ORC'nin son yerel seçim anketinde Kahramanmaraş

ORC son yerel seçim anketinde Ak Parti Kahramanmaraş'ta kimi aday göstersin diye sordu.

ORC'nin son yerel seçim anketinde Kahramanmaraş

ORC son yerel seçim anketinde Ak Parti Kahramanmaraş'ta kimi aday göstersin diye sordu.

02 Nisan 2013 Salı 14:55
ORC'nin son yerel seçim anketinde Kahramanmaraş
2014 yerel seçimlerine 1 yıl kala siyasi partiler sahadaki çalışmalarına start verdi. Bazı partiler belediye başkanı adaylarını açıklamaya başladı. Türkiye'nin üç büyük kentinde kıyasıya bir yerel seçim yarışı yaşanacağa benziyor.

Peki son anketlerde Türkiye'nin 3 büyük kentindeki son oy durumu ne? Hangi partinin hangi adayı anketlerde ön plana çıkıyor? ORC'nin yaptığı son ankette AK Parti, CHP ve MHP'nin 3 büyükşehirdeki yarışı ve adayların oy oranları yer alıyor. 30 büyükşehirde yapılan son seçim anketinde 30 büyükşehirin 20'sini AK Parti, 8'ini CHP, 2'sini de BDP kazanıyor. MHP ise hiçbir ilde yok.

ORC Kahramanmaraş'ta seçmene iki soru yöneltti.

Ak Parti seçmenine sorulan "Sizce Ak parti'nin Kahramanmaraş Büyükşehir adayı kim olmalıdır?" sorusuna seçmenin verdiği cevap şu şekilde sıralandı:

Mustafa POYRAZ / 55,1
Nevzat PAKDİL  / 36,0
Diğer  / 3,0
Fikir Belirtmeyen  / 5,9

İkinci soru tüm seçmenlere karışık olarak soruldu. Bu gün seçim olsa Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı için oy vermeyi düşündüğünüz parti hangisidir? sorusuna verilen cevap aşağıdaki şekilde sıralandı:

Ak Parti / 59,5
MHP / 14,1
CHP / 10,2
Diğer / 2,5
Kararsız / 13,7

Haber46 olarak ankete yorum yapmıyor ve yorumu okuyucularımıza bırakıyoruz.



Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M.akif bozdag 2013-10-25 10:33:14

Yılların vermiş oldugu sıyası geçmişi bilgisi tercübesi halkla içiçe oldugu ve ben inanıyorumki SY.NEVZAY PAKTİL K.MARAŞI ve ilçelerine köylerıne tek hizmet getirecek olan kişidir allah yolunu açık etsin.Ve tek aday tartışmasız .

Avatar
TAŞHAN 2013-10-21 13:59:35

BENCE SAYIN PAKDİL OLMALI

Avatar
maraşlı 2013-09-29 19:28:55

Al birini vur ötekine bu güne kadar ne gördükü bu memleket bu şahıslardan.

Avatar
misafir 2013-06-20 01:51:28

sayın N.P sanki ankaradan icazet almış gibi bir hava yaratmaya çaılışıyor.aslında belediye başkanlığı yanında yeni sisteme geçilirse senetörlük vs gb şeylere kılıf hazırlıyor.eger maraşlıya değilde göksunluya başkanlık verilirse kırılma yaşanır.MHP hazırlansın.

Avatar
CUMA 2013-06-10 16:35:19

TECRÜBESİYLE,BİLGİSİYLE,KİŞİLİĞİYLE,GİRİŞKENLİĞİYLE HER YÖNÜYLE TABİİ Kİ NEVZAT PAKDİLİ TEK GECERİM.MARAŞA ÇOK KATKISININ OLACAĞINA EMINIM

Avatar
hacı hasan 2013-06-10 11:22:17

daha seçim başlamadan ,kahramanmaraşın büyük şehir olsa bile,yine yerinde sayacağı belli oldu...sanki başka adam yokmuş gibi,,,pakdil mi poyraz mı? ikiside değil kardeşim...maraşta başka adammı yok ...bellemişsiniz hep aynı isimler. yeterk gayrii

Avatar
AKPLİ 2013-06-07 16:38:35

Hayrettin Güngör yapar bu işiii

Avatar
AKP 2013-06-05 10:28:19

MUSTAFA PORAZI KOYARLARSA KALIBIMI BASARIM KAYBEDER K MARAŞ ÜZÜLÜRÜM

Avatar
misafir 2013-06-03 17:48:19

KAHRAMANMARAŞ MERKEZ MAHALLELİ BİR ADAY OLMAZSA ASLA BAŞKASINA OY VERMEM,OYUM GERÇEK EDE'YEDİR...

Avatar
Yurtsever 2013-05-15 23:00:49

AKP den Mustafa eğilmez hocamızı Maraş Büyükşehir belediye başkanlığına aday yapacağız Nevzat bey Dursun yeter artık gençler gelecek bir yıl içersinde Maraş Avrupa kenti olacak

Avatar
misafir 2013-04-30 01:04:26

Belediyeye yakın bir yerde, yok yok Belediye Binası içinde yapmışlardır canım bu anketi.. Neşelensin adamcağız yaw, çok görmeyin garibimeee..

Avatar
dursun 2013-04-27 11:10:57

inandırıcı bir anket değil

Avatar
mücahit 2013-04-20 22:57:24

Al birini vur ötekine dedikleri gibi bu iki aday adayıda vasıfsız ve K.Maraşa hiç bir hizmet getiremez. Bunları aday göstermek K.Maraşı geri geriye götürmek demektir. Memlekete hizmet edecek vasıflı Şehir plancısı,Yük.Mimar, gibi vasıfları olan,dış ülkelerde istihsas sahibi olanları getirmelidir.Politikacıları aday değil yanından bile geçmeyin. Vatandaş artık at gözlüklerini çıkarsın sağ duyulu düşünsün.

Avatar
T.C. Adem 2013-04-17 11:02:51

Sayın Ökkeş Bey

Mustafa Poyrazı beğenmeyenleri pembe dizi görüyorsunuz diye eleştirmişsiniz. Ben 2 yıldır Kahramanmaraştayım ve Binevler civarında oturmaktayım. Malumunuz k.maraşın en iyi semtidir burası, şehirleşme sonradan olduğu için k.maraş'ın diğer yerlerine göre daha düzenlidir. ama gel gör ki yolları hiç iyi durumda değil. Başbakan adliyeyi açacak diye üngüt yolunun kültür merkezi ve üngüt gidiş kısmı cillop gibi yol fakat yolun diğer tarafı yamadan ve çukurluktan geçilmiyor. Belediyenin asıl işi yolları mı yapmaktır yoksa kaldırım ve parke mi döşemektir. Ayrıca belediyenin sitesine girdiğinizde göreceksiniz bir önceki seçimde sayın başkan kendisine 46 hedef belirlemişti acaba bunlardan kaçtanesini gerçekleştirdi? (http://www.haber46.com/kose-yazisi/12758/baskan-mustafa-poyrazin-46-projesi-ne-oldu.htm) Birde insanları pembe dizi zannetmekle itham ediyorsun.

Avatar
MARAŞLI 2013-04-12 10:02:21

FATİH MEHMET ERKOC TAYİP ERDOGAN GİBİ DEVLERİ DEVİREREK İL BAŞKANI OLDU. AK PARTİ İL BAŞKANIN ODASI HER KESE HER ZAMAN ACIK HER KES DERDİNİ DİNNER YARDIMCI OLMAYA CALIŞIR.DİGER İLBAŞKANLARINIDA GÖRDÜK.NEVZATMIŞ GÖRDÜK ALLAH UZAK EYLESİN 10.MEMLEKET GERİ GİDİYO FATİH ERKOC İNŞALLAH BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI

Avatar
kahramanmaraşlı 2013-04-12 02:38:27

pakdil neyaptı şu memlekete yalaka olmayın

Avatar
kahraman maraşlı 2013-04-12 02:33:04

hiçbirinizi istemiyoruz

Avatar
kahraman maraşlı 2013-04-12 02:30:17

bunların hepsi aynı tek çare hanefi mahçiçek

Avatar
ökkeş maraşlı 2013-04-11 13:03:07

bence mustafa poyraz kalmalı ama müdür ve yardımcılarını değiştirmek koşuluyla 30 seneden buyana maraştayım 5-6 yıldan buyana gözle görülür bir değişiklik gerçekten oluyor BEĞENMEYENLER HAYATI PEMBE diziler ZANNEDENLER dir.

Avatar
gitsinler 2013-04-11 08:48:12

ALLAH NASİP ETMESİN KURTULALIM ŞUNLARDAN BIKTIK BU İSİMLERDEN SEÇİM YAKLAŞINCA SAHNEDELER YİNE EKSTRA BİR HİZMET GETİRMEDİLER ANKARADAN

Avatar
k mehmet yıldızlı 2013-04-10 16:23:04

çağalyancerit olarak arkasındayız mustafa poyrazın her konuda destekliyoruz

Avatar
misafir 2013-04-10 08:48:07

akp kendine daha dinamik aday bulmalı;ne poyraz nede pakdil olmamalı

Avatar
okan 2013-04-10 01:10:29

mustafa poyraz artık gitmeli belediyedeki müdürleri zaten kendini bitiriyor ökkeş demirdöğen diilere destan diyerlerini biliyosunuz en gözde bu başkanım bu adamı artık emekli et kurtul yoksa sana çok zararı var buna inan şaka değil bence nevzat pakdil olmalı

Avatar
ökkeş akbulut 2013-04-09 23:15:32

ben 32 yasadım kıbrıs meydanındaki kaldırım ve çevredüzenlemesi bitmdi benim bildigim birpıroje en az 50 sene ileri dönük pırojeler olur fakat bunlar se nede degiştiriyoo

Avatar
fatih 2013-04-09 11:11:38

bu adam değişmesse akp ye oy yok arkadaşlar sadece kaldırım yaparak bir şehir kalkınmaz yollar berbat durum da yarısını yapıyor diğer yarısı seçimlere bırakıyor bu zihniyetle biyere varılmaz. Hizmet etmeyen hangi parti olursa olsun benden oy alamaz.şahsi düşüncem

Avatar
slymn 2013-04-08 09:40:32

ne şamın şekeri nede arabın yüzü ikiside aynı.ikisi bir kayseri b.şehir belediye bşk etmez çünkü bunların ufku dar.maraş türkiyenin kusura bakmayın ama en geri kalmış ilidir.bunu yapılan hizmet karşılığında söylüyorum.kentsel dönüşümü acilen yapacak birine ihtiyaç var.birde millet tutturmuş pakdil diye ya allah aşkına maraşlıya uzak bir adam görmedim.ya siz hiç duydunuz mu hükümet hangi bölge işini maraşa yapıyor ya antep ya adana ya malatya daha fazla söze gerek yok.

Avatar
misafir 2013-04-07 13:05:18

KMARAŞIN gerçek durumu. Batmana,diyarbakıra çevre illere hava limanı ve 40-50 bin kişilik avrupai stadyum yapılıyor bakanlar müjde üzerine müjde veriyor.Kmaraşa bu hizmet belkide 50 yıl sonra yapılacak.demek oluyorki kmaraş 50 yıl geride.bu durumdan utanıyorum.bu şehir ne zaman hizmet alacak.

Avatar
samet a. 2013-04-07 10:24:20

yorumcu ökkeş maraşlıyı kınıyorum ilçeler maraşlı degilmi maraşlı başkan istiyorsun bunun için ilçeler maraştan çekilmek istiyor yapmayın maraşın ilçe insanları pırıl pırıl.

Avatar
ali ak 2013-04-07 01:20:33

m.vekili olarak nevzat pakdil ne yaptıki belediye başkanlığına aday olacak??? yollarmı bitti? hızlı tren maraşamı geldi? ne yaptı bu vekiller? bunlar maraşın değil başbakanın vekilleri... o yüzden maraşada bi hizmet yapmadılar. akp eğer nevzat pakdili aday yaparsa maraş halkı gereken dersi vermelidir. akp ye en çok oyu verip en az hizmeti alan şehir maraştır türkiyeyi gezen görür....

Avatar
Rahmi Kaya 2013-04-06 20:06:59

Görgü,bilgi ve deneyimiyle Sayın Nevzat Paktil Bey'in olmasının Kahramanmaraş'ımıza faydalı olacağını düşünüyorum.Adam İstanbul gibi bir kentin alt yapısında çalışmıştır."Tercübe dilsiz hocadır"diye boşa dememişler atalar.Üstelik memleketin hertarafını kucaklayacak birisidir.Parlemento birikimiyle,Meclis deneyimiyle terazinin kefesine koyarsanız zannediyorum
diğerlernden çok ama çok ağır gelecektir. Bunun için Bize Nevzat bey yakışır diyorum Selam ve dua ile.

Avatar
misafir 2013-04-05 23:40:02

KMS birinci lig için çırpınan kmaraş lı iş adamlarını destek için çağıran POYRAZA teşekkürler. inşallah BAŞKAN 10 yılda 1 DOĞRU yapar. BU ŞEHİR SENİ BAĞRINA BASAR.

Avatar
MİSAFİR61 2013-04-05 15:28:34

İKİSİNDENDE FAYDA GELMEZ. AL BİRİNİ VUR ÖBÜRÜNE

Avatar
misafir 2013-04-04 21:57:32

POYRAZ son günlerde çevre iller gibi projeler yapıyor.başkan iyi sadece ekibi amatör.

Avatar
alii 2013-04-04 16:02:19

Başkan POYRAZ ile yola devam

Avatar
lcv 2013-04-04 13:44:41

Nevzat pakdil i BŞ belediye bşk olarak görmek istiyoruz

Avatar
misafir 2013-04-04 12:52:03

o mega projeleri biz niye göremiyoruz. ayrıca karayolu müdürüne rest çekeceğine kendine rest çeksin. eski balık halinin oradaki yolu yapsın. hiç birşey bilmesen bile 1-2 senede tecrübelenirsin. 10 sene olmuş

Avatar
HAKİKİ MARAŞLI... 2013-04-04 11:52:09

BUNLARIN İKİSİNİ DE İSTEMİYORUZ....YETER ARTIK PARTİDEN FAYDALANDIĞINIZ...İSTEMİYORUZ SİZİ....PARTİYE ZARAR VERMEYİN...

Avatar
mustafab 2013-04-04 11:33:15

Valla ben de Zafer kardesime katılıyorum. Istanbul'da yasıyorum. Her gidisimde memleketimde güzel seyler goruyorum. insanlar hala yol, asfalt diye tutturmuslar. Maras her gecen gün daha güzel oluyor. Bunu en iyi biz fark ediyoruz.

Avatar
CELET 2013-04-04 11:09:49

FATİH ERKOÇU İSTİYORUZ BU MEVKİDE EN DOGRU OLANI EN GÜZEL OLANI YAPACAGINDAN EMİNİM KOLAY GELSİN

Avatar
ali tandoğan 2013-04-04 10:27:05

Başkan poyraz çalışmadığı gibi asvalt parası altında vatandaşdan haraç alıyor.Vizyonu da yok.Bence en iyi belediye başkanı adayı Kültür turizim il müdürü SEYDİ KÜÇÜKDAĞLI dır. Nevzat pakdil 10 yıldır Kahramanmaraş a ne yatırım yaptıki şimdi yapsın

Avatar
misafir 2013-04-04 10:24:02

Kahramanmaraş Merkez de Hemen Hemen Tüm yollar tarla gibi Sayın Belediye Başkanımız herhalde bu yolları hiç görmüyor. Ya da makam aracının konforundan hissetmiyor. Sayın Başkanım ALLAH RIZASI İÇİN REFÜJLERDEN ÖNCE YOLLARDA ÇALIŞMA YAPTIRIN.

Avatar
zafer başdoğan 2013-04-04 09:51:43

evet bu kahramanmarşlılara hayret ediyorum ben zaman zaman kahramanmaraşı ziyaret ediyorum belediyenin çalışmalarını çok begeniyorum ve hata gidigim illerde gördügüm hizmetlere göre çalışkan belediyeler arasında görüyorum kahramanmaraş halkı bu göremiyorsa ne diyebilirim başkanınıza sahip çıkın kahramanmaraşı daha ileriye taşıyın aksi olursa 5 yılınız heba olur gider.

Avatar
mehmet uğurlu 2013-04-04 09:06:03

sayın belediye başkanı mustafa poyrazdan memmun değiliz belediye encümenlerini belediyenin müdürlerinden encümen yapıyor kavalarına ğöre karar alıyorlar bir s plakada yüzde üçyüz zam olurmu saden mozot çok bakalı esnaf madur u yüzden encümenler halkın içinden seçilsin k maraşımıza hizmet yapan olsun

Avatar
ÖKKEŞ MARAŞLI 2013-04-04 08:57:03

BİZLER KAHRAMANMARAŞ'MARAŞLI BİR BAŞKAN ADAYI İSTİYORUZ VEKİLLERİMİZİN HEPSİ İLÇELERDEN BAŞKANIMIZ MARAŞLI OLSUN.

Avatar
ökkeş maraşlı 2013-04-04 08:53:29

bu yorumu yapanlar sanki deve kuşu kafasını kuma gömer etrafını gömez, bir abak etrafına bu zamana kadar ne yapıldı.

Avatar
aydın ılıcalı 2013-04-04 00:07:41

Poyraz olsun bu Maraş a fazla bile.

Avatar
alibaba 2013-04-03 23:29:30

bu anket gerçekse yuh diyorum bu adam memlekete kaldırımdan başka ne yaptı allah aşkına bi kaç şey sayabilirsiniz belki o kadarda olmasınmı iktidar partisnin başkanısın bence poyraz maşa memleketi yöneten onu oraya getiren maraşın kodamanları var

Avatar
ökkeş 2013-04-03 18:23:26

tek kelimeyle lütfen çekilin. yoksa bu millet gıcığına maraşta ya chp'yi yada mhp'yi başa getirecek. bu vebalden kurtulamazsınız.

Avatar
misafir 2013-04-03 17:48:57

Kimin aday olacağını bilmeden kim olursa olsun akp olsun diyen 59 buçuk. Demek ki bu şehrin yarısından fazlası ya yalaka, makarnacı. yada kömürcü.

Avatar
hasan demir. 2013-04-03 17:44:20

elinizi vicdanınıza koyun. ak parti iktidarında, ak partili bir sayın başkanın hiç olmazsa şöyle bir gaziantepden örnek alıp daha güzel şeyler yapmasını beklemez miydiniz.ama yapılanlar hiç mesabesinde bile degil bence . ilinize arasıra gidip gelen biri olarak söylüyorum bunları.hele o trabzon caddesinindeki lakaytlık hiç yakışmıyor ilinize.

Avatar
ismail 2013-04-03 16:48:33

bu anket sanırım beledıye bınasının içinde yapılmıs

Avatar
Hakkı 2013-04-03 15:49:03

iki beceriksiz ve yandaşlarını zengin eden bu insanları görmek istemiyoruz.

Avatar
yönetici 2013-04-03 14:58:17

Söz konusu anket Ekim 2012 de yapılan ankettir. Dikkatiniz için teşekkür ediyoruz, o anketle son anket arasında gerçekten büyük fark var. Bizim şu anda yayınladığımız anket ise bu hafta açıklanan ama şirketin web sitesinden henüz yayınlanmayan ankettir. İlginiz için teşekkür ederiz.

Avatar
ali 2013-04-03 13:14:18

http://www.orcarastirma.com/resimler/62450065.pdf adresindeki değerler ile haberdekiler çelişiyor pakdil 31 poyraz 25 diyor orc nin sitesi :(

Avatar
misafir 2013-04-03 13:12:10

7 milletvekili olan bir şehir bir bakan bile çıkaramıyorsa aynı partinin hangi adayı olursa olsun bizim için farketmez.Bizleri hep böyle kandırmadılar mı?Nasıl olsa K maraş garanti illerden biri olarak gözüküyor''demiyorlar mı?

Avatar
MENDERES 2013-04-03 13:05:46

ANKETE BAKILIRSA GERCEKLERİ VE HİZMETİ BİZ GÖRMÜYORUZ DEMEKKİ DEMEKKİ MARAŞ BUNLARI HAK EDİYOR ARTIK KONUŞACAK BİRŞEY YOK DEMEKKİ

Avatar
mikail 2013-04-03 12:59:48

k.maraş ın merkezdeki insanlarına soruyorum nevzat PAKDİL merkezden ankette yüzde 40 oy alıyorsa büyük başarı bu anketi yapanlar birde kuzey ilçelerine gitsin bakalım mustafa POYRAZ yüzde kaç oy alır bü güne kadar maraş merkezin ökkeşleri bunu beceremedi nevzat PAKDİL gelsinde hizmet nasıl yapılır görsünler ayrıca nevzat beyin itanbul büyükşehir hzmet gecmişi var

Avatar
ahmet 2013-04-03 12:46:34

bence ıkısıde olmasın memleketımızde ne alt gecit nede ust

Avatar
Alperen 2013-04-03 12:09:45

Al birini vur ötekisine. KahramanMaraşa hizmet edecek, Şehrin çehresini değiştirecek ,komşu illerdeki gibi şehrimizin ,imarını faydalı alanlara dönderecek Başkanlara ihtiyacımız vardır. Siyasetçilere ihtiyacımız yoktur. Vatandaşın karnını boş laflar doyurmamaktadır. Kaldırım yapıp sökenlere,asfalt yamaları ile uğraşanlara ,park ve bahçe tanzimlerine, yollardaki reklam panolarına bolca belediye başkanın resimlarini astırarak reklam yapanlara, halkın gözünü boyayanlara artık bu milletin gözünü açarak görmesi gerrktiği kanısındayım.

Avatar
MERT 2013-04-03 12:00:24

Hayret bişey ya valla bizim memleket adam olmaz abi yok valla olmaz ya milletin şehirleri aldı başını gidiyor biz hala M.Poyrazmı N.Pakdilmi bırakın ya ikisindende bu halk usandı yeter artık.yokmu başka insan ya başınızı biraz kaldırın etrafınızı görün ya.bunlarla uygun adım yerinde say oynarız.
Allah aşkına artık uyanın be EDELER ya artık şehre hizmet edecek birilerini bulalım bu nun partisi önemli değil önemli olan şehrimiz ya.Tekstilin başkentine bunlar yakışıyormu Allah aşkına ya
ikisininde Allah yolu açık etsin ve K.MARAŞ tan uzak dursunlar

Avatar
gardaaaş 2013-04-03 11:59:19

başkan poyraz kahramanmaraşımızın büyükşehir belediye başakanıdır, ve daha yapacağı bir sürü hizmet kendisini bekliyor... allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
mücahit 2013-04-03 11:56:44

tabiki sayın poyraz... çünki bugune kadar çok hizletleri oldu bundan sonra daha da olacak inşallah.

Avatar
kerim ocak 2013-04-03 11:02:22

Nevzat pakdilin kahramanmaraşa tek bir tane çivi çaktığını gören var mı, 2002 den bu yana milletvekili olarak kahramanmaraşın sırtında bir kamburdur.hangi kahramanmaraşlıya sahip çıktı, olsa olsa karslılara sahip çıktı, kendisinin kahramanmaraşta birtane kendisine oy verecek birisi çıkmaz. Başka düzgün, konunun uzmanı kişiler lazım, gerçek edeler.

Avatar
misafir 2013-04-03 10:37:55

VALLA MARAŞA AKPARTİDEN KİM ADAY OLURSA OLSUN BAŞKANIN O OLACAGI KESİN TÜYÜ BİTMEMİŞİ BİLE KOYSALAR BASKANLIK GARANTİ

Avatar
misafir 2013-04-03 10:11:59

akp yide istemiyoruz bu nasıl bir anket siz gazetecilerde sallıyorsunuz sizlerde akp yanlısısınız galiba ikisinide istemiyoruz yeter artık ya ülkeyi sattı adamlar bu vatantaşlar bu kadarmı cahil ya insanda biraz şeref haysiyet olur bu ülkeyi satanlara yazıklar olsun bunlara oy deyil bir bardak su bile vermeyecen hey millet uyanın artık ya

Avatar
misafir 2013-04-03 10:11:55

Bu anketi ak parti il başkanlığındamı yaptılar diğer yüzde 3 çıkmış

Avatar
misafir 2013-04-03 10:01:19

BUNLAR OLMASINDA KİM OLURSA OLSUN İSTERSE KARAYILANI GETİRİN YADA NASIL OLSA APOYU SERBEST BIRAKACAKLAR ODA OLABLİR ÇÜNKÜ ŞU ANDA TÜM YOL HARİTALARINI ÇİZEN AKİL ADAMDA O DAHA NE İSTİYORSUNUZ.

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2013-04-03 09:42:35

Eğr bu anket gerçekse kahramanmaraşa yazıklar olsun poyrazdan ne görmüşlerki U çıkmış gerçekten maraş hergün geriliyor yaşanmaz oluyor demekki birilerinin bundan umduğu birşey var bu anket galiba belediyenin içinde yapıldı nede olsa orada poyrazı kullanan i bilmezliğinden faydalanan bazı aç kurtlar yammamlar var yoksa sokaktaki vadandaş bıkmış durumda eğer poyraz aday olurda oy alırsa önce maraşa sonra akp ye yazıklar olsun bu maraşı bu kadar küçülttükleri ve elden ayağa düşürdükleri için...

Avatar
avşar 2013-04-03 09:35:40

vaybe arkadaş bu halkta ne akp sevdası varmış

Avatar
ali 2013-04-03 09:34:18

essin POYRAZ şahlansın maraş

Avatar
misafir 2013-04-03 09:27:03

bunlar seçim ayakları göz boyama sevgili kardeşim

Avatar
koyun 2013-04-03 09:20:03

koyun konulsa demekki 59,5 ile başkan olacak yaf..!

Avatar
miafir 2013-04-03 08:36:31

yeter artık bunlardan bir numara yok yeni yüzler genç aktif insanlar istiyoruz.

Avatar
ALİCAN 2013-04-03 08:12:30

yorum yapmaktan korkuyormuyuz. yada neyin ne olduğunu bile bile kabulleniyor muyuz

Avatar
misafir 2013-04-03 03:45:53

Bu millet belediye başkanlığı seçimlerinde daha kime oy vereceğini bilmeden kim olursa olsun farketmez akpye mi oy veririm diyor. Yok canım o kadar değildir. Vatandaşımız hizmet edecek adama oy verir. Ne yani şimdi akpden birileri ayakkabı boyacısını burda aday gösterse belediye başkanımı yapacağız. Ha bu arada bu mantığınıza göre sonuç şimdiden belli Pakdil belediye başkanı, poyraz milletvekili.

Avatar
misafir 2013-04-03 00:51:11

şişirme haber bunlar... seçimden önce balduk a da gaz verdiler. sonuç ortada...
Kahramanmaraşlılara birysel anket yapın ikisini de istemez. e ne olacak peki? Merkez Parti teşkilatı kimi önerirse o aday olacak. benim zadelerden Kahramanamraş'ın geleceğine katkıda bulunacaklarından yana ümidim yok.

Avatar
sibel tuzcu 2013-04-03 00:27:48

tek kelime başbakanımıza canımız feda artık poyraza elvada............

Avatar
hasan karcı 2013-04-03 00:27:04

Kesinlikle katılıyorum arkadaşlara yalnız o futbaol yorumu yapan arkadaşa değil her belediye başkanı zaten kendi memleketinin takımına destek vermek zorundadır bu desteği kendi cebinden vermiyor merak etmeyin zaten kendi ceplerinden 1 kuruş vermezler valla bu dönem yeni yüz adam gibi adam tv kanalına çıktığında konuşmasını bilen yanında 45 dk olan antebi örnek alarak gerçekten hizmet edecek yüz olsun bunların ikiside tırttt

Avatar
DELİPALTA 2013-04-02 22:37:02

NEVZAT BEY OLMASIN VEKİL OLARAK NE YAPTIKİ BAŞKAN OLARAK NE YAPACAK BAŞKAN OLMA SEVDASIYLA MARAŞI VE ÇEVRE İLÇELERİ DURMADAN DOLAŞIYOR AYRICA ŞU AFŞİN İLÇESİNE NE YAPMIŞ NEVZAT BEY AFŞİNE GELME NEVZAT BEY OY ALAMAZSSIN AFŞİNDEN

Avatar
misafir 2013-04-02 22:17:28

TARAFSIZ olarak belediye başkanı son yılında ataga geçti. KMS ye yardım şehri kenetledi önceden küçük işler yapıyordu şimdi kayseriyi örnek alıp MEGA projeler yapıyor. eger olacaksa POYRAZ olsun. inşallah yaptığı projelerle g.antep urfa malatya diyarbakır batmanı yakalarız. AKSU tv de karayolu müdürüne rest çekti helal olsun iyi projeleri var.

Avatar
MİSAFİR 2013-04-02 22:13:24

ARTIK YENİ BİR YÜZ İSTİYORUZ İNŞAAT DENEYİMİ OLAN BİR BELEDİYE BAŞKANI MÜMKÜNSE'!!!

Avatar
CAN ABİ CAN 2013-04-02 22:05:07

İkisinide koy çuvala salla salla vur duvara.Anlayan anlamıştır fazla söze ne gerek varki. Selamlar

Avatar
HİLMİ ERKÜÇÜK 2013-04-02 21:43:11

BUNLARIN İKİSİNDENDE NE KÖY OLUR NEDE KASABA EYER AK PARTİ BUNLARIN İKİSİNİN BİRİNİ ADAY GÖSTERİRSE MİLLETİ KAYIP EDER DORU DÜZGÜN BİR ADAY KOYSUN.BENCE

Avatar
KÜRŞAT 2013-04-02 20:54:00

ikiside olmamalı çünkü ikiside pasif neyaptılar ne yapabildiler biri vekildi biri başkan bakın bi yollara ulaşıma bide çıkın hemen yan illeri görün umarım maraşlım uyanırda artık düzgün bi hizmet adamı seçeriz hem artık şu ikidebir kaldırım sökülüp tekrar takılmz birilerinin cebine kaldırımdan para dolmaz yeter çünkü

Avatar
vahap 2013-04-02 20:53:22

Çanğalayancerit 2004'te Musin Yazıcıoğlu şehid olduğunda ne yaprı ki şimdi bbp'ye oy versin. hadi canım sende...

Avatar
duyarlı vatandaş 2013-04-02 20:21:12

Yav ayıp yav ne yüzle aday oluyorlar sayın mustafa poyraz küçük şehre ne yaptınki büyük şehre onu yapacan yollar derin ve keskin çukurlar yeni mahalleler gelişi güzel kurulmuş plan yok şehircilik yok kapasteniz yok sayın pakdil siz bıkmadınızmı usanmadınızmı yeter artık yeni fikirer yeni gençler gelsin çekilmesinini bilin biz sizin hizmet aşkınızı istemiyoruz umarım anlamışınızdır böyle aşk olmaz

Avatar
ahmet yılkı 2013-04-02 20:20:18

deve kuşu gibi kafamızı kuma gömmüşüz kaç dönemdir belediye akp elinde her gelen gideni arattı mallsef eğer ankaradan farklı bir bütçe alacaksak muhalefeti devreye sokmalıyız

Avatar
hemşeri 2013-04-02 19:52:57

kankaya katıliim. birde akp li cerit belediye başkanının durumunu sorun bakalım. bu güzelim ilçede ak partiyi ne duruma düşürdü. yarın chp veya mhp ye kaptırırsanız şaşmayın

Avatar
kahraman 2013-04-02 19:48:50

bu anketin gerçekten yapıldığına inanmıyorum. halkın tepki derecesini ölçmek için kurulmuş bir oyun. yoksa ne poyraz yüzde elliyi, nede pakdil yüzde otuzları bulur. allah aşkına yokmu benim elleri nasır tutmuş bir yiğit köylü gardaşım ya. yeter kardeşim. hiç bir yere bakmaya gerek yok. bu caddelerden geçip şu yolların rezaletine bir bakmıyorlarmı ya. yoksa benmi körüm düzgün yol bulamıyorum. nolursnuz çekilin köşenize de insanlar size dua etsin. yoksa bedduadan iflah olmayacaksınız.

Avatar
hasan arslan 2013-04-02 17:43:16

pakdil e asla oy vermiyeceğiz.eğer ak parti kahramanmaraş ta kazanmak istiyorsa PAKDİL,POYRAZ,ERKOÇ asla bunları aday göstermemeli.ben ak parti kurulduğundan beri başka partiye oy vermedim.bunlar aday olursa ASLA OY VERMİYECEĞİM VE VERDİRMİYECEĞİM.Bu yatalak,enaniyetli,kendinden başka kimseyi düşünmeyen, KOLTUK SEVDALILARINA ARTIK SON.ŞEHRİMİZİN GENÇ ,DİNAMİK,UFKU AÇIK,İLERİYİ GÖREBİLEN,HALKIN İÇİNDEN BİRİ OLAN ADAYLARA İHTİYACIVAR

Avatar
AHMET YÜKSEK 2013-04-02 17:31:56

Bence daha değişik bir aday göstermeli AKP dinamik iş yapma heveslisi altyapısı olan birisi illa K.MARAŞ LI olmasına gerek yok ama Nevzat Pakdil mi Poyra mi derseniz halka Tabi ki Mustafa Poyraz der halkla daha içli dışlı mütevazi bir insan...

Avatar
misafir 2013-04-02 17:31:02

bence bu, anketten cok psikolojik harekat. insanları bilinçli olarak bir yöne meyl etme gayretinden baska birsey değil. gösterilen adayların al birini vur ötekine. küçük sehirken bu adamlarla ne kadar yol alabildik ki büyüksehir için ısrarla aynı isimleri gözümüzün içine sokuyorlar.

Avatar
aaaaa 2013-04-02 17:05:35

ikisede daha türkce konusmayi bilmiyor .bizim insanimiz sahislara bakip oy vermiyor partiye göre oy veriyor eczaci adam belediyecilikten ne anlar bakin izmir e bakin eskisehir e belediyeciligi görün .

Avatar
ali 2013-04-02 16:59:28

Maraş'ın geleceği için MUSTAFA POYRAZ devam etmeli.

Avatar
HAKAR 2013-04-02 16:26:57

EVET BENCE İKİSİDE OLMAMALI NEVZAT PAKDİLİN VALIĞI İLE YOKLUĞU BİRDİR. HA VAR HA YOK MARAŞ İÇİN BU ZAMANA KADAR NE YAPMIŞTIR. HANGİ BİR GARİBANIN KAPISINI ÇALMIŞTIR. ZENGİN BENİM DOSTUM BEN ZENGİN DOSTUYUM MİSALİ ...MARAŞ SANKİ İKİ DAYATMA YAPILIYOR POYRAZ MI PAKDİL Mİ NE KADAR YANLIŞ ... BIRAKIN ADAYLAR ORTAYA ÇIKSIN İKİ İSİM ÜZERİNDE NEDEN DURULUYOR Kİİİİİ.....

Avatar
mnbg 2013-04-02 16:25:33

pakdil gelirse kesinlikle poyrazı mumla ararsınız pakdil k.maraşta akp ye oy kaybettirir

Avatar
Kadir 2013-04-02 16:20:12

Nevzat Pakdilin suanda ne hayrıvar Memlekete bundan sonra olacak yine mustafa poyraz dedigini yapıyor . MUSTAFA POYRAZ DİYORUM . He ßende pek memnundegilim ama köre bakarak tobal daha iyi bence .

Avatar
mehmet dursun 2013-04-02 16:06:20

nevzat pakdil ne yaptı ki maraşa aday olsun insanda biraz yüz lazım, mustafa payraz düzgün adam , desteklerimiz ona.

Avatar
AKP 2013-04-02 15:59:56

HER İKİSİDE OLMAMALI NEVZAT PAKDİL KAHRAMANMARAŞA NE YAPTI?SADECE BAYRAMLARDA GÖSTERMELİK ESNAF ZİYARETİ OKADAR.KOYU BİR AKP'Lİ OLARAK BUNLARIN HİÇ BİRİNE OY VERMEM(FATİH ERKOÇ-NEVZAT PAKDİL-MUSTAFA POYRAZ)AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNE.HALKLA HİÇ İÇİÇE DEĞİLLLER HALKA SICAK KİŞİLER DEĞİLLER AMA YARIN YALAKALIK İÇİN GEZMEYE BAŞLARLAR FAKAT HALK MALIN GÖZÜNÜ BİLİYOR KUSURA BAKMAYIN.

Avatar
KANKA 2013-04-02 15:59:32

BİRDE ÇAGLAYANCERİTTE ANKET YAPSINLAR BBP 36 MHP 30 AKP 17 CHP 5 KARARSIZ 12

Avatar
güccükefe 2013-04-02 15:52:13

İkisinide gördük allah aşkına biri üç dönemdir beldiye başkanlığı diğeride üç dönemdir mil vekilliği yaptı hizmetlerine bakın narlı yolu göksun yolu adana yolu bittimi şehrimize bakın trafik sorunu yollar köstebek çukuru sadece kendı çıkarları sözkonusu olursa bir hiz olur.

Avatar
İsimsiz Kahraman 2013-04-02 15:08:30

Bence Mustafa Poyraz bu işi bırakmalı, Nevzat Pakdil gelmeli

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126