MHP Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tahir Akgemci

MHP Kayseri'de düzenlediği programla bazı illerin belediye başkan adaylarını açıkladı.

MHP Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tahir Akgemci

MHP Kayseri'de düzenlediği programla bazı illerin belediye başkan adaylarını açıkladı.

02 Kasım 2013 Cumartesi 21:47
MHP Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tahir Akgemci
MHP'nin illerdeki belediye başkan adaylarını açıkladığı programda Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayını da açıkladı.

MHP'nin Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Prof. Dr. Tahir Akgemci. 

MHP'nin 9'u büyükşehir, 15'i il olmak üzere toplam 220 belediye başkan adayı kamuoyuna tanıtıldı.

MHP'nin ikincisini düzenlediği Aday Tanıtım Toplantısı, Genel Başkan Devlet Bahçeli'nin katılımıyla Kadir Has Kongre Merkezi'nde düzenlendi.

220 büyükşehir, il, ilçe ve belde belediye başkan adayının tanıtıldığı toplantıda açıklanan büyükşehir belediye başkan adayları şöyle:

-Bursa: Kadir Koçdemir

-Denizli: Ali İpek

-Diyarbakır: Ömer Bozyaka

-Eskişehir: Kadir Çalışıcı

-Gaziantep: Mustafa Erzin

-Kahramanmaraş: Tahir Akgemici

-Kayseri: Mustafa Özsoy

-Mardin: Nuri Sertaç Güler

-Van: Mustafa Alkoç.

Tahir AKGEMCİ kimdir?

1955 yılında Kahramanmaraş'ta dünyaya gelen Akgemci, lisans eğitimini Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi'nde, yüksek lisans eğitimini Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde, doktorasını ise yine Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı'nda tamamladı. Çeşitli tarihlerde Selçuk Üniversitesi Niğde Eğitim Yüksek Okulu Müdürlüğü, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekan Vekilliği, Selçuk Üniversitesi Kadınhanı Meslek Yüksek Okulu Müdürlüğü, Selçuk Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Müdürlüğü ve Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü görevlerini yürüten Akgemci, 2010'dan buyana Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığını yapıyordu. Tahir Akgemci evli ve 3 çocuk babası.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MÜZEYYEN TOPALAN (GEDEMEN) 2014-01-29 00:30:49

değerli sınıf arkadaşım (ticaret meslek lisesi 3 sınıf) bilbordlarda resmini görünce çoook mutlu oldum ve gurur duydum. canı gönülden destekliyorum ailemin ve doslarımın oyu
iyşallah senin olacak.çünkü seni efendi ve dürüst bir insan olduğunu biliyorum.internet sayfanı izlediğimde hiç değişmediğini gördüm.Bunlar bu zamanda çok bulunmuyan şeyler ALLAH'ım yolunu açık etsin.ALLAH'ım utandırmasın.Diğer sınıf arkadaşlarımızlada (bayan)herzaman görüşüyoruz hepimizin duası seninle.

Sevgi ve saygılarımla

Avatar
ali bozkurt 2014-01-10 10:34:11

sayın başkanım sana bozkurtlar olarak desteğimiz tam başarılar inşallah hayırlı olur

Avatar
FEVZİ 2013-12-30 16:06:52

hocamı ankara' daki öğrenciliğinden tanırım.pırıl pırıl tertemiz bir insan.O temizliğini kahramanmaraşa da yansıtacağına inanıyorum.Selçuk üniversitesinde yaptıkların geleceğinde teminatıdır.Allah yardımcın olsun.Fevzi KARPINAR

Avatar
ÖMER SADİ 2013-12-12 16:52:40

MHP ADAYI SAYIN AKGEMİCİ DUALARIM SENİNLE...ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN....MARAŞIN ARTIK İYİBİR BELEDİYE BAŞKANINA İHTİYACI VAR...

Avatar
Kağan 2013-12-09 16:35:11

Bütün adaylardan kat kat üstun maraşa güzellıkler katacagından emınım.yüksek lısans yaparken tanışmık hocayla maraş maraşlı sevdalısı.hayırlı olsun.

Avatar
Cengiz 2013-12-03 11:50:18

Allah'ım hayırlı uğurlu eder inşallah başarılr

Avatar
hakan 2013-12-03 09:51:14

Selçuk üniversitesinde yaptıkları ortada, hocam allah hayırlı etsin.Türk halkına yakışır türk akademisyen seçimlerde k.maraşımız ne kadar türk ve duyarlı göreceğiz..Allah yardımcınız olsun

Avatar
hakan 2013-12-02 18:06:42

Hayırlı olsun...

Avatar
ejder uz 2013-12-01 23:17:40

mhp ye başarılar sayın başkanım türkolu seninle gurur duyuyorum...

Avatar
Ali Akgemci 2013-11-30 20:16:48

Siz memleketimize yakışır sınız

Avatar
Ali akgemci 2013-11-30 20:13:56

Hocam sizi seven çok yorumlardanda anlaşılıyor.siz bizim gurur kaynağımızsınız.sizi k.maraşta başkan olarak görmek bizim için memleketimizin mutlu yarınlara ulaşması demektir Allah sonunda yüzümüzü hayırlısıyla güldürsün Allah'a emanet olun

Avatar
A.ALTUN 2013-11-29 15:48:35

Büyük şehre büyük başkan istyoruz.Duruşuyla, yaşamıyla, başarılarıyla, bizleri yansıtacak birlere yatmayı değil koşmayı öğretecek büyük hoca!Size tüm halk olarak çok güveniyor ve seni hiç bir zaman yanlız bırakmayacağız.Siz ve biz öğrencileriniz önce büyük kahramanmaraşı büyük şehir yapacağız, sonra güçlü türkiyenin güçlü bir ve diri tek ili yaparak başarılarla dolu kahraman dedelerin torunlarının yine nasıl bir kahramanlık ve başarı destanı yazdığını tüm insanlara göstereceğiz.Büyük türkiyeye ''Titre ve kendine dön'' diyerek şehrimize başarı destanı yazacağız.Allah yar ve yardımcımız olsun...

Avatar
alican 2013-11-26 19:02:51

soze soyle baslayım ıns buyuk sehrımız ıcın en hayırlısı olur. bızım basımıza uc hılal gecerde butun sıkıntımızdan kurtuluruz ın halk olarak en buyuk ısdeyıyımız bu

Avatar
SÜLEYMAN GÖZÜBÜYÜK 2013-11-25 18:21:21

MHP Lİ OLMAK AYRI BÜYÜK BİR DÜŞÜNCELİ OLABİLMEKTİR BEN BATIKÖYLERİN AKIN AKIN MHP YE GECİŞİNİ İZLİYORUM VE GURURLANIYORUM TAHİR AKGEMCİYİ DEREBOGAZI KÖYÜNE DEVATTE BULUNUYORUM BUYURUN BAŞKANIM GELİN.

Avatar
MEMMEEDE 2013-11-11 10:10:04

Memmeede yorumluyor, büyük şehir belediye başkanlığı yakışır edeme.Şimdiye kadar maraşımıza böyle donanımlı bir belediye başkan adayı gördük mü,görmedik o halde fazla düşünmemize gerek yok birde prof. denemek gerekir,Madem ki işini gücünü bırakıp Maraş belediyesini yönetmeye talip olmuş .Bizlerde hemşerileri olarak ona bu fırsatı verelim.Herkese selamlar,Allaha emanet olun.

Avatar
ilhan bozkurt 2013-11-11 00:59:28

baskanimizi yurekten kutluyor secimlerde kahramanmaras in MHP nin oldugunu gosterecegiz insallah.Kahramanmaras sizinle gurur duyuyor

Avatar
NEJDET ŞAHİN 2013-11-09 13:23:45

Aslen Kahramanmaraşlıyım şu anda Bursada ikamet ediyorum,zaman zaman memleketimize gidiyorum yıllardan beri memleketimizde hiçbir değişiklik olmamış.Menleketimiz çağın gerisinde kalmış,hemşerilerimiz başka illeri gezerek bu geri kalmışlığı anında fark edebilirler.Tahir Akgemci yi çok yakından tanırım, çok çalışkan herşeyden önemlisi çok dürüst bir vatan sevdalısı,Kariyerli tuttuğunu koparan Maraşımızı büyük köy olmaktan kurtaracak ,Gerçek büyük şehir yapacak kişi olduğuna inanıyorum.Halkımız artık istismara dur demeli şapkasını önüne koyarak işi ehline teslim etmelidir.Saygılarımla

Avatar
eskiakpli 2013-11-07 15:19:17

Ne mutu türküm ve türkdüşamanlarına bundan sonra oy yok oyum mhp

Avatar
mustafa haşimoğlu 2013-11-07 14:18:44

Aslen,K.Maraşlı olup Ankara da yaşıyorum.İktidar partisinin belediye başkanı olmaktan ziyade,çaplı ve donanımlı,düzgün adam olmak daha önemli.Misalmi,Isparta belediye bşk. ikinci örnek,Beypazarı eski bşk.Sn.Mansur YAVAŞ.Örnek çok,Sn.POYRAZ ın çalışmalarını da izliyorum,iktidar dan olmasına rağmen,K.Maraş ın son 10 yılı kayıplarda.Sn.Tahir hoca yı iyi tanırım,düzgün adamdır.Şahsım,Sn.Bahçeli nin,Ankara ya aday göstermekten imtina ettiği,Sn.Mansur YAVAŞ ın ekip arkadaşıyım.Belediye seçimlerinde siyasi partilerden daha önemlisi adayların kapasiteli olup olmadığını bilmek gerek.Saygılarımla...

Avatar
ömer46 2013-11-07 10:10:36

Alperen sen biraz yanlış kelimeler kullanmışsın. olmaz kardeşim bir ülkücüye yakışmaz. biz insanları yanlışlarından döndürmeye çalışmamız lazım.

Avatar
cabbar 2013-11-05 13:24:10

alperen senin beynin yeter bize yani Kahramanmaraşlıya hem beyinsiz at gözlüklü diyeceksin ondan sonrada oy isteyeceksin oy yerine ne alacağını sen biliyorsun

Avatar
Alperen 2013-11-05 12:59:41

K.Maraş seçmenleri at gözlüklerini çıkarıp etrafa baktığında karşılarında iyi bir Belediye Başkanı adayı olduğunu göreceklerdir. Ama nerede o bakan gözler ,nerede o akıl,beyinlerki?

Avatar
mehmet 2013-11-05 11:27:15

yeter artık koyun denmekten sıkıdım oyum mhp bu sefer

Avatar
cabbar 2013-11-05 09:51:34

tahir akgemci hayırlı olsun ama ben vermeyi düşünüyordum partisi MHP liler bizlere evet oyu verdiğimiz için apdal dediler akp ye oy verdiğimiz için koyun sürüsü dediler makarnacı dediler kömürcü dediler hakaret ettiler şimdi bu yüzden oy vermeyeceğim

Avatar
ede 2013-11-05 09:22:54

hayırlı olsun sayın hocam

Avatar
gerçekçi 2013-11-04 15:35:58

TERCİH doğru mu halk karar verecek.... Ama MHP maraşta bu mantalite ile şansı yok... NE KADAR ADAY İYİ OLURSA olsun . MARAŞTAKİ AKP SAPLANTISINI YIKMAK ZORR.... önce bu konunun analizi yapılmalı.

Avatar
amet 2013-11-04 15:33:18

ya hizmet mizmet yalan bunlar.akşam evde bir tas çorbamız var mı var bu yeter.hafta sonuda parkımıza gidersek tamamdır. ALLAH razı olsun ak partimizden.teknoloj. gelişme bizim neyimize maraşlıyız biz amişiz topluca. (amiş:amerikada teknoloji kullanmayan bir kesim)

Avatar
murat 2013-11-04 14:55:31

işte bu be biz böyle bi başkan a hasret kaldık arkadaş

Avatar
KONYALI VATANDAŞ 2013-11-04 12:31:55

Konya'da yaşayan bir insan olarak; Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcılığı görevinde bulunan Sayın Tahir Akgemci'nin Kahramanmaraş Belediye Başkanlığına aday olduğunu Basından ve Konya Gazetelerinden ilk duyduğumda KONYA ADINA ÜZÜLDÜM ,KAHRAMANMARAŞ ADINA SEVİNDİM. Konya Akademi Dünyasına ve Selçuk Üniversitesinin Türkiye'de en iyi 25 üniversitesi arasına girme başarısında çok büyük payı olan Tahir Akgemci Hoca ,Konya'da büyük başarılı çalışmalarda bulunarak gerçekten Anadolu'nun ve Kahramanmaraş'ın KAHRAMAN BİR EVLADI olduğunu ispat etmiştir. Umarım Kahramanmaraş Halkı bu insanı keşfeder.

Avatar
Kahraman46 2013-11-04 09:13:09

Kahramanmaraş inşaalah MHP.li Tahir Akgemci ile Büyük köylükten kurtulur, büyük şehir olur

Avatar
Mypyshical Charisma 2013-11-04 08:20:24

Sizin gibi birine yakışırdı ancak buda zaten söz sırası sende Kahramanmaraş artık uyan yeter ampulu patlatacağız Allah'ın izniyle bu seçim

Avatar
osmanlı torunu 2013-11-03 23:37:09

yolunuz açık olsun başkanım elimizden geleni yapacaz bu sefer mhp haydi maraşlı çık kabugundan

Avatar
Ökkeş Özden 2013-11-03 23:19:52

Sayın hocam senin ismin kariyerin yeter azcık aklı olan varsa oyunu tabi ki sana verecektir ama bizim milletimiz biraz koyundur umarım artık uyanırlar

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-11-03 22:42:40

Maraş kahramanını bekliyordu. İşte maraşı ayağa kaldıracak kahraman. Sıra sende maraşlı. Aldanma ve kandırılmaya son ver

Avatar
hacı hasan 2013-11-03 22:04:23

allah yolunu açık etsin sayın hocam,,,inşallah bu kez kahramanmaraşta mhp ile sizlerin hizmeti sayesinde kahramanmaraş kendine yakışan yerini alacaktır.

Avatar
maraşlı 2013-11-03 19:57:25

artık iş yapan lazım kaldırımlara yeter adam 2 şey yapsa çok görülüyor hangi çağdayız taş devrinden gelenler neyse birşey demiyorum siz kaldırımlara bakabilirsiniz söz yok demi bi bakın ya dikkat edin ya istasyon mah. mesela adam asvalt döktü ne yaptı üstünede kaldırım taşı yaptı ne gerek vardı ne kadar masraf çok acıyorum inşallah iş yapan gelir. tmm allah razı olsun kahramanmaraş biraz güzelleşti

Avatar
akgemcici 2013-11-03 18:46:54

ak parti ve refah parti zihniyeti k.maraşı tabelada büyükşehir görünürde köy yapmıştır(yalan mı?)...buna dur demenin yolu akp ye en yakın rakip mhp dir...oyum akpartiye değil akgemciye olacaktır...hayırlı olsun

Avatar
ccc 2013-11-03 15:42:36

devlet bahçeli kendi aday olsa maraşa yine alamaz=)))))

Avatar
mehmet poyraz 2013-11-03 15:22:00

ben mhp ye oy vermedim ama görünen o ki artık başka çare kalmadı tek sahip çıkacak mhp kldı haberiniz ola

Avatar
ökkeş 2013-11-03 13:53:04

Maraşta hangi partiden kim başkan olursa olsun umrumda değil ahdım var Bu adamı tanımıyom ama 10 oyum var helali hoş olsun. Bahçelinin dediği gibi asgari ücretliyim alacam odunu kömürü basacam tokadı... kimse gelipde başka birisi asgari ücretlinin durumunu düzeltecek mi demesin bu kötünün iyisidir. 10 senedir iktidar açtırmayın benim ağzımı.

Avatar
has maraşlı 2013-11-03 13:31:42

dogrudur tanıyan yok oy yok diyorsunuzda tanıdıklarınızda ortada kaldırım mustafa yaptıklarıda ortada bu kafayla daha çok kaldırımlarda yürürsünüz siz.

Avatar
memo 2013-11-03 13:07:55

bekleyip gormek lazim.projeleri nelerdir? ama akpartiye tokat atmak icin buyuk firsat.

Avatar
gerçek maraşlı 2013-11-03 13:05:54

Sn Tahir Akgemci hakkında yorum yapan arkadaşlara tavsiyem önce kim olduğunu araştırın sonra yorum yapın bu memleketten binlerce akedemisyen çıkarmıştır bundan iyi hizmet mi olur.Üniversitemizde ders veren hocaların çoğu Tahir hocanın öğrencisidir.

Avatar
nfk 2013-11-03 12:53:41

Herkesin tanıdıkları ne iş yapmış ki bu memlekete.En azından Konya da yaşadığından belediyeciliğin ne olduğunu biliyor.Tahir Hocanın ne kadar Maraş sevdalısı olduğunu tartışmaya bile gerek yok. Maraş için bir şans bence Tahir Hoca.

Avatar
ng 2013-11-03 12:14:57

herkesin tanıdığı mahçiçek ten şimdi ki belediye başkanından iyidir arkadaşlar.En azından konya da yaşadığından belediyeciliğin nasıl yapıldığını bilen biri.

Avatar
emir han 2013-11-03 11:20:20

peki kardeş bir AK partili olarak soruyorum sana 10 seneden beri Mustafa Poyrazın yaptığı hizmet ne.ayrıca Tahir Akgemci yide araştırdığım kadarıyla söyleyeyim sana: akademisyen, eski yeminli mali müşavir, eski Selçuk üniversitesi rektör yardımcısı ve eski denetmendir.en önemlisi Maraşta Ak partinin Mhp ye karşı ezici üstünlüğünü bilerek rektör yardımcılığını bırakarak(Türiyede sadece 300 tane vardır) bir MARAŞ sevdalısı olarak aday olan bir kişidir.

Avatar
kaan46 2013-11-03 11:20:15

başkan adayı anlaşılan o ki liseyi bitirim maraşdan gitmiş.maraşın sokalarını caddelerini bile nasıl oldugunu bilmez. yıllar önce gittidği için der ki maraş çok gelişmiş bana bir şey kalmamış der . birşeyde yapabilirmi seçilibilirmi hepsi soru işareti bekleyelim.... görelim...

Avatar
kemal 2013-11-03 11:16:20

oyum sana seni tanımıyorum ama akp li adaylardan bin kat iyi olabileceğini düşünüyorum.

Avatar
MEHMET TOGAY 2013-11-03 11:11:45

hayırlı ugurlu olsun bu demek oluyor ki mhp marasda esecek akp kafa tutacak denılıyo.gelin bile ata binmiş ya nasip demiş.imkansızmı hayır zormu zor olabilirmi olur halk degisim istiyor.projeler ve yaklasım tarzı onemli ama sunu unutmayalım MHP li beledıyeler cok basarılı dısarda calısıyo kısaca.KMARAS DA AKP KAFA TUTMAK HER BABA YİGİDİN HARCI DEGİL AMA MHP BENDE VARIM DİYOR.MHP YÖNETİMİNE İLBASKANINA BELEDIYE BASKAN ADAYINA BASARILAR.

Avatar
maraş sevdalısı 2013-11-03 11:08:33

öncelikle genel seçimlerde Ak partiye oy veren ve Tahir akgemciyi araştıran biri olarak yazıyorum. belki Maraşın köylerinde yağ-kömür yardımı yapmadığı için veyahut Maraşı kaldırımlarla donatıp,sadece milletin dini görüşlerini istismar edip ve sonrada Maraşımıza hiç bir hizmet yapmadan 10 sene geçirmediği için tanınmayabilir. artık belediye seçimlerinin parti seçimleri olmadığını kişiye göre verilmesi gerektiğini düşünüyorum ve söylüyorum.bu düşünceme kanıt olarakta 10 seneden beri Mustafa poyrazın yaptığı hizmetleri gösteriyorum (varsa)

Avatar
durdu 2013-11-03 10:20:54

Adam gibi adam 0 yerli Kahramanmaraşlı soyu belli sonuna kadar destek tam destek Tahir Beye

Avatar
seruven27 2013-11-03 09:26:28

ak parti milletvekillerini cokmu tanıyon

Avatar
seruven27 2013-11-03 09:24:17

poyrazı tanıyonda ne oluyo

Avatar
ali 2013-11-03 08:57:45

Kahramanmaraş halkı kıymetini bilirse kahramanmaraşa Rabbimin bir lütfudur, bu şehir bir adam görsün (ortalık münafık ve riyakar dolu, haaa birde paraya tapan putperestleri unuttum)

Avatar
şaka şaka 2013-11-03 07:39:34

Bu bir şakamı? Hiç tanınmayan,bilinmeyen birisini aday gösteriyorlar. Neymiş efendim K.maraş'ta doğmuş, çok önemli nereli olduğu. Birde okullarda müdürlük yapmış yani icra etmiş olduğu meslekte belediyeciliğe uygun bir meslek değil. Yanlış anlamayın hocamın şahsına bir sözüm yok. Ama teşkilat şaka yapıyor galiba

Avatar
öz maraşlı 2013-11-03 01:14:30

Maraşa nekadar hizmeti olmuşki,hiç tanıyan varmı.maraşa hizmeti olmayan babamda olsa oy yok kişiliğini bilmem saygımız sonsuz ama tanıyan yok

Avatar
MHP 2013-11-03 00:42:13

AKP liler ürettikleri hangi projeye kaynak aradılar ? Yalakalık ve de dalkavukluk projelerimi ?

Avatar
Maraşlı 2013-11-02 22:20:48