İşte Ak Parti'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili aday listesi açıklandı. 7 Haziran seçimlerinde Ak Parti kimleri Kahramanmaraş'tan milletvekili adayı olarak gösterdi. Kahramanmaraş Ak Parti Milletvekili Adaylarının Tam Listesi Haberimizde

İşte Ak Parti'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili aday listesi açıklandı. 7 Haziran seçimlerinde Ak Parti kimleri Kahramanmaraş'tan milletvekili adayı olarak gösterdi. Kahramanmaraş Ak Parti Milletvekili Adaylarının Tam Listesi Haberimizde

07 Nisan 2015 Salı 17:28
İşte Ak Parti'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi

 7 Haziran seçimlerinde partilerin milletvekili adayları belli oldu. Ak Parti'nin kalesi olan Kahramanmaraş'tan Ak Parti kimleri milletvekili adayı gösterdi.

İşte Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi...

 7 Haziran seçimlerinde partilerin milletvekili adayları belli oldu. Ak Parti'nin kalesi olan Kahramanmaraş'tan Ak Parti kimleri milletvekili adayı gösterdi. 
İşte Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi...

1.       MAHİR ÜNAL / BÜROKRAT

2.       NURSEL REYHANLIOĞLU/ ECZACI

3.       VEYSİ KAYNAK / AVUKAT

4.       SEVDE BAYAZIT KAÇAR / İŞKADINI

5.       MEHMET UĞUR DİLİPAK / MÜHENDİS

6.       MEHMET İLKER ÇİTİL / DOKTOR

7.       TÜRK İslam KARAKOÇ / AVUKAT

8.       İMRAN KILIÇ / İLAHİYATÇI

AK PARTİ KAHRAMANMARAŞ MİLLETVEKİLİ ADAYLARI RESİMLERİ
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 07.06.2015 10:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Necati alpay 2015-09-20 18:18:08

Sayın mahir bey öncelikle bir hemieri bir köylü olarak sizi kutluyorum ben yunus doğanının teyzesinin oğluyum emekliyima adanada ikamet ediyorum bende sizin saflarınızda adanada görev yapmak istiyorum saygılarımla hoşça kalın

Avatar
maras46 2015-09-18 08:38:59

sevde bayazıt iş kadını mı ! Erdem bayazıt'ın kızı yazılmalıydı.

Avatar
MEHMET ALPAY 2015-04-18 22:44:14

Adayların kimler olduğu önemli değil devamı önemli tüm AKP adaylarına ve seçmenlerin üstün başarılar dilerim K.maraş Elbistan

Avatar
aşkın 2015-04-13 19:04:09

nursel reyhanlıoğlu veysi kaynak mehmet ugur dilipak

Avatar
önder 2015-04-12 19:54:51

keşke bakan çıksa.ne olacak kms nin hali

Avatar
ismail keçeli 2015-04-12 10:32:08

Bir selami esirgeyen veysi kaynaki aday gostermisler bende zerre oy yok arti mahir unal kimki ona oyverelim gokhan goksen gibi bir adam varken

Avatar
ceket 2015-04-11 10:14:32

adamlar utanmasa ceketlerini koyacaklar listeye aday olarak ama daha da acı olan bizim halkımız da ceket dahi olsa oy vermeye hazır !!!!

Avatar
ATM 46 2015-04-10 17:15:11

ey maraş uyan derin uykudan artik alay eder gibi maraşa zerre miktarinca katki sağlamayan adaylari koysunlar sonra da oy istesinler bilinçli ol verme maraşa daha iyi hizmet gelir demedi demeyin

Avatar
HÜSRAN 2015-04-10 16:45:48

i̇lk 5 hüsran akp oy moy yok

Avatar
bu mu adaletin akp 2015-04-10 14:17:21

hiç bir faydasını göremediğimiz 5 isim ilk sırada yazıkkkkk memleketime yazık

Avatar
hüdayi 2015-04-10 10:38:25

insanı siyasetten soğutan vahim bir liste

Avatar
yazıklar olsunn 2015-04-10 10:37:44

neyin kafasını yaşayarak bu liste hazırlandı merak ediyorum tepkimiz 5 kuruş etmeyen maraşa hiçbir faydası dokunmayan ilk 5 kişinin memleketimize atılan en büyük kazık olduğunu düşünüyorum ilk ikide imran kılıç ve mehmet çitil olmalıydı

Avatar
Ünal Purtaş 2015-04-10 09:48:26

temayül yoklaması,şu bu hikaye kimin torpili var ise o sıralamaya giriyor..yazık bu memelket hep shipsiz,sahipsizde kalacak

Avatar
46 kahramanmaraş 46 2015-04-10 09:36:39

tren gelir düttürü şu zamane maraşlıları bir hayale

Avatar
Ahmet özcan 2015-04-09 22:39:12

Bu döneme kadar hep akp ya verdim ama şu listeyi gördükten sonra diyecek bir şey bulamadım elbistanlı olarak mhp yede oy vermeyeceğim nedeni Paksoyun listeye görmeyişi oyum sp BBP birleşmesine olucak artık maraş ve ilçelerinden mv çıkaran partilerin hizmet değilde sadece ideoloji ile bizleri kandıramıyacagını gostermemiz lazım bunlara her taraf Suriyeli olmuş

Avatar
yılmaz 2015-04-09 19:43:28

maraşa yazık oldu

Avatar
serdar 2015-04-09 18:05:12

hızlı tren mi :) maraşlı uyumaya iktidar da uyutmaya devam 8 haziraın bekleyin :)

Avatar
46 kahramanmaraş 46 2015-04-09 17:26:18

işlerde vekil, maaş ve zamlarda asil.

Avatar
durdu 2015-04-09 17:04:00

liste kötü ötesi gerçekten çok zayıf kasıtlı olarak hazırlana bu kadar olur:(

Avatar
memduh 2015-04-09 16:07:10

ilker çitil afşinli değilmi

Misafir Avatar
Afşinli 2015-04-10 09:05:17

Oğuz tor varken 6 sırayamı versin afşin halkı afşin uyandı artık kardeş

Beğenmedim! (0)
Avatar
kenan sarrafoğlu 2015-04-09 15:39:31

ilk altı uyusun imran kılıç yalnız götürür hocam istifa edin bağımsız aday olun arkanızdayız size güveniyorlar ama üzgünüz 8de 8 bu sıralamayla imkansız

Avatar
yazıklar olsun 2015-04-09 15:36:33

eski vekiller çalıştı diyen arkadaşlar maraş büyükşehir ama ne bir köprülü kavşağınız tramvayınız; hızlı tireniniz neyiniz var uyuyan vekiller tekrar uyumaya geliyor nerde hizmet sıralamada tek hizmet adamı var oda malesef son sırada vekil olma şansı yok

Avatar
mehmet dal 2015-04-09 12:42:59

sayın ak partimiz sağolsun maraşımıza öyle bir aday listesi yapmış ki; sanat camiasına çevirdiler...

Avatar
sinan 2015-04-09 12:27:53

yazıklar olsun

Avatar
Samet A. 2015-04-09 11:51:23

maraşa kim hizmet etmezsse,
kim yatarsa,maraşı kim umursamazssa,
kısacası kim kötülük yaparsa,
maraş ona %70 oy verir :))

Avatar
halil 2015-04-09 11:41:45

kim ne derse desin yine akpartiihep akparti, akparti ceket koysa bu cekete oy vereceksin dese yine de akparti,kıskananlar çatlasın

Avatar
Edem 2015-04-09 11:27:34

şunu unutmayalım;millete hizmet etmek için siyaseti tek yol görenler yanılırlar.
siyaseti sadece meclise girmek olarak görenler daha da fena yanılırlar.
hak'a hakikate ve millete hizmet için var olan binlerce yoldan sadece birisidir siyaset. egosuna, nefsine yenilenler bu davayı anlayamamışlardır. kendi çıkarlarına siyaseti alet etmeye çalışanlar itiraz eder bu listeye.

Avatar
kemaol gürbüz 2015-04-09 11:23:11

köy kasaba ve ilçelere hayrı dokunacak tek isim imran kılıç diger altı şakşakçıyı sandıkta bırakmak için sizede yazık olacak hocam üzgünüz sizi seviyoruz

Avatar
Akp Bitmiştir 2015-04-09 11:21:40

ne umdunuz ki ne bekliyorsunuz? akp kurulduğundan beri bu memlekette %70lere varan oy alırken bir tane milletvekili gösterin ki bana kahraman memleketimize faydası olmuş. çok değil sadece bir isim söyleyin bana gidip bir kez daha akpye oy vereyim. ama yok!! her seçilen sözde vekil tası tarağı toplayıp ankaraya gitti bir daha da ses seda çıkmadı.. bu listeye de bir bakın hele; sırf tayyipin şakşakçılarından oluşan, nasıl olsa maraş garanti şehir, kimi yazsak seçilir diyen bir zihniyet tarafından oluşturulan bu listeye kalkıp da oy vermemi beklemesin kimse benden. kahraman şehrimizin güzel insanlarının da benden farklı düşündüğünü zannetmiyorum.. gelin bu seçimlerde maraşımıza yakışır şekilde davranalım ve bu kendini bilmezlere bir ders verelim.. benden akpye daha oy yok arkadaş.. yazık yahu, vAllahi bu memlekete reva görülen bu düzene yazık.. siz de akpye oy verip bu düzene ortak olmayın derim!!!

Avatar
kemal karakoç 2015-04-09 11:18:21

bütün yük omuzlarınızda imran kılıç diğerleri uyumaya alışkanlar ama boşa kürek sallamayın sizin adınıza çok üzgünüz tek adyımız sizsiniz

Avatar
ahmet çetiner 2015-04-09 10:51:32

hangi hizmetizin karşılığı olarak bu milletin karşısına utanmadan yeniden çıktınız maraş için ne yaptınız Allah katında bunun vebalini biz insanlara ödeyeksiniz yazık memletime yazık sevdeye sorun veysiye mahire sorun nursel kim ya dilipak ne yaptın ahhh memleketim ahhh

Avatar
hasan köle 2015-04-09 10:40:42

bütün yükü imran kılıç a yüklemişler ilk 6 uyuyor ama hocamda biliyor ümit yok üzgünüz hocamı harcamışlar üzülmeyin hocam bu liste sevdeyle mahirle veysiyle mhp oyunu arttırır artık tayyip bile bu listeyle kurtaramaz

Avatar
dilek sönmez 2015-04-09 10:16:10

halkın sevdiği hizmet ehli tek aday imran kılıç halkın adamı halktan biri sizin için üzgünüz ama bu adaylara oy verirsek memleketimize haksızlık olur bağımsıza geçin oylarımız sizin ama bu listeye oy verirsek 7 uyurları uyutmaya göndermiş oluruz.

Avatar
k.maraşlı 2015-04-09 09:57:52

Liste tam bir fiyasko bir akpli olarak bu adaylara benden oy yokkkkk

Avatar
Andırınlı 2015-04-09 09:53:44

sakın andırına gelmeyin,muhalefetin eline verseler böyle ak partiyi bitirecek liste yapamazdı....k.maraşta ak partiyi bitirmek isteyen hainlerin listesi bu

Avatar
kemal kütükçü 2015-04-09 09:48:32

7 uyurlar mecli̇ste!!! i̇lk 6 uyur halk oylamasını sayın müftümüz götürür adalete bak :)) sayın müftümüz size yapılan bu oyun karşısında hala bu partiye gönül verip hizmet ediyorsunuz ya tebrik ediyorum. memleketime hizmet edecek tek insansınız yapılan haksızlığa boyun eğmeyin istifa edin bağımsız aday olun biz yanınızdayız.

Avatar
gaza gelmeyin artık 2015-04-09 09:23:33

Maraşı terk mi etsem

Avatar
trl 2015-04-09 07:24:30

Desene hızlı tren teyit geçti biz artık asvalt a bakar dururuz kaderine terkedilmiş tek şehir büyüdük ama gelişmedir

Avatar
serdar 2015-04-09 06:31:55

k maraş ta yüzde 70 ler de olan akp bu seçimlerde bu adaylarla yüzde 50 lerin altına düşer ülke genelinde de yüzde 40 = 45 civarında kalır yani imparatorluk dönemi bitecek

Misafir Avatar
şahin 2015-04-09 15:09:05 @serdar

imparatorluk biterse koalisyonun geleceğini biliyormusun

Beğenmedim! (3)
Avatar
Çölbeyi 2015-04-09 05:40:25

Arkadaş bu afşin Maraş'ın ilçesi degilmi ne bir milletvekili Sırası vermiyorlar anlamış degilim uyan afşin uyan.gerci Mahir olduktan sonra afşine sıra olmaz, oylar Oğuz tora verilecek bu dönem

Avatar
A.ARİF 2015-04-09 05:04:45

bu şehi̇rle resmen arkadaşlar dalga geçi̇yorlar

Avatar
faruk46 2015-04-09 00:06:22

Secde bayazıt kaçar çok çalıştı(!) ve 2. kez vekilliği hakettiği bence(!)

Avatar
Mehmet Çullu 2015-04-08 23:06:21

ak partimiz maraş milletvekili listesiyle sanat dünya'sı listesini karıştırmış olmalı ki aksi halde maraş'ı sanat camiasına çevirdiler. maraş halkımız elbet bunun tepkisini verecektir

Avatar
m.hat 2015-04-08 22:17:52

İdris tezcan aday olamamis,calisacak is yapacak birisiydi sans verilmeiydi.bence

Avatar
ali kizilay 2015-04-08 21:47:32

Mehmet ilker citil beye bassrilar diliyorum citil ve afsine hayirli olmasini temenni ederim

Avatar
salman erisgin 2015-04-08 21:41:40

yolunuz acik olsun

Avatar
elif 2015-04-08 21:19:31

mahvolduk yine maraş ve ilçeleri kaderlerine mahkum bırakıldı desene . eline sağlık ayşe abla

Misafir Avatar
hasan abacı 2015-04-09 19:51:05

Yine aynı adaylar hikaye nasılsa kim olsa millet tayyip erdoğan için verecek oyunu ama adaylar fasa fiso birkez olsun mecliste bir konuşma yapanı yok içinde

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ftm 2015-04-08 21:08:33

Koyu ak partili olarak sesleniyorum hangi kafayla hazırladınız bu listeyi yazık k Maraş'ı mıza yazık

Misafir Avatar
semih 2015-04-09 08:16:55 @Ftm

koyu ak partiliysen listeyi destekle arkadaşım aslan gibi listemiz var

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
fetanet akar 2015-04-08 23:44:09

Yerden goge kadar. Haklisiniz ama yinede ulkenin selameti ve gelecegi icin oy vermek gerektigini düşünüyorum

Beğenmedim! (7)
Avatar
Taner 2015-04-08 21:02:27

Bir akp li olarak bu sezon akp ye oy yok. Bu tüm yapılan yorumların inşAllah arkasında dururSunuz da birseyler düzelir artık

Avatar
gözler ailesinden 2015-04-08 20:47:02

Oylar saadet ve BBP partisine yaklaşık 5000 oy

Avatar
Efsus 2015-04-08 20:28:50

Bizim 7 uyurlar yine meclise yatmaya gidiyor

Avatar
adaylara bak 2015-04-08 20:13:40

http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/milletvekillerimiz_sd.bilgi?p_donem=24&p_sicil=6769

4. sıradaki aday, 4 yıllık milletvekilliği döneminde 1 kere konuşma yapmış. bunun dışında hiçbir faaliyeti olmamış.

Avatar
ökgeş emmi 2015-04-08 20:01:47

pensilvanya bile bu kötülügü akp ye yapamazdı

Avatar
millet 2015-04-08 19:57:03

akp de sevde kaçar varsa ben kaçtım arkadaş bana müsade...

Avatar
Ahmet Parlak 2015-04-08 19:39:47

Tek kelimeyle Şok oldum ! Böyle liste olurmu yazik sadece Mahir Ünal K.marasa yarari olur digerleri bos heleSevde beyazit kacarin oözelliği neyki tekrar aday göstermisler Hayrett. Önceki secimlerde Erdogan var diye oy veriyordu Marasli simdi oda yok Vermek icin sebepte yok bnm icin Ins herkesinde öyle olur Ins Akp 2 Tane bile cikartamaz Acalim Artik gözümüzü Saygilar...

Avatar
akakakakak 2015-04-08 19:21:21

Mustafa Poyraz 'a yazık oldu adam gibi adamdı...

Avatar
Pazarcıklıyım 2015-04-08 19:15:30

Yılmazcan yok pazarcıktan oy da yoooook

Avatar
ÖMER 2015-04-08 18:10:53

yazik oldu maraşa ama başka çare yok mecburuz

Avatar
Hasan Özdemir 2015-04-08 17:22:46

Oy verim demeyin ilerde çocuklarınızdan çıkar

Avatar
zekı 2015-04-08 16:57:21

adaylarda vekıllerde sızın olsun calısacak kısılerı secmeyın ha gercı sızede bu yakısır......... a k p

Avatar
neme lazımcılık bitti 2015-04-08 16:45:10

memleketimize hızlı tren yok, duble yol hala natamam, üst geçit meselesi istirahat etti. bu şehrin insanı ses çıkarmıyorsa o insanımızın kalitesindendir.bu güne kadar akp oy verdik ne oldu. hizmet yoksa oyda yok. hizmet götürdükleri oyu verir artık.

Avatar
hayirlisi. olsun 2015-04-08 16:42:41

Kim ikdidar olursa olsun ama marasa sahip çıksınlar 5 yıl para yemeye gelmesinler işçinin halkın esnafın çiftçinin haline biraz olsun dinlesinler

Avatar
marasli 2015-04-08 16:09:40

Turkiye genelide bu sekildeyse akp vatandasa soyleyecek sozu olmaz yazik olmus yuzde otuzu bulursa buyuk basari

Avatar
haydar 2015-04-08 16:01:18

ak hortumculara yenileri eklendi haydi seçime gel.mahir ünal memleket düşmanı en başta burası maraş kak gidek gardaş bu el bize yaramaz.

Avatar
ertuğrul 2015-04-08 15:59:17

her seçim döneminde aday listesi açıklanır. herkes yorum yazar böyle adaymı olur diye ama ne yazıkki her seçimde de oyu verirler. bizim milletimiz yaşananlardan ders almayı bilmiyor.

Avatar
son imparator 2015-04-08 15:56:55

bu listeye veysi kaynak nasıl konur? kim bu adam bir tane yaptığı güzel iş var mı? artık Sezalların maraşın sırtından düşmelidir.

Avatar
edemaş 2015-04-08 15:52:37

ben bir akp li olarak bu adamların arkasından gitmem oy da vermem

Avatar
Karadayı 2015-04-08 15:17:13

İdris tezcsnın nedenimiyok yıllardan beri partiye hizmet ediyor Çalışmanın Ödülü' bunu cokacık konuşuyorum kınıyorum kınıyorum

Avatar
krkr 2015-04-08 15:07:22

helal mehmet uğur dilipak

Avatar
serdar 2015-04-08 15:00:37

biri hariç gerisi fiyasko

Avatar
Kadir 2015-04-08 13:49:48

Bu listeye 4 çıkar mı ki.ah nerde o 7 çıkartılan günler.akp de dava bilinci kalmadı maalesef hangisi bu davaya hizmet etmiş bu adayların.ah 28 Şubat'ta ter döken insanlar nerdesiniZ.vitrin partisi olduk yazık şarkıcı,türkücü, MHP li CHP li 28 Şubat'ta bize saldıranlar sıra sıra dizilmişler tüm Türkiye'de eh bi kaç tane 28 Şubat çilekleşi de aralara serpiştirişmiş usulenn. Bi sonraki seçimlerde onu da göremeyiz:(

Avatar
mehmet kucuk 2015-04-08 13:30:49

ben yorum yazmıyom soylenecek çok şeyler var

Avatar
nuh 2015-04-08 13:02:27

Dogalgaz yoksa elbistana oyda yok akp ye

Avatar
adalet 2015-04-08 12:26:15

Akpartinin zihniyeti k.maras ceketim koysam alirim dusuncesi partiye degil is yapana vermek lazim arkadaslar

Avatar
duman46 2015-04-08 12:06:08

arkadaşlar bende merkezden bir aday yok diyorum. o zaman oy vermeyelim mi akp ye. bu memleket ahmet uncudan sonra zaten hiçbir hizmet almadı ki. amacımız ülkemiz, memleketimiz, ilçemiz, mahallemiz, sokağımız. evimiz olmalı. 10 sene evlle ilçelerimizin köyden bir farkı yoktu. trabzon caddesi hariç apartman yoktu.fabrikalara torpille işe giriliyordu, sgkda muayne için 2 -3 gün sürünüyorduk, şahinden başka arabamız yoktu.vs

Misafir Avatar
DUMAN 46 2015-04-09 16:35:50 @duman46

evet ahmet uncu. kahrmamanmaraş belediyesine otobüs iş makinasi almak istediğinde dönemin başbakani ecevit neyinize güveniyorsunuz parayi nerden alacaksaniz dediğinde ahmet uncu fabrikasini ipotek ettirmişti. ahmet uncuyu bilmiyorsan öğren bence.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sermet 2015-04-08 15:19:36 @duman46

ahmet uncu mu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
maraşlı 2015-04-08 11:47:17

listeye bak çay demle.diyecek bir şey yok mahir bey herkesle kavgalı mahmut arıkan listede yok mehmet sağlam yok sıtkı güvenç yok yani oy yok

Misafir Avatar
ali46 2015-04-08 15:08:13 @maraşlı

sıtkı beyin olmadığına çok sevindim.bu memlekete hiç bir şey yapmadı milletin ahını aldı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali ak 2015-04-08 11:40:47

bu listeyi hazırlayanlar maraşa halkını aptal yerine koymuştur. sevde beyazıt hanımdan maraş halkı ne hizmet görmüştür? kaç kişi tanır ? 1000 kişiye sorsan 1 tane oy veren çıkmaz.. buna rağmen abdurrahim karakoçun oğlu da aday yapılımıştır.. kim tanır kim oy verir??şair yada yazar çocuğu olmak milletvekili olma kiriterimidir? yazıklar olsun.. bu listenin yarısına kimse oy vermez..el mahkum millet tayyip hatırına oy veriyor emin olun bu liste % 50 bile oy almaz maraş haklından...

Avatar
objektij 2015-04-08 11:38:46

tebrikler.
etrafında sülükleri olanlar, aday olamadı..!
seçilen adayların işine ve görevine odaklı olması istenmiştir.
objektif bir seçim.

Avatar
ramazan 2015-04-08 11:38:12

işte bu toplumun kopukluğunun delili maraşlının gönlünü kazanalar nerde hani ama zengin zengini daha kolay kazanıyor anlaşılan oylarımız haram olsun size oy vermek vicdansızlıktır.

Avatar
cahit 2015-04-08 11:33:01

sayın mahir ünal ve il yönetimi size teşekkür ederiz sayenizde k.maraşta ak parti bitti amacınıza ulaştınız .merakım kime hizmet ettiğiniz

Avatar
neyse ne 2015-04-08 11:28:09

bravo bravo bravoooo ancak bu kadar olurdu işte....

Avatar
tolga 2015-04-08 11:27:47

made of mahir ünal

Avatar
inayet kazan 2015-04-08 11:25:42

nihayet k.maraştan 2 bakan olacağı anlaşılıyor.
m ünal v veysi kaynak
hayırlı olsun.
liste çok güzel olmuş.

Avatar
sadakat 2015-04-08 11:08:30

devlet başkanlığı sistemini kafasına koyan ak parti anayası değiştirmek amacıyla millete vekil değiş kendileri görüşlerine mecliste el kaldıracak adaylar belirlemiş. millete hizmet için aday koyun artık kardeşim kendinize değil

Avatar
Hakan 2015-04-08 11:02:59

Her sene böyle AKP ye oy vermem diyenler cıkıyor sonra AKP yıne kazanıyor demekki sorun sizde be halkım uyanın artık !

Avatar
hep aynı laflar 2015-04-08 11:01:37

maraş halkı oooo bunlara oy vermeyecegiz bu sefer ders verecegiz derler.ama bi önceki seçimden daha fazla oy çıkar maraştan:)) bu böyle devam eder.hayırlı olsun yinede.inşAllah hizmetleri olur garip maraşa.

Avatar
AKP Lİ 2015-04-08 10:49:43

SN.mahir Ünal SN.veysi kaynak SN.sevde Beyazıt ben burdan size sesleniyorum siz k.maraşın vekili olarak ne yaptınız Çıkın bir açıklama yapın altı Astarı kampüsün önüne Köprülü kavşak demeyelim biz buna bir üst geçit bile yapamadınız elimizin altındaki antenin yaptıklarına bir bakarmısınız biz kampüsün oraya başlanalı seneler oldu Antep ise bizden seneler sonra başladığı 1 Köprülü kavşak polis koleji 2kavşak Tugay önü 3 kavşak Dedeman otel önü bu yapılan kavşaklar öyle bizimki gibi sadece üst geçit deyil gerçek bir Köprülü kavşak yeter artık maraşlım uyan artık ben bir AKP li olarak oyum bu kez MHP helal hoş olsun

Avatar
TAYİPCİ 2015-04-08 10:14:02

davam var di̇ye bagirasim varbi̇zi̇m ne çekti̇mi̇z bu i̇nsanlardan yaaa
bi̇r akp ni̇n kalesi̇ne yazik oldu ben bi̇r akp li̇ olarak üzlerek akp bendem oy yok eli̇m kirilsin oy veri̇rsem

Avatar
Rızvan GÖZÜELA 2015-04-08 10:08:31

vekillik imran kılıç hocama çok yakışır. maraşımıza çok olumlu katkıları olur. vatana millete hayırlı olsun inşAllah. halkıma ve vekilime saygılar.
haber46 si̇tesi̇nde yorum yazarken büyük harf ve kullanilamiyor, düzelti̇lmesi̇ni̇ i̇sti̇yorum.

Avatar
memik 2015-04-08 10:04:03

liste kötü

Avatar
Ömer 2015-04-08 09:53:57

Ak partinin özünü nasıl yitirdiğinin tasfir edildiği bir tablo bu

Avatar
duarn keklik 2015-04-08 09:52:04

yine sahipsiz k.maraş yine bir tane bakan yoktur bu dönem k. maraşlı kardeşlerime bir ricam vardır ak partiye oy vermeyelim ozaman degerimizi bilsinler

Avatar
Kıbrıs'taki maraşlı 2015-04-08 09:49:41

Gerçekten tepkiyi hak etti akp zaten kim oy vermiyorsa ağırlık hizmet oraya.

Avatar
özgür 2015-04-08 09:49:26

arkadaşlar boşuna debelenmeyin. yedi haziran'a az bir zaman kaldı. sizin yani halkın istediği kişileri milletvekili yapmamışsalar sizde size dayatılanları seçmezsiniz olur biter. sizinle dalga geçenlere cevabı sandıkta verinki, akılları başlarına gelsin.

Avatar
MESUT 2015-04-08 09:48:37

helal olsun akp yapti yapacani yaziklar olsun oylar mhp ye

Avatar
vatan 2015-04-08 09:43:47

mahir ünal kendinden akıllısını sevmiyor anlaşılan yapılan listeye bakarsak..:)

Avatar
Yorumcu 46 2015-04-08 09:38:23

ya bir prens hazretleri vardı sahi aday adayı ne oldu o ya ? :) :) :)

Avatar
alper 2015-04-08 09:35:28

Arkadaş ben bir parti kursam hem ak Partiden hemde mhp den daha iyi aday çıkartır idimm.. Yazıklar olsun bu kadar bir basit şehir olarak görüyorlar bizi...biz memleket olarak gelişelim daha iyi sonuçlar oluşsun derken bizim memleketi basit bir memleket görüp basit insanlari bize aday çıkartılar... Yazıklar olsun diyecek cümle bulamıyorumm....

Avatar
özbe öz türkoğlu 2015-04-08 09:33:46

hayırlı uğurlu olsun en önemliside mehmet sağlamın olmayışı

Misafir Avatar
Memleketli 2015-04-09 15:14:05

Eline saglik Saglam Turkoglu icin bir felaketti turkoglunu Ak Parti dusmanlarina verdirdi Tayyip dekim oluyor diyen birini Turkogluna belediye baskani sectirmekle en buyuk kotuluge sebep oldu .

Beğenmedim! (0)
Avatar
ede 2015-04-08 09:29:54

yeter artık bizimle alay ediyorlar,7 haziranda biz alay ederiz.

Avatar
necmettin demirdöğen 2015-04-08 09:29:04

Ben 21 .yüz yılda taş devrini yaşayan türkoğlundan yazıyorum o adaylar gelsin türkoğlu. Nun sokaklari size oy.verip vermeyecegimizi. Görsünler.parmakcilara bol şans demeyeceğim

Avatar
gözler ailesinden 2015-04-08 09:23:53

Saadet ve BBP Partisine oylar
Bu partinin barajı geçecek olmasından değil biliyoruz oylar AKP gidecek yaklaşık 5000 adet oy...

Avatar
TURAN 2015-04-08 09:22:09

yaziklar olsun andirinlilara akpy oy verirseler 15 yildir birmillet vekili ne gucumuz yetmedi̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇

Avatar
Dilipakp 2015-04-08 09:17:40

abi tutturmuşlar dilipak için sanatçı ve yazar kökenlinin yeğeni diyorlar. anlayacağınız bağlama çekiyorlar. tamam maraşlılar masala çok inanıyor anladık ama adam mühendis ve armadaşın genel müdürü. bu yıl ki doğalgaz zamlarını hepimiz biliyoruz. bu zamlardan memnun olanlar varsa sizden ricam benim faturalara da bir el atsın. şahsen bu yıl kendimi soyulmuş hissettim.

Avatar
afşinli 2015-04-08 09:14:27

mehmet sağlamın olmadığı listemi olur Allah aşkına adam maraşa yıllarını verdi anında çizmişler yazıklar olsun akp ye oy felan yok bu seçim

Avatar
sürüden bir koyun 2015-04-08 09:13:12

hadi bakalım sürü psikolojisi ni uygulamaya devam sayın cumhurbaşkanımız gazımızı almayada gelecek 400 vekil istiyorum.sütçü ninenin evlatları 8 de 8 yapmaya varmısınız.sürü psikoljisi eveeeeeeeeeeeettttttttttttttt her sözünde alkışlamayı da eksik etmeyelim

Avatar
arslanbey 2015-04-08 09:04:11

bu listeyi yapan ya kör ya gayrimüsellah

Avatar
mehmet 2015-04-08 09:02:13

kahramanmaraşlılıar olarak hayal kırıklığı yaşaıyoruz. heryerde yeni isimler bizde yine aynı kişiler üzüldüm kararsıszım

Avatar
edemaş 2015-04-08 08:59:26

cekete oy yok

Avatar
hüseyin cullu 2015-04-08 08:55:30

yazıklar olsun andırına 15 senede bir milet vekili bile düşmüyor andırının oyları geçmiyormu acaba maraşta neden üvey evlat muamelesi görüyor andırın k maraş andırını istemiyosan bize yol göster yoksa biz yolumuzu biliriz

Avatar
vatandaş 2015-04-08 08:54:56

ak parti maraşlı ile dalga geçiyor yada enayi yerine koyuyor

Misafir Avatar
AKP 2015-04-08 11:01:39 @vatandaş

hani̇ müslüm baba demi̇şti̇ ya aldanma çocuksun mahsun yüzüne mutlaka terk edi̇p gi̇decek bi̇r gün.ben i̇kameti̇ antebe aldiricam oyomu antepde akp veri̇cem geri̇ i̇kameti̇mi̇ maraşa aldiracam çünkü akp den başkasina oy veresi̇m yok bu bi̇zi̇m maraşin veki̇llri̇ne vereceme gi̇der hepsi̇ne basar geli̇ri̇m en azindan oyum boşa gi̇tmesi̇n ben antep yolcusuyum

Beğenmedim! (0)
Avatar
güccükefe 2015-04-08 08:53:00

hiç bir ilimizde seçilecek yerde iki bayan mil vek adayı yok maraş hariç erkeklere kıran mı girdi.

Avatar
kahramanmaraşlı 2015-04-08 08:47:59

bu listeyi mahir ünal yapmış ve ak parti merkezine inandırmıştır. k.maraşa hiç bir hayrı olmayacak bu kişiler ancak maaş alarak kendileri için iyi olmuştur. memleketimiz için hayırlı olmamıştır. ben ve ailem 74 kişi ak partiye oy veriyorduk bu seçimde bu konuyu değerlendirecez. maraşlıyı koyun yerine koymak çantada keklik görmek neymiş ak parti merkezine göstermek gerek. daha başarılı insanlar varken bu isimleri kim torpille milletvekili yapmaya çalışıyor.

Avatar
ejder 2015-04-08 08:46:36

Afsine sakn gelmeyin sen kalk sevdeyi yine aday yap afsini yine arkaya at sonra gel biz afsinin vekiliyiz de olmax böyle mahir Ünal hani afsin 4 siraydi gelmen afsine yeter rte sayesinde verdik ama yok artık

Misafir Avatar
ERDO 2015-04-08 13:32:32 @ejder

afşi̇nde ve maraşta andirinda nefi̇s varsa akp ye oy vermez enayi̇ yeri̇ne konuyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
afşinli 2015-04-08 09:46:21 @ejder

çok doğru kardeş derse girme zamanı geldi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Afşinli huzeyfe 2015-04-08 08:40:14

afşinin suçu ne arkadaş anlamıyorum. kaç dönemdir verdik. rakip tor u 1 e vermiş ee bize de hemşerimize sahip çıkmak düşer. inş. birileri de bundan ders çıkarır.

Avatar
beyaz 2015-04-08 08:38:44

bu sefer %98 verir maraşlılar

Avatar
KGT 2015-04-08 08:31:01

bu maraşin adami iflah olmaz..listeye bak imana gel.. bir mhp li olarak bizim listede de iş yok..yani maraş hak ediyor......

Misafir Avatar
bdp 2015-04-08 13:32:49 @KGT

isteğin ne kardeş

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bıkkın Maraşlı 2015-04-08 08:27:49

böyle liste mi olur. yıllardır hizmet edenler nerede. şehir 2 - 3 şair çocuğu ile tepeden inme isimlere kalmış. yazık. bu listeye vermem. rüzgarın etkisiyle vereceğimiz yer belli. 3 olur. 4 - 3 - 1 biter.

Avatar
ANIL46 2015-04-08 08:26:09

maraşa yazik bu listeye oy verilmez

Avatar
Drved 2015-04-08 08:25:02

geçmiş olsun kahramanmaraş

Avatar
K.Maraş'ın Kaderi mi..! 2015-04-08 08:21:40

ceketimi koysam işte şu kadar oy alırım nasıl olsa düşüncesine sahip kişilere, yazıklar olsun... bu isimler mi bizi temsil edecek, yazıklar olsun...

Avatar
M Kapu 2015-04-08 08:19:18

8/5 tahmin listem tuttu herkese hayırlı uğurlu olsun. yeterki bu ülke için çalışılsın. başarılar diliyorum.

Avatar
olumsuz 2015-04-08 08:15:35

sizk,i yıllardan bri pazarcıgı dışlayan kişilik görüntünüzü yitirmedinizi birkez daha ortaya ap açik koydunuz ve gösterdiniz yazıklar olsun hakımız haram olsun .mhp ye hayırlı olsun.yönetim istifa

Avatar
ahmet usta 2015-04-08 08:14:56

bu listeyle 4 gitmesi lazım k maraşımızla resmen dalda geçilöiş.sevde nin ne işi var yılmazcan olması lazımdı.?

Avatar
Kyrian 2015-04-08 08:13:57

akp keyfine göre sürdü yine adaylari su halka bi sorun ya olmadi kendi delegelerinize filan ni sorun en azindan genel merkez ne derse o peh insanlarin güvenini kaybediyorsunuz kac kişi istiyor bu adaylarınhalkin içine girinde bi sorun bakalim ayip ya bu sehre ve bı sehrin kahraman insanlarına yazik kac kere gelmişler bu insanlar kahramanmaraşa nerden bilsinler sorunlarını eksiklerini ancak mecliste el bağlayıp oturmayı bilirler bunlar.....

Avatar
sadakat 2015-04-08 08:11:44

listede yine saçma sapan hiç kendisini görmediğimiz dayatma liste var sizlere oy yok. sözüm sana sevde beyazıt kaçar

Avatar
akif kizil 2015-04-08 08:10:00

Berbat bir liste bugune kadar akpliydim bu gunden sonra mhp

Avatar
mühendis 2015-04-08 08:08:55

bu temayül yoklaması neden yapılır... insanları merkeze çağırıp oy kullanmasını temayül yoklamasına katılmasını istersiniz ama temayülde 1. çıkan adamı aday göstermezsiniz. aday adayları artık anladı temayül yoklamasının bir önemi olmadığı aday adaylarına sadece masraf yaptırıldığı gereksiz bir yoklama olduğu artık anlaşıldı. i̇nsanları kandırmanın bir alemi yok.....

Avatar
sinan 2015-04-08 08:07:21

bastır karakoç sen çıkarsın mhp biter

Avatar
ferhat 2015-04-08 08:01:48

busefer ak partinin oyları düşecek

Avatar
barış 2015-04-08 07:58:40

uyansın dedikçe uykuya daldı, yanar maraşım sana yanarım, hizmet yolunda hep geri kaldın yanar maraşım sana yanarım. Allah hayırlı eylesin bunlar bize yeter artar bile. ey maraşlı kardeşim kendine gel kendine!!!!

Avatar
afşinli 2015-04-08 07:38:47

akpnin listesi tam bir fiyasko. içinde menfaatçi,yolunu bulurumcu tipler mevcut.5 vekil bile çıkaramayabilir.tahmin akp:5 mhp:2 chp:1 .ancak alevi oyları hdpye kayarsa eğer akp:5 mhp:3 chp:0

Avatar
bertizli 2015-04-08 03:52:25

Mahir unala 3 ay yada 6 ay bakanlık verilip maraşlı bunuda yutar

Avatar
leonosman 2015-04-08 02:34:31

mhp 2 kesin 3 ü zorlar akpnin bu listesine göre

Avatar
Eczacinin isi ne 2015-04-08 01:47:11

Eczacinin birini zor gönderdik yine 2.siradan geldi bu kadinin siyasetle işi olabilir mi hangi mantikla alindi nasil bir torpildir bu 2.siradan aday hem de Allaha havale ediyorum sizi sayin Davutoğlu

Avatar
kızgın AKP li 2015-04-08 01:36:34

genel merkez mahir ünala inanacağına halka sorsaydın,temayül yaptın baksaydın partime acıyorum kime kızacağımı bilmiyorum oy vermeyeceğim verdirmeyeceğim.denemesi bedava sevde beyazıtı kıprıs meydanına bırakın ulu camiyi bulursa oy vereceğim

Avatar
fatih 2015-04-08 01:21:56

Hey gidi kahraman sehrin kahraman evlatlari diye cumleme baslamak isterdim ama artik bu kelimeler eskide kaldi bu sehrin insanlari ne kahraman nede memleketinin bir adim ileriye gitmesini isteyen insanlar. hizli tren dediler kacti bakan dediler uctu gitti 1 yil gecti belediyede tik yok elle tutulur tek proje yok sehir berbat ulasim yok egitim yerlerde yani kisacasi verilen sozler sadece verildi verildigi yerdede kaldi. Ecdat kazmayla kurekle cani pahasina fransizlari kovmus bu memleketten ama nedense kahramanmarasa faransiz olan yani kahranmarasa sadece vaad verip yerine getirmeyen vekilleri ve siyasi partileri nezaman kovacak cok merak ediyorum.. kahraman olmak icin savamaya gerek yok sandikta kahramanmarasi cepte goren hizmet vermesekte oy aliriz diyen siyasi partilere gereken cevabi vererek olur... tabi icimizde birazcikta olsa memleket sevgisi kaldiysa... ey bu seyrin evladi bugunku aciklanan listede herkez elini vicdanina koysun ve adaylari soyle kisaca bir arastirsin. Ozaman ne demek istedigimi daha net anlayacaksiniz. Ben birtanesine baktim ve gecmiste cikan bir haberi sizinle paylasiyorum takdiri size birakiyorum....
'Rüşvet yiyen az ceza alsın' | GAZETE VATAN
Teklif Ak Parti K.Maraş Milletvekili Kaynak'tan
gazetevatan.com

Avatar
sn poyraz aciklama yapsin 2015-04-08 01:15:24

poyraz baskan neden listede hayret

Avatar
gurbetci34 2015-04-08 00:34:34

Her sene olduğu gibi maraş a bu adamlar layik.kimse sikayet etmesin .nasil yasarsaniz ole yonetilirsiniz.size park kaldirim yaparlar zil takip oynarsiniz belediyenizde ayni mvekilinizde.siz bunlari hakediyosunuz.kültür kazanilmaz öğrenilir.bunu bilin.

Avatar
bakan 2015-04-08 00:17:55

Bakan olacak isim yok diyorsun .kardesim sayin erdogan sizin bakan !! Iniz benim denemismiydi..koocaaa cumhurvaskani

Misafir Avatar
bakamayan 2015-04-08 00:56:04 @bakan

birader sen ciddi misin çocuk musun sizin bakanınız benim demiş. vAllahi bu laflara kanıyorsun bari ortalıkta söyleme saf olduğun anlaşılmasın

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ybn 2015-04-08 00:11:14

Sayın cumhurbaşkanı 400 millet vekili istiyordu bu listeye oy çıkmaz tüm Türkiye de listeler bu şekil halk memundeğil bu listelere göre ancak 260 milletvekili çıkar

Avatar
Kyrian 2015-04-08 00:03:43

akp keyfine göre sürdü yine adaylari su halka bi sorun ya olmadi kendi delegelerinize filan ni sorun en azindan genel merkez ne derse o peh insanlarin güvenini kaybediyorsunuz kac kişi istiyor bu adaylarınhalkin içine girinde bi sorun bakalim ayip ya bu sehre ve bı sehrin kahraman insanlarına yazik kac kere gelmişler bu insanlar kahramanmaraşa nerden bilsinler sorunlarını eksiklerini ancak mecliste el bağlayıp oturmayı bilirler bunlar.....

Avatar
doktor ahmet 2015-04-08 00:03:07

hadi bu nursel hanımı anlamaya çalışıyoruz hadi buu sevde bilmem kaçar hanımefendiye bir anlam veremedim şehrimize ne gibi faydası oldu an la ya mı yo rummmmmmmm

Avatar
milli ittifak 2015-04-07 23:55:11

Bence artık tam zamanı yeni bir ses yeni bir hareket, artık bu dört partinin bu devleti yönetmesinden gerçekten çok rahatsizim, aslında ak parti şunu yapmalı her iktidar kendi muhalefetini seçer belki bu yüzden korkuyordur muhatab olarak saadet ve büyük birliği alsa kendisine mecliste hem iyi bir arkadaş getirmiş olur ama...

Avatar
oxigen 2015-04-07 23:53:04

oy vermesem de mahir ünal in tekrar maraştan aday olması iyi haber bence. diğerlerine bakmadım bile...

Avatar
aslan 2015-04-07 23:48:22

Mahir beyyyyyy il yönetimi bu listeyimi
Yutturdunuz DAVUTOGLU AHMET PAŞAYAAAAAAAAAA

Avatar
arslan 2015-04-07 23:38:11

Bu listeden hayir çikmaz yazıklar olsun oyum sp ye..

Avatar
Bir dost 2015-04-07 23:31:41

çok yazık.akp ye oy vermem daha.

Avatar
afşinli 2015-04-07 23:30:31

Adayın biri yetmiş yaşında biride istanbulda ikamet ediyor maraşı bilmez bunlar mı bizi temsil edecek yazıklar olsun. Hizmette neden adıyamanın bile gerisindeyiz anlaşıldı 90 km lik yolu bile 7 yılda bitiremediler bize az bile yapılıyor...

Avatar
maraşli 2015-04-07 23:29:56

Ancak mecliste el kaldırmaya yararlar

Avatar
Koyunların efendisi 2015-04-07 23:25:33

Size bu liste bile çok

Avatar
ahmet uçar 2015-04-07 23:18:09

yeter artık bu ne rezalet bu seçim oyum mhp'ye

Avatar
afsin 2015-04-07 23:15:43

Way be yine afsine yaptilar yapcaklarini yeter be hep ayni oyun..ey mahir Ünal söz afsin 4 sira diyodun noldu ha.bu arada goksuna noluyo her dönem iki vekiliniz vardi birakinda bu dönem olmasin nolur sanki yemin ediyorum mhp ye vercgim oguz tor hic bari afsinli

Avatar
M kral 2015-04-07 23:10:50

Vah Maraş vahhhh AKP tepeden bakan PKK müzakereci Mahir'e mi verecek

Avatar
hacı Bolat 2015-04-07 23:10:46

Yazıklar olsun başka ne söyleyeyim

Avatar
Ali 2015-04-07 23:09:12

ÇOK BÜYÜK BIR HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM BUNLAR HIZMET IÇIN GELMIYORLAR KIMI MAKAM İÇİN KIMI PARA İÇİN YINE YAZIK ETTILER MARAŞIMA BENDEN İKİNCİ DEFA AKP OY YOK BIR BELEDIYEDE VERMEDIM ADAY IYI DEYIL DIYE BIRDE BU MILLETVEKILLERINE AMA İNŞ TÜRKIYE GENELINDE AKP SILER SÜPÜRÜR MARAŞTANDAN AKP YE VEKIL ÇIKMAZ İNŞ RABBIM GÖRÜYOR HERŞEYİ

Avatar
muhtar 2015-04-07 23:08:59

Yeter artık Buraya kadarmış ak parti benim için bitti artık. 4yıl boyunca yüzünü dahi göremediğimiz sevde hanımamı oy vereceğim.tövbeler olsun.

Avatar
dex 2015-04-07 23:07:31

ak parti kendi ayağına sıktı

Avatar
artik eski akp li 2015-04-07 23:06:38

Benim oyumuda kaybettin rte

Avatar
coban gazi 2015-04-07 23:03:51

K maraşima bakan yok koltuk sevdalisi istemiyoruz iş yapan olsun antebin yaninda cocuk kaldik ayip ijrat yok be maraş bolunuyor uyanin

Avatar
halit 2015-04-07 22:59:08

Yine hüsran yine umut yok. Bor cacik olmaz.

Avatar
Samet COŞKUN 2015-04-07 22:59:01

MARAŞLI HEMŞERİMLERİM BU LİSTE MAHİR ÜNAL BEYİN LİSTESİDİR HALKIN DEĞİL E ARTIK PRENS OLDU MAHİRCİM

Avatar
marasli 2015-04-07 22:56:17

Halkımız inşAllah bu sefer uyanır diye cem ama bu halka ne yapılınca uyanacaklar ve gözleri açılacak bilmiyorum oyum chp ye

Avatar
marash boy 2015-04-07 22:55:50

mustafa poyraz'ın olmamasına çok ama çok şaşırdım. ben istanbuldayım bilen varsa bir açıklama yapabilir mi? niçin sayın poyraz olmadı?

Avatar
zekeriya baltaş 2015-04-07 22:54:59

nerde idris tezcan neden yok

Avatar
afsinli 2015-04-07 22:54:48

Elbistana var goksuna var ama afsinde neden yoook bilen varmi acaba

Avatar
Akp Nereye gidiyor 2015-04-07 22:45:31

Akp için çok üzücü büyük strateji hatası ortaya karışık olmuş MHP listesinde bu kadar MHP li yok sanırım

Avatar
oylesine 2015-04-07 22:32:32

Gecenlerde marasi ilk defa gordum. Cok geri kalmis maalesef... sehif demeye bin sahit lazim. Yok mu bi marasli babayigit

Avatar
Maraş 46 2015-04-07 22:28:27

Idari eder Mahir Ünal bir numara

Avatar
Talha 2015-04-07 22:25:49

anlamıyorum i̇ş kadını demişsiniz ama bu kadın sadece babasından dolayı 2 dönemdir milletvekili onuda geçtim üniversiteyi dışardan okumuş i̇ş kadını nedir abicim bu neyin kafası?

Avatar
asaf72 2015-04-07 22:15:13

Bayram beyi harcadiniz çok yazık oldu.

Avatar
ramiz 2015-04-07 22:14:57

halkın listesi değil mahir ünalın listesi o istedi böyle oldu.temayülü niye açıklamıyosunuz.merkezden kaç aday var elbistandan kaç aday var dikkat edin.

Avatar
realist 2015-04-07 22:14:41

Ayip ayip.veysi marasa bi hizmet yapmadi diyorsunuz.wolsvogeni kim getirdi marasimiza

Avatar
akp 2015-04-07 21:49:47

Hizli tren yok,uluslararasi havaalani yok,sehir merkezinde yol yok,marasa yatirim yok hizmet yok,ölümüne tayyipciyim vAllaha bu sefer oy da yok....

Avatar
Ede 2015-04-07 21:49:31

yazıklar olsun size verdiğim oylara...

Avatar
markasi 2015-04-07 21:49:10

Eğer bu Memleketim insanı bu zamana kadarki cahilliğine devam ederse yazıklar olsun.bundan oylarınız akp harici kim olursa

Avatar
Ersin 2015-04-07 21:35:51

Eeey Afşin Haala akp ye oy verecekmisiniz yazıklar olsun sana senelerdir bir milletvekili vermediler ben keriz değilim bu listeye oy yok

Avatar
mamit 2015-04-07 21:35:00

La 15 yil oldi maras goksun yolu hâlâ yari olmadi

Avatar
Yasin 2015-04-07 21:29:03

Millet vekili emeklisine yine 740lira zam geldi asgari ücrete gelince 7,5lira yaparlar yaZık bide dörtyüz millet vekili isteyip başkanlık sistemi getirecekler dünyada gelir dağılımı adaletsizliğinde ikinci sıradayız önce buna çare bulsunlar sonra oy istesinler

Misafir Avatar
mbk 2015-04-08 07:52:06

Kardesim artik yeter listede gereksiz 've anlamsiz sacma bi isimler var,Lutfen memleket icin calisacaklar isimler olsun,sadece kendi icin calisan insanlari vekil diye getirmeyin ,yeter herkesin memleketi ilerlerken k.maras hep geride.

Beğenmedim! (1)
Avatar
haydi... 2015-04-07 21:28:17

Listede Keşke Markar Esayan da olsaydı tam olurdu...

Avatar
Bağımlı 2015-04-07 21:26:18

evet bu liste çok kötü

Misafir Avatar
ahmet ser 2015-04-08 00:58:48

Yazık akp gerçekten bitti adaylara bak sanki akraba çiftliği doktora bak işkadınını bak mühendise bak dr 1krş olmasa muayene etmez iş kadını çalışanına asqari .ücret ödemez mühendis vatandaş ı tenezül edip konuşmaz vah vah maraşım vah evet gün birlik qünüdür maraşım kalk öylle bir tokat atalımki seçimde merkez anlasınki tepeden inme vatandaştan kopuk lar maraşı temsil edemez

Beğenmedim! (0)
Avatar
kadir 2015-04-07 21:25:08

Kardesim k.marasin gelismesini istiyorsaniz artik gozlerinizi acacaksiniz kac yildir akpye veriorsunuz ne oluyor artik gozunuzu acin baska partiye verin baska partiyi denemenin tam zamani suan k.maras halki lutfen is yapacak insanlara verelim akp ye veedigimiz sanslar tukendi

Avatar
maraşlı 2015-04-07 21:18:09

ben kimi koyarsam onu seçeceksiniz rekora devam hizmet bir başka bahara hızlı tren yapıldı maraşa metro yapıldı teleferik yarına kalmaz yapılır.patates 4 tl enflasyon yüzde 7

Avatar
nrmn kykı 2015-04-07 21:15:07

Yazık yaa çok yazıkk. .

Avatar
mühendis 2015-04-07 21:12:02

dikkatinizi çekerim... kahramanmaraş'ın andirin di̇ye bi̇r i̇lçesi̇ var ve o i̇lçeden ak parti̇ dönemi̇nde hiç milletvekili çıkmadı... ama nedense milletvekilleri ilk andırına ziyarete geliyorlar...

Avatar
Andırınlı 2015-04-07 21:06:06

bu sıralamayı kim yaptıysa k.maraşa ve ak partiye komplo kurmuş,fanatik ak partiliyim ama oy verirsem ellerim kırılsın

Misafir Avatar
oz akp li 2015-04-08 18:15:51

Bu liste omanayi tasir

Beğenmedim! (0)
Avatar
bilal 2015-04-07 21:03:59

Adayları begenmedim oyumu vermiyorum ak partiye.

Avatar
misafir 2015-04-07 20:59:03

bizim bakanımız artık cumhur başkanı övünün maraşlılar hemşehriler ıslık çalınacak bizde gideceğiz

Avatar
ibo 2015-04-07 20:55:59

Heyyyy maraş uyanalim silkinelim ozumuze dönelim siyaset menfaat olmuş marasa hizmet yoook yatırım yokkkk adam gibi aday yok marasimizin kaderi bu olmamalı kardeşlerim çakalların kuraklığı kurtlar kalkana kadar hilal adi gibi güzel hilalin başında toplanalim ülkücü gençlik sönmesin yaşatalım hep beraber kardesler

Avatar
xxxxx 2015-04-07 20:55:39

isimlerin tanıdık olması degil iş yapması önemli bence ya kaynak yada ünal bakan adayı artık

Avatar
kartal 2015-04-07 20:53:26

başka adaylar olsa ne olacaktı... gene tıpış tıpış gidip vereceksiniz.

Avatar
dalga gecin 2015-04-07 20:48:30

Eskiden akp ye oy veren biri olarak gerçekleri gördükten sonra vermemeye karar verdim.ama maraş halkina acıyorum çünkü hem oy alıyorlar hem dalga geciyolar bari düzgün aday koyun.nolacak eşşek semer hesabı olmus

Avatar
mehmet kiraz 2015-04-07 20:46:36

Eee ne bekliyosunuz ki adamlar odun koysalar seçileceğini biliyor.. Yorumlarda biri urfa kadar olamadık diyor haklısın kardeş bu şehre önem veren bi adayı seçip maraş onların düşündüğü gibi sahipsiz olmasını göstermek gerek.gerekte belde bunu millete anlat. Direk düşman ediyorlar agzimi acamiyorum şehrimizin gelişmesini biz idtemiyormuyuz sanki 50 yildir bu şehirdeyim. İstanbul da.ankatada oturup marasi temsil edeceklermiş, sadece menfaat oy olsun da. Yazık yazık

Avatar
HIII'de 2015-04-07 20:45:49

Idris tezcan a sira yoksa oy da yok.. ne olacak bu marasin -andirinin sonu !!!!!....

Avatar
cesur 2015-04-07 20:41:20

yazıklar olsun isterdimdimki cesur adaylarımız olsun bunun sekizini tek başına gülten kışanak susturur bu adaylarla dört zor demekki çalışmakla olmuyormuş arıkana gökşene ve tezcana acıdım çok emek harcadılar adamlar

Avatar
yavuz tasdmeir 2015-04-07 20:39:12

Kesin ve net akp oy vermicem

Avatar
osman 2015-04-07 20:35:04

Ben ak partiliyim ama artik birseylerin değişmesi lazim kusura bakmasinlar bu şekilde oy vermem

Avatar
kamil 2015-04-07 20:34:24

vekilleri koyundan seçmişler ki dediklerine itiraz edilmesin. helal olsun doğru mantık ama bunun sonu iyi değil oyum bu sefer akp ye değil

Avatar
KÜRŞAT46 2015-04-07 20:32:44

durmak yok aldanma ve kanmaya devam

Avatar
Yahya 2015-04-07 20:31:00

Hayır olsun tüm Kahramanmaraş

Avatar
karstaki marasli 2015-04-07 20:29:37

Buraya yorum yapanların hepsi AKP te oy vermeyeceğini yazmis. 7 haziran aksami %60 yukarisi olacak bakinda gorun

Avatar
yasin doğan 2015-04-07 20:28:17

Avni doğan nerde nerdee sorarlar adama yazıkk maraşa

Avatar
maraş 2015-04-07 20:26:24

Bizim maraşlı adayın kim olduğuna bakmaz hizmet almayı , hakkını aramayı pek sevmez onun için bu adaylara neden şaşırsın.

Avatar
erkan 2015-04-07 20:25:24

bu sefer koyun olmayalım ....oylsr mhp ye artık çantada keklik yok

Avatar
özcan çiçek 2015-04-07 20:25:23

Ak Parti teşkilatı işini bilir ezbere aday koymaz

Avatar
erdal aksoy 2015-04-07 20:22:55

8 değil 88 de vekil olsa devlet imkanı maraşa haram

Avatar
cek 2015-04-07 20:21:53

zadeler geliyor! heh.. partiyi mahvettiniz. 5 bile çıkmaz

Avatar
Mehmet 46 2015-04-07 20:18:58

Yuh yuh ancak bu kadar olurmuş

Avatar
tarik 2015-04-07 20:18:06

Adaylar on numara 8 i de akp ye maras gelismis zaten gelisecegi kadar daha ne yatin kalkin sukur edin bakin antepin haline haritada yerini bilen yok

Avatar
Mustafa 2015-04-07 20:17:24

Öncelikle hayırlı ugurlu olsun, Veyi kaynak'ın bakan olması ümidini taşıyoruz. Büyüklerimizin bilgisine. Sağlam irade hddef 2023 saygılar....

Avatar
Alperen 2015-04-07 20:16:42

Bu nasıl is arkadaş böyle liste mi olur Maraşta adam mı yok yazıklar olsun size de size oy verenede

Avatar
asil kahramanmaraslı 2015-04-07 20:14:55

Kusura bakmayın bu listeyle size oy yok

Misafir Avatar
asıl kahramanmaraşlı 2015-04-09 09:08:47 @asil kahramanmaraslı

var kardeş var,göreceksin ki k.maraştaka koyunlar gene neye oy verdiklerini bilmeden oylarını verecekler ve yine akp kazanacak ve bu kısır döngü böyle devam edecektir.biz daha çoook şu milletvekili şöle,bu milletvekili şöle,şu memlekete şu yapılıyor bu memlekete şu yapılıyor.bu memlekete bu kötülüğü yapanlara hakkım haram zehir olsun...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ökkeş46 2015-04-07 20:14:44

zor dostum zor. bakan makam yok adamların önündeki kariyere bakacaksın. var mı? yok kardeşim konuşmaya devam....

Avatar
securty 2015-04-07 20:14:21

Böyle adaylar olmaz olsun ak partiye oy yok lanet olsun bu. Vekillere içinde bir tane adam yok

Avatar
vasfızade 2015-04-07 20:10:37

yazıklar olsun belediye seçiminde paralele inat verdim ama yok öyle üç kuruşa beş köfte.koyun mu sandınız bu milleti.

Avatar
YABANCI 2015-04-07 20:07:37

afşin avucunu yaladi gene yolu bi̇le yok si̇lme veri̇yor pessssssssssss

Avatar
afsinli 2015-04-07 20:06:52

Mhp ye oylar oguz tora afsinli nede olsa

Avatar
ergün çınar 2015-04-07 19:59:39

biz andırın olarak ancak haritada varız

Avatar
misafir 2015-04-07 19:53:01

tamamıyla yanlış seçim bunlardan bir halt olmaz memleket yine yetim kaldı başımız sagolsun.

Avatar
cenk 2015-04-07 19:52:40

beğenmedim. gitti 5 yıl daha

Avatar
hasancelal 2015-04-07 19:50:20

Yazık kkkkkkkk.........

Avatar
kahramanmaraşlı 2015-04-07 19:49:08

vatandaşın derdinden halinden anlayan nevzat pakdil abimize yazık etmişler

Avatar
çakır 2015-04-07 19:43:03

i̇ş dünyasının temsilcisi yok bir tane bile mahmut arıkan veya mehmet zabun en az biri olması gerekiyordu. iş bilen adamları liste dışı bırakıp ilahiyatçıları almışlar yazık ne diyeyim inşAllah gereken cevabı verebiliriz sandıkta

Misafir Avatar
adam ol 2015-04-09 21:51:52

Cakir kardesim tek ilahiyatciyami taktin 7 uyurlar dururken ilk sirayi hak eden muftumuzun hakki yendi adam gibi tek hizmet edecek kisi gelen oylar hocamizin hakki gerisi fiyasko

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emre Arslan 2015-04-07 19:42:18

Yine hüsran

Avatar
ali kılınç 2015-04-07 19:42:15

yazık maraşlım yazık,şu sıfatlara oy vereceksen yazık,yine yolların berbat,köstebek yuvası,yine hüsran.sen 12 yıldır %70 le maraştan çık,maraşlı hiçbirşey görmesin.yazık diyorum yazık.

Avatar
mustafa 2015-04-07 19:38:48

kahramanmaraş adayları memlekete yakışmadı oy kaybı olacak şimdiden ben yönümü degiştirdim.

Avatar
dogrucu davut 2015-04-07 19:38:34

Yıllardır akepe ye oy verdiniz karşılığında ne gördünüz.göksun yolu 13 yıl oldu yok.elbistan yolu dediler hiç bi çalışma yok.hızlı tren dedi tayyip erdoğan bi tık yok.hala erdoğana davutogluna oy vvereceğim diyenler bu memlekete halsizlik yapıyorlar.Hizmet yoksa oyda yok.o kadar..

Avatar
mehmet 2015-04-07 19:38:25

akpyi sevmiyorum ama mutlu kaya listeye girseydi verecektim ama oy moy yok akpye oyum mhpye

Misafir Avatar
Metin memiş 2015-04-08 03:04:52

Hadi oradan kişt kişt öte öte

Beğenmedim! (0)
Avatar
s...... 2015-04-07 19:38:12

niyazi güneyi aday görmek isterdik bundan sora ne ailemden nede benden oy görebilirsin akp

Avatar
hasan oztürk 2015-04-07 19:36:12

Bu gune kadar akp ye verdim bu listeye oy yok

Avatar
maraşlııı 2015-04-07 19:35:33

vay marasım vayyy

Avatar
Göksun Efe 2015-04-07 19:34:12

irfan yıldız yoksa ben yokum.

Avatar
büyük saadet 2015-04-07 19:31:12

Artık BBP Ve saadet birleşmesinden görsün edeler

Avatar
kahraman 2015-04-07 19:28:52

nasılsa halk gene verecek kahramanmaraşa bu bile çok demişlerdir, vay maraşlım vaaaaayyyyyy eski tas eski hamam

Misafir Avatar
Elif 2015-04-09 22:27:39

sevde bayazıt kaçar on numara kadın iş kadını olarak onu çok beğeniyorum diğerlerini pek fazla tanıyamadım

Beğenmedim! (0)
Avatar
alp arslan 2015-04-07 19:22:57

İrfan Yıldız yoksa oy da yok!

Misafir Avatar
Sevinçli hızlıa 2015-04-07 21:46:19

Arttıkkk yatma devri bitmiş

Beğenmedim! (2)
Avatar
kemal portakal 2015-04-07 19:22:56

ya hu liste içinde bakan kim olacak gene 4 sene daha bekle maraş antep kayseri adana malatya büyüyecek biz küçüleceğiz anladınız mı bir şey oyum chpye

Avatar
polis 2015-04-07 19:21:38

maraş diger illerin 20 yıl gerisinde bu adaylarla daha da geride kalacak adayın bir tanesi 70 yaşında bir tanesi istanbulda ikamet ediyor digererin nir çogunu tanıyan yok maraşım yazık oluyor sana 10 yıldan beri 90 km lik yol bitirilemedi yarın oy isteyecekler

Misafir Avatar
her hangi 2015-04-07 22:12:32

Abi sen oy istiyor dedi yolu yapamadı dedin gel sen yap orda kaç kişi ekmek parasını çıkarıyor maraş yolunda unufak geç nerde hangi ilçede bölge hastanesi var. Sen yirmi yıl gerisinde dedin bu ülkenin başınadan kaç darbe den sıyrıldı arama motoruna yaz erdogan ameliyatayken darbe olqctı devletin başına hdp mi chp mi geçip ülkenin azına tükütsünker abi bilip bilmeden konuşma yın

Beğenmedim! (2)
Avatar
Selçuk çınkır 2015-04-07 19:18:46

Iki dönemdir adayimiz sekizinci sıraya geliyordu bu dönem listeye bile girmemiş.Malesef bu dönem akp ye oyum yok

Avatar
kahraman maraşlı 2015-04-07 19:18:01

evet, evet. seçilemeyenlerde iyi bir reklam yapmış oldular. boy boy resimler.. doğru söylemiş. zaten gelenler de yedirmeye değil, yemeye geliyor.

Misafir Avatar
Erkan YILMAZ 2015-04-08 00:51:22

Listesiyi hiç beğenmedim isimlerin coğunu duymadım nerden buldunuz bunları

Beğenmedim! (0)
Avatar
bilgiç 2015-04-07 19:14:46

Buney böyle ya nezannediyor bunlar kendini kahramanmaras a calisacak adam lazım sayin kardeslerimartik uyanin Uyanmazamani akp oyyok koyun değil bu millet nereyesurerseniz artik gitmemeyi ogrenmeli

Avatar
n saglam 2015-04-07 19:13:08

8+8 le geliyor akp büyük kahraman

Avatar
savas 2015-04-07 19:12:56

tayip resmen maraşla dalga geciyo maraşlıya müstahak

Avatar
ahmet 2015-04-07 19:12:25

Koyunların konuşmaya hakki yok çünkü AKP liler biliyorki yedi mv kendilerin kimi aday yasalar oy alacagini

Avatar
vatandaş 2015-04-07 19:11:36

Koyu bir Akpartili olarak sesleniyorum bu listeyi hangi kafayla yaptınız?Yazık Maraş ımıza yazık olmadı Ak parti olmadı oy yok bu sefer

Misafir Avatar
ak genc 2015-04-07 20:03:03

Yaziklar olsun oyy yok mhp ye oylar oguz tora afsinli olarak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
maras sevdalısı. 2015-04-07 19:31:20

Marasa her partinin garezi var. Bir tane adam olmaz mı yaa. Maraş tan tuttuğunu getir mantığı devam ediyor galiba

Beğenmedim! (0)
Avatar
ede 2015-04-07 19:10:55

Bumu maraşımızın adayları.. Anlaşıldı maraş yine mahsun, unutulmuş bi köşeye atılmış. Tabi maraş Nasılsa garanti , bi faydası olacak adam gösterin, menfatinize çanak tutacak adam deyil

Avatar
kaan 2015-04-07 19:09:41

Arkadaslar artik gozumuzu acalim bu parti ne yapti bizim memleketimize bir hastane yapti pisin sinegin icine yani basindaki memleketlere donde bir bak bakim bizden ne kadar ilerde adam buraya geliyor sutcu imamin sutcu cocuklar diyor edeler diyor bizim insanimizda hemen kaniyor asgari ucrete 50 lirA zam yapiyor oburtaraftan 150 200 lira aliyor bunlar kasikla veriyor kazanla aliyor lutfen artik uyanalim lutfen

Avatar
Milli Maraşlı 2015-04-07 19:09:39

benim emmimi seçmeyen kimmiş bunlar edeler millet kimi seçiceğini şaşırmış herkez bir rant kavgasında.

Misafir Avatar
Ede 2015-04-08 04:36:09

Allah ına kurban ede bertizden öte yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
MARAŞ 2015-04-07 19:07:47

geçen dönem yapılmış!!!! hizmetlere bir bakalım. mükemmel köprülü kavşaklarla donatılmış çevre yolları, 5. ve 6. organize sanayi, uluslararası havaalanı, ferah yaşam ve alışveriş alanları, halledilmiş trafik sorunu, otoparklar, adam yerine koyulmak gibi birçok bir çok hizmetten söz edebiliriz. bunları sağlayan! vekillerin yerine daha iyileri!!!. demek ki sana bunu layık görüyorlar kahramanmaraşim

Misafir Avatar
Mahmut 2015-04-07 22:58:07

ben bir koyu AKP ki olarak Ağlayarak Üzülerek bu sefer uyumuAKP vermicem bu sefer saadet dicem bizi akparti sevdasından ayıranlar utansın

Beğenmedim! (0)
Avatar
bezgin yorgun 2015-04-07 19:07:22

Aday adaylarının showmen ve vasıfsıf listesinden ancak bukadar bir liste çıkardı lakin başkanlık sıstemi gelirse zaten bu devlete külfet şahsiyetlere gerek kalmayacak gına geldi ama başkanlık sistemi adına ülkem için ummetim icın oyum DAVUTOGLUna ERDOGANA dikkat bu son oyum olabilir

Avatar
Yamis 2015-04-07 19:05:44

Cumhurbaşkanımla başbakanım işin içinde olmasa bir tane oy vermem bunlara ama ülkem için RTE

Misafir Avatar
Emre 2015-04-07 19:51:48

Aynen kardeş sadece reis için

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ali 2015-04-07 19:04:35

Sanki millet oyu bunlara veriyor. Oylar tayyibe tabiki

Avatar
aykut 2015-04-07 19:03:58

en az 15 oyum vardi ak partiye bir oyum nasip olursa Allah belami versin..

Avatar
mazlum 2015-04-07 19:03:21

artık yediuyurlarin devri bitti adamlar tarih yazdi 4uyurlara döndü..

Avatar
MEHMET 2015-04-07 19:03:00

geli̇n k.maraş lı vatandaşım bir urfanın yaptığını bizde yapalım çeketimi assam seçilir diyenlere gereken cevabı verelim.
tepeden i̇nme adaylara deği̇l gerçek maraşlilara oy vereli̇m,
kendinize gelin artık

Avatar
hakan 2015-04-07 19:02:29

ak partide mhp partiside yine fiyasko...

Avatar
akp,ye oy vermiyeceğimmm 2015-04-07 19:02:13

ilk 5 i alamaz bu sefer

Avatar
KAYA 2015-04-07 19:01:52

k maraş milletvekillerinde değişmeyen isimler iş yaptıkları için mi o koltuktalar yoksa pasif oldukları için mi

Avatar
turgay 2015-04-07 19:01:23

veysi kaynak ve sevde hanim bu marasa ne hizmet yapmiski tekrar aday olmuslar...hayirli olsun marasi koyun gorenlere......

Misafir Avatar
ahmet ozdogan 2015-04-07 22:44:26

Veysi kaynak ne verdi marasa secde hanimi mecliste görmedim daha

Beğenmedim! (0)
Avatar
akpli 2015-04-07 18:59:52

koyu akpli bir insanım ama bu listeye oy vermem arkadaşım veysi kaynak mahir ünal maraşa ağaç mı dikmiş bir tane ki tekrar aday yaptık onları tepki göstermenin zamanı geldi yeter artık

Avatar
hrlp 2015-04-07 18:59:08

milletvekili şarkıcı..ajdarrr olsa yine oylarr ak prt ye

Avatar
hrlp 2015-04-07 18:56:55

sadece koltuk dolsun el kaldırsınlar yeter başka birşey istemeizz biz maraşlıyızz

Misafir Avatar
Gt 2015-04-07 20:05:50

Bu millete müstahsil

Beğenmedim! (0)
Avatar
kadir 2015-04-07 18:55:32

Vay be kadroya bakk durmak yok Gaziantep i 10 yıl geriden takip etmeye devam... tabi artık yersen ben yemem artık kardeşim yersen buyur

Avatar
yorumcu 46 2015-04-07 18:50:37

Prense yazık olmuş bu seferde olmadi belki birdahaki sefere

Avatar
Göksunlu 2015-04-07 18:48:46

MEHMET SAĞLAM YOKSA BİZDE YOKUZ !

Misafir Avatar
gazeteci. 2015-04-07 22:07:22

MEHMET SAĞLAM YOKSA BİZ HİÇ YOKUZZZ.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ck 2015-04-07 18:44:00

vay be...tüm zamanların en kötü listesi..bu kadarını beklemiyordum

Avatar
kAAN GENCER 2015-04-07 18:39:40

sevde beyazit kaçar,, m.uğur dilipak ne diyelim vatana millete hayırlı olsun, iyi uykular canım memleketim. bu memleket koyun oldukça bizi de böyle çobanlar yönetir.

Avatar
FATİH 2015-04-07 18:38:40

peki̇ si̇zi̇n önerdi̇gi̇ni̇z adaylar varmi

Misafir Avatar
aslan 2015-04-07 23:13:51

Sevde beyazit veysi kaynak
Ne işe yaradılar bu gunekadar

Beğenmedim! (0)
Avatar
allahın kulu 2015-04-07 18:33:36

yapacakları buydu zaten şaşırmayın

Avatar
ali 2015-04-07 18:33:09

oy vermeyin der gibi liste hazırlamışlar şaair cocukları konmus maraşta şair cocugu die oy vermez sacma bir düşünce liste çok kötü 5 alır diyodum 5 e de iyi bir aday konmamış zor işi bu dönem

Avatar
fatih 2015-04-07 18:31:41

ne kara talihin varmış be maraşım

Avatar
Ede 2015-04-07 18:30:23

MHP 2 vekil garanti ozaman

Avatar
ökkeş 2015-04-07 18:29:47

Liste çok zayıf bu liste k.marasa bir fayda sağlamaz kadına şiddeti konuşurlar mecliste artik bize k.marasi sahlandiracak adaylar lazim.

Avatar
ökkeş 2015-04-07 18:29:18

işyapacak kim var adamlar parmak kaldıracak arıyorlar arkadaşlar memleket uğruna iş yapacak kişiyi seçmiyorlar

Avatar
MARAŞ 2015-04-07 18:28:36

geçen dönem sevde bayazıt kaçar ne yaptıda yine dördüncü sırada. ya ben bu maraş halkına ne diyeyim. 2 ay sonra ak koyun belli olur. başka ne diyim

Avatar
YAZIKLAR OLSUN 2015-04-07 18:28:05

akp nin devri bitti artik arkadaşlar bazi şeyleri kavrayin, artik bu son perdeydi malı götüren götürüyor sizde anca hava alın

Avatar
maraşlı 2015-04-07 18:27:42

hangi dönem bakan çıkacak adam var ki herkes cebini doldurma çabasında kimisi bi bayilik kimisi arsa kimisi bilmem ne hizmet için kim geliyo Allah aşkına ondan dolayı da bu memlekette adam çıkmıyo ki bakan çıksın

Avatar
mehmet 2015-04-07 18:24:05

on numara olmuş hayırlı olsun memleketimize hizmet için yarışırlar inşaAllah

Misafir Avatar
bu 2015-04-07 23:03:51

Bu kafa ile çok oy kaybetmek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Asılkahramanmaraşlı 2015-04-07 19:03:44

Görürsün ne için yatıştırıcı. Bunlara oy veren zihniyete yazıklar olsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan 2015-04-07 18:48:19 @mehmet

bu yazdığınıza siz inanıyorsanız ya biz keriziz yada siz körsünüz

Beğenmedim! (0)
Avatar
yuh ulan be 2015-04-07 18:23:51

yuh ulan be eczacı ılac al ılac ver bundan sonrada rant al rant ver olacak baska ne ıse yarar 70 yasındakı kadın kendıne ne kadar hayrı olacakda marasa olsun yazıklar olsun ınsalah 1 tane bıle vekıl cıkartamazlar ıste polıtıka o kadar genc azımlı ınsan varken ancak bunlar canta getır canta gotur tasımacı taseronolur bunlar sokayım secımınıze 1 tane adam gosterın yaaa 1 tane

Avatar
f y 2015-04-07 18:22:40

oylar mhp ye akp nasıl hatalar yaptıgını anlayana kadar mhp ye

Avatar
maraşlı 2015-04-07 18:22:23

sevde bayazıt kim ki maraşta bile yaşamıyor rahmetli erdem bayazıtın kızı diye oy alabileceğini düşünüyor yok usta bu defa oyumu hdp ye veririm yine de akp ye vermem

Avatar
duman46 2015-04-07 18:21:04

tayyibin canı sağolsun

Misafir Avatar
ALİ 2015-04-08 11:04:09 @duman46

ali̇ bey zaten hep tayi̇mi̇n cani sag olsun dedi̇k dedi̇k verdi̇k oylari yi̇neden tayi̇bi̇n cani sag olsun tabi̇ki̇ ama bi̇zi̇m canimiz ne olacak ali̇ bey

Beğenmedim! (0)
Avatar
kamil 2015-04-07 18:19:40

eski mv oğulları yok,
eski anap lılar yok.
müteahhit yok.
zade ve zedeler yok.
eczacı yok.
mehepe de tepeden inme 2 aday var. sefer aycan : başarısız ve beceriksiz dsp+mhp+anap koalisyonunda bürokrat idi.
cehepe umudunu alevi oylarına dikmiş. pazarcık adayı

Misafir Avatar
Arif Kaplan 2015-04-07 19:11:03

Ne umduk ne bulduk neden bu maraslilairi adam yerine koymazlar anlamis degilim yazik cok yazik......

Beğenmedim! (0)
Avatar
BURAK CEVİZ 2015-04-07 18:19:33

şu li̇steye bak ya..bunlar mhp ye çalişiyor

Avatar
vehbi v. 2015-04-07 18:19:31

seçilemeyenler de iyi bir reklam yapmış oldular... müşterileri artar gayri.. çoğununda gayesi buydu zaten. reklam olsun... yoksa 25 yaşında ki çocukların vekillikle ne işi olur..!!??

Avatar
kale yıkıldı 2015-04-07 18:19:21

kale yıkıldı maraş yine başbaşa kaldı

Avatar
SANAL TROLL 2015-04-07 18:18:23

çok komik bir aday listesi kelle mi geçtiniz k. maraşnan bu listeynen baraji bile geçemez sonuç o milletvekili olur imran beyle çitil beyi baş siraya alsalardı belki 2 vekil giderdi

Avatar
ede 2 2015-04-07 18:09:05

parmak kaldırmak için iyi bir liste bir akp li olarak ben bu listeye oy vermem

Avatar
ersel horasan 2015-04-07 18:08:39

diriden hayıryok ölüden ne hayır bekliyorsun ökkeşim veysi kaynada gördük sevda aplamıda

Avatar
MEHMET 2015-04-07 18:08:22

adaylarimiz çok güzel olduğundan dolayı oyumuz mhp

Misafir Avatar
Serap 2015-04-07 19:51:43

Kendilere parmak kaldırıcak uyurları seçmişler kaybettin akp!

Beğenmedim! (0)
Avatar
doğan 2015-04-07 18:07:22

veysi kaynak bu listeye yakışmamış. ilk dönem ne yaptıki bu dönemde aday yapmışlar. maraşa ondan hayır gelmez

Misafir Avatar
ebbkr 2015-04-07 18:59:29

1 milyon nüfuslu şehrin durumu yazık...

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş46 2015-04-07 18:07:20

hayırlı olsun canım memleketime...

Misafir Avatar
afşinli 2015-04-07 18:56:13

Hayırlı sı olsun inşAllah

Beğenmedim! (4)
Avatar
maraş 2015-04-07 18:06:55

kahramanmaraş faydalı olrlar inşAllah yoksa seçilen her vekil diğerleri gibi iridir vede diridir.milletin ise zayıf haali bakidir.hayırlı olsun

Avatar
murat ünal 2015-04-07 18:06:49

gene umutsuz vaka bir liste.demekki rabbim bunlarla bizleri idare ettirtiyor

Avatar
elbistanlı 2015-04-07 18:03:59

hatır için aldın bu sevde beyazıt kaçarı Allah için bir kişide çıksın söylesin şu işi yaptı diye. yazıklar olsunn

Avatar
fatmalı aksu 2015-04-07 18:02:57

geçmiş olsun k.maraş 50 geriye gitti benden ilk defa akp oy yok

Avatar
VATAN 2015-04-07 18:02:49

aynı tas aynı hamam yazık kahramanmaraşa..

Avatar
Ahmet kul 2015-04-07 18:02:47

sevde Veysi Nursel aday olsanız ne olur olmasanız ne olur bu sefer size oy yok

Avatar
ALİ İHSAN 2015-04-07 18:02:33

öyle bedava oylara böyle adaylar çikartirlar i̇şte..

Avatar
sahtekar 2015-04-07 18:00:19

komedi yaaa listeye bak yat kalk gülll.... eee vatandaş artık iki elinin arasına başını alsın.....

Avatar
ede 2015-04-07 17:56:13

mışıl mışıl uyu canım hemşerilerim benim.....

Avatar
ökkeş 2015-04-07 17:54:31

iyi uykular benim güzel hemşerilerim bizlere bu layık işte....!

Avatar
murat46 2015-04-07 17:54:09

maşAllah hepsi yüksek hayırlı olur maraşa

Avatar
Maraşlı 2015-04-07 17:53:30

adaylardan bir tane bakan olacak kimse yok. oyumuz bu defa mhp

Misafir Avatar
adam 2015-04-07 18:04:30 @Maraşlı

hep aynı teraneyi çalıyorsunuz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
YAZAR 2015-04-07 17:52:08

5 kişi çikacak bu seçimde

Misafir Avatar
ali 2015-04-08 01:25:37

Ya burada bence başka partiden olanlar sırf akp yi karalamak için yorum yapıyorlar. Liste güzel zaten mahir bey banko idi eski m.ve.vkillerini de çıkarmışlar ki bir kısmı paralel ile bağlantılı idi. Yeni yüzler hayırlı olsun... Ayrıca şu beğenmedim böyle liste mi olur diyenler acaba kimi görmek veya görmemek istiyorlardı.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Afşinli 2015-04-07 23:25:03

Hamit Bülent eken yoksa oyda yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Has maraşlı 2015-04-07 20:56:48

Akp k.maraşta yıkıldı hepimizin gözünde. Bu listeye oy moy yokkkkj

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Akpliydı 2015-04-07 19:59:08

bu sefer ınadına ya chp yada bbp ne verecegim artık bukadarda koyun degim

Beğenmedim! (0)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191