CHP Kahramanmaraş İl Başkanlığı'na Galip Yılışın seçildi

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kahramanmaraş İl Başkanlığı'na yeniden Galip Yılışın seçildi.

CHP Kahramanmaraş İl Başkanlığı'na Galip Yılışın seçildi

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kahramanmaraş İl Başkanlığı'na yeniden Galip Yılışın seçildi.

13 Şubat 2010 Cumartesi 22:37
CHP Kahramanmaraş İl Başkanlığı'na Galip Yılışın seçildi

Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi'nde yapılan ve mevcut Başkan Galip Yılışın ile Emre Kazancı'nın yarıştığı olağan genel kurulda, kayıtlı 211 delegeden 206 tanesi sandık başına gitti. Saat 17.00'de oy kullanma işleminin tamamlanmasının ardından yapılan tasnifte, 107 oy alan Yılışın yeniden CHP İl Başkanlığı'na seçildi. Muhalif aday Emre Kazancı'nın 98 oyda kaldığı kongrede bir oy ise geçersiz sayıldı.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Kazancı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mahmut yıldız 2010-03-26 00:12:17

Ben başkanı çok başarılı buluyorum.ey ben varsam parti var ben yoksam tufan diyenler kongre bitti başkanımız yılışın ya saygı gösterin yada bırakın bu yazılarınız CHP ye bir şey katmıyor sadecemuhalefet YETER bizim rakibimiz akp başkan değil

Avatar
yorum 2010-02-21 23:15:56

bencede hep kendini övüyüyorsun ama hiç bir faydanı göremedik bir türlü syn baskan

Avatar
MEHMET 2010-02-20 15:51:13

EMRE KAZANCI HEM CHPLİLERİN HEM DE CHP Lİ OLMAYANLARIN KALBİNDE TAHT KURMUŞ BİRİSİ.PARTİNİN OYLARINI ARTIRABİLECEK TEK İSİMDİ.BENCE CHP KAYBETTİ

Avatar
mehmet avcı 2010-02-19 16:30:03

sayın başkan siyasete kalite getirdi siz yıllardır chp de böyle bir kongre gördünüzmü bunun mimarı sayın yılışındır.başkanı kutluyorum kendisini başarılı buluyorum

Avatar
isim yok 2010-02-17 17:04:19

her konuşmanda kendini övüyorsun birazda ben bu partiye şunu yaptım desene sayın başkan diyemezsin cünkü hic bişey yapmadın tam tersi zararın cok oldu chp yi kücülttün sen cünkü cevresi olmayan bi insansın sayın başkan

Avatar
mico 2010-02-15 12:53:48

Durdu Ozbolat k.maras siyasetine kara bir leke olarak ismini yazdirdi bundan sonra k.marasta uzun bir sure chp milletvekili cikaramaz saygilarimla genel merkeze.....

Avatar
umutsuz46 2010-02-15 10:03:10

Sayın Vekilim,ben delege değilim ben chp seven bir insan olarak yazıyorum bunları.vekil demek milletin vekilidir dimi.ama siz sadece galip yılısının vekili oldunuz niye güvenmiyorsunuz galip beye bırakın çalışsaydı kendisi ve ekibi ama olmadı siz daha çok çalıştınız o da koltuğa oturdu sayenizde.Emre Kazancıyı tanımam bilmem ama helal olsun ekibine ve kendisine.önümüzdeki genel seçimlerde ne yapacak bu ekibiniz göreceğiz ama bu yaptıklarınızdan sonra ben ve ailem den size oy yok.BASARILAR Vekilim!!!!

Avatar
MUSTAFA VAHDET SÜRÜCÜ 2010-02-14 21:24:16

CHP İl başkanlığı için güzel ve seviyeli bir yarışa imza atan değerli hemşehrilerim Sayın Galip Yılışın ile Sayın Emre Kazancı'yı tebrik ediyorum.
Sayın Galip Yılışın ve yönetim kuruluna seçilen arkadaşlarının yeni dönemde yapacakları faaliyetlerin de memleketimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum.
Av. Mustafa Vahdet SÜRÜCÜ

Avatar
sezer_52 2010-02-14 20:05:30

sayın vekilim sen kahramanmaraş milletvekilisin GALİP YILIŞIN DEYİL bırakta il başanını sen deyil sayın delegeler secsin sonuçta kaybeden sen oldun partilileri küstürüyorsun önümüzdeki secimlerde kahramanmaraş tan milletvekili adayı olma çünkü secilemezsin ilçe başkanlıgı secimlerinde senin destekledigin aday kazandı ilde senin adayın kazandı sen galip başkanı deyil bütün kahramanmaraşlıların vekilisin bırakta secimlere saibe karışmasın saygılarımla

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126