Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı Seçim Sonucu

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığını, AK Parti adayı Fatih Mehmet Erkoç kazandı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı Seçim Sonucu

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığını, AK Parti adayı Fatih Mehmet Erkoç kazandı

30 Mart 2014 Pazar 19:17
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı Seçim Sonucu

AK Parti Kahramanmaraş İl Başkan Metin Doğan, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığını, adayları Fatih Mehmet Erkoç'un kazandığını açıkladı.

AK Parti İl Başkanı Doğan, yaptığı açıklamada, kendilerine gelen bilgiye göre, adayları Fatih Mehmet Erkoç'un büyükşehir belediye başkanlığını kazandığını bildirdi.

Doğan, adayları Erkoç'un yüzde 65 oy aldığını ve Kahramanmaraş'ın ilk büyükşehir belediye başkanı olduğunu belirtti.

 

- Fatih Mehmet Erkoç'un özgeçmişi 

 

Fatih Mehmet Erkoç 1974'de Türkoğlu ilçesinde doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Kahramanmaraş'ta tamamlayan Erkoç, Erciyes Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Makine Bölümü'nden 1997 yılında mezun oldu. Niğde Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü'nde yüksek lisansını tamamlayan Erkoç, 2001 yılında AK Parti Kahramanmaraş Merkez İlçe Teşkilatının kurulması ile yönetim kurulu üyesi ve merkez ilçe başkan yardımcısı olarak görev aldı. Fatih Mehmet Erkoç, 2003'de merkez ilçe başkanı, 2009'da AK Parti İl Başkanı seçildi. 

Fatih Mehmet Erkoç,  evli ve 1 çocuk babasıdır. 

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet 2014-04-03 03:08:03

Ya Allah aşkına buraya yorum yazanlar at gözlüğümü takıyor Maraş'a yatırım gelmedi diyorlar;

1.Sağlık Merkeze 2 tane dev hastane kuruldu yaklaşık yatırım maliyeti 400 milyon TL. İlçelerin bir çoğuna hastane yapıldı.
2.Milli eğitim Maraş tarihinde yapılmadığı kadar derslik yapıldı.
3.Yeni adliye binası, yeni SSK Binası yapıldı
4.Maraş Kayseri yolu bitmek üzere maliyeti 1 milyar TL.
5.Kömürler Maraş arası duble yol yapıldı.
6.Gaziantep Maraş arası duble yol bitti.
7.Yeni belediye binası.
bunlar benim bir çırpıda aklıma gelenler yetermi yetmez daha fazlası yapılmalı peki soruyorum MHP ve DSP koolisyonu varken hangi yatırım geldi ne yapıldı sadece talan hırsızlık yapıldı faturasınıda bu millet ödedi bu millet o günleri unutmadı unutmayacak.Yollara asfalt dökemeyecek belediyeden dev projeler konuşan belediyeye geldik inşallah dahada iyi olacak.Hastanede ilaç kuyruklarında ölen millete şimdi hastaneler evde bakıyor klimalı televizyonlu suit odalarda yatırıyor.Bu millete ideolojik yalanlarınızı yatırım süsüyle yutturamazsınız bu millet diğer partilerin karnesine baktı notunu verdi

Avatar
ali 2014-04-02 23:56:12

hayirli sömürmeler size maraşi bitede sen ye devlet mali deniz yemeyen keriz

Avatar
realist 2014-04-02 21:26:52

aynı fikirdeyim kardeşim tahir hocaya her platformda desteğimiz sürecek...

Avatar
Vatandaş 2014-04-01 12:57:54

Siz hala burda mısınız?
Size ne milletin oyundan?

Avatar
Hilal 2014-04-01 09:05:54

Hayırlı uğurlu olsun allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
mustafa 2014-04-01 01:43:47

acırım işte bu memleketteki o kadar cahilin arasındaki senin gibi alimlere yerel seçimin ne olduğunu bilmeyen insanlarla yaşıyoruz yerel seçimde benim bildiğim partiye değil adaya bakılır nasıl olurda erkoç bu kadar oy aldı diye düşünür dışardan bakan birisi ama içimizi bilmez ki biz neyi seçtiğimizi bilmiyoruz daha... adaya oy ver be maraşlı partiye değil uyan artık o lanet uykundan 30 yıldır bu memleket aynı tas aynı hamam yerel seçimde oyu gidip adaya değilde iktidara attığın sürece bu şehir aynı tas aynı hamam kalmaya mahkumdur...

Avatar
mustafa 2014-04-01 01:39:22

hizmette sınır yok de gitsin anasını satayım memleketinin... hizmetin ne olduğunu bilmeyen cahil ve de sefil insanlar topluluğudur bizim memleketin insanları...

Avatar
mustafa 2014-04-01 01:37:09

çok doğru ve yerinde bir söz Allah bizi daha beter etse yeridir...

Avatar
halkın analizi 2014-03-31 23:31:23

hanifi mahçiçek bir önceki seçimde poyraz a karşı yüzde 3-4 almıştı...bu adam bugün akp den 12 şubat ilçesinde yüzde 55-60 la seçiliyorsa bu toplum bu halk maraş ta daha genel seçimle,yerel seçimi ayırt edemeyecek kadar cahildir...yalan mı?

Avatar
Gülerim ağlanacak halimize 2014-03-31 15:15:19

Vatandaş ne diyor "Ak Partiye oy verdim, keşke daha az oy alsaydı da daha fazla hizmet gelseydi" :) ya güler misin ağlar mısın? Vay bizim memleket. Ne yaptığını bilmeyen, kendisiyle çelişen insanların sayısı ne kadar çok bu memlekette. "Özü de bire sözü de" lafı vardır ya. Artık bu Maraş için geçerli değil. Kimlik karmaşası yaşıyor memleket.

Avatar
orhan046 2014-03-31 12:43:59

zaten alınan oyun hepsi tayyip erdoğanaydı.belediye başkanlarına sadece kendileri ve aileleri vermiştir.vatana millete hayırlı olsun

Avatar
mustafa 2014-03-31 11:03:39

tayyip babanız artık tüm yatırımları size yapacaktır... hizmet gelse iyi olur diyeceğim ama tüm oy verenler hizmetin ne anlam taşıdığını bilmiyorlar yazık oldu ama diğer yandan maraş buna layık Allah bizi daha beterde etse yeridir...

Avatar
Çılgınn 2014-03-31 09:29:21

20 Yıl hizmet yapılmadı gittiler AKP dediler.
Bir 20 yılın daha lafı olmaz ....!
Yazıklar olsun bu memlekete ....

Avatar
AKP 2014-03-31 09:25:16

Sonuna kadar AKP diyorum.. <3 <3 :)

Avatar
Hadi hayırlısı 2014-03-31 09:04:21

Başbakan'a oy verip Fatih Mehmet Erkoç ile övünenler var. Ben hep diyorum ve tekrar diyorum; millet kendiyle çelişiyor. Ne yaptığının farkında değil. Onları da anlıyorum tabii. Bulanık bir ortamda ancak bu kadar görebildiler.

Seçimden sonra "Üç dönemdir oy veriyoruz artık hizmet getirin" diye söylenenler var. Bir başka gerçek ise ilimizin eğitim seviyesinin yükselişe geçtiğidir. Çünkü bilinçli seçmen sayısında artış var.

Öyle ya da böyle memleketimiz için hayırlara vesile olmasını diliyoruz.

Avatar
halk 2014-03-31 08:57:10

Kafasina kus pislediginde sans topu oynamaya giden bir milletin agzina pisleyen bir partiye oy vermesi gayet normal

Avatar
dr.erkin 2014-03-31 07:41:31

maraş maraş büyük maraş maraş birkez daha 5 yıl hizmet alamayacak....

Avatar
muhammed 2014-03-31 02:01:59

mhp'liler seçimden sonra görüşürüz diyorlardı, neden sesleri çıkmıyor anlamadım :) .. ama şuda bir gerçek ki, Güzel Maraşım erkoça değil Koca reise oy verdi, nitekim oylarda büyük olmasa da küçük bi düşüş oldu, ak partili biri olarak bu kadar yüksek oy alması beni çok rahatsız ediyor, keşke biraz daha az alsaydı en azından Tayyip baba biraz daha ilgilenirdi bizim memleketle, daha iyi bi aday verirdi, yada hizmetleri yakından takip ederdi, hataya sadullh ergini verdi, urfada maraşlı hemserimiz kazandı, inşallah erkoçun seçim vaatleri de gerçekleşir, hayırlı olsun..

Avatar
hey yavrum 2014-03-31 00:49:22

sutcu ninenin torunları yine şaşırtmadı

Avatar
doğuştan tayyipci 2014-03-30 23:27:38

MHPLİ akgemci hızlı trenle dalga geciyordu. hızlı tren kaçtı akgemciyi kaçırma diye.hızlı treni bilmem ama seçim treni çok hızlı geldi geçti hızına yetişemedin sayın akgemci

Avatar
Hakan Bekmez 2014-03-30 23:25:08

İnşallah sayin Erkoç tum vaadlerini ve daha fazlasini en kisa zamanda yerine getirebilir Allah destegimiz konusunda Kahramanmaraslilari pisman etmesin

Avatar
SERVİSCİ 46 2014-03-30 22:35:16

HIZLI TREN KAÇMADIDA AKGEMCİNİN OYLARI KAÇTI GALİBA

Avatar
tolga 2014-03-30 21:55:57

Bu şehre hersey müstehak !!! Ne halleri varsa görsünler. Sonra aman neden böyle oldu, vay efendim neden böyle, niye hizmet yok, antep soyle kayseri boyle demeye kimsenin hakkı yok!

Avatar
isimsiz kahraman 2014-03-30 21:13:09

valla ben tayyip babanın hatırına gözümü kapatıp verdim üçünede

Avatar