Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kahramanmaraş'a geliyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 22 Mayıs Cuma günü ,siyasi hayatı boyunca kendisine en büyük desteği veren Kahramanmaraş'ta toplu açılış töreninde konuşacak. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yarın yapacağı mitingde ne kadar kalabalık toplayacağı merak konusu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kahramanmaraş'a geliyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 22 Mayıs Cuma günü ,siyasi hayatı boyunca kendisine en büyük desteği veren Kahramanmaraş'ta toplu açılış töreninde konuşacak. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yarın yapacağı mitingde ne kadar kalabalık toplayacağı merak konusu.

21 Mayıs 2015 Perşembe 23:13
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kahramanmaraş'a geliyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan,  Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakanlığı döneminde kendisine en büyük desteği veren Kahramanmaraş'ta toplu açılış törenine katılacak.

Seçim çalışmalarına aktif olarak katıldığı eleştirileri altında il il gezmeye devam eden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Kahramanmaraş'ta neler konuşacağı merak konusu oldu. Cumhurbaşkanı'nın en önemli açıklamaları Kahramanmaraş'ta yapacağı iddia ediliyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 22 Mayıs Cuma günü saat 17:30 da Müftülük Meydanı'nda halka hitap edecek.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 21.05.2015 23:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aslı 2015-05-25 10:10:01

maraşın her konu da geri kaldı seçimler biter maraş unutulur

Avatar
AVCI 2015-05-25 08:48:30

Verdığimiz destekle övünme hakkımızdır.Komşu illerin yüzde birikadar vede onların hatırına yatırım alıyoruz.Yüzde 68,70 değil yüzde yüz verelim.

Avatar
masraf 2015-05-23 10:57:42

bu kadar masraf ve israfın hesabını Allah sorar...bişey demiyorum başka..

Avatar
mustafa 2015-05-22 17:31:26

hızlı tren geliyordu sanırım bunun ismi hızlı tren kendisi yavaş eğer hızlı olsaydı 2014 den beri kesin gelirdi...

Avatar
öneri 2015-05-22 17:15:48

k.maraşlılar gözü kapalı oy verirler çünkü adamlarda araştırmak gibi zihniyet yok nasıl olsa k.maraş cepde diye hizmet bile yapmıyorlar birazcık talep edin istemesini yaptırmasını bilin hele de yeni nesil Allah aşkına bi silkelenin

Misafir Avatar
adsız 2015-05-25 10:05:10 @öneri

istanbula baktığınız gibi maraşa da baksanız biraz geliştirilse biraz derim maraş herşeyde çok geri kalmadımı

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2015-05-22 17:00:49

12 yıldır en çok oyu Akp ye veren iller arasında ilk sıralarda gelen K.Maraş, 12 yıldır bir hastane ,bir adliye binası , 1 de sgg binası yapıldı .

Avatar
mustafa 2015-05-22 16:58:02

maraş belediyesi mesaj atıyor miting için bu parayı nerden harcıyor?

Misafir Avatar
ede46 2015-05-22 21:39:49 @mustafa

garıbanlardan proje basına haraç kesıyor hemserım sen hıc belediyeyle ısın olmadı sanırım ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murat 2015-05-22 16:45:58

Kenan Evren'e darbeci deyip cenazesine katılmayanlar onun verdiği yetkiyi sonuna kadar kullanıyorlar.

Avatar
Murat 2015-05-22 16:43:56

Devlet kesesinden miting yapıyor. Davutoğlu'na güvenmediğinden kendisi destek istiyor. Adaletten bahsedenler neredesiniz. Bunu başkası yapsa ne derdiniz. Birde partinin adında adalet var....

Avatar
Tarafsız 2015-05-22 16:43:50

büyükşehir belediyesinin halk otobüsleri kasabalara sefer çıkartmış. önlerinde toplu açılışı gider yazıyor. madem bu kadar seviyor sizi millet bırakın kendileri gelsin. belediyenin bütçesinin bu tarz organizelerde kullanması hiç doğru değil esefle kınıyorum

Avatar
maraş 2015-05-22 16:36:58

bence gelmesine gerek yok bizim kuzular yine sessiz sessiz oy verirler sözde bakanımız bölge hastanemiz hızlı trenimiz olacaktı bizim uyurlar hep uyurlar gelmesine gerek yok yani

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2015-05-22 16:14:30

gene kandıracak bizim keklikleri, nu ha ha ha ....Enayiler....

Avatar
46 CAN 2015-05-22 15:50:01

Cumhurbaşkanına seçim zamanı il il qezmek yakışmadı harbiden yapman Allah aşkına bu işi bırakında davutoğlu yapsın cumhurbaşkanım ne demişdiniz cumhurbaşkanı seçiminde hatırlatayım cumhur başkanını seçiyor particilik bitti seçim zamanı yakışmadı bu harbiden.

Avatar
BABAnın koçu 2015-05-22 15:42:24

adamın dibi gurumuz

Avatar
ahmet 2015-05-22 14:45:12

bi nevi yetim kaldık. maraşın bakanı cumhurbaşkanı oldu.

Avatar
talha 2015-05-22 14:43:50

SECİM KORKUMUZ YOK DİYORSUNUZ CUMHURBAŞKANI BAŞBAKAN BAKANI VALİSİ KAYMAKAMI MÜFTÜSÜ MÜDÜRÜ DEVLETİN İMKANLARINI KULLANARAK KAPI KAPI OY İSTİYORSUNUZ YALANA DOLANA SÖMÜRÜYE ADELETSİZLİYE ALLAH KORKUSU OLAN KAHRAMANMARAŞLILAR DUR YETER DEMELİ

Avatar
kahramanmaraşlı 2015-05-22 14:27:17

sayın cumhurbaşkanımız geliyor hoş geliyor ama ne yazıkki o cumhurbaşkanımız gidince yine karamaraş olarak kalacagız nedeni ise geçecegi düzergahlar adeta yalandı yıkandı paklandı keşke her zaman böyle olsa maraş araç parkları bile yapılmıyor şehre adeta maraş sıkı yönetimde düzergahını cumhurbaşkanımız degiştirsede görse maraşın içler acısını gerci vekil tayin ettikleri neler yapıyorki maraşa bir görsün

Avatar
gel 2015-05-22 14:23:04

Gel bakalım tayyip bu defada maraşa deniz vaad et. hızlı trende maraşın esamesi bile okunmuyor. kayseri örnek kent bizim b.başkanıyla onu değiştir.

Avatar
ede46 2015-05-22 13:48:26

Sn Davutoğlu ekim 2014 te 120 civarı tesis açmıştı. Bu gün de sn cumhurbaşkanımız en az o kadar açsa, bir senede 250'ye yakın yeni tesis... Maraşımız resmen çağ atlıyor...

Avatar
MARAŞLI 2015-05-22 12:35:33

Şu kadar maraşlı bir kişi kadar etmiyor. yollar asfaltlanıyor. çevre düzenleniyor. kasisler bile kaldırılıyor.

Avatar
ALİ46 2015-05-22 11:34:00

DİK DUR EĞİLME BU MİLLET SENİNLE GURUR DUYUYOR

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2015-05-22 16:13:03 @ALİ46

kendi adına konuş....

Beğenmedim! (0)
Avatar
GÖREN GÖZ 2015-05-22 11:25:42

ŞU AÇILIŞI YAPILACAĞI SÖYLENEN YERLERİN NE OLDUĞUNU VATANDAŞTA BİLSİN AKLINDA TUTABİLENLER DAHA SONRA TEKRAR AÇILIŞI YAPILIRSA UYARMA BABINDA BİLGİ SAHİBİ OLSUN. BÖYLEDE İYİ OLUYOR ASLINDA MEMLEKET İYİ KÖTÜ BİR HİZMETALIYOR BU GİBİ GELEN GİDENDE OLMASA HİÇ KİMSENİN UMURUNDA DEĞİL.HER TARAF TEMİZLENİYOR BOYANIYOR TAKİ BİR BAŞKASI GELENE KADAR BU TARAFINDAN BAKMAKTA VATANDAŞI MUTLU EDİYOR DİYE YAZDIM.

Misafir Avatar
gören göz 2015-05-23 15:45:41 @GÖREN GÖZ

YSF adlı yorumcuburaya bilgi mahiyetinde birşeyler dökmüşsün ama detaylar nerede ,bitmemiş yolların açılışımı olur,bunların hangisi bitmiş daha önceleri örnekleri mevcut bir müzenin ek binasının açılışını iki bakan bir başbakan açmıştı dönüp dönüp açma olmasın.Ayrıca öyle bir detay varki bilboardlarda farklı bir rakam sende farklı tv ekranlarında 69 açılış deniyor bir kararda birleşin hangisine inanalım burada dahi kesin rakamda buluşamıyorsunuz.Açıkladığın liste detay içermiyor inandırıcı değil belgeye dayanmıyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YSF 2015-05-22 14:53:08 @GÖREN GÖZ

13 Okul ve 187 Dersliğin, Kültür alanında; 1 Cami Restorasyonunun, Ulaştırma alanında; Kahramanmaraş-Göksun yolundaki 14 km. BSK Bölünmüş yol, 6 km. Tek Yol, 3 adet Tünel, 2 adet Viyadük, 2 adet Kavşak Köprüsü, Tarım alanında; Kılavuzlu Sulaması 1. Kısım, Gölet Sulamaları, Besi Üretim Tesisleri, Çelik Silo Yapımlarının, Enerji alanında; Termik Santrali Atölye Binaları ve Laboratuar Binasının, Konut ve Kamu binaları alanında; Sosyal konutlar ve Kamu Hizmet Binalarının ve Belediye yatırımları alanında; Alt Yapı, Park, Toplu Konut ve Sosyal tesisler olmak üzere 1.658.448.362 TL‘lik maliyete sahip 170 tesisin toplu açılışı yapacak.

Beğenmedim! (2)
Avatar
soft 2015-05-22 11:11:06

bu gün akp mitingi var yancılar duyrulur belki 2-5 yağ yakarsınız bide editör sende yancılık yapıyosun şu güne kadar 1 yazdığım yazıyı şurada çıkarmadın

Avatar
ahmet 2015-05-22 09:26:13

yine uyutmaya yine kandırmaya geliyor.

Avatar
maraşlıı 2015-05-22 09:16:26

keşke her ay gelse de şu güzelim şehrimiz birazdaha güzelleşse .nedenki devlet büyükleri geldigi zaman kent te gece gündüz çalışma oluyor herzaman olsa olmazmı ben bu yapılan çalışmanın 10 da 1 i ne bile razıyım.

Avatar
ry 2015-05-22 08:51:21

tarafsız olmasını beklediğim cumhurbaşkanı taraf oluyor. ben kendisine oy vermedim benim cumhurbaşkanım değil. bu adama birilrinin anayasayı hatırlatması gerekiyor.

Misafir Avatar
celil 2015-05-22 18:03:38 @ry

başbakana da oy vermedin sen o zaman o da başbakanın değildir

Beğenmedim! (0)
Avatar
metin 2015-05-22 00:43:49

Allahına gurban olayım milletin adamı o Allah ona hayırlı uzun ömürler versin başımızdan eksik etmesin....

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126

banner217