İşte CHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi

7 Haziranda yapılacak olan genel seçimler öncesi Cumhuriyet Halk Partisi Kahramanmaraş’ta milletvekili adayları belli oldu. İşte CHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili aday listesi...

İşte CHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi

7 Haziranda yapılacak olan genel seçimler öncesi Cumhuriyet Halk Partisi Kahramanmaraş’ta milletvekili adayları belli oldu. İşte CHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili aday listesi...

07 Nisan 2015 Salı 15:55
İşte CHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi

 Cumhuriyet Halk Partisinin Kahramanmaraş'tan gösterdiği milletvekilleri adayları belli oldu.

Buna göre Pazarcık eski Belediye Başkanı Kamil Dalkara, 1. Sıradan aday olarak gösterilirken, Nilden Beyazıt Postalcı’nın Parti kontenjanı olan 2. Sıradan gösterilmesi ise sürprize neden oldu.

Biz İktidar Olacağız
7 Haziranda yapılacak genel seçimlerin önemine değinen Kamil Dalkara, konuşmasını şöyle sürdürdü; “Biz her zaman çıktığımız yarışta hızımızı hiçbir zaman kesmedik. İnandık ve başardık. Bazen yorulduk ama yolumuza her zaman devam ettik. Biz iktidar olacağız.  Buna inanmamız gerekiyor. Eğer inanmaz isek biz bunu başaramayız.  İnsanlar siz ve biz diye ötekileştiriliyor. Böyle bir anlayış olmaz. Biz Kahramanmaraş’ta bu anlayışı değiştireceğiz.” Diye kaydetti.

İşte Cumhuriyet Halk Partisinin Kahramanmaraş Aday Listesi

1-     Kamil Dalkara
2-     Nilden Bayazıt Postalcı
3-     Eylem Çağraş
4-     Emre Kazancı
5-     Kibar Özdemir
6-     Selim Sümen
7-     Fatih Vicdan

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 07.04.2015 15:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ersn 2015-04-08 21:48:58

bunlardan vekil olursa bende kesin basbakanim

Avatar
ersn 2015-04-08 21:46:15

bunlardan vekil olursa bende kesin basbakanim

Misafir Avatar
Ökkeş 2015-04-09 11:11:04 @ersn

hadi ordan

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2015-04-08 10:36:44

Chp il ve ilçe teşkilatları ile bu yıl inanılmaz aday adayı harcama politikası yaptı. Daha ismini yeni duyduğumuz eylem çağras vb adaylar desteklenirken yıllardır partiye emek vermiş olan isimler hep otekilestirildi. Yazıklar olsun chp kahramanmaras. Esat Şengül hele hele de Naci göçmen kuzey de oylar HDP ye ...

Avatar
Serpil Konur 2015-04-08 09:04:46

chp = adaletsizlik

Misafir Avatar
Göksunlu 2015-04-08 16:12:24 @Serpil Konur

sen nerden biliyorsun hadi ordan.chp nin neyini gördün iftira atma.

Beğenmedim! (1)
Avatar
cenk tolga 2015-04-07 21:15:54

ilk dört sıra mükemmel.yeni yüzler,pırıl pırıl, modern, genç ve aydın insanlar.diğerleri hep karşımıza çıkan isimler.hemen hemen her listede var olanlar.

Avatar
halis ggörmüş 2015-04-07 19:06:01

Fatih vicdan 1. Sirada aday gosterilmezse chp den ayrilacagini soylemisti bakalım ne olacak ama devam ederse oy vermeyecegim

Avatar
yavuz er 2015-04-07 17:54:02

selim sümen in yeri kesinlikle 2.sıra olmalıydı. bu cehape varya ne diyeimki

Avatar
ercü 2015-04-07 17:14:47

eylem hanıma yapılan hainliktir ! .. yazıklar olsun sizin çıkarcı zihniyetinize yazıklar olsun inandığınız değerlere emeğin , çabanın ,mücadelenin sonu bu olmamalıydı işte tamda bu yüzden siz kaybediyorsunuz ve kaybetmeye mahkumsuz kılıçdaroğlu ve çevresindeki yalaka takımı emekleri için eylem hanıma sonsuz teşekkürler .

Avatar
ömer 2015-04-07 16:41:01

kafamı buluyorsunuz foto galeri diyorsunuz tıklıyoruz aynı sayfa çıkıyor hayret birşeysiniz

Avatar