Nevzat Pakdil geri mi dönecek?

Üç dönem kuralına takıldığı için tekrar aday olamayan Ak Partili milletvekilleri şimdi erken seçimle geri dönmenin hesaplarını yapmaya başladılar. Bunlardan biri de Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil...

Nevzat Pakdil geri mi dönecek?

Üç dönem kuralına takıldığı için tekrar aday olamayan Ak Partili milletvekilleri şimdi erken seçimle geri dönmenin hesaplarını yapmaya başladılar. Bunlardan biri de Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil...

09 Haziran 2015 Salı 21:12
Nevzat Pakdil geri mi dönecek?

 AK Parti 2015 seçimlerinde 3 dönem kuralına takılan 68 ismi milletvekili adayı yapmamıştı. Bu isimler arasında parti kurucularının da olduğu ağır toplar bulunuyordu. Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Beşir Atalay, Ali Babacan, Binali Yıldırım Türk Parlamenterler Birliği Genel Başkanı ve Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil bu isimlerin önde gelenleri. 

AK Parti'nin aldığı oy sonuçları ile tek başına iktidar olamaması ilginçtir ki üç dönemliklere yaradı. Nasıl derseniz?

Olası bir erken seçimde üç dönemliklerin adaylığı önünde artık bir engel kalmadı. 

AK Parti tüzüğünde 3 dönemliklerin bir dönem ara verdikten sonra yeniden aday olabilecekleri maddesi yer alıyor. Bu da demektir ki AK Parti'nin ağır topları olan ve isimleri partiyle özdeşleşen bomba isimler geri dönebilir.

Bu isimlerden biri de uzun yıllar Ak Parti'de gurp başkanvekilliği yapan, Türk Parlamenterler Birliği Genel Başkanı ve Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil...
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 09.06.2015 21:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emrah 2016-03-16 16:25:53

İns nevzat bey belediye baskani olur yeni donemde kahramanmarasa yakisir bir isim !

Avatar
Önder gaziantep 2015-09-18 00:19:24

Allah esirgesin nevzad pakdil gibileri başımızdan eksil edmesin adam gibi adam bunların sayesinde ülkemiz zirve yaptı salık konusu baş örtülü çocuklarımız saymakla bitmez
Ama dürüslerya bazı insanlara yaranamazlar eski yıları yaşayan bilir ben gazi antebli olarak saygı duyup canigönülden desdekliyorum önder zorşahin

Avatar
Rıdvan 2015-09-02 16:25:20

Nevzat pakdil aday olmalı yoksa oy yok

Avatar
thor 2015-06-13 09:29:03

nevzat pakdil normalde sınıf başkanı bile yapılmayacak adamsın ama bu adamlar sana ne değer veriyor anlamadım

Avatar
fkr 2015-06-11 08:14:48

5-6 yıldır üniversite kavşağındaki 30 mt köprü bitirilemedi, nevzat bey göksunlu gençleri sadece köyündekileri işe yerleştirmek için uğraşırken memleketin yolundan haberi yokki köprü bitsin

Avatar
Ahmet ÇABUK 2015-06-11 08:14:32

Allah göstermesin.Hiçbir iş yapmadı yapmazda.

Avatar
a.türkoğlu 2015-06-10 23:24:47

Vah vah vah. Yani Maraş adına unutulmaz hizmetleri mi olmuş bu bey efendinin?

Avatar
Ali 2015-06-10 21:49:51

Gündem 3 dönemlikler mi? Hiç güleceğim yoktu.. Attığınız başlığa siz inanıyor musunuz?? Takke düştü kel göründü, hayırlı olsun..

Avatar
mustafa kuru 2015-06-10 12:14:21

Bence isabetli olur Kahramanmaraş için büyük kayıp çokkkkkkkkkkk hizmeti var saymakla bitmez,ya kardeşim bunu haber diye yapan sizde sıkıntı var bırakın yalakalık işlerini hayatta bir duruşunuz olsun PAKDİL kim yaaaaaaaaaaaaa

Avatar
cemil 2015-06-10 09:42:39

ak partinin oylarını dahada düşürmek istiyorlarsa buyursun aday olsun

Avatar
ALİ46 2015-06-10 09:30:23

NEVZAT BIRAK BU İŞLERİ YETER ARTIK SENDEN DEĞİL MİLLET VEKİLİ DAVAR ÇOBANI BİLE OLMAZ İKTİDAR PARTİSİNİN SAYESİNDE İŞİ GÖTÜRÜYORDUN DELİ KANLI ADAMSAN BAGIMSIZDAN ADAY OL AKP NİNİ KANATLARI ALTINDA DEĞİL BAK BAKALIM MİLLET SANA NE KADAR OY VERECEK BIRAK BU MANDAVALLIĞI

Avatar
hakan uyaran 2015-06-10 08:44:03

yok artık bu ülke saltanat aşıklarından kurtulmalı 3 dönem yapan bir daha asla millet vekili olmamalı

Avatar
yavuz 2015-06-10 08:30:43

o iki kadın milletvekili gitsin, mikrofonu görünce oklava sanar onlar konuşamaz

Avatar
fkr 2015-06-10 08:13:58

Ne işi var ya bu adamın ne işe yarıyor k.maraş adına bilmiyorum dönsede dönmesede sadece kendisi çalışan bir adam

Avatar
cenk 2015-06-10 01:17:50

Hah bir siz eksiktiniz. Tabi alıştınız köfteye!..

Avatar
ALi 2015-06-10 00:28:59

Yiyici takımlarının ağızları tekrar sulanmaya başladı.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126