrimizin ferah ve huzur içinde yaşamasını sağlayacakltır. Hizmet için hayırlısı dileriz.

Avatar
ersoy 2013-06-14 12:34:59

ramazan okumuşu kim tanıyor ne iş yapar kime ne faydası dokunmuş.bir bilgi versenizde bizde tanıyalım.

Avatar
ersoy 2013-06-14 12:33:40

hadi ben yaptım oldu hayırlı olsun

Avatar
Halis 2013-06-13 23:06:25

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki'yi istiyoruz.

Avatar
mkl 2013-06-11 10:08:07

unutmayın secimin kaderini kuzey ilçeri belirleyecek maraş merkezin oyu kadar oyu ayrıca merkezde çok sayıca kuzey ilçeli var hemen gelin gvey olmayın edeler

Avatar
ejder 2013-06-10 15:41:22

tabikide adam gibi bir adam METE ESKİGÜN olmasını istiyoruz.

Avatar
AHMET 2013-06-10 13:02:12

HACI MEHMET GÜNER

Kendisi mimardır, İstanbul Teknik Üniversitesinden mezundur.Abdülhamithan Camii nin mimarıdır.Uzun yıllar beldiyede çalışmış, encümen üyeliği yapmış, belediyeciliği bilen bir insandır.Başında bulunduğu imar ve şehircilik müdürlüğü tüm Türkiye'deki belediyelerle karşılaştırıldığında en iyi çalışan müdürlüklerden biridir. İleri görüşlü, vizyon sahibi bir teknik elemandır.Bir ziyarette başbakan'ın dikkatini çekmiştir.İstanbul Çamlıca'ya yapılacak yeni camiyi projelendirmek üzere, Çevre ve Şehircilik Bakanlığına müşavir olarak atanmıştır.Şu an İstanbul da görev yapmaktadır.Belediye başkanlığı görevine lâyık "ehil" bir insandır.MİMAR oluşu dolayısıyla bilhassa tercih edilmelidir.

Avatar
erkan 2013-06-09 21:16:21

bu memlekete sağlık alanında çok büyük hizmetler eden Dr.M.Reha HÜDAYİOĞLU Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı olmalı. Reha Bey döneminde Şehir Hastanesi, Diş Hastanesi Bir çok sağlık ocağı yapıldı. Bence en önemlisi yeni doğan yoğun bakım sayısının artması oldu. Allah razı olsun reha beyden çocuklarımız hayatta.

Avatar
BENDENİZ 2013-06-09 14:16:20

KESİNLİKLE RAMAZAN OKUMUŞ OLMALI.

Avatar
AHMET BALTA 2013-06-09 14:15:19

Tabikide RAMAZAN OKUMUŞ

Avatar
Mehmet Ardıç 2013-06-08 23:39:38

HALİL SAYIN (İstanbul Sultangazi Belediyesi Teknik Bşk. Yrd. )
Çevre,imar,kamulaştırma,ulaştırma konusunda uzman bilirkişi, 1974 K.Maraş doğumlu.Parlak bir kariyere ve 19 yıllık Büyükşehir vede İlçe belediyesi tecrübesine sahip.Yıldız Teknik Ü. Harita ve Kadastro Mühendisliği Lisans ve İstanbul Teknik Ü. Yabancı Dil İngilizce Bölümü, yine İ.T.Ü İnşaat Müh. yüksek lisans ve Bahçeşehir Ü. de Siyaset eğitimi aldı.Halil Sayın, AK Parti Siyaset Akademisini de başarıyla bitirdi.2009 yerel seçimlerinde AK Parti İst. Sancaktepe Belediye Başkan aday adayı.MGV kökenli olup eşi İst. İl Yönetimindedir.

Avatar
zafer 2013-06-08 19:17:19

Bizim olsun, küçük olsun diyen birisi veya birileri değil. Tüm ilçeleri ile ayrı düşmeyen, bu ilçeleri kucaklayan, kaynaşan ve bunlarla birlikte büyümeyi düşünen biri.

Avatar
zafer 2013-06-08 19:15:30

Kahramanmaraşa ne şimdiki, ne eski belediye başkaları, Başarıya aç, dinamik, heycanlı, K.Marşın ufkunu açacak(Türkiyenin ufkunu açan Adnan Menderes, Turgut Özal ve Başbakanımız Tayyip Erdoğan gibi) birisi.

Avatar
zafer 2013-06-08 19:11:07

K.Marşa büyükşehir oldu ama büyükşehir olacak birşekilde yerleşim,ALT YAPI, travmay, alışveriş merkezi, spor saha veya spor komleksleri, sağlık yatırımı gibi hiçbir şey yapılmamış. K.Maraşı şahlandıracak ufku geniş, bırakın türkiye de olup, biteni dünyada olup, bitenden haberdar olan biri olmalı. Bizden daha küçük şehirlerin (bırakın batıya gitmeyi, doğu illerine gidin) gelişmişlikleri bizden daha ileri.

Avatar
N. KARAKOYUNLU 2013-06-08 18:28:32

MESELA SERİNTEPE ARKASINDAKİ YAMACA YAPILAN TOKİ EVLERİ... ÖNCESİ ADAMIN BAŞINDAKİ KEL GİBİ GÖRÜNEN BİR MANZARASI VARDI.. ŞİMDİ DE ORAYA BETONDAN KAZIK ÇAKILMIŞ GİBİ BİR GÖRÜNTÜ VAR MAALESEF. ORASI VE ONA BENZER YERLER; EN FAZLA 5 KATLI, TERAS TİPİ EVLER OLMALIYDI... DOĞAYLA BARIŞIK BİR YAPILANMA... İNSANLARIN BAKTIĞINDA BİLE MUTLU OLABİLECEĞİ GÖRÜNÜMLER.... DERELİ TEPELİ YERLERİ PEYZAJ MİMARISIYLE BİRLİKTE İŞLERSENİZ NE KADAR HOŞ GÖRÜNÜMLÜ ŞEHİRLER ORTAYA ÇIKARIRSINIZ. MESELA; KALENİN ÇEVRESİ 1. KM DAİRESEL BİR ALAN YIKILIP YENİDEN İMAR EDİLMELİ BANA GÖRE...
LAFI UZATTIM... BANA GÖRE BELEDİYE BAŞKANI, BAŞKAN OLMADAN ÖNCE YAPACAKLARI ÜNİVERSİTE TEZİ GİBİ, HÜKÜMET PROĞRAMI GİBİ BİR BİR ANLATMALI... YAZILI OLARAK.... KİTAP GİBİ BELGELİ... İBRAZLI... AMAN ÖNCE BİR SEÇİLEYİM, SONRA BAKARIZ NE YAPACAĞIMIZA DEĞİL.... NE YAPACAĞIN BELLİ KARDEŞİM... BU ŞEHRİ ADAM GİBİ BİR ŞEHİR YAPACAKSIN. VE NE YAPACAKSAN DA MİLLETE ANLATACAKSIN. YAPARSAN KAZANIRSIN.. YAPMAZSAN TÜYER GİDERSİN. AMA BU İŞİN BİR TAAHHÜDÜ DE OLMALIDIR... ÖYLE ŞUNUN ADI ÇOK DUYULMUŞ, ŞU ÇOK BİLİNMİŞ... ŞU ADI BÜYÜK KOZANOĞLU DEĞİL... ADAM GİBİ ADAM... İŞ YAPAN ADAM OLMALI.KAYSERİ NİN UNUTULMAZ BELEDİYE BAŞKANI OSMAN KAVUNCU RAHMETLİ KÖSE İDİ KISA İDİ KAMBUR İDİ, AMA ADAM UNUTULMAZ TEMELLER ATMIŞ BİLEN BİLİR. SELAM VE SELAMETLE...

Avatar
bilal 2013-06-08 15:19:22

bence maraşta sevilen B.murat aras olmalıdır

Avatar
Ferhat İZBUDAK 2013-06-08 12:46:11

Mehmet HAMZAOĞLU

Avatar
ferhat 2013-06-08 12:35:36

kesinlikle H.Ali ÖZAL

Avatar
karakoyunlu 2013-06-08 11:20:48

K.MARAŞ, ALLAH VERGİSİ GÜZEL BİR DOĞAYA SAHİP, KUZEYİ DAĞ, GÜNEYİ OVA, YANLARI IRMAK, GÖL BİR DE ŞEHİRCİLİK PLANLAMASI GÜZEL OLSA NE HARİKA OLUR. BUGÜN ŞEHİR İÇERİSİNDE ESKİ VE YENİ MAHALLELERİ EPEYCE GEZDİM... BELEDİYE ÇOK GÜZEL ASFALT DÖKMÜŞ... YOLLAR TERTEMİZ... İYİ AMA BİZ DAHA FAZLASINI İSTİYORUZ; ŞU KENTSEL DÖNÜŞÜM DEDİKLERİ YILAN HİKAYESİ BİR DOĞRU DÜRÜST YAPILSA... ONDAN DA KAYGILARIM VAR; BAZI YERLERDE TOKİ EVLER YAPMIŞ ADETA ÜST ÜSTE... BU BÖYLE OLMAMALI... ÇOK NEZİH, PLANLI YEŞİL ALANI ÇOK OLMALI, HİÇ BİR BİNA BİRBİRİNE GÖLGE ETMEMELİ... MESELA SERİNTEPE NİN ARKASINDA YAPILAN TOKİ

Avatar
ısmail 2013-06-08 11:09:58

tabikide 10yıldır layıkıyla bu görevi yapan MUSTAFA POYRAZ BEYDİR

Avatar
nazım 2013-06-08 09:35:19

Mustafa poyraz olmasında kim olursa olsun.

Avatar
İ.AVCI 2013-06-07 23:41:04

Benim adayım 10 yıl Belediye meclisi üyeliği yaptıktan sonra, halende İl genel meclisi üyeliğini başarı ile yürüten Ahmet Arıkan'dır, anketi hazırlayan arkadaşlara teşekkür eder, Allahtan hayırlısını dilerim

Avatar
fatihhh 2013-06-07 23:39:58

hacı ali özalll

Avatar
temirhan 2013-06-07 21:47:28

yaw kardeşim ismail bakan maraşlı mı bence değil. onu nasıl aday gösterebiliyorsunuz anlamıyorum. yok mu kendi içinizden kahraman şehrinizden kahraman bir adam. tuhaf bir şehirsiniz vesselam.

Avatar
irfan gölcü 2013-06-07 18:50:22

Tabi ki de PROF.DR.İSMAİL BAKAN maraşımıza kazandırılmalı

Avatar
feridun duyar 2013-06-07 18:31:35

sevgili arkadaşım yaşar okur'u başkan adaylığı anketinde görmek isteriz

Avatar
murat46 2013-06-07 18:18:22

mehmet balduk

Avatar
Amhet Akgün 2013-06-07 18:15:30

Bence Maraş'a gelmiş en iyi Belediye Başkanı Hacı Ali ÖZAL'dır. Bugün kentte ne varsa işe yarayan onun eseri. Gelin vaktiyle vermediğimiz hakkı teslim edip bu kez Büyükşehir belediye başkanı yapalım. Taraflı tarafsız herkes onun hizmetlerini bilir ve takdir eder. . Halen de Maraşın derdiyle dertlenn bir insan. Pati gözetmeden gelin Maraşın kazanması için onu aday gösterelim. Gelecek bizim olsun.

Avatar
dursun ali binici 2013-06-07 17:51:33

Mustafa poyraz olmasın bir şehir planlayıcı olsun.

Avatar
MÜCAHİT 2013-06-07 17:09:48

FATİH MEHMET ERKOÇ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLSUN

Avatar
YABAN GÜLÜ 2013-06-07 16:44:17

FAZLI KURT

Avatar
YAZ GÜLÜ 2013-06-07 16:43:24

SİNAN ÇANKAYA

Avatar
RECA 2013-06-07 16:37:40

12 ŞUBAT ADAYI BELLİDİR:MUSTAFA YILMAZ.HARİTA MÜH.İSTANBUL BÜYÜKŞEHİRDEN GELDİ.KAHRAMANMARAŞLI.PROFE ADAMI.DÜRÜST.İMANLI

Avatar
halktan 2013-06-07 16:35:46

Hayrettin Güngör mahalli idareler uzmanı benim önerim budur

Avatar
NECMİ 2013-06-07 16:27:12

KAHRAMANMARAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ADAYIMIZ SN.MEHMET FATİH ERKOÇ BEYEFENDİDİR.YENİ BÜĞYÜKŞEHİRE GENÇ BAŞKAN...AK PARTİ İL BAŞKANI OLAN FATİH BEYİN BU GÖREVİ LAYIKIYLA YAPABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU OLSUN.ALLAH MUVAFFAK EYLESİN

Avatar
safari 2013-06-07 16:12:21

Mustafa Poyraz olsun

Avatar
yelken 2013-06-07 16:10:58

yaşar okur kardeşim başkan adaylığına yakışır.dürüst ve örgütçü dernekçi platformcu organize aksiyoner hareketli iyi kötü günde dostlarını hemşerilerini bir araya toplayabilen profile sahip bir insan.yaşar okur bey;derneği bize teslim et sen üst çatı olan kuzey platformunu kur ve teşkilandır diye yalvardığınız için size bıraktı.ama şimdi görüyorum ki onun ve arkadaşlarının bıraktığı derneğe kendi yönetim üyeleriniz de dahil üç kişiyi dernek çatısı altına çay içmeye toplayamıyorsunuz.

Avatar
temsil 2013-06-07 16:01:57

bence maraş büyühşehirde kuzeyin ve elbistanın bir sesi bir nefesi gölgesi olmalı.hiç olmazsa büyükşehir başkan yardımcılığı veya genel sekreterliği.

Avatar
güccükefe 2013-06-07 15:51:55

Hanefi mahçiçek kısabir dönemde ne yabtı herkes bir düşünsün ...

Avatar
mustafa 2013-06-07 15:46:10

Veysi kaynak

Avatar
KÖYLÜ 2013-06-07 15:32:01

her zaman okumuş bir insan oluyor. bu seferde okumamış bir köylü olsun bakalm bu defa ne olacak

Avatar
ALİ KOZAN 2013-06-07 14:47:51

İsmetpaşa Mahalle muhtarı Sn. Alaeddin Tarakcıoğlu olabilir. Çokta klas ve bilgili bir insandır.

Avatar
slymn 2013-06-07 14:46:22

bence melih gökçek olsun

Avatar
Alperen 2013-06-07 14:23:57

Mustafa POYRAZ hiç olmasın,siyasetçilerden de olmasın çünkü onlar yalan ve yolsuzluk alışkanlıklarını buradada devam ettirirler.

Avatar
AHMET ŞAHİN 2013-06-07 14:09:03

Sayın adminin DİKKATİNE Kahramanmaraş için benim gönlümden geçen isim şehrim için adalet için seviyeli ve ilkeli bir siyaset için Fizik tedevi uzmanı D.r İRFAN KARATUTLU

Avatar
Ataköylü 2013-06-07 14:00:32

Sayın Milletvekilimiz ve Başbakanınn Danışmanı, Dokturu Yıldırım Ramazanoğlu BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE başkanlığı yapabilecek gabiliyette birisi

Avatar
mehmet bey 2013-06-07 13:52:46

bernce ben olmalıyım. mustafa poyraz sülalesini değiştirdiği kaldırımlarla bayağı zengin etti. sıra bede

Avatar
salim 2013-06-07 13:50:26

12 şubat beledıye başkanı olarak AHMET ARIKAN

Avatar
miss 2013-06-07 13:48:45

Öncelikle kendini yetişdirmiş şehir planlaması adına önemli adımlar atmış kimse gelsin. Çünkü en çok buna ihdiyacımız var. Buda şehrimizde yok malesef .Başa gercen herkes kaldırım yapıyor ..:(

Avatar
Akif 2013-06-07 13:48:25

En önemlisi teknik gözle olaylara bakabilme bunun için tek isim Harita Mühendisi Mustafa BULUNTU..

Avatar
ferhat şirin 2013-06-07 13:46:46

bence isabetli önerilerden birisi ahmet kuybu dur

Avatar
misafir 2013-06-07 12:59:55

mustafa poyraz ve onun zihniyetindeki birisi olmasında kim olursa olsun...

Avatar
enver bozoğlu 2013-06-07 12:20:28

slm arkadaşlar 12.şubat ilçemiz için aday önerim DR.Abdulkadir Kahveci.SAYGILARIMLA

Avatar
haydi maraş 2013-06-07 11:47:13

Ben k.maraş sevdalısı Selçuk üniversitesi rektör yardımcısı prof. tahir akgemci hocamı aday olarak görmek istiyorum.

Avatar
ALİ 2013-06-07 11:28:02

BYKŞHR BELEDİYE BAŞKANI MAHİR ÜNAL YADA KEMAL KARAKÜÇÜK OLSUN

Avatar
HAKAN 2013-06-07 11:19:41

öncelikle mühendis olsunda kim olursa olsun benim kanaatim mustafa kemal hançerli

Avatar
misafir 2013-06-07 11:00:46

Mustafa POYRAZ olmasın kim olursa olsun!!!

Avatar
mehmet 2013-06-07 09:54:06

mehmet balduk diyorum...partisiz,vizyon sahibi,ileri görüşlü ve modern...

Avatar
osman sert 2013-06-07 09:51:19

Kurtuluş Mücadelesinde sembol isim olan Abdal Halil Ağanın torunlarından biri olabilir. Çokta şen ve neşeli başkanlık yaparlar kanaatindeyim.

Avatar
misafir 2013-06-07 09:45:14

CAFER TATLIBAL

Avatar
K.MARAŞLI 2013-06-07 08:56:50

elbistanlılar derneğini yönetemeyip k.maraşdan ayrılan derneği bırakıp tekrar seçime giren kaybeden birinden başarı olurmu k.maraşda yaşayan elbistanlılara sormak lazım ben dışardan takip eden vatandaş

Avatar
kaanethem 2013-06-07 01:00:10

yeter artık kardeşim şu maraşın ileri gelen insanlarının ismini yazmaktan vazgeçin zaten her türlü imkan ellerinde belediyecilik vasfını taşıyacak olan kişide şehir planlamasından anlayan insan olmalı seçtiniz 3.dönemi eczacı ne yaptı maraşa kaldırım bir hiç seçim yaklaşıyor yollar asfaltlamaya başladı biraz uyanın çevrenizdeki illere bir bakın sonrada kahramanmaraşa bir bakın partiye değil iş yapacak kişiye oy verin

Avatar
Osman 2013-06-06 23:45:22

Kahramanmaraş Büyükşehir adayı isim önerim Dr.İrfan Karadutlu

Avatar
KUZEYİN EVLADI 2013-06-06 22:13:47

ELBİSTANLILAR DERNEĞİ KURUCULARINDAN VE BİR DÖNEM ELBİSTANLILAR DERNEK BAŞKANLIĞINI YAPAN ŞİMDİLERDE İSE ELBİSTAN VE KUZEY İLÇELERİ PLATFORMU BAŞKANLIĞINI YÜRÜTEN ELBİSTAN AFŞİN GÖKSUN AFŞİN EKİNÖZÜ NURHAK GİBİ KUZEY İLÇELERİ VE TÜM İLÇELERİ İLE BİRLİKTE BİR K.MARAŞ SEVDALISI OLAN VE SİVİL TOPLUM ÖRGÜTÇÜLÜĞÜ İLE TANINAN SAYIN YAŞAR OKUR BEYEFENDİYİ K.MARAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ VE İSMİNİ ANKETİNİZDE GÖRMEYİ TALEP EDİYORUZ.BAŞARILAR DİLİYORUZ.BİR GRUP PLATFORM ÜYESİ...

Avatar
misafir 2013-06-06 20:16:03

Mevcut belediye başkanı, Akp milletvekilleri ve il yönetimi haricinde birileri olsunda kim olursa olsun.

Avatar
misafir 2013-06-06 19:47:43

çocuk oyuncağı ettiniz iyceni zırt pırt koltuk derdine düştünüz açız aç .... koltuk ne kadar tatlı geliyor size... gerçi siz ne anlarsınız ki açın halinden varınız yoğunuz koltuk şan şöhret ... koltuk gittimiydi de bi hiçsiniz...

Avatar
kahramanmaraşlı 2013-06-06 18:26:34

AHMET ARIKAN:10 Yıl belediye meclis üyeliği yapmış birçok sivil toplum kuruluşunda çalışmalarını devam ettirmiş, sanayi kooperatifinde görev yapmış halen il genel meclis üyesi görevini devam ettiren memleket sevdalısı memleketin içinden mütavazı bir kişidir.Belediye başkanı olarak görmek istediğimiz bir şahsiyettir.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126