Erkoç: 2014'e Büyük Hayaller Ve Umutlarla Giriyoruz

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Makine Yüksek Mühendisi Fatih Mehmet Erkoç, 2014'e büyük hayaller ve umutlarla girdiklerini bildirdi.

Erkoç: 2014'e Büyük Hayaller Ve Umutlarla Giriyoruz

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Makine Yüksek Mühendisi Fatih Mehmet Erkoç, 2014'e büyük hayaller ve umutlarla girdiklerini bildirdi.

01 Ocak 2014 Çarşamba 00:31
Erkoç: 2014'e Büyük Hayaller Ve Umutlarla Giriyoruz
Erkoç, yeni yıl dolayısıyla yayımladığı mesajında 2014'ün tüm Türkiye'ye ve Kahramanmaraş'a, barış, huzur ve kardeşlik getirmesi temennisinde bulundu. 

Acısıyla tatlısıyla bir yılı geride bıraktıklarını belirten Erkoç, “Büyükşehir belediyesi olmanın getirdiği yeni imkanları, yıllardır milletimize hizmet yolunda sarf ettiğimiz alın terimiz ve tecrübemizle harmanlayarak saygı değer hemşehrilerimizin beğenisine sunacağız . Yeni umutlar ve heyecanlarla 2014'ü karşılamanın mutluluğunu yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

 2014 yılının Kahramanmaraş için ayrı bir önem taşıdığını dile getiren Erkoç, mesajında şu düşüncelere yer verdi: 

"Gücünü milletinden alan 11 yıllık AK Parti İktidarının Büyük Şehir statüsünü şehrimize kazandırdığı bu yıl, inşallah milletimiz için büyük başarıları beraberinde getirecektir.

 “Geçmişin muhasebesini yaparak yeni bir yıla giriyoruz. 2014 özellikle Kahramanmaraş'ımız için ayrı bir önem taşıyor. Tüm hemşehrilerimizin yıllardır özlemi olan büyükşehir hayali 30 Mart yerel seçimlerinin ardından gerçeğe dönüşüyor.  İnşallah; hükümetimizin verdiği ve bundan sonra vereceği desteklerle el birliği, gönül birliği yaptığımız vatandaşlarımızla, toplumun tüm kesimleriyle tam bir birliktelik içerisinde Kahramanmaraş'ımızı daha aydınlık yarınlara taşıyacağız. Aynı zamanda bugünün Mekke'nin Fethinin yıldönümü olması hasebiyle, memleketimizin kardeşlik ikliminin pekişmesine, gönüllerin Fethinin devamına kapı aralamasını Cenabı Hak'tan Niyaz ediyorum.  Bu vesile ile Tüm Kahramanmaraşlı hemşehrilerimizin yeni yılını kutlar, 

Kahramanmaraş'ımızı büyük projelerle tanıştıracağımız bir dönemin başlangıcı olan 2014 yılının, kardeşliğimizin güç kazandığı, kardeşliğimize kast edenlerin kaybettiği, devletimize, milletimize, şehrimize ve tüm insanlığa, barış, kardeşlik, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim. 

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAYALCİ 2014-01-03 09:17:53

ÇOK HAYALCİSİN GİBİ ERKOÇ AMA ŞUNU DA SÖYLEYEYİM SEÇİMDE İŞİN ZOR TAHMİNİNDEN ÇOK ÇOK AZ OY ALACAKSIN BENCE

Avatar
ede1 2014-01-03 09:16:26

ak partili biri olarak erkoç bana güven vermiyor oyum akgemciye

Avatar
hn 2014-01-02 11:27:27

erkoç kımı yonetmıs daha once beledıye baskanıydıda biz mi bılmıyoruz ben akgemcı fıyorum oy benım degılmı adamın karıyerı yeter okuyup o konuma gelen bır kısı her ışi yapar bu işler egıtımden gecer

Avatar
hahaa 2014-01-02 11:22:14

marasın tek hastanesı kadın dogum ıktıdar olmadıgı halde beledıye kendının olmadıgı halde mhp eserı akp ne yaptı bı hastane yaptı taa antebe adamlar yolda ölüyor varmak ıcın

Avatar
fesih2 2014-01-02 10:18:39

adam umudum var demiş bin tane aleyhine sıkmışlar bu ne yahu ayıp başkalarını destekleyebilirsin ama biraz kibar olun eleştirilecek bir şey bulamadınız dimi

Avatar
fesih 2014-01-02 10:16:35

siz istemeseniz de fatih erkoç bbb olacak.daha ne istiyorsunuz size fazla bile kıymetini bilin

Avatar
mehmet 2014-01-02 09:33:37

bu zamana kadar ne yapmış anlatın bilelim bu mhp adyı

Avatar
murat 2014-01-02 09:32:33

hangi hayatın zindan oldu

Avatar
ökkeş 2014-01-01 19:52:23

akp geldi geleli sıkıntıdan hayal bile kuramaz oldum. çok acıki hayat sizlere güzel olunca bizlere zindan oluyor.

Avatar
Sami tunç 2014-01-01 19:15:14

Kıymetli K.Maraş'lılar 30 Mart seçimi şehrimiz için çok çok önemli bir seçim olacak. Bu seçimi Genel seçim gibi görmeyelim. Şehrimizi en iyi şekilde kim yönetecek ise onun etrafında kenetlenip oylarımızı verelim. Ak partinin adayını ben doğrusu çok yetersiz görüyorum. Söylemleri artık bayat vaatten başka bir şey değil. Zaten belediye imkanları genel bütçeden aynı geliyor. Son pişmanlık fayda vermez, Ben bu şehre en iyi hizmeti partisine bakmaksızın Prof. Dr. Tahir Akgemci diyorum . Ak parti seçmeni olarak bu kez partiye değil adaya oy vereceğim .

Avatar
mustafa 2014-01-01 18:48:14

bu adam yöneticiliğin ne olduğunu bilmiyor daha şimdiden bol keseden atıp tutmaya başladı... bundan başkan filan olmaz 10 yıldan uzun bir süre Kahramanmaraş AKP il başkanlığı yapmış adam ama gel gör ki hiç bir hizmet yapmamış hizmet için belediye başkanı mı olmak lazım... bu zamana kadar hiç bir hizmette bulunmamış olması bundan sonra hizmet edeceği anlamına gelmez bu adamın arkasında durmam ben ister aday olsun isterse seçilsin... bu aday ile başbakanın gözünden görmüş olduk şehrimize verilen değer ve önemi...

Avatar
MEHMET 2014-01-01 16:49:52

NE O PROJELERİ GÖRMEDENMİ KARAR VERDİN.
HEERKESİN MAKUL PROJELERİ VARDIR. ÖNEMLİ OLAN ONU HAYATA GEÇİRMEDEKİ AZİM VE HIRSTIR. MHP NİN ADAYINDA VARMIDIR ACEBA. ÖNCELİKLE BELEDİYECİLİĞİ BİLDİĞİNİ ZANNETMİYORUM. BİR DEKAN NE KADAR YÖNETİCİLİĞİ BİLEBİLİR? YÖNETTİĞİ HOCALARI TOPLASAN 100 Ü GEÇMEZ. BELEDİYEYİ NASIL YÖNETECEK.

Avatar
hasan 2014-01-01 14:57:18

kusura bakmada rüyalar aleminde yasamıyor hayal deyıl somut ıcratlar beklıyoruz mhp adayı makul akla uygun projelerımız var dedı siz ise çılgın bence bıraz atıyorsunuz 10 senedır ıktıdarın yanındasınız ama katkınız 0 olmuş bu saatten sonra marası gerıye goturecenızden emınım.

Avatar
ali 2014-01-01 14:10:36

ilk defa halkın içinden birilerin adamı olmayan bir belediye başkanı olacak. oyum fatih erkoç a.

Avatar
ede 2014-01-01 14:08:23

erkoçla durmak yok yola devam

Avatar
hgs 2014-01-01 13:48:11

Seçilmeye seçilecek bari inşallah dediğiniz gibi olur.

Avatar
Misafir 2014-01-01 13:09:57

Habver46 anlasilan siz de yandas medyasiniz, demek ki bu adaydan nemalaniyorsunuz. Bu adayin reklamini yapip duruyorsunuz. Yaziklar olsun sizin tarfasizliginiza. Allahin izniyle halk uyandi. Gercekleri görüyoruz. Siz de biliyorsunuz bu adayin Kahramanmaras i yönetemeyecegini. Ama eliniz mahkum destekliyorsunuz. Haber46 tarafsiniz. Bizler yerel secimle genel secimleri birbirine karistirmiyoruz. Yerel secim de partiye degil adaya oy verecegiz. Siz bir haber kanali olarak tarafsiz olmak zorundasiniz. Adam hapsirsa haber yapiyorsunuz. Allahin izniyle bu durum degisecek!!!

Avatar
Hayal 2014-01-01 13:08:57

İşimiz hayale kaldı. Oyu da artık rüyanızda görürsünüz

Avatar
mahmut 2014-01-01 12:41:35

BİZ ALIŞTIK BU SÖZLERE BENDEN BU SEFER AKP YE YOK OYUM AKGEMCİYE
SADECE TEPKİ OYU OLSUN GENEL SEÇİMDE SONUNA KADAR TAYİP BABA DİYORUZ

Avatar
bu defa 2014-01-01 11:52:42

bu defa oyum partiye değil adaya oda akgemci

Avatar
SEDAT 2014-01-01 11:24:39

AK PARTİNİN OYUNUN DAHADA ARTACAĞINA İNANIYORUM.

Avatar
SEDAT 2014-01-01 11:23:39

HAYEL VE UMUT OLMAZSA PROJE ÜRETİLEMEZ. ÖNCE HAYEL EDECEKSİN SONRA BU HAYALLERİ PROJEYE DÖKECEKSİN SONRADA PROJEYİ HAYATA GEÇİRECEKSİN

Avatar
ede 1 2014-01-01 11:04:16

bana hiç de inandırıcı gelmiyorsun erkoç.senle geçen yıllara yazık olur.

Avatar
osman 2014-01-01 10:49:24

Benim ve Kahramanmaraşlının senden umudu yok çünkü kazanamayacaksın boşuna laf üretme medyayı da arkana almışsın ama bu insanları alamazsın kapasite büyük şehire yetersiz...

Avatar
ahmet 2014-01-01 10:33:04

Proje yoksa sana oy yok!

Avatar
hakiki 2014-01-01 10:21:42

ancak hayallerle umutlarla geçer doğru söylemişsin.senden başkan değil muhtar bile olmaz.

Avatar
Cihan 2014-01-01 10:19:11

2014 YILI UMUTLARLA DOLU. AK Partinin eski oy oranını yakalamayı umut ettiği bir yıl olacak. Ama sanırım umutları hayal kırıklığına dönüşecek.

Avatar
MEHMET 2014-01-01 10:10:28

BENİM TANIDIĞIM FATİH BEY KİMSEYE BOYUNDA EĞMEZ HAYALLERİNDEN VAZGEÇMEZ.
ÇALIŞKANLIĞIYLA DÜRÜSTLÜĞÜ İLE K.MARAŞA ÇOK ŞEYLER YAPACAĞINA İNANIYORUM

Avatar
mustafa 2014-01-01 09:19:27

bu adam yöneticiliğin ne olduğunu bilmiyor daha şimdiden bol keseden atıp tutmaya başladı... bundan başkan filan olmaz 10 yıldan uzun bir süre Kahramanmaraş AKP il başkanlığı yapmış adam ama gel gör ki hiç bir hizmet yapmamış hizmet için belediye başkanı mı olmak lazım... bu zamana kadar hiç bir hizmette bulunmamış olması bundan sonra hizmet edeceği anlamına gelmez bu adamın arkasında durmam ben ister aday olsun isterse seçilsin... bu aday ile başbakanın gözünden görmüş olduk şehrimize verilen değer ve önemi...

Avatar
metin 2014-01-01 08:43:10

palavra palavra tam bir siyasetci ağzı bütün k maraşlıları kandırabilirsin ama beni asla kandıramazsın senle de bu işler olmaz daha fazla atma bence.k maraşın acil sorunları var sen onlara bak. fazla derinlere dalma.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126