Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Kim Olsun?

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Kim Olsun?

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Kim Olsun?

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Kim Olsun?

26 Nisan 2012 Perşembe 09:22
Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Kim Olsun?
ÇOK ÖNEMLİ DUYURU: Anketimizi teknik bir arızadan dolayı kendi sitemizde yayınlayamıyoruz. Maalesef sorunu henüz çözemedik. Anketimizi başka bir site altında yayınlayacağız. Ankete katılmak için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız. [URL=http://www.marasrehber.com/anketler/sizce-ak-parti-kahramanmaras-il-baskani-kim-olur_20.html#]AK PARTİ KAHRAMANMARAŞ İL BAŞKANI KİM OLSUN ANKETİNE KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ[/URL]
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İLbey 2012-05-04 18:14:52

Halk Ahmet ARIKAN' ı istiyor. Halkın ne istediği önemli ise olay bitmiştir

Avatar
hulya 2012-05-04 18:07:08

Ahmet Bey dualarımızla yanınızdayız. Hakkınızda hayırlısı olsun. Siz zaten en iyi makam ve mevkilere layıksınız.
Ya Fatih Bey!!?? Yanındakiler neden yandaş millet te biliyor ya. Tabi onlar da kendi menfaatlerini gözetecekler.. Ama
siz kazansanız da kaybetseniz de gönlümüzün başkanısınız. Bizlerde bundan sonra seçimlerde ona göre davranırız.

Avatar
zeynep 2012-05-03 17:52:23

şehrimiz için hayırlı olacak biri

Avatar
hacı ökkeş 2012-05-03 14:27:36

fatih erkoç başarılıbir il başkanlığı yapıyor. eski dönemlerdeki parti içi çekişmeler ak partiye zarar veriyordu şimdi bu çekişme yok. fatih bey partide ili ilçesi uyumlu çalışıyor. bir ak partili olarak bunun devam etmesini istiyorum.

Avatar
YORUMCU 2012-05-03 12:51:02

FATİH BAŞKAN AK PARTİİÇİN İYİ BİR SEÇİM. ADAM AK PARTİNİN KURULUŞUNDAN BERİ VAR GÜCÜYLE KOŞTURUYOR. DÜRÜST VE DENGEGELİ BİR İL BAŞKANLIĞI YAPIYOR. FATİH BEY DÖNEMİNDE AK PARTİNİN OYLARI MARAŞTA ÇOK İYİ. BUNUN NEDENİ TAYYİP ERDOĞAN. FATİH BEYİN YAPICI BİRLEŞTİRİCİ SİYAYSETİ VE PARTİ İÇİ BİRLİK VE BERABERLİK AK PARTİYE MARAŞTA PUAN KAZANDIRIYOR.

Avatar
mert deniz 2012-05-03 00:19:34

haberin fotosuna bakın kararı verin. her şey açık ve net. bir fatih beye bakın bir ahmet beye... ahmet beyde bir başkan duruşu var... allah aşkına fatih beye bir bakın ya o ne yaaaa... fatih bey başkan olsun diyenlerinde tek bahanesi şu: halkın içinden biri... halkın içinden olduğunuda konuşmasından anlıyorlar haa. yoksa yok öyle birşey, halkın derdini dinleyen halkla iç içe filan yok öyle bir şey... ahmet beyin bir üslubu bir duruşu bir olgunluğu var. fatih beyin ağzına düşenler gözünüzü açında iyi bakın kim daha iyi...

Avatar
ökkeş 2012-05-02 18:15:00

fatih erkoçu basından tanıdığım kadarıyla kahramanmaraşı kendini daha iyi ifade edebilecek kahramanmaraşın büyüklüğünü daha iyi anlaabilecek birinin il başkanı olması gerektiğini düşünüyorum fatih erkoç bu özelliklere sahip değil tekrar olursa çok üzülürüm belediye başkanımız poyrazda aynı erkoç gibi inşallah tez zamanda değişirde maraş daha iyi hizmet edecek kişiler iş başına gelir erkoç ve poyraz çok iyi insan olabilirler ama iyi yönetici değiller yanlış anlaşılmasın saygılar

Avatar
mustafa 2012-05-02 17:40:02

fatih bey durmak yok yola devam

Avatar
ahmet berat 2012-05-02 16:56:59

Normal bir vatandaş olarak bunca yıllık Ak parti baskanlığı yapmıs olarak ben adını sadece başkanlık seciminde duymussam Kahramanmaraş'a ne faydası vardır kimin elinde yazılı belgesi var bunca yıllık hizmet süresi icersinde bunları bunları kazandırmıstır Maraş'a diye. Arkadaşın biri herkes işini yapsın siyaset adamı Erkoç yazmıs siz hic Ahmet Bey'i arastırdınız mı gecmisinden bu yana siyasetle içiçe olan bir insanı siz nasıl hafife alabiliyorsunuz ? Ak partimiz kurulduğundan bu yana desteklerini sürdüren hizmet adamı ben eminim ki o görevi layıkıyla yerine getirecektir. Saygılarımla

Avatar
kazım kale 2012-05-02 16:38:50

YAV ARKADAŞ FATİH ERKOÇ'TA HİTABET,KONULARI KARŞI MUHATABINA ANLAŞILACAK ŞEKİLDE ANLATMA VE AKTARMA KABİLİYETİ SIFIR.HİÇ Mİ TÜRKÇE EDEBİYAT DERSİ GÖRMEDİN SEN.BU KABİLİYET OLMAYINCA KOSKOCA KAHRAMANMARAŞ'IN SORUNLARI ANKARAYA ULAŞMIYOR VE SORUNLAR VİLAYETİ HALİNE GELDİK.GEÇEN GÜN AKSU TV CANLI YAYINDA ERKOÇ KONUŞURKEN İKİ KELİMEYİ BİR ARAYA GETİREMİYOR CÜMLELERİN SONUNU BULAMIYOR DALDAN DALA ATLIYOR ALLAHTAN TV SPİKERİ CÜMLELERİ TAMAMLIYOR.TABİİ BENİM KALBİM POT KIRACAK DİYE KÜT KÜT ATIYOR BAZEN KULAKLARIMI KAPATMAK ZORUNDA KALIYORDUM KONUŞURKEN ÇOK TUTUKLUK YAPIYOR MÜBAREK.YANİ İL BAŞKANI DEDİĞİN CEVVAL ATRAKSİYONLU KONULARA HAKİM VE GENİŞ UFUKLU OLACAK.BENCE MARAŞIMIZA;ANKARAYA MARAŞIMIZIN SORUNLARINI ÇOK İYİ ANLATACAK CEVVAL VE NE DEDİĞİ İYİ ANLAŞILACAK YENİ BİR İL BAŞKANI LAZIM ARTIK.DEĞİŞİMDE YENİLİKTE HAYIR VARDIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

Avatar
mehmet çil 2012-05-02 11:14:46

fatih erkoç abimiz gayet güzel yapıyor bu işi yani arıkan geldiği zaman çok işler mi yapacak zannediyorsunuz kardeşim

Avatar
maraşlı ali 2012-05-02 10:53:09

dün dikkatimi çekti 12 şubat stadyumunda hummalu bir çalışma. stadın giriş tarafı bıyanmış cilalanmış giriş yerleri ve yakın çevreleri kaymak gibi asfaltlanmış. bu ne iş anlayamadım bir baktım afişlere başbakan 12 şubat stadına gelecekmiş vay be... biz bazı olayları aşmışız dedim kendi kendime. demekki hizmetin gelmesi için başbakanın gelmesi gerekiyormuş. ya başbakan stada diğer taraftan girmek isterse ne yapacak sayın belediye başkanı. veya orayı kim yaptırıyorsa.

Avatar
sabit 2012-05-02 10:44:25

ne kadar tuhaf bir halkımız var. banane il başkanından banane ak partiden. kim olursa olsun. bana hizmet gelmedikten sonra isterse r.tayyip il başkanı olsun umurumda değil. biz böyle boş işlerle uğraşırken herkes (afedersiniz) malı götürüyor bizde böyle malmal malı götürenlere bakıyoruz. durmak yok kaldırıma devam

Avatar
Öğretmen Bey 2012-05-02 10:25:33

Yahu Erkoç beyi sadece TV'lerde sağda solda şov yaparken görüyoruz. Kendisi hep soğuk gelmiştir bana. işini bilen ve işe gitmeyen türden. Koltuğu sağlamlaştırma çalışmaları yapmış olabilir ama ilimiz için ne yaptı acaba? Yanılıyorsa çok özür dilerim.

Avatar
sinan 2012-05-02 10:03:08

aptal olmaya gerek yok,bu yarışı ahmet arıkan'ın kaybedeceği yüzde yüz,

olayın aslı şu aslında herşey danışıklı döğüş,başbakanın karşısına fatih erkoç daha güçlü bir şekilde çıkabilmek için siyaset yapıyor,bak karşımda rakip vardı rakibime fark atarak il başkanlığı seçimini kazandım artık sayın başbakanım sende benim kariyerimi karizmamı takdir edersin umarım diyecek,tebrik etmek lazım aslında fatih erkoç'un bu siyasi kurnazlığını.

Avatar
ilhami 2012-05-02 04:07:48

herkaz kendi işini yapsın siyaset adamı erkoç tur durmak yok inşallah fatih bey yanınızdayız inşallah.

Avatar
sami46 2012-05-02 00:03:34

k.maraş ın devasa sorunları varken,üstelik bu sorunlar görmezden gelinirken bu koltuğun sahibinin kim olduğunun bence bi önemi yok...

neden mi?işte size örnek başbakan geliyor diye başbakanın yol güzergahına ve stadyum çevresine sıcak asfalt dökmek bu halkı kandımak,enayi yerine koymaktır...
biz devamlı bu siteye yorum yapıyoruz ana arteler patates tarlası gibi diye...sesizimiz duyulmuyor,duyulmak istenmiyor....
işte ben bu zihniyete karşıyım...

yoksa kim o koltuğa oturursa otursun hiç önemli değil...

Avatar
mert yıldız 2012-05-01 23:57:17

fatih bey sağasola emir yağdırmayı sever halk umrunda değil inşallah amhet beyi deneme fırsatımız olur yeter artık erkoç koltuk sevdasına girdi artık sülalesini delege yazmış bu şekilde delegeyle ahmet bey almaz ama inş başbakandan bir atama gelir yoksa oylamaya sunsalar şu anda erkoçun karşsında elih gökçek olsa kaybeder çünkü delegeler sülalesi

Avatar
Gazi 2012-05-01 23:20:04

Bazı paralı insanlar paralarının gücü ile dünyayı ben yarattım edası ile hep insanlara tepeden bakarlar.İl başkanlığı döneminde randevu bile alamadığımız insanlar oldu.Ama fatih bey insanlara sonuna kadar kapısını açtı dinledi.Bizlerin en büyük beklentisi bu değilmiydi.bir seçim dönemi gelirdi siyasetçiler.yaklaşamazdık yanlarına insan yerine bile koymazlardı bizi.Şimdi tam tersi bunuda fatih bey yaptı.İnşallah tekrar il başkanı seçilir.bütün dualarımız seninle fatih başkannn.

Avatar
hülya 2012-05-01 16:07:48

ikisinede vermek istemiyoruz... hiçbiri şıkkını koysanız eyi olurdu....

Avatar
ilker 2012-05-01 00:36:01

şimdiki başkan eş dost akraba sevdalısı biz yeni başkan istiyoruz herkeze kucak açan başkan istiyoruz kibirli olanı değil

Avatar
muammer 2012-04-30 22:36:20

çalışkan başarılı başkanımıza başarılarının devamını, hayırlı ve güzel hizmetler etmesini diliyorum.

Avatar
ak partili 2012-04-30 22:22:47

abdullah kardeşimin görüşlerine aynen katılıyorum. ak partide bu dönemde parti içi çekişmeler bitti. tüm vekiller ve teşkilat Kahramanmaraş için çalışıyorlar. bununda maraşa büyük fayda sağladığını düşünüyorum. bencede bu birlik ve beraberlik devam etsin.

Avatar
KÜRŞAT46 2012-04-30 21:39:17

Bu milleti Aldatan Kandıran Palavracılardan biri olmasında kim olursa olsun

Avatar
abdullah 2012-04-30 16:09:58

Fatih Erkoç partinin kapılarını tüm Kahramanmaraşlıya açmıştır. Halka tepeden bakan biri değil tam aksine mütevazı ve yardımsever. Fatih Erkoç döneminde parti içi huzursuzluk çekişme yoktur. Fatih bey geçen il başkanlığı döneminde şehir genelinde birleştirici olmuştur ve parti içi çekişmelere izin vermemiştir. Milletvekili, parti teşkilatı, ili, ilçesi uyum içinde çalışmaktadır. Sen ben kavgası yoktur. Bu birlik ve beraberlik sonucu şehre hizmet gelmektedir. Kahramanmaraşta ak partinin ihtiyacı olan bu birlik ve beraberlik devam etmelidir. Fatih başkana durmak yok yola devam diyorum

Avatar
ahmet sarı 2012-04-30 14:00:54

arkadaşlar sn arıkan adaylığını açıklarken kendi yakınları bile destek vermek amacıyla basın açıklamasında yanın da olmadılar kendi ailesinin bile desteğini alamayan biri nasıl il başkanı olacak

Avatar
ak partili 2012-04-30 13:37:55

fatih başkan ak partinin kapılarını halka sonuna kadar açmış bir başkandır. insanlara tepeden bakmıyormütavazı ve çalışkan. bu seçimde başarılı olacaktır.

Avatar
cavit demirci 2012-04-30 13:37:35

arkadaşlar boşuna nefesini tüketmeyin.şu anketmiş bu anketmiş hepsi boş. karar verici tek olduğu için o ne derse o olur.

Avatar
ahmet 2012-04-30 13:11:02

fatih erkoç bu memleke hiçbir şey kazandırmamış birisidir.
memleket için ne yaptığını birisi söylese de bilsek.

Avatar
hakan 2012-04-30 11:56:51

değerli kahramanmaraşlı arkadaşlarım başkan kim olursa olsun önemli olan kahramanmaraşa nasıl hizmet edilmeli yapılması gerekenler ne bu memleketi nasıl ileri taşırız bunları düşünmeli bu şehir dışarıdan yönetiliyor. hizmet sıfır. başbakanımız bize sizin bakanınız benim deyip gitti ama hizmet yok yok yok bu arada ben muhalefet partili biri değilim ilk kayıtlı kişilerdenim ona göre yorum yapın

Avatar
turan 2012-04-30 11:05:35

Bu güne kadar Tayyip Erdoğan'ı övmekten başka konuşabildiğiniz,yada konuşabileceğiniz ne var.?????????

Avatar
heyhaaaat 2012-04-30 08:20:42

arkadaşlar bir il başkanından il için fazla bi şey beklenmez bir ili belediye başkanı kalkındırır. köklü aile demişiniz de taayyip erdoğan o kadar köklü bir aileden gelmiyor ama adam başbakan! bakınız bu ülke de yapıılması lazım olan çok şey var ve projesi olmayan adamın hiç bi partide yeri olmamalı herkes yapacaklarını sıralasın ona göre başkan belirlenir. birde bal tutan parmağını yalar :)

Avatar
objektif tarafsız 2012-04-29 22:08:44

fatih bey siyaseti öğrendi kaymağınıda fazlasıyla yedi Tayyip erdoğanın ismini kullanarak ve klişe sözlerle siyaset yapılmıyor. artık bence bu kadar tecrübelenmek yeter kan değişikliği lazım , ayrıca aile çevreside partiyi kuşatmış zaten . Artık bence sivil toplum kuruluşlarında proje üreterek mühendisliğine devam etsin.ahmet bey i denemek lazım keşke farklı adaylarda çıksa ama fatih erkoç için yeter diyebiliriz. Neydin ne oldun şöyle bir 10 yıla bak fatih bey yeni mezun bir mühendistin iş kovalıyordun.

Avatar
Mehmet 2012-04-29 20:52:35

Bir arkadaşın bahsettiği gibi zadeler edebiyatı çok yakışıksızdır ve taraflıdır.Sayın Ahmet Arıkan köklü bir ailedendir bir kaç yıl önce Kahramanmaraş'a yerleşipte buranın sorunlarını bildiğini iddia edenlerden değil.Burada sseçim yaparken aile adından önce insanın kişiliğine ve kalitesine bakılmalıdır.sn.Arıkan'ın ailesiyle ilgili yapılan yorumların objektif bakışla yapıldığını zannetmiyorum

Avatar
ali 2012-04-29 18:21:11

fatih bey olmasın il başkanı filan... başkan olursa yarın bir gün belediye başkanlığına filan adaylık koyar allah muhafaza. o zamanda gitsin beyoğlundan kürtülden, ılıcadan belediye başkanlığına adaylık koysun. kasaba belediyelerine çok yakışacak bir stili var fatih beyin...

Avatar
VATANDAŞ 2012-04-29 15:14:22

Aday,iki isimmi?hepsi bumu? başka kimse cıkmayacakmı Koca maraştan şaşılacak bi durum ya inanmak gelmiyor insana.Başka hiçmi adam yetiştirmedi bu memleket İki kişiye mahkum olmuş durumda Sabır Allahım sabır sabır.

Avatar
KAHRAMAN A..D 2012-04-29 14:16:25

TÜM K.MARAŞLI AK PARTİ DELEGE ARKADAŞLARIMA SESLENİYORUM ÇOK BAŞKAN DEGİŞTİRMEYLE BU OLMAZ PARTİMİZİN ZARAR GÖRMEMMESİ İÇİN PARTİMİZ DAGIL MAMASI İÇİN TEK YÜREK OLALIM SAYIN FATİH MEHMET ERKOÇ'U DESTEKLİYELİM'ONUN LA BERABER YOLA DEVAM EDELİM.

Avatar
ARİF DOĞAN 2012-04-29 14:09:24

DEGERLİ K.MARAŞLILAR SAYIN İL BAŞKANIM FTİH MEHMET ERKOÇ'LA KAHRAMAN MARAŞIMIZI DAHA GÜZEL YARINLARA TAŞIMAK İÇİN DURMAK YOK ERKOÇ'LA YOLA DEVAM DİYELİM. SAYIN ERKOÇA ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN DİYORUM.

Avatar
ahmet arıkan 2012-04-29 11:45:02

ahmet beyin karizması bile yeter... bugün il başkanı olursa gelecekte belediye başkanlığınada yakışır ahmet bey. başkan dediğin televizyona çıktığı zaman bir hitabeti, güzel konuşması bir duruşu olacak. bu yüzden ahmet bey başkan olmalıdır...

Avatar
ÖKKEŞ 2012-04-29 11:14:27

AKP GENEL MERKEZİ HALKIN SESİNE KULAK VERİP TÜM İNTERNET ANKETLERİNİ VE YORUMLARINI DİKKATE ALMALI.. AKRABA PARTİSİ OLMAKTAN KURTARALIM AKP Yİ

Avatar
önder 2012-04-29 11:14:16

memlekette bu ikisinden başka adam yokmu yani şimdi,aday olmanın kriteri ne anlamıyorum,zenginmi olmalı,yoksa yağcımı,kmaraş bu kafayla yönetici seçerse makus talihini asla yenemez.

Avatar
MEHMET 2012-04-29 11:01:25

Fatih Erkoç bu şehir için ne yaptı? herzaman milletvekillerinin arkasına sıgındı bir hayratı varmıdır ? yok..
kağıttan il başkanı istemiyoruz. başbakanlık umarım şehrin tüm internet sitelerindeki anketleri ve yorumları gözlemliyordur ve dikkate alıyordur çünkü halk değişim istiyor yenilik istiyor kibirli soguk bir başkan istemiyor o yüzden değişim şart Ahmet Arıkan allahın izniyle bu işi layıkiyle yapar.

Avatar
mehmet 2012-04-29 10:58:40

Sayin editor,sizin onculugunuzdemarastaki yerel yonetim icin kamuoyu olusturmaya ne dersiniz?mahalle toplantisi olabilir vs..

buna muhalefet partileri de dahil olabilir.bakin basbakan gelmese yollarimiz asfaltlanmayacak,sanki basbakan bu sehirde yasiyor da.

Avatar
adsıs 2012-04-29 08:40:31

akp halkın partisi halkın partisi olarakta kalması lazım o yüzden fatih erkoç olmasını isterim çün kü arıkanı ne halkın içinde gördüm nede tanırım....

Avatar
Murat Seven 2012-04-29 03:42:09

Fatih Erkoc toplantısını milletvekillerini ve belediye baskanını yanına alarak yapmış, yani sonuç bastan belli, Maraşın makus talihi yine degisemeyecek. Büyüklerinin peşinde el pençe divan durarak, il başkanlığını kapan fatih erkocta aynı şekilde, kendi nasıl aldıysa, çayını getirip, sigarasını yakan çok değerli bir kardeşimize !! başkanlığı teslim edecektir.
Ahmet ARIKAN, vizyonu olan, değerli bir isim, marka bir ailenin ferdi, fakat bu kurulu düzende böyle yiğitlere ancak ve ancak yazık olur.
Hele başbakan hiç sevmez bu işleri, birden fazla aday çıktığına göre, daha bakanlıkta alamayız biz. Akpartinin "güdülen koyun" memleketi olmadığımızı gösterdiği için sayın ARIKANı tebrik ediyorum ve (Erkoçun akrabası ve yakın çevresi olmayan, insiyatif kullanabilen, arada gözden kaçmış olan azınlık delegelerimize)oyum boşa gidecek diye düşünmeden, oyları vermeye davet ediyorum.

Avatar
mehmet 2012-04-29 02:43:15

Ahmet Arıkanın adaylığını açıklamasından bu yana internet sitelerinde süren ''zadeler'' uslubu yakışık almamaktadır.Arıkan ailesi bu şehrin köklü ailelerinden biridir ve kuşaktan kuşağa bu şehir için hizmet etmişlerdir.Yükünü tutunca terk-i diyar eden ailelerle karıştırılmamalıdır.Fakat sorguladığınız durum bu ailenin neden hep ön planda olduğu düşüncesi ise durum değişir.Aile olmak ve birey yetiştirmek Arıkanlarda bir gelenektir.Bu aileye mensup herhangi birini veya yetiştirdikleri insanları bir araştırın.Boş yok BEYLER !!!

Avatar
abdullah 2012-04-28 17:32:33

bence fatih erkoç olsun

Avatar
Ebuali 2012-04-28 15:02:46

Boylesine Memleket acisindan onemli bir Makam'a birden fazla adayin aday oldugu ve hizmet icin yarisilan bir genel kurul tek arzumuzdur.. K Maras;in kaderi kapali kapilar ardinda birilerinin planladigi sekliyle olmamali..Iktidara neredeyse Turkiye ortalamasinda en yuksek oyun verildigi bir sehir olarak maalesef hakettigimiz yerde degiliz..bu acidan birden fazla aday ve adaylar olmali diyorum...Ahmet bey'i de cesaretinden dolayi kutluyorum..Basarilar diliyorum kendisine.. onurumuza dokunan ise birilerinin cikip hemde Sn Basbakanimizi isaret ederek tek adayda uzlasin dedigii gibi bir cirkin ifadeyle insanlari tercih yapma hakkindan mahrum etmeye calismalaridir..Basbakanimizin verdigi Demokrasi mucadelesinde boylesine bir seye musaade etmeyeceginide bilmemiz gerekiyor kanaatindeyim...Marasli buyuk bir teveccuhle oy verdigi partisinin il baskanligina kimi sececeginin gayet bilincinde olmali ve daha fazla adaylarin katilimini saglayarak tercihini kendi oz iradesiyle kullanmalidir... Hemserilerimden ricam sindirme politikalariyla halkin iradesine set ceken bu anlayisa pirim vermeyin .. Ahmet Arikan bence bu isi basaracaktir...Saygilarimla

Avatar
Hamza Düzenoğlu 2012-04-27 18:53:43

Arıkan'ın alternatifi yok. Erkoç Arıkan'ın alternatifi değildir. İki farklı kimliktir bunlar.Partililer, delege olarak bir seçim yapmak zorundalar. Gerginlik olmasın. Sadece birilerinin dediği değil olmasın. Genel merkez sadece karar verdi: yaptı, oldu olmasın. Vicdanınızın sesini dinleyin. Arıkan gençliğinden bu yana davası için mücadele etmiş ülkücü bir kardeşimizdir. Ama MHP'den ayrıldığı zaman ona yapılanları da biliyorum. Partisine değer katabilecek bir başkan olacaktır. Herkese adalet, herkese demokrasi...

Avatar
ak partili 2012-04-27 17:23:51

Fatih Erkoç partinin kapılarını tüm Kahramanmaraşlıya açmıştır. Halka tepeden bakan biri değil. Gayet mütevazı ve iyi niyetli. En azından herkesin sorunlarını dinliyor gücü yettiğince çözmeye çalışıyor. Teşkilata uyumlu bir şekilde çalışıyor. Ak partinin oyları Maraş ta çok iyi tabi ki bunun nedeni Tayyip Erdoğan. Ben bir ak partili olarak fatih Erkoç ve ekibini başarılı buluyorum. Bu uyumlu çalışma devam etmelidir.

Avatar
ahmet 2012-04-27 16:12:45

bence fatih erkoç ve yönetimi başarılı. devam etmelidir.

Avatar
ABUZER 2012-04-27 13:00:26

siyaset zenginlere hizmet etme zihniyetini değiştirmedikçe hısım akrabaya torpil olayı bitmedikçe bu millet hizmet mizmet beklemesin

Avatar
FURKAN EREN 2012-04-27 11:22:46

ÖNCELİKLE HALKA HİZMET İÇİN ÇALIŞAN BİRİ OLSUN.YENİ YÖNETİM YENİ OTORİTER ŞARTTIR.UYUYAN HALKIN UYANMA ZAMANI GELDİ ARTIK.ŞAHSIN ÖNEMİ YOKTUR.

Avatar
Hacı KARATEKE 2012-04-27 09:46:35

ADAYLARIMIZI TEBRİK EDİYOR HAYIRLISINI DİLİYORUM DOLAYISIYLA HANGİ ADAYLIK SİSTEMİ OLURSA OLSUN
SALTANATLIK SÜRMESİNİ İSTEMİYORUM YENİ FARKLI DÜŞÜNEN İNSANLARA İHTİYAÇ VARDIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

Avatar
fırat 2012-04-27 09:23:16

fatih mehmet erkoç bu konumu hak etmiyor, Ahmet Arıkan bu makama daha güzel yakışır. AHMET ARIKAN

Avatar
yabancı 2012-04-27 07:00:17

Maraşlı ilk önce aynaya baksın ve kendisine şu soruyu sorsun ben ne kadar dürüstüm, ve verdiğim sözü ne kadar yerine getirebiliyorum. Maraşlı kendini düzeltmedikçe, hasetliğine son vermedikçe şehrini düzeltemez. Sanırım Maraşlı İmamlar Umre ziyaretlerinde başka şeyler anlatıyorlar.

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2012-04-26 23:54:05

MEHMET FATİH ERKOÇ'UN İL BAŞKANLIĞINDA İL BAŞKANLIK KAPISI HERKESE AÇIKTIR.HALK ADAMI HALKIN İÇİNDEN GELEN ADAM SONUNA KADAR MEHMET FATİH ERKOÇ'U DESTEKLİYORUZ. ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN BAŞKANIM

Avatar
ada 2012-04-26 22:57:14

her ikisi de kocaman bir FISSS

Avatar
adige 2012-04-26 18:38:33

başka kimse yokmu kardeşim. bunları seçmek ZORUNDAMIYIM.
Daha otoriter ve milliyetçi birileri yokmu ben bu iklisini beğenmiyorum.

Avatar
kahkaha kahramanmaraş 2012-04-26 18:13:13

Halka hizmet için çalışacak biri olsun ,bölge hastanesini vb.birçok projeyi Kahramanmaraş ın elinden G.Antepe kaptıranlar olmasın....

Avatar
YOLCU 2012-04-26 18:12:37

BAZI YORUM YAZANLARA BAKIYORUM TARAFTARLIK YAPIYOR AMAÇ K MARAŞ KAZANSI İKİ ADAY DELEĞE KENDİNİ ANLATSIN SEÇİM YOLUYLA SEÇİLSİN BİRİ ARIKAN İSMİNİN YIPRANMIŞLINI KULLANARAK KENDİ ADAYINI ÖVÜYOR DİĞERİ FATİH BEYİN NİYE BAŞARILIDA MİLLET VEKİLİ ADAYI YAPILMADI DİYOR BENCE UCUZ SİYASET REKABET OLMALI K MARAŞ KAZANMALI

Avatar
ismailyüce 2012-04-26 11:40:41

Memcut ililçe yönetiminin butarihe kadaryolsuzluk adaletsizliğini görmedim çokda iyi çalışıyorlargirdiği bütün seçimlerdeki başarı oranıçok yüksek yinede kararı delegeler verecek herkes saygı duysun başarılar dilerim...

Avatar
sami 2012-04-26 11:24:23

ikisi de olmasın.

Avatar
cengiz 2012-04-26 10:36:03

yeni yönetim şart! Fatih Erkoç akp il yönetimini yi tam bir aile partisi yaptı bu adaletsizliğe birinin dur demesi gereiyor. yenilik gerek yıllardır koltuk sevdasına bırakılamayan makamın birileri tarafından alınması gerekiyor.

Avatar
halil 2012-04-26 10:17:00

Bu güne kadar uyuyan il yönetimi artık uyanmanın vakti geldiğini anladı sanırım,Tayyip bey'in arkasına sığınmayı bırakıp hizmet için var olduklarını görmek istiyoruz,Tayyip beyi övmekten başka hiç bir icraati olmayanları bu şehir istemiyooooooooooooor

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191