Ak Partili Doğan: Bu seçimde daha üst sıralarda yer alacağıma inanıyorum

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Avni Doğan, haziran ayında yapılması planlanan Milletvekili Genel Seçimleri ile ilgili olarak, ''Bu seçimde, geçen döneme göre daha üst sıralarda yer alacağıma inanıyorum'' dedi.

Ak Partili Doğan: Bu seçimde daha üst sıralarda yer alacağıma inanıyorum

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Avni Doğan, haziran ayında yapılması planlanan Milletvekili Genel Seçimleri ile ilgili olarak, ''Bu seçimde, geçen döneme göre daha üst sıralarda yer alacağıma inanıyorum'' dedi.

20 Ocak 2011 Perşembe 22:43
Ak Partili Doğan: Bu seçimde daha üst sıralarda yer alacağıma inanıyorum
AK Parti Elbistan İlçe Başkanlığı'nı ziyaret eden milletvekili Doğan, partisinden birçok aday adayı çıktığını ve aday adayı sayısının fazlalığının onur verici olduğunu dile getirdi. Elbistan ve Kahramanmaraş ile sınırlı bir politikacı olmadığını kaydeden Doğan, ''Partimizden birçok aday adayı var, hepsine hayırlı olsun. Hiçbirinin aday adaylığına itirazımız yok. Arkadaşlarımızın hepsi buna layık. AK Parti'den aday olmak bir onurdur, bir cesarettir. Artık bizim politikacılığımız Elbistan'la Maraş'la sınırlı değil. Türkiye genelinde politika yapan bir insanım'' diye konuştu. Türkiye'nin genel siyaseti üzerine konuştuğunu ancak CHP'nin bunu üstlenerek savunmaya geçtiğini belirten Doğan, şunları kaydetti: ''Ben, Türkiye'nin genel siyaseti üzerinde konuştum. Türkiye'de bir senaryo olduğunu söyledim. CHP bunu üstlendi, bana saldırdı, ben de onlara cevap verdim. Siyasetçiler konuşur, siyasetçiler doğruyu konuşuyorsa bunun bir anlamı vardır. Ama siyasetçiler hem doğruyu konuşuyor, hem de 'efendim bu kendini gündeme taşımak için konuşuyor' diyorlarsa, bu onların bileceği iş. Söyleyenler açısından yanlış bir şey. Ben doğru söyledim. Benim sözlerim AK Parti tarafından da desteklendi, arkasında duruldu.''
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
derya 2011-02-05 12:30:46

koltuk sevdası için deill memleket için yarısalımmm memleketimizde daha bitane alışveriş merkezi bile yok

Avatar
can ökkeş 2011-01-25 11:17:11

HER CANLI KIŞ UYKUSUNDAN UYANIYOR. KMARAŞ HALKI 22 YILDAN BERİ HALA UYKUDA.

Avatar
yeterrrrr 2011-01-25 10:41:55

cekılınde genclere yol acılsın tıkamıssınız yolları 7 uyurlar misali acılında ayak seslerımız ınletsın memleketı

Avatar
neyzen 2011-01-23 17:54:14

4 dönem Avni bey seçildigine göre herhalde çok sevilen biri olsa gerek madem bu kadar seviliyorsun Bagımsız aday olun da boyunuzu ölçelim . Her dönem başbakanımızın hatırına gittiginiz için maraşa bir çöp bile dikmediniz.

Avatar
ede46 2011-01-22 15:48:24

22 YILDAN BERİ BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDİYOR KRAVATINI KOYSA YİNE KAZANIR

Avatar
Hacı Duran Göl 2011-01-21 22:44:14

Tam 18 yıldır Elbistanın dolayısı ile K.Maraşın kaderi Avni Doğanı Milletvekili seçmek. Adam Elbistanda kim aday olsa sindirmek için saldırıyor. Haliyle insanlar geri adım atıyor. Meydan da Avni Doğana kalıyor.

Avatar
MEHMET YILDIRAN 2011-01-21 22:34:42

SAYIN VEKİLİM 4 DÖNEM VEKİLLİK YAPTINIZ. BU HER KULA NASİP OLMAZ. KENDİ RIZANIZLA ÇEKİLSENİZ DE MİLLET SİZE BRAVO DESE DAHA İYİ OLMAZ MI.AMA SİZDE O DÜŞÜNCE NEREDE. KAPIDAN KOVSALAR BACADAN GİRERSİNİZ. AMA BİZCE YETEERRRRRRR...

Avatar
esnaf 2011-01-21 22:05:26

çok iş yaptınız sayın vekilim en doğal hakkınız en üst seviyeleri istemek!!!!!saygılARLA

Avatar
oz46 2011-01-21 19:23:02

birazda gençlere bırakın, padişahlar bile bu kadar durmamıştır.

Avatar
osman yıldırım 2011-01-21 19:08:52

Ali Altun beyin yorumuna katılıyorum. Geçekten Avni Doğan Elbistanda çok oy kaybettirdi. Ben bunu bir Elbistanlı olarak iyi biliyorum. Aslında bu seçimde Ani Doğanın sponsorunun CHP milltvekili Durdu Özpolatın olması lazım. Aday olduğu anda AK Parti bir milletvekilliğini yine kaybedcek.

Avatar
Yunus Erelbistan 2011-01-21 18:15:16

Yorum yapanların çoğunluğu Avni Doğan'ı istemiyor daha doğrusu başarılı bulmuyor. Peki başarısızlar nasıl hep vekil oluyor. İşte cevabı: Partilerde "adaylık ve vekillik hepsi de bir kişiye bakıyor. O bir kişi de Parti Genel Başkanları." Bu nokta itibariyle başarı önem taşımıyor. Eğer Genel Başkan'ın gönlünü hoş tuttuysa aday olur mu olur. Ancak aday olmasına engel olunamaz da vekil olmasına engel olunabilir. Haydi var mısınız Kahramanmaraşlılar Avni Bey'i artık vekil göndermemeye.Elbistanlılar şair olur Avni Bey için şiir yazdım: "Yeter Avni Bey yeter. Yaptığın bir hizmeti göster. Milletin sırtından in artık. Millette takat biter. Çok hırslı olma. Günler geçer, hayat biter." Şair:Yunus Erelbistan

Avatar
K.MARAŞLI 2011-01-21 17:53:16

SEVĞİLİ METEHAN BEY BEN ŞUANDA DİYARBAKIRDA ÇALIŞIYORUM. SİZE KATILIYORUM,BDP NİN BURADA NELER YAPTIĞINI VE DİYARBAKIRIN NASIL DEVLETTEN HİZMET ALDIĞINI BEN ÇOK İYİ BİLİYORUM..AVNİ BEY LÜTFEN MİLLET VEKİLİ ADAYLIĞINDAN ÇEKİLİNDE BİZ SİZE MİLLET VEKİLLİĞİ KADAR MAAŞ VERELİM İNANKİ K.MARAŞA DAHA FAYDALI OLURSUNUZ......HIH HIH

Avatar
avni 2011-01-21 17:45:54

ELBİSTANLI HEMŞERİM İNŞALLAH İL OLURSUNUZ DA AVNİNİZİ ALIRSINIZ BİZDE BÖYLECE AVNİDEN KURTULURUZ.YOKSA BUNDAN KURTULACAĞIMIZ YOK, ELBİSTANNADA HAYIRLI OLSUN......

Avatar
ALİ ALTUN 2011-01-21 17:37:24

Avni Doğan geçen dönem aday olduğunda Elbistanda en az 10.000 Ak Parti Oy kaybetti. Tabi olan Sıtkı Beye oldu ve 350 oyla milletvekilliğini kaybetti. Acaba bu seçimde Avni Doğan aday olursa piyango hangi Ak Partili adaya vuracak.

Avatar
osman kara 2011-01-21 17:32:17

ADAM 4 DÖNEM OYLARIMIZLA MİLLETVEKİLLİĞİ YAPTI. ŞİMDİ 5. DÖNEMDE YAPACAĞIM DİYOR. 4 DÖNEM MEMLEKET İÇİN TEK ÇİVİ ÇAKMAYAN İNSAN KERAMETİ KENDİNDEN ZANNEDİP 5. DÖNEMİ DE İSTİYOR. ALLAH HEPİMİZİ KORUSUN.

Avatar
ahmet avcıoğlu 2011-01-21 17:23:39

Yeter arkadaş Allahaşkına yeter. Bu memlekette emeklilik denen bir kurum var. Herhalde sizin bu kurumdan haberiniz yok. Allah aşkına emekli olun hem siz hem biz kurtulalım.

Avatar
ibrahim 2011-01-21 16:33:10

Bakıyorum Avni Doğanın rakiplerinin adamları iyi çalışıyor biz arkandayız hemşerim

Avatar
yine 2011-01-21 16:11:08

EYVAH! EYVAH! YANDI KAHRAMANMARAŞLIM.........
SAYIN BAŞBAKANIM LÜTFEN BU HALKIN SESİNİ SİZ DUYUN.
E Y V A H ! E Y V A H! AVNİİİİİ GELİYOR.

Avatar
metehan kalaycı 2011-01-21 15:32:43

adam üst sıralara geleceğini düşünüyor meclise gönderilen büyük başların hangisi işe yaradı ne maraştan bakan çıktı nede maraşa bakan.
verilen vaadlerin hepsi havada kaldı müftülük meydanında ...
sadece kaldırım ( sosyal fiziksel alt yapı sağlık üniversite ) buralarda hiçbir gelişme yok 8 yıldır bitecek kayseri yolu bu adamlara oy verirsek daha çok binerler üstümüze ne var sanki urfa gibi bir tokatta biz atsak akp ye görün bakın 1 senede neler değişecek pişkin pişkin sizin bakanınız benim diyen zaat neler aktaracak buraya gökten hizmet yağar şunu bilinki BDP ye oy versek şuankinden daha fazla hizmet alırız aksini iddia eden diyarbakıra gitsin baksın maraşla kıyaslasın... yazık hemşerilerim içim gidiyor uyanalım bu memleket bizim kalesi olarak görmesin başbakan burayı

Avatar
ali 2011-01-21 14:49:35

sayın avni doğan yahu maraş için yaptığınız bir hizmet sözleyin de bizde bilelim. yüzümüz kızarsın, utanalım.
yusuf kardeş aşağıda yazmış yazılması gereknleri zaten.

Avatar
ömer46 2011-01-21 14:49:29

Konusuyor herkes ama siz göründe bakın aday olsun tekrar meclise giriyor mu girmiyor mu artık su derecede ceket assa harbıden ceket secilir...SN:AVNİ DOGANDA tekrar vekil olur..
:)))))))

Avatar
MUSA 2011-01-21 10:15:27

Kardeşim adam buldozer gibi rakip gördüğü adayı anında harcıyor.DUY SESİMİZİ SAYIN BAŞBAKAN AVNİ DOĞAN bizim kaderimiz mi?Bizler senin için oy veriyoruz bu şahıs milletvekili oluyor. Eğer bu sefer aday olursa AKP ye oy vermeyeceğim..

Avatar
cey/cey 2011-01-21 09:10:36

arkaşaş herşeyi özetlemiş tek tek anlatmaya kalkarsan laf yetmez zaten, ha onların boş zamanları çok o ayrı bişey gidin çevre illeri bi gezin ondan sonrasına siz karar verin bi katkınız olmuşmu k.maraş ve k.maraşlıya

Avatar
KÜRŞAT 2011-01-21 09:03:25

Sayın vekilim, yaptıkalarınız (!) yapacaklarınızın (!) teminatı onun için terfi (!) istiyorsunuz herhalde
Ah Aziz Nesin utandırdın bizi

Avatar
BEYAZID 2011-01-21 08:46:24

Sayın Doğan bu zamana kadar maraş için ne yaptınız.Çok merak ediyorum.Sözün nereye vardığını bilmeden konuşup durdunuz.İcraat yok bişey yok gerçekten bilinçli bir maraşlı bu seçimlerde bunlara oy vermez.Bu zamana kadar verdik de ne oldu ne katkısı oldu maraşımıza.

Avatar
murat 2011-01-21 08:45:51

sen aday ol da ben de oy vereyim(!)

Avatar
ASLI 2011-01-21 08:13:27

Ya yinemi sen bi sus artık ya sürekli boş boş konuşuyosun.Bide kendini üst sıralarda hayal ediyo hahaha ne komik...Yasenin emeklilik yaşın gelmiş geçmiş emekli ol artık Maraşa bir faydanda yok zaten.İnşallah o hayal ettiğin listeye hiç giremezsin!!!Bide üst sıralarda olmayı bekliyomuş lafa bak ne faydan olduki şimdiye kadar vekil olarak????

Avatar
ALİ 2011-01-21 08:10:20

NE YAPTIN BU MEMLEKETE?

Avatar
yusuf 2011-01-21 03:04:17

HAYRET!!! demek sizde milletvekilisiniz ha vay be haberimiz hic yok .hayalet oldugunuzu zannetmistim ama bugun ogrendim !!! hayret acaba hangi maras hzimetine imza attiniz cok merak ettim tabiki akp de olm ak gurur ve onur verici ama malesef kmaras vekilleri degil.kayseri.gantep.adiyaman.onlara bakinda az vekillik ogrenin.memlekete hic faydaniz yok hayret kendinizede hayriniz yok ya neyse .insallah tayyib bey sizi hepinizi dagistirir insallah

Avatar