Bakan Yıldırım Kahramanmaraş'a geliyor

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın, ”˜Ulaştırma Çalıştayına' katılmak üzere 11 Kasım Cuma günü Kahramanmaraş'a geleceği bildirildi.

Bakan Yıldırım Kahramanmaraş'a geliyor

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın, ”˜Ulaştırma Çalıştayına' katılmak üzere 11 Kasım Cuma günü Kahramanmaraş'a geleceği bildirildi.

10 Kasım 2011 Perşembe 08:09
Bakan Yıldırım Kahramanmaraş'a geliyor

AK Parti İl Başkanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, Bakan Yıldırım'ın yollarda yapacağı incelemenin ardından Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi'ndeki çalıştay toplantısına katılacağı belirtildi. Bakan Yıldırım, basına kapalı olarak gerçekleştirilecek toplantının ardından valilik, belediye ve AK Parti İl Başkanlığı'na ziyarette bulunacak. Bakan Yıldırım, aynı gün kentten ayrılacak.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Yıldırımın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
var 2011-11-11 12:26:14

arabayı kendi kullanırsa anlar yolların ne kadar bozuk olduğunu. bi kaç çukura düşer. poyrazın kulağını çeker.

Avatar
anti akp li 2011-11-11 11:08:00

eyyy....akp'liler göksun yolunu şu bakana izah edin artık....9 yıl oldu deyin,kayseri il sınırına geçince yollar çift yol deyin bakana,maraş sınırına geçince yollar tek yol deyin bakana...bakana bu soruları sorun eyyy akp liler!
bakanı yidirip içirip gaz verip göndermeyin biraz da vatandaşın derdini izah edin eyyy akp liler....
antep yolundan bahsedinn eyyy akp liler!!!!

Avatar
ahmet hüdai ULUTÜRK 2011-11-11 09:40:41

Sayın bakanın Maraşa gelmeye yüzü mü var ki geliyormuş.Hangi hizmeti yakından görecekmiş,Göksun yolunu bitirdiler tüneller hizmete girdi,hızlı trneimiz inşallah 2500 yılında himete açılacak.Yazıklar olsun,bir akpli olarak verdiğim oy bu bakana haram olsun

Avatar
MURAT YURURUDRMAZ 2011-11-11 07:50:09

sayın bakan memlekete geliyor'muş..? iyi hoşgelmiş.. sefa getirmiş.. maraş vilayetinin göksun yolu muammasını bitirmeye geliyordur inşallah..; en son TEKİR-GÖKSUN ARASININ İHALESİNİN VERİLDİĞİLİ,MAK inşaat ne zaman işe başlayacak acaba..? ama limak inşaatın , aldığı işi taşeronlara'da vereceği duyumları var!! bunlardan İLCİ İNŞAATIN ADI GEÇMEKTE.. AYrıca KAYYIMLAR PETROL İLE ANDIRIN YOL AYRIMI ARASI YAPILMASI DÜŞÜNÜLENM güzergahın'da olur'unu vwerebilecek'mi sayın bakan acaba..? merak ediyorum.. malum kürtül istikametinden geçen yolu kısaltan bu güzergah 11km olacağı ve 4 tane büyük köprü yapılacağı duyumları olduğuna göre.... herhalde burasının'da olurunu verecektir sayın bakan......... eeeeee bu kadar beceriksizlerin olduğu bir yerde KİMSE AMA HİÇ KİMSE BAKAN OLUR VERSİN..! ÖYLE İŞE BAŞLAYALIM DENİYOR'SA.....
ŞLTE MEMELEKTİN YILLARDIR MÜZMİNLEŞEN SORUNLARININ ALTINDA YATAN GERÇEK BU OLSA GEREK.......!!!!!!
selamlar..

Avatar
KÜRŞAT46 2011-11-10 23:15:58

Yani bakıp gidecek. Çözüm başka bahara seçim zamanı vaat olacak. Tıpkı ilimizin büyük şehir olacağı gibi
Bölge araştırma hastanesi gibi
...

Avatar
faruk 2011-11-10 22:14:29

GÖKSUN YOLUNU YAPTIRIN YETER...9 YILLIK AKP İKTİDARI 90 KM Yİ YAPTIRAMADI...BAKANA GÖKSUN YOLUNU HATIRLATIN EY AKP LİLER....

Avatar
hacı 2011-11-10 21:18:18

sayın bakanım kayseri göksun arası biten ve maraş sınırına girdiğimizde tek şerite düşen yolumuzun bitmesini istiyoruz toplantılardaki her konuşmamızda hükümete her defasında oy verdigimiz için hizmet gelmediğini söyleyenlerden ve onlara laf yetiştirmekten bıktık gerçi biz maraşlıyız lafın okuluna gittik bizi mahkeme etmeden asarlarsa asarlar yoksa mahkemede her halükarda kazanırız yine de allah aşkına rasulullah hatrına şu yolu bitirin ehli gafleteehli muhalefete karşı bizi mahcup etmeyin

Avatar
KAHRAMAN KENT 2011-11-10 19:39:06

bakan gelir hoş gelir ley ley lümü lümü ley memeleketin en düzgün yolunda gezer akşam evine gider biz çukurlardan kaçmak için ileri sürüş tekniklerini yapmaya çalışırız sayın başkan da mercedes benz e 320 cdi bindiği sürece çukurda görmez başka birşey de

Avatar
kerim 2011-11-10 12:15:03

geldi,baktı,gittii,..
oldu bittii, pufff :))

Avatar
MD 2011-11-10 10:06:22