Ak Parti'de Kongre Rüzgârları Esmeye Başladı

Bu gün, Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Fatih Erkoç'un basın toplantısındaydık.

Ak Parti'de Kongre Rüzgârları Esmeye Başladı

Bu gün, Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Fatih Erkoç'un basın toplantısındaydık.

24 Nisan 2012 Salı 20:08
Ak Parti'de Kongre Rüzgârları Esmeye Başladı
4 Mayıs'ta yapılacak olan kongrede Ak Parti İl Başkanlığı için aday olduğunu açıkladı. Dün, ikinci bir Başkan adayının daha varlığından haberdar olmuştuk. Ahmet Arıkan”¦ Eski Belediye Meclis üyesi.. Şu anda İl Genel Meclis üyeliği yapıyor. Ak Parti İl Başkanlığı'na aday olmayı düşündüğünü bizzat Ahmet Arıkan kendisi söyledi telefonda. “Partinin bir kan değişikliğine ihtiyacı olduğunu” söyledi ve “Ak Parti'ye Kahramanmaraş'ta heyecan getirmek istiyorum” dedi. Ya kazanamazsa”¦ “Kazanamazsam kazanan adayı tebrik eder ve yoluma devam ederim” dedi. Kırgınlık, kızgınlık, küskünlük yok”¦ ”¦ Bu gün Fatih Erkoç'un basın toplantısından önce konuştuğum, Ak Partinin ileri gelenlerinden biri Ahmet Arıkan'ın adaylığıyla ilgili olarak: “Zannetmiyorum” dedi. “Başbakan'ın tek aday konusunda isteği var. Bu engeli aşamazlar.” Bana biraz garip geldi bu ifade. “İnanılır gibi değil” dedim. “Demokrasiyi tesis etme yolunda büyük adımlar atan bir Başbakan'ın bu tarz bir tavır takınmasını aklım almaz.” Tek aday”¦ Tek adamlık gibi bir şey”¦ Ak Parti gibi büyük bir partinin Kahramanmaraş'ta bırakın tek adayla kongreye gitmesini, iki adayla kongreye gitmesini bile kabullenmek istemiyorum. Neden 3,4,5 adaylı bir kongre olmasın. Bu arada milletvekili aday adaylığı için Kahramanmaraş'ta mevcut vekiller dışında 100 kişi başvurmuştu. Bunu da hatırlayalım.. ”¦. Gelelim Fatih Erkoç'un bu günkü basın toplantısına”¦ “AK Parti'nin kurulduğu günden bu yana millete hizmet yolunda önüne çıkarılan tüm engelleri büyük bir cesaret ve kararlılıkla aştığını” söyledi Erko甦 “Ülkemizdeki vesayeti yıkarak devrim niteliğinde siyasi reformlar gerçekleştirmiş, dün akşam da 23 Nisan resepsiyonunda buna bir yenisini ekleyerek ülkeyi normaleştirmiştir” dedi. Birlik ve beraberlikten bahsetti. Ahenkten söz etti. Kongrenin Başbakan'ın da katılımıyla 12 Şubat stadyumunda yapılacağını söyledi. Bir gazetecinin Ahmet Arıkan'ın adaylığıyla ilgili sorduğu soruya “Bu konuda bana gelen kesin bir bilgi yok, bu yüzden yorum yapmak istemiyorum” dedi. ”¦ Bu kongre çok önemli”¦ Zira yaklaşan yerel seçimlere bu yönetimle gidilecek. Büyük ihtimalle Mustafa Poyraz yeniden aday olmayacağına göre yeni bir aday belirlenecek. İşte il başkanlığı bu yüzden çok önemli”¦ Ne kadar önemli diye sorarsanız”¦ Duyumlarımız doğruysa eğer, Belediye Başkanı seçilmek kadar önemli”¦ Ne demek istediğimi anlayanlar anlamıştır”¦ Kongrenin hayırlara vesile olmasını diliyorum. Esen kalın..
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kamil 2012-05-05 10:27:53

Değerli dostlar,
hile ile iş yapan minnet ile can verir. son bir haftadır bu haberi takip ediyorum. bir başka internet sitesinde "il başkanı kim olur ?" anketi yapılıyordu. Sonuç % 60 Arıkan gözüküyordu. Yani birileri olayı manüpüle etme adına internet hilesi yaparak göz boyuyordu. Gerçekte ise oyların % 85-90 Erkoç aldı.
Güneş kardeşimin yorumuna gelince;
1999-2002 dönemini hatırlayalım.
Sadece kahramanmaraş açısından değil, Türkiye açısından olaya bakalım. Ülke sosyal krizin eşiğinden döndü. Şimdi Enflasyon tek haneli rakamlara düştü. kahramanmaraş ta 17 noktada toplu konut inşaatları devam ediyor. Bizim seçerek TBMM ye gönderdiğimiz Ramazanoğlu ve Mahir Ünal başbakanımızın danışmanıdır. Eğer ülke çapında bir iyileşme varsa bunda KMaraş MV payı vardır.
"Zade" lerden birisinin seçilmemiş olmasına sevindim.

Avatar
GÜNEŞ 2012-05-04 15:00:30

Hep diyoruz: Kahramanmaraş'ın 7 uyurları diye... evet Fatih bey de 8. uyuru oldu hep. Bakın Çılgın olarak hangi projeye mza atmış veya desteklemiş.

Avatar
Kamil 2012-05-01 23:26:07

Büyükşehir Kahramanmaraş sadece 7-8 aileden ibaret değildir. Bu memlekete kafa yoran sadece 3-5 aile değildir. Bu mantığa göre herkes oy kullanmasın. Köylü sayılan Erkoç ile Arıkan'ın, Sezal'ın, Şirikçi'nin, Dulkadiroğlu'nun oyu bir mi demek gerekir. Cemiyet hayatı nedir ? Biz cemiyette yaşamıyormuyuz ? Biz dağda mı yaşıyoruz ?
"Yani her sohbette minderleri vardır = her partide adamı vardır". Malum bazı Arıkanlar meHePe de, bazı Şirikçiler Saadet veya HaS partide.
"Sık sık bir araya gelirler olanın bitenin kritiğini yaparlar" Şuna pasta paylaşmak desene muhterem. NFK Şehir devlet hastanesinin civarındaki arsalar kimin tarafından kapatıldı. Niçin bu hastanenin Bölge hastanesi olma statüsü iptal oldu.
İl başkanlığı için adayım yok ama kendini ağırdan satan ailelere tavrım var.

Avatar
Kamil 2012-05-01 22:42:41

Yeter artık. "Arıkan" lara gerek yok. Fatih Arıkan dan yeni kurtulduk.
Mahmut Arıkan dan yeni sıyrıldık.

Avatar
mıllış 2012-05-01 02:22:55

Aslında aydın bey sormuş bu soruyu.Bence olmalı..Neden mi??Bu aileler cemiyet hayatını sürdüren bir kaç aileden biridir.Yani her sohbette minderleri vardır.Bundan dolayı kulis yapma alışkanlıkları vardır.Sık sık bir araya gelirler olanın bitenin kritiğini yaparlar.Maraşta kaç aile kaldı ki,memleketi için ankarada kulis yapıp şehrine hizmet edebilecek?Bu insanlar;uslup,tavır sahibi insanlar.İl başkanlığı için yeterli değilmi sizce???

Avatar
ademoğlu 2012-04-30 16:13:17

fatih bey devam etmelidir. başarılar

Avatar
sedat 2012-04-30 08:40:17

başkanı kim seciyor?delege
delegeyi kim yazıyor?başkan
başkanı kim sececek ?delege
başkan kimi delege yazar? kendi adamını
delege kimi başkan secer ?
???????????

Avatar
Osman KILUNÇ 2012-04-29 15:22:09

şüphesiz ahmet arıkan bey diyorum. erkoç buraya kazık çakmamalı.artık yeter. yenilik lazım taze kan lazım. ahmet arıkan beyefendi partiyle milleti kucaklaştıracak, sadece kendi akrabalarını değil, bütün maraş'ı kucaklayacaktır.

Avatar
mustafa 2012-04-28 16:00:25

fatih erkoç a başarılar dilerim

Avatar
nuri 2012-04-27 17:52:50

ahmet arıkan ben ce de il başkanımız olmalıdır. destekliyoruz

Avatar
Metin 2012-04-27 17:41:49

Parti başkanın görevi nedir onu bir tanımlasak daha iyi olur.Ben kısa bir tanımlama yapayım isterseniz.
Emeği çalışması gayreti ve yılların birikimi ile bir yeri hak eden kimseyi alıp hemen yerine kendi adamını yada hatırlı kimseleri yerleştirme sanatıdır.Bu böyle oldukca kimin seçildiğinin önemi yoktur.

Avatar
ak partili 2012-04-27 16:33:06

Fatih Erkoç partinin kapılarını tüm Kahramanmaraşlıya açmıştır. Halka tepeden bakan biri değil. Gayet mütevazı ve iyi niyetli. En azından herkesin sorunlarını dinliyor gücü yettiğince çözmeye çalışıyor. Teşkilata uyumlu bir şekilde çalışıyor. Ak partinin oyları Maraş ta çok iyi tabi ki bunun nedeni Tayyip Erdoğan. Ben bir ak partili olarak fatih Erkoç ve ekibini başarılı buluyorum. Bu uyumlu çalışma devam etmelidir.

Avatar
hasan arslan 2012-04-27 12:45:21

SN.kahramanmaraşlı dostlarım yorumlarda zadelerden bahsediyorsunuz.yeni zademiz sn. fatih erkoç beye destek veriyosunuz.sonradan görme zadeden memlekete fayda olmaz.adam tüm sulelesini partiye doldurmuş.akraba partisi yapmış ak partiyi.asabi,insanları kovan,teşkilatdan uzaklaştıran,makamının kapısını kapatan bir il başkanını tekrarmı seçeceksiniz sizlere herşey MÜTÜHAK FIRSAT BU FIRSAT.AHMET ARIKANI tanımam yüreğini kutluyorum.cesaretine saygı duyuyorum başarılar diliyorum .saygılarımla.

Avatar
RAMAZAN 2012-04-26 17:37:48

MEMLEKETİMİZ İÇİN NE HAYIRLI İSE O OLSUN YENİLİKTE BEREKET VARDIR. HERZAMAN

Avatar
ahmet 2012-04-26 17:07:38

ak parti maraş ta iyi gidiyor. parti içi bir sorun yok. ben fatih erkoç diyorum.

Avatar
şıh turanlı 2012-04-26 09:33:18

ahmet arıkan bey yeni başkanımızdır haydı hayırlı olsun..

askere gitmek için çürük raporu alan fatih erkoç beye de selamlar

Avatar
Aydın Bey 2012-04-25 23:40:47

Beyler Her kurumda bir ARIKAN mi olmalı diye bir soru sorsam acaba kim ne cevap verir???

Avatar
Burak 2012-04-25 20:22:57

ÇOK İL BAŞKANLARI ZADELER GÖRDÜK HAVASINDAN GEÇİLMEYEN FATİH ERKOÇ ADAM GİBİ ADAM İÇİ DIŞI BİR AFRA TAFRA YOK TAM BİR HALK ADAMI MÜTEVAZİ EFENDİ DAHA NE OLSUN DÜRÜST BİR ADAM.

Avatar
Gökhan 2012-04-25 18:30:33

Bana kalırsa farklı bir isim adaylığını koysun. Şu şartlarda seçim olursa da Fatih Erkoç Beyefendiye başarılar dilerim.

Avatar
Bekir N 2012-04-25 16:41:56

Ahmet Arıkan gerçekten iyi bir insan ve başarılı olmasını dilerim. Başbakan ın tek aday olsun diyeceğini sanmam,böyle bir iddiada bulunan bunu ispatlamakla yükümlüdür.

Avatar
altan ökkeş narlı 2012-04-25 15:06:36

Fatih ERKOÇ genç ,dinamik ,çalışkan ,sammi ve ufku açık bir insan kahramanmaraş'ı oy itibariyle zirveye taşımış biri kendisini ve ekibini tebrik ediyorum allah yardımcısı olsun adaylığı ise şehrimize hayırlı olsun

Avatar
ak partili 2012-04-25 13:51:07

kazanan ak parti olsun dileğiyle, fatih erkoç a başarılar

Avatar
hacı osman 2012-04-25 13:04:16

fatih erkoç çalışkan dürüst genç ve dinamik biri. şu ana kadar il başkanlığını iyi götürüyor. Allah yardımcısı olsun

Avatar
ismail yüce 2012-04-25 09:55:36

Fatih bey girdiği seçimlerde hep başarılı olmuşturparti içi yerel genel bunlar tesadüf olamaz ben şahsen saygı duyuyorum sizde duyun...

Avatar
Ramazan KÖKCÜ 2012-04-25 09:10:14

Sevgili Kardeşim Ahmet ARIKAN Önemli olan Milletimize hizmettir inşallah hakkınızda hayırlısı olur

Avatar
m.burak 2012-04-25 09:01:52

Başbakan dahi bu son seçimim olacak dedi ama şuandaki il başkanı tekrar aday olacakmış.yeter artık.mutlaka değişmeli.herkim olursa olsun değişmeli.Başbakana saygılar.

Avatar
vatandaş 2012-04-25 08:51:47

bu bir bayrak yarışıdır ve koltuk sevdalısı olmaya gerek yok
bu 2000 yılına kadar koltuk sevdalılarının yüzünden hep zarar gördü... şimdi koltuğu paşalar gibi devretmenin vakti gedide çattıda.. Ahmet Arıkan akp il başkanlığına vizyon katacak kapasitede başarılar.

Avatar
Ömer 2012-04-25 08:49:43

Fatih Erkoç Ak Parti için büyük bir şanstır. Kahramanmaraş zadelerden tam da kurtulmuşken yeni bir zade ile yola devam edemeyiz. Fatih Erkoç partiye bağlı, mütevazi, adam gibi bir adamdır. Fatih Erkoç bu seçimi kesinlikle kazanacaktır. Yolun açık olsun Fatih Başkan...

Avatar
ali 2012-04-25 08:44:13

fatih erkoç halkla karışamamış bir insandır. iyi bir insan olabilir ama iyi bir insan olmak iyi bir il başkanı olmayı sağlamıyor.

Avatar
yavuz 2012-04-25 08:00:01

ben fatih erkoçun maraş için bir etkili bir insan olamıyacagını düşünen biriyim caddeye çıksa beni tanıyormusunuz dese sadece pastaneler veya partiden menfatı olanlar tanır hak milletindir

Avatar
yaşar şekkeli/ EDİRNE 2012-04-25 06:25:30

ben ta türkiyenin bir uç noktasından edirneden sevgiler selamlar gönderiyorum bütün edelere yaklaşan il başkanlığı seçimi için tercihte bulunursak memleket sevdalısı olarak daha önceki seçimleri düşünmek lazım taze kanlara ihtiyacımız var bence şimdiki başkan ne yaptı bu memlekete acaba tekrar ne yapabilir. diye iyice bir düşünmek lazım tabi taze kanlara ihtiyacımız vardır, ufku geniş olan insanlara ihtiyacımız var, memleketimize ne gibi cevap verebilir diye iyi bir düşünmek lazım daha iyi iş yapacak insanlara ihtiyacımız var .K.maraşımıza şimdiden hayırlı olsun dileğiyle EDİRNE den sevgiler selamlar gönderiyorum EDELERE.....

Avatar
HALİMEEE 2012-04-25 01:21:53

ÇAGDAS VE YENİLİKCİ Bİ PARTİNİN TARAFTARIOLARAK TEK ADAYLI DEGİL COK ADAYLI SECIM OLSUN.YENİ YÜZLEREDE ŞANS VERİLSİN AHMET BEYEDE BAŞKANLIK YARISINDA BASARILAR DİLERİM.

Avatar
savaşökkeş efendi 2012-04-24 23:08:32

Hayırlı Uğurlu olsunSn Ahmet Arıkan çok değerli,heyecanlı,hizmet sevdalısı Vizyonu ve Misyonu olan bir insandır.Kendisini sürekli geliştiren hizmette gerçekten marka olmuş bir isimdir.Kahramanmaraş'a sayısız hizmetlerde bulunmuştur.Ak parti İl başkanlığı onunla en parlak dönemini yaşayacağına inanıyorum ve şehrimiz adına çok doğru bir karar verileceğine inanıyorum allahın izni ile bu seçimdende birincilikle çıkacağını düşünüyorum hayırlı uğurlu olsun...
saygılarımla

Avatar
ak partili 2012-04-24 22:10:32

fatih beye başarılar dileriz

Avatar
hasan ceylan 2012-04-24 22:00:51

ben şunu anlayamıyorum,parti başkanlığı seçimi olacak başbakan tek aday olsun dedi diye bir söylenti çıkıyor piyasaya,niye ya bu ülkede demokrasi yok mu başka kims aday olamaz mı,hem olursa ne olur demokrasik bir süreçtir bu biri kazanır diğeri kaybeder,kaybeden kazananın elini sıkar ve olay biter,yani f.e çok başarılı bir başkanlık yapmadı bazı şeyleride konuşmak gerek,ak partiye oy veren insanlardan biri olarak biraz daha geniş ve ileriyi düşünen partinin başına geçmeli diyorum,ne kadar fazla aday o kadar özgürlükçü demokrasi diyorum ve başarılar diliyorum tüm adaylara

Avatar
mehmet 2012-04-24 21:51:35

Sayin ediyor Bey;basin toplantisi yaptik diyorsunuz,tamam,sormadiniz mi Fatih Bey`e sizin Akparti oylarina katkiniz ne kadar?
ben cevap vereyim %0,01.

bunlar hep Basbakanin pastasindan nasiplenen kisiler.

Avatar
cvz 046 2012-04-24 21:40:10

kahraman maraş bir çok şeye hasret onun için hizmete yeniliklere yeni oluşumlara birlikteliğe ve kendini anlatacak derdini söyleyecek kendini dinleyip çözüm üretecek birilerini arıyor kısacası ilgili il başkanını arıyor işte onun için AHMET ARIKAN diyor k maraş için mükemmel bir şahsiyet

Avatar
mehmet 2012-04-24 21:16:44

Ahmet Arıkan tanıyanlar bilir memleket sevdalısı hizmet adamı biridir eğer başkan olursa ki olacağını tahmin ediyorum bu işin
altından kalkabilecek kapasitete biridir.Adaylara başarılar

Avatar
savaş 2012-04-24 20:43:00

Ahmet Arıkan bu işi dört dörtlük yapabilecek kapasitede memleket sevdalısı hizmet adamı allahın izniylede yeni başkan Ahmet arıkan olacağı kanaatindeyim adaylara başarılar

Avatar
maraşlı 2012-04-24 20:38:38

akp de aday bollugu oluyor. ama lider saltanatı olan tek parti. demokrasimi. hadi sandıkga gidin iki başkan adayı kazananı alkışlayalım demokrasi gelmiş akp ye diyelim başbakan aradı sen cekil dedi sen bşk sın bu demokrasi degil. degerli delegelerin kullanacagı tercihe saygı duymak cok büyük erdemlilikdir bakalım erdemlilik gelmşmi akp ye yine sen cekildiye sen başkansın diye lider sultasımı görecegiz bence iki adayla akp renklenir demokrasi güzelleşir fatih bşk ve ahmet bşk başarılar maraşa engüzel hizmeti edecek olana allah nasip etsin saygılar maraşın deli dumrulu

Avatar
Fatih Duzman 2012-04-24 20:23:59

neden tek aday tek kişi olsun demokraside fikirler vardır ve bu
fikirlere sahip insanlar el elden
üstündür yeni bir kan ve heyecanla
Kahramanmaraşımız daha güzel noktalara gelebilir.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126