Onikişubat Belediye Başkanı Anketi

Kahramanmaraş'ın yeni merkez ilçelerinden Onikişubat İlçesi Belediye Başkanı sizce kim olmalı?

Onikişubat Belediye Başkanı Anketi

Kahramanmaraş'ın yeni merkez ilçelerinden Onikişubat İlçesi Belediye Başkanı sizce kim olmalı?

23 Ekim 2013 Çarşamba 00:32
Onikişubat Belediye Başkanı Anketi
2014 yılı mart ayında yapılacak olan yerel seçimler öncesi seçmenin nabzını tutuyoruz. Sizce Kahramanmaraş'ın yeni ilçelerinden Onikişubat ilçesi belediye başkanı kim olmalı? 

Hangi partiden olursa olsun, Onikişubat ilçesine en iyi hizmeti yapacağına inandığınız aday adayının ismini yazın, yayınlayalım.

Kahramanmaraş'ın en büyük haber sitesinde yazacağınız yorumlarla sesinizi siyasi parti genel merkezlerine ulaştırın.

Evet soruyoruz. Onikişubat ilçesi belediye başkanı kim olsun?

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALİ FIRTINA 2013-11-02 15:36:57

KİM OLSUN O ZAMAN DİĞERLERİNİN YEMEYECEĞİNİ NE BİLİYORSUN...belediye başkanı olupta yemeyen varmı?

Avatar
AHMET KADİR 2013-11-02 15:28:03

ZATEN İSTİHTAM YARATIYOR BİRAZ DA MEMLEKETE HİZMET ETSİN.

Avatar
ÖZDE KAHRAMANMARAŞLI 2013-11-01 14:20:30

ALİ YAKAR SENİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUZ..

Avatar
fatma içöz 2013-11-01 14:19:02

göreceksiniz onikişubat ile hiç alakası dahi olmayan birisi onikişubat ilçemize başkan olacak. korkarım ilçe ile uzaktan yakından hiç bir alakası olmayan fikret mazı başkan adayı olmasın. af edersiniz ama malını yiyemeyenin malını yerlermiş. onikişubat ile adamın hiç mi hiç bir alakası yok. Adam Türkoğlu doğumlu. Gelmiş onikişubat ilçemize aday adayı oluyor!

Avatar
İLYAS BAŞKONUŞ 2013-11-01 14:13:28

0NİKİŞUBAT BÖLGESİ GENELDE BATIDAN GÖÇ EDEN İNSANLARDAN OLUŞUYOR. BATIDAN ÇIKMAYAN BİR ADAY ADAYININ ONİKİŞUBAT BÖLGESİNDE HİÇ ŞANSI YOK. ŞU ANA KADARDA BATIDAN ADAY ADAYI ÇIKMADI. DÖNGELE DOĞUMLU OLAN VE İSTANBUL'DA YAŞAYAN ALİ YAKAR'IN ADAY ADAYI OLACAĞI SÖYLENİYORDU. ANCAK ŞU ANA KADAR O DA BAŞVURUDA BULUNMADI. DEMEK OLUYOR Kİ BATININ GÖNÜL RAHATLIĞI İLE DESTEKLEYECEĞİ BİR ADAY ADAYI DAHİ YOK. BİZ BUYUZ İŞTE. YAZIKLAR OLSUN BİZE!

Avatar
HATİCE SERİN 2013-11-01 14:03:34

AKP BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI BAŞVURULARI BUGÜN SONA ERİYOR. BELEDİYE MECLİSİ ÜYELİĞİ ADAY ADAYI BAŞVURULARININ SÜRESİ İSE 01 ARALIK 2013 TARİHİNE KADAR UZATILDI. ŞU ANA KADAR KAMUOYU TARAFINDAN BAŞVURUSU BEKLENİPTE BAŞVURMAYAN TEK BİR BELEDİYE BAŞKAN ADAY DAYI KALDI O DA ALİ YAKAR. BU SAATE KADAR ALİ YAKAR BAŞVURUDA BULUNMADI. EĞER İSTANBUL VEYA ANKARA'DAN BAŞVURUDA BULUNMADIYSA.ADI KAMUOYUNDA MÜSTAKBEL BAŞKAN ADAYLARI ARASINDA GEÇİYORDU.

Avatar
Ramazan Kendirci 2013-10-31 11:08:39

Ali Yakar aday adayı olursa başkan adayı da olur gibime geliyor. Adamı AKP üst düzeyinde tanımayan kimse yok gibi bişey. Helal olsun.

Avatar
Mehmet Emin ARIKAN 2013-10-31 10:48:41

KAHRAMANMARAŞ'A HİZMET GETİREBİLMEK İÇİN KAYNAK (PARA) LAZIM. BU KAYNAĞI DA İÇERDEN VEYA DIŞARDAN TEMİN EDEBİLECEK BİR BAŞKAN LAZIM. ADAY ADAYLIĞI İÇİN BAŞVURUDA BULUNANLARIN HEPSİ ÇOK KIYMETLİ İNSANLAR. HEPSİ DE MEMLEKETİMİZİN İNSANI. ANCAK KAYNAK YARATABİLMELERİ ÇOK ZOR. GÖRECEKSİNİZ KİM ADAY OLURSA OLSUN 5 YIL SONRA KAYNAK YOKTU YAPAMADIK DİYECEKTİR. ANCAK ÇOCUKLUĞUNDAN BU YANA PARA İLE UĞRAŞMIŞ, BANKA VE ARACI KURUMLARDA VE DE BÜYÜK HOLDİNGLERDE BU İŞİ YAPMIŞ, SİYASET İLE DE İLGİLENEN VE DE İSTANBUL'DA YAŞAYAN ÇOK KIYMETLI BİR HEMŞEHRİMİZ VAR. GELECEĞİN EKONOMİ VEYA MALİYE BAKANI...

Avatar
idris 2013-10-30 23:40:34

Bürokraside ve yerel yönetimlerdeki tecrübesiyle HAMZA KAPUZ olmalı kesinlikle..

Avatar
Mehmet 2013-10-30 13:42:03

Laf değil, projeleriyle hizmet yapmayı kafasına koymuş, reklam peşinde koşmayan yıllardır K.Maraşın sorunları ve bu sorunlara getirdiği çözümlerle yer edinmiş, köşe yazılarıyla bizleri aydınlatan ve severek okuduğum bir teknik adamın mimar NURETTİN ABACIOĞLU na destek vermekten onur duyarım. Artık bu şehirde içi dolu insanlar aday olmalı. Adaylığa son 1 ay kala memleketin problemlerini çözmeye kalkmak, siyasete girmek, bu işten anladığını ve kendinin işi olduğunu söylemek çok sağlıklı düşünceler olmadığı kesindir.

Avatar
Emine Canlı 2013-10-30 10:46:02

İnşallah ali Yakar'ı başkan adayı yaparlar.

Avatar
HASAN ALİ TÜRK 2013-10-28 17:35:23

KAHRAMAN ŞEHRE YİĞİT BAŞKAN YAKIŞIR...FAHRİ YİĞİTOĞLU OLMALI KESİNLİKLE...

Avatar
Osman Kurt 2013-10-28 13:02:46

Ali YAKAR olsun. Hepsine meydan okuyabilecek kabiliyette bir hemşehrimiz. Akademik kariyer yapsaydı şimdiye kadar ordinaryüs profesör olurdu herhalde. Hocaları hep gördük, hepsi çuvalladılar. Ekonomiyi iyi bilen Ali YAKAR olsun.

Avatar
HACER 2013-10-28 12:08:51

KİMSE ADAY BELİRLEME AŞAMASINDA IRKÇILIK YAPMASIN!
TERS TEPER! BENDEN SÖYLEMESİ...
HELE HELE DE BİR İL BAŞKANI HİÇ IRKÇILIK YAPMAMALIDIR!
BİZ IRKÇILIK YAPSAYDIK KENDİSİNİ ORAYA SEÇMEZDİK! SEÇTİRMEZDİK!

Avatar
Muhammet Sarıyıldız 2013-10-28 11:25:44

Ak Parti İl Başkanı FATİH MEHMET ERKOÇ, ONİKİ ŞUBAT BELEDİYE BAŞKANLIĞI için FİKREK MAZI 'yı, DULKADİROĞLU BELEDİYE BAŞKANLIĞI için de NECATİ OKAY'ı aday yapmak istiyor! Bu iki aday adayını da kendisinin bizzat çıkardığı belirtiliyor. 09 KASIM 2013 tarihinde yapılacak olan temayül yoklamasında da bu iki aday adayının desteklenmesi için teşkilata ricada bulunacağı ve de Genel Merkez yönetimine de bu iki aday adayını önereceği belirtiliyor...

Avatar
Mehmet Tütüncü 2013-10-28 11:12:25

Ak Parti K.Maraş İl Başkanı Fatih Mehmet Erkoç ırkçılık mı yapıyor?

Avatar
Murat Gül 2013-10-27 23:06:36

Onikişubat yeni kurulan ilçemiz, bu Genç Belediyemize Mustafa Buluntu gibi genç ve yetenekli insanların Başkan olması gerekli. Sayın Buluntu'yu destekliyoruz.

Avatar
ömer 2013-10-27 22:07:06

on iki şubat ilçesinden ak partiden aday adayı olan mehmet sabancı yı destekliyoruz dürüstlüğü ve insanlara canı gönülden yakalaşan biri olarak mehmet sabancı beyi aday olarak görmek isteriz

Avatar
ömer 2013-10-27 21:59:16

dülkadiroğlu için en iyi tercih dürüstlüğü ve tecrübesiyle mustafa özsoy dur il genel meclisi başkanlığında yaptığı hizmetlerle bunu kanıtladı kapısı herkese açlıktır halkın içinden ve onların her derdiyle ilgilenen birisi ak parti aday yaparsa kesin farklı bir şekilde seçimi kazanır çünkü seçim bölgesinde kendini destekleyen büyük bir halk destsği var

Avatar
Fatma Özdemir 2013-10-27 11:29:11

Bence Mustafa Buluntu olsun.İmar ve Şehircilik konusunda bilgisi yüksek bir insan.

Avatar
Mehmet Taşcı 2013-10-27 08:50:46

Tecrübesi, bilgisi, insan sevgisi ve sosyal yapısı ile onikişubat beledye başkanlığına Yüksel Horasan yakışır. Ailecek oyumuz bu defa MHP den Yüksel HORASAN a dır.

Avatar
SELİM CAN 2013-10-26 19:33:09

12 şubat belediye başkanı en uygun aday FAHRİ YİĞİTOĞLU'dur,çünkü 12 şubatı en üst seviyeye getirecek tecrübeye sahip biridir.

Avatar
şengül kahraman 2013-10-26 13:02:12

Mustafa Buluntu bey olsun.

Avatar
ayşegül avşar 2013-10-26 12:31:39

tabi ki geçmişinde yaptıklarını söyleyecek; demek ki bu adam boş bir adam değil.

Avatar
şule yılmaz 2013-10-26 12:21:45

Ben Mustafa Buluntu beyi tanımıyorum ama adaylar içinde bu işi yapabilecek tek insan o gibi görünüyor.Eğer aday olursa oyum Mustafa Buluntu beye

Avatar
selahattin varol 2013-10-26 12:08:13

Bana göre Mustafa Buluntu bey olsun çünkü teknik bilgisi yüksek bir insan.

Avatar
poyrazoğlu 2013-10-26 11:58:31

bu kadar çok iyi bildiğine göre bu işler yapılırken sen yanlarındamıydın şevketciğim...

Avatar
mustafa özdemir 2013-10-26 11:44:13

nazar etme ne olur çalış seninde olur...

Avatar
hasan 2013-10-26 11:40:51

bu kişi kim adını söyle de bizde bilelim yoksa korkuyormusun?

Avatar
hasan 2013-10-26 11:39:13

paran varsa sende aday ol sende harca...

Avatar
ahmet 2013-10-26 11:35:49

siyasetin gereği olarak tabi para harcayacak....

Avatar
hüsamettin 2013-10-26 11:31:28

sen mustafa buluntu'yu tanıyormusun?

Avatar
MUSTAFA ÖZDEMİR 2013-10-26 11:27:59

sebep

Avatar
VEYSİ 2013-10-25 21:48:44

FAHRİ YİĞİTOĞLU abimize başarılar diliyorum inşallah 12 Şubat Belediye Başkanı sen olursun, ailecek dualarımız seninle.

Avatar
Süleyman Bahar 2013-10-25 14:22:26

Benim oyum ali yakar a.

Avatar
Şuheda Kibar 2013-10-25 14:21:09

OLSUN OLSUN MUSTAFA BULUNTU OLSUN! TAM BİZE GÖRE.

Avatar
Naim Süleyman Kurt 2013-10-25 14:18:03

FİKRET MAZI VEYA ALİ YAKAR DAN HANGİSİ OLURSA OLSUN. DIŞARIDAN GELECEKLERİ İÇİN HERKESE EŞİT DAVRANACAKLARDIR.

Avatar
İdris Havuç 2013-10-25 14:15:24

Ali YAKAR olsun. Nede olsa memleketimizin çocuğu.

Avatar
Hüseyin Nar 2013-10-25 14:13:47

fikret mazi ve ali yakar ın cv leri mükemmel. mustafa buluntu nun cv side fena değil. diğer aday adayları hem eğitim olarak, hem de yaş olarak treni kaçırmışlar sanki. Bence de bu üç aday adayından birisini aday yaparlar. Hepsinin de birbirinden üstün özellikleri var.

Avatar
Mehmet Eren 2013-10-25 12:25:00

ENTERASAN ADAY ADAYLARI ÇIKIYOR ONİKİ ŞUBAT İLÇESİ İÇİN. ONİKİ ŞUBAT ADAY ADAYI REKORU KIRACAK. KAMUOYUNUN TANIDIĞI TANIMADIĞI BİR SÜRÜ ADAY ADAYI. ADAY ADAYLARINA ŞÖYLE BİR BAKAYIM DEDİM. MAŞALLAH MAŞALLAH. ÖYLE CV LER VAR Kİ BAKAN YAPILACAK NİTELİKTE İNSANLAR VAR. ŞİMDİYE KADAR NEREDEYDİNİZ SAYIN FİKRET MAZI, SAYIN ALİ YAKAR, SAYIN MUSTAFA BULUNTU. İNŞALLAH ÜÇÜNÜZDEN BİRİSİ BAŞKAN OLUR. CV LERİNİZ OLDUKÇA MÜKEMMEL. ALİ YAKAR VE MUSTAFA BULUNTU SİYASETCİ, FİKRET MAZI AKADEMİSYEN. ÜÇÜ DE BİRBİRİNDEN DEĞERLİ. HEPSİNEDE NİTELİKLİ, ENTELLEKTÜEL İNSANLAR.ÜÇÜNÜZEDE BAŞARILAR DİLİYORUM.

Avatar
Mehmet Eren 2013-10-25 12:13:28

Bir Ak Partili olarak, Mustafa Buluntu'ya asla oy vermem. Mustafa Buluntu'yu yakından tanıyan hiç bir kimsenin de Mustafa Buluntu'ya oy vereceğine inanmıyorummm. Bu kadar iddialı söylüyorum.

Avatar
Adem Öksüz 2013-10-25 11:04:21

Dün başvuru yapan Mmustafa Bulundu aday yapılırsa MHP veya Saadet Ppartileri iyi aday çıkarttıkları takdirde kazanırlar. Hatta ikisinin de AKP'ye karşı birleşmelerinde fayda var. AKP tarafından Mustafa Buluntu gibi geçmişi şaibeli birisi aday yapılırsa, AKP seçmeni dahi MHP ve Saadet Partilerine kayacaktır. MHP ve Saadet Partileri bu hesabı dikkate alarak iyi bir aday etrafında birleşmeliler. Bana göre de en iyi formül AKP'ye aday adayı olup ta aday yapılmayan şahsiyetli isimlerden birisini tercih etmeleri. Seçim kazanmak santraç oynamak gibi bir şey. Eğer amaç kazanmak ve hizmet ise........

Avatar
DURDU MEHMET GÖK 2013-10-25 10:57:00

MUSTAFA BULUNTU'NUN HARİCİNDE KİM OLURSA OLSUM. MUSTAFA BULUNTU OLMASINDA. MUSTAFA BULUNTU'NUN ADAY ADAYI BAŞVURUSU TÖRENİNE BAKTIMDA GELEN İNSANLARIN HEPSİ GİYİMLİ KUŞAMLI. HEPSİNİN DAHA ÖNCEDEN ÖZEL HAZIRLIK YAPTIKLARI BELLİ, YANİ HEPSİ DANIŞIKLI DÖNÜŞÜKLÜ OLARAK GELMİŞLER. ONİKİ ŞUBAT İÇİN HEPSİNİN AĞZININ SUYU AKIYOR SANKİ. AMAÇLARI ONİKİ ŞUBAT'I PARSELLEMEK. HEPSİNİN DERDİ GÖTÜRMEK... RANT RANT RANT PEŞİNDE KOŞUYORLAR...

Avatar
Bülent Tepebaşılı 2013-10-25 10:49:18

EVET BENCE DE ALİ YAKAR VEYA FİKRET MAZI'DAN BİRİSİ BAŞKN ADAYI OLACAK GİBİ.

Avatar
ALİ FIRINCI 2013-10-25 10:37:44

ŞAHSINI YAKINDAN TANIDIĞIM İÇİN YAZIYORUM. "SONUNU DÜŞÜNEN KAHRAMAN OLAMAZ" DİYEREK HEDEFE KOŞARKEN HİÇ BİR ENGEL TANIMAYAN, HER ZAMAN BİR NUMARA OLMAK İSTEYEN, MAKAMI MEVKİSİ NE OLURSA OLSUN HER İNSANA RAHATLIKLA ULAŞABİLEN, ÖZGÜVENİ ÇOK YÜKSEK, ÇOK CESUR VE ÇOK AKILLI BİR İNSAN ALİ YAKAR. KENDİSİNİ LİSELİ YILLARINDAN TANIYORUM. TAM BİR ALTIN ÇOCUK. ZEKİ Mİ ZEKİ, ÇALIŞKAN MI ÇALIŞKAN, MİLLİYETCİ Mİ MİLLİYETCİ, MÜTEVAZİ Mİ MÜTEVAZİ. İNŞALLAH ALİ YAKAR OLUR.

Avatar
Necati Şensoy 2013-10-25 10:29:53

Ya Ali Yakar ya da Fikret Mazı başkan adayı yapılacak gibi geliyor bana. İkisi de K.Maraş'ta yaşamıyor. İkisinin de sermaye çevreleri ile bir bağlantısı yok gibi gözüküyor. K.Maraş'ta yaşayan aday adaylarının neredeyse hepsi rant peşindeler. Amaçları daha çok zengin olmak. Ali Yakar ve Fikret Mazı ise memleketlerine hizmet etmek istiyorlar. Bence ikisi birden değerlendirilmeli. Birisi Dulkadiroğlu'nda, birisi de Oniki Şubat'ta. Amaç hizmet getirmekse K.Maraş bu iki isme sahip çıkmalı.

Avatar
Mesut Sümbül 2013-10-25 10:18:56

BANA GÖRE 3 ADAY ADAYINDAN BİRİSİ BAŞKAN ADAYI OLACAK GİBİ GÖZÜKÜYOR.
BU İSİMLERDE; FİKRET MAZI, ALİ YAKAR, MUSTAFA BULUNTU.
BEKLEYİP GÖRECEĞİZ.KİM HAYIRLI İSE O OLUR İNŞALLAH.
ZENGİNLEŞMEYE DEĞİL, HİZMETE GELECEK OLANA ALLAH NASİP ETSİN

Avatar
Osman Sert 2013-10-25 10:05:38

Mimar Nureddin Abacıoğlu olsun....

Avatar
HALKIN SESİ PLATFORMU 2013-10-25 09:01:25

BENİM ADAYIM SN : PROF DR MALİK KARA YILLARCA KANADADA EĞİTİMİNİ ŞEHİRCİLİK ÜZERİNE YAPMIŞ SAYGIN BİR KİŞİ BU İSMİ UNUTMAYIN MALİK KARA

Avatar
ömer46 2013-10-24 14:57:20

parası varki harcıyor ayşe hanım. harcamasın bize ne. bazı yerlere geleceksen harcayacaksın tabi. beleş kimse oy vermiyor.

Avatar
Şükrü 2013-10-24 14:07:25

12 şubat belediye başkanlığı için en uygun kişinin Fahri Yiğitoğlu olacağını düşünüyorum.

Avatar
i.b. 2013-10-24 14:06:32

Tuncay kazancı bu işi yapar

Avatar
Osman Kurt 2013-10-24 10:46:02

ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!
ALİ YAKAR!

Avatar
hacı arabacı 2013-10-24 10:40:04

inşallah ali yakar olur. çok temiz, çok iyi niyetli bir insan.

Avatar
HATİCE KARA 2013-10-24 10:37:52

DÜRÜST, DÜZGÜN, İYİ AHLAKLI, MÜTEVAZİ BİR BAŞKAN OLSUN. ADAYLAR İÇERİSİNDE DE BU DEĞERLERİ TAŞIYAN 1-2 ADAY VAR. İSİM YAZMAM DOĞRU OLMAZ. ALLAH O İKİ İNSANDAN BİRİNİ BAŞKA YAPAR İNŞALLAH..

Avatar
irfan kurt 2013-10-24 10:35:20

Aleaddin Devlet ÜLGER adam gibi adam. seni seviyorum...

Avatar
NİNAT YILMAZ 2013-10-24 10:34:25

MUSTAFA BULUNTU OLMASIN DA KİM OLURSA OLSUN. MUSTAFA BULUNTU BANA HİÇ GÜVEN VERMİYOR. SANKİ 12 ŞUBAT İLÇEMİZİ ZENGİNLERLE BİRLİKTE PARSELLEYECEK GİBİ GELİYOR. ÇEVRESİNDEKİ ZENGİNLERİN HEPSİ YAMYAM. İMAR OYUNLARI İLE 12 ŞUBAT İLÇEMİZİ ZENGİNLERE PEŞKEŞ ÇEKECEKTİR. BENDEN UYARMASI.

Avatar
GHOST DAMAGİNG 2013-10-24 10:34:12

Bence en iyisi Mustafa Buluntu aslında büyükşehir belediyesine aday olacak kapasitede bi büyüğümüz ama şimdilik 12 şubat !

Avatar
bilal alıç 2013-10-24 10:30:26

bence MHP nin adayı kazanmalı. yeter artık hep akp. kına geldi.

Avatar
ayşe şerefoğlu 2013-10-24 10:29:19

mustafa buluntu olsun. her yerde mustafa buluntu yazıyor. çok para harcıyor adamcağız. sonra harcadığı paralarına yazık olmasın...

Avatar
Şevket Kazancı 2013-10-24 10:27:08

MUSTAFA BULUNTU OLSUN. MUSTAFA BULUNTU'DA PARA VAR. MUSTAFA POYRAZ İLE ORTAK YÜRÜTTÜKLERİ PROJELERDEN İYİ PARA KAZANDILAR. ŞİMDİ HARCAMA ZAMANI. MUSTAFA BULUNTU ADAY OLMALI Kİ GAZETELER, GAZETECİLER, WEB SİTESİ SAHİPLERİ, BİLBOARD ŞİRKETLERİ, TV KANALLARI, RADYOLAR, DEDİKODU YAYAN AYAKCILAR BOL PARA KAZANSIN...

Avatar
ENGİN 2013-10-24 10:22:45

BEN OLAYIM

Avatar
Cem Atasoy 2013-10-24 10:18:59

ŞEHRİMİZE KİM HAYIRLI İSE O BAŞKAN OLSUN. İSTER ALİ YAKAR, İSTER DEVLET ÜLGER, İSTER MEHMET SABANCI, İSTER NEDİM TEPEBAŞILI, İSTER MUSTAFA BULUNTU, İSTER TUNCAY KAZANCI OLSUN. FARK ETMEZ HEPSİ DE K.MARAŞLI VE K.MARAŞIN YETİŞTİRDİĞİ GÜZEL İNSANLAR. HEPSİNE DE BAŞARILAR DİLİYORUM. YOLLARI AÇIK OLSUN......

Avatar
yunus emre 2013-10-24 10:16:45

Bence 12 Şubat Belediyesine Eğitim Camiasının başarılı isimlerinden Mehmet Kişifli olmasını istiyorum...

Avatar
hacı hasan 2013-10-24 09:55:50

bence onikişubat adayı latif yıldız olmalı...

Avatar
İrfan B. 2013-10-24 09:26:15

Tuncay Kazancı olur inşallah, renkli kişiliği ve çalışkanlı ile bu göreve layıktır, Allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
ismail 2013-10-24 09:18:11

sanki siz secıyorsunuz avucunuzu yalarsınız

Avatar
ahmet 2013-10-24 09:17:08

12 şubat belediye başkanlığı için en uygun insanı ben Mehmet Sabancı beyin olduğu kanatindeyim. Ayrıca geçmişte yaptığı hizmetler, tecrübesi ve herşeyden önemlisi aday adayları içerisine bakıldığında mehmet bey kadar teveccühü yüksek bir insanın olmadığı kanatini taşıyorum. Şimdiden Hayırlı olmasını temenni ederim.

Avatar
ÜLKÜ 2013-10-24 09:05:49

12 ŞUBAT BELEDİYE SEÇİMİNDE FAHRİ YİĞİTOĞLU

Avatar
Mehmet KAYA 2013-10-24 09:02:49

Tabikide Mustafa BULUNTU olmalı

Avatar
ahmet polat 2013-10-24 00:33:01

maraşı ve marasın karşı tarafına çok ıyı hakim olan,belediyecilikte tecrübeli,genç dinamik,maraşın sorunlarını ıyı bilen Aleaddin Devlet ÜLGER olmalıdır

Avatar
KAHRAMANKENTLİ 2013-10-23 23:44:27

KAHVERENGİ OLSUN.
SPOR OLSUN.
CEBİNDE MENDİLİ DE OLSUN...

Avatar
İrfan GÖLCÜ 2013-10-23 23:11:20

Belediye seçimlerinde, parti değildir seçilmesi gereken, hizmet edendir asıl gereken..

Avatar
mkkay 2013-10-23 18:32:10

kimseyi bilmiyoruz .kim kamuoyunu iyi yaparsa o olur.işinin ehli vicdan sahibi olsun da.
kibirli olmasında ... fakat nerdee

Avatar
muso 2013-10-23 18:31:24

Akp yazmayı öğren önce

Avatar
Ali UZUN 2013-10-23 18:05:26

Haydi! Döngele, Büyüksır, Dereboğazı, Döngel, Dereli, Hasancıklı, Kerimli, Kızılseki, Kurtlar, Köseli, Kürtül, Küçüksır, Rahmacılar, Saygılı, Yusufhacılı, Üngüt ve diğer köy ve de beldelerden olan kardeşlerim, başkanın bizden olması için harekete geçmenin tam zamanı. Başkanlığı başkasına kaptırmayalım. Ortak adayımız Döngele Beldesi doğumlu hemşehrimiz Ali Yakar etrafında birleşelim. Bu fırsat her zaman doğmuyor!

Avatar
neslihan utangan 2013-10-23 17:54:34

Daha öncede Belediye Başkan Yardımcılığını gayet titizlilikle yaptığı için MAHMUT NEDİM TEPEBAŞI olsun. Olsun ki görün hak yemeden-yedirmeden nasıl başkanlık yapılıyor...

Avatar
Hamit Arslan 2013-10-23 17:48:11

İNŞALLAH BAŞKAN ALİ YAKAR OLUR.
BİZ ALİ YAKAR'I İSTİYORUZ.
AK PARTİ YÖNETİCİLERİ DE BU İSTEĞİMİZİ DEĞERLENDİRECEKTİR.

Avatar
MEHMET SERT 2013-10-23 17:35:10

ONİKİ ŞUBAT BELEDİYESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE İKAMET EDEN İNSANLAR GENELLİKLE BATI KÖYLERİ VE ANDIRINDAN ŞEHRE GÖÇ EDEN İNSANLARDAN OLUŞUYOR. BU DURUMDA DA BAŞKAN IN DA BU BÖLGEDEN ÇIKMASINDA FAYDA VAR. ŞU ANA KADAR ADAY ADAYI OLARAK BAŞVURAN VEYA BAŞVURUDA BULUNABİLECEK İSİMLER ARASINDA SADECE ALİ YAKAR BU BÖLGEDEN GİBİ GÖZÜKÜYOR. GEÇMİŞİ DE ÇOK BAŞARI DOLU BİRİSİ. SANIRIM ALİ YAKAR BU İŞİ GÖGÜSLEYECEK. İSTANBUL DAN GELEN BİRİSİNİN DAHA BAŞARILI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. ÖRNEK OLARAK DA MAHİR ÜNAL I GÖSTEREBİLİRİM. MAHİR ÜNAL DA İSTANBUL DAN GELDİ VE MİLLETVEKİLLERİ İÇERİSİNDE EN BAŞARILISI...

Avatar
Barış Tanır 2013-10-23 17:07:07

BİR ANDIRINLI VE 12 ŞUBAT BÖLGESİNDE İKAMET EDEN BİRİSİ OLARAK HEMŞEHRİMİZ ALİ YAKAR'IN BAŞKAN OLMASINI İSTİYORUM.

Avatar
Osman ŞAHİN 2013-10-23 17:04:17

K.Maraş Ticaret Meslek Lisesi Mezunu olan Ali YAKAR abimizi, tüm Ticaret Lisesi Mezun ve Mensuplarının desteklemesini tavsiye ediyorum. Ticaret Meslek Lisesi mezunu bir abimizin Başkan olması okulumuzun şanını ve şerefini yükseltecektir. Haydi arkadaşlar!

Avatar
EDE 2013-10-23 17:04:15

PARTİSİ ÖNEMLİ DEĞİL.. HAS MARAŞ ŞİVESİ KONUŞAN, OT ATAN, PALA BIYIKLI, VEKİLİ OLDUĞU MİLLETE YUKARDAN BAKAN VEKİLE TOKATI ÇEKEBİLECEK BİR DAYI OLSUN :)
ASFALTIN YOLA BİR KERE DÖKÜLECEĞİNİ BİLEN, ŞEHRİN VİTRİN MAHALLELERİNE DEĞİL KENAR MAHALLELERİNE DE HİZMET GÖTÜRECEK, MİLLETTEN ''ALLAH RAZI OLSUN BAŞKANDAN'' DUASINI ALABİLECEK BİRİ OLSUN
KIŞ LASTİĞİ TAKAR GİBİ HER SENE KALDIRIM TAŞLARINI DEĞİŞTİREN DEĞİL, ŞEHRİMİZİN, BİNALARIN MİMARİSİNİ DEĞİŞTİRECEK, K.MARAŞ'A KENDİNE ÖZGÜ BİR FARKLI ŞEHİR HAVASI VERECEK BİRİ OLSUN
BÖYLE BİRİ OLSUN DA VARSIN HİÇ SEVMEDİĞİM AKAPEDEN OLSUN

Avatar
HAKAR 2013-10-23 16:55:40

ben yorum yaptım ama yorumum yyınlamadınız.

Avatar
Sadi Çuhadar 2013-10-23 16:55:16

Tüm Batı Köyleri gençlerini ALİ YAKAR abimizi desteklemeye davet ediyorum. Böyle bir şans bir daha zor gelir. Herkes birbirini bilgilendirerek ALİ YAKAR abimizin çevresinde kenetlenelim.

Avatar
AKİF GÜNER 2013-10-23 16:35:44

EĞER AK PARTİ BAŞARILI OLACAK BİRİSİNİ ADAY GÖSTERECEKSE O KİŞİ DE GEÇMİŞİNDE BAŞARILI OLMUŞ, GENÇ, DİNAMİK VE ÇALIŞKAN, ÖZGÜVENİ YÜKSEK BİRİSİ OLMALI. FAZLA REKLAM YAPANA RAĞBET EDİLMEMELİ...

Avatar
Serdar Mutlu 2013-10-23 16:09:53

Soyadı yeter! ALİ YAKAR

Avatar
Erhan DEMİR 2013-10-23 16:07:26

ALİ YAKAR'ın karşısında hiç bir adayın şansı yok!

Avatar
SÜREYYA KOÇ 2013-10-23 15:57:28

Arife tarif gerekmezmiş. İnşallah müstakbel adayımız ALİ YAKAR

Avatar
YILDIRIM BEYAZIT 2013-10-23 15:36:35

İŞ ADAMIYIM DİYEN BİRİ ÇIKMIŞ ADAY ADAYIYIM DİYE AÇIKLAMA YAPIYOR. ADAM'IN AÇIKLAMALARINA DİKKAT ETTİM BAŞBAKANIMIZ SAYIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN İLE TBMM AK PARTİ GRUP BAŞKAN BEKİLİMİZ MAHİR ÜNAL BEY'E METİYELER DÜZÜYOR! HANİ KENDİSİNİ ADAY ADAYI YAPABİLECEK KİŞİLER OLARAK ONLARI GÖRÜYOR. KAZI TERS ÇEVİR YANMASIN! BE ADAM YAŞINDAN BAŞINDAN UTAN HALA YAĞ ÇEKMEKLE BİR YERLERE GELEBİLECEĞİNİ Mİ SANIYORSUN. SEN OLSA OLSA KUKLA BAŞKAN ADAYI OLURSUN. SENİN ADAY OLAMAYACAĞINI BİLE BİLE NİÇİN ADAY OLDUĞUNU HERKES BİLİYOR. NEDEN Mİ ADAY ADAYI OLDUN. İŞTE CEVABI; M M=2M ETMEZ 1 BAŞKAN ADAYI.ANLAYANA TABİ!

Avatar
Murat BAŞKONUŞ 2013-10-23 15:13:20

K.MARAŞ'IN BAĞRINDAN ÇIKMIŞ, SİYASETİN OKULUNU OKUMUŞ VE 15 MİLYON NÜFÜSLÜ İSTANBUL'DA BİRİNCİ GELMİŞ, YETMEMİŞ 76 MİLYONLUK TÜRKİYE'DE BİRİNCİLERİN İÇERİSİNDE EN YÜKSEK PUANI ALARAK YİNE TÜRKİYE BİRİNCİSİ GELMİŞ, ŞEHRİMİZİN GURURU, ONURU OLMUŞ MÜTEVAZİ Mİ MÜTEVAZİ BİR ŞAHSİYET OLAN ALİ YAKAR'I TÜM ALKIMIZIN BAĞRINA BASACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM. ALİ YAKAR'IN, MÜTEVAZİ KİŞİLİĞİNİN YANINDA HAKKINI HUKUKUNU ÇOK İYİ KORUYAN TAM BİR KURT OLDUĞUNU DA BİLELİM. ALİ YAKAR, 12 ŞUBAT İLÇESİNE BAŞKAN OLUR İSE HALKI İHYA EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. ÇOK ZEKİ, ÇEVİK, ÇABUK VE CESUR BİR ŞAHSİYET. KORKUSUZ BİR KARAKTER.

Avatar
AK GENÇ 2013-10-23 14:53:08

Temiz siyaset ve hizmet aşkı denince Ramazan OKUMUŞ geliyor aklıma. Ak Partiden aday gösterilmeli ..

Avatar
MEHMET HOCA 2013-10-23 14:51:50

BATI KÖYLÜLERİ OLARAK, İÇİMİZDEN ÇIKAN, YEDİ CEDDİNİ ÇOK İYİ TANIDIĞIMIZ SEVGİLİ KARDEŞİMİZ ALİ YAKAR'A BU DEFA SAHİP ÇIKARAK, KENDİSİNİ BAĞRIMIZA BASACAĞIZ. BATI KÖYLERİNDEN İLK DEFA BİR YİĞİT İNSAN ÇIKARAK, BU İŞLERDE ARTIK BEN DE VARIM DİYOR. KENDİLERİNİ GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM. YOLUN AÇIK OLSUN YİĞİT KARDEŞİM. SENİN BULUNDUĞUN YERLERE NASIL VE NE ZORLUKLARI AŞARAK GELDİĞİNİ, BİZ ÇOK İYİ BİLİYORUZ. İNANIYORUM Kİ ALLAH SANA BU DEFA YARDIM EDECEKTİR. DUALARIMIZ SENİNLE...

Avatar
Bekir ZULKADİROĞLU 2013-10-23 14:30:32

ÖYLE GÖRÜLÜYOR Kİ BU SEÇİM KAMPANYASI ÇOK İDDAALI GEÇECEK. İŞİN İÇİNE MAL VARLIĞI VE İNSANLARIN GEÇMİŞİ GİRİNCE İŞ DEĞİŞİYOR. BEN ADAYLARDAN BİRİSİNİ ÇOK İYİ TANIYORUM. İSİM YAZMAYACAĞIM. AMA KİM OLDUĞUNU TARİF ETMEYE ÇALIŞACAĞIM. HER WEB SİTESİNE, HER GAZETEYE 5-10 TANE BİRDEN İLAN VEREN, BU İLANLARI DA EN AZ 2 AY YAYINDA KALAN, ŞEHİRDEKİ TÜM BİLBOARDLARDA İLANLARI YER ALAN, ÇEVRESİNDEKİ TÜM İNSANLARIN GEÇMİŞİNDE ŞAİBE OLAN, KİŞİLİĞİ İLE İNSANLARA GÜVEN VERMEYEN, ANCAK PARASI İLE GAZETECİLERİ VE GAZETELERİ, WEB SİTELERİNİ SATIN ALABİLEN BİRİSİ VARKİ O KİŞİ K.MARAŞ İÇİN ÇOK TEHLİKELİ! AMAN!!!!

Avatar
Mehmet ÇETİNKAYA 2013-10-23 14:15:10

K.MARAŞ'IN BATI KÖYLERİNDEN OLAN "YENİCE KALE"Lİ BİRİ OLARAK, ALİ YAKAR'IN BAŞKAN OLMASINI İSTİYORUM. BU GÜNE KADAR BATI KÖYLERİNE BİR TÜRLÜ GELMEYEN (GETİRİLEMEYEN) HİZMETİ ALİ YAKAR GETİRECEKTİR. KENDİLERİ İLE GURUR DUYUYORUZ... ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.

Avatar
MEHMET ALİ 2013-10-23 14:11:17

KESİNLİKLE FAHRİ YİĞİTOĞLU AK PARTİDEN ADAY GÖSTERİLMELİ...

Avatar
Gökan Kasap 2013-10-23 14:09:22

K.Maraş Ticaret Lisesi Mezunları olarak, okulumuzdan derece ile mezun olan ve okulumuzun yüz akı Sayın Ali YAKAR'ı Başkan olarak görmek istiyoruz. Kendisinin mütevazi ve düzgün kişilikli olması, bizleri her zaman kucaklaması bizleri ziyadesi ile memnun etmiştir. Kendilerine başarılar diliyoruz. Allah yollarını açık etsin...

Avatar
Emre GÜNDÜZ 2013-10-23 14:01:38

İlçeye tam hizmet isteniyorsa ALİ YAKAR olmalıdır...

Avatar
MİLLİ GÖRÜŞÇÜLER 2013-10-23 13:54:30

saadet partisinde kalan sadakatli inançlı mücahitlerden biri olsun.

Avatar
ŞUAYİP BİLGİLİ 2013-10-23 13:48:17

BAŞKAN ADAYI OLACAK KİŞİ TÜRKİYE'Yİ VE DÜNYAYI İYİ TANIMALI. ZİRA ÇOK GEZEN BİLİRMİŞ. BU KİŞİ DE MEVCUT ADAYLAR ARASINDA ALİ YAKAR GİBİ GÖRÜNÜYOR. ADAMIN GÖREVLERİ GEREĞİ TÜRKİYE'DE GEZMEDİĞİ ŞEHİR, DÜNYADA DA GİTMEDİĞİ ÜLKE YOK GİBİ BİRŞEY. ADAM İSTANBUL'UN ALTINI ÜSTÜNE ÇEVİRMİŞ. BUNU DA KANITLAMIŞ, ALLAH KORKUSU OLAN, BEŞ VAKİT NAMAZLI ABDESTLİ BİR KARDEŞİMİZ. HARAM LOKMADAN SAKINAN BİR İNSAN...

Avatar
BÜNYAMİN DUZMAN 2013-10-23 13:23:20

ÇOK PARA HARCAYAN ADAY ADAYLARINA DİKKAT EDİLMELİ. ÇOK PARA HARCAYAN ADAY ADAYI ÇOK PARA GÖTÜRMEK İÇİN ADAY OLMAK İSTİYOR DEMEKTİR! HELE DE MESLEĞİ VE KİŞİLİĞİ, GEÇMİŞİ İMAR PLANLARIYLA OYNAMAYA MÜSAİTSE. SON ZAMANLARDA BİLBOARDLARA BİR BAKIN, TÜM BİLBOARDLARDA KİM VAR? İSİM YAZMAYA GEREK YOK SANIRIM, ARİFE TARİF GEREKMEZ. PARALI ADAM BAŞKAN OLMAK İSTEMEZ, DAHA FAZLA PARA KAZANMAK İÇİN YATIRIM YAPAR. HEM PARALI OLUP, HEM DE BELEDİYE BAŞKANI OLMAK İSTİYORSAN SENİN NİYETİN HALİS DEĞİL DEMEKTİR. 200 DAİRESİ OLAN VE BU DAİRELERİ BELEDİYE İLE İMAR ÇALIŞMALARI YAPARAK ELDE EDEN BİRİSİ DÜRÜST VE DÜZGÜN OLABİLİR Mİ? SEN 200 DAİRENİ 2000 DAİRE YAPMAK İÇİN Mİ BAŞKAN OLMAK İSTİYORSUN EY ALLAH'IN HIRSIZI!...

Avatar
BÜNYAMİN DUZMAN 2013-10-23 13:13:06

HALKIMI BURADAN UYARIYORUM! BİR ADAY ADAYI GEÇMİŞİ ŞAİBELERLE DOLU BAZI (SÖZÜM ONA) İŞ ADAMLARI İLE BİRLİKTE BOL KESEDEN PARA HARÇAYARAK ADAY OLMAK İSTİYOR! BU ADAY ADAYININ ÇEVRESİ PARTİ NE KADAR PARA İSTERSE VERİRİZ, YETER Kİ ADAY ADAYIMIZ ADAY YAPILSIN DİYORLAR! PEKİ SORUYORUM VERECEKLERİ BU PARALARI NEREDEN ÇIKARACAKLAR? HALKIN ARSASINI PARSELLEYEREK Mİ ÇIKARACAKLAR? İMAR PLANLARIYLA OYNAYARAK MI ÇIKARACAKLAR? "HARİTA-KENTSEL DÖNÜŞÜM UZMANI"YIZ DİYEREK İŞLERİNİ BU ŞEKİLDE DAHA KOLAY MI YAPACAKLARINI SANIYORLAR! HALKIM UYANIK OL!... KİMİN KİM OLDUĞUNU İYİ ARAŞTIR!

Avatar
Maraşlı Ahmet 2013-10-23 13:07:36

ONİKİŞUBAT BELEDİYE BAŞKANI OLMAK İÇİN; 30 YILLIK BELEDİYE DENEYİMİ(İMAR MÜDÜRLÜĞÜ,ETÜD PLAN PROJE MÜDÜRLÜĞÜ YAPMIŞ) İLE DÜRÜST ADAM GİBİ ADAM SAYIN FAHRİ YİĞİTOĞLU dur. Allah hayırlı etsin.

Avatar
Bilal TANRIVERDİ 2013-10-23 12:53:10

GEÇMİŞİNDE ŞAİBESİ OLMAYAN TERTEMİZ BİR İNSAN BAŞKAN OLSUN. PARTİ BUNU ARAŞTIRACAKTIR ELBETTE. KİMİN NE MAL VARLIĞI VAR ARAŞTIRILARAK KAMU OYUNA AÇIKLANMALI. YA DA ADAY KENDİ MAL VARLIĞINI VE NASIL ELDE ETTİĞİNİ AÇIKLAMALI. BİR DE HANGİ ADAY KİMLERLE BİRLİKTE HAREKET EDİYOR İYİ GÖZLEMLEMEK LAZIM. BİR İNSANIN ÇEVRESİ KENDİNİ ELE VERİR! ALLAH KÖTÜ NİYETLİLERDEN HALKIMIZI KORUSUN. AMİN!

Avatar
Bilal TANRIVERDİ 2013-10-23 12:47:51

SAYIN DEVLET ÜLGER OLMALI. NE DE OLSA YURDUM İNSANI...

Avatar
İDRİS YİNANÇ 2013-10-23 12:34:16

ŞİMDİDEN MAL VARLIĞINI AÇIKLAYAMAYANA ASLA OY YOK!

Avatar
SÜLEYMAN AYDIN 2013-10-23 12:30:28

12 ŞUBAT BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN BİR ADAY ADAYI SERMAYE ÇEVRELERİNCE POMPALANMAK İSTENİYOR. YOK MİMAR MIŞ, YOK KENTSEL DÖNÜŞÜM UZMANIYMIŞ! YOK İL ESKİ BAŞKAN YARDIMCISIYMIŞ! YOK İL ESKİ BAŞKAN VEKİLİYMİŞ! HEPSİ KELİME OYUNU. MADEN İL BAŞKAN VEKİLİYDİN DE NEDEN ESKİ İL BAŞKANI MİLLETVEKİLİ OLUNCA SEN İL BAŞKANI OLAMADIN! İL BAŞKAN YARDIMCILARINI SADECE BİR KİŞİ SECER, O DA İL BAŞKANI. AMA İL BAŞKANINI HEM MERKEZ SEÇER, HEM DE DELEGELER SEÇER. SANKİ İL BAŞKAN YARDIMCISI OLMAK ÇOK BÜYÜK BİR BAŞARIYMIŞ GİBİ SUNULMAYA ÇALIŞILIYOR. BEN YEMİYORUM. SEVGİLİ HALKIMIZDA YEMEYECEKTİR İNŞALLAH...

Avatar
MUHAMMED 2013-10-23 12:05:25

12 ŞUBAT BELEDİYE BAŞKANLIĞINA BİRİ GELECEKSE O İSİM MEHMET KİŞİFLİ OLMALI ÇÜNKÜ İÇİMİZDEN BİRİ HALKLA KOLAY ANLAŞABİLECEK VE KİMSEYE YÜKSEKDEN BAKMAYACAK BİRİ..YAPTIKLARI YAPACAKLARININ TEMİNATIDIR HOCAMIZA CAN-I GÖNÜLDEN DESTEK OLUYORUZ..BAŞARILAR DİLİYORM

Avatar
Şehrin çocuğu 2013-10-23 12:02:02

12 Şubat Belediye Başkanı olmak için en tecrübeli deneyimli dürüst insan Sayın Fahri Yiğitoğlu dur. Allah hayırlı etsin.

Avatar
HAYATİ ŞAHİN 2013-10-23 11:59:54

ALİ YAKAR Olmalı. ALİ YAKAR'ın İSTANBUL ve ANKARA'da çok mükemmel bir çevresinin olduğunu biliyorum. İstanbul ve Ankara'da çok sevilen ve tutulan başarılı bir insan. Ali Yakar başkan olursa K.Maraş'ın dertleriyle dertleneceğine inanıyorum. Geleceği çok parlak bir kardeşimiz. Hakkında hayırlısı olsun inşallah...

Avatar
yusuf uzun 2013-10-23 11:47:06

Ali Yakar olmalı

Avatar
Kadir Doğan 2013-10-23 11:43:50

İDDİA EDİYORUM K.MARAŞ 12 ŞUBAT BELEDİYE BAŞKANI ALİ YAKAR OLACAK. KENDİLERİNE ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORUM...

Avatar
Ufuk Şimşek 2013-10-23 11:39:16

Sayın ALİ YAKAR'ın aday yapılacağına inanıyorum...

Avatar
HÜSEYİN ÖZDEMİR 2013-10-23 11:35:14

YOK İŞ ADAMIYMIŞ, YOK MİMARMIŞ. HEPSİ LAF SALATASI. MADEM BAŞARILI İŞ ADAMISIN GİT O ZAMAN DAHA FAZLA İSTİHTAM YARATARAK VATANDAŞA YARDIMCI OL. AMAÇ VATANDAŞA HİZMET ETMEKSE! BAŞARILI İŞ ADAMISIN DA NE İŞİN VAR SİYASETTE! YOKSA BORÇLARINI KAPATABİLMEK İÇİN Mİ BELEDİYE BAŞKANI OLMAK İSTİYORSUN! ZAMANINDA MİLLETİN PARASINI YEDİKLERİNİZ YETMEDİ Mİ? MİMAR-KENSEL DÖNÜŞÜM UZMANI FİLAN??? YEMEZLER! K.MARAŞ BELEDİYESİNİ KULLANARAK KAÇ DAİRE ELDE ETTİN? HANGİ PARAYLA ELDE ETTİN O DAİRELERİ? HANGİ PLANLARLA BELEDİYE BAŞKANI ADAY ADAYI OLUYORSUN? K.MARAŞ'IN 12 ŞUBAT İLÇESİNİ PARSELLEMEK İÇİN Mİ?

Avatar
mehmet erduran 2013-10-23 11:23:29

Yusuf Ziya KOCABAŞ olmalı

Avatar
Hale Doğan 2013-10-23 11:12:05

ALİ YAKAR olmalı. K.Maraş halkına Ali YAKAR'ı yakından tanımasını tavsiye ediyorum. Tırnakları ile kazıyarak zirveye çıkmaya çalışan bir insan. Mükemmel çalışkan bir karakter. Büyükle büyük, küçükle küçük. Çok girişken birisi. Hizmette sınır tanımayacağını düşünüyorum. Aynı zamanda çok cesur bir insan. Tam bir hizmet adamı.

Avatar
Mehmet Dere 2013-10-23 11:06:35

Bence Ali YAKAR olmalı. Çok zeki, çok çalışkan ve de çok azimli bir insan. Tabiri caiz ise tuttuğunu koparan birisi. Mevcut aday adayları içerisinde en genç ve en enerjik olanı. Para yönetmesini iyi biliyor. Parayı yönetebiliyorsan iş adamı da bulursun, mimar da bulursun. Boş vaatte bulunan değil, icraat yapacak bir kişilik. K.Maraş'ın 12 Şubat İlçesinin çok çok iyi hizmet alabilmesi için kesinlikle Ali YAKAR'ı seçmesi gerektiğine inanıyorum. Mevcut aday adayları içerisinde Ali YAKAR'a alternatif olabilecek kapasitede bir aday göremiyorum.

Avatar
ALI 2013-10-23 11:05:02

MEHMET KİŞİFLİ OLSUN

Avatar
SAVAŞ 2013-10-23 10:48:35

ZEYNEP ARIKAN OLMALI

Avatar
YÜKSEL 2013-10-23 09:22:02

SN MUSTAFA BULUNTU.HAYIRLI UĞURLU OLMASINI DİLERİM...

Avatar
AHMET 2013-10-23 09:11:24

AK PARTİDEN BELEDİYE BAŞKANLIĞINI YAPACAK VE EN FAZLA OY ALACAK KİŞİ MEHMET KİŞİFLİ HOCADIR.

Avatar
kahraman ede 2013-10-23 09:06:23

bence elektrik elektronik mühendisi emre koska olmalı. bu ismi unutmayın gümbür gümbür geliyor.

Avatar
AK GENÇ 2013-10-23 09:03:16

Bildiğim kadarıyla ramazan okumuş aday adayı, eğer öyleyse ondan iyi birisini düşünemiyorum. Temiz siyaset ve hizmet aşkı denilince aklıma gelen isim odur.

Avatar
Berke 2013-10-23 08:35:01

Salih PAKSOY tabi ki

Avatar