Başkan Erkoç: Marka şehir olma yolunda ilerliyoruz!

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç yapımı devam eden, 55 metre genişliğindeki bulvarda incelemelerde bulunarak marka şehir olma yolunda emin adımlarla ilerlediklerini söyledi.

Başkan Erkoç: Marka şehir olma yolunda ilerliyoruz!

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç yapımı devam eden, 55 metre genişliğindeki bulvarda incelemelerde bulunarak marka şehir olma yolunda emin adımlarla ilerlediklerini söyledi.

Kuzey Çevre Yolu’nu Doğukent’e ve sanayi sitesi üzerinden Havaalanı Kavşağına bağlayacak olan 55 metre genişliğindeki yeni bulvarda teknik ekiple birlikte incelemelerde bulunan Başkan Erkoç, Kahramanmaraş’ı marka şehir yapma yolunda emin adımlarla ilerlediklerini söyledi.

Dulkadiroğlu İlçesi sınırları içerisinde kalan, Kuzey Çevre Yolu’nu Havaalanı Kavşağına bağlayacak 55 metre genişliğindeki bulvarın standartı yüksek bir yol olacağına işaret eden Başkan Erkoç yaptığı açıklamada: “Burası şehrimize yeni bir giriş oluşturacak, yeni bir hava katacak. Marka Şehir yolunda Kahramanmaraş’ımız için en önemli bulvarlardan bir tanesi burası. Burası hem Kuzey Çevre Yolumuza bağlantı yolu olacak hem de şehir içine yeni bir bağlantı bulvarı olacak. Ayrıca bu bulvarımızın etrafında ticari akslar olacak. İnsanlar burada alışveriş merkezleri kurabilecekler. Kahramanmaraş’ın yeni bir yüzü olacak bu bulvar. Yani bu geniş bulvarlar büyükşehir olma yolunda, marka şehirler olma yolunda Kahramanmaraş’a çok büyük bir avantaj sağlayacak. Kahramanmaraş’a hayırlı uğurlu olsun diyoruz ve bu yolları yapmaya devam ediyoruz” dedi.

Yapımına başlanan yeni bulvar 55 metre genişliğinde olacak. Mado Kavşağı’ndan başlayıp Sanayi istikametinden Kuzey Çevre Yoluna bağlanacak olan yol 4 gidiş 4 geliş olmak üzere 8 şeritli standardı yüksek bir bulvar olacak. Kenarlarında 5’şer metre kaldırım olacak olan bulvarın orta yerinden DSİ Sulama Kanalı geçecek.

YORUM EKLE
YORUMLAR
Memoş
Memoş - 5 ay Önce

Hadi ordan! Çevreye duyarlı olmayan, planlı şehircilik anlayışından uzak, derme çatma çözümlerle çözüm ürettiğini zanneden, vizyonu düşük, beton sevdalısı, insan odaklı olmayan bir başkandan marka şehir olacak projeler çıkmaz ve çıkmıyor da... Yaptığınız marka(!) otopark sel altında kaldı içinde 380 adet araç çamur içinde hurdaya ayrıldı. Bir tane basın mensubu korkudan yazamadı. Kuzey ormanları yol uğruna beton uğruna yok edildi bir tane cesur yazar yazamadı!.. Marka şehirmiş. Tarikatlaşmış, yobaz, duyarsız, taşıt öncelikli trafiği olan, nüfusunun üçte biri kalitesiz kalifiyesiz Suriyeli olan bir şehirden marka olur mu?

Mahmut
Mahmut @Memoş - 5 ay Önce

Diline sağlık ede bunlardan bi şey olmaz

Kazım Koyuncu
Kazım Koyuncu - 5 ay Önce

Sizin markada kasdiniz nedir.Once onu aciklayin

Maraşlıgil
Maraşlıgil - 5 ay Önce

SAYIN ERKOÇ ABDULHAMİTHAN MAH.VE PINARBAŞI MAH.YENİ YAPILAN BİNALAR YAPILAR DAHA GÜZEL OLAMAZMI,KARS'LI BİR TANIDIĞIM HEP KARSIN MİMARİSİNDEN BAHSEDERDİ RUSLAR TARAFINDAN ASIRLAR ÖNCE PLANLANMIŞ CADDELERİN BİR UCUNDAN DİĞER UCUNA İP ÇEKİLMİŞ GİBİYMİŞ BİZİM MİMARLARA YADA MÜHENDİSLERE RUSLAR O ZAMAN İŞ VERİRMİYDİ ACABA BAHSETTİĞİM MAHALLELERE BAKIYORUMDA NE DÜZGÜN BİR YOL NE ADAM AKILLI ALT YAPI HALK ÖNDEN YAPACAĞINI YAPIYOR BEKEDİYELER SONRADAN HİZMET GÖTÜRMEYE ÇALIŞIYOR.MARKA ŞEHİRMİ DEDİNİZ ???

maraşlı
maraşlı - 5 ay Önce

biz anladık sizinle hiç bir şey olmaz. k.maraş bir adım ileri gidemez. ilerler ilerlemesinede diğer şehirlerden hep geri kalır.

maraşlı
maraşlı - 5 ay Önce

sayın başkan yanındakiler varya onlar olduğu sürece kuyunu kazan çok olur siyahlıya dikkat et

Vatan
Vatan - 5 ay Önce

Önce verdiniz pist sözünü yapin

Dexter
Dexter - 5 ay Önce

Belediyede 5 kuruş para kalmamış . Elindekini avucundakini kuzey çevre yoluna sivamış hala marka şehir diyor.

Pazarcıklı
Pazarcıklı - 5 ay Önce

Ya Allah Aşkına bırakın artık bu insanların akılları ile alay etmeyi gel sayın başkan bi heleteye git bi çağlayancerite git bi pazarcığa git bi köy belde bucak yollarını dolaş ilçelerin yollarını bi dolaşın neymiş bu sizin marka şehir anlayışınız merak ediyorum iki tane dondurma külayı iki tane çiçek sepetimi marka Allah sizi bildiği gibi yapsın ....

Osman Çalık
Osman Çalık - 5 ay Önce

Boş beleş işler. Kandirmacalara devam. Uyu güzel ülkem. Uyu Maraş.

vatandaş
vatandaş - 5 ay Önce

sayın başkan verimli sulak arazinin ortasında 55 metre yol yapmak marifet degil olsa olsa hainliktir bundan sonra yapacagın iş etrafına yerleşim izni verip yandaşlara rant saglamak sendende bu beklenir BÜYÜK BAŞKAN **?????

HEP AYNI POZ
HEP AYNI POZ - 5 ay Önce

Hep aynı poz... B.başkanı 5-10 yalakası ile bir yere gidiyor, (sanki bir şey biliyormuş, talimatlar yağdırıyormuş, her şey kontrolü altındaymış havası vererek) eliyle veya parmağıyla bir yerlere işaret ediyor... sn başkan, ne kadar suni göründüğünün farkın da mısın.

Kahramankentli
Kahramankentli - 5 ay Önce

Aksu cayi temizlenmeden agzinla kuş tutsan nafile

mustafa
mustafa - 5 ay Önce

bu zamana kadar gelen başkanların içinde en çalışkanı.

GÖREN GÖZ
GÖREN GÖZ - 5 ay Önce

MARKA ŞEHİRİM DEMEKLE OLUNMUYOR, SEN ÖNCE BİR ÇIK ŞÖYLE MEMLEKETİN HALİNİ GÖRDE SONRA KONUŞ. CADDELERE KÖŞE BAŞLARINA ÜRETTİĞİ ÜRÜNÜ GETİRİP TEZGAH AÇIP SATANLARIMI DERSİN, SUNDURMA VEYA FÜTURSUZCA İŞGAL EDİLMİŞ KALDIRIMLARIMI APARTMAN BAHÇELERİNİMİ DERSİN, YANİ NE KADAR İŞGALİYE VARSA YAPILMIŞ SEN ÖNCE GİT BUNLARI DÜZENLE. ZABITALAR ZATEN GÖREN CENNETLİK OLUYOR MİSALİ,OLSADA YAPTIRIMDA BULUNAMIYOR,KARŞISINA EN UFAK BİR KONUDA ENGEL ÇIKIYOR. SEN BIRAK BÖYLE İŞLERİDE VATANDAŞA HİZMETİ ÖN PLANA ALAN ÇALIŞMALARA ZAMAN AYIRMAYA ÖZEN GÖSTE.

Edee
Edee - 5 ay Önce

Başkan Allah rızası için marka şehir olma yolunda ilerliyoruz diyorsun hacınınoğlu mahallesindeki engizek yolunu hangi akla hizmet olarak yapıyorsun yazık günah değilmi oraya harcanan emek para vs vs

sinan
sinan - 5 ay Önce

Allahını seveyim başkan batıyı şenlendirdiğin gibi doğuyuda şenlendiriyon

Hep Doğrusöyler
Hep Doğrusöyler - 5 ay Önce

Evet.İnternet sitesi dahi çalışmayan marka şehir.

Genel evi istiyoruz
Genel evi istiyoruz - 5 ay Önce

Adnan

yavuz
yavuz - 5 ay Önce

bol bol reklam yersen

memoş'a
memoş'a - 5 ay Önce

Tarikat ile yazdıklarının ne alakası var. anlaşılan kökeninde bir ecnebilik var. memoş mehmet'ten gelir, mehmet de Muhammed den gelir. yani, senin asıl adın Muhammed. sen bu kafayla bu isme layık değilsin, anlaşılan sen de farkındasın bunun, onun için asıl ismini tahrip ederek kendine "MEMOŞ" diyorsun.


SIRADAKİ HABER

banner122

banner124

banner227

banner235

banner224

banner154

banner55