MHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Açıklandı

7 Haziran Genel seçimlerinde Milliyetçi Hareke Partisi (MHP) Kahramanmaraş milletvekili adayları belli oldu. MHP Kahramanmaraş'ta ilk sıraya kimi yazdı. İşte MHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi haberimizde...

MHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Açıklandı

7 Haziran Genel seçimlerinde Milliyetçi Hareke Partisi (MHP) Kahramanmaraş milletvekili adayları belli oldu. MHP Kahramanmaraş'ta ilk sıraya kimi yazdı. İşte MHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi haberimizde...

07 Nisan 2015 Salı 17:31
MHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Açıklandı
Milliyetçi Hareket Partisi Kahramanmaraş Milletvekili aday listesi açıklandı. MHP'nin Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olan Prof. Dr. Tahir AKGEMCİ lstede kendine yer bulamadı.

İşte MHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi


Fahrettin Oğuz TOR
Sefer AYCAN
Hacı Mustafa TOMBULOĞLU
Ejder ORUÇ
Fehmi KİRAZ
Faruk ATLI
Şule ARIKAN
Hasan SEYİTHANOĞLU

MHP KAHRAMANMARAŞ MLLETVEKİLİ ADAYLARI FOTOGALERİ
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 07.04.2015 17:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halil ağcalı 2015-04-14 17:20:50

mhp bu listeyle ayağına sıkmıştır yerini beğenmeyeneler de gidince ortalık kel alinin bağına döner 1 vekil bile hayal olacak maraştan hey gidi mhp hey nerelerden nerelere düştün

Avatar
Hüseyin 2015-04-13 15:01:20

Benim gözümde en temiz siyasetçi kimsenin kusur bulamayacağı bir isim cuma çakmak Elbistan'ın yüzde 80i arkasında AKP ye oy verenler yemin ediyor cuma aday olursa MHP ye veririz diye her şeyin Hayırlısı Elbistan'ın gönlü cuma çalmaktan yana

Avatar
ali karslı 2015-04-13 14:15:24

Tahir hocayı sevenler hocam niye yok diyor pastırmacıyı sevenler pastırmacı niye yok diyor agayı sevenler niye yok diyor beyi sevenler niye bey yok diyor ülke ne hale gelmiş vatan peşkeş çekilmiş bölücüler meydanda cirit atıyor v.s yangın yerine dönen bi ülke var beyler siz neyin derdindesiniz burada ismin ne önemi var bence aday adaylarının tamamı listede hepside baş tacı ülkü eride var ülkü devide ülkücü gecinen dönmede var sonuçta kişilere degil akp ve pkk v.s karşı M.H.P ye oy verecegiz messele memleket meselesi ahmet mehmet meselesi degil ya milliyetci cepede vatan millet din devlet ebet müddet diyeceksin ya armudun sapı üzümün çöpü bahanesiyle bölücü ayrışmaya ötekileşip kopmaya şehit kemigini sızlatmaya taraf olacaksınız sonuçta ülke sizin karar sizin

Avatar
halil beyazay 2015-04-12 16:31:31

mhp marasta kaybetmeye mahkum prof.dr tahir akgemci gibi bir deger nasıl olurda aday gösterilmez ne yapmaya calısıyor mhp anlam veremedım..?? yazıklar olsun mhp türkiyede en kalabalık en çoşkulu mhp mitingi maraş mitingi olmustu aylarca konusuldu bumudur karsılıgı tahir hocaya.....

Avatar
yusuf akpınar 2015-04-10 12:20:08

ben mhp ye vereceğim kardeşim yörük mustafa tombuloğlu var. bundan önce akp ye verdik de ne oldu.

Avatar
abcd 2015-04-09 22:48:02

elbistanda genel seçimLerde 14 bin oy almıştır yerel de 33 bin oy aldıran sahsınin 20 bin oyu olan paksoyun olmayısı enteresan şu adayların hangisinin 20 bin oyu var Allah aşkına madem 1 tane elbistanlı yok listede bizde dusunecegiz oy verirken BBP ye heran gecebiliriZ

Avatar
ali 2015-04-09 18:18:55

bu sefer oyum mhp ye ak partiye verdiğim yeter..!

Avatar
reis togay 2015-04-09 17:11:39

mhp yaptı yapacanı aday sıralaması sıkıntı bence halka soruyosun snra da bizi ve halkı sasırtıyosun.genelmerkez ve mhp faruk atlı ve tahirhoca gıbı cevresi ve sevılen adamalrı yıktın

Avatar
selçuk 2015-04-09 15:43:30

yok tahir hoca bir daha ki seçime belediye başkanı olur falan filan bunlar züğürt tesellisi akif hocayı tahir hocayı harcayan partiye oy moy yok..

Avatar
mehmet togay 2015-04-09 12:50:20

mhp yonetımı genel merkez bence hata yaptı sıralama ve halka sorulan isimler hıc yok faruk atlı ve onun gıbı degerli abıler sıralamada en son yada hıc yok cok yazık mhp marasda patlama yapacakdı genelmerkez halka soruyo bu isimler cıkıyo sonuc ya en son yada hıc yok cok uzulduk ama kaybeden maras ve mhp olur

Avatar
başkan 2015-04-09 12:05:38

ben mhp ye oy vermiyorum ama biraz çalışılırsa 2 veya 3 ü zorlar akp ye bir ders vermek lazım adayları görünce içim sızladı akp bu memlekete bunu yapmamalıydı

Avatar
Deniz K. 2015-04-09 11:57:13

prof.sefer aycan gazi üniverstesinde anabilim dalı başkanlıgı,saglık bakanlıgı müstaşarlıgı gibi görevlerde bulundu.yanlış hatırlamıyorsam kadın dogum çocuk hastahenesini maraşa yaptırılmasını saglayanda oydu.tanidikça mhp adaylarinin kali̇tesi̇ni̇ göreceksi̇ni̇z

Avatar
Maraş Sevdalısı 2015-04-09 11:09:40

herkes kendince bir yorum yapmış ama kimse de dememiş ki nasıl yapılıyor bu listeler.. tahir hocam herkesin beklediği ve ilk sırada aday olmasını istediğimiz bir aday profilindeydi yalnız hâl-i hazırda tahir hocamın mhp adına ve kahramanmaraşımıza hizmet adına yaptığı ne varsa yapacaklarına zemin hazırlar nitelikteydi. kaldı ki; bir sonraki belediye başkanlığı seçimlerinde tahir hocam belediye başkanlığına aday gösterilecektir. adaylara baktığımız zaman hepsi pırlanta gibi, hemen hepsi bürokrasiyi ve devlet işleyişini yıllarca bu işlerin bizzat içerisinde bulunarak öğrenmiş kişiler.. umarım memleketimize hayırlı olur ve hizmet noktasında yine en geride bırakılmamış oluruz..

Avatar
helal size 2015-04-09 10:18:23

mhp3 le geliyor

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2015-04-09 09:00:15

mesut dedeoğlu gibi başarılı bir milletvekili nasıl liste dışı kalır.yuh zihniyetinize...

Avatar
onur 2015-04-08 23:15:12

ben hep ak partiye verdim oyumu ama bu sefer mhp ye vereceğim. mustafa abi var büyük şans mhp için. yörük türkmen vakfı genel başkanı çok babacan biridir. kahramanmaraş çok ekmek yedi sayesinde çok sevindim. inşAllah güzel olacak herşey.

Avatar
asi genc 2015-04-08 22:41:09

Oğuz tor ülkücü dür ayrıca kuzeyde tanınır mhp nin oyları hep kuzeyden ayrıca maraş yıllarca goksun ilçesinden ilk iki sıra Akp milletvekili çıkarırken neden ses edilmiyordu ben bu kadar yazacam anlayan anlar

Avatar
ökkeş46 2015-04-08 21:34:11

fehmi kiraz bence 1 numarada olmalıydı.tanıyanlar bilir 10 numara adam adamın dibi.

Avatar
Ahmet 2015-04-08 21:24:03

Demokrasiden bahsediyorlar ama Ankara seciyor bu millelt ken seçtiğini sanıyor

Avatar
mehmet ali çapar 2015-04-08 17:21:08

tahir bey, genel başkan yardımcısı olabilecek kapasitede biriydi. iyi olmadı. bazıları iyi niyetle "hoca bizim 2019 büyükşehir belediye adayımız" diye yazıyor. rektör yrd. bırakıp, gelip aday olan aktif bir hocaya bunlar yapılıyor. 5 yıl sonra 70'lere yaklaşacak ve de emekli olacak bir hocayı kapıdan içeri koymazlar. inşAllah yanılırım.

Misafir Avatar
cemile 2015-04-09 14:26:23 @mehmet ali çapar

haklısınız.tahir hoca rektör yard.bıraktı parti için.belediye seçimlerinde partinin oyunu %30lara taşıdı.parti ne yaptı.vefazsızlıkkk.hiç yakışmadı mhpye.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Göker 2015-04-08 16:01:21

Mhp listesi çok güzel oyum mhp yine tahir hocada bir sonraki dönem belediye başkanımız olur inşAllah küsmek yok bize küsmek yakışmaz

Misafir Avatar
goksun 2015-04-09 08:40:57

Mhp bu liste ile 1 bile çıkarmaz. Kendi ayağına sıkmış.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
elbistan 2015-04-09 08:39:34

Paksoy yoksa oyda yok. Bu sefer Hemşerim Türk islam karakoç en azından Aslı belli ulkucu

Beğenmedim! (7)
Avatar
ömer 2015-04-08 15:47:49

kmhp listesini beğenmeyenler hayatında mhp ye oy vermişmi acabada boş boş konuşuyorlar. asıl akp listesi berbat mhp yi desteklesin akp liler.

Avatar
irfan 2015-04-08 15:46:12

bence mhp adayları çok iyi ve yerinde olmtuş özellikle mustafa tombuloğlu bu davaya 40 yıldır hizmet eden bir abimiz. trt bölge müdürlüğü zamanında maraş için çok güzel faaliyetler düzenlemiştir. kendisine teşekkür ederiz

Avatar
alihan 2015-04-08 15:40:26

bence genede mhp nin adayları ak parti adaylarından iyi nedenmiki 2 bayan seni ankarda nasıl temsil edecek nasıl ilgilenecek

Avatar
bilal 2015-04-08 15:12:47

ben mhp'nin 3.sıra adayı mustafa beyi çok duydum çok güzel bir seçim. maraşa faydası çok dokunmuş bir abimiz. ama 1. ve 2. sırayı bilemiyorum. ben önceki seçimde ak partiye vermiştim hiç bir faydasınıda görmedim ak partililerin maraşımıza. ama mhp'de mustafa tombuloğlu var diye bu sefer mhp'ye vereceğim. inşAllah hayırlı olur.

Avatar
mahmut 2015-04-08 14:19:03

ben mustafa tombuloğlu na çok seivndim gerçekten çok büyük hizmetleri oldu kahramanmaraşa ama keşke tahir hoca da listeye girseydi. tahir hoca da tekrar büyük şehirde bizim için mücade edecek inşAllah. önemli olan artık liste belli kenetlenip mhp yi yukarılara taşımak.

Avatar
Ahmet 2015-04-08 13:52:15

Bence MHP li arkadaşlar akp ye oy versin akp listesinde daha çok MHP li var:)

Avatar
misafir v2 2015-04-08 13:40:10

AKP adaylarını değerlendirin. Ayrıca da ben MHP milletvekili adaylarının yerinde olsam, para verip te AKSU TV ye çıkıp seçim propagandası yapmam. Boşu boşuna adamlara para verip, birde keriz gibi arkamdan güldürmem. Adamlar resmen K.Maraş’ta tek olmanın avantajıyla, arkasını iktidara dayayarak “ biz tarafsızız” diyerek milletle dalga geçiyorlar. Lütfen bunların oyununa,gazına gelipte MHP ye tavır takınmayın. Şunu herkes bilsin ki değil Kahramanmaraş, ülke genelinde de MHP adayları AKP adaylarını 5’e katlar 2 ile çarpar 3’e böler…..

Avatar
misafir v1 2015-04-08 13:39:25

mhp kahramanmaraş adaylarını beğenmeyip, sağda solda konuşup kamuoyu oluşturmaya çalışan arkadaşlar, hangi adayı beğenmiyor sunuz ? hangi aday hayal kırıklığı ? şehrimizde aksu tv diye bir televizyon kanalı var, şehrin tek tv kanalı, tarafsız olması gerekirken, iktidarın borusunu çalmaktan başka bir şey yapmıyor. dün adaylar açıklandığında akpnin fiyasko adaylarını beklenen adaylar diye duyurup, mhpnin adaylarını ise tamamen sürpriz,hayal kırıklığı” şeklinde duyurarak insanlarda algı oluşturmaya çalışan bir basın kuruluşu, üstüne üstelik bir de bu yetmezmiş gibi mhp il başkanını telefonla arayıp, hayal kırıklığı olduğunu söylemesi ve il başkanından da böyle bir cevap vermesini bekleyen bir spiker ile tamamen algı oluşturuyorlar. sevgili mhp li kardeşlerim, mhp ye oy vermeyi düşünen kardeşlerim. i̇şte 2 partinin de adayları ortada. akp milletvekili gösterecek aday bulamadı doğru düzgün. mhp adaylarına çamur atmaya çalışıyorlar. Allah rızası için elinizi vicdanınıza koyun ve

Misafir Avatar
elif 2015-04-09 08:37:19

Böyle rezil bir liste olamaz. Oyumu AKP de Türk islam karakoç a vereceğim. En azından kim ne olduğu belli

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
şahin 2015-04-08 15:23:30 @misafir v1

bastırmacı'nın olmaması bence hayal kırıklığıdır

Beğenmedim! (3)
Avatar
orhan 2015-04-08 12:57:17

kardeşim siz nasıl olurda tahir hocamızı seçmezsiniz ya vAllaha inanamıyorum herkes çıkarına hareket etmiş bence, maraşı kayıp etmeye mecbur bırakıyorsunuz ayıp be

Avatar
mehmet ali çapar 2015-04-08 12:40:12

sayın akgemci gerçekten merkez ve ilçelerde sevilmişti. sayın tor veya tokuçoğlu ile de kuzey ilçelerinin gönlü alınırdı. 3.sıra m.akif kütükçü beye verilmeliydi. bu arkadaş da bir şeytan tüyü var ve kendini sevdirdi. sayın kütükçü hem parasal desteği olan hem de zirve üniversitesi hocası olduğundan değişik desteklerle 3.vekilliği kapardı.

Avatar
Kaan TEKE 2015-04-08 12:26:54

mhp,elbistanimizi akp ye teslim etmiş vaziyette.halkın içinden çıkmış,halkın kucakladığı her görüşe önem veren 32.000 oyun sahibi sayın abdullah paksoyu görmek istiyorduk biz...

Avatar
hakan 2015-04-08 12:21:03

mhp bu adaylarla 1 tane çıkarırsa şükretmeli

Avatar
Halide 2015-04-08 10:57:38

oğuz hoca hayırlı olsun çok değerli bir insan keşke tahir akgemciyide listeye dahil etselerdi

Avatar
muammer 2015-04-08 10:40:10

tahir akgemc, niye yok, halkın sesini duymuyormu bu mhp teşkilatı.

Avatar
ali 2015-04-08 10:27:56

maraştaki mhp nin 75 bin oyunu 180 bine çıkaran tahir hoca listede yok bu listenin kesin listeler verilene kadar değiştirilmesi lazım yoksa 180 bin oyu rüyasında görür

Avatar
Nejdet Şahin 2015-04-08 10:18:08

tahir hoca ülkücülük ise ülkücü dürüstlükse çok dürüst. kariyer ise kariyeride var.ama neden demek ki mhp kahramanmaraştan fazla milletvekili çıkarmak istemiyor.

Avatar
özgür 2015-04-08 10:17:13

Milliyetçi Hareket Partisi herzaman en doğru insanları seçer biz seçmenlere canı gönülden desteklemek düşer hepsinin yolu açık olsun harekete devam

Avatar
keoma 2015-04-08 09:38:40

tahir hoca nerde

Avatar
serdar 2015-04-08 09:24:47

mhp bu zihniyetle bir zamanlar kalesi olan maraşta bu seçimlerde 1 miletvekili bile çıkarmazsa şaşmam

Avatar
MÜENNNDİSSS 2015-04-08 09:01:52

sayin bahçeli̇ gel sağda bi̇rleşti̇r şu i̇nsanlari bbp i̇le sp yi̇ al yanina devi̇reli̇m şu hirsizlari, depesi̇ üstü di̇keli̇m

Avatar
Bilinçli Seçmen 2015-04-08 08:51:29

türkiye'nin bölünmesini önlemek için oyum mhpye

Avatar
ömer 2015-04-08 08:34:59

akp berbat durumda arkadaşlar batmış biçimde, partimize tam destek maraştan 4 vekil arkadaşlar

Misafir Avatar
ahmet 2015-04-08 12:15:38 @ömer

bu adaylar lamı ?

Beğenmedim! (6)
Avatar
M KAPU 2015-04-08 08:26:05

kadına toplumdaki olması gereken saygınlığına hürmet edecek adayları gördügüme memnun oldum.

Avatar
HOCA 2015-04-08 08:12:51

yüzde 33 oy alan tahir hoca listede yok bu mhp bidaha o oyu rüyasinda bile göremez maraşta.

Avatar
milliyetçi 2015-04-08 08:09:46

adaylarımızın hepsi çok değerli çok iyi insanlar oğuz tor bey sgk başmüfettişi önemli biri, sefer aycanda eski müsteşarımız hepsi hemşerimiz, hepsi bürokrasiyi bilen insanlar. hayırlı olsun.

Avatar
durdu 2015-04-08 08:05:29

hani̇ musa demi̇r nerde yazik oldu mhp ye musa demi̇r gi̇bi̇ büyük bi̇r şahsi̇yeti̇ aday göstermedi̇.....

Avatar
afşinli 2015-04-08 07:41:13

hayırlı olsun. ilk kez mhp ye oy verecem.tahminim 2 kesin chp oyları hdpye kayarsa da 3 vekil çıkaracaz.

Avatar
gonlu kirik 2015-04-08 05:50:12

MHP KAHRAMANMARAS TESKİLATİNİN GOZU KOR OLMUS DURUST SİYASET YAPMAYA HAZİRLANAN ZEKERİYA BEYİMİ SECMEDİLER YAZİKLAR OLSUN UTANİYORUM

Avatar
oxigen 2015-04-08 03:16:59

'fazla' kelimesi yanlış oldu. eşit

Avatar
yazik 2015-04-08 01:43:45

Tahir akgemci diye dürüst bir insan gelmişti belediye seçimlerinde neden konulmaz cok yazik oy verecek partide kalmadı utanmalisin sayin bahçeli artik birak o koltuğu oyunuzu artiran bir adami neden aday göstermezsin Yazik olmuş tahir akgemciye yeminle üzüldüm

Avatar
Şebnem Tecirlioğlu 2015-04-08 00:47:48

bir kez daha gördük ki mhp iktidar alternatifi olmak istemiyor. rahmetli başbuğ rahmetli erbakan hoca ve edibali ile ittifak yapıp ses getirmişti. saadet gibi milli görüşün kalesi bir parti ile bbp gibi kardeş partiyi adam yurduna koymadılar. ayrıca oy alabilecek değerdeki adayları da harcadılar. saadet ve bbp oy verip bir çıkış yapalım.

Avatar
türkiye sevdalısı 2015-04-08 00:46:53

Yorumlara şöyle bakıyorumda maraş merkez memnun değil fakat şöyle bi açıklık getirmek istiyorum oğuz hoca ankarada baş müfettiş ve 4 yıldır mhpden aday adayı oldu ve şunuda söylemek istiyorum her ilk sırada maraş merkezin adamı olmak zorunda değil buradaki yorumlar bana şunu gösteriyor ki kuzey ilçeler maraşda sevilmiyo

Avatar
Murat 2015-04-08 00:28:10

Hocaların hocası prf Dr Taner kale niye yok bahçeli

Avatar
vatansever 2015-04-07 23:18:01

Halkin oz evladi oguz tor a basarilar. Kendisi sgk da hirsizlar korkulu ruyasiydi. Burokrasiyi bilen saygin kisilik. Kahramanmarasa hayirli olsun

Avatar
miço 2015-04-07 23:13:41

her dönem yüzde seksen oy verirsen kimse seni iplemez kusura bakmayacaksın. biraz muallak olacaksın ki hizmet alabilesin.

Avatar
edeler46 2015-04-07 22:52:59

Akif paksoy myk uyesi listede olmaz tahir hoca baskan adayidir listede olmaz en cok oy elbistan ilçesinden cikar elbistanli aday olmaz bu secimlerde demekki akp yine tek basina iktidar gecmis olsun

Avatar
mehmet 2015-04-07 22:47:07

Marasta mhp yi katlettiniz yaziklar olsun

Avatar
hzjzjsjdj 2015-04-07 22:45:02

Bu listeden bir cacik olmaz

Avatar
özkan 2015-04-07 22:37:19

yazacak bişey bulamadım yazık...

Avatar
mustafator46@hotmail.com 2015-04-07 22:36:55

Degerli dava arkadaslarim osmaniyeli akp il basani hamza tor la uzaktan yakından bir bagimiz yoktur Fahrettin Oğuz tor davamizin yimaz neferidir buraya disiyle tirnagiyla geldi hayırlısı neyse yarabbim nasip eylesin oyumiz mhp

Avatar
bozkurtt 2015-04-07 22:34:44

yazık be hadi afşin kurtarsın mhp yi oylar kamalak beye

Avatar
hasan 2015-04-07 22:26:33

tahir akgemci nerdeeeeeeeeeeeee

Avatar
Ejder 2015-04-07 22:21:13

mhp yine kaybetmek için elinden geleni yaptı.

Avatar
Hulusi yıldız 2015-04-07 21:39:15

ilk iki nlaradayı iyi tanırım özlenen aday profiline sahip insa

Avatar
cemil 2015-04-07 21:37:25

alın size alternatif !!!.oyum bbp ve sadet ittifakına eeee gidip akp ye yada chp yemi verecem en azından safım belli olur.!

Misafir Avatar
pala 2015-04-08 14:10:16 @cemil

hata edersin cemil gardaş.isimler üzerinde durmanın zamanı değil.yarın bu adaletdiz seçim sistemini de aratacaklar bize

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mukadder Gedikbaşı 2015-04-07 21:33:00

Allah yardımcınız ,yolunuz açık olsun!

Avatar
pala 2015-04-07 21:20:34

bir kişiiçin mhp liysen aklıma menfaatten başka bir şey gelmiyor yazık

Misafir Avatar
Göker 2015-04-08 16:02:31

Asıl bu dönemde akp liyden menfaat vardır iktidardan nemalanma menfaati

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ali 2015-04-08 00:25:50 @pala

bir kişi için mhp li değiliz ama tahir akgemci, mesut dedeoğlu gibi adamların harcanmasınada karşıyız.sanırım ülkücüler olarak bizim ilk başta ankara daki isimlerimizi gözden geçirmemiz gerekecek

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ülkücü 2015-04-07 23:05:11 @pala

tahir hocam yapılırmı sana bu. mhp ankarada ne kadar zavallı bir durumda daha geçen sene maraşta mhp yi uçuran sen değilmiydin

Beğenmedim! (6)
Avatar
:))) 2015-04-07 21:06:37

yazık çok yazık

Avatar
afsinli 2015-04-07 21:05:32

Oy kullanmayalım

Avatar
selim maraş 2015-04-07 20:52:26

Bu listede parmakla gösterilecek bir tane düzgün aday yok, bu aday listesi Kahramanmaraşlı MHP liler için hayal kırıklığı oldu, bence bir çok kişi MHP ye oy vermekten vazgeçecektir. Birçok kişi, Akgemci ve Bastırmacı'nın ilk sıralarda aday gösterileceğini düşünüyordu. MHP nin oy kaybı çok olacak gibi, ama hayırlısı bakalım.

Avatar
KÜRŞAT46 2015-04-07 20:34:33

dik baş tok karın mutlu yarınlar için
türklük gurur ve şuuru islam ahlak ve fazileti için
bop eş başkanlığına hayır demek için
m h p

Avatar
yorgun ülkücü 2015-04-07 20:29:42

Çok yazık fiyasko

Avatar
yorgun ülkücü 2015-04-07 20:20:51

Çok yazık fiyasko

Avatar
muhacir 2015-04-07 20:12:36

ne mhp ne akp maraşı hafife alıyorlar. kime oy verecegiz bu listeye mi

Avatar
özel hareket 2015-04-07 20:10:46

anladıgım kadar benim şahzi görüşüm ancak araştırılirsa devlet bahçelide akp çalışiyor ya baksanıza sıralamaya mhp kapısından girmemiş insanları koydular tayiperdogan fettulla gülende bahçelide üçlû kolüsyocu pararelci bunlar

Misafir Avatar
isa hira 2015-04-08 12:57:38

Mesela hangi isimden bahsediyorsun. Oğuz Tor 75 yılından beri bu davada bütün teşkilatların da görev yaptı her türlü cefayı cekmis bir insan ankara yi iyi bilen ve yıllarca birçok marasli ya Hayır etmiş bir insan. En doğru tercih Oğuz Tor dur.

Beğenmedim! (2)
Avatar
selim koçak 2015-04-07 20:08:16

kahramanmaraş sadece şehirden ibaret değil arkadaşım. çevre kontrolü şart.dağın arkası çok önemli. çünkü orada gelecek var. oğuz bey kaç zamandır aktif olarak bu işin içinde. lütfen daha geniş düşünelim.

Avatar
talha 2015-04-07 20:08:12

Mhp sana oy yok tahir akgemciyi telef ettin

Avatar
selim koçak 2015-04-07 20:04:41

tahir hocam inşAllah 2019'un belediye başkanı olacak...2011'deki listeyle karşılaştırınca gayet iyi. lütfen duygusal bakmayalım. sakince düşününce bu listenin tek eksiğinin şehir merkezindeki oylar açısından kütükçü olacağını göreceğiz. o da bir dönem çalışıp gelsin sefer bey ve oğuz beyin yaptığı gibi...

Avatar
arıstıllı 2015-04-07 20:03:32

Akp 6 sırayı vermiş afsine mhp birinci sırayı zaten akp af sini gale almadı bu zamana kadar şimdide gale almamış oyum sonuna kadar mhp ye

Avatar
ceren 2015-04-07 19:40:27

yazık kaybettiniz akgemci nerde azık bahçeli oylar chpye delikanlı adayı var en azından

Avatar
sinan 2015-04-07 19:35:29

İlk ikide neden maraş merkezden yok.. Akif hoca ve tahir hoca listeye neden giremedi..yazik kaybeden yine maraş..

Misafir Avatar
Ömer 2015-04-08 16:05:20

Mustafa tombuloğlu merkezden ve 40 yıldır bu davanın içinde başbuğun yolundan hiç sapmamış bir hemşerimiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
selim koçak 2015-04-07 22:40:28 @sinan

sefer bey de maraşlı değil mi güzel kardeşim?

Beğenmedim! (5)
Avatar
Zafer 2015-04-07 19:31:40

keşke bende mhp den aday adayı olarak müracaat etseydim belki tombala bana çıkardı. bu listenin oluşumunun tek açıklaması tombala olsa gerek.

Avatar
mehmet 2015-04-07 19:28:44

tahir akgemci nerde bahçeli yazıkkkkk

Avatar
vatandaş 2015-04-07 19:26:28

Oyum bu sefer mhp ye

Avatar
cengiz tepebaşı 2015-04-07 19:14:31

oguz bey hayırlı olsun inşAllah alllah yar ve yardımcın olsun başarılarının devamını diliyorum saygılar

Avatar
kadir 2015-04-07 19:10:17

Az önce akp nin listesini inceledim ve bu sefer oy mhp dedim ama bu listede malesef ki hitap etmiyor bana en iyisi oy kullanmamak

Misafir Avatar
kerem 2015-04-07 22:20:29

Dr Sefer Aycan ve Ejder Oruc akp nin tum listesine bedel kardes

Beğenmedim! (9)
Avatar
kadir 2015-04-07 19:09:03

Az önce akp nin listesini inceledim ve bu sefer oy mhp dedim ama bu listede malesef ki hitap etmiyor bana en iyisi oy kullanmamak

Avatar
MEHMET 2015-04-07 18:57:43

yaziklar olsun si̇ze ben oyumu mhp ye veri̇yordum bundan sonra si̇ze zirnik yok zaten bu bahçeli̇ geldi̇ geleli̇ mhp geri̇leme dönemi̇nde seçti̇ği̇ adaylar ayni kendi̇si̇ gi̇bi̇

Avatar
cemile 2015-04-07 18:50:34

neden tahir akgemci aday gösterilmedi.bu hak mı adalet mi.bir ülkücü olarak tepkimi koymak adına mhpye bu seçimde oy vermeyeceğim.tahir hoca tertemiz pırıl pırıl bir insan.sonradan değil kökünden ülkücü.bu şehre emek vermiş bir insan neden listeye bile giremez.partiye mi hainlik yaptı neden?bu vefasizlık neden?

Misafir Avatar
Fatih 2015-04-08 00:43:28

Insanları biraz tanırsanız neden aday olamadığını anlarsınız

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
selim maraş 2015-04-07 21:05:58

Güzel yazmışsınız, Akgemci' ye ayıp ettiler. Geçenki seçimde MHP için çok çalışmıştı.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
MEHMET 2015-04-07 20:25:32

katiliyorum kardeşim

Beğenmedim! (4)
Avatar
mhp 2015-04-07 18:48:34

gene yukarıdan oynama yapılmışş bence ..

Avatar
devlet bahçeli 2015-04-07 18:33:37

tahir akgemciyi göremeyince şok oldum doğrusu

Misafir Avatar
marasli 2015-04-08 08:50:57

Yukariyla pazarilik yapilmaz Allah askina egilinde bir asgücuretlinin haline bakin sizin derdiniz uzum Yemen devil bagciyi dovmek

Beğenmedim! (0)
Avatar
sinan 2015-04-07 18:26:39

bastırmacı'yı yedin mhp size zırnık yok

Avatar
AYDIN DEMİR 2015-04-07 18:18:15

maşAllah mhp i̇şAllah 4 çikaracak oguz tor afşi̇ni̇n memleketi̇n öz çoçugudur..hepsi̇ piril piril

Avatar
GÜZELLLL 2015-04-07 17:53:35

ben eli̇mden geldi̇ği̇nce hepsi̇ni̇nde çikmasi i̇çi̇n uğraşacağim başarilar Allah yar ve yardimciniz olsun li̇ste çok çok güzel

Avatar
has mhp li 2015-04-07 17:53:30

şoktayım

Avatar
seçmen 2015-04-07 17:50:02

ilk 3 çıkacak

Avatar
.... 2015-04-07 17:46:34

mhp kendini mahvetti

Avatar
Bozkurt 2015-04-07 17:45:26

mazisi pırıl pırıl tertemiz insanlar. 8 i de pırlanta gibi maşAllah. Allahım kutlu yolda mukaddes eylesin. adaylarımıza başarılar diliyorum

Misafir Avatar
Oğuz 2015-04-08 16:06:41

Helal olsun sizin gibi düşünen ülküdaşlarımıza

Beğenmedim! (0)
Avatar
kamil 2015-04-07 17:41:48

fahrettin oğuz tor ?
kim yine mi tepeden aday yapıldı

Misafir Avatar
Mhp 2015-04-10 09:09:52

Oğuz tor cok iyi bil MHP lidir KARDEŞ birde kuzey ilçelerinden encok oy alacak kişidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mhp kabile partisi 2015-04-07 19:13:56

kabile partisi korler sagirlar birbirini agirlar

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
akın 2015-04-07 19:06:52 @kamil

çok şükür afşin hakettiği vekilini en haysiyetli partiden seçecek.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
REİSS 2015-04-07 18:34:35 @kamil

on numara beş yildiz bi̇ri̇si̇

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
goksunlu 2015-04-07 18:25:15

onceki dönem 2.sira adayi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aliş 2015-04-07 18:13:08 @kamil

amcası oglu osmaniye ak parti il başkano hamza tor

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
KAMİL BEY E 2015-04-07 17:58:57 @kamil

oğuz tor bey e güvenebilirsiniz bu davaya yıllardır gönül vermiş ve hak etmiştir k maraş lıyada elinden gelen her yardımı yapmıştır liste çok güzel

Beğenmedim! (3)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126