Doğan: AK Parti Kahramanmaraş'tan 8 milletvekili çıkartacak

Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Kahramanmaraş Milletvekili Avni Doğan, 2011 genel seçimleri öncesinde iddialı açıklamalar yaparak, "Bu defa AK Parti Kahramanmaraş'tan 8 milletvekili çıkartacaktır. Yani seçim sonucu 8-0 olur" diye konuştu.

Doğan: AK Parti Kahramanmaraş'tan 8 milletvekili çıkartacak

Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Kahramanmaraş Milletvekili Avni Doğan, 2011 genel seçimleri öncesinde iddialı açıklamalar yaparak, "Bu defa AK Parti Kahramanmaraş'tan 8 milletvekili çıkartacaktır. Yani seçim sonucu 8-0 olur" diye konuştu.

24 Ekim 2010 Pazar 17:33
Doğan: AK Parti Kahramanmaraş'tan 8 milletvekili çıkartacak
Elbistan'a bağlı Karahasanuşağı Köyü'nde Elbistan Ultra Maraton koşusunun sembolik start törenine katılan Doğan, burada basın mensuplarının, siz seçim startını ne zaman vereceksiniz şeklindeki sorusuna şöyle cevap verdi: "AK Parti için her zaman Türkiye'de bir seçim havası var. Diğer partiler 'seçim startını verdik' dediler. Ama bir hareketlilikte görünmüyor. Biz çalışmalarımızı ve hazırlıklarımızı yapıyoruz. Türkiye çapında yakında vereceğiz. Seçimler muhtemelen 5 Haziran'da yapılacak. Henüz yasalaşmadı. Ama 5 Haziran 2011 tarihinde yapılacak. Bu defa gözlemlerime güvenerek söylüyorum. AK Parti Kahramanmaraş'tan 8 milletvekili çıkartacaktır."
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2011-01-06 02:47:13

doktor sıtkı güvenc ve fatih erkoc sıtkı bey k.maraşa cok faydalı şeyler yapmıştır fatih beyinde yapacagına inanıyorum kalpleri temiz kalpli olduklarını biliyorum

Avatar
Huzur-î Mâhşer 2010-10-31 15:47:10

Amman Mustafa kardes, Oyun ziyan olur, bak Adamlar daha kurulmamis Partilerinden ayrilanlr oldu. Fakibaba nasilda birakti hahaha. Amman ha oylar bosa gider, devam edin siz:)

Avatar
Huzur-î Mâhşer 2010-10-31 15:45:39

"Evet"... Dünyanin tam icindeyiz ve Hayallerimiz muazzam büyük. Aklimiz fikrimiz de öyle Hayaller varki, akla fikre gelmeyecek Hayaller var. 8 tane öyle mi? Sen git onu Recep abinle görüs, bak ne diyor sana:) Allah askina birakin bu salsatalari. 8 tane Milletvekli K.Maras'dan he? Yapma yaw daha neler.

Ayakta uyumak üzere,
Selamlar:)

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2010-10-31 11:56:20

Kahraman Maraşa 8 degil On Milletvekili bile az sayın Vekikim 8 de Yakışır.

Avatar
realist 2010-10-26 17:30:44

8 milletvekiliymiş rüyanda görürsün bu halkı cahil yerine koyamazsın elbet bir gün sizden de kurtulucaz sen git insanları fişlemeye devam et ben sayın baldukun milletvekili seçilmesini istiyorum bu adamdan ve bunun gibilerden kurtulalım

Avatar
ali 2010-10-26 16:42:32

bunlardan adam olmaz siizn giibi 8 çıkacana adam akıllı br adam çıksın br tane çıksın valalhi ayıp ya bu güzelim memlketimi batrcaklara bunlar yazık ya memlekt bunların eline kaldı ya valla pes yanii...

Avatar
mustafa 2010-10-26 13:52:28

ya yeter artık yetmedimi 12 sene vekillik yaptığınız. zaten yanlışlarınız doğrularını götürüyor bu yüzden bu sefer Numancığıma oy vereceğim.

Avatar
ömer46 2010-10-26 13:19:19

Kardeşler hersey hos güzel ama yorumlar filan SN.Avni DOGAN dogru konusuyor tanımıyorum ama milletvekiliymiş bencede 8-0 kimse kusura bakmasın...saygılar

Avatar
kahramanmaraş 2010-10-25 21:04:02

sayın millet vekili lütfen yorumları okuyunuz ve bir ders alınız bundan sonrada böyle bir açıklama yamayınız.çoooook komik duruma düşüyorsunuz.yüreği KAHRAMANMARAŞ için atan herkese saygılar sunarım.selam olsun edeler diyarına..

Avatar
mağralılı ede 2010-10-25 20:51:32

"Ya hem sen kimsin ki tanımıyoruz bilmiyoruz seni, sen elbistanın köylerini dolaşan bir muhtarsın ancak, Güzelim Kahramanmaraş'ta seni hiç görmedik, Kahramanmaraş'a ne kazandırdın ki 8 sıfır deme cüretini gösteriyorsun...İnşallah senin olmadığın rakamlı bir sayı gider bu memleketten meclise, görmek istemiyoruz bu memlekete hizmet etmeyenleri biz, genç dinamik öz be öz Kahramanmaraşlı olanları istiyoruz biz mecliste, sizi değil ve asla..."

Avatar
ökkeş KAHRAMAN 2010-10-25 15:44:53

Sayın millet vekili avni bey önümüzdeki seçimlerde 8 sıfır diye iddia ediyorsunuz acaba bunu sizin yaptığınız icraatladan dolayımı yoksa k.maraş halkının r.tayyip erdoğanı sevdiğinden dolayımı söylüyorsunuz.Tabiki r.tayyip Erdoğan sevğisidir eğer başbakanımız olmasaydı sizler gibi k.maraş düşmanlarına birtane oy çıkmayacaktır bundan eminim.sizde bunu böyle bilin.sizlerin bu güne kadar yaptığınız ve becerdiğiniz hiç bir icraat yoktur bundan sonrada olacağını sanmıyorum.lütfen bu güzelim memleketin insanlarıyla dalga geçmeyiniz ve yapamadığınız millet vekilliğini bırakınız memlekete hizmet etmek istiyen gençlere bırakınız.K.Maraş Polis Okulunun da biran önce tekrar faliyete geçmesini sayın Büyüklerimden Rica ediyorum.

Avatar
yorumcu 2010-10-25 15:40:22

avni doğan kimdi ya.ben hatırlayamadım.ne iş yapar ki bu beyefendi,seçimden milletvekilliğinden bahsediyor.kahramanmaraş için ne ifade ediyor aslında milletvekilliği sayısından ziyade bunu açıklasa ya......

Avatar
ayşe nazlı 2010-10-25 10:43:21

Helal Olsun diyorum artık maraş için umudumu yitirmiştim.yorumlarınızla umutsuzluğum bir nebze olsun düzeldi

Avatar
sefa 2010-10-25 10:25:59

ya isterseniz 15 tane 20 tane cıkarın önemli olan maraşa hizmet etmektir. salla başı al maaşı yapıyorsunuz.. ne fayfanızı gördü maraş... maraş halkı uyan artık...

Avatar
ökkeş 2010-10-25 10:22:55

9 değil istersen 15 tane olsun işe yaramayan milletvekilini ne yapalım

Avatar
doğrusöyler 2010-10-25 09:43:01

sen yeterki allah aşkına konuşma biz onu rahat çıkartırız.sen gazeteni al gazete üzerinde fişlemeye devam et.bu bize yeterrrrrrrrr

Avatar
cok komik 2010-10-25 09:29:25

8 deyil 38 cıkarsan ne olur hizmet yapmadıktan sonra k.maraş halkı kandırıyorsunuz size oy verdigi için insanların gözünü boyuorsunuz yazıklar olsun herhalde k.maraşta başka partile secime girmiyor secim olsun 8 deyil 2 de kalırsanız görürüz

Avatar
suat 2010-10-25 08:53:37

asla asla asla sıze bı daha oy vermem

Avatar
OSMAN 2010-10-25 08:50:04

EDİTÖR: Lütfen yorumunuzun yarıdan çoğunu büyük harflerle yazmayınız

Avatar
neyapacaksınız 2010-10-25 08:36:22

ne yapacaksınız avni doğan olmazsa sayın kahramanmaraşlılar kim bizim sesimizi duyuracak türkiyeye avni bey olmazsa kim söyleyin?

Avatar
ahmet akın 2010-10-25 08:29:17

EDİTÖR: Lütfen yorumunuzun yarıdan çoğunu büyük harflerle yazmayınız

Avatar
FİŞÇİ 2010-10-25 00:39:47

Ben de sizi fişledim..9. sıradasınız..

Avatar
dardevil46 2010-10-24 22:24:47

8 tane milletvekilimiz biride işe yaramaz lanet olsun böle adalete düzene yaa ALLAH rızası için bir iş yapın yatmayınn.TUNCELİ bağımsız milletvekili kamer genç adam çıkıyor tek başına tunceliye yol yapılması için soru önergesi veriyor siz ne yapıyorsunuz sayın saygıdeğer vekillerim ayakta uyumaktan başka bir şey yapmıyorsunuz mecliste adınızı bile duymuyoruz sadece seçim zamanı isminizi duyuyoruz ama bu halkımızda bölezihniyet olduktan sonra 8 değil 88 tanede çıkarırsınız ama hiç bir faydanız olmaz her şey için ellerinize sağlık maraş sizinle gurur duyuyor 1+8=KAMER GENÇ

Avatar
Recep Birdoğan 2010-10-24 19:12:16

Kaç dönemdir Milletvekili olduğunu Miletin unuttuğu ve 20 yıldan fazla Milletvekili olduğu hâlde Millete ne kazandırdığı belli olmayan hiçbir kimse seçilmeyi haketmiyor.Seçilmeyi haketmeyenlerden birisi de haberde adı geçen Zat'tır.Bu bakış açısıyla Kahramanmaraş'ta 2010 Seçimleri sonucu Ak Parti Lehine sekiz sıfır olsun, ancak Avnisiz olsun" diyorum. Ve bunu yalnızca Avni Bey için değil, Avni Bey ile aynı şartları taşıyan tüm Milletvekilleri için de aynen diliyor ve artık "köşelerine çekilsinler, kuzu kuzu otursunlar" diyorum.

Avatar
Şeref 2010-10-24 18:55:37

Emeklerinize sağlık. Süper bir çalışma geçirdiniz.Maraş Maraş olalı daha böyle becerikli millet vekili görmedi.Daha fazla sayıda millet vekili çıkarmayı bile hak ediyorsunuz aslında, ne var ki buna seçilmesi gereken millet vekili sayısı engel oluyor. A.K.P ve siz başkasınız gerçekten. Mecliste yaptığınız konuşmaları dinledikçe ülkede yer yerinden oynuyor adeta.Hele K.Maraş için bir bakan gibi çalıştınız.Yurt dışında milletimiz adına açtığınız pazarlara ihraç etmek için mal yetiştiremez olduk. Bir konuştunuz kırmızı etin fiyatı alaşağı oldu.Siz seçilmeyi fazlası ile hak ediyorsunuz aslında.

Avatar
Pala 2010-10-24 18:24:35

Bende gözlemlerime dayanarak söylüyorum. Avni Doğan önümüzdeki dönem milletvekili seçilemeyecek.

Avatar
Mülkiyeli 2010-10-24 17:39:23

Senin gibi 100 milletvekili olsa bile ne olur ? Bürokratlık yok siyasetçilik yok hiçbir numaran yok . Torpille Parayla Referansla Seçiliyorunu. Biraz siyaset yapmayı öğrenin . Umarım Sayın Başbakanımız sizin gibi pasif insanları bir daha aday olarak önümüze sunmaz..Kahramanmaraş'lı oldugunuzdan şüphe ediyorm

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191