Dilipak: Mahir Ünal öncülüğünde güzel hizmetlere imza atacağız

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayı Mehmet Uğur Dilipak, "2023 vizyonuna giden yolda hem içeride hem dışarıdan ülkemiz üzerinde oyun oynamak isteyenler olacaktır " dedi.

Dilipak: Mahir Ünal öncülüğünde güzel hizmetlere imza atacağız

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayı Mehmet Uğur Dilipak, "2023 vizyonuna giden yolda hem içeride hem dışarıdan ülkemiz üzerinde oyun oynamak isteyenler olacaktır " dedi.

14 Nisan 2015 Salı 23:32
Dilipak: Mahir Ünal öncülüğünde güzel hizmetlere imza atacağız
 Dilipak, partisinin Elbistan İlçe Teşkilatını ziyaretinde, teşkilatın teveccühüyle bir sorumluluğun altına girdiklerini söyledi.
"2023 vizyonuna" giden yolda son virajlardan bir tanesinin 7 Haziran'da yapılacak seçim olduğunu vurgulayan Dilipak, şunları kaydetti:

"2023 vizyonuna giden yolda hem içeride hem dışarıdan ülkemiz üzerinde oyun oynamak isteyenler olacaktır. Bunu da güvenlik güçlerimiz titiz çalışmaları ile önleyeceklerdir. Seçime doğru çeşitli atraksiyonlar yapılacaktır. Bunlar gözlerini karartmış insanlar. AK Parti hükümeti ve milletçe bu oyunu 7 Haziran'da sandıkta bozmak için gayret edeceğiz. AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal'ın öncülüğünde güzel hizmetlere imza atacağız."
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 14.04.2015 23:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tekgeli 2015-04-18 18:31:56

bunlar bagımsız aday olsalar ailelerinden başkası oy vermez mahir dümen konusunda çok mahir anlaşılan

Avatar
ökgeş emmi 2015-04-18 18:27:35

dilipak sen mahiri takib et millet vekilligin her dönem garanti

Avatar
k.maraş046 2015-04-17 11:28:47

hiç sanmıyorum amma genede umut her zaman vardır.arkadaşlarıma katılıyorum madem kendinize güveniniz yok niye aday oldunuz.ne iş yapacaksanız tekbaşınıza yapın da bizde k.maraşlı olaraktan bu işi de şu vekilimiz yaptı diyelim.ilk cümlemi tekrarlıyasım var (hiç sanmıyorum)

Avatar
misafir 2015-04-17 08:43:44

bu sene oy vermeyecem mahir ünal var diye yazık üzülüyorum ben bu memlekete

Avatar
tolga 2015-04-17 00:23:05

biat et!

Avatar
demirkan 2015-04-16 18:33:55

adama bak yaa mahir ünal öncülüğünde diyor. bu adamın kendine güveni yok. yazık yaa. hitap tarzın bile güven vermiyor.

Avatar
ECE GÖKTUĞ 2015-04-16 14:02:48

:)) hay Allahim ya kisacasi ben bi̇r hi̇çi̇m demi̇ş

Avatar
MUSTAFA 2015-04-16 12:05:45

6 veki̇li̇mi̇z de ki̇mler i̇çi̇n çalişiyor ne i̇şlerle meşkuller bi̇r bi̇lebi̇lsem k maraşimizim dağlar kadar sorunlari var bence. resmen uyutuluyoruz yazik

Avatar
ALİNAİL 2015-04-16 12:00:57

azda i̇nandirici olsaniz... sadece uyutma poli̇ti̇kasi bi̇zi̇mki̇ler antepden çok ders almasi lazim çoook.

Avatar
46 2015-04-16 08:59:09

yine 7 uyur oldu şükür gelenek bozulmadi parmaklari kaldirin yeter hizmete gerek yok))))))

Avatar
talip emmi 2015-04-15 14:20:00

şimdiden kimin adayı olduğunu belli etti.ozaman oyuda mahirden iste,yağcılık yapmayı bir bırakamadık gitti arkadaş yaaa

Avatar
KÜRŞAT46 2015-04-15 12:04:56

çok şükür daha önceki hizmetlerden maraş halkı doydu !
yeni hizmetlerinize gerek yok. neden mi ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz

Avatar
Maraşlı 2015-04-15 11:35:54

belli ki sende bir marifet yok öndere ihtiyaç duyduğuna göre seni kim o sıraa koydurtu ise onun çapıda senin gibi olsa gerek....

Avatar