Ahmet Arıkan seçim bürosunu açıyor

Ahmet Arıkan 4 Mayıs'taki AK Parti il kongresinde, mevcut başkan Fatih Mehmet Erkoç'un karşısına aday olarak çıktı.

Ahmet Arıkan seçim bürosunu açıyor

Ahmet Arıkan 4 Mayıs'taki AK Parti il kongresinde, mevcut başkan Fatih Mehmet Erkoç'un karşısına aday olarak çıktı.

26 Nisan 2012 Perşembe 11:40
Ahmet Arıkan seçim bürosunu açıyor
Başbakan Recep Tayip Erdoğan'ın da onur konuğu olacağı 4 Mayıs'taki AK Parti il kongresinde, mevcut başkan Fatih Mehmet Erkoç'un karşısına aday olarak çıkan Ahmet Arıkan seçim bürosunu açıyor. Eski belediye meclis üyesi olan ve halen il genel meclis üyesi olarak görev yapan Ahmet Arıkan, AK Parti il başkanlığı için aday olduğunu açıkladı. Arıkan, adaylığını açıklamak üzere Bugün saat 17.00'de kendisine destek veren arkadaşları ile seçim bürosunun açılışını gerçekleştirecek... AHMET ARIKAN KİMDİR? Ahmet Arıkan 1960 yılında Kahramanmaraş'ta doğdu Kahramanmaraş Meslek Yüksek Okulu (Makine-motor bölümü) mezunu olan Arıkan, tanınmış bir aileden geliyor 1989 yılında bugün Kahramanmaraş Kent Konseyi Başkanı Zeynep Arıkan ile evlendi, bu evliliğinden Kamil Uğur, Yusuf Alperen ve Elif Nazlı isimli 3 çocukları oldu 2 dönem Kahramanmaraş belediye meclis üyeliği ardından, halen de il genel meclis üyesi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hacı 2012-05-03 16:11:37

arıkan bence yetersiz

Avatar
Mustafa DÖNER 2012-05-02 10:07:03

Ahmet Arıkan Ak partinin ilk kurulduğu zaman aday olsaydı 5.sırada aday olup; en az 2 dönemde milletvekilli yapardı. Ahmet abi dürürst kişilikli bir insan garibanlar babasıdır. Herkesin derdini dinler bir şeyler yapmaya gayret eder. Kimseye öf demez beyefendi bir insan. Sonradan görme değildir. Ahmet arıkanla 5 yıl çalışmış bir insan olarak söylüyorum. Arsanda çalışırken dahi kendi özel telefon görüşmelerini kendi cep telefonununda yapardı şirketin telefonundan yapmazdı.

Avatar
Sıddık 2012-04-30 13:54:48

Yorumlara bakınca hoşuma gitti KahramanMaraş yarışmaya layık bir ildir. Ahmet Arıkan a başarılar dilerim. Birileri Ak partiyi kendi malı sanmasın, Ahmet bey yıllardır partinin görünmez kahramanlarından, ve mütevazi bir insandır.

Avatar
sinan 2012-04-27 20:40:10

Yüreginin kalbinin temizligi içinde ki vatan millet sevgisi o kadar çok ki umuyorum ki başarılı olursun yolun bahtın açık olsun sayın AHMET ARIKAN

Avatar
Bozkurt 2012-04-27 17:53:13

ahmet arıkan mhpden bu yana dürüstlüğünden şaşmamış bir ağabeydir. makam mevki ile şahsiyetini kazanmamış,kendisi olduğu için adam gibi adamdır. erkoçun artık miyadı doldu. istirahatler dileriz!!!!!!

Avatar
Çelebi Memet 2012-04-27 17:35:32

ha arıkanzade olmuş ha erkoçzade olmuş. ikisi de doğru adamlar ama maraşın rekabete ihtiyacı var.

Avatar
muhammed ali yılmaz 2012-04-27 17:32:18

yazıklar olsun diyorum çünkü şimdi okuduğum yazıları gerçekten yandaşlar yazmıyorsa bu memleketten hiç bir şey olmaz. ben bir işçiyim. siyasettende anlamam.amma ahmet abim delikanlıdır öbürü şaban kardeşimin dediği gibi patroncudur.....

Avatar
Türkzade 2012-04-27 17:11:15

Ben de Türkoğlu'yum. Nerede yaşıyorsunuz? Burası demokratik bir ülke. Siz de vatan-millet-sakarya deyin. Düşün bakalım yollara. Siyaset âlemine girin bakalım. Göreceğiz. Siz de koyun adaylığınızı, girin er meydanına demokratik hakkınızı kullanın. Zade'ler olmasa Maraş diye bir yer olmaz. Ki bu zadeler Maraş'ın bizzat kendisidir. Benim Babacığım bir memurdu. Ama ben de o babanın oğlu bir zadeyim.

Avatar
şaban 2012-04-27 16:38:39

bu partiye patron değil. hizmet edecek başkan lazım fatih erkoç gibi gece gündüz halkın sorunlarını dinleyen başka kimse varmı yok ozaman erkoçla devam

Avatar
ak partili 2012-04-27 16:05:48

ahmet arıkan belediye encümeni olmuş il encümeni olmuş. maraş için ne yapmış bu zamana kadar bu koltuklarda otururken. arıkan olduğu için mi bu koltuklar verilmiş. soyadı arıkan değilde başka bir şey olsaydı bu encümenlikler verilirmiydi. bence maraş artık şu aileden bu aileden şeklinde bölünmemeli işi iyi kim yapıyorsa görev ona verilmelidir.ha şu da var şimdiki yönetim şu anda başarılı devam etmelidir. kazanan ak parti olması dileğiyle

Avatar
Zadeler 2012-04-27 10:26:47

Zaten bu şehirde belirli aileler yönetimi elinde tutuyor. pastayı paylaşmışlar. Ne zaman Bu sistem değişir Kahramanmaraş büyümeye başlar ve önü açılır. Zadelerle bu iş olmaz

Avatar
HULYA 2012-04-27 10:10:01

Sayın Ahmet ARIKAN' ı tebrik ederim.. Bulunduğu her makamı layıkıyla yerine getiren duruşu, şahsiyeti ve bilgisiyle de İl Başkanlığı yarışını alnının akıyla alacaktır. Ayrıca ZADE, dürüst ve doğru insan demektir. Teşekkürler ve başarılar Sayın AHMET ARIKAN..

Avatar
ahmet koç 2012-04-27 00:07:26

bu parti zadelere bırakılmayacak erkoç koç gibi başkan

Avatar
adem 2012-04-26 19:25:41

ahmet bey en iyilerine layık kamuoyunda takdireşaayan birisi

Avatar
mehmet 2012-04-26 19:16:33

seçimde başarılar dilerim. Farklılık iyidir.

Avatar
MURAT 2012-04-26 19:07:37

Ahmet arıkan gibi insanlar ak parti için şanstır. şu an yürüttügü işlerin altından nasıl başarıyla kalkıyorsa inşallah bu işin altından da başarıyla kalkacaktır.ben ak partinin yönetiminde Ahmet arıkan gibi dürüst siyeset yapan ve kişiligi ile gönülleri fetetmiş insanlar görmek istiyorum.ALLAH yardımcı olsun .gönülden başarılar diliyorum.

Avatar
deveci 2012-04-26 18:06:21

HAYIRLI OLSUN REKABET OLMALI TEK ADAYLA OLMAZ RAKİPSİZ ADAY HİZMET YAPMA ĞEREKSİMİ DUYMAZ ADAYLAR EKİPLERİYLE ÇIKACAK DELEĞEYE KENDİNİ EKİBİNİ SUNACAK DELEĞE KİMİ BEĞENİRSE İL BAŞKANI O OLACAK K MARAŞ KAZANSIN HAYIRLI OLSUN

Avatar
hakan 2012-04-26 16:16:53

hepsi fasa fiso memleket hizmete aç ama her gelen rant peşinde ismini duyurma peşinde neden her dönem bir arıkanzade aday çıkıyor yahu başka adam yokmu kalmadımı maraşta...

Avatar
dogan 2012-04-26 15:31:19

ahmet beyı sonuna kadar desteklıyoruz.hıc degılse pasıf bı ıl baskanı olmaz.yenılık sart.basarılar.

Avatar
ahmet 2012-04-26 14:50:27

ahmet arıkan şansı az fakat ismini duyurmak istiyor. şimdiden piyasaya çıkıyorki önümüzdeki belediye seçimleri için zemin hazırlasın.ne de olsa 3 belediye var. seçimi kazanmasa bile benim şu kadar oyum var diyecektir. arıkan soyisminin gücü ve bu oylar birleştiğinde kendisi için önemli bir şans olacağını hesapladığını düşünüyorum.
hayırlısı olsun diyorum.

Avatar
ismailyüce 2012-04-26 13:36:37

ahmet bey bellikibirilerinin gazına gelmiş madem hizmet aşkıyla dolusun bulunduğun görev müsait bir yermevcut yönetime gelincegirdiği seçimlerden hep başarıyla çıktılar bu kongrede de öyle olacak saygılar...

Avatar
Hasan 2012-04-26 13:02:20

Helal olsun Ahmet Arıkan'a dürüst,yiğit,bilgili,terbiyeli ve kaliteli insan..Durmak yok yola devam.Bu memleket senin yanında

Avatar
Mehmet 2012-04-26 13:00:29

Ahmet Arıkan parti kurulduğundan bu yana vitrin için değil hizmet için emek vermiştir.Hiç bir zaman kendini kimseden üstün görmemiş herkesin derdinede sevincinede ortak olmaya çalışmıştır.Helal olsun.Sayın Arıkan'ın adaylığı Akparti için büyük bir şans.İnşallah seçimi kazanıp bayrağı dahada yukarı taşıyacaktır.

Avatar
zeki karca 2012-04-26 12:24:00

bu memlekette bişey olacaksan ya sezal ya mahçiçek ya arıkan yeter sizlerden akıllı çok insan var hepinizider desteklemiyom mevcut yinede zadelerden iyi

Avatar
mehmet 2012-04-26 11:56:51

MEVCUT İL BAŞKANI AKP TÜZÜĞÜNE UYMALI YENİLİĞE AÇIK OLMALI VAKTİ GELDİĞİNDE KOLTUĞUNU DEVRETMELİDİR BU BİR BAYRAK YARIŞIDIR ELHAMDÜLİLLAH AKP BU ŞEKİLDE DAHA YÜKSEKLERE TAŞINACAKTIR.
FATİH BEY BAL TUTAN PARMAĞINI YALAR AMA BUKADARIDA GERÇEKTEN FAZLA DELEGELERİN %80İ AKRABASI KÖYDEN DAYISI AMCASI ENİŞTESİ KUZENİ HEPSİ DELEGE MAŞALLAH AKRABA PARTİSİ HALİNE GETİRDİ BU YÖNETİMİ. BU NEDENLE YENİLİK ŞART DEĞİŞİM ŞART AKP BU ŞEKİLDE DAHADA BÜYÜR BEN ŞAHSIM ADINA KİMSEYİ DESTEKLEMİYORUM AMA DEĞİŞİMİN ŞART OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126