Tuncay Kazancı Onikişubat Belediye Başkanlığına Aday Adayı

Kahramanmaraş Kent Konseyi Genel Sekreteri ve İşadamı Tuncay Kazancı Kahramanmaraş Onikişubat Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı.

Tuncay Kazancı Onikişubat Belediye Başkanlığına Aday Adayı

Kahramanmaraş Kent Konseyi Genel Sekreteri ve İşadamı Tuncay Kazancı Kahramanmaraş Onikişubat Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı.

18 Temmuz 2013 Perşembe 22:54
Tuncay Kazancı Onikişubat Belediye Başkanlığına Aday Adayı
2014 Mart ayında yapılması beklenen yerel Seçimlerde Kahramanmaraş Büyükşehir ve İlçelerinde kimlerin aday gösterileceği merakla beklenirken ilk açıklama işadamı Tuncay Kazancı'dan geldi. Kazancı yaptığı basın toplantısında Onikişubat Belediye Başkanlığına Ak Partiden aday adayı olduğunu açıkladı.

Dün akşam iftarda gazetecilerle bir araya gelen Tuncay Kazancı Belediye Başkanlığı aday adaylığının gerekçelerini ve planlarını kamuoyuyla paylaştı.

Tuncay Kazancı yaptığı konuşmada neden aday olduğunu şu şekilde açıkladı: “Uzun yıllar birçok Sivil Toplum kuruluşunda ve Kent konseyinde hizmet ettiğim şehrimi 2023 vizyonuna uygun, modern ve şeffaf bir yönetim anlayışı ile sosyo ekonomik ve kültürel değerlerimizi bir bütün halinde ele alıp, bu alanda yenilikçi çalışmalar yaparak Kahramanmaraş`ımızı ülkemizin yükselen değeri haline getirmek amacı ile aday olmaya karar verdim.”

“Bugün hayatımın en anlamlı günlerinden birini yasıyorum.”diyen Kazancı Kahramanmaraş'a hizmet etmenin en büyük hayali olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Uzun yıllar önce başlayan bir hayali, paylaşmak üzere şu an bir aradayız. 1557 yılında Tataristan`ın başkenti Kazan`dan yola çıkarak Maraş` a gelen ve mensubu olmaktan gurur duyduğum bir ailenin ferdiyim. 90`lı yıllarda Maraş belediye meclisimizin dışında asılı olarak duran 1872 yılında bu güzide şehrin ilk belediye başkanı Kazancızade Sadi Efendi`nin fotoğrafını gördüğümde, bende bu güzel şehre hizmet etmeliyim diye düşündüm ve o günden bu güne birçok sivil toplum kuruluşunda ve kent konseyinde şehrime hizmet etmeye çalıştım. Bu günden sonra da aday adayı olarak ve ileride kısmet olursa 12 Şubat Belediyesi başkanı olarak hizmet etmeye devam edeceğim.”

Aday adaylığını açıklamasının ardından Tuncay Kazancı'ya basın mensupları tarafından çeşitli sorular yönetildi.

Kazancı ayrıca basın mensuplarına verdiği dosyada Başkan seçilmesi durumunda yapacağı hizmetleri de açıkladı ve vaadlerini sıraladı.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
metehan 2013-10-13 21:19:40

aynen kardeşim tuncay kazancı yandaşları toplanmış buraya,reklam kokan hareketler

Avatar
ökkeş 2013-09-20 00:12:48

tuncay beyi'in ekibindeki mühendislerin, kurumsal ve hizmet tecrübesi olan kariyer sahibi insanların isimlerini haberlerde ve kamuoyunda ön planda tutmamasının sebebi mütevaziliğinden belki de . bu işlerin bir ekip işi olduğunun, yöneticilik tecrübesi ve vizyonu gerektirdiğinin farkında olmayanlar, ya da kişiye özel hizmetleri ve yazılar yazanlarınve bilinçsiz bazı kesimlerin aday mühendis olsun doktor olsun avukat olsun laflarına kapak olur yapacakları hizmetler o zaman. eğer seçilirse. ayrıca kim kazanırsa kazansın, kazanan maraş olsun inşallah.

Avatar
ebru erşan 2013-09-07 18:41:37

maraşın ilk belediye başkanı kazancızadeadi efendi anneannemin dedesidir. böyle değerli bir dedenin torunu olmaktan büyük gurur duyuyorum. mekanı cennet olsun.

Avatar
Bir Vatandaş 2013-08-26 20:40:07

karalama işi çocuk işi....

Avatar
Bir Vatandaş 2013-08-26 20:36:35

Tuncay Bey'in bu işi yaapcağına inanıyorum. Kendisinin projeleri Kahramanmaraş'ı çok ileriye taşıyacağını biliyorum. Tuncay beye başarılar diliyorum.

Avatar
burak alagöz 2013-08-01 12:31:05

çamur at izi kalsın. ben de ksü lü bir öğrenci olarak şunu diyebilirim. bu da bir strateji. çamur at izi kalsın. sizi kim tuttu bilmiyorum ama üzücü bir durum . işte siyasetin kalitesi . bu asılsız iddiayı yayınlanmasını bile taraflı buluyorum. çok üzücü

Avatar
ksü ögrenci 2013-07-28 13:16:47

sayın kazancı açıklamış yandaşları yorum yapmış ... kazancı kim hemen bildiğim kadarı ile açıklayayım ; kahramanmaraş kent konseyi ögrenci seçimlerinde yolsuzluga göz yumdu nasıl mı ... üniversite topluluk başkanlarından 2 aday yarışır ve biri kazanır bu aday kendi adayları olmadığı için türlü oyunlarla iptal ettiler arkadaşlarımızdan biri yanlış yapıldığını söyler ve bunun kanuni suç olduğunu belgeler ama kim durdurabilir... eger ak parti"den aday olsun kesinlikle başka partiye oy verir ve yakın çevreme de verdirtmem umarım olamaz

Avatar
akp4646 2013-07-22 18:20:35

halkın içinden biri seçilirse memleketimiz için çok iyi bir seçim olur

Avatar
misafir 2013-07-21 16:48:55

TUNCAY KAZANCI TNT ŞUBE MÜDÜRÜ DÜR DAHA ÖNCE DSİ DE SEFTİ KENT KONSEYİ GENEL SEKRETERLİĞİ YAPIYOR HALEN KİŞİSEL GELİŞİM VE SİNERJİ DERNEĞİ GİBİ AKTİF VE FAYDALI DERNEKLER DEDE SÜREKLİ GÖREV ALMIŞ HAYATI BOYUNCA SADECE YÖNETİCİLİK YAPMIŞ TAM BİR KAHRAMANMARAS SEVDALISIDIR BİLMEYENLERE ARKADASLAR... AYRICA EGE ÜNİ İŞLETME MEZUDUR ...

Avatar
gürsel bayırlı 2013-07-20 00:44:09

Kentimize değer katacağını düşünüyorum Allah yolunu açık etsin Tuncay kazancının

Avatar
misafir 2013-07-19 16:41:26

bu kim lan, adam erken den açıkladı, adaylığı kapamazsada, ihaleleri götürür seni gidi seni uyanık ihale alma durumum olsa bende açıklardım adayadaylığı ama anlamamaki götürme işlerinden

Avatar
HASAN KARA 2013-07-19 15:00:56

arkadaşlar sizler kimlersinizde kimi itemiyorsunuz.nedir zadeye ,efendiye,köklü aileye karşi kininiz.nedir çekemeyişiniz.kıskançlığınız,hazımsızlığınız.DAĞDAN GELMİŞ BAĞDAKİNE SABRINIZ YOK.O YERLİ DEDİĞİNİZ İNSANLAR YILLARCA SİZLERİ İÇLERİNE ALMIŞ SİZE SABRETMİŞ.BABANIZA DEDENİZE BELKİDE İŞ TEMİN ETMİŞ BELKİDE SİZİN HABERİNİZ BİLE YOKKEN EĞİTİMİNİZE DESTEK OLMUŞ,YANİ BU GÜNKÜ DURUMUNUZA GELMENİZE DESTEK OLMUŞ.BU MEMLEKETİ BU GÜNLERE GETİRMİŞ.EMEK VERMİŞ TER DÖKMÜŞ.LÜTFEN HERKES HADDİNİ BİLSİN BU MEMLEKETDE KİMSENİN KİMSEYE ÜSTÜNLÜĞÜ YOK ÜSTÜNLÜK TAKVADA.LÜTFEN AYRIMCILIK YAPMAYALIM.

Avatar
konuk46 2013-07-19 13:44:39

Tuncay bey şimdiden hayırlı ugurlu olsun inşallah sen bu işin hakkını fazlasıyla verirsin.........

Avatar
mahmur 2013-07-19 11:52:22

Zade başkan istemiyoruz. seneler önce dedeleriniz babalarınız yönetti diye kimse yokmu maraşta başka lütfen artık halk bu konuda çok hassas ak parti yönetimi bilsin siyasi olarak eski hiç bir isme oy vermeyecek vatandaş bilesiniz. zaten muhalefetin en büyük kozu da bu.

Avatar
deliyürek 2013-07-19 11:47:47

ya kardeşim bırakın artık zadeleri yok mu hakiki kahramanmaraşlı biri şu maraşı kurtaracak neyse hayırlı olsun yine de ama olmaz bu arkadaş

Avatar
halil 2013-07-19 11:45:32

Başkan adayımız ve başkanımız Tahsin Gözükara 12 Şubat halkına hayırlı uğurlu olur inşallah

Avatar
dilek 2013-07-19 11:43:15

Tuncay Bey'in aday adaylığının Hayırlı olmasını diliyorum hayırlı olacaksa kazansın yoksa kaybetsin

Avatar
EZRAİL 2013-07-19 10:20:22

KİMİN NESİ NEYİN NESİ BİLİYORMUSUN HEMEN DESTEKLİYORUZ DİYORSUNUZ.SABAH BİR GÜN BUDA DEĞİŞİR.

Avatar
emre 2013-07-19 01:40:15

destekliyoruz

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126