Vali Şükrü Kocatepe ”˜den Erkoç'a Hayırlı Olsun

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç'a Vali Şükrü Kocatepe ”˜den hayırlı olsun ..

Vali Şükrü Kocatepe ”˜den Erkoç'a Hayırlı Olsun

Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç'a Vali Şükrü Kocatepe ”˜den hayırlı olsun ..

29 Kasım 2013 Cuma 15:36
Vali Şükrü Kocatepe ”˜den Erkoç'a Hayırlı Olsun
Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir belediye başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç, “ Kahramanmaraş Valisi Şükrü Kocatepe ile başkanlık görevi verildikten sonra ilkdefa karşılaştılar.. Vali Şükrü Kocatepe :” Hayırlı olsun, arkası gele olsun” diyerek Fatih Mehmet Erkoç'u tebrik etti.

80 öğrencinin Çanakkale'ye gönderilmesi töreninde karşılaşan Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı adayı ve Vali Şükrü Kocatepe, bir süre hoş sohbet ederek baş başa görüştüler..

Kahramanmaraş Valisi Şükrü Kocatepe: “ Başkanım hayırlı olsun, arkası  gele olsun, bizim duamız sizinle başarılar diliyorum,” dedi.

Gazetecilerin sorusu üzerine Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç, “ Yorulmak yok, 30 Mart'a kadar yorulmadan durmadan gece ve gündüz demeden koşacağız bize verilen emanetin karşılığını Kahramanmaraşlılarla beraber alacağız, bizde yorgunluk yok, çalışma aşkı var , aşkla başla çalışıyorum,” dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ömer 2013-12-02 09:05:51

Sayın Erkoç'un açıkça beyan ettiği üzre "Yorulmak yok, 30 Mart'a kadar yorulmadan durmadan gece ve gündüz demeden koşacağız.." ya sonra? Sonrası belli aslında, durmak yok yerimizde saymaya devam.

Avatar
Veysi 2013-11-30 20:31:32

Sayın fatih erkoç yürekten destekliyorum umarım herkesi utandırırsın başarılarını diliyorum..

Avatar
hakan 2013-11-30 16:39:45

2 dönem akp ye oy verdim bidahada vermem maraşı seven insan bunlara oy vermez.Başbakan resmen dalga geçti bizle mhp nin adayı 40 yıllık profesör erkoç ne iş yapıyo doğalgazcı mı?

Avatar
MEHMET 2013-11-30 15:11:17

KÖYLÜ ŞEHİRLİNİN EFENDİSİDİR DOLMACILAR...BUNDAN SONRA RÜYANIZDA GÖRÜNÜRSÜNÜZ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİ HEP BÖYLE DİYE DİYE KÖYLÜ DAİMA SİZİN ÖNÜNÜZDE OLMUŞTUR...

Avatar
Öz de Marasli 2013-11-30 12:38:44

Cilgin projelerim var demis belediye baskan adayi. Bizim cilgin projeye ihtiyacimiz yok. Bize somut önerilerle gel . Ulasim, egitim, saglik, trafik sorunlarini nasil cözerim Maras i daha iyi yasanabilir hale nasil getirebilirim diye projeler le gel. Bu arada MHP nin adayi cok güclü. Bu sefer AKP degil adaya oy verelim. Hadi MHP tüm oylar sana. Yöneticilik olgunluk ister cap ister deneyim ister bunlar AKP nin adayinda yok. Gelin sehrimize yazik etmeyelim. AKP ye bir ders verelim. Odunu koysam secilir mantigini kiralim. Sehrimize sahip cikalim.

Avatar
1071 2013-11-30 11:25:43

vali ak parti adayının kazanaCAĞINI NEREDEN BİLİYOR.SEÇİM KURULUNDAN GELECEĞİN HABERİNİ Mİ ALDI.İSTİKLAL MARŞINA ÖNEMSİZ DİYEN.. OKUMASANIZ DA OLUR DİYEN KMARAŞ VALİSİ NİYE DİĞER PARTİ ADAYLARINA DA AYNI TEMENNİDE BULUNMUYOR

Avatar
ÇEVRENİZİ UYARIN... 2013-11-30 10:27:35

arkadaşlar lütfen çevremizi de oy kullanırken akp ye vermemeleri konusunda uyaralım ve telkinlerde bulunalım.K.maraş inşallah bunlara bir ders verecektir.Akp nin oy oranı ne kadar düşerse memleketimiz açısın dan o kadar iyi olur.Belki akp yine kazanacaktır ama, en azından bu tepkinin farkına varsın.Haydi maraşlı edeler,bacılar,kardeşler....DURMAK YOK TEPKİYE DEVAM......

Avatar
maraşlı 2013-11-30 10:21:46

en yararlı belediyecilik dönemi olacaktır.

Avatar
BARIŞ 2013-11-30 10:09:08

AK PARTİYE BU SAATTEN SONRA OY YOK. BAŞKA ADAY BULAMAMIŞMI?
ŞİMDİ BELEDİYEYE KÖYLÜLERİ DOLDURUR SAYIN ERKOÇ

Avatar
omer46 2013-11-30 09:43:04

kimden bahsediyon kardeş....

Avatar