MHP'de Ejder Oruç'un yerine Mehmet Akif Kütükçü

MHP Kahramanmaraş 4. Sıra Milletvekili Adaylığını beğenmeyerek çekilen Ejder Oruç'un yerine Prof. Dr. Mehmet Akif Kütükçü getirildi.

MHP'de Ejder Oruç'un yerine Mehmet Akif Kütükçü

MHP Kahramanmaraş 4. Sıra Milletvekili Adaylığını beğenmeyerek çekilen Ejder Oruç'un yerine Prof. Dr. Mehmet Akif Kütükçü getirildi.

13 Nisan 2015 Pazartesi 23:29
MHP'de Ejder Oruç'un yerine Mehmet Akif Kütükçü

Bu gün yaptığı açıklama ile MHP Kahramanmaraş 4. Sıra Milletvekili Adaylığından çekilen Ejder Oruç'un yerine Prof. Dr. Mehmet Akif Kütükçü'nün getirildiği bildirildi.

Daha önce de Dr. Faruk Atlı sırasını beğenmeyerek çekildiğini bildirmişti.

Ejder Oruç'un istifasıyla sarsılan MHP camiası yerine Prof. Dr. Mehmet Akif Kütükçü'nün getirilmesiyle yeniden heyecanlandı. 





Yükleniyor...
Son Güncelleme: 13.04.2015 23:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
davut 2015-04-14 18:51:38

sayın kütükçüyü alkışlıyorum oruç u ise kınıyorum...

Avatar
aslı 2015-04-14 15:17:24

1.sıradaki adayın yerinede tahir akgemci gelirse 4 vekil rahat çıkartırız maraşta yoksa ancak 1 tane çıkar maraştan

Misafir Avatar
Ülkücü 2015-04-17 17:24:32

Çok doğru Tahir hocaya başkanlık kazandırmaya n vekil olsun diyo çok komik siniz

Beğenmedim! (1)
Avatar
aslı 2015-04-14 15:17:22

1.sıradaki adayın yerinede tahir akgemci gelirse 4 vekil rahat çıkartırız maraşta yoksa ancak 1 tane çıkar maraştan

Avatar
ede 2015-04-14 14:52:16

ejder oruç yanlış yapmıştır.akif hocamı tebrik ederim

Avatar
Sandıkta görüşürüz! 2015-04-14 12:53:48

Kütükçü gibi bir adamı 2 yerine 4.sıraya yazmak şehrin bir kere daha iktidara teslim edildiğini gösterir. 1.sıra adayını tanıyan yok. Tahir hocaya vefa borcu nerde? MHP bitirme planı tıkır tıkır

Avatar
sami 2015-04-14 11:12:36

onun bunun arkasından konuşursan olacağı bu.etme bulma dünyası işte

Avatar
Ahmet ŞİRİKCİ 2015-04-14 11:04:05

bugün duyduğun en güzel haber.Allah razi olsun.gidenler siyaset çöplüğünde yerini alacak ama sabredenler hakettikleri yere gelecektir.

Avatar
Halis KULYU 2015-04-14 10:18:09

tahir hoca nerde tahir hoca

Avatar
Harika 2015-04-14 09:10:56

doğru karar. 3 e de akgemci yi koyun ikna edin bu iş bitsin. 3 kesin.

Misafir Avatar
selim koçak 2015-04-14 13:29:27 @Harika

neden hedefini küçültüyorsun ki gözüm. 4 olunca sıkıntı mı olur. adamlar demiyor mu her defasında:biz adaya değil, lidere oy veriyoruz diye. acaba bu defa liderleri kim, açıkçası merak ediyorum. sahi bunlar kime, neye, nereye oy verecekler di mi ya ?! bugünkü tek sevindirici haberdi şimdilik.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Seçmen 2015-04-14 08:42:51

tam yerinde bir karar. darısı tahir akgemci hocama

Avatar
KÜRŞAT46 2015-04-14 08:39:42

gi̇dene kürşat marşını hatırlatırım
gelende yüreğini koymuş, görev verilmiş kabul etmiş. yolu açık olsun

Avatar
ali 2015-04-14 08:15:25

3 numarada çekilsin yerine tahir hoca gelsin

Avatar
Murat 2015-04-14 08:14:47

hayırlı olsun. geç kalmış bir karar. kaliteli bir isim.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126