CHP'li kadınlardan huzurevine ziyaret

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Elbistan Kadın Kolları Başkanlığı, "8 Mart Dünya Kadınlar Günü" nedeniyle Elbistan Huzurevi'ni ziyaret ederek, yaşlı kadınlara karanfil dağıttı.

CHP'li kadınlardan huzurevine ziyaret

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Elbistan Kadın Kolları Başkanlığı, "8 Mart Dünya Kadınlar Günü" nedeniyle Elbistan Huzurevi'ni ziyaret ederek, yaşlı kadınlara karanfil dağıttı.

09 Mart 2010 Salı 00:03
CHP'li kadınlardan huzurevine ziyaret

CHP Elbistan Kadın Kolları Başkanı Perihan Özgür ve yönetim kurulu üyeleri, "CHP'li Kadınlardan Huzur Eli" adlı program kapsamında, huzurevinde kalan yaşlıları ziyaret etti. Elbistan ilçesinin tanınmış muhtarlarından ve huzurevinin yapılması için büyük gayret gösteren Nuri Taphasanoğlu da ziyaret edildi ve kendisine çiçek verildi. Elleri öpülerek karanfil jesti ile büyük bir mutluluk yaşayan Elbistan Huzurevi sakinleri, hatırlanmanın ve ziyaret edilmenin sevincini yaşadıklarını söylediler.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
KadınlardanKaranfil
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
k.maras46 2010-03-13 14:43:02

bu chp iki yuzlu oldugunu mersinde gosterdi artik bunlara kimse inanmaz anca inansa ergenekon denen yardimcilari inanir oz kahraman maras lim asla bunlara inanmaz

Avatar
k.maras46 2010-03-11 02:46:07

bu chp hayir hasenet isinedemi soyundu aman allah onlarin hayri seri onlarin olsun elimizdeki ekmegi almayin yeter kilicdar oglu ve baykal zaten battikca batiyor k.maraslim uymayin bunlara hepsi reklam bunlarin sozu olmaz

Avatar
mehmet 2010-03-10 17:33:54

reklam kokan hareketler bun lar biz sizin kim olduğunuzu ne zihniyette olduğunuzu ve mhp nin de kardeş partiz olduğunu biliyoruz.ve mersindeki yaptığınızıda biliyoruz ve bunlar reklam kokuyor.allah birdaha bu ülkede sizin iktidarınızı göstermesin.....

Avatar
adsız 2010-03-10 11:38:45

yaşlıları ziyaret güzel tebrik ederim birazda reklam tabiiii.AMA ŞUDA VAR YAV BUNLAR NE YAPACANI ŞAŞIRTTI İYİCE BİRİ ÇARŞAFA ROZET TAKIYO DİGERİ ÇARŞAFLI KADINA HAKARET KÜFÜR TEKME TOKAT GİRİYO BİRİ ÇARŞAFLILARI ZİYARETE GİDİYO DİGERİ ÖBÜR TARAFTA ÇARŞAF YIRTIYO.MADEM DÜRÜST SÜNÜZ MADEM NAMUSLUSUNUZ SÖZÜNÜZÜ YEMEYİNDE ÜNÜVERSİTELERDE BAŞI KAPALI İÇERİYE GİREMEYEN BACILARIMIZIN YANINDA DA YER ALSINLARDA GÖRELİM DEGİLMİ AMAAAAAA.....

Avatar
akgemci_show(Mehmet AKGEMCİ) 2010-03-10 00:50:16

bu cehape nah geçer %10 nu..sarıgül bunlardan daha çok oy alır..benim ceddim bir başörtüsünü açtı diye düşmana ateş etti ve kurtuluş savaşının başlangıcı oldu....... SÜTCÜ İMAM mezardan çıksa wallahide billahide yüzümüze tükürür...doğru değil mi aam??

Avatar
Sucu Muharrem 2010-03-09 18:01:39

Arkadaşlar, Huzur evini ziyaret edip de huzur evindekilerin de huzurunu kaçırmayın. Sizden başka bir şey istemeyiz.

Avatar
kara murat 2010-03-09 14:53:02

Aman dikkat ordaki annelerimizin başı örtülü parçalamasınlar örtülerini, sonrada derler onlar beyaz buluttu örtü degildi diye. valla yaparlar bunlar kadar iki yüzlü varmı acaba

Avatar