Kahramanmaraş'ta bu gün seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz?

ORC araştırma şirketinin Haziran ayının ilk haftasında yaptığı büyükşehir belediyeleri anketi açıklandı. İşte sonuçlar.

Kahramanmaraş'ta bu gün seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz?

ORC araştırma şirketinin Haziran ayının ilk haftasında yaptığı büyükşehir belediyeleri anketi açıklandı. İşte sonuçlar.

14 Haziran 2013 Cuma 23:40
Kahramanmaraş'ta bu gün seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz?

30 büyükşehirde gerçekleştirilen son yerel seçim anketinde 19 büyükşehirde AK Parti, 8 büyükşehirde CHP ve 3 büyükşehirde de BDP birinci parti oldu. MHP ise 30 büyükşehir belediyesinde birinci parti olamazken; Sakarya, Erzurum, Konya, Kayseri, Balıkesir, Manisa ve Kahraman Maraş'ta ikinci parti oldu.

EN BEĞENİLEN BELEDİYE BAŞKANI

En beğenilen büyükşehir belediye başkanları listesinde ise birinci sırada Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu yer aldı. İkinci sırada Şanlıurfa Belediye Başkanı Eşref Fakıbaba var.

KAHRAMANMARAŞ'TA DURUM

AK PARTİ       : 56

MHP           : 16,3

CHP           : 11,0

DİĞER        : 2,9

KARARSIZ : 13,8

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gazi 2013-10-23 00:36:47

Yapılan anket yanlış ve hayal mahsülü. Yandaş anketi bu. Oyumuz MHP ye gidecek.

Avatar
misafir 2013-07-10 01:24:53

Mazlum kardeş Reyini belki BBP si hak eder sen bir dene pişman olmazsın.

Avatar
ismail 2013-07-03 20:32:32

artık karizma kalmadı siz maraş a bakmayın her taraf karıştı artık zor 100 de elli size rüya artık

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-06-24 23:40:35

BUNU DEFALARCA YAZMAK İSTEMEZDİM AMA YİNE YAZIYORUM. AKP'YE OY VERECEK İNSANLARA SORACAĞIM; ULUDEREDE ÖLEN TERÖRİSTLERE 120.000.TL VERİLMESİ VE EMİNE ERDOĞAN VE BAKANLARIN TERÖRİSTLERİN AİLELERİNE BAŞSAĞLINA GİTMESİNİ (HANGİ SIFATLA GİTTİYSE) HAZMEDEBİLİYORSANIZ OYUNUZU VEREBİLİRSİNİZ. BEN HAZMEDEMİYORUM BENİM VATAN İÇİN HİÇBİR MENFAATİ OLMADAN CANINI ESİRGEMEDEN VEREN ŞEHİTLERİME ÜÇ KURUŞU VERMEK İÇİN KUSURSUZLUK RAPORU DÜZENLENDİKTEN SONRA VERİLİRKEN,BENİM HİÇBİR ŞEHİDİMİN AİLESİNİN YANINA BAŞSAĞLIĞINA HÜKÜMET ERKANI GİTMEZKEN BUNLARI NASIL HAKLI GÖRÜP OY VERECEKSİNİZ ELLERİNİZ TİTREMEYECEKM

Avatar
mustafa 2013-06-24 18:11:05

mhp olmasa ırakdaki gibi kucakdan kucağa gezerdin akp ile

Avatar
Gazi 2013-06-24 16:12:08

Yorumun yanlış ve bilgisizce arkadaşım. MHP gezi olaylarında hem yoktu ve hemde bu partinin bitmesi demek yandaşlara esir olmak demektir.

Avatar
Gazi 2013-06-24 16:09:51

AKP Dışında bir partiye oy vereceğiz artık bu kesin. Bu sizin yaptığınız istatistiklerde yanlış.AKP artık aradığı oyu bu vatandaşlardan bulamaz .Boşa ümitlenmeyiniz derim.

Avatar
Mazlum 2013-06-23 22:26:33

Reyim'i hakedecek bir parti göremiyor ve bu seçimde de oy kullanmıyorum.

Avatar
misafir 2013-06-23 13:39:20

chp nin yanında duran arkasında duran değil karşısında duran partilere oy verelim.malasef mhp referandum ve gezi olayları ile bitmiştir.

Avatar
şehit yakını 2013-06-22 11:39:05

PKK ile aynı masaya oturan, vatan hainlerin isteklerini tek tek kabül eden ,bir başbakan nasıl milliyetçi olur be görmez ve duymaz kulaklı vatandaşım.

Avatar
misafir 2013-06-20 23:29:39

kardeşim yinede biz kimseye en yüce varlığımız ananıda al git diyenlerin soyundan ve cibilliyetinden değiliz sen ve senin gibi dostlarımıza herzaman kapatmadığımız kollarımız herzaman açıktır.

Avatar
misafir 2013-06-20 23:26:06

asev sizi uyutuyorlar diye herkesinde uyumasınımı bekliyorsun bırak milletide sana daha n,ce uyumalar

Avatar
misafir 2013-06-20 23:24:25

onu başka şekilde derler bilmediğin konuları ağzına sakız yapma onun aslı ceketimi üstüne atsam hamile kalır denir gelsin dokuz ay ongün sonrası.

Avatar
misafir 2013-06-20 23:21:45

o kalın kafa sende anlaşılan baksana yorumu dahi uyarıyı okumadığın için kalın yani büyük harflerle yazmışsın önce sen anlama kabiliyetini geliştir sonra burda yorum yapmaya çalış

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-06-20 23:16:02

kardeşim ülkücü demek gerçeği ve ileriyi gören ideal sahibi insan demektir,sende bu oyuna geldiysen vay diğer insanlarımıza o bayrakları sallayan kişilerin MHP'limi sandın bu bir tezgahtı AKP ne

Avatar
Alperen 2013-06-20 21:34:15

PKK ile aynı masada oturan onlarla bölünme anayasası yapan onlara özerlik,resmi dil,KCk ve aponun affını gündeme getiren bir hükümete tabiki oy vermiyeceğiz.

Avatar
Şehit yakını 2013-06-19 15:20:38

AKP nin dışında hangi parti olursa olsun artık oyumu onlara vereceğim. Diyarbakırda kürt federasyonun açıklamalarını duyan ,bilen hiç bir Türk vatandaşı benim gibi yapar sanırım. Türkiye karanlığa götürülüyor. Artık milletin biliçlenmesi gerekiyor.

Avatar
misafir 2013-06-19 12:50:23

yılların milliyetcisiyim. benim için mhp 12 eylül 2010 referandumu ile bitmiş çünkü chp nin ve bozuk düzenin arkasında durmuş. malasef gezi eyleminde de sözleri hareketiyle desteğiyle yine chp safında bulunmuş olup fiilen sona ermiştir. halbuki başbakanın mitinginde 3 hilallı bayrakları gördükce mhp yi tekrar sevmiştim.lakin yine chp ve çapulcu takımına destek verdi. tehe end mhp.bu ülke böyle başbakan görmedi en büyük milliyetci başabakan.

Avatar
ASEEV 2013-06-19 08:42:07

GECE 10 DAN SONRA YATTTA UYU.

Avatar
Gazi 2013-06-18 12:10:29

Bu gün seçim olsa gine MHP ye bütün aşiret ve akrabalarımızla oyumuzu vereceğiz. PKK ile vatanımızı paylaşanlara ,müzakere edenlere değildir herhalde.

Avatar
Harun Köse 2013-06-16 15:39:41

arkadaşlar "YEREL SEÇİM"yazıyor başlıkta,BELEDİYE BAŞKANLIĞI YANİ!!akp belediyesi adına "MUSTAFA POYRAZ diyorlar KISACASI" belediye başkanı olarak ne yapmış bu zamana kadar!genel seçimde git istediğin partiye ver,yerel seçim farklı,bunu kavrayın artık!!ceketi koysa akp alırmış!bu kafada olduğumuz için yollar yamalı,gece 10 dan sonra dolmuş yok!bir tane caddesinden başka çarşısı yok vs.hizmet yok bunlar küçük şeyler belki ama bizim onlar bile yok hala!

Avatar
ÇILGIN 2013-06-16 12:19:46

TÜRKLÜK BAŞKA ŞEY TERÖRİZM BAŞKA ŞEY SEN BUNU O KALIN KAFANA Bİ SOK İSTERSEN

Avatar
misafir 2013-06-16 12:09:05

kmaraş artık gözünü açmalı,ak parti iyi olabilir ama kmaraşta iyi degil bence anketlerede inanmam inanmayında çelmek için yapılır italya politikasıda böyledir bi tane bakanın yok kaç dönemdir farkına varalım ya kamaraşada bi kayseri bi antep vs gibi deger verilip gereken herşey yapılmalı otabanlar çevre hastenesi antepe gitmemeli nedenmi çünkü onlar siyaseti iyi yapıyor her dönem kaçar tane bakanları var bu böyle olcaksa hep bence ak partiye bi ihtar vermek lazım tebi bence bu saygılar

Avatar
servet46 2013-06-15 20:52:42

buşuna üfürmeyin akp ceketini koysada alacaktır maraşı.

Avatar
ibo 2013-06-15 18:34:45

ahmet ne diyorsun ya sen şehit haberi gelmemiş olum adamlar yapılanmak için çekiliyoruz diyip kandırıyor bu süreç zarfında sonra görürüm şehit daha çok verirsek hiç şaşma anlıyormusun beni sonuna kadar MHP

Avatar
ibo 2013-06-15 18:31:22

ahmet babacan şehit haberi gelmiyor doğru ama asker araziye çıkmazsa şehit verilmez süreç boyunca araziye çıkılmayacak terör çekildimi sanıyorsun nerde çekildi pkk 1978 de kürdistanı kurmak için kuruldu sen adamlara devlet verdinmi yok terör bitermi peki biter nasılmı mücadele ederek herkese emir verilecek ya bitecek ya bitecek gör bakalım ozamn sonuna kadar MHP yi destekliyorum bu ara

Avatar
misafir 2013-06-15 17:14:51

bundan öncede vermemişsinizdir kesin

Avatar
gülmu 2013-06-15 16:33:08

sonunna kadar mhp

Avatar
ahmet 2013-06-15 16:12:17

sonuna kadar AKP sayın gazi rahat şehit haberleri gelmediği için rahatsızmı oluyorsun

Avatar
DRY 2013-06-15 15:16:57

TEPKİ İÇİN AKP

Avatar
Gazi 2013-06-15 12:52:34

K.Maraş için yapılan anket sonuçları yanlış. İnsanların gözü açıldı bir porsiyon Lahmacuna,on çuval kömüre, bir koli yiyeceğe,elli tl harçlığa kimse oyunu satmaz sanırım. Memleket PKK ya pazarlanıyor,bu hainler söz sahibi oluyor,TC ortadan kalkıyor,Türk bayrağını taşıyanlar karakolluk oluyor,Türküm demek suç oluyor,Devlet kuruluşları tek tek yabancılara satılıyor. Şütçü imam ve şehitlerimiz kalksa K.Maraşın yüzüne tükürür.

Avatar
Gazi 2013-06-15 12:19:25

Yapılan anket yanlışların yanlışı. Biz ailece,sulelece yemin ettik AKP ye artık oy vermiyeceğiz. Vatandaşın gözü açıldı, Kömürümüzde var harçlığımızda satılık oyumuz ,vicdanımız,namusumuz yok artık.

Avatar
misafir 2013-06-15 12:15:06

bu devirde hz ömer gibi yönetici bulmak zor en azından onun 50 de 1 çalışma şevkini taşıyan biride olsa kafii

Avatar
misafir 2013-06-15 12:13:38

halen temennim € inşallah akp için ama poyrazın gitmesi lazım... hep tersine esti poyraz artık rte bu işe el atması lazım k.maraşımız her şeye layık

Avatar
şeref 2013-06-15 11:53:38

geşmişte alınan oylara göre önlerini görmeye çalışanlar yanılıyor.on yılda çok şey değişti.önlerine bakarak karar verenler daha doğru yapmış olacaklar.sürekli ak partinin geçmiş oylarını konuşarak insanların yeni farklı düşünmelerine çelme atıyorlar.kurt ağzı bağlar gibi yapıyorlar.ama artık maraşta kur hücuma geçmeli,yoksa dağ bayır çakal aldı.yoksa MHP maraş ta ak parti ile ortak mı çalışıyor.bunun böyle olmadığını göstemeliler.yeni bir ittifak için çalışmalılar.otlak arayan sürüye karşı aslanlar ekip çalışmalılar.

Avatar
misafir 2013-06-15 10:08:45

Allahım olmazzz!

Avatar
maraş 4646 2013-06-15 10:03:23

aslıda değerli hemşerilerim hepiniz haklısınız yüzde 70 i koyun olan bir memleketten fazla birşey beklemek tamamen aptallık olur aman uyanmayın yoksa sizi kim güder

Avatar
reis46 2013-06-15 09:06:21

ben bu anket olayına inanmıyorum arkadas hıkaye türkiye geneli de kmaras anketıde mhp ruzgarı var marasda yukselecek akp dususde bence eskidendi o

Avatar
misafir 2013-06-15 08:54:26

Bu tür anketlere pek inanmıyorum ama. Bu kadar koyunun olduğu yerde ankete bile gerek yok

Avatar
ali46 2013-06-15 08:12:35

Akp belediye başkanı m.poyraz olsun kaldırım yapmaktan milletin sorunlarına çözüm olamıyor bu memlekette akp den ..........yıde aday göstersen o aday seçilir.Burda akp nin millete hizmet edecek kişileri aday olarak belirlemesi gölkent projesi bir fiyasko hani sosyal belediyecilik bu şehirde insanlar özel sektörde asgari ücretle yaşamaya çalışıyor.

Avatar
misafir 2013-06-15 00:18:21

% 56 azmış be en az % 80 olmalı k.maraşlı bilir kimin çalışıp çalışmayacağını

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191