Erkoç Coşkuyla Karşılandı

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: " İnşallah bu yeni yapıyla Kahramanmaraş'ta çılgın ve hayal bile edilemeyen projelerle karşınıza çıkacağız"

Erkoç Coşkuyla Karşılandı

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: " İnşallah bu yeni yapıyla Kahramanmaraş'ta çılgın ve hayal bile edilemeyen projelerle karşınıza çıkacağız"

28 Kasım 2013 Perşembe 12:50
Erkoç Coşkuyla Karşılandı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı olarak açıklanan Fatih Mehmet Erkoç için karşılama programı düzenlendi.

Ankara'dan Kahramanmaraş'a kara yolu ile gelen Erkoç, kent girişinde uzun araç konvoyuyla karşılandı. Yoğunluk nedeniyle kendisine bekleyen vatandaşların yanına güçlükle ulaşan Erkoç, parti otobüsüne çıkarak kısa bir konuşma yaptı.

Erkoç, Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi'nde düzenlenen karşılama töreninde ise Kahramanmaraşlı olmaktan gurur duyduğunu söyledi.

Her zaman bu sorumluluğunun idrakinde olduğunu vurgulayan Erkoç, şunları kaydetti:

"Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan önderliğindeki bu kutsal yola ve büyük davaya başımızı koyduk. Bayram havasında birçok kardeşimizin katılımıyla bir yerel yönetim süreci başladı. Gerçekten tüm siyasi partilere örnek bir süreç oldu. Kimse kimsenin kalbini kırmadan AK Parti'ye yakışır bir şekilde bu günlere geldik. Allah'a şükrediyorum ki büyük medeniyetin, kadim şehrinin belediye başkan adaylığını Başbakanımız bize tebliğ etti, kendisine minnet ve şükranlarımızı sunuyoruz."

Adaylık sürecinde kendisine destek veren AK Parti ailesi ve vatandaşlara teşekkür eden Erkoç, sorumluluğunun büyük olduğunu hatırlattı.

- "Çılgın ve hayal bile edilemeyen projelerle karşınıza çıkacağız"

Kentin sürekli çevre illerle mukayese edildiğini anımsatan Erkoç, "Köklü bir tarihimiz var. İnşallah bu yeni yapıyla Kahramanmaraş'ta çılgın ve hayal bile edilemeyen projelerle karşınıza çıkacağız. Partimizi kurduğumuz günden beri hep büyük işler hayal ettik. Herkesi dinleyeceğiz. Kahramanmaraş'ı Kahramanmaraşlılarla hayal edeceğiz. Sadece kendi hayallerimizle değil, sizlerin fikirlerini alarak beraberce yürüyeceğiz" diye konuştu.

Erkoç, bütün ilçelerle omuz omuza verip hizmet bayrağını en yükseklere taşıyacaklarını söyledi.

Belediye Başkanı Mustafa Poyraz ise Erkoç'a "hayırlı olsun" temennisinde bulundu.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali 2013-12-08 21:54:11

fatih başkan senden büyük işler bekliyoruz inşallah

Avatar
hakan 2013-12-08 17:25:38

genç dinamik mühendis başkan. Maraşımız senle yeni bir sinerji yaşayacaktır inşallah

Avatar
hüseyin 2013-12-08 01:22:23

durmak yok yola devam. başarılar fatih bey

Avatar
murat 2013-12-04 08:43:06

başkanım yolun açık olsun

Avatar
ak partili 2013-12-03 16:08:37

Fatih başkanımıza hayırlı uğurlu olsun. Yüce Allah yar ve yardımcısı olsun

Avatar
ali 2013-12-03 12:16:53

Bu adam 25 ”“ 26 yaşında merkez ilçe başkanı olmuş. Sanırım sonrada il başkanı olmuş. Sanırım genç yaşta il başkanı olmuş. Görev yaptığı dönemde ak parti oyları ayağı iyiydi sanırım. Arkadaşlar 26 yaşında bir adam ilçe başkanı olması ve bunu başarılı şekilde devam ettirmesi bence başarı. Demek ki bu adam siyaseti biliyor. Mühendis herhalde yüksek mühendis buda belediye için iyi bir özellik. Genç dinamik siyaseti iyi bilen bir başkan Maraş için iyi olacaktır. Sadece iyi bir ekip ve işi iyi bilen kişiyle iştişare etmek lazım. Ben fatih erkoç diyorum arkadaş

Avatar
ömer taş 2013-11-30 21:40:51

arkadaşler gerçekleri görmenin vakti gelmedimi artık.sizce sayın Erkoç büyükşehiri yönetecek donanıma sahip mi?

Avatar
KAHRAMAN 2013-11-30 18:35:35

:) Yazıyı iyi oku Beleş Ahmet ! Kapanmış trafiğin için de. İş görüşmesine gitmek için organize sanayiden çıkamadım. Önce okumasını öğreneceksiniz. Gerçi kör olduğunuz için olanları görmemeniz ve tepkinizi normal karşılıyorum. Sizin için varsa yoksa şak şak :) Kimsenin ahı kimsede kalmaz bunu unutma ! Ayrıca ucuz olmaz sizin gibi beleş olmaktan daha iyidir ! Şak şak şak !

Avatar
ahmet 2013-11-29 19:31:05

İKİ YAZIN BİRBİRİYLE ÇELİŞİYOR BEN ORDAYDIM DİYORSUN SONRA İŞİME GİDECEKTİM DİYORSUN YALAN SÖYLEYİP İNSANLARI TAHRİK ETME, BENDE ORDAYDIM YARALI FALAN YOKTU YALAN SÖYLEME BEN HİÇ BİR ADAYIN BU KADAR COŞKUYLA KARŞILANDIĞINI GÖRMEDİM NEDEN BU KADAR COŞKULU KARŞILANDI BİLİYORMUSUN SAYIN UCUZ KAHRAMAN ÇÜNKÜ İLK DEFA MARAŞIN İÇİNDEN ONLAR GİBİ BİRİ ADAY OLDU VE MARAŞLI ADAYINA SAHİP ÇIKTI COŞKU VE ŞÖLENLE KARŞILADI

Avatar
şehit ailesi 2013-11-29 16:19:30

AKP ye artık oy yok. Vatandaşın gözü görüyor,kulağı duyuyor artık.Makarna ile bir ton kömürle,boş vaadlerle kandırma yok. Vatan topraklarını PKK ya pazarlayan bir partiye neden destek olacağız?

Avatar
Kahraman 2013-11-29 16:13:23

Orada bir Allah'ın kulu hakkında hiçte iyi konuşmadı ! Hani hak , hukuk adelet ? ne oldu ? Benim hakkım yendi . Ben çok önemli bir iş görüşmesine zamanında gidemedim mesela , ki daha niceleri ! Benim zararım ne olacak ? Yaralanmış işçi kardeşim hastaneye geç yetişti , kan kaybetti , ona ne olacak ? Nakliyeci kardeşim ürünü istenilen zamanda yetiştiremedi ona ne olacak ? Yaa azıcık mantıklı olun . Bu bencillikte bir adaya mı OY vereceksiniz ? Alkış tutanları düşünen adaya mı oy vereceksiniz ? Vatandaşını düşünen adaya mı ? Kısacası : BALIK BAŞTAN KOKAR !

Avatar
Kahraman 2013-11-29 16:12:30

27.11.2013 de siz ordamıydınız ? Ben oradaydım....Coşkulu karşılama mı ? Siz o gün yaşananların farkında değilsiniz sanırım.Nerede görülmüştür şehrin ana yolunu kapatmak ! Köprüden geliş-gidişler kapalı,Organize sanayi'ye giriş çıkışlar kapalı ! Görmediniz mi ; İşçi servislerinin , nakliye firmalarının daha acısı iş kazası geçirmiş ve hastaneye gitmek isteyen araçların,Ambulansın 2 saat boyunca tıkanmış trafikte mağdur olduğunu ! Dahası da var emin olun.Ben hayatımda böyle rezalet böyle bencillik görmedim.Büyük şehire aday olununca yol kapatma hakkına mı sahip olunuyor ? (Devamı Var . . . )

Avatar
ak gençlik 2013-11-29 15:44:19

projesi varmış 10 sendır bu adam poyrazın yanındaydı olsa 10 senede beraber yaaprlardı bu adam ihale rant arsa para pesıde koşan biri maraiı yer üzerinede ilçelerini içer yene doymaz şimididen nerden parayı vururum hesabına girmiştir maraşın zenginleriyle birlikte ha bu arada poyraz veakp sonuna kadar destekelrdım amabu adama oy atmam

Avatar
kısacık 2013-11-29 14:52:31

Bu işte bi garipliklikvar madem mustafa poyraz başarılı idi neden aday gösterilmedi yada madem başarısız idi oyu niye yüzde 60 altına düşmedi bu da gösteriyorki başbakan ceketini assa maraşta yüzde 50 nin altına düşmeyecek onun içinde maraşı ciddiye almıyor kimin aday öolduğu önemli değil diyor bizde bu bilinçsizlik ve bu yalakalık olduktan sonra allah aşkına fatih mehmet erkoç ne yapmışta bu kadar yalakalık yapıyorsunuz adamın ilk kurduğu cümle bile başbakanın,değerli basınımız lütfen bunu not edin 4 yıl sonra sevgili başkanımıza sorun yaptığı hizmetlerden hangisi çılgın proje imiş.YAZIK.

Avatar
Mustafa Kartal 2013-11-29 13:31:48

K.Maraş'ın 'hak ettiği' yerde olmayışının bence en temel sorumlusu basınımızdır. AKP K.Maraş adayının açıklanması ile başlayan gönül ve hayal kırıklığını ben hiçbir basın kuruluşumuzda ana haber olarak göremedim. Ben bir K.Maraş'lı olarak Kocaeli'de oturuyorum, yerel basın neymiş gelin hep beraber görün... Pardon, önce K.Maraş Belediyesine uğrayıp izin alın, sonra gelin...

Avatar
maraşlım 2013-11-29 13:25:38

fatih erkoç ismini duyduğumda maraş 4 yıl daha kaybetti dedim.İlçelere beraber çalıştığı arkadaşlarını seçtirmese bari

Avatar
ajdar da makine mühendisi 2013-11-29 12:49:55

ajdar da makine mühendisi :D

Avatar
SELİM 2013-11-29 12:25:13

MİLLET YİNE HAYAL PEŞİNDE DEMİŞSİNİZ KARDEŞ HAYAL ETMEK BÜYÜK BİR MEZİYETTİR EVET BU MİLLETİN HAYAL DEDİKLERİNİ BU AK PARTİ KADROLARI YAPTI MARAŞ HEP MAHRUM KALDI İNŞALLAH FAİH ERKOÇLA BU HAYALLER GERÇEK OLACAK.

Avatar
UMUT 2013-11-29 12:23:28

Fatih ERKOÇ bu şehrin yetiştirdiği en genç ve donanımlı siyasetçidir.İnşallah ipuçlarını verdiği projeler hayata geçtiğinde güzel maraşımız şahlanacak.

Avatar
Bayazıt 2013-11-29 12:21:47

Maraşlısın 34 kardeş eskiden çok farkı olacak göreceksin.

Avatar
hasan 2013-11-29 12:21:03

Siz uzaydan bir aday indirin Ak Pari onu aday etsin diğer Ak Parti aday adaylarının profilerini inceleyin aradaki farkı göreceksiniz.Liyakat diyorsunuz liyakatın ne olduğunu bilmiyorsunuz 10.yıllık hizmet liyakattır.Bilmiyorsanız öğrenin.

Avatar
CESUR 2013-11-29 12:18:46

YALAKALIK YAPIP HALKI AJİTE EDEN SİZLERSİNİZ HEMDE ADAY OLAMAYANLARA YALAKALIK EDİYORSUNUZ 10.YIL BU PARTİYE HİZMET ETMİŞ YÜKSEK MAKİNE MÜHENDİSİNİ ADAY ETMEYİPTE ECZACIYLA DEVAMMMI DİYECEKTİ BAŞBAKANIN VERDİĞİ CESUR VE YÜREKLİ KARARDAN DOLAYI KUTLARIM SİZLER AK PARTİYE OY VERMEM DİYENLER SİZİN AK PARTİYE ZATEN OY VERDİĞİNİZ YOK BOŞ YERE İNSANLARIN KAFASINI BULANDIRMAYIN.

Avatar
464646 2013-11-29 11:29:31

kahramanmaraş merkez ve kahramanmaraş göksun'un yolları malum, bırakın çukuru adeta hendeklerle dolu. onca zaman geçmesine rağmen hala yapılamadı. eee her dönem 6 milletvekili, her dönem ezici bir çoğnlukla seçilen bir belediye başkanı olursa tabiki böyle olur. nasıl olsa ne yaparsak yapalım kahramanmaraş bizim gözüyle bakılır....

Avatar
maraşlım 2013-11-29 11:28:56

Yazık bu şehre şehrin resmen kaderiyle oynuyorlar aday açıklandığında açıkçası çok büyük bir hayal kırıklığına uğradık vizyon sahibi bu koltuğu gerçekten hak neden birinin gelmesini beklerdik ama bu arzumuz koskoca bir hayal kırıklığıyla noktalandı.Malesef kişilere değil de partiye oy verme eğilimini bir türlü yok edemedik kafamızdan.Bu böyle sürdüğü müddetçe bu şehir hep kaybetmeye mahkum olacaktır.Ben tarafsız biri olarak SYN.AKGEMCİYİ düşünüyordum ama beklendiği gibi olmadı.Göreceğiz bakalım hep birlikte.

Avatar
Sütçü Torunu 2013-11-29 11:24:01

Gerçekten acınacak haldeyiz.. Genel seçimlerde AkP ellbette hakkediyor.. Ama yerel seçimlerde yeter artık.. ne yazsakta boş.. Kendini koyun gibi gören bir şehire ne yazalım ki. Daha önceki belediye başkanımız bunu biliyordu.. Bu yüzden bol bol park ve yeşil alan yaptı.. Ama şehri geliştirecek bir projeyi ben daha görmedim.. Üretim alanında ,turizm alanında, spor alanında .. Maraş halkı yazın sizin için yapılan parklarda otlamaya devam.. Nede olsa sizin için adayın kim olduğu veya ne yapabileceği önemli değil..

Avatar
yalakalar... 2013-11-29 10:54:06

ya kardeşim bu nasıl bir yalakalıktır.Nasıl bir seçmen profiline sahip olduğumuzu buyrun görün işte.Kardeşim akp bu adamı maraşa aday göstererek bir mesaj vermiştir, ama tabi ki anlayana.Mantık şu <>İşte bizim sözüm ona resimdeki gibi sözüm ona bilinçli seçmenlerimiz olduğu sürece sırtımız daha çooook yere gelir.HAYIRLISII İNŞ...

Avatar
Maraşlısın 34 2013-11-29 10:44:37

Eskisinden ne farkı varki maraşıma yazık ediyorlar elin adamı fabrika yapar biz kaldırım millet görsün artık bunları Tayyip hatırına oy alıyorlar bu sefer oda olmayacak artık inş.memeleketime üzülüyorum

Avatar
blindsurgeon 2013-11-29 10:36:52

Seçileceğin iki iki dörtte, inşallah bu şehri satarsın bu halkımızda biraz uyanır belki.

Avatar
Öğretmen Bey 2013-11-29 09:32:11

Şimdi ben bu yorumu yazınca kesin MHP'lidir diyenler olacaktır. Fakat ben olaya liyakat açısından yaklaşacağım ve ben MARAŞ'lıyım. Çünkü bu bir yerel seçim, MHP, CHP, AKP şöyle dursun benim belediye başkanım koltuğunu hak etmeli. Koyu taraf tutanlar şimdi bir karşılaştırma yapın. İki adayın da (Fatih Mehmet Erkoç ve Tahir Akgemci) özgeçmişlerini okuyun ve şööyyle bir düşünün. Lütfen şehrin geleceği için biraz daha duyarlı olalım. Bana göre bu dönem Prof. Dr. Tahir Akgemci seçilmeli. Allah herkesin gönlüne göre versin.

Avatar
ali46 2013-11-29 08:43:26

fatih erkoç geleceğine mustafa poyraz aday olsaydı keşke en azından kaldırım yapıyordu bu ihale peşinde koşmaktan maraşı da unutur demedi demeyin akrabalarının türkoğlu belediyesini nası hale getirdiklerini araştırın maraş lım ona göre hareket edin oyunuzu kime verirseniz verin ama maraşın kaderiyle oynadığınızın farkına varın AKP nin şehir planından anlayan bir kişiyi aday göstermesini isterdim gösterse idi oyumu akp ye kullanacaktım şimdi boş kullanacagım lanet olsun bu siyasete

Avatar
maraşlı 2013-11-29 08:26:56

FATİH ERKOÇ DONANIMLI BİRİ OLARAK GÖREMİYORUM.TAYYİP ERDOĞAN K.MARAŞA KİŞİYİ Mİ YAKIŞTIRDIN ?

Avatar
ali46 2013-11-29 08:12:22

millet yine hayal peşinde fatih Erkoç bir zamanlar Süleyman Demir elin bir beldeye deniz getirecegim gazete mensuplarına altını çizin demiş başbakan olmuş verdiği sözü unutmuş iki yıl sonra beldeye geldiğinde gazeteciler söylenmiş olduğu sözü hatırlatmışlar doğrudur demiş o zaman altını çizin demiştim şimdi ise üstünü çizin demiş o çılgın projeler kovaladıgı ihalelerdir

Avatar
vatandaş 2013-11-29 07:34:42

çok çok doğru bir tesbit, tebrikler, iş işten geçmeden ne yapılabilir acaba,

Avatar
kimya müh. 2013-11-29 02:30:15

aferin AHMET yakıştımı bu yorum şimdi herkesi haklı çıkarıyorsun.baksana koyunuda koysan verirler diyenlerin ekmegine yağ sürüyorsun.keskin sirke küpüne zarar

Avatar
MAĞRALI 2013-11-29 02:28:25

BOMBA ELİNDE PATLAMASIN DİKKAT ET.GERÇİ ORAYA KOYUNUDA KOYSAN % 40 GARANTİSİ VARDA

Avatar
kerim kayabaşı 2013-11-28 23:49:52

Ben de bir çoşku heyecan uyandırmadı nedense . Bu fırtına öncesi sezliğin tersi , felaketin habercisi. Ben akp ye oy vermeyi düşünmüyorum artık. Adaya değil partiye oy verirdim ama artık adayı araştıracağım . Mhp bu seçimde benim oyumu olacak isabetli bir aday çıkardı mesela . Bu seferde ona versem ne olacak diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. Benim Tercihim bu sefer MHP. Sende nerde hata yaptığını araştır AKP. Maraş Bize mezar olmadan sizlere gülizar olmaz.

Avatar
pazarcıklı 2013-11-28 23:41:43

poyraz döneminde bir cok ilce k.maraştan ayrılıp farklı illere gecmek istediler sayın erkoc bunu unutma hak ta hukukta adil olursan başarırsın

Avatar
pazarcıklı 2013-11-28 23:40:05

poyraz döneminde komşu ilceler maraştan ayrılmak icin yarış yapıyorlardı sayın erkoc işallah herkese eşit yaklaşırda bu tür konuları konuşmayız

Avatar
mustafa 2013-11-28 23:33:40

NE KARSILAMASI MENFACİTLER YALAKALARI KARSILAMIŞ MARAŞ OLARAK BASBAKANA TOKAT GİBİ BİR CVP VERİLMESİ LAZIM BU SECİMDE NASILSA MARASI GARANTİ GÖZÜYLE GÖRÜYOR...YAZIK YAA YAZIK SU MARASI NE HALLERE DÜSÜRDÜLER

Avatar
hacı 2013-11-28 22:37:41

oylar ak partiye

Avatar
ali kara 2013-11-28 22:36:18

fatih erkoç bu iş için iyi bir aday tıbki hacı ali özal gibi. ikiside makina mühendisi. mühendis başkanın bu memlekete zarı olmaz faydası olur

Avatar
Öğretmen Bey 2013-11-28 22:21:15

Cehalet öyle bir esaret ki yıllarınıza mal olabilir. Aramızda ne olursa olsun seninim düşüncesiyle hareket eden bir takım cahillerimiz var. Bu cahiller ki şehrimizin yıllarca esir kalmasına sebep olacaklar. Duygularına yenik düşenler bunun vebalini öbür dünyada nasıl vereceksiniz. Bu çarkın nasıl döndüğünü hepimiz biliyoruz artık. Özellikle Fatih Erkoç diyenler, Maraş'ı mı yoksa kendi menfaatlerini mi düşünüyorlar? Lütfen şeffaf ve dürüst olalım. Burada bir şehrin geleceği söz konusu.

Avatar
Maras46 2013-11-28 22:12:49

Sen Fatih Erkoç'un avukatımısın kardeşşş ne çıkarın var söyle bakayım bi ne ayak !!!!

Avatar
yalaka 2013-11-28 22:05:30

yalakaaaaaaaaaaaaaa seni belediyede hangi koltuğa oturtacak...

Avatar
Misafir 2013-11-28 22:00:28

Bu düsüncede bu mantikta olan bir insanin futbol takimi tutar gibi parti tutan bir fikri ve görüsü olmayan kisiden böyle bir yorum beklenir. Sehrimizin cilgin proje ye ihtiyaci yok. Görene cok daha önemli sorunlarimiz var.

Avatar
BERTİZLİ 2013-11-28 21:53:28

SN.ERKOÇ HER GELEN BELEDİYE BAŞKANI BERTİZİN YOLLARINA ASFALT DÜKECEGİZ DİYE SÖZ VERİYOR UMARIN SENİN BU ÇILGIN PROJELERİNDE BERTİZİN YOLLARI YAPILMASI SÖZÜ VARDIR İNŞ SEÇİMDEN ÖNCE YAPTINIZ YAPTINIZ YAPMADINIZ BERTİZE OY DİYE GELMEYİN ARTIK BERTİZLİ SİZİN LAFLARINIZA TOK ARTIK

Avatar
YAVUZ 2013-11-28 21:47:41

AL BENDENDE O KADAR KARDEŞ BEKLE MHP BU ELER SANA GELİYOR BEKLE

Avatar
EMİNE 2013-11-28 21:43:17

AHHHHH BENİM TAŞI TOPRAGI GÜZEL OLAN MEMLEKETİM SENDEN NE İSTEDİLER BU KADAR SEN NE YAPTINKİ BÖYLE SANA DEGER VEREN BİRİLERİ GELİP SENİN KIYMETİNİ BİLEMEDİ
NEYSE SÖZÜN BİTTİGİ YERDEYİZ DİYECEK BİR ŞEY KALMADI BİR 5 SENE DAHA BÖYLE GİT BAKALIM YAPACAK BİR ŞEY YOK ELDEN GELMEZ BİR ŞEY.

Avatar
ELBET 2013-11-28 21:25:10

gün gelir devran döner ahmet bey ;)

Avatar
konyalı 2013-11-28 20:59:41

tahir akgemci seçilsende seçilmesende konyanın kapıları sana her zaman açık yaptığın hizmetleri unutmadık unutmayız.başarılar

Avatar
mehmet nas 2013-11-28 20:57:51

noluya kardeş kaldırımların boyutlarımı büyüyor

Avatar
ahmet turan 2013-11-28 20:52:14

bende tebrik ediyorum nasıl olsa 2 seneye kalmaz maraşın en zenginlerinden olacak

Avatar
mehmet ali 2013-11-28 20:50:42

sayın fatih erkoça sesleniyorum. gel abi bizim mimar sinan mahallesine koy muhtarlığa adaylığını oy vermeyen adam değil. bir yanda rektör yardımcısı bir yanda...

Avatar
sütçü nine 2013-11-28 20:31:22

acıyorum maraş sana

Avatar
RAMAZAN 2013-11-28 20:07:47

DURMAK YOLA DEVAM KAZANAN MARAŞ OLACAK

Avatar
CEMAL 2013-11-28 20:07:06

AK PARTİNİN OYLARI PATLAYACAK BAŞKAN YOLUN AÇIK OLSUN

Avatar
HÜSNÜ 2013-11-28 20:06:18

Başbakanımız verdiği düzgün karardan ötürü tebrik ediyorum.Maraş il defa adam gibi bir idareci buldu.

Avatar
fedakar 2013-11-28 20:03:53

Sizler Fatih Erkoç'a oy vermem diyenler sizlerin yaptığı tamda ajitasyon bu partinin her kademesinde 10 yıldır hizmet etmiş emek vermiş birinin hakkıydı ve Başbakanımız bu hakkı teslim etti sizin amacınız üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.Doğru dürüst eleştirenleri tenzih ediyorum ama hep hesabı olup alamayanların kalemşörleri gibisiniz

Avatar
ENVER 2013-11-28 19:39:41

İNŞALLAH MARAŞTA BİR TAYİP MİTİNG YAPARDA BU ERKOCUDA YANINDA ÇIKARTIRDA BUNU HALK İYİCE YUHLARDA TAYYİP YANLIŞ YAPTIGIN ANLARDA BUNUN ADAYLIGINI GERİ ÇEKER İNŞ DIŞARDAN GÜZEL BİR ADAYDA GELİRDE BİZDE MHP YE OY VERMEKTEN KURTULUUZ İNŞ
YOKSA BU ŞEKİL OYLAR MHP

Avatar
Çakırbey 2013-11-28 19:32:02

Sizin insana verdiğiniz değeri dün kayseri yolunda gördük.Vatandaşın yolunu eşkiya gibi keserek saatlerce millete eziyet ettiniz.Bumu sizin millete verdiğiniz değer.Erkoçla K.maraş 50 yıl daha geriye gidecektir eminim.Miting eşkiya gibi koskoca şehirler arası yol kesilerek yapılmaz.Eğer insana saygınız olsa gider miting alanında yapardınız.Sadece Yazıklar Olsun size diyorum.

Avatar
MEHMET 2013-11-28 19:29:21

SN. AHMET BEY SENİN BU LAFIN YÜZÜNE SANA ŞUNU SÖYLÜYORUM KOYO AKP LİYİM SENİN BU LAFIN YÜZÜNE AKP OY VERMİCEM ALIYONUZ ALAMIYONUZMU BAKIN BAKALIM BOŞA ATAR YİNE VERMEM ZATEN MARAŞTA BU ZİHNİYET KALMAYACAK AKP CEKETİ KOYSA ALIRMIŞ GÖRECEKSİNİZ

Avatar
AHMET 2013-11-28 19:04:29

ARKADAŞLAR AKP OY YOK DİYEN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM AKP NİN SİZİN OYLARINIZA İHTİYACI YOK VEREN VERİR VERMEYEN VERMEZ FATİH ERKOÇUN KARALAYIP DURMAYIN YAPAR YAPMAZ O SİZİN BİLECEGİNİZ BİR İŞ DEYİL SİZ İŞİNİZE BAKIN FAZLA LAGALUGA YAPMAYIN SN BAŞBAKANIM KİMİ GETİRİRSE GETİRSİN % 70 AKP NİN OYU VAR ALACAGIMIZI BUNU HERKES BİLİYOR KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK.

Avatar
ALİ 2013-11-28 18:41:52

ALSINLAR BAKALIM BU SEFER OY MOY YOK AKP BENDE VEMİCEM

Avatar
hayaldi 2013-11-28 18:10:27

kadersiz maraşım

Avatar
maraşlı 2013-11-28 17:58:29

erkoç büyük işler yapacak inşallah. oylar ak partiye durmak yok yola devam

Avatar
hakan ersoy 2013-11-28 17:55:19

fatih erkoç u tebrik ederim.

Avatar
ali 2013-11-28 17:37:28

yazuk bu memlekete.ben akp liyim ama oy yok.bekle mhp

Avatar
mustafa 2013-11-28 17:21:14

erkoç un çılgın projesini açıklıyorum klavuzlu barrajının etrafı çit telle cevrilecek okulların onundaki duvarlar boyanacak okullardaki eski sıralar cilalanacak yollardaki çukurlar yama ile duldurulup su birikmemesi sağlanacak işte maraşın alacağı çılgın projeler bunlar bundan fazlasını kimse beklemesin cekete oy vermeye devam :D :D :D

Avatar
mustafa 2013-11-28 17:18:23

hahhaha yandaş candaşlar hemen koşmuşlar kuru kuru şakşakcılıktan başka birşey bilmek zaten maraş olarak hizmet bizim neyimize koyun gibi nereye sürerler oraya gideriz durmak yok maraş cekete oy vermeye devam

Avatar
ömer faruk 2013-11-28 16:42:30

teknik adam diye getirdikleri adam doğalgaz tesisatçısı,şehirden imardan yönetimden anlamaz,sıradan bir doğalgaz tesisatçısı işte,bilmeyenmi var,doğalgaz tesisatçılık işi yapan adamı şimdi teknik adam diye yuttturacaklar,o zaman bizim elektrik tesisatçısınıda 12 şubat belediyesine başkan yapalım,nasıl olsa o da teknik adam ya......!!!!!!!!!!

Avatar
OSMAN SERT 2013-11-28 16:23:37

MARAŞ UMURLARINDA DEĞİL.İL BAŞKANINA PARTİNİN VEFA BORCU VARMIŞ.GETİRDİLER.EHLİYETİ VARMI YOKMU HİÇ ÖNMELİ DEĞİL.ZATEN MARAŞ ÇANTADA KEKLİK....

Avatar
ede 2013-11-28 15:45:20

belkide mhp liler fatih Erkoç a oy verecek onun için

Avatar
beyhan 2013-11-28 15:36:30

11 yılda millet çılgına döndü...çılgına çılgın projeler gereklidir başkan iyi düşünmüş....başkanım çok yaşa.

Avatar
güzel 2013-11-28 15:34:09

mhpliler kudurdu

Avatar
akpyokbitti 2013-11-28 15:28:44

vermem bir akp olarak vermeyecem bu gün biencümen adayıyla konustum akp den adamın dedıgı adayı beenıyorlar dedım ya sen boş ver onları aday kötü olsa ne yazar maraşta akp odunu koysa yene kazanır..salla sen onalrı diyor .....atmayacam adamlar resmen bizi mal yerine koyuyor

Avatar
Harun Sinanoğlu 2013-11-28 15:19:29

Çılgın projede moda oldu memlekette. Başbakana yaranmak için o ne derse tekrarlıyo bunlarda. Göreceğiz nasıl projeler yapacaksın.

Avatar
Doğrucu 2013-11-28 15:17:36

Ne coşkusu Allah aşkına her ilçede 5-6 aday var hepsi yakınlarıyla birlikte gelse yağcılık için zaten 2-3 bin bir rakam çıkıyor ilçeler açıklandıktan sonra gelseydi 100 kişi bile gelir miydi yazık yazıık bu güzel şehrimize...

Avatar
oksyt 2013-11-28 15:14:00

inşallah görmeyiz

Avatar
hayaldi 2013-11-28 15:13:50

aday aday ları hadi neyse de, diğerlerininki yalakalığın daniskası

Avatar
oksyt 2013-11-28 15:13:47

inşallah görmeyiz

Avatar
sahipsiz maraş 2013-11-28 15:10:11

MHP nin istediği oldu: mhpli ler fatik erkoçun aday olmasını istiyordu çünkü aday olursa ak partililerin O'a oy vermayaceğini çak iyi biliyorlar. mesela be vermeyeceğim.

Avatar
ayşe 2013-11-28 14:49:54

çılgın proje dediği reegarenk kaldırım taşları heralde.

Avatar
oğuzhan 2013-11-28 14:48:54

öncelikle maraşlıların çevreki illerin belediye başkan adaylarını araştırmalarını istiyorum. baktıklarında ak partininin maraşa verdiği önemi anlayacaklardır.fatih erkoçun kişiliğine bir şey demek istemem ama il başkanlığı onun için şimdilik yeterli bir kademe idi.

Avatar
hacı 2013-11-28 14:42:18

başarılar

Avatar
M.Öksüz 2013-11-28 14:06:55

Allah Allah ben pek coşku göremedim ama, hayırlısı ver coşkuyuuuu

Avatar
turabi 2013-11-28 13:43:08

hani bir atasözü vardır "yalakalık diz boyu" derler. bakıyorum boğazakadar dayanmış . sanki maraşı kurtarmış. bu nasıl iştir hiç anlamıyorum . anlayan varsa da bi zahmet izah etsin .

Avatar
ömer46 2013-11-28 13:40:44

başkanlıgından çok hayır gördük ya. birde belediyeyi görelim. konuşmayı bile beceremeyen adam.

Avatar
H.İbrahim YILMAZ 2013-11-28 13:32:50

KAhramanmaraşımız için kim hayırlı olacaksa Allah onu nasip etsin. Herşeyden önce hayırlısı dileğimizdir. AKP BŞB Adayı sayın Erkoç, Ankara'dan gelecek diye savaş kazanmış komutan edasıyla karşılama adına yolu trafiğe saatlerce kapatmanın, halkı mağdur etmenin, saatlerce bekletmenin anlamı varmı? Buna hakkınız var mı? Bu hakkı nereden alıyorsunuz? İkinci husus; Bunca yıldır ülke genelinde AKP nin kalesi deniyordu bir bakanlık dahi verilmediği gibi başbakan K.Maraş'a geldiğinde;SİZİN BAKANINIZ BENİM diye dalga geçti... Bakanımız olmuşta ne hizmeti yapmış? Elimizi vicdanımıza koyalım ...

Avatar