Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı için son anket

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi kim olsun anketi yeniden başladı.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı için son anket

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi kim olsun anketi yeniden başladı.

03 Şubat 2014 Pazartesi 18:27
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı için son anket
30 Mart 2014 tarihinde yapılacak olan yerel seçimlerde Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı için kime oy vermeyi düşünüyorsunuz? Anketimiz başladı... 

Ancak çok önemli bir kaç hususu belirtmek zorundayız...

Birincisi; Tüm parti adaylarının belirlenmesine müteakip ankete yeni katılan adaylara haksızlık olmaması için anket sıfırlanmıştır. Anket 30 Mart tarihine kadar bu şekilde devam edecektir.

İkincisi; Anket sonuçlarını tüm ziyaretçilerimiz görebilecek ancak sadece üyelerimiz oy kullanabilecektir. Zaten dünyanın hiç bir yerinde internetten yapılan anketler güvenilir değildir. En azından her kişinin bir defa oy kullanmasını sağlayarak daha gerçekçi bir anket yapmak istiyoruz. Zira diğer şekilde bir kişi binlerce oy kullanabiliyor. Sonuç olarak üye girişi yaparak istediğiniz anket için birer defa oy kullanabilirsiniz.

Sitemize tamamen ücretsiz olarak oy kullanabilirsiniz.



ÖNEMLİ NOT: Daha önceki ankete oy verenler bu ankete oy veremiyor şikayetleri üzerine yapılan teknik araştırmalarda durumun doğruluğu tespit edilmiş ve yeniden oy kullanmalarının önü açılmıştır. Bundan önceki ankete oy kullananlar bu ankete yeniden oy kullanabilirler.


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
karizma46 2014-02-12 19:22:56

kahramanmaraş tarihinde böyle bi aday görmedi bence akıllı olmak lazım yiğit bin doğar fırsat bir düşer arkadaşlar tahir hocayı önemle destekliyorum

Avatar
serrpereil çinarli 2014-02-10 13:47:42

inşallah hakkımızda hayırli olanı kazanir gönlümüzdeki aday sayın fatih erkoçtur umarız kazanir liderimiz zaten onu gösremişdir gerisi yoktur

Avatar
gazi 2014-02-09 12:38:48

Anketi yapan fatih altaylı ise gine 3-5 puan daha fazladan AKP ye verir. Hiç şaşırmayınız.

Avatar
emanet oy 2014-02-06 13:27:41

erkoç büyükşehirin ağırlığını kaldıramaz akgemci diyorum bu defa.

Avatar
ARIKCAN AHMET 2014-02-05 14:51:27

TAHİR HOCA KAHRAMANMARAŞIMIZA HAYIRLI OLSUN DİYORUM.

Avatar
akpartili biri 2014-02-05 14:48:49

bu defa tahir hoca diyorum.erkoç olmasın da kim olursa olsun.

Avatar
halk 2014-02-05 12:40:06

tahir hocama başarılar inş degeri bilinir

Avatar
habip ardıç 2014-02-05 12:17:49

gelin yerel seçimlerde mhpyi destekleyelim ancak ülke huzuru ekonomik istikrar için chp ye karşı cömaate karşı dış mihraklara karşı masonlara faiz lobisine karşı bir olalım birlik olalım genel seçimlerde akpye oy verelim

Avatar
k.maraşlı 2014-02-05 11:07:21

adam gibi adam tahir başkan oyum tahir hocaya

Avatar
sadi 2014-02-05 10:09:16

bu sene oyumuz mhp ye kim ne derse desin

Avatar
ALİ 2014-02-05 07:31:15

OYUM TAHİR HOCAYA..

Avatar
bilgehan 2014-02-04 22:35:23

sonuna kadar fatih bey

Avatar
bayram 2014-02-04 18:48:36

oyum fatih beye.

Avatar
maraşlı 2014-02-04 18:33:33

ben şahsım insandaki vasıf ve donanıma bakıyorum ve akp ye oy veren birisi olarak bu dönem belediyede oyumu tahir akgemci beye vereceğim ekibi ve donanımı çok iyi düşünceleri çok güzel ufku açık

Avatar
kadır aga 2014-02-04 17:18:43

adam gıbı adam tahır akgemcı olsun artık degısım sart arkadaslar...

Avatar
mustafa 2014-02-04 17:13:52

amacınız maraş'a hizmetse iktidar o işi 10 yılda beceremedi şimdi değişim zamanı ya mhpye oyu verip kalkınıp gideriz yada iktidarla yola devam der bir 10 yıl daha yerimizde sayarız... biz maraşlıların anlayacağı dilden olay böyle... gelişmiş bir şehrimiz olsaydı olayı daha farklı anlatırdım... mesela profösör e karşı mühendis aday gösterilir mi bu nasıl bir mantık mantığıda açıklayım akp kimi koyarsa koysun aday olarak bizim halkımız ona oy vermek zorunda gibi görür kendini... işte açıklayamayacağım tek mantık bu bizim kahramanmaraş halkının mantığı...

Avatar
Emre 2014-02-04 16:39:26

durmak yok yola devam istikrar sürsün Fatih Erkoçla yola devam....İnşallah...

Avatar
tolga 2014-02-04 15:55:34

merhaba kahraman maraş lımm allah aşkına yalvarıyorum size bi antebe bakalım bide memleketimize üzülüyorum artık degiştirelim beynimizi zihnimizi bırakın şu ak parti zihniyetini artık memleketimiz büyüsün kaldırım istemiyoruz ne olur yani bi defada bi başkası alsada denesek olmazmı memleketimizin güzel insanları yalvarıyorum size allaha emanet olun saygılarımla.

Avatar
anıl soylu 46 2014-02-04 15:24:48

fatih mehmet erkoç olsun büyükşehir başkanın

Avatar