Başbakan Erdoğan: Kahramanmaraş'a yüksek hızlı tren gelecek

Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Erdoğan Kahramanmaraş'ta yaptığı konuşmada hızlı trenin Kahramanmaraş'tan geçeceğini söyledi.

Başbakan Erdoğan: Kahramanmaraş'a yüksek hızlı tren gelecek

Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Erdoğan Kahramanmaraş'ta yaptığı konuşmada hızlı trenin Kahramanmaraş'tan geçeceğini söyledi.

01 Ağustos 2014 Cuma 17:36
Başbakan Erdoğan: Kahramanmaraş'a yüksek hızlı tren gelecek
Başbakan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan cumhurbaşkanlığı seçimleri için geldiği Kahramanmaraş'ta müjdeyi verdi. 

Erdoğan şöyle dedi:

Hızlı trene Kahramanmaraş'ı da ekliyoruz. Bu yıl sonunda proje bitecek. İstanbul - Maraş yüksek hızlı trene kavuşacak.

TAKİPÇİSİYİZ....

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet e 2014-10-07 19:21:46

narlıdan bir bağlantı yaparlar maraşı kale alanmı var

Avatar
aslan 2014-08-04 16:47:57

Bir kez oy verme o zaman YHT geldiğini görürsünüz.ama bir kez.

Avatar
bos ver yht yi 2014-08-04 16:43:29

Göksun yolunu bitirin göksun yolunu..13 yıl oldu 90 km yi bitiremediniz.vatandasi kandirmayin.

Avatar
K.Maraşlı Olmaktan Utanıyorum 2014-08-04 10:06:34

arkadaşlar önce maraş büyük şehir belediye oldu ama insanları halen cahil. önce adam akıllı otobüslere binsinler nerde ineceklerini bilsinler.sonra hızlı tren lafını yapın. yıllardır beri büyük şehir belediyeleri var hangi birine hızlı tren var. maraş bu yıl büyük şehir olunca hemen herşey olacak diyorsunuz. zamanla herşey bianda hiç bişi olmaz cahil insanlar kafanıza koyun bunu. önce insanlar büyüsün sonra şehir.

Avatar
heyt 2014-08-03 17:10:55

nereye gülüyoruz :)

Avatar
ÖKKEŞ 2014-08-03 16:00:06

...basar.YHT e geri dönecek olursak. bir araştırın bakalım İzmir de Aliağa ile Cuma ovası arasında çalışan modern banliyo treni (ki mükkemmel bir yatırım ve hizmettir.) Alsancak istasyonuna nasıl girip çıkıyor. Cenabı Allah aşkına gözünüzü açın. Akif devrinde halkı Millet-i merhûme diye tanımlıyor. Acaba K.Maraşlıları nasıl tanımlamak lazım. Ey K.Maraşlı yazık ettin Maraş'a . Yinede ecdadının hatırına Allah c.c. hakkında hayırlısını versin.

Avatar
ÖKKEŞ 2014-08-03 15:51:48

YHT K.Maraş'a bağlanacak deniliyor. Peki ey Maraş'lı hiç mi kafan basmıyor. Tren 200- 250 km ortalama hızla giderken yavaşlayacak ve K.Maraş'taki istasyona girecek ve geldiği güzergahtan yeniden ana hatta bağlanacak ve bunu her seferi için yapacak öylemi ? sende buna inanıyorsun. ''İnsanlar layık oldukları şekilde yönetilir'' diyor Hz.Peygamber a.s. sen layıksın G.Antepten minübülerle şehrine gelmeye. Komşu illere hastaneye gitmeye en olmadık şantiyelere çalışmaya gitmeye. Yanıbaşındaki şehir 5 inci Organizeyi açarken sen 1 inciyi daha açamadın. Doğudaki iller bile gelişmişlikte sana beş ....

Avatar
mustafa 2014-08-03 13:59:57

kadir inanır sana gercekten inanıyor yüzde ellinin başbakanı ama maraşın kendine gelenleri artık yemiyor bu lafları...

Avatar
mustafa 2014-08-02 21:40:40

hep bir vaat hep boş laf uyu maraşlım sen ölüm uykunda rahat uyu...

Avatar
46 2014-08-02 16:26:31

Kahramanmaraş'ın neresinden geçecek peki onu söyle sen RTE boş laf bunlar Kahramanmaraş halkına gazı verdi yine ( gerçi bizim bakanımız RTE ) gelip iki atıp tutuyor milletin de ağzı ayrılıyor .Allah bilir hangi ilçenin yanından geçip gidicek

Avatar
emrah 2014-08-02 09:53:27

geçen severde geliyordu noldu gaziantep demı adana damı ne son bulmustu bunlar anca bos laflar

Avatar
Halis KULYU 2014-08-02 09:25:46

O tren Maraş'a uğramaz.En fazla Türkoğlu'ndan geçer.Bu böyle biline.

Avatar
iyi uykular 2014-08-02 08:59:20

halen milletimiz anlamıyor k.maraştan geçmeyecek.bağlantı yoluyla k.maraşa bağlanacak.yani zamanında otobanı kaptırdığımız gibi şimdide treni kaptırıyoruz.otobanı nasıl kullanmıyorsak trenide kullanamıyacağız

Avatar
ali sezer 2014-08-02 08:25:08

Önce yollarımız yapılsın gerisi kolay

Avatar
HAKAN 2014-08-02 08:21:09

bu yorumu yazan arkadaşı gerçekten kınıyorum mhp mi olsun chp mi yoksa kim söylesene bun ülkeyi satar rahat uyuyorsak akp den dolayı savaş yoksa akp den dolayı şehit vermiyorum eskisi gibi neden akp var diye anla kafayı çalıştır bence

Avatar
Belde 2014-08-02 04:52:41

Nurdağının yeni bir beldesi oldu hayırlı olsun.Tabi ya beldeden tren geçermi beldedekiler ilçeye gider trene binmeye yazıklar olsun be... Geç kalmayalım da anahattan gelen hızlı tren yolcuları bizi beklemesin.

Avatar
Pehpeh 2014-08-02 01:54:04

Yedim, yedin, yedi, yedik yediniz, yediler... :)

Avatar
uyuyuuunn 2014-08-02 01:41:12

Lütfen bana bir yetkili şehir hastanesi ve tıp fakültesi için bugüne kadar harcanan parayı ve harcanan bu kadar paradan sonra emniyetteki patlamada neden bir kişinin bile bizim hastanelerimizde tedavi edilemediğini açıklayabilirmi? hizmetmiş peeh :)

Avatar
hakan bekmez 2014-08-02 00:12:01

İstanbul kuzey demek Kahramanmaraş güney demektir bu unutulmasın yeter

Avatar
hakan bekmez 2014-08-02 00:10:13

bana hızlı tren yetmez ben hızlı tren getireceğim diyen Sayın Erdoğan'ın Kahramanmaraş'tan çıkmamasını ve bizim evladımız, abimiz olduğunu ilan etmesini istiyorum...!

Avatar
misafir 2014-08-01 20:31:11

Yalan haber nickli kullanıcı sözlerine dikkat et ne demek geri zekalı? Yorum yaparsın ama insanlara hakaret edemezsin şu Türkiyede iki kişinin birinin oyunu almış bir Başbakan var ve bir söz verdiyse sözünde durur ve sizde göreceksiniz bunu!

Avatar
zzzttttt 2014-08-01 20:27:18

bölge hastanesine kavuştu, bakanlarımız da var. göksun yolu bitti, kentsel dönüşüm tamamlandı şimdi sıra hızlı trende öle mii?? herkse iyi geceler. bütün bunlar olmazken bu habere inan G.zekalı sana duble iyi geceler..

Avatar
ahmet erser 2014-08-01 20:07:27

Ihsanoglunu iko genel sekreterligine oneren de akp Dışişleri Bakanlığı degil miydi

Avatar
Yalan Haber 2014-08-01 19:26:49

bu habere inanan g.zekalılar var. Maraş yine kandırılıyor.

Avatar
cok komik 2014-08-01 19:10:29

Wuuhuuuu buna. İnandınız simdi dimi hızlı trenmiş!!!!

Avatar
ahmet 2014-08-01 19:01:52

sallıyor gene

Avatar
yüksel kaş 2014-08-01 18:49:24

you tube girelim...savcı sayan israil...yazalım..neden çatı aday izleyelim..syg.

Avatar
Osman Yılmaz 2014-08-01 18:09:14

Kahramanmaraş'a mı gelecek yoksa Narlıya mı? Bekleyip göreceğiz.

Avatar
Astek 2014-08-01 17:57:55

12 yıl önce seçilirken de aynısını söylüyordu K.maraş'a ilk duple yol K.maraş'tan başlanacaktı. Hayırlı uğurlu olsun K.maraşımıza

Avatar
kim yon döck 2014-08-01 17:51:25

yav he he

Avatar
kim yon chu 2014-08-01 17:50:34

nennide maraşımm nennnnnnnnnnni

Avatar
kim yon koy 2014-08-01 17:49:34

bu millet her şeyi unutur.. bunlarda balık hafızası var... akp maraşa ne kattı bu zamana kadar... bir tane hastane yaptı o da antepe.... bir kayseri yolu 15 senedir bitmek bilmedi ....uyuyun ey halkım sabah daha çoooook var

Avatar
ali baba 2014-08-01 17:48:45

hahah sadece gülüyorum hani narlıdan bağlanacakdı şimdi nurhak oldu bidaki geldiğinde bitlisden demezse şaşırmam ey memleketlim uyanın artık uyanın yazıkdır günahdır çocuklarınızın geleceklerini mafvetmeyin çatı adaya laf atıyo sen daha ne mutlu turkıum bıle dıyemıyosun milliyetçilik vurgusu yapıyor okadar özelleştırme yaptınız onlar noluyor yazık uyanın artık uyanın.

Avatar
ALi 2014-08-01 17:47:22

Ben Kahramanmaraş ta ki hizmetlerin takipçisiyim ne demek sizin vekilleriniz beş para etmez, onlar iş bilmez başka bir anlam çıkaran varsa söylesin.

Avatar
öfkeli ve maraşlı 2014-08-01 17:46:40

bunada inanan çıkarsa yuh artık ne diyeyim... bu millet her şeye müstehak

Avatar