Aktif Sen Kahramanmaraş Şubesi Açılıyor

Aktif Sen Kahramanmaraş Şubesi Genel Başkan Osman Bahçe'nin katılımıyla açılacak.

Aktif Sen Kahramanmaraş Şubesi Açılıyor

Aktif Sen Kahramanmaraş Şubesi Genel Başkan Osman Bahçe'nin katılımıyla açılacak.

17 Ekim 2014 Cuma 07:07
Aktif Sen Kahramanmaraş Şubesi Açılıyor
Aktif Sen Kahramanmaraş Şubesi 18 Ekim Cumartesi günü Aktif Sen Genel Başkanı Osman Bahçe ve başkan yardımcıları Seyit Mehmet Tezcan ile Hayati Durmuş'un da katılacağı bir törenle açılacak.

Aktif Sen Kahramanmaraş Şube Başkanı Mahmut Yıldırım Cumartesi günü saat 16:00 da yapılacak olan açılış törenine tüm üyelerini beklediklerini söyledi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nohço 2014-10-24 14:18:08

aciz insanlar iftira atar. hayırda yarışalım. yalakalıkta değil...

Avatar
MİYA 2014-10-23 23:25:01

HADİ ORADAN BE, MENFATİ İÇİN TOPLANAN BİR GRUP, GÖBEGİNİ KAŞIYAN,KANDIRILAN,SEN SUS SENİNNADINA BEN KONUŞURUM MANTIĞINI GÜDEN ADAMLAR BUNLAR.

Avatar
TELCEKER 2014-10-18 18:04:11

ismini değiştirin.... PARALELSEN ....

Avatar
ANTİAKTİF 2014-10-18 12:06:42

Hani sendikacılık size göre değildi.................

Avatar
ANTİAKTİF 2014-10-18 12:06:01

Kendinize yontmaya devam için sendika kuruyorsunuz. Vatan millet, din iman namına kendi menfaatine devam.........

Avatar
değerse sana değer 2014-10-17 21:22:23

sendikanın ne demek olduğunu bilmediğinden yanlı yorum yapıyorsun 17 ve 27 aralıkta toplum kimin ne olduğunu gördü iran zibidisine türk yargı sistemi feda edildi. vatandası vergi trafik cezası enflasyonla boğuşturanlar kendi refahları için devlet namına millet namına herşeyden vaz geçti. burdan kalkmış hırsızlara çanak tutup temiz siyasetten bahsediyorsun pkk lıların bile itibar gördüğü bir zaman diliminde hukuka uygun hiçbir siyasi partinin arka bahçesi olmayanlara iftira atıyorsun

Avatar
UFUK29 2014-10-17 15:08:09

SÖZDE DEĞİL ÖZDE SENDİKACILIK NASIL YAPILIR TÜM TÜRKİYE'YE GÖSTERECEK OLAN DURUŞU DİK BU ARKADAŞALARI SEVGİYLE SELAMLIYORUM. YOLUNUZ AÇIK OLSUN

Avatar
DEGER 2014-10-17 15:07:29

Saf ve temiz duygular kirlenmesin, Anadolu insanı son seçimlerde gerçeği gördü iyide oldu. Benliğinizi tam ortaya koyun, gerekirse meydanlara inin tabi resmi yollardan, onun bunu kapısını çalarak değil, gizli siyaset yaparak değil.

Avatar
DEGER 2014-10-17 15:03:30

Sendikacılık siyasetin ilk adımıdır. Demokratik toplumlarda bu tür oluşumlar normaldir. AMA Din duygusu ve sevgisiyle insanların gönlüne giren bu kitle asıl amacınıda göstermiş oldu. Samimi olun, Onun bunun partisinin peşinde dolaşmayın. Kirli siyaset sizin neyinize,

Avatar
CEMEAT PAKLANDI 2014-10-17 13:50:23

Cemaattekiki yalakalar ak partiye kaydı.Her gün havuz medeyasında ihale karşılığında konuşuyorlar.

Avatar
MARAŞLI ÖÖKKEŞ 2014-10-17 13:40:30

İnşaallah yine hırsızları yakalayan polisler, hırsızlara dava açan savcılar yetiştirirsiniz.

Avatar
ÖKKEŞ46 2014-10-17 11:55:30

YOLUNUZ AÇIK OLSUN ALLAH UTANDIRMASIN...

Avatar
mesut 2014-10-17 10:45:08

Rabbim hayırlı eylesin

Avatar
Hoca 2014-10-17 09:30:06

Rabbim yolunuzu açık etsin.

Avatar
delilalil 2014-10-17 09:24:38