Nurhak Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Nurhak Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

Nurhak Belediye Başkanı Kim Olsun?

2014 yılında yapılacak yerel seçimler öncesi Haber46, Nurhak Belediye Başkanı Kim Olsun sorusunun cevabını arıyor.

17 Mart 2013 Pazar 01:07
Nurhak Belediye Başkanı Kim Olsun?
Nurhak Belediye Başkanı Kim Olsun?

Kahramanmaraş'ta merkez, ilçe, belde belediyeleri olmak üzere çok sayıda belediyelik olması nedeniyle anket sistemi değiştirilmiştir. Her belediyelik için ayrı başlıklar halinde anket yapılacaktır.

Bu haberin altına sadece Nurhak Belediye Başkanı olmasını istediğiniz kişilerin isimlerini yazabilirsiniz. Diğer belediyeler için ayrıca anket yapılmaktadır.

Anket Nasıl İşleyecek?

Sizler Nurhak Belediye Başkanı olmasını istediğiniz adayın ismini ve isterseniz neden başkan olmasını istediğinizi yorum olarak yazacaksınız.

Haber46 ekibi, yazılan tüm isimleri IP'lerle birlikte excel veritabanına kaydedecek. Daha sonra en çok yazılan isimleri, kamuoyunda dolaşan diğer isimlerle birlikte belirleyecek ve seçmeli anket düzenlenecektir.

Başkan olmasını istediğiniz kişilerin isimlerinin yanında isterseniz parti ismi de yazabilirsiniz.

Yorumlar özenle incelenecek ve hakaret, küfür, iftira içermeyen düzeyli eleştirilerin olduğu yorumlar yayınlanacaktır.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurhak 2014-03-26 19:58:28

Nurhakin Gururu Onuru için Ayakkabi Kutusu Partisinin AKP'nin Ampülünü yakmamak için oyum nurhakin yigidi AHMET AKKUSA CHP'ye !

Avatar
KULLAR 2014-03-24 16:09:28

hizmet istiyorsak NURETTİN ŞAHİN (MHP)

Avatar
KULLAR 2014-03-24 16:08:25

hizmet için NURETTİN ŞAHİN (MHP)

Avatar
meçhul 2014-03-24 16:03:29

AYHAN KAVAK diye bir başkan adayi yok ali uzun başkan adayı akp de

Avatar
NURHAK 2014-01-27 20:20:13

ali orak nurhak sevdalısı olsa nurhakkı ikiye bölmeye çalışmaz.ikilik çıkarmaz.bu ikiliği yüzünden nurhak akp ye kalırsa ömrü boyunca yaptığı vicdansızlığı çözemez.eğer nurhağı seviyorsa gitsin chp'yle birlikte çalışsın.gerçekten nurhak'ın geleceğini düşünen,gençlerini düşünen biriyse bunu yapar.

Avatar
cem 2014-01-26 13:54:54

helal size aydin insan oldugunuza inaniyyorum.....

Avatar
ali egilmez 2014-01-26 02:41:48

Halkin dogrudan yoneme katilimi saglanmadigi surece kim gelirse gelsin degisen birsey olmaz onun icin bugun halkin halkin kendi mahallesini kendesinin yonotmesi vaad eden ve bunu pratikte mahalle meclisleriyle hayat geciren hdp ve ali oraktir

Avatar
ali ... 2014-01-22 20:42:06

bence ahmet akkuş görevi ali orağa bırakmalıdır yeter artık!!! ayrıca kamil tekinin akp den girmesi hiç doğru değil! nurhak sevdalısı olan bir insan 4 yılda bir nurhaka gelmez hatta gelip yardımcı da olabilirdi ahmet akkuşa 8 senedir projesi varsa neden sunmadı ?

Avatar
KULLAR - TATLAR 2014-01-18 19:31:33

AYHAN KAVAK İLE NURHAK KAZANACAK. AYHAN BAŞKAN ÇOK SAYGILI VE SEVİLEN BİR SİYASETÇİDİR. AYHAN KAVAK KAZANIR..HAYIRLI OLSUN AYHAN BAŞKAN....

Avatar
ahmet horuz 2014-01-02 20:51:55

Ahmet akkus .cunku yoksul bir aileden gelen birisi toplumla iletisimi daha iyidir

Avatar
ÜMMET MERMER 2013-12-28 01:06:26

Yolda belli klavuzda ; AKP AYHAN KAVAK ..

Avatar
SEÇMEN 2013-12-17 23:11:55

90 YAŞINDA BİR İHTİYARIN KENDİNE HAYRI YOK . ONUN DERDİ 30 YILDIR KAYBEDİYOR ACISINI ÇIKARTACAK AMA NASİP OLMAZ ...

Avatar
ali eryilmaz 2013-12-06 00:28:37

kamil tekini desdekeyin adamda belediyecilik var tahsil var bilgi var kültür var kariyer var asillik var memleketini seven memleketine deger veren kamil tekini desdekler memleket turkiyenin parisi olur

Avatar
ferhat kesgin 2013-12-06 00:21:27

ya su adaylarin icnde kamil tekin gibisi varmi adam tam bir belediyeci memleketini seven kamil tekni desdeker

Avatar
TATLAR- KULLAR 2013-12-04 22:48:55

AYHAN KAVAK GENÇ DİNAMİK TECRÜBELİ VE TATLAR VE KULLAR BELDESİ TAM DESTEK VERİYOR PARTİYE DEĞİL BÖYLE KÜÇÜK YERLERDE ŞAHSA OY VERİLİR

Avatar
ali sezgin 2013-12-03 00:50:38

kamil tekin gibi bir sahis aslinda turkiye icin önemli bir kisi nurhakta böyle bir insan adaysa nurhak halkina piyango vurmus demektir kamil tekini partilisi partisizi seveni sevmeyeni memleketi icin oy vermli

Avatar
Nurdan Nurhakli 2013-11-27 00:49:57

Nurhak'ta belediye baskani hic olmasa daha iyi olur. En azindan bir maas eksik ödenmis olur. Bence belediye tamamen kaldirilmali Nurhak'ta. Aday listelerine baktim. Kamil Tekin, ismet Göksu ... al birini vur ötekine. Bize RTE gibi bir belediye baskani lazim. Ondan da malesef bir tane var. Yazik gercekten yazik... Elbistan icler acisi... pislik, karbon-monoksit, kargasa, düzensizlik... Bunlarin hepsini aya yollamak lazim. Orada belediye baskanligi yapsinlar. Yaziklar olsun bu insanlara ve yazik devletin heba edilen parasina, zamanina, gelecegine.

Avatar
mehmet emin erkuş 2013-11-20 15:52:32

nurittin şahin olmalı, çünkü bu adamı çok seviyorum.

Avatar
haluk tekin 2013-11-09 01:24:20

Kamil tekin

Avatar
memmet 2013-10-31 11:29:01

nurhak ilçesi konumu ve nufusu itibariyle öyle agım şahım bir hizmet gerektiren ve hizmetin olması gereken bir yer degil çünki insanları yerli yerinde bir yaşam sürmüyorlar genelde insanı hep başka şehirlerde ve başka şehirlerin belediye başkanlarının yaptıgı genel hizmetlerden yararlanmayı tercih ediyor onun için hizmet ehlini aramak biraz yanlış olur nurhagın belediye başakanı biraz çingene olacak halkın yani yerinde sayan gariban tayfasının ekmegine ortak gelmeyecek mustafa egilmez gidip çıkarları dogrultusunda harek

Avatar
NURHAK GENÇLİK 2013-10-29 22:56:08

bu mustafa eğilmez chp li değilmiydi ne oldu chp den kovuldumu acaba kendine yermi arıyor çıkar için kendini pazarlıyor arada kalmış sanırım

Avatar
mustafa eğilmez 2013-10-28 08:52:00

nurhak bir yaşam tarzıdır nurhağa bir şey yapılacaksa nasıl olduğu önemli değildir her kimdeyse gidip alırım şeytanla pazarlığa otururum çünkü nurhağı seviyorum. ama nurhağı güzelleştirmemiz lazım.

Avatar
HÜSEYİN 2013-10-27 00:17:49

AYHAN KAVAK AK PARTİ İLE ÇOK GÜÇLÜ.... CHP YE VE SEFALETE SON ARTIK YETER ARTIK BIKTIK BU BAŞKANDAN .....AYHAN KAVAK A BAŞARILAR.

Avatar
geggo 2013-10-08 17:25:15

bi bırakın allah aşkına yaaa. siz neyin kafasını yaşıyorsunuz... akepe nurhaka girecekte bizde görecez:)

Avatar
vatandaş 2013-10-04 12:08:33

Sayın başkanım Gördük ki aday adayı olarak isim yazdırmışsın. Hüseyin başkanı düşürdüğün gibi sende 4. parti ol sendende kurtulsun nurhak halkı. Kendi köyünde bile kazanamayan hangi yüzle ilçe başkanı adayı oluyorsa. Sana oy verecek Akp liye şimdiden gülmeye başladım.

Avatar
mehmet.fr 2013-09-29 17:10:46

arkadaslar chp bugune kadar ne yaptiki bundan sonra ne yapacak hersey ortada yillardir yapilan somut birsey gosterin bana .. bence akp iktidari ile hizmet gelecekir nurhagimiza .. yollardan baslayarak sosyall tesisleri kultur ve sanat etkinlikleriyle iktidari arkaniza alin keyfinize bakin derim herkese basarilar

Avatar
abdurrahman 2013-09-19 12:20:40

akp nurhak belediye başkanlığını merkezden aday gösterirse mutlaka alır. bu nedenle chpliler çok düşünler.

Avatar
mustafa 2013-09-12 09:43:33

ahmet akkuş chp den aday edilecekse yılların chp lisiyim ama olmasından olmaması daha hayırlı olur...

Avatar
ALi 2013-09-07 09:45:41

Ahmet AKKUŞ varsa benim oyum AKP'ye... Hiç olmazsa hükümetin gücünü arkasına alan bir başkan olur.

Avatar
hüseyin 2013-08-23 16:55:05

ahmet arkadaşıma katılıyorum ahmet akkuş la chp nin kalesinda kesinlikle kazanamayız geçmişte hep chp ye verdik ama ahmede kesinlikle oy yok gerekirse akp ye veririm. ama merkezden bilal çelik veya onun gibi bir adayla chp kesinlikle kazanır

Avatar
ahmet 2013-08-23 16:23:38

yillarin chp lisiyiz ama ahmet akkuşla kazanma şansimız yok yok... bilal çelik olabilir veya başka birbaşka isim olabilir

Avatar
ali 2013-08-23 12:16:00

kesinlikle chp yeni bir yüzle seçime girmeli ahmet akkuşla seçim kaybederiz

Avatar
nurhaklı 2013-08-12 02:49:52

arkadaşlar ben nurhakta yaşıyorum nedense burada aday adaylığı adı geçen arkadaşlar hep akp den olacak adayların ismi geçiyor yüzde 80 chp oylarının olduğu bir yerde sadece bu kişileri neden konuşuyoruz

Avatar
Mükremin 2013-06-11 16:28:37

belediye başkanı olmak için sıra üstü olmak lazım. daha fazla donanım ve akıl gerekli. Şu ana kadar belediye başkanı olan adaylar sıradan insanlar oldu. bu nedenle hala yerimizde sayıyoruz. Sıra üstü aday olsa olsa Abdurrahman hoca olur. Neden mi? Sadece okuluna gidin etrafına bakın, öğrenci velilerinden her hangi birisine sorun bunu rahatlıkla görebilirsiniz.

Avatar
VAHAP 2013-06-07 16:05:39

ben nurhak ta oturuyorum bu adayların adını bile hiç duymadım bizim burada duyduğumuz 3 tane iddiallı kesin aday olacak hüseyin doğan , ahmet akkuş ve ayhan kavak var burdaki anketteki isimler reklam için yazılmış sanırım

Avatar
pınarbaşı mah 2013-06-07 14:27:51

ben nurhak ta bu isimler arasında gerçek bi aday ismi göremiyorum hayali bi aday listesi veya birileri için hazırlanmış anket gibi olmuş nerde gerçek adaylar

Avatar
VAHAP 2013-06-07 12:58:56

BEN NURHAK TA OTURUYORUM BU YAZDIĞINIZ ADAYLARIN İÇİNDE HİÇ KİMSENİN ADAY OLARAK İSMİNİ BİLE DUYMADIM BU İSİMLER FORMALİTE SANIRIM ŞU AN İTİBARI İLE NURHAK TA KONUŞULAN KESİN VE İDDİALI OLARAK 3 ADAY VAR HÜSEYİN DOĞAN , AHMET AKKUŞ VE AYHAN KAVAK BAŞKA Bİ İSİM YOK ŞİMDİLİK

Avatar
yılık 2013-06-04 22:07:03

nurhaka yarışır bir adam oda mıstafa eğilmez. pratik çözümleri olan bir çocuk. her şeyi düzelteceğine inanıyorum. bu nurhakta almancıların binası dışında ne değişti aekadaşlar.

Avatar
Nurhaklı Siyaset Uzmanı 2013-05-30 09:41:13

Benim çocukluğum Nurhak'ta geçti. Otuz yılıdır elbistanda yaşıyorum fakat özümde Nurhak kanı dolaşıyor. Yine o isimle yorum yazan arkadaşıma aynen katılıyorum. Nurhak halkının inançları gerçekten ihmal ediliyor. orada yıllardır kamuoyu baskıs nedeniyle bizler İlçemizden ayrılmak zorunda kalmışışız. Demakratlık lahlarını kulahıma anlatsızlar. Amdurrahman hocayı ekinözü Milli eğitim Müdürüyken tanıdım. her hönden mükemmel bir insan ancak o adamı aday göstereceklerini. sanmıyorum. çünkü abdurrahman hoca yalan söylemeyi beceremeyecek kadar dürüst bir insan.

Avatar
YİNE O 2013-05-22 09:36:05

Nurhak halkını bilmeyenler, tanımayanlar lütfen yorum yazmasınlar, Burası yıllardır inançları ihmal edilen, sürekli oyunlarla, ergenekon zihniyetiyle belediye başkanlığı seçimi yapılan bir ilçe. ilk defa bir fırsat çıktı. her düşünceye saygı gösterecek kadar geniş pencereden bakabilen bir aday lazım ki AKP kazansın Oda abdurrahman hocadan başkası olamaz.

Avatar
gürsel 2013-05-21 14:51:41

adayımız MUSTAFA EĞİLMEZ. diğer secimde aday etmiş olsaydık 0 kazanacakmış ama ikna edemedik mustafa beyi bir tanıyın o zaman nasıl bir vizyona sahip görün

Avatar
Onur s 2013-05-21 14:35:47

Nurhak belediye başkanlığına kafası porojelerle dolu Mustafa eğilmez hocamı aday göstermek istiyoruz ben bir esnaf olarak pratik çözümleri olan birisi aynı zamanda çok konuşan değil çok iş yapacak birisi

Avatar
Mesut 2013-05-21 09:54:15

Abi AKP'nin burokrosiden anlayan. nerede nasıl iş yapacağını bilen proje uzmanı gibi düşünen , yemeyecek ve yedirmeyecek olan ve vizyonuyla misyonuyla adam gibi başkan olabilecek tek adayı var oda abdurrahman hocadır. gerisi laf, hikaye.

Avatar
hasan 2013-05-21 09:44:13

AKP başkanı Nurhakta ne yapmaya çalışıyor. Niyeti Belediye Başkanı seçmek mi? yoksa kasa, masa doldurma meselesimi. Köylü düşüncesinden kurtulup adam gibi bir adayı şu anda gösterse bu dönem mutlaka Belediiye başkamımı seçebilir. O zaman kasasıda dolar, masasıda olur. Tabi bunu anlamak için biraz kafa lazım, geniş açıdan bakmak lazım.

Avatar
Nurhaklı Siyaset Uzmanı 2013-05-21 09:32:36

Nurhak ilçesinin tek AKP adayı Abdurrahman hocadan başkası olamaz. AKP Kaznmak istiyorsa bu adamı aday yapmak zorunda. yoksa yine havayı alır. Kullardan, tatlardan çıkartacağı adaylarla en başarılı olacağı CHP, MHP nin adından üçüncü parti olabilir. Kamil tekin devreye girerse MHP Başkanlığı dahi alabilir.

Avatar
misafir 2013-05-21 09:27:40

Bizim ilçe başkanı önüne gelene Belediye başkanlığı aday ayı teklifi yapıyormuş. Sebebini fazla anlayamadım. ancak burnuma pis kokular gelmiyor da değil. yoksa ekinözü modelini mi uygulamak mı istiyor. çok aday göstereyim sonra da ben aday olayım. İyi güzelde sen burası nurhak. İlçeyi yönetecek kapasiteye sahip biriyle önüne geleni kıyaslarsan sana kim güvenecek. Nurhak merkezdeki halkın u'i akraba olan Abdurrahman hacayı kiminle kıyas edebilirsin a akıllım.

Avatar
Emirhan 2013-05-17 16:21:33

Arkadaşlar Mehmet ASLAN dediğiniz adam AK PARTİ' den sırayı garanti etmese hiç adayım demezdi. Bence sırayı buna verecekler. Çünkü gördüğüm kadarıyla koca bir belde de karşısına aday dahi çıkmadı tatlarlı herkes o adamı destekliyor.Çevresinde çok sevilen biri deniyor.

Avatar
misafir 2013-05-16 12:31:25

Nurhak AKP adayı Abdurrahman hoca olmalı

Avatar
Öğrencileri 2013-05-16 06:37:30

Mustafa eğilmesinde nurhak belediye başkanlığına seçilmesini istiyoruz

Avatar
Öğrencileri 2013-05-16 06:36:39

Nurhak belediye başkanlığında Mustafa eğilmez hocamıda görmek istiyoruz bütün öğrencileri bu zamana kadar mezun ettiği öğrenciler hocamı destekleyecek. Kullar tatlar barış nurhak merkez hocamızı istiyoruz

Avatar
hasan tepe 2013-05-15 15:23:28

Kemal Şahin hem duruşu hemde brokrasi tecrübesiyle nurhak belediye başkanlığına yakışacağını düşünüyorum

Avatar
misafir 2013-05-13 10:06:08

ankete göre aday gösterilseydi. şimdiki Elbistan Vekili Mahir Ünal olmazdı. Çünkü Aday adaylarında ismi bile yoktu. Gerçi Adam tüm aday adaylarından iyidir. Ancak aday adayı değildi. Seçim anketinde İsmi olmayan Abdurrahman hocada bölyle olabilir mi?

Avatar
Halil ... 2013-05-10 15:33:03

Nurhak ilçesi konumu itibariyle çok özel bir yapıya sahip. ancak yıllardır çalışkan, işini bilen bir başkanları olmadı. Bu konuda belkide başkanlar haklı. çünkü seçime harcadıkları paradan dolayı elleri kolları bağlanıyor. ben bir dönem aday oldum ancak kazanamadım. Hala o dönemden kalan maddi manevi sıkıntılar yaşıyorum. bu nedenle kesinlikle adaylığa sıcak bakmıyorum. ilçemizi PKK başkentliğinden bir tatil kentine çevirecek bir başkan lazım diyorum. İnsanları yönlendirmek istemiyorum; ancak ilçe merkezinden ve ak partiden olmalı tecrübeli, Abdurrahman hoca gibi işinin ehli olmalı diyorum.

Avatar
Ahmet 2013-05-10 12:40:18

arkadaşlar atalarımız "yiğidi öldür hakkını batal etme" derler. gerçekten ben bir CHP'li olarak ilçemizin belediyesi konusunda sınıfta kaldığını düşünüyorum. bu seçimde ben oyumu ilçe merkezinden AKP adayına verbilirim. bir dönemde onları deneyelim. adamlar yanlarını hükete dayayıp iş iş yapıyorlar. Abdurrahman hoca veya aliuzun bu işte uzman gibi duruyorlar.

Avatar
Fatih 2013-05-10 12:14:43

Nurhak belediye anketinde Neden Abdurrahman döner yok
olsaydı sanırın ençok oyu o alacaktı. Lütfen ilgili kişilere duyurulsun

Avatar
fatih 2013-05-09 09:31:03

Nurhak ilçesine bir aksaçlı lazım oda şüphesiz Abdurrahman hoca olmalı

Avatar
misafir 2013-05-08 16:11:04

gardeş iyide artı şu ağalardan kurtulsak. birazda halkın içinden bir başkan seçsek iyi olmazmı. mesela Abdurrahman döner Ali uzun gibi.

Avatar
misafir 2013-05-08 16:09:00

çok doğru yorumunuza katılıyorun ancak bu kişi İlçemize gelir mi? sanmıyorum. o halde Ekinözünde milli eğitim müdürleri arasında en çok sevilen bir adam adam gibi bir adam oalan Aburrahman hoca olmalı.

Avatar
mehmet 2013-05-08 15:57:26

arkadaşlar lütfen hakkını yemeyelim memet aslan beyi yakinen tanıyorum insani yönü gerçekten çok iyi ancak Nurhak ilçe belediye başkanlığını taşıyacak kapasiteye değil. Ali Uzun veya Abdurrahman Hoca allah var çok iyi olur diyorum.

Avatar
MİSAFİR 2013-05-08 11:39:50

BEN NURHAKLI DEĞİLİM AMA ARKADAŞLAR ORTADA BİR GERÇEK VARKİ BUNU EN İYİ YAPACAK OLAN KEMAL ŞAHİN BUNU KİME SORSAN DÖRT DÖRTLÜK YAPAR DERLER AİLECEKTE SEVİLEN İNSANLAR MURAT ŞAHİN KARDEŞİ VAR ODA OLABİLİR..

Avatar
Murat 2013-05-08 10:23:37

kardeşim mehmet aslan sadece tatlar için belediye başkanı olmayacak, kullalı ölse bu adama oy verir mi? asla NUrhaklı verirmi Asla kasaba mantığını atalım lütfen. biraz daha geniş açıdan bakaılşı bizim bu seçimde belediye başkanlığını almamız lazım tek şansimız ilçemiz merkezinde Refah partisinin ilk kurucusu Abdurrahman hacadır.

Avatar
Murat 2013-05-08 10:20:39

Nurhak ilşçemizde belediye başkanlığı seçiminde öncelikle halk ve ilçe başkanları daylardan para beklentisine girilmemeli. örneğin 100-200 bin tl harcayan bir aday belediye başkanı olunca harcadığı parayı kurtarmak için planlar yapıyor. Yani halk için yapılması gereken projeleri ister istemez harcadığı paranın kurtarılmasına çevriliyor. ilçe Başkanları aday adaylarını yolunacak tavuk misali görmememli. bu dönemde merkezden olabilecek bir aday Abdurrahman Döner gibi karekterli bir adam olursa ben kesinlikle Ak partinin ezici bir üstünlükle kazanacağınndan düşünüyorum. Ancak herkes fedakarlık yapmalı. Abdurrahman hoca merkezden en az 1500- 2000 oy alır, dıyorum isteyenle iddaya varım. ama adamlar yenilmeye doymuyorlar, bir önceki seçimde olduğu gibi %1 kazanma ihtimali olmayan Mehmet Aslan'ı ön plana çıkarmaya çalışıyorlar. neden çünkü mehmet aslan ben başkanluk için 500 bin lirayı harcamaya razıyım diyor. sanırım kurtlar kokuyu sezmişler...

Avatar
zübeyir 2013-05-08 10:00:36

kardeşlerim aklınızı başınıza alın merkezden abdurrahman hoca gibi elinizde bir adamvar değerlendirin bu defa şu belediye başkanlığını alalım

Avatar
Saliha Göksu 2013-05-08 09:44:30

yorum yapan insanlara bir göz atınca sanki bir kişi tüm yorumları yapmış gibi, bir aday tek kişilk gibi bence ak parti adayının maneviyatı güçlü olmalı, aksi halde tatlarlılar ve kullarlılar asla oy vermez. vizyonu olmalı mesela mesleğinde en tepede olmalı, misyonu olmalı bugüne kadar tatlardan iki dönem başkan seçildi akıp giden suyun önüne bir türbün yerleştirecek kadar düşüncesi olanı seçemediler. plan ve projeleri olmalı bakan adayının ben fikri benim düşünceme uygun olmasada bir kişi aday olursa ona butlaka oyumu bu kez Ak partiye vereğim. bu kişiyi ilçemize tayini çıktığı gün tanıdım. okulumuza müdür olarak atanmıştı. ilk cümleesi şu olmuştu. ben bu okulu yeniden yaptıracağım. şu anda okul yeniden yapılıyor. bu tip kişiler bence işlçemiz için bir fırsattır lütfen değerlendirelim. kim mi daha önce milli eğitim müdürlüğü yapan özel okullarda da çalişan Abdurrahman döner.

Avatar
Hüseyin Döner 2013-05-08 09:26:06

Merkezde Milli eğitim müdürlüğü yapmış yazana çizen bir kaliteli bir aday varken memet aslan gibi bir öğretmeni aday gösteren adamdan daha cahili ancak köylü mantığına saplanan cahil, mutaassup kişiler olabilir

Avatar
Fadime gedik 2013-05-08 09:21:53

tamı nabza göre şerbet. verilmiş adan her yöne dönüyor. tam politikacı değilmi.

Avatar
Fadime gedik 2013-05-08 09:20:18

Ak partili arkadaşlar herhelde hayal görüyorlar, sizce bukalemum gibi renk değiştiren ve esen rüzgarın yönüne göre değişen insana merkezden oy çıkarmı, mehmet aslanın aday olması durumunda ak parti yine 4. parti olarak seçimden çıkar tahminim. Nurhak tarihinde kullare tatlarlıya, nurkhaklılar beldelerden çıkacak bir adaya ölseler oy verirlermi. Öncekşi başkanlık adayımıda çok hayal görüyordu. kazanmak istiyorsanız merkezden aday çıkarmak zorundasınız. bunu aklınıza koyun. Adayınızda Abdurrahmanhoca olmalı. adamda ne ararsanız var. yazar mütefekkir. hiç yıpranmamaış bir kişi.

Avatar
ali maden 2013-05-08 09:12:54

bence Nurhak halkına gerçek belediyeciliği öğretecek bir başkan olmalı. karekterli, tuttuğunu koparan planlı ve pojelerle ilçemizi ihya edecek bir başkan olmalı. bu kişinin adı bana göre Abdurrahman Döner veya Ali Karaca olmalıdr diyorum

Avatar
Bilal 2013-05-04 23:28:14

Bence Nusaybinli H.Kenan İZGİ olsun.diyorum.ADALET BABA GİBİ.

Avatar
nurettin 2013-03-29 13:43:07

tabiki memet ASLAN eğtimi kültürü beyefndi duruşu siyasetci duruşu konuşma üslubu il geleceği gören gabiliyeti olan geçmişi temiz tambir siyaset adamı doğru bir seçim olacaktır

Avatar
Mustafa 2013-03-28 16:26:10

Tabiki Mehmet aslan ve AKP bu bölgenin en güçlü adayı

Avatar
İbrahim 2013-03-28 10:51:56

Nurhak'ın imajını değiştirecek,nurhaklılara layık oldukları en iyi hizmeti yapabilecek,toplumla ilişkileri çok iyi,toplumun her kesiminden oy olabilecek,vizyon sahibi eğitimci ve alanında çok başarılı biri olan Mehmet ASLAN'ın AK PARTİ den aday olması durumunda karşısındaki rakiplerinin şanslarının olacağını hiç zannetmiyorum.

Avatar
hüseyin 2013-03-27 23:38:13

Mehmet aslan haricindeki aday tatlardan oy alamaz.

Avatar
Duran 2013-03-27 10:10:56

Mehmet Aslan AK parti

Avatar
Ahmet 2013-03-26 14:18:31

Ak Partinin kazanması için tek aday Nurhak merkezden Ali UZUN

Avatar
orhan 2013-03-22 01:07:54

Mehmet aslan ve akparti

Avatar
özgür 2013-03-19 23:07:01

Mehmet aslan çok sevilen bir insan umarım aday olur

Avatar
gürlek 2013-03-19 20:31:04

Nurhak' ta halkın iktidara gelmesi için Akparti ve Mehmet Aslan diyorum

Avatar
Ahmet KURT 2013-03-19 20:27:48

Nurhak'ta CHP'ye karşı Akparti'den kazanabilecek ve her kesimden oy alacak, insanların sevdiği bir kişi olarak Mehmet ASLAN karşımıza çıkmaktadır. Zaten başka türlü akparti' nin kazanma şansı da bulunmamaktadır. Hizmet için tek yol Ak parti ve Mehmet ASLAN.

Avatar
ALİİİİİ 2013-03-18 23:24:02

BENCE KİM İYİSE O KAZANSIN PARTİYE VERMEYİN ASLA ŞAHSA VERİN

Avatar
adnan 2013-03-18 19:16:47

KEMAL ŞAHİN

Avatar
Nurhaki 2013-03-18 18:40:14

Şeref Göksu olmalıdır. Hem daha önceden tecrübesi var.

Avatar
Mahmut 2013-03-18 14:59:31

AKP den Mehmet Aslan olmalı .Çünkü CHP karşısında kazanacak tek isim.

Avatar
selami 2013-03-18 14:35:02

ak partiden mehmet aslan olmalı. Liderlik ve yöneticilik vasfı yüksek,eğitimci ayrıca Nurhak'a hizmet edecek tek isim. Tüm partierin adaylarına karşı tek isim mehmet aslan olur.

Avatar
selami 2013-03-18 13:47:42

ak partiden mehmet aslan olmalı.Nurhak'a hizmet edecek, liderlik ve yöneticilik vasfı yüksek olan ve diğer partilerin adayları karşısında en fazla oy alabilecek bir potansiyele sahiptir.

Avatar
nurhak 2013-03-18 12:30:50

Ak partiden Ali UZUN hem eğitimci ve akademisyen hem de Nurhak merkezden, Nurhak a MYO açılmasını sağlayan kişi...

Avatar
Ahmet 2013-03-18 11:56:50

Mehmet Aslan AKPARTİ bu işi yapabilecek ve kazanabilecek en ideal aday.

Avatar
Ali 2013-03-18 10:48:19

Ak Parti adayı Kesinlikle ilçe merkezinden sağı solu toparlayacakş, şuanki kasabaları birleştirecek madden ve manen güçlü bir aday olmalı. Aday Tatlardan veya Kullardan olursa kazanma ihtimali %o

Avatar
Ali 2013-03-18 09:09:40

Mehmet ASLAN AK PARTİ; liderlik özelliği yüksek, halkla ilişkileri çok iyi,ilçe merkezi ve tüm beldelerden güçlü oy alacak potansiyele sahip bir aday.

Avatar
lemi karaca 2013-03-18 08:35:49

ak partiden hacı tat

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126